[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.448 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:05:
Activision heeft niet MW2 verprutst, dat is Infinity Ward. Ik hoop oprecht dat Black Ops wat succes betreft MW2 omver blaast.
Ik ook, want MW2 was een beetje als WaW, niet geweldig. En op erg veel punten gewoon zeer slecht en unbalanced.

CoD2 en CoD4 blijven gewoon de twee grote bazen in de serie (Imho). Gevolgd door CoD(1).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Q: Can you have more than 4 images in emblem creator?
A: 1 image per layer. 12 layers. You need the cash and the level requirement. Layers get expensive. Good art has a price, dig?

Q: Is it possible to shoot down the Chopper that drop the Care Package in Black Ops?
A: Yes it is. "Easiest" with the SAM turret. Risk vs Reward.

Q: Will it still drop the Care Package if you shoot it, just not in the marked location, or is the CaP just Gone?
A: It drops the crate when it blows up, yes.

[ Voor 20% gewijzigd door vinom op 08-10-2010 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:30
vinom schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:55:
Q: Will it still drop the Care Package if you shoot it, just not in the marked location, or is the CaP just Gone?
A: It drops the crate when it blows up, yes.
Nou ja, dan heeft het dus ook geen zin om hem neer te halen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdebie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:05:
[...]

Nou ja, dan heeft het dus ook geen zin om hem neer te halen :F
Tuurlijk wel, als de heli word neergehaald boven je, heb jij mooi de care-package.

Ik hoop dat er zo'n opdracht komt dat je een Care-Package heli moet neerhalen en hierbij een kill maakt met de care-package zelf :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hoor, maar als je dan toch met beschuldigende vingers en ontwikkelaars wil gaan rond strooien, wees dan in ieder geval op de hoogte van het verschil tussen ontwikkelaar en uitgever. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
Make Love Not WAR O-)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NEXT EPISODE
October 14th at 1:10AM
Call of Duty: Black OpsBe sure to tune into Spike next Thursday night at 1:10 am for Black Ops coverage in our new time slot!

Dagje vervroegd :)

Afbeeldingslocatie: http://blackops.digitalwarfare247.com/images/articles/times-square-billboard-03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blackops.digitalwarfare247.com/images/articles/times-square-billboard-02.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door vinom op 08-10-2010 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
vinom schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:29:
NEXT EPISODE
October 14th at 1:10AM
Call of Duty: Black OpsBe sure to tune into Spike next Thursday night at 1:10 am for Black Ops coverage in our new time slot!

Dagje vervroegd :)

[afbeelding]
[afbeelding]
Over 15 dagen kan ik die posters zelf zien :D

Ik hoop trouwens dat ze volgende week ook de systeemeisen bekend maken, een hoop vrienden van me willen weten of ze kunnen spelen.

@hieronder, mensen met een laptop die met MW2 al een beetje moeite hadden :p

[ Voor 15% gewijzigd door Dorest0rm op 08-10-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-06 16:07

superwashandje

grofheid alom

ik denk dat die niet zo heel verassend zullen worden denk je wel?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Nou, ik ben ook wel benieuwd naar de systeemeisen.

Heb op dit moment een AMD3500+ met 2 gig geheugen en een 7800GT (256MB) videokaart.

Modern warfare 2 draait nog soepeltjes op lage resolutie. Ben dus wel heel benieuwd op de eisen voor Black Ops zwaarder zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-06 19:05
MW2 draait perfect op alles high dus ik maak me gelukkig geen zorgen voor Black Ops!
Verder zie ik echt uit naar deze game, die character customization alleen al, _/-\o_.

Kan echt niet wachten, ik hoop alleen dat de gameplay soepel is want ik ben wat anders gewend van Treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:29

steveman

Comfortabel ten onder

D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:22:
Daar is de ACR ook niet voor bedoelt. En ja, de M4 ondersteunt gewoon een langere loop.
YouTube: Future Weapons: Magpul Masada (Bushmaster ACR / Remington ACR)

k?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 10:09

Pat-Juh

Patrick

D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:22:
Daar is de ACR ook niet voor bedoelt. En ja, de M4 ondersteunt gewoon een langere loop.
ACR is de opvolger, welke ook voor undercover ops bedoelt zijn. met 7,62mm munitie ipv standaard 5mm NATO laat je geen bewijs achter :). iig niet in AK gebruikende landen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Leuk filmpje ! :) Niet gedacht dat de ACR zo veelzijdig is ! :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

MW2 draait hier bij mij op maxed out settings op een leuke 60-80 fps en als er niet zoveel gebeurd 100fps.
MoH draait op maxed out setting op 55 fps dus Black Ops zou ook wel rond de 60-80 zitten.
Ik verwacht veel van dit spel. Laat 9november maar komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogmaals: De ACR is niet bedoeld voor lange afstand. Al helemaal niet om een sniper te vervangen. Het blijft een normaal aanvalswapen.

Als jij echt een wapen wilt hebben wat langere afstanden aankan moet je kijken naar de AR-15 of de G36 (Niet de compact versie uit CoD4)
Pat-Juh schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:58:
[...]

ACR is de opvolger, welke ook voor undercover ops bedoelt zijn. met 7,62mm munitie ipv standaard 5mm NATO laat je geen bewijs achter :). iig niet in AK gebruikende landen :P
Eigenlijk heeft het Amerikaanse leger de HK416 verkozen boven de XM8 de SA80 en de ACR...

[ Voor 48% gewijzigd door D4NG3R op 08-10-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lol wtf? Effective range 300m? :o

Da's idd niet heel ver 8)7

Dan zijn die accessoires ook wat overbodig (die voor langere afstand iig...)

De opvouwbare kolf is dan wel weer handig voor de wat kleinere ruimten.

[ Voor 20% gewijzigd door steveman op 08-10-2010 21:01 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom heet hij ook Adaptable, hij is bedoeld voor alle afstanden. Maar je moet niet gaan zeggen dat je hem kan ombouwen tot een sniper ofzo.. Want met verlengde loop en een fatsoenlijk vizier haal je maar net de 300m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Leuk nieuws:
Er is nog wat onduidelijkheid over Combat Training, de nieuwe modus in Call of Duty: Black Ops waar je het (eventueel met wat vrienden) op kunt nemen tegen computergestuurde vijanden. Zo heeft David Vonderhaar bijvoorbeeld bekendgemaakt dat je een PSN of Xbox Live account en een ineternetverbinding nodig hebt.

Ook vertelde hij dat de vooruitgang in bijvoorbeeld rank en unlocks bij Combat Training los staat van de Player Match (de normale multiplayer). Ook heb je bij Combat Training geen Contracts of Leaderboards, maar wel de meeste challenges en unlocks. Daarnaast zal je ook bij Combat Training bij level 1 moeten beginnen.

Als je een internetverbinding hebt en je kunt online spelen, zijn dit de dingen die je kunt spelen:

Player Match = Rank vooruitgang. Je kunt XP en cP verdienen.
Wager Match = Geen Rank vooruitgang. Geen XP, alleen cP. Geen Create a Class.
Combat Training = Rank vooruitgang (staat los van Player Match)
Private Match = Staat Player Match classes toe, geen XP en geen cP.
Ook vertelde hij een beetje over online splitscreen. Je kunt daarmee samen met een vriend op dezelfde console en dezelfde televisie samen online spelen. Dit gaat niet bij alle playlists (om vals spelen te voorkomen) en je zult ook bijna altijd in hetzelfde team worden gezet. Het werkt eigenlijk hetzelfde als met mensen waarmee je in een normale party zit.

Voor de volgende modi heb je geen internetverbinding nodig:

Split-Screen = 4 samen op één console. Geen Rank vooruitgang. Geen XP en geen cP. Alles is al vrijgespeeld en gekocht.
LAN Party/System Link = Geen Rank vooruitgang. Geen XP en geen cP. Alles is al vrijgespeeld en gekocht.
Het ziet er dus naar uit dat je voor splitscreen maar 1x Xbox Live nodig hebt, en niet 4 keer als je met z'n 4en wilt spelen. Tenminste, dat neem ik aan, wat het is nog steeds niet echt duidelijk gezegd. Er staat: voor de volgende modi heb je geen internetverbinding nodig. Lijkt me stug?

Oja, de pro perks en wat ze doen staan op callofduty.nl, maar er is niks nieuw wat niet al in de openingspost staat. Lightweight pro is fast aiming after sprinting, als die hier nog niet stond.
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:53:
ik heb meerdere malen met een Steyr AUG geschoten
:9~

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 08-10-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

D4NG3R NL schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:17:
Daarom heet hij ook Adaptable, hij is bedoeld voor alle afstanden. Maar je moet niet gaan zeggen dat je hem kan ombouwen tot een sniper ofzo.. Want met verlengde loop en een fatsoenlijk vizier haal je maar net de 300m.
Illusies dat ie mee kon doen met een cheytac intervention had ik ook niet hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 378733 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:03:
MW2 draait hier bij mij op maxed out settings op een leuke 60-80 fps en als er niet zoveel gebeurd 100fps.
MoH draait op maxed out setting op 55 fps dus Black Ops zou ook wel rond de 60-80 zitten.
Ik verwacht veel van dit spel. Laat 9november maar komen >:)
MW2 is gelocked op 90fps, tenzij er een hack bestaat om dit op te lossen. Overigens is de engine van MW1 gebruikt voor MW2 en hoewel grafisch verbetert draait het stabieler wat framerate betreft. Als de WAW engine op een soortgelijke manier verbeterd wordt zou er best eens geen verschil in de systeemeisen van MW2 en BO kunnen zitten.

Wat ik tot dusver heb gezien vind ik erg interessant, wat geluid betreft vind ik het wel tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Voor de volgende modi heb je geen internetverbinding nodig:

Split-Screen = 4 samen op één console. Geen Rank vooruitgang. Geen XP en geen cP. Alles is al vrijgespeeld en gekocht.
LAN Party/System Link = Geen Rank vooruitgang. Geen XP en geen cP. Alles is al vrijgespeeld en gekocht.
Dit zou wel een beetje jammer zijn. Zelf heb ik geen internet op mijn xbox omdat ik alleen met vrienden splitscreen spellen speel. En dan is alles al vrijgespeeld :(. Dat leek mij juist het leukste, lekker met een vriend wapens/perks/etc vrijspelen en levelen (offline).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 09:13

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 372326 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:30:
Als je een internetverbinding hebt en je kunt online spelen, zijn dit de dingen die je kunt spelen:

Player Match = Rank vooruitgang. Je kunt XP en cP verdienen.
Wager Match = Geen Rank vooruitgang. Geen XP, alleen cP. Geen Create a Class.
Combat Training = Rank vooruitgang (staat los van Player Match)
Private Match = Staat Player Match classes toe, geen XP en geen cP.
Ook vertelde hij een beetje over online splitscreen. Je kunt daarmee samen met een vriend op dezelfde console en dezelfde televisie samen online spelen. Dit gaat niet bij alle playlists (om vals spelen te voorkomen) en je zult ook bijna altijd in hetzelfde team worden gezet. Het werkt eigenlijk hetzelfde als met mensen waarmee je in een normale party zit.
Er is toch ook nog een..
* Zombie Mode
* SpecOps
???

[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 09-10-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 23:14:
[...]

Dit zou wel een beetje jammer zijn. Zelf heb ik geen internet op mijn xbox omdat ik alleen met vrienden splitscreen spellen speel. En dan is alles al vrijgespeeld :(. Dat leek mij juist het leukste, lekker met een vriend wapens/perks/etc vrijspelen en levelen (offline).
Offline kan je gewoon ranken, maar online gaat dit niet door zeg maar.. Als jij offline level 30 bent, en voor het eerst online gaat, ben je daar level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 372326 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:30:
Leuk nieuws:

[...]

Het ziet er dus naar uit dat je voor splitscreen maar 1x Xbox Live nodig hebt, en niet 4 keer als je met z'n 4en wilt spelen. Tenminste, dat neem ik aan, wat het is nog steeds niet echt duidelijk gezegd. Er staat: voor de volgende modi heb je geen internetverbinding nodig. Lijkt me stug?

Oja, de pro perks en wat ze doen staan op callofduty.nl, maar er is niks nieuw wat niet al in de openingspost staat. Lightweight pro is fast aiming after sprinting, als die hier nog niet stond.

[...]

:9~
Nieuws? Allemaal al nagenoeg bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 22:05:
[...]

MW2 is gelocked op 90fps, tenzij er een hack bestaat om dit op te lossen. Overigens is de engine van MW1 gebruikt voor MW2 en hoewel grafisch verbetert draait het stabieler wat framerate betreft. Als de WAW engine op een soortgelijke manier verbeterd wordt zou er best eens geen verschil in de systeemeisen van MW2 en BO kunnen zitten.

Wat ik tot dusver heb gezien vind ik erg interessant, wat geluid betreft vind ik het wel tegenvallen.
Echt, mensen die klagen over het geluid! Heb je de game al gespeeld over een 5.1 systeem ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IK hoop dat we volgende week meer over deze maps gaan zien:
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/8442/naamloosfq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Pre-order Gamehubs is nu €42,99, weet niet of je hem dan op de dag zelf hebt maar iig wel goedkoopste wat ik kon vinden de afgelopen tijd. Ik hoef hem niet per se de avond zelf om 12.01 al te hebben al is dat wel vet om even avondje door te halen maartoch.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, je ziet die footage nog niet eens een seconde.
NeoMe schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:39:
Pre-order Gamehubs is nu €42,99, weet niet of je hem dan op de dag zelf hebt maar iig wel goedkoopste wat ik kon vinden de afgelopen tijd. Ik hoef hem niet per se de avond zelf om 12.01 al te hebben al is dat wel vet om even avondje door te halen maartoch.
Heb je het over de PC-versie? Goedkoopste zaak van de PC versie is MediaOffer. 39 Euro en 35,95 met discount.

[ Voor 56% gewijzigd door vinom op 09-10-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

D4NG3R NL schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:56:
[...]

Offline kan je gewoon ranken, maar online gaat dit niet door zeg maar.. Als jij offline level 30 bent, en voor het eerst online gaat, ben je daar level 1.
Levelen werkt misschien wel, maar hopelijk werkt het vrijspelen/kopen van perks/wapens/etc ook gewoon offline. Dus niet dat je alles al kan kiezen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

vinom schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:41:
[...]

Ja, je ziet die footage nog niet eens een seconde.

[...]

Heb je het over de PC-versie? Goedkoopste zaak van de PC versie is MediaOffer. 39 Euro en 35,95 met discount.
<<< XBOX JONGUHHH!! VVV

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PC FTW niks weegt op tegen de graphics van een PC en natuurlijk muis en toetsenbord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286476

Ik hoorde van iemand met wie ik regelmatig MW2 speel dat je servers van Treyarch kan huren. Zou dus dedicated zijn lijkt me. Treyarch heeft trouwens World at War verprutst, en Infinity Ward MW2 ;-). Het is en blijft een koe die uitgemolken blijft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286476 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:42:
Ik hoorde van iemand met wie ik regelmatig MW2 speel dat je servers van Treyarch kan huren. Zou dus dedicated zijn lijkt me. Treyarch heeft trouwens World at War verprutst, en Infinity Ward MW2 ;-). Het is en blijft een koe die uitgemolken blijft worden.
Ja is logisch dat Black Ops dedicated servers dat Ifinity Ward nou zo dom was om het niet te doen.
Dedicated servers = een must

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Inderdaad, de P2P in MW2 was een "experiment" dat grandioos mislukt is.
Dat ze willen experimenteren, mij goed, maar doe dat dan niet in klassiekers, zodat heel de sfeer van het spel er door naar de zak kan gaan. (bij mensen met closed nat zoals ik is p2p geen pretje)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 01:03:
[...]

Echt, mensen die klagen over het geluid! Heb je de game al gespeeld over een 5.1 systeem ofzo?
Is iets wat mij gewoon opvalt in verhouding met gameplay video's van andere games. Maar goed, ik vond het geluid toen ik de MW2 multiplayer speelde ook in het begin tegenvallen, daarentegen vond ik het geluid van BC2 subliem. Als ik nu terugkijk waar uiteindelijk mijn voorkeur naar uit gaat speelt het een ondergeschikte rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar wel vet!:D
Maar hun zeggen monday evening, wanneer is dat voor ons dan?

RC-XD Racing You Say?

Treyarch's Design Director has been at it again on the CoDHQ forums ». This time he's addressed the idea of RC-XD racing. The RC-XD has a 30 second time limit before it automatically explodes, which disappointed those who hoped to have some racing fun.

Although there won't be any racing going on in public and wager matches, you will have the option to disable the time limit for the RC-XD in private matches.

What I said was that you could disable (the timer) in Private Match. You don't adjust the timer.

We did dork around with an RC-XD car race Wager Match type but it was a lot of work for only modest amount of fun and was only playing even remotely decent on a small percentage of maps.

The biggest challenge was that once you fell into the bottom positions recovery from it become really difficult. Solutions meant implementing too many "racing game" mechanics and features. That is best left to games like Blur, not Call of Duty.

Disable the timer in Private Match. Make up your own rules. Play with friends that will honor the rules and have at it. We put that in specifically because you said you wanted it. — Vahn

[ Voor 88% gewijzigd door vinom op 09-10-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:26:
[...]

PC FTW niks weegt op tegen de graphics van een PC en natuurlijk muis en toetsenbord _/-\o_
Niks weegt op tegen de prijs van een console, waarbij je pas na 5 jaar een nieuwe moet kopen, in plaats van na 1-2 jaar.

Maar ik start een oorlog, en daar zijn er al genoeg van op internet. En bovendien moet ik toegeven dat muis en toetsenbord wel baas zijn als het gaat om multiplayer FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 21:15:
[...]

Niks weegt op tegen de prijs van een console, waarbij je pas na 5 jaar een nieuwe moet kopen, in plaats van na 1-2 jaar.

Maar ik start een oorlog, en daar zijn er al genoeg van op internet. En bovendien moet ik toegeven dat muis en toetsenbord wel baas zijn als het gaat om multiplayer FPS.
Inderdaad geen oorlog ik vind PC fijn, iedereen zijn eigen smaak hé ;)

Iemand ook een idee of er Custom maps komen (voor zombie en misschien ook multiplayer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Anoniem: 372326 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 21:15:
[...]

1-2 jaar is ook niet meer nodig tegenwoordig .
Elk nadeel heeft zen voordeel en ook zo voor de games .
Nadeel dat er heel veel van die goedkope ports zijn , maar daardoor hoeven wij ook telkens niet meer een nieuwe pc te kopen :)

Ontopic
Zijn er al mensen die vrij hebben de dag erna :9

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm, ik pak in die week de vrijdag vrij :P
Zorgen dat ik dinsdag, woensdag, donderdag de SP uitspeel en dan in het weekend lekker kan ownen in de MP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 378733 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:26:
[...]

Heerlijk als mensen totaal niet op de hoogte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk :) op die manier voegt TreyArch dingen toe aan de gehele minigames serie (Dingen als Knifefights, Michael Myers ect)
bram1984 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:25:
[...]

Heerlijk als mensen totaal niet op de hoogte zijn.
Heerlijk als mensen denken dat hun eigen mening maar direct de waarheid is :').

De PC heeft beduidend de beste graphics ja. Ook de resolutie ect is een stuk beter, maar de consoles zijn weer prettiger doordat ze gewoon plug-n-play zijn.. Spel erin en je kan direct spelen, geen driver updates* of installaties, geen geneuzel als er een component kapot gaat ect ect.

*Nouwja, deze gaan automatisch.

Controller VS Muis/Keyboard is gewoon 100% persoonlijk, zo vind ik zelf beide prettig.

Edit: Mensen zeggen allemaal maar "1x een console kopen, en dan 5 jaar fun" ja leuk.. Maar bedenk wel even dat console spellen specifiek op de hardware kunnen worden gebouwd, geheel finetuned ect worden en echt het maximale eruit persen. De PC variant moet kunnen draaien op honderden verschillende soorten hardware, dus kan er niet altijd het maximale uit worden gehaald

[ Voor 74% gewijzigd door D4NG3R op 10-10-2010 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PC graphics zijn inderdaad beter. Mijn broertjes spelen op de Xbox en ps3 met allemaal een goed scherm, maar waren verbaasd van de beeldkwaliteit van MW2 op de PC. Ook is muis toetsenbord uiteraard prettig, daarentegen is de uniformiteit van de consoles ook aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik denk dat bram bedoelde dat je ook een muis kan gebruiken voor de console. Persoonlijk vind ik dat absoluut niet fijn werken. Ten eerste zit ik niet aan een bureau als ik op mijn xbox speel (en die muis naast me op de bank neerleggen of op m'n schoot ofzo werkt totaal niet), en ten tweede voelt het nog steeds niet als een muis. Het voelt vreemd aan, en je hebt nog steeds last van de aim assist (die kun je op de xbox niet uitzetten geloof ik?) die nu alleen maar tegen werkt en niet meer helpt.

De voordelen die een console heeft (voor MW2) zijn natuurlijk het feit dat er vrijwel geen cheaters zijn en dat het matchmaking beter werkt. Ook vind ik het soms leuker dat het wat langzamer gaat. Bij een PC hoef je je hoofd maar om een hoekje te steken en als er toevallig iemand in die richting kijkt is het boem headshot dood. Op de console is het realistischer, men moet eerst mikken, en het gaat allemaal niet zo snel.

Grote nadeel aan de console is voor mij gewoon het feit dat ik niet lekker kan spelen met de controller. Niet alleen het mikken maar ook het lopen werkt niet lekker, ik ben veel minder bewust van mn omgeving omdat je bijna niet snel om je heen kan kijken (ik krijg dan een soort van tunnelvisie zeg maar recht voor me, en mensen die naast me lopen ren ik soms gewoon voorbij xD). Vandaar dat ik weer terug naar de PC gestapt ben.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Mavamaarten schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:59:
Inderdaad, de P2P in MW2 was een "experiment" dat grandioos mislukt is.
Dat ze willen experimenteren, mij goed, maar doe dat dan niet in klassiekers, zodat heel de sfeer van het spel er door naar de zak kan gaan. (bij mensen met closed nat zoals ik is p2p geen pretje)
Dan zorg je ervoor dat je de NAT open krijgt. Is toch niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 09:53:
Ik denk dat bram bedoelde dat je ook een muis kan gebruiken voor de console. Persoonlijk vind ik dat absoluut niet fijn werken. Ten eerste zit ik niet aan een bureau als ik op mijn xbox speel (en die muis naast me op de bank neerleggen of op m'n schoot ofzo werkt totaal niet), en ten tweede voelt het nog steeds niet als een muis. Het voelt vreemd aan, en je hebt nog steeds last van de aim assist (die kun je op de xbox niet uitzetten geloof ik?) die nu alleen maar tegen werkt en niet meer helpt.

De voordelen die een console heeft (voor MW2) zijn natuurlijk het feit dat er vrijwel geen cheaters zijn en dat het matchmaking beter werkt. Ook vind ik het soms leuker dat het wat langzamer gaat. Bij een PC hoef je je hoofd maar om een hoekje te steken en als er toevallig iemand in die richting kijkt is het boem headshot dood. Op de console is het realistischer, men moet eerst mikken, en het gaat allemaal niet zo snel.

Grote nadeel aan de console is voor mij gewoon het feit dat ik niet lekker kan spelen met de controller. Niet alleen het mikken maar ook het lopen werkt niet lekker, ik ben veel minder bewust van mn omgeving omdat je bijna niet snel om je heen kan kijken (ik krijg dan een soort van tunnelvisie zeg maar recht voor me, en mensen die naast me lopen ren ik soms gewoon voorbij xD). Vandaar dat ik weer terug naar de PC gestapt ben.
Godver net een heel verhaal zitten tikken, loopt Chrome vast. |:(

Samengevat: ik doelde inderdaad op de besturing. PC heeft absoluut betere graphics, maar mensen moeten eens stoppen de muis-toetsenbord combi een voordeel van de PC te noemen, aangezien deze optie er ook allang voor de console is. Beter nog zelfs: een analoge stick om mee te lopen, geniaal.

Ik gebruik de FnS, en na enige tweaking geeft deze gewoon een volledige pixelprecieze PC feeling, helemaal met de nieuwe firmware. Kussen ligt naast me op de bank, met daarop de muispad, en dit werkt voor mij fantastisch. Sowieso wegen betere graphics voor mij minder zwaar dan lekker op de bank gamen op een 42 inch scherm over een 5.1 systeem.

Ik ben overigens absoluut geen console fanboy, aangezien ik ongeveer 20 jaar met heel veel plezier op de PC heb gespeeld (vnl. SP, dat dan weer wel). Echter zie ik buiten de graphics om, nog maar weinig voordelen. Dedicated servers dan, in het geval van Black Ops, maar dan houdt het al snel op. En dit zal er in de toekomst helaas niet beter op worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 09:53:

Ja klopt console is realistischer in het echt hebben soldaten ook aim assist ze raken het geweer niet aan en het beweegt.(sarcastisch modus off) Dat wat je zei klopte niet echt maar goed laten we ophouden over PC vs Console O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:59:
[...]

Godver net een heel verhaal zitten tikken, loopt Chrome vast. |:(

Samengevat: ik doelde inderdaad op de besturing. PC heeft absoluut betere graphics, maar mensen moeten eens stoppen de muis-toetsenbord combi een voordeel van de PC te noemen, aangezien deze optie er ook allang voor de console is. Beter nog zelfs: een analoge stick om mee te lopen, geniaal.

Ik gebruik de FnS, en na enige tweaking geeft deze gewoon een volledige pixelprecieze PC feeling, helemaal met de nieuwe firmware. Kussen ligt naast me op de bank, met daarop de muispad, en dit werkt voor mij fantastisch. Sowieso wegen betere graphics voor mij minder zwaar dan lekker op de bank gamen op een 42 inch scherm over een 5.1 systeem.

Ik ben overigens absoluut geen console fanboy, aangezien ik ongeveer 20 jaar met heel veel plezier op de PC heb gespeeld (vnl. SP, dat dan weer wel). Echter zie ik buiten de graphics om, nog maar weinig voordelen. Dedicated servers dan, in het geval van Black Ops, maar dan houdt het al snel op. En dit zal er in de toekomst helaas niet beter op worden ben ik bang.
Mmm Vraagje: Kan je bij Console ook drie schermen zoals dit hier?
http://www.google.nl/imgr...t:429,r:0,s:0&tx=97&ty=30

En ik vind persoonlijk een controller echt gewoon niet geschikt voor FPS games, ik speelde is MW2 op de xbox en die aim assist was gewoon niet normaal. Je richte 20 meter voor iemand er gebeurde niks hij kwam op 10meter lopen en hoppa je geweer begint gewoon op het poppetje te richten ik vond dit dus echt waardeloos.
En met een console kan je wel op een bank zitten ja dat lijkt me dan wel weer chill.
De enigste reden waarom ik misschien een console zou willen aanschaffen is Halo Reach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Oh alsjeblieft laten we niet wéér deze discussie ontketenen. En dus ook niet zeggen "nu zeg ik er niks meer over" en dan vervolgens nog twee kromme posts erover maken. Als men zo graag een console vs pc shooter discussie wil volgen zou ik zeggen neem een willekeurig deeltje van dit het MW2 topic en zoek even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, het was mijn fout. Ik had nooit moeten reageren op dat 'PC FTW' bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PC, muis/keyboard: d:)b
PS3, controller: d:)b
Xbox360, controller: d:)b

Zo, iedereen weer tevreden...kunnen we naar een ander onderwerp.

Cheaters op de PC bijvoorbeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dit filmpje hier al gepost?

Heu, een trailer van een trailer. Je hebt in ieder geval weer 16 seconden iets te doen tot 9 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
superbassie schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:51:
PC, muis/keyboard: d:)b
PS3, controller: d:)b
Xbox360, controller: d:)b

Zo, iedereen weer tevreden...kunnen we naar een ander onderwerp.
QFT.
Cheaters op de PC bijvoorbeeld. :+
...hier kan ik je dan weer geen gelijk in geven.

Ontopic aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 378733 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:02:
[...]

Mmm Vraagje: Kan je bij Console ook drie schermen zoals dit hier?
http://www.google.nl/imgr...t:429,r:0,s:0&tx=97&ty=30
Wat heeft dat er nu in godsnaam weer mee te maken? Mijn TV heeft overigens meer oppervlak dan die 3 schermpjes bij elkaar. :+

@filmpje van Gijs:
Is dat aankomende maandag, die première?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem aan van wel. Weer wat SP beelden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

bram1984 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:01:
[...]

Wat heeft dat er nu in godsnaam weer mee te maken? Mijn TV heeft overigens meer oppervlak dan die 3 schermpjes bij elkaar. :+

@filmpje van Gijs:
Is dat aankomende maandag, die première?
ja maandag release van trailer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 00:50

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Over een aantal weken valt Black Ops op de deurmat... en dan? Eerst single player of meteen rushen naar de multiplayer :)? Ik ga zelf eerst rustig de single player doen, kan je meteen een aantal wapens 'voelen'.

Is zo'n server runnen en bijhouden eigenlijk moeilijk? Ik heb daar totaal geen verstand van, maar heb zeker interesse om eentje te starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Odysseus253 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:21:
Over een aantal weken valt Black Ops op de deurmat... en dan? Eerst single player of meteen rushen naar de multiplayer :)? Ik ga zelf eerst rustig de single player doen, kan je meteen een aantal wapens 'voelen'.

Is zo'n server runnen en bijhouden eigenlijk moeilijk? Ik heb daar totaal geen verstand van, maar heb zeker interesse om eentje te starten..
Multiplayer only voor mij, ik speel geen call of duty singleplayers :p

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Eerst singleplayer ook hier, het lijkt me inderdaad wel zo handig om even een gevoel voor de wapens & attachments te krijgen voor je je eerstverdiende CoDpoints aan een prul uitgeeft. Maar of ik het vol kan houden om 'm eerst uit te spelen voor ik de multiplayer opstart - ik betwijfel het :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik direct de MP ga spelen.
Van CoD4 heb ik de SP nooit gedaan en van MW2 alleen de eerste 2 levels volgens mij.

CoD blijft gewoon een multiplayer serie voor mij, SP is slechts bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 00:50

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

superbassie schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:42:
Ik denk dat ik direct de MP ga spelen.
Van CoD4 heb ik de SP nooit gedaan en van MW2 alleen de eerste 2 levels volgens mij.

CoD blijft gewoon een multiplayer serie voor mij, SP is slechts bijzaak.
Zonde, ik vond de single player van MW2 erg spannend, vette actie en in combinatie met de muziek van Hans Zimmer was het zeker de moeite waard. Uiteraard kan geen enkele CoD speler lang van de multi player afblijven, we zijn immers allemaal een klein beetje verslaafd toch?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik ga eerst de SP doen. Ben je toch binnen 8 uur mee klaar dus dat duurt niet zo lang. Daarna vol MP. Zombie mode zal ik niet aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-06 16:28
Ik ga combo doen denk ik, eerst even een paar missies van de SP spelen om vervolgens even de MP te spelen. Wil wel minimaal één keer de SP uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Laatst online: 09-10-2024
Was het met modern warfare 2 niet zo dat de wapens in de singleplayer veel minder recoil hadden dan in de multiplayer?

Ik kwam nogal bedrogen uit, want de F2000 in de singleplayer was een zalig wapen, maar dan in de multiplayer kon ik niets raken.

Van wat ik nu gezien heb zijn de maps in Black ops een pak anders dan in Modern warfare.
Maar het kan een beetje een vertekend beeld zijn door die filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Nu online
Tja wellicht maandag een berg nieuws. Het is in ieder geval nog minder dan een maand wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Anoniem: 104511 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:17:
Ik ga er toch vanuit dat er een limit aan het aantal layers gaat zitten. En ik denk niet dat die limit boven de 50 gaat zitten dus dat worden verrekte kleine plaatjes dan ;)
Je kan in het customization filmpje zien dat er een limiet is van 12 layers.
Je zal beginnen met een paar, en de rest zal je moeten unlocken.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

CoD singleplayer stelt weinig voor. Wel wat leuke actie hier en daar maar van een samenhangend verhaal is geen sprake. Toch speel ik altijd eerst singleplayer, met welk spel dan ook. Leer je de wapens, omgevingen enzo kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel zelf nooit singleplayer, dat doet vrouwlief alleen. Ik ga naar de release in de nacht, dus zal wel 1 van de eerste zijn in Nederland die in de MP zit te knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 12:47

SG

SG surft naar info hardewaren

Anoniem: 311177 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:56:
CoD singleplayer stelt weinig voor. Wel wat leuke actie hier en daar maar van een samenhangend verhaal is geen sprake. Toch speel ik altijd eerst singleplayer, met welk spel dan ook. Leer je de wapens, omgevingen enzo kennen.
Zover ik weet zijn de MW2 wapen stat's en attatchement variaties anders tussen SP en MP.
SP heefd andere wapen balans eisen dan MP.

Zal voor COD:BO waarschijnlijk ook verschillen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga zeker eerst de singleplayer spelen. Singleplayer van CoD vind ik, ondanks dat hij altijd zo kort is, erg goed. Ik heb net nog even een missie van MW2 gespeeld, en het was weer leuk. De beste personages in welke videogame dan ook.

Ik heb het nu vooral over de singleplayer van de Modern Warfare serie, maar Treyarch schijnt veel tijd te hebben besteed aan de personages. Hopelijk weer Britten, of nog beter: Schotten. Het blijft een pracht-accent.

Wat ik daarna ga doen, weet ik nog niet. Waarschijnlijk multiplayer, maar ik kan natuurlijk Nazi Zombies niet over slaan. Waarschijnlijk ga ik Nazi Zombies alleen met vrienden spelen. En Combat Training ga ik ook wel een kans geven. Het is leuk om multiplayer te spelen zonder dat gezeik van jongetjes van 12.

Weet eigenlijk iemand of er nog een Co-op komt, naast Nazi Zombies? Geen co-op campaign, dat is al wel verteld, maar komt er nog een soort van Special Ops, of niet? Of bedoelde ze met co-op gewoon Nazi Zombies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga sowieso eerst op mijn gemak de SP doorlopen. Als ik daarmee klaar ben ga ik de maps wat oefenen in Combat Training. En daarna pas met de MP aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 11:29

Mon0lith

Yes Herr Flick

Lizardz schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:45:
Ik ga eerst de SP doen. Ben je toch binnen 8 uur mee klaar dus dat duurt niet zo lang. Daarna vol MP. Zombie mode zal ik niet aanraken.
Same here :)

Ongeveer 8 uur over de singelplayer, ben wel benieuwd naar het verhaal, acties en wapens en dan tientallen (miss wel honderden) uren aan de multiplayer :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga denk ik eerst ff multiplayer doen, dan speel je namelijk eerst een paar dagen zonder noobtubes.
Singplayer word ook wel vet CoD WaW had ook geweldige singleplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinsdag, woensdag en donderdag = Singleplayer tijd. Neem aan dat ik het binnen die tijd wel uitgespeeld kan hebben. En dan in het weekend online knallluuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
De SP van MW2 speelde ik in 6 uur uit, ik kwam thuis om 11 uur, en begon om 11:30 beginnen en was om 5 uur klaar, wat een heerlijke vrije dag was dat.

Dit jaar ga ik dat herhalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Dorest0rm op 10-10-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Anoniem: 372326 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:12:
De beste personages in welke videogame dan ook.
....

Dat kan je niet menen. Speel je werkelijk alleen maar verhaalloze shooters dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik hoop eigenlijk dat het spel al uitlekt een paar dagen voor release. Aangezien ik het spel toch koop vind ik het geen probleem om het dan te downloaden (misschien niet helemaal legaal, maar ach), dan kan ik alvast de SP uitspelen en meteen met MP beginnen zodra ik het spel echt binnen heb.
Ik speel in ieder geval eerst de SP. In elke CoD spel tot nu toe vind ik de SP gewoon vele malen vetter dan de MP. De enige reden dat de MP het uiteindelijk toch wint is replay value. Na een of twee keer SP uitspelen heb ik dat wel gezien, en MP blijft gewoon veel langer leuk. Maar zonder dat aspect vind ik de SP echt beter. Dan heb je tenminste echt een doel behalve "schiet iedereen dood". Hoop dat het verhaal een beetje goed is. Ik heb van veel mensen kritiek gehoord op het verhaal van MW + MW2 maar dat vond ik ook een prima verhaal hoor. Tijdens het spelen is het geweldig. Ik herinner me nog dat stukje in de favela waar Ghost (denk ik?) opeens door een ruit springt met de gast die ik probeer te achtervolgen. Dat vond ik echt een geniaal level, heel hectisch, geen idee wat er aan de hand was of waar ik heen moest, het ene moment is m'n target daar en iets later is hij weer ergens anders, en dan uiteindelijk pakt iemand anders hem net voor m'n neus weg. Geweldig gewoon :p

En de sniper missie in MW (die waar je 'terug in de tijd' gaat), absoluut een van de vetste missies die ik ooit in een spel gespeeld heb.

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 10-10-2010 23:25 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 384 uur aan de MP van MW2 verspilt en ik gok erop dat ik bij Black Ops het wel naar 1000 uur schop.
Want er valt gewoon zoveel te unlocken en te experimenteren met die ene cool look.
En heb ik het nog niets eens over de zombie mode waar hopelijk ook custom maps voor komen.
Mooi met een paar vrienden via Teamspeak een beetje fun hebben zombies neer schieten.
Ik hoop alleen wel dat er geen hacked lobbys komen zoals in MW2, want ik wil graag al me currency(geld) zelf verdienen, en niet dat als je zo'n potje joined dat je in een keer 1 miljoen hebt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387

Server runnen gaat eigenlijk vanzelf. Je moet nu een server huren bij gameservers. Deze komt waarschijnlijk al pre-installed met Black Ops.

Je krijgt dan inloggegevens voor een webAdmin en misschien nog FTP-gegevens voor custom maps. Je kan dan alleen dingen instellen als wachtwoord server, kicken van spelers, mapkeuze, gametype keuze.

Is niks aan. Het opzetten en draaiend krijgen van een server is het meeste werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:24:
Ik hoop eigenlijk dat het spel al uitlekt een paar dagen voor release. Aangezien ik het spel toch koop vind ik het geen probleem om het dan te downloaden (misschien niet helemaal legaal, maar ach.
Hier hoop ik inderdaad ook op ;)
Spel heb ik toch wel besteld, daar niet van, maar het is inderdaad de ideale situatie om de SP al eerder te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 07:51:
[...]

Server runnen gaat eigenlijk vanzelf. Je moet nu een server huren bij gameservers. Deze komt waarschijnlijk al pre-installed met Black Ops.

Je krijgt dan inloggegevens voor een webAdmin en misschien nog FTP-gegevens voor custom maps. Je kan dan alleen dingen instellen als wachtwoord server, kicken van spelers, mapkeuze, gametype keuze.

Is niks aan. Het opzetten en draaiend krijgen van een server is het meeste werk.
Nee, het opzetten en draaiend houden is het meeste werk.

Basisgezien host je je server bij Gameservers, en krijg jij een RCON paswoord, wat staat voor Remote Console.

Wie van jullie heeft er welke editie preordered? Ik wou eerst voor de hardened gaan, maar vind 80 euro toch wat veel van het goede :/ over een maandje ofzo kan ik de maps downloaden voor 15 euro aan MS points :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Gewoon de basiseditie. Hoef geen extra spulletjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewone editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 311177 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:03:
[...]

....

Dat kan je niet menen. Speel je werkelijk alleen maar verhaalloze shooters dan?
Nou nou, overdrijven is ook een vak. Ik was anders best verrast dat die Shephard dude uiteindelijk de bad guy was.

Een verhaal is sowieso aanwezig. Of je het goed vindt is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:48
Ik denk dat ik het af wissel tussen sp en mp. Wat ik wel makkelijk vind is dat als ik in sp een beetje de controls en alles onder de knie heb, dat ik dan wat makkelijker door de sp heen ga. Aan de andere kant wil ik ook wel zo snel mogelijk de sp achievements...

Voor mij trouwens de gewone versie, dat vind ik wel prima.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:24:
Ik denk dat ik het af wissel tussen sp en mp. Wat ik wel makkelijk vind is dat als ik in sp een beetje de controls en alles onder de knie heb, dat ik dan wat makkelijker door de sp heen ga. Aan de andere kant wil ik ook wel zo snel mogelijk de sp achievements...

Voor mij trouwens de gewone versie, dat vind ik wel prima.
Controlls zijn gewoon 100% identiek aan die van CoD4, WaW en MW2. (Console variant) op de PC zullen er misschien kleine verschillen zijn, maar ook hier schat ik de kans klein in dat het veel anders is.

Tjah.. de SP wil ik sowieso uitspelen, immers betaal ik wel de volle mep voor zowel een "leuke" SP ervaring, en daarna keihard aan de Multiplayer verslaving meedoen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 11:29

Mon0lith

Yes Herr Flick

[b][message=34829486,noline]Voor mij trouwens de gewone versie, dat vind ik wel prima.
Voor mij ook de gewone versie :)
Hoef er geen extra zooi zoals een bestuurbaar wagentje bij

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
bram1984 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:15:
[...]

Nou nou, overdrijven is ook een vak. Ik was anders best verrast dat die Shephard dude uiteindelijk de bad guy was.

Een verhaal is sowieso aanwezig. Of je het goed vindt is iets anders.
Ja GVD, wat heb ik zitten schelden na die ontsnapping uit dat Mansion. Tig keer dood gegaan, ben je eindleijk bij die chopper, wordt je neergeschoten door die aap....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Laatst online: 30-04 16:15
NickThissen schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:24:
Ik hoop eigenlijk dat het spel al uitlekt een paar dagen voor release. Aangezien ik het spel toch koop vind ik het geen probleem om het dan te downloaden (misschien niet helemaal legaal, maar ach), dan kan ik alvast de SP uitspelen en meteen met MP beginnen zodra ik het spel echt binnen heb.
Zou ik ook graag willen. Doe ik zo met alle games die ik heb gekocht. (als ze eerder uitlekken dan he)
Bij BC2 kreeg ik de game pas 2 dagen na de release date dus had ik de singel player al uitgespeeld voordat hij bij mij op de mat lag. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 09:13

Barca

In Search Of Sunrise

Delen van maps van de SP heb je altijd in de MP. Dat vind ik altijd erg leuk, dat ik dingen herken uit de SP als ik de MP speel. Dus ik begin bij de SP. Maar goed als een paar maatjes op TS zitten en graag voor het eerst MP willen spelen samen dan houd ik me echt niet afzijdig. :+ Zit nog te twijfelen of ik een dag vrij neem om lekker te knallen de dag na release.
vinom schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:41:
Ik zit nu al een tijdje te zoeken maar wat is nou precies dat add-discount. Heb er al wel wat over gelezen maar kan iemand misschien kort samenvatten wat je nou precies moet doen en hoe lang je dat moet doen om die discount te krijgen? Als het 5 minuutjes werk is is het namelijk snel verdiend die EUR 3,05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet een minuut of 7 reclames kijken (aandachtig), en daarna krijg je een aantal vragen. Als je die goed beantwoord krijg je korting.

Ik heb er het geduld niet voor in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is vrij simpel. Je maakt een account aan op Addiscount en kies zelf de reclames uit die je wilt kijken. Elke reclame is een beetje geld waard (80 á 90 cent oid). Hoe meer reclames je dus selecteert om te kijken, hoe meer korting je opbouwt (Max 3,05 bij Mediaoffer) en als je de reclame hebt gekeken krijg je er een vraag over. Heb je hem goed krijg je de korting, heb je hem fout dan krijg je niet de korting voor die reclame. Als je dan klaar bent krijg je een code die je bij Mediaoffer kan invullen als je Black Ops besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

vinom schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:03:
Het is vrij simpel. Je maakt een account aan op Addiscount en kies zelf de reclames uit die je wilt kijken. Elke reclame is een beetje geld waard (80 á 90 cent oid). Hoe meer reclames je dus selecteert om te kijken, hoe meer korting je opbouwt (Max 3,05 bij Mediaoffer) en als je de reclame hebt gekeken krijg je er een vraag over. Heb je hem goed krijg je de korting, heb je hem fout dan krijg je niet de korting voor die reclame. Als je dan klaar bent krijg je een code die je bij Mediaoffer kan invullen als je Black Ops besteld.
Heb ik zaterdag even geprobeerd, had toch besloten om World at War nog eens te bestellen voor de PS3 na aanleiding van wat filmpjes van GUNNS4HIRE van NGT. Scheelt toch een paar euro. Krijg ik mss de tijd nog wat sneller om tot black ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GUNNS4HIRE FTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/410?ch=1
@ 4:45 een stukje over zombies, maar dat ziet er volgensmij 100% hetzelfde uit als in waw :?
Anoniem: 378733 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 06:57:
En heb ik het nog niets eens over de zombie mode waar hopelijk ook custom maps voor komen.
bron?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.