[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.446 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:02:
[...]

Natuurlijk niet. 8)7

Als je alles ook maar een klein beetje hebt gevolgd, dan zou je geweten hebben dat er ingame currency is, in de vorm van CP: CoD Points. Daarmee koop je wapens.
je begrijpt me niet helemaal he :P

Link snel weer gevonden:
http://blackops.digitalwa...emium-service-in-pipeline

Een extra abbo alleen maar om online te kunnen spelen, ook voor de PS3 en PC.. (Het is nogsteeds niet 100% zeker of dit wel of niet gaat gebeuren)

Ik neem toch aan dat Activision eerst even nadenkt.. xbox spelers betalen al een abbo. Maar over de PS3 en PC kan ik niks zeggen :X

Edit: Kijk dit maar eens voor de gein.. Kun je zien hoeveel de gamecommunity Bobby Kotick (CEO van Activision-Blizzard) haat.

http://www.google.com/ima...n&tab=wi&biw=1420&bih=711

[ Voor 49% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2010 10:02 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
er zijn verschillende modellen die best kunnen werken.

Je koopt bijvoorbeeld een COD-game voor 20 euro. Dit bevat alleen single player.
Voor 10 euro kan je multiplayer kopen met alleen DM, 5 euro per extra gametype (TeamDeathmatch, wagermatches, CTF, Domination, etc). Bij elk gametype zitten bijvoorbeeld 3 of 4 maps. En dan 1 euro per extra map.

Veel mensen besteden dan als nog 40-60 euro aan het spel, misschien verdeeld over een aantal maanden. Maar er zullen veel meer mensen zijn die alleen de single player kopen waardoor je totale omzet stijgt.

Als ze dan goeie nieuwe gametypes en nieuwe maps blijven maken, dan blijven mensen aanvullingen kopen. En dan niet 15 euro vragen voor 3 maps, want dat vind ik echt te duur.....

Een ander model is betalen voor online spelen. Maar dan moet het spel dus iets van 30 euro kosten en dat je 5 euro per maand betaald om online te spelen.

Maar inderdaad Activitsion kennende zal het spel dan wel gewoon 60 euro kosten en daar bovenop nog eens 10 euro per maand om online te kunnen spelen.... :(

[ Voor 13% gewijzigd door prutser387 op 06-10-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:47
Dan kunnen ze beter een cent per kogel gaan vragen ofzo :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:57:
[...]

je begrijpt me niet helemaal he :P

Link snel weer gevonden:
http://blackops.digitalwa...emium-service-in-pipeline

Een extra abbo alleen maar om online te kunnen spelen, ook voor de PS3 en PC.. (Het is nogsteeds niet 100% zeker of dit wel of niet gaat gebeuren)

Ik neem toch aan dat Activision eerst even nadenkt.. xbox spelers betalen al een abbo. Maar over de PS3 en PC kan ik niks zeggen :X

Edit: Kijk dit maar eens voor de gein.. Kun je zien hoeveel de gamecommunity Bobby Kotick (CEO van Activision-Blizzard) haat.

http://www.google.com/ima...n&tab=wi&biw=1420&bih=711
Olin heeft op Twitter al lang gezegd dat er geen betaalsysteem komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om even op het verhaal terug te komen dat de PSG1 sniper in de game zou zitten. Op Twitter zegt ''Vahn'' het volgende:

Q: David, Did you know that that the PSG-1 its on the game?
A: CRAZY TALK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:36:
SPRAYING HAS COME TO AN END :')

Zie je het al voor je dat mensen 1x schieten, en dan meteen naar elkaar toe rennen en zo'n episch knifegevecht gaan houden xD.

Ik kan niet wachten op de AW(S)M mn favo bolt-action sniper rifle samen met de M40a3 (Nee, ik vond de M40 al gaaf voordat CoD4 ook maar aangekondigt was :P )

[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2010 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Laatst online: 14-05 21:15
Vrijdag schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:36:
haha behoorlijk duur.
als je nagaat dat velen al 100.000 kogels hebben afgevuurd :P
zelf bijna 30.000 kills
reken op 4kogels per kill of iets = 120.000 kogels :+
vind het NET geen 1200euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
prutser387 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:31:

Je koopt bijvoorbeeld een COD-game voor 20 euro. Dit bevat alleen single player.
Voor 10 euro kan je multiplayer kopen met alleen DM, 5 euro per extra gametype (TeamDeathmatch, wagermatches, CTF, Domination, etc). Bij elk gametype zitten bijvoorbeeld 3 of 4 maps. En dan 1 euro per extra map.
(
dit vind ik een mooi voornemen. betalen voor wat jij graag wil spelen.
zelf doe ik alleen DM en af en toe met vrienden TDM, dus het kan voor een groot aantal goedkoper en voor het andere publiek gewoon iets duurder. je krijgt waarvoor je betaald dus:).

moeten ze wel die prijs aanhouden die jij net gegeven hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven6249 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:46:
[...]

dit vind ik een mooi voornemen. betalen voor wat jij graag wil spelen.
zelf doe ik alleen DM en af en toe met vrienden TDM, dus het kan voor een groot aantal goedkoper en voor het andere publiek gewoon iets duurder. je krijgt waarvoor je betaald dus:).

moeten ze wel die prijs aanhouden die jij net gegeven hebt.
Je gelooft zelf dat ze het zo selectief gaan doen :')

Wat wel mooi zou zijn is dat je de MP en SP los van elkaar kan kopen. 30 euro voor beide, of 50 euro als je het samen als 1 spel koopt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
D4NG3R NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:48:
[...]

Je gelooft zelf dat ze het zo selectief gaan doen :')

Wat wel mooi zou zijn is dat je de MP en SP los van elkaar kan kopen. 30 euro voor beide, of 50 euro als je het samen als 1 spel koopt :P .
dat vind ik ook goed:P
heb de single player niet eens 1x opgestart. mij maten spelen dat wel af en toe op mij laptop(en mijn account)

maar ook dit zal te mooi zijn om waar te zijn. zie ze eerder de spellen splitsen en dan 2x 50euro ervoor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Game koop je voor €50 inclusief 12 maanden online, daarna betaal je per maand €5,-.
Dat is wel fair opzich, maar ik zie liever geen één vorm van extra bijbetaling want ze maken al forse winst op de miljoenen versies die ze verkopen. Het is gewoon een goed en door veel mensen gespeeld spel waarom uitmelken.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoMe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:00:
Game koop je voor €50 inclusief 12 maanden online, daarna betaal je per maand €5,-.
Dat is wel fair opzich, maar ik zie liever geen één vorm van extra bijbetaling want ze maken al forse winst op de miljoenen versies die ze verkopen. Het is gewoon een goed en door veel mensen gespeeld spel waarom uitmelken.
Met 12 maanden is de volgende CoD (Teminste, het ritme van de laatste jaren nemend) alweer uit. En stapt meerendeel gewoon af. Niet omdat het spel slecht is, maar omdat ze de nieuwe CoD gaan spelen, en geen zin hebben om bij te dokken alleen maar om het online te kunnen spelen :/

Extra content mag van mij geld kosten (mappacks, skins ect) maar ze moeten geen overdreven voordelen geven.. Zoals een exclusieve perk of een exclusief wapen. Een skin als een Ghillie suit ofzo is natuurlijk wel in je voordeel, maar niet op een overdreven schaal :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimorez schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:36:
Gister Medal of Honor gespeeld, en ik kreeg elk potje steeds meer zin in Black Ops!
Heb precies hetzelfde.
Niet dat MoH zo heel slecht is, maar ik dig de gameplay gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-04 16:15
D4NG3R NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:41:
[...]

SPRAYING HAS COME TO AN END :')

Zie je het al voor je dat mensen 1x schieten, en dan meteen naar elkaar toe rennen en zo'n episch knifegevecht gaan houden xD.
Deze game mode is er straks.
Dan krijgt iedereen 1 kogel en als je mist dan moet je dus gaan knifen.
En als je raakt (wat gelijk een kill is) krijg je de kogel van de tegenstander die je gekild hebt. Tot er 1 over blijft.

Je moet maar een het filmpje kijken met de nieuwe game modussen. Dit was een van de redenen waarom ik het heb gepreorderd.

[Call of Duty: Black Ops - Wager Match Trailer]

[ Voor 8% gewijzigd door MasterMaarten op 06-10-2010 13:42 . Reden: video erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Die nieuwe gametypes zijn echt geniaal als je het met een groepje speelt in combinatie met teamspeak/ventrilo volgens mij :)

[ Voor 5% gewijzigd door prutser387 op 06-10-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MasterMaarten schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:32:
[...]

Deze game mode is er straks.
Dan krijgt iedereen 1 kogel en als je mist dan moet je dus gaan knifen.
En als je raakt (wat gelijk een kill is) krijg je de kogel van de tegenstander die je gekild hebt. Tot er 1 over blijft.

Je moet maar een het filmpje kijken met de nieuwe game modussen. Dit was een van de redenen waarom ik het heb gepreorderd.

[Call of Duty: Black Ops - Wager Match Trailer]
Ik had het al gezien. Gewoon precies waar ik aan dacht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

prutser387 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:52:
Die nieuwe gametypes zijn echt geniaal als je het met een groepje speelt in combinatie met teamspeak/ventrilo volgens mij :)
Jammer dat ik me wel altijd dood erger aan mensen met mic's op de PS3 die alleen maar ruis produceren en je maar 1 op de 10 keer een gesprek kan hebben of echt teamwork verrichten door communicatie. Helaas heb ik geen vaste groep waar mee ik samen kan spelen. Dat zou het spel een stuk leuker maken.. bij MW2 dan..

Pff duurt nog lang tot black ops :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan we trouwens nog een soort GoT groep beginnen :P?

Ik dacht gewoon aan de clantag [GoT'] met het gathering logo als clantag (Xbox-360 trouwens)

Ik hoop wel dat die plaatjes die je kan maken uitwisselbaar zijn tussen spelers :X.. Ze hebben het er wel over dat je je clanlogo kan gebruiken bijv, maar kan je clanleader deze ook uitwisselen tussen leden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:00:
[...]

Jammer dat ik me wel altijd dood erger aan mensen met mic's op de PS3 die alleen maar ruis produceren en je maar 1 op de 10 keer een gesprek kan hebben of echt teamwork verrichten door communicatie. Helaas heb ik geen vaste groep waar mee ik samen kan spelen. Dat zou het spel een stuk leuker maken.. bij MW2 dan..

Pff duurt nog lang tot black ops :-(
yup, ik ben ook veel meer enthousiast over BO dan dat ik over MW2 was.

[ Voor 77% gewijzigd door vinom op 06-10-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 09:13

Barca

In Search Of Sunrise

D4NG3R NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:03:
Ik dacht gewoon aan de clantag [GoT'] met het gathering logo als clantag (Xbox-360 trouwens)
Iemand van [GoT] gaan gewoon even de plaatjes zo rangschikken dat Henk wordt gecreeerd... zodat de GoT clan dan rondloopt met Henk op de zijkant van het wapen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barca schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

Iemand van [GoT] gaan gewoon even de plaatjes zo rangschikken dat Henk wordt gecreeerd... zodat de GoT clan dan rondloopt met Henk op de zijkant van het wapen. :+
Was mijn bedoeling ook, maar het Gatherling logo is sowieso simpeler (Omdat het een cirkel met een ster is. En een 90' gedraaide maan en daarboven een T :+ )

Henk ga ik wel proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm, waarom Henk ?:P
Is dat iets van voor mijn tijd ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

vinom schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:15:
Uhm, waarom Henk ?:P
Is dat iets van voor mijn tijd ?:P
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/966940860.jpg

Lijkt me wel een leuk idee inderdaad :P

[ Voor 10% gewijzigd door Laidback Luc op 06-10-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Goeie ouwe Henk, die wil ik wel op mn guns hoor :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Dat customizen is wel briljant idd, wel jammer dat de graphics er niet veel/niet op vooruit zijn gegaan..

Het hele systeem met CoD points vind ik erg goed, vooral die wager matches en dat je zelf punten kan inzetten zal voor de nodige extra spanning zorgen in games. Ik hoop dat ik een beetje voorsprong heb door mijn ervaring met CoD4/MW2 :P, merkte vooral in de eerste week op MW2 dat ik erg goed was, heb toen ook een killstreak gehaald van 39 en ben nooit meer hoger gekomen in die andere 20 dagen speeltijd :P Nou ben ik ook geen tryhard meer als eerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:41:
Dat customizen is wel briljant idd, wel jammer dat de graphics er niet veel/niet op vooruit zijn gegaan..

Het hele systeem met CoD points vind ik erg goed, vooral die wager matches en dat je zelf punten kan inzetten zal voor de nodige extra spanning zorgen in games. Ik hoop dat ik een beetje voorsprong heb door mijn ervaring met CoD4/MW2 :P, merkte vooral in de eerste week op MW2 dat ik erg goed was, heb toen ook een killstreak gehaald van 39 en ben nooit meer hoger gekomen in die andere 20 dagen speeltijd :P Nou ben ik ook geen tryhard meer als eerst :P
Ik vind het er toch een heel stuk strakker als MW2 uitzien, WaW vond ik om 3 redenen niks:

1, De graphics waren zo "anders" als in CoD4
2, CoD3 was een gigantische bummer, en CoD5 was niet veel beter volgens velen
3, 30FPS.. Ja lekker, ik krijg koppijn als mn TV minder als 45FPS uitzend.

Punt 1 en 3 zijn IIG gefixed :) het doet me sterk denken aan MW2.
Punt 2 ga ik nog zien, maar aangezien moderne(re) oorlogsvoering mij meer aanspreekt als WW2 heb ik hem toch op het verlanglijstje staan.

Iemand nog een lekker goedkope shop waar ik hem kan pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Media-offer inclusief Add-Discount.

Ik stel hem nog maar een keer. De vorige keer had niemand gereageerd. Is er al MP pc footage te vinden?

[ Voor 92% gewijzigd door Mystikal op 06-10-2010 15:47 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:46:

Ik stel hem nog maar een keer. De vorige keer had niemand gereageerd. Is er al MP pc footage te vinden?
Nop, ik ben het nog nergens tegengekomen en ik kijk dagelijks overal en nergens rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik denk dat ie straks ook wel bij Power Unlimited komt voor €50,- inclusief 12 x het blad waar je ook weer eventueel extra's aan kunt hebben. Op budgetgaming.nl staat wel een mooi lijstje maar daar staan vaak de 'extratjes' niet bij. Las al dat je een T-shirt etc kreeg, misschien even een overzichtje maken met de top 5 beste aanbiedingen die elke keer wordt geüpdate bij een betere aanbieding ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39

Ik wil ook wel eens wat footage van de pc zien. Ik zit stiekem nog steeds te "wachten" tot er weer iets naar buiten komt waardoor de hele community weer een rage fit krijgt (ala geen dedicated servers voor MW2). Bijvoorbeeld een aankondiging dat er aim-assist is op de pc, of zoiets stoms :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoMe schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:54:
Ik denk dat ie straks ook wel bij Power Unlimited komt voor €50,- inclusief 12 x het blad waar je ook weer eventueel extra's aan kunt hebben. Op budgetgaming.nl staat wel een mooi lijstje maar daar staan vaak de 'extratjes' niet bij. Las al dat je een T-shirt etc kreeg, misschien even een overzichtje maken met de top 5 beste aanbiedingen die elke keer wordt geüpdate bij een betere aanbieding ?
Ik koop een spel, niet een hele goodiebag :') extratjes boeien me geen hol, leuk meegenomen. Maar niet belangrijk. "Making offs" en "Concept art" bekijk ik toch niet. Shirt draag ik misschien een keer als mn goede kleding in de was zit :+ .

Edit: Abbo op de PU heb ik al :P mogenlijk kan ik een kameraad blij maken.. krijgt hij 12x de PU en ik het spel :P

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Bij intertoys krijg je er een bluetooth oortje bij. Op zich wel handig als je nog zo'n ding nodig hebt. Spel kost echter wel weer 60 eu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind hem niet goedkoop daar. ik praat met goedkoop over <40 euro.

Nvm, blijkt toch dat bij media offer (op 1 euro na) de goedkoopste is.

Hoe krijg ik deze discount?

Edit: en heeft iemand ervaring met deze shop qua pre-orders? Hoe lang duurde het voordat het spel binnenkwam?

Want anders ga ik liever naar de locale gameboer met 55 euro en heb hem een dag van tevoren :+ .

[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
D4NG3R NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:33:
[...]

Vind hem niet goedkoop daar. ik praat met goedkoop over <40 euro.

Nvm, blijkt toch dat bij media offer (op 1 euro na) de goedkoopste is.

Hoe krijg ik deze discount?

Edit: en heeft iemand ervaring met deze shop qua pre-orders? Hoe lang duurde het voordat het spel binnenkwam?

Want anders ga ik liever naar de locale gameboer met 55 euro en heb hem een dag van tevoren :+ .
Ik heb FIFA11 daar besteld en hij was netjes op de dag van release bezorgd. Ik was die dag op school dus ik weet niet hoe laat precies, maar toen ik thuis kwam lag hij in de bus te wachten. In de winkel kreeg je hem al een of twee dagen eerder, maar goed je moet niet verwachten dat je hem via preorder eerder krijgt. Zou misschien kunnen, maar ik denk het niet. Ik weet ook niet of BO eerder te krijgen is, moet je misschien geluk mee hebben. Ik heb BO in ieder geval weer gepreordered by MO. Ik wil hem wel graag zo snel mogelijk hebben, maar in de winkel kost hij al gauw 50/60 euro, en voor die 15/25 euro kan ik wel een dagje wachten hoor. Ik denk dat ik die dag alleen maar niet steam aan moet zetten want dan wordt ik gek van iedereen "Playing Call Of Duty: Black Ops" :+

Als je hem dus graag zo snel mogelijk wilt hebben kun je denk ik beter niet preorderen. Dan ben je natuurlijk ook afhankelijk van hoe laat de pakket post komt enzo, en dat is in mijn ervaring nooit voor 11 uur 's ochtends (kan natuurlijk anders zijn bij jou). Ik dacht dat er ook 's nachts winkels open gingen op verschillende plaatsen? Dan kun je al de hele nacht spelen 8) Lijkt me leuk, maar de hele nacht gamen is niet zo goed voor m'n colleges de volgende dag dus dat doe ik maar niet :z

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 06-10-2010 23:58 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjah.. Ik neem aan dat het weer een dinsdag is *kijkt op de kalender* Het spel komt op een donderdag uit, en dan ben ik tot 5u op stage :P en dan neem ik een dag vrij. :9

Maaruh, hoe krijg ik die addiscount nou dan?

Pakketpost komt meestal rond 1u binnen hier, mogenlijk het spel wat eerder als ze het versturen in bubbeltjes enveloppe

Edit: Dit vind ik wel leuk, Marathon geeft (standaard) geen unlimited sprint:

MARATHON

Longer sprint.
PRO: + CLASSIFIED.

Pro zal wel unlimited zijn :)

[ Voor 48% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pro versie daarvan is no fall damage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:00:
Pro versie daarvan is no fall damage ;)
Is nog niet uitgegeven

Anders had het 100% zeker al op de blackops.digitalwarefare247 site gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okey, maar ga er maar vanuit dat het no fall damage is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij eerlijkgezegt niet, want dit was een grote misstap in MW2. Zoals Marathon in CoD4 was, was zeer goed. 2x zo ver sprinten, als pro dan toevoegt dat het 4x zover, of zelfs unlimited is lijkt mij dit zeer redelijk.

200m vallen en niet doodgaan? Meh, toch maar niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alsof 4x zover of unlimited sprinten wel een oplossing is. Runner noobs all over again :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:17:
Tjah.. Ik neem aan dat het weer een dinsdag is *kijkt op de kalender* Het spel komt op een donderdag uit, en dan ben ik tot 5u op stage :P en dan neem ik een dag vrij. :9

Pakketpost komt meestal rond 1u binnen hier, mogenlijk het spel wat eerder als ze het versturen in bubbeltjes enveloppe

Edit: Dit vind ik wel leuk, Marathon geeft (standaard) geen unlimited sprint:

MARATHON

Longer sprint.
PRO: + CLASSIFIED.

Pro zal wel unlimited zijn :)
Release date voor de PC is 9 november, en dat is een Dinsdag
Dus als je een dag vrij vraagt, vergeet niet de goede dag door te geven ;) O-)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Hierboven, thx.

Di-Wo neem ik lekker vrij, Do-Vrijdag is mn stagebeleider er niet, en ben ik sowieso al vrij :P.

vinom schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:12:
Alsof 4x zover of unlimited sprinten wel een oplossing is. Runner noobs all over again :P
"Noob" is ook maar een vrij relatief begrip.. Noem jij mensen die gewoon het spel spelen noobs?

Glitchers, hackers en dat soort gespuis zijn noobs. Mensen die geen glitches gebruiken, maar gewoon perks ect zijn absoluut geen noobs. "Abuse" kan ook niet (Grenade launcher met OMA van MW2) want het is nogsteeds geen glitch ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ben ik met je eens, daarom vindt ik ook dat GL er uit moet... dit was ook niet in de WW2...
bijv je zit midden in oorlog, oww ik pak ff mijn granade launcher op mijn wapen... (die hadden ze toen wel, maar niet op hun weapen zitten)

Ze zijn geen noobs, maar PRO spelers zijn ze zeker niet... Kind van 2 kan zelfs dan nog spelen. Pak Scavenger en GL en je kunt bezig blijven... gewoon jammer

[ Voor 6% gewijzigd door Soundstorm2010 op 07-10-2010 09:25 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:18:
@ Hierboven, thx.

Di-Wo neem ik lekker vrij, Do-Vrijdag is mn stagebeleider er niet, en ben ik sowieso al vrij :P.

[...]

"Noob" is ook maar een vrij relatief begrip.. Noem jij mensen die gewoon het spel spelen noobs?
Correct, je wil niet weten hoevaak iemand een noob noem. Als ik word gekilled door een Grenade Launcher noem ik iemand een noob. Waarom? Omdat ik dat gewoon ff eruit moet gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

vinom schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:24:
[...]

Correct, je wil niet weten hoevaak iemand een noob noem. Als ik word gekilled door een Grenade Launcher noem ik iemand een noob. Waarom? Omdat ik dat gewoon ff eruit moet gooien :D
maar dan gebruik je niet echt het woord noob waar het eigenlijk voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True. Weten degene die mij gekilled hebben waarschijnlijk ook wel. Hoeven ze verder ook niks mee te doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ze kunnen er ook niks mee... Alleen terug zeggen dat we zeikers zijn, meer niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soundstorm2010 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:24:
Ben ik met je eens, daarom vindt ik ook dat GL er uit moet... dit was ook niet in de WW2...
bijv je zit midden in oorlog, oww ik pak ff mijn granade launcher op mijn wapen... (die hadden ze toen wel, maar niet op hun weapen zitten)

Ze zijn geen noobs, maar PRO spelers zijn ze zeker niet... Kind van 2 kan zelfs dan nog spelen. Pak Scavenger en GL en je kunt bezig blijven... gewoon jammer
De echte pro's zie je ook niet met Grenadelaunchers rond rennen ;) die doen het met een silencer en/of vizier.

Maar nogmaals: Iemand die gewoon een in-game feature gebruikt een noob noemen? Dit vind ik echt aantonen hoe volwassen de gemiddelde CoD speler is.

Meerendeel van de spelers moeten gewoon eens nadenken voordat ze schreeuwen, voornamelijk over de betekenis van het woord wat ze schreeuwen, of dit nou "Noob" of een of andere ziekte is.

Edit: Ik moet wel zeggen dat mensen die zich aangesproken voelen door het woord "noob" en meteen beginnen met f*ck you ect wel even goed naar hun speelstijl moeten kijken.. Als je je aangesproken voelt doe je toch wat fout :P .

Edit2: Het woord "noob" staat trouwens voor beginnende speler met weinig ervaring. Dus dit kun je als principekwestie niet eens gaan schreeuwen tegen mensen die het langer spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De term moet niet verward worden met "n00b" of "noob", dit zijn spelers die al meer ervaring hebben, maar zich toch op hetzelfde niveau bevinden als een "newbie".

Oftewel een pro die een Grenade Launcher gebruikt is een noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe denken jullie trouwens over de (mogenlijk echt komende) votekick optie in BO, op de consoles dan.

Ik denk dat dit echt abused gaat worden door blagen van 12-13 jaar oud als het ze even niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
tja... dat is de risico te lopen... wij kunnen precies het zelfde ook doen bij hun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:17:

Laat je het op je stageadres bezorgen, kan je alvast naar het doosje en boekje kijken :P
vinom schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:40:

Oftewel een pro die een Grenade Launcher gebruikt is een noob :P
Nee, dat is iemand die wint :Y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Vrijdag schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:45:
[...]

Laat je het op je stageadres bezorgen, kan je alvast naar het doosje en boekje kijken :P
[...]
Nee, dat is iemand die wint :Y)
Nog zo'n persoon die GL gebruikt :P ... Als je zo moet winnen, kun je beter stoppen en het spel weg gooien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat er gewoon een eerlijke kansverhouding moet zijn Noobtube vs iets anders is meestal dat de Noobtube wint.

Bij BC2 is die kansverhouding wel goed, omdat de damage van de tube veel minder is.

[ Voor 29% gewijzigd door vinom op 07-10-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

vinom schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:51:
Ik vind dat er gewoon een eerlijke kansverhouding moet zijn Noobtube vs iets anders is meestal dat de Noobtube wint.

Bij BC2 hebben die kansverhouding wel goed, omdat de damage van de tube veel minder is.
Nu doe je er Danger Close Pro bij en je blaast alles op, maar als je het met OMA doet heb je wel het probleem van reloaden + het gemis van Stopping Power. Dus de counter is 'renners' / 'snipers'.

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 07-10-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Soundstorm2010 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:46:
[...]

Nog zo'n persoon die GL gebruikt :P ... Als je zo moet winnen, kun je beter stoppen en het spel weg gooien |:(
Ik gebruik gewoon wat ik lekker vind spelen en waardoor ik win :P Dat is soms een gl, dan weer een een assault en dan weer een sniper. In BFBC2 varieert dat ook, de G3 vind ik daar in erg fijn.

Trek me weinig aan van zure verliezers, als men een eerlijk potje wil dan moet je gaan hockeyen :P

Winnen = winnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Vindt persoonlijk winnen niet uitmaken... Je krijgt toch wel je EXP..

Ik vindt eerlijk winnen beter dan kut wapens te gebruiken om te kunnen winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Stop nou eens over dat eeuwige gezeik over tubes. Ten eerste staat het hele MW2 topic er al vol mee, en ten tweede zal het in BO heel erg meevallen. Reden:
1. Iedereen krijgt twee tubes, en geen kans tot aanvullen,
2. Geen danger close
3. In plaats daarvan flak jacket.

Bevallen de tubes je niet dan gebruik je flack jacket en heb je er vast veel minder last van.

Ik word er echt gek van dat gezeik over tubes. Er zijn zoveel 'ergere' dingen in het spel. Als er een of twee mensen met een tube rondlopen dan moet je daar mee leren omgaan, dat is echt niet zo moeilijk. Als het hele enemy team met zo'n ding rondloopt met OMA en dagner close, ja dan is het een ander verhaal. Maar dan geldt zoals bij alles: te veel is nooit goed.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik zal er over ophouden. Blijft inderdaad anders een eeuwige dicussie.
Overigens, wat voor filmpje kwam er 15 oktober ook alweer over Black Ops? Iets van de campaign ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

NickThissen schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:18:
Stop nou eens over dat eeuwige gezeik over tubes. Ten eerste staat het hele MW2 topic er al vol mee, en ten tweede zal het in BO heel erg meevallen. Reden:
1. Iedereen krijgt twee tubes, en geen kans tot aanvullen,
2. Geen danger close
3. In plaats daarvan flak jacket.

Bevallen de tubes je niet dan gebruik je flack jacket en heb je er vast veel minder last van.

Ik word er echt gek van dat gezeik over tubes. Er zijn zoveel 'ergere' dingen in het spel. Als er een of twee mensen met een tube rondlopen dan moet je daar mee leren omgaan, dat is echt niet zo moeilijk. Als het hele enemy team met zo'n ding rondloopt met OMA en dagner close, ja dan is het een ander verhaal. Maar dan geldt zoals bij alles: te veel is nooit goed.
Er zijn genoeg clans die dat dus doen bij Domination, 6 x TUBE+OMA+Danger Close Pro. Daar valt niet van te winnen, want die blijven alles spammen en dan kom je niet eens in de buurt van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ik hou er ook over op... HOop dat je gelijk hebt en in BO minder zal worden..

Welke filmpje ? wist niet eens dat een filmpje kwam op 15okt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://blackops.digitalwa.../news/gttv-episode-oct-15

Gametrailers TV Episode Oct. 15th
But what can we expect from this episode? Gametrailers TV is known for a lot of awesome news and behind the scenes stuff so it's unlikely that it will be a disappointment. With the co-op mode yet to revealed, GTTV could be the perfect place to show it off. There's also a good chance that we will get a look at new Single Player missions, multiplayer maps and more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32
Brrr, vorig jaar rond deze tijd kregen we te horen dat we geen Dedicated servers kregen, maar dat het spel wel perfect en cheat vrij zou zijn.
Op hoop van zegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afkloppen hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Lets Pray to the GAME GODS, and wish a game WITHOUT cheats and nicely build Dedicated servers _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Soundstorm2010 op 07-10-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop wel weer op een Co-Op campaign. Ik vond WaW qua MP en SP niet bijzonder, maar splitscreen Co-Op was toch wel dikke lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:05:
Ik hoop wel weer op een Co-Op campaign. Ik vond WaW qua MP en SP niet bijzonder, maar splitscreen Co-Op was toch wel dikke lol :)
Dat zou ik ook wel leuk vinden. Met z'n tweeen op de bank co-op is best leuk om te doen, net als bij Halo of Gears of War :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:05:
Co-op campaign komt er niet. Dat is bevestigt meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:12:
[...]

Co-op campaign komt er niet. Dat is bevestigt.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moment, zal zo de link plaatsen. (Als ik het nog kan vinden)
JD_2020: “There’s no campaign co-op this year.”
Klik

[ Voor 77% gewijzigd door vinom op 07-10-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De wiki zegt mij anders heel wat anders?
http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty:_Black_Ops

"Black Ops will feature a dedicated co-op campaign, supporting up to four players, which uses different levels than the single player campaign. "

Dit heb ik eerder (Rond de E3) ook al eens gelezen..? Er zou een Co-Op campaign komen, maar dan wel met andere of zwaar aangepaste levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het zwaar aangepaste levels zijn, vind ik het geen co-op campaign meer. Dat maakt het dan gewoon spec ops missies. Maarja, ik neem aan als Josh Olin het zegt dat het wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Is dat niet de zombie mode misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:19:
Als het zwaar aangepaste levels zijn, vind ik het geen co-op campaign meer. Dat maakt het dan gewoon spec ops missies. Maarja, ik neem aan als Josh Olin het zegt dat het wel klopt.
Tjah, "Campaign" wil niet zeggen de single player campaign..

Vinden jullie het trouwens waard om de Hardened edition te halen?

Stalen hoes en de 4 zombie maps uit WaW, die medaile prik ik wss aan een prikbord en doe ik verder niks mee. En die avatar is geinig, maar niet bijzonder ofzo.

kost me zo'n 20 euro extra boven de normale (75 euro).

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Tja... je kunt ze wss straks (op een latere tijd stip) kunnen kopen uit de PS3 of xbox shop...

Dus ligt wss aan wat je zelf wilt... of je nu 50 of 75 betaalt, dat maakt toch weinig uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik haal de gewone editie. Ga er vanuit dat de maps tzt wel als dlc zullen worden aangeboden en dan is het altijd nog minder dan de hardened. De overige extra's vind ik niet de moeite waard.

Worden toch wel dure maanden met MoH, Dead Rising 2, CoD: BO en AC:B. De laatste haal ik wel in de CE trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
tja, als je echt wilt gamen, dan is geld geen probleem :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar ik bedoel dat ik niet iets koop waar ik weinig toegevoegde waarde aan heb.. Alleen de steel case en de 4 maps vind ik interessant. Maar als deze later ook los downloadbaar voor 10/15 euro komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
D4NG3R NL schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:18:
De wiki zegt mij anders heel wat anders?
http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty:_Black_Ops

"Black Ops will feature a dedicated co-op campaign, supporting up to four players, which uses different levels than the single player campaign. "

Dit heb ik eerder (Rond de E3) ook al eens gelezen..? Er zou een Co-Op campaign komen, maar dan wel met andere of zwaar aangepaste levels.
Volgens mij komt er een co-op mode in de trend van Offline multiplayer vs bots. Ik ben de naam ff kwijt. Maar er komt een soort modus waarmee je tegen bots kan spelen in de multiplayer maps. Deze constructie kon je volgens mij met meerdere mensen spelen. Dus met zijn 4-en tegen bots spelen.

Ook de zombie-mode is Co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Combat Training bedoel je? Dat kon inderdaad volgens mij met 4 mensen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Die ja, Combat Training.

Dus er is dan wel een soort van Co-op modus. maar niet echt zoals spec-ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is gewoon Multi-Player met bots. Niks meer, Niks minder.

Co-Op bedoel ik meer mee dat je de/een campaign doorloopt of side-missions (Spec-ops achtig) doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Jammer dat de XM8 er niet in zit, opzich zou die in elke class wel passen.

Afbeeldingslocatie: http://www.globalsecurity.org/military/systems/ground/images/xm8-poster.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Misschien daarom dat tie er niet bij zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360729

plus het feit dat de xm8 eigenlijk nooit echt geproduceerd is en veel te modern voor de timeline van codbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Voor zover ik het begrijp hadden ze aangekondigd dat er wel een co-op gedeelte zou zijn. En dat co-op gedeelte was NIET de combat training (hoewel je dat ook met meerdere mensen kan doen). Daarnaast is er duidelijk gezegd dat er GEEN co-op campaign komt.
Tot op dat moment was er dus nog niet bekend wat de co-op dan wel was... Er komt er een, maar het is niet de combat training en niet de campaign.

Ietsje later zijn zombies geconfirmed, dus... Lijkt me logisch dat zombies de co-op modus zijn die ze bedoelde..? ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Wie weet... Na Tijd zal het ons het bewijs geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:29

steveman

Comfortabel ten onder

Tja, zo is de Adaptive Combat Rifle in MW2 ook alleen bij assault rifles te kiezen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:08:
Voor zover ik het begrijp hadden ze aangekondigd dat er wel een co-op gedeelte zou zijn. En dat co-op gedeelte was NIET de combat training (hoewel je dat ook met meerdere mensen kan doen). Daarnaast is er duidelijk gezegd dat er GEEN co-op campaign komt.
Tot op dat moment was er dus nog niet bekend wat de co-op dan wel was... Er komt er een, maar het is niet de combat training en niet de campaign.

Ietsje later zijn zombies geconfirmed, dus... Lijkt me logisch dat zombies de co-op modus zijn die ze bedoelde..? ;)
Ik dacht toch echt na de E3 gelezen te hebben dat er Co-Op missies zouden komen, en zombies vind ik nou niet echt "missies". Maar het is maar hoe je het bekijkt :/

Heb wel zin in Dead-Ops >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

steveman schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:45:
Tja, zo is de Adaptive Combat Rifle in MW2 ook alleen bij assault rifles te kiezen.
Inderdaad, daar kun je ook mee knutselen:
Afbeeldingslocatie: http://www.thefirearmblog.com/blog/wp-content/uploads/2009/06/remington-acr-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Daar is ook een mooi filmpje van op youtube, van Future Weapons. Dat in elkaar klikken maakt ook precies het juiste geluid :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met de M4 kun je ook wel alle kanten op, en die kan makkelijk in dat tijdsgebied (1990 zijn de eerste in gebruik genomen in het geheim)

FFFUUUU, Image is hotlinked :( ...

Google voor M4 SopMod

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lol ja, die kun je helemaal volhangen, maar dat is toch wat anders dan een kortere of juist langere loop monteren zodat je ermee kunt snipen of juist kunt cqb-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar is de ACR ook niet voor bedoelt. En ja, de M4 ondersteunt gewoon een langere loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

Zojuist Call of Duty Black Ops voor de PC gepreordert.
Nu maar wachten tot 9-10 november en spelen maar >:) .
Dit spel gaat echt een geweldige MP campaign en zombies hebben.
Oftewel dit spel gaat gaat zo'n beetje alle goeie dingen van de CoDs hiervoor pakken en beter maken. Ik vertrouw erop dat treyarch dit spel niet gaat verprutsen zoals Activision met MW2 heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MP campaign?

Activision is overigens de uitgever. Ken je feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-06 03:02
bram1984 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:11:
MP campaign?

Activision is overigens de uitgever. Ken je feiten.
Gaat het?

Echt zin in dit spel. :9 Jammer dat 'ie zo midden in de week uit komt en niet op een vrijdag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286476

Die prijs van 39.95 maakt het voor mij weer leuk om games te kopen.

Ik heb wat gameplay video's gezien van Black Ops op Youtube en ik vind alleen dat bestuurbare autotje beetje stom. Verder vond ik het geluid weer eens zuigen, en had ik het idee dat de run speed van de personages in het spelletje weer veel te snel was. Ik vind dit niet op Unreal lijken of op Quake dus laat ze in godesnaam stoppen het erop te laten lijken.

Ik had nog een vraag:

Krijgt dit spel een matchmaking system, of krijgen we dedicated servers? Ik had het ff niet gezien in de post.

@ Bram1984:

Activision Blizzard is de uitgever ;-). Hou het nice man :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 286476 op 07-10-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahreneas, Activision zelf is de uitgever. Activision & Blizzard hebben gezamenlijk nog geen spellen uitgegeven.

Kijk onderaan deze pagina maar eens :)
http://callofduty.com/
© 2010 Activision Publishing, Inc. Activision and Call of Duty are registered trademarks & Black Ops is a trademark of Activision Publishing, Inc
@ Hierboven

Dedicated servers.

Geluiden vind ik trouwens een stuk realistischer als in MW2. Als ik de AUG uit dat spel vergelijk met die uit BO. Lijkt die uit BO toch een stuk realistischer (En ja, ik heb meerdere malen met een Steyr AUG geschoten)

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 07-10-2010 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 19-06 06:14
Activision heeft niet MW2 verprutst, dat is Infinity Ward. Ik hoop oprecht dat Black Ops wat succes betreft MW2 omver blaast.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.