Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Xmasjos schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:35:
AAS geeft aan dat versie 25 uit is.
Ik kan 'm nog niet binnen krijgen, maar dat was ook zo bij de vorige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

volgens bronnen was hij 10 oktober al in Argentina, Brasil, China, Costa Rica, Hong Kong en Taiwan

nog even geduld dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zygivt op 20-10-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Zygivt schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:15:
[...]

volgens bronnen was hij 10 oktober al in Argentina, Brasil, China, Costa Rica, Hong Kong en Taiwan

nog even geduld dus :)
Dat had ik idd ook gelezen (op dailymobile), maar nu is 'ie dus uit in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Xmasjos schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

Dat had ik idd ook gelezen (op dailymobile), maar nu is 'ie dus uit in Europa.
Gebruikers in Polen hadden ook nog geen update las ik op nokia discussion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Thorbo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 14:59
Atila schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:36:
Ik heb ook dat het scherm niet goed reageert, maar ik kan wel de knop aanraken om het scherm te wisselen (de 3 bolletjes), die werkt wel gewoon. Heeft dat misschien op een of andere manier te maken met die halve Anna-installatie ? Dit is alleen in landscape-modus, als ik omschakel naar portrait werkt het scherm wel weer zoals het moet.
Dit heb ik ooka lsik hem in portait mode in de hand houd. Maar als ik dan even switch tussen landscape en portrait dan doet ie het wel. Erg vaag.

Lijkt me sterk dat dit door software komt. Zou wel erg brak zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razerBE schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:29:
Onlangs ook de E7 aangekocht en geupdate naar Anna.

ik las over een nieuwe feature die het mogelijk maakt de vergrendel sleutel te unlocken door te sweepen ipv klikken.

Iemand enig idee waar deze optie staat ?
ik vindt hem niet terug :?
Out of the box is mij dit niet bekend bij Nokia E7, maar heb het wel regelmatig voorbij zien komen op de Ovi winkel, zie link http://store.ovi.com/cont...Area=applications&pos=149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Piemol schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:40:
Het problemen met het niet weergeven van de namen van de contactpersonen kun je inderdaad oplossen door dubbele telefoonnummers te verwijderen :)

Wat ik wel super irritant vind is dat ik bij ongeveer een kwart van de telefoontjes per ongeluk met m'n oor of wang op 'ophangen' druk? Ik probeer alleen het gedeelte bij m'n oor tegen m'n oor te houden, en dan schuin van me af, en toch gaat het regelmatig fout.
Is hier niet iets op te verzinnen of in te stellen ?

Heb dit nog nooit ondervonden en nu houd ik het toestel meestal geklemd tussen schouder en oor, maar echt nog nooit meegemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 19-09 19:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zit erg te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen, ben alleen helemaal niet bekend met Symbian. Is het te vergelijk met Android? Zijn er wat Apps voor? Gebruik nu eigenlijk alleen Whatsapp, DrobBox, Buienradar en ABN Saldo. Of is er een Android port in de toekomst?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:52:
Zit erg te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen, ben alleen helemaal niet bekend met Symbian. Is het te vergelijk met Android? Zijn er wat Apps voor? Gebruik nu eigenlijk alleen Whatsapp, DrobBox, Buienradar en ABN Saldo. Of is er een Android port in de toekomst?
Al de door jou genoemde apps zijn volgens mij verkrijgbaar, behalve de Abn app(kijk even op Ovi.com)
Ik heb de E7 nu een klein half jaar en ik ben er na mijn N97 erg blij mee.

Enige punt van kritiek is de camera, deze heeft geen autofocus en dat mis ik behoorlijk. :(

Ik vind persoonlijk dat Symbian erg handig werkt, bepaalde functies willen wel eens wat weggedrukt zijn in een submenuutje, maar dit wordt door de update's steeds beter en overzichtelijker.

Ik heb helaas weer geen ervaring met Android, dus wellicht dat iemand anders nog iets zinnigs heeft toe te voegen op dit vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 19:19
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:39:
[...]

Al de door jou genoemde apps zijn volgens mij verkrijgbaar, behalve de Abn app(kijk even op Ovi.com)
Ik heb de E7 nu een klein half jaar en ik ben er na mijn N97 erg blij mee.

Enige punt van kritiek is de camera, deze heeft geen autofocus en dat mis ik behoorlijk. :(

Ik vind persoonlijk dat Symbian erg handig werkt, bepaalde functies willen wel eens wat weggedrukt zijn in een submenuutje, maar dit wordt door de update's steeds beter en overzichtelijker.

Ik heb helaas weer geen ervaring met Android, dus wellicht dat iemand anders nog iets zinnigs heeft toe te voegen op dit vlak.
Idd, de autofocus is een min punt. De software is serieus verbeterd. Ik dacht dat de laatste update diegene naar Symbian Anna was en die raad ik je zeker aan, mocht die er nog niet op staan. Apps heb je met hopen. Iedereen zei tegen mij dat dit problemen ging geven. Nog geen last van gehad. De lay-out is wel totaal anders als Android en Windows Mobile 6.5. Hun GPS software is super en gratis. Dus geen problemen als je extra kaarten nodig hebt.

Het enige wat mij stoort is dat ik geen deftige dictaphone app heb kunnen vinden. Eentje die opneemt terwijl het in de achtergrond draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
  • Laatst online: 24-04 19:19
El_Thorbo schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:03:
[...]

Dit heb ik ooka lsik hem in portait mode in de hand houd. Maar als ik dan even switch tussen landscape en portrait dan doet ie het wel. Erg vaag.

Lijkt me sterk dat dit door software komt. Zou wel erg brak zijn dan.
Je kunt je besturingssysteem herinstalleren door naar OVI op je pc te gaan en dan update te selecteren. Bij het versienummer heb je de optie voor een herinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Thorbo
edmunt schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:16:
[...]

Je kunt je besturingssysteem herinstalleren door naar OVI op je pc te gaan en dan update te selecteren. Bij het versienummer heb je de optie voor een herinstallatie.
Maar dan krijg ik ws dezelfde brakke software. Of denk je dat een verse install wat kan veranderen?
Ik heb de telefoon out of the box geupdate met de Anna update en meer niet. Dit probleem is voor zover ik weet voor en na die update hetzelfde gebleven. Zijn er mensen die het probleem met touchscreen aan de lader niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
El_Thorbo schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 09:59:
[...]

Maar dan krijg ik ws dezelfde brakke software. Of denk je dat een verse install wat kan veranderen?
Ik heb de telefoon out of the box geupdate met de Anna update en meer niet. Dit probleem is voor zover ik weet voor en na die update hetzelfde gebleven. Zijn er mensen die het probleem met touchscreen aan de lader niet hebben?
Er gaat vaak wat fout bij een thuis-update. Als je 'm opnieuw installeert zou het kunnen dat dingen het beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend een update binnengehaald: 'Symbian Anna service pack' ruim 1000kb groot, was eigenlijk in de veronderstelling dat de eerste update 'Belle" zou zijn of is dit ter voorbereiding voor de grote update?.
Weet iemand hier iets meer van?

ps. Update ging prima, maar tot op heden geen verschil kunnen merken

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edmunt schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:16:
[...]

Ik heb de laatste keer, na dat ik zelf de boel had 'verstierd' :9 de boel terug gezet naar 'fabrieksinstellingen met verwijderen gegevens' dit ging uitstekend, maar vergeet niet foto's en dergelijke te backuppen!

Na deze ietswat heftige frisse herstart, geen problemen meer gehad, ook niet met de Anna updates _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Synchoniseert Mail-for-exchange ook outlook categorieen? en worden catgorieen ondersteund in de calender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
edmunt schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:12:
[...]

knip
Het enige wat mij stoort is dat ik geen deftige dictaphone app heb kunnen vinden. Eentje die opneemt terwijl het in de achtergrond draait.
probeer boldebeast eens neemt zonder piep op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Laatst online: 18-09 15:45
gram501 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:02:
[...]

probeer boldebeast eens neemt zonder piep op...
Heb je geen tikfout gemaakt? Google bakt helemaal niets van "boldebeast" en de Nokia winkel ook niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
boldbeast ja sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
El_Thorbo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:28:
Mijn E7 werkt prima totdat ik hem aan de lader hang. Als mijn E7 aan het laden is lijkt het touchscreen niet meer goed te werken het is traag en ik moet met regelmaat het (un)lock knopje op de zijkant een aantal keer gebruiken voordat de telefoon reageert op aanrakingen op het scherm.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben. Zo ja, hoe los ik dit op?
Had ik inderdaad ook, en bij mij lag het aan de lader. Ik gebruik nu een oude micro-usb lader en daarbij heeft de foon nergens last van. Lijkt op een spanningslek dat het capacitive touchscreen in de war maakt ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Thorbo
lammert schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

Had ik inderdaad ook, en bij mij lag het aan de lader. Ik gebruik nu een oude micro-usb lader en daarbij heeft de foon nergens last van. Lijkt op een spanningslek dat het capacitive touchscreen in de war maakt ofzo 8)7
That's it!

Ik heb ook een andere lader gepakt en nu is het probleem weg.

Beetje vreemd wel, maar het probleem is opgelost.

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 18:01
@Mad_Cow

Synchoniseert Mail-for-exchange ook outlook categorieen? en worden catgorieen ondersteund in de calender?

Ja je kan zelf aangeven wat je wil synchoniseren, taken, mail, agenda.

Werkt perfect bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Symbian Anna Service pack net binnen gehaald, het zou de performance moeten verbeteren.....
Ik heb alleen nog altijd geen v25....

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Markofnikoff schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:30:
Symbian Anna Service pack net binnen gehaald, het zou de performance moeten verbeteren.....
Ik heb alleen nog altijd geen v25....
Geldt voor iedereen hier volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Euh, versie 25 ??

Heb zelf Softwareversie 025.007 er op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Notaname schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:22:
Euh, versie 25 ??

Heb zelf Softwareversie 025.007 er op staan.
Productcode? Ik heb 059G894 en krijg geen update via OTA, NSU en Nokia Suite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 25.007 er ook opstaan maar heb dat via Phoenix gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:02:
ik heb 25.007 er ook opstaan maar heb dat via Phoenix gedaan.
Productcode is 059C4G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
Met productcode 0591821 had ik ook al de dag dat het hier gepost werd, versie 025.007 binnen :) (geen idee of hij al eerder beschikbaar was, toen checkte ik pas..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Na de Nokia Maps suite geinstalleerd te hebben, kon ik nu wel de Anna 2/2 update installeren. Ook de 'Sociaal' en service pack update kwamen nu binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
zxr king schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:36:
@Mad_Cow

Ja je kan zelf aangeven wat je wil synchoniseren, taken, mail, agenda.

Werkt perfect bij mij
Wat ik bedoel is niet verschillende typen, maar categorieen. In de agenda van outlook kun je met behulp van categorieen afspraken .... categoriseren. Kan de agenda van de E7 ook omgaan met die categoriien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Mad_Cow schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:55:
[...]

Wat ik bedoel is niet verschillende typen, maar categorieen. In de agenda van outlook kun je met behulp van categorieen afspraken .... categoriseren. Kan de agenda van de E7 ook omgaan met die categoriien?
Symbian^3 heeft geen categorieën, maar wel verschillende agenda's. Misschien kun je het ook op die manier oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede MB meter? Ik heb nu datawatch maar vertrouw niet echt op die gegevens. KPN MB meter heb ik bij iemand gezien en lijkt een goede app, alleen niet verkrijgbaar voor symbian...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:39:
Weet iemand een goede MB meter? Ik heb nu datawatch maar vertrouw niet echt op die gegevens. KPN MB meter heb ik bij iemand gezien en lijkt een goede app, alleen niet verkrijgbaar voor symbian...
Bij Vodafone kun je op Mijn Vodafone kijken hoeveel je deze maand hebt verbruikt. Daarom gebruik ik geen counter op mijn telefoon (kost natuurlijk ook meer RAM).
Als het goed is, is dit ook beschikbaar voor andere providers (schijnt verplicht te zijn als je een datalimiet hanteert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt daar kijk ik ook wel regelmatig, maar dan nog zou ik graag het verschil zien wat ik ook met WLAN gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Vergeleken met mijn N900, maakt mijn E7 slechtere foto's. Rood is bijvoorbeeld niet echt rood, er zit verloop in van oranje naar rood(-achtig). Is dit op een of andere manier te fixen ? Meer contrast is niet de oplossing, want dat word alles warmer, qua kleuren. De N8 maakt mooie foto's, maar ik heb dat keyboard wel nodig, daarom heb ik de E7 gekozen, als vervanging voor mijn N900.

Is er een andere photo-app ? Kan ik de shutter-tijd aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Atila schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:23:
Vergeleken met mijn N900, maakt mijn E7 slechtere foto's. Rood is bijvoorbeeld niet echt rood, er zit verloop in van oranje naar rood(-achtig). Is dit op een of andere manier te fixen ? Meer contrast is niet de oplossing, want dat word alles warmer, qua kleuren. De N8 maakt mooie foto's, maar ik heb dat keyboard wel nodig, daarom heb ik de E7 gekozen, als vervanging voor mijn N900.

Is er een andere photo-app ? Kan ik de shutter-tijd aanpassen ?
Probeer CameraPro eens. Die maakt zeker betere foto's.
De shutter-tijd is niet aan te passen. Werkt het met de ISO-waarde niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Met ISO-waarde op hoog, is het wel iets beter, vooral bij actie-foto's, maar zelfs dan haalt ie het nog niet bij de N900. Erg jammer. Die edof-lens leek me juist erg handig (ivm de actie-foto's), maar het is er nog niet uit.

Ik zal die CameraPro eens downloaden, misschien is dat een optie. Dank je.

edit: CameraPro maakt beduidend betere foto's dan de standaard app. Kleuren zijn iets beter, maar die stel ik vanavond wel helemaal goed af (hoop ik), tijdens de training!

[ Voor 22% gewijzigd door Atila op 03-11-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CameraPro is toch helemaal niet beschikbaar voor de E7??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Is Symbian^3 en werkt dus ook op de E7. Niet alle functies (bv Autofocus) zijn selecteerbaar, maar de rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem nu idd, maar niet via ovi..
Maar ik zie weinig verschil als ik een foto maak tov de originele app op mijn E7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:18:
heb hem nu idd, maar niet via ovi..
Maar ik zie weinig verschil als ik een foto maak tov de originele app op mijn E7
Kwaliteit op minstens 90% zetten, met beide apps dezelfde foto maken en dan naast elkaar op een full-HD beeldscherm bekijken. Dan zie je echt zo ontzettend duidelijk verschil.

Max 97% was het volgens mij, anders krijg je last van een bug. (weet niet zeker of het wel 97 was..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 10:39:
Ik gebruik "Internet Data Tracker Version 3.0.0", werkt best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Xmasjos schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:49:
[...]

Kwaliteit op minstens 90% zetten, met beide apps dezelfde foto maken en dan naast elkaar op een full-HD beeldscherm bekijken. Dan zie je echt zo ontzettend duidelijk verschil.

Max 97% was het volgens mij, anders krijg je last van een bug. (weet niet zeker of het wel 97 was..)
Kan je mij vertellen waar die procentuele instelling zit?
Ik heb mezelf al rot lopen zoeken maar zie het niet.
Overigens is de applicatie bij mij heel erg traag. Ik hoor het geluid van de 'sluiter' maar de definitieve foto komt pas een seconde of 6 later in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Dat is een schuifbalk (die heb je wel gezien bij instellingen, neem ik aan), die moet je verschuiven. Ik heb die op 92% staan momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:23
heb vandaag de 15 mb update van ovi maps gedownload.
nu krijg ik nieuwe toepassingen: kaartenlader,gidsen,weer,per auto

maar als ik deze wil openen krijg ik deze error: functie wordt niet ondersteund :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
razerBE schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:30:
heb vandaag de 15 mb update van ovi maps gedownload.
nu krijg ik nieuwe toepassingen: kaartenlader,gidsen,weer,per auto

maar als ik deze wil openen krijg ik deze error: functie wordt niet ondersteund :(
Ja dat klopt, in het N8 draadje zijn er ook meerderen met hetzelfde probleem.
Daar staat ook een link om 3.06 te downlaoden zodat je terug kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
kan je die link hier even plaatsen aub ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
ohhh :P

is dit de installer ?
bedoel je dat ik die mijn versie moet verwijderen en opnieuw installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
razerBE schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:46:
[...]

ohhh :P

is dit de installer ?
bedoel je dat ik mijn versie moet verwijderen en opnieuw installeren ?
Yup, tot er een 3.08 komt die wel goed werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
bedankt voor de support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinkelmans schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:58:
[...]

Ik gebruik "Internet Data Tracker Version 3.0.0", werkt best
Ja is prima, totdat je opnieuw (moet) opstarten, dan is je geheugen van die maand gewist en begint hij weer van voor af aan.

Voor de rest wel OK, maar helaas gebeurd het toch wel regelmatig dat ik mijn foon moet herstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag, weet iemand of er een dual sim adapter voor de E7 te verkrijgen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
De nieuwste 3.08 update van Nokia Maps werkt nu wel goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
Notaname schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 19:15:
[...]

De nieuwste 3.08 update van Nokia Maps werkt nu wel goed! :D
klopt :)

heb hem gisteren zonder problemen geinstalleerd :)

jammer dat er geen changelogje is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:22:
[...]

Ja is prima, totdat je opnieuw (moet) opstarten, dan is je geheugen van die maand gewist en begint hij weer van voor af aan.

Voor de rest wel OK, maar helaas gebeurd het toch wel regelmatig dat ik mijn foon moet herstarten..
Ik start best wel regelmatig opnieuw mijn telefoon (geen ontvangst op werk, waardoor hij constant de zendmast wel/niet heeft, met soms als gevolg dat ook thuis geen ontvangst meer mogelijk is?! :/), maar heb mijn geschiedenis nog sinds september erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinkelmans schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:16:
[...]

Ik start best wel regelmatig opnieuw mijn telefoon (geen ontvangst op werk, waardoor hij constant de zendmast wel/niet heeft, met soms als gevolg dat ook thuis geen ontvangst meer mogelijk is?! :/), maar heb mijn geschiedenis nog sinds september erin staan.
Daar snap ik dan niks van...
Heb toch echt de versie waar ik 3 euro voor betaald heb, maar zet ik de telefoon uit, is de data weg...
Heb al eens veranderd naar 100 dagen, maar neen hoor.....
Irritant :(

• Xmasjos
Lijk ik toch geen gelijk te krijgen :( :
Xmasjos schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:22:
[...]

Het betekent iig dat Belle zeer waarschijnlijk voor het eind van het jaar voor ons komt.

Wat wordt de volgende update: Christine? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Heeft iemand al JaxTR SMS kunnen downloaden? Het is schijnbaar een soort WhatsAPP, maar dan voor alle platformen en mensen die het niet geinstalleerd hebben, ontvangen de chat als gewone SMS.

http://www.jaxtrsms.com/home.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
Atila schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:55:
Heeft iemand al JaxTR SMS kunnen downloaden? Het is schijnbaar een soort WhatsAPP, maar dan voor alle platformen en mensen die het niet geinstalleerd hebben, ontvangen de chat als gewone SMS.

http://www.jaxtrsms.com/home.html
ik krijg: no compatible version found for your symbian :'(

[ Voor 7% gewijzigd door razerBE op 23-11-2011 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

Eindelijk smilies in de nieuwe versie van whatsapp :) Voor de rest merk ik geen verschil met de vorige versie, werkt nog steeds super.

@JaxTR SMS verhaal hierboven:
Ik ben naar die site gegaan en heb daar aangegeven dat ik een nokia E7-00 heb. Ik kreeg toen een popup met een quick download nummer. Vervolgens naar m.getjar.com gegaan en onderin bij "quick download" die code ingegeven. Vervolgens leek ik de download te krijgen maar de site lijkt over belast want krijg tot nu toe enkel 'timeout on gateway' meldingen (zowel via 3G als Wifi).
Aangezien het nog beta is én blijkbaar zo populair dat de site het niet trekt besloten het voorlopig maar links te laten liggen.

Discogs

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Is het trouwens mogelijk om de 2e en 3e homescreen uit te zetten?

• Xmasjos
MarkoAlmelo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:55:
Is het trouwens mogelijk om de 2e en 3e homescreen uit te zetten?
Options -> Delete Home screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Is het al iemand gelukt om een custom firmware Belle op de E7 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
MarkoAlmelo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:32:
Is het al iemand gelukt om een custom firmware Belle op de E7 te zetten?
Alleen een CFW voor de N8 is beschikbaar en deze schijn je niet op de E7 te kunnen gebruiken (Phoenix geeft een error).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
Ongelooflijk hoe het tempo van dit e7 forum zakt...
Heeft iedereen zijn e7 werkend zoals hij het wil hebben...
of heeft iedereen a-mass een andere telefoon gekocht.

(bij mijn geval: "het eerste")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
kittop schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 07:03:

In de meeste gevallen zit men op het N8-forum denk ik. Daarbij is de E7 niet zo heel veel verkocht, omdat het natuurlijk een business-phone is. Als laatste zullen de meesten wel tevreden zijn, want problemen (en vaak ook nieuwe toestellen) worden over het algemeen wel verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

kittop schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 07:03:

Mijn E7 werkt ook super lekker, alleen met af en toe een Exchange hickup maar dat heeft meer met de server op het werk te maken.

En met dit bericht ben ik weer helemaal gelukkig en kan niet wachten toch Q-2012 :)

nieuws: Nokia geeft Symbian-smartphone begin 2012 Belle-update

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn E7 werkt prima - geen nieuws, goed nieuws!
Waarom iedereen zo naar Belle uitkijkt snap ik niet helemaal- NFC blijft buiten gebruik op de E7 en ik zit niet te wachten op allerlei Android frutsels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ik ben tevreden met mijn E7, af en toe is hij wat traag de laatste tijd en de accu gaat nu snel leeg maar ach, Ik gebruik hem ook wel echt veel.

Iemand die weet waar je onderdelen kan halen? (ik heb hem laten vallen en de verbindingsbrug is afgebroken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Je zou het eens bij http://nl.eetnordic.com/ kunnen proberen.

Nee hebben het niet. :-(

[ Voor 19% gewijzigd door Notaname op 09-12-2011 17:29 . Reden: aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Leuk te lezen...

Nadat ik m'n laatste berichtje geschreven had kreeg m'n e7 een knock-down vanmiddag tijdens het telefoneren via de blauwtandpapagaai.
Hij kreeg tien tellen,,, en hij was "out"...

Na de opstart kreeg ik een melding dat de telefoon niet zijn software controle afgerond had (ofzoiets)
en werkte niet mee.
Weer maar even uitgezet en opgestart... daarna was er niets meer mee aan de hand.

Maar wat dat nu was,,, misschien dat Joost dat weet....

Voor de rest heb ik geen noemenswaardige dingen meegemaakt.
Na de Anna-update is de e7 nagenoeg hapervrij, snelheid is top...
Ook heeft Anna de agenda zo ingedeeld zodat er functioneel mee gewerkt kan worden.
De routeplanner i.c.m. Anna die de adressen zelfs kan oppikken vanuit outlook2003 via exchange is superb.
Het weer widgetje van Nokia vind ik ook heel mooi en gebruik ik tegenwoordig meer dan de KMNI-site en buienradar.
Internet werkt duidelijk, mooi en vloeiend en ik gebruik geen opera-browser meer.
WLan wordt goed opgepakt zonder haperingen,meldingen etc.

Ik heb zojuist het "Belle-filmpje" bekeken...
Ik heb zoiets van "leuk",,, maar ik geloof dat ik niet uit mijn plaat ga met deze update.
Maar wie weet... ik had überhaupt ook niet verwacht dat ik "Angry-Birds" zou gaan installeren en spelen.

BTW
Angry-Birds heeft mijn dochter op de e7 gezet, en laatst toen ik haar met mijn auto ophaalde was ze het aan het spelen.
Toen de bleutooth van de auto de e7 oppikte, galmde de juichende varkentjes door de auto...
We schrokken ons allebei de pl*ris,
maar het lachje van de varkentjes wordt tot ergernis van mijn vrouw geïmiteerd.

[ Voor 11% gewijzigd door kittop op 09-12-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
kittop schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:40:
Leuk te lezen...

Nadat ik m'n laatste berichtje geschreven had kreeg m'n e7 een knock-down vanmiddag tijdens het telefoneren via de blauwtandpapagaai.
Hij kreeg tien tellen,,, en hij was "out"...

Na de opstart kreeg ik een melding dat de telefoon niet zijn software controle afgerond had (ofzoiets)
en werkte niet mee.
Weer maar even uitgezet en opgestart... daarna was er niets meer mee aan de hand.

Maar wat dat nu was,,, misschien dat Joost dat weet....

Voor de rest heb ik geen noemenswaardige dingen meegemaakt.
Na de Anna-update is de e7 nagenoeg hapervrij, snelheid is top...
Ook heeft Anna de agenda zo ingedeeld zodat er functioneel mee gewerkt kan worden.
De routeplanner i.c.m. Anna die de adressen zelfs kan oppikken vanuit outlook2003 via exchange is superb.
Kan je dat laatste eens uitleggen hoe dat werkt?
Als ik kies voor "Best. instellen" -> "Contacten" krijg ik een melding "Verifieer de adressen van uw contacten door ze op de kaart in uw toepassing Contacten te selecteren".

Ik denk dat ik dan het volgende moet doen:
Ik ga naar een contact en kies voor "zoeken op kaart" dan kan ie het niet offline en ook niet online vinden. Het lijkt teveel informatie inclusief komma's en postcodes.
Haal ik een deel weg dan vind ie het wel maar dan wil ie het adres gaan vervangen wat ook niet de bedoeling is ivm de zuiverheid van mijn adressenbestand.

Bovendien heb ik niet zoveel zin om manueel 349 contacten zo te gaan aanpassen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Mijn Nokia N900 is omdat het niet meer te repareren was omgeruild voor een E7.
Moet zeggen dat ik erg blij ben met het nieuwe toestel , kom alleen niet op 2 dingen.

Ik had mijn contacten van de N900 opgeslagen, en die staan nu opgeslagen als Vcard Files op de p.c. Is dit te importeren ?
Ik kan de telefoon op een paar talen zetten, maar tot mijn teleurstelling zit er geen Spaans talige optie in. (evenmin het woordenboek dus) moet ik dit handmatig installeren of is dit simpelweg niet mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Notaname,
Ik bedoelde eigenlijk vanuit mijn agenda...
maar het klopt wat je bedoelt vanuit je contactpersonen...
Als je het adres kopieert en opslaat als werkadres,
en dat werkadres laat je corrigeren... dan gaat het goed.
Zelf ken ik dat probleem ook omdat ik met veel bedrijven werk
en gelijk bij mijn contactpersonen het KvK en sofinummer etc. genoteerd heb bij de adressen.
Nu zet ik geleidelijk deze om naar notities, en zie dit als een proces op lang termijn.
zelf heb ik een kleine duizend contactpersonen,
en moet er ook niet aan denken om de boel allemaal tegelijk om te gaan zetten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Jeffrey88 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:40:
Moet zeggen dat ik erg blij ben met het nieuwe toestel , kom alleen niet op 2 dingen.

Ik had mijn contacten van de N900 opgeslagen, en die staan nu opgeslagen als Vcard Files op de p.c. Is dit te importeren ?
Ik kan de telefoon op een paar talen zetten, maar tot mijn teleurstelling zit er geen Spaans talige optie in. (evenmin het woordenboek dus) moet ik dit handmatig installeren of is dit simpelweg niet mogelijk ?
Als je synchroniseert met Ovi suite zou je de contacten over moeten kunnen zetten. Ten minste dit werkte bij mij wel (n900 naar een n8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Het lijkt mij dat de Vcard files te importeren zijn,
want als ik een visitekaartje verstuur naar een andere telefoon via de SMS is dit ook een Vcard file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Jeffrey88 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:40:

VCards zijn in principe gewoon te gebruiken.
Spaans kun je niet zomaar installeren. Je kunt 'm zelf proberen te flashen, maar officieel vervalt je garantie dan. Het is aan te raden om naar een NSP/NCP te gaan, waar ze het voor je kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
kittop schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:32:
Notaname,
Ik bedoelde eigenlijk vanuit mijn agenda...
maar het klopt wat je bedoelt vanuit je contactpersonen...
Als je het adres kopieert en opslaat als werkadres,
en dat werkadres laat je corrigeren... dan gaat het goed.
Zelf ken ik dat probleem ook omdat ik met veel bedrijven werk
en gelijk bij mijn contactpersonen het KvK en sofinummer etc. genoteerd heb bij de adressen.
Nu zet ik geleidelijk deze om naar notities, en zie dit als een proces op lang termijn.
zelf heb ik een kleine duizend contactpersonen,
en moet er ook niet aan denken om de boel allemaal tegelijk om te gaan zetten. :O
Hmm, eigenlijk best wel knullig zo'n slechte integratie tussen de verschillende Nokia applicaties. :-(
Zeker bij een zakelijk toestel. Het zou toch vrij logisch zijn als mijn Outlook contactpersonen welke via een Exchange server lopen correct worden gesynchroniseerd (wat in principe ook zo is) en dat de velden daarvan 1 op 1 gebruikt kunnen worden binnen Nokia Maps. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Als "sec" het adres in het adresveld staat,,, dan gaat het goed.
echter een postcode brengt al wat vraagtekens mee.
Wellicht had microsoft hiervoor een appart veld moeten instellen.
ook zijn er wat miscommunicaties bij namen zoals
(fictieve naam) Johan van der Wiel...
Deze word opgepikt onder de V van "van"en niet onder de W van "Wiel"
Dit vind ik eigenlijk veel vervelender.
Ook mijn Parrot in de auto heeft hier moeite mee.
(lastig die Dutchies met die rare namen)

Daarom ben ik wel heel erg blij dat de zoek functie in de contactpersonen hier niet gevoelig voor is.
mijn contactpersonen zijn niet gegroepeerd en alles zit dus op één hoop.
sport, motorclub, werk, prive, familie etc. zit door elkaar.
maar de zoekfunctie werkt goed, lastig is wel dat ik er misschien wel honderd x Henk in heb staan.

[ Voor 26% gewijzigd door kittop op 11-12-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Xmasjos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:19:
[...]

Alleen een CFW voor de N8 is beschikbaar en deze schijn je niet op de E7 te kunnen gebruiken (Phoenix geeft een error).
Inderdaad, ik zat er al mee te knooien maar krijg het niet voor elkaar
bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Ik hoop dat dit mijn laatste ''noob'' vraag wordt.

Mijn Wifi connectie krijg ik maar niet uitgeschakeld, Ik kan hem amper 2 seconden offline zetten en hij springt weer online, ik heb al rondgekeken onder het kopje connectiviteit. Overschakelen naar WLAN heb ik op handmatig gezet, wat mis ik nog ? Plezierig is anders als je batterij in de nacht leegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Jeffrey88 schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:45:
Ik hoop dat dit mijn laatste ''noob'' vraag wordt.

Mijn Wifi connectie krijg ik maar niet uitgeschakeld, Ik kan hem amper 2 seconden offline zetten en hij springt weer online, ik heb al rondgekeken onder het kopje connectiviteit. Overschakelen naar WLAN heb ik op handmatig gezet, wat mis ik nog ? Plezierig is anders als je batterij in de nacht leegloopt.
Connectiviteit en dan instellingen?

Zijn er toevallig meer mensen die langdure connectie drops hebben in hun gsm/3g netwerk? Ik heb als ik thuis zit (en dus met wlan verbonden ben) soms dat ik voor bijna 1 minuut geen netwerk heb. Best vervelend als je aan het whatsappen bent en je verstuurd dan net een bericht. Dit bericht word dan pas bij de volgende refresh verstuurd (minuut of 5 a 10 later?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Zygivt schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:44:
[...]
Connectiviteit en dan instellingen?

Zijn er toevallig meer mensen die langdure connectie drops hebben in hun gsm/3g netwerk? Ik heb als ik thuis zit (en dus met wlan verbonden ben) soms dat ik voor bijna 1 minuut geen netwerk heb.
Daar heb ik dus al gekeken '-) anders zou ik de WLAN instellingen niet op handmatig kunnen zetten.
Heb WLAN gekozen als standaard internet, is dat soms het probleem ? Ik heb zelfs de widgets op het bureau blad offline gezet.

Jup, heb het zelfde, ik dacht dat het misschien aan mijn router lag. Alleen kunnen time-outs wel eens langer dan 1 minuut duren. 'ben ""blij"" om te horen dat ik niet de enige ben.

[ Voor 3% gewijzigd door Jeffrey88 op 11-12-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Ik heb thuis WLan als standaard internet staan,
en ik merk niets van drop outs of iets dergelijks.
Ook ik geen smsjes gehad dat ik een oproep zou gemist hebben.
Als ik energie besparingsstand inschakel blijft de WLan connectie in stand.
De WLan is nu 12:36 uur onafgebroken in contact, en ik heb geen belletje gemist.
Ik heb ook niet de indruk dat de batterijen in het weekend sneller leeg raken dan door de week als ik niet thuis ben.
Wel heb ik ontdekt dat spelletjes energie verslinders zijn.
s'nachts gaat de e7 gewoon op de lader.
Of mis ik nu iets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Jeffrey88 op 12-12-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Vreemd,

Ik heb geen drops in mijn wlan, maar wel is mijn telefoon-netwerk. Ik ben dan wel verbonden met wlan, maar me telefoon-netwerk is dan af en toe offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Zygivt schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:06:
Vreemd,

Ik heb geen drops in mijn wlan, maar wel is mijn telefoon-netwerk. Ik ben dan wel verbonden met wlan, maar me telefoon-netwerk is dan af en toe offline.
Verbinding met 3G/GPRS oid met daarnaast een WiFi-verbinding is een bekend probleem bij de E7-00. Hier schijnen ze mee bezig te zijn (geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Xmasjos schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:27:
[...]

Verbinding met 3G/GPRS oid met daarnaast een WiFi-verbinding is een bekend probleem bij de E7-00. Hier schijnen ze mee bezig te zijn (geweest).
Ok duidelijk.
Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb ook weleens dat ik totaal geen verbinding met het 2G/3G datanetwerk heb, internetten is dan gewoon onmogelijk. Soms duurt het even, soms duurt het uren, voor er weer connectie gemaakt kan worden. Rebooten helpt niets.

Dat probleem met een constant verbinden met een bekend WIFI netwerk, terwijl ik het op handmatig heb staan, heb ik ook. Geen idee hoe ik er vanaf kan komen, maar ik lees hierboven dat er aan gewerkt wordt/is, dus wachten we maar op een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die Belle op de E7 willen: http://www.e7fanclub.com/...an-belle-on-nokia-e7.html

LET OP: Het gaat om een gelekte firmware met enkel Engels en Chinees. Natuurlijk is ook enkel de keyboardlayout voor het fysieke toetsenbord van de Chinese versie inbegrepen: Dit wil dus seggen: sowieso QWERTY, ook al heb je zoals ik een AZERT, en de secondary/gele tekens op je toetsenbord kunnen op lokale varianten dus niet overeenkomen met wat je effectief op het scherm ziet verschijnen.

Heb hem er zelf opgezet, en qua snelheid heb ik weer een nieuw toestel. Ram-gebruik ligt bij mij ook zo'n 20% lager met dezelfde apps open als bij de officiële Anna. Voor de rest zijn de nieuwe widgets wel leuk, maar aangezien ze NIET schaalbaar/resizeable zijn kan ik m'n homescreens nu minder efficiënt indelen. Het is niet meer mogelijk om zoals ik vroeger deed de klok, 4 contacten, FB-widget, Email widget, Calendar widget + 4 shortcuts op één scherm te zetten. De email widget alleen neemt nu al 4 plaatsen in!

Voorlopig over het algemeen blij met de update, vooral omdat de telefoon nu niet meer 5x per dag vastloopt, en hij niet onophoudelijk naar het password voor m'n exchange account blijft vragen, maar wel correct synct zoals hij onder Anna deed.
Ik hoop alleen dat de snelheids- en stabiliteitsboost effectief te wijten is aan Belle, en dus blijvend is, en niet aan de Hard-reset die je het toestel eigenlijk geeft met deze flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 08:07:
Voor diegenen die Belle op de E7 willen: http://www.e7fanclub.com/...an-belle-on-nokia-e7.html

LET OP: Het gaat om een gelekte firmware met enkel Engels en Chinees. Natuurlijk is ook enkel de keyboardlayout voor het fysieke toetsenbord van de Chinese versie inbegrepen: Dit wil dus seggen: sowieso QWERTY, ook al heb je zoals ik een AZERT, en de secondary/gele tekens op je toetsenbord kunnen op lokale varianten dus niet overeenkomen met wat je effectief op het scherm ziet verschijnen.

Heb hem er zelf opgezet, en qua snelheid heb ik weer een nieuw toestel. Ram-gebruik ligt bij mij ook zo'n 20% lager met dezelfde apps open als bij de officiële Anna. Voor de rest zijn de nieuwe widgets wel leuk, maar aangezien ze NIET schaalbaar/resizeable zijn kan ik m'n homescreens nu minder efficiënt indelen. Het is niet meer mogelijk om zoals ik vroeger deed de klok, 4 contacten, FB-widget, Email widget, Calendar widget + 4 shortcuts op één scherm te zetten. De email widget alleen neemt nu al 4 plaatsen in!

Voorlopig over het algemeen blij met de update, vooral omdat de telefoon nu niet meer 5x per dag vastloopt, en hij niet onophoudelijk naar het password voor m'n exchange account blijft vragen, maar wel correct synct zoals hij onder Anna deed.
Ik hoop alleen dat de snelheids- en stabiliteitsboost effectief te wijten is aan Belle, en dus blijvend is, en niet aan de Hard-reset die je het toestel eigenlijk geeft met deze flash.
Dank! Morgenavond maar eens kijken of me het weer gaat lukken (laatste keer flashen was met mijn N97...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Bij de update zei Phoenix dat hij niet meer leefde en probeerde hij mijn E7 te recoveren. Dit lukte niet.
Opnieuw opstarten van mijn foon en ik zie gewoon Belle voorbij komen, zonder problemen tot nu toe.
Echter lukt het mij niet om via Nokia Suite mijn backup volledig terug te zetten - bijvoorbeeld mijn berichten lijkt hij volledig te negeren. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Gentelmen,,,
Belle zit nog in de luiers....
Wacht nou even totdat alles er op en aan zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
kittop schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:03:
Gentelmen,,,
Belle zit nog in de luiers....
Wacht nou even totdat alles er op en aan zit...
Ik ga ook alleen maar flashen om te kijken hoe het werkt. Daarna flash ik terug en was ik van plan mijn tel ter reparatie te brengen (is nog steeds niet gebeurd en ik begin mijn mp3-speler toch wel te missen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:12:
[...]

Ik ga ook alleen maar flashen om te kijken hoe het werkt. Daarna flash ik terug en was ik van plan mijn tel ter reparatie te brengen (is nog steeds niet gebeurd en ik begin mijn mp3-speler toch wel te missen...)
Denk er daarbij aan dat terugflashen naar een officiële FW niet bij iedereen lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:19:
[...]

Denk er daarbij aan dat terugflashen naar een officiële FW niet bij iedereen lukt!
De belle die je flasht is simpelweg anna met 1 ander bestand (voor zover ik weet), dus dat moet echt geen probleem zijn. Daarbij had ik toch al een aantal probleempjes, dus zo erg zal het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Belle werkt voor de rest erg goed bij mij.
Ziet er verder snel en stabiel uit, vooral de mail client en de browser werken een stuk sneller en beter.

edit; batterijduur is helaas wel echt slecht geworden, een werkdag overleeft hij niet meer, ookal staat hij alleen in het lockscherm.. Even mijn instellingen doorspitten..

[ Voor 36% gewijzigd door Pinkelmans op 21-12-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Wel irritant dat je in de agenda widget maar 1 item ziet.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste