Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 20:47
Is er een handige manier om een agenda te sharen met verschillende mensen. In de vriendengroep willen we een gedeelde agenda maken, maar hierbij varieren de telefoons van blackberry's, tot android, iphone's en nokia's. Zie dat er verschillende workarounds zijn met bijvoorbeeld google sync e.d., vroeg me af of er iets handigers tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Hacula schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:05:
Is er een handige manier om een agenda te sharen met verschillende mensen. In de vriendengroep willen we een gedeelde agenda maken, maar hierbij varieren de telefoons van blackberry's, tot android, iphone's en nokia's. Zie dat er verschillende workarounds zijn met bijvoorbeeld google sync e.d., vroeg me af of er iets handigers tussen zit.
Ik denk dat het het handigst is als je allemaal een manier hebt om te syncen met Google Calendar en die ook te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
is een van de camera apps uit de store aan te raden om te downloaden ? Of zal de performance er eigenlijk niet op vooruit gaan hoe mooi de beloftes ook mogen zijn.

Ik vindt het niet erg om geld uit te geven als het maar goed werkt. Lijkt mij zonde om €4.50 te spenderen aan iets dat niet doet wat het beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Jeffrey88 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 01:19:
is een van de camera apps uit de store aan te raden om te downloaden ? Of zal de performance er eigenlijk niet op vooruit gaan hoe mooi de beloftes ook mogen zijn.

Ik vindt het niet erg om geld uit te geven als het maar goed werkt. Lijkt mij zonde om €4.50 te spenderen aan iets dat niet doet wat het beloofd.
Heb je al gezocht in dit topic? Er staat nl. al een idee voor een camera-app genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik denk dat het het handigst is als je allemaal een manier hebt om te syncen met Google Calendar en die ook te delen.

Ik kan soms beschikken over de diensten van een eenmanszaak waarvoor ik google-agenda gemaakt heb.
Hij heeft me toegang gegeven om zijn agenda te bekijken en te beheren.
Deze zelfstandige heeft een apathie tegen mobile communicatie en beschikt over een mobieltje uit de prehistorie en een papieren agenda.
Maar toch houdt hij zijn google-agenda keurig bij
Zijn agenda heb ik als bookmark opgeslagen en werkt goed en is goed leesbaar op de e7.
Echter ben ik niet zo gecharmeerd van de google agenda en prefereer Outlook(2003) onder exchange waar ik zelf mee werk.

Eigenlijk ben ik van plan om voor zijn verjaardag een fatsoenlijke nokia telefoon te kopen en hem met een e-mailadres (gekoppeld aan mijn cloudserver en website) zijn agenda te koppelen.
Zijn interesse is gewekt door een opdrachtgever met een I-pad.
Dus er is hoop.

Helaas is mijn ervaring om dit te organiseren iets te beperkt.
Zijn er nog suggestie of ervaringen op dit gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb en probleem! sinds vandaag krijg ik telkens een pop up met de melding dta "fout bij usb verbinding koppel kabel los, dit terwijl ik er helemaal geen kabel in zit. Ook knippert de usb verbindingsindicator de hele tijd.
Als ik hem hang aan een usb poort (pc) dan geeft hij aan dat hij hangt aan een niet ondersteund usb apparaat!

Wat betekend dit? dat mijn usb poort naar de knoppen is??

Weet iemand wat ik zou kunnen doen??
Heb en harde reset al meerder malem geprobeerd maar doet niks.

Hoop dat iemand iets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Tijdens het afspelen van een xvid bleef het beeld hangen, maar het geluid deed het nog wel. De E7 reageerde nergens meer op en via een 3-button reset heb ik hem weer aan de praat gekregen. 's Avonds werd ik gebeld, maar kon ik niet meer opnemen, omdat het scherm niet reageerde. Wat is er gaande ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 15:45
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:05:
Ik heb en probleem! sinds vandaag krijg ik telkens een pop up met de melding dta "fout bij usb verbinding koppel kabel los, dit terwijl ik er helemaal geen kabel in zit. Ook knippert de usb verbindingsindicator de hele tijd.
Als ik hem hang aan een usb poort (pc) dan geeft hij aan dat hij hangt aan een niet ondersteund usb apparaat!

Wat betekend dit? dat mijn usb poort naar de knoppen is??

Weet iemand wat ik zou kunnen doen??
Heb en harde reset al meerder malem geprobeerd maar doet niks.

Hoop dat iemand iets weet
Ik heb een ander USB kabeltje gekocht nadat ik dat ook had. Problem solved !
Misschien slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notaname schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:11:
[...]

Ik heb een ander USB kabeltje gekocht nadat ik dat ook had. Problem solved !
Misschien slijtage.
Kreeg deze meldingen op de telefoon zonder dat ik ook maar in de beurt was geweest bij een usb kabel!
Leek gewoon te vragen naar een usb kabel en als ik hem dan erin duwde (bij twee kabels geprobeerd) vond hij ze niet en gaf aan dat deze niet ondersteund waren.

Heb een keer of duizend de kabel erin en eruit gedaan, en in een keer laadde hij weer op via de pc. Was te zien aan het lichtje wat dan vlak naast de ingang gaat knipperen.
Nu ligt hij naast me braaf op te laden, en durf ik hem er niet af te halen :)

Ik zag op een forum dat het iets van stof geweest kan zijn in de opening van de micro usb aansluiting..
Tsja of het dat is geweest.. Als ik het terugkrijg rest me niets anders denk ik dan naar een nokia centre te gaan en de usb aansluiting te vervangen! Zit als het goed is nog garantie op, want dat zal wel wat kosten ben ik bang!

Toch bedankt voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:25:
[...]

Kreeg deze meldingen op de telefoon zonder dat ik ook maar in de beurt was geweest bij een usb kabel!
Leek gewoon te vragen naar een usb kabel en als ik hem dan erin duwde (bij twee kabels geprobeerd) vond hij ze niet en gaf aan dat deze niet ondersteund waren.

Heb een keer of duizend de kabel erin en eruit gedaan, en in een keer laadde hij weer op via de pc. Was te zien aan het lichtje wat dan vlak naast de ingang gaat knipperen.
Nu ligt hij naast me braaf op te laden, en durf ik hem er niet af te halen :)

Ik zag op een forum dat het iets van stof geweest kan zijn in de opening van de micro usb aansluiting..
Tsja of het dat is geweest.. Als ik het terugkrijg rest me niets anders denk ik dan naar een nokia centre te gaan en de usb aansluiting te vervangen! Zit als het goed is nog garantie op, want dat zal wel wat kosten ben ik bang!

Toch bedankt voor je antwoord
De kans is groter dat het vuil was of dat je je usb-verbinding hebt verbogen. Bij dat laatste maakt 'ie standaard contact en geeft 'ie dus de melding dat er een usb-verbinding is die er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Xmasjos schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:04:
[...]

De kans is groter dat het vuil was of dat je je usb-verbinding hebt verbogen. Bij dat laatste maakt 'ie standaard contact en geeft 'ie dus de melding dat er een usb-verbinding is die er niet is.
Dat kan ook nog. Heb ik ook al meegemaakt. Na een spuit van mijn compressor werkte het weer goed.
Het is overigens een slecht bedachte plaats voor die poort. Bij navigatie zit je snoer niet aan de goede kant en het maakt het lastig om er een goed actieve autohouder voor te ontwerpen.

Heb het al eens gehad dat ik tijdens regen lopend mijn weg probeerde te vinden in Amsterdam en er een druppel in terecht kwam waarna mijn hele toestel over de kling ging. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
Et voila ;)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/n3pug8.png

-- edit
oww, alleen maar nieuwe suite... Nu de E7 nog :P

[ Voor 31% gewijzigd door Pinkelmans op 09-01-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Pinkelmans schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:13:
Et voila ;)

[afbeelding]

-- edit
oww, alleen maar nieuwe suite... Nu de E7 nog :P
Heb 3.2.100 al op mijn pc staan (beta dacht ik). Daarbij was aangegeven op een aantal plaatsen (niet centraal nokia ofzo) dat Belle in februari uit zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, hoe kan dat? Ik heb volgens mij versie 2.8 ofzo nog.. en als ik probeer te updaten dan geeft die aan dat er geen nieuwe updates zijn.. Moet nog komen dan zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:17:
Hmm, hoe kan dat? Ik heb volgens mij versie 2.8 ofzo nog.. en als ik probeer te updaten dan geeft die aan dat er geen nieuwe updates zijn.. Moet nog komen dan zeker?
De nieuwste versie kun je krijgen op nokia.com. De makkelijkste manier is even zoeken naar 'Nokia Suite' via eender welke zoekmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Of via Nokia Beta Labs. Versie 3.3.84
http://betalabs.nokia.com...download_and_installation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Wel instabiel hè... De vorige versie uit betalabs heeft de verbinding tussen mijn E7 en pc kaput gemacht. Daarbij heb ik niet zoveel tijd op het moment, dus lukt het me ook niet om te kijken hoe dat te verbeteren. Misschien werkt het nu wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Ik heb het niet kunnen constateren.
Zowel met de N8 als de E7 werkt het prima. (hoop ook dat het zo blijft) ;)

Waar ik alleen echt sch*tziek van wordt is dat het programma bij mijn N8 aangeeft dat er 2 updates zijn.
Ik trap er iedere keer weer in en denk "het zal toch niet", is het dat stomme Galaxy on fire en een Golfspel.
Waardeloos dat je niet net als bij Windows update die zaken kan verbergen omdat je ze niet wenst. :(

[ Voor 59% gewijzigd door Notaname op 12-01-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbored
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 15:05
Ik ben aan het overwegen om een Nokia e7 te kopen. Aangezien ik er graag documenten en programmacode zou mee willen bewerken, is 1 ding essentieel: een tab-toets, of toch de mogelijkheid om tabulaties te plaatsen. Nu zie ik op afbeeldingen van het toetsenbord van de e7 nergens een tab-toets staan op het toetsenbord. Is het mogelijk om via software een tabulatie te plaatsen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Euh, zit niet op het toetsenbord, ook niet via het touchscreen.
Wat bedoel je met 'een tabulatie plaatsen'? Naar het volgende invulveld?
Dat kan je dmv het tikken op je scherm doen vanzelf.

Maar iets zegt mij dat je dat niet bedoeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Bitbored schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:56:
Ik ben aan het overwegen om een Nokia e7 te kopen. Aangezien ik er graag documenten en programmacode zou mee willen bewerken, is 1 ding essentieel: een tab-toets, of toch de mogelijkheid om tabulaties te plaatsen. Nu zie ik op afbeeldingen van het toetsenbord van de e7 nergens een tab-toets staan op het toetsenbord. Is het mogelijk om via software een tabulatie te plaatsen of iets dergelijks?
Programmacode schrijven in de trein bijv. is niet optimaal. Dit vooral inderdaad vanwege te tab-toets en omdat snel typen niet heel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbored
  • Laatst online: 08-07 15:05
Als je code een beetje overzichtelijk wilt schrijven, gebruik je veel tabulaties. Dat is dus zoiets als:
<html>
(tab)<body>
(tab)(tab)<table>
(tab)(tab)(tab)<tr>
(tab)(tab)(tab)(tab)<td>

Je hebt het dus enorm veel nodig als je code schrijft of programmeert (zeker als je weet dat in vele IDE's tab ook gebruikt wordt voor het automatisch aanvullen van statements). Ik kan me dus bijna niet indenken dat er geen enkele manier is om een tabulatie te plaatsen met een toestel waar een volledig querty klavier in verwerkt zit.

Verder is het nooit optimaal om eender wat te doen op een mobiel toestel. Ik bekijk m'n video's liever op een groot scherm, de audiokwaliteit van m'n stereo-installatie is vele malen beter als het geluid van eender welke smarthphone, al mijn films noch al mijn muziek passen op het geheugen van de nokia e7, en over het gebruik van een webbrowser wil ik het al helemaal niet hebben.

Het grote voordeel van een smartphone: hij is enorm mobiel.

Het lijkt me gewoon handig om code te kunnen bewerken als ik onderweg ben zonder mijn laptop te moeten bovenhalen, natuurlijk kan je niet verwachten dat dat zo goed gaat als met een volwaardige PC, maar ik vindt toch dat het mogelijk zou moeten zijn. Ik kan toch immers ook videos kijken, muziek afspelen, fotos nemen, en al de rest van die vrij nutteloze zaken?
Dit toestel is toch een professioneel apparaat, hoe kan dan iets belangrijks als een tab-toets of eender welke manier om een tab te plaatsen over het hoofd worden gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Bitbored schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:40:
Als je code een beetje overzichtelijk wilt schrijven, gebruik je veel tabulaties. Dat is dus zoiets als:
<html>
(tab)<body>
(tab)(tab)<table>
(tab)(tab)(tab)<tr>
(tab)(tab)(tab)(tab)<td>

Je hebt het dus enorm veel nodig als je code schrijft of programmeert (zeker als je weet dat in vele IDE's tab ook gebruikt wordt voor het automatisch aanvullen van statements). Ik kan me dus bijna niet indenken dat er geen enkele manier is om een tabulatie te plaatsen met een toestel waar een volledig querty klavier in verwerkt zit.

Verder is het nooit optimaal om eender wat te doen op een mobiel toestel. Ik bekijk m'n video's liever op een groot scherm, de audiokwaliteit van m'n stereo-installatie is vele malen beter als het geluid van eender welke smarthphone, al mijn films noch al mijn muziek passen op het geheugen van de nokia e7, en over het gebruik van een webbrowser wil ik het al helemaal niet hebben.

Het grote voordeel van een smartphone: hij is enorm mobiel.

Het lijkt me gewoon handig om code te kunnen bewerken als ik onderweg ben zonder mijn laptop te moeten bovenhalen, natuurlijk kan je niet verwachten dat dat zo goed gaat als met een volwaardige PC, maar ik vindt toch dat het mogelijk zou moeten zijn. Ik kan toch immers ook videos kijken, muziek afspelen, fotos nemen, en al de rest van die vrij nutteloze zaken?
Dit toestel is toch een professioneel apparaat, hoe kan dan iets belangrijks als een tab-toets of eender welke manier om een tab te plaatsen over het hoofd worden gezien?
Omdat de tab-toets eigenlijk alleen nog maar voor programmeren wordt gebruikt. Voor andere zaken gebruikt men tegenwoordig gewoon het touchscreen. Daarbij is er maar beperkte ruimte op zo'n telefoon, dus er moeten keuzes gemaakt worden. Een optie is dat je 4/5 keer spatie indrukt (gaat vrij gemakkelijk met dit tobo) of dat je zelf een tekstverwerkingsprogramma maakt, waarbij je een manier verzint om dit te doen (2x spatie = tab bijvoorbeeld). Als je een beetje C++ kunt, is dat in een uurtje gemaakt met Qt creator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Na de Sony ericson xperia mini 2011 weer over naar deze nokia e7. Wat een kwaliteit! zo zie je ze nog maar zelden ik bedoel hiermee de hardware en de kwaliteit van het toestel zelf qua behuizing. Oké hij voeltwat zwaar aan, maar ik hou daar wel van.

Ik ben zo'n kleine 2 uur bezig geweest om alle anna update's erop te zetten maar dan is het ook wel een os waar goed mee te werken valt. dat whatsapp nu ook te gebruiken is was voor mij DE reden om deze nokia te proberen. Met de aankomende Belle update zie ik toch absolute potentie in deze nokia, ik heb via youtube deze e7 al op Belle zien draaien en dat maakt mij toch wel warm voor dit toestel.

Normaal "flikker" ik na7 dagen een toestel er weer uit (zie mijn andere berichten) maar deze ga ik tot Belle wel even houden omdat ik nieuwsgierig ben hoe er dan me valt te werken. helaas is en blijft de ovi store wat karig, ik mis bv uitzending gemist die wél is te vinden op android en ook een echte Twitter app zou niet misstaat.

Al met al geef ik dit toestel een dikke 8 mede omdat de afwerking en kwaliteit zeer goed is, als Belle waar maakt wat het beloofd dan doe ik er nog een punt bij, dus een 9, een cijfer die ik niet gauw weg geef aan een toestel.

Gr Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
marcel23456 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 15:13:
Ik ben zo'n kleine 2 uur bezig geweest om alle anna update's erop te zetten maar dan is het ook wel een os waar goed mee te werken valt. dat whatsapp nu ook te gebruiken is was voor mij DE reden om deze nokia te proberen. Met de aankomende Belle update zie ik toch absolute potentie in deze nokia, ik heb via youtube deze e7 al op Belle zien draaien en dat maakt mij toch wel warm voor dit toestel.

Normaal "flikker" ik na7 dagen een toestel er weer uit (zie mijn andere berichten) maar deze ga ik tot Belle wel even houden omdat ik nieuwsgierig ben hoe er dan me valt te werken. helaas is en blijft de ovi store wat karig, ik mis bv uitzending gemist die wél is te vinden op android en ook een echte Twitter app zou niet misstaat.
2 uur voor een paar updates is toch vrij veel, of ben je nieuw met Symbian?

De ovi-store heeft niet heel veel apps inderdaad, maar als je simpelweg via zoekmachines gaat zoeken op applicaties kom je 100x meer tegen dan voor Android en iOS e.d.
De uitzending gemist-app heeft wel bestaan, maar de ondersteuning is stopgezet (ook aan de kant van de service), omdat het teveel geld zou kosten. Daarbij is de webpagina ook gewoon beschikbaar, dus die kan men ook gebruiken.
Als Twitter-app wordt Gravity overal aangeprezen en aangeraden. Deze is helaas niet gratis, maar schijnt dus wel echt goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Xmasjos schreef op maandag 16 januari 2012 @ 09:27:
[...]

2 uur voor een paar updates is toch vrij veel, of ben je nieuw met Symbian?

De ovi-store heeft niet heel veel apps inderdaad, maar als je simpelweg via zoekmachines gaat zoeken op applicaties kom je 100x meer tegen dan voor Android en iOS e.d.
De uitzending gemist-app heeft wel bestaan, maar de ondersteuning is stopgezet (ook aan de kant van de service), omdat het teveel geld zou kosten. Daarbij is de webpagina ook gewoon beschikbaar, dus die kan men ook gebruiken.
Als Twitter-app wordt Gravity overal aangeprezen en aangeraden. Deze is helaas niet gratis, maar schijnt dus wel echt goed te zijn.
IK qoute je hele bericht omdat er veel tussen staat die om een reactie vragen.

Ik ben niet echt nieuw met symbian, dwz, mijn laatste symbian phone was de nokia 5800 die ik een poosje met toch plezier gebruikt hebt. mijn eerder gezegde twee uur was ook met tussen pauze omdat ik ook met andere zaken bezig was, als ik in 1 ruk had door gegaan was het wellicht binnen 40 min ook wel klaar geweest :)

Ik heb inmiddels getracht om uitzending gemist te kijken via de mobiele website, maar de kwaliteit is terrible :'( dus ik laat dat gedeelte maar even varen. IK ga niet met je mee dat via zoekmachine's er meer apps zijn te vinden voor symbian dan voor android, android telt inmiddels meer als 100.000 app's en ik geloof niet dat je zo'n diversiteit voor Symbian kunt vinden. ter ilustratie, twitter heeft geen app gemaakt voor symbian, noch is er een echt goeie app te vinden voor live messenger. Ebbudy is "aardig" maar te omslachtig en de interface doet zwaar armoedig aan.

Afijn, zoals ik al eerder zei, ik wacht op Belle en daarna vlieg ik weer verder naar en ander toestel, simpelweg omdat ik alles wilt proberen. Inmiddels heb ik ALLE mobiels gehad van htc, en idem ook van samsung en blackberry...het blijft gewoon geinig spul maar tergelijketijd ben ik na heel even ook weer gauw uitgekeken op een mobiel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Weet iemand hoe je de automatische licht controle kunt uitschakelen? erg vervelend dat in het donker het licht zo dimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
kittop schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:53:
Dit is een vraag toch of begrijp ik je post verkeerd?

Is niet heel moeilijk.
Uit mijn hoofd (heb geen Symbian Nokia meer):
1. Instellingen
2. Toepassingen
3. Email
4. Nieuwe email toevoegen
5. Exchange email
6. Emailadres invullen (je login dus)
7. Wachtwoord
8. Login (email weer dus)
9. Domein leeglaten
10. next
11. Exchange server dat is: m.google.com
12. Dan opgeven wat je wil syncen, contacts kan dacht ik niet maar je wilt Calendar dus die aanvinken.

Soms moet je dan nog 1x je wachtwoord geven geen idee waarom.

Als die gesynct heeft, dan moet je kijken of die het in je agenda zet. Staat het er niet, in je agenda naar opties dan naar agenda's beheren, kijken of die aangevinkt staat.

Het zal niet helemaal zo moeten, maar dit is het uit mijn hoofd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit het N8 draadje :9~
tweeny schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:45:
Volgende week komt Symbian Belle uit!!!
http://mynokiablog.com/20...o-your-nokia-next-week-d/

Ik ben toch blij dat ik vorige week de Nokia N8 heb gekocht, met Anna is hij al zijn geld dubbel waard, maar als ik sommige filmpjes met Belle zie, daar wordt ik al helemaal warm van (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
SpitfireNL schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:37:
Haha de informatie over de release van symbian Belle is alweer gecorrigeerd. Het is niet volgende week maar gewoon nog steeds op een onbekende datum in februari.

Zie de officiele twitter post van Nokia zelf maar:
https://twitter.com/#!/nokia/status/159558836716437504

Ik wist wel dat het niet kon kloppen... want het moment dat ze aankondigen dat het komt is het altijd nog wel + een paar weken extra voor dat ik het zelf werkelijk kan updaten... Daarom had ik nog niet gejuicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
trabbit schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:04:
[...]

Dit is een vraag toch of begrijp ik je post verkeerd?
Ja,,, dat was min of meer de vraag...
Zo ik het nu terug lees,,, had ik de vraag een beetje vaag opgesteld...
Dat komt er van als je rechtstreeks 10 vingerblind typt vanuit je gedachten.

Ik ben er even mee bezig geweest...
maar wat ik nu echt gedaan heb weet ik niet exact.
In ieder geval.... "Het functioneert"

Ik denk dat ik een verkeerde bookmark heb opgeslagen waardoor ik
geen afspraken in de agenda kon invoeren.
Ik kon wel bestaande afspraken wijzigen...
De layout van de huidige bookmark is nu ook anders.

Eigenlijk had ik dus niets aan je uitleg,,,
maar door je uitleg ben ik weer aan het zoeken gegaan,
en werkte het sneller dan ik dacht.

Dus toch: DANK.

Grtz.
Erwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, jammer joh :P
dan wachten we geduldig af hè..
liever dat ze er wat langer over doen en dat het dan helemaal goed is, dan dat ze brakke software afleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Ik ben zelf een beetje huiverig voor nieuwe dingen.
De e7 had ik in maart,,, maar ging de kast in en kwam alleen in het weekend er uit met een duocard.
voor m'n werk vertrouwde ik de e7 niet en ik irriteerde me omdat ik niet gewend was aan touchscreen.
Met de conversie naar Anna heeft de e7 de plaats ingenomen van de E75 als bedrijfstelefoon.

Buiten het gemis van een autofocus, werkt de e7 geheel naar wens en
ben inmiddels de touchscreen gewend.
Ik ben nu een beetje huiverig om naar nieuwe dingen/belleupdates over te stappen.

Als Nokia dit bij me thuis aangeeft dat het tijd wordt... dan zal het wel tijd zijn,,,
maar ga eerst even neuzen wat deze update inhoud.
Alles wat nokia bij me op de stoep heeft neergezet heb ik geen hoofdpijn van gehad.
Wel heb ik een lichte huiduitslag gehad van ovi suite.

Dit kunnen heel wat andere softwarebouwers absoluut niet,,,
Vooral onder Afas, Symantec en Microsoft heb ik veel geleden.
Microsoft heeft zich gerehabiliteerd en gaat fantastisch alhier, en luistert goed naar m'n e7
via de exchange die Uniserver voor me regelt...
maar de rest is er uitgeschopt.

Nu alles functioneert ben ik bezig met de conversie naar ziggo.
want na 8 jaar storingen en uitval van de bekabeling van KPN "traag" hier in de wijk,
waag ik nu de overstap naar ziggo-zakelijk met 4 telefoonlijnen, televisie en storingvrij en snel internet.
Dit is een proefproces vanuit ziggo en de conversie gaat een beetje stroef,
maar draait wel goed door.
Dit eerder heb ik niet aangedurfd, maar dank zij de e7 hou ik contact met mijn bedrijf.
En kan me deze actie veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen mogelijkheid om de doorschakelknop op je startscherm te krijgen??
Dat lukte zelfs bij oudere telefoons, waardoor je met twee klikken had doorgeschakeld, nu moet ik het hele menu door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afentoe dat mijn Whatsapp niet al mijn contactpersonen met WA weergeeft onder de favorieten, maar als ik onder contactpersonen in Whatsapp kijk 8)7 zie je ze toch echt staan, compleet met status.

Ik zal wel weer de enige zijn, maar toch vraag ik me af zijn er meer met dit rare probleem? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDT
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05-2020
Ik heb net een E7 aangeschaft, en nu ben ik bezig om Wifi in te stellen. Wij gebruiken in ons netwerk statische IP-adressen en ik heb mij rot gezocht maar kan nergens vinden hoe ik een statisch IP adres in kan stellen op de Nokia. Weet iemand waar ik dat kan doen?

Edit: Hier was ik al gewaarschuwd toen ik aan vrienden meldde dat ik een Nokia had aangeschaft, maar de IP instellingen staan nogal verstopt in het menu. :P Ik heb het net gevonden. :)

[ Voor 26% gewijzigd door SVDT op 01-02-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
  • Laatst online: 24-07-2024
Dag mensen,

Ik heb sinds enkele maanden een E7 en alles verliep nog zoals gepland, tot een dag of twee geleden. Om de 15 seconde komt er een melding op het scherm: 'Sluit USB-kabel aan op apparaat.' Op internet las ik dat deze melding alleen voor zou moeten komen als er een USB-otg-kabel aan zit zonder USB-stick eraan. Nou heb ik dat kabeltje nooit gebruikt, dus daaraan zou het niet moeten liggen.
Ook bij het opladen gaat het mis. Als ik de micro-USB-kabel aan mijn telefoon bevestig, knippert het USB-meldingslampje eerst voor een keer of 20, even later blijft deze branden (wat goed is, want dat was altijd zo als hij aan het opladen was), maar vervolgens komt die verduvelde melding weer in het beeld. Als ik mijn E7 daarna probeer aan te zetten, heb ik ongeveer twee minuten alvorens het toestel zichzelf uitschakelt.

Kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing? Zou heel fijn zijn, want ik ben momenteel onbereikbaar en da's erg vervelend!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

Lukt het je wel om, als hij voor die twee minuten aan gaat, de aan/uit knop ingedrukt te houden voor 10+ seconden? (en daarna weer aan te zetten/op te laden?)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
Ik merk dan wel de 3 trillingen op die elkaar kort opvolgen. Dan start ie zichzelf weer opnieuw op, maar die melding is er nog steeds :( Ohja, ik kan trouwens alleen de telefoon aan zetten als hij aan de oplader hangt, anders gaat ie absoluut niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Kun je iets zien aan de microusb aansluiting? Misschien zit er iets in wat een soort van kortsluiting maakt?
En anders denk ik toch een gevalletje garantie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
Nee, niks aan te zien. Heb het wel een beetje gehad zo met Nokia. M'n N900 ben ik ook al 3 maanden kwijt geweest door van die wazige problemen. Achja, misschien dit eens proberen:

' Sync your contacts, calendar and notes, and then dial *#7370# followed by 12345 (if a password is required) and the E7 will reset to 'outof the box, but you will have to set it up again and install any apps you want and any media you had on the phone. '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

tim301292 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 13:05:
Nee, niks aan te zien. Heb het wel een beetje gehad zo met Nokia. M'n N900 ben ik ook al 3 maanden kwijt geweest door van die wazige problemen. Achja, misschien dit eens proberen:

' Sync your contacts, calendar and notes, and then dial *#7370# followed by 12345 (if a password is required) and the E7 will reset to 'outof the box, but you will have to set it up again and install any apps you want and any media you had on the phone. '
Ik heb geen E7 maar een N8 en daarvoor een E65, E71 en E72 gehad maar ben echt heel tevreden met Nokia en zit dus ook te wachten op de opvolger van de N8 :)

Die reset zou ook een optie kunnen zijn maar dan ben je dus alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
Na het overschrijven van alle nummers, heb ik nu alle programma's afgesloten en de telefoon op de Offline-modus gezet (dat moest, want anders deed die reset het niet). Nu heb ik al een minuut of 2-3 een compleet wit verlicht scherm. Waar mot dat heen, waar mot dat heen!

Op naar Nokia Care! We zijn nu toch in Tilburg...

[ Voor 8% gewijzigd door tim301292 op 06-02-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:58:
Lukt het je wel om, als hij voor die twee minuten aan gaat, de aan/uit knop ingedrukt te houden voor 10+ seconden? (en daarna weer aan te zetten/op te laden?)
Ik heb dat ook gehad!!

En het bleek iets van vuil te zijn in het gaatje van de aansluiting.
Heb op een gegeven moment wel 50 keer het kabeltje erin en eruit gedaan, en toen was het over.

Deze methode had ik gelezen op internet, dus blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem.
Had een paar pagina;s hiervoor hier ook al melding van gemaakt.
Is ook gek dat er geen afsluitdopje zit op deze aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 22:46:
[...]

Ik heb dat ook gehad!!

En het bleek iets van vuil te zijn in het gaatje van de aansluiting.
Heb op een gegeven moment wel 50 keer het kabeltje erin en eruit gedaan, en toen was het over.

Deze methode had ik gelezen op internet, dus blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem.
Had een paar pagina;s hiervoor hier ook al melding van gemaakt.
Is ook gek dat er geen afsluitdopje zit op deze aansluiting
Bij een USB-aansluiting zie je bijna nooit een dopje oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 16:47

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Er zijn 2 product codes voor de nederlandse E7-00 beschikbaar op NAvi-firm je kunt dus proberen of je Belle al binnen kunt hengelen:
059F888: E7_00_RM_626_T_Mobile_NL_BELLE_V3_Dark_grey
059F3W6: RM-626_Vodafone_NL_VAR197741_Dark_Grey_Belle_V3

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Hier de hele lijst:
059C9B7: argentina_blue
059C9C2: argentina_dark_grey
059C9C0: argentina_green
059C9B8: argentina_orange
059C9C1: argentina_silver_white
059D2C4: austria_qw_blue
059D0P5: austria_qw_dark_grey
059D253: austria_qw_green
059D2C5: austria_qw_orange
059D0P4: austria_qw_silver_white
059D2K2: balkans_qw_blue
059D0R0: balkans_qw_dark_grey
059D263: balkans_qw_green
059D2K3: balkans_qw_orange
059D0Q9: balkans_qw_silver_white
059D2Z5: baltian_qw_blue
059D2Z5: baltian_qw_blue
059D0T6: baltian_qw_dark_grey
059D0T6: baltian_qw_dark_grey
059D291: baltian_qw_green
059D291: baltian_qw_green
059D2Z6: baltian_qw_orange
059D2Z6: baltian_qw_orange
059D0T5: baltian_qw_silver_white
059D0T5: baltian_qw_silver_white
059D2X1: belarus_qw_blue
059D2X1: belarus_qw_blue
059D0S2: belarus_qw_dark_grey
059D0S2: belarus_qw_dark_grey
059D284: belarus_qw_green
059D284: belarus_qw_green
059D2J3: benelux_qw_blue
059D0Q5: benelux_qw_dark_grey
059D258: benelux_qw_green
059D2J4: benelux_qw_orange
059D0Q3: benelux_qw_silver_white
059C4H4: blue_qwerty_fi_se
059C4H4: blue_qwerty_fi_se
059C9C3: brazil_blue
059C9C7: brazil_dark_grey
059C9C5: brazil_green
059C9C4: brazil_orange
059C9C6: brazil_silver_white
059C9F1: china_qw_green
059D0S4: cis_qw_dark_grey
059D0S3: cis_qw_silver_white
059D2X3: cis_qw2_blue
059D285: cis_qw2_green
059D2X4: cis_qw2_orange
059D2Z1: cis_south_qw_blue
059D0T2: cis_south_qw_dark_grey
059D289: cis_south_qw_green
059D2Z2: cis_south_qw_orange
059D0T1: cis_south_qw_silver_white
059C4R5: dark_grey_qwerty_china
059C4H2: dark_grey_qwerty_fi_se
059C4H2: dark_grey_qwerty_fi_se
059C4R6: dark_grey_qwerty_lta
059D0P3: dk_no_qw_dark_grey
059D0P3: dk_no_qw_dark_grey
059D251: dk_no_qw_green
059D251: dk_no_qw_green
059F8L0: E7-00 RM-626 Cosmote GR Dark Grey Belle V3 VAR194586
059F2N8: E7-00 RM-626 Country Variant Austria AT Dark Grey Belle V3
059F5P0: E7-00 RM-626 Country Variant Austria AT Silver White Belle V3
059F8L2: E7-00 RM-626 Country Variant Estonia EE Dark Grey Belle v3
059F8N3: E7-00 RM-626 Country Variant Estonia EE Silver White Belle v3_CO
059F8L1: E7-00 RM-626 Country Variant Latvia LV Dark Grey Belle v3
059F8N5: E7-00 RM-626 Country Variant Lithuania LT Silver White Belle v4_
059H058: E7-00 RM-626 Country Variant Norway NO Blue Belle V4_COLOR
059F8N7: E7-00 RM-626 Country Variant Norway NO Dark Grey Belle V4
059G0D9: E7-00 RM-626 Country Variant Norway NO Silver White Belle V4_COL
059G0M1: E7-00 RM-626 PRC China Unicom CN Taika CU white S3.1 Belle v3
059L539: E7-00 RM-626 PRC Country Variant CN Blue Belle v2_COLOR
059L537: E7-00 RM-626 PRC Country Variant CN Dark Grey Belle v2_COLOR
059L551: E7-00 RM-626 PRC Country Variant CN Orange Belle v2_COLOR
059G7X9: E7-00 RM-626 PRC Country Variant CN Silver Belle v2
059H403: E7-00 RM-626 Telenor Hungary HU Dark Grey Belle V3
059G138: E7-00 RM-626 TIM IT IT Silver White Belle V3
059H330: E7_00_RM_626_3HK_HK_Blue_S3.1_V4_Belle_COLOR
059G0J0: E7_00_RM_626_3HK_HK_Dark_Grey_S3.1_Belle_V4k
059G0J1: E7_00_RM_626_3HK_HK_Silver_White_S3.1_V4_Belle_COLOR
059H1K4: E7_00_RM_626_Country_Variant_Finland_FI_Blue_Belle_V4_COLOR
059F8S7: E7_00_RM_626_Country_Variant_Finland_FI_Dark_Grey_Belle_V4
059G1L9: E7_00_RM_626_Country_Variant_Finland_FI_Silver_White_Belle_V4_CO
059H2P4: E7_00_RM_626_Country_Variant_Hongkong_HK_Blue_S3.1_V4_Belle_COLO
059F6M0: E7_00_RM_626_Country_Variant_Hongkong_HK_Dark_Grey_S3.1_V4_Belle
059F6M1: E7_00_RM_626_Country_Variant_Hongkong_HK_Silver_White_S3.1_Belle
059H404: E7_00_RM_626_Country_Variant_HU_Silver_White_V4_VAR199867_COLOR
059F6X1: E7_00_RM_626_Country_Variant_Indonesia_ID_E7_ID_OMU_Blue_Belle_C
059F479: E7_00_RM_626_Country_Variant_Indonesia_ID_E7_ID_OMU_Grey_Belle_v
059F6X2: E7_00_RM_626_Country_Variant_Indonesia_ID_E7_ID_OMU_Orange_Belle
059F478: E7_00_RM_626_Country_Variant_Indonesia_ID_E7_ID_OMU_Silver_Belle
059F8L3: E7_00_RM_626_Country_Variant_Lithuania_LT_Dark_Grey_Belle_v4
059H471: E7_00_RM_626_Country_Variant_United_Kingdom_GB_Belle_V4_Blue_COL
059F7J6: E7_00_RM_626_Country_Variant_United_Kingdom_GB_Belle_V4_Dark_Gre
059H472: E7_00_RM_626_Country_Variant_United_Kingdom_GB_Belle_V4_Silver_W
059F897: E7_00_RM_626_T_Mobile_Austria_AT_Silver_White_Belle_V3
059F888: E7_00_RM_626_T_Mobile_NL_BELLE_V3_Dark_grey
059F3H8: E7_00_RM_626_Vodafone_GR_GR_Dark_Grey_Belle_V3
059H402: E7_00_RM_626_Vodafone_Hungary_HU_WHITE_SILVER_Belle_V4
059F3V7: E7_00_RM_626_Vodafone_Ireland_IE_Silver_Belle_V3
059G4S5: E7_00_RM_626_Vodafone_IT_IT_dark_grey_Belle_V3
059H6D6: E7_00_RM_626_Vodafone_Romania_RO_DARK_GREY_Belle_V3
059H2Z3: E7_00_RM_626_Vodafone_UK_GB_Silver_S3.1_V3_COLOR
059D2Z3: estonia_qw_blue
059D2Z3: estonia_qw_blue
059D0T4: estonia_qw_dark_grey
059D0T4: estonia_qw_dark_grey
059D290: estonia_qw_green
059D290: estonia_qw_green
059D2Z4: estonia_qw_orange
059D2Z4: estonia_qw_orange
059D0T3: estonia_qw_silver_white
059D0T3: estonia_qw_silver_white
059F7J6: Factory_Trial_E7_00_RM_626_Country_Variant_United_Kingdom_GB_Bel
059D250: fi_se_qw_green
059D250: fi_se_qw_green
059D2C0: fi_se_qw_orange
059D2C0: fi_se_qw_orange
059D0P2: fi_se_qw_silver_white
059D0P2: fi_se_qw_silver_white
059D2W3: greece_cyprus_qw_blue
059D0R5: greece_cyprus_qw_dark_grey
059D265: greece_cyprus_qw_green
059D2W4: greece_cyprus_qw_orange
059D0R4: greece_cyprus_qw_silver_white
059C9D3: hong_kong_qw_blue
059C9D3: hong_kong_qw_blue
059C9D7: hong_kong_qw_dark_grey
059C9D7: hong_kong_qw_dark_grey
059C9D5: hong_kong_qw_green
059C9D5: hong_kong_qw_green
059C9D4: hong_kong_qw_orange
059C9D4: hong_kong_qw_orange
059C9D6: hong_kong_qw_silver_white
059C9D6: hong_kong_qw_silver_white
059D2W5: hungary_qw_blue
059D2W5: hungary_qw_blue
059D0R7: hungary_qw_dark_grey
059D0R7: hungary_qw_dark_grey
059D266: hungary_qw_green
059D266: hungary_qw_green
059D2W6: hungary_qw_orange
059D2W6: hungary_qw_orange
059D0R6: hungary_qw_silver_white
059D0R6: hungary_qw_silver_white
059C8G1: india_blue
059C8G1: india_blue
059C8Q6: india_dark_grey
059C8Q6: india_dark_grey
059C8Q3: india_green
059C8Q3: india_green
059C8G3: india_orange
059C8G3: india_orange
059C8Q5: india_silver_white
059C8Q5: india_silver_white
059D0H7: indonesia_qw_blue
059D0H7: indonesia_qw_blue
059D2X5: kazakhstan_qw_blue
059D0S6: kazakhstan_qw_dark_grey
059D0S5: kazakhstan_qw_silver_white
059C9B1: lta_blue
059C9B3: lta_green
059C9B2: lta_orange
059C9R6: malaysia_qw_blue
059C9R6: malaysia_qw_blue
059C9S0: malaysia_qw_dark_grey
059C9S0: malaysia_qw_dark_grey
059C9R8: malaysia_qw_green
059C9R8: malaysia_qw_green
059C9R7: malaysia_qw_orange
059C9R7: malaysia_qw_orange
059C9R9: malaysia_qw_silver_white
059C9R9: malaysia_qw_silver_white
059C9G3: mea1_blue
059C9G3: mea1_blue
059C9G7: mea1_dark_grey
059C9G7: mea1_dark_grey
059C9G5: mea1_green
059C9G5: mea1_green
059C9G6: mea1_silver_white
059C9G6: mea1_silver_white
059C9M8: mea10_dark_grey
059C9M8: mea10_dark_grey
059C9M6: mea10_green
059C9M6: mea10_green
059C9M5: mea10_orange
059C9M5: mea10_orange
059C9M7: mea10_silver_white
059C9M7: mea10_silver_white
059C9N4: mea11_dark_grey
059C9N4: mea11_dark_grey
059C9N2: mea11_green
059C9N2: mea11_green
059C9N1: mea11_orange
059C9N1: mea11_orange
059C9K2: mea12_blue
059C9K2: mea12_blue
059C9K6: mea12_dark_grey
059C9K6: mea12_dark_grey
059C9K3: mea12_orange
059C9K3: mea12_orange
059C9K5: mea12_silver_white
059C9K5: mea12_silver_white
059C9P2: mea13_blue
059C9P2: mea13_blue
059C9P6: mea13_dark_grey
059C9P6: mea13_dark_grey
059C9P4: mea13_green
059C9P4: mea13_green
059C9P3: mea13_orange
059C9P3: mea13_orange
059C9P5: mea13_silver_white
059C9P5: mea13_silver_white
059C9N6: mea14_blue
059C9N6: mea14_blue
059C9N9: mea14_green
059C9N9: mea14_green
059C9N7: mea14_orange
059C9N7: mea14_orange
059C9P0: mea14_silver_white
059C9P0: mea14_silver_white
059C9H4: mea3_blue
059C9H4: mea3_blue
059C9J0: mea3_dark_grey
059C9H7: mea3_green
059C9H7: mea3_green
059C9H6: mea3_orange
059C9H9: mea3_silver_white
059C9H9: mea3_silver_white
059C9J2: mea4_blue
059C9J2: mea4_blue
059C9J6: mea4_dark_grey
059C9J6: mea4_dark_grey
059C9J4: mea4_green
059C9J4: mea4_green
059C9J3: mea4_orange
059C9J3: mea4_orange
059C9J5: mea4_silver_white
059C9J5: mea4_silver_white
059C9K7: mea8_blue
059C9K7: mea8_blue
059C9L1: mea8_dark_grey
059C9L1: mea8_dark_grey
059C9K8: mea8_orange
059C9K8: mea8_orange
059C9L0: mea8_silver_white
059C9L0: mea8_silver_white
059C9L7: mea9_blue
059C9L7: mea9_blue
059C9M2: mea9_dark_grey
059C9M2: mea9_dark_grey
059C9M0: mea9_green
059C9M0: mea9_green
059C9L9: mea9_orange
059C9M1: mea9_silver_white
059C9M1: mea9_silver_white
059C996: nam_qw_blue
059C996: nam_qw_blue
059C9B0: nam_qw_dark_grey
059C9B0: nam_qw_dark_grey
059C998: nam_qw_green
059C998: nam_qw_green
059C997: nam_qw_orange
059C997: nam_qw_orange
059C999: nam_qw_silver_white
059C999: nam_qw_silver_white
059D0J2: philippines_qw_blue
059D0J2: philippines_qw_blue
059D0J6: philippines_qw_dark_grey
059D0J6: philippines_qw_dark_grey
059D0J4: philippines_qw_green
059D0J4: philippines_qw_green
059D0J3: philippines_qw_orange
059D0J3: philippines_qw_orange
059D0J5: philippines_qw_silver_white
059D0J5: philippines_qw_silver_white
059D2B8: poland_qw_blue
059D2B8: poland_qw_blue
059D0P1: poland_qw_dark_grey
059D0P1: poland_qw_dark_grey
059D249: poland_qw_green
059D249: poland_qw_green
059D2B9: poland_qw_orange
059D2B9: poland_qw_orange
059D0P0: poland_qw_silver_white
059D0P0: poland_qw_silver_white
059G4S5: RM-626 Vodafone IT IT VAR198239 dark grey Belle V3
059H6D6: RM-626 Vodafone Romania RO VAR199493 DARK GREY Belle V3
059F477: RM-626 Vodafone UK GB VAR194220 Dark Grey Belle V3
059G512: RM-626_3_IT_VAR198197_Dark_Grey_v3
059F3B4: RM-626_CV_IT_VAR198204_Dark grey_v1
059G9D6: RM-626_CV_IT_VAR198217_Blue_v1
059G437: RM-626_CV_IT_VAR198224_Silver White_v1
059J928: RM-626_ERA_PL_VAR194632_111_030_0609_darkgrey_v1
059F6L7: RM-626_NAM_US_CV_VAR211018_Silver_White_Belle_V1
059F6L8: RM-626_NAM_US_CV_VAR211030_Blue_Belle_V1
059G4S1: RM-626_Poland_Era_VAR194602_Silver_White_V3
059H0C0: RM-626_Polkomtel_SA_PL_VAR197455_SilverWhite_01
059G8X0: RM-626_Telcel_E7-00_VAR205945
059F3W6: RM-626_Vodafone_NL_VAR197741_Dark_Grey_Belle_V3
059F477: RM-626_Vodafone_UK_GB_VAR194220_Dark_Grey_Belle_V3
059C9D8: RM_626_CTR_CHINA_QW_BLUE
059C9F3: RM_626_CTR_CHINA_QW_DARK_GREY
059C9F0: RM_626_CTR_CHINA_QW_ORANGE
059C9F2: RM_626_CTR_CHINA_QW_SILVER_WHITE
059D2W7: romanian_qw_blue
059D2W7: romanian_qw_blue
059D0R9: romanian_qw_dark_grey
059D0R9: romanian_qw_dark_grey
059D279: romanian_qw_green
059D279: romanian_qw_green
059D2W8: romanian_qw_orange
059D2W8: romanian_qw_orange
059D0R8: romanian_qw_silver_white
059D0R8: romanian_qw_silver_white
059D2W9: russia_qw_blue
059D2W9: russia_qw_blue
059D280: russia_qw_green
059D280: russia_qw_green
059D2X0: russia_qw_orange
059D2X0: russia_qw_orange
059D0S0: russia_qw_silver_white
059D0S0: russia_qw_silver_white
059D2C1: scandinavia_qw_dk_no_blue
059D2C1: scandinavia_qw_dk_no_blue
059D2C2: scandinavia_qw_dk_no_orange
059D2C2: scandinavia_qw_dk_no_orange
059C4H5: silver_white_qwerty_dk_no
059C4H5: silver_white_qwerty_dk_no
059C4S5: silver_white_qwerty_hong_kong
059C4S5: silver_white_qwerty_hong_kong
059C4R8: silver_white_qwerty_lta
059C4T3: silver_white_qwerty_uae
059C4T3: silver_white_qwerty_uae
059D2H9: turkey_qw_blue
059D2H9: turkey_qw_blue
059D0Q0: turkey_qw_dark_grey
059D0Q0: turkey_qw_dark_grey
059D256: turkey_qw_green
059D256: turkey_qw_green
059D2J0: turkey_qw_orange
059D2J0: turkey_qw_orange
059D0P9: turkey_qw_silver_white
059D0P9: turkey_qw_silver_white
059D2X7: ukraina_qw_blue
059D2X7: ukraina_qw_blue
059D0S8: ukraina_qw_dark_grey
059D0S8: ukraina_qw_dark_grey
059D287: ukraina_qw_green
059D287: ukraina_qw_green
059D2X8: ukraina_qw_orange
059D2X8: ukraina_qw_orange
059D0S7: ukraina_qw_silver_white
059D0S7: ukraina_qw_silver_white
059D0M3: vietnam_qw_blue
059D0M3: vietnam_qw_blue
059D0M7: vietnam_qw_dark_grey
059D0M7: vietnam_qw_dark_grey
059D0M5: vietnam_qw_green
059D0M4: vietnam_qw_orange
059D0M4: vietnam_qw_orange
059D0M6: vietnam_qw_silver_white
059D0M6: vietnam_qw_silver_white

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Heeft er al iemand de Belle update ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Niet ontvangen maar via de Nokia Care Suite geflashed. Hij is nu voor het eerst aan het opstarten...... ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
YES !!!

Hij is nu aan het installeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Laatst online: 19-09 07:13
Ik krijg maar geen update binnen. Zit zelf bij Hi en heb een e7 unbranded. Zou het erg zijn om een vodafone of t-mobile firmware erop te zetten?

Edit: Ik heb trouwens een '0591821 RM-626 euro qw dark grey'

[ Voor 18% gewijzigd door sslojko op 07-02-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 15:38
sslojko schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:02:
Ik krijg maar geen update binnen. Zit zelf bij Hi en heb een e7 unbranded. Zou het erg zijn om een vodafone of t-mobile firmware erop te zetten?

Edit: Ik heb trouwens een '0591821 RM-626 euro qw dark grey'
Die heb ik ook. Deze versie staat niet in de lijst met gereleasede versies. Wordt afwachten, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Heb hem binnen. Enige dat niet goed ging is dat de e-mailinstellingen en de contacten niet worden overgezet. Heb de contacten maar uit een oudere back-up teruggezet.

Eerste indruk is dat het veel soepeler draait en de widgets veel mooier zijn. De balk die je van boven naar beneden trekt is wel een zeer prettige nieuwe feature :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb Nokia Suite 3.3.84 Beta en wil de .86 erop zetten. Moet ik dan eerst deze uninstallen om de update erop te laten zetten?

Edit: ik heb ook "0591821 RM-626 euro qw dark grey" en via Nokia suite is er nog geen update beschikbaar, maar NaviFirm heeft wel een update beschikbaar.

Edit 2: Belle komt nu binnen via Nokia suite, maar liefst 310MB!

[ Voor 48% gewijzigd door Atila op 07-02-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Laatst online: 19-09 07:13
Ik zie hem inderdaad ertussen staan bij Navifirm, maar nog steeds geen update bij Nokia suite :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cl4v4t
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 16:13
Ik heb zojuist ook een poging tot gedaan voor de update naar Belle. Wanneer ik mijn telefoon aansloot op mijn PC kreeg ik direct de melding dat Belle beschikbaar was, en ik drukte op installeren, duurde ongeveer een kwartier. Nokia Suite zei dat de update was voltooid en vervolgens heb ik nog steeds Anna. Terwijl Nokia Suite niet meer aangeeft dat er een update naar Belle is. Lekker handig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb inmiddels Belle erop staan. Heeft wel even geduurd, veel foutmeldingen dat de verbinding tussen GSM en PC verbroken was, opnieuw beginnen etc etc. Uiteindelijk (ruim uurtje later!) werkte alles naar behoren. Hele nette update, compleet nieuwe GSM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Werkt bij mij probleemloos. Totaal geen foutmeldingen gehad. Het enige (schreef ik ook al in het N8 draadje) is dat je bijna alle apps opnieuw moet installeren. Idem de instellingen voor wifi, bluetooth en exchange mail, beltonen etc etc.
Slechte zaak zoiets. Mijn zoon ging met WP7 naar WP7.5 en alles werkte nog correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aan het updaten! ben benieuwd!!
Productcode 59F7J6 volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Blijkbaar ondersteunen nog niet alle apps Belle !!

p.s misschien heb ik het in het verleden verkeerd begrepen, maar kon je apps nu niet een eigen grootte geven ?
De Mediaplayer en E-mail zijn mij namelijk te groot voor mijn behoefte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 22:33
update problemen. op mn werk kreeg ik de update werd uitgevoerd maar bleef bij anna. heel raar. vervolgens thuis updaten tijdje bezig laten gaan. kom ik terug verbinding verbroken update afgebroken en een dode telefoon. dat wordt navi software of NCP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
Belle geinstalleerd, ging prima. Viel me op dat Ovi winkel en Kaarten er niet meer op stonden. Geprobeert te installeren, mislukt de installatie steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Hacula schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:35:
Belle geinstalleerd, ging prima. Viel me op dat Ovi winkel en Kaarten er niet meer op stonden. Geprobeert te installeren, mislukt de installatie steeds..
Probeer eens andere Qt-applicaties te installeren. Het kan zijn dat het daaraan ligt nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bij mij begint het downloaden niet, kan ook aan proxy hier op t werk liggen. Het is zeker niet mogelijk de update gewoon vanuit mijn browser te downloaden?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
afvalzak schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:42:
Bij mij begint het downloaden niet, kan ook aan proxy hier op t werk liggen. Het is zeker niet mogelijk de update gewoon vanuit mijn browser te downloaden?
Helaas niet. Als je het goed wil doen moet het via Nokia Suite, maar je kunt het natuurlijk ook via Navifirm en Phoenix doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Ben de Update aan het binnenhalen, ben benieuwd :)

Vreemd, Nokia Suite zegt dat er mijn batterij bijna leeg is en dat er te weinig ruimte is op de D:\\ schijf.

Telefoon is via USB verbonden en de D:\\ schijf bestaat niet :S

Wat kan het zijn?

[ Voor 66% gewijzigd door t3q op 08-02-2012 13:24 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Xmasjos schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:59:
[...]

Helaas niet. Als je het goed wil doen moet het via Nokia Suite, maar je kunt het natuurlijk ook via Navifirm en Phoenix doen...
Het is inmiddels gelukt. Was inderrdaad een instelling op het werk.

Ziet er allemaal weer een stuk mooier/soepeler uit in ieder geval. Nog even zoeken naar wat functies etc. maar volgens mij is het wel een verbetering, het zou alleen mooi zijn als er een optie was om meerdere gmail agenda's te syncen met mijn mobiel. Maar dat is misschien teveel gevraagd 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Er zijn inmiddels meer productcodes beschikbaar met de update - Zelfs die van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Ik heb Belle er inmiddels een dag op staan en het ziet er mooi uit en werkt snel en soepel. Wat dat betreft zeker een verbetering tov Anna. Toch ben ik lichtelijk teleurgesteld op het vlak van de features. Er is inderdaad een uitschuifbare notifiactiebalk, maar meldingen nav nieuwe mail of FB updates heb ik er nog niet op zien verschijnen. Dat was iets wat ik verwacht had en waar ik best wel naar uitkeek. Ook zijn de widgets niet aanpasbaar qua grootte en vind ik de keuze in widgets beperkt. Ik moet toch toegeven dat qua totale gebruikservaring mijn E7 zich nog steeds niet kan meten met de HTC Wildfire S van mijn vrouw (ofwel iedere andere Android phone). Ik heb het dan niet over de hardware, maar puur over de software. Voor mij geen reden om van de E7 af te stappen, maar stiekum had ik er met de komst van Belle wel op gehoopt dat het qua software een sprong zou maken richting Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
@ Goofman:

Heb je ook de nieuwe Nokia Social 1.5 geinstalleerd voor je FB updates ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Het is gelukt, het was blijkbaar een netwerk instelling op het werk.

Nu even Belle uitvogelen.

[ Voor 3% gewijzigd door t3q op 09-02-2012 10:53 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
Xmasjos schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 09:27:
[...]

Probeer eens andere Qt-applicaties te installeren. Het kan zijn dat het daaraan ligt nl.
Heb alle methoden geprobeert die er stonden als mogelijk oplossing. Zou inderdaad iets met Qt te maken moeten hebben. De enige methode die werkte heb ik zelf bedacht: gewoon de firmware even opnieuw installeren haha. Hij werkt nu prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 22:33
lutj schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:04:
update problemen. op mn werk kreeg ik de update werd uitgevoerd maar bleef bij anna. heel raar. vervolgens thuis updaten tijdje bezig laten gaan. kom ik terug verbinding verbroken update afgebroken en een dode telefoon. dat wordt navi software of NCP...
Het is gelukt met navifirm:) mooi werk is Belle. Toch zou ik wel heel graag een n9(50) willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Hmm, Exchange mail werkt niet meer terwijl ik precies dezelfde settings gebruik als met Anna :S

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Hebben meer mensen problemen met het verbinding houden met WLAN's? Ik heb zowel met WLAN thuis als op het werk het probleem dat m'n telefoon wel verbinding kan maken met het netwerk, maar deze dan vervolgens niet vasthoud. De telefoon schakelt steeds weer over naar 3G. Behoorlijk irritant :-( Ik heb de WLAN's in prioriteit hoger gezet dan de 3G verbinding. Ook al eens geprobeerd alle verbindingen weg te gooien en weer toe te voegen, maar helaas. Het lijkt er op dat de telefoon de WLAN verbinding uitzet wanneer ie in stanby stand gaat. Ik heb de WLAN energiespaarstand uit staan, dus dat kan het ook niet zijn....help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Goofman schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:40:
Hebben meer mensen problemen met het verbinding houden met WLAN's? Ik heb zowel met WLAN thuis als op het werk het probleem dat m'n telefoon wel verbinding kan maken met het netwerk, maar deze dan vervolgens niet vasthoud. De telefoon schakelt steeds weer over naar 3G. Behoorlijk irritant :-( Ik heb de WLAN's in prioriteit hoger gezet dan de 3G verbinding. Ook al eens geprobeerd alle verbindingen weg te gooien en weer toe te voegen, maar helaas. Het lijkt er op dat de telefoon de WLAN verbinding uitzet wanneer ie in stanby stand gaat. Ik heb de WLAN energiespaarstand uit staan, dus dat kan het ook niet zijn....help!
Bekend probleem bij de E7. Dit is zo sinds Anna volgens mij. Vreemd genoeg hebben alle andere tel's er geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Hmmm, toch had ik dit probleem met Anna niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Dat was niet een bekend probleem. Het bekende probleem was dat ie ging verbinden met wifi, ook al stond wifi 'uit'. En als je dan de verbinding verbrak, ging is doodleuk alsnog verbinden. Dat is nu met Belle gelukkig verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Ik ga vanavond de telefoon eens helemaal leeg gooien en Belle er opnieuw opzetten :-(
BTW m'n accu wordt met Belle ook leegeslurpt. Zag dat ook al voorbijkomen in het N8 draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atila schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:14:
Ik heb Nokia Suite 3.3.84 Beta en wil de .86 erop zetten. Moet ik dan eerst deze uninstallen om de update erop te laten zetten?

Edit: ik heb ook "0591821 RM-626 euro qw dark grey" en via Nokia suite is er nog geen update beschikbaar, maar NaviFirm heeft wel een update beschikbaar.

Edit 2: Belle komt nu binnen via Nokia suite, maar liefst 310MB!
Ja dat is kut dat al je contacten pleitte zijn, en ook de diverse app die ik de laatste tijd erop gezet heb. Sommige weer terug te installeren via Nokia winkel, maar sommige helemaal niet.
Lijkt na herstart op een geheel nieuwe telefoon.. Dat had ik niet verwacht anders had ik ff gewacht met de update dat ik wat meer tijd had.
Ziet er wel gaaf uit allemaal, maar erg minpunt is dat de batterij NOG sneller leeg raakt dan dat al het geval was bij de E7
Goed toestel maar bij een beetje intensief gebruik ontkom je niet aan de diverse laadmomenten door de dag. En dan heb ik echt geen gekke dingen op de achtergrond.

Belle, dus erg nieuw. jammer van sommige zaken en ben mijn weg nog aan het zoeken, want heb een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 10:57

DaRoot

Some say...

Mag me hier ook melden.. E7 gekregen ter vervanging van de N900 (simkaart probleem). Nog niet veel mee gedaan, maar wel weer bekende Nokia bouwkwaliteit..

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Loopt bij jullie ook door de Sociale netwerken-app (v1.5 uit de OVI-store) de hele telefoon vast? Meestal kan ik even gebruik maken van Facebook of Twitter, maar dan willen die eerst niet meer vernieuwen totdat de hele applicatie vastloopt en vervolgens de telefoon. Wat een drama, zo moeilijk kan zo'n applicatie normaal laten werken toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:43

Zorro

Z

Is er iemand die een oplossing weet voor wat ik het meest mis nu ik geen N900 meer heb (al een tijdje, maar ik hoopte dat het in Belle misschien opgelost was):
Daar was een mail widget die de laatste mails liet zien van alle mailboxen (ik heb er nogal een aantal, prive, werk, bands enz.) in 1 widget. Gewoon een lijstje van de nieuwe mails, onafhankelijk van mailbox.
Nu moet ik voor iedere mailbox een widget installeren. Onoverzichtelijk, desktopruimte vretend enz.

Is daar wat voor? Als het op de N900 kan, kan het hier toch ook zou ik denken. Hoewel, N900 _O_

[ Voor 6% gewijzigd door Zorro op 10-02-2012 09:50 ]

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb sinds gister ook een E7 voor werk gekregen, direct Belle erop geinstalleerd maar wat een accuvreter zeg, ik haal nog niet eens 1 dag met dat ding.
Weet iemand hoe je de ambient light sensor uitzet op de E7? Ik lees overal dat het met Anna wel kon maar dat die optie in Belle verdwenen is :(
Als ik iets haat dan is het wel een telefoon die zelf dingen voor mij gaat aanpassen.

Schijnbaar kan het echt niet heb ik een app moeten kopen voor 1,10 om iets aan te passen, belachelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Bierkameel op 10-02-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag van alle hande Microsoft shit moeten downloaden wat moet ik daarmee, was weer net zoals naar Belle al mijn agenda en contacten kwijt GODVERDOMME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Goofman schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:40:
Hebben meer mensen problemen met het verbinding houden met WLAN's?
Jup, sinds ik naar Belle ben overgestapt heb ik er ook last van. Met Anna liep dit vlekkeloos. Het Wifi bereik is ook flink minder geworden. Waar ik eerst 3 streepjes had een kamer verder moet ik het nu doen met 1 streep.

Heb nog een ander probleem, De social app voor Facebook en Twitter toont bij Belle een wit scherm bij het opstarten dat niet meer verder laad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Nokia Care over het WLAN probleem. Dat er widgets zijn komen te vervallen of anders ontworpen zijn, daar kan ik nog mee leven. Maar dat een, in mijn ogen, basis functionaliteit als het automatisch verbinding maken EN houden met WLAN's niet goed werkt, kan echt niet door de beugel. Ik wacht geduldig (doch lichtelijk geiriteerd) af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Spijt....

Ik "had" een fijn werkende e7 met Anna.
Ik werd benaderd door Nokia dat het tijd werd om de update naar Belle te installeren.

Zo gezegd,,, Zo gedaan.
Kan niets meer vinden, persoonlijke instellingen weg, exchange weg.... alles weg.

Ben nu uren bezig om de puinhoop uit te zoeken en krijg exchange maar niet vrij.
De e7 gaat zo de kast in want ik ben er klaar mee.

De E75 heb ik gisteren de kast uit gehaald en doet het prima,
en was weer in een kwartier aan gewend.

Ik zit niet te wachten om dagen dat ding te zitten "personalizen"
De e7 is een werk-ding en geen speel-ding.

Ik ben van plan om de e7 naar Nokia terug te sturen en ze zorgen maar dat ik hem terug krijg zoals hij was,
incl. instellingen.
de Groeten met die "Elop-Microsoftstreken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor diegene die een eigen equalizer-setting wil in de mp3-speler: die kun je maken in het programma TuneWiki en kan je vervolgens ook toepassen in de normale mp3-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:52:
[...]

Bekend probleem bij de E7. Dit is zo sinds Anna volgens mij. Vreemd genoeg hebben alle andere tel's er geen last van...
Sorry, maar ik herken dit niet, gaat over het algemeen net als bij Anna naadloos.Verbindingen via Wlan blijven in stand.

Nu een paar dagen kunnen spelen met 'Belle' en tjah.... menu structuur is versobert. Snelheid is wat beter.
Maar waarom is de klok(digitaal) zo groot!?? Zelf mijn vader, bijna 80jaar kan dit zonder bril lezen.. en ik gebruik favoriete contactpersonen in snelkoppelingen en deze zijn ook al zo mega (1ich in het vierkant)
Wel fijn dat je widgets en snelkoppelingen kan verplaatsen.Zie nu dat ik een favo widget kan plaatsen met iets normalere afmetingen, net als in Anna.
De mail client is ook een half scherm.....maarje kan wel mailtjes scrollen in de app, dat dan weer wel;-)
Terug zetten van de mailaccount is door de back-up een makkie btw.

Vervolgens enige verwijderde app's(een kleine 15tal:) terugplaatsen 8)7

Dit was in Anna ook al, maar mijn buienradar app widget past niet helemaal in zijn kader....

Al met al ben ik prima tevreden met mijn E7, maar ik kan niet zeggen dat ik nu een 'nieuwe' telefoon heb.
Nooit last van spontane reboot's of andere vastlopers gehad.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 17:19 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:13:
[...]

Al met al ben ik prima tevreden met mijn E7, maar ik kan niet zeggen dat ik nu een 'nieuwe' telefoon heb.
Nooit last van spontane reboot's of andere vastlopers gehad.
Gmail ging ok...
maar met exchange.... chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kittop schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:59:
[...]

Gmail ging ok...
Heb je al in het N8 draadje gekeken?, heb daar meer exchange gesteggel voorbij zien komen.
Gebruik zelf alleen maar imap/pop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
kittop schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:59:
[...]

Gmail ging ok...
Hmm, vreemd. Dat gaat bij mij probleemloos. Exchange was wel verdwenen itt de normale popboxen maar even de instellingen erin zetten en werken als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
M'n exchange provider gaf aan dat ze geen probleemloze dag hadden vrijdag.
Dat was ook het excuus dat ze nog niet adequaat gereageerd hebben op mijn mail.
Men had me gevraagd tot maandag geduld te hebben.
Wellicht heeft het ook te maken met de problemen met KPN....

Dus ik moet even pas op de plaats houden, misschien heeft Belle hier geen debet aan.
Geduld is een schone zaak... jammer dat ik daarvan te weinig heb.

Morgen een oriënterend gesprek met een computergoeroe om de exchange uit te breiden naar meerdere personen en gedeelde agenda's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Als je er niet uit komt zouden we de instellingen eens 1 op 1 kunnen doorlopen via PM.
Zelf heb ik 2 Outlook agenda's en een 3e exchange agenda er in staan en dat werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Notaname schreef op zondag 12 februari 2012 @ 10:57:
Als je er niet uit komt zouden we de instellingen eens 1 op 1 kunnen doorlopen via PM.
Zelf heb ik 2 Outlook agenda's en een 3e exchange agenda er in staan en dat werkt prima!
Thnx.
M'n Computergoeroe was hier zojuist en is super in multi-tasken.
Tijdens het oriënterend gesprek heeft hij:
Mijn printerproblemen verholpen en gelijkertijd de exchange op de e7 vlot getrokken zoals zo'n beetje als je hebt omschreven.

Nu nog de e7 "perzonalizen" want ik heb het gevoel dat de nieuwe secretaresse Belle mijn hele kantoor op zijn kop gegooid heeft nadat Anna met pensioen is gegaan.
en daarbij zijn ook nog eens de sleutels van de kluis kwijt gemaakt.

G*dzeidank had de Goeroe nog wat reservesleutels verstopt in mijn computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Ik heb het probleem dat Angry Birds Rio vanzelf weer verdwijnt.
De Classic en Seasons blijven werken maar na een paar uur staat er op de plaats waar het picto van Rio stond een picto met '?".
In de Nokia Store zie ik dan dat ie weer te downloaden en installeren valt. Ik heb dit nu driemaal gedaan en het is ook weer driemaal verdwenen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Notaname schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:47:
Ik heb het probleem dat Angry Birds Rio vanzelf weer verdwijnt.
De Classic en Seasons blijven werken maar na een paar uur staat er op de plaats waar het picto van Rio stond een picto met '?".
In de Nokia Store zie ik dan dat ie weer te downloaden en installeren valt. Ik heb dit nu driemaal gedaan en het is ook weer driemaal verdwenen. 8)7
Rio is niet ondersteund heb ik begrepen. Er wordt gebruik gemaakt van features die Belle niet heeft. Dit geldt ook voor een aantal andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Mijn vogeltjes waren ook zo boos dat ze vertrokken waren naar waarschijnlijk wat zuidelijkere oorden.
De "Free" versie is teruggekomen echter de gewone moet ik eerst omkopen voordat ze terug komen fladderen.
Aangezien ik mijn betaling via mijn provider geblokkeerd heb, werd weer wat lastiger.
Maar op een of andere manier bleek dat ik betaald had, en kwamen ze weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Xmasjos schreef op zondag 12 februari 2012 @ 15:27:
[...]

Rio is niet ondersteund heb ik begrepen. Er wordt gebruik gemaakt van features die Belle niet heeft. Dit geldt ook voor een aantal andere apps.
Dat begreep ik ook. In eerste instantie na de Belle update was hij ook niet meer te downloaden in de Nokia Store maar naderhand stond hij er weer gewoon bij. En ik had het juiste toestel en OS gekozen. :?
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste