Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
t3q schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:58:
[...]

Met grote update bedoel je daarmee "upgrade van CPU" ?
Van de firmware. Symbian^3 zal dit jaar een aantal grote updates krijgen voor de interface met in de zomer een update voor de browser, wat hard nodig is. Een klein beetje het nieuws volgen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:43:
[...]

Van de firmware. Symbian^3 zal dit jaar een aantal grote updates krijgen voor de interface met in de zomer een update voor de browser, wat hard nodig is. Een klein beetje het nieuws volgen hè ;)
het is eigenlijk toch te gek dat je al weet dat er updates (moeten) komen om een toestel een beetje naar tevredenheid te kunnen laten functioneren. Ik zou zeggen, maak het dan meteen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:55

t3q

Say yes to teq

Xmasjos schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:43:
[...]

Omdat er dus laatst in het nieuws was dat Nokia haar smartphones snellere cpu's ging geven moest ik daar aan denken.

;)

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
Bart Willem,
Gefeliciteerd met je aankoop.
Ik hoop dat je over een half jaar nog een keer wil reageren of de aankoop bevalt.

Nogwat:
Er word veel gesproken over de snelheid van processors, internet etc....
Wie kan me dan vertellen waarom het komt dat mijn "oude" e75 icm hi-eindeloos in-the-middle-of-nowhere
het snelste een you-tube filmpje van de hennorit2010 haperloos kan afspelen t.o.v de laatste "turbo" mobieltjes?

Wat me wel stoort aan de e7 is dat er niet meer "gesynct" kan worden met de laatste PC-suite uitgave
Aangezien ik maar niet kan wennen aan OVI ben ik dit gaan uitzoeken.
Het resultaat was dat ik op een oudere uitgave stuitte waar dat wel mogelijk me is.

Dit is de:
http://cid-3deabc5c7f5707...E_1%5E_40%5E_6%5E_eng.exe

Ik heb mijn nieuwere versie verwijderd en de oudere weer probleemloos geïnstalleerd waarna de e7
zich liet bewerken.

Helaas is deze versie in het engels, misschien weet er nog iemand een nederlandse uitgave te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Mijn E7 is T-Mobile branded. Dus deze ga ik flashen, omdat hij nu vreselijk werkt, en ik moet op de updates van t-mobile wachten. Kan dat met deze flashing guide? http://rexton270.wordpres...-n8-debranding-available/

Ik neem aan van wel, wat denken jullie?

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik heb in een van de eerste posts van dit topic gelezen dat de E7 geen autofocus op de camera heeft. Alleen was ten tijde van die post het toestel nog niet uit. Kan iemand bevestigen of ontkrachten of er nu wel of geen autofocus op zit.
Ook werdt geoppert dat wanneer dit er niet opzit dit wellicht met een software update wel mogelijk was, kan iemand die de telefoon al heeft even kijken of de camera knop 2 standen heeft. 1e aanslag voor (eventuele via software update) focus en doordrukken voor foto maken.

En wat is de kortste focus afstand? Dit zou namelijk minimaal 50 cm. moeten zijn, al hoop ik dat foto's op krtere afstand ook scherp zijn. Kan iemand dit testen?

Wat specificaties betreft zijn dit de enige punten waarop ik zou besluiten de telefoon niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

De E7 van het vrouwtje nog ff in de handen gehad voor de zekerheid, maar het is geen autofocus, fixfocus.
M'n N8 wel, en dat verschil merk je ook wel als je ze naast elkaar houd.
Bij de N8 hoor je het lensje (in stille omgeving) focussen.
De 50 cm klopt wel ongeveer, heb geen meetlatje erbij gelegd maar lijkt me iig aardig te kloppen

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Bij fixed focus is 50 cm idd de kortste afstand, waarop onder gunstige omstandigheden nog scherpe foto's gemaakt kunnen worden.
Ik denk niet, dat autofocus nog door een update toegevoegd kan worden, omdat de benodigde hardware ontbreekt.

[ Voor 4% gewijzigd door Marly op 04-04-2011 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteN900
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik heb Skype geinstalleerd, hij start op, haalt de contacten binnen, geeft aan wie online is, maar verder kan ik er weinig mee.

De chat functioneert, al is het met een vertraging.

Bellen werkt niet.
Ik kan iemand bellen,in het scherm geeft hij aan dat hij belt, maar bij de ontvanger gebeurd gewoon niks.
Als iemand mij belt, gaat hij over, neem ik aan word het gesprek beeindigd..

Ik heb gezocht op Google, meerdere mensen hebben er last van terwijl het bij anderen wel functioneert.

Bij Skype word aangegeven dat ze het werkend hadden op een van de eerste toestellen.
Ik vermoed dat het te maken heeft met de firmware update die we gehad hebben.

Ik heb al divese zaken uitgeprobeerd:

Alle software verwijdert, teruggezet naar fabrieksinstellingen, skype opnieuw erop gezet, geinstalleert op de geheugenkaart, intern geinstalleert, de communicatiepoorten aangepast etc...

Niks helpt.
Ik zou graag met de E7 terugwillen naar de vorige firmware, skype installeren en dan de firmware weer updaten.
Weet iemand of dat mogelijk is?

Of heeft iemand een andere tip of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
Is het ook mogelijk de E7 zo in te stellen dat deze alleen op internet gaat via wifi en nooit via je mobiele provider?
Ik heb namelijk (nog) geen internet bundel en wil als ik de E7 koop eerst eens kijken of ik aan wifi voldoende heb, maar dan wil ik dus geen enorm dure buiten-bundel-kosten doordat de telefoon stiekem online gaat via de provider.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteN900
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-12-2021
Exar schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:40:
Is het ook mogelijk de E7 zo in te stellen dat deze alleen op internet gaat via wifi en nooit via je mobiele provider?
Geen probleem.
Gewoon alle internet toegangspunten verwijderen, behalve de Wifi acces points

Of gewoon in "Instellingen/Connectiviteit/Instellingen/Gegevens gebruik (binnenland-buitenland) " instellen dat je alleen via Wifi wil connecten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn E7 geeft elke keer een piepje alsof ik een sms binnen krijg maar dat is het dus niet. Ik heb het vermoeden dat tie een melding in de vorm van dat geluid geeft als tie overschakelt van 3G naar 3.5G Nu is dat erg irritant dus is mijn vraag hoe zet ik dat uit. Dat tie overschakelt is prima maar ik hoef niet elke keer dat geluid te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:02:
Mijn E7 geeft elke keer een piepje alsof ik een sms binnen krijg maar dat is het dus niet. Ik heb het vermoeden dat tie een melding in de vorm van dat geluid geeft als tie overschakelt van 3G naar 3.5G Nu is dat erg irritant dus is mijn vraag hoe zet ik dat uit. Dat tie overschakelt is prima maar ik hoef niet elke keer dat geluid te horen
Iets van waarschuwingstonen op uit zetten? Staat bij je profielen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 17:17
Ik twijfel tussen de E7 en de N8.
Ik typ redelijk veel en dus ging mijn voorkeur uit naar de E7.
Van een collega heb ik eventjes met een N8 mogen spelen, het touchscreen toetsenbord vond ik uiteraard minder, maar de foto’s en video zagen er gelikt uit.

Momenteel heb ik een N82 met een 5Mp camera (Xenon flash).

Ik vraag mij af in hoeverre de mindere camera van de E7 (met fixed focus !) mij parten gaat spelen en ik toch liever de N8 had gekozen.

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:17:
[...]

Iets van waarschuwingstonen op uit zetten? Staat bij je profielen als het goed is.
Het bleken mijn mailberichten te zijn maar ondanks dat de waarschuwingstonen uit stonden bleef ik toch dat geluidje krijgen iedere keer dat er een mail binnen kwam. Heb dus nu ff van ellende mijn mailbox maar gedelete want werd er gek van hahaha. Ga dit later nog wel eens uitzoeken of iemand anders moet suggesties hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 08:58:
[...]

Het bleken mijn mailberichten te zijn maar ondanks dat de waarschuwingstonen uit stonden bleef ik toch dat geluidje krijgen iedere keer dat er een mail binnen kwam. Heb dus nu ff van ellende mijn mailbox maar gedelete want werd er gek van hahaha. Ga dit later nog wel eens uitzoeken of iemand anders moet suggesties hebben?
Dat zit ook bij je profielinstellingen waarschijnlijk: dan moet je je huidige profiel aanpassen en dan Signaaltoon e-mail op uit zetten. (Ik heb zelf Symbian S60 3rd, dus misschien dat het bij jou net wat anders is. Maar in die richting moet je wel zoeken iig ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:04:
[...]

Dat zit ook bij je profielinstellingen waarschijnlijk: dan moet je je huidige profiel aanpassen en dan Signaaltoon e-mail op uit zetten. (Ik heb zelf Symbian S60 3rd, dus misschien dat het bij jou net wat anders is. Maar in die richting moet je wel zoeken iig ;) )
Ook die stonden al uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
Ik heb net even 20 minuten met een demo E7 gespeeld in de Mediamarkt, maar het viel me op dat het ding opvallend vaak ineens naar portrait weergave schakelde terwijl ik 'm gewoon in landscape vast had...
Was dit een maandagmorgenmodel? Of hield ik 'm verkeerd vast ofzo (zou niet weten wat er verkeerd aan was maargoed)? Of... is dit een bekend probleem? Of ben ik gewoon te kritisch? Het is toch een telefoon van meer dan 500 Euro.... :X

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Exar schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:45:
Ik heb net even 20 minuten met een demo E7 gespeeld in de Mediamarkt, maar het viel me op dat het ding opvallend vaak ineens naar portrait weergave schakelde terwijl ik 'm gewoon in landscape vast had...
Was dit een maandagmorgenmodel? Of hield ik 'm verkeerd vast ofzo (zou niet weten wat er verkeerd aan was maargoed)? Of... is dit een bekend probleem? Of ben ik gewoon te kritisch? Het is toch een telefoon van meer dan 500 Euro.... :X
Waarschijnlijk heeft er iemand voor je heerlijk met de instellingen lopen spelen.
De E7 laat zich heel snel installeren en synchroniseren vanaf een andere nokia en outlook icm ovi-suite.

Maar zelf ben ik al verschillende avonden bezig om alles af te stemmen naar mijn persoonlijke instellingen...
en dat kan een behoorlijke zoektocht worden.
In het begin stond ik voor behoorlijke verrassingen zoals dat ik in een keer 9 verschillende agenda's op de E7 had door een instellingsfout die ik gemaakt had via de ovi webagenda.
Het resultaat was dat een collega die ik gemachtigd had, 51 e-mailtjes gekregen had met wijzigingsmeldingen.
Tot nu toe is het me niet gelukt om via een normale manier de agenda's te verwijderen, maar er zal ongetwijfeld wel een een mogelijkheid voor zijn...
Ik ben weer opnieuw begonnen vanaf de fabrieksinstelling en nu doe ik elke keer een instellingsback-up als iets dusver naar mijn zin is.

[ Voor 4% gewijzigd door kittop op 10-04-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Quote:
Van de firmware. Symbian^3 zal dit jaar een aantal grote updates krijgen voor de interface met in de zomer een update voor de browser, wat hard nodig is. Een klein beetje het nieuws volgen hè

wat goed is, is goed,,, misschien wordt er meer "gelikt" bedoeld?
De symbian browser doet altijd wat hij moet doen op mijn nokia's...
Het neemt niet weg dat ik wel wensen heb ja.

En als we wensen hebben...
Misschien komt er ooit een keer een stabiel firefox-vier-achtig iets met "Hollandsche" taal voor symbian3?

[ Voor 32% gewijzigd door kittop op 10-04-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

tijs67 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 07:51:
Van een collega heb ik eventjes met een N8 mogen spelen, het touchscreen toetsenbord vond ik uiteraard minder, maar de foto’s en video zagen er gelikt uit.

Ik vraag mij af in hoeverre de mindere camera van de E7 (met fixed focus !) mij parten gaat spelen en ik toch liever de N8 had gekozen.

Je twijfelt tussen die 2 telefoons, puur om de camera? Ga dan sowieso voor de E7, zo slecht zijn de foto's nou ook weer niet, en hij is gewoon veel en veel mooier, beter afgewerkt, toetsenbord etc.

Wie kan mij nog helpen met het debranden van mijn T-mobile E7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Gisteren met de E7 zitten spelen bij Officecentre, het viel me verre van tegen eerlijk gezegd! :o Het toetsenbord ervan vind ik beter dan die van m'n HTC Desire Z, maar het scherm is wel wat minder. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Via het werk krijg ik binnen kort ook de E7, can't wait :P

*EDIT*

Hij word net aan me overhandigd, gelijk ff updaten :)

[ Voor 36% gewijzigd door t3q op 13-04-2011 11:57 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Heerlijke telefoon, nog geen minpunten kunnen ontdekken :)

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 20:47
Het toetsenbord vind ik erg wennen, ze liggen iets te ver uit elkaar om blind te kunnen typen als bij de N97. Kwestie van gewenning hoop ik.

Wat is eigenlijk de nieuwste firmware? Die van mij is vodafone branded en die lopen meestal achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Hacula schreef op donderdag 14 april 2011 @ 01:43:
Het toetsenbord vind ik erg wennen, ze liggen iets te ver uit elkaar om blind te kunnen typen als bij de N97. Kwestie van gewenning hoop ik.
Ik heb het toestel nu een week en ik kan al redelijk blind typen, dus het wend wel :) (ik heb btw geen grote handen ofzo)

nog een tip uit het N8 topic:
liffey schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 08:34:
[...]
net nog een voor mij nieuwe feature gevonden: Als je op de batterij drukt krijg je connecties e.d dat was al wel bekend, als je vervolgens nogmaals op de batterij drukt kun je een energiespaarstand inschakelen. Hij sluit dan alles af wat ernergie kost en zorgt ervoor dat alleen gebeld kunt worden. leuke feature voor als je de telefoon ter zijde hebt, (tijdens werk of nachtrust.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
Zygivt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:41:
[...]
nog een tip uit het N8 topic:
[...]
Als je dan toch met zulke tips bezig ben, het beste vind ik nog:
Wanneer je telefoon in het hoofd-scherm of menu staat/stond en je houdt de blokker/deblokkeer schuif gedurende een paar seconden omlaag: je hebt een zaklamp.
Herhaal om hem uit te krijgen.

Ideaal om wat even snel te zoeken ofzo :)

Overigens werkt dit ook als 'aan-knop' voor de telefoon... OF dat handig is? Mwoah, makkelijk in te drukken iig :P

[ Voor 19% gewijzigd door Pinkelmans op 14-04-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds enkele dagen de E7 in huis. Op de website van nokia staat dat hij te gebruiken is als data modem. Maar hoe sluit ik dat aan op m'n laptop? Heb wel al verbinding via bluetooth tot stand kunnen brengen. Alvast bedankt als iemand het me stap voor stap uit kan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:42:
Heb sinds enkele dagen de E7 in huis. Op de website van nokia staat dat hij te gebruiken is als data modem. Maar hoe sluit ik dat aan op m'n laptop? Heb wel al verbinding via bluetooth tot stand kunnen brengen. Alvast bedankt als iemand het me stap voor stap uit kan leggen.
Da's niet zo moeilijk: met een USB-kabel eraan of via Bluetooth. Vervolgens Ovi Suite opstarten -> Extra -> Verbinding maken met internet -> klaar. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan alleen ovi shop en ovi sync vinden op m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:42:
ik kan alleen ovi shop en ovi sync vinden op m'n telefoon.
Ovi Suite is een pakket van Nokia voor je pc waarmee je alles kan synchroniseren. Je kunt hem downloaden op de nokia site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Of stel je alarm in, zet je telefoon uit en het alarm gaat gewoon af en je telefoon vraagt je netjes of je hem weer wilt inschakelen. :o

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Bart-Willem het is gelukt met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Zijn er meer mensen die een elektronisch geladen toestel hebben als hij aan de lader/usb hangt?

(overigens niet zo heel raar bij een volledig aluminium toestel, maar toch.)

[ Voor 29% gewijzigd door Zygivt op 18-04-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zygivt schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:58:
Zijn er meer mensen die een elektronisch geladen toestel hebben als hij aan de lader/usb hangt?

(overigens niet zo heel raar bij een volledig aluminium toestel, maar toch.)
Ik heb er "nog" geen last van gehad maar lijkt me best irritant eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een mail schrijf op de E7 staat er al aan de kop van het bericht '''verzonden vanaf mijn nokia telefoon'''. Weet iemand of dat weg kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instellingen, telefoon, email, mailbox aantikken, accountinstellingen, handtekeningen bijvoegen op NEE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:28:
Als ik een mail schrijf op de E7 staat er al aan de kop van het bericht '''verzonden vanaf mijn nokia telefoon'''. Weet iemand of dat weg kan?
Heb jij wel eens poging gedaan de handleiding door te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
t3q schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 19:21:
Of stel je alarm in, zet je telefoon uit en het alarm gaat gewoon af en je telefoon vraagt je netjes of je hem weer wilt inschakelen. :o
Dat gebeurde al bij mijn N73, dus dat is niet eens nieuw ;) Volgens mij zul je dat bij een aantal andere telefoons niet tegen komen.
tijs67 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 07:51:

Waar gebruik je de camera voor? Dat maakt het verschil. De 'normale' foto's (vanaf +/- 1m) zijn met de E7 toch zeer mooi (ver boven gemiddeld in de smartphonewereld), dus dat is geen probleem.
kittop schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:22:
Quote:
Van de firmware. Symbian^3 zal dit jaar een aantal grote updates krijgen voor de interface met in de zomer een update voor de browser, wat hard nodig is. Een klein beetje het nieuws volgen hè

wat goed is, is goed,,, misschien wordt er meer "gelikt" bedoeld?
De symbian browser doet altijd wat hij moet doen op mijn nokia's...
Het neemt niet weg dat ik wel wensen heb ja.

En als we wensen hebben...
Misschien komt er ooit een keer een stabiel firefox-vier-achtig iets met "Hollandsche" taal voor symbian3?
De symbian browser is niet goed. Hij voldoet, maar is heel traag. Verder is de basic interface van symbian^3 nog steeds niet helemaal goed genoeg, dus daarvoor zou die update ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna een week heb ik nu de nokia E7. Lange tijd op gewacht, maar zeer tevreden. Alleen 1 probleempje: Als ik mijn telefoon oplaad, gaat de trilfunctie niet meer af (gebruik de trilfunctie altijd als wekker) heeft iemand enig idee of dit uitkan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:23:
Bijna een week heb ik nu de nokia E7. Lange tijd op gewacht, maar zeer tevreden. Alleen 1 probleempje: Als ik mijn telefoon oplaad, gaat de trilfunctie niet meer af (gebruik de trilfunctie altijd als wekker) heeft iemand enig idee of dit uitkan?
Volgens mij is dit nokia eigen. Volgens mij trilde me n97 ook niet tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zygivt schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:07:
[...]

Volgens mij is dit nokia eigen. Volgens mij trilde me n97 ook niet tijdens het laden.
Klopt. Mijn E51 trilt ook niet als hij aan de adapter hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Zygivt schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:07:
[...]

Klopt. Nokia's trillen niet bij het laden. Dit is ook niet zo te veranderen (heb ik al meer dan eens naar gekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er al iemand problemen ontdekt met de accu capaciteit? Ik heb mijn E7 nu 6 dagen in gebruik maar na 9 uur is hij zo goed als leeg (nog 1 streepje) en dat terwijl hij alleen eigenlijk niet gebruikt wordt gedurende de dag. Het enige wat draait is mijn mail en zoeken naar wlan maar daar is die dan mee verbonden dus ik ga ervan uit dat dat niet heel veel vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de Nokia E. Na update van de software gelijk vandaag al de heledag onbereikbaar qua sms.

Nu vanavond backup terug gezet. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

En is er een (gratis) mogelijkheid om je google agenda te gebruiken op je E7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:47:
heeft er al iemand problemen ontdekt met de accu capaciteit? Ik heb mijn E7 nu 6 dagen in gebruik maar na 9 uur is hij zo goed als leeg (nog 1 streepje) en dat terwijl hij alleen eigenlijk niet gebruikt wordt gedurende de dag. Het enige wat draait is mijn mail en zoeken naar wlan maar daar is die dan mee verbonden dus ik ga ervan uit dat dat niet heel veel vraagt...
De hele dag WLAN aan kost juist heel veel stroom, menige smartphone haalt onder die omstandigheden het einde van de (werk) dag niet eens, dus eigenlijk doet je E7-00 't dan nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand toevallig de productcode van de E7 unbranded?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@maar

Je zou eventueel je Google account als exchange in kunnen stellen anders werkt goosync ook goed.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:57:
Weet er iemand toevallig de productcode van de E7 unbranded?

Thnx
Product Codes Nokia E7-00:

059F128: 059F128
059F2G5: 059F2G5
059F3H8: 059F3H8
059F3H8: 059F3H8
059F3S6: 059F3S6
059F3V7: 059F3V7
059F3W6: 059F3W6
059F3Z2: 059F3Z2
059F477: 059F477
059F835: 059F835
059F888: 059F888
059F897: 059F897
059F8F5: 059F8F5
059F8F6: 059F8F6
059F8L0: 059F8L0
059G4S5: 059G4S5
059H070: 059H070
059C9B7: ARGENTINA_BLUE
059C9C2: ARGENTINA_DARK_GREY
059C9C0: ARGENTINA_GREEN
059C9B8: ARGENTINA_ORANGE
059C9C1: ARGENTINA_SILVER_WHITE
059D2C4: austria_qw_blue
059D0P5: austria_qw_dark_grey
059D253: austria_qw_green
059D2C5: austria_qw_orange
059D0P4: austria_qw_silver_white
059D2K2: balkans_qw_blue
059D0R0: balkans_qw_dark_grey
059D263: balkans_qw_green
059D2K3: balkans_qw_orange
059D0Q9: balkans_qw_silver_white
059D2Z5: baltian_qw_blue
059D0T6: baltian_qw_dark_grey
059D291: baltian_qw_green
059D2Z6: baltian_qw_orange
059D0T5: baltian_qw_silver_white
059D0L8: bangladesh_qw_blue
059D0M2: bangladesh_qw_dark_grey
059D0M0: bangladesh_qw_green
059D0L9: bangladesh_qw_orange
059D0M1: bangladesh_qw_silver_white
059D2X1: belarus_qw_blue
059D0S2: belarus_qw_dark_grey
059D284: belarus_qw_green
059D2X2: belarus_qw_orange
059D0S1: belarus_qw_silver_white
059D2J3: benelux_qw_blue
059D0Q5: benelux_qw_dark_grey
059D258: benelux_qw_green
059D2J4: benelux_qw_orange
059D0Q3: benelux_qw_silver_white
059C4R1: blue_qwerty_australia
059C4H4: blue_qwerty_fi_se
059C9C3: brazil_blue
059C9C7: brazil_dark_grey
059C9C5: brazil_green
059C9C4: brazil_orange
059C9C6: brazil_silver_white
059D295: bulgarian_qw_blue
059D0N4: bulgarian_qw_dark_grey
059D220: bulgarian_qw_green
059D296: bulgarian_qw_orange
059D0N3: bulgarian_qw_silver_white
059C9S1: cambodia_qw_blue
059C9S5: cambodia_qw_dark_grey
059C9S3: cambodia_qw_green
059C9S2: cambodia_qw_orange
059C9S4: cambodia_qw_silver_white
059C9D8: china_qw_blue
059C9F3: china_qw_dark_grey
059C9F1: china_qw_green
059C9F0: china_qw_orange
059C9F2: china_qw_silver_white
059D0S4: cis_qw_dark_grey
059D0S3: cis_qw_silver_white
059D2X3: cis_qw2_blue
059D285: cis_qw2_green
059D2X4: cis_qw2_orange
059D2Z1: cis_south_qw_blue
059D0T2: cis_south_qw_dark_grey
059D289: cis_south_qw_green
059D2Z2: cis_south_qw_orange
059D0T1: cis_south_qw_silver_white
059F718: costa_rica_blue
059F722: costa_rica_dark_grey
059F720: costa_rica_green
059F719: costa_rica_orange
059F721: costa_rica_silver_white
059D298: czech_qw_blue
059D0N7: czech_qw_dark_grey
059D243: czech_qw_green
059D299: czech_qw_orange
059D0N6: czech_qw_silver_white
059C4Q6: dark_grey_qwerty_australia
059C4R5: dark_grey_qwerty_china
059C4H2: dark_grey_qwerty_fi_se
059C4J6: dark_grey_qwerty_italian
059C4R6: dark_grey_qwerty_lta
059C4J9: dark_grey_qwerty_russia
059C4R4: dark_grey_qwerty_singapore
059C4H0: dark_grey_qwerty_spain
059C4R3: dark_grey_qwerty_thailand
059D0P3: dk_no_qw_dark_grey
059D251: dk_no_qw_green
059G1B7: E7_00_RM-626_3ROI_IE_Grey
059H379: E7_00_RM-626_Mobitel_telekomunikacijske_storitve_SI_SW_v1
059G512: E7_00_RM_626_3_IT_IT_DARK_GREY
059G4Q6: E7_00_RM_626_3_UK_GB_v1_DG
059H0C9: E7_00_RM_626_BH_Telecom_BA_silverwhite_v1
059F8L0: E7_00_RM_626_Cosmote_GR_Dark_Grey_V1
059G023: E7_00_RM_626_Country_Variant_Saudi_Arabia_SA_dark_grey_v1
059G0G5: E7_00_RM_626_Country_Variant_Saudi_Arabia_SA_white_silver_v1
059G136: E7_00_RM_626_Country_Variant_United_Arab_Emirates_AE_silver_v1
059G135: E7_00_RM_626_Country_Variant_United_Arab_Emirates_AE_v1
059G135: E7_00_RM_626_CV_AE_Dark_Grey_v2
059G136: E7_00_RM_626_CV_AE_white_silver_v2
059H4K5: E7_00_RM_626_CV_Croatia_HR_sw_v1
059G9D6: E7_00_RM_626_CV_Italy_IT_Blue
059F3B4: E7_00_RM_626_CV_Italy_IT_Dark_Grey
059G437: E7_00_RM_626_CV_Italy_IT_Silver_White_COLOR
059F6L8: E7_00_RM_626_CV_NorthAmerica_Blue_V2
059G9H3: E7_00_RM_626_CV_SE_Blue
059H157: E7_00_RM_626_CV_Switzerland_CH_Blue_V1
059F8G9: E7_00_RM_626_E_Plus_DE_Dark_Grey_V1
059H341: E7_00_RM_626_Mobitel_telekomunikacijske_storitve_SI_DG_v1
059F4B1: E7_00_RM_626_o2_Germany_DE_DarkGrey_Postpaid_V1
059G417: E7_00_RM_626_O2_UK_GB_v1_DG
059G2J4: E7_00_RM_626_Optus_AU_Dark_grey_V1
059H0Q4: E7_00_RM_626_Orange_CH_Silver_White_V1
059F2C7: E7_00_RM_626_PTK_Centertel_PL_Dark_Grey_V1
059H2J3: E7_00_RM_626_PTK_Centertel_PL_Silver_White_V1
059G7N3: E7_00_RM_626_SingTel_SG_Blue_V1_COLOR
059F8L4: E7_00_RM_626_SingTel_SG_Dark_Grey_V1
059G7N1: E7_00_RM_626_SingTel_SG_Orange_V1_COLOR
059G7N5: E7_00_RM_626_SingTel_SG_Silver_White_V1_COLOR
059G8Z7: E7_00_RM_626_Swisscom_CH_LIFETIME_MSG_SW_V1
059F835: E7_00_RM_626_T_Mobile_Germany_DE_Dark_Grey_V1
059H4F5: E7_00_RM_626_T_Mobile_HU_DG_V1
059H3M6: E7_00_RM_626_Telefonia_Cyfrowa_Era_PL_darkgrey_v1
059G4S1: E7_00_RM_626_Telefonia_Cyfrowa_Era_PL_silverwhite_v1
059F8H6: E7_00_RM_626_Telenor_Mobil_NO_Dark_Grey
059G438: E7_00_RM_626_Telenor_Mobil_NO_NO_Silver_White_COLOR
059G138: E7_00_RM_626_TIM_IT_IT_Silver_White
059F3H8: E7_00_RM_626_VDF_GR_Dark_Grey_V1
059F3S6: E7_00_RM_626_VF_PT_Dark_Grey_V1
059F477: E7_00_RM_626_VF_UK_GB_DG_V1
059H2Z3: E7_00_RM_626_VF_UK_GB_Silver_V1
059H0B8: E7_00_RM_626_Vipnet_HR_darkgrey_v1
059H070: E7_00_RM_626_Vodafone_CZ_Dark_Grey_V1
059F128: E7_00_RM_626_Vodafone_D2_Germany_DE_dark_grey_v1
059H402: E7_00_RM_626_Vodafone_HU_WHITESILVER_V1
059G4S5: E7_00_RM_626_Vodafone_IT_DG_V1
059H0B7: E7_00_Simobil_SI_Dark_Grey
059H0X7: E7_00_Simobil_SI_Silver_White
059G0J0: E7_RM626_3HK_HK_Dark_Grey
059G0J1: E7_RM626_3HK_HK_Silver_White_COLOR
059G3P6: E7_RM626_Country_Variant_Australia_AU_Dark_Grey_V1
059F8F5: E7_RM626_TMobile_CZ_CZ_Dark_Grey_V1
059F8H1: E7_RM626_Vodacom_ZA_Dark_Grey_V1
059G140: E7_RM626_Vodafone_Australia_AU_Dark_Grey_V1
059G881: E7_RM626_Vodafone_Australia_AU_Silver_White_V1_COLOR
059D0K3: emerging_asia_qw_blue
059D0K7: emerging_asia_qw_dark_grey
059D0K5: emerging_asia_qw_green
059D0K4: emerging_asia_qw_orange
059D0K6: emerging_asia_qw_silver_white
059D2Z3: estonia_qw_blue
059D0T4: estonia_qw_dark_grey
059D290: estonia_qw_green
059D2Z4: estonia_qw_orange
059D0T3: estonia_qw_silver_white
059C4G9: euro_qw_blue
0591821: euro_qw_dark_grey
059C4G7: euro_qw_green
059C4G8: euro_qw_orange
059C4G5: euro_qw_silver_white
059D250: fi_se_qw_green
059D2C0: fi_se_qw_orange
059D0P2: fi_se_qw_silver_white
059D2J1: france_qw_blue
059D0Q2: france_qw_dark_grey
059D257: france_qw_green
059D2J2: france_qw_orange
059D0Q1: france_qw_silver_white
059C4H9: german_lxb_dark_grey
059C4J3: german_lxb_orange
059D2C3: german_lxb_qw_blue
059D252: german_lxb_qw_green
059C4J1: german_lxb_silver_white
059D2W3: greece_cyprus_qw_blue
059D0R5: greece_cyprus_qw_dark_grey
059D265: greece_cyprus_qw_green
059D2W4: greece_cyprus_qw_orange
059D0R4: greece_cyprus_qw_silver_white
059C4Q8: green_qwerty_australia
059C9D3: hong_kong_qw_blue
059C9D7: hong_kong_qw_dark_grey
059C9D5: hong_kong_qw_green
059C9D4: hong_kong_qw_orange
059C9D6: hong_kong_qw_silver_white
059D2W5: hungary_qw_blue
059D0R7: hungary_qw_dark_grey
059D266: hungary_qw_green
059D2W6: hungary_qw_orange
059D0R6: hungary_qw_silver_white
059C8G1: india_blue
059C8Q6: india_dark_grey
059C8Q3: india_green
059C8G3: india_orange
059C8Q5: india_silver_white
059D0H7: indonesia_qw_blue
059D0J1: indonesia_qw_dark_grey
059D0H9: indonesia_qw_green
059D0H8: indonesia_qw_orange
059D0J0: indonesia_qw_silver_white
059D300: israel_pelephone_qw_blue
059D117: israel_pelephone_qw_dark_grey
059D293: israel_pelephone_qw_green
059D301: israel_pelephone_qw_orange
059D119: israel_pelephone_qw_silver_wh
059D2Z7: israel_qw_blue
059D0T8: israel_qw_dark_grey
059D292: israel_qw_green
059D2Z9: israel_qw_orange
059D0T7: israel_qw_silver_white
059D2J5: italy_qw_blue
059D259: italy_qw_green
059D2J6: italy_qw_orange
059D2X5: kazakhstan_qw_blue
059D0S6: kazakhstan_qw_dark_grey
059D286: kazakhstan_qw_green
059D2X6: kazakhstan_qw_orange
059D0S5: kazakhstan_qw_silver_white
059C9B1: lta_blue
059C9B3: lta_green
059C9B2: lta_orange
059D2W1: macedonia_qw_blue
059D0R3: macedonia_qw_dark_grey
059D264: macedonia_qw_green
059D2W2: macedonia_qw_orange
059D0R2: macedonia_qw_silver_white
059C9R6: malaysia_qw_blue
059C9S0: malaysia_qw_dark_grey
059C9R8: malaysia_qw_green
059C9R7: malaysia_qw_orange
059C9R9: malaysia_qw_silver_white
059C9G3: mea1_blue
059C9G7: mea1_dark_grey
059C9G5: mea1_green
059C9G4: mea1_orange
059C9G6: mea1_silver_white
059F763: mea1_sudan_blue
059F767: mea1_sudan_dark_grey
059F765: mea1_sudan_green
059F764: mea1_sudan_orange
059F766: mea1_sudan_silver_white
059C9M3: mea10_blue
059C9M8: mea10_dark_grey
059C9M6: mea10_green
059C9M5: mea10_orange
059C9M7: mea10_silver_white
059C9M9: mea11_blue
059C9N4: mea11_dark_grey
059C9N2: mea11_green
059C9N1: mea11_orange
059C9N3: mea11_silver_white
059C9K2: mea12_blue
059C9K6: mea12_dark_grey
059C9K4: mea12_green
059C9K3: mea12_orange
059C9K5: mea12_silver_white
059C9P2: mea13_blue
059C9P6: mea13_dark_grey
059C9P4: mea13_green
059C9P3: mea13_orange
059C9P5: mea13_silver_white
059C9N6: mea14_blue
059C9P1: mea14_dark_grey
059C9N9: mea14_green
059C9N7: mea14_orange
059C9P0: mea14_silver_white
059C9G8: mea2_blue
059C9H2: mea2_dark_grey
059C9H0: mea2_green
059C9G9: mea2_orange
059C9H1: mea2_silver_white
059C9H4: mea3_blue
059C9J0: mea3_dark_grey
059C9H7: mea3_green
059C9H6: mea3_orange
059C9H9: mea3_silver_white
059C9J2: mea4_blue
059C9J6: mea4_dark_grey
059C9J4: mea4_green
059C9J3: mea4_orange
059C9J5: mea4_silver_white
059C9J7: mea5_blue
059C9K1: mea5_dark_grey
059C9J9: mea5_green
059C9J8: mea5_orange
059C9K0: mea5_silver_white
059C9L2: mea7_blue
059C9L6: mea7_dark_grey
059C9L4: mea7_green
059C9L3: mea7_orange
059C9L5: mea7_silver_white
059C9K7: mea8_blue
059C9L1: mea8_dark_grey
059C9K9: mea8_green
059C9K8: mea8_orange
059C9L0: mea8_silver_white
059C9L7: mea9_blue
059C9M2: mea9_dark_grey
059C9M0: mea9_green
059C9L9: mea9_orange
059C9M1: mea9_silver_white
059D2X9: moldova_qw_blue
059D0T0: moldova_qw_dark_grey
059D288: moldova_qw_green
059D2Z0: moldova_qw_orange
059D0S9: moldova_qw_silver_white
059C996: nam_qw_blue
059C9B0: nam_qw_dark_grey
059C998: nam_qw_green
059C997: nam_qw_orange
059C999: nam_qw_silver_white
059D0L3: nepal_qw_blue
059D0L7: nepal_qw_dark_grey
059D0L5: nepal_qw_green
059D0L4: nepal_qw_orange
059D0L6: nepal_qw_silver_white
059D0J7: new_zealand_qw_blue
059D0K2: new_zealand_qw_dark_grey
059D0K0: new_zealand_qw_green
059D0J9: new_zealand_qw_orange
059D0K1: new_zealand_qw_silver_white
059C4R0: orange_qwerty_australia
059D0J2: philippines_qw_blue
059D0J6: philippines_qw_dark_grey
059D0J4: philippines_qw_green
059D0J3: philippines_qw_orange
059D0J5: philippines_qw_silver_white
059D2B8: poland_qw_blue
059D0P1: poland_qw_dark_grey
059D249: poland_qw_green
059D2B9: poland_qw_orange
059D0P0: poland_qw_silver_white
059D2J7: portugal_qw_blue
059D0Q7: portugal_qw_dark_grey
059D260: portugal_qw_green
059D2J8: portugal_qw_orange
059D0Q6: portugal_qw_silver_white
059H338: RM-626 3HK HK Green_COLOR
059F6W8: RM_626_3_AT_AT_DG_V1
059G8B3: RM_626_3_DK_DG
059H330: RM_626_3HK_HK_Blue_COLOR
059H332: RM_626_3HK_HK_Orange_COLOR
059G8G0: RM_626_Claro_Brasil_DG_V1
059F5P0: RM_626_CV_AT_SW_V1_C
059F5P0: RM_626_CV_AT_SW_V1_C
059G9N0: RM_626_CV_AU_Blue_V1_COLOR
059G8X1: RM_626_Cv_AU_SW_V1_COLOR
059G8X1: RM_626_CV_AU_SW_V1_COLOR
059F2N8: RM_626_CV_Austria_DG_V1
059G892: RM_626_CV_BE_v1_DG_Care_TP
059G8Q2: RM_626_CV_BE_v1_SW_Care_TP_COLOR
059H1Z2: RM_626_CV_Croatia_HR_DG_v1
059F852: RM_626_CV_DE_DK_Grey
059G7N7: RM_626_CV_DK_WS_C
059F8L2: RM_626_CV_Estonia_DG_v1
059F8N3: RM_626_CV_Estonia_SW_v1_COLOR
059H1K4: RM_626_CV_FI_Blue_V1_COLOR
059G1L9: RM_626_CV_FI_SW_V1_C
059F8S7: RM_626_CV_Finland_Dark_Grey_V1
059F6M4: RM_626_CV_Germany_Dark_Grey_V1
059H2P4: RM_626_CV_HK_Blue_COLOR
059F6M0: RM_626_CV_HK_DG_C
059H2P5: RM_626_CV_HK_Green_COLOR
059H329: RM_626_CV_HK_Orange_COLOR
059F6M1: RM_626_CV_HK_SW
059F6X1: RM_626_CV_Indonesia_OMU_Blue_v1_COLOR
059F479: RM_626_CV_Indonesia_OMU_Grey_v1
059F6X2: RM_626_CV_Indonesia_OMU_Orange_v1_COLOR
059F478: RM_626_CV_Indonesia_OMU_Silver_v1_COLOR
059F8L1: RM_626_CV_Latvia_DG_v1
059F8N4: RM_626_CV_Latvia_SW_v1_COLOR
059F8L3: RM_626_CV_Lithuania_LT_DG_v1
059F8N5: RM_626_CV_Lithuania_SW_v1_COLOR
059F6L7: RM_626_CV_NAM_US_Silver
059F6L7: RM_626_CV_NAM_US_Silver_V2
059G894: RM_626_CV_NL_v1_DG_Care_TP
059G8Q3: RM_626_CV_NL_v1_Sw_Care_TP_COLOR
059H058: RM_626_CV_NO_Blue
059G0D9: RM_626_CV_NO_SW_V1_C
059F6L8: RM_626_CV_North_America_US_Blue
059F8N7: RM_626_CV_Norway_Dark_Grey_V1
059G0B9: RM_626_CV_SE_SW_V1_C
059F8N6: RM_626_CV_Sweden_Dark_Grey_V1
059D9B2: RM_626_CV_Switzerland_CH_DG_V1
059F025: RM_626_CV_Switzerland_CH_SW_V1_C
059F8H8: RM_626_CV_TW_DG_V1
059F8H7: RM_626_CV_TW_SW_V1_C
059F6M5: RM_626_CVG_DE_SW_V1_C
059F2G5: RM_626_Mobilkom_AT_DG_V1
059G8H1: RM_626_MTN_ZA_Dark_Grey_V1
059H0N9: RM_626_Orange_AT_DG_V1
059F1V8: RM_626_Orange_FR_SW_V1_GV
059H0C0: RM_626_Polkomtel_SA_PL_SW_v1
059G0M1: RM_626_PRC_China_Unicom_CN_Taika_Silver_white
059G875: RM_626_Proximus_BE_v1_DG
059G4D5: RM_626_Smart_Communications_PH_D_G_Sim_Lock_V1
059G7Z6: RM_626_StarHub_SG_Blue_V1_COLOR
059F8L5: RM_626_StarHub_SG_DG_V1
059G800: RM_626_StarHub_SG_Orange_V1_COLOR
059G7Z7: RM_626_StarHub_SG_SW_V1_COLOR
059F190: RM_626_Swisscom_CH_LIFETIME_MSG_DG_V1
059F897: RM_626_T_Mobile_Austria_AT_SW_V1
059F8F6: RM_626_T_Mobile_Croatia_HR_DG_v1
059G8X0: RM_626_Telcel_MX_Silver_V1
059F854: RM_626_TeliaSonera_SE_DG
059F3V7: RM_626_Vodafone_IE_Silver_V1
059F3W6: RM_626_Vodafone_NL_DG_V1
059F3Z2: RM_626_Vodafone_Spain_ES_Sw
059F3Z2: RM_626_Vodafone_Spain_ES_Sw
059G8Q4: RM_626_Wind_IT_E7
059J215: RM_626_Wind_IT_E7_SW_COLOR
059F888: RM_626T_Mobile_NL_v1_DG
059D2W7: romanian_qw_blue
059D0R9: romanian_qw_dark_grey
059D279: romanian_qw_green
059D2W8: romanian_qw_orange
059D0R8: romanian_qw_silver_white
059D2W9: russia_qw_blue
059D280: russia_qw_green
059D2X0: russia_qw_orange
059D0S0: russia_qw_silver_white
059D2C1: scandinavia_qw_dk_no_blue
059D2C2: scandinavia_qw_dk_no_orange
059D6M0: serbia_qw_blue
059D6M3: serbia_qw_dark_grey
059D6M4: serbia_qw_green
059D6M1: serbia_qw_orange
059D6M2: serbia_qw_silver_white
059C4Q7: silver_white_qwerty_australia
059C4H5: silver_white_qwerty_dk_no
059C4S5: silver_white_qwerty_hong_kong
059C4J7: silver_white_qwerty_italian
059C4R8: silver_white_qwerty_lta
059C4S2: silver_white_qwerty_taiwan
059C4T3: silver_white_qwerty_uae
059C9R1: singapore_qw_blue
059C9R3: singapore_qw_green
059C9R2: singapore_qw_orange
059C9R4: singapore_qw_silver_white
059D2B4: slovakia_qw_blue
059D0N9: slovakia_qw_dark_grey
059D248: slovakia_qw_green
059D2B5: slovakia_qw_orange
059D0N8: slovakia_qw_silver_white
059D2K0: spain_qw_blue
059D261: spain_qw_green
059D2K1: spain_qw_orange
059D0Q8: spain_qw_silver_white
059D0K8: sri_lanka_qw_blue
059D0L2: sri_lanka_qw_dark_grey
059D0L0: sri_lanka_qw_green
059D0K9: sri_lanka_qw_orange
059D0L1: sri_lanka_qw_silver_white
059D2H7: switzerland_qw_blue
059D0P8: switzerland_qw_dark_grey
059D255: switzerland_qw_green
059D2H8: switzerland_qw_orange
059D0P7: switzerland_qw_silver_white
059C9C8: taiwan_qw_blue
059C9D2: taiwan_qw_dark_grey
059C9D0: taiwan_qw_green
059C9C9: taiwan_qw_orange
059C9D1: taiwan_qw_silver_white
059D0M8: thailand_qw_blue
059D0N0: thailand_qw_green
059D0M9: thailand_qw_orange
059D0N1: thailand_qw_silver_white
059D2H9: turkey_qw_blue
059D0Q0: turkey_qw_dark_grey
059D256: turkey_qw_green
059D2J0: turkey_qw_orange
059D0P9: turkey_qw_silver_white
059D2X7: ukraina_qw_blue
059D0S8: ukraina_qw_dark_grey
059D287: ukraina_qw_green
059D2X8: ukraina_qw_orange
059D0S7: ukraina_qw_silver_white
059D0M3: vietnam_qw_blue
059D0M7: vietnam_qw_dark_grey
059D0M5: vietnam_qw_green
059D0M4: vietnam_qw_orange
059D0M6: vietnam_qw_silver_white

Alstublieft :)

[ Voor 62% gewijzigd door hilgo op 21-04-2011 11:45 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je. Nu weet ik welke ik moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:51:
Dank je. Nu weet ik welke ik moet hebben.
Welke heb jij genomen? Ik gebruik de euro versie (en dan je eigen kleur). Zou je ook even willen laten weten hoe het jou is gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Marly schreef op donderdag 21 april 2011 @ 01:52:
[...]

De hele dag WLAN aan kost juist heel veel stroom, menige smartphone haalt onder die omstandigheden het einde van de (werk) dag niet eens, dus eigenlijk doet je E7-00 't dan nog goed.
Wlan kost juist weinig energie voor zover ik weet. Mijn E7 houd het een dag vol (en mogelijk langer) als ik niet ga chatten op 3G. Ik moet zeggen dat ik hem de laatste dagen na een werkdag eigenlijk wel aan de lader moet gooien, maar das zeer intensief gebruik op 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zygivt schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:34:
[...]

Wlan kost juist weinig energie voor zover ik weet. Mijn E7 houd het een dag vol (en mogelijk langer) als ik niet ga chatten op 3G. Ik moet zeggen dat ik hem de laatste dagen na een werkdag eigenlijk wel aan de lader moet gooien, maar das zeer intensief gebruik op 3g.
Met mijn oude telefoon (nokia E90) had ik ook geen problemen om de hele dag op het netwerk te zitten en op mijn werk met mijn werktelefoon (e51) zit ik ook heel de dag op de wlan. Kost allemaal bijna niets aan battery gebruik.
Enfin, ik ga er wel mee terug naar de winkel. Ik hoop dat ze een oplossing hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:57:
[...]

Met mijn oude telefoon (nokia E90) had ik ook geen problemen om de hele dag op het netwerk te zitten en op mijn werk met mijn werktelefoon (e51) zit ik ook heel de dag op de wlan. Kost allemaal bijna niets aan battery gebruik.
Enfin, ik ga er wel mee terug naar de winkel. Ik hoop dat ze een oplossing hebben.
Ik heb het idee dat m'n e7 ruiger in het verbruik is dan m'n e75.
Ben nu aan het proberen met de besparingsstand.
rechts boven op de batterijafbeelding tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
[...]

De symbian browser is niet goed. Hij voldoet, maar is heel traag. Verder is de basic interface van symbian^3 nog steeds niet helemaal goed genoeg, dus daarvoor zou die update ook zijn.
[/quote]

XmasJos,,,
Het komt redelijk vaak voor dat mijn e75 sneller een filmpje opgehaald heeft dat de laatste android en I-phone modellen,,, zelfs met een Hi "Eindeloos-traag" aansluiting...
Hoe zit dat dan?
Maar als je suggereert dat als het "nog" beter zou kunnen... fantastisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sloeber schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:57:
[...]

Welke heb jij genomen? Ik gebruik de euro versie (en dan je eigen kleur). Zou je ook even willen laten weten hoe het jou is gelukt?
Ben er nog mee bezig maar krijg nog steeds een foutmelding. Even kijken naar een andere Phoenix en dan verder. Was het bij jou al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber

Sloeber

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:13:
[...]

Ben er nog mee bezig maar krijg nog steeds een foutmelding. Even kijken naar een andere Phoenix en dan verder. Was het bij jou al gelukt?
Ja, Phoenix werkte ook niet bij mij.. Ik gebruik Nemesis Service Suite. Dan verander je alleen de code van je telefoon, dan doe je Nokia Software Updater: Die leest je telefoon als unbranded, en zet er de nieuwste software op, of zet het er "opnieuw" op, waardoor je dus unbranded software krijgt. Maar: Met de Benelux kreeg ik een foutmelding, en nu leest hij mijn telefoon niet meer correct:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
kittop schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 07:17:
[...]

Ik heb het idee dat m'n e7 ruiger in het verbruik is dan m'n e75.
Hij kan ook niet zo zuinig zijn, als een E75 of E90, gezien het veel grotere scherm, dat verlicht moet worden.
Je moet de E7-00 dan ook niet met deze oudere toestellen vergelijken, maar met smartphones, die een vergelijkbaar scherm hebben, zoals SE X10 en Samsung Galaxy S, dan zul je zien, dat de E7-00 nog best zuinig is, afhankelijk van 't gebruik, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sloeber schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:07:
[...]

Ja, Phoenix werkte ook niet bij mij.. Ik gebruik Nemesis Service Suite. Dan verander je alleen de code van je telefoon, dan doe je Nokia Software Updater: Die leest je telefoon als unbranded, en zet er de nieuwste software op, of zet het er "opnieuw" op, waardoor je dus unbranded software krijgt. Maar: Met de Benelux kreeg ik een foutmelding, en nu leest hij mijn telefoon niet meer correct:(
Helaas Nemesis krijg ik ook een foutmelding. Maar volgens mij was er iets met je USB rechtstreeks op je moederbord en ik doe het via een netbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar de makkelijkste applicatie om een to-do lijst bij te houden op zowel mijn e7/ipad/twee laptops (windows7). Meest belangrijke is dat ze elkaar kunnen synchroniseren omdat ik nu met verschillende lijstjes aan het werken ben wat niet echt makkelijk is.

Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:17
Gewoon taken aanmaken in je agenda in plaats van vergaderingen? Die kun je vervolgens synchroniseren met Outlook.

De meest ideale optie is uiteraard om gebruik te maken van Exchange, dan wordt alles automatisch met elkaar gesynchroniseerd.

[ Voor 64% gewijzigd door bassie91 op 25-04-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
kittop schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 07:33:
[...]
[...]
XmasJos,,,
Het komt redelijk vaak voor dat mijn e75 sneller een filmpje opgehaald heeft dat de laatste android en I-phone modellen,,, zelfs met een Hi "Eindeloos-traag" aansluiting...
Hoe zit dat dan?
Maar als je suggereert dat als het "nog" beter zou kunnen... fantastisch....
Ik bedoelde eigenlijk meer sneller in het reageren bij het scrollen, pannen, etc, niet het laden van de pagina. Dat gaat inderdaad vrij snel (standaard webkit engine).
Sloeber schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:07:
[...]

Dan heb je 'm waarschijnlijk gebricked. Dat kun je oplossen met Phoenix, maar er is nog een mogelijkheid (weet ik zo niet uit mijn hoofd). Je zult waarschijnlijk even wat zoekwerk moeten verrichten met kernwoord 'bricked'.
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:57:
[...]
Heb je standaard het 'wlan scannen' aan staan? Dat kost nl. meer energie dan het gebruiken ervan. Verder zou je de beeldschermverlichting misschien lager kunnen zetten (scheelt heel veel energie).
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:52:
Ik heb sinds gisteren de Nokia E. Na update van de software gelijk vandaag al de heledag onbereikbaar qua sms.

Nu vanavond backup terug gezet. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

En is er een (gratis) mogelijkheid om je google agenda te gebruiken op je E7?
Je kunt 'm simpelweg synchroniseren als het goed is. Hoe weet ik zo niet. Dat zul je even op moeten zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Xmasjos op 26-04-2011 11:11 . Reden: Extra reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiveblades
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-08 16:08

fiveblades

The pain behind your eyes.

Heeft iemand al geprobeerd om een video gesprek te voeren ?
Ik heb Skype op mijn E7 gehad, die ondersteund geen webcam op deze telefoon.
Nahja, Fring dan maar, via google talk met beeld, 2sec en fring loopt vast een geeft een herstart van de app.
Via de video call op de E7 mijn schoonzusje gebeld op haar N8, lukt ook niet.

Iemand nog suggesties ?

Een super specialist: iemand die alles weet, over helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Marly schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:56:
[...]

Hij kan ook niet zo zuinig zijn, als een E75 of E90, gezien het veel grotere scherm, dat verlicht moet worden.
Je moet de E7-00 dan ook niet met deze oudere toestellen vergelijken, maar met smartphones, die een vergelijkbaar scherm hebben, zoals SE X10 en Samsung Galaxy S, dan zul je zien, dat de E7-00 nog best zuinig is, afhankelijk van 't gebruik, uiteraard.
De energiezuinige mode is toch behoorlijk nuttig voor de e7 heb ik gemerkt, en is blijkbaar de remedie om het etmaal door te komen.
Als andere touch-screens nog erger zijn... Dan hoef ik geen touchscreen!!!
Een gemiste kans dus dat de accucapaciteit niet aangepast is t.a.v eerdere e-modellen.

Wat me ook opviel is dat de e7 zich niet zo maar laat laden door andere laders met de zelfde stekkers.
Mijn e7 lader zit ergens achter mijn bureau en is niet zo makkelijk te pakken.
Ik had dit weekend een usb lader en een kabel meegenomen en een laptop...
g*dzeidank liet de e7 zich laden mbv de laptop, want usb laders worden niet opgemerkt.

Ik begin nu een beetje te leren en wennen van de e7,,,
maar tot nu toe blijven de e66 en e75 operationeel in m'n bedrijf.
De e7 moet nog maar even wachten totdat ik hem gewend ben en blijft voorlopig dus "maar" het weekend-apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
fiveblades schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:13:
Heeft iemand al geprobeerd om een video gesprek te voeren ?
Ik heb Skype op mijn E7 gehad, die ondersteund geen webcam op deze telefoon.
Nahja, Fring dan maar, via google talk met beeld, 2sec en fring loopt vast een geeft een herstart van de app.
Via de video call op de E7 mijn schoonzusje gebeld op haar N8, lukt ook niet.

Iemand nog suggesties ?
Doet de secundaire cam het wel dan? Ik weet zo niet hoe je daarbij kunt komen. Waarschijnlijk via "Menu->Toepassingen->Camera" en dan "Opties->2e camera gebruiken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.... na een Sony Ericsson K750i, een LG Shine KE970, een Samsung Omnia i900, dan nu een dikke vette Nokia E7.

En DAT is een hele verademing zeg!

Ding 4 dagen in gebruik nu en helemaal happy.

Maar toch... waar ik 't meest van baal is dat de stekkertjes ALLEMAAL bovenin moeten. In de auto een ramp dus. Zijkanten of onderkant OK, maar NIET bovenin!
Moek mijn hele dashboard weer verbouwen, omdat dat stekkertje er niet bovenin past.
Een haaks stekkertje naar achter zou nog wel kunnen maar kon ik tot nu toe niet vinden.
Dus dat wordt dan toch waarschijnlijk een originele Nokia E7 telefoonhouder voor in de auto a la 25 euro.

Tevens vind ik 't vet irritant dat de verlichting na zoveel tijd uit gaat terwijl ie aan de stroom hangt.
Dat was beter in te stellen op de i900, "verlichting uit bij externe voeding" : "NOOIT"
Op mijn bureau en in de auto kon ie gewoon altijd aan blijven.
Deze Nokia dus niet, tenzij er engineerscodes voor zijn, maar ook die kan ik nog niet vinden.
Of weet iemand ze wel? Meestal duurt het niet zolang voor die codes op 't forum staan.

Voor de rest is ie reuze handig, degelijk en mooi.

Ow ja, nou ik hier toch ben...
Email versturen werkt niet, ontvangen wel.
Wat moet er bij uitgaande mailserver staan als ie van de KPN Hi is?
De één zegt dit, de ander dat, maar niks werkt.
Ik moet toch zeker 8 tot 10 emailaccounts kunnen bijhouden.

Groeten uit Britsum City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:16:
.......

Ow ja, nou ik hier toch ben...
Email versturen werkt niet, ontvangen wel.
Wat moet er bij uitgaande mailserver staan als ie van de KPN Hi is?
De één zegt dit, de ander dat, maar niks werkt.
Ik moet toch zeker 8 tot 10 emailaccounts kunnen bijhouden.

Groeten uit Britsum City
probeer ens smtp.kpnplanet.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:43
Een oplossing voor alle mobiele e-mail problemen kun je hier vinden, het geldt voor alle mobiele telefoons:
robertwebbe in "LG Optimus 2X Speed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:16:
Zo.... na een Sony Ericsson K750i, een LG Shine KE970, een Samsung Omnia i900, dan nu een dikke vette Nokia E7.

Maar toch... waar ik 't meest van baal is dat de stekkertjes ALLEMAAL bovenin moeten. In de auto een ramp dus. Zijkanten of onderkant OK, maar NIET bovenin!
gewoon: niet opladen in de auto. de battery is goed. een paar uurtjes rijden overleeft het wel. Daarna thuis aan de stekker of op kantoor aan de PC.
Overigens heb ik de E7 horizontaal in de auto. Breed scherm vindt ik prettiger dan hoog scherm. Dan zit het stekkertje links. Daar heb je vast wel ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag binnengekomen een Nokia CR-122 toestelhouder.

http://www.vergelijk.nl/t...NKHr62vyagCFQgj3godKFZT0Q

De E7 is wat groter dan de N8 maar hij past er makkelijk in.
Zelfs opengeklapt, da's helemaal cool dus.
Alle knopjes rondom zijn ook gewoon goed bedienbaar.

Ideaal en zeer degelijk ding wat in allerlei standen gemonteerd kan worden of zelfs zonder voet op je dashboard geschroefd kan worden.
Tis ook nog een koopje vergeleken bij alle andere rotzooi die in de winkels ligt.

Wat de email betreft:
Ik zal eens even stoeien met de bovengenoemde tips en trucs.
Dank daarvoor.
Ik heb een eigen domein en daar zitten nu 8 verschillende mailboxen aan gekoppeld en DIE moet ik werkend zien te krijgen op de telefoon.
Ik laat binnenkort nog wel even weten of 't gelukt is.

☼ RIC ☼

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:51:
[...]
gewoon: niet opladen in de auto. de battery is goed. een paar uurtjes rijden overleeft het wel. Daarna thuis aan de stekker of op kantoor aan de PC.
Overigens heb ik de E7 horizontaal in de auto. Breed scherm vindt ik prettiger dan hoog scherm. Dan zit het stekkertje links. Daar heb je vast wel ruimte.
Bij navigatie moet er wel constant stroom op anders is het beeld steeds weg.
Maar zoals gezegd ik heb een prima houder nu en daar kan ie inderdaad horizontaal in (zelfs open).
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag ook eindelijk mijn e7 binnen gekregen. Heb er een beetje meegespeeld en kwam met de volgende vragen:

- Als ik MfE wil synchroniseren krijg ik na invoeren van de instellingen continu de vraag voor het password voor MfE (eigen password invoeren helpt niet) en de synchronisatie wordt vervolgens niet voltooid.

- Ik maak gebruik van google tasks, is er een manier om deze te synchroniseren met de to-do in je calendar? MfE schijnt het niet te ondersteunen.

- Heeft er iemand enig idee of er met symbian anna de mogelijkheid komt om je widgets groter te maken? Ik smacht er echt naar om een hele homescreen vol te hebben met to-do's...

- Ik heb battery monitor geinstalleerd maar er zijn 2 icoontjes in de map toepassing geplaatst waarvan er 1 niks doet. Bij programmabeheer kan ik er echter maar 1 vinden (dat zal wel de werkende zijn). Is er een manier om icoontjes ter verwijderen?

-Op welke manier maken jullie gebruik van dropbox? Ik heb deze toegevoegd als extra drive via dropdav.. De bestanden staan keurig netjes op de schijf alleen ik probeerde net een bijlage te selecteren vanuit de standaard emailclient die op de telefoon zit. De schijf is wel zichtbaar maar hij wil hem niet selecteren om een bijlage uit de schijf te halen.. Net jammer..

Alvast bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:45:
[...]

Bij navigatie moet er wel constant stroom op anders is het beeld steeds weg.
Maar zoals gezegd ik heb een prima houder nu en daar kan ie inderdaad horizontaal in (zelfs open).
d:)b
Waarom wil je continue beeld hebben? Vind het wel lekker rustig dat het beeld weg is als je toch niet af hoeft te slaan. Als "tante Truus" weer gaat praten, komt het beeld vanzelf weer terug. Prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een maand de Nokia E7 in maar de tril functie werkt niet als ik gebeld wordt.
Heb al profielen al aangepast, firmware opnieuw geinstalleerd, maar niks werk.
Is dit een betekend probleem?
De telefoon trilt wel als de touchscreen wordt aangeraakt.
Firmware PR 1.1 V14.002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 Nokia's E7, mail for exchange wil na +10 dagen niet meer Syncen. Op beide toestellen gebeurt dit steeds op het zelfde moment, terwijl een andere Nokia (N79) gewoon blijft verder werken met dezelfde exchange server.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is ? Nu moet ik telkens de volledige mailbox verwijderen en terug instellen om het terug werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:30:
Ik heb 2 Nokia's E7, mail for exchange wil na +10 dagen niet meer Syncen. Op beide toestellen gebeurt dit steeds op het zelfde moment, terwijl een andere Nokia (N79) gewoon blijft verder werken met dezelfde exchange server.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is ? Nu moet ik telkens de volledige mailbox verwijderen en terug instellen om het terug werkend te krijgen.
Je hebt de laatste firmware en zo? Die heeft wat dingen gefixed m.b.t. exchange 2010. Als je aan een exchange 2003 hangt dan zou het een bekend probleem kunnen zijn wat in de komende grote update (Symbian Anna) gefixed wordt (bron).
There is a known sync issue also when using Exchange server 2003, The sync works a few days and then might stop. That should be fixed on next major release.

If your device freeze, you could reset the device, press and hold the power key for about 8 seconds, until device vibrates 3 times and switch off, Then you can switch your device on again normally. This is similar reset than taking battery off on other devices.

[ Voor 21% gewijzigd door hilgo op 07-05-2011 09:04 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link, dat is inderdaad ook mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:30:
dat heb ik ook gehad met 2 Nokia N8, heb de hoop toen opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds anderhalve week in het bezit van de E7, lange tijd naar uitgekeken :9
Het toestel voldoet helemaal aan mijn wensen, en na de E75 een logische opvolger.

MAAR... al vanaf dag 1 regelmatig vastlopers gehad waarbij het beeld bevriest en het toestel zichzelf herstart. :?
Heb het de eerste dagen niet echt een probleem gevonden, maar nu het aantal herstarts per dag toeneemt is het behoorlijk irritant.

Het probleem lijkt zich vooral voor te doen bij gebruik van GPS, drukke 3G verbinding, en meerdere apps open hebben staan.

Ik heb zelf een 'harde reset' gedaan en opnieuw de laatste firmware geinstalleerd maar dit mocht niet helpen. :'(

Vanmorgen de telefoon bij een Nokia Care Point afgegeven ;w en zij gaan de boel re-flashen (zoals de medewerker dat noemde), nu hopen dat dit het hestart probleem oplost.

UPDATE 1:
Nokia E7 weer bij de NCP opgehaald, en simkaart erin gedaan,
toestel nog geen 5 min aan...en loopt al weer vast. |:(

Vanmiddag maar naar de BelCompany en zal daar het probleem voorleggen en een nieuwe proberen te krijgen aangezien ik het toestel nog geen 14 dagen heb moet dit toch kunnen. :*)

UPDATE 2:

En zoals verwacht bij de BelComany een andere E7 gekregen...deze is tot op heden bij geen van de kritieke punten vastgelopen _/-\o_

Nu weer up and running met deze supertelefoon... d:)b

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Nu online
Hoe bevalt Flash Lite op de E7? Heb nu N97 Mini en vind de E7 erg mooi! Kan nog wel prima met Symbian overig, maar zou wel graag een goede werkende flash willen hebben. Laadt een site als dumpert bijvoorbeeld?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ik doe niet zo veel met flash (dat kijk ik wel op mijn pc, lekker groot scherm) maar heb net, speciaal voor jou :P, dumpert geopend & een filmpje bekeken dus dat lijkt allemaal te werken.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash werkt in de standaard browser,maar de pagina's zijn te groot voor 't scherm.
Althans, ik krijg ze er niet helemaal op. Met name bij volledige Flashsites.
En in Opera werkt 't na jaaaaaaaren nog steeds niet.
Moet nog even op de sneup naar een browser die wel goed met flash overweg kan anders kan ik mijn eigen flashsites niet eens (laten) zien.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

De bijgeleverde navigatie heeft een optie dat het scherm ALTIJD verlicht blijft.
Mooi dus, want in de auto zit ie toch aan de lader.

Het probleem dat 't scherm na verloop van tijd uitgaat als ie op 't bureau aan de lader ligt is opgelost door het App-je "KeepItOn" te kopen en te installeren. Prijs € 2,00 en doet met zijn verschillende mogelijkheden precies dat wat ik nodig acht. BRIGHT LIGHT ALL THE TIME! Prima app-je dus!

Voor de rest geen problemen met vastlopers of ander idiote ongewenste dingen.
De telefoon is trouwens nog niet één keer helemaal uit geweest sinds ik 'm heb en dat was bij vorige telefoons zeker wél nodig als 't spul weer eens in de hobbel was.
Er draaien diverse App's, een paar leuke games en navigatie op, welke geen enkel probleem geven.

Connectiviteit met "in the middle of nowhere" internet of met WLAN en USB werkt prima.

Perfecte telefoon, of beter gezegd een perfecte "zakcomputer".
Hij is dan wel veel kleiner dan een laptop, maar kan bijna 't zelfde.

Ik geef 'm nog steeds 10 punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man O man, wat is het hier druk!

Is deze Nokia E7 te duur of te ingewikkeld voor een doorsnee Nederlander of is het gewoon een ongewilde waardeloze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:25:

Is deze Nokia E7 te duur of te ingewikkeld voor een doorsnee Nederlander of is het gewoon een ongewilde waardeloze telefoon?
Of is 'ie niet populair genoeg in NL, of misschien zijn er gewoon helemaal geen problemen mee verder... Dan komt nl bijna niemand een forum zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo is het.
gewoon een super telefoon die het doet.
EN:
durf jij je telefoon van anderhalve meter te laten vallen op een betonnen vloer?
Ik eigenlijk niet, maar mijn E7 heeft het overleefd.
Welke iph.. of ..ave of welke dan ook doet dat na?
allemaal de groeten, jullie kletsen maar raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Met ^^ :)

Wanneer alles 't goed doet, hebben mensen weinig reden, om te posten op een forum, dat gebeurt toch eerder, om te miepen dat iets niet goed werkt en hierover raad te vragen.
Ook is het zo, dat dit een zakelijk toestel is, dat misschien meer dan gemiddeld in handen is van professionele gebruikers, die weten, wat ze met hun toestel willen doen en ook hoe ze dat moeten doen, dit itt veel tieners met hun nieuwste speeltje.No offence overigens, voor degenen, die wel weten hoe ze met een smartphone moeten omgaan, maar je ziet hier en op andere fora soms de domste vragen telkens weer opnieuw voorbijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:25:

Ik denk dat het na de eerste update wel wat drukker gaat worden hier. En zoals gezegd en is een telefoon met weinig mankementen en dan is het idd niet zo druk.
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:10:
[..]
durf jij je telefoon van anderhalve meter te laten vallen op een betonnen vloer?
Ik eigenlijk niet, maar mijn E7 heeft het overleefd.
[..]
Houd het maar op meer geluk dan wijsheid ;) Een vriend van mij liet zijn N8 uit zijn broekzak vallen op asvalt (naar mijn mening zachter dan beton) en die kon zo door voor een reclame van carglass enkel sloeg hij het stukje "een barstje" over. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd naar die update ja, ze zeggen tenminste dat 't een grote update is met veel veranderingen.
Hij doet 't nu al prima, kan 't nog beter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cl4v4t
  • Laatst online: 17-09 16:13
Ik heb mijn e7 gisteren besteld en hij is onderweg. Ik hoop dat ik net zo tevreden ga zijn als de meeste hier (of die juist niet hier zijn omdat ze tevreden zijn)

Edit:
Ondertussen heb ik hem in huis en over het algemeen erg tevreden.

Hetgeen waar ik mij het meest aan erger is het niet kunnen selecteren van een toegangspunt in de standaardprogramma's. Zo wil ik dat de OVI-store verbinding maakt met WI-FI, maar mijn email niet want die is anders constant verbonden met wi-fi wat me batterij opvreet (heb constant syncen aanstaan).
Weet iemand van jullie hoe ik dit in kan stellen?
Als ik voor email handmatig een toegangspunt kan selecteren zou dat voor mij ideaal zijn.

[ Voor 68% gewijzigd door Cl4v4t op 19-05-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Cl4v4t schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:55:
Ik heb mijn e7 gisteren besteld en hij is onderweg. Ik hoop dat ik net zo tevreden ga zijn als de meeste hier (of die juist niet hier zijn omdat ze tevreden zijn)

Edit:
Ondertussen heb ik hem in huis en over het algemeen erg tevreden.

Hetgeen waar ik mij het meest aan erger is het niet kunnen selecteren van een toegangspunt in de standaardprogramma's. Zo wil ik dat de OVI-store verbinding maakt met WI-FI, maar mijn email niet want die is anders constant verbonden met wi-fi wat me batterij opvreet (heb constant syncen aanstaan).
Weet iemand van jullie hoe ik dit in kan stellen?
Als ik voor email handmatig een toegangspunt kan selecteren zou dat voor mij ideaal zijn.
Een vaste verbinding met wifi kost minder accu dan een (niet vol bereik) verbinding met 3G, dus maak je daar maar geen zorgen om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:03
Marly schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 01:11:
Met ^^ :)

Wanneer alles 't goed doet, hebben mensen weinig reden, om te posten op een forum, dat gebeurt toch eerder, om te miepen dat iets niet goed werkt en hierover raad te vragen.
Ook is het zo, dat dit een zakelijk toestel is, dat misschien meer dan gemiddeld in handen is van professionele gebruikers, die weten, wat ze met hun toestel willen doen en ook hoe ze dat moeten doen, dit itt veel tieners met hun nieuwste speeltje.No offence overigens, voor degenen, die wel weten hoe ze met een smartphone moeten omgaan, maar je ziet hier en op andere fora soms de domste vragen telkens weer opnieuw voorbijkomen.
Ik denk dat je je behoorlijk vergist, neem voor de grap maar eens een kijkje bij de populaire Android toestellen van dit moment.

Dat dit topic niet erg druk bezocht wordt heeft diverse redenen waarbij de belangrijkste reden is, is dat de software op de E7 ondermaats is bij de huidige concurentie. Natuurlijk valt daar over te twisten, maar met het prijskaartje wat aan de E7 hangt kun je een betere "smartphone ervaring" krijgen. Wellicht dat de aanstaande Anna update een hoop goed gaat maken maar voor nu zie ik echt niet in waarom iemand een E7 zou moeten willen tenzij persé een Nokia moet hebben.

Wat daarbij ook niet helpt is dat Nokia eigenlijk Symbian al heeft afgeschreven. Wie garandeerd mij dat er nog leuke interessante apps worden uitgebracht voor een dood platform? De E9 met MeeGo OS teasers zijn inmiddels ook al te vinden en zal eerdaags wel op de markt gezet gaan worden. De E9 zal ook niet veel goeds doen aan het Symbian imago.

Verder is de internet ervaring op de E7(en trouwens alle Symbian nokia's) ver beneden de maat met standaard meegeleverde internetbrowser. De PIM software (mail app, agenda, contactpersonen)is in de afgelopen 5 jaar amper geupdate en daardoor niet gebruiksvriendelijk, zeker niet als je een keer een iPhone, WebOS of Android ervaren hebt. Menu's waarbij je 7 lagen moet verdiepen om een instelling te veranderen.

De E7 zou 4 jaar geleden een krater hebben geslagen in smartphone wereld maar in de huidige markt is het niet meer dan een niche product voor Nokia liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Miki schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:00:
[...]

Ik denk dat je je behoorlijk vergist, neem voor de grap maar eens een kijkje bij de populaire Android toestellen van dit moment.

Dat dit topic niet erg druk bezocht wordt heeft diverse redenen waarbij de belangrijkste reden is, is dat de software op de E7 ondermaats is bij de huidige concurentie. Natuurlijk valt daar over te twisten, maar met het prijskaartje wat aan de E7 hangt kun je een betere "smartphone ervaring" krijgen. Wellicht dat de aanstaande Anna update een hoop goed gaat maken maar voor nu zie ik echt niet in waarom iemand een E7 zou moeten willen tenzij persé een Nokia moet hebben.

Wat daarbij ook niet helpt is dat Nokia eigenlijk Symbian al heeft afgeschreven. Wie garandeerd mij dat er nog leuke interessante apps worden uitgebracht voor een dood platform? De E9 met MeeGo OS teasers zijn inmiddels ook al te vinden en zal eerdaags wel op de markt gezet gaan worden. De E9 zal ook niet veel goeds doen aan het Symbian imago.

Verder is de internet ervaring op de E7(en trouwens alle Symbian nokia's) ver beneden de maat met standaard meegeleverde internetbrowser. De PIM software (mail app, agenda, contactpersonen)is in de afgelopen 5 jaar amper geupdate en daardoor niet gebruiksvriendelijk, zeker niet als je een keer een iPhone, WebOS of Android ervaren hebt. Menu's waarbij je 7 lagen moet verdiepen om een instelling te veranderen.

De E7 zou 4 jaar geleden een krater hebben geslagen in smartphone wereld maar in de huidige markt is het niet meer dan een niche product voor Nokia liefhebbers.
Ga maar weer terug naar je Android hoekje ;)

Je hebt duidelijk geen idee waarover je praat en deze post is onnodig trollen.

OT: Als de N9/N950 nog een keer uitkomt, waarom zou je dan nog de E7 halen? Enige wat ik me zo 1-2-3 kan bedenken, is dat er misschien geen Whatsapp is op Meego.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
wimjongil schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:10:
[...]

Ga maar weer terug naar je Android hoekje ;)

Je hebt duidelijk geen idee waarover je praat en deze post is onnodig trollen.

OT: Als de N9/N950 nog een keer uitkomt, waarom zou je dan nog de E7 halen? Enige wat ik me zo 1-2-3 kan bedenken, is dat er misschien geen Whatsapp is op Meego.
Je kunt het wel onnodig trollen noemen maar ik zie niet in waarom ik er naast zou zitten. Merendeel van de reviews ondersteunen die mening namelijk. Daarbij heb ik wel degelijk een idee waarover ik praat aangezien ik diverse zakelijke nokia's heb verslonden in de afgelopen jaren, dus wel degelijk gebruikservaring heb.

En dan nog iets, er werd gezegd dat dit topic geen storm liep omdat er zo weinig problemen waren met de E7. Dat is gewoon willens en wetens ontkennen dat de E7 totaal niet populair is ;)

Deze conclusie is erg treffend:
De software daarentegen roept gemengde reacties op. Veel mensen kunnen prima met Symbian uit de voeten en Symbian^3 is de beste versie tot nu toe. Voor de liefhebbers van Symbian is de E7 de beste smartphone die er momenteel te koop is. Wie dit besturingssysteem minder hoog heeft zitten, moet hopen dat Nokia met de updates een moderner jasje en eenvoudigere interface aan Symbian geeft.

Zelfs na de updates is het echter maar de vraag of Nokia met dit toestel de grote massa iPhone- of Android-bezitters kan overhalen om terug op het Symbian-nest te komen. Het antwoord daarop zal waarschijnlijk 'nee' zijn.

Daarmee is de conclusie van deze review grotendeels gelijk aan die van de N8-recensie. De E7 is op veel punten het beste dat Nokia ooit heeft gemaakt, maar het beste van Nokia is anno 2011 voor veel mensen simpelweg niet goed genoeg meer. Mensen die Symbian niet of niet meer zien zitten, kunnen de E7 met een gerust hart in de schappen laten liggen. Wie echter een zwak voor dit OS heeft, heeft met de E7 een meer dan goed toestel.
Bron: reviews: Nokia E7: voor alle fans

[ Voor 37% gewijzigd door Miki op 20-05-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Miki schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:20:
[...]

Je kunt het wel onnodig trollen noemen maar ik zie niet in waarom ik er naast zou zitten. Merendeel van de reviews ondersteunen die mening namelijk. Daarbij heb ik wel degelijk een idee waarover ik praat aangezien ik diverse zakelijke nokia's heb verslonden in de afgelopen jaren, dus wel degelijk gebruikservaring heb.

En dan nog iets, er werd gezegd dat dit topic geen storm liep omdat er zo weinig problemen waren met de E7. Dat is gewoon willens en wetens ontkennen dat de E7 totaal niet populair is ;)

Deze conclusie is erg treffend:

[...]

Bron: reviews: Nokia E7: voor alle fans
Het probleem is dat je trolt over gebruikersvriendelijkheid, een punt wat al meer dan een miljoen keer is aangehaald over Symbian. Dat punt neemt niet weg dat Symbian in bijna alle andere punten de andere OS'en overtreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Xmasjos schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:13:
[...]

Het probleem is dat je trolt over gebruikersvriendelijkheid, een punt wat al meer dan een miljoen keer is aangehaald over Symbian. Dat punt neemt niet weg dat Symbian in bijna alle andere punten de andere OS'en overtreft...
Je wilt soms ontkennen dat de standaard browser niet al te best is en dat de PIM suite de afgelopen 5 jaar hetzelfde is gebleven? Of dat de OVI store een hoop goede apps ontbeert en dat de toekomst van nieuwe apps niet al te best is?
Laat ik het zo zeggen, er is niets mis met Symbian maar er is voor hetzelfde geld zoveel maar dan ook zoveel meer smartphone te koop.

Maar goed, kern van mijn betoog ging over het feit dat de reden dat het geen storm loopt omdat in topic was gestaafd op dat er weinig problemen zijn met dit toestel. Dat is dus dikke onzin en puur met oogkleppen op en vingers in de oren heel hard nahanah roepen dat het een heel geweldig toestel is. Echt als de E7 software dezelfde "user experience" zou bieden als een SGS II of een iPhone dan hadden we wel bij deeltje 4 of 5 beland ipv. magere 12 pagina's.

Anyway have fun en geniet van je Nokia E7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze of de N8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ligt eraan of je een toetsenbord belangrijk vindt of goede foto's? De foto's met mijn E7 zijn matig tot redelijk te noemen, mijn vrouw maakt met haar N97 mini betere foto's (superieure lens, i know). Daarentegen zou ik niet meer zonder een echt toetsenbord kunnen. Het was even wennen aan de grote van het toestel maar nu gaat het als een speer.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ah leven in de brouwerij :)

Ik snap niet goed waar miki het over heeft. Hij heeft het over gebruiksvriendelijkheid. Zoals gezegd daar is al een x aantal keer over geschreven, naast het feit dat het gewoon een mening blijft.
[...]
Menu's waarbij je 7 lagen moet verdiepen om een instelling te veranderen.
Ik noem dat structuur. Of je haalt je pen uit je etui uit de 3de la en je papiertje uit je kladblok uit je 4de la. Of je flikkert alles op je bureau. Het is maar waar je van houd natuurlijk.
[...]
Verder is de internet ervaring op de E7(en trouwens alle Symbian nokia's) ver beneden de maat met standaard meegeleverde internetbrowser.
Ja daar zou men iets meer van verwachten, maar op android voldoet hij ook niet aan de wensen van een smartphone gebruiker. Volgens mij heeft bijna iedereen opera op zijn smartphone staan, dus wat maakt het dan nog uit wel os je draait?
Miki schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:14:
[...]
Echt als de E7 software dezelfde "user experience" zou bieden als een SGS II of een iPhone dan hadden we wel bij deeltje 4 of 5 beland ipv. magere 12 pagina's.
Er bestaat nog steeds iets als kuddegedrag. De gemiddelde symbian gebruiker kan daadwerkelijk opnoemen waarom hij of zij dit toestel heeft gekozen. De gemiddelde android gebruiker vond zijn toestel mooi waar toevallig android op zat. En waarom zo veel fabrikanten android willen gebruiken? Omdat het open source is. Nothing less, nothing more.

vergelijk niet je symbian s60v3 ervaring met android 2.2 of 2.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Voor mij was de discussie al klaar zeker omdat het eigenlijk over Symbian OS gaat. Deze discussie hoort eigenlijk niet gevoerd te worden in een product topic. Echter had ik door de onzin die verkondigd werd sterk de behoefte om toch even wat recht te zetten.
Ik snap niet goed waar miki het over heeft. Hij heeft het over gebruiksvriendelijkheid. Zoals gezegd daar is al een x aantal keer over geschreven, naast het feit dat het gewoon een mening blijft.
Ik blijf het bijzonder vinden dat men hier vindt dat het persoonlijke mening is, terwijl merendeel van de product reviews over de N8 en E7 dit staven en zelfs hier verder in gaan.
Ik noem dat structuur. Of je haalt je pen uit je etui uit de 3de la en je papiertje uit je kladblok uit je 4de la. Of je flikkert alles op je bureau. Het is maar waar je van houd natuurlijk.
Heeft helemaal niet met structuur te maken, eerder het aan elkaar plakken van uitbreidingen totdat het een onwerkbaar geheel is geworden.
Zoals je zelf schets een 3de of een 4de laatje is prima, maar het huidige Symbian OS menu structuur lijkt op een apotheek kast.
Ja daar zou men iets meer van verwachten, maar op android voldoet hij ook niet aan de wensen van een smartphone gebruiker. Volgens mij heeft bijna iedereen opera op zijn smartphone staan, dus wat maakt het dan nog uit wel os je draait?
Het verschil tussen de Android, WebOS of iPhone browser en Opera is minimaal en eerder op smaak gefundeerd. Immers kunnen beide browsers fatsoenlijk een webpagina tonen. Nokia's browser kan dat anno 2011 nog steeds niet.
Er bestaat nog steeds iets als kuddegedrag. De gemiddelde symbian gebruiker kan daadwerkelijk opnoemen waarom hij of zij dit toestel heeft gekozen. De gemiddelde android gebruiker vond zijn toestel mooi waar toevallig android op zat. En waarom zo veel fabrikanten android willen gebruiken? Omdat het open source is. Nothing less, nothing more.

vergelijk niet je symbian s60v3 ervaring met android 2.2 of 2.3.
Ik zou het om draaien, waarom zou je anno 2011 een smartphone studie moeten hebben gevolgd hoe het ding zou moeten werken? De laagdrempeligheid van iOS en Android hebben bewezen gebruikers aan te spreken. Het is niet voor niets dat Nokia het roer omgooit en nu gokt op Windows Phone OS en MeeGo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Miki schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:06:

Ik zou het om draaien, waarom zou je anno 2011 een smartphone studie moeten hebben gevolgd hoe het ding zou moeten werken?
Natuurlijk moet je geen studie hoeven te volgen, om een smartphone te gebruiken, maar waar hier en elders vaak helemaal niet aan gedacht wordt: er zijn heel veel mensen, die niet, nu smartphones "hip" zijn, hun eerste of tweede smartphone kopen, maar misschien al hun twintigste, ook zakelijk. Deze mensen zijn aan Symbian (of Windows Mobile) gewend en stappen zonder moeite over naar het volgende model.
Voor deze mensen, die het systeem al jaren door en door kennen, is 't makkelijk, deze telefoon te bedienen.

Symbian is, wanneer je er niet aan gewend bent, idd soms omslachtig en dat iemand, die een iPhone heeft en die men, voor een review, voor een paar dagen een Symbian toestel ter beschikking stelt, geen tijd heeft, om hieraan te wennen en het dus niet gebruiksvriendelijk vindt, begrijp ik volledig, maar dan is "gebruiksvriendelijkheid" dus nog steeds een mening.

Sowieso nemen we reviews met een korreltje zout, ik ken een van de reviewers van een telecom-site, hij is 18, en schrijft al drie jaar reviews, eerst zelfs voor twee sites, maar i.v.m. school heeft hij een site moeten laten vallen, zijn vervanger daar is nu 16 en hij reviewt nu ook al twee jaar telefoons. Geen kwaad woord over deze jongens, ze doen allebei geweldig hun best, maar wat heeft iemand als bijv. mijn man, die als IT-er (systeembeheerder ziekenhuis) al ruim 20 jaar zakelijk en privé mobiele telefoons gebruikt (nog voor het GSM-tijdperk) aan de mening van deze jongens, die nu natuurlijk allebei een iPhone hebben, maar wier "eigen telefoonervaring" bestaat uit "geweldige" toestellen als de LG Cookie ? Wat weten scholieren over zaken, die een toestel geschikt of ongeschikt maken voor zakelijk gebruik ? Helemaal niets.
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste