059F3W6
Dank voor de tip overigens.
Dank voor de tip overigens.
[ Voor 67% gewijzigd door PaoloK op 03-10-2012 10:35 ]
[ Voor 67% gewijzigd door PaoloK op 03-10-2012 10:35 ]
als het goed is,,, is dit een vodafonetoestel... en dit nummer was ook al wat later bij de anna update.
[ Voor 4% gewijzigd door kittop op 03-10-2012 21:23 ]
Yep, ik ook. Hier ook nog geen updatekittop schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:22:
[...]
als het goed is,,, is dit een vodafonetoestel... en dit nummer was ook al wat later bij de anna update.
de 059F888 word nog wel (eens) afgehouden door de operator.
Maar ik kom niet iets specifieks tegen,
Iemand anders ook dit nummer?
[ Voor 3% gewijzigd door Hacula op 04-10-2012 00:10 ]
Als je nog geen nieuwe versie hebt, maak een backup en ga naar de dichtstbijzijnde Nokia Service Center, dan flashen ze voor jou de nieuwe versie erop =)
PaoloK schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:16:
Dan komt nu de slotvraag: is een tocht naar het carepoint echt de moeite waard? Ik moet dan namelijk een eindje rijden en een tijdje wachten. Als de refresh geen noemenswaardig verschil maakt, dan heb ik daar geen tijd voor/zin in.
[ Voor 8% gewijzigd door trabbit op 04-10-2012 16:52 ]
Het duurt een uurtje, je kunt 'm ook later ophalen. Ik ga meestal gewoon ff andere winkels langs, dan krijg ik op een leuke manier mijn uur vol =)PaoloK schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:16:
Dan komt nu de slotvraag: is een tocht naar het carepoint echt de moeite waard? Ik moet dan namelijk een eindje rijden en een tijdje wachten. Als de refresh geen noemenswaardig verschil maakt, dan heb ik daar geen tijd voor/zin in.
[ Voor 91% gewijzigd door PaoloK op 04-10-2012 21:09 ]
[ Voor 4% gewijzigd door kittop op 04-10-2012 23:49 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Atila op 05-10-2012 12:11 ]
Zit vastgesoldeerd, niet geschroefd, dat zou ik zeker niet zelf gaan proberen =pAtila schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:50:
Bij PHC werd er gezegd dat ze dit niet zelf konden (of mochten) repareren en de GSM teruggestuurd zou worden naar Nokia. En dat alles om een USB-poort te vervangen. Zou het bijna zelf gaan doen
[ Voor 13% gewijzigd door PaoloK op 12-10-2012 14:54 ]
Verwijderd
Mailgeneuzel en Nokia blijft een fijne combiPaoloK schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:50:
Ik weet, een kind kan de was doen. Het zou eigenlijk zo dom moeten zijn als jij het beschrijft. Dat vinden KPN (abo), Vodafone (E7-00) en Nokia ook. Zij kunnen het ook niet oplossen.
Ik kan je ook niet helemaal volgen overigens.
Op een van mijn startschermen kies ik een van de twee widgets van de accounts. Een scherm opent met een zwarte achtergrond en witte letters. Links bovenin staat de naam van het account. Daaronder Inbox. Daaronder Vandaag met datum aanduiding in cijfers en een lijst met berichten van vandaag.
Ik tap op het @+ symbool helemaal onderin het scherm. Er verschijnt een wit scherm met zwarte letters en onderin het taptoetsenbordje. Of je gebruikt het ons zo geliefd uitklap toetsenbordje. Ik stuur een e-mail naar het andere account. Ik zet enkel tekst in de Ondrw.: regel. Ik verzend. Ik krijg het zwarte scherm weer van de Inbox. Ik tik op Inbox. Ik ga naar Outbox. Daar 'hangt' het bericht. Als ik het aanklik komt die mededeling.
Overigens: beide accounts zijn ingesteld via de instelwizard. Ik gebruik geen gmail of Exchange activesync maar 'Overige'
Mij bekruipt het gevoel dat de suggestie zou kunnen zijn opgewekt dat ik geirriteerd op jou zou kunnen zijn. Dat is niet zo, ik ben een beetje geirriteerd dat zoiets normaal zo simpels in mijn geval maar niet wil werken.
Heb ik overigens iets aan Exchange? Ik begrijp nooit zo goed wat ik ermee moet en of het op mij van toepassing is.
Verwijderd
Ga er maar vanuit dat dat ook de laatste updates zijn... Nokia heeft in een bericht aangegeven dat er geen updates meer zullen komen voor Symbian, muv misschien wat bugfixes (en het lijkt erop dat men nog steeds wel uitgaat van Symbian als backup, waarschijnlijk onder een andere naam).ikJaap schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:59:
Ik had gedacht dat nadat Belle Refresh uit was gekomen er wel geen updates meer zouden komen. Maar inmiddels al een update voor Office, Agenda en Sociale Netwerken gehad, toch netjes
Probeer de oude versie er eerst eens af te gooien, was voor mij de oplossing. Anders mss je Qt-lib's updaten?Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:46:
Ik heb inmiddels alle updates binnen, alleen lukt het me niet om de nieuwe versie van sociaal te installeren. Niet via sw updates en niet via suite.
Heb ook al een keer een hele nieuwe installatie gedaan, ook dat hielp niet, wie heeft er nog suggesties om de nieuwste versie van sociaal te updaten.
[ Voor 31% gewijzigd door Xmasjos op 14-10-2012 03:16 ]
Verwijderd
Welke bestanden moet ik dan verwijderen? heb nu er versie 1.5.216 op staan.Xmasjos schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 03:14:
[...]
Ga er maar vanuit dat dat ook de laatste updates zijn... Nokia heeft in een bericht aangegeven dat er geen updates meer zullen komen voor Symbian, muv misschien wat bugfixes (en het lijkt erop dat men nog steeds wel uitgaat van Symbian als backup, waarschijnlijk onder een andere naam).
[...]
Probeer de oude versie er eerst eens af te gooien, was voor mij de oplossing. Anders mss je Qt-lib's updaten?
Gewoon, Nokia Social verwijderen, dan de nieuwe installeren?Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:47:
[...]
Welke bestanden moet ik dan verwijderen? heb nu er versie 1.5.216 op staan.
Verwijderd
Xmasjos schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:04:
[...]
Gewoon, Nokia Social verwijderen, dan de nieuwe installeren?
Heb alles van sociaal verwijderd, alleen Inst. programma van Sociaal I versie 1.05(216) is niet te verwijderen.Xmasjos schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:04:
[...]
Gewoon, Nokia Social verwijderen, dan de nieuwe installeren?
Als het goed is komt je update er binnenkort aanHacula schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:50:
Over niet al te lange tijd kan ik mijn abbonnement weer gaan verlengen, maar ben nog geen alternatief tegengekomen voor dit toestel. Een qwerty toetsenbord is mijn voornamelijkste vereiste. Een 2e E7 is een beetje onzinnig, dus heeft iemand een idee?
Nogsteeds geen update voor 059F3W6 trouwens
Verwijderd
Ik hoop dat je NIET gelijk heb...Xmasjos schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:21:
[...]
Als het goed is komt je update er binnenkort aan
qwerty komt niet meer uit, niet met Symbian, niet met iOS, wss niet met WP8, wss niet meer fatsoenlijk met Android...
Je kunt wachten op Jolla, misschien brengen zij een qwerty uit
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door kittop op 09-11-2012 00:44 ]
Behalve FB openen dan...Atila schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:52:
Echt he, gewoon iets met dezelfde buildquality en een keyboardNa de N900 was de E7 even wennen, maar dat ding doet het gewoon goed en doet alles wat ie moet doen!
Is toevallig het certificaat van de exchange server vernieuwd? Want dat wil nog wel eens voor problemen zorgen op je nokia.ShitHappens schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:43:
Hmmm rarigheidje met mijn E7 sinds kort. Exchange mail van school staat erop ingesteld, vraagt dat kreng elke 2 minuten om het password ervan. En kan er maar niet achter komen hoe het komt
Is m'n collega een hele tijd geleden ook overkomen,ShitHappens schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:43:
Hmmm rarigheidje met mijn E7 sinds kort. Exchange mail van school staat erop ingesteld, vraagt dat kreng elke 2 minuten om het password ervan. En kan er maar niet achter komen hoe het komt
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 16:22 . Reden: Aanvulling ]
Die van mij trilt 3x. Volgens mij ligt dat aan je beltoon, anders geen idee...Kleinesjasses schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:47:
Hej,
Sinds enkele dagen trilt mijn nokia e7 5 maal bij het ontvangen van een SMS (precies of ik word opgebeld), daarvoor was het een korte tril.
Iemand een idee hoe dit komt? Zo ja, hoe kan ik het dan terug veranderen naar 1 korte tril?
[ Voor 45% gewijzigd door Kleinesjasses op 29-11-2012 09:03 ]
Verwijderd
Heb er laatst nog een bemachtigd bij T-mobile via het nieuwe abonnement. Mogelijk dat ze er daar nog hebben? dacht even dat ik nu echt gaga geworden was met twee identieke toestellen, maar zie tot mijn geruststelling dat hier meer van dit soort weirdo's zijn.ShitHappens schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:40:
E7 verdwijnt uit steeds meer webwinkels zo te zienPDA-wereld lijkt 'm nog voor 349 te verkopen:
http://www.pdawereld.nl/c...k-gray/1544618/index.html
[ Voor 15% gewijzigd door PaoloK op 12-12-2012 14:43 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Piemol op 12-12-2012 23:10 ]
Hier idemdito. Foto's zijn gewoon ronduit crap. Mijn N95 maakte veruit mooiere foto's, laat staan de N96 en N97 die ik erna heb gehad. Filmpjes zijn daarentegen super. Is ook mijn eerste telefoon waarbij ik geen plakband over mijn microfoon hoef te plakken voor het geluid tijdens een concert, hoe hard het ook staan, geen gekraak in het filmpje.Piemol schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:23:
2.
Foto's lijken veel onzuiverder te zijn dan filmpjes, de filmpjes zijn 'superscherp en duidelijk', en de foto's lijken wel van een aftands toestel te komen. Verschillende mensen verbazen zich over de kwaliteit van de filmpjes, de foto's zijn meestal om te huilen, zeker in verhouding met de filmpjes.
Heb nog wat met instellingen gespeeld, maar dat lijkt amper uit te maken. Heeft iemand dezelfde ervaringen?
En bedankt voor de 'hack' om contactpersonen niet op te slaan bij een per ongelukke wijzigingXmasjos schreef op donderdag 13 december 2012 @ 00:51:
Als je een contactpersoon bewerkt en je wilt de wijzigingen niet opslaan, dan kan dat niet behalve vals te spelen door de app via de task-manager af te sluiten.
Ze hebben evenveel kwaliteit, dat is juist het punt. De kwaliteit van de foto's wordt verwerkt in de video's en dan zijn ze in verhouding dus veel beter.Piemol schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:53:
Waardoor wordt het kwaliteitsverschil in foto en video dan veroorzaakt?
Dat vraag ik mij dan nog af![]()
Dat je met 'kennis van fotograferen' toch nog mooie(re) foto's kan maken vind ik logisch.
[...]
En bedankt voor de 'hack' om contactpersonen niet op te slaan bij een per ongelukke wijziging
Heb hetzelfde gehad, duurde bij mij alleen 3 weken...Hacula schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:04:
Na maanden kloten om dat ding aan de lader te krijgen toch maar eens opgestuurd om de connector te laten fixen. Moet het nu twee weken met mijn N97 gaan doen. Ontzettend wennen dat toetsenbord
Met kerst en oud en nieuw ertussen verwacht ik dat ook wel eigenlijk.Xmasjos schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:06:
[...]
Heb hetzelfde gehad, duurde bij mij alleen 3 weken...
Verwijderd
Al geprobeerd je connector schoon te spuiten met een hogedruk-spuitbus (lucht)? En een usb-dopje werkt ook heel goedVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:03:
Na ruim een halfjaar de E7 maar weer weggebracht. Usb connector laadt weer slecht.....zet er maar weer een nieuwe in![]()
Instellingen/contacten/overige meuk overzetten op de back-up E7 en we gaan weer verder:-)
Heerlijk z'n back-up foon in je kast
Het is toch gewoon te belachelijk voor woorden dat het nodig zou zijn? Vrijwel alle telefoons hebben gewoon een open usb stekker.Xmasjos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 03:27:
[...]
Al geprobeerd je connector schoon te spuiten met een hogedruk-spuitbus (lucht)? En een usb-dopje werkt ook heel goed
Ik bedoel gewoon dat dat handiger is dan 'm weer helemaal te laten opsturen?Hacula schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:44:
[...]
Het is toch gewoon te belachelijk voor woorden dat het nodig zou zijn? Vrijwel alle telefoons hebben gewoon een open usb stekker.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zeker heb ik de usb poort regelmatig gereinigd, maar het is echt een kl*te ding om(goed!) schoon te maken.Xmasjos schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 03:27:
[...]
Al geprobeerd je connector schoon te spuiten met een hogedruk-spuitbus (lucht)? En een usb-dopje werkt ook heel goed
[ Voor 92% gewijzigd door kittop op 29-12-2012 09:13 ]
Helaas de update blijft leeg. Eigenlijk heb ik alles wel weer op orde incl. Swype.kittop schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 08:42:
@ Notaname,
probeer dit eens:
http://nds1.nokia.com/fil..._for_Symbian_UG_nl_NL.pdf
Sw-update (in het menu)
Hoi, Ik heb ook maar een garantie-aanvraag gedaan en toegewezen gekregen.Hacula schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:59:
Eindelijk telefoontje teruggekregen van de reparatie: Ze hebben gewoon een nieuw toestel gegeven. Connector is duidelijk een ander type, klikt ook veel beter vast aan de kabel, dus dat biedt hoop voor de toekomst.
En gelukkig ook gewoon onder garantie dus geen eigen risico oid.
Zag dat er Belle refresh op staat, die update was eerst voor mijn productcode niet beschikbaar. Hij is ook niet meer Vodafone branded, dus dat verklaart een hoop.
Nu de backup er terug op knallen en kijken wat het brengt
[ Voor 1% gewijzigd door Notaname op 14-01-2013 23:35 . Reden: Aanvulling mbt reparatietijd. ]
Als je het toestel flasht heb je geen last van een beveiligingscode. Daarbij doen zij een reset, je bent al je data sowieso kwijt (bij mij altijd tot nu toe, n97 5x op laten sturen, e7 nu 1x).Notaname schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:38:
Ah, dank voor jullie antwoorden. Ik zal het zien. Heb voor de zekerheid een backup gemaakt maar ga die waarschijnlijk niet gebruiken.
Contactpersonen, agenda etc. gaat allemaal via Hosted Exchange dus dat komt vanzelf weer terug.
Ik zal mijn imei noteren zodat ik kan zien of ze hetzelfde toestel repareren/terugsturen.
Zit ik nog met 1 dillemma. Ik heb er een beveiligingscode op zitten. Ze kunnen dus niet bij mijn data komen verwacht ik. Repareren ze mijn toestel dan kan ik hem meteen weer gebruiken als hij terugkomt.
Aan de andere kant, misschien hebben ze wel een omweg om toch in dat toestel te komen en daar wordt ik dan weer niet blij van.
Moet ik hem nu een hard reset geven voor het opsturen of niet? :-S
Vorige week me E7 terug gebracht naar het NCP.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:18:
[...]
http://www.replacebase.co...ack---original-1398-p.asp
Kun je hier iets mee?
Edit out of stock: pardon
Als je accu is gefixt zou ik dat wel graag willen weten, dan stuur ik dat ook mee als klacht als ik mijn 808 heb (over een maandje dus)Zygivt schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:00:
[...]
Vorige week me E7 terug gebracht naar het NCP.
- De "brug" was nog steeds stuk.
- De accu werd loom
- usb connector was stuk.
Vandaag terug gekregen.
Alle problemen lijken te zijn verholpen, dus zelfs de brug waar het ncp eerder 108 euro voor vroeg. (accu kan ik natuurlijk niet over oordelen in deze korte tijd). Toestel was schoon gemaakt en de afdekstrips boven en onder zijn vervangen (waren stuk).
Jammer dat Nokia technisch achter loopt, maar de service ben ik al jaren blij mee!
Verwijderd
Ik heb het wel eens gehad, maar dat was dan incidenteel. Ik ben wel benieuwd naar hoe jij het toestel gereset hebt.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:05:
Mijn E7 is voor de 2 keer op weg naar een servicepuntNu omdat het scherm na opstarten "bevoor". Dit had niets met de temperatuur te maken maar ondanks meerdere hard resets ging het toestel na opstarten na ongeveer 45 sec. op slot - geen enkele reactie meer. Nooit eerder gehad maar nu dus wel... Wie herkent dit?
Al een Lumia 610 als leentoestel gekregen - kan ik daar eens mee oefenen.
Verwijderd
door de aan/uitknop voor langere tijd ingedrukt te houden totdat je drie piepjes hoort- dat is volgens mij de enige manierZygivt schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:21:
[...]
Ik heb het wel eens gehad, maar dat was dan incidenteel. Ik ben wel benieuwd naar hoe jij het toestel gereset hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2013 14:03 ]
Helaas accu lijkt net zo lam als voorheen. Zonder mail en microsoft apps houd hij het nog steeds maar een paar uurtjes vol.Xmasjos schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:18:
[...]
Als je accu is gefixt zou ik dat wel graag willen weten, dan stuur ik dat ook mee als klacht als ik mijn 808 heb (over een maandje dus)
Volume(beneden) + camera + menutoest + aan/uit werkt ook is volgens mij een factory reset.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:47:
[...]
door de aan/uitknop voor langere tijd ingedrukt te houden totdat je drie piepjes hoort- dat is volgens mij de enige manier
Probeer die nieuwe update uit betalabs eens: http://betalabs.nokia.com/trials/wlan-software-updateZygivt schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:20:
[...]
Helaas accu lijkt net zo lam als voorheen. Zonder mail en microsoft apps houd hij het nog steeds maar een paar uurtjes vol.
[...]
Volume(beneden) + camera + menutoest + aan/uit werkt ook is volgens mij een factory reset.
De mijne gaat volgende week weer terug. Ik kan nu bijna geen wifi netwerken meer vinden en als ik verbonden ben, dan valt de verbinding in no time weg, omdat het signaalsterkte te laag zou zijn.
Ga ik ga vandaag even proberen voordat ik hem woensdag naar het ncp breng. Ik heb dit probleem overigens niet gehad voor de reparatie.Xmasjos schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:52:
[...]
Probeer die nieuwe update uit betalabs eens: http://betalabs.nokia.com/trials/wlan-software-update
Dat dacht ik ook. tot ik *#war0anty# deed en de gesprekstimer al op 196 uur bleek te staan. Verklaard waarschijnlijk ook waarom ik een dag niet red op de accu zonder iets bijzonders te doen op de telefoon.Notaname schreef op zondag 27 januari 2013 @ 00:29:
Sinds eergisteren een spiksplinternieuwe E7 binnen. (Lijkt het)
Ah, toch wel dus. De mijne geeft 61:38 aan.Hacula schreef op zondag 27 januari 2013 @ 09:50:
[...]
Dat dacht ik ook. tot ik *#war0anty# deed en de gesprekstimer al op 196 uur bleek te staan. Verklaard waarschijnlijk ook waarom ik een dag niet red op de accu zonder iets bijzonders te doen op de telefoon.
[ Voor 9% gewijzigd door Notaname op 27-01-2013 11:12 ]
Helaas mocht het niet baten, het lijkt toch echt een hardware issue wat is ontstaan na de reparatie.Zygivt schreef op zondag 27 januari 2013 @ 07:55:
[...]
Ga ik ga vandaag even proberen voordat ik hem woensdag naar het ncp breng. Ik heb dit probleem overigens niet gehad voor de reparatie.
Maar zou je hem dan niet online aanmelden voor een reparatieopdracht onder garantie? UPS komt hem keurig ophalen voor vervoer naar Duitsland en binnen 2 weken terugbrengen.Zygivt schreef op maandag 28 januari 2013 @ 01:55:
[...]
Helaas mocht het niet baten, het lijkt toch echt een hardware issue wat is ontstaan na de reparatie.
Je weet dat je ook screenshots kunt maken hea?Notaname schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:08:
[...]
Maar zou je hem dan niet online aanmelden voor een reparatieopdracht onder garantie? UPS komt hem keurig ophalen voor vervoer naar Duitsland en binnen 2 weken terugbrengen.
Zelf ben ik erg tevreden over de afhandeling. Toestel en accu werken perfect. Hij moet nu bijna aan de lader, heeft nog 5% accu-capaciteit over en is 64 uur terug voor het laatste geladen!![]()
[afbeelding]
Eerlijk gezegd niet aan gedacht.Xmasjos schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:07:
[...]
Je weet dat je ook screenshots kunt maken hea?
Maar online is misschien een goed idee, klinkt beter dan via NSPMeer mensen hier ervaring mee?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq