Ik heb totaal geen verschillen kunnen ontdekken na deze update,
maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
De agenda functie van exchange is echt fantastisch vooral icm met de navigatie.
Ik heb soms wel 6 klusjes/adressen op een dag die ik moet aandoen en
alles gaat via de Nokia agenda en start met outlook.
Hier gaan de adressen en wensen van de klant in en komen keurig ook op de telefoon terrecht.
telefoonnummers pikt de e7 er automatisch uit en kan je rechtstreeks vanuit je agenda bellen als je iemand niet treft.
Als de klus klaar is, schrijf je de uurtjes en gebruikte materialen in de e7 agenda er bij,
en komen daarna vrolijk over in de agenda van outlook.
Soms heeft mijn vrouw het factuurtje al de deur uit voordat ik aan het einde van de dag thuis ben.
Ook kan dan zien of ik inloop of uitloop aan de hand van de agenda, en of ik wellicht nog tijd over heb voor een spoedreparatie.
Dit doen we nu op het moment met ook met 2 collega's en kunnen we ook kijken of we de klussen kunnen verdelen bij drukte.
Mocht de ene sneller klaar zijn en de ander uitlopen, dan kan de ene een klusje overnemen.
Dit agendapunt stuur je vanaf je e7 door naar de e7 van de collega en heeft gelijk alle info die hij nodig heeft.
De collega vinkt het adres aan en rijdt naar de klus.
Soms heb ik ook wel iets wat niet wil lukken, maar wel zou moeten werken.
Zo had ik installatie problemen met battery monitor, deze liet zich maar niet installeren, wat ik ook deed.
Na 3 maanden kreeg ik de uitgeleende e7 terug en gaf deze e7 een fabrieksherstel zonder simkaart.
Eerst de updates en daarna ben ik de telefoon handmatig gaan instellen en niet met de backup tool van ovi.
Vervolgens accepteerde de telefoon Battery monitor nu wel.
Als laatste heb ik de simkaart er in gestopt en deze automatisch laten instellen via sms, en even gecontroleerd of deze is ingesteld zoals ik deze wil hebben, en alles functioneerde.
Ik heb de leen e7 een paar dagen in gebruik gehad en kwam geen flauwe kul meer tegen.
Daarna durfde ik ook mij andere e7 aan te pakken en deed het exact met het zelfde receptuur.
Deze e7 deed het ook precies zoals hij het moest doen, en daarna heb ik een back-up van de leen e7 gemaakt
Dit zelfde heb ik ook gedaan bij de 701 van mijn dochter, echter deze telefoon accepteerde battery monitor botweg nog steeds niet.
Voorheen mopperde ze ook over de facebook applicatie, maar nadat ik haar telefoontje uitgemest had,
stond haar gezicht niet meer op onweer en was ze een stuk vrolijker.
Haar probleem met het telefoontje was dat ze regelmatig geen internet verbinding had.
Maar het werkelijke probleem was niet de instelling maar het simkaartje zat niet goed in het slotje en maakte daardoor niet goed contact... terwijl ze wel kon bellen... nota bene.
Mocht je willen weten hoe ik mijn e7 heb ingesteld, dan kan ik daar wel een receptuur voor je toesturen,
maar dan doe ik dat wel via je prive box.
[
Voor 45% gewijzigd door
kittop op 19-05-2013 08:54
]