Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik totaal geen GPS-fix kan krijgen, zelfs na een half uur nog niet. Het lijkt wel of de GPS radio gewoon niet werkt op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Ik pak vaak een smal mesje en een paperclip oid, veel blazen helpt ook wel. Papier kan ook werken, keer dubbelvouwen oid.
Zo loop ik ook te *klooien* :*)
Maar heeft niet geholpen, zal nu iets meer onderhouden en schoonhouden.
Heb al covers gevonden voor over de Micro usb en jack, kosten 1,95€/stuk en 5€ verzendkosten 8)7
Ik zoek nog even verder....Dealxtreme heeft helaas niets zoiets....(vind zoekfunctie bij DX wel beperkt)

Opties? ik hoor het graag.

@Atila Ik herken jouw GPS klachten van mijn vrouw's Nokia C6(heb al vaak gezegd breng dat ding eens weg.) Lijkt mij absoluut niet normaal. Harde reset?!
Ik ga voor het gemak vanuit, dat de instellingen in je toestel goed staan.

Bij mij staan alle positiebepalingsmethoden behalve Bluetooth GPS aangevinkt.
Mijn 2 E7's hebben binnen een seconde een gps fix, ben niet anders gewend.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 20:47
Atila schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:28:
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik totaal geen GPS-fix kan krijgen, zelfs na een half uur nog niet. Het lijkt wel of de GPS radio gewoon niet werkt op dat moment.
Hier hetzelfde, vooral iets van de laatste tijd. Ook ben ik verrassend vaak in kazachstan te vinden volgens de E7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb er nu ongeveer 10 dagen last van, zo erg dat zelfs als ik de grens overga ik wel ingelogd ben op het netwerk van Base of E-plus bv, maar ik niet gebeld of gesmst kan worden. Pas als ik een reboot doe, kunnen mensen mij daar bereiken, maar weigert de GPS nog steeds dienst.

Gisteren moest ik in de buurt van Helmond zijn en kon ik alleen navigeren via de zendmasten, ik kon maar geen gps-fix krijgen en daar wordt je niet echt vrolijk van! Ik zal vanmiddag 's een complete backup maken en dan Belle er opnieuw opzetten, want hier word ik lichtelijk gestoord van. Ik ben meerdere malen per week over de grens te vinden en navigeren ging perfect met de E7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kent één van jullie ook een notitieblok-widget? Zou ik erg handig vinden, kan ik een to-do-list bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:04:
Ik meldde een tijdje geleden al dat ik problemen had met het aansluiten van oplader/USB kabel. Een week geleden lukte het opladen helemaal niet meer dus is de E7 naar een service punt. Ook daar speelt wellicht de vervuiling in de usb port een rol. Het was slimmer geweest die ook van een kapje te voorzien.
Bij mij is hij verleden maand naar het service punt gegaan. Gerepareerd en na twee dagen weer half-stuk. Nog maar één micro-usb lader werkt, de andere lijken hem niet te pakken (...).
Eergisteren stopte hij er helemaal mee. Ik had gelukkig nog wel een klein beetje power en via mijn PC laadde hij wel op (?!). Zonder PC maar met een lader, knipperde het USB lampje een paar keer en stopte hij vervolgens..

Backup gemaakt, factory default, en nu gaat alles weer goed... Echt wazig, alsof hij in een PC-only mode stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag: ik kreeg vanochtend twee sms'jes. Een vanaf mijn eigen (?) nummer met de vermelding 812 Whatsapp intern gebruik - veilig om te negeren en de ander drie minuten later van een nummer met landnummer +17 (wat volgens mij niet bestaat) met de vermelding whatsappcode 165. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn???

Maar vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:46:
Ik heb een vraag: ik kreeg vanochtend twee sms'jes. Een vanaf mijn eigen (?) nummer met de vermelding 812 Whatsapp intern gebruik - veilig om te negeren en de ander drie minuten later van een nummer met landnummer +17 (wat volgens mij niet bestaat) met de vermelding whatsappcode 165. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn???

Maar vreemd..
Ziet eruit als de activatie procedure van Whatsapp..

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afvalzak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:54:
[...]

Ziet eruit als de activatie procedure van Whatsapp..
Niks geactiveerd..
Mijn account loopt net zoals voorheen pas in December af.....

Gek is niets over te vinden op internet. code 812, en 165...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Nee die codes zijn een soort tan-codes om whatsapp te activeren het landnummer is waarschijnlijk 1 (voor US) en de 7 is rest van het telefoonnummer.

Misschien dat er een foutje in whatsapp zat dat hij per ongeluk de activatie procedure gestart heeft?
Geen nieuwe sim-kaart gebruikt o.i.d.?
Anders zou ik het gewoon negeren.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afvalzak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:20:
Nee die codes zijn een soort tan-codes om whatsapp te activeren het landnummer is waarschijnlijk 1 (voor US) en de 7 is rest van het telefoonnummer.

Misschien dat er een foutje in whatsapp zat dat hij per ongeluk de activatie procedure gestart heeft?
Geen nieuwe sim-kaart gebruikt o.i.d.?
Anders zou ik het gewoon negeren.
Nope niets van dat alles...

Negeren doe ik met dit soort dingen dan sowieso, maar ja vond het vreemd zeker omdat het vanaf mijn eigen telefoon afkomstig was.. Je weet het maar nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kan ook dat iemand anders jou telefoonnummer ingevuld heeft bij het activeren maar lijkt me sterk.

oOo On a different note :

Er is trouwens een update voor sociale netwerken te downloaden waarin alles wat sneller en minder buggy werkt volgens mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Afvalzak op 20-06-2012 12:30 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

afvalzak schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:30:
Er is trouwens een update voor sociale netwerken te downloaden waarin alles wat sneller en minder buggy werkt volgens mij.
true that, ik zag hem gister middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Mijn GPS-probleem heb ik gisteren opgelost, maar ik had er wel een andere GSM voor nodig. Gisteren navigerend naar Belgie, wederom geen fix. Na 20minuten nog steeds niks en toen dacht ik dus dat de radio inderdaad uit zou kunnen staan, met een prepaid gebeld naar mijn normale nummer, over laten gaan en toen opgehangen. 3sec later was er een fix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Atila schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:42:
Mijn GPS-probleem heb ik gisteren opgelost, maar ik had er wel een andere GSM voor nodig. Gisteren navigerend naar Belgie, wederom geen fix. Na 20minuten nog steeds niks en toen dacht ik dus dat de radio inderdaad uit zou kunnen staan, met een prepaid gebeld naar mijn normale nummer, over laten gaan en toen opgehangen. 3sec later was er een fix :)
Omgekeerd, moet jij toch ook gewoon een willekeurig nummer over kunnen laten gaan?
Ik heb dit probleem een tijd gehad op mijn N97, maar hier was een productiefout icm outdated firmware het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Dat zou je wel denken, maar de radio schakelt zich soms gewoon helemaal uit maar er is dan totaal geen ontvangst mogelijk lijkt het (2G/3G/GPS). Hoe dit mogelijk is, weet ik niet. Maar dit gebeurd alleen als ik de grens over ga (Belgie en Duitsland momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers (Waaronder ik:) de Buienradar app staat weer in de Nokia Store....

Edit: hij werkt bij mij niet goed 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56

duarf

-Kuffy-

pkwakman schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:42:
[...]

Dit probleem heb ik ook gehad, ben bang dat het een trip naar het Nokia Care point betekent ...
Heb hem dus binnengedaan bij nokia care point, gewoon een nieuwe gekregen (wel 2 weken moeten wachten), nu hebben ze wel het stukje waar de aansluiting inzit vernieuwd (veel steviger als ervoren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD ook ik heb sinds gisteravond dat hij niet meer oplaadt. Telefoon doet NIKS meer.. Alleen knipperen tijdens het laden, dus eigenlijk NIET laden.

Ben het nu echt zat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:27:
Voor de liefhebbers (Waaronder ik:) de Buienradar app staat weer in de Nokia Store....

Edit: hij werkt bij mij niet goed 8)7
Het is een oudere versie die ze vrijgeven.
de 1.14 word nu aangeboden, terwijl ik zelf nog de 1.15 heb.
Ook doet de widget niet zoals hij zou moeten doen op de Nokia 701

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:06:
GVD ook ik heb sinds gisteravond dat hij niet meer oplaadt. Telefoon doet NIKS meer.. Alleen knipperen tijdens het laden, dus eigenlijk NIET laden.

Ben het nu echt zat!!
gebruik je originele Nokia laders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kittop schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:04:
[...]

Het is een oudere versie die ze vrijgeven.
de 1.14 word nu aangeboden, terwijl ik zelf nog de 1.15 heb.
Ook doet de widget niet zoals hij zou moeten doen op de Nokia 701
Klopt inderdaad, ik was wat kort door de bocht. Maar het niet goed werken van de app heeft betrekking op de widget, kan niet de locatie vaststellen en daardoor werkt de widget niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kittop schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:05:
[...]

gebruik je originele Nokia laders?
Ja hoor! alles origineel!!

En wat blijkt anderhalve dag verder, blazen in usb poortje, duizend keer in en uit trekken kabel doet hij het in een keer weer..

bah bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:38:
[...]

Ja hoor! alles origineel!!

En wat blijkt anderhalve dag verder, blazen in usb poortje, duizend keer in en uit trekken kabel doet hij het in een keer weer..

bah bah
Precies wat ik had - mijn E7is net terug van het NCP met nieuwe aansluiting. Wel blij dat ik een backup had gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Laatst online: 19-09 21:56

duarf

-Kuffy-

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:06:

Ben het nu echt zat!!
Echt exact dit 2 weken geleden aan de hand gehad, binnengebracht bij nokia care point, een volledig nieuw toestel gekregen, ook is bij de nieuwe het usb-poortje een veel stevigere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duarf schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 01:24:
[...]

Echt exact dit 2 weken geleden aan de hand gehad, binnengebracht bij nokia care point, een volledig nieuw toestel gekregen, ook is bij de nieuwe het usb-poortje een veel stevigere versie.
Ik heb alleen een nieuwe usb poort gekregen althans dat denk ik aangezien er geen werkzaamheden vermeldt staan op de bon.

Kan niet beoordelen of de usb steviger is geworden, wel dat het kunststof palletje waar de contacten op zitten een andere kleur heeft, deze is nu wit i.p.v. donkergrijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
Mijne is na repareren zo goed als dood weer, qua micro USB poort. Schijnt een bekend euvel te zijn..
Helaas laadt hij nu dus alleen met een LG lader op, deze zit blijkbaar iets strakker... Hij moet wel erg stil liggen, anders ben ik af :(.

Niet laden in de auto dus..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ik heb dezelfde problemen met mijn telefoon.
In de auto werkt ie nog prima, maar mijn huislader moet ik wat schuin insteken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Bij de e7 mis ik gewoon de 2mm Nokia laadplug.
Een mini usb vind ik bij elke machine een beetje pieterpeuterig.
voor in de auto heb ik een Brodit houder met een vaste stekker,
dit kan gewoon niet fout gaan.
Maar de thuislader is een originele lader met kabeltje.
Ik ben wel heel secuur met het er in steken en loshalen van het stekkertje en
leg de telefoon weg zodat er geen ruk of wat dan ook aan de telefoon komt.
Tot op heden gaat dit nog goed.

De nieuwere 701 van mijn dochter heeft wel weer een 2mm laderplug waar ik wel op gelet heb bij de aanschaf.
De gemiddelde jeugd is ietwat onbehouwener
en een USB laadstekkertje is dan niet echt bevorderlijk,,, blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

kittop schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:00:
...
De gemiddelde jeugd is ietwat onbehouwener
en een USB laadstekkertje is dan niet echt bevorderlijk,,, blijkt.
Niet alleen de jeugd hoor, volgens mij gaat dat ding bij 70% van de mensen wel eens kapot...
Het is een standaard, maar ik vind de stekker van bijv. de iPhone veel stabieler. Of inderdaad zo'n ronde 2mm plug zoals Nokia altijd had.
Maar daar zal wel geen data over gestuurd kunnen worden?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
afvalzak schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:47:
[...]

Niet alleen de jeugd hoor, volgens mij gaat dat ding bij 70% van de mensen wel eens kapot...
Het is een standaard, maar ik vind de stekker van bijv. de iPhone veel stabieler. Of inderdaad zo'n ronde 2mm plug zoals Nokia altijd had.
Maar daar zal wel geen data over gestuurd kunnen worden?
De stekker van de iPhone heeft exact dezelfde problemen, hoor ik altijd van vrienden met zo'n ding...
Die 2mm-stekker is geen data-stekker nee, dat lijkt me logisch... Maar alle (nieuwere) Nokia's met zo'n aansluiting kunnen volgens mij ook via de micro-usb worden opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 20:47
Bij het aansluiten van de E7 op mijn pc krijg ik steeds de melding stroompiek en valt het systeem uit. Door eerst de kabel in de E7 te stoppen en daarna pas in de pc is het me na tig keer proberen (kabel steeds onder een andere hoek in de usb aansluiting van de E7) toch nog gelukt een keer zonder stroompiek het ding eraan te hangen. Dat wordt een backup trekken en opsturen voor reparatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 13:15
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:42:
[...]

Ik spreek voor mijzelf natuurlijk, maar ik herken dit niet, lees dit vaker als minpunt maar ik moest bij Anna ook iedere avond laden net als nu bij Belle.
Wilde toch nog even reageren hierop,
ik gebruik nu ook enkele weken Belle, op zich heel tevreden over de 'look & feel' maar nu moet ik idd ook elke twee dagen dat ding aan de lader hangen ipv eens in de week.

Ik gebruik m'n telefoon nauwelijks: alleen af en toe bellen of smsen, voor de rest geen internet, apps, syncs, whatsapp of iets dergelijks.

En omdat sinds installatie van Belle het knopje niet meer knippert dacht ik: mooi dat scheelt nog meer stroom.... maar het tegendeel blijkt waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Piemol schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:59:
[...]

Wilde toch nog even reageren hierop,
ik gebruik nu ook enkele weken Belle, op zich heel tevreden over de 'look & feel' maar nu moet ik idd ook elke twee dagen dat ding aan de lader hangen ipv eens in de week.

Ik gebruik m'n telefoon nauwelijks: alleen af en toe bellen of smsen, voor de rest geen internet, apps, syncs, whatsapp of iets dergelijks.

En omdat sinds installatie van Belle het knopje niet meer knippert dacht ik: mooi dat scheelt nog meer stroom.... maar het tegendeel blijkt waar :)
Het is mij ook opgevallen dat de Belle iets kortere batterijduur heeft dan Anna op mijn e7.
Maar met wat je gebruikt... kan je beter de telefoon van 3g halen en in de energiespaarstand zetten.
Maar waarom heb je dan in vredesnaam een e7?

En euhh,,,, Afvalzak.... '89 is in mijn ogen nog jeugd (sorry) :P

[ Voor 3% gewijzigd door kittop op 08-07-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacula schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:50:
Bij het aansluiten van de E7 op mijn pc krijg ik steeds de melding stroompiek en valt het systeem uit. Door eerst de kabel in de E7 te stoppen en daarna pas in de pc is het me na tig keer proberen (kabel steeds onder een andere hoek in de usb aansluiting van de E7) toch nog gelukt een keer zonder stroompiek het ding eraan te hangen. Dat wordt een backup trekken en opsturen voor reparatie..
Zo begon de ellende bij mij ook, telefoon gaat steeds raarder doen, waarschijnlijk toch iets op moederbordje?! wat beschadigd.

Als je zo alle posts zo leest komen de meeste problemen voort uit het vervuilen van de micro usb poort.

@piemol : Ik kan wel merken inderdaad dat het sinds Belle niet beter is geworden, maar zoals toen aangegeven heb ik mij aangeleerd om iedere avond de E7 uit te zetten en op te laden, dit omdat ik er een hekel aan heb om zonder 'prik' te zitten op het eind van de dag en dit deed ik bij Anna ook al.

@Kittop: Heb al een aantal keer de Batterysafer tool gebruikt, deze laat de E7 na 5minuten idle automatisch in powersafe mode gaan.
Maar dan ben ik een Whatsappje of mailtje aan het typen en heb ik last van de pop-up die verteld dat de powersafe uitgeschakeld is.(Sorry dat vind ik irri:)
En dan heb ik zoiets van....ach laat maar.
(ik weet het, ben laks en gemakkelijk;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Facinate update naar 2.0 binnen =)

Helaas... Ik kom niet verder na het 'toestemming geven' van de app... Op fb is het dan wel doorgegeven, maar de app crasht...

Opgelost door de engelse versie te gebruiken (in de app te wijzigen). De layout is nu helemaal website zo te zien, vond de vorige echt beter...

[ Voor 97% gewijzigd door Xmasjos op 09-07-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
@ Xmasjos:

Kun je nu wel de GPS uitzetten als je de app gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:54:
[...]

@Kittop: Heb al een aantal keer de Batterysafer tool gebruikt, deze laat de E7 na 5minuten idle automatisch in powersafe mode gaan.
Maar dan ben ik een Whatsappje of mailtje aan het typen en heb ik last van de pop-up die verteld dat de powersafe uitgeschakeld is.(Sorry dat vind ik irri:)
En dan heb ik zoiets van....ach laat maar.
(ik weet het, ben laks en gemakkelijk;-)
Dan moet je even bij je instellingen kijken...
want wat je nu schrijft, ken ik niet.

Met 5 minuten zou je waarschijnlijk 5 seconden bedoelen...
Maar ook dat kan je naar gewenste tijd instellen via de Battery-monitor-3 App.
M'n e7 scherm heb ik op 15 seconden gezet en dat is voor mij prima want die 5 seconden was voor mij ook te kort en inderdaad mateloos "irri..."
De telefoon gaat van 3g af en verstuurt de mailtjes en whats-appies ook vanuit de bespaarstand (2g).
Ze gaan er misschien wat trager uit, maar met die paar kb's merk je niets van.
Ook heb ik ingesteld dat de spaarstand automatisch bij 20% inschakelt,
Hierdoor heb ik niet zo snel last van dat de e7 uitvalt als er nog wat "open" staat.

De Battery-monitor heeft ook een statistics pagina
deze pagina geeft keurig aan wat er veel batterijspanning gesnoept heeft over verschillende periode's
zoals dag/ gemiddelde dag/ en afgelopen week.

Zo heeft afgelopen dag Word Tiles 25%, kaarten 23% en 3g 11% van de batterijvermogen gesnoept,
startscherm 4%, berichten en telefoon 3%, email en 2g respectievelijk 2 en 1%.
Ik heb nog 4 uur en 30 minuten over op spaarstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:54:
@piemol : Ik kan wel merken inderdaad dat het sinds Belle niet beter is geworden, maar zoals toen aangegeven heb ik mij aangeleerd om iedere avond de E7 uit te zetten en op te laden, dit omdat ik er een hekel aan heb om zonder 'prik' te zitten op het eind van de dag en dit deed ik bij Anna ook al.
Kun je nagaan, met Anna kon ik de telefoon met gemak 5 a 6 dagen aan laten staan, nu begint ie al na twee of drie dagen te piepen.

Kun je ook ergens het percentage van de batterij zien ipv het kleine icoontje rechtsbovenin? Voorheen kon je er op tikken en dan uitgebreidere info van de batterij bekijken (20% vol stond ie meestal, daar deed ie dan heel erg lang mee).

Nog even een wat algemener vraagje, sinds Belle hoor ik elk half uur? ongeveer een geluidje 'poeing' of 'bloep', maar ik heb geen idee wat dit is of waar het vandaan komt, er draaien geen programma's op de achtergrond. Als ik het menu knopje lang ingedrukt houd, om tussen apps te switchen zie ik in ieder geval niets open staan.
Wie weet waar dit geluid vandaan komt?
Het is redelijk zacht, houdt zich dus niet aan de volumeregeling voor smsjes of belletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Atila schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:47:
@ Xmasjos:

Kun je nu wel de GPS uitzetten als je de app gebruikt ?
Ik heb nog geen GPS voorbij zien komen, maar als ik jou was zou ik niet updaten... De app is zo niets meer waard =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik gebruik normaliter Fmobi of touch.fb.com - Fmobi werkt wel goed, maar die crasht te vaak de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piemol
Piemol schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:16:
[...]Nog even een wat algemener vraagje, sinds Belle hoor ik elk half uur? ongeveer een geluidje 'poeing' of 'bloep', maar ik heb geen idee wat dit is of waar het vandaan komt, er draaien geen programma's op de achtergrond. Als ik het menu knopje lang ingedrukt houd, om tussen apps te switchen zie ik in ieder geval niets open staan.
Wie weet waar dit geluid vandaan komt?
Het is redelijk zacht, houdt zich dus niet aan de volumeregeling voor smsjes of belletjes.
Ik weet wat het is, dan is de batterij bijna leeg :)

En dat is echt veel te vaak tegenwoordig...

Makkelijk downgraden naar Anna kan zeker niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Atila schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:56:
Ik gebruik normaliter Fmobi of touch.fb.com - Fmobi werkt wel goed, maar die crasht te vaak de laatste tijd.
Facinate is weer ge-update, nu werkt het zeer goed, geen gps-gedoe meer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Heel mooi, die zal ik dan meteen even binnen halen. Er is ook een Whatsapp(date), versie 2.8.8 nu. Fmobi geeft me continu 'Facebook Api 400 errors' :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
  • Laatst online: 12-08 18:19
Ik heb stevige problemen met Nokia-mail op mijn e7. Ik heb twee accounts ondergebracht, een is van xs4all, de ander mijn zakelijk account via een hosting provider. Het gaat steeds om het verzenden van e-mails.
Bij het xs4all account heb ik in de vakantie in Frankrijk een aantal berichten verstuurd, die verschijnen ook in Verzonden items en zijn waarschijnlijk ook aangekomen. Een heeft geantwoord. Ze zijn alleen niet te vinden in de map Verzonden Items in Outlook 2010 of in Webmail van xs4all. Hoe krijg ik die berichten op mijn harde schijf?
Dit gaat nog. Bij het zakelijk account is het probleem ernstiger en dus irritanter. Daar blijven de uitgaande mails 'hangen' in de Outbox. Daar krijg ik ze niet uit.
Alles is gecheckt, gerecheckt enz. Bij Nokia heeft een medewerker de zaak nu toch maar geëscaleerd. Ik heb daar niet veel vertrouwen in. Ik heb niet zoveel zin om hem in te leveren bij een servicepoint, ben ik m drie weken kwijt.

Weet iemand hier mogelijk meer van?
Zit ik overigens wel bij het juiste topic? Moet ik niet bij Nokia Belle zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Ruim eerst eens je xs4all account op.
Ik heb een vergelijkbare storing gehad via mijn Gmail account naar mijn Exchange account.
Er waren me een paar berichten gestuurd met grote foto bestanden naar Gmail.
De Gmail berichten worden automatisch doorgestuurd naar mijn Exchange account.
Hierdoor liep de exchange vast omdat deze te vol was geworden.
De foto's had ik opgehaald en de grote mails had ik verwijderd.
Alles deed het automatisch weer na behoren.
En een harde opstart (8 seconden de aan/uit knop indrukken) was zelfs niet nodig.

Op de berichten in de outbox kan je even langer je vinger op houden en dan krijg je een keuze menu.
Ik meen dat je de berichten terug kan halen naar "Concepten" en daar kan je ze verwijderen.

mocht dit alles niet lukken?
Verwijder dan je accounts en installeer ze opnieuw.
Dan komt alles na een behoorlijk tijdje weer vrolijk binnen hobbelen.

De topic is okay, er zijn meerdere belle, anna en ^3 dingen behandeld alhier.
Succes.

[ Voor 8% gewijzigd door kittop op 15-08-2012 00:03 ]

• PaoloK
Het heeft niets te maken met de omvang van bestanden. Het gaat om het verzenden met mijn zakelijke account, ik heb even het idee dat je het over ontvangen berichten heb.
Ik kreeg na lang indrukken van het bericht in Outbox een menuutje te zien met alleen maar markeren aan/uit en verwijderen.
Ik zou de berichten kunnen verwijderen, dat werkt, heb ik ondertussen gemerkt. Maar ik kan dan natuurlijk nog steeds niets versturen.
Jij werkt met Exchange. Dat werkt alleen als je een klein bedrijf hebt met meer medewerkers en ook onderling wil mailen. Of zoiets. Kan ik als enig gebruiker ook van Exchange gebruik maken? Gaat dat mij voordeel opleveren tov het gebruik van een imap-server, die ik nu gerbuik? Of doe ik dan iets onverstandigs?

• Xmasjos
PaoloK schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:12:
Het heeft niets te maken met de omvang van bestanden. Het gaat om het verzenden met mijn zakelijke account, ik heb even het idee dat je het over ontvangen berichten heb.
Ik kreeg na lang indrukken van het bericht in Outbox een menuutje te zien met alleen maar markeren aan/uit en verwijderen.
Ik zou de berichten kunnen verwijderen, dat werkt, heb ik ondertussen gemerkt. Maar ik kan dan natuurlijk nog steeds niets versturen.
Jij werkt met Exchange. Dat werkt alleen als je een klein bedrijf hebt met meer medewerkers en ook onderling wil mailen. Of zoiets. Kan ik als enig gebruiker ook van Exchange gebruik maken? Gaat dat mij voordeel opleveren tov het gebruik van een imap-server, die ik nu gerbuik? Of doe ik dan iets onverstandigs?
Ik gebruik IMAP en POP, heb met geen van beiden problemen met het verzenden van mails, evenals het ontvangen. Met beiden heb ik wel last gehad van het verzenden bij een overvolle mailbox (1000+ mails). Sinds ik de inboxen heb opgeruimd werkt alles top! Behalve al die typfouten, gaat zo snel op een telefoon =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb zojuist de Belle Refresh update OTA binnen gehaald, wellicht doe ik de Nokia suite versie ook nog wel als ik meer tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Atila schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:38:
Ik heb zojuist de Belle Refresh update OTA binnen gehaald, wellicht doe ik de Nokia suite versie ook nog wel als ik meer tijd heb.
Welke code heb je? Ik zie die van mij iig niet met een beschikbare update helaasch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Hier is het changelog:

What's new

Latest software release for Nokia E7-00 is Nokia Belle Refresh (111.040.1511)
  • Bring web services to your home screen, and use them also offline with the new HTML5 browser
  • Personalise your phone further with new widgets for various apps and services
  • Get corrections, such as better support for Flash videos (.flv) and a time zone correction in Russia
  • Link your contacts automatically to Facebook and Twitter for easier social networking
  • A new version of Nokia Maps (version 3.09), with new features, such as photos on the map, info on interesting places nearby, multi-point routes, and public transport info
  • Be more productive with Microsoft Apps
  • Enjoy the refreshed Music player
  • Number of general performance and usability improvements
  • After updating to Nokia Belle Refresh, just like after updating from Nokia Anna to Nokia Belle, some apps may not work due to compatibility issues. For more info on available apps, please contact your local Nokia support.
The availability of this update may depend on your network service provider. To check for updates, on your phone, open the software update app.

Maar bij mij vind ie ook nog niet deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb nu 165MB vrij ipv 97MB, da's nogal een verschil. Ook reageert alles soepeler en sneller.

Productcode 0591821

Na de update: Browser 8.3 // Flash 4.0 // Java 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
Bij mij een dag later ook nog niet. Snif. Word ik overgeslagen, ben ik te min?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

De uitrol duurt enkele weken dus je komt vanzelf een keer aan de beurt. M.a.w. geduld, hoe lastig het ook is ;)

Discogs

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Net de update gedaan. Ziet er niet slecht uit.. wel jammer dat ze symbian opzij hebben gezet ipv te optimaliseren (door bv. updates naar oa. Carla en Donna). De stap van Anna naar Belle was een grote naar mijn mening.. en daarom had het mooi geweest als het zo verder ging.

Rotterdam

Verwijderd

Voor mijn 2 E7's is de update nog niet beschikbaar:-(

• PaoloK
Als ik het goed begrijp wordt mijn volgende side slider een Lauta van Jolla.
Hup Jolla! Dat moet nog wel van de grond komen namelijk.
(Fans roepen dat MeeGo het beste os voor mobielen is. Waarom roepen ze dat trouwens?)

[ Voor 11% gewijzigd door PaoloK op 06-09-2012 10:55 ]

• Xmasjos
PaoloK schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:54:
Als ik het goed begrijp wordt mijn volgende side slider een Lauta van Jolla.
Hup Jolla! Dat moet nog wel van de grond komen namelijk.
(Fans roepen dat MeeGo het beste os voor mobielen is. Waarom roepen ze dat trouwens?)
Voordat Jolla met telefoons uit gaat komen zijn we al wel een jaartje (of meer) verder. Die tijd ga ik niet wachten ;-) Ik hoop dat ze dat begrijpen, ook dat er veel mensen zullen zijn die er zo tegenaan kijken, dus dat ze het niet te snel gaan opgeven, minstens 2 jaar volhouden zonder winst te draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Hier ook nog geen update voor mijn E7 :(

Life goes as it goes.

Verwijderd

"Goed nieuws.
Uw E7 is al helemaal bijgewerkt.

hmmmm geduld blijft een schone zaak....

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:18

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Ja her begint een beetje frustrerend te worden, ik snap ook niet helemaal wat er zo moeilijk aan is.....

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

• t3q

t3q

Say yes to teq

Inderdaad, het is nu toch al *weken* geleden dat de update beschikbaar is ?

Life goes as it goes.

• Jckx
  • Niet online
Hier ook nog geen update :( (059G894)

• Atila
Is er een mogelijk om de Maps update binnen te halen? Ik heb de OTA update gedaan en heb daarbij dus niet de nieuwe Maps applicatie gekregen. Los updaten via de Suite is niet mogelijk.

• Xmasjos
t3q schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:24:
Inderdaad, het is nu toch al *weken* geleden dat de update beschikbaar is ?
2 weekjes geleden idd, zal nu ergens wel beschikbaar komen, vorige keer duurde het meer dan 2 weken voor mij, weet niet meer precies hoelang. Mijn accu is nu toch kaput genoeg om dat ding te laten repareren helaasch...
Atila schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:10:
Is er een mogelijk om de Maps update binnen te halen? Ik heb de OTA update gedaan en heb daarbij dus niet de nieuwe Maps applicatie gekregen. Los updaten via de Suite is niet mogelijk.
Via de sw-update op je telefoon? En de Store al geprobeerd? En anders kon het eerst ook via de site van Nokia ergens, weet zo niet meer waar.

[ Voor 35% gewijzigd door Xmasjos op 13-09-2012 16:38 ]

• Markofnikoff

Markofnikoff

Frustrerend, gister heb ik op mijn iPad zonder problemen op de dag dat het aangekondigd was iOS 6 geïnstalleerd. Drie weken geleden kondigde Nokia de uitrol van hun update aan, ik heb nog altijd niks, en ik heb een e7 zonder provider meuk oid, gewoon vanilla.... Way To go Nokia. Weinig kans dat ik als mijn contract afloopt ik nog een keer een Nokia neem. Het zal wel zeikerig klinken, maar als je als mega groot bedrijf nog niet eens in staat bent om een paar telefoons (ik bedoel er zijn echt wel meer ipad's, iphones en iPods dan dat er e7's n8'en etc zijn) te updaten binnen een redelijk tijdsbestek, dan ben je niet goed bezig.

• Xmasjos
Markofnikoff schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:57:
Frustrerend, gister heb ik op mijn iPad zonder problemen op de dag dat het aangekondigd was iOS 6 geïnstalleerd. Drie weken geleden kondigde Nokia de uitrol van hun update aan, ik heb nog altijd niks, en ik heb een e7 zonder provider meuk oid, gewoon vanilla.... Way To go Nokia. Weinig kans dat ik als mijn contract afloopt ik nog een keer een Nokia neem. Het zal wel zeikerig klinken, maar als je als mega groot bedrijf nog niet eens in staat bent om een paar telefoons (ik bedoel er zijn echt wel meer ipad's, iphones en iPods dan dat er e7's n8'en etc zijn) te updaten binnen een redelijk tijdsbestek, dan ben je niet goed bezig.
1) Android heeft hetzelfde probleem, maar dan nog veeeeel erger.
2) Bij Apple betaal je voor zulk een service, en wel zo'n €200,-, als het niet meer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
De oude reus was al aan het verschrompelen, nu wordt hij ook nog eens dement. Een update beloven en hem vervolgens vergeten te verspreiden.
Gisteren had ik met Maps mijn bestemming bereikt: midden op de snelweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
PaoloK schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:05:
De oude reus was al aan het verschrompelen, nu wordt hij ook nog eens dement. Een update beloven en hem vervolgens vergeten te verspreiden.
Gisteren had ik met Maps mijn bestemming bereikt: midden op de snelweg.
Ik vermoed dat het langzame verspreiden met opzet wordt gedaan, om mensen sneller over te laten stappen naar WP7/8... Anders ligt het aan de overgang naar Digia (was het toch?).

Als je je bestemming midden op de snelweg hebt bereikt heb je zelf misschien iets verkeerd gedaan? =p Heb ik nog nooit eerder over gehoord met Nokia Maps...

[ Voor 13% gewijzigd door Xmasjos op 21-09-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

Nou als er marketing mensen zijn die dat hebben bedacht bij Nokia dan moeten ze die maar snel ontslaan; "kom we maken een van onze producten met opzet slecht zodat mensen overstappen naar een van onze nieuwe ande producten"
Ik heb vandaag met Nokia care gechat en volgens haar was het zelfs mogelijk dat ik de update nooit zou krijgen omdat "de provider dit mogelijk tegenheid". Ehm wablief?? Ik las op andere fora dat in Australië het zelfde tegen mensen was gezegd nadat ze contact hadden gehad met Nokia hier over. Ik ben best een Nokia fan, en ik zou best een lumia als volgende telefoon zien zitten, maar als ik de update niet krijg dan is dit mijn laatste Nokia ooit, en zal ik ze ook niet meer aan mensen aanraden ( wat ik nu nog geregeld doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Markofnikoff schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:46:
Nou als er marketing mensen zijn die dat hebben bedacht bij Nokia dan moeten ze die maar snel ontslaan; "kom we maken een van onze producten met opzet slecht zodat mensen overstappen naar een van onze nieuwe ande producten"
Ik heb vandaag met Nokia care gechat en volgens haar was het zelfs mogelijk dat ik de update nooit zou krijgen omdat "de provider dit mogelijk tegenheid". Ehm wablief?? Ik las op andere fora dat in Australië het zelfde tegen mensen was gezegd nadat ze contact hadden gehad met Nokia hier over. Ik ben best een Nokia fan, en ik zou best een lumia als volgende telefoon zien zitten, maar als ik de update niet krijg dan is dit mijn laatste Nokia ooit, en zal ik ze ook niet meer aan mensen aanraden ( wat ik nu nog geregeld doe)
Als je een provider-versie hebt ligt het inderdaad aan de provider of je ooit nog een nieuwe versie krijgt. Dit is op te lossen door naar een Service Center te gaan, waar ze graag een Nederland- of Benelux-versie op je telefoon zetten =)

Verwijderd

Als je een provider-versie hebt ligt het inderdaad aan de provider of je ooit nog een nieuwe versie krijgt. Dit is op te lossen door naar een Service Center te gaan, waar ze graag een Nederland- of Benelux-versie op je telefoon zetten =)
[/quote]

Denk toch dat de meeste E7 toestellen in NL unbranded zijn en geen provider-versie.

Maar waarom de update nog niet beschikbaar is....wel raar. Het lijkt haast wel of ze een serie zijn vergeten en het als pressie middel gebruiken dat mensen eerder overstappen op een Lumia lijkt mij vergezocht.

Zie in het N8 draadje eigenlijk ook de zelfde berichten, geen update.

Ook in de Nokia Support Discussions zie je de zelfde vraag terugkomen 'wanneer komt de update'
http://discussions.nokia....ched/td-p/1534746/page/20
Dus wij zijn niet de enige...

Overstappen op een Lumia wil ik wel, moet er wel een toetsenbordje te vinden zijn;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
N8-topic zijn mensen die nu de update binnen krijgen, wij binnenkort dus waarschijnlijk ook =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
SPANNEND!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:41
Ik heb mijn E7 niet bij me, maar ik zie de belle refresh update nu staan in navifirm voor code 059G894.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
pkwakman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:10:
Ik heb mijn E7 niet bij me, maar ik zie de belle refresh update nu staan in navifirm voor code 059G894.
Dat is mijn code, maar ik zie nog geen update... Zal over een uurtje ongeveer ff via de pc checken (en via de site), ga nu eten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Bij mij is de update beschikbaar via Nokia Suite! (059G894)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
ikJaap schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:00:
Bij mij is de update beschikbaar via Nokia Suite! (059G894)
Jep, bij mij ook :) Maar op geen enkele manier via OTA...

• kittop
En Ja...
Hij is er ook bij mij...
Het zou me benieuwen hoe het gaat met "Frisse-Belle"

• Markofnikoff

Markofnikoff

Hier issie ook geland, eindelijk dan wel.
Eerste indrukken: Voelt wat soepeler aan, widgets zijn zeer welkom, browser is weer iets beter.
En dan nog een waarschuwing, ik heb proberen te updaten met de Nokia Software updater for mac, en die heeft mijn telefoon gebrickt, niet meer aan te krijgen. Dus uiteindelijk met Phoenix dead-usb flash gedaan, en meteen de 'refresh' erop geflashed. Maar ik heb wel even zitten schelden, dat kun je je wel voorstellen

• t3q

t3q

Say yes to teq

hier ook de update via nokia suite, nu aan het installeren, ben benieuwd.

Life goes as it goes.

• PaoloK
De spanning bij mij wordt enigszins ondragelijk: nog niet binnen. Zijn er nog meer van hetzelfde?

[ Voor 17% gewijzigd door PaoloK op 27-09-2012 06:53 ]

• kittop
@ Paolok:
Ellendig hé.... Wachten.
Geef even je fabrieks/charge/typenummer even door,
misschien is het een nummer die nog niet aan de beurt is, of wellicht heb je de trein gemist.

Bij mij voelt alles wat soepeler aan, maar ik heb eigenlijk weinig nieuws ontdekt... (G*dzeidank,,,
niet dat het hoeft, want ik vind het prima zo)

Er is gesproken over nieuwe widgets... euh,,, welke?

• Xmasjos
kittop schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:32:
@ Paolok:
Ellendig hé.... Wachten.
misschien is het een nummer die nog niet aan de beurt is, of wellicht heb je de trein gemist.

Bij mij voelt alles wat soepeler aan, maar ik heb eigenlijk weinig nieuws ontdekt... (G*dzeidank,,,

Verschillende klokken, notes-widget, nieuwe agenda-widget, data counter, foto's-ding, kleine muziek-widget, aantal aan/uit-knoppen.

• t3q

t3q

Say yes to teq

Na de update voelt de E7 inderdaad sneller aan, vanavond de nieuwe widgets is proberen.

Is de batterij duur onder 3G ook verbeterd?

Life goes as it goes.

• Atila
Batterijduur op 3G is te doen, maar zet 'em wel vast op 3G, via de nieuwe widget is 3G gewoon 'dual mode' en is je accu juist sneller leeg. Op 2G is ie super!

• Xmasjos
Mijn accu houdt t nu langer vol, k red nu net geen dag meer, terwijl het een halve dag was (accu btje kaput door connector-probleem en k wil niet 3 weken zonder telefoon... Heb nu geen backup).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond de update op mijn E7-00 geïnstalleerd. Ik mis echter na de update, die ik via Nokia Suite (de nieuwste beta versie), heb uitgevoerd de Microsoft Apps. en dat terwijl de totale update volgens Nokia Suite 380 Mb groot was.

Ben benieuwd of er meer het probleem herkennen dat Microsoft Apps niet geïnstalleerd is en hoe je dat eventueel alsnog kunt doen. Volgens de software-updater op de telefoon is mijn telefoon helemaal up to date.

Ik heb wel het idee dat alles net even sneller werkt, de nieuwe agenda widget vind ik prettiger dan de oude. Verder doen alle apps die ik geïnstalleerd had het na de update nog allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:58:
Gisterenavond de update op mijn E7-00 geïnstalleerd. Ik mis echter na de update, die ik via Nokia Suite (de nieuwste beta versie), heb uitgevoerd de Microsoft Apps. en dat terwijl de totale update volgens Nokia Suite 380 Mb groot was.

Ben benieuwd of er meer het probleem herkennen dat Microsoft Apps niet geïnstalleerd is en hoe je dat eventueel alsnog kunt doen. Volgens de software-updater op de telefoon is mijn telefoon helemaal up to date.

Ik heb wel het idee dat alles net even sneller werkt, de nieuwe agenda widget vind ik prettiger dan de oude. Verder doen alle apps die ik geïnstalleerd had het na de update nog allemaal.
De apps kun je installeren na de update, als aparte update (nieuwere versie, kwam uit na de refresh-update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dat bij mijn update niet de microsoft mobile office is meegeïnstalleerd. Als ik de telefoon aan de pc hang geeft ook nokia suite aan dat alles up to date is en er geen apps/updates beschikbaar zijn.

Hoe kom ik aan de Microsoft mobile office app?? Hij zou in de Refresh update ingebakken zijn.

• kittop
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:45:
Ik bedoel dat bij mijn update niet de microsoft mobile office is meegeïnstalleerd. Als ik de telefoon aan de pc hang geeft ook nokia suite aan dat alles up to date is en er geen apps/updates beschikbaar zijn.

Hoe kom ik aan de Microsoft mobile office app?? Hij zou in de Refresh update ingebakken zijn.
lees en probeer dit eens:
http://nds1.nokia.com/fil..._for_Symbian_UG_nl_NL.pdf

Maar ik vind het wel een beetje een raar verhaal...

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:45:

Volgens mij kun je bij Nokia Care Points het opnieuw laten installeren, zodat alles er weer op staat zoals ie nieuw uit de fabriek zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er nog een goede tip om mijn mail automatisch te laten synchroniseren, handmatig gaat het prima.
Instellingen staan goed, keurig om het kwartier en op iedere dag, maar automatisch mijn mail ophalen is er helaas niet bij.
Mailboxen zijn ook niet te vol, mailtjes worden na 14 dagen automatisch van mailserver verwijderd(indien gelezen;) Het gaat om een ouderwetse Pop en een iets modernere Imap server.

Had ook ergens(denk N8 draadje) gelezen om je mailboxen door Gmail te laten controleren en dan kun je vervolgens Gmail synchroniseren....maar ook dit gaat handmatig prachtig en automatisch....helaas

Voorheen liet ik bij het instellen van de mailboxen het over aan Ovi i.p.v. rechtstreeks contact te maken met mailserver en dan ging het over het algemeen prima met de synchronisatie. Deze(Ovi alla Blackberry) optie is nu verdwenen tijdens het instellen.......deze Ovi instelling heb ik ooit genomen omdat na de invoering van 'Belle' het rechtstreeks naar de mail server toe synchroniseren ook al niet lukte....(in Anna ging dat volgens mij nog prima)

Wie weet hier een oplossing voor, want dit vind ik best wel zwaar irritant.

Er is een nieuwe versie van Profimail, maar die vind ik persoonlijk wat te rommelig en uitgebreid, hoef alleen maar te lezen en indien nodig beantwoorden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:45:
Wie heeft er nog een goede tip om mijn mail automatisch te laten synchroniseren, handmatig gaat het prima.
Instellingen staan goed, keurig om het kwartier en op iedere dag, maar automatisch mijn mail ophalen is er helaas niet bij.
Mailboxen zijn ook niet te vol, mailtjes worden na 14 dagen automatisch van mailserver verwijderd(indien gelezen;) Het gaat om een ouderwetse Pop en een iets modernere Imap server.

Had ook ergens(denk N8 draadje) gelezen om je mailboxen door Gmail te laten controleren en dan kun je vervolgens Gmail synchroniseren....maar ook dit gaat handmatig prachtig en automatisch....helaas

Voorheen liet ik bij het instellen van de mailboxen het over aan Ovi i.p.v. rechtstreeks contact te maken met mailserver en dan ging het over het algemeen prima met de synchronisatie. Deze(Ovi alla Blackberry) optie is nu verdwenen tijdens het instellen.......deze Ovi instelling heb ik ooit genomen omdat na de invoering van 'Belle' het rechtstreeks naar de mail server toe synchroniseren ook al niet lukte....(in Anna ging dat volgens mij nog prima)

Er is een nieuwe versie van Profimail, maar die vind ik persoonlijk wat te rommelig en uitgebreid, hoef alleen maar te lezen en indien nodig beantwoorden.
Dat is een bekend probleem, maar het treedt 'random' op... Sinds de N97 is het al bekend, maar men kan er dus niet achter komen wat het nou precies is, omdat het maar bij een selecte groep mensen is etc etc.

Probeer eens verschillende instellingen (ipv imap een keer pop instellen ofzo) etc, mss helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
Type: RM-626
kittop schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:32:
@ Paolok:
Ellendig hé.... Wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-05 15:06
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:45:

hey

Dat kun je doen door bij mail instellingen
Ga je naar je gmail account instellingen !
Automatisch ophalen en dan ophaalfrequentie!
Dan selecteer je snels!!!!
Zo staat hij steeds in contact met de mail server!
Ik waarschuw wel je accu zal sneller leeg raken !
succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Vanochtend wakker geworden, zag ik dat mijn telefoon niet aan de oplader had gehangen. Dus ik al balen dat ie weer leeg zou zijn, maar nee, gewoon nog driekwart vol. Mooie update hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 17:42

Ikk

Hier ook eindelijk de Update binnen.
Zie weinig veranderingen.
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Ikk schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:20:
Hier ook eindelijk de Update binnen.
Zie weinig veranderingen.
Ben benieuwd
Widgets, browser, muziekspeler, datacounter, paar kleine dingetjes daarnaast nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
@ paolok:
Ik bedoel je Productcode ( sterretje hekje 0000 hekje)
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste