Beste medegebruikers van dit forum en Nokia E7,
ik als tevreden gebruiker van mijn Nokia E7 voorzien van 'Belle' ben eigenlijk wel nieuwsgierig na het gebruik van app's bij jullie en dan die waar je het meest tevreden/of het meest gebruikt.
Loop wel eens te kijken in de
Ovi Nokia store maar er is heel veel rommel of de reviews zijn vaak absoluut niet nuttig.
1* Nokia Maps- uitstekende navigatie voor noppes.
2* Nos teletekst- Snel en handig.
3* Opera minibrowser- Gebruiksvriendelijke vlotte browser, al loopt de tekst op Tweakers.net wel eens door elkaar.
4* Sugarsync alternatief voor Dropbox met meer mogelijkheden, zakelijk erg handig omdat ik bij de klant nog even in de offerte of factuur kan kijken wat er alweer was afgesproken/gefactureerd.(dit tegenwoordig uitstekend ondersteund door MS mobile office appjes.
5* Whatsapp, dit vergt even wat uitleg;-) Maar ook dit is prive en zakelijk een fijn tooltje (zakelijk alleen voor 'hoe laat en waar') (verbaas me trouwens over de hoeveelheid updates van Whatsapp, heb nu 2.6.95)
En verder gebruik ik nog het weer appje van Betalabs en een aantal heel af en toe.
Ook had ik graag Buienradar meegenomen in de lijst maarja:-) die is verbannen of......wacht nog op reactie van Nokia en buienradar.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 28-05-2012 21:35
]