Ja, ik heb hem sinds gisteren via Motorola Software Update vanaf de PC geinstaleerd.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:09:
Iemand al een update op een frans toestel??
Ik vergeet nog wat te vermelden.René van Gaalen schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:00:
[...]
Ja, ik heb hem sinds gisteren via Motorola Software Update vanaf de PC geinstaleerd.
Via Motorola Software Update vanaf de Nederlandse webpage lukte het niet, ik ben toen naar de U.K. gegaan en toen lukte het wel.
Verwijderd
Wat bedoel je precies? De MSU download je toch gewoon?René van Gaalen schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:02:
[...]
Ik vergeet nog wat te vermelden.
Via Motorola Software Update vanaf de Nederlandse webpage lukte het niet, ik ben toen naar de U.K. gegaan en toen lukte het wel.
Ik heb hem net even via de uk site gedoenload maar dan krijg ik ook geen update..
Heb je misschien een link o.i.d?
Verwijderd
Via de software update op de computer. Volgens mij is dat de manier voor iedereen om de update te krijgen, als ik de bovenstaande posts lees.demonic schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:24:
[...]
via systeemsupdates? of via de software update op de computer?
Via onderstaande link de MSU downloaden.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:25:
[...]
Wat bedoel je precies? De MSU download je toch gewoon?
Ik heb hem net even via de uk site gedoenload maar dan krijg ik ook geen update..
Heb je misschien een link o.i.d?
Software opstarten terwijl milestone aan de PC hangt en daarna updaten.
http://direct.motorola.co...a%20Cable&strURL=No%20URL
Helemaal beter, eergisteren update gedaan naar Android 2.2, het lijkt allemaal zelfs wat minder lag te hebben dan bij 2.1. Daarnaast het belangrijkste, de batterij gaat weer 2,5 dagen mee, in plaats van nog geen 1 dag van toen ik hem geroot had en tóén android 2.2 erop had.
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Verwijderd
iemand heir ook last van? uit het niets is in een keer mijn internetverbinding weg(vodafone)
Verwijderd
Die van mij werkt prima, ook vodafone -> Amsterdam.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:59:
iemand heir ook last van? uit het niets is in een keer mijn internetverbinding weg(vodafone)
Ik heb het probleem misschien opgelost, Ik had gelezen dat het kwam door mogelijk witgets die crashen. Heb nu me Mute app maar ff van de home weg gehaald. tot nu lijkt het weg te zijn.CLB schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:16:
[...]
Ik weet echt niet hoe dat zou kunnen komen hoor, maar hier vliegtttttt de Milestone door z'n homescreens
Al geprobeerd hem even uit te vinken, app sluiten, app openen en weer aanvinken?
Dat werkte in ieder geval bij mij wel een keer voor zo een soort gelijk probleem.
[ Voor 42% gewijzigd door luigi87 op 25-03-2011 14:00 ]
- leeg -
Accu hier na de upgrade ook extreem snel leeg. Voor de update was het al erg (redde net een dag) maar nu na de update is hij nu, met 1x bellen (10 min.) alweer op 30%. Een volledige dag red ik dus niet meer, zeker niet als ik ook nog eens ga bellen, maarja daar is een telefoon ook niet voor natuurlijk 
Accugebruik is normaal (37% Telefoon inactief en 28% Mobiel standby).
Verder moet ik zeggen dat e.e.a. na de update wel iets sneller is geworden alleen moet ik wennen aan een aantal wijzigingen waaronder andere knoppen in de agenda.
Accugebruik is normaal (37% Telefoon inactief en 28% Mobiel standby).
Verder moet ik zeggen dat e.e.a. na de update wel iets sneller is geworden alleen moet ik wennen aan een aantal wijzigingen waaronder andere knoppen in de agenda.
SE gaat als nog 2.3.3 uitbrengen voor de x10. Hopelijk schrikt moto een keer wakker en zien ze in dat ze nu toch wel het slechts bezig zijn qua update beleid.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Hahaha!!!3dmaster schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:20:
SE gaat als nog 2.3.3 uitbrengen voor de x10. Hopelijk schrikt moto een keer wakker en zien ze in dat ze nu toch wel het slechts bezig zijn qua update beleid.

Nouja, eigenlijk is het meer zielig van Moto

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

SE gaat helemaal niks meer voor de X10 doen. Hoe spijtig het ook is voor die gebruiks.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Update on Xperia™ X10/Rossi46 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:08:
![]()
SE gaat helemaal niks meer voor de X10 doen. Hoe spijtig het ook is voor die gebruiks.
We plan to bring an upgrade to Android Gingerbread for the Xperia X10 to generic trade kits end Q2 / early Q3 this year.
Why are you doing this upgrade?
We have listened to our consumers.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Dit vond ik ergens op een forum, wellicht helpt het...
Batterij tip!
Charge bug:
De charge bug houdt in dat de software op je telefoon denkt dat je batterij vol is bij iets van 60%. Als hij zegt dat ie volledig opgeladen is moet je de telefoon even loskoppelen, uitzetten, batterij er uit halen en weer (zonder batterij, zonder aan te zetten) aan de lader hangen. Je krijgt dan uiteindelijk een schermpje met een batterij met een vraagteken er in. Als je dan je batterij er weer insteekt zal hij iets van 60% aangeven en daarna in die stand wel volledig opladen. Scheelt aanzienlijk in battery life.
Batterij tip!
Charge bug:
De charge bug houdt in dat de software op je telefoon denkt dat je batterij vol is bij iets van 60%. Als hij zegt dat ie volledig opgeladen is moet je de telefoon even loskoppelen, uitzetten, batterij er uit halen en weer (zonder batterij, zonder aan te zetten) aan de lader hangen. Je krijgt dan uiteindelijk een schermpje met een batterij met een vraagteken er in. Als je dan je batterij er weer insteekt zal hij iets van 60% aangeven en daarna in die stand wel volledig opladen. Scheelt aanzienlijk in battery life.
Verwijderd
Dit helpt niet. Je ziet iid 60% staan wanneer je de batterij erin steekt. Dit veranderd echter na een paar seconden weer naar 100%, waarna hij stopt met laden.arystotalloss schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:47:
Batterij tip!
Charge bug:
Snelheid is bij mij iets verbeterd na de update. Batterij verbruik is vrijwel hetzelfde gebleven. Belabberd dus. Door 3G uit te zetten wanneer het niet nodig is en een taskmanager actief te gebruiken red ik nog net aan het einde van de dag.
Bij mij werkte deze truc wel, nadat ik de batterij er uithaalde en weer ging doorladen had ik 30 Minuten nodig om van 60% naar 100% te gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 23:54:
[...]
Dit helpt niet. Je ziet iid 60% staan wanneer je de batterij erin steekt. Dit veranderd echter na een paar seconden weer naar 100%, waarna hij stopt met laden.
Snelheid is bij mij iets verbeterd na de update. Batterij verbruik is vrijwel hetzelfde gebleven. Belabberd dus. Door 3G uit te zetten wanneer het niet nodig is en een taskmanager actief te gebruiken red ik nog net aan het einde van de dag.
Overigens zijn bij mij en bij een collega de problemen met de accu ontstaan een paar weken nadat we de Motorola Milestone USB Dual Desktop Cradle in gebruik hadden genomen.
We hebben de Milestone de hele nacht in de crandle zitten.
Kan natuurlijk toeval zijn maar ik ben toch benieuwd of er meer mensen zijn die deze link kunnen leggen.
Als ik mijn milestone via usb aan een PC hang kan ik naar de interne geheugenkaart gaan.
Vóór de update naar 2.2 kreeg ik dan de mappen waarin de foto's en albums enzo stonden te zien, nu niet meer.
Enkel DevIcon en DevIogo zijn te zien.
Ik zie geen enkele mogelijkheid om via instellingen de mappen wel te zien.
P.S, kaart is na de update geformateerd.
Vóór de update naar 2.2 kreeg ik dan de mappen waarin de foto's en albums enzo stonden te zien, nu niet meer.
Enkel DevIcon en DevIogo zijn te zien.
Ik zie geen enkele mogelijkheid om via instellingen de mappen wel te zien.
P.S, kaart is na de update geformateerd.
Ik was erg huiverig voor de update na alle horror verhalen op facebook enzo maar ik moet zeggen dat het me nog erg meevalt.
Heb tot nu toe nog geen extreem accu gebruik gezien maar sommige apps zijn net wat slomer dan normaal.
Dit zie ik vooral bij advanced task killer bijvoorbeeld.
Unlocken en door de home screens scrollen gaat wel een stuk soepeler dus dat scheelt alweer.
Zit nog te twijfelen of ik cyanogen of GOT mod ga installeren...
Heb tot nu toe nog geen extreem accu gebruik gezien maar sommige apps zijn net wat slomer dan normaal.
Dit zie ik vooral bij advanced task killer bijvoorbeeld.
Unlocken en door de home screens scrollen gaat wel een stuk soepeler dus dat scheelt alweer.
Zit nog te twijfelen of ik cyanogen of GOT mod ga installeren...
I live in darkness , i exist in the shadow
Ik heb zo'n Chinees custom lederen hoesje laten maken met "hidden magnets" als sluitsysteem. Daardoor schiet de Milestone iedere keer in de dockingstationmodus (toch maar 's rooten) vanwege het magneetveld. Als hij daaruit moet komen duurt het echt minstens een minuut voor hij alle icons weer geladen heeft, soms komt er zelfs helemaal niks terug en moet ik het homescreen afsluiten om weer beeld te krijgen.
Zodra alles weer geladen is, is hij lekker snel, maar het is wel erg irritant om steeds zolang te moeten wachten als hij uit de dockingstationmodus komt. Daar haal je hem uit omdat je iets wil doen, dus die minuut lijkt voor je gevoel veel langer te duren
Zodra alles weer geladen is, is hij lekker snel, maar het is wel erg irritant om steeds zolang te moeten wachten als hij uit de dockingstationmodus komt. Daar haal je hem uit omdat je iets wil doen, dus die minuut lijkt voor je gevoel veel langer te duren
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik heb denk nagenoeg 't zelfde hoesje en nooit problemen mee (gehad)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
QFTCLB schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:45:
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Heb deze truk nu ook uitgevoerd, en bij had die ook een tijd nodig om erna nog tot 100% te komen.arystotalloss schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:47:
Batterij tip!
Charge bug:
Maar mijn vraag is nu verhelpt dit het probleem dat hij bij de volgende laden wel volledig oplaad, of moet je dit iedere keer toepassen?
- leeg -
Verwijderd
heeft iemand ook het probleem dat soms gewoon de slide to unlock scherm niet naar vore komt?
Verwijderd
Daar heb ik (nog) geen last van.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:17:
heeft iemand ook het probleem dat soms gewoon de slide to unlock scherm niet naar vore komt?
Ik heb wel wat nieuws sinds 2.2 -> Na het draaien van bepaalde games/apps (bijvoorbeeld Angry Birds), is mijn complete scherm even leeg. Geen widgets meer en geen apps meer, dit duurt ongeveer 10 seconden. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat dit te maken heeft met het feit dat de app zoals Angry Birds vanaf de SD geladen wordt, en dat hij daarna blijkbaar alles weer opnieuw moet inladen.

Verwijderd
That's right apps wat van de sdkaart geladen moeten worden duurt iets langer wat in principe niet raar is hahaVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:21:
[...]
Daar heb ik (nog) geen last van.
Ik heb wel wat nieuws sinds 2.2 -> Na het draaien van bepaalde games/apps (bijvoorbeeld Angry Birds), is mijn complete scherm even leeg. Geen widgets meer en geen apps meer, dit duurt ongeveer 10 seconden. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat dit te maken heeft met het feit dat de app zoals Angry Birds vanaf de SD geladen wordt, en dat hij daarna blijkbaar alles weer opnieuw moet inladen.
volgens mij heeft dit gewoon te maken met dat dat homescreen zo langzaam laadt. (zie de rest van het topicVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:27:
[...]
That's right apps wat van de sdkaart geladen moeten worden duurt iets langer wat in principe niet raar is haha
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Heeft te maken met het interne geheugen. Wanneer de 256MB vol loopt, gooit hij de launcher uit het geheugen om zo meer vrij te maken.
Hierdoor moet de launcher bij geheugentekort steeds opnieuw ingeladen worden
Hierdoor moet de launcher bij geheugentekort steeds opnieuw ingeladen worden
Ik heb dit probleem niet meer sinds ik mijn agenda widget heb weggehaald en me live achtergrond heb verandert naar een normale. Mogelijk moet die te veel inladen dat hij zo traag wordt daar.fabstar81 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:43:
[...]
volgens mij heeft dit gewoon te maken met dat dat homescreen zo langzaam laadt. (zie de rest van het topic)
- leeg -
Verwijderd
ja ik heb nooit echt iets op mijn homescreens haha alleen twitter heb een leuke achtergrondfoto zonde omdaar allemaal dingen overheen te zetten. Zover heb ik dus ook nog geen last van langzaam ladende homescreensluigi87 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:02:
[...]
Ik heb dit probleem niet meer sinds ik mijn agenda widget heb weggehaald en me live achtergrond heb verandert naar een normale. Mogelijk moet die te veel inladen dat hij zo traag wordt daar.
Lekker dan, 4 weken geleden mijn Milestone opgestuurd voor reparatie en krijg ik nu te horen dat ze geen onderdelen kunnen krijgen dus hij wordt kapot terug gestuurd.
Voordat er vragen komen, nee niet via de officiële dealer o.i.d. want ik had geen garantie (gevalletje bier over de telefoon een tijd geleden).
Voordat er vragen komen, nee niet via de officiële dealer o.i.d. want ik had geen garantie (gevalletje bier over de telefoon een tijd geleden).
To dare is to do
Verwijderd
Milestone kopen?Slaapje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:44:
Lekker dan, 4 weken geleden mijn Milestone opgestuurd voor reparatie en krijg ik nu te horen dat ze geen onderdelen kunnen krijgen dus hij wordt kapot terug gestuurd.

Ja dit bericht las ik die avond ook ineens

Langzame homescreen even uitgezocht:
Komt eigenlijk op hetzelfde neer als ooit met 2.01
Maak het Android eigen homescreen helemaal leeg (alle icons weg, alle widgets weg). Zet het aantal homescreens (settings> display) op 3 (minst mogelijke aantal).
Gebruik daarbij dan Launcher Pro. Zet hier het aantal homescreens dat je wilt en vul met wat je wil.
Ga naar LauncherPro>Preferences>Advanced>Memory
Zet memory preset op Low of Very Low
Bij Generalsettings ga je daarna naar de optie: Keep in memory. Check it.
De Droid/Milestone hack heb ik ook aan staan, maar hier merk ik niet iets van. (uit of aan maakt niks uit heb ik het idee)
Reden: 2.2 is redelijk grof met memory opruimen. Op onze milestone hebben we niet zoveel, en bij een grote memory footprint van de launcher zal het opruim mechanisme dus vrij snel de launcher eruitgooien tijdens het draaien van een andere applicatie. Als je die footprint dus minimaliseert, zal hij veel minder snel eruit gegooit worden. Uiteraard, bij grote apps of games zal dit alsnog gebeuren, maar bij de meeste huis tuin en keuken apps zal dit een stuk minder vaak voorkomen na bovenstaande procedure.
Succes ermee
Ohja, LP heeft net een update gehad
Maak het Android eigen homescreen helemaal leeg (alle icons weg, alle widgets weg). Zet het aantal homescreens (settings> display) op 3 (minst mogelijke aantal).
Gebruik daarbij dan Launcher Pro. Zet hier het aantal homescreens dat je wilt en vul met wat je wil.
De Droid/Milestone hack heb ik ook aan staan, maar hier merk ik niet iets van. (uit of aan maakt niks uit heb ik het idee)
Reden: 2.2 is redelijk grof met memory opruimen. Op onze milestone hebben we niet zoveel, en bij een grote memory footprint van de launcher zal het opruim mechanisme dus vrij snel de launcher eruitgooien tijdens het draaien van een andere applicatie. Als je die footprint dus minimaliseert, zal hij veel minder snel eruit gegooit worden. Uiteraard, bij grote apps of games zal dit alsnog gebeuren, maar bij de meeste huis tuin en keuken apps zal dit een stuk minder vaak voorkomen na bovenstaande procedure.
Succes ermee
[ Voor 10% gewijzigd door Get!em op 28-03-2011 21:21 ]
@ Get!em, BRILJANT advies! Dank, was al erg teleurgesteld over 2.2.1 update van Motorolo door de zeer lage redraw snelheid van homescreen (de rest werkte prima), maar via fix hierboven is dit nu ook opgelost. Zelfs na Angry Bird sessie wordt alles weer snel opgebouwd! Dank!
Let wel... er is een maar... de keep in memory optie doet zn werk erg goed. Hij verhoogt de prioriteit van het programma, waardoor het minder snel uit het geheugen gehaald wordt. Tegelijkertijd zal het er dus voor zorgen dat andere processen een lagere prioriteit krijgen en dus sneller uit het geheugen gehaald worden. In enkele gevallen kan dit dus leiden tot langere wachttijden bij andere processen.
Wat ik trouwens wel briljant vind aan de 2.2.1. De bluetooth stack is verbeterd! Communicatie gaat een stuk vlotter. Pairen gaat nu erg vlot. Naar mijn idee is zelfs de kwaliteit van geluid over de headset beter.
Wat nog steeds jammer is: De spraak commando's werken niet over bluetooth.
Nog een tip: mocht je Angry birds op je milestone spelen: de gratis versie heeft de nare eigenschap te gaan stotteren wanneer er reclame in beeld komt. Gebruik root rechten + adfree om dit te voorkomen. Speelt een stuk lekkerder
Wat ik trouwens wel briljant vind aan de 2.2.1. De bluetooth stack is verbeterd! Communicatie gaat een stuk vlotter. Pairen gaat nu erg vlot. Naar mijn idee is zelfs de kwaliteit van geluid over de headset beter.
Wat nog steeds jammer is: De spraak commando's werken niet over bluetooth.
Nog een tip: mocht je Angry birds op je milestone spelen: de gratis versie heeft de nare eigenschap te gaan stotteren wanneer er reclame in beeld komt. Gebruik root rechten + adfree om dit te voorkomen. Speelt een stuk lekkerder
Ook weer goede tip! ....ik draai de Milestone overigens zonder zorgen op 1000Hz dus samen met jouw tip loopt alles op rolletjes :-)
nieuws: Sony Ericsson-tool maakt custom roms op Android-phones mogelijk
Nu mag moto toch wel een keer actie ondernemen. Nu zijn ze de enige (met samsung?) met locked bootloader.
Nu mag moto toch wel een keer actie ondernemen. Nu zijn ze de enige (met samsung?) met locked bootloader.
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
iemand heeft op mijn moto denk ik aangevinkt dat ie altijd de standaard home screen moet laden als ik op de home button druk. hoe doe ik dat veranderen naar LP?Get!em schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:08:
Langzame homescreen even uitgezocht:
Succes ermee
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Is de standaard Home je default en wil je LP:fabstar81 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:23:
[...]
iemand heeft op mijn moto denk ik aangevinkt dat ie altijd de standaard home screen moet laden als ik op de home button druk. hoe doe ik dat veranderen naar LP?
Ga naar Settings>Applications > Manage> All>
Zoek "Home" op.
Klik deze aan.
Clear Defaults.
Druk nu op Home button van je toestel en je krijgt de keuze (indien er meerdere launchers op je toetstel staan)
Is de standaard LP je default en wil je naar standaard (of de keuze krijgen):
Ga naar Settings>Applications > Manage> All>
Zoek "Launcher Pro" op.
Klik deze aan.
Clear Defaults.
Cheers....
[ Voor 31% gewijzigd door Get!em op 29-03-2011 13:29 ]
hm...kan home niet vinden. thuis ook niet (NL)
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Dan iets in de trend van Startpagina of Homescreen
In het nederlands heet deze inderdaad Startpaginafabstar81 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:53:
Succes..
startpagina was het ja! thanks!
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Heb ik ook wel eens last van maar meestal komt dat als ik iets te diep in het glaasje heb gekekenfabstar81 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:53:
Net ook Launcher Pro geïnstalleerd en deze werkt inderdaad erg fijn en snel!
Als je LP hebt en je wilt lekker hip doen:
Preferences->Homescreensettings-->Transition effect
Zet deze op een leuke. Flip2 of Cube is wel leuk.
Kost je nauwelijks performance en ziet er leuk uit
Preferences->Homescreensettings-->Transition effect
Zet deze op een leuke. Flip2 of Cube is wel leuk.
Kost je nauwelijks performance en ziet er leuk uit
Ik heb sinds kort een raar probleem:
Als ik mijn Milestone aan de oplader hang dan valt hij uit en blijft hij uitvallen en opstarten. Het enige wat ik kan doen is mijn telefoon uitschakelen, dan opladen, en dan weer aan. Nu zie ik wel inderdaad dat de usb ingang een klein beetje verbogen is en dat dit waarschijnlijk de reden hiervan is. Maar ik kan dit zelf niet rechtslaan aangezien ik dan de telefoon open zou moeten maken. Mijn vraag: hebben meer mensen hier last van en wat was eventueel jullie oplossing?
Als ik mijn Milestone aan de oplader hang dan valt hij uit en blijft hij uitvallen en opstarten. Het enige wat ik kan doen is mijn telefoon uitschakelen, dan opladen, en dan weer aan. Nu zie ik wel inderdaad dat de usb ingang een klein beetje verbogen is en dat dit waarschijnlijk de reden hiervan is. Maar ik kan dit zelf niet rechtslaan aangezien ik dan de telefoon open zou moeten maken. Mijn vraag: hebben meer mensen hier last van en wat was eventueel jullie oplossing?
Verwijderd
Nou ik heb ook echt een raar probleem soms als ik hem wil ontgrendelen komt gewoon het schuifbalkje niet naar vore alleen de wallpaper... soms heb ik er gewoon 5 uur geen last van endan in een keer 3 keer in 1 uur... moet je hem weer reboten best wel irritannt..
Is er al iemand die iets meer heeft gevonden over de accu bug van de motorola update?
Ik heb er sinds gisteren ook last van. gisteren hield me accu het maar een halve dag uit.
en vandaag staat die al vanaf een uur of 2 vanmiddag op 5 % en hij doet het nog.
@Mensen die hier ook last van hebben.
Staat bij jullie ook in het accu gebruik toevallig mobiel stand-by als hoogste gebruiker?
Ik heb er sinds gisteren ook last van. gisteren hield me accu het maar een halve dag uit.
en vandaag staat die al vanaf een uur of 2 vanmiddag op 5 % en hij doet het nog.
Staat bij jullie ook in het accu gebruik toevallig mobiel stand-by als hoogste gebruiker?
- leeg -
Dat is volgens mij een soortgelijk proces als niet actieve systeemprocessen in windows. Alles wat er over blijft na de rest van de processen komt daar te staan.
☻/
/▌
/ \
Mobiel stand-by staat bij mij als laagste gebruiker.luigi87 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:28:
Is er al iemand die iets meer heeft gevonden over de accu bug van de motorola update?
Hoogste is spraakoproepen (vandaag).
Ik heb dit probleem al maanden, dus ook voor de update.
Garantie was net verlopen toen het gebeurde.
Motorola NL heeft mij te kennen gegeven dat het probleem niet bekend is terwijl er op diverse forums over geklaagt word.
Jammer, voor mij mijn eerste en laatste motorola.
Motorola lijkt wel op Tmobile ze ontkennen al hun problemen.
IK had het in het begin maar later niet meer en nu met de laatste update is het weer terug gekomen. Maar nu ik met dat probleem zit en dat me accu ook letterlijk leegloopt op iets, ga ik wel weer een reset doen, of een customrom er op zetten.
Is er eigenlijk een mogelijkheid om te zien welk exact proces nou de accu leeg trekt? Want die accu informatie wordt je ook niet wijzer van.
IK had het in het begin maar later niet meer en nu met de laatste update is het weer terug gekomen. Maar nu ik met dat probleem zit en dat me accu ook letterlijk leegloopt op iets, ga ik wel weer een reset doen, of een customrom er op zetten.
Is er eigenlijk een mogelijkheid om te zien welk exact proces nou de accu leeg trekt? Want die accu informatie wordt je ook niet wijzer van.
- leeg -
Niet dat ik weet.luigi87 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:47:
Motorola lijkt wel op Tmobile ze ontkennen al hun problemen.
Ik (en jij waarschijnlijk ook) heb sowiezo het probleem dat de accu slechts voor 60% oplaad, ook al geeft hij 100% aan. Arystotalloss legt een paar berichten terug hoe uit dat op te lossen, probleem is dat deze oplossing steeds eenmalig de accu voor 100% vult en dit daarna niet automatisch gebeurd.
Ja dit probleem heb ik dus ook, en baal der echt erg van. Verwacht van motorola ook geen support ervoor, dus ik ga morgen avond maar is kijken voor een custom rom.René van Gaalen schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:25:
[...]
Niet dat ik weet.
Ik (en jij waarschijnlijk ook) heb sowiezo het probleem dat de accu slechts voor 60% oplaad, ook al geeft hij 100% aan. Arystotalloss legt een paar berichten terug hoe uit dat op te lossen, probleem is dat deze oplossing steeds eenmalig de accu voor 100% vult en dit daarna niet automatisch gebeurd.
Zonde het is zo goede telefoon, maar een slechte support van motorola.
- leeg -
Ik snap niks meer van de accu, ik haal het einde van de dag niet eens. Elke keer tijdens opladen de accu eruit en erin doen is ook niet echt een optie. Ligt dit nu gewoon aan de 2.2 rom van moto? En zou een custom rom het oplossen zoals de CM7 mod? Aangezien die ook gewoon dezelfde kernel gebruikt.
Weet iemand trouwens waar ik een accu kan kopen. Bij expansys zag ik ze niet meer.
Weet iemand trouwens waar ik een accu kan kopen. Bij expansys zag ik ze niet meer.
Hier ook probleem met accu. Sinds update vorige week is de telefoon heel snel leeg. En soms baggertraag.
==
hoi
Hier juist het tegengestelde.
Nu heb ik mijn telefoon wel geupgrade naar 2.2.1, niet een factory reset gedaan.
Wel een root, wel een overclock/underclock met setcpu
Eerst: 24 uur max met batterij.
Nu, als ik een beetje bel, is 48 uur haalbaar.
Bluetooth staat altijd aan, 3g staat altijd aan, geen taskkillers, scherm op laagste stand, live wallpaper (beautifull weather live wp).
Ik bel niet superveel en speel niet veel spelletjes, maar heb toch regelmatig nieuws, verkeer, sms, googletalk, email open staan gedurende de dag. Er staan 2 mailboxen op pushmail. (waarvan 1 exchange)
Het kan dus verschillen per mobiel....
Nu heb ik mijn telefoon wel geupgrade naar 2.2.1, niet een factory reset gedaan.
Wel een root, wel een overclock/underclock met setcpu
Eerst: 24 uur max met batterij.
Nu, als ik een beetje bel, is 48 uur haalbaar.
Bluetooth staat altijd aan, 3g staat altijd aan, geen taskkillers, scherm op laagste stand, live wallpaper (beautifull weather live wp).
Ik bel niet superveel en speel niet veel spelletjes, maar heb toch regelmatig nieuws, verkeer, sms, googletalk, email open staan gedurende de dag. Er staan 2 mailboxen op pushmail. (waarvan 1 exchange)
Het kan dus verschillen per mobiel....
Ding zit grootste deel van de dag in de broekzak. Soms wat sms, 1 a 2 telefoontjes per dag. 2 uur muziek luisteren gemiddeld. Wel sync en whatsapp aan. Met 2.1 kon ik 2 dagen, nu met 2.2 haal ik het einde van de dag dus niet wat wel erg irritant is. Elke avond aan de lader prima, maar einde van de dag niet halen ......
Edit:
Vannochtend 7:30 uit de lader gehaald, nu nog 5%. Echt ik wordt heel erg chagarijnig van dat apparaat.
Edit:
Vannochtend 7:30 uit de lader gehaald, nu nog 5%. Echt ik wordt heel erg chagarijnig van dat apparaat.
[ Voor 15% gewijzigd door 3dmaster op 31-03-2011 12:59 ]
Ik heb ook geen problemen met de accuduur na de update, lijkt zelfs iets beter. Wel een factory reset moeten doen.
Ik heb wel last van het volgende. Als ik mijn milestone in de auto laat liggen of ik leg hem gewoon even een uurtje buiten (om te proberen) begint het toestel spontaan constant te rebooten of hij valt gewoon helemaal uit.
Hebben jullie hier ook last van? Het lijkt wel alsof het toestel niet tegen lagere temperaturen kan ofzo.
Ik heb wel last van het volgende. Als ik mijn milestone in de auto laat liggen of ik leg hem gewoon even een uurtje buiten (om te proberen) begint het toestel spontaan constant te rebooten of hij valt gewoon helemaal uit.
Hebben jullie hier ook last van? Het lijkt wel alsof het toestel niet tegen lagere temperaturen kan ofzo.
Verwijderd
ik heb over de accu niks te klagen tbh waar ik me soms aan erger is dat het unlockscreen niet naar vore komt als ik hem wil ontgrendelen...
Bleh, mijn telefoon geeft sinds kort een battery status onbekend, en lijkt daardoor moeilijk/niet meer op te laden. Wie weet een betrouwbare winkel om langs te gaan om hem te laten repareren en niet te lang kwijt te zijn (Omgeving tilburg, kan verder reizen als nodig). Helaas is mijn garantie ook verlopen
Zeker! Heb je het Custom ROM topic al gelezen?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Nog even een tip voor de slechte batterijen: hoe zien jullie contactjes van de batterij eruit? Mooi glimmend koper, of wat corrosie.
Poetsen kan soms wat opleveren. Tevens even nakijken of alle contactjes nog rechtstaan/genoeg tegen elkaar worden gedrukt zodat er contact is.
Verder nog een tip als je een custom toetsenbord gebruikt (swift, better, slideit, swipe), zet je standaard toetsenbord (bij ons multitouch) uit.
Settings>language and keyboard
vinkje uitzetten bij multitouch
Voordeel: je hebt maar 1 toetsenbord in je geheugen staan, levert snelheid op.
Poetsen kan soms wat opleveren. Tevens even nakijken of alle contactjes nog rechtstaan/genoeg tegen elkaar worden gedrukt zodat er contact is.
Verder nog een tip als je een custom toetsenbord gebruikt (swift, better, slideit, swipe), zet je standaard toetsenbord (bij ons multitouch) uit.
Verwijderd
nee nog helemaal niet ik was zojuist eens op youtube aan het kijken en het zag er best wel mooi uit enzo maar weet jij toevallig ook hoe het moet om zoiets te installeren?timovd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:42:
Zeker! Heb je het Custom ROM topic al gelezen?
Ik heb het al geprobeerd met een nieuwe set batterijen dus aan de batterijen ligt het niet. Ik heb ook al gekeken naar de contactjes in de telefoon, gewoon recht/ziet er goed uit. Dat had ik ook al gecontroleerd.Get!em schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:44:
Nog even een tip voor de slechte batterijen: hoe zien jullie contactjes van de batterij eruit? Mooi glimmend koper, of wat corrosie.
Hij verwijst je niet voor niets naar dat topic...Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:45:
[...]
nee nog helemaal niet ik was zojuist eens op youtube aan het kijken en het zag er best wel mooi uit enzo maar weet jij toevallig ook hoe het moet om zoiets te installeren?
Dan zit het inderdaad softwarematig ergens niet goed. Total reset en dan eerst met een kaal systeem (zonder al je apps terug te installeren) eens testen zou mijn eigen optie nog zijn. Die optie heeft bij mij op de 2.0.1 ooit de batterij duur enorm verbeterd.P-Storm schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:47:
[...]
Ik heb het al geprobeerd met een nieuwe set batterijen dus aan de batterijen ligt het niet. Ik heb ook al gekeken naar de contactjes in de telefoon, gewoon recht/ziet er goed uit. Dat had ik ook al gecontroleerd.
Via de MSU kun je ook je laatste update nogmaals installeren, kijk eens of dat nog wat verbeterd.
Voor de mensen met accuproblemen, installeer eens powertutor. Deze geeft het duidelijk het verbruik weer van je apps.
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Verwijderd
probleem is waar vind ik deze?Rossi46 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:16:
[...]
Hij verwijst je niet voor niets naar dat topic...
Een beetje zoeken mag wel ;)
Staat gewoon in dezelfde categorie als dit topic staat, ook de zoekfunctie levert vast wel wat resultaten op.
Staat gewoon in dezelfde categorie als dit topic staat, ook de zoekfunctie levert vast wel wat resultaten op.
Dit lukt bij mij niet, MSU vind namelijk geen nieuwe software/firmware waarna hij de update afsluit.Get!em schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:16:
[...]
Via de MSU kun je ook je laatste update nogmaals installeren, kijk eens of dat nog wat verbeterd.
Ik heb een mogelijke oplossing gevonden voor het battery probleem.
http://forum.xda-develope...p?p=11803458&postcount=10
Ik ga hem zo uitvoeren, als me batterij vol is. laat hier nog wel even horen of het gelukt is
http://forum.xda-develope...p?p=11803458&postcount=10
Ik ga hem zo uitvoeren, als me batterij vol is. laat hier nog wel even horen of het gelukt is
- leeg -
Laat even weten of dat heeft gewerkt voor jou? ik heb dat al eens eerder gevonden maar ik heb er niet veel goeds over gehoord.
Ik wilde het proberen maar ik kom niet in de me data map.
Weet iemand een file explorer die er wel in kan komen? dan kan ik verder testen.
Weet iemand een file explorer die er wel in kan komen? dan kan ik verder testen.
[ Voor 32% gewijzigd door luigi87 op 31-03-2011 19:55 ]
- leeg -
Heb je wel root access? Anders kom je inderdaad niet in het onderliggende Android filesystem met Root Explorer...
ja heb root acces via superuser (universal androot), maar moet dan wel een root explorer hebben en die weet ik niet te vinden.
edit 1:
Is me inmiddels gelukt met de root explorer.
Edit 2:
Ik heb zijn stappen gevolgd en nu zou hij moeten laden tot 100% ik wacht het even af, Krijg alleen wel een rare reading van me accu (1mA)
Die nu al is verandert naar 800.
Dus het lijkt tot nu toe te gaan werken.
Edit 3:
waarschijnlijk is het gelukt, maar we gaan het zien morgen. zal morgen avond even een update plaatsen of het gewerkt heeft
edit 1:
Edit 2:
Ik heb zijn stappen gevolgd en nu zou hij moeten laden tot 100% ik wacht het even af, Krijg alleen wel een rare reading van me accu (1mA)
Edit 3:
waarschijnlijk is het gelukt, maar we gaan het zien morgen. zal morgen avond even een update plaatsen of het gewerkt heeft
[ Voor 70% gewijzigd door luigi87 op 31-03-2011 22:03 ]
- leeg -
valt het iemand op dat sinds de update het scherm 2 kanten op kan kantelen?
(pff, da's een hoop kan)
(pff, da's een hoop kan)
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
En, al goed nieuws?luigi87 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:19:
ja heb root acces via superuser (universal androot), maar moet dan wel een root explorer hebben en die weet ik niet te vinden.
edit 1:
Edit 2:
Edit 3:
Hoop dat het gelukt is.
Google maar eens op "disable moto car home", dan zie je dat veeeel mensen dit probleem hebben. Ik heb het opgelost door "Dock Nothingness" te downloaden (gratis), dat een alternatieve actie (niks doen) koppelt aan de detectie van het magneetveld.CLB schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:45:
Ik moet trouwens wel terugkomen op mijn eerdere bevindingen: in eerste instantie leek m'n foon flink sneller met 2.2, maar inmiddels merk ik dat hij tijdens het spelen van een spelletje of het eerder een probleem zijnde Moto Car Home het homescreen uit het geheugen lijkt te gooien.
Ben erg blij met de tips hierboven. Ik heb LauncherPro geïnstalleerd en de settings aangepast als hierboven beschreven: geweldig! Ben van de traagheid af, hoewel er inderdaad erg agressief dingen uit het geheugen gegooid blijven worden, waardoor dingen die je net afgesloten hebt soms weer helemaal opnieuw moeten worden geladen terwijl dat voor je gevoel nog in het geheugen zou moeten staan

Naja, per saldo ben ik wel blij denk ik met 2.2, maar die mening kan natuurlijk nog veranderen

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik heb sinds 2 dagen versie 2.2.1 geïnstalleerd op de Milestone. Alles loopt erg vlot en werkt naar behoren. Ik heb echter wel 1 probleem en dat is dat video's niet meer afspelen zoals voorheen. Ik maak gebruik van de standaard videospeler.
Wat ik zoal heb gedaan:
1. SD-Kaart geformatteerd.
2. Fabrieksinstellingen hersteld.
3. SD-Kaart opnieuw geformatteerd.
Video's zijn 848x480 H.264 met een bitrate variërend per video tussen 1Mbit, 1,2mbit, 1,5Mbit, 2Mbit en zelfs 3mbit. Deze hebben het altijd perfect gedaan onder 2.1.1 en op mijn vorige telefoon.
Wat werkt wel:
592x480 op 1,5mbit - 160Kbit AAC - H.264
640x352 op 1,2mbit - 160Kbit AAC - H.264
640x480 op 2,2mbit - 160Kbit AAC - H.264
688x400 op 2,2mbit - 160Kbit AAC - H.264
704x400 op 1,2mbit - 100Kbit AAC - H.264
720x400 op 1,2mbit - 160Kbit AAC - H.264
848x480 op 1,2mbit - 160Kbit AAC - MPEG-4
Wat werkt niet (varieërend van 3 seconde afspelen en blijven hangen tot helemaal geen beeld. Geluid gaat wel gewoon verder):
848x368 op 1,2mbit - 128Kbit AAC - H.264
848x480 op alle bitrates - 128/160Kbit AAC - H.264
mvideoplayer heb ik ook geprobeerd maar dit maakt qua afspelen niets uit. Zelfde kuren als met de ingebouwde applicatie.
Meer mensen die last hebben hiervan? Ik gebruik Handbrake om de video's te converteren. Eventueel kan ik een sample filmpje beschikbaar stellen die bij mij niet goed meer werkt.
Wat ik zoal heb gedaan:
1. SD-Kaart geformatteerd.
2. Fabrieksinstellingen hersteld.
3. SD-Kaart opnieuw geformatteerd.
Video's zijn 848x480 H.264 met een bitrate variërend per video tussen 1Mbit, 1,2mbit, 1,5Mbit, 2Mbit en zelfs 3mbit. Deze hebben het altijd perfect gedaan onder 2.1.1 en op mijn vorige telefoon.
Wat werkt wel:
592x480 op 1,5mbit - 160Kbit AAC - H.264
640x352 op 1,2mbit - 160Kbit AAC - H.264
640x480 op 2,2mbit - 160Kbit AAC - H.264
688x400 op 2,2mbit - 160Kbit AAC - H.264
704x400 op 1,2mbit - 100Kbit AAC - H.264
720x400 op 1,2mbit - 160Kbit AAC - H.264
848x480 op 1,2mbit - 160Kbit AAC - MPEG-4
Wat werkt niet (varieërend van 3 seconde afspelen en blijven hangen tot helemaal geen beeld. Geluid gaat wel gewoon verder):
848x368 op 1,2mbit - 128Kbit AAC - H.264
848x480 op alle bitrates - 128/160Kbit AAC - H.264
mvideoplayer heb ik ook geprobeerd maar dit maakt qua afspelen niets uit. Zelfde kuren als met de ingebouwde applicatie.
Meer mensen die last hebben hiervan? Ik gebruik Handbrake om de video's te converteren. Eventueel kan ik een sample filmpje beschikbaar stellen die bij mij niet goed meer werkt.
Goed nieuws, het heeft gewerkt.René van Gaalen schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:28:
[...]
En, al goed nieuws?
Hoop dat het gelukt is.
hij staat nu al ruim 10 uur aan en kan dit berichtje nog posten met 50% accu.
je moet wel goed doen wat er staat.
Heb het filetje gedelet met root explorer
en de reboot met quick reboot.
Succes als je het gaat uit voeren.
Ik ben weer helemaal blij met me steentje
- leeg -
Net van de officiele froyo naar froyomod 2.6 overgegaan. Wat een verademing. Deze gebruikt een andere kernel van de arabische release of zo. In elk geval dit is een 2.2.2 kernel met minder DSI bugs. Gaat een stuk soepeler nu allemaal. Alleen de batterij is gewoon nog steeds voor het einde van de dag leeg. grrrr Batterij kalibreren heeft niet geholpen dus ik ga maar een nieuwe bestellen, als ik een winkel heb gevonden.
Helaas Luigi87 maar je tip wilt niet werken, zodra ik de batterij eruit haal valt het toestel ook uit..
HOI.
Als je via quick reboot, een reboot doet dan sluit die af en op het moment dat je scherm zwart wordt haal je de accu eruit. Dan valt die niet uit en start die als het goed is gewoon op.Bananenspin schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:59:
Helaas Luigi87 maar je tip wilt niet werken, zodra ik de batterij eruit haal valt het toestel ook uit..
bij mij ging dit tot 2 keer goed, je moet wel echt een reboot doen!
- leeg -
Nog voordat ik het hele proces begin heb ik quick reboot getest, quick reboot blijft hangen bij mij, er word niet afgesloten/herstart.luigi87 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 00:04:
[...]
Als je via quick reboot, een reboot doet dan sluit die af en op het moment dat je scherm zwart wordt haal je de accu eruit. Dan valt die niet uit en start die als het goed is gewoon op.
Is er een alternatief?
Sinds de update merk ik een aantal dingen: hij is af en toe baggertraag. Als ik het menu open, moet de Milestone nog alle iconen opbouwen. Applicaties reageren traag of trager. Foto's maken werkt niet meer goed. Soms worden foto's niet opgeslagen. Hebben meer mensen daar last van?
==
hoi
Heb je quick reboot wel root acces gegeven, dit namelijk noodzakelijk voor de reboot apps.René van Gaalen schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:00:
[...]
Nog voordat ik het hele proces begin heb ik quick reboot getest, quick reboot blijft hangen bij mij, er word niet afgesloten/herstart.
Is er een alternatief?
- leeg -
Yup, moet nog eens een reset doen om het wellicht te verbeteren. Staat hierboven ook een how-to om Launcher pro ipv de std launcher te gebruiken waar mensen positieve ervaringen mee hebben.Eusebius schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:05:
Sinds de update merk ik een aantal dingen: hij is af en toe baggertraag. Als ik het menu open, moet de Milestone nog alle iconen opbouwen. Applicaties reageren traag of trager. Foto's maken werkt niet meer goed. Soms worden foto's niet opgeslagen. Hebben meer mensen daar last van?
Oh is quick reboot een app, en niet de ingebouwde reboot? Zal het morgen nog is een poging geven..luigi87 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 00:04:
[...]
Als je via quick reboot, een reboot doet dan sluit die af en op het moment dat je scherm zwart wordt haal je de accu eruit. Dan valt die niet uit en start die als het goed is gewoon op.
HOI.
Ik heb Superuser + Root Explorer geinstaleerd.luigi87 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:24:
[...]
Heb je quick reboot wel root acces gegeven, dit namelijk noodzakelijk voor de reboot apps.
Ik kan er maar niet achter komen hoe ik root acces kan instellen, hierdoor werkt quick reboot dus ook niet zoals je uitlegt.
Je zult inderdaad eerst root acces moeten verkrijgen om via Superuser, apps te voorzien van root acces. Root acces kunt je makkelijk krijgen door gebruik te maken van het Superoneclick programma.René van Gaalen schreef op zondag 03 april 2011 @ 08:32:
[...]
Ik heb Superuser + Root Explorer geinstaleerd.
Ik kan er maar niet achter komen hoe ik root acces kan instellen, hierdoor werkt quick reboot dus ook niet zoals je uitlegt.
Ik heb overigens alle mogelijke manieren geprobeerd om de batterij bug te verhelpen, als die er bij mij al is?.
Bij mij krijg ik niet de 60% te zien maar blijft staan op ?. Alle mogelijke combinatie zoals vermeld op eerder geposte link op XDA-Developers geprobeerd.
Misschien is dit alleen bij een bepaalde serie te reproduceren? Ik heb een UK model. @luigi87 Welk model heb jij bijv.?
Ik heb het eu model.
bij mij sprong die met een accu gelijk weer op 100%.
toen heb ik mijn andere accu gebruikt voor de volgende poging en die ging wel op 60% en laden toen op tot 100% in anderhalf uur.
weet je zeker dat je accu niet kapot is, ik had een kapotte accu met de levering van me toestel gekregen, deze bleef maar ? Aangeven.
Ik heb root acces gekregen door de app: universal androod van xda te gebruiken.
deze app installeer je en dan klik je op root verkrijgen, meer is het niet.
deze installeerd dan ook gelijk superuser en dit programma zorgt voor de root rechten verlening.
bij mij sprong die met een accu gelijk weer op 100%.
toen heb ik mijn andere accu gebruikt voor de volgende poging en die ging wel op 60% en laden toen op tot 100% in anderhalf uur.
weet je zeker dat je accu niet kapot is, ik had een kapotte accu met de levering van me toestel gekregen, deze bleef maar ? Aangeven.
Ik heb root acces gekregen door de app: universal androod van xda te gebruiken.
deze app installeer je en dan klik je op root verkrijgen, meer is het niet.
deze installeerd dan ook gelijk superuser en dit programma zorgt voor de root rechten verlening.
- leeg -
Op advies van mensen hier heb ik een reset gedaan en LauncherPro geinstalleerd. Eerste indruk: eindelijk werkt het zoals het hoort
Twee vragen:
- een heel aantal apps had ik verplaatst naar de SD kaart. Moet ik die opnieuw vanuit de Market installeren of kan ik ze ook weer vanaf de SD kaart installeren / activeren? Ze staan momenteel niet in het menu.
- als ze niet vanaf de SD kaart meer te gebruiken zijn, dan zijn ze nutteloos. Welke map op de SDkaart moet ik dan verwijderen?
Twee vragen:
- een heel aantal apps had ik verplaatst naar de SD kaart. Moet ik die opnieuw vanuit de Market installeren of kan ik ze ook weer vanaf de SD kaart installeren / activeren? Ze staan momenteel niet in het menu.
- als ze niet vanaf de SD kaart meer te gebruiken zijn, dan zijn ze nutteloos. Welke map op de SDkaart moet ik dan verwijderen?
==
hoi
@luigi87 Geen idee of mijn accu kapot is. Op zich werkt ie goed alleen zou ie wat langer mee mogen gaan. Ga eens kijken naar een nieuwe accu.
Krijg je het vraagteken alleen als je de Tweak uitvoert. Heb je er hiervoor geen last van gehad?TheJuul schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:00:
@luigi87 Geen idee of mijn accu kapot is. Op zich werkt ie goed alleen zou ie wat langer mee mogen gaan. Ga eens kijken naar een nieuwe accu.
- leeg -