Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 11:03

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

2.3 komt écht niet op de Milestone hoor. Ik zou er niet op rekenen.
We mogen blij zijn als Froyo dit jaar nog komt. Het zou me niks verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Lisadr schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:04:
@Rossi46

Ergens hoop ik dat ze 2.2 overslaan en binnen een paar weken met 2.3 komen. Maar het blijft Motorla. Dus ze zullen niet met een update komen of pas in maar 2011 met 2.2
2.2 /2.3 /2.x maakt niet uit alles komt op het zelfde neer--->
Ik hoop alleen maar op een vrijgegeven bootloader :) Maar dat is nog een 'bridge to far'.
Die RSA brute force is onnozel, iemand die gelovig is en voor ons kan bidden helpt evenveel.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-06 11:58
Ben inmiddels ook gestopt met het cyclen, ik had gehoop dat er veel meer gebruikers mee zouden doen en dat het dan nog een keer haalbaar was, maar nee helaas, en zeker nu bekend is dat de stekker eruit gaat heeft het nog weinig zin..

Gewoon maar wachten op 2.2, en hopen dat Motorola de bootload vrijgeeft..

Een ding wat ik niet snap is dat de Droid al Froyo heeft toch? Ofniet?
Zoveel verschil zit er niet tussen de Milestone en Droid (weinig tot geen) dus ik neem aan dat er ook niet erg veel aanpassingen gedaan moeten worden?

Net of er 1 iemand een half uurtje per dag mee bezig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

hoop doet leven
Facebook:

We apologize for the feedback we provided regarding our bootloader policy. The response does not reflect the views of Motorola. We are working closely with our partners to offer a bootloader solution that will enable developers to use our devices as a development platform while still protecting our users' interests. More detailed information will follow as we get closer to availability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334226

Zouden ze dan toch...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:31
Our users' interests? Wat mag dat zijn?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Als het goed is moet de atrix als eerst gelanceerd worden in UK en EU, dus denk wel af te stappen van tobo. Afgezien van de milestone vind ik vrij weinig tobo toestellen leuk. :( milestone met Tegra2.. i wish.

Bron:http://www.youtube.com/watch?v=mWEvWYbxLEo

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-06 11:58
Tsja, ik snap niet dat er niet meer android toestellen met fysiek toetsenbord worden uitgebracht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik ben net van een milestone naar een defy overgestapt (kwam daarvoor vanaf een G1) maar moet eerlijk bekennen dat ik het keyboard niet echt mis. De responsiveness van bijv. swype is supergoed!

Voor mij dus tijd om de MS in de verkoop te gooien :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Gebruikt iemand hier een Voip programma op zijn Mile/android toestel? (over wifi), zo ja welke app is goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81768

Heeft er iemand ook het volgende probleem bij de stock email app?
Heel vaak wanneer ik op een mail reply dan stuurt hij de reactie van diegene niet mee. Dit word bevestigd door diegene aan wie ik de mail vezend en door in verzonden items te kijken en daar zie ik iid alleen mijn reactie.
Het lijkt een beetje random te gaan. Soms stuurt hij het wel mee en dan weer niet. Ik heb dit probleem nooit eerder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

@dogtag : csipsimple vandaag 15m gebeld via wifi in de uk, geen problemen, gratis en goede integratie
@the dragon: ik gebruik alleen k9 mail en ben er erg tevreden over, veel meer opties zoals mail op server deleten en scrollen door o.a. je volume toetsen. tijden wanneer hij moet pollen en het belangrijkste, je kan afzetten dat hij geluid maakt als hij mail ontvangt, fijn voor tijdens het slapen!

[ Voor 22% gewijzigd door it0 op 01-02-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:12
Volgens deze pagina van Motorola USA is 2.2 al uit.
Er wordt met geen woord gerept over het HOE te installeren etc.
En die link die erbij staat brengt je terug naar de hoofd droid pagina dus ben je weer terug bij af |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Gman op 01-02-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-06 20:02
Dat gaat over de Droid niet de Milestone.. De Droid heeft al sinds vorig jaar 2.2

Zie ook: https://supportforums.mot.../manager/softwareupgrades

[ Voor 33% gewijzigd door Crim op 01-02-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Laatst online: 15-06 13:20
Crim schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:18:
Dat gaat over de Droid niet de Milestone.. De Droid heeft al sinds vorig jaar 2.2

Zie ook: https://supportforums.mot.../manager/softwareupgrades
Dit kan toch niet waar zijn!!!

BACKFLIP MB300 (Europe) - Will remain on Android 1.5
Eerste prijsvermelding - 1 november 2010

Een telefoon uit november 2010 zou toch zeker 2.2 (Froyo) moeten hebben en minimaal 12 maanden updates moeten bieden.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
Lisadr schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:28:
[...]

Een telefoon uit november 2010 zou toch zeker 2.2 (Froyo) moeten hebben en minimaal 12 maanden updates moeten bieden.
Ik blijf er bij, fabrikanten horen hardware & drivers voor hardware te leveren - google het OS. Weg fragmentatie (voor het grootste deel) Wil je als fabrikant een HSR uitbrengen - prima - daar is de market voor. Desnoods koppeling toestel / app - zodat het wel of niet betaald is.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

[...]

Dit is inderdaad wel erg sneu. Ik vraag me af wat er motorola intern aan de hand is. Steeds meer divisies vallen weg en nu de verkopen in europa stijgen trekken ze zich nog verder terug van ons continent.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

[...]

Ja het is wel waar en begrijpelijk aangezien de backflip een qualcomm chipset heeft die iets beter is dan de G1 chipset, dus 2.1 zal het toestel niet veel sneller maken (2.2 misschien door JIT) . Kut voor de backflip eigenaren maar het was eigelijk altijd al een budget phone:P, betekent niet dat motorola een goed bedrijf is:D
(backflip is van maart 2010 : US launch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Ik heb dit topic nog niet langs zien komen, dus hier komt ie.. er is een Hong Kong beta 2.2 ROM gelekt en daar is een Nandroid backup van. Zo kun je een echte Froyo op je Milestone zetten, incl. 2.2 kernel als ik het goed begrijp. Collega van me uit Thailand heeft dit succesvol geprobeerd:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=929646

Let op: dit is een beta ROM die is uitgelekt, dus er was geloof ik een issue dat je niet op de market kunt tenzij je een ander device ID spooft. Dit staat ergens in die thread ook beschreven geloof ik. De ROM is oa. in het Engels, maar niet in het Nederlands voor zover ik weet. Heb hem zelf nog niet geinstalleerd overigens, m'n collega had hem eerst clean geinstalleerd en daarna opnieuw, maar dan de apps2ext versie om geheugenkaart als phone memory te kunnen gebruiken (Froyo apps2SD viel hem wat tegen, werd niet genoeg ondersteund door apps). Bevalt hem prima na een paar dagen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Myedvyed schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:40:
Ik heb dit topic nog niet langs zien komen, dus hier komt ie.. er is een Hong Kong beta 2.2 ROM gelekt en daar is een Nandroid backup van. Zo kun je een echte Froyo op je Milestone zetten, incl. 2.2 kernel als ik het goed begrijp. Collega van me uit Thailand heeft dit succesvol geprobeerd:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=929646

Let op: dit is een beta ROM die is uitgelekt, dus er was geloof ik een issue dat je niet op de market kunt tenzij je een ander device ID spooft. Dit staat ergens in die thread ook beschreven geloof ik. De ROM is oa. in het Engels, maar niet in het Nederlands voor zover ik weet. Heb hem zelf nog niet geinstalleerd overigens, m'n collega had hem eerst clean geinstalleerd en daarna opnieuw, maar dan de apps2ext versie om geheugenkaart als phone memory te kunnen gebruiken (Froyo apps2SD viel hem wat tegen, werd niet genoeg ondersteund door apps). Bevalt hem prima na een paar dagen gebruik.
Een paar pagina's terug is dit al gemeld, er is ook een euro rom gelekt iets ouder dan de HK rom, maar ik ga geen nandroid doen nu er waarschijnlijk de originele uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368193

Verder is er nog ander goed nieuws:
Er is vandaag een early alpha release uitgekomen op XDA, 2.3/Gingerbead voor de Milestone!
Is allemaal nog buggy en niet aan te raden, maar dit geeft wel aan dat er op den duur toch een goede 2.3 te draaien zal zijn

(Schandalig verder trouwens, straks is er al een Cyanogen 2.3 terwijl Motorola nog geeneens 2.2 af heeft.. Op de website stond tot vandaag "Early Q1", waar nu Q1 staat..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Anoniem: 368193 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:50:
(Schandalig verder trouwens, straks is er al een Cyanogen 2.3 terwijl Motorola nog geeneens 2.2 af heeft.. Op de website stond tot vandaag "Early Q1", waar nu Q1 staat..)
Ach, ik heb er geen vertrouwen meer in. Als ik zie dat de Droid al sinds de zomer Froyo heeft en het voor EU telkens uitgesteld wordt, mag Motorola voor mij de pot op. Ik gebruik lekker custom ROMs en mijn volgende telefoon wordt gewoon een HTC ofzo. Dan heb je tenminste wél duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Voor mij ook geen motorola meer, nu het weer uitgesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:59
Hier nog een Milestone gebruiker die het zo langzamerhand helemaal klaar is met Motorola :N

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Same! Zodra er (het liefst dan maar HTC waar veel roms voor komen) met een toetsenbord komt (Iets beter qua specs dan de Desire Z) haal ik die gelijk.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 21:44
Ben gisteren een 2de handse motorola milestone gaan halen, eerst naar een vriend thuis gegaan en daar op zijn wifi gezeten. 's avonds dan thuisgekomen en een beetje op mijn thuisnetwerk gezeten, maar nu sinds deze morgen krijg ik hem niet meer geconnect... Er staat remembered bij mijn netwerk en volle verbinding, maar als ik op connect druk gebeurt er gewoon niets...

Heb al gezocht maar vind mensen bij wie de wifi crashed terwijl ze er mee bezig zijn of mensen waarbij de wifi niet wilt verbinden. Hier gebeurt er gewoon niets... het venstertje met connect verdwijnt dan gewoon...

[ Voor 22% gewijzigd door SdtThys op 04-02-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 21:46
@SdtThys, vaak helpt een restart. Of een programma als WeFi Connect werkt ook beter dan de standaard Motorola instellingen.

@rest, waarom zijn jullie zo negatief over motorola? 2.1 draait prima. Het enige voordeel van 2.2 is, dat je enkele apps op je sd-card kan zetten. (Tenminste, zo zie ik het). Ik ben uiterst tevreden met de moto. Eén van de beste toestellen die ik ooit heb gehad (Al aardig wat HTC's gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:22

TheFirepit

Vuurbal

DiMacho schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:00:
@rest, waarom zijn jullie zo negatief over motorola? 2.1 draait prima. Het enige voordeel van 2.2 is, dat je enkele apps op je sd-card kan zetten. (Tenminste, zo zie ik het). Ik ben uiterst tevreden met de moto. Eén van de beste toestellen die ik ooit heb gehad (Al aardig wat HTC's gehad).
Waarschijnlijk vanwege het feit dat hier veel tweakers zijn die graag hun eigen zooi erop willen zetten. Ik heb ook een Milestone en ben er erg tevreden mee. Het puntje wat ik op dit moment alleen mis is inderdaad de apps2sd.

Over het updaten zit er wel een kern van waarheid in, maar ga je naar een ander merk (behalve HTC en de Nexus zelf) dan heb je precies hetzelfde probleem. Op dat gebied lopen fabrikanten ook hopeloos achter bij de huidige verwachting/technologien.

Tenzij er iets heel erg goeds tijdens het MWC komt weet ik zeker dat mijn volgende mobiel weer een Motorola is, namelijk de Atrix.

[ Voor 7% gewijzigd door TheFirepit op 04-02-2011 13:13 . Reden: toevoeging ]

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
[quote]DiMacho schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:00:
@SdtThys, vaak helpt een restart. Of een programma als WeFi Connect werkt ook beter dan de standaard Motorola instellingen.

Herstarten werkt niet, al een paar keer gedaan.
WeFi connect... weet niet hoe ik het op mijn milestone moet krijgen, wifi werkt niet, nieuw abbonement met mobiel internet is pas voor binnen 2 weken, en als ik het .apk bestand wil sturen vanaf mijn mbp nadat ze gepaired zijn dan krijg ik de melding dat de milestone "dit type bestanden nooit accepteert..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-06 09:18
Ik heb inmiddels de vierde aangeschaft. Nu heeft iedereen in huis een Milestone, geen gezeur en gezeik. Voldoet aan ieders verwachtingen. Behalve dan app2SD, dat wil ik nog wel. En dat is dan puur vanwege het aantal games/apps dat ik wil installeren.

Ik moet wel zeggen dat de 2.2 nandroid's veel snappier zijn. Ik hoop dat ik dat ook terugzie in de 2.2 ROM.

Wat betreft WiFi, heb je toevallig een WNDR3700? Daar heb ik regelmatig gezeik mee, gisteren nog. Een reboot van de router is het enige dat dan helpt. Moet wel een echte reboot zijn, geen apply ofzo. Stekker eruit en er weer in en hoppa opeens wel verbinding (WPA2+MAC). Heb ik overigens met elke WiFi client, niet alleen de Milestone's.

[ Voor 32% gewijzigd door Die Bruine op 04-02-2011 13:39 . Reden: Typo's ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Laatst online: 12-06 19:14
DiMacho schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:00:
Tsja, ik vind het stom dat motorola de bootloader niet vrijgeeft. Aan de andere kant, wisten we dit niet al toen we dat ding bestelde? Ik heb hem in begin januari 2010 besteld, toen was toch al bekend dat de bootloader gelockt was, of niet? Verder als zodra de 2.2 update er is, dan heeft het weliswaar heel lang geduurt, maar dan is het volgens mij het toestel die veruit de meeste updates gekregen heeft. Wat dat betreft doet motorola het dan wel weer goed. Hun communicatie is alleen wel weer totaal waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
Nee heb gewoon een Linksys WAG54G2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:52
SdtThys schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:22:
[quote]DiMacho schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:00:

Herstarten werkt niet, al een paar keer gedaan.
WeFi connect... weet niet hoe ik het op mijn milestone moet krijgen, wifi werkt niet, nieuw abbonement met mobiel internet is pas voor binnen 2 weken, en als ik het .apk bestand wil sturen vanaf mijn mbp nadat ze gepaired zijn dan krijg ik de melding dat de milestone "dit type bestanden nooit accepteert..."
Ik heb het wel weer eens werkend gekregen door de APN-settings te resetten, verbinding te maken en daarna restart. Om een of andere vage reden heeft het ding af en toe geen zin om DNS bij te werken bij switchen van wifi naar 3G en omgekeerd. Hoop dat dat in 2.2 ook beter is.
Qua hardware wel tevreden met de milestone, maar alle beloften van Motorola ten spijt is het software vlak(wat toch de meer dan de helft van de smartphone is) zwaar achter gebleven.
Ik moet toch stevig nadenken of ik de milestone aan blijf houden over een jaar, waarschijnlijk wordt het daarna geen motorola meer, tenzij ze hun leven sterk beteren.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 21:46
Morgoth schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:27:
[...]

Tsja, ik vind het stom dat motorola de bootloader niet vrijgeeft. Aan de andere kant, wisten we dit niet al toen we dat ding bestelde? Ik heb hem in begin januari 2010 besteld, toen was toch al bekend dat de bootloader gelockt was, of niet? Verder als zodra de 2.2 update er is, dan heeft het weliswaar heel lang geduurt, maar dan is het volgens mij het toestel die veruit de meeste updates gekregen heeft. Wat dat betreft doet motorola het dan wel weer goed. Hun communicatie is alleen wel weer totaal waardeloos.
Het was idd bekend. Het is alleen jammer dat ze al een half jaar de 'belofte' voor 2.2 niet waarmaken. Mensen gaan het dan verwachten.
Ach met Launcher Pro kan je heel wat van je Moto maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Ik mis flash ook, wil graag pokeren via de nieuwe app van fulltilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
DiMacho schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:51:
[...]

Het was idd bekend. Het is alleen jammer dat ze al een half jaar de 'belofte' voor 2.2 niet waarmaken. Mensen gaan het dan verwachten.
Ach met Launcher Pro kan je heel wat van je Moto maken!
Inderdaad, dat is dus eigenlijk ook weer de communicatie. Ze hadden de milestone als flash-ready toestel op de markt gezet, en een jaar later heeft dat ding nog steeds geen flash. Niet dat flash me nu heel erg interesseert, maar toch.

Ander voorbeeld van de achterlijke communicatie van motorola is het volgende. Ik heb ongeveer een half jaar geleden eens een mailtje naar de supportdesk van motorola gestuurd omtrent het probleem van de muziek die stopt of een willekeurig ander nummer gaat spelen bij het bewegen van de mini-jack. Het antwoord was "wij ondersteunen alleen de bij het toestel geleverde koptelefoon". |:( Als je niet wilt dat mensen er eigen koptelefoons op gaat aansluiten, maak dan ook niet een standaard 3,5mm mini-jack in die telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
Heb juist gewoon een factory reset gedaan, in de hoop dat de wifi erna terug zou werken. Maar ook dit heeft niets opgelost. Als je wilt verbinden is het precies dat hij gwn het wachtwoord opslaagt maar niet probeert te verbinden. Heb op het netwerk van mijn buur willen inloggen met een verzonnen ww, en het enigste wat er gebeurd is dat er onder het netwerk komt staan remembered... Hij probeert dus niet in te loggen want anders zou je toch melding moeten krijgen van ww incorrect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Volgens FaceB. heeft polen nu de 2.2 update gekregen (20 min geleden voor het eerst opgemerkt, maar ja 1 getuige is geen getuige). Ben benieuwd naar het officiële update bericht. WEER vertraging milestone update....

[ Voor 11% gewijzigd door D0gtag op 04-02-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Yep...
Hi all. Some news. Our planned initial rollout of Android 2.2 (FroYo) for Milestone has been delayed - hence the change on our software upgrade website. We apologise for this delay which is due to necessary work that we need to do to ensure we deliver the best possible upgrade. We would like to reassure you that we are still on track to deliver FroYo for Milestone this quarter. We'll be sharing some news on features shortly and so please watch this space.
bron: http://www.facebook.com/t...=121867580498&topic=19714

Ik vind het echt schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 22:24
Ik niet.

Ik blijf me verwonderen over de vele negatieve reacties betreffende de frimware upgrades voor de Milestone.
Bij mijn weten is de Milestone één van de telefoons die de meeste upgrades heeft ontvangen van alle Android toestellen op de markt. Misschien zelfs de allermeeste.
Uitgezonderd natuurlijk de Nexus en overige toestellen uitgebracht door Google zelf.

Dat wil niet zeggen dat alles perfect is in Milestone-land. En al zeker niet in Motorola-land, de andere toestellen van het merk moeten het stellen met weinig tot geen updates. En ook het locken van de Milestone bootloader vind ik zonde, ik hoop dat ze de code zullen vrijgeven eens de support voor het toestel is afgelopen.
Maar dus nogmaals, de Milestone heeft al heel wat updates achter de rug, meer dan menig HTC, Sony, Samsung, ...

En ik verkies ook een volledig geteste frimware die wat later komt dan eentje vol met bugs.
Who cares dat ik 2.2 vijf maand later zal gerbuiken. Afgezien van Apps2SD mis ik eigenlijk niets, zolang de update dus zeker komt vind ik het prima.

Al bij al zou ik, wetende wat ik nu weet, nog steeds voor de Milestone hebben gekozen. Vanwege de in mijn ogen superieure bouwkwaliteit. Alsook vanwege de vele updates.

Natuurlijk. Als je me vraagt wat mijn dream-team zou zijn, dan is dat een door Google uitgebrachte telefoon met de bouwkwaliteit van de Milestone en state of the art specs. Iets wat in mijn ogen vandaag niet wordt aangeboden. Wie weet, misschien werken Google en Motorola nog wel eens samen in die richting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Hoe kun je dit niet schandalig vinden:
- De Droid heeft al een half jaar Froyo. Het enige verschil is CDMA/GSM en eventueel de taal. Meer kan ik me niet voorstellen.
- Er werd geadverteerd met Flash bij het product. Dit is alleen mogelijk met Froyo, en die hebben we niet, dus hebben ze gewoon valse voorwendselen gebruikt.
- Van een telefoon van dit kaliber (lees: prijs) mag ik toch zeker wel verwachten dat een update die er voor vrijwel alle (enigszins high-end) toestellen tegenwoordig wel is er gewoon komt en niet keer op keer maanden uitgesteld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Precies, het is jammer dat met de vele mods je kernel op dit moment nog steeds niet 100% 2.2.1 is maar modden is wel degelijk mogelijk. Maar dit drijft puur en alleen op de populariteit van het toestel. De andere, minder populaire toestellen van motorola hebben het een stuk moeilijker.

Ik hoop dat motorola na hun actieve ondersteuningsperiode de bootloader openzet. Ik dacht in eerste instantie ook dat ik niet weer voor een motorola zou gaan maar motorola toestellen zijn gewoon erg degelijk. Daar komt geen HTC/Samsung in de buurt, bovendien zijn ze in Europe nog enigzins exclusief.

Maargoed in support op de Europese markt zou motorola best mogen investeren. Helaas doen ze het tegengestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik er van overtuigd ben dat al het geklaag op vooral Facebook maar ook talloze fora (waaronder XDA natuurlijk) er toe heeft bijgedragen dat Motorola überhaupt besloten heeft een update naar 2.2 te gaan ontwikkelen. Want daar waren ze ook heel lang heel vaag over. Dat terwijl de Droid 'em toen al had.

En dan doen ze er inmiddels ook al een half jaar over om 'em te ontwikkelen. Dat terwijl de Milestone (als één van de weinigen) een stock-Android draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Buiten de voorgenoemde verschillen was er nog een verschilletje tussen de Milestone en de Droid, de Milestone had multi-touch. Ik weet niet of de Droid dit inmiddels ook heeft, maar hoe dan ook lijkt dit me ook geen wereldschokkend iets. Drivertje of zelfs settinkje zou genoeg moeten zijn om dit in de Milestone aan te zetten.

Misschien moeten ze voor meerdere regio's en talen de firmware testen, en zijn een paar al 'klaar' maar willen ze alles tegelijk releasen om te voorkomen dat b.v. iedereen de Poolse update gaat draaien.

Misschien willen ze een nieuwe app inbouwen en zijn ze aan het onderhandelen over licenties.

Misschien is dit de allerlaatste update die we gaan krijgen, zelfs geen bugfixes meer, en willen ze dit extreem goed testen.

Wat het ook is, als ze zelf eens meer uitleg zouden geven zouden mensen er meer begrip voor kunnen opbrengen.

Verder nogmaals een waarschuwing: verwacht niet teveel van Apps2SD. Een collega van me werd gek van het gebrek aan ruimte en kon niet meer wachten op Froyo, waarin Apps2SD alles wel op zou lossen (tenminste, dat verwachtten wij). Hij heeft de gelekte Hong Kong ROM geprobeerd en het viel flink tegen, veel apps ondersteunen het nog niet en inmiddels heeft hij een custom versie met apps2ext geinstalleerd, waar hij wel tevreden mee is.

Flash (en dat is alweer 11.3MB) kan b.v. niet op SD (volgens mijn Milestone 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik verwacht ook geen wonderen van 2.2 inderdaad wat betreft app2SD. Maar als de kernel ook echt 2.2 is dan wil ik best een Custom ROM proberen. Ik heb twee Customs geprobeerd, om te huilen. Mijn stock 2.1 is volgens mij 1x gecrashed in een maand of 4. En dat terwijl ik wou gamen. Dat noem ik dan retestabiel. Die Customs klapperen om de haverklap. Er zullen vast wel goede zijn, maar die installeer ik pas na 2.2. Kan ik eindelijk mijn Milestone volproppen met games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 16:44
Myedvyed schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 10:35:
Flash (en dat is alweer 11.3MB) kan b.v. niet op SD (volgens mijn Milestone 2)
Met Froyomod is het mij wel gelukt deze op sd te krijgen en werkend maar er blijft alsnog 7.7mb op het interne geheugen staan..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334226

Die Bruine schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:00:
Ik verwacht ook geen wonderen van 2.2 inderdaad wat betreft app2SD. Maar als de kernel ook echt 2.2 is dan wil ik best een Custom ROM proberen. Ik heb twee Customs geprobeerd, om te huilen. Mijn stock 2.1 is volgens mij 1x gecrashed in een maand of 4. En dat terwijl ik wou gamen. Dat noem ik dan retestabiel. Die Customs klapperen om de haverklap. Er zullen vast wel goede zijn, maar die installeer ik pas na 2.2. Kan ik eindelijk mijn Milestone volproppen met games.
Je kunt ook ScummVm erop zetten (da's wel ff 24mb) en dan alle spellen op de SD kaart zetten, daar zijn spellen bij van 200+mb maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Die Android-telefoonmakers hadden gewoon minstens 4GB flashgeheugen in elke telefoon moeten stoppen.

Wat kosten een paar flashchips tegenwoordig nog? Er zijn 4GB SD-kaarten te koop van 5-6 euro als het effe moet. Die geheugenhoeveelheid had dus best in elke telefoon gekund, en dan was APPS2SD nooit nodig geweest.

[ Voor 19% gewijzigd door Katsunami op 06-02-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244527

:( Je koopt telefoon (is van jou dus) - je koop sd card (is ook van jou) - je kiest voor open systeem die beide ondersteunt en ..... Dan heb je nog zo veel gerot.... nodig om die twee aan de praat te krijgen. Het ergste is dat er zo veel mensen zijn die het normaal vinden ; je moet je telefoon onderste boven tweak , modden , apps2sd aan kopen, om je geheugen te gebruiken voor apps .... Geef mij dan gewoon gesloten IPhone, dan weet ik te voren dat het niet kan.

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-06 23:05
Ik krijg steeds meer t gevoel dat moto straks gewoon 2.2 cancelled met als reden. "We are unable to deliver the best android experience to the milestone with android 2.2, therefore it will remain on android 2.1".

Hetzelfde hebben ze gedaan met de motorola cliq 1.6 naar 2.1 upgrade.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Waarom zouden ze dat doen als ze alles al hebben draaien op de droid en er dus al leaks zijn voor de milestone?

Lijkt me raar.. Is de milestone 2 al uit en wat draaid die dan?

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 20:55
Zelfs als ze Froyo cancellen, denk ik persoonlijk dat het niet zo een groot probleem hoeft te zijn. Eclair werkt hartstikke goed op de Milestone. Daarnaast is community ondersteuning voor de Milestone erg goed. Er zijn meerdere Froyo ROMs beschikbaar en er zijn zelfs al stappen gezet bij het maken van een Gingerbread ROM.

Het zal tot voor irritatie blijven leiden dat Motorola nog steeds de upgrade niet af heeft, maar inmiddels moet iedereen hier toch wel weten dat het geen zin meer heeft er woorden aan vuil te maken?

De Milestone 2 is al uit, ik heb er één :) Deze draait Froyo standaard. Overigens geeft Moto bij de 2 zelf al aan dat je hem alleen moet kopen als de huidige feature set je interesseert, niet als je upgrades verwacht/wilt.

Zelfs dan, de community voor de 2 begint enigszins op gang te komen, dus wie weet wat er allemaal zal gebeuren.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

http://www.motocountdown.eu/

Haha, dat iemand daar een website voor heeft gemaakt :P

• Rossi46
MaDLiVe schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:26:

Het zegt meer over in welke mate ze hun klanten tegen zich in het harnas aan het jagen zijn... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Iemand ervaring met het vervangen van de frontpanel / digitizer? Ik gebruik deze guide: http://www.ifixit.com/Gui...-Droid-Front-Panel/2958/1, en ik ben bij stap 22 (http://www.ifixit.com/Gui...-Droid-Front-Panel/2958/8). Daar moet je een aantal 2,5mm kruiskop schroefjes verwijderen. Mijn vraag is aan iemand met ervaring hoe je dit gelukt is. Die dingen zijn woest klein, heb er niet echt een juiste schroevendraaier voor. Bestaan die wel, en is het je gelukt om die dingen er uit te krijgen zonder de schroefjes te slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Ja die bestaan, gewoon bij de praxis, geduld en een vaste hand. Je kan ook een mooi setje bij dealextreme scoren...

Je hebt van die juwelier schroevendraaiers, 5 in een blauw transparant doosje, die wil je niet.

Ik heb er 1 van Lux profi die koste iets van 3 a 5 euro, heb je heel je leven plezier van in tegenstelling tot 1tje van 1 euro die afbreekt en geen grip op kunt zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb een berg aan schroevendraaiers di ik bij spullen uit China kreeg. Het was inderdaad even zoeken maar uiteindelijk heb ik ze wel los gekregen. Kwestie van de juiste maat vinden. Ze zitten ook nog vast met locktite als ik me niet vergis. Dus na wat kracht komen ze wel gewoon los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Iemand ervaring met het terugbrengen van het toestel? Ik heb het destijds gekocht omdat er Flash op zou zitten, maar nu is het nog steeds niet geleverd.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
Lol echt? Hoe lang heb je dat ding dan al? Ik zou het je wel willen zien proberen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
MaDLiVe schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:26:

Top! Ze moeten alleen wel vermelden dat het oorspronkelijk in Q4 2010 had moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Lisadr schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:12:
[...]

Top! Ze moeten alleen wel vermelden dat het oorspronkelijk in Q4 2010 had moeten komen.
Dacht ik ook toen ik naar de pagina ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19082

Ik snap het probleem hier niet helemaal, jullie wachten allemaal op de officiele update vanuit Motorola? Want ik heb nu al een maand of 2.2.1 op mijn Milestone draaien en dit gaat echt perfect, geen enkel probleem waar dan ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:01

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb die hoop ook al lang opgegeven. Voor mij geen officiële update meer van Motorola. De ROM's van XDA doen het prima.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Eusebius schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:18:
Iemand ervaring met het terugbrengen van het toestel? Ik heb het destijds gekocht omdat er Flash op zou zitten, maar nu is het nog steeds niet geleverd.
Respect als het je lukt. Dit gaat namelijk een gehannes worden tussen leverancier en fabrikant. In Nederland is het zo geregeld dat je voor klachten e.d. gewoon bij de leverancier moet zijn. Alleen de leverancier gaat je vrolijk doorsturen naar de fabrikant (wat juridisch gezien niet mag, zover ik weet). Daar ga je niet uitkomen als je geen rechtsbijstand hebt, of geld en tijd over hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Anoniem: 19082 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:35:
Ik snap het probleem hier niet helemaal, jullie wachten allemaal op de officiele update vanuit Motorola? Want ik heb nu al een maand of 2.2.1 op mijn Milestone draaien en dit gaat echt perfect, geen enkel probleem waar dan ook mee.
Als je dan toch bezig bent, vertel dan ook welke precies ;) .

Bovendien draai je nu volgens mij niet de 2.2 kernel omdat het een mod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Morgoth schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:20:
Respect als het je lukt. Dit gaat namelijk een gehannes worden tussen leverancier en fabrikant. In Nederland is het zo geregeld dat je voor klachten e.d. gewoon bij de leverancier moet zijn. Alleen de leverancier gaat je vrolijk doorsturen naar de fabrikant (wat juridisch gezien niet mag, zover ik weet). Daar ga je niet uitkomen als je geen rechtsbijstand hebt, of geld en tijd over hebt....
Vaak helpt het wel als je laat blijken geen andere 'oplossingen' te accepteren en kennis van zaken hebt, omdat het ze dan meer tijd en moeite kost om je niet te helpen. Uiteraard altijd netjes blijven, maar wel duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 20:55
Die Bruine schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 20:14:
[...]

Als je dan toch bezig bent, vertel dan ook welke precies ;) .

Bovendien draai je nu volgens mij niet de 2.2 kernel omdat het een mod is.
Als je enige achtergrondinformatie opzoekt, en door [Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's bladert, zul je ontdekken dat er wel degelijk een 2.2 kernel wordt gebruikt voor de mod's. Er wordt dus wel degelijk een officiële Motorola kernel gebruikt.

De Gingerbread release waar aan wordt gewerkt draait bij mij weten op dezelfde kernel. Helaas kan ik het nog niet uitproberen, omdat mijn Milestone nog niet terug is van zijn vakantie in Frankrijk. :|

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Morgoth schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:20:
[...]

Ik heb de officiele advertentietekst niet meer. Daar stond het op. Mijn ervaring is dat je vaak wel een reactie krijgt als je een goede, serieuze brief of mail stuurt. Of je je gelijk krijgt, is een tweede. Maar je zet denk ik wel iets in gang.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361249

hey
ik heb gangstar miami vindication op mn milestone
in et begin kon ik et prima spelen maar na een paar dagen crasht ie bij het laden van de game
hoe kan dit? komt et gwoon doordat de milestone geen genoeg RAM heeft ofso? waarom deed ie et eerst wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
w0ndersp00n schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 20:36:
[...]

Als je enige achtergrondinformatie opzoekt, .........
Daar heb ik dan overheen gelezen. Blijft nog de vraag welke dan wel stabiel was. Ik heb zelf CMh of hie die ook het en Froyo gebruikt. Instabiel als de ..... Uit het Custom topic:
2.4.0.c en dan echt al een stuk of 12 reboots. Kan er meteen weer af. Alhoewel, ik ga even testen zonder alles naar SD te installen. Zo niet, weg ermee.

Ik heb het gehad. Ga maar weer terug naar Service Version WWE want dit is echt drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Anoniem: 361249 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:18:
hey
in et begin kon ik et prima spelen maar na een paar dagen crasht ie bij het laden van de game
hoe kan dit? komt et gwoon doordat de milestone geen genoeg RAM heeft ofso? waarom deed ie et eerst wel
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Die Bruine schreef op maandag 14 februari 2011 @ 08:11:
[...]

Daar heb ik dan overheen gelezen. Blijft nog de vraag welke dan wel stabiel was. Ik heb zelf CMh of hie die ook het en Froyo gebruikt. Instabiel als de ..... Uit het Custom topic:

[...]
2.4 loopt bij mij gewoon stabiel, geen reboots. Ik heb dan ook eigenlijk alleen flash op de SD geïnstalleerd. 2.5 is ook uit, deze kan je ook proberen
Anoniem: 361249 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 18:18:
hey
Om toch maar even serieus te reageren; probeer de cache van de app te wissen. Settings -> manage applications.

[ Voor 34% gewijzigd door Nikeau op 14-02-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Draai sinds vanochtend 2.5. Tot op heden nog nergens last van. En ik kan App2SD gebruiken. Zie wel of ik straks nog update naar 2.2. Als dit zo stabiel blijft draaien wil ik wel zien wat de Motorola 2.2 voor meerwaarde heeft. Stock ROM's kunnen retestabiel zijn. Tijd zal ons leren :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Die Bruine schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:43:
Draai sinds vanochtend 2.5. Tot op heden nog nergens last van. En ik kan App2SD gebruiken. Zie wel of ik straks nog update naar 2.2. Als dit zo stabiel blijft draaien wil ik wel zien wat de Motorola 2.2 voor meerwaarde heeft. Stock ROM's kunnen retestabiel zijn. Tijd zal ons leren :z
Wanneer Motorola 2.2 uitbrengt zal de maker die gebruiken om versie 3.0 van zijn rom te releasen! Dan heb je het beste van beide wereldenen, want het is ten slotte allemaal nog gebasseerd op de geleakte SBF en die was niet helemaal bug vrij!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-06 20:13

WWJD

*pluh*

Eindelijk wat nieuws over Froyo!
(via Facebook)
FroYo for Milestone: Hi all, as previously announced, Motorola is preparing to upgrade the MILESTONE A853 to FroYo (Android 2.2). We are exploring some testing opportunities in advance of full release. 02 users in Germany please click this link if you're interested in getting involved. http://moto.ly/a853froyobeta *German 02 users only please at this stage*. Thanks!
As previously announced, Motorola is preparing to upgrade the MILESTONE A853* to FroYo (Android 2.2)**. We are exploring some early testing opportunities in advance of full release. Milestone A853 Europe owners interested in taking part should first sign up for the Motorola Owners' Forums and then the Motorola Feedback Network. In the event that there is pre-launch testing, qualified Motorola Feedback Network members would be invited to take part.

Information for other regions will be announced as it becomes available.

*This potential opportunity is for European Milestone A853 phones only. Milestone A854 and Milestone XT720 users are not eligible.
** Phones that have unofficial software or are rooted may not upgrade so please ensure you are running Motorola authorized software.

Mark
Support Forums Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
Ik zie het zo gebeuren dat er weer uitstel komt met de strekking 'an early summer release is expected'. (Nee dit is op niets meer gebaseerd dan een gevoel)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@WWJD

Bedankt!
Te gek voor woorden dat ze nu pas beginnen met testen van 2.2! Dus nog 3 a 10 weken wachten!

@Slaapje
Als ze respect en klanten willen winnen, zouden ze gelijk 2.2 moeten overslaan en naar 2.3 moeten gaan. Maar dat gaat Motorola echt niet doen.

[ Voor 41% gewijzigd door Lisadr op 15-02-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
True, maar inderdaad, dat gaat zeker niet gebeuren.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik vraag mij af of de bootloader ook een update krijgt. In dat geval kan het voor mensen die de update installeren wel eens onmogelijk worden nog custom roms te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:31
Het gaat niet om de bootloader, die wordt nooit geupdate (maar kan je wel handmatig updaten). Het gaat om de recovery.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik draai nu een paar dagen froyoMOD 2.5, en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben, stabiel en snel. alles werkt naar behoren, OCén hoeft niet, is al ingebakken in de mod naar 800mhz.

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 14:29
mijn milestone loopt sinds vandaag op de nieuwe cronos build. android 2.3.2 loopt als een trein en super stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat het telefoonproces vast loopt als ik gebeld wordt, heel irritant.
Misschien maar eens resetten binnenkort.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Omdat ik niet de X10 mini pro wil, de Xperia Pro pas in Juni zal komen en en de Milestone nu voor een gunstige prijs tegenover de Desire Z te koop is twijfel ik over de aanschaf ervan. Updates zijn misschien wat trager, maar boeit mij niet echt heel erg. Hardware is wat verouderd, maar ik heb ook een iPod Touch voor alle leuke apps. Enige wat ik me afvraag, hoelang gaat de accu mee? Ik vind iedere avond opladen geen probleem, maar haald de Milestone de gehele dag met push mail (g- en hotmail), whatsapp aan en wat bellen/smsen/internetten? Verbinding vrijwel altijd 3G en geen Wi-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jahoor wees gerust =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:23
D0gtag schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:12:
Ik draai nu een paar dagen froyoMOD 2.5, en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben, stabiel en snel. alles werkt naar behoren, OCén hoeft niet, is al ingebakken in de mod naar 800mhz.
Werkt het cameragedeelte ook helemaal? Want ik meen me te herinneren dat dat het enige puntje was dat het niet deed(geloof filmpjes of de barcodescanner0 een tijd terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

BarôZZa schreef op zondag 20 februari 2011 @ 01:37:
[...]

Werkt het cameragedeelte ook helemaal? Want ik meen me te herinneren dat dat het enige puntje was dat het niet deed(geloof filmpjes of de barcodescanner0 een tijd terug.
In 2.4 deed ie t ook al prima, dat was een bug een paar versie's terug :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

BarôZZa schreef op zondag 20 februari 2011 @ 01:37:
[...]

Alles doet het prima, nogsteeds geen instabiliteit, accu gaat ook prima, je moet alleen een script aanpassen om ipv 800mhz naar 1000mhz te gaan met lagere vsel, dat moet ik nog ff uitzoeken hoe. Maar zeer tevreden met deze rom. Flash etc werkt ook naar behoren.

Op XDA staat nu trouwens de laatst gelekte versie van 2.2.1 mogelijk wordt dit de officiele rom (met de hollandse taal ingebouwd).
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=963429

[ Voor 14% gewijzigd door D0gtag op 23-02-2011 17:42 ]

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-06 14:00
goedemorgen!
zo te zien dus toch een 2.2 update?! maar blijkbaar draaien veel van jullie al op de custom builds. is er al een build beschikbaar die echt alles goed draait? de laatste keer dat ik me er in verdiepte was bluetooth en wifi nog niet volledig ondersteund, maar lees gelukkig dat de camera bug eruit is.

ik wordt nl gek van de reboots! echt vaak. de laatste tijd is hij ook erg langzaam. vooral in whatsapp als de gesprekken langer worden. gelukkig helpt een clear van de conversation dan wel, maar de reboots blijven en soms lijkt het echt op een windows phone!

hopelijk komt 2.2 snel uit. beter zou 2.3 zijn :(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik ben nog steeds blij met Froyomod 2.5 op dit moment. Het enige wat bij het starten van de phone force closes gaf om een of andere reden was email.apk, maar aangezien ik alleen gmail gebruik heb ik deze .apk gewoon verwijderd. Mocht dit wel gewoon goed werken bij iemand anders dan is het een lokaal probleem en weet ik verder geen issues.

☻/
/▌
/ \

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:14
Kixtart schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:55:
Ik ben nog steeds blij met Froyomod 2.5 op dit moment. Het enige wat bij het starten van de phone force closes gaf om een of andere reden was email.apk, maar aangezien ik alleen gmail gebruik heb ik deze .apk gewoon verwijderd. Mocht dit wel gewoon goed werken bij iemand anders dan is het een lokaal probleem en weet ik verder geen issues.
Bij mij FCde de market steeds bij elke reboot op FroYoMod 2.5. Heb er een factory reset tegenaan gegooid en nu heb ik het probleem niet meer (en draait FYM2.5 nog soepeler _/-\o_ )

site

• nightshadow999
  • Laatst online: 07-06 14:20

nightshadow999

nightshadow

fabstar81 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:26:
goedemorgen!
zo te zien dus toch een 2.2 update?! maar blijkbaar draaien veel van jullie al op de custom builds. is er al een build beschikbaar die echt alles goed draait? de laatste keer dat ik me er in verdiepte was bluetooth en wifi nog niet volledig ondersteund, maar lees gelukkig dat de camera bug eruit is.

ik wordt nl gek van de reboots! echt vaak. de laatste tijd is hij ook erg langzaam. vooral in whatsapp als de gesprekken langer worden. gelukkig helpt een clear van de conversation dan wel, maar de reboots blijven en soms lijkt het echt op een windows phone!

hopelijk komt 2.2 snel uit. beter zou 2.3 zijn :(
Ik draai sinds een paar weken op Cyanogenmod 6.1. Om eerlijk te zijn heb ik er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan. Op het laatst had ik op de stock 2.1 dagelijks spontane reboots, werd hij steeds slomer, begon ik de flash functionaliteit steeds meer te missen, soms oplaadproblemen en kwam ik steeds (intern) geheugen tekort. Sinds CM 6.1 geen spontane reboot meer gehad..

Zo gauw er goede navigatie beschikbaar is voor 2.3 stap ik over naar Cyanogenmod 7.

Nightshadow

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:19
welke kernel gebruiken jullie voor de 2.2 custom roms? :)
Buiten de got zijn er nog een aantal test leaks als ik xda zo volg..

I don't drive fast, I only fly low!

• fabstar81
nightshadow999 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:39:
[...]

Ik draai sinds een paar weken op Cyanogenmod 6.1. Om eerlijk te zijn heb ik er spijt van dat ik het niet eerder heb gedaan. Op het laatst had ik op de stock 2.1 dagelijks spontane reboots, werd hij steeds slomer, begon ik de flash functionaliteit steeds meer te missen, soms oplaadproblemen en kwam ik steeds (intern) geheugen tekort. Sinds CM 6.1 geen spontane reboot meer gehad..

Zo gauw er goede navigatie beschikbaar is voor 2.3 stap ik over naar Cyanogenmod 7.
dat zijn echt precies de klachten die ik ook heb! vandaag nog een reboot gehad. heb het vaak als ik via google maps navigeer en ik wordt ineens gebeld. hoppaaaaaa, reboot! :(
hij wordt ook steeds slomer. soms door whatsapp geen bericht meer te typen. duurt dan een minuut ongeveer en dan pikt ie hem weer op.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
fabstar81 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:04:
[...]

dat zijn echt precies de klachten die ik ook heb! vandaag nog een reboot gehad. heb het vaak als ik via google maps navigeer en ik wordt ineens gebeld. hoppaaaaaa, reboot! :(
hij wordt ook steeds slomer. soms door whatsapp geen bericht meer te typen. duurt dan een minuut ongeveer en dan pikt ie hem weer op.
Heb je ooit al eens zelf gerommeld met je Milestone? Een custom rom installeren is niet zo lastig.

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Joolee schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:39:
[...]

Heb je ooit al eens zelf gerommeld met je Milestone? Een custom rom installeren is niet zo lastig.
Niet zo lastig!!!! understatement: je hoeft niet eens ADB shell meer te gebruiken of commando's typen, gewoon Androiani recovery--> froyomod in updates folder kwakken-> recoverymode-> upate met froyomod. Klaar is kees.

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:22

TheFirepit

Vuurbal

D0gtag schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:45:
[...]

Niet zo lastig!!!! understatement: je hoeft niet eens ADB shell meer te gebruiken of commando's typen, gewoon Androiani recovery--> froyomod in updates folder kwakken-> recoverymode-> upate met froyomod. Klaar is kees.
Het is inderdaad niet lastig, maar je vergeet nog wel dat je eerst de Vulnerable Recovery moet installeren ;)

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• Slaapje
  • Nu online
Tsja gewoon even een handleiding, zoals deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=932196 (als je het heel voorzichtig wilt doen) volgen en met een klein half uurtje ben je wel klaar.

To dare is to do

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

EngelF schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:06:
[...]
Het is inderdaad niet lastig, maar je vergeet nog wel dat je eerst de Vulnerable Recovery moet installeren ;)
En als je eens auto-update hebt gedaan in het verleden moet je rekening houden met het script dat het allemaal weer terug draait bij reboot :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Joolee schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:39:
[...]

nooit aangedurfd en eigenlijk ook altijd tevreden geweest (dus noodzaak weg?) tot voor 1 maand geleden :(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste