...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Anoniem: 390221
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Het eerste is dat de flits niet tegelijkertijd flitst met het moment dat de foto daadwerkelijk gemaakt wordt. Misschien dat dit al eerder is langs geweest, maar ik heb dit pas recentelijk gemerkt (ik maak zelden foto's met m'n telefoon). Is dit een bekend probleem en/of is er wat aan te doen?
Het tweede is het aloude probleem met de mini-jack. Bij de normale 2.1 versie hadden veel mensen (ook in dit topic) last dat als je teveel met de plug van je koptelefoon zat te rommelen dat hij naar een volgende nummer sprong, of een totaal ander nummer begon af te spelen, of ongewenst pauzeerde. Destijds draaide ik gewoon de originele rom, en dit probleem was toen opgelost met de 2.1update1 update (de shols versie met 36 erin). Nu heb ik een tijdje geleden de g.o.t. versie 2.1 met open recovery erop gezet om dit is te proberen. Daarbij kwam echter dit probleem weer een beetje terug, namelijk het pauzeren van je muziek op het moment dat je teveel met de plug van je koptelefoon rommelt. Nu heb ik hem weer terug geflasht naar de originele UK rom met weer 2.1update1, echter nu is dit probleem gebleven. Ik heb m'n telefoon als ik muziek luister altijd in m'n binnenzak, en ik hoef soms m'n arm maar omhoog te steken zodat de plug in de minijack een beetje beweegt, en de muziek pauzeert. Erg irritant. Iemand hier ook last van?
Derde probleem is dat m'n uit-knopje een beetje lam is geworden, hier mensen last van?
Hier heb ik ook last van gehad, maar na een paar reboots, de accu eruit, en wat rommelen met de instellingen was dit weer over.Morgoth schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:51:
Het eerste is dat de flits niet tegelijkertijd flitst met het moment dat de foto daadwerkelijk gemaakt wordt. Misschien dat dit al eerder is langs geweest, maar ik heb dit pas recentelijk gemerkt (ik maak zelden foto's met m'n telefoon). Is dit een bekend probleem en/of is er wat aan te doen?
- Lampje aanzetten met een linkje / applicatie voordat je een foto neemt?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bedankt voor de bevestiging. BeterschapD0gtag schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:39:
Ik ga verder ziek doen.
Powerknop van mijn zoontje is ook helemaal lam. Aangezien er nog garantie op zit en het niet echt irritant is laat ik het lekker zo.
Gebruik jij de standaard koptelefoon of een andere? Ik heb gemerkt dat de originele goed vastklikt en mijn EP-830 niet. Die originele moet ik echt met veel kracht erin klikken en dan zit het wel goed. Overigens kan het ook een los contact in je plug zelf zijn he. Zodra Android geen plug meer "meet" gaat audio op pauze. Een los contact is in dat geval vrijwel hetzelfde als "geen plug aanwezig".
Het is een scheur echt in het glas, het display geeft alles nog wel gewoon goed weer. En ik voel aan de buitenkant ook de scheur zitten als ik er met m'n vingers langs ga.
Kan dit verder kwaad? Alles doet het namelijk nog wel gewoon goed, alleen ik ben bang dat er stof of andere troep in komt, of dat er iets gaat lekken en dat dat wel schadelijk kan zijn. Iemand hier ervaring mee, en is die glasplaat eventueel makkelijk zelf te vervangen of kan ik hem beter op laten sturen?
Anoniem: 390221
Iemand een idee?
To dare is to do
Zit quickoffice er tegenwoordig niet standaard op? Net zoals bijvoorbeeld Facebook? Ik heb 'em iig nooit gedownload (gebruik ook Documents To Go) maar ik heb het wel in mijn lijstje staanSlaapje schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:08:
Ik heb een raar probleem (of heel simpel en ik ben niet al te slim). Een hele tijd geleden heb ik quickoffice geinstalleerd via de markt. Nu kwam ik erachter dat ik het toch niet al te goed vind werken en heb documents to go erop gezet. Vervolgens wilde ik quickoffice eraf gooien, maar hij stond niet in de markt bij mn geinstalleerde programma's. Ook via toepassingen beheren staat hij niet. Wel staat hij als icoon in mijn lijst en als ik een document wil openen vraagt ie welke toepassing ik wil gebruiken, onder andere quickoffice dus.
Iemand een idee?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Even zoeken op internet levert trouwens bakken topics of fora op met dezelfde vraag.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

To dare is to do
Of kan dit nog onder garantie vallen?
Je kan quickoffice niet verwijderen omdat het een app is die 'vast' zit in het besturingssysteem, je kan het wel verwijderen maar daarvoor heb je root nodig en enig verstand van root gebruik. Maar aangezien je je hoofd vaak tegen de muur stoot weet ik dat nog niet zo snel
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Zolang het de lens zelf niet is maakt het niet uit.staffordniko schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:27:
ik zie dus net dat ik barstjes heb in het glas van mijn camera.. is het glas hiervan te vervangen?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Het glas is de lens...Sebazzz schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:46:
[...]
Zolang het de lens zelf niet is maakt het niet uit.
Nee ik snapte het wel, bedoelde meer dat ik voortaan ook gewoon iets beter kan zoekenD0gtag schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:46:
[...]
Je kan quickoffice niet verwijderen omdat het een app is die 'vast' zit in het besturingssysteem, je kan het wel verwijderen maar daarvoor heb je root nodig en enig verstand van root gebruik. Maar aangezien je je hoofd vaak tegen de muur stoot weet ik dat nog niet zo snel
To dare is to do
Dat is onwaar. De lens heeft glas, maar er zit om de lens ook glas. Je hebt bij de camera dus twee stukken glas: de lens en het glas waar de flitser enzo in zit.
Als ik het zo zie, de lens, dan glasbescherming boven de lens en de sticker(?) die om de camera heen maar wel over de flitser zit.Sebazzz schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:10:
[...]
Dat is onwaar. De lens heeft glas, maar er zit om de lens ook glas. Je hebt bij de camera dus twee stukken glas: de lens en het glas waar de flitser enzo in zit.
Klopt ik zie het, je hebt de lens en daaromheen zit nog een los stuk glas met de flitser enzo..Sebazzz schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:10:
[...]
Maar ik bedoelde dat het dus de lens is die ik kapot heb, heel zonde allemaal.
Die melding krijg ik al een maand, vorige keer was het juist andersom. Eerst geen updateserver gevonden, toen lange tijd up2date, daarna server niet gevonden en daarna was update beschikbaar.Jackdaw schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:53:
Gisteren even gekeken of ik mijn Motorola kon updaten. Helaas nog steeds niet, maar waar ik voorheen de melding kreeg dat het toestel de update-servers niet kon vinden, kreeg ik nu netjes de melding dat het toestel up-to-date is. Zal niet lang meer duren dus, voordat de update er is.
We zien het vanzelf, ik hoorde ergens dat het vanaf 23-01 los zou gaan, maar het boeit me niet enorm...
Anoniem: 84794
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat is die van swype.com waar je je eerst voor moet registreren?CLB schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:56:
Gebruik gewoon een 840x480 versie, werkt goed.. (ook al geeft die 1x in de paar dagen een melding 'verkeerde resolutie)
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Anoniem: 368193
Helaas! De toepassing Maps (proces com.google.android.apps.maps) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Dit terwijl er geen maps/latitude taak op de achtergrond draait, tot ong 1 sec voor deze melding, dan duikt hij opeens in de actieve services op.. Dit blijft elke minuut terugkomen, en komt als een overlay op het scherm, verschrikkelijk irritant.. Heb al paar keer gereboot, google maps geupdate maar niks helpt..
Via het menu instellingen > toepassingen > actieve services zie ik op het moment voor de melding ook " com.google.android.apps.maps:LocationFriendService" staan.. Latitude is al uitgeschakeld..
Tevens vreet dit batterij heb ik het idee..
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 368193 op 18-01-2011 12:20 ]
Ik heb hem ergens van het internet geplukt, alle talen eruit gehaald, behalve ENG / NL...EngelF schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:59:
Dat is die van swype.com waar je je eerst voor moet registreren?
Welke versie ik precies heb weet ik niet, maar imho is een ander versienummer, niets meer dan een kleine update van de looks van het keyboard. Als je gewoon Googled op een .apk'tje vind je het vast en zeker wel.
Hoewel hij bij mij niet crasht, ben je niet de enige. Het lijkt erop dat versie 5 van Maps altijd op de achtergrond blijft draaien. Hij komt ook keer op keer terug als ik hem kill, en ook bij mij staat Latitude uit.Anoniem: 368193 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:16:
Sinds gister heb ik ineens dat ik continu een irritante melding op m'n scherm krijg:
Helaas! De toepassing Maps (proces com.google.android.apps.maps) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Dit terwijl er geen maps/latitude taak op de achtergrond draait, tot ong 1 sec voor deze melding, dan duikt hij opeens in de actieve services op.. Dit blijft elke minuut terugkomen, en komt als een overlay op het scherm, verschrikkelijk irritant.. Heb al paar keer gereboot, google maps geupdate maar niks helpt..
Via het menu instellingen > toepassingen > actieve services zie ik op het moment voor de melding ook " com.google.android.apps.maps:LocationFriendService" staan.. Latitude is al uitgeschakeld..
Tevens vreet dit batterij heb ik het idee..
Alle apps die ik uit de market heb geplukt staan er nog wel op, ik hoop maar dat ze opschieten met die 2.2 update, zodat ik niet nu eerst nog een hard reset moet uitvoeren.
Market updates uninstallen en cache wissen en een reboot hielp niet.. server probleem ofzo?
[ Voor 13% gewijzigd door Nikeau op 18-01-2011 13:52 ]
Al eens een reboot gedaan? Ik heb het hier ook wel eens, na herstart komen ze weer netjes terug...staffordniko schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:46:
Ik heb plotseling vandaag dat er geen apps meer staan in de market bij "my apps". Ik zie dan de tekst: No downloads from android market.
Alle apps die ik uit de market heb geplukt staan er nog wel op, ik hoop maar dat ze opschieten met die 2.2 update, zodat ik niet nu eerst nog een hard reset moet uitvoeren.
Jap, plus de cache gewist van de market, en de updates uninstalledLoekie schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:50:
[...]
Al eens een reboot gedaan? Ik heb het hier ook wel eens, na herstart komen ze weer netjes terug...
Probeer eens de cache + gegevens van Downloadbeheer en van Market (beide in Toepassingen) te wissen en dan te rebooten. Dat werkt bij mij altijd.staffordniko schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:53:
[...]
Jap, plus de cache gewist van de market, en de updates uninstalled
Whack, ik heb daar niet op die manier last van. Een reboot helpt niet altijd, maar vaak komt het vanzelf weer terug...staffordniko schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:53:
[...]
Jap, plus de cache gewist van de market, en de updates uninstalled
Data en cache van de download manager gewist, van de market kan ik geen data wissen.Zinu schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:02:
[...]
Probeer eens de cache + gegevens van Downloadbeheer en van Market (beide in Toepassingen) te wissen en dan te rebooten. Dat werkt bij mij altijd.
Reboot gedaan, maar helaas.. krijg deze melding nog steeds...
Anoniem: 368193
Het wordt nu toch écht behoorlijk tijd voor froyo..
Up & Running: http://androinc.net/
Het nieuwe boinc project waarin we dit keer samen met de PNT (Polish National Team) gaan proberen de 1024-bit RSA key te kraken!
overigens ook weer een team aangemaakt, zoek op [got] óf Tweakers
[ Voor 15% gewijzigd door Creadion op 20-01-2011 12:34 ]
De kans op succes was al nihil, maar als de resources gedeeld worden is die nog eens gehalveerd.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
http://poseidon.shacknet.nu:8080/MilestoneRSA/ doet het al een paar dagen niet meer ..Vunzz schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:50:
Dus er zijn nu twee Boinc-projecten om de sleutel te kraken?
De kans op succes was al nihil, maar als de resources gedeeld worden is die nog eens gehalveerd.
==
hoi
De PNT heeft het nu overgenomen, naar mijn idee is de kans op succes nu een stuk groter geworden!
[ Voor 9% gewijzigd door Creadion op 20-01-2011 12:34 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Geen idee, maar ik geloof dat de "hardware" support (o.a. loslatende accu klepjes) best aardig voor elkaar isWijnands schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:53:
Ik had de indruk dat Motorola na de tegenvallers na de V3 zo ongeveer van de Benelux markt is verdwenen. Nu zie ik ze met dit soort dingen toch weer terugkomen. Alleen, zit er nog iets van een support organisatie in de Benelux? Of wordt je defecte motorola naar Duitsland of Frankrijk verstuurt.

mijn servertje help ook ff mee.Creadion schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:31:
Ook hier maar even posten:
Up & Running: http://androinc.net/
Het nieuwe boinc project waarin we dit keer samen met de PNT (Polish National Team) gaan proberen de 1024-bit RSA key te kraken!
Mijn Milestone was vorige week maandag richting zo'n centrum in Rijswijk gegaan, alleen is kwijtgeraakt bij TNT
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

WTHw0ndersp00n schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:28:
Voor je defecte hardware heeft Motorola contracten gesloten met een aantal reparatiecentra in Nederland.
Mijn Milestone was vorige week maandag richting zo'n centrum in Rijswijk gegaan, alleen is kwijtgeraakt bij TNT![]()
Waarschijnlijk zeggen ze: "Had je het maar verzekerd moeten verzenden, dit kan gebeuren"... En laten we eerlijk zijn, daar is het voor.
Dan toch, kan ik met een gerust hart een motorola atrix kopen
(stop maar met Boinc-projecten, over 10 jaar krijgen de we key van motorola dat is sneller dan deze bruteforce aanval
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
http://www.facebook.com/#!/note.php?note_id=495971028278
Alleen... dit is niet Motorola EuropaBootloader Feedback Policy
by Motorola on Thursday, January 20, 2011 at 1:22am
We apologize for the feedback we provided regarding our bootloader policy. The response does not reflect the views of Motorola.
We are working closely with our partners to offer a bootloader solution that will enable developers to use our devices as a development platform while still protecting our users' interests. More detailed information will follow as we get closer to availability.

Ik had het pakketje ook aangetekend verzonden :-) Ze zijn op dit moment aan het onderzoeken of ze het nog kunnen vinden.Zinu schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:41:
[...]
Waarschijnlijk zeggen ze: "Had je het maar verzekerd moeten verzenden, dit kan gebeuren"... En laten we eerlijk zijn, daar is het voor.
Als hij volgende week woensdag niet terecht is, betalen ze me de kosten voor het toestel terug. Hopen dat dat eenvoudig zal gaan
...tot die tijd prutsen met een Xperia X8
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
http://www.facebook.com/t...=121867580498&topic=19176
Aan de reacties te zien, lezen ze het. Ik heb net gekrabbeld dat als dit zo doorgaat mijn laatste Motorola is. Of ze daar gevoelig voor zijn, weet ik niet. Maar als iedereen hier nou meedoet, dan staan er misschien weer 10 extra reacties op.
Misschien worden ze wakker (en werkt sneller dan BOINC)
[ Voor 61% gewijzigd door Eusebius op 22-01-2011 12:20 ]
==
hoi
Wat zit er dat zo heet kan worden en wat is de oorzaak? Meer mensen met dit probleem?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Eusebius schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:19:
Facebook? Dan mag je hier klagen over Motorola. ;-)
Aan de reacties te zien, lezen ze het. Ik heb net gekrabbeld dat als dit zo doorgaat mijn laatste Motorola is. Of ze daar gevoelig voor zijn, weet ik niet. Maar als iedereen hier nou meedoet, dan staan er misschien weer 10 extra reacties op.

Dat was niet mijn punt, vriend ..Rossi46 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 14:33:
[...]
Die reacties krijgen ze al sinds het duidelijk was dat de bootloader gesloten bleef en het twijfelachtig was of 2.2 er voor de Milestone überhaupt wel zou komen...
==
hoi
Het word sowieso mijn laatste Motorola. Belachelijk dat ze alleen via Facebook communiceren!Eusebius schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:19:
GoT, You have to love it!
Zou je dan een persoonlijke brief willen?Lisadr schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:41:
[...]
Het word sowieso mijn laatste Motorola. Belachelijk dat ze alleen via Facebook communiceren!
Nee. Communiceer via je website. Bied support via je eigen bedrijf. Dat je facebook als extra communicatiekanaal gebruik is goed, maar gebruik het niet als exclusief kanaal. Dwing mensen niet om een facebook account aan te maken om zogenaamd support te krijgen!Morgoth schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:59:
[...]
Zou je dan een persoonlijke brief willen?
I'm with ^Lisadr schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:05:
[...]
Nee. Communiceer via je website. Bied support via je eigen bedrijf. Dat je facebook als extra communicatiekanaal gebruik is goed, maar gebruik het niet als exclusief kanaal. Dwing mensen niet om een facebook account aan te maken om zogenaamd support te krijgen!
Ze communiceren ook via hun eigen website en forum, hoe wil jij benaderd worden?Lisadr schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:41:
[...]
Het word sowieso mijn laatste Motorola. Belachelijk dat ze alleen via Facebook communiceren!
sebass was me net voor..
Ik heb wel oor naar de atrix of optimus 2x maar jammer dat die laatste een lage(re..) resolutie heeft.
Maar ben ook benieuwd naar de moorestown nokia (n9)
[ Voor 23% gewijzigd door D0gtag op 22-01-2011 20:42 ]
Daar draait toch Meego op?D0gtag schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:37:
[...]
Ze communiceren ook via hun eigen website en forum, hoe wil jij benaderd worden?
sebass was me net voor..
Ik heb wel oor naar de atrix of optimus 2x maar jammer dat die laatste een lage(re..) resolutie heeft.
Maar ben ook benieuwd naar de moorestown nokia (n9)
Naar alle waarschijnlijkheid wel, hopelijk komt hij in Barcelona (mwc). ben reuze benieuw naar de specs als het maar niet weer zo'n klein schermpie heeft. me ogen zijn niet zo best meer:P
Anoniem: 244527
Ik snap echt niet wat we hier mee kunnen bereiken. FB reacties verdwijnen in een putje, daarom kiezen ze voor FB. Moto krijgt daar elke week meer dan 20 000 keer te horen "fu.k moto" denk je dat het wat uitmaakt als het 21 000 wordt ???Eusebius schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:19:

Mijn stelling is "hou je woord en koop nooit Motorola". Ik koop het nooit meer echt echt , ook niet XOOM (ook al is die 1000 mooier dan iPad).
edit: ik heb 20001e klacht ingediend.
Anoniem: 244527
http://www.motorola.com/s...oid_2_Release_notes.Final[1]_ES.pdf
Jammer genoeg is er nog steeds geen waardig opvolger voor de Milestone.
De Milestone 2 lijkt (nog meer) Motorola-eigen software te bevatten, zoals Blur en eigen icoontjes en dergelijke. Daar ben ik geen fan van. Ik vind het al gaar genoeg dat er applicaties in mijn telefoon zitten die ik niet kan verwijderen (zoals het enorm grote Quick Office. Wie gaat er nu Word-documenten typen op zijn telefoon?)
Andere platte telefoons met een keyboard zoals de Desire Z vind ik tegenover mijn Motorla goedkoop en slap aanvoelen eerlijk gezegd.
Ik denk dat ik deze hier nog een tijdje ga houden. Een jaartje of 5 ofzo... of todat hij eindelijk defect gaat, zoals bij mijn laatste GSM.
Ik ben in ieder geval blij dat ik wel voor de M2 gegaan ben, zelfs met Froyo Apps2SD moet je de apps eerst nog in je telefoongeheugen opslaan en kun je ze daarna alleen soms (als dat in de app zo ingebouwd is) verplaatsen naar de SD kaart.. dus of dat het meest noemenswaardige probleem van de Milestone voor iedereen oplost vraag ik me af.. Op de M2 zit 8 gig telefoongeheugen (+ meegeleverd 8 gig SD) en dat lijkt vrijwel oneindig.. heerlijk! Ik heb m'n telefoon vol games en apps gegooid en heb nog steeds 5.5 GB vrij in het telefoongeheugen. Nu hoef ik nooit meer een SMS te missen omdat ik toevallig een nieuwe app gedownload heb om te testen en daarmee onder de 20 MB beschikbaar telefoongeheugen gekomen ben.. wat een vreselijke designbeslissing in Android is dat.
Maar voor wie geen ruimtegebrek heeft of dat met Froyo wel op kan lossen biedt de M2 verder weinig redenen om de M1 te vervangen, ik heb mijn M1 ook nog steeds en hoewel hij nu stof ligt te happen zal ik hem niet weg doen, het blijft een briljante telefoon.
Heel consistent ;-)Anoniem: 244527 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:26:
[...]
Ik snap echt niet wat we hier mee kunnen bereiken...
...
edit: ik heb 20001e klacht ingediend.
==
hoi
hmm ik denk dat het uiteindelijk wel nut heeft. Klagen - en dan vooral ook geen nieuwe meer kopen. Bericht dat ik eerder in dit topic plaatste doet mij vermoeden dat moto wel degelijk vatbaar voor het klagen is -> http://www.facebook.com/#!/note.php?note_id=495971028278
fingers crossed, anders is het

Er is vrijwel geen kans dat ze de komende 100 jaar een key vinden. Of ze moeten heel veel geluk hebben en toevallig de goede key tegenkomen...it0 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:12:
Maarreh hoe ver zie je nu dat het project is?
Ik dacht dat het meer als 100 jaar was, dus dat is al de 1e meevallerCrim schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:53:
[...]
Er is vrijwel geen kans dat ze de komende 100 jaar een key vinden. Of ze moeten heel veel geluk hebben en toevallig de goede key tegenkomen...
Of zou dat te deprimerend werken?

Ik wens ze veel succes, en de toekomstige generaties ook.
Als Froyo er definitief niet via Motorola komt, ga ik ook maar kijken naar custom roms. En inderdaad, aan het eind van m'n contract neem ik wel en HTC ofzo. Eigenlijk ben ik daar sowieso al wel uit, maar je weet nooit wat Motorola t.z.t. uitbrengt en hoe ze hun policy aanpassen t.a.v. hun bootloader.Zinu schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:47:
Ach, ik doe het zo lang wel met custom Froyo ROMs, die zijn goed genoeg. Aan het eind van mijn contract neem ik dan wel weer een smartphone van een ander merk.
Ik snap trouwens de redenatie niet waarom Motorola vasthoudt aan hun bootloader i.v.m. "de belangen van de klant". Kan iemand mij dat uitleggen? Zijn de bang dat Truus met een IQ van 80 per ongeluk een andere ROM gaat installeren?
[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 27-01-2011 07:20 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het blijft een Amerikaans bedrijf, dus paranoide.. misschien dat het handige neefje van Truus dat doet, en Truus daarna in de problemen komt en de telefoon met custom ROM en al terugstuurt, waarop Motorola de reparatie zal weigeren vanwege de custom ROM. Arme Truus wordt boos en belt de Consumentenbond, het haalt de TV, slechte publicatie, ze krijgen niet uitgelegd dat een custom ROM iets anders is dan een app, etc. (uiteindelijk is het immers software die op de telefoon draait)Grrrrrene schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 07:18:
[...]
Ik snap trouwens de redenatie niet waarom Motorola vasthoudt aan hun bootloader i.v.m. "de belangen van de klant". Kan iemand mij dat uitleggen? Zijn de bang dat Truus met een IQ van 80 per ongeluk een andere ROM gaat installeren?
Als ik in de Milestone topics rondkijk zie ik dat bij redelijk wat problemen wordt vermeld dat er een custom ROM gebruikt is (meestal Cyanogen). Wel zo netjes, maar voor mensen die hier niks vanaf weten lijkt het alsof die problemen met elke Milestone kunnen optreden, terwijl ze soms specifiek zijn voor die ROM (of zelfs voor een app, maar daar kunnen ze weinig tegen beginnen.. hopelijk). Dat is dus ten onrechte slecht voor het imago van Motorola. Ze doen er op andere gebieden al genoeg aan dat imago te verpesten dus alle beetjes die ze kunnen voorkomen zullen helpen
Als de kernel ook up te daten wordt, worden de risico's alleen groter. Iedere tweaker weet dat het zijn eigen schuld is als het mis gaat (hoop ik toch..), of in ieder geval niet die van Motorola, maar niet iedereen die een custom ROM installeert hoeft een tweaker te zijn. Hoeveel non-tweakers hebben toch hun iPhone gejailbreaked om gratis apps te installeren? Jochie van de buren hoort iets over Android 2.2, dat het Flash heeft, en je kunt het hier downloaden en zus en zo op je telefoon zetten. Hij installeert via USB ipv SD, zusje rent langs en de USB kabel schiet los, telefoon gebricked.. "mama m'n Motorola is kapot!"
In mijn optiek nogal een ouderwetse instelling van Motorola, maarja. Misschien proberen ze Apple na te doen ofzo. Als de Milestone net zo populair was als de iPhone hadden we vast al een manier om dit te omzeilen..
Met het zusje is mij trouwens ooit letterlijk overkomen :-P
Klopt natuurlijk, en volgens mij zouden ze dat liever ook al voorkomen, maar ze willen toch updates kunnen blijven bieden en dan kun je het niet helemaal dicht gooien. Denk ik. Het is moeilijk om advocaat van de duivel te spelen hier, er ontbreekt wat logica in de beslissingstaffordniko schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:51:
Zonder dat de kernel up te daten valt gaat dat verhaal over de buren toch ook op? Met de roms die er nu zijn en de eventuele update naar 2.2.
En ik maar denken dat dat voorbeeld misschien wat vergezocht wasMet het zusje is mij trouwens ooit letterlijk overkomen :-P
Anoniem: 384145
KlikAnoniem: 384145 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:18:
Even een vraagje tussendoor, weet iemand toevallig hoe ik mijn milestone met een druk op mijn scherm (app? snelkoppeling??) in de standby stand kan zetten (dus zwart scherm, met toets lock), en niet met het knopje wat boven op zit?? wil het knopje een beetje ontlasten en is zo lastig induwen boven op.
Anoniem: 384145
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 384145 op 27-01-2011 13:22 ]
Ja 2010 ook al, ze zullen een van deze dagen het wel aanpassen naar early Q2!staffordniko schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:19:
early Q1 is bijna voorbij?
HOI.
Ook lijkt het zo te zijn dat er een geringe groep gebruikers is die de update naar froyo al ontvangen heeft, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=10906920.
Ik heb 't idee dat we de update met een maandje toch wel moeten hebben gehad. Maar goed, motorola kennende kan het natuurlijk ook nog een half jaar duren.
[ Voor 19% gewijzigd door Creadion op 27-01-2011 22:07 ]
Mja, of je daar nu om moet treuren? De tijd die het in het meest ideale geval zou duren om het te kraken is buiten de levensduur van mijn foon(heck levenJoolee schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:00:
Het ziet ernaar uit dat 31/1 ook de stekker uit androinc getrokken gaat worden. ik heb hier nog wel een oud serverje staan dat ik op een 50mbit lijn beschikbaar kan stellen maar ik heb niet de kennis (en tijd) om het onderhoud en installatie voor mijn rekening te nemen.
* Loekie heeft ook al wat cycles gespendeerd, maar het heeft weinig zin.

Ergens hoop ik dat ze 2.2 overslaan en binnen een paar weken met 2.3 komen. Maar het blijft Motorla. Dus ze zullen niet met een update komen of pas in maar 2011 met 2.2