Als ik de verhalen hier lees reken ik niet meer op Froyo in 2010
Zoals al eerder gemeld: ze hebben welgeteld nog 2 weken te gaan, tussen kerst en oud&nieuw zal het echt niet meer komen, dan heeft ook het Froyo-voor-Milestone-team wel vakantie hebben. Leuk hoor, deadlines die eigenlijk niks betekenen. Die kun je gewoon aan je laars lappen en melden dat het Q1 2011 wordt ofzo, zijn ze tot april 2011 weer ff van het "gezeur" af.
Hoewel de Milestone me inderdaad goed bevalt, denk ik niet dat ik weer een Motorola haal als ik over een jaar weer wat anders mag/moet.
Overigens heb ik een hoesje met magneetsluiting, wat een irritante bijwerking heeft: mijn telefoon gaat in "dockingstation mode" als ik het hoesje dicht doe. Dat betekent dat hij ontwaakt en uit de gelockte stand gaat. Ik moet dus altijd ff blijven kijken naar het scherm als ik het hoesje dicht doe en dan na een paar seconden het scherm weer uitzetten. Is die dockingstationmode op de een of andere manier uit te zetten?
Hoewel de Milestone me inderdaad goed bevalt, denk ik niet dat ik weer een Motorola haal als ik over een jaar weer wat anders mag/moet.
Overigens heb ik een hoesje met magneetsluiting, wat een irritante bijwerking heeft: mijn telefoon gaat in "dockingstation mode" als ik het hoesje dicht doe. Dat betekent dat hij ontwaakt en uit de gelockte stand gaat. Ik moet dus altijd ff blijven kijken naar het scherm als ik het hoesje dicht doe en dan na een paar seconden het scherm weer uitzetten. Is die dockingstationmode op de een of andere manier uit te zetten?
[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 13-12-2010 07:17 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards