Ik heb zojuist twee schermen vervangen (digitzers). Ik moet zeggen dat het best meeviel. Het is niet moeilijk maar wel een gepriel. Het is mij niet gelukt om ze stofvrij weer te monteren. Niet dat het heel erg is geworden, elk scherm 1 stipje. Tussen het LCD en de digitizer zit een stofrand, net een tochtstrip. Die kwam mee met het scherm. Terugplaatsten ging wel moeilijk zonder het scherm weer aan te raken (vlekken en stof die ik juist probeer te voorkomen). Demonteren duurde bij het eerste toestel ongeveer 15 minuten. Het tweede in de buurt van 8. Monteren duurde zeker 30 minuten

. Maareh, mocht jouw scherm dus zodanig bekrast of gebarsten zijn. Ebay is your friend (again). Scherm is nu weer helemaal (minus stofje) in orde....
@pheppy...
BTAudioToggle is een WM programma dat audio (muziek ed) forceert over HFP. Hands-Free-Profile is gemaakt voor headsets, zoals ik al aangaf. HFP is mono geluid en gaat niet hoger dan 16kbit/s. Misschien ken je 8-bits mono van vroegah nog, zo klinkt dat dus ongeveer

. A2DP is HiFi mono/stereo. Aardig verschil in beleving
Leesvoer
[
Voor 3% gewijzigd door
Die Bruine op 01-12-2010 19:30
. Reden: Wiki link toegevoegd ]