Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Die Bruine schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:12:
Ik zie in de TS een PC charge driver. Dit houdt in dat ik eerst een driver moet installeren voordat de Milestone zich via een pc laat laden? Dat vind ik dan wel minder. En laden via de gangbare adapters met USB aansluiting, dat gaat wel goed?
Probleem wat ik wel merk is dat de behuizing van het scherm licht onder stroom staat als ik een 3rd party lader gebruik. Dat zorgt ervoor dat het scherm heel slecht reageert op aanraking.
Niet altijd last van met dezelfde lader, blijft een raar probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben heel veel mensen last van ja.. ook als die bijvoorbeeld op bed ligt en oplaad, scherm is dan ook gaar.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-06 23:05
http://www.expansys.nl/mo...oid-smartphone-eu-203474/

Hij komt dus over 8 dagen hier. Prijs valt me mee, denk alleen dat ik het bij m'n steen 1 houd. Mede omdat de accessoires niet uitwisselbaar is.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

3dmaster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:54:

Hij komt dus over 8 dagen hier. Prijs valt me mee, denk alleen dat ik het bij m'n steen 1 houd. Mede omdat de accessoires niet uitwisselbaar is.
Buiten laders heb ik geen accessoires dus ik zou wel makkelijk kunnen switchen.. maar ik wacht eerst even op Froyo. De Milestone 2 heeft wat voors (camera, intern geheugen) en tegens (Motoblur, uiterlijk, toetsenbord). Het grootste voordeel zou de 8 gig intern geheugen zijn voor mij (mits dit volledig voor apps bruikbaar is en niet als soort interne SD kaart gemount is). Maar als apps2SD op Froyo mijn eeuwige ruimtegebrek ook al oplost is een switch totaal niet nodig.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:17

MaDLiVe

.-Observer-.

3dmaster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:54:

Huh? Ik had begrepen dat zowel de deskdock als cardock gewoon compatible met de MS2 waren?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Anoniem: 172410

MaDLiVe schreef op donderdag 18 november 2010 @ 03:37:
Huh? Ik had begrepen dat zowel de deskdock als cardock gewoon compatible met de MS2 waren?
Ik heb inderdaad ook gelezen dat compatibliteit bewust behouden bleef. Of dat ook zo is, is een tweede ;)

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Myedvyed schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:48:
Buiten laders heb ik geen accessoires dus ik zou wel makkelijk kunnen switchen.. maar ik wacht eerst even op Froyo. De Milestone 2 heeft wat voors (camera, intern geheugen) en tegens (Motoblur, uiterlijk, toetsenbord). Het grootste voordeel zou de 8 gig intern geheugen zijn voor mij (mits dit volledig voor apps bruikbaar is en niet als soort interne SD kaart gemount is). Maar als apps2SD op Froyo mijn eeuwige ruimtegebrek ook al oplost is een switch totaal niet nodig.
Dit heb ik me ook afgevraagd. Waarom hebben veel Android telefoons maar 128MB of zelfs minder voor apps beschikbaar? Ik heb op het moment geen echt onzinnige dingen geïnstalleerd. Alles wat hier op de Milestone staat gebruik ik. De grootste 3 "onzinnige" dingen zijn Angry Birds, Tiki Towers en een schaakspel die samen zo'n 21 MB in beslag nemen.

Op het moment heb ik 75MB ruimte vrij na het clearen van alle caches met CacheMate. Nog zoiets. Waarom vrotten sommige apps de cache in het intern geheugen, en anderen weer op de SD-kaart, allen weer op een eigen plek of in een eigen map? Wat is er mis met een rij mappen in een \TEMP op de SD-kaart? Nu heb je CacheMate al bijna NODIG als je gewoon al je cache wilt leeggooien. Dat scheelt snel 25MB in het interne heb ik gemerkt. Ik hoop dat er een limiet is, en dat het niet blijft oplopen als je hem niet zou clearen....

Anoniem: 25649

Katsunami schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:52:
[...]

Dit heb ik me ook afgevraagd. Waarom hebben veel Android telefoons maar 128MB of zelfs minder voor apps beschikbaar? Ik heb op het moment geen echt onzinnige dingen geïnstalleerd. Alles wat hier op de Milestone staat gebruik ik. De grootste 2 "onzinnige" dingen zijn Angry Birds, Tiki Towers en een schaakspel die samen zo'n 21 MB in beslag nemen.

Op het moment heb ik 75MB ruimte vrij na het clearen van alle caches met CacheMate. Nog zoiets. Waarom vrotten sommige apps de cache in het intern geheugen, en anderen weer op de SD-kaart, allen weer op een eigen plek of in een eigen map? Wat is er mis met een rij mappen in een \TEMP op de SD-kaart? Nu heb je CacheMate al bijna NODIG als je gewoon al je cache wilt leeggooien. Dat scheelt snel 25MB in het interne heb ik gemerkt. Ik hoop dat er een limiet is, en dat het niet blijft oplopen als je hem niet zou clearen....
Het lijkt er idd op dat Android nog niet helemaal volwassen is. Het zou beter zijn als ze wat meer structuur erin zouden brengen.

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 17:09
ik zag zonet weer een pb7x batterij (zie eerdere posts) met klep op ebay, 'ships worldwide'. volgens mij niet mijn leverancier. maar met buyer protection, dus....
Ik ben van nog geen een volle dag naar nog net geen twee volle dagen.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

De laatste dagen is mijn accu opeens sneller leeg dan normaal. Tegen de avond heb ik normaal nog percentages in tientallen, maar sinds kort is hij rond 19.00 al haast leeg (<15%). Zal eens kijken of ik kan vinden of het aan een recentelijk geïnstalleerde update ligt.

☻/
/▌
/ \

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 11:00
pheppy schreef op donderdag 18 november 2010 @ 19:10:
ik zag zonet weer een pb7x batterij (zie eerdere posts) met klep op ebay, 'ships worldwide'. volgens mij niet mijn leverancier. maar met buyer protection, dus....
Ik ben van nog geen een volle dag naar nog net geen twee volle dagen.
Yup, heb ik maandag maar een van besteld, van deze leverancier. 45 euro, zal me benieuwen.

specs

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-06 00:44
Kixtart schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:21:
De laatste dagen is mijn accu opeens sneller leeg dan normaal. Tegen de avond heb ik normaal nog percentages in tientallen, maar sinds kort is hij rond 19.00 al haast leeg (<15%). Zal eens kijken of ik kan vinden of het aan een recentelijk geïnstalleerde update ligt.
Keep me updated. Ik heb namelijk precies hetzelfde :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Ik had het even terug ook. Nadat ik er twee recent geïnstalleerde progjes had af gegooid was het gebruik weer normaal.
Als ik nou nog eens wist welke progsels dat waren... ;)

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Rossi46 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:31:
[...]

Volgens mij heb ik niks meer geinstalleerd de laatste dagen, maar had wel eerder het probleem dat google maps steeds crashte en daarna update geïnstalleerd. De problemen had ik zowel voor als na de update, dus denk niet dat dit het was. Weet wel dat ik laatst de Reisplanner Xtra heb geïnstalleerd en zal eerst eens kijken of een update iets uitmaakt.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu een klein jaartje in gebruik en imho is het nog steeds de mooiste en beste telefoon ever made =)
Mooi scherm, leuke camera, toetsenbordje, Android OS en elke keer dat ik 'm gebruik gewoon een echt genot!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Bedankt voor de tip (tussen de regels door), dit heeft toch alweer 3 MB gescheeld, en dat is helaas relatief veel voor deze telefoon :'(

Voor de rest volledig eens met CLB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Kixtart schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:02:
[...]

Volgens mij heb ik niks meer geinstalleerd de laatste dagen, maar had wel eerder het probleem dat google maps steeds crashte en daarna update geïnstalleerd. De problemen had ik zowel voor als na de update, dus denk niet dat dit het was. Weet wel dat ik laatst de Reisplanner Xtra heb geïnstalleerd en zal eerst eens kijken of een update iets uitmaakt.
Ik sta op dit moment nog op ongeveer 50% accu, dus op dit moment lijkt de update voor de Reisplanner Xtra te werken :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-06 14:20

nightshadow999

nightshadow

Ik heb de laatste tijd een paar keer gehad dat ik hem 's avonds aan de lader hang en 's ochtends het rode lampje brand. Afgelopen keer had hij nog genoeg fut voor een reset en daarna wilde hij wel gewoon opladen. Maar een maandje geleden viel de batterij al uit voordat ik hem uit kon zetten en na 20 minuten aan de lader startte hij wel weer op om vervolgens alweer heel snel uit te vallen. Uiteindelijk laadde hij pas 3 uur later normaal op. Heel raar allemaal.

Is er iemand die dit probleem ook gehad heeft?

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Rossi46 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:31:
[...]

Hier ook hetzelfde....

Iets zegt me dat Google Maps update er mee te maken heeft. Sinds de update zie ik die namelijk hoger staan in de lijst van batterijgebruik. En dat, terwijl ik geen googlemaps gebruik (geen lattitude, geen maps) tijdens die periode...

Raar.....
Maar een dag volhouden is er de laatste week bijna niet meer bij.

Edit. ik zie net overigens alweer een update voor maps in de lijst staan. Misschien dat die het oplost?

[ Voor 9% gewijzigd door Get!em op 22-11-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231398

heb het idee dat mijn gsensor niet helemaal juist is ingesteld, wil hem graag op nieuw calibreren.. iemand een idee of daar een app voor is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:17
Kan dat niet met deze tool GPS status & Toolbox. Je hebt in het tools menu de optie "calibrate pitch and roll" calibreer je daar de g sensor toevallig mee of is dat weer heel iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Myedvyed schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:59:
Bedankt voor de tip (tussen de regels door), dit heeft toch alweer 3 MB gescheeld, en dat is helaas relatief veel voor deze telefoon :'(
Graag gedaan. Ik vind het wel raar/vaag dat al hun programma's hun cache anders opslaan. Sommige in het intern geheugen (wtf?) sommigen op de SD-kaart. Ik heb geen zin ze een voor een te wissen dus heb ik een paar cent voor cachemate uitgegeven.

Toen ik het de eerste keer draaide na de telefoon zo'n 7 maanden in gebruik te hebben, wiste hij hier 25 MB. Vraag me af of Android zelf ook alle caches kan wissen.... zo niet, dan gaat dat bij veel telefoons problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

2.2 mag nu wel komen eigenlijk, ik wacht een flinke tijd met een wipe, mijn telefoon is zelfs met de oc hank zooo traag geworden. Maar heb geen zin om hem nu te wipen en zodra 2.2 uit is het weer te doen. Blijft toch altijd een hoop gedoe om je telefoon weer helemaal op smaak te brengen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
Met Titanium backup en een backup van mijn LauncherPro instellingen vind ik het wel mee vallen eigenlijk. Van de applicaties waar het nodig is alleen de data terugzetten met Titanium backup en de instellingen van LauncherPro importeren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 19:56
MaDLiVe schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:06:
2.2 mag nu wel komen eigenlijk, ik wacht een flinke tijd met een wipe, mijn telefoon is zelfs met de oc hank zooo traag geworden. Maar heb geen zin om hem nu te wipen en zodra 2.2 uit is het weer te doen. Blijft toch altijd een hoop gedoe om je telefoon weer helemaal op smaak te brengen.
Q4-2010, dus tussen nu en 5 weken. Denk zelf eerder pas over 4 a 6 weken.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wmn79 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:39:
Met Titanium backup en een backup van mijn LauncherPro instellingen vind ik het wel mee vallen eigenlijk. Van de applicaties waar het nodig is alleen de data terugzetten met Titanium backup en de instellingen van LauncherPro importeren en klaar.
Ik heb precies dat gisteren dus gedaan en ik heb bijna alles terug. Ik was alleen vergeten mijn smsjes en call logs apart te backuppen. Ik bleek nl alleen de SMS-INSTELLINGEN te hebben gebackupped :(

Daarnaast ben je ook je widgets kwijt, althans, die kunnen niet meer laden, dus die moet je weer op je screens plaatsen. Alle icoontjes van apps staan er wel weer keurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
Klopt ja dat was ik er vergeten bij te zeggen. Heb net gereageerd op je post in het andere Milestone topic. Call logs zou ik eigenlijk niet weten hoe je die backupt, vind ik eigenlijk ook niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ik heb zojuist de Sony Ericsson LiveView binnengekregen. Het werkt met de Milestone, maar helaas met wat haken en ogen (je moet b.v. de cache van de Music app leegmaken voordat het überhaupt werkt, en zodra je muziek probeert af te spelen schijnt het gebeuren weer te crashen.. dus dat heb ik maar niet geprobeerd). Hopelijk liggen er nog wat updates en leuke plugins in het verschiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wmn79 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:54:
Klopt ja dat was ik er vergeten bij te zeggen. Heb net gereageerd op je post in het andere Milestone topic. Call logs zou ik eigenlijk niet weten hoe je die backupt, vind ik eigenlijk ook niet zo interessant.
die zijn noodzakelijk voor het bijhouden van je gebeld minuten. Overigens had ik daar een mooie call log backup app voor, alleen dacht ik dat niet nodig te hebben met titanium backup :(
Misschien moet ik me meer verdiepen in Titanium BU om te kijken hoe je een volledige backup maakt.
Nu moest ik app voor app backuppen en van sommigen items wist ik niet eens WAT het was.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 25649 op 24-11-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
Anoniem: 25649 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:56:
[...]

die zijn noodzakelijk voor het bijhouden van je gebeld minuten. Overigens had ik daar een mooie call log backup app voor, alleen dacht ik dat niet nodig te hebben met titanium backup :(
Misschien moet ik me meer verdiepen in Titanium BU om te kijken hoe je een volledige backup maakt.
Nu moest ik app voor app backuppen en van sommigen items wist ik niet eens WAT het was.
Ik gebruik altijd de optie Batch =>Backup all user apps + system data

Met het terugzetten kies ik dan gewoon welke ik nodig heb/mis.

• Chevalric
  • Laatst online: 01-05 11:31
De Milestone van mijn vriendin heeft nu al een tijdje het probleem dat de batterij niet goed oplaadt. Ze legt de telefoon 's nachts aan de lader, maar het is nu al meerdere keren voorgekomen dat hij 's ochtends uit staat of niet geladen heeft. In de power usage statistieken staan geen rare dingen. Voornamelijk het display dat veel power gebruikt.

Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Gewoon een gare batterij of is het een probleem met de Milestone als product?

Xbox Live: Chevalric

• Rossi46
Chevalric schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:57:
De Milestone van mijn vriendin heeft nu al een tijdje het probleem dat de batterij niet goed oplaadt. Ze legt de telefoon 's nachts aan de lader, maar het is nu al meerdere keren voorgekomen dat hij 's ochtends uit staat of niet geladen heeft. In de power usage statistieken staan geen rare dingen. Voornamelijk het display dat veel power gebruikt.

Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Gewoon een gare batterij of is het een probleem met de Milestone als product?
Laadt de telefoon aan het begin wèl gewoon op? Er moet dan een lampje naast de usb-poort gaan branden.

• Chevalric
  • Laatst online: 01-05 11:31
Ja, hij laadt wel gewoon op, althans het lampje gaat wel branden.

Xbox Live: Chevalric

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:22
Heb je ooit tussendoor een 2.1 xx aanvullende update gehad? Dacht ergens gelezen te hebben dat er een bugje is waardoor het display niet echt uitgaat bij aan/afkoppelen via usb. Zou dan met 2.2 weer over moeten zijn.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

• alex336
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 17:12
laat 2.2 dan maar snel komen

• Die Bruine
  • Laatst online: 12-06 07:48
Terugkomend op het laden. Mijn "oude" USB chargers werken geen van allen (220v-5V 1A 1+ 5- mini-USB). Dat is wel jammer, maar zoals verwacht (Creative Zen laadt ook zo). Een USB 220V stekker met daaraan een USB kabel met desnoods een koppelstuk naar micro USB werkt dan weer wel. Toch wel jammer dat Motorola hiervoor heeft gekozen. Mijn Nova 845 en een SE X10 mini laden wel gewoon op met een vaste USB lader met een koppelstuk eraan.
In de auto heb ik een USB 12V stekker zitten en met een USB kabel laadt ook die niet op. Morgen maar eens een andere autolader proberen. Hopen dat die wel werkt. Had verwacht dat het wel zou werken aangezien de 220V stekkerladers met USB wel werken :?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• nightshadow999
  • Laatst online: 07-06 14:20

nightshadow999

nightshadow

Rossi46 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:13:
[...]

Laadt de telefoon aan het begin wèl gewoon op? Er moet dan een lampje naast de usb-poort gaan branden.
Mijn post, ongeveer 10 posts terug ging over precies hetzelfde probleem. Maar ik merkte dat hij gewoon niet begon met opladen (geen lampje of voortgang op batterij bovenin het scherm). Restarten en daarna pakt hij hem wel. Niet zo'n groot probleem, maar wel lastig om 's ochtends met een lege accu te zitten.

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Die Bruine schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:47:
Terugkomend op het laden. Mijn "oude" USB chargers werken geen van allen (220v-5V 1A 1+ 5- mini-USB). Dat is wel jammer, maar zoals verwacht (Creative Zen laadt ook zo). Een USB 220V stekker met daaraan een USB kabel met desnoods een koppelstuk naar micro USB werkt dan weer wel. Toch wel jammer dat Motorola hiervoor heeft gekozen. Mijn Nova 845 en een SE X10 mini laden wel gewoon op met een vaste USB lader met een koppelstuk eraan.
In de auto heb ik een USB 12V stekker zitten en met een USB kabel laadt ook die niet op. Morgen maar eens een andere autolader proberen. Hopen dat die wel werkt. Had verwacht dat het wel zou werken aangezien de 220V stekkerladers met USB wel werken :?
Ik kan iedereen een Eminent setje aanraden, kost € 9 bij informatiq.
Laad echt als een speer, ook in de auto.

http://www.eminent-online...1201-usb-charger-set.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik heb deze gekocht. Mocht die niet werken dan haal ik misschien ook die Eminent adapter.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47130

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

René van Gaalen schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:26:
[...]

Ik kan iedereen een Eminent setje aanraden, kost € 9 bij informatiq.
Laad echt als een speer, ook in de auto.

http://www.eminent-online...1201-usb-charger-set.html
Hmm ik heb ze ook allebij, vind het een slecht setje vooral de autolader is matig (laad niet volledig op/ontlaad tijdens navigatie), de thuislader is gewoon slecht en gevaarlijk had mijn touch HD gesloopt. Heb zelf de originele autolader van motorola (zat bij me carkit) laad een stuksneller op ook.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:50

Gotiniens

Fairly odd Tim

Voor de mensen met oplaad problemen met "oude" USB lader, wil ik wijzen op een post wat ik eerder in dit topic maakte: Gotiniens in "Motorola Milestone - Deel 6"

Hebben jullie ook er last van dat de telefoon traag reageert als je je in grote menigtes bevindt? Ik heb dit namelijk alleen als ik me in grote menigtes bevind. Als voorbeeld, laatste keer was bij Qlimax afgelopen zaterdag, zon 25 000 mensen in een voetbal stadion. Lijkt wel of de telefoon al zijn CPU gebruikt bij het wachten op antwoord van de telefoon mast.

[ Voor 49% gewijzigd door Gotiniens op 29-11-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
D0gtag schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:21:
[...]

Hmm ik heb ze ook allebij, vind het een slecht setje vooral de autolader is matig (laad niet volledig op/ontlaad tijdens navigatie), de thuislader is gewoon slecht en gevaarlijk had mijn touch HD gesloopt. Heb zelf de originele autolader van motorola (zat bij me carkit) laad een stuksneller op ook.
Vreemd, heb meerdere van deze setjes voor familie gekocht en overal werken ze prima (3 stuks samen met een milestone).
Misschien dat jij een maandagochtend setje hebt ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231398

René van Gaalen schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:10:
[...]

Vreemd, heb meerdere van deze setjes voor familie gekocht en overal werken ze prima (3 stuks samen met een milestone).
Ik gebruik die ook regelmatig.. (ligt bij me vriendin) en ik vind het een prima thuislader!
heb hem alleen nooit in de auto gebruikt..

Wat voor kabel gebruik je voor het laden dan?
de originele?

Ik heb op internet dus een paar micro kabels gekocht.. maar deze zijn dus van zeer slechte kwaliteit.. de telefoon zegt verbonden te zijn.. maar flashen e.d. dan blijft hij vaak op een aantal % staan en loopt niet door.
Met de originele kabel gaat het wel prima!

Al laad ik hem thuis altijd op met die kabels.. omdat dat wel goed gaat.. dus dan zou het weer andersom zijn.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:22
D0gtag schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:21:
[...]

Bij de omschrijving staat: ....Let op, het eerste model (zonder R1 op het apparaat en de verpakking) is alleen geschikt voor USB apparaten die 500 mA stroom verbruiken... op de Eminent site. Voor dit soort phones minstens 1000 mA pakken (en dat komt er niet uit je usb compu poort, dus die krijgt hem nooit vol).

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
Anoniem: 231398 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:57:
[...]

Ik gebruik die ook regelmatig.. (ligt bij me vriendin) en ik vind het een prima thuislader!
heb hem alleen nooit in de auto gebruikt..

Wat voor kabel gebruik je voor het laden dan?
de originele?

Al laad ik hem thuis altijd op met die kabels.. omdat dat wel goed gaat.. dus dan zou het weer andersom zijn.. 8)7
Heb een paar standaard kabels gelijk met de eminent setjes gekocht bij informatiq, deze waren merkloos maar werken uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

henkzelf schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:10:
[...]

Bij de omschrijving staat: ....Let op, het eerste model (zonder R1 op het apparaat en de verpakking) is alleen geschikt voor USB apparaten die 500 mA stroom verbruiken... op de Eminent site. Voor dit soort phones minstens 1000 mA pakken (en dat komt er niet uit je usb compu poort, dus die krijgt hem nooit vol).
Dat begrijp ik dat ie niet vol komt ;) Als dat op de eminent site staat lijkt het me duidelijk dat je deze niet voor de moto moet halen.
Ik heb hem niet van eminent maar een of andere cheapy cheapy site (4 jaar oud of zo) maar die troep is geen spat veranderd :) voor 5 dollar heb je een originele moto laders. 20 euro heb je autohouder plus autolader (origineel moto)

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

René van Gaalen schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:10:
[...]

Als de lader ook alleen .5 amp is zal het lekker lang duren om te laden. ;)

Sorry voor de dubble post weer :S

[ Voor 4% gewijzigd door D0gtag op 30-11-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-06 21:00
Ik heb sinds kort mijn eigen auto, en daarin heb ik op aanraden van de garage hier een Parrot CK3100 in laten bouwen, nu werkt dit prima voor bellen, maar ik wil ook spotify of evt MP3tjes en mijn navigatie over de boxen van mijn auto laten lopen, weet hier iemand een mogelijkheid voor?

Ik las al dat het stereo niet mogelijk was om te doen omdat de CK3100 geen A2DP ondersteund als ik het goed begrijp, maar dat mono wel mogelijk is door programmaatjes zoals BTAudioToggle waardoor het mono naar de boxen wordt verstuurd, maar dit programmaatje is alleen beschikbaar voor WM, en niet android.

/edit
Als dit niet goed werkt welke carkit raden jullie mij wel aan?

[ Voor 5% gewijzigd door pica op 30-11-2010 19:51 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
D0gtag schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:08:
[...]

Als de lader ook alleen .5 amp is zal het lekker lang duren om te laden. ;)

Sorry voor de dubble post weer :S
Laders zijn 10 amp, zoals ik in mijn eerste bericht al aangaf laad hij zowel in de auto als via 220 volt als een speer.
Geloof mij maar, geduld is niet mijn sterkste punt en dat word met deze set gelukkig niet op de proef gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Parrot MK6100 kan A2DP aan. Geen enkele 3x00 serie kan dit. En audio over BT headset wil je echt niet horen, dan klinkt AM nog beter :+ .

Op sommige dagen loopt mijn accu veel sneller leeg dan op andere dagen. Dit heeft te maken met mijn GPS settings. Wat ik alleen niet begrijp, waarom soms wel en soms niet :? . Iemand een idee. Grappige is dat het ook wel eens op mijn Nova gebeurt. Zet ik GPS dan helemaal uit, stopt het meteen. Vage actie vind ik het, dan zou het gewoon elke dag zo hard moeten gaan (10% per uur soms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 14:58
Zullen we dit topic maar hernoemen naar Het grote usb-lader topic?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me fijn ja, dan kunnen we het accessoire-topic wel dichtgooien =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

wmn79 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:39:
Lisadr schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:55:
[...]

Q4-2010, dus tussen nu en 5 weken. Denk zelf eerder pas over 4 a 6 weken.
zullen ze het in die paar werkdagen die nu nog over zijn het redden? Denk het niet, dan was er al een definitieve datum bekend gemaakt. Maar ik denk ook niet dat ze het 2 weken later lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Paar werkdagen? Ze hebben nog 3 a 4 weken te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Laatst online: 09-06 17:09
Die Bruine schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:14:
En audio over BT headset wil je echt niet horen, dan klinkt AM nog beter :+ .
Hoe kom je daar nu bij. Ik hoor bij mij daadwerkelijk geen enkel verschil tussen mijn koptelefoon rechtstreek of via BT ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 11-06 21:00
pheppy schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:41:
[...]

Hoe kom je daar nu bij. Ik hoor bij mij daadwerkelijk geen enkel verschil tussen mijn koptelefoon rechtstreek of via BT ontvanger.
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb zojuist twee schermen vervangen (digitzers). Ik moet zeggen dat het best meeviel. Het is niet moeilijk maar wel een gepriel. Het is mij niet gelukt om ze stofvrij weer te monteren. Niet dat het heel erg is geworden, elk scherm 1 stipje. Tussen het LCD en de digitizer zit een stofrand, net een tochtstrip. Die kwam mee met het scherm. Terugplaatsten ging wel moeilijk zonder het scherm weer aan te raken (vlekken en stof die ik juist probeer te voorkomen). Demonteren duurde bij het eerste toestel ongeveer 15 minuten. Het tweede in de buurt van 8. Monteren duurde zeker 30 minuten :P . Maareh, mocht jouw scherm dus zodanig bekrast of gebarsten zijn. Ebay is your friend (again). Scherm is nu weer helemaal (minus stofje) in orde....

@pheppy...

BTAudioToggle is een WM programma dat audio (muziek ed) forceert over HFP. Hands-Free-Profile is gemaakt voor headsets, zoals ik al aangaf. HFP is mono geluid en gaat niet hoger dan 16kbit/s. Misschien ken je 8-bits mono van vroegah nog, zo klinkt dat dus ongeveer :+ . A2DP is HiFi mono/stereo. Aardig verschil in beleving ;)

Leesvoer

[ Voor 3% gewijzigd door Die Bruine op 01-12-2010 19:30 . Reden: Wiki link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46
Die Bruine schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:29:
Ik heb zojuist twee schermen vervangen (digitzers). Ik moet zeggen dat het best meeviel. Het is niet moeilijk maar wel een gepriel.
Heb je foto's/handleiding van het openmaken? Mijn Volume knopje is kapot en die wil ik graag repareren... Geen zin om hem op te sturen. Maar zin om te knutselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Lisadr schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:04:
Paar werkdagen? Ze hebben nog 3 a 4 weken te gaan.
Tussen Kerst en Oud & Nieuw gebeurt er niet zo heel vele meer waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine

Op deze video zie je alleen niet dat je de sticker met het Imei nummer moet verwijderen. Die klep die de camera bedekt, die moet je verhitten met een föhn. En dan aan de kan van de camera lospeuteren. Echt goed heet maken. Als je dit goed doet en een beetje geluk hebt trek je die klep zo los zonder er knikken in te maken. Het is eigenlijk gewoon een heel dik stuk folie. Enige wat mij niet heel netjes is gelukt is dat rooster aan de onderkant. Wees daar wel voorzichtig mee. Die gaatjes lijken net scheurranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Vandaag heb ik een update via USB uitgevoerd. Hij was ruim 10 minuten bezig met updaten, maar ik zit nog steeds op 2.1-update1. Heel vreemd. Zijn er andere mensen met dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Die Bruine schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:02:
Op deze video zie je alleen niet dat je de sticker met het Imei nummer moet verwijderen. Die klep die de camera bedekt, die moet je verhitten met een föhn. En dan aan de kan van de camera lospeuteren. Echt goed heet maken. Als je dit goed doet en een beetje geluk hebt trek je die klep zo los zonder er knikken in te maken. Het is eigenlijk gewoon een heel dik stuk folie. Enige wat mij niet heel netjes is gelukt is dat rooster aan de onderkant. Wees daar wel voorzichtig mee. Die gaatjes lijken net scheurranden.
Thanks! Ik ga in het weekend eens knutselen! Zie al dat ik niet alles moet verwijderen... om bij het volume knopje te komen. Het zal wel een klein puntje zijn wat kapot is. Gaat om volume zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Goh op facebook hebben ze(moto) weer een paar plaatsjes gepost met een milestone op froyo... Kan niet wachten op 31 december als de froyo update uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Lisadr schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:21:
Vandaag heb ik een update via USB uitgevoerd. Hij was ruim 10 minuten bezig met updaten, maar ik zit nog steeds op 2.1-update1. Heel vreemd. Zijn er andere mensen met dezelfde ervaring?
Is er weer een update dan? :? Froyo is iig nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
D0gtag schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:31:
Goh op facebook hebben ze(moto) weer een paar plaatsjes gepost met een milestone op froyo... Kan niet wachten op 31 december als de froyo update uitkomt...
De enige reden waarom ik Froyo zou willen hebben, is voor de Dalvik compiler. En eigenlijk dat niet eens.

Eigenlijk ben ik wel tevreden met mijn Milestone zoals hij nu is, met 2.1-update1 en LauncherPro :P

Maar ik ga toch updaten want ik kan het niet laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil wel meer appspace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat was mijn voornaamste argument. Ik werd echt doodziek van de 'low on storage space' mssg'es vooral omdat je op een begeven moment geen sms'jes meer kan ontvangen. Bovendien heeft 2.2.1 een hoop andere leuke gimmicks. Merk overigens steeds minder van de snelheid improvements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smsjes heb ik nog nooit last van gehad gelukkig.. Achja ik wacht het af.
Tevens wordt er waarschijnlijk op 9 december nog een PSP Android phone aangekondigd, ook leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik heb regelmatig dat ik mijn scherm niet meer kan aanzetten. Iemand anders hier ook last van? Gebeurt alleen nadat een gesprek is afgelopen. De telefoon moet dan overgaan of ik moet de lader er aan hangen anders krijg ik het scherm echt niet meer aan. Goed irritant.

btw Openrecovery (vanwege app2sd) en WWE rom 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Die Bruine schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:27:
Ik heb regelmatig dat ik mijn scherm niet meer kan aanzetten. Iemand anders hier ook last van? Gebeurt alleen nadat een gesprek is afgelopen. De telefoon moet dan overgaan of ik moet de lader er aan hangen anders krijg ik het scherm echt niet meer aan. Goed irritant.

btw Openrecovery (vanwege app2sd) en WWE rom 2.1.
Heel af en toe heb ik dat ook. even pwr indrukken, nogmaals indrukken en unlocken werkt hier op een geroote stock 2.1u1

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Laatst online: 09-02 17:31
8)7

[ Voor 100% gewijzigd door syberjunky op 03-12-2010 21:48 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Als ik iets opzoek op google via mijn milestone, krijg ik alleen resultaten in het engels. Ik kan wel via de instellingen zoeken op paginas geschreven in het nederlands zetten, maar ik wil dit graag standaard. Heeft dit er mee te maken dat mijn milestone op engels ingesteld staat? Want dit wil ik wel graag zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Oh ja, en dat. Het verplaatsen van wat grote zooi naar de SD-kaart zou handig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
staffordniko schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:31:
Als ik iets opzoek op google via mijn milestone, krijg ik alleen resultaten in het engels. Ik kan wel via de instellingen zoeken op paginas geschreven in het nederlands zetten, maar ik wil dit graag standaard. Heeft dit er mee te maken dat mijn milestone op engels ingesteld staat? Want dit wil ik wel graag zo houden.
Gebruik je google.com of google.nl? Bij mij heeft google ook toegang tot mijn positie (via gsm-palen denk ik, niet via gps iig) en daardoor weet mijn telefoon ook dat in Nederland ben. Misschien maakt dat ook verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market%3A%2F%2Fdetails%3Fid%3Djp.co.c_lis.ccl.morelocale%26referrer%3Dutm_source%253DAndrolib%2526utm_medium%253DPage%2526utm_campaign%253DAndrolib%2520Page Je kunt de MoreLocal 2 app gebruiken denk ik.
Moet ik ook nog steeds ff instellen, tijd geleden alweer dat ik dat heb gebruikt. Als je een goede Custom locale weet te maken voor Engelse taal en verder alle NLD, laat het even weten. Kan me herinneren dat dat nogal trial & error was.

[ Voor 25% gewijzigd door Joolee op 05-12-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:23
Morgen komt mijn Milestone weer terug van Dynafix. Touchscreen was defect (rechterkant van het scherm reageerde niet meer op aanrakingen) en de trilfunctie deed het ook niet meer. 3 weken geleden opgestuurd, dus valt me nog mee, aangezien Dynafix het zelf niet heeft afgehandeld maar naar een "externe reparatiedienst" heeft doorgestuurd. Ben benieuwd of alles weer naar behoren functioneert.

Overigens las ik dat de Froyo update waarschijnlijk pas 11 januari komt, althans dat zijn de berichten in Duitsland volgens O2. Denk dat dat in de rest van Europa niet veel eerder zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:02
Waarschijnlijk is dit voor jullie geen nieuws maar voor mij wel: de Motorola Milestone ondersteunt multitouch!

Ik wist natuurlijk wel dat de Milestone dualtouch ondersteunde, wat genoeg is voor pinch-zoom, maar met een testapp in de nieuwe CM6 rom kwam ik erachter dat het touchscreen t/m 4 contactpunten kan herkennen :D Toch leuk om te weten :P

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Welke Tweaker zat er net in de stoptrein vanaf Den Haag en kwam om 12.59 aan op Rotterdam?
Was namelijk de eerste Milestone die ik in een jaar 'in het wild' heb gezien, ipv in een winkel of iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-06 11:58
offtopic:
It wasn't me, maar ik was laatst op school even aan 't bellen, iemand anders deed 't zelfde en die had toevallig ook een Milestone in z'n hand! Was ook nog eens iemand die ik nog best geregeld sprak.

Maar verder nog nooit een Milestone 'in 't wild' gezien hier.. ;)

A little bit more offtopic:
Helaas had hij nog niet lopen tweaken, nog de stock 2.1 erop staan, hij was wel verbaasd over mijn 2.2 met "hogere resolutie".

[ Voor 22% gewijzigd door Creadion op 07-12-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

offtopic:
Ik heb er 2 anderen in het wild mee rond zien lopen, maar het was in beide gevallen m'n eigen schuld :P

Mijn ex had destijds dezelfde telefoons als ik.. een Milestone en een Xperia, wat dit foute plaatje opleverde:

Afbeeldingslocatie: http://i1188.photobucket.com/albums/z420/milestone2pics/23967_1326867265441_1643707656_845615_5282236_n.jpg
Verder heb ik een collega in Thailand overgehaald ook een Milestone te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 19:14
Ik heb een keer in de tivoli in utrecht bij een of ander optreden iemand met een milestone gezien (en hem uiteraard gecomplimenteerd). Voor de rest niemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:02
Een klasgenoot van mij heeft een Milestone, en doet ook aan custom ROMs, hoewel hij niet zo gedreven als ik ben.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Op mijn werk heeft één persoon zijn WinMo toestel verkocht en vervangen door een Milestone vanwege Android en het externe toetsenbord. Een ander gaat zijn iPhone 3G aan de wilgen gehangen toen hij met het externe toetsenbord van mijn telefoon had gewerkt, en gaat nu kijken voor een Milestone 1 of 2. Hij weet nog niet of hij de oudere wil met stock Android+LauncherPro, of de nieuwere/snellere met MotoBlur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe snelle met LauncherPro natuurlijk of de eerste met overclock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Zo te zien heeft mijn telefoon plotseling een update ontvangen.

De versie is nog steeds 2.1update1, maar ik heb nu een andere market. Daarin kan voor elk programma "Auto Update" aan of uit worden gezet, en het uiterlijk is een beetje veranderd.

Ik heb er niks van gemerkt en geen melding van gehad. (Wel bleek, nadat ik een tijd terug mijn telefoon geherinstalleerd heb om erachter te komen welk programma een bepaald probleem veroorzaakte) vergeten was om auto system update uit te schakelen.

Zijn er nog andere dingen geüpdate als je die market-update krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334226

Katsunami schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:44:
Zo te zien heeft mijn telefoon plotseling een update ontvangen.

De versie is nog steeds 2.1update1, maar ik heb nu een andere market. Daarin kan voor elk programma "Auto Update" aan of uit worden gezet, en het uiterlijk is een beetje veranderd.

Ik heb er niks van gemerkt en geen melding van gehad. (Wel bleek, nadat ik een tijd terug mijn telefoon geherinstalleerd heb om erachter te komen welk programma een bepaald probleem veroorzaakte) vergeten was om auto system update uit te schakelen.

Zijn er nog andere dingen geüpdate als je die market-update krijgt?
Same here, merkte ook ineens een andere market maar verder geen veranderingen. Versie is 2.1-update1 en build number SHOLS_U2_02.36.0 maar ik weet helaas niet wat ik voor vandaag had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het alleen een marketupdate... Ik heb hem sinds gisteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
CLB schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:17:
Volgens mij is het alleen een marketupdate... Ik heb hem sinds gisteren..
Mjah, die market is natuurlijk ook niet meer dan een fancy webpage met zoekengine. Maar, I like :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad.. Ach ik vind het ook wel best en alles update automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:57
Morgoth schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:41:
Ik heb een keer in de tivoli in utrecht bij een of ander optreden iemand met een milestone gezien (en hem uiteraard gecomplimenteerd). Voor de rest niemand...
Een optreden of een dance feest :P ? Want dan zou ik het weleens kunnen zijn geweest.

De reacties op de Milestone vind ik altijd wel leuk. Aan de ene kant vinden mensen het een mooi ding, maar aan de andere kant wekt de merknaam Motorola toch nog wat aversie op :+ , wat ik overigens heel goed kan begrijpen.

[ Voor 30% gewijzigd door BarôZZa op 10-12-2010 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
BarôZZa schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:08:
[...]

Een optreden of een dance feest :P ? Want dan zou ik het weleens kunnen zijn geweest.

De reacties op de Milestone vind ik altijd wel leuk. Aan de ene kant vinden mensen het een mooi ding, maar aan de andere kant wekt de merknaam Motorola toch nog wat aversie op :+ , wat ik overigens heel goed kan begrijpen.
Kan ik ook geweest zijn... :P Ik zie ze nooit in het wild. Mensen die me er mee zien, hoor ik vaak zeggen, is dat nou zo'n IPhone. Dan moet ik altijd maar stilletjes lachen en even het toetsenbord uitschuiven. :D

Het blijft voor mij echt de beste telefoon die ik ooit gehad heb. Ik heb al aardig wat HTC's versleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:33

timovd

Voorsprong door techniek

Hier nog een Milestone gebruiker uit Utrecht. Ik kom alleen niet bij Tivoli. Ook heel wat QTec's/HTC's versleten.
Ik vind het nog steeds het beste toestel met Android, omdat ik heel graag een tobo heb. De Desire Z heeft heel wat problemen met het tobo, waar ik niet op zit te wachten.
Alleen jammer dat 2.2 officieel nog niet uit is.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 09:04
DiMacho schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:44:
[...]
Mensen die me er mee zien, hoor ik vaak zeggen, is dat nou zo'n IPhone. Dan moet ik altijd maar stilletjes lachen en even het toetsenbord uitschuiven. :D
Heel herkenbaar :D Ik mompel er dan vaak nog wel wat bij in de trant van "Nee joh, veel beter". Mensen verwachten niet dat er nog een toetsenbord in past ;)

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het valt me op dat iedereen massaal tevreden is met hun MM, terwijl mijn vrouw vanaf dag 1 last heeft gehad van spontane reboots, vastlopers, scherm dat niet reageert, niet op kunnen nemen als je gebeld word etc.

Ik heb daarna diverse anders roms en mods erop gezet om te kijken of dat hielp, maar allen de reboots zijn verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Anoniem: 25649 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:56:
Het valt me op dat iedereen massaal tevreden is met hun MM, terwijl mijn vrouw vanaf dag 1 last heeft gehad van spontane reboots, vastlopers, scherm dat niet reageert, niet op kunnen nemen als je gebeld word etc.

Ik heb daarna diverse anders roms en mods erop gezet om te kijken of dat hielp, maar allen de reboots zijn verdwenen.
Da's opvallend want het enige dat bij mij gebleven is heel soms een reboot. Hoort niet, slecht dat ze het nog steeds niet hebben weten te fixen, maar ik stoor me er niet echt aan. Ik heb overigens geen custom roms, puur root en overclock.

Voor de rest vind ik vooral het giga scherpe scherm (beste tot nu toe vind ik!), het toetsenbordje en de looks echte pluspunten. Al zou ik nu wel graag 2.2 willen hebben want de Gmail en Youtube updates van vandaag werken niet op 2.1 en lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 23:23

Dat is wel bagger, nooit terug gestuurd dan? Op 1 spontane reboot heb ik nog nooit ergens last mee gehad. By far de beste telefoon die ik ooit heb gehad.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 19:14
BarôZZa schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:08:
Dat zou heel goed kunnen, meeste dans feestjes in de tivoli loop ik wel rond :P.

Ben wel benieuwd of 2.2 nog gaat komen in in q4 zoals motorola beloofd heeft. Ze hebben nog iets meer dan twee weken...

[ Voor 17% gewijzigd door Morgoth op 11-12-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Laatst online: 20:02

Ik heb dit ook allemaal wel eens gehad, maar niet meer dan 3 keer ofzo. Verder ben ik wel heel tevreden met mij Milestone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354087

Kheb in het verleden ook heel veel last gehad de reboots (minimaal 2-3 per dag) maar dat is met de ROMs met 2.2 erop gelukkig helemaal verdwenen. Voor die tijd heb ik overwogen em op marktplaats te gooien want ik was er helemaal klaar mee. Nu ben ik weer helemaal happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB wil zo graag 2.2, dan is 't toppppppppie

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste