Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Harrie schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 21:47:
[...]

Andere versie van driver of de logitech profiler? Of hoe heet dat ding ook al weer..
Ja zoiets zal het wel zijn, maar ik heb beide keren gewoon van de cd geinstalleerd... Maar nu je het zegt: ik heb wel eens een "Profiler" gezien en die kan ik nu nergens meer terug vinden. Zou die ook op de cd moeten staan? Of IS dat de driver? Volgens mij niet want ik heb wel degelijk vanmiddag iets geinstalleerd... Logitech Gaming Software of zoiets..?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 21:52:
[...]

Ja zoiets zal het wel zijn, maar ik heb beide keren gewoon van de cd geinstalleerd... Maar nu je het zegt: ik heb wel eens een "Profiler" gezien en die kan ik nu nergens meer terug vinden. Zou die ook op de cd moeten staan? Of IS dat de driver? Volgens mij niet want ik heb wel degelijk vanmiddag iets geinstalleerd... Logitech Gaming Software of zoiets..?
Ten eerste: nooit drivers van meegeleverde cd's installeren: altijd de nieuwste van het internet downloaden. (Zonder de laatste drivers van Logitech voor Windows 7 was m'n Driving Force Pro totaal nutteloos!) Zie hier: weet niet welke Momo je hebt, dus kies maar. :) Klik op het juiste model en dan op Softwaredownloads aan de rechterkant. De rest wijst zich vanzelf. (Volgens mij hoef je nog geeneens het juiste model te kiezen want Logitech heeft altijd 1 installer voor al z'n gamecontrollers.)

Ten tweede: Gaming Software Profiler is een utility die met de driver wordt geinstalleerd. Het is dus niet de driver zelf. Met die profiler kun je o.a. diverse toetsen instellen, maar ik gebruik dat programma nooit. Hij wordt automatisch zo geinstalleerd dat 'ie elke keer opstart met Windows, dus ik pleur het proggie altijd meteen uit de registry. De basisinstellingen voor de controller stel ik gewoon in met Spelbesturingen van Windows zelf en de knoppen in het spel. Die profiler heb je (volgens mij) nergens voor nodig... tenminste niet wat niet met Windows of het spel zelf kan, en dus is het alleen maar een nutteloze resource-vreter.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-10 22:44
ik zit nu in shanghai speel alles op zijn moeilijkst hoe kan het dat ik gewoon ineens 1.5 sec langzamer ben dan de rest terwijl ik alle races tot nu toe op t zelfde nieveau heb gedaan en ik rij echt op het limiet.. dan ben ik eerst tijdens qualy 1ste tot de laatste minuut dan sta ik ineens 16de..

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:07:
[...]

Ten eerste: nooit drivers van meegeleverde cd's installeren: altijd de nieuwste van het internet downloaden. (Zonder de laatste drivers van Logitech voor Windows 7 was m'n Driving Force Pro totaal nutteloos!) Zie hier: weet niet welke Momo je hebt, dus kies maar. :) Klik op het juiste model en dan op Softwaredownloads aan de rechterkant. De rest wijst zich vanzelf. (Volgens mij hoef je nog geeneens het juiste model te kiezen want Logitech heeft altijd 1 installer voor al z'n gamecontrollers.)

Ten tweede: Gaming Software Profiler is een utility die met de driver wordt geinstalleerd. Het is dus niet de driver zelf. Met die profiler kun je o.a. diverse toetsen instellen, maar ik gebruik dat programma nooit. Hij wordt automatisch zo geinstalleerd dat 'ie elke keer opstart met Windows, dus ik pleur het proggie altijd meteen uit de registry. De basisinstellingen voor de controller stel ik gewoon in met Spelbesturingen van Windows zelf en de knoppen in het spel. Die profiler heb je (volgens mij) nergens voor nodig... tenminste niet wat niet met Windows of het spel zelf kan, en dus is het alleen maar een nutteloze resource-vreter.
Bedankt, maar had het ondertussen zelf ook gevonden. Nu kreeg ik opeens wel weer de profiler te zien. Ik geloof dat ik daar ergens een optie heb aangevinkt, iets met 'center spring' datie terug naar het midden veert ofzo... Nu rijdt het weer een stuk bekender :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Ligt het aan mij of is de computer veel te snel op Istanbul? Ik kan ze nauwelijks bijhouden, terwijl ik op andere circuits ze tenminste bij kan houden. En ik heb nergens settings gewijzigd, hebben nog meer mensen dit ervaren?

Ik kom er grappig genoeg opeens achter dat 'tire' en 'tyre' twee dezelfde woorden zijn, weer een Amerikaans/Engels verschil. Hoewel ik altijd de spelling 'tire' gebruik, van een 'tyre' had ik nog niet gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NickThissen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:30:
Nee Intel naar AMD. En dan nog ook al zou het goed gaan, ik ga de gok niet nemen en zou toch graag een backup maken... Dus nogmaals: weet iemand hoe je een backup maakt van de savegame?
Als je de game via Steam hebt... Maak je vanuit Steam toch een backup? En anders zullen ze, net als bij Racedriver GRID in je Mijn Documenten staan in de map Codemasters.

Iemand die update van die texturepacks geïnstalleerd voor de PC versie? De screens zien er veelbelovend uit, maar is het uiteindelijk ook daadwerkelijk zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:16:
[...]

Bedankt, maar had het ondertussen zelf ook gevonden. Nu kreeg ik opeens wel weer de profiler te zien. Ik geloof dat ik daar ergens een optie heb aangevinkt, iets met 'center spring' datie terug naar het midden veert ofzo... Nu rijdt het weer een stuk bekender :)
Mooi dat het weer werkt. Maar dat had je ook kunnen instellen via Windows zelf... ;) Daar heb je echt geen extra programma voor nodig dat in de achtergrond een beetje geheugen etc. zit weg te eten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 22:19

Smarron

The bend

De flashback om een lekke band te voorkomen is een goede tip, het werkt perfect.

Ik kreeg hem zojuist toen ik net uit de pits kwam en van zacht naar hard ging. In de outlap ging op een recht stuk ineens mijn voorband kapot ?? :?

Dus de flashback toegepast en de race uitgereden op het splinternieuwe setje.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:41

Martinspire

Awesomeness

Die "random" lekke banden doen me denken aan XKCD en Dilbert:
Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/random_number.png
en
Afbeeldingslocatie: http://dilbert.com/dyn/str_strip/000000000/00000000/0000000/000000/00000/2000/300/2318/2318.strip.gif

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-10 09:30
Ik ben nu op Singapore bezig, maar dat circuit ligt me echt totaal niet.

Damn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
CptChaos schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:30:
[...]
Als je de game via Steam hebt... Maak je vanuit Steam toch een backup? En anders zullen ze, net als bij Racedriver GRID in je Mijn Documenten staan in de map Codemasters.
Nope. Werkt niet, zoals ik al zei. Er is een of andere koppeling met windows live en dat gaat altijd mis...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:23
http://community.codemast...irectx-11-workaround.html Hier kan je f12010 weergeven in Directx11 maar dit is onofficieel en wordt dus niet ondersteund door Codemaster. Ik heb dit zelf geprobeerd in 11 te weergeven het ziet mooier uit.
Maar ik had wat graphic bug erin zo zag ik steeds lichtflitsen op het scherm. Ik heb hem getest op de Nvidea 460. Ik weet niet of het bij alle kaarten zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:49

Darkasantion

Just keep swimming!

Vraagje, rij met tyre en dmg sim off, een nog geen geplofte banden, kan dat kloppen?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:30
Ook op ps3 data ineens weg en dat halvewege het seizoen.

Dus daar beginne we voorlopig ook niet meer aan.. BOUT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 08:24

Harrie

NederVlaming

Remco Tr schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:59:
Ook op ps3 data ineens weg en dat halvewege het seizoen.

Dus daar beginne we voorlopig ook niet meer aan.. BOUT!!!!
Mjah.. Of gewoon altijd nadat je een practise sessie heb gedaan waarin je een R&D development heb gehaald eerst doorgaan naar de kwalificatie voor je het spel afsluit. Dit is in de meeste (maar niet alle!) gevallen de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Eerste indruk, goede sfeer, leuke AI maar zo instabiel als wat. Enne... invalid next lap, maakt niet uit waar je 't doet maar 't saat nergens op, ook al doe je iets fout in S1 of S2 :r :r :r

Edit: o ja, 4 ronden met full wets op en snikheet Bahrein = 93% banden over PLUS een verbetering van m'n tijd. Natuurlijk :')

Edit: o ja 2, leuk dat je pitcrew je herinnert aan je straf. Als je een straf hebt met een kortere race en krijgt er een straf bij dan zijn er dus geen 2 aparte meldingen.

Edit: o ja 3, grappig dat je als je door Q1 heenkomt met een Virgin (13e met 1 rondje op hard, ging niet eens h) niet eens kan deelnemen aan Q2 of Q3 :?

Edit: puncturesysteem is ook debiel. Twee rondjes, plof, linksachter en rechtsvoor weg. Uiteraard

[ Voor 66% gewijzigd door Jejking op 03-10-2010 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Jejking schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 02:57:
Eerste indruk, goede sfeer, leuke AI maar zo instabiel als wat. Enne... invalid next lap, maakt niet uit waar je 't doet maar 't saat nergens op, ook al doe je iets fout in S1 of S2 :r :r :r

Edit: o ja, 4 ronden met full wets op en snikheet Bahrein = 93% banden over PLUS een verbetering van m'n tijd. Natuurlijk :')

Edit: o ja 2, leuk dat je pitcrew je herinnert aan je straf. Als je een straf hebt met een kortere race en krijgt er een straf bij dan zijn er dus geen 2 aparte meldingen.

Edit: o ja 3, grappig dat je als je door Q1 heenkomt met een Virgin (13e met 1 rondje op hard, ging niet eens h) niet eens kan deelnemen aan Q2 of Q3 :?

Edit: puncturesysteem is ook debiel. Twee rondjes, plof, linksachter en rechtsvoor weg. Uiteraard
Bravo, je hebt een rits dingen opgenoemd waar dit topic de laatste 2 delen al zo'n beetje over gaat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:56:
Vraagje, rij met tyre en dmg sim off, een nog geen geplofte banden, kan dat kloppen?
Hm, dmg off zou kunnen... geen idee, eigenlijk: ik heb het tot nu toe op full staan. Tyre sim on of off maakt niet uit: met beide settings krijg ik lekke banden. Damage wil ik absoluut niet uitzetten, want dat neemt teveel van de spanning weg,

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 20:06
Mmz ik zit nu in de laatste race van seizoen 1 en ik heb nog steeds niet mijn brakes upgrades unlocked.
Ik race al heel het seizoen dus met de standard brakes? En ik heb nog 2 lege vakjes in R&D onder standard upgrades? Zouden dat dan de brakes zijn en zo ja wanneer unlock je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astratuner schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:38:
Mmz ik zit nu in de laatste race van seizoen 1 en ik heb nog steeds niet mijn brakes upgrades unlocked.
Ik race al heel het seizoen dus met de standard brakes? En ik heb nog 2 lege vakjes in R&D onder standard upgrades? Zouden dat dan de brakes zijn en zo ja wanneer unlock je die dan?
Dan vind ik dat je al veel hebt want ik heb na 9 races pas 3 unlocks, te weten twee engine mappings en een aero upgrade meen ik.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:40:
[...]

Dan vind ik dat je al veel hebt want ik heb na 9 races pas 3 unlocks, te weten twee engine mappings en een aero upgrade meen ik.
Dan doe jij waarschijnlijk 7 seizoenen en hij iets minder.
Zoals je ook wat meer keuze hebt qua teams als je korter speelt. Ik kan met 5 seizoenen bijvoorbeeld kiezen voor Sauber/BMW - Ferrari (Ferrari is natuurlijk de motor ;) )

Voor de 360 eigenaars.
Vanavond zijn de eerste 3 races van het GoT Live toernooi. Om 20.00 beginnen we met een opwarm race, om vervolgens Bahrein, Australië en Maleisië te rijden.
Wil je meedoen, schrijf je dan nog even in via www.gotlive.nl .
Er zijn niet heel veel plaatsen meer beschikbaar, dus wacht niet te lang.
Aanmelden kan nog hier en een topic over de races van vandaag vind je hier

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 03-10-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:11:
[...]

Dan doe jij waarschijnlijk 7 seizoenen en hij iets minder.
Zoals je ook wat meer keuze hebt qua teams als je korter speelt. Ik kan met 5 seizoenen bijvoorbeeld kiezen voor Sauber/BMW - Ferrari (Ferrari is natuurlijk de motor ;) )

Voor de 360 eigenaars.
Vanavond zijn de eerste 3 races van het GoT Live toernooi. Om 20.00 beginnen we met een opwarm race, om vervolgens Bahrein, Australië en Maleisië te rijden.
Wil je meedoen, schrijf je dan nog even in via www.gotlive.nl .
Er zijn niet heel veel plaatsen meer beschikbaar, dus wacht niet te lang.
Denk dat het iets teveel is om 3x een 20% race op een avond te doen... jammer had graag meegedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:16:
[...]

Denk dat het iets teveel is om 3x een 20% race op een avond te doen... jammer had graag meegedaan.
Je hoeft niet elke race mee te doen als je dat niet wilt. Dan mis je wel wat punten, maar ik denk dat je daar wel overeen komt. Het gaat erom dat je eventjes lekker kunt racen met een serieus tintje.
Ik denk dat je per race nu een half uurtje bezig bent, dus dan ben je om 22.00 klaar. Valt wel mee toch?

Ik moet nu eventjes opschieten omdat ik zo moet gaan sporten, maar kijk als ik terug kom nog wel eventjes wat je beslissing is.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 03-10-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:22:
[...]

Je hoeft niet elke race mee te doen als je dat niet wilt. Dan mis je wel wat punten, maar ik denk dat je daar wel overeen komt. Het gaat erom dat je eventjes lekker kunt racen met een serieus tintje.
Ik denk dat je per race nu een half uurtje bezig bent, dus dan ben je om 22.00 klaar. Valt wel mee toch?

Ik moet nu eventjes opschieten omdat ik zo moet gaan sporten, maar kijk als ik terug kom nog wel eventjes wat je beslissing is.
Probleem is dat ik helaas niet de huiskamer voor mij alleen heb, en een dedicated game room is er (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Phusebox schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:28:
[...]

Probleem is dat ik helaas niet de huiskamer voor mij alleen heb, en een dedicated game room is er (nog) niet.
Dan race je er toch een paar mee :) 1 of 2 of tot dat je niet meer kan zegmaar?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:28:
[...]

Dat is altijd lastig. Heb er zelf geen probleem mee aangezien ik op kamers zit, maar als ik bij mijn ouders ben, gaat dat ook niet lukken denk ik.
Probeer voor volgende week dat ze wat te doen hebben (stuur ze shoppen/naar familie/naar de bios of whatever), dan kun je wat langer racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Net GP van Japan gedaan. Momenteel sta ik tweede in het kampioenschap, en nog steeds willen andere teams weinig van me weten, puur en alleen door de antwoorden bij persconferenties. Iemand tips over welke antwoorden een positief effect hebben op het standpunt van andere team tov mij?

Verder weinig tot geen last van de genoemde bugs, zoals punctures en langdurende pitstops. Enige vervelende is het feit dat het scherm wel eens blijft hangen (Xbox). Blijf het een mooi spel vinden met een intense raceervaring.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag ineens tijdens de race dat ik en een rood balletje (teammate) zag rijden en een blauw balletje maar wat moet dat dan betekenen. Dit was op de xbox versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
[message=,noline]kapiteinboterha schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:00[/message]:
Ik had vandaag ineens tijdens de race dat ik en een rood balletje (teammate) zag rijden en een blauw balletje maar wat moet dat dan betekenen. Dit was op de xbox versie
Je hebt waarschijnlijk in een interview vlak ervoor aan moeten geven wie jij jouw grootste concurent vindt en vanaf dat moment wordt deze persoon met een blauw balletje aangegeven op de baan. Daarnaast wordt tijdens alle onderdelen vh weekend aangegeven op welke plaats deze persoon zich bevindt.

Je kan zelfs sneller interesse van andere teams opwekken als je deze persoon zo snel mogelijk op een niet overbrugbare afstand rijdt in het kampioenschap. Ik met mijn stomme hoofd heb Alonso aangegeven, welke sinds dat moment bijna structureel boven mij eindigt tijdens races.

[ Voor 4% gewijzigd door marijnhak op 03-10-2010 13:10 . Reden: Typo's ]

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:00:
je grootste concurrent in de tussenstand. (te laat :))

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie wel voor jullie snelle reacties nu begin ik het me weer te herinneren dat ik in een interview had gezegt over mijn concurrent.. Ik ga mijn best doen om degene te verslaan ( ben even vergeten wie het ook alweer was lekker slim van me he :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:51:
[...]

Dat is altijd lastig. Heb er zelf geen probleem mee aangezien ik op kamers zit, maar als ik bij mijn ouders ben, gaat dat ook niet lukken denk ik.
Probeer voor volgende week dat ze wat te doen hebben (stuur ze shoppen/naar familie/naar de bios of whatever), dan kun je wat langer racen :D
Haha, het is meer mijn vriendin aangezien ik samenwoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
In een Virgin op Sepang in Q 4de worden daarna de race uitrijden op 3de plek. Lekker reëel allemaal. Op professional heb ik gereden dus dat is niet vrij makkelijk allemaal.
Wat zal er gebeuren als een top team neem rij je iedereen zoek volgens mij. Ik heb het liever in procenten. Maar ik ga verder proberen op legend of is dit ook niet zo reëel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lachen. Australië, Q1 en Q2 droog, kwam er makkelijk doorheen op professional. En toen ging 't los, heel veel regen. Rijd ik met meer dan 2 seconden de pole in een Virgin. Ik lachte me ziek. Alleen was 't toch niet zo'n goed idee om Schumacheriaans te starten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:03
Zo er zit wel even een potje verschil tussen hard en expert difficulty :+
Op expert reed ik letterlijk achteraan rond, en op hard won ik de race :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Voor de mensen met een Xbox vanavond word er weer gereden :) in wedstrijd verband.
vanaf 20:00 en er is nog wat ruimte vrij voor de liefhebbers!

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 12:30

MartNL

Phusebox schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:28:
[...]

Je kan het toch uit maken? ;(
Of een andere vriendin zoeken.

Maar goed ik hoop dat je snel een beslissing neemt over wat je belangrijker vind. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Phusebox schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:28:
[...]

Pics? Haha.

Heb je ondertussen al een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:02
Vaag zonet kon ik nog controls instellen van me usb controller maar nu blijft ie bij defauft :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amdwarrior schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:46:
Vaag zonet kon ik nog controls instellen van me usb controller maar nu blijft ie bij defauft :S
Ga je wel naar custom dan...? Ik dacht ook eerst even dat ik m'n controller moest selecteren en DAN de knoppen en zo moest aanpassen, maar zo werkt het niet: je moet doorgaan naar custom en dan alles zelf instellen. Een preset is dus niet aan te passen.

Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik nou leuk vind... met wat hulp aan (nou ja, tyre en fuel sim off) op Legend of met expert instellingen op Professional... er zijn veel combinaties mogelijk en alles heeft wel wat. Op Legend kom ik in de career alleen niet echt mee, merk ik nu, in zo'n mindere auto... Eigenlijk vind ik dat een losse gp met een van de betere auto's dan toch leuker... achteraan beginnen en je dan naar voren werken. Doe het nu op Professional zodat ik ook nog eens een keertje win. ;) De top halen lukt altijd wel, maar voor echt winnen heb ik toch wat meer rondes nodig (doe nu 10% en 20% races: 20% is leuker omdat je dan de tijd hebt om je rustig naar voren te werken). Qualificeren doe ik niet want dan start je meer vooraan en ben je te snel aan de leiding en da's de lol niet, zo heb ik ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Nou net Catalunya achter de rug. Heb moeten werken zeg voor die derde plaats uiteindelijk. Laatste chicane voor het rechte stuk is echt @#$%!#@#@!$%^& beetje teveel gas over de curbs en dan sta je achterstevoren. Anyways ik vind het wel leuk nu zo, af en toe wat rijden maar er zitten me toch circuits bij. Tis de eerste game waarbij ik ooit een heel season heb geprobeerd, en natuurlijk heb je je favorieten waarbij het lekker gaat en de rest is gewoon zwoegen om je team target te halen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik ga steeds meer kritiek op f1 2010 krijgen. Ik heb nu AI ingesteld op Legend. Ik kan gewoon met de top teams mee rijden en het is ook geen moeite om hun in te halen in een Virgin.
Ik spel met de G25 stuur. Ik heb al wat in mij leven race sims gespeeld. Maar ik mis met f12010 het vechten als je in een mindere team zit om zo vooraan te komen. Het is allemaal te makkelijk. Ik hoop dat dit word verbeterd in de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:30

TommyGun

Stik er maar in!

KUT Monaco. ALT+F4! Pffffffffff... 2 kut circuits achter elkaar, dat Catalunya en dan deze... (damage aan).

[ Voor 10% gewijzigd door TommyGun op 03-10-2010 21:45 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Catalunya vind ik ook erg kut, en Monaco heb ik eventjes op gereden en vond er ook weinig aan, veel te krap allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:02
Godver kan die kut Codmasters niet eens half afgewerkt spelen uitbrengen nu heb ik enorme slow down :S Meer mensen laatst van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 16:23
Drawer schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:52:
Catalunya vind ik ook erg kut, en Monaco heb ik eventjes op gereden en vond er ook weinig aan, veel te krap allemaal...
Ik vind monaco wel gaaf, gisteren een paar keer online gedaan (3x gereden, 3x gewonnen :D ) , vooral met hoogste downforce kun je best scheuren alleen die hairpin is een beetje gaar :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
Vandaag een 20% race gedaan op het circuit van Interlagos met mn Lotus. Ik had met de AI amateur niveau gewoon problemen op mee te komen met de top (Button en Webber). Op de rechte stukken waren ze gewoon veel sneller, in bochten kon ik de schade weer een beetje inhalen echter niet genoeg om ze in te halen. Uiteindelijk alsnog 2e geworden door een foutje van Webber, laatste 2 rondes gingen echter wel moeizaak met bandjes die in het oranje staan :-). Het was wel een vette race in ieder geval waarbij het mij opviel dat de AI maar al te graag ruimte voor je maakt en afremt als je ze dreigt in te halen (muv Hamilton).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-10 17:54
GP van Spanje vind ik zelf errug leuk. Lekker hoog tempo :) .

Welke difficulty rijden jullie? Reed eerst expert (hoogste), continue 20ste/18e. Toen 1 niveau lager gezet, gelijk overal pole position...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 14:12
Ik heb het op Expert ook soms moeilijk, soms heel makkelijk.. Zo won ik heel makkelijk in Bahrein, montreal en monaco. En zo ga ik tenonder in Spanje en dalijk in Silverstone.. De rest van de races zit ik altijd in de punten met mijn Lotus.. Ik sta tweede in het klassement met 123 punten... Hopelijk maken ze de AI wat moeilijker in de Patch... Misschien is mijn AI bugged ofzo? Gezien het feit het bij jullie veel moeilijker is ?:S

Edit: Even aanpassen, doordat dit in de late uurtjes geschreven is, zat het vol met type fouten haha.

[ Voor 11% gewijzigd door Kuhr89 op 04-10-2010 01:12 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:03
Killzone schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:58:
GP van Spanje vind ik zelf errug leuk. Lekker hoog tempo :) .

Welke difficulty rijden jullie? Reed eerst expert (hoogste), continue 20ste/18e. Toen 1 niveau lager gezet, gelijk overal pole position...
Idd had ik ook, als ze daar nu net wat tussenin hadden gepropt :P Of gewoon hard moeilijker gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-10 17:54
Hard wat moeilijker idd, na de eerste bocht sta ik al een straatlengte voor. Kan het me prima veroorloven om 3x te spinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 10:18
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:37:

Echt, serieus, er is genoeg te klagen (savegamabug, punctures) maar, man, wat ziet het er schitterend uit. Vind ik dan. Echt super. Hier droomde ik vroeger van en nu speel ik het...

Dus ondanks alles, HULDE aan Codemasters!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Helemaal mee eens.

Vroeger droomde ik van een super goede F1 game op een groot scherm met strakke grafics en codemasters heeft deze droom waargemaakt.

Dit weekend wel bekend geworden met ongeveer alle bugs die in de game zitten:

Ik rij een race op silverstone (klote circuit) word geramd door de AI en krijg 10 seconden penalty. Ik maak een pitsstop en moet 10 seconden wachten op de andere auto's en daarna krijg ik ook direct uit de pits een puncture :( :( :(

Ben dus uiteindelijk als 24e over de streep gekomen. Ik heb daarna P1 van Hockenheim gedaan en jawel vanmorgen save game corrupt.

Gelukkig had ik de savegame folder gebackupped en moest ik alleen de race in silverstone opnieuw doen, waar ik nu 2e ben geworden.

Ondanks dit hierboven (waarvan ik hoop dat het allemaal gepatched word)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ aan codemasters voor de geweldige game _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door Henkus op 04-10-2010 08:56 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het spel erg leuk ^^

Ik heb alleen het vermoede dat je elke wedstrijd wel een lekke band krijgt.
Nu 3 wedstrijden gedaan en alles al een lekke band gekregen, 2x al in een race en 1x in quali.
Hoe kan ik dit tegen gaan, wat ik probeer is zo min mogelijk de curve's te raken.

speel nu op hard en eindig meestal in de top 5.
Maar het is idd wel raar dat ik 1 seconde sneller rij per rondje als degene voor me op een 2de of 3de plaats en die voor mij loopt nog steeds weg =/

Verder is eht spel erg leuk. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-10 19:10
van mij mogen ze de patch liever vandaag uitgeven dan morgen..

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:20:
Vind het spel erg leuk ^^

Ik heb alleen het vermoede dat je elke wedstrijd wel een lekke band krijgt.
Nu 3 wedstrijden gedaan en alles al een lekke band gekregen, 2x al in een race en 1x in quali.
Hoe kan ik dit tegen gaan, wat ik probeer is zo min mogelijk de curve's te raken.
Ik heb er ook elke race 1.. welke raceafstand speel je?

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
De volgende race op de kalander is Suzuka daarom ff een video gemaakt met de Ferrari.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
corner cutting @ 0:58 :)
vet rondje!

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Heb me tot nu toe prima vermaakt met de game.(PS3)
Alleen heb ik nog maar op 2 circuits een lekkere flow te pakken kunnen krijgen(bahrein , istanbul).
AI veschilt per circuit wel erg veel. Monaco P10 vervolgens Istanbul P1. :s
Toch maar weer even difficulty settings wijzigen.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, ik heb de game enkele malen gespeeld op PC, maar het is toch niet echt mijn ding.
Ik heb de serial number moeten ingeven bij het installeren, maar heb de game nog niet online gespeeld (wel aangemeld via GFW live offline en al één achievement behaald).

Kan je de game nog doorverkopen of is de serial number onbruikbaar (redeem code mogelijk ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Ik hoor iedereen over tire simulation/fuel sim settings etc, maar waar vind ik dit, heb ze namelijk nog niet gevonden, speel medium btw (op de pc) en rijd voor Virgin momenteel...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar even mijn tip (cheat) tegen de lekke banden: gebruik een flashback en je lekke band is weg. Ja, het is eigenlijk een cheat, maar ik krijg ELK raceweekend wel een lekke band en dat slaat nergens op, vind ik...

Wat betreft de moeilijkheidsgraad en waar de diverse opties zitten (op de pc, maar op de consoles zullen ze daar ook wel zijn):

1. Aan het begin van het spel moet je een moeilijkheidsgraad kiezen. Hiermee doe je niets anders dan de ingame opties op een bepaalde preset instellen. Je kunt naderhand ALLE opties weer veranderen, dus het is mogelijk om de hoogste moeilijkheidsstand te kiezen bij het begin en uiteindelijk alles zó in te stellen dat je op het makkelijkste niveau rijdt...!

2. De sterkte van de AI en andere 'moeilijkheids'-opties kan je veranderen voordat je gaat racen (het menu waar je ook de lengte van de race kiest etc.): je kunt een preset kiezen maar je kunt de opties ook aanpassen (zoals ik zei bij punt 1). Op de pc moet je de moeilijkheidsgraad selecteren en dan op Numpad Enter drukken: je kunt dan ALLES veranderen (vergeet niet naar beneden te scrollen), dus ook fuel en tyre sim, de AI, etc. etc. Nogmaals, zo is het dus mogelijk met Expert settings te racen maar de AI op amateur te zetten, etc. etc.

3. Heel belangrijk: de opties bij punt 2 vind je zowel in de careertruck als in het GP-menu 'buiten'!!! Dus als je een en ander veranderd in de career, dan geldt dat alleen voor de career! De gp gebruikt z'n eigen instellingen! Ik had dat niet meteen door en dacht in de 'losse' GP op Legend te spelen ("Tjonge, wat is dat makkelijk...?" :+ ) totdat ik erachter kwam dat de GP z'n eigen instellingen heeft...

Dus voordat je roept 'Ik rij op Legend en het is te makkelijk', check eerst even alle menu's... ;)

Wat betreft het verschil tussen Pro en Legend (dat de een te makkelijk is en de ander te moeilijk): je kan natuurlijk het verschil in moeilijkheid wat aanpassen door bv. fuel en tyre sim aan (of uit) te zetten. Ik zelf zit nog te twijfelen of ik op Legend speel met fuel en tyre sim uit (en rules op reduced) of op Pro met fuel en tyre sim aan... Op zo'n manier kan je het spel een beetje aanpassen zodat je redelijk mee kan komen zonder alles te verliezen of alles te winnen. Daarnaast kan je ook doen wat ik doe: de qualificatie overslaan en als laatste beginnen. Da's eigenlijk het leukste, vind ik tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

Afgelopen weekend op LAN gespeeld met een paar vrienden:

Negatief:

Een vriend had constant dat hij zich op een andere positie bevond dan wat in zijn beeld stond t.o.v ons. Haalt in, zet (volgens zijn beeld) zijn auto netjes voor de mijne, maar zit vol in mijn zijkant (mijn voorwiel tussen zijn voor- en achterwielen). Erg frustrerend als hij constant meent je correct in te halen en je staat vervolgens alsnog naast de baan.
In Valencia rijdt hij de pits in, vervolgens staat ie vast in de muur tussen de baan en de pits met vol gas (op de automatische pitssnelheid dus) en komt ie niet meer weg.
Full collisions staan toch echt constant aan, maar met enige regelmaat worden er mensen doorzichtig en kunnen we door elkaar heen rijden. Wat is dat?

Zicht rondom is érg slecht. De spiegels zijn praktisch waardeloos, ook met FOV mod. De enige manier waarop je enigzins kan zien wat er achter en naast je zit is in een outside-car-cam en die wil ik niet gebruiken. Erg vervelend als je enigzins netjes wilt rijden (lees: anderen niet afsnijden of anders onnodig in de weg zitten).

Single player heb ik ondertussen de R&D-bug gehad: direct na het halen van een R&D objective de game uit en je savegame is corrupt. Gelukkig was ik pas bij race 2 door gebrek aan tijd :)

Positief:
Setups hebben duidelijk invloed op hoe je rijdt. De custom setupmogelijkheden bieden me voldoende mogelijkheden om net even dat beetje extra te tweaken. Duidelijk de mogelijkheid om op safe of nét op het randje te rijden.

Rijden in de regen: vét! Monaco + regen = chaos! Heerlijk om te merken dat je met z'n 5-6en allemaal aan het kutten bent om een normale laptime te rijden.
Beginnende druppeltjes aan het begin van de kwali en toch nog een laptime op slicks proberen te zetten voor het te nat wordt: héérlijk.
Vleugeltjes kapot, bandjes lek, het werkt allemaal redelijk netjes qua damage. Al mag het wat mij betreft nog wel iets fragieler, de auto's lijken me iets steviger dan IRL.

Kortom, heerlijke spelbeleving, maar de bugs zijn toch nog wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:59:

3. Heel belangrijk: de opties bij punt 2 vind je zowel in de careertruck als in het GP-menu 'buiten'!!! Dus als je een en ander veranderd in de career, dan geldt dat alleen voor de career! De gp gebruikt z'n eigen instellingen! Ik had dat niet meteen door en dacht in de 'losse' GP op Legend te spelen ("Tjonge, wat is dat makkelijk...?" :+ ) totdat ik erachter kwam dat de GP z'n eigen instellingen heeft...
Thanks voor alle tips, maarre waar in de careertruck pas je deze settings aan als laatst vraag _/-\o_

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

Vos

AFCA

Donnie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:33:
Ik hoor iedereen over tire simulation/fuel sim settings etc, maar waar vind ik dit, heb ze namelijk nog niet gevonden, speel medium btw (op de pc) en rijd voor Virgin momenteel...
Race settings => Difficulty level

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 04-10-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:10:
[...]

Thanks voor alle tips, maarre waar in de careertruck pas je deze settings aan als laatst vraag _/-\o_
In de truck, dus voor de career, kan je de opties aanpassen als je naar de volgende race gaat, dus rechts van die vrouw en links van de deur: dat menu. Daar heb je een optie voor moeilijkheidsniveau (kan ff niet checken hoe het precies heet) en als je daarheen gaat, moet je op een of andere knop klikken (Numpad Enter voor de PC: geen idee wat het is voor de consoles, maar als het goed is, zie je ook een icoontje van de knop die je moet indrukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 10:54
Sorry voor de noobvraag hoor, maar ik heb zelf onderstaande config en het spel schokt enorm:
- E8400 dual core
- 4Gb PC6400 geheugen
- Sapphire Radeon HD3870X2
- GigaByte GA-EX38-DS4

Nu zie ik dat bij system requirements een HD4850 aanbevolen wordt. Nu kwam ik wat wazige benchmarks tegen waarbij het verschil met mijn HD3870X2 niet zo groot was.
Ik heb deze config ook bij een system-checker ingevuld en die komt op een hele goede score voor deze game.

Wat is nu waarschijnlijker? Dat mijn systeem een upgrade nodig heeft, of dat ik een config-fout / driverprobleem heb? Ik draai 1 resolutie lager dan 1680x1050 met alle detail op medium en 2xFSAA.
In de regen is het onspeelbaar en op droge baan, schokt het teveel om comfortabel te spelen.

Heeft iemand misschien een vergelijkbare setup en wat is jouw performance in deze game dan?

Ik heb de nieuwste Radeon-drivers en DirectX ook al geïnstalleerd op Windows 7 Ultimate.

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kriebelkous schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:03:
[...]

Ik heb er ook elke race 1.. welke raceafstand speel je?
30% Meestal 15-17 rondjes en heb het nu 1x gehad vlak voor de echte pit rush van het hele veld en 1x 2 rondjes voor het einde net na de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
BM schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:35:
Toch jammer dat de pitstops wat bugged zijn. Als 11e naar binnen, en als 24e weer naar buiten, stop van 16 seconde :( Was plek zat om weg te rijden, maar goed. Nog 20e geworden, maar toch.

Ook jammer dat de doelen soms wat onrealistisch zijn. Lotus, Australie, P12 in Q en P10 in R, hallo... Dat P12 in Q ging nog wel, maar als de stops dan zo verkloot worden.... :-(
Had ik gisteren ook in Bahrein. Ging in Torro Rosso als 11de de pits in na 15ronden , kom er als 20ste weer uit. Stop duurde niet schokkend lang maar na mn pitstop ging het hele veld ineens 5 (en sommige 10!!) seconden sneller rijden (En nee, mijn tijden waren niet ineens 5 seconden langzamer). na aantal ronden werd ik dus gelapt door de nmrs 10 , 11 , 12 en die waren dus ook echt niet meer bij te houden terwijl ik vóór mn pitstop lekker met ze in gevecht was.

Ga dit spel even laten liggen tot na de patch denk ik...

(wel maf trouwens , speel deze game al sinds release day en heb nog NOOIT een lekke band gehad. Toch al meerdere full GP's gereden maar van deze bug heb ik dus geen last. )

[ Voor 8% gewijzigd door DutchFLC op 04-10-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Laatst online: 13:52
MindWarp schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:57:
Sorry voor de noobvraag hoor, maar ik heb zelf onderstaande config en het spel schokt enorm:
http://www.mediafire.com/?11h1s3i342328je

download het zip bestand wat je bij de bovenstaande url kan vinden
daarna de bewuste bestanden in de juiste 3 mappen plaatsen.

hierna spel opgestart, dat gaat al 50% voor mijn eigen gevoel sneller
en hierna de video settings naar ultra gegooid: werkt als een tierelier

:*)

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

Vos

AFCA

cazzie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:30:
[...]

Wat is dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchFLC schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:34:
[...]

Had ik gisteren ook in Bahrein. Ging in Torro Rosso als 11de de pits in na 15ronden , kom er als 20ste weer uit. Stop duurde niet schokkend lang maar na mn pitstop ging het hele veld ineens 5 (en sommige 10!!) seconden sneller rijden (En nee, mijn tijden waren niet ineens 5 seconden langzamer). na aantal ronden werd ik dus gelapt door de nmrs 10 , 11 , 12 en die waren dus ook echt niet meer bij te houden terwijl ik vóór mn pitstop lekker met ze in gevecht was.

Ga dit spel even laten liggen tot na de patch denk ik...

(wel maf trouwens , speel deze game al sinds release day en heb nog NOOIT een lekke band gehad. Toch al meerdere full GP's gereden maar van deze bug heb ik dus geen last. )
Langere race afstanden maken en of niet naar binnen gaan wanneer de engineer het zegt. ik blijf 2 ronden door rijden dan ga ik pas, geen verkeer ^^ snelle pitstop en binnen 6 tot 8 seconden ben ik weer weg :)

Ik moet zeggen dat ik met die pit stop geen last heb, welk niveau rij je op?
Ik rij op Hard en geen problemen, misschien is dat een bug in een bepaald niveau?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:54:
[...]

Langere race afstanden maken en of niet naar binnen gaan wanneer de engineer het zegt. ik blijf 2 ronden door rijden dan ga ik pas, geen verkeer ^^ snelle pitstop en binnen 6 tot 8 seconden ben ik weer weg :)

Ik rij op Hard en geen problemen, misschien is dat een bug in een bepaald niveau?
komt inderdaad alleen voor als je in hetzelfde pitwindow zit als de ai.. ik heb er ook nooit last van. Gewoon er voor zorgen dat je out of sync bent met de rest

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
[...]

Ik zal het vanavond eens proberen.

Ben toch benieuwd of iemand met soortgelijke specs wel vloeiend kan rijden? Ik denk dat ik de 12-15fps op lagere resolutie met alles op medium misschien net haal.
Ik begin toch naar een driver-probleem te neigen. Ik update vanavond met results van die download van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

Leg even uit... Ik heb de bestanden vervangen en ik krijg alleen nog maar zwart scherm. Wat zou dit moeten doen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:54:
[...]

Rij gewoon de volledige races (56 ronden in Bahrein geloof ik). Had juist mn strategie aangepast om de bekende pitbug te ontlopen dus dat was het probleem niet , was zo weer weg uit de pits. Rij op legendary (AI)niveau met enkel medium TC en brakeline in de bochten.

Trouwens , ik verlies ook MEGA veel tijd (en dus uiteindelijk posities) door die blauwe vlaggen. Krijg de eerste al als ze nog "kilometers" achter me zitten. Moet soms , als k de pech heb , zelf van het gas / remmen op een recht stuk om een penalty te ontlopen want die worden vrij snel uitgedeeld voor het "negeren" van een blauwe vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan niet meer racen... Wtf. Ben opnieuw beginnen vanwege formateren, P en Q gingen gewoon goed, maar als ik de race wil beginnen loopt hij gewoon vast. Ik kom wel nog in de pits zeg maar, en dan ga ik naar de engineer, Go to Race, en als het filmpje is afgelopen (of als ik het skip) dan hangt hij vast... Zwart scherm met een laad icoontje wat niet meer draait. Kan het spel niet eens afsluiten, heb net 2 keer hardhandig de pc moeten resetten, en vanochtend ook al een keer..?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchFLC schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

Rij op legendary (AI)niveau met enkel medium TC en brakeline in de bochten.
TC mag toch niet meer in 'het echt'? Ik vraag me ook af of fuel en tyre sim off nou een soort van 'cheaten' is of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n kopie'tje hier nog mooi sealed liggen (gekocht in de releaseweek), eerst zien wat die patch/update doet :D Zelf beleef ik genoeg plezier aan het spel (;-)), ik kan echt uren aan die practise-sessions zitten, gewoon om te zien of m'n getweak aan de auto wel het gewenste effect geeft.

Codemaster had beter de consoleversies links laten liggen. Heb zelf ook een PS3 en Xbox360, niet dat ik de consolegamers het niet gun, maar als ze zich alleen hadden toegespitst op de PC en alle mogelijkheden gebruikten, had dit spel misschien ook de simmer kunnen bekoren, terwijl de "amateurs" genoeg uitdaging zouden hebben aan de makkelijkere difficulties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:22:
[...]

TC mag toch niet meer in 'het echt'? Ik vraag me ook af of fuel en tyre sim off nou een soort van 'cheaten' is of niet...
TC mag niet meer in echt nee , maar de pedalen van mn MSwheel zijn niet zo nauwkeurig , dus rij ik met TC op medium , moet je ook nog uitkijken hoor.

feul en tyre sim off is officieel cheaten ja , maar aangezien de AI naar het schijnt geen last heeft van een volle tank (tot na de patch) valt daarover te discuseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchFLC schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

Rij gewoon de volledige races (56 ronden in Bahrein geloof ik). Had juist mn strategie aangepast om de bekende pitbug te ontlopen dus dat was het probleem niet , was zo weer weg uit de pits. Rij op legendary (AI)niveau met enkel medium TC en brakeline in de bochten.

Trouwens , ik verlies ook MEGA veel tijd (en dus uiteindelijk posities) door die blauwe vlaggen. Krijg de eerste al als ze nog "kilometers" achter me zitten. Moet soms , als k de pech heb , zelf van het gas / remmen op een recht stuk om een penalty te ontlopen want die worden vrij snel uitgedeeld voor het "negeren" van een blauwe vlag.
Heb alleen nog de brake line in de bochten aan en auto shifter want daar moet ik nog even op oefenen. wil dit seizoen afrijden en dan legendary starten. Wil eerst Hard doen zodat ik alle banen een beetje leer kennen.
Ook al weet je hoe de baan loopt van Formule 1 op TV dan nog is het compleet anders om het te rijden.

Kunnen we in de TS een ronde record tabel neer zetten misschien?
Leuk voor de mensen hier die ook wel een time trails rijden?
Moet zegegn dat ik dat altijd wel leuk vind om een richt tijd te hebben voor een baan ^^
Bahrein haalde ik de 1.55 met een mclaren met ongeveer 10 rondjes rijden in een standaard setup zonder getweaked te hebben. wat rijden jullie vooral?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik snap er niks van, het spel werkt gewoon niet meer. Time trial gaat prima. Grand Prix gaat prima. Practice gaat prima, Qualification gaat prima. Dan start ik Race, ik rijd de pits uit, fade out, en zwart scherm en hij stopt met laden. Hele spel hangt daarna, ik kan het niet meer afsluiten of niets. Geen ALT+F4, niets werkt. Windows draait gewoon nog, kan ik op m'n tweede monitor zien, kan zelfs de muis gewoon bewegen nadat ik Alt+Tab heb gedaan maar op m'n main monitor is gewoon zwart scherm met een laad icoontje dat niet meer draait.

WTF!

Iemand anders dit ook al gehad?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

NickThissen schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:01:
[...]

Leg even uit... Ik heb de bestanden vervangen en ik krijg alleen nog maar zwart scherm. Wat zou dit moeten doen?
Had je dit niet beter andersom kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
Het werd mij aangeraden voor mn perfomance-problemen, maar ik begin me ook wel zorgen te maken nu... zwarte schermen/crashes.. :S

Of had je de bestanden inmiddels weer terugverplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:33

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ik krijg ook steeds meer problemen en met name het hangen op het laadscherm. Bijv. na de qualificatie, maar dan is de voortgang wel opgeslagen. Het laden van de race gaat dan fout (loadscreen met dingetje rechtsbovenin stil).

Spel afsluiten, opnieuw starten en dan kan ik de race doen. Na de race, een paar continue klikken en het eerst volgende laadscherm hangt het spel weer, alleen nu zonder de voortgang op te slaan. Ik kom, na al 2x opnieuw begonnen te zijn, niet meer voorbij Australië.

Zal het nog eens proberen zonder de R&D Goal te halen, kijken of dat verschil maakt, maar ik hoop toch wel dat dit met de komende patch opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jejking schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:39:
[...]

Had je dit niet beter andersom kunnen doen?
MindWarp schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:42:
Het werd mij aangeraden voor mn perfomance-problemen, maar ik begin me ook wel zorgen te maken nu... zwarte schermen/crashes.. :S

Had de bestanden uiteraard gebackupped, en meteen terug geplaats, en daarna heb ik wel weer gewoon een achtergrond. Dit is niet de oorzaak van mijn crash, want dat had ik vanochtend ook al de eerste keer dat ik de Race wilde gaan doen, nog voordat dit uberhaupt gepost werd. Ik zei dit alleen om aan te geven dat het voor mij niet werkt...

Maar m'n crash heb ik dus nog steeds last van, en niet zoals hierboven dat ik gewoon herstart en dan werkt het weer. Heb het nu 5 keer geprobeerd, 1 keer vanochtend en 4 keer achter elkaar net, 4 keer hangt hij vast zodra het beeld op zwart gaat om de 'pre-race intro' te laden. Ik zit dus wel al in de pits, kan mn strategy aanpassen, car setup, etc, maar zodra ik 'Go to race' kies bij de engineer gaat het mis... Ik rij nog wel uit de pits, en dan gaat het beeld langzaam op zwart om te laden, maar dat laden doet hij gewoon niet. :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Heb je toevallig een 6-core cpu? Dan staat de oplossing op het Codemasters forum ;)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Laatst online: 13:52
MindWarp schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:42:
Het werd mij aangeraden voor mn perfomance-problemen,
maar ik begin me ook wel zorgen te maken nu... zwarte schermen/crashes.. :S

de bewuste download komt via hier vandaan http://community.codemast...irectx-11-workaround.html

en hier heb ik geen problemen met een zwart scherm zoals jij het beschrijft
het enigste wat ik zo snel kan bedenken is dat je mss de bestanden verkeerd hebt verplaatst

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
V3g3ta schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:35:
Heb je toevallig een 6-core cpu? Dan staat de oplossing op het Codemasters forum ;)
Ja... Heb je toevallig een link? Kan er niets over vinden. Heb zelf al een post gemaakt maar natuurlijk geen reacties.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Interessant, ik heb nergens last van met een triplecore (AMD Phenom 2 X3 720 BE) hoewel het wel vermeld wordt als zijnde een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Wat wel echt een vage bug is is dat de uitslag soms niet klopt met wat er in de race gebeurde.

Staat er dat Hamilton heeft gewonnen, maar opeens verandert het balkje dat Petrov heeft gewonnen en in de uitslag lees ik dat hij iedereen op +1 lap heeft gezet, wat onzin was want hij reed constant bij mij in de buurt (rond plek 18/20).
Ook leip dat sommige niet de pits in gaan terwijl dit wel verplicht is. Zo werd Kovalainen 3e in Montreal, terwijl ik m'n ass eraf heb gereden om 9e te worden. Als m'n teamie Bruno Senna dit had gedaan had hij nu een onoverbrugbare voorsprong kwa WK punten gehad!

Ik vraag me toch echt serieus af hoe er zoveel fouten in hebben kunnen sluipen en waarom ik er zo weinig over gelezen heb in de (early) reviews... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
WOW! Ik kan niets anders zeggen... WOW! Het werkt nu echt 100 keer beter opeens?! Volgens mij zag het spel mijn 6 core cpu als een single core ofzo?! Ook de dx11 effecten wat eerst niet werkten (zwart scherm) werken nu perfect, en ik kan alles op ultra zetten behalve vehicle reflections (als ik dat doe begint hij in het menu al te laggen lol). Echt serieus,. waarom staat dit niet in de start post?

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/35bs709.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/28l7w4m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2565hmq.jpg

Zelfs laadtijden zijn opeens 5 keer sneller! Echt ongelooflijk hoeveel verschil een paar simpele settings kunnen maken!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivandu schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:04:
Wat wel echt een vage bug is is dat de uitslag soms niet klopt met wat er in de race gebeurde.

Staat er dat Hamilton heeft gewonnen, maar opeens verandert het balkje dat Petrov heeft gewonnen en in de uitslag lees ik dat hij iedereen op +1 lap heeft gezet, wat onzin was want hij reed constant bij mij in de buurt (rond plek 18/20).
Ook leip dat sommige niet de pits in gaan terwijl dit wel verplicht is. Zo werd Kovalainen 3e in Montreal, terwijl ik m'n ass eraf heb gereden om 9e te worden. Als m'n teamie Bruno Senna dit had gedaan had hij nu een onoverbrugbare voorsprong kwa WK punten gehad!

Ik vraag me toch echt serieus af hoe er zoveel fouten in hebben kunnen sluipen en waarom ik er zo weinig over gelezen heb in de (early) reviews... :|
veel bugs komen pas als het grote publiek het gaat gebruiken.
Zolang ze het maar blijven patchen dan mogen we niet klagen vind ik.

------

We hebben allemaal hoge verwachtingen die veel al uitgekomen zijn maar met een aantal bugs erin die dan nu nog gepatched worden.
Geduld is een schone zaak, wanneer er maar support is dan komt het goed ben ik van overtuigd. Pas als er geen support is en veel bugs, tsja dan is het einde zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

NickThissen schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:12:
WOW! Ik kan niets anders zeggen... WOW! Het werkt nu echt 100 keer beter opeens?! Volgens mij zag het spel mijn 6 core cpu als een single core ofzo?! Ook de dx11 effecten wat eerst niet werkten (zwart scherm) werken nu perfect, en ik kan alles op ultra zetten behalve vehicle reflections (als ik dat doe begint hij in het menu al te laggen lol). Echt serieus,. waarom staat dit niet in de start post?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zelfs laadtijden zijn opeens 5 keer sneller! Echt ongelooflijk hoeveel verschil een paar simpele settings kunnen maken!
Hmm, laadtijden zijn bij mij wel aan de lange kant. Toch maar eens naar kijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:24:
Codemaster had beter de consoleversies links laten liggen. Heb zelf ook een PS3 en Xbox360, niet dat ik de consolegamers het niet gun, maar als ze zich alleen hadden toegespitst op de PC en alle mogelijkheden gebruikten, had dit spel misschien ook de simmer kunnen bekoren, terwijl de "amateurs" genoeg uitdaging zouden hebben aan de makkelijkere difficulties :D
Codemasters had de PC versie beter links kunnen laten liggen. Die "amateurs" is verreweg de grootste markt volgens mij, en ontwikkelen voor consoles (die allemaal nagenoeg identiek zijn) lijkt me makkelijker om redelijk foutvrij te krijgen, en, als ik het zo lees is de gemiddelde simmer toch nooit tevreden, want het blijft een arcade-game. heb ik het nog niet eens over de piraterij gehad, die ervoor zorgt dat de console-games extra betalen voor hun game, terwijl de PC-versie een stuk goedkoper is. Maar ja, als ze die ook duurder maken kopieren ze het nog meer..... Ja DUH ! breng dan géén pc-versie uit !

>:) :+

Maar ff serieus, ik hoop dat jij ook niet 100% serieus was ....

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Vamiddag zelf mijn 1e camera mod gemaakt voor de Lotus:

Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/10/04/13cc3b171d898f1b00e6008beccccd96/f1%252010%25CAMERA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diepe zucht... Het ene moment vind ik dit spel super en het andere moment is het &*#(!*&#*&^!^%!!!!!!!!!!!!!

Maar weer eens een careerrace gedaan. Ga als 5e de pit in, kom er als 20e uit. Kansloos. En dan heb je ook nog zo'n bocht waar de AI als een gek op de rem gaat staan terwijl je normaal door kan karren: en dan ben ik stom genoeg om daar drie keer niet op te letten en dus krijg ik drie keer een penalty... Zoals de AI sommige bochten neemt, is echt ongelooflijk dom... Elk circuit heb je wel een of meer bochten waar je vantevoren weet: daar pak ik er een paar, Legend of niet. Zo stom...

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH!

Ik ga ff wat anders doen...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Henkus schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:20:
Vamiddag zelf mijn 1e camera mod gemaakt voor de Lotus:

[afbeelding]
Misschien dat je even kunt uitleggen, wat je gedaan hebt, hoe en waarom. Ik ben er namelijk niet mee bekend. Ik gok dat je het camera standpunt wat hoger hebt gezet voor meer overzicht op de baan?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
loewie1984 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:25:
[...]

Misschien dat je even kunt uitleggen, wat je gedaan hebt, hoe en waarom. Ik ben er namelijk niet mee bekend. Ik gok dat je het camera standpunt wat hoger hebt gezet voor meer overzicht op de baan?
Ja ik heb inderdaad de camera iets omhoog gezet, de FOV iets hoger en de camera iets naar achter gezet.

Deze camera bevalt me echt veel beter dan de orginele.

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste