You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Kan je skippenu_nix_we_all schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:20:
Damn, dat klinkt allemaal niet zo best. Ik heb een PS3, en een Driving Force GT stuurtje, en wil eigenlijk de verhalen over de FFB even afwachten voor ik de patch installeer.
Ik vraag me alleen af of ik nog wel kan spelen zonder de patch te annuleren, kun je die skippen ? Of moet ik, als ik dat wil de netwerkkabel eruit trekken ?
/me is nog een verschrikkelijke PS3 n00b
[ Voor 18% gewijzigd door Splinter Cell op 01-11-2010 22:43 ]
Dan krijg je de patch vanzelf. Als je geen playstation hebt kun je er 1 kopen bij de mediamarkt.
Ik denk dat ie om 8.30 wel weer open is.
Dan heb je in ieder geval de patch al.
Helaas kan ik niks winnen zelfs niet met allerlei hulp middelen aan.
Ik wacht dus op de volgende patch. Hopelijk gaat het beter met patch 1.02.
Hoe het op de PS3 zit weet ik niet, maar als je op de xbox een update weigerd, kun je iig het online spelen vergeten. Hou daar rekening mee.Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:37:
[...]
Kan je skippengewoon op 'O' duwen. En anders kan je hem altijd nog verwijderen na installatie.
Zelf gister nog 2 races gereden (Belgie en Hongarije) met de Toro Rosso. Ging wel lekker. Belgie redelijk eenvoudig gewonnen, in Hongarije 12e geworden, omdat pitstop verkloot werd (schiet op met die patch MS!). Sta 2e in kampioenschap, kleine 20 punten achter de nr1. Aanbiedingen vallen nog steeds tegen. Toro Rosso wil me houden, en Lotus heeft me een aanbod gedaan (

Helaas komen nu een 3-tal slechte banen voor me, dat zal ook niet helpen

[ Voor 42% gewijzigd door BM op 02-11-2010 07:02 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Pit-stop probleem nooit veel last van gehad daar ik toch altijd later de pits in rijd.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Verwijderd
lekkere vooruitgang
I don't drive fast, I only fly low!
Hier ook niet terug te vinden:

Kan ook niet alle graphics opties op Ultra zetten. Zoals Cloth & Crowd.
In het begin van de trailer staan wat poppetjes te praten. Geen mooie ronden hoofden en als je in de pits rijd, dan heeft het stopbord is ook niet rond.
In DX11 mode als je de game opstart, zie je geen F1 2010 logo meer. Na het updaten begint het spel in venstermode. Leuk voor de mensen die niet weten hoe ze dan weer full screen krijgen.
Verder zitten er nog steeds frame drops in. In Career mode in Melbourne als je in de auto zit, tegenover zit het publiek. Als je dan naar je teammate of naar engineer kijkt, dan gaat het bewegen echt niet vloeibaar. Dat zelfde geldt ook voor als er dikke regen in en je rijdt langs de start of komt in de pits.
Als je het mij vraagt is deze patch een lachertje. Zoveel voegt het niet toe.
V-syc aan zorgt nog altijd voor langere laadtijden.
Allemaal DiRT2 ziektes.
[ Voor 51% gewijzigd door Splinter Cell op 02-11-2010 13:15 ]
Voor de patch GPU load 60% fps 50
Na de patch GPU load 97% fps 75-110
met een X4 955 en GTX 260
De FFB is ongeveer hetzelfde.
Verwijderd
Kan ja. Je kunt je cache legen op de Xbox, en dan ben je alle patches kwijt en DLC moet je volgens mij ook opnieuw downen. Je saves e.d. blijven wel gewoon bewaard, dus er zijn geen risico's verder, don't worry.Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:18:
Ik ga 'm niet direct updaten, als ie uitkomt voor de Xbox. Eerst even wachten of de Xbox dezelfde FFB problemen heeft. Klinkt erg verrot. Of is het makkelijk weer te 'unpatchen'?
Ik weet niet of je via je Xbox (bij Memory management) specifieke patches kunt deïnstalleren, maar hier is dus wel bovenstaande manier voor.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
http://www.codemasters.com/downloads/details.php?id=41016Kuhr89 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:54:
Is er een ook een manier om het te updaten zonder die GFWL? Bijvoorbeeld via een externe link met een exe bestand ofzo
Is niet op de baan zelf trouwens.. Alleen in de pits is het verkeerd..
[ Voor 15% gewijzigd door Kuhr89 op 02-11-2010 15:08 ]
Verwijderd
Tijden zijn idd nog niet goed, en nog een paar dingen meer.. Wordt alweer wachten op de nieuwe patch dus.. Zucht.. Te belachelijk voor woorden, laten ze volgend jaar aub het spel pas releasen als het echt klaar is..
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 15:31 . Reden: pitstopts -> pitstops ]
Hoe dat geen sector 3 tijden?Kuhr89 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:15:
Weer geen Sector 3 tijden in Career bij Practice..
Je begrijpt toch wel als de wagens de pits binnen rijden dat die geen sector 3 tijd hebben neergelegd.
Ik zie alvast sector 3 tijden erop komen. Deze die er niet opkomen rijden de pits binnen.
Verwijderd
Dat zag ik al langer.. (PC versie)schumpi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:14:
[...]
Hoe dat geen sector 3 tijden?
Je begrijpt toch wel als de wagens de pits binnen rijden dat die geen sector 3 tijd hebben neergelegd.
Ik zie alvast sector 3 tijden erop komen. Deze die er niet opkomen rijden de pits binnen.
edit:
Evenals je gewone sectortijden, die zag je ook al voor de patch in je HUD
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 17:04 ]
Verwijderd
klopt, Maar je krijgt vaak de tijd te zien van je snelste ronde. Hier was een bug dat je je Sector 3 tijd niet zag. Hierdoor wist je dus niet of je veel tijd verloor in sector 3 ofzo...schumpi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:14:
[...]
Hoe dat geen sector 3 tijden?
Verwijderd
Bij mij niet hoor,primes zijn nog steeds zwart. (PC)Kuhr89 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:07:
Is het bij iemand ook al opgevallen dat de Option banden geen groene strook meer hebben maar dat die nu wel op de Prime banden zitten? Ze heben dus een fout gemaakt met de banden!! Dat is wel erg slordig zeg.
Is niet op de baan zelf trouwens.. Alleen in de pits is het verkeerd..
Kun je ergens in game zien of de patch daadwerkelijk toegepast is ? (versie oid)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 17:35 ]
[ Voor 3% gewijzigd door schumpi op 02-11-2010 17:41 ]
Verwijderd
Thx, patch is geinstalleerd.schumpi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:40:
Via F1_2010_game kun je de bestandsversie bekijken. Met de patch is dit 1.1.1.129 geworden.
De eerste indrukken zijn voor mij ok.
Ik lees zelfs hier en daar dat er mensen zijn bij wie de skidmarks en de spatten (of plassen) van de regen op de baan niet meer te zien zijn na deze patch???? Hier is dat nochtans ook in orde hoor.
Codemasters stelling over Sector 3 tijden: "Sector 3 wordt in real life ook niet getoond en is een resultante van totale tijd - sector 2." Ik had het liever toch wel gezien.
En ja ik ben langzamer in Carriere mode. Time trial is zelfde.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Check out my photography on Instagram
Zo heb ik dus meer het idee dat mijn auto zweeft ipv rijdt.
Codemasters heeft zijn Forum trouwens ook lekker op orde zeg
Verwijderd
Dan staan je grafische instellingen te hoog. Doe alles eens een tikje terug en probeer het dan nog eens.Kuhr89 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:55:
Ik ben niet echt blij met deze patch.. Het lijkt net alsof er wat vertraging is gekomen in mijn stuur... Hij reageert later dan normaal en ik heb alle Deadzones op 0 staan, dus daar ligt het niet aan...
Codemasters heeft zijn Forum trouwens ook lekker op orde zegHeel de dag is het al zwaar slecht te bereiken, ook heel irritant....
Graphics ligt het niet aan, zelfs op alles op low gaat voelt het niet lekker, en ik speel normaal alles op high/ultra. Ik gooi de patch er morgen af, dat weet ik wel.
[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 02-11-2010 20:22 ]
Hoezo zouden mijn Graphics te hoog staan dan? Maakt niet uit als je 60Fps haalt met Low of medium instellingen of op High/Ultra... Ik speelde eerst op High Ultra met 40 Fps, minder fps dan dat ik nu heb, en dat ging ook primaVerwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:14:
[...]
Dan staan je grafische instellingen te hoog. Doe alles eens een tikje terug en probeer het dan nog eens.
Iemand een idee hoe ik dit kan activeren ?
ik heb trouwens wel de g27 losgekoppelt voordat ik de patch installeerde en pas weer aangesloten toen ik het spel opnieuw opstartte na de patch (op het CM forum was er sprake van dat dit uit kon maken?)
heb wel het idee dat de graphics er vooruit op zijn gegaan. ik gebruikte al de lighting mods van racedepartment.com maar het eerste wat me opviel is dat alles er nog een factor scherper/beter uitziet! (settings wel naar MAX veranderd ofc)
verder nog geen verbeteringen kunnen testen, morgen meer
Ik heb geen DX11 kaart. maar wel Postprocess op Ultra.. Ik zal eens kijken wat die doet.. Eerst even Prison Break kijkenNickThissen schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:28:
Hou er wel rekening mee dat er nu dx11 effecten mee spelen als je een dx11 videokaart hebt. Post-processing bijvoorbeeld is een extra optie. Als ik die op ultra zet dan gaat het te langzaam bij mij, dus die heb ik op high. Maar zoals ik al zei, met alles op low voelt het sturen exact hetzelfde (niet goed dus) dus daar kan het ook niet aan liggen. Ze hebben de FFB gewoon verneukt.
Mijn savegame kreeg automatisch de naam Autosave_e0000027499bde10_0 mee van uit het spel. Omdat ik de savegame niet meer kon laden moest ik een nieuw autosave profiel aanmaken, maar deze kreeg de naam Autosave_e00007bbfdaf1c77_0 mee. Het maakt niet uit welke bestanden ik van mijn backup savegame in
de nieuwe map kopieer, na deze kopieer actie kan het spel de savegame niet meer laden.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toch weer verder kan met mijn oude savegame ??
Alvast bedankt voor de tip !
[ Voor 71% gewijzigd door The Jackel op 02-11-2010 22:26 ]
Als het wat vertraging is, moet je even bij de geluidsinstellingen kijken. Bij mij stond deze voor de patch op hardware. Na de patch stond dit op Rapture3D en had ik ook een vertraagde besturing. Nadat ik de geluidsinstellingen weer op hardware had gezet, reageerde het stuur weer zoals het hoort.Kuhr89 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:55:
Ik ben niet echt blij met deze patch.. Het lijkt net alsof er wat vertraging is gekomen in mijn stuur... Hij reageert later dan normaal en ik heb alle Deadzones op 0 staan, dus daar ligt het niet aan...
Codemasters heeft zijn Forum trouwens ook lekker op orde zegHeel de dag is het al zwaar slecht te bereiken, ook heel irritant....
Verwijderd
Ik vind het niet normaal hoe gevoelig het gaspedaal is, het voelt zo houterig aan om uit langzame bochten uit te acceleren... Ik heb altijd wel een paar momenten in een race waar het net iets fout gaat en ik half in een spin kom...
Hoe hebben jullie dit onder controle? Ik zet liever niet de tractiecontrole aan...
Verwijderd
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
heb ik 2 races gereden een avond flink doorgehaald kan ik gewoon weer opnieuw beginnen,
hij slaat totaal niets op
PSN: McMillan0984
(heb hem origineel)
Multiplayer gedeelte blijft nog steeds waardeloos. Hoorde dat je niet meer dan 20/25 games in de lijst kon terug zien. Niet kunnen zien of een game in progress is. Als je connection failed krijgt, moet je weer opnieuw naar de lobby toe. Geen vooruit gang kunen, zien aan je online level. Na de patch kan ik geen exacte ronde tijden meer van andere mensen zien. Maar nu alleen de totale racetijd.
De AI is verschrikkelijk langzaam op Legend.
Mag hopen dat Codemasters niet de support al straks laten vallen. Dat kunnen ze niet maken tegenover F1 2011 en hun eerste racegame sinds ze de lincentie hebben.
Verwijderd
Ik ben echt oprecht verbaasd dat dit (voor zover ik weet) niet mogelijk is (zou niet al te moeilijk moeten zijn toch?)
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:29:
Volgens mij kan je nog steeds niet fatsoenlijk je rondetijden analyseren (voor quali en race) of mis is hier iets?
Ik heb nu net op een ander forum gelezen dat dit kan liggen aan de instelling van je FFB/en stuur. Deze waardes zijn door de patch aangepast.Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:26:
Ik heb nu ook de update op mijn PS3 versie, heb ook het gevoel dat de auto's die in hun outlap zijn,netjes aan de kant gaan,dat is wel top! Maar........... ook mijn FFB is ook een stuk minder geworden op mijn G27, als ik het moet beschrijven dan voelt mijn stuurwiel een beetje zweverig en stuurt ook speelgoed achtig. Voor de update stuurde mijn stuurwiel een stuk lekkerder!! Hopen dat ze dit snel weer terug zetten!!!!
Ik heb het spel zelf op PC en heb alleen de patch geïnstalleerd op me laptop, maar ben nu nog op me werk, dus heb ik niet me stuurtje bij me.
In ieder geval het kijken waard of het aan de instelling ligt!
Ik zal proberen het vanavond gelijk uit te testen!
Als ik op mijn systeem (Windows 7 64bit UK) de game "run as administrator" dan zijn mijn laad tjden ongeveer een tiende ten opzichte als ik de game gewoon run.
Tevens werkt dan de replay functie in TimeTrial ook weer. Heb verder geen tijd om te kijken of het nog invloed heeft op andere zaken.
Heb heel ff gegoogled en kwam het volgende tegen:Grimmie187 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:13:
ik heb de game via steam aangeschaft, hoe kan ik het dan als admin uitvoeren?
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1085404
Ik kan het zelf niet testen, maar het lijkt me dat dit moet werken.OK, got it sorted now. To run Steam games in admin mode you have to create a shortcut to the game on your desktop or start menu and then set that to run in admin mode. Only odd thing is that now I set one game shortcut to run in admin mode every Steam game desktop shortcut I create thereafter is already set to admin mode, which is fine with me but it is weird that Steam would do that. It is also odd that Steam says a game is unavailable to play if you try to run a game from the client that is set to admin mode. This is something that should be fixed, or changed, if it is by design.
Verwijderd
Bedankt voor de tip! Zal er eens naar kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:51:
[...]
Kan ja. Je kunt je cache legen op de Xbox, en dan ben je alle patches kwijt en DLC moet je volgens mij ook opnieuw downen. Je saves e.d. blijven wel gewoon bewaard, dus er zijn geen risico's verder, don't worry.
Ik weet niet of je via je Xbox (bij Memory management) specifieke patches kunt deïnstalleren, maar hier is dus wel bovenstaande manier voor.
Ja. Maar daar moet je wel zelf naar op zoek gaan.[message=,noline]badluckboy schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:13[/message]:
Is er al een non cd exe uit om het spel zonder cd te spelen?
(heb hem origineel)
Ik heb na de patch geen nat wegdek meer en ook de autosave werkt niet meer. Wachten op patch 2.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Maar hij was maar 2MB? Kopt dat? Heb hem nu ook binnen, kijken wat er veranderd is...Martinspire schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:58:
De patch is ook eindelijk te downloaden voor de Xbox 360!
Enige wat me tot nu toe is opgevallen is de split-times tijdens de race en dat de tegenstanders wat makkelijker aan de gang gaan in de practice en quali. Verder zijn het een hoop dingen die je toevallig tegenkomt denk ik?
Weet wel dat ze meer hebben aangepast, maar dat valt me nog niet zo erg op
[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 04-11-2010 00:36 ]
Verwijderd
En het belachelijk is dat er later in het seizoen races komen die je met 2 vingers in je neus wint.Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:15:
Damn... Mijn cariere op pro in een Lotus. Tot nu toe kon ik aardig meekomen in plaats 8-12. Toen kwam barcelona, ik moest me echt het licht uit de ogen rijden om op plek 17 te kwallificeren. Die laatste chicane is ook echt een grafplek. Niet goed voor de motivatie als je zo je best zit te doen om rond plek 16 te eindigen...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja, zie Gamecopyworld.badluckboy schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:13:
Is er al een non cd exe uit om het spel zonder cd te spelen?
(heb hem origineel)
Ik snap het nu even niet meer, iets met bomen en bos. In hoeverre is de patch nu een grote vooruitgang op de beloofde punten? Jij bent hier wel extreem negatief, to be honest.Splinter Cell schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:18:
Dit is echt een waardeloze patch. Rommel wat ze niet meer op tijd er in konden verwerken. Zoals die Benchmark tool, DX11 functies. Het V-syc probleem vind ik nog wel het ergste. Onnodig lange laadtijden.
Multiplayer gedeelte blijft nog steeds waardeloos. Hoorde dat je niet meer dan 20/25 games in de lijst kon terug zien. Niet kunnen zien of een game in progress is. Als je connection failed krijgt, moet je weer opnieuw naar de lobby toe. Geen vooruit gang kunen, zien aan je online level. Na de patch kan ik geen exacte ronde tijden meer van andere mensen zien. Maar nu alleen de totale racetijd.
De AI is verschrikkelijk langzaam op Legend.
Mag hopen dat Codemasters niet de support al straks laten vallen. Dat kunnen ze niet maken tegenover F1 2011 en hun eerste racegame sinds ze de lincentie hebben.
Kijk maar op de F1 2010 forums. Ben niet de enige.Jejking schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:44:
[...]
Ik snap het nu even niet meer, iets met bomen en bos. In hoeverre is de patch nu een grote vooruitgang op de beloofde punten? Jij bent hier wel extreem negatief, to be honest.
Ik denk dat de coureurs van Lotus hun linkerbal zouden geven voor een plek 16...Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:15:
Damn... Mijn cariere op pro in een Lotus. Tot nu toe kon ik aardig meekomen in plaats 8-12. Toen kwam barcelona, ik moest me echt het licht uit de ogen rijden om op plek 17 te kwallificeren. Die laatste chicane is ook echt een grafplek. Niet goed voor de motivatie als je zo je best zit te doen om rond plek 16 te eindigen...
Verwijderd
Ik denk dat ik mijn cariere overnieuw doe, korter zodat ik in iets beter materiaal als die Lotus kan starten pffff...
Verwijderd
Ook dat corner cutting irriteert met af en toe mateloos. Als je je vergallopeert en uitbreekt in een snelle bocht en dus buiten een baan komt in een S bocht ziet het systeem je vaak als afsnijder... En leuk dan kan je een drive through gaan doen.
Dit spel is zo leuk ondanks al die bugs... Maar dit lijken me toch allemaal vrij eenvoudige dingen om op te lossen?
Pitstops lijken wel gewoon goed te gaan, stop van 4,7 terwijl Hamilton direct achter me stopte, normaliter was die voor me de pits uit gegaan, nu niet.
Nu net S3 afgeronde, 2e geworden op zo'n 20 punten van Hamilton. Nu aanbod gehad van Red Bull, dus kans is wel aanwezig dat ik volgend seizoen kampioen kan worden

Alleen komt volgende week ook CoD:BO uit.... keuzes...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Inderdaad, 2 MB !!!! En dat noemen ze een patch.... Wat patchen ze dan ? Registersleutels?FabianNL schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:10:
[...]
Maar hij was maar 2MB? Kopt dat? Heb hem nu ook binnen, kijken wat er veranderd is...
En ook blijft nog steeds het motorgeluid soms hangen tijdens opschakelen. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn om te verhelpen.
Pff spanje was inderdaad zwaar.Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:15:
Op legend wist ik me met een super rondje (01:24,1xx) in de lotus als 16e te kwalificeren.
In de race was het echter nog lastiger, webber opende in de eerste ronde al met een 1:24 (VANUIT EEN STILSTAANDE START!!!) dit was evensnel als mijn kwalificatie ronde. Daarna viel ik langzaam terug. Ik werd in ronde 4 in bocht 3 buitenom door di grassi, die geen voorvleugel meer had, ingehaald en lag 24e... na 10 (van 13) ronden werd ik door de leiders al op een ronde gezet ondanks dat ik zelf een foutloze race had.
De AI is op legend hier niet bij te houden in een Lotus. De baan is wel super leuk om te rijden (al was de vroegere laatste bochten combi nog beter), kom echt lekker in een ritme hier.
Verwijderd
Heb je liever patches van een paar gigabytes dan?Royer schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:33:
[...]
Inderdaad, 2 MB !!!! En dat noemen ze een patch.... Wat patchen ze dan ? Registersleutels?
En ook blijft nog steeds het motorgeluid soms hangen tijdens opschakelen. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn om te verhelpen.
de grootte van een patch/update zegt niets over de kwaliteit ervan, maar wel over de kwaliteit van het spel zelf
Inderdaad. Denk nog maar eens aan het feit dat vroeger games op floppies stonden en dat die maar 3,5 mb waren. Daar kon toch aardig wat op en ik denk dat zolang je geen nieuwe content toevoegt (zoals auto's, banen e.d.) je eigenlijk alleen maar data toevoegt en dat is inderdaad niet zoveel.Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:24:
[...]
Heb je liever patches van een paar gigabytes dan?
de grootte van een patch/update zegt niets over de kwaliteit ervan, maar wel over de kwaliteit van het spel zelf
3,5"; 1,4 mb...Martinspire schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:38:
Inderdaad. Denk nog maar eens aan het feit dat vroeger games op floppies stonden en dat die maar 3,5 mb waren.
Xbox
Verwijderd
ghosts downloaden werkt ook gewoon
[ Voor 47% gewijzigd door Red Baron op 06-11-2010 19:35 ]
Ik heb met de nieuwe patch problemen met framedrops hiervoor had ik nergens last van. Ik heb al geprobeert nieuwe drivers er de instellingen lager te zetten. Zonder resultaat.
6750 cpu 3.50 oc
4 gb geheugen
win7 64 bit
Msi Nvidea 460 Hawk
Deze eisen moet het goed doen onder f1 2010.
Weet iemand hier een oplossing voor.

Halve minuut moeten wachten... Maar weer gequit. Al de 4e keer op rij. Alles geprobeerd, later pitten, eerder pitten, pit strategry veranderen, niets werkt. We komen gewoon race na race met 5-10 man tegelijk binnen, allemaal met twee auto's van hetzelfde team tegelijk waar iedereen dan dus op moet wachten. Zelfs m'n teamgenoot komt vrolijk achter me aan en moet dan achter me wachten, terwijl ik voor de race heb ingesteld om op rondje 6 te pitten, en dat ook netjes gedaan heb. WTF! Ik ben het helemaal zit ik ga de pach zometeen eraf gooien, ze hebben het echt alleen maar erger gemaakt
EDIT
Voor de duidelijkheid, ik lag dus eerste en had dus geen kans om te zien dat er zoveel man in de pits zouden komen, ze kwamen mij gewoon achterna. Er stond een rij van 4 auto's die niet door konden omdat de McLarens ook tegelijk naar binnen gingen, dus ik heb gewoon 4 stops moeten afwachten voordat ik weer kon gaan...
[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 07-11-2010 15:31 ]
Ik heb ook het idee dat sommige auto's nog steeds niet stoppen, ook niet in een 50% race.
Ik denk eerder dat de computer (net zoals ze in het echt ook vaak doen) tegelijk met jouw naar binnen komt, omdat ze anders geen goed zicht meer hebben op wat er komen gaat. Uiteraard zou doorrijden prima zijn, maar tegelijk gaan is vaak makkelijker omdat je dan meer kans hebt om iemand in te halen. Wat meer druk op de monteurs zetten.Niellie41 schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:40:
Ja dat had ik ook. Ik mensen af en toe stoppen. Toen ik naar binnen ging kwam er opeens een hele rij achter me aan. Ik lag toen achteraan.
Ik heb ook het idee dat sommige auto's nog steeds niet stoppen, ook niet in een 50% race.
Dunno of ik de achterliggende reden goed heb, maar bij de race zie je ze ook vaak tegelijk gaan, waarbij 1 team op de ander let, wanneer die erin komt.
Met meerdere auto's naar binnen gaan is ook geen probleem, tenzij die auto's van hetzelfde team zijnMartinspire schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:41:
[...]
Ik denk eerder dat de computer (net zoals ze in het echt ook vaak doen) tegelijk met jouw naar binnen komt, omdat ze anders geen goed zicht meer hebben op wat er komen gaat. Uiteraard zou doorrijden prima zijn, maar tegelijk gaan is vaak makkelijker omdat je dan meer kans hebt om iemand in te halen. Wat meer druk op de monteurs zetten.
Dunno of ik de achterliggende reden goed heb, maar bij de race zie je ze ook vaak tegelijk gaan, waarbij 1 team op de ander let, wanneer die erin komt.

Ondertussen hebben de langzame jongens de race van hun leven omdat de snelle auto's allemaal in de pits op een hoopje staan...
[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 07-11-2010 18:53 ]
Same here, dat is echt nog niet opgelost...Niellie41 schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:40:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Vor de rest een mooi spel met mooie graphics en goed geluid over het 5.1 setje.
Moet je even kijken op het F1 2010 Codemasters Forum

Enige positieve wat me tot nu toe is opgevallen is dat andere auto's beter aan de kant gaan voor je in hun in of outlap.
I served in a company of heroes.
[ Voor 12% gewijzigd door Woembah op 07-11-2010 22:10 ]
Check out my photography on Instagram
Ja met die fix ben ik ook bezig. Ik had in Monaco een opdrogende baan, maar ik zag maar geen droge lijn. En toen ik mijn pitstop maakte was het blijkbaar veel te laat.Kuhr89 schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:50:
Hebben jullie ook problemen met de plassen op het circuit dat ze verdwijnen? Dit schijnt namelijk een probleem te zijn na het installeren van de Patch op de PC.. Schijnbaar kun je het oplossen, maar kakt de performance weer wat in...
Moet je even kijken op het F1 2010 Codemasters Forum
Jammer dat de Performance weer weg is nadat je de plassen fix toepast.. de GPU wordt dan weer maar tussen de 60 en de 70% benut ipv 90/100.. Dit scheelt best veel fps..
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je een penalty of iets dergelijks gehad, waardoor je in de race een aantal plekken straf krijgt.Woembah schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:55:
Ik weet niet of deze bug al bekend is, maar ik was in m´n Virgin op Shanghai bezig met de kwalificatiereeks, in Q1 wist ik de 13e tijd neer te zetten. Heb de tijd helemaal volgemaakt met rijden. Daarna Q2 gedaan, ook helemaal gereden waarbij ik 16e werd. Ik haalde hiermee Q3 dus niet, dus hij skipte meteen naar race. Daar moest ik echter tot mijn verbazing op pos. 24 starten! Dat is toch niet de bedoeling of wel... Ik baal in ieder geval flink want ik heb echt zitten zwoegen voor die 1.40 in Q1. In het menu-laadscherm geeft hij wel aan dat ik mijn objective (Qualify 20th or higher) heb gehaald. Waarom o waarom start ik dan op p24?
Verwijderd
Kon nu dus in een Force India beginnen, wow wat rijdt dat lekker! Zelfde moeilijkheidsgraad en alles en waar ik in de lotus 3 punten paktte over 5 races heb ik er nu 3 op rij gewonnen!
De moeilijkheidsgraad is wel onverklaarbaar. In de opener win ik met 40 seconde voorsprong opeens (op professional), de races daarna scheelt het echt tienden van seconden in de kwali en binnen 3-4 seconde in de race. Ik heb nu even practice gereden van race 4 en ik kwam niet hoger als plaats 6. Vreemd die wisselingen maar ja zo heb je tenminste voldoening van competetief racen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Of kan je nog steeds enkel je voorvleugel eraf rijden als je zwaar crasht?