Zo, ik ben weer, zo goed als, terug van weggeweest !
De afgelopen weken waren erg druk en hectisch voor mij, zodoende dat ik niets meer van mij in dit topic heb laten horen. Kerstmis & Nieuwjaar zijn altijd drukke periodes bij ons thuis, na de vakantie had ik 1 presentatie en moest ik 2 essay's inleven en tot overmaat van ramp is ook nog eens een goede vriend van mij overleden
Ik zit weliswaar nu midden in mijn tentamenweken (ik moet er nog 2, a.s. vrijdag), maar ik zal m'n neus weer eens wat vaker laten zien
Zo te zien heb ik veel gemist ! Er zijn weer genoeg Froyo firmwares de grond uitgestampt zie ik en de kernel dump van de Chinese Blade is ook reeds beschikbaar.
Een update van mijn kant: Mijn vader is inmiddels ook in het bezit van een UK Blade. Helaas heeft hij een TFT versie en ik moet terugkomen op mijn statement dat het mij totaal niet zou uitmaken of ik een TFT of OLED Blade zou hebben; Het maakt wel uit.
Het OLED scherm heeft veel mooiere en natuurlijkere kleuren als je het mij vraagt. Zeker een pluspunt in de prijs/kwaliteit verhouding, die helaas nu wegvalt door het gebruik van de TFT Schermen.
Ook zie ik dat mijn custom firmware ietwat outdated is. Ik zal deze proberen de komende dagen bij te werken (LauncherPro, QuickPic, Titanium Backup e.d.)
Na mijn tentamens ben ik van plan over te stappen op Froyo, aangezien er nu zoveel (volgens de gebruikers) stabiele releases uit zijn.
Zijn er dit moment nog Froyo releases in de maak waar het waard is om op te wachten

?
Last but not least: Nvidiot, bedankt voor de tip omtrend de WiFi workaround met de FM Radio app ! WiFi Tethering werkt nu perfect
Groetjes
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp