wow, mooi toestel voor de prijs zeg. Zat toevallig de review van de Nexus S door te nemen toen op de conclusiepagina dit mooie dingetje werd genoemt. Ik heb zelf nog geen smartphone en ben student (dus erg op de centjes aan het letten) dus dit is eigenlijk wel een uitkomst.
blijkbaar zijn die dingen sinds kort ook buiten het VK te krijgen, zoals Zwitserland en Oostenrijk. Omdat ik over een maandje naar Zwitserland afreis voor wintersport (met de trein) zou dit de ideale gelegenheid zijn om een mooi toestel op de kop te tikken op één van de grotere stations zonder met import uit het VK te werken. Ik zie bij OK,- mobile het toestel zelfs staan voor 100 frank (80€) exclusief simkaart.
omdat ik nog een beetje een smartphone-newbie ben (12 uur geleden wist ik niet eens wat rooten of custom-ROM was
) is mijn vraag: kan ik dat toestel daar gewoon los kopen (met/zonder simkaart maakt me niet veel uit) en zo ja: kan ik het toestel dan gewoon laden met een ROM? eigenlijk weet ik het antwoord al wel (het blijft natuurlijk een orange phone, want OK,- mobile is een dochter) maar ik wil toch een beetje zekerheid.
bedankt alvast
blijkbaar zijn die dingen sinds kort ook buiten het VK te krijgen, zoals Zwitserland en Oostenrijk. Omdat ik over een maandje naar Zwitserland afreis voor wintersport (met de trein) zou dit de ideale gelegenheid zijn om een mooi toestel op de kop te tikken op één van de grotere stations zonder met import uit het VK te werken. Ik zie bij OK,- mobile het toestel zelfs staan voor 100 frank (80€) exclusief simkaart.
omdat ik nog een beetje een smartphone-newbie ben (12 uur geleden wist ik niet eens wat rooten of custom-ROM was
bedankt alvast