Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Quad schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:02:
[...]

Als ik die informatie goed begrijp is dit een zelfde ROM als Moldovan gebasseerd op Swedish Spring officiele ROM 2.3.5?

Heb zojuist de kernel vervangen naar de undervolted versie, ben nog benieuwd komende dagen wat het doet met de accuduur.
Beetje browsen op 3G vreet voor mijn gevoel nog altijd teveel accu.
Het idee erachter is inderdaad hetzelfde alleen is de undervolted kernel nu standaard. En de ROM is GEN2 only geworden, aangezien deze momenteel het beste werkt.
Quad schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:02:
[...]
Edit: Zou het nu mogelijk zijn om de aantal Mhz omhoog te gooien nu de processor undervolted is?
Ik kom momenteel niet hoger als 691Mhz, nu misschien wel. Verschil met 604Mhz of 691Mhz is wel duidelijk merkbaarder nu.
Nee het verlagen van het voltage heeft meestal juist een negatief effect op de overclockbaarheid. In dit geval maakt het echter niet uit want het voltage wordt alleen verlaagt als de processor op clocksnelheden onder 420MHz draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZTE Blade gekocht voor de zaak (email en agenda gebruiken). Van alles geprobeerd, maar krijgen het niet werkbaar. Certificaat afhandeling lukt niet. Waarschijnlijk ligt het aan de bedrijfs email policy; deze verplicht tot data versleuteling (require encryption). Het lijkt er op dat de ZTE daar niet mee overweg kan. Ik twijfel of een ROM upgrade dat gaat verhelpen, mogelijk zit het eerder in de chipset (hardware).
Heeft iemand ervaring/tips? Anders heb ik het toestel voor niets gekocht...

Crossposten is niet toegestaan, je moet óf de vraag in dit topic stellen óf een nieuw topic beginnen, niet beide.

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 20-01-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke mail-programma's heb je al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-08 12:28
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:59:
ZTE Blade gekocht voor de zaak (email en agenda gebruiken). Van alles geprobeerd, maar krijgen het niet werkbaar. Certificaat afhandeling lukt niet. Waarschijnlijk ligt het aan de bedrijfs email policy; deze verplicht tot data versleuteling (require encryption). Het lijkt er op dat de ZTE daar niet mee overweg kan. Ik twijfel of een ROM upgrade dat gaat verhelpen, mogelijk zit het eerder in de chipset (hardware).
Kun je wat meer informatie geven over de instellingen en de server waarmee je probeert te verbinden?

Wat ik zou doen als ik jou was (geen oplossing voor nu, maar wel voor later) is met je telefoon langs de ICT afdeling gaan van je bedrijf. Zij weten hopelijk precies wat er wel en niet mogelijk is kwa beveiliging; en grote kans dat de ICT-ers zelf ook een Android hebben en de telefoon zo voor je kunnen instellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:59:
Probeer TouchDown uit de Market eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg ook deze foon te kopen alleen zie ik dat de opvolger: ZTE Blade S nu ook net uit is/komt. Dan is het toch veel beter te wachten totdat deze overal te koop is? Is toch een goeie upgrade?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:07
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:02:
Ik overweeg ook deze foon te kopen alleen zie ik dat de opvolger: ZTE Blade S nu ook net uit is/komt. Dan is het toch veel beter te wachten totdat deze overal te koop is? Is toch een goeie upgrade?! :P
Voordelen:
1. 800MHz ipv 600MHz CPU.
2. Front-camera.

Nadelen:
1. Niet in Nederland verkrijgbaar.
2. Momenteel alleen sim-locked van Orange UK of T-Mobile UK.
3. Nog geen custom ROMs beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nmgn231 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:23:
[...]

Probeer TouchDown uit de Market eens.
Daar kwam ik net vandaan toen ik dit berichtje plaatste. De heren hebben de server er naast gehad en ook een htc om niets aan het toeval over te laten en kwamen er niet uit. De tekst in de post is een copypaste van hun reactie per mail :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:09:
[...]

Daar kwam ik net vandaan toen ik dit berichtje plaatste. De heren hebben de server er naast gehad en ook een htc om niets aan het toeval over te laten en kwamen er niet uit. De tekst in de post is een copypaste van hun reactie per mail :'(
Trouwens Touchdown is geinstalleerd dat is het probleem niet. Het zit em echt in de policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Heb ik gisteren CM 9 geïnstalleerd en datagebruik uit gezet. Heb ik vandaag nog steeds 10 euro ver-internet zonder dat ik het wist. lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:09:
[...]

Je kan een poort in stellen hè..
Vraag eens welke ssl poort het bedrijf gebruikt voor in en voor het uitgaande e-mail verkeer, en stel dat eens in.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Lennart95 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:30:
Heb ik gisteren CM 9 geïnstalleerd en datagebruik uit gezet. Heb ik vandaag nog steeds 10 euro ver-internet zonder dat ik het wist. lekker dan.
Hoe heb je datagebruik uitgezet?

Menu -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Gegevenstoegang -> Uit

Of, als je wel dataverbinding wil hebben, maar geen achtergrondgegevens wilt ophalen:

Menu -> Instellingen -> Accounts & synchronisatie -> Achtergrondgegevens -> Uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Lennart95 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:30:
Toevallig nog dataroaming aanstaan oid? In principe zou, als je alle netwerk-opties uitzet bij instellingen, er geen dataverbruik meer moeten zijn.

Zelf nu bijzonder tevreden met de undervolt-kernel op Moldovan R9. Met matig internetgebruik (als ik op m'n werk zit staat het uit, zit tenslotte achter een computer), af en toe een sms en 2 a 3 telefoontjes na 2,5 dag nog 60% over. Nu moet ik wel zeggen dat ik er geen spelletjes op speel en alleen af en toe mail / twitter en nieuws check op de telefoon, maar toch een mooi resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Condor70 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:59:
[...]

Hoe heb je datagebruik uitgezet?

Menu -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Gegevenstoegang -> Uit

Of, als je wel dataverbinding wil hebben, maar geen achtergrondgegevens wilt ophalen:

Menu -> Instellingen -> Accounts & synchronisatie -> Achtergrondgegevens -> Uit
Het nadeel hiervan is dat je redelijk eenvoudig (perabuis) de gegevenstoegang weer kan inschakelen wanneer je de 'energiebeheer widget' op de homescreen hebt staan.

Ik heb een loos toeganspunt aangemaakt bij:
Menu -> Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangsunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Het wordt toch langzamerhand wat stilletjes op dit topic. Blijkbaar is iedereen tevreden met z'n huidige ROM. Eens kijken of er weer een opleving komt als ICS 'officieel' beschikbaar komt voor de Blade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
JakeNL schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:47:
Het wordt toch langzamerhand wat stilletjes op dit topic. Blijkbaar is iedereen tevreden met z'n huidige ROM. Eens kijken of er weer een opleving komt als ICS 'officieel' beschikbaar komt voor de Blade. :)
Toevallig gisteravond geswitched van Moldovan High Milage Pie ofzoiets RLS8 (van Konstat) naar zijn follow-up "Swedish Snow RLS1" op basis van de laatste ZTE 2.3.5, met undervolting support. Hopelijk wat betere battery-life. Ben erg tevreden over de stabiliteit van Konstat z'n ROMs.

Het enige wat ik niet begrijp: m'n facebook app wordt echt r-e-t-e traag na verloop van tijd. Vlak na een full wipe en het installeren van een rom is het allemaal goed te doen, maar een week later is facebook echt onbruikbaar. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
JakeNL schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:47:
Ik lurk hier nog regelmatig ;) ben inderdaad vol spanning aan het wachten op ICS (vooral CM9, maar al lang niks van gehoord, is er een datum bekend) Hoop ook dat de update er voor gaat zorgen dat mn gps weer werkt. Kan ik vast ook fixen door een wipe en nieuwe installatie, maar doe het liever pas als ICS er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10-2024
In de aanbieding dit weekend voor 86 euro bij de wehkamp !
daar zat ik op te wachten !

dus besteld en ben benieuwd

[ Voor 34% gewijzigd door Rotaderp2 op 20-01-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruinbaard
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 19:11
Ik heb gisterde de blade van de wehkamp besteld voor 89 en vandaag al binnen!
alles werkt goed en toch best een mooi telefoontje voor die 89 euro. Blijf voorlopig wel even op 2.2.2 want zit midden in mn tentamens en anders weet ik wel weer hoe dat gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil dus ook net de Blade bestellen bij Wehkamp, zie ik dat je er GEEN FIREFOX op kunt gebruiken vanwege de processor. Lekker kut zeg... Mn favoriete browser met al mijn bookmarks...

Kan dat wel met een mod of custom rom of hoe t ook heten mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:57:
wil dus ook net de Blade bestellen bij Wehkamp, zie ik dat je er GEEN FIREFOX op kunt gebruiken vanwege de processor. Lekker kut zeg... Mn favoriete browser met al mijn bookmarks...

Je kan dit trucje gebruiken:

- Apps zoals die van The Voice of Holland en Gameloft games op je Blade die normaal niet werken? Dit kan opgelost worden! Root toegang vereist.

1. Gebruik een explorer met root toegang (ES File Explorer of RootExplorer)
2. Ga naar de system map en open in een text editor build.prop. Mount R/W alvorens je dit doet. (Kan in RootExplorer met 1 druk op de knop)
3. Vind de volgende regel: ro.product.manufacturer = ZTE
4. Vervang met: ro.product.manufacturer = HTC
5. Vervang wanneer het nog niet werkt alle lijnen waar staat ZTE of Blade met HTC of Desire.
6. Herstart de telefoon.
7. Geniet van je apps!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Quad schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:18:
[...]

Je kan dit trucje gebruiken:

- Apps zoals die van The Voice of Holland en Gameloft games op je Blade die normaal niet werken? Dit kan opgelost worden! Root toegang vereist.

1. Gebruik een explorer met root toegang (ES File Explorer of RootExplorer)
2. Ga naar de system map en open in een text editor build.prop. Mount R/W alvorens je dit doet. (Kan in RootExplorer met 1 druk op de knop)
3. Vind de volgende regel: ro.product.manufacturer = ZTE
4. Vervang met: ro.product.manufacturer = HTC
5. Vervang wanneer het nog niet werkt alle lijnen waar staat ZTE of Blade met HTC of Desire.
6. Herstart de telefoon.
7. Geniet van je apps!
En als je vervolgens alle apps voor de Desire ook nog in de market wilt hebben, kun je de cache/instellingen van de Market even wipen en herstarten. Overigens werkt geen enkele ARMv7 game natuurlijk, want er zitten een hoop libs niet in(in de blade) waardoor je een mooie FC krijgt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer het even uit of FF nu straks wél geïnstalleerd kan worden.
Anders is een losse .apk wellicht benodigd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de tips hoor, maar ik ben niet echt een supertweaker. 2 vragen:

1. Kan je FF werkend krijgen met bookmarks zonder dat ik een informatica studie moet hebben gevolgd? ;)

2. Als de originele processor in de Blade niet geschikt is voor FF, is het dan wel veilig/stabiel/ en überhaupt mogelijk om FF zonder problemen te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 16:42
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:57:

Nop kan niet (ook niet op de manier die hierboven aangegeven is), de processor is gewoon niet geschikt. Als ik jou was zou ik er gewoon Opera Mobile opzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door JHdD op 20-01-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier doen we niet aan. We verwachten dat je zelf een beslissing kan maken.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 20-01-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En commentaar op moderaties graag via een Direct Message (DM). In ieder geval niet rechtstreeks in het topic.

[ Voor 76% gewijzigd door PaT op 20-01-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:40:
bedankt voor de tips hoor, maar ik ben niet echt een supertweaker. 2 vragen:

1. Kan je FF werkend krijgen met bookmarks zonder dat ik een informatica studie moet hebben gevolgd? ;)

2. Als de originele processor in de Blade niet geschikt is voor FF, is het dan wel veilig/stabiel/ en überhaupt mogelijk om FF zonder problemen te gebruiken?
Heb even getest dmv de tweak.
Kan nu wel sommige andere apps installeren, maar FF wil gewoonweg niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Firefox is enkel beschikbaar voor ARMv7 devices, niet voor ARMv6 devices zoals de Blade. Maar ik zie geen enkele reden om Firefox te willen gebruiken, er zijn meer dan genoeg andere browsers beschikbaar :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Overigens zijn er zat tooltjes die jouw bookmarks netjes kunnen synchroniseren, dus kun je ook gewoon Dolphin Browser gebruiken bijvoorbeeld :)

Quad, ik ben weer verder gegaan aan de nieuwe TS, zie m'n DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:55
Bruinbaard schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:48:
Ik heb gisterde de blade van de wehkamp besteld voor 89 en vandaag al binnen!
alles werkt goed en toch best een mooi telefoontje voor die 89 euro. Blijf voorlopig wel even op 2.2.2 want zit midden in mn tentamens en anders weet ik wel weer hoe dat gaat :P
Heb hem gisteren ook van wehkamp ontvangen. Vervolgens GSF B27 erop gezet, maar camera werkt hier niet op. Krijg een foutmelding 'Kan geen verbinding maken met camera'. Iemand oplossing?

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
kickassmen schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:13:
[...]

Heb hem gisteren ook van wehkamp ontvangen. Vervolgens GSF B27 erop gezet, maar camera werkt hier niet op. Krijg een foutmelding 'Kan geen verbinding maken met camera'. Iemand oplossing?
Kijk een paar posts hierboven, de nieuwste batch Blades heeft een iets ander type camera er in zitten waardoor recente Custom Kernels problemen met de camera hebben. Een oplossing is de undervolt kernel installeren, maar daarop draait de camera ook nog niet helemaal vlekkeloos. Het is waarschijnlijk een kwestie van tijd dat de Burstlam kernel het probleem fixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Rotaderp2 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:37:
In de aanbieding dit weekend voor 86 euro bij de wehkamp !
daar zat ik op te wachten !

dus besteld en ben benieuwd
Hey dat klinkt interessant, maar ik heb al een SIM en die is niet van KPN.. enig idee of er een simlock op zit en if so of die zonder hulp van zo'n telefoongangster te verwijderen is?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
kickassmen schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:13:
[...]

ZTE heeft de camera module gewijzigd in de nieuwe Blades. De meest kans dat de camera werkt heb je met de Swedish Snow ROM (geen garanties, ik heb nog een oud model Blade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Sando schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:18:
[...]

Hey dat klinkt interessant, maar ik heb al een SIM en die is niet van KPN.. enig idee of er een simlock op zit en if so of die zonder hulp van zo'n telefoongangster te verwijderen is?
De Blades die in Nederland verkocht worden hebben geen SIM lock. Heb je er een met simlock is deze eenvoudig te verwijderen: http://android.modaco.com/topic/327319-bladeunlock-sim-network-unlock-nck-code-generator/page__hl__zte+blade+sim+lock
Daarnaast negeren de meeste custom roms of je wel een simkaart van bedrijf X in je telefoon hebt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruinbaard
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 19:11
Sando schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:18:
[...]

Bij de blade van de wehkamp die ik vrijdag heb ontvangen zat wel een briefje van kpn dat hij gesimlocked was en dat die te unlocken was voor (?!?) 69 euro.
Mijn ben simonly kaartje doet het echter zonder problemen dus ik denk dat dit gewoon bluf is van de kant van kpn ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
vanochtend ook binnengekregen.

gelijk battery calibratie gedaan.
custom rom erop, diverse apps.

tot nu toe ZEER tevreden voor dat geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:21
HyperBart schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:25:
Klopt het dat ik niet kan TPT'en met mijn 5MP (en bijgevolg Gen2?)?

Wat is dan the way to go? Blijft dat nog steeds zoals ik het in de eerste gedaan heb? Met CWM dan maar...
Hier voorlopig nog geen antwoord op gehad, als iemand hier even zou op kunnen antwoorden, ben nog altijd gewend om het via de CWM te doen, maar als er, scherpere, snellere, stabielere manieren zijn, sta ik altijd voor open...

Trouwens, backup is hier net gemaakt voor diegene die het nodig had... Wel even wat moeite gehad met rooten (had zelf Z4ROOT afgehaald, maar die deed niks, ik nam die van ION en die gaf onmiddellijk aan van "hey jongen, je moet in usb debugging staan")... Met een handmatig via SD kaart geinstalleerde "root checker basic" gecontroleerd en dat lijkt in orde :)

Wat is eigenlijk het verhaal achter die andere geheugenlayouts en een beetje een landschapsschets van wat er allemaal is en wat de voor of nadelen zijn? ROM's komen vaak ook met andere layouts of staat dat daar los van?

Ziezo :) . Moldovan Mile High Mountain Pie staat er op :) . Draait wel veel soepeler dan de CM zeg :o

[ Voor 15% gewijzigd door HyperBart op 22-01-2012 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
Die geheugenlayouts zijn bedoelt om de ruimte die over is in /system (waar je rom opstaat) om te zetten in /data (waar je apps opstaan), daarom staat er bij een custom rom ook hoe groot je /system moet zijn. Die kan je ook prima toepassen op een gen2: http://android.modaco.com/topic/347601-gen-23-tpts/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:21
Ik dacht dat TPT's alleen voor mensen waren met een gen1 die zo naar 2 was gegaan en die dit blijven konden doen... Mijn is een gen2 en ik begreep dat je dat daar niet mee mocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
HyperBart schreef op zondag 22 januari 2012 @ 01:00:
Ik dacht dat TPT's alleen voor mensen waren met een gen1 die zo naar 2 was gegaan en die dit blijven konden doen... Mijn is een gen2 en ik begreep dat je dat daar niet mee mocht?
Uit dat topic: "These TPTs are for Gen 2 European Blades...". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
Condor70 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:22:
[...]
ZTE heeft de camera module gewijzigd in de nieuwe Blades. De meest kans dat de camera werkt heb je met de Swedish Snow ROM (geen garanties, ik heb nog een oud model Blade).
Bedankt.

Heb nu de volgende ROMS geprobeerd (Met de 5mp 'Wehkamp' versie)

Swedish Snow RLS1: Heb de SS geprobeerd maar krijg dan omgekeerd beeld op camera en camera loopt vast bij maken van foto.

GSF b27: Camera werkt niet

CM7 7.1.0 CM7 geinstalleerd + patch (cm7path-by-burstlam), Omgekeerd beeld op camera maar kan wel foto's maken.

Ga Moldovan Mile High nog proberen, laat ik nog weten.

Kortom, nog geen 'geschikte ROM. Camera is wel niet belangrijkste, maar als je fotootje maakt wil je dit wel gewoon doen.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
kickassmen schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:28:
[...]

Bedankt.

Heb nu de volgende ROMS geprobeerd (Met de 5mp 'Wehkamp' versie)

Swedish Snow RLS1: Heb de SS geprobeerd maar krijg dan omgekeerd beeld op camera en camera loopt vast bij maken van foto.

GSF b27: Camera werkt niet

CM7 7.1.0 CM7 geinstalleerd + patch (cm7path-by-burstlam), Omgekeerd beeld op camera maar kan wel foto's maken.

Ga Moldovan Mile High nog proberen, laat ik nog weten.

Kortom, nog geen 'geschikte ROM. Camera is wel niet belangrijkste, maar als je fotootje maakt wil je dit wel gewoon doen.
Ik heb toevallig precies hetzelfde. Ook een Wehkamp 5MP Blade. Swedish Snow en Moldovan met Undervolted Kernel omgekeerd beeld en soms loopt de camera vast, zelfde bij CM7.1. Aangezien ik de beste batterijtijd haal uit Moldovan blijf ik voorlopig daar op zitten, hopend dat er binnenkort nog een fix komt voor de camera :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
EcoR schreef op maandag 23 januari 2012 @ 08:37:
[...]

Ik heb toevallig precies hetzelfde. Ook een Wehkamp 5MP Blade. Swedish Snow en Moldovan met Undervolted Kernel omgekeerd beeld en soms loopt de camera vast, zelfde bij CM7.1. Aangezien ik de beste batterijtijd haal uit Moldovan blijf ik voorlopig daar op zitten, hopend dat er binnenkort nog een fix komt voor de camera :).
Hmm, inderdaad wachten. Heb nu CM9 erop staan, werkt de camera ook niet van, dus ga er niet op achteruit :)

Werkt prima tot nu toe, Youtube en Camera zijn 2 dingen die niet werken. Voor de rest leuk om uit te proberen. Zal de batterijduur ook eens bijhouden.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 18-08 11:10
Ik heb ook bovenstaande issues met de camera, maar ik heb nog een ander issue met de undervolt rom van moldovan (Swedish Snow RLS1). Als ik bel hoor ik de hele tijd een piep-toontje alsof er een wisselgesprek binnenkomt, dit piepje hoor ik om de paar seconden gedurende het hele gesprek. Iemand enig idee wat dit is?
Ik heb het en als ik gebeld word en als ik zelf bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Waar ik nu tegen aanloop is dat spellen zoals angry bird steeds meer haperen in het begin had ik hier geen last van. Of komt het want het steeds grotere levels worden?
Overig heb ik hem nu bijna 2 maanden en ben ik nog zeer tevreden. alleen scherm komen we snel krasjes ( heb een hoesje ). EN ziggo tv heb ik er ook nog niet werkend op, maar misch is dat wachten tot ziggo met een officiële app komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
De blades zijn nu uitverkocht bij de Wehkamp overigens.

Ga van de week m'n paar maanden oude v2 blade op MP gooien voor de liefhebber overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Gurneyhck schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:15:
Ik heb ook bovenstaande issues met de camera, maar ik heb nog een ander issue met de undervolt rom van moldovan (Swedish Snow RLS1). Als ik bel hoor ik de hele tijd een piep-toontje alsof er een wisselgesprek binnenkomt, dit piepje hoor ik om de paar seconden gedurende het hele gesprek. Iemand enig idee wat dit is?
Ik heb het en als ik gebeld word en als ik zelf bel.
Heb je misschien een overclock aanstaan? Zet hem weer eens op 595mhz oid, is het dan weg?
soccerroos schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:44:
Waar ik nu tegen aanloop is dat spellen zoals angry bird steeds meer haperen in het begin had ik hier geen last van. Of komt het want het steeds grotere levels worden?
Komt denk ik door de complexiteit van de latere levels. Heb Angry Birds heel even getest, maar eerste levels gingen wel goed, Rio ging al een stuk minder soepel, hoewel die wel sneller opstartte. Probeer eens te overclocken naar 800 mhz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 18-08 11:10
EcoR schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:31:
[...]

Heb je misschien een overclock aanstaan? Zet hem weer eens op 595mhz oid, is het dan weg?
Ik heb inderdaad een OC aanstaan :) Dat geluidje is dan een teken dat ie te ver is overgeclocked? Zal het straks eens testen op een lagere frequentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Gurneyhck schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Ik heb inderdaad een OC aanstaan :) Dat geluidje is dan een teken dat ie te ver is overgeclocked? Zal het straks eens testen op een lagere frequentie.
Geen idee of die piep er door veroorzaakt wordt, maar mijn Blade ging wel raar doen op OC, dus die draait nu gewoon braaf tussen de 122 en 600, wat ook prima werkt en de problemen die ik had (beeld ging soms knipperen, icoontjes verdwenen af en toe) ben ik niet meer tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Hoe groot achten jullie de kans dat de Blade S in NL uit gaat komen? (met al dan niet custom roms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spokje schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:30:
Hoe groot achten jullie de kans dat de Blade S in NL uit gaat komen? (met al dan niet custom roms)
Die komt er wel, rustig afwachten.
Hij gaat trouwens uitkomen onder de naam ZTE Crescent of Orange San Francisco II.

Deze dagen komt er een nieuw topic waar de opvolger ook in opgenomen wordt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotaderp2
Toch bijna 2 dagen op een volle batterij met moldovan + undervolt kernel.
Altijd wifi aangehad, 15min GPS aangehad, veel gespeeld gister en vandaag alleen maar standby gestaan en maar paar keer iets opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Quad schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:34:
[...]
Hij gaat trouwens uitkomen onder de naam ZTE Crescent of Orange San Francisco II.

Deze dagen komt er een nieuw topic waar de opvolger ook in opgenomen wordt.
Oeh, zal die ook zo lekker geprijsd worden? :9
Ik wacht nog even op dat ding denk ik.

Ik zoek een pseudo-goedkope Androidvervanger voor mijn Nokia N900, maar die is ook 600 MHz out of the box en draait zonder problemen al een jaar OC op 850-1150 MHz. Oké, hij was iets duurder, maar daar is de factor tijd voor (twee jaar geleden). Ik moet er in ieder geval niet gevoelsmatig op achteruit gaan.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen om de telefoon zelf te bespreken, en dus geen dumplaats voor andere zaken. Replies die gaan over:
-Aankopen
-Verkopen
-Garantie
-Import
-Prijzen
-Winkels

..en dergelijke zaken, worden zonder enige melding verwijderd.