Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Op Modaco is intussen een AOSP build van ICS mét werkend scherm/touchscreen verschenen (ipv de blackscreen) :) Ik ben benieuwd binnen hoeveel dagen/weken/maanden we een build voor dagelijks gebruik hebben.

@Camacha in jouw review staat nog een mini uitleg om apk's voor de desire te laten werken. Geldt dit ook voor de market? Ik heb namelijk van build.prop's van een Nexus One en een HTC HD2 geprobeerd, maar bij beiden was alleen NFS Hot Pursuit i.t.t de oude build.prop zichtbaar. Ook krijg ik bij de online market als toestelnaam een KPN HTC Nexus One. Kun je misschien de link naar de bron voor je workaround geven? Misschien dat ik daar wat wijzer van kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je je vergist, want ik heb geen idee over welke review je het hebt. Of je moet 'm even linken, want dan begin ik dement te worden.

Het zou zomaar kunnen, er gebeuren meer rare dingen de laatste tijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Prozac schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:42:
Kan Chainfire3D ook de transition effects van launcher apps versnellen?

Ik vraag dit omdat ik een tijdje geleden GoLauncher gebruikte met de sphere effect. Het zag er goed uit, maar het stotterde en werd traag naarmate er meerdere icons en widgets op de homescreens staan.
In de Go Launcher Ex wat ik gebruik versie 2.66 kan ik speed en elastic (bounce effect) naar eigen smaak customizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 00:14:
Ik hoop dat je je vergist, want ik heb geen idee over welke review je het hebt. Of je moet 'm even linken, want dan begin ik dement te worden.

Het zou zomaar kunnen, er gebeuren meer rare dingen de laatste tijd :'(
Sorry sorry sorry, ik verwarde je naam met Cassie789; die had in z'n review een uitleg daarover. Het ligt dus niet aan jou :)

Ik blijf het jammer dat er veel spellen blindelings op de ARMv7 check afgaan. Met een paar (chainfire3d) tweaks draait er een hoop wel op.
Bijvoorbeeld reckless getaway draait op de xperia x8 als je Chainfire low res textures aanvinkt, las ik ergens, maar is wel mooi niet compatibel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lever je nou heel veel kwaliteit in met Chainfire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:49:
Lever je nou heel veel kwaliteit in met Chainfire?
Ik merk geen grote verschillen. Sowieso geeft de driver zelf, zonder low-res settings ook al een kleine boost bij diverse games (OpenTTD draaide met CF3D een stuk beter), maar bij de meeste spellen zul je dat niet merken. Verder kunnen verscheidene settings spellen die normaal niet werken, wel laten werken; zoals Reckless Getaway dus. Ook kun je met plugins eenvoudige Tegra games laten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Nou,

2 dagen en 2 uur en de accu zit op 67%. Valt mij enorm mee :Y Wifi staat gewoon aan, maar geen GPRS , 3G, GPS en Bluetooth.

Mijn vrouw gebruikt hem niet heel veel, maar de Nokia deed het niet veel beter.

Go Widgets(of GO launcher ik weet het even niet uit mijn hoofd, een beetje iPhone kloon, wat ik geen slechte zaak vind), Contacts, ChumpSMS en een of andere tijdwidget.

Al met al, zeer tevreden voor zover. Hij is soms wel wat traag,maar niet onoverkomelijk :)

[ Voor 19% gewijzigd door basset op 27-11-2011 10:41 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een tele2 abonnement met blackberry internet.
Nu heb ik een ZTE blade gekocht en wil daar graag mijn simkaart in gebruiken.
Ik kan bellen met de tele2 simkaart alleen zodra ik probeer op internet te gaan maakt hij geen verbinding.
Weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken om internet te activeren?
Of dat blackberry internet het uberhaubt wel doet in een android telefoon?
Alvast ontzettend bedankt.

Honnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is Blackberry internet gewoon een service voor BB telefoons, en zal niet werken in een android telefoon. Het wordt ook allemaal via de BB servers geregeld (Zie september/oktober die problemen op de BB telefoons.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Gewoon de APN-instellingen van de BlackBerry overnemen in Android en klaar.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is het probleem, in de blackberry staan geen apn instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Zoek ze dan op? Desnoods bel je naar de klantendienst om de APN-instellingen te weten te komen, je hoeft niet te vermeldden dat je het op een Android telefoon wil gebruiken (daar leveren ze natuurlijk geen support op).

Een kennis gebruikt op dit moment ook een BIS abonnement op zijn iPhone (en dat zijn dezelfde instellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de tele2 site gekeken en daar stonden inderdaad algemene instellingen.
Zal nu even kijken of de instellingen werken.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 09:54
Vanmiddag Cyanogenmod 7.1 erop gezet... Godallemachtig wat een verschil! Ik vond de stock rom al niet slecht, maar dit is echt helemaal super! Iedereen die het nog niet gedaan heeft, gooi er alsjeblieft een andere rom op dan de stock rom. Dit is absoluut 10x beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:03
Dat was ik laatst ook al van plan, zag echter door alle links al niet meer wat ik nou precies aan handelingen moet uitvoeren. Of dusdanig verouderd, of dusdanig veel links erop dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-08 12:28
RudyL schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:29:
Dat was ik laatst ook al van plan, zag echter door alle links al niet meer wat ik nou precies aan handelingen moet uitvoeren. Of dusdanig verouderd, of dusdanig veel links erop dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
kheb een stappenplan in m'n review gezet §2.4 productreview: ZTE Blade (San Francisco) review door discy
Manier 1 is het makkelijkst :)

[ Voor 3% gewijzigd door discy op 28-11-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb zojuist de ZTE Blade gehaald. Volgens de verkoper is hij gesimlocked maar wij Tweakers weten beter. Heb hem verteld dat er op internet vele (bevestigde) verhalen zijn dat de blades hier in Nederland simlock vrij zijn maar volgens hem was dat alleen bij de eerste lichting. Ben benieuwd straks als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
magnifor schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:39:
Heb zojuist de ZTE Blade gehaald. Volgens de verkoper is hij gesimlocked maar wij Tweakers weten beter. Heb hem verteld dat er op internet vele (bevestigde) verhalen zijn dat de blades hier in Nederland simlock vrij zijn maar volgens hem was dat alleen bij de eerste lichting. Ben benieuwd straks als ik thuis ben!
Mijn verkoper geloofde het eerst ook niet, en heb het bij hem bewezen door te zeggen van test het maar eens.
Tmobile sim en Hi sim erin gedaan bij hem, en heeft daags erna direct kaartje gewijzigd in de vitrine met Simlock Vrij :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Quad schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:43:
[...]

Mijn verkoper geloofde het eerst ook niet, en heb het bij hem bewezen door te zeggen van test het maar eens.
Tmobile sim en Hi sim erin gedaan bij hem, en heeft daags erna direct kaartje gewijzigd in de vitrine met Simlock Vrij :).
Haha, ik ga straks testen en ga ik misschien wel morgen langs als dezelfde verkoper er is. Ben benieuwd wat zijn reactie zal zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
magnifor schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:10:
[...]

Haha, ik ga straks testen en ga ik misschien wel morgen langs als dezelfde verkoper er is. Ben benieuwd wat zijn reactie zal zijn :P
en als alles mis gaat is er altijd nog DroidGram Blade Unlock Free ;) :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
koeny 3 schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:45:
Vanmiddag Cyanogenmod 7.1 erop gezet... Godallemachtig wat een verschil! Ik vond de stock rom al niet slecht, maar dit is echt helemaal super! Iedereen die het nog niet gedaan heeft, gooi er alsjeblieft een andere rom op dan de stock rom. Dit is absoluut 10x beter!
Verschil in snelheid of gewoon verschil in....geen idee eigenlijk :)

Mijn vrouw gebruikt hem puur om te bellen en te sms'sen met zo af en toe een apje, dus ik moet niet iedere 2 weken de boel aanpassen, want dan wordt ze gek :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Prozac
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-12-2024
Mijn ervaring is dat Moldovan ietsje sneller is bij gebruik van dezelfde launcher, merkbaar bij gebruik van een ingewikkelde transitie effect van de homescreens. Maar CyanogenMod heeft weer meer opties... moeilijke keuze dus.

Voorlopig blijf ik bij Moldovan.

[ Voor 11% gewijzigd door Dr. Prozac op 28-11-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
Is er een mogelijk om de berichten die ik krijg op mijn Blade via bluetooth door te sturen naar mijn mac en dan via de mac te antwoorden en zo via bluetooth terug naar de telefoon te sturen die ze dan verzend.

Na wat googlen vind ik niet direct een oplossing hiervoor maar misschien weten jullie wel raad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
MyPhoneExplorer?

EDIT:
Na 5 seconden Google'en: http://mirasoftware.com/BPE2/
En anders even hier klikken...

[ Voor 102% gewijzigd door 430xlkod op 28-11-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 18:42
:X

[ Voor 128% gewijzigd door thijsloyez op 28-11-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:03
discy schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:30:
[...]

kheb een stappenplan in m'n review gezet §2.4 productreview: ZTE Blade (San Francisco) review door discy
Manier 1 is het makkelijkst :)
Betekent dat je niet eerst je telefoon hoeft te rooten en clockworth hoeft te installeren doordat dit bij in de download zit? Dan moet het mij nog wel lukken ;)

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zit er aan te denken om een 1500mah batterij op ebay te bestellen, iemand al ervaring met een hogere capaciteit batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:35

Harrie

NederVlaming

BluePhoneElite is no longer available.
En het is natuurlijk niet zo simpel als je niet weet dat de windows variant MyPhoneExplorer heet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 13:22
Lennart95 schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:13:
Ik zit er aan te denken om een 1500mah batterij op ebay te bestellen, iemand al ervaring met een hogere capaciteit batterij?
Ik wilde dit ook doen maar had ergens gelezen dat die niet langer mee gaat dan de stock batterij. Zal eens zoeken waar dat was..

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Hoe the fuck moet ik het achter klepje eraf halen? Ik wil niet te veel forceren omdat ik bang dat ik dat ding sloop.

Edit: ah heb het eindelijk. Vinger in het gaatje en dan naar links en rechts. :P

[ Voor 26% gewijzigd door magnifor op 28-11-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 13:22
magnifor schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:36:
Hoe the fuck moet ik het achter klepje eraf halen? Ik wil niet te veel forceren omdat ik bang dat ik dat ding sloop.
Je nagel bij dat gleufje houden en dan iets naar de zijkant manoeuvreren. Dan trekken. Daar gaat die wel los.

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
SuperSpoof schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:37:
[...]

Je nagel bij dat gleufje houden en dan iets naar de zijkant manoeuvreren. Dan trekken. Daar gaat die wel los.
Klopt, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
magnifor schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:36:
Je hebt aan de onderkant van het achterklepje het logo ZTE. Daar zie je in het midden een smalle inkeping. Zet daar een nagel in, laat het fungeren als hefboom en je hebt het onderste deel zo opengeklikt. Vervolgens ga je met de nagel de zijkanten bij langs tot je die met de hefboom-constructie van je nagel ook hebt opengeklikt. Rinse and repeat voor de rest :) Slopen zul je het ding niet doen, tis plastic fantastic :+

Edit: net te laat.. spuitelf dus ;)

Enfin.. ik heb de Blade nu een dagje in gebruik gehad. 's Ochtends van de lader afgehaald.. bij thuiskomst had ik nog 45% van de batterij over. Inclusief geregeld her en der via wifi internetten, whatsappen en standby wezen zijn. Dat vind ik netjes voor de eerste dag dat ik hem echt goed in gebruik heb genomen. Na het installeren van de Moldovan rom heb ik weer eerst de stappen in de TS doorlopen voor batterij-calibratie. Voor wat het waard is ;) Achja.. moet er gewoon aan wennen dagelijks hem op te laden als ik naar bed toe ga. Ik laad mij op met nieuwe energie, mijn Blade dan ook tegelijkertijd :P

[ Voor 33% gewijzigd door Joosie200 op 28-11-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
Lennart95 schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:13:
jup. izze niks. ik heb dees gekocht http://www.ebay.nl/itm/ws...ageName=ADME:L:OU:NL:1123 maar ben er niets op vooruit gegaan. zit nu weer met de stock accu; die lijkt zelfs beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk in Myphoneexplorer het scherm te flippen? De optie om het toetsenbord over te nemen werkt best heel aardig en op zijn kop tikken is best grappig maar als het omgezet kan worden zou dat mooi zijn. Iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Hij is simlock vrij!!!!

Heb alleen een vraagje, bij internal phone storage staat dat er 99 MB vrij is. Volgens de specs zou hij 512MB moeten hebben. Kan iemand mij meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 16:42
magnifor schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:29:
Hij is simlock vrij!!!!

Heb alleen een vraagje, bij internal phone storage staat dat er 99 MB vrij is. Volgens de specs zou hij 512MB moeten hebben. Kan iemand mij meer over vertellen?
Er wordt natuurlijk ook ruimte gebruikt door Android zelf en apps die al geïnstalleerd zijn. Je kan eventueel bij het installeren van een custom rom (dmv een zogenaamde TPT) ervoor zorgen dat de verdeling anders word en je dus meer ruimte hebt voor je apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Oke, tnx :) Ik ga eerst het toestel verkennen. Als de nieuwigheid een beetje ervan af is dan ga ik rooten en met custom roms klooien. Is met mijn iPhone destijds ook zo gegaan. Eerste week lekker verkennen en ontdekken, tweede week nadat de nieuwigheid een beetje ervan af is diehard jailbreaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
magnifor schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:40:
Oke, tnx :) Ik ga eerst het toestel verkennen. Als de nieuwigheid een beetje ervan af is dan ga ik rooten en met custom roms klooien. Is met mijn iPhone destijds ook zo gegaan. Eerste week lekker verkennen en ontdekken, tweede week nadat de nieuwigheid een beetje ervan af is diehard jailbreaken. :)
je kunt jezelf meer ruimte "toekennen" door een andere firmware te flashen. Je krijgt dan 294mb voor de apps, ipv 162mb die je normaal krijgt :). Bij de standaard blade krijg je heel veel ruimte voor android, veel meer dan wordt gebruikt. Misschien dat deze keuze mede is gemaakt omdat de download cache van bijv market bij oudere android versies op de system partitie werd gezet..? bij de huidige android versies is dat in ieder geval niet meer het geval. hier kun je lezen hoe je hem vergroot (en andere rom erop zet) §2.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Blade loopt een beetje te fucken met mij :(.
Sinds vorige week loopt de batterij letterlijk leeg waar je bij staat, dwz ik haal de 8u met minimalistisch gebruik niet eens.
Zo net moest ik van bijvoorbeeld twitter en FB opnieuw aanmelden en is mijn GO keyboard niet meer de standaard, en overigens ook niet meer standaard te krijgen (maar het staat als standaard volgens de instellingen :S).

Ik weet niet precies wat ik moet doen, maar eerst van de week een andere custom rom erop gooien.
Draai nu al tot vorige week al zeker een maand tevreden met Elite Movil.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Een goed excuus om Moldovan RLS6/7 erop te gooien :+ .

@Harrie, dat is waar. Daarom even het kleine zetje in de juiste richting :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Momenteel is die telefoon 4 dagen en 6 uur in gebruik en hij staat nog op 32% _/-\o_

Het valt me echt niet tegen, als je niet heel de dag met dat ding zit te spelen.

Gisteravond voor we gingen slapen stond ie op 33% en vanochtend na een paar minuten voluit de haan(alarm) dus op 32%

Ik zeg er wel nogmaals bij dat mijn vrouw af en toe wat belt en alleen wifi aanstaat. Geen data of GPS.

Stock ROM overigens.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik heb nu een tijdje GSF 26 gedraait, maar wil toch gaan wisselen naar een andere rom. Ik ben het een beetje zat dat ik na elke reboot alle apps weer op het homescreen uit de back-up moet halen, mijn agenda opnieuw moet synchroniseren, en ineens weer 1100 contacten heb (tel contacten, facebook, whatsapp, alles in één scherm).

Is er ergens een overzicht te vinden welke rom, welke eigenschappen heeft? Snelheid is bijvoorbeel niet belangrijk voor me, goede ontvangst en batterijduur wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grejo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-01-2022
greatgonzo schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:49:
Is er ergens een overzicht te vinden welke rom, welke eigenschappen heeft? Snelheid is bijvoorbeel niet belangrijk voor me, goede ontvangst en batterijduur wel.
Er is geen overzicht nodig: CyanogenMod 7.1.0 heeft alles wat jij verlangt, zelfs meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb zojuist een blade besteld bij smartphoneshop.nl maar ik heb niet zo goed gekeken, want er staat 3.2mb bij de camera specs.. dus dan heb ik zker een GEN 1 besteld? balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Is er eigenlijk een handleiding beschikbaar voor CyanogenMod 7.1? Lang niet alle instellingen hebben een logische benaming dat je snapt wat er mee kan.

Ik wil bijv. het lichtniveau met 10-15% opschroeven in de automatische stand. Ik vind automatisch prima, alleen is het vaak net ietsie te weinig licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• husker186
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-03-2024
roelg90 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:01:
Ik heb zojuist een blade besteld bij smartphoneshop.nl maar ik heb niet zo goed gekeken, want er staat 3.2mb bij de camera specs.. dus dan heb ik zker een GEN 1 besteld? balen.
Ik denk dat je niet hoeft te balen mijn hi versie is gen 2 met 5 Mb camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:28
Hallo, is er iemand die weet hoe ik notas kan toevoegen in note pad, met airdroid? Ik draai momenteel
blade mix 360, zeer tevreden en alles werkt, batt. 3 a 4 dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
husker186 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:06:
[...]

Ik denk dat je niet hoeft te balen mijn hi versie is gen 2 met 5 Mb camera.
Oké, thanks ik hoop het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
JakeNL schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:51:
Is er eigenlijk een handleiding beschikbaar voor CyanogenMod 7.1? Lang niet alle instellingen hebben een logische benaming dat je snapt wat er mee kan.

Ik wil bijv. het lichtniveau met 10-15% opschroeven in de automatische stand. Ik vind automatisch prima, alleen is het vaak net ietsie te weinig licht.
Menu » Settings » Cyanogenmod » Scherm » Automatische verlichting » Custom instellingen » Pas andere niveau aan

Linker kolom: gemeten hoeveelheid licht (in lux).
Verlaag staat voor Lower bound Verhoog staat voor Upper bound.
Onder de kolom Scherm kun je aanpassen.

Bijv: bij Lux 0 » kolom Scherm (std 35) als je die naar 55 zet wordt het scherm nooit donkerder dan "55" :).
Je kunt natuurlijk ook elke waarde in de kolom Scherm met 10-15% verhogen.

=> Sla & op

[ Voor 13% gewijzigd door discy op 29-11-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Kon toch niet wachten en probeer mijn toestel te rooten. Mijn toestel wil maar niet geroot worden. Ik heb z4root de permanente root optie geprobeerd geen succes. Heb de SuperOneClick geprobeerd, hij zegt dat hij geroot is maar blijkbaar niet want wanneer ik de Rom Manager open en ZTE Blade probeer dan zegt hij bepaalde privileges niet heeft.

Ik probeer dan het toestel op de officiële manier te rooten zoals in de wiki staat:

http://wiki.cyanogenmod.c...en2%29:_Root_and_Recovery

maar wanneer ik de command:

adb push rageagainstthecage-arm5.bin /data/local/tmp/

uitvoer krijg ik de volgende melding:

cannot stat 'rageagainstthecage-arm5.bin': No such file or directory

Terwijl ik wel alle stappen ben doorlopen. Alle files staan in:

C:\android-sdk-windows\platform-tools

edit:

een stapje verder, blijkbaar heeft z4root 1.3.0 geen permanente root voor ZTE Blade. Een tijdelijke root lijkt te werken.

[ Voor 7% gewijzigd door magnifor op 29-11-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
magnifor schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:03:
Kon toch niet wachten en probeer mijn toestel te rooten. Mijn toestel wil maar niet geroot worden. Ik heb z4root de permanente root optie geprobeerd geen succes. Heb de SuperOneClick geprobeerd, hij zegt dat hij geroot is maar blijkbaar niet want wanneer ik de Rom Manager open en ZTE Blade probeer dan zegt hij bepaalde privileges niet heeft.
[...]
Ik had hetzelfde probleem als jij met SuperOneClick. Als je hem echter eerst unroot en 'm daarna weer gewoon root, heb je voor altijd root :)

[ Voor 33% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 29-11-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Inmiddels gelukt :)

z4root de tijdelijk root optie gebruikt, daarna met Rom Manager de cyanogenmod geinstalleerd. :)

Heb nog een vraagje:

Is het mogelijk om de animaties overal uit te zetten? Heb het al uitgezet in de display settings alleen zijn de animaties tijdens het unlocken en als ik de launcher open (dus het knopje waar ik op druk en alle apps te voorschijn komen) nog steeds actief. Die animaties gaan niet echt soepel dus zet die liever uit. :)

[ Voor 59% gewijzigd door magnifor op 29-11-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Is er nou al een stabiele ICS voor de Blade? Vind dat Modaco forum nogal onoverzichtelijk en kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Er is een ICS build, maar zoals met alle developer builds zal je nog even geduld mogen hebben voor die bruikbaar is voor dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Okay, die builds van nu, wat is daar nog mis aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Bellen/SMS'en/3G werkt niet, er zijn geen werkende GPU drivers dus de UI reageert ontzettend traag, audio werkt nog niet en nog zo'n hele zooi. WiFi, Bluetooth en touch screen werkt wel. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Petervanakelyen op 29-11-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
haha, okay, dus waar een telefoon voor bedoeld is doet het nog niet, ik weet genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Petervanakelyen schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:23:
Bellen/SMS'en/3G werkt niet, er zijn geen werkende GPU drivers dus de UI reageert ontzettend traag, audio werkt nog niet en nog zo'n hele zooi. WiFi, Bluetooth en touch screen werkt wel. :)
Alpha 1 werkte opzich redelijk voor een Alpha, vond ik. Ik heb A2 en A3 nog niet getest, maar er was volgens mij iemand die een fix voor het belsignaal alleen had(dus geen GPRS/3G). Het is wel leuk om te zien hoe snel zo'n AOSP rom van functionaliteit wordt voorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
discy schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:31:
[...]

Menu » Settings » Cyanogenmod » Scherm » Automatische verlichting » Custom instellingen » Pas andere niveau aan

Linker kolom: gemeten hoeveelheid licht (in lux).
Verlaag staat voor Lower bound Verhoog staat voor Upper bound.
Onder de kolom Scherm kun je aanpassen.

Bijv: bij Lux 0 » kolom Scherm (std 35) als je die naar 55 zet wordt het scherm nooit donkerder dan "55" :).
Je kunt natuurlijk ook elke waarde in de kolom Scherm met 10-15% verhogen.

=> Sla & op
Helemaal super, mijn dank!

Wel vreemd, bij meer dan 3000 lux staat een schermwaarde van 210. Is 100 niet het matje?
Wat betekent de waarde van 255 bij 'Knoppen' (in ditzelfde scherm)
1 scherm terug:
Wat gebeurt er bij 'Automatisch dimmen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Hoop ook dat het werk rondom ICS snel gaat, bijzonder toch zoiets een community. Samen staan we sterk :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je trouwens de partitiegroottes van het rom/ram geheugen aanpassen zonder dat je een andere ROM erop zet?
Het lijkt mij net zeker.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeroR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 14:18
JakeNL schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:17:

Wel vreemd, bij meer dan 3000 lux staat een schermwaarde van 210. Is 100 niet het matje?
De waardes gaan van 0-255, dat is het aantal verschillende waardes die een byte kan bevatten. Hierbij is 0 scherm uit, en 255 het scherm volledig aan.

De waarde bij knoppen is de helderheid van de lichtjes onder de home/menu/back-knoppen, die kun je dus ook dimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
JakeNL schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:17:
[...]

Helemaal super, mijn dank!

1 scherm terug:
Wat gebeurt er bij 'Automatisch dimmen'
255 is hetzelfde als 100%. (255 is het maximale getal in het 8-bit binaire stelsel).
"Knoppen" staat je voor je knoppen menu, back, home.

Automatisch dimmen zou ik zo niet weten. gokje: aangezien je een percentage voor sensor overlap kunt aanpassen zou mijn eerste ingeving zijn dat er hierbij automatisch de "tussenwegen" berekend worden als je precies tussen twee sensor waardes inzit. (bijv 100lux: 50, 200lux: 100. tussenwaarde 150lux: 75).
Of andere mogelijkheid dat je hiermee kunt bepalen wanneer hij overspringt naar een andere waarde als de lux hoeveelheid veranderd. Stel je hebt vanaf 100lux waarde 2 ingesteld. Dan wil je niet dat zogauw die 99lux wordt, je meteen op waarde 1 komt en vervolgens bij 101 lux meteen weer waarde 2. Dus zet je de hysterese op 50% zodattie een buffer van 50% houdt en niet snel overspringt van de ene naar de andere waarde. Maar misschien dat iemand anders mij hier kan rechtzetten...:p

[ Voor 19% gewijzigd door discy op 29-11-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 21:20
Ik draai nu naar alle tevredenheid CM 7.1
Maar ik heb eigenlijk te weinig vrije ruimte voor apps op de gsm zelf
Niet alle apps werken goed na verplaatsing naar sd en/ na een reboot moet ik swype weer instellen en wachtwoorden opnieuw invoeren, ik vind dit irritant en vraag me dus af of het mogelijk is om de ruimte te vergroten (ik neem er ooit iets over gelezen te hebben maar kan het niet meer vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:14:
Kan je trouwens de partitiegroottes van het rom/ram geheugen aanpassen zonder dat je een andere ROM erop zet?
Het lijkt mij net zeker.
Ligt aan de grootte van die rom en naar welke indeling je wilt gaan, stel je hebt een rom dat 140Mb ruimte inneemt en je wilt van de systeem partitie van 161MB naar 128MB verkleinen dan past je nieuwe rom niet.
Wat je nog wel kan doen is de rom kleiner maken door overbodige apk's te verwijderen, rom uitpakken > apk's verwijderen > rom weer inpakken in zip formaat.

Even weer terugkomend op de camcorder functie, heb zojuist Froyo 2.2.2 Swedish Spring RLS5 erop gezet in combi met dat media profiles.xml bestand heb ik in 480x800 resolutie kunnen opnemen en dit met zowel stock camera app als lg camera pro. Het viel me alleen op dat het opgenomen bestand met stock camera app in Froyo .3gp is en niet .MP4 zoals ik met de GB roms heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grejo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-01-2022
discy schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:53:
[...]

255 is hetzelfde als 100%. (255 is het maximale getal in het 8-bit binaire stelsel).
"Knoppen" staat je voor je knoppen menu, back, home.

Automatisch dimmen zou ik zo niet weten. gokje: aangezien je een percentage voor sensor overlap kunt aanpassen zou mijn eerste ingeving zijn dat er hierbij automatisch de "tussenwegen" berekend worden als je precies tussen twee sensor waardes inzit. (bijv 100lux: 50, 200lux: 100. tussenwaarde 150lux: 75).
Of andere mogelijkheid dat je hiermee kunt bepalen wanneer hij overspringt naar een andere waarde als de lux hoeveelheid veranderd. Stel je hebt vanaf 100lux waarde 2 ingesteld. Dan wil je niet dat zogauw die 99lux wordt, je meteen op waarde 1 komt en vervolgens bij 101 lux meteen weer waarde 2. Dus zet je de hysterese op 50% zodattie een buffer van 50% houdt en niet snel overspringt van de ene naar de andere waarde. Maar misschien dat iemand anders mij hier kan rechtzetten...:p
Iemand iets met deze instellingen?
http://android.modaco.com...gen-2-only/page__st__9660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:50
Iemand iets met deze instellingen?
http://android.modaco.com...gen-2-only/page__st__9660
[/quote]

Alleszins bedankt, dit had ik nog niet ontdekt en zal ik zeker proberen! De standaard 'automatisch dimmen' in CM 7.1 selecteer ik momenteel enkel handmatig na zonsondergang- compleet nutteloos als de zon schijn. En na 11 uur mijn nieuwe gsm configureren heb ik het wel eventjes gehad met cijfertjes en fora..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:07
Quad schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:14:
Het lijkt mij net zeker.
Je kan een nandroid backup maken, het geheugen herpartitioneren en vervolgens de nandroid backup terugzetten.
De grote 'maar' is natuurlijk wel dat de data in de huidige partities ook in de nieuwe partitieindeling past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:07
HaNS1443 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:57:
Ik draai nu naar alle tevredenheid CM 7.1
Maar ik heb eigenlijk te weinig vrije ruimte voor apps op de gsm zelf
Niet alle apps werken goed na verplaatsing naar sd en/ na een reboot moet ik swype weer instellen en wachtwoorden opnieuw invoeren, ik vind dit irritant en vraag me dus af of het mogelijk is om de ruimte te vergroten (ik neem er ooit iets over gelezen te hebben maar kan het niet meer vinden)
Heb je het geheugen al geherpartitioneerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:36
Net even bij e Belcompany langsgegaan, jammer genoeg hadden ze de Blade niet meer, en kregen ze hem ook niet meer binnen. Ik ga hem dus maar voor 119 euro bij de PDAshop halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Condor70 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:00:
[...]

Je kan een nandroid backup maken, het geheugen herpartitioneren en vervolgens de nandroid backup terugzetten.
De grote 'maar' is natuurlijk wel dat de data in de huidige partities ook in de nieuwe partitieindeling past.
Nandroid backup is neem ik aan het backuppen vanuit recovery mode?
Wat backupt hij dan zoal? Ook de ROM? Want dat is niet wat ik moet hebben dus.
Ook belangrijk voor mij, heb nu afgelopen maand stuk of 1000 smsjes ontvangen en verstuurd, maar zou wel fijn zijn als die behouden kunnen blijven.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
Quad schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:25:
[...]

Nandroid backup is neem ik aan het backuppen vanuit recovery mode?
Wat backupt hij dan zoal? Ook de ROM? Want dat is niet wat ik moet hebben dus.
Ook belangrijk voor mij, heb nu afgelopen maand stuk of 1000 smsjes ontvangen en verstuurd, maar zou wel fijn zijn als die behouden kunnen blijven.
je moet van te voren de partities wissen die kleiner worden. dat doe je in clockworkmod voordat je backup maakt (in clockworkmod). volgens mij is dat alleende cache partitie, daarna maak je de backup en pas je de indeling aan. als je daarna alsnog niet de backup kunt terugzetten kun je via advanced backup/recovery in clockworkmod alleen de data partitie terugzetten en blijft android en je smsjes bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb in middels Moldovan erop staan :-).
Wat heb ik gedaan:
- SMSbackup uitgevoerd
- Nandroid backup
- Recovery verwijderd
- Partitiegrootte aangepast
- Recovery komt automatisch terug
- Cache etc verwijderen
- ROM erop
- Google sync (apps terug)
- App2SD uitgevoerd
- SMSBackup smsjes terug gezet
- email instellingen weer aangemaakt.

Dit is het ongeveer zoals ik het heb gedaan.
Hij werkt nu weer prima.
Vanavond batterij volledig opladen plus calibreren.
Hopelijk dan een beter effect :-).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/5071/gripis.jpg
Foto van: wolver1ne

Ik heb mijn Gripis hoesje ontvangen van Amazon.de. Is size 4, donkerbruine kleur (dark brown creased) en er past eveneens een HTC Desire e.d. in. Want daar zocht ik op, gezien de Desire maar enkele mm langer en breder is. Nu ik mijn Blade een krap weekje in gebruik heb genomen, was een hoesje wel een must. Maar dan wel een mooi dingetje :z Is wel in 1 klap 1/5de grofweg (uitgaande van 100 euro) van mijn Blade, maar ach :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik de dutch dictionary krijg voor het toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
magnifor schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:27:
Iemand enig idee hoe ik de dutch dictionary krijg voor het toetsenbord?
Ligt eraan welk toetsenbord.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Heb gewoon de standaard toetsenbord van cyanogenmod 7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die heeft er geen ondersteuning voor.
Download bijv Go keyboard van de market, en installeer dan Dutch language erbij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
Joosie200 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:58:
Ik heb mijn Gripis hoesje ontvangen van Amazon.de. Is size 4, donkerbruine kleur (dark brown creased) en er past eveneens een HTC Desire e.d. in. Want daar zocht ik op, gezien de Desire maar enkele mm langer en breder is. Nu ik mijn Blade een krap weekje in gebruik heb genomen, was een hoesje wel een must. Maar dan wel een mooi dingetje :z Is wel in 1 klap 1/5de grofweg (uitgaande van 100 euro) van mijn Blade, maar ach :+
maar dan elke keer als je gebeld wordt moet je 'm eerst uit je hoesje pulken ;(.
komt toch op hetzelfde neer als je zak zonder spullen erin?

[ Voor 4% gewijzigd door discy op 30-11-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
discy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:13:
[...]
maar dan elke keer als je gebeld wordt moet je 'm eerst uit je hoesje pulken ;(.
komt toch op hetzelfde neer als je zak zonder spullen erin?
Klopt, maar dat is zo gepiept hoor. In luttele seconden heb je hem zo in de hand vast om een inkomend gesprek te beantwoorden. En ja, zonder andere spullen in je broekzak maakt het niet uit nee. Daarnaast stop ik hem sneller in een jaszak trouwens. Maar afijn, mocht er toch iets anders al in je broek/jaszak zitten, dan krijgt je scherm geen krassen. En om nu een lelijk stuk plastic op het scherm te plakken ala Zagg InvisibleShield ben ik ook weer niet van plan. Liever een hoesje erom heen dan een stuk lelijk plastic op het scherm. Ik denk namelijk niet na of ik hem wel in een lege jas/broekzak stop. Zo beland ie snel bij de sleutelbos en tja.. dan krijg je snel krassen op het scherm als je niet uitkijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
Joosie200 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:54:
[...]
Klopt, maar dat is zo gepiept hoor. In luttele seconden heb je hem zo in de hand vast om een inkomend gesprek te beantwoorden. En ja, zonder andere spullen in je broekzak maakt het niet uit nee. Daarnaast stop ik hem sneller in een jaszak trouwens. Maar afijn, mocht er toch iets anders al in je broek/jaszak zitten, dan krijgt je scherm geen krassen. En om nu een lelijk stuk plastic op het scherm te plakken ala Zagg InvisibleShield ben ik ook weer niet van plan. Liever een hoesje erom heen dan een stuk lelijk plastic op het scherm. Ik denk namelijk niet na of ik hem wel in een lege jas/broekzak stop. Zo beland ie snel bij de sleutelbos en tja.. dan krijg je snel krassen op het scherm als je niet uitkijkt.
haha, scool;). ik ben idd meer een screenprotector persoon (sommige zie je echt niet hoor?). maar alles beter dan iemand die zo'n bumper om z'n perfect design telefoon heen legt :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
discy schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:57:
[...]

haha, scool;). ik ben idd meer een screenprotector persoon (sommige zie je echt niet hoor?). maar alles beter dan iemand die zo'n bumper om z'n perfect design telefoon heen legt :p.
With him..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
[...]

Weet je hoe een auto er zonder bumpers uitziet? :)

Een hoesje waar je de telefoon uithaalt is geen issue. Ikzelf vind het pas vreemd als je een iPad bijv. helemaal in het leer steekt:
10mm iPad
Leer onder de iPad
Lederen rand over de iPad
Lederen klep over de lederen rand

Dan pas kan je met recht zeggen dat je dunne design product 3x zo dik is geworden en deze design feature compleet verloren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar een ipad is ook geen perfecte design telefoon ^^.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lorem_Ipsum schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:46:
[...]

Alpha 1 werkte opzich redelijk voor een Alpha, vond ik. Ik heb A2 en A3 nog niet getest, maar er was volgens mij iemand die een fix voor het belsignaal alleen had(dus geen GPRS/3G). Het is wel leuk om te zien hoe snel zo'n AOSP rom van functionaliteit wordt voorzien :)
Zeker lachen, vanavond had ik de gps aangekregen door 1 bestandje te kopieren, het compass en schermrotatie door 2 regels in de boot.img en samen met een devver de telefonie werkend gekregen. Nu nog audio.
Overigens schijnt de cyanogenmod versie al heel ver te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week mijn San Francisco laten vallen, recht met het scherm op een kasseisteen. Helaas, een grote barst, en het bovenste deel is bijna onzichtbaar, plus er zitten lijnen op het scherm waardoor het geheel onduidelijk wordt. Hier een foto (was wel moeilijk om een duidelijk beeld ervan te krijgen):
Afbeeldingslocatie: http://img716.imageshack.us/img716/5488/img0537o.jpg
Mijn vraag nu: is het nog de moeite om hier aan te laten werken? Kan ik het zelf doen? Heb wat opzoek werk gedaan, geen schermen gevonden, maar wel iets over digitizers, wat is dat precies? Heb hem via eBay zo'n negen maanden geleden gekocht, garantie zal in ieder geval niks worden. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog een scherm zoekt? Mijn vorige blade (gen 1) heeft een prima scherm nog maar trekt in no time een batterij leeg en wordt heel heet.
Of het zin heeft? Voor 100,- heb je een nieuwe (gen 2) en het scheelt je een hoop gepruts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:50:
Ik heb vorige week mijn San Francisco laten vallen, recht met het scherm op een kasseisteen. Helaas, een grote barst, en het bovenste deel is bijna onzichtbaar, plus er zitten lijnen op het scherm waardoor het geheel onduidelijk wordt. Hier een foto (was wel moeilijk om een duidelijk beeld ervan te krijgen):
[afbeelding]
Mijn vraag nu: is het nog de moeite om hier aan te laten werken? Kan ik het zelf doen? Heb wat opzoek werk gedaan, geen schermen gevonden, maar wel iets over digitizers, wat is dat precies? Heb hem via eBay zo'n negen maanden geleden gekocht, garantie zal in ieder geval niks worden. Alvast bedankt!
is dit wat? (naar beneden scrollen)
http://www.ebay.co.uk/itm...Tools&hash=item415a54e829
of dees?
http://www.ebay.co.uk/itm...45f9205415#ht_1682wt_1120
met how to :p http://android.modaco.com...gitizer-screen-zte-blade/

Je kunt ook bij de winkel waar je hem gekocht hebt vragen waar ze hun telefoons laten repareren. Ik weet bijvoorbeeld dat KPN het bij teleplan.com laat doen. Je kunt hen bellen (of de winkel vragen of ze het voor je doen) om te vragen wat een dergelijke reparatie zou kosten.

..maar het aanbod van idHollander ziet er ook wel goed uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:50:
Ik heb vorige week mijn San Francisco laten vallen...................
Mijn vraag nu: is het nog de moeite om hier aan te laten werken? Kan ik het zelf doen? .................
ebay.co.uk: digitizer san francisco vanaf ca. Euro 10,- incl verzenden.

Er staat bij dat het een gebruikt exemplaar is, maar ik kan je uit ervaring zeggen dat dit niet is te zien.
Montage is zeer eenvoudig zelf te doen, omdat het een compleet front betreft. Alleen een digitizer vervangen is zonder ervaring een stuk moeilijker, omdat deze geplakt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
JakeNL schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:43:
[...]
Weet je hoe een auto er zonder bumpers uitziet? :)
Offtopic:
Valt toch wel mee??
Afbeeldingslocatie: http://www.dieselstation.com/pics/ferrari-250-gto.jpg

:D

Ontopic:

Mijn vriendin heeft hem ook in een hoesje, ik mijn Incredible S ook. Heb je geen last van, en als hij een keer valt (en zo ben ik wel... :S) beschadigt hij ook minder snel.

[ Voor 24% gewijzigd door ybastiaans op 01-12-2011 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel eerlijk? Als ik het zo hoor is het achterliggende scherm ook kapot en zou je deze ook moeten vervangen. Dan is mijne een optie maar wel gebruikt dus wil je het echt mooi krijgen zou je daarvan scherm en digitizer in een nieuw front moeten lepelen... of je hangt alleen het scherm erachter, stof e.d. is dan ook wat lastig. (dat komt er sowieso wel tussen maar nieuw duurt het wat langer)

Nou ja het is maar waar je zin in hebt en zo mooi als nieuw krijgt je het niet. Voor een telefoon van 500,- misschien een optie maar een Blade is dermate goedkoop dat dit meer onder het gevalletje pech valt imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Joosie200 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:54:
[...]

No offence maar als ik je m'n Blade laat zien zou je niet zien dat er een protector op zit :) . Je zit het maar op één plaats en dan moet je er al hééééééél goed op letten (namelijk bij de speaker vanvoor). Maar goed, heb m'n ding ook altijd in de broek zitten zonder andere spullen bij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]
Ieder heeft zo zijn eigen voorkeur :) En overigens zou ik de Blade geen perfect design telefoon willen noemen. Gaat mij om wat ie kan, niet de looks. Daarnaast gebruik ik hem voor mezelf en niet om over twee jaar door te verkopen. Dat is ook een v/d dingen die je geregeld leest: met screen protector erop kan ik hem als mijn 2-jarig abonnement is afgelopen zo weer door verkopen als nieuw. Alsof je het ding in bruikleen krijgt opdat je hem na twee jaar weer netjes moet inleveren :F
430xlkod schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:54:
[...]
No offence maar als ik je m'n Blade laat zien zou je niet zien dat er een protector op zit :) . Je zit het maar op één plaats en dan moet je er al hééééééél goed op letten (namelijk bij de speaker vanvoor). Maar goed, heb m'n ding ook altijd in de broek zitten zonder andere spullen bij :) .
Dat geloof ik zonder meer. Punt is.. ik zie de Blade als gebruiksvoorwerp. Dat het scherm dus t.z.t. krasjes krijgt interesseert mij geen sikkepit. Dat wanneer de Blade uit mijn vingers glipt en op straat/stoep of waar dan ook op neerklettert, dat boeit mij wel. Want zonder hoesje weet je zeker dat je een barst in je scherm krijgt. En tuurlijk.. als ie in een case zit, kan ie er als nog uitschieten en heb je er als nog niks aan. Klopt. Maar met een beetje 'snug fit' zoals met dat hoesje van mij, blijft ie op zijn plek zitten. En issie dus beschermd als ie van x meter hoogte valt.

@barst in het scherm: niet moeilijk doen, gewoon een nieuw exemplaar kopen. Kost je de kop toch niet met 9/10 tientjes nieuw :D Kijk, als je dan een iPhone 4S/Galaxy SII/Sensation hebt kijk je minder blij op van zoiets. Maar met een Blade? Tuurlijk is het kwalitatief uitermate teleurstellend. Maar hey.. je loopt zo de Belcompany in en je haalt een nieuw exemplaar op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
430xlkod schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:54:
[...]

Ik doe 'm altijd in een hoesje, en heb al 'n hardcase op ebay besteld O-)
Gadgets hoe ik het liefst zo mooi mogelijk, hoewel ik een kleine hekel aan silconen cases heb. Die verpesten je halve telefoonervaring door de flexibiliteit :'(

@Skywave kalt_kaffe heeft inmiddels audio op de ZTE V9 (heeft veel weg van de Blade)
Compile jij het Github project ook? zoja, wat zijn je tijden dan, en heeft je hd 't nog niet begeven O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 01-12-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:50:
Heel eerlijk? Als ik het zo hoor is het achterliggende scherm ook kapot en zou je deze ook moeten vervangen.................
Digitizer en achterliggend scherm is één geheel wat geplakt is in het kunststof frontje. Pas daarachter zit het display. Als die laatste stuk is heb je geen beeld meer. Als alleen de digitizer stuk is werkt meestal alles nog wel, maar kijk je tegen een barst aan.
Het frontje is eenvoudig te vervangen en kost een stuk minder dan de Euro100 van een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lorem_Ipsum schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:09:
[...]

Ik doe 'm altijd in een hoesje, en heb al 'n hardcase op ebay besteld O-)
Gadgets hoe ik het liefst zo mooi mogelijk, hoewel ik een kleine hekel aan silconen cases heb. Die verpesten je halve telefoonervaring door de flexibiliteit :'(

@Skywave kalt_kaffe heeft inmiddels audio op de ZTE V9 (heeft veel weg van de Blade)
Compile jij het Github project ook? zoja, wat zijn je tijden dan, en heeft je hd 'ieiet nog niet begeven O-)
Die laatste build op het forum komt van mijn pc af. Is een thinkpad x201 core i5 540m 4gb ram. Hoop niet dat de harddisk het begeeft met die prijzen van nu. Wel mooie smoes om voor een SSD te gaan ;).
Weet niet precies hoe lang ie er over gedaan heeft. Wel dat ie niet helemaal opnieuw build bij aanpassingen, de kleine aanpassing in de xml files was binnen een half uurtje opnieuw gecompileerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:10:
[...]

Die laatste build op het forum komt van mijn pc af. Is een thinkpad x201 core i5 540m 4gb ram. Hoop niet dat de harddisk het begeeft met die prijzen van nu. Wel mooie smoes om voor een SSD te gaan ;).
Weet niet precies hoe lang ie er over gedaan heeft. Wel dat ie niet helemaal opnieuw build bij aanpassingen, de kleine aanpassing in de xml files was binnen een half uurtje opnieuw gecompileerd.
Als je Tommieb's post had gelezen, is de hd van z'n netbook nu "tragically dying" is :p
Ik vind het eerlijk gezegd ook behoorlijk stom een netbook 31u lang te laten compilen, maargoed, iedereen z'n hobby :9

Ik zat ook nog te kijken of ik m'n computer niet in ging zetten om z'n builds te compilen, maar ik vermoed dat een Pentium Dual Core @2.8 & 4gb ram niet zo'n succes is voor compilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:36
Sinds vandaag ook een ZTE Blade in mijn bezit. :D
Gelijk even CM7 erop gegooid, ging zonder problemen, altijd fijn.

Nu alle apps die ik wil aan het installeren, vraag me alleen af hoe ik nadat ik die google-apps gedoe erop heb gedaan waardoor ik weer Gmail etc heb, mijn google contacten terug krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Als je je Google account hebt ingegeven worden contacten normaalgezien automatisch gesynchroniseerd met dat account.

Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen om de telefoon zelf te bespreken, en dus geen dumplaats voor andere zaken. Replies die gaan over:
-Aankopen
-Verkopen
-Garantie
-Import
-Prijzen
-Winkels

..en dergelijke zaken, worden zonder enige melding verwijderd.