Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
Quad schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:07:
[...]

ADW launcher deinstalleren, en launcherpro erop.
Werkt zo veel beter!
Idd , Ik heb het juist geprobeerd en het werkt inderdaad een stuk fijner. En precies ook een stuk meer instellingen mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:36:
Heren bedankt maar ik ben een domme "L" .
om te selecteren drukte ik steeds op Menu ipv op Home.
Nu werkt het wel.
Heren van harte bedankt voor de snelle reaktie.
Mijn zondag is toch nog goed gekomen. 8)7 8)7 8)7 8)7 _/-\o_ _/-\o_
Ik schrok al een hoedje, oh wacht.. flauw |:( .

Mooi dat het gelukt is! 8)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu 2 dagen Cyanogenmod 7 en had naar wat ik allemaal gehoord had de hoop een stabiele rom gevonden te hebben.
Echter valt mijn mobiel op willekeurige momente zomaar uit als ik er iets op wil doen (muziek luisteren, internetten, apps gebruiken) voor bij het muziek luisteren gebeurd het veel, iets waarvan ik baal aangezien ik mijn blade o.a. wilde gebruiken als vervanging van mijn ipod.
Heeft iemand iets vergelijkends gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:02:
Ik draai nu 2 dagen Cyanogenmod 7 en had naar wat ik allemaal gehoord had de hoop een stabiele rom gevonden te hebben.
Echter valt mijn mobiel op willekeurige momente zomaar uit als ik er iets op wil doen (muziek luisteren, internetten, apps gebruiken) voor bij het muziek luisteren gebeurd het veel, iets waarvan ik baal aangezien ik mijn blade o.a. wilde gebruiken als vervanging van mijn ipod.
Heeft iemand iets vergelijkends gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Mijn ervaring is dat de Blade niet echt geschikt is om muziek te luisteren, daar zou ik gewoon de ipod voor gebruiken.
De Blade is vooral geschikt om te bellen, sms-en social media en beetje internet, daar houd het dan wel op.

Ik maak nu al ruim een week gebruik van de Elite Movil ROM (2.3.5) en ben er meer dan te vreden over.

De launcher(PRO) die er standaard bij zit, de verbindingbeheer in notificatiegedeelte, allemaal op en top.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:51
Ik heb een prepaid simkaart besteld van ben, met een internetmaand bundel, maar deze krijg ik met de instellingen die bij de htc wildfire s staan niet geactiveerd ik heb wel ZTE Blade CM7.1, ik heb van alles geprobeerd maar niets krijgt internet aan de praat
Weet iemand hier raad?

EDIT: Waarom staat er eigenlijk op de site van de Gouden Steeksleutel de ZTE Blade 2?

[ Voor 23% gewijzigd door HaNS1443 op 07-11-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat de Gen 2 de versie is die in NL verkocht wordt.
De vorige versie was de San Fransisco, Gen 1 en import.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:07
HaNS1443 schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:21:
Ik heb een prepaid simkaart besteld van ben, met een internetmaand bundel, maar deze krijg ik met de instellingen die bij de htc wildfire s staan niet geactiveerd ik heb wel ZTE Blade CM7.1, ik heb van alles geprobeerd maar niets krijgt internet aan de praat
Dus je hebt al een nieuwe APN voor Ben toegevoegd en geselecteerd?
(bij Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten -> Menu -> Nieuwe APN)

Of heb je een Blade die sim locked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-08 12:28
Condor70 schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:16:
Dus je hebt al een nieuwe APN voor Ben toegevoegd en geselecteerd?
(bij Instellingen -> Draadloos en netwerken -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten -> Menu -> Nieuwe APN)
jup interdaad, nieuwe apn met de apn naam: internet.ben dat is alles. (staat ook op hun website trouwens).

[ Voor 7% gewijzigd door discy op 07-11-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
discy schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:11:
[...]

jup interdaad, nieuwe apn met de apn naam: internet.ben dat is alles. (staat ook op hun website trouwens).
Dat zou alles moeten zijn ja, maar dat is juist het probleem het werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
HaNS1443 schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:49:
Dat zou alles moeten zijn ja, maar dat is juist het probleem het werkt niet
Foutmeldingen? Heb je 'm als actief geselecteerd? Weet je zeker dat BEN je i-net heeft geactiveerd?

edit: Settings => Draadloze netwerken => Mobiele Netwerken => "gegevenstoegang aan"

[ Voor 12% gewijzigd door discy op 07-11-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
discy schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:11:
[...]

Foutmeldingen? Heb je 'm als actief geselecteerd? Weet je zeker dat BEN je i-net heeft geactiveerd?

edit: Settings => Draadloze netwerken => Mobiele Netwerken => "gegevenstoegang aan"
Geen melding. actief ja bolletje is groen, activeerd ja

Ik heb net Moldovan Mile High Mountain Pie erop gegooid en toen werkte het wel, dus nu opnieuw cm7.1 en kijken of het daar ook werkt

EDIT: cm7.1 staar erop en alles werkt!
Bedankt voor het meedenken

[ Voor 6% gewijzigd door HaNS1443 op 07-11-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
HaNS1443 schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:52:
Ik heb net Moldovan Mile High Mountain Pie erop gegooid en toen werkte het wel, dus nu opnieuw cm7.1 en kijken of het daar ook werkt
vreemd, ik heb zelf ook BEN met cm 7.1 dus het zou moeten kunnen lijkt me. moldovan werkte bij mij ook.

[ Voor 4% gewijzigd door discy op 07-11-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
cm7.1 staar er weer op en alles werkt!
Bedankt voor het meedenken
En ik heb geen idee waarom het eerste allemaal niet werkte

Maar dan heb ik nog een vraagje, hoe kan ik mijn batterij percentage weergeven in het lockscreen? bij opladen zie ik die wel.

[ Voor 33% gewijzigd door HaNS1443 op 07-11-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:14
Settings, cyanogenmod settings, lockscreen, widgets options, 'always display battery status on the lockscreen at all times'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

ik heb een vreemd probleem: na elke reboot ben ik de snelkoppelingen/widgets op mijn homescreen kwijt. Ik moet ze dus opnieuw erop zetten. Weet iemand hoe dit kan en hoe dit op te lossen?

En, eventueel als alternatief, indien er geen oplossing is: is er een app waarbij je je homescreen e.d. kan back-uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt aan je launcher.. LauncherPro kan bijvoorbeeld backuppen en restoren.. andere launchers, geen idee.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
Heb Moldovan-Mile-High-Mountain-Pie-RLS6.zip er maar eens op gegooid. Bevalt me nu na 10min al goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
430xlkod schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:11:
Heb Moldovan-Mile-High-Mountain-Pie-RLS6.zip er maar eens op gegooid. Bevalt me nu na 10min al goed!
En waarom bevalt hij je na 10 minuten al goed? :-).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenlambrech
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-05-2024
MMHMP RLS6 bevalt me ook heel goed.
Enige probleem was een gigantische battery drain icm de hotmail applicatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Quad schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:12:
[...]

En waarom bevalt hij je na 10 minuten al goed? :-).
Simpel, niet teveel blabla er rond. Handige notification shortcut voor meest gebruikte dingen.
Standaard launcher die best goed werkt. Reageert vlot op alles.

Enige punt, krijg m'n apps niet gedownload die op mijn account staan. Moet toch automatisch gebeuren niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik hem die Moldovan-Mile-High-Mountain-Pie mod maar heb het idee dat het verbruik in een keer veel meer is geworden zonder heel veel anders dan anders te hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartenlambrech schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:16:
MMHMP RLS6 bevalt me ook heel goed.
Enige probleem was een gigantische battery drain icm de hotmail applicatie...
Ophaal instellingen wel gecontroleerd? ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Waar :p ? Dacht Google account instellen, sync aanzetten en klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Mijn Blade werkt terug *O*
Maar ik vrees dat er, als het ding nu nog eens valt, niet veel meer te repareren zal zijn. :P

Eens kijken hoe de laatste CyanogenMod nightly bevalt :) GSF B27 was de laatste ROM die erop zat, ondertussen is er wel wat veranderd.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petervanakelyen schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:34:
Mijn Blade werkt terug *O*
Maar ik vrees dat er, als het ding nu nog eens valt, niet veel meer te repareren zal zijn. :P

Eens kijken hoe de laatste CyanogenMod nightly bevalt :) GSF B27 was de laatste ROM die erop zat, ondertussen is er wel wat veranderd.
Ik zou kijken naar CM 7.1 of Elite movil.
Nightlies zijn alleen maar Bèta's.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Kan iemand nog even het geheim verklappen wat betreft die *#(%$#& screenprotectors? Ik heb er nu 3 totaal verziekt en de vierde zit bijna (nog niet eens helemaal) op de goede plek, maar heeft tientallen zo niet honderden niet weg te drukken luchtbubbeltjes. :(

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:32
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 00:36:
Kan iemand nog even het geheim verklappen wat betreft die *#(%$#& screenprotectors?...
Vloeistof

Het kan met displayreiniger, zeepsopschuim of zelfs water. Ik heb er nu een viertal op deze manier gedaan (na het eerst zonder vloeistof te hebben geprobeerd) en deze zitten allen goed op zijn plek zonder enige luchtbel.
Het beste bevalt mij displayreiniger, vanwege de fijne nevel. Telefoon op een tisseu leggen waarmee je ook het vocht vanuit het midden naar de kant wrijft (of met een pinpas oid). De tisseu neemt dan meteen het overtollige vocht op. Voordeel is dat de screenprotector nog enigszins te verschuiven is zolang er vocht onder zit.
Op youtube staan filmpjes waar deze methode wordt voorgedaan. De hoeveelheid vocht die vrij komt valt reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand nog even het geheim verklappen wat betreft die *#(%$#& screenprotectors? Ik heb er nu 3 totaal verziekt en de vierde zit bijna (nog niet eens helemaal) op de goede plek, maar heeft tientallen zo niet honderden niet weg te drukken luchtbubbeltjes. :(
http://www.ebay.co.uk/itm..._trksid=p3984.m1497.l2649 deze heb ik gebruikt.
Bijna perfect in het gemak met plaatsen er van.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

elinx schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 01:04:
[...]

Vloeistof

Het kan met displayreiniger, zeepsopschuim of zelfs water. Ik heb er nu een viertal op deze manier gedaan (na het eerst zonder vloeistof te hebben geprobeerd) en deze zitten allen goed op zijn plek zonder enige luchtbel.
Het beste bevalt mij displayreiniger, vanwege de fijne nevel. Telefoon op een tisseu leggen waarmee je ook het vocht vanuit het midden naar de kant wrijft (of met een pinpas oid). De tisseu neemt dan meteen het overtollige vocht op. Voordeel is dat de screenprotector nog enigszins te verschuiven is zolang er vocht onder zit.
Op youtube staan filmpjes waar deze methode wordt voorgedaan. De hoeveelheid vocht die vrij komt valt reuze mee.
Kort na mijn post heb ik YouTube: How To: Perfectly Install a Screen Protector on the iPhone3G gekeken en het toen nog eens zo gedaan. Nu zit hij wel op zijn plek, maar heb nog steeds wat bubbeltjes (denk ik, scherm was schoon van stof maar er kan natuurlijk iets door de lucht gezweefd hebben). Maar wel veel minder dan eerst.

Ik kijk denk ik maar even aan hoe acceptabel het nu is, anders zal ik denk ik ook maar overwegen de telefoonwinkel te vragen wat het kost om hun het te laten doen. Die doen het tenslotte iedere dag..

Met vloeistoffen aan de gang klinkt best eng. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenlambrech
Quad schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:20:
[...]

Ophaal instellingen wel gecontroleerd? ;)
Ja, die staat op Push-mail. Maar dat houdt hem dus in permawake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 01:31:
................Met vloeistoffen aan de gang klinkt best eng. .........
Het lijkt enger dan het is. Vooral met displayreiniger, wat erop gesproeid wordt, valt het mee hoeveel vloeistof er tussenuit geperst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
mijn 'geheim' is denk ik niet echt een geheim maar meer wat gewoon werkt :p.

felle bureaulamp op je scherm zetten
ELK stofje verwijderen met een pluisvrij doekje
pinpas pakken
beschermfolietje 1 aan de onderkant stukje loshalen en de onderkant precies recht op de onderkant van je scherm leggen.
voorzichtigaan met de pinpas en je vingers erop drukken, als je een belletje ziet die je er niet uit krijgt (stofje dus) meteen terughalen en je scherm daar nog een keer schoonmaken.
zo ga je cm voor cm verder zodat elke cm die je hebt gedaan 100% bubbel vrij is, tot je aan het eind bent.
als er toch nog wat kleine belletjes zitten kun je die soms nog verkleinen door ze weg te duwen met je pas

stofjes plakken soms ook aan je protector dus je moet zeker weten dat je scherm stofvrij is voor je de protector erop legt.

het is me ook wel ens gelukt om een vieze protector af te wassen onder de kraan en daarna te fohnen en opnieuw erop te doen. (bij protectors die geen lijm hebben)

[ Voor 11% gewijzigd door discy op 08-11-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Quad schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:37:
[...]

Ik zou kijken naar CM 7.1 of Elite movil.
Nightlies zijn alleen maar Bèta's.
Juist daarom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Wat we dus nodig hebben is een stofvrije ruimte.

Wat als we nu eens een warm bad of een douche nemen. Dan is de badkamer lekker stomend warm en dacht ik stofvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Nou, kreeg dus niks door gisteren en had hem vandaag echt nodig dus maar een restore gedaan.
Nu heb ik AppBrain geinstalleerd, dus moet het in de toekomst alleen maar handiger worden.

Als er nu al een ROM op vliegt dan is het de Elite Movil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
430xlkod schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:44:
Nou, kreeg dus niks door gisteren en had hem vandaag echt nodig dus maar een restore gedaan.
Nu heb ik AppBrain geinstalleerd, dus moet het in de toekomst alleen maar handiger worden.

Als er nu al een ROM op vliegt dan is het de Elite Movil.
ben je nou van cm7 naar moldovan naar elite movil gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Nee, van GSF15 naar GSF29 naar CM7.1 naar GSF29 naar Moldovan naar GSF29. En nu naar Elite Movil :) .

EDIT:
Moet je je SD partitioneren met Elive Movil? Gewoon de .zip installeren via CWM gaat niet of?

[ Voor 33% gewijzigd door 430xlkod op 08-11-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:26
elinx schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 01:04:
[...]

Vloeistof

Ik heb het gedaan door de screenprotector eerst in sopje (druppeltje zeep op een liter ofzo) nat te maken. Vervolgens wapper je deze droog (grootste druppels eraf) en leg je één kant goed op je scherm. De andere kant houdt je omhoog en met een pinpas schuif je vervolgens van onder naar boven de screen protector over je scherm. Enige probleem hierbij is dat de screenprotector hierbij snel verschuift, maar je hebt zo geen last van stofdeeltjes. En opletten dat er geen water in je speaker oid loopt ;).

Hetzelfde als de methode van elinx dus :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
430xlkod schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:04:
Nee, van GSF15 naar GSF29 naar CM7.1 naar GSF29 naar Moldovan naar GSF29. En nu naar Elite Movil :) .

EDIT:
Moet je je SD partitioneren met Elive Movil? Gewoon de .zip installeren via CWM gaat niet of?
en met allemaal had je een probleem? ..misschien je blade maar is wegbrengen dan.

je sd parititoneren hoeft sowieso niet met een rom dacht ik? gewoon via cwm installeren zou moeten lukken ja. zo niet dan kun je altijd je backup nog terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
discy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:34:
[...]

en met allemaal had je een probleem? ..misschien je blade maar is wegbrengen dan.

je sd parititoneren hoeft sowieso niet met een rom dacht ik? gewoon via cwm installeren zou moeten lukken ja. zo niet dan kun je altijd je backup nog terugzetten.
Alsof ze een RMA geval aanmaken als je t probleem hebt bij custom roms?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
discy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:34:
[...]

Met allemaal was er wel iets ja. Met CM7.1 had ik geen Wifi ontvangst (scan leverde niks op). Bij de Moldovan kreeg ik dus de apps niet door op mijn Google account. Op zich geen bug of probleem als je op voorhand iets hebt als AppBrain.
Quad schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:05:
[...]

Dat dus :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
430xlkod schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:04:
...van GSF15 naar GSF29 naar CM7.1 naar GSF29 naar Moldovan naar GSF29.....
GSF29 ?? GSF27 zal je bedoelen. Dit is nl de laatste versie die is uitgebracht.

De code van "GSF28" staat wel op de githubaccount van Wbaw. Maar die zal je zelf nog moeten compileren, want gezien de recente ontwikkelingen van CM7 zal Wbaw daar weinig meer mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Snippo schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:11:
[...]

Ik heb het gedaan door de screenprotector eerst in sopje (druppeltje zeep op een liter ofzo) nat te maken. Vervolgens wapper je deze droog (grootste druppels eraf) en leg je één kant goed op je scherm. De andere kant houdt je omhoog en met een pinpas schuif je vervolgens van onder naar boven de screen protector over je scherm. Enige probleem hierbij is dat de screenprotector hierbij snel verschuift, maar je hebt zo geen last van stofdeeltjes. En opletten dat er geen water in je speaker oid loopt ;).

Hetzelfde als de methode van elinx dus :+ .
Werkt de lijm dan nog? (tis toch een sticker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discy
Quad schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:05:
[...]

nee dat niet, maar als er bij allemaal iets mis is dacht ik misschien ligt het aan de tel. maar ik zie nu dat het allemaal verschillende problemen zijn.

overigens heb ik gewoon een nieuwe tel gekregen toen mn radio op gen 3 niet meer werkte (kpn) maar dat is natuurlijk niet de bedoeling :)

[ Voor 17% gewijzigd door discy op 08-11-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:46:
[...

Geen probleem, grote oppervlakken zoals ramen of auto's worden altijd op deze manier gedaan. Het is de manier om alles zonder luchtbellen erop te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
Ik heb eens een vraagje, ik heb nu mijn Blade geflashed van stock rom 2.1 naar Cyanogenmod 7.1, ben ik nu mijn garantie kwijt ? Ik neem aan dat ik altijd voor een RMA terug kan flashen naar stock 2.1 of 2.3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Officieel ben je je garantie kwijt, als je de backup van de stock ROM terug zet, zal je (tenzij er speciaal naar gezocht wordt) je garantie gewoon kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
Petervanakelyen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:24:
Officieel ben je je garantie kwijt, als je de backup van de stock ROM terug zet, zal je (tenzij er speciaal naar gezocht wordt) je garantie gewoon kunnen gebruiken.
Ik hoop dat de originele stock rom voor mijn san fransico nog ergens te downloaden is ? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik heb nog een ClockworkMod van de stock ROM van Mobistar Blades. Geen idee waar jij je Blade gehaald hebt, natuurlijk. Normaal denk je daaraan voor je een custom ROM installeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
Ik heb mijne ook gehaald bij Mobistar , Wat denk je van https://www.wetransfer.com/ ? :D
wouter.uten@gmail.com

Als beginnende tweaker heb ik daar inderdaad niet bij stil gestaan x) , tot alles wat begint door te dringen en dan kom je bij zo dingen uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Het zal voor morgen zijn, de backup in kwestie bevat namelijk nog al mijn data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
Petervanakelyen schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:05:
Het zal voor morgen zijn, de backup in kwestie bevat namelijk nog al mijn data.
Geen probleem , ik ben al heel blij als ik terug aan een stock rom kan komen .
Alvast fel bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
elinx schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:26:
[...]

GSF29 ?? GSF27 zal je bedoelen. Dit is nl de laatste versie die is uitgebracht.

De code van "GSF28" staat wel op de githubaccount van Wbaw. Maar die zal je zelf nog moeten compileren, want gezien de recente ontwikkelingen van CM7 zal Wbaw daar weinig meer mee doen.
Klopt, twijfelelde zelf als het GSF27 of GSF29 was. Was dus GSF27.
Maar inmiddels draai ik sinds gisteren weer Moldovan ROM. Samen met AppBrain was dat dus geen probleem meer :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:33
Heeft iemand van jullie ook problemen met de nieuwe ING Bankieren app? Ik heb me keurig aangemeld, dat ging allemaal prima. Heb vervolgens een pin-code ingevoerd, en daarna crasht hij, eigenlijk iedere keer als ik naar mijn rekeningenoverzicht probeer te gaan. MAW: ik heb er op dit moment niets aan :) Iemand vergelijkbare ervaringen?

Ik draai cyanogenmod 7.1 stable. Zou het komen doordat hij geroot is? Es even zoeken of ik hem voor de ing app kan unrooten oid (alsin: per app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Als een app root toegang nodig heeft krijg je een Toestaan/Weigeren kadertje, als je dat niet gezien hebt is er ook geen root toegang gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Nee, weet ik, maar sommige apps checken volgens mij of je telefoon geroot is - zo kon ik bijv. Good niet gebruiken, volgens onze IT afdeling omdat good checkt of je telefoon niet geroot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:00
Blaurens schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:21:
Heeft iemand van jullie ook problemen met de nieuwe ING Bankieren app?
Hier geen problemen. Draai ook CM 7.1.0 (-RC1-Blade-KANG om precies te zijn). Heb nog niet geprobeerd om over te boeken, maar raadplegen van rekening gaat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Hm, raar. Ik heb ze gebeld & gemaild, es kijken wat er gaat gebeuren. Wel jammer dat hij het bij mij nog niet doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Ben de SDK aan het downloaden. Ga dan even aan de slag met ADB voor de camera te 'upgraden'. Ben benieuwd!

Dit moet erbij, maar ga nog iets bijvoegen...
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<EncoderProfile quality="high" fileFormat="mp4" duration="60">
            <Video codec="h263"
                    bitRate="2000000"
                        width="800"
                        height="480"
                        frameRate="30" />

<Audio codec="aac"
                        bitRate="48000"
                        sampleRate="16000"
                        channels="1" />

<VideoEncoderCap name="h263" enabled="true"
        minBitRate="64000" maxBitRate="2000000"
        minFrameWidth="176" maxFrameWidth="800"
        minFrameHeight="144" maxFrameHeight="480"
        minFrameRate="1" maxFrameRate="30" />

Namelijk dit:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
            <Video codec="h263"
                    bitRate="2000000"
                        width="1280"
                        height="720"
                        frameRate="30" />

<Audio codec="aac"
                        bitRate="48000"
                        sampleRate="16000"
                        channels="1" />

minFrameWidth="176" maxFrameWidth="1280"
        minFrameHeight="144" maxFrameHeight="720"

We zullen zien...

EDIT:
We zullen toch maar 'Droid Explorer' gebruiken. Is met een GUI interface, werkt wat fijner :) .

[ Voor 90% gewijzigd door 430xlkod op 09-11-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
2de keer dat ik mijn blade uit mijn pocket haal en dat deze 'dood' is. Batt eruit en terug erin en opstarten maar.
Ik draai nu blade mix 360

Iemand dit al voorgehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:26
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:46:
[...]

De screen protectors die ik heb zijn elektrostatisch. Daar komt geen lijm aan te pas ;).
Ik denk dat het grootste deel van de screen protectors op dezelfde manier werkt dus over lijm die uitgewerkt raakt hoef je je geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luke-san schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:13:
2de keer dat ik mijn blade uit mijn pocket haal en dat deze 'dood' is. Batt eruit en terug erin en opstarten maar.
Ik draai nu blade mix 360

Iemand dit al voorgehad?
Definieer 'dood'.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Zoals in zwart scherm, niet reageren op knoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Hmmm, blijkbaar heb ik geen 'system/etc/media_profiles.xml' ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
430xlkod schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:20:
Hmmm, blijkbaar heb ik geen 'system/etc/media_profiles.xml' ???
Kijk je wel met een root explorer?
Luke-san schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:16:
[...]

Zoals in zwart scherm, niet reageren op knoppen
Hmm zo iets heb ik gisteren ook gehad. paar keer drukken op aan/uit knop ism home, menu en back butten deed hij wel weer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Ik kijk via 'Droid Explorer'...? Dat werkt via ADB normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zelf ook even kijkje genomen, maar media_profiles staan er inderdaad niet bij tussen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Hmm zo iets heb ik gisteren ook gehad. paar keer drukken op aan/uit knop ism home, menu en back butten deed hij wel weer.
Crap, had beter net ff naar mezelf gebeld dan had ik meer geweten.
Toch maar ff een andere rom testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Quad schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:24:
Heb zelf ook even kijkje genomen, maar media_profiles staan er inderdaad niet bij tussen.
Heb zelf maar eentje gedownload via inet en aangepast. Ben nu aan het rebooten.

EDIT:
Boot niet meer... Blijft op het groene mannetjes steken. En nu? Terug backup zeker, helaas wel weer GSF27 dan :( ...

[ Voor 18% gewijzigd door 430xlkod op 09-11-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
430xlkod schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:30:
[...]

Heb zelf maar eentje gedownload via inet en aangepast. Ben nu aan het rebooten.

EDIT:
Boot niet meer... Blijft op het groene mannetjes steken. En nu? Terug backup zeker, helaas wel weer GSF27 dan :( ...
Via recovery back up maken, dan daarin gaan neuzen en bestandje eruit halen en dan weer terug zetten werkt ook niet?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Ik had geen backup gemaakt van mijn huidige rom die er sinds gisteren pas op stond (Moldovan). Ik heb enkel nog een backup van m'n GSF27 rom voor Moldovan nog :) .
Tevens was dat bestand er niet, heb gekeken via Droid Explorer, en via ADB shell zelf. Had dan maar eentje gedownload van een Nexus One, alle profielen eruit gedaan (die niet van toepassing waren) en de profielen die ik hierboven heb staan er zelf bij gezet. Toen bestandje met ADB shell geupload (met 320kb/s zei ie zelfs). Kabel er uit, phone rebooten = niks meer :( .

[ Voor 6% gewijzigd door 430xlkod op 09-11-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
430xlkod schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:42:
Ik had geen backup gemaakt van mijn huidige rom die er sinds gisteren pas op stond (Moldovan). Ik heb enkel nog een backup van m'n GSF27 rom voor Moldovan nog :) .
Tevens was dat bestand er niet, heb gekeken via Droid Explorer, en via ADB shell zelf. Had dan maar eentje gedownload van een Nexus One, alle profielen eruit gedaan (die niet van toepassing waren) en de profielen die ik hierboven heb staan er zelf bij gezet. Toen bestandje met ADB shell geupload (met 320kb/s zei ie zelfs). Kabel er uit, phone rebooten = niks meer :( .
Nexus heeft niet dezelfde cam als de Blade..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Quad schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:44:
[...]

Even ter overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16312033/adb.PNG

En inderdaad, dat klopt. Maar er staan geen hardware gerelateerde dingen in. Check:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<!-- Copyright (C) 2010 The Android Open Source Project

Licensed under the Apache License, Version 2.0 (the "License");
     you may not use this file except in compliance with the License.
     You may obtain a copy of the License at

http://www.apache.org/licenses/LICENSE-2.0

Unless required by applicable law or agreed to in writing, software
     distributed under the License is distributed on an "AS IS" BASIS,
     WITHOUT WARRANTIES OR CONDITIONS OF ANY KIND, either express or implied.
     See the License for the specific language governing permissions and
     limitations under the License.
-->
<!DOCTYPE MediaSettings [
<!ELEMENT MediaSettings (CamcorderProfiles,
                         EncoderOutputFileFormat+,
                         VideoEncoderCap+,
                         AudioEncoderCap+,
                         VideoDecoderCap,
                         AudioDecoderCap)>
<!ELEMENT CamcorderProfiles (EncoderProfile+, ImageEncoding+, ImageDecoding, Camera)>
<!ELEMENT EncoderProfile (Video, Audio)>
<!ATTLIST EncoderProfile quality (high|low) #REQUIRED>
<!ATTLIST EncoderProfile fileFormat (mp4|3gp) #REQUIRED>
<!ATTLIST EncoderProfile duration (30|60) #REQUIRED>
<!ELEMENT Video EMPTY>
<!ATTLIST Video codec (h264|h263|m4v) #REQUIRED>
<!ATTLIST Video bitRate CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST Video width CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST Video height CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST Video frameRate CDATA #REQUIRED>
<!ELEMENT Audio EMPTY>
<!ATTLIST Audio codec (amrnb|amrwb|aac) #REQUIRED>
<!ATTLIST Audio bitRate CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST Audio sampleRate CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST Audio channels (1|2) #REQUIRED>
<!ELEMENT ImageEncoding EMPTY>
<!ATTLIST ImageEncoding quality (90|80|70|60|50|40) #REQUIRED>
<!ELEMENT ImageDecoding EMPTY>
<!ATTLIST ImageDecoding memCap CDATA #REQUIRED>
<!ELEMENT Camera EMPTY>
<!ATTLIST Camera previewFrameRate CDATA #REQUIRED>
<!ELEMENT EncoderOutputFileFormat EMPTY>
<!ATTLIST EncoderOutputFileFormat name (mp4|3gp) #REQUIRED>
<!ELEMENT VideoEncoderCap EMPTY>
<!ATTLIST VideoEncoderCap name (h264|h263|m4v|wmv) #REQUIRED>
<!ATTLIST VideoEncoderCap enabled (true|false) #REQUIRED>
<!ATTLIST VideoEncoderCap minBitRate CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST VideoEncoderCap maxBitRate CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST VideoEncoderCap minFrameWidth CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST VideoEncoderCap maxFrameWidth CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST VideoEncoderCap minFrameHeight CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST VideoEncoderCap maxFrameHeight CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST VideoEncoderCap minFrameRate CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST VideoEncoderCap maxFrameRate CDATA #REQUIRED>
<!ELEMENT AudioEncoderCap EMPTY>
<!ATTLIST AudioEncoderCap name (amrnb|amrwb|aac|wma) #REQUIRED>
<!ATTLIST AudioEncoderCap enabled (true|false) #REQUIRED>
<!ATTLIST AudioEncoderCap minBitRate CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST AudioEncoderCap maxBitRate CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST AudioEncoderCap minSampleRate CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST AudioEncoderCap maxSampleRate CDATA #REQUIRED>
<!ATTLIST AudioEncoderCap minChannels (1|2) #REQUIRED>
<!ATTLIST AudioEncoderCap maxChannels (1|2) #REQUIRED>
<!ELEMENT VideoDecoderCap EMPTY>
<!ATTLIST VideoDecoderCap name (wmv) #REQUIRED>
<!ATTLIST VideoDecoderCap enabled (true|false) #REQUIRED>
<!ELEMENT AudioDecoderCap EMPTY>
<!ATTLIST AudioDecoderCap name (wma) #REQUIRED>
<!ATTLIST AudioDecoderCap enabled (true|false) #REQUIRED>
]>
<!--
     This file is used to declare the multimedia profiles and capabilities
     on an android-powered device.
-->
<MediaSettings>
    <!-- Each camcorder profile defines a set of predefined configuration parameters -->
    <CamcorderProfiles>

<Video codec="h263" 
                    bitRate="2000000" 
                        width="800" 
                        height="480" 
                        frameRate="30" /> 

<Audio codec="aac" 
                        bitRate="48000" 
                        sampleRate="16000" 
                        channels="1" />

</CamcorderProfiles>

<Video codec="h263" 
                    bitRate="2000000" 
                        width="1280" 
                        height="720" 
                        frameRate="30" /> 

<Audio codec="aac" 
                        bitRate="48000" 
                        sampleRate="16000" 
                        channels="1" /> 

<EncoderOutputFileFormat name="mp4" />

<!--
         If a codec is not enabled, it is invisible to the applications
         In other words, the applications won't be able to use the codec
         or query the capabilities of the codec at all if it is disabled
    -->
        minFrameWidth="176" maxFrameWidth="1280" 
        minFrameHeight="144" maxFrameHeight="720" 

<AudioEncoderCap name="aac" enabled="true"
        minBitRate="5525" maxBitRate="12200"
        minSampleRate="8000" maxSampleRate="8000"
        minChannels="1" maxChannels="1" />

<!--
        FIXME:
        We do not check decoder capabilities at present
        At present, we only check whether windows media is visible
        for TEST applications. For other applications, we do
        not perform any checks at all.
    -->
    <VideoDecoderCap name="wmv" enabled="false"/>
    <AudioDecoderCap name="wma" enabled="false"/>
</MediaSettings>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Quad schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:44:
[...]

Misschien een media_profiles.xml uit een ZTE blade rom plukken, en 'm via adb pushen.

EDIT: hier stond onjuiste info

[ Voor 26% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 09-11-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Oké, als iemand dan dat bestand heeft, gelieve even te pushen naar mij :) .

EDIT:
Zie ook dat lijn 95 verkeerd staat :+ . Damn... In elk geval, moet toch het origineel bestand hebben.

[ Voor 42% gewijzigd door 430xlkod op 09-11-2011 16:00 ]

• Condor70
430xlkod schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:58:
Oké, als iemand dan dat bestand heeft, gelieve even te pushen naar mij :) .
Dit is de media_profiles.xml van een Blade met CM 7.1.0:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156

-->
                         VideoEncoderCap+,
                         AudioEncoderCap+,
                         VideoDecoderCap,
                         AudioDecoderCap)>
<!ELEMENT CamcorderProfiles (EncoderProfile+, ImageEncoding+, ImageDecoding, Camera)>
<!ELEMENT Video EMPTY>
<!ELEMENT Audio EMPTY>
<!ELEMENT Camera EMPTY>
]>
<!--
-->
<MediaSettings>
    <!-- Each camcorder profile defines a set of predefined configuration parameters -->
    <CamcorderProfiles>

<Video codec="m4v"
                   bitRate="1000000"
                   width="640"
                   height="480"
                   frameRate="24" />

<Audio codec="aac"
                   bitRate="96000"
                   sampleRate="16000"
                   channels="1" />

</EncoderProfile>

<EncoderProfile quality="low" fileFormat="3gp" duration="30">
            <Video codec="m4v"
                   bitRate="256000"
                   width="176"
                   height="144"
                   frameRate="15" />

<Audio codec="amrnb"
                   bitRate="12200"
                   sampleRate="8000"
                   channels="1" />

</EncoderProfile>

<ImageEncoding quality="90" />
        <ImageEncoding quality="75" />
        <ImageEncoding quality="60" />
        <ImageDecoding memCap="20000000" />

<Camera previewFrameRate="0" />

</CamcorderProfiles>

<EncoderOutputFileFormat name="3gp" />

<!--
    -->
        minBitRate="64000" maxBitRate="1500000"
        minFrameWidth="176" maxFrameWidth="640"
        minFrameRate="1" maxFrameRate="24" />

<VideoEncoderCap name="m4v" enabled="true"
        minFrameRate="1" maxFrameRate="24" />

<VideoEncoderCap name="h264" enabled="true"
        minFrameRate="1" maxFrameRate="15" />        

<AudioEncoderCap name="amrnb" enabled="true"

<AudioEncoderCap name="aac" enabled="true"
        minBitRate="8192" maxBitRate="96000"
        minSampleRate="16000" maxSampleRate="16000"

</MediaSettings>

En deze media_profiles.xml is uit mijn originele Gen2 nandroid backup:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153

-->
                         VideoEncoderCap+,
                         AudioEncoderCap+,
                         VideoDecoderCap,
                         AudioDecoderCap)>
<!ELEMENT Video EMPTY>
<!ELEMENT Audio EMPTY>
<!ELEMENT Camera EMPTY>
]>
<!--
-->
<MediaSettings>
    <CamcorderProfiles>

<EncoderProfile quality="high" fileFormat="3gp" duration="60">
            <Video codec="h263"
                   bitRate="360000"
                   width="352"
                   height="288"
                   frameRate="20" />

<Audio codec="amrnb"
                   bitRate="12200"
                   sampleRate="8000"
                   channels="1" />
        </EncoderProfile>

<EncoderProfile quality="low" fileFormat="3gp" duration="60">
            <Video codec="h263"
                   bitRate="192000"
                   width="176"
                   height="144"
                   frameRate="20" />

<Audio codec="amrnb"
                   bitRate="12200"
                   sampleRate="8000"
                   channels="1" />

</EncoderProfile>

<ImageEncoding quality="90" />
        <ImageEncoding quality="80" />
        <ImageEncoding quality="70" />
        <ImageDecoding memCap="20000000" />

<Camera previewFrameRate="0" />

</CamcorderProfiles>

<EncoderOutputFileFormat name="3gp" />

<!--
    -->
        minBitRate="192000" maxBitRate="420000"
        minFrameWidth="176" maxFrameWidth="352"
        minFrameHeight="144" maxFrameHeight="288"
        minFrameRate="1" maxFrameRate="20" />

<VideoEncoderCap name="m4v" enabled="true"
        minBitRate="192000" maxBitRate="420000"
        minFrameWidth="176" maxFrameWidth="352"
        minFrameHeight="144" maxFrameHeight="288"
        minFrameRate="1" maxFrameRate="20" />

<AudioEncoderCap name="amrnb" enabled="true"

<!--
        FIXME:
        We do not check decoder capabilities at present
        At present, we only check whether windows media is visible
        for TEST applications. For other applications, we do
        not perform any checks at all.
    -->
    <VideoDecoderCap name="wmv" enabled="true"/>
    <AudioDecoderCap name="wma" enabled="true"/>
</MediaSettings>

[ Voor 48% gewijzigd door Condor70 op 10-11-2011 13:22 ]

• 430xlkod
Oké, thanks. Ga er even mee aan de slag.

EDIT:

800x480: http://dl.dropbox.com/u/1...x480%29media_profiles.xml
1280x720: http://dl.dropbox.com/u/1...x720%29media_profiles.xml

Gebruiken op eigen risico. Ga ze zelf later deze dag of in het weekend pas testen.

[ Voor 76% gewijzigd door 430xlkod op 10-11-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Ik heb een vraagje aan (voornamelijk) Cynogengebruikers.

Oa Android Assistant melden dat het serienummer van de CPU in mijn telefoon 0000000000 is.

Ook via de terminal cat /proc/cpuinfo geeft dat:

Afbeeldingslocatie: http://laurenssimonis.com/forumdump/screenshot-1321006865075.png

Ik heb een aantal apps die bij mij niet werken (waar onder helaasch de ING Bankieren app). Ik vroeg me af of dat hiermee te maken zou kunnen hebben. Minstens 1 van die apps (Good, om bij werk exchange te kunnen) zeiden dat de serial nummer 0 was, dus sommige apps kijken er idd naar.

Hebben jullie wel een serienummer daar staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07

Harrie

NederVlaming

Hmm.. Ik heb net CM 7.1 geinstalleerd via CWM. Ik krijg alleen niet het standaard scherm om je google account gegevens in te geven. Ook niet na nog eens alle user settings te wipen. Ook via settings -> accounts lukt niet niet. Ik zie ook de market niet bij mijn apps staan?

Ik ga toch maar eens die Moldovan nu proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harrie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:10:
Hmm.. Ik heb net CM 7.1 geinstalleerd via CWM. Ik krijg alleen niet het standaard scherm om je google account gegevens in te geven. Ook niet na nog eens alle user settings te wipen. Ook via settings -> accounts lukt niet niet. Ik zie ook de market niet bij mijn apps staan?

Ik ga toch maar eens die Moldovan nu proberen...
Je moet in recoverymode even gapps.zip installeren.

[ Voor 0% gewijzigd door Quad op 11-11-2011 12:14 . Reden: Typo ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Harrie, ik had dat na de installatie van cm7.1 EN de gapps, dat het om een of andere reden even duurde voordat ik de market zag. Geen idee waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ok. Thanks voor de info guys. Ik ben momenteel bezig met Moldovan. Als ik nog eens CM 7.1 probeer zal ik er aandenken dat ik daarna gapps.zip moet installeren. Ik was al aan het zoeken of er misschien nog een update was, maar vond de info niet zo snel. Ik heb wel gezien dat Cm 7.1 een iets nieuwere versie is van android dan Moldovan, dus kan zijn dat ik straks alsnog een keer probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Blaurens schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:49:
...
Hebben jullie wel een serienummer daar staan?
Nee, ook 0000000000000000 bij mij.

[ Voor 20% gewijzigd door Condor70 op 11-11-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Harrie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:35:
Ok. Thanks voor de info guys. Ik ben momenteel bezig met Moldovan. Als ik nog eens CM 7.1 probeer zal ik er aandenken dat ik daarna gapps.zip moet installeren. Ik was al aan het zoeken of er misschien nog een update was, maar vond de info niet zo snel. Ik heb wel gezien dat Cm 7.1 een iets nieuwere versie is van android dan Moldovan, dus kan zijn dat ik straks alsnog een keer probeer.
Ook bij Moldovan moet je gapps installeren.

ps. Al geherpartitioneerd voor meer ruimte voor apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenlambrech
Moldovan heeft gapps niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Even opnieuw gekeken en je hebt gelijk!

Hoe lang zou het duren voor dat Google hier bezwaar tegen zal maken (net als bij CM)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Condor70 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:39:
[...]

Ook bij Moldovan moet je gapps installeren.

ps. Al geherpartitioneerd voor meer ruimte voor apps?
Hmm, nee herpartitioneren heb ik nog niet gedaan. Maar bij mijn apps staat wel:
Interne opslag: 145MB gebruikt, 149MB vrij. Dus dan heb ik toch al ongeveer 300MB?

Kan het zijn dat de TPT van GSF die ik hiervoor had dit reeds gedaan heeft?

Mooi dat er zoveel ontwikkeld wordt voor de Blade, maar het wordt wel ingewikkeld :) Paar maanden terug was het nog gewoon flashen en gaan.

@hieronder: Misschien niet ingewikkelder, maar het aantal mogelijkheden groeit.

[ Voor 5% gewijzigd door Harrie op 11-11-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt niks ingewikkelder hoor.
Enige wat je moet hebben is RomManager en een juiste ROM. Zelfs dan heb je RomManager niet meer nodig, als je maar Recovery manager hebt, dan kun je het met grootste gemak fixen.

Met TPT wordt partitionering al gedaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Heb sinds de fail met media_profiles.xml even gebackupped naar mijn oude GSF27 backup. Maar draai sinds die dag ook weer terug Moldovan (even alles geinstalleerd en direct een CMW backup gemaakt).
En moet zeggen, hij bevalt me aardig! Sinds gisterenmorgen tot nu zit ik op 57% met zogoed als hele tijd SMS te sturen. Een nachtje op 'Airplane Mode' gedurende 8u gaf me ook 0% battery drain. Kortom, top dus :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij Launcher Pro je appdraw instelt zodat je horizontaal kan sliden zoals bij de Iphone? Je kan zoveel instellen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:44:
Weet iemand hoe je bij Launcher Pro je appdraw instelt zodat je horizontaal kan sliden zoals bij de Iphone? Je kan zoveel instellen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Voor zover ik het weet is die functie niet aanwezig in LaucherPro. Je kunt beter wachten op Android 4.0, waar dat standaard ingebouwd zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:44:
Is niet mogelijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
430xlkod schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:31:
Heb sinds de fail met media_profiles.xml even gebackupped naar mijn oude GSF27 backup. Maar draai sinds die dag ook weer terug Moldovan (even alles geinstalleerd en direct een CMW backup gemaakt).
En moet zeggen, hij bevalt me aardig! Sinds gisterenmorgen tot nu zit ik op 57% met zogoed als hele tijd SMS te sturen. Een nachtje op 'Airplane Mode' gedurende 8u gaf me ook 0% battery drain. Kortom, top dus :) .
Mijn ervaring blijft toch dat je na 2 dagen pas echt de batterij betrouwbaar is.
Eerst lijkt hij lang vol te houden, waarna hij toch beduidend minder is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
Ik hoorde juist dat er nog verschillen zitten in de snelheid van de Blade tussen de verschillende versies van Cyanogenmod, Ik draai momenteel de 7.1 stable

Zijn er snellere en stabielere versies van Cyanogenmod voor de Blade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
De Orange San Francisco II is net uitgelekt. Net zoals de San Francisco een gerelabelde ZTE met 800MHz CPU, 5MP camera en Android 2.3. Als het net zoals bij de Skate over een MSM7227 gaat zijn er concreet dus weinig vernieuwingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Petervanakelyen op 11-11-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@^^ sterker nog, het is helemaal geen vernieuwing op frontcamera na eigenlijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Las de post op Modaco al een paar dagen geleden.
Stom dat ze weer dezelfde ARMv6 proc hebben ingebouwd; als ze er een fatsoenlijke ARMv7 met op z'n minst een adreno 205 erin hadden gegooid, was er tenminste nog een reden om de Blade 2 te kopen Dit lijkt meer op een kleinere skate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
Ik heb nu ook al enkele keren gehad dat ik een zwart scherm kreeg en dat ik niet meer kon als batterij uithalen en dan opnieuw opstarten, Is er iemand die hier een verklaring of nog liever een oplossing voor heeft, Ik draai cyanogenmod 7.1.

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33
Gatver, heb ik de laatste CM7 geinstalled na een tijdje GSF te draaien. Draaide prima, maar de output van de koptelefoon was vrij hard op het laagste niveau, en ik hoop dat dat is opgelost met een andere ROM.

Maar helaas lukt het installeren van CM7 niet goed. Wanneer ik bijvoorbeeld de instellingen wil openen (com.android.settings) dan crasht dat gewoon... Opnieuw geinstalleerd, SD card geformateerd, niets helpt.

Nu maar Moldavon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

wouter.u schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:48:
Ik heb nu ook al enkele keren gehad dat ik een zwart scherm kreeg en dat ik niet meer kon als batterij uithalen en dan opnieuw opstarten, Is er iemand die hier een verklaring of nog liever een oplossing voor heeft, Ik draai cyanogenmod 7.1.

thanks
Na of tijdens het bellen? Kalibreer je afstandssensor.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Pagina: 1 ... 34 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen om de telefoon zelf te bespreken, en dus geen dumplaats voor andere zaken. Replies die gaan over:
-Aankopen
-Verkopen
-Garantie
-Import
-Prijzen
-Winkels

..en dergelijke zaken, worden zonder enige melding verwijderd.