Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:22:
Afgelopen weekend bij Belcompany idd voor 100 euro dit fantastisch toestel gehaald en ik heb diezelfde dag nog GSF B27 erop gezet.
Wat mij bij dat bezoekje in de Belcompany winkel opviel was dat dit toestel nergens in de vitrines zichtbaar was, maar toen ik er naar vroeg bleek hij wel in het systeem te zitten en dat ze hem ook nog op voorraad had gelukkig.
Lui personeel of even geen ruimte misschien?
Bij de Belcompany in Heerhugowaard stond hij wel in de vitrine.
Gelijk maar meegenomen, Eigen T-mobile sim er voorlopig in gestoken voor het gemak. (Simlock vrij dus, Maar wel met een opgevouwen a4printje van de belcompany? in de doos dat er een simlock op zit en dat het een X bedrag kost om die te laten verwijderen. Of gratis als je hem meer dan één jaar hebt. Met instructies erbij voor zowel kpn als telfort.)
Bevalt al erg goed tot nu toe. (Behalfe de wekker dan want die was echt te zacht vanochtend, Nog maar even met de instellingen prutsen. Gelukkig was ik al wakker.)
Vandaag wel wat moeite met de webbrowser aan het einde van de dag, Die wilde de pagina's(google.nl) niet helemaal meer laden en bleef steeds hangen vlak voordat hij klaar met laden was.
Simpele fix was een reboot, Maar als dit zo blijft zal ik er toch eens naar moeten kijken.
Toestel reageerd soms wat traag maar doet verder wel wat ik ervan verlang, Gezien de prijs in verhouding met een motorola defy of samsung galaxy S (~280 en 300/350) mag je eigenlijk ook niet klagen (Enigste andere androids waar ik ervaring mee heb zijn de Asus Transformer die ik zelf bezit en de Samsung Galaxy S van mijn oom die ik bedrijfsklaar gemaakt had voor hem. Allebij met wat stevigere hardware erin dus en dat verschil merk je wel.)
Wilde zelf eigenlijk ook een SamsungGalaxy S kopen, maar vond €300+ erg zonde van het geld voor iets wat ik over een jaar voor nop kan krijgen. (Van mijn oom idd.)
Echte test moet nog komen, En dat is een gesprek voeren.
Ik ben slechthorend dus dat kan nog wel eens een uitdaging worden voor het toestel,
Ik weet dat ik geen nokia kwaliteit mag verwachten (Had hiervoor een Nokia N73 in gebruik.) dus ik ben benieuwd. Zolang het bruikbaar is ben ik tevreden.
Als laatste nog iets waar ik niet zo mee zit: Klein beetje backlight bleeding in de rechterbovenhoek van het scherm, Valt geheel weg in de statusbalk die mooi wit is dus ik zie het niet als een probleem.
[
Voor 3% gewijzigd door
Sato op 06-10-2011 00:58
]