Zijn er nog meer mensen met de KPN versie de ook problemen hebben met de camera preview (dus in de camera app en dan het beeld wat je ziet, niet de foto)?
voordat ik ook upgrade....T.H. Lassche schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:37:
Zijn er nog meer mensen met de KPN versie de ook problemen hebben met de camera preview (dus in de camera app en dan het beeld wat je ziet, niet de foto)?
Verkopen ze het prepaid model nog bij alle KPN winkels of moet je daarvoor geluk hebben?
Mocht ik er een kopen zit er dan iets van een screenprotector bij of iets dergelijks?
Heb de afgelopen 8 jaar geen mobiel gehad dus heb er eigenlijk wel zin in om te zien wat je tegenwoordig allemaal kan met zo'n ding
Mocht ik er een kopen zit er dan iets van een screenprotector bij of iets dergelijks?
Heb de afgelopen 8 jaar geen mobiel gehad dus heb er eigenlijk wel zin in om te zien wat je tegenwoordig allemaal kan met zo'n ding
Bij nagenoeg alle winkels wel ja en er zit geen screenptotector bij, kost los maar paar euro..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij mij werkt 'ie gewoon.T.H. Lassche schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:37:
Voor zover ik kan beoordelen verkopen ze het toestel overal, maar hebben ze vrij weinig voorraad. In Groningen had ik vandaag bij de 'grote' KPN winkel net pech, laatste was net verkocht, en toen ik naar een kleiner filiaal ging haddden ze daar nog een liggen. De mijne kwam met een nauwelijks vastgeplakt stukje folie over het scherm wat na een kwartier gebruik eraf ging vanwege alle lucht die eronder kwam. Of je dat een screenprotector wil noemen...Voxyn schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:49:
Verkopen ze het prepaid model nog bij alle KPN winkels of moet je daarvoor geluk hebben?
So long, and thanks for all the fish!
jazeker en sim lock vrij, met gratis prepaid kaartje. Verkoper dacht dat ik beter z'n voordeel abonnement kon nemen, want dan was de telefoon gratis:Voxyn schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:49:
Effe rekenen
0 Euro + 6 maanden x 25 Euro = 150 Euro + 18 maanden (jaja 2jaar contract) slechts 30 Euro = 150+540=690 Euro. Wordt dat eventjes lekker duur zeg.
"meneer, doet u mij toch dat prepaid kaartje maar"
Okey zal is kijken of ik ergens een leuk beschermhoesje kan vinden op het internet.CLB schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:51:
Bij nagenoeg alle winkels wel ja en er zit geen screenptotector bij, kost los maar paar euro..
Zit er al de nieuwe Android versie op of moet je die updaten enzoja is dat lastig?
Er staat standaard Android 2.2 op en je kan zelf updaten naar een aangepaste 2.3.4 als je dat wilt..
Of dat moeilijk is.. Dat kan ik niet voor jou beoordelen, je moet je wel even inlezen en het aandurven, dat wel.
Dit proces heet 'flashen van een custom rom', bekijk daarvoor eens de eerste post van dit topic voor alle info
Of dat moeilijk is.. Dat kan ik niet voor jou beoordelen, je moet je wel even inlezen en het aandurven, dat wel.
Dit proces heet 'flashen van een custom rom', bekijk daarvoor eens de eerste post van dit topic voor alle info
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee ik ga me sowieso geen aangepaste roms opzetten die niet van de fabriekant zijn er is dus nog geen officiele 2.3 android van ZTE? Meende me te herrineren dat die er wel zou komen.CLB schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:29:
Er staat standaard Android 2.2 op en je kan zelf updaten naar een aangepaste 2.3.4 als je dat wilt..
Noopz die is er niet.. Ben je niet in de war met de ZTE Skate misschien?
Zou best wel kunnen, nouja doet er niet toe ik haal dat ding morgen gewoon wel zie wel of zon ding iets voor mij is.CLB schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:41:
Noopz die is er niet.. Ben je niet in de war met de ZTE Skate misschien?
Enjoy it, je doet er een zeer goede koop mee!
Ok, dan ga ik er wel even mee terug. Ik heb een back up van de stock rom. Die kan ik zo restoren in Clockwork, maar hoe krijg ik de originele recovery systeem er dan weer op?
@ T.H. Lassche
camera preview en foto's maken met een kpn ZTE-blade werkt ook hier gewoon.
(Ginger Stir Fry Beta 21)
Dus nu heb je 2 bevestigingen.
camera preview en foto's maken met een kpn ZTE-blade werkt ook hier gewoon.
(Ginger Stir Fry Beta 21)
Dus nu heb je 2 bevestigingen.
mountainbiker
Wat werkt er dan niet aan de camera?
Ik heb een Blade met een 5Mp-camera bij de Hi gekocht en toen meteen GSF-14 op gezet. In de vakantie meerdere foto's gemaakt wanneer ik mijn "dikkere" camera niet bij me heb.
Foto kwaliteit is natuurlijk minder, maar wel aanvaardbaar, want het is eigenlijk maar een telefoon.
Voor hen die de Blade nog willen kopen:
Toen ik de Blade heb gekocht, hing het niet in de winkel, maar moest ik de winkelier vragen of ze er één hebben. Dit was zo in de Telfort en Hi winkels. Ik weet niet waarom ze het niet gewoon aan de muur hadden hangen terwijl ze het wel op voorraad hadden.
Ik heb een Blade met een 5Mp-camera bij de Hi gekocht en toen meteen GSF-14 op gezet. In de vakantie meerdere foto's gemaakt wanneer ik mijn "dikkere" camera niet bij me heb.
Foto kwaliteit is natuurlijk minder, maar wel aanvaardbaar, want het is eigenlijk maar een telefoon.
Voor hen die de Blade nog willen kopen:
Toen ik de Blade heb gekocht, hing het niet in de winkel, maar moest ik de winkelier vragen of ze er één hebben. Dit was zo in de Telfort en Hi winkels. Ik weet niet waarom ze het niet gewoon aan de muur hadden hangen terwijl ze het wel op voorraad hadden.
Even zoeken in dit topic =) Zijn preview-beeld van de foto is geheel grijs, terwijl de foto's wel goed zijn =)Dr. Prozac schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:40:
Wat werkt er dan niet aan de camera?
Momenteel werk ik met montecarlo stir fry 1.00, geen b.t. Werkt bleutooth op ginger stir fry 21
Het is bluetooth... en die werkt gewoon Goed op GSF b21. Van MCSF is het duidelijk dat het niet werkt =)
Vanmiddag een ZTE Blade gehaald bij KPN en werkt perfect met een hollands nieuwe sim. Helaas is de oplader wel dood? Telefoon laad gewoon op via de computer & oplader van mijn HTC Wildfire S dus daar ligt het niet aan. Maarja zeker geen slechte telefoon voor maar €120,-
Ik zou even terug gaan voor die lader, die van mij doet het gewoon. Gevalletje DOA lijkt me.
My favorite programming language is solder.
Ja lijkt me een goed plan, meteen dan even een screenprotector kopen. Trouwens verkopen ze dat eigenlijk wel? Ik heb altijd screenprotectors op ebay gekocht en dus nooit in een winkel.
Ik heb een screenprotector gekocht voor een Samsung Omnia i900 (dus niet i9000).
Deze past heel behoorlijk, alleen bedekt hij niet 100% van het scherm maar dat doen weinig protectors.
Mijn broertje heeft een universele gekocht en zelf geknipt maar dat was geen succes.
Deze past heel behoorlijk, alleen bedekt hij niet 100% van het scherm maar dat doen weinig protectors.
Mijn broertje heeft een universele gekocht en zelf geknipt maar dat was geen succes.
Vanochtend bij de KPN in Enschede langsgeweest ze hadden daar wel ZTE blades liggen maar die leverden ze allen icm een abonnement leveren. Aan iemand van kpn nagevraagd die zei dat het een keuze per locatie is weet iemand of ze hem in Hengelo of Almelo wel gewoon verkopen bij de kpn winkel?
We mogen dat hier eigenlijk niet bespreken (zie topic waarschuwing onderaan de pagina) en ik doe dit dan ook niet. Je zou nog wel even deze reactie van Ronnie kunnen lezen.
Ben terug van vakantie en ik draaide al die tijd SS5 er op. Eigenlijk niks over te klagen gehad...maar nu GSF b21aan het uittesten... jeetje een hele stap voorwaarts! Helemaal niet laggy meer waar dan ook (tenminste ik had er niet zoveel last van, maar met SS5 had je nog wel eens dat de launcher niet direct reageerde op een of andere manier.. nu dus niet meer) . Bijzonder te noemen. Batterijduur had ik al niet over te klagen.. nu nog minder. Batterystats reset gedaan en 15 uur draaien (wel met nacht erbij) : 100% .. Mooi werk die rom.
Bedankt voor de tip, had nog een extra liggen voor de Samsung Jet. Die past best redelijk dus dat scheelt ook weer wat moeite:)Puch-Maxi schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:43:
Ik heb een screenprotector gekocht voor een Samsung Omnia i900 (dus niet i9000).
Net even de laatste Blade bij de kpnwinkel in Breda gehaald
wat een lekker apparaatje (grote stap voorwaarts, had een N97)
Ik gooi er volgende week een andere firmware over heen, dit weekend niet echt tijd voor
Ik gooi er volgende week een andere firmware over heen, dit weekend niet echt tijd voor
http://cgi.benl.ebay.be/w...iewItem&item=270709162156OnlyRinaldo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:53:
Ja lijkt me een goed plan, meteen dan even een screenprotector kopen. Trouwens verkopen ze dat eigenlijk wel? Ik heb altijd screenprotectors op ebay gekocht en dus nooit in een winkel.
Ik heb deze en ben er tevreden van, passen perfect. Geen geknip nodig.
Zojuist bij Hi enschede de laatste meegenomen mocht je in Enschede wonen bij de KPN willen ze hem niet verkopen, bij telfort gaan ze hem naar eigen zeggen verkopen prepaid voor 180 euro in de toekomst. In Hengelo verkopen ze hem niet bij de KPN, bij de Hi wel maar daar was hij vandaag uitverkocht dinsdag krijgen ze er weer een paar
.
Ontopic: even aangedaan even mee gespeeld, is het normaal dat de batterij leeg is bij de aankoop?
Verder nadat ik hem had aangedaan heeft hij gelijk allemaal dingen gedownload via 3g of maakt hij gewoon verbinding met het wi-fi netwerk hoop dat ze mijn beltegoed niet gelijk verneukt heeft met het downloaden van nieuwberichten
...
Tot nu toe heel tevreden erover mijn eerste mobieltje in 9 jaar en moet toegeven dat het wel een heel stuk beter is dan 9 jaar geleden
.
Ontopic: even aangedaan even mee gespeeld, is het normaal dat de batterij leeg is bij de aankoop?
Verder nadat ik hem had aangedaan heeft hij gelijk allemaal dingen gedownload via 3g of maakt hij gewoon verbinding met het wi-fi netwerk hoop dat ze mijn beltegoed niet gelijk verneukt heeft met het downloaden van nieuwberichten

Tot nu toe heel tevreden erover mijn eerste mobieltje in 9 jaar en moet toegeven dat het wel een heel stuk beter is dan 9 jaar geleden
Bij mij was de accu ongeveer half vol bij aanschaf. Daarna verbinding gemaakt met wifi om het toestel aan mijn google account te knopen. Ik weet niet of er bij gebrek aan wifi gelijk verbinding wordt gemaakt met een 3g netwerk. Is op zich niet erg als je een abbo hebt maar minder leuk als je voor iedere bit moet betalen.Voxyn schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:36:
Verder nadat ik hem had aangedaan heeft hij gelijk allemaal dingen gedownload via 3g of maakt hij gewoon verbinding met het wi-fi netwerk hoop dat ze mijn beltegoed niet gelijk verneukt heeft met het downloaden van nieuwberichten...
Verwijderd
Zaterdag 27-08-2011, 16.15 uur ZTE Blade bij KPN Shop in Den Helder gekocht voor € 119,- simlockvrij en nog voorraad. Thnx for the tips guys! Anders had ik over een paar weken een Alcatel OT 990 gekocht. Heb liever deze.
En als je 'm nu eigenlijk koopt met die Orange branding, als je er een custom ROM op zet, dan is dat toch weg, correct?
Vrijwel altijd, tenzij je er een branded custom rom op zet wel roms.HyperBart schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:32:
En als je 'm nu eigenlijk koopt met die Orange branding, als je er een custom ROM op zet, dan is dat toch weg, correct?
GSF en SS5 zijn allemaal debranded. (zonder orange meuk)
Het lelijke orange logo op de achterkant is dan nog het enige verschil met een blade van hier.
Ik kom ergens niet uit... Mijn Gmail heeft vrij veel berichten (duizenden), en de Blade probeert ze allemaal te downlaoden.. Het ronde laad-symbooltje blijft draaien. Is dit iets typisch Android-s of is er een instelling die ik kan wijzigen? Die heb ik nl. nog niet kunnen vinden...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Een blade van hier, ben jij NL'er of Belg?AndRo555 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:13:
[...]
Vrijwel altijd, tenzij je er een branded custom rom op zet wel roms.
GSF en SS5 zijn allemaal debranded. (zonder orange meuk)
Het lelijke orange logo op de achterkant is dan nog het enige verschil met een blade van hier.
Bij welke (NL of BE) staat het orange logo er op?
Gan naar Gmail, dan menu knop, more, settings, jouw account, sync inboxes and labels, dan bij labels , inbox ,sync last 4 days (niet sync alles)
De belgische is niet branded, althans zonder logo en maar met kleine aanpassingen. Alleen de Uk Orange is zwaar branded met logo op de achterkant en bloatware.
De belgische is niet branded, althans zonder logo en maar met kleine aanpassingen. Alleen de Uk Orange is zwaar branded met logo op de achterkant en bloatware.
[ Voor 36% gewijzigd door AndRo555 op 27-08-2011 22:20 ]
En het feit dat er 'San Francisco' op staat en geen 'ZTE Blade'AndRo555 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:13:
In vergelijking met die van kpn waarschijnlijk wel, tegenover de mobistar variant niet (waar 'San Francisco' op staat, niet 'San Fransisco', klein, veelgemaakt foutje)
[ Voor 8% gewijzigd door AndRo555 op 27-08-2011 22:44 ]
Bedankt maar dat is in de gmail app en ik werk met de e-mail app (het is een ander domein dat via de mailserver van google werkt, niet een echte gmail dus)AndRo555 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:19:
Gan naar Gmail, dan menu knop, more, settings, jouw account, sync inboxes and labels, dan bij labels , inbox ,sync last 4 days (niet sync alles)
De optie die je noemt heb ik kunnen vinden, maar niet in het e-mail programma....
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Iemand enig idee hoe je dat text prediction uitzet kan op deze manier geen enkel woord fatsoenlijk typen
...

Onder GSF met het standaard keyboard staat het bij Instellingen --> Taal en toetsenbord --> Android toetsenbord --> Auto-aanvullen
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
De niet echte Gmail (Google Apps) werkt ook prima via de gmail-app, wellicht een tipOConnor schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:24:
[...]
Bedankt maar dat is in de gmail app en ik werk met de e-mail app (het is een ander domein dat via de mailserver van google werkt, niet een echte gmail dus)
De optie die je noemt heb ik kunnen vinden, maar niet in het e-mail programma....
Een heel goede zelfs, bedankt.Heineken schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:49:
[...]
De niet echte Gmail (Google Apps) werkt ook prima via de gmail-app, wellicht een tip
Ik heb het account gewist via het e-mail programma en toegevoegd aan het gmail programma, werkt top.
Omdat m'n HTC Desire een ritje heeft gemaakt in de wasmachine, ga ik morgenochtend een ZTE Blade halen. Ik zag dat er een 600 MHz processor in zit. Hoe is jullie ervaring mbt de snelheid (met een custom rom)?
Wat heb je zelf al opgezocht?
In het begin van dit topic wordt er regelmatig het vergelijk met de Desire gemaakt. Een beetje eigen inzet mag wel..
In het begin van dit topic wordt er regelmatig het vergelijk met de Desire gemaakt. Een beetje eigen inzet mag wel..
Verwijderd
Als ik deze telefoon nu zou kopen, kan hij dan nog gewoon een tijdje mee? Ben natuurlijk wel van plan om er een nieuwe android-versie en dergelijke op te zetten.
Met Ginger Stir fry loopt alles wel vlot, natuurlijk is een desire, met een 1ghz processor, sneller, maar relatief gezien doet de blade het lang niet slecht, dankzij de goede custom roms.
Angry birds gaat vlot op gsf, niet zo vlot op stock rom (crasht zelfs af en toe op stock), om maar een voorbeeld te geven.
De telefoon gaat natuurlijk een tijdje mee, de vraag is alleen wanneer de 600mhz processor te traag wordt om nieuwere apps vlot te kunnen draaien, en dus hoe goed apps geoptimaliseert zijn/ nuttig resources gebruiken.
Angry birds gaat vlot op gsf, niet zo vlot op stock rom (crasht zelfs af en toe op stock), om maar een voorbeeld te geven.
De telefoon gaat natuurlijk een tijdje mee, de vraag is alleen wanneer de 600mhz processor te traag wordt om nieuwere apps vlot te kunnen draaien, en dus hoe goed apps geoptimaliseert zijn/ nuttig resources gebruiken.
Ik wil de Zta Blade gaan kopen. maar hoeveel MP is hij? Want ik zie 3.2 en 5 staan. En zijn er nog problemen die het overwegen waard zijn om hem niet te kopen?
Idd die vraag heb ik ook nog wel... En dan belangrijk: van sommige mensen, maar dat is dan weer heel subjectief, lees ik dat de audio heel bagger is op de blade... Klopt dit of valt dit allemaal nogal mee?
@ Lennart95: Het is ZTE en geen A... Welke camera je krijgt ligt aan het feit waar je hem koopt... Problemen met het toestel? Uhm in de afgelopen 80 pagina's staan genoeg ervaringen met dit toestel genoemd? Ik ken geen grote problemen met de Blade, afgezien van iemand met een gekke camera, een verkeerde geflashte ROM en that's it! Toestel is gewoon op en top voor die paar tientjes! De KPN versie die je waarschijnlijk gaat kopen heeft trouwens een 5MP camera, maar dat had je zelf wel kunnen uitvogelen denk ik... Ik zou zeggen: HALEN!!
Ik vind het persoonlijk redelijk / goed klinken, bellen icm speakermodus ofzo werkt imho gewoon goed.
Ik kan dit alleen maar bevestigen, geluid is prima en de Blade van KPN heft een 5MP camera.
En als bonus krijg je er ook nog een 2GB microSD kaartje bij
En als bonus krijg je er ook nog een 2GB microSD kaartje bij
Ik vind de geluidskwaliteit uit de 3.5mm aansluiting erg matig, maar dit is bij de meeste telefoons zo vergeleken met dedicated mp3spelers. De speaker van de Blade is echter wel beter dan gemiddeld.
too old, too cold
Vanavond even mijn pa overhalen dat ik hem mag kopen. En dan morgen maar even naar Hi toe fietsen.
Kom op zeg, gebruik de zoekfunctie rechtsboven of download een handleiding..
Wel trilfunctie, geen ledje en 'edit' voortaan je berichtje even, dat is wat fijner.
Wel trilfunctie, geen ledje en 'edit' voortaan je berichtje even, dat is wat fijner.
OK, klinkt als een leuk 'experimenteertelefoontje' of telefoontje als ik eens outdoor ga, wordt mijn eerste Android, kunnen dat ding ook eens binnenstebuiten gaan keren
De Blade heeft GPS. Maar ik kan nergens vinden of dit via een echte gps-ontvanger gaat en dus zonder netwerkverbinding. Wie kan me dat vertellen?
Nou, dat is niet helemaal waar. A-gps word wel GPS genoemd.
Er zit wel een ledje op hoor. Achter de back-knop zit een gekleurd ledje dat groen of rood kan knipperen bij een berichtje.CLB schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:58:
geen ledje
Geen ledje voor de camera / zaklamp =)
A-GPS gebruikt informatie over draadloze netwerken om sneller een GPS fix te krijgen (vandaar de naam: assisted GPS).Lennart95 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:10:
Nou, dat is niet helemaal waar. A-gps word wel GPS genoemd.
Maar de Blade heeft gewoon GPS zoals je het overal ziet, zowel met en zonder hulp van netwerkinformatie. Hij krijgt meestal vrij rap een GPS fixx.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zodra ik in hoofdmenu van Sygic zit heb ik al een fix. Echt een verbetering ten op zichte van mijn oude Nokia 5800. Daar kon het van 5min tot 15min duren. Absurd dus.Species5618 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:37:
[...]
A-GPS gebruikt informatie over draadloze netwerken om sneller een GPS fix te krijgen (vandaar de naam: assisted GPS).
Maar de Blade heeft gewoon GPS zoals je het overal ziet, zowel met en zonder hulp van netwerkinformatie. Hij krijgt meestal vrij rap een GPS fixx.
Hmm, ik was daarnet bij de KPN winkel in rotterdam centrum, en daar vertelde ze mij doodleuk dat dat ding los 155 euro kostte. Is er iets wat ik mis? Andere winkel proberen?
@hierboven
Ook naar de prijs gevraagd in combi met een prepaid pakket? Het schijnt dat je dan een andere prijs krijgt!
Ook naar de prijs gevraagd in combi met een prepaid pakket? Het schijnt dat je dan een andere prijs krijgt!
Er schijnt een per winkel verschillende policy te zijn.
Je kunt ter ondersteuning van je verhaal ook de gescande kassabon van hier :
ZTE Blade: ZTE Blade beschikbaar in Nederland
printen en meenemen.
Ik heb hem van de kpn winkel uit winterswijk voor 120 euro als prepaid pakket.
Je kunt ter ondersteuning van je verhaal ook de gescande kassabon van hier :
ZTE Blade: ZTE Blade beschikbaar in Nederland
printen en meenemen.
Ik heb hem van de kpn winkel uit winterswijk voor 120 euro als prepaid pakket.
mountainbiker
Het is maar 2 tientjes duurder. maar procentueel is dat idd wel wat meer.
De ZTE blade te koop bij de KPN winkels is simlockvrij. Alle sim kaarten werken erin, dus ook simyo.
mountainbiker
@Lennart95
Lees je een beetje in. Simlockvrij is niet echt een issue. Waarom?:
Uit de doos is ie waarschijnlijk overal simlockvrij.
Na installatie van een custom androidversie is ie ook sowieso unlocked
Er is eenvoudig een unlocktool te vinden (hint google op "unlock san francisco")
Lees je een beetje in. Simlockvrij is niet echt een issue. Waarom?:
Uit de doos is ie waarschijnlijk overal simlockvrij.
Na installatie van een custom androidversie is ie ook sowieso unlocked
Er is eenvoudig een unlocktool te vinden (hint google op "unlock san francisco")
mountainbiker
Verwijderd
Ik heb een week geleden de ZTE-blade San Francisco gekocht van Mobistar. Graag had ik deze nu geupdate naar android 2.2. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben ? Wacht ik beter tot dat de officiele update er is .? (en wanneer komt die er ) Of kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik te werk ga ?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
@Mountainbiker: Er zit toch al 2.2 froyo op en custom rom flashen blijft eng. Heb ook voor m'n star 30 euro moeten betalen na het verkeerd flashen.
Ik heb het antwoord al.xabre16v schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:19:
Weet iemand of dit toestel ook het Bluetooth AVRCP 1.3 of 1.4 protocol ondersteund?
Geen id3-tag op je autoradio via Bluetooth dus met Android toestellen.When will the Bluetooth Stack in Android be updated to the latest BlueZ Stack. Problem: Many Bluetooth Headsets supports AVRCP 1.4, but the Android OS does not. Therefore, NO current Android phone will display titles on the headset. Android (which is open source) is using an open-source Bluetooth stack called BlueZ (http://www.bluez.org/), which only supports AVRCP 1.0. In order to get track titles, you need 1.3 or higher.
Daarnet een ZTE Blade gehaald bij de KPN in Gouda. 120 euro met prepaid, los toestel zag ik op het display van de kassa voor 145 euro staan. Met prepaid halen dus. Verkoper zal je vertellen dat het toestel gesimlocked is, maar dit is niet het geval.
Hier iig bevestigd met Vodafone SIM.
Hier iig bevestigd met Vodafone SIM.
Zojuist een laten halen bij KPN in Hoofddorp. Volgens verkoper de laatste.
In eerste instantie kostte die 150 euro maar na het bonnetje (hierboven gepost) te laten zien is die, onder het mom van die prijs moet ik er dan ook uit kunnen krijgen, verkocht voor 120 euro.
In eerste instantie kostte die 150 euro maar na het bonnetje (hierboven gepost) te laten zien is die, onder het mom van die prijs moet ik er dan ook uit kunnen krijgen, verkocht voor 120 euro.
Zijn verschillende soorten Blades, ook Blades die standaard met Android 2.1 worden uitgeleverd =)Lennart95 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:32:
@Mountainbiker: Er zit toch al 2.2 froyo op
Het flashen van de Blade is kinderlijk eenvoudig. Als je een Gen1 Blade hebt (met Android 2.1 als stock ROM), dan kun je op het MoDaCo forum een upgrade bestand vinden van de "Ginger Stir Fry" ROM. Die pak je uit naar de SD kaart van de Blade, daarna schakel je de telefoon uit en vervolgens zet je hem weer aan terwijl je de Menu en Volume+ knoppen ingedrukt houdt. Tijdje wachten en voila: Android 2.3.4 (en een upgrade naar Gen2, dat door vrijwel alle recente custom ROMs wordt gebruikt.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Ik heb toch regelmatig problemen ivm tijd nodig om een fix te vinden. Dit is voor mij toch een groot minpunt. Ik zou hier graag een oplossing voor vinden. Iemand tips?430xlkod schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:35:
[...]
Zodra ik in hoofdmenu van Sygic zit heb ik al een fix. Echt een verbetering ten op zichte van mijn oude Nokia 5800. Daar kon het van 5min tot 15min duren. Absurd dus.
Oef, die uitgang voor koptelefoon is echt heel erg slecht. Kraakt, piept en ruist gigantisch. Misschien merk je het niet met normale oordopjes (iPod oid), maar met m'n koptelefoon hoor je het duidelijk.
Overigens net Cyanogenmod erop gegooid. Lijkt allemaal een stuk beter te werken dan de stock ROM
. Vooral toetsenbord voelt stukken beter aan.
Overigens net Cyanogenmod erop gegooid. Lijkt allemaal een stuk beter te werken dan de stock ROM
Ja. Dus ook zonder een nieuwe rom te flashen.Lennart95 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:19:
Bij Hi winkels ook simlockvrij?
Een maand terug kostte het in de Hi-winkel €139.99 incl. €2x10 prepay tegoed.
Verwijderd
Ik heb die van mij weer verkocht: geluidskwaliteit vind ik een paar klassen slechter dan van bijvoorbeeld de Samsung Galaxy Apollo (vergelijkbaar met het verschil tussen middengolf- en FM-kwaliteit op een radio). Wel good value for money.
Installeer GPS status (via market) en start deze eerst, voor je gaat navigeren.
Download regelmatig met GPS status de GPS assistance data en/of eerst resetten.
Voor de een werkt de reset voor de ander juist de actuele GPS assistance data of de combi. Zelf uitproberen wat voor jou werkt.
In GPS status:
menu --> Tools --> A-GPS-statusbeheer --> Reset en/of Downloaden
Download regelmatig met GPS status de GPS assistance data en/of eerst resetten.
Voor de een werkt de reset voor de ander juist de actuele GPS assistance data of de combi. Zelf uitproberen wat voor jou werkt.
In GPS status:
menu --> Tools --> A-GPS-statusbeheer --> Reset en/of Downloaden
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:46:
[...]
Ik heb toch regelmatig problemen ivm tijd nodig om een fix te vinden. Dit is voor mij toch een groot minpunt. Ik zou hier graag een oplossing voor vinden. Iemand tips?
mountainbiker
Ah gevonden ! leuk topic, heb namelijk erg interesse in dit toestel als vervanger van mijn iPhone 3gs.
Misschien niet helemaal een vergelijking maar op het moment heeft me vriendin een Desire S van mij gekregen en ik ben stiekem toch wel jaloers op android !
Misschien niet helemaal een vergelijking maar op het moment heeft me vriendin een Desire S van mij gekregen en ik ben stiekem toch wel jaloers op android !
Iemand die Cyanogenmod 7 heeft geïnstalleerd op de ZTE? Bij mij is de auto-rotate kaput
.
Vanochtend naar de KPN winkel in Hengelo geweest. Hadden hem niet op voorraad maar ze wilden wel bestellen. in de loop van de week heb ik hem waarschijnlijk.
Hoogstwaarschijnlijk dien je gewoon de opties opnieuw aan te vinken - ik denk dat ie standaard alleen maar op 90° flipt, je moet ook 180, 270 en 360 aanvinken. Of zoiets. Ik heb het in ieder geval ook moeten doen op een bepaald moment.TheJVH schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:57:
Iemand die Cyanogenmod 7 heeft geïnstalleerd op de ZTE? Bij mij is de auto-rotate kaput.
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Ik heb zojuist een lader, extra accu, screenprotector en tasje/hoesje gekocht voor de ZTE Blade.
Lader en accu schijnen soort van origineel te zijn...
Misschien heeft iemand er wat aan dus post ik de Ebay links:
accu + lader
http://www.ebay.com/itm/150571211347
screen protector
http://www.ebay.com/itm/280710001495
pouch/hoesje
http://www.ebay.com/itm/110731097921
accu + lader
screen protector
pouch/hoesje
Nope, het schijnt een bug te zijn in Cyanogenmod voor de Gen2 Blade. Cyanogenmod ondersteund de gebruikte chip niet die voor de orientation wordt gebruikt. Heb nu Ginger Stir Fry erop gezet voor de Blade, die werkt perfectBorromini schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:18:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk dien je gewoon de opties opnieuw aan te vinken - ik denk dat ie standaard alleen maar op 90° flipt, je moet ook 180, 270 en 360 aanvinken. Of zoiets. Ik heb het in ieder geval ook moeten doen op een bepaald moment.
<het is geweten dat wifi batterij slurpt. Doet bluetooth dat ook ?Ik wil nm een ontvanger voor bluetooth (usb) op mijn p.c.plaatsen maar als b.t. evenveel batterij gebruikt als wifi heefd het geen zin. iemand?
BlueTooth slurpt nog meer dan WiFi ja.. en 3G weer meer dan WiFi.. WiFi is niet zo heel slurperig hoor =)
Dan zullen we het maar laten,bedanktCLB schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:34:
BlueTooth slurpt nog meer dan WiFi ja.. en 3G weer meer dan WiFi.. WiFi is niet zo heel slurperig hoor =)
Bij mij werkt autorotate prima onder CyanogenMod. Ik gebruik de Sej's build van CM7 op mijn Blade.TheJVH schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:59:
[...]
Nope, het schijnt een bug te zijn in Cyanogenmod voor de Gen2 Blade. Cyanogenmod ondersteund de gebruikte chip niet die voor de orientation wordt gebruikt. Heb nu Ginger Stir Fry erop gezet voor de Blade, die werkt perfect.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Heb de blade vandaag rond een uur of 6 gekocht. Na het eten meteen Ginger Stir Fry erop gezet. Werkt als een zonnetje! Top telefoon voor 120€ als ik nu al zou moeten oordelen.
Alhoewel ik het een heel tof telefoontje vind op papier houdt het feit dat de audio brak is me nu nog even tegen...
Let er wel op dat het hoesje niet strak genoeg is om de telefoon vast te houden wanneer je hem op zijn kop houdt. Ik heb zelf een sofiz case i.c.m. dat hoesje en dat gaat wel perfect.Scidd0w schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:23:
Ik heb zojuist een lader, extra accu, screenprotector en tasje/hoesje gekocht voor de ZTE Blade.
accu + lader
screen protector
pouch/hoesje
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen om de telefoon zelf te bespreken, en dus geen dumplaats voor andere zaken. Replies die gaan over:
-Aankopen
-Verkopen
-Garantie
-Import
-Prijzen
-Winkels
..en dergelijke zaken, worden zonder enige melding verwijderd.
Dit topic is alleen om de telefoon zelf te bespreken, en dus geen dumplaats voor andere zaken. Replies die gaan over:
-Aankopen
-Verkopen
-Garantie
-Import
-Prijzen
-Winkels
..en dergelijke zaken, worden zonder enige melding verwijderd.