Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 03:38:
Ik heb niet veel geld uit te geven aan dit soort dingen, dus beter doe ik wat ik doe ook goed ;)
Voor het geld wat je te besteden hebt is dit gewoon het beste toestel wat er is..
Neem daar dan genoegen mee of werk hard en spaar 500,- voor een top of the line toestel =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 03:42:
Voor het geld wat je te besteden hebt is dit gewoon het beste toestel wat er is..
Neem daar dan genoegen mee of werk hard en spaar 500,- voor een top of the line toestel =)
Je moest eens weten welke complexe berekeningen ik hier allemaal al op losgelaten heb :p Het valt echter steeds een beetje in het midden en dat maakt kiezen moeilijk.

Maar een toestel regelen en dan verder zien is geen verkeerde optie inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 03:42:
Ben niet zo op de hoogte van dat soort dingen :p Is goed om te weten :)
Zie [Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland, worden ook opties besproken voor Nederlanders die in het buitenland wonen en in NL mobiel willen internetten. Ik heb de Hi optie, de ander is Vodafone.

Voor uitleg: gambieter in "[Ervaringen] Mobiel internet in het buit...".

Dat is inderdaad een veel betere manier, zo kun je testen. Alternatief is om een keer met een tweaker die het ding heeft af te spreken en gewoon eens te kijken.

[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 28-10-2010 03:49 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 03:42:
[...]

Kijk zo ligt het niet. Of je koopt een goedkoop toestel en je probeert een zo goedkoop en gunstig mogelijke sim only oplossing te vinden. Of je neemt een duur toestel zoals SGS/DHD met een abonnement. En het verschil daar tussen is het daadwerkelijke verschil voor jouw geval. In mijn geval is dat ongeveer 200 euro op dit moment. De abonnementen zijn ongeveer gelijk alleen de toestellen verschillen wezenlijk :).
gambieter schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 03:48:
[...]

Zie [Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland, worden ook opties besproken voor Nederlanders die in het buitenland wonen en in NL mobiel willen internetten. Ik heb de Hi optie, de ander is Vodafone.
Ik bedacht me later het moet een Orange ding zijn want het toestel is gesimlocked :P. Helaas is de Orange site in onderhoud dus kan even niet verder zoeken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek hier op Tweakers is naar Vodafone TVGids of Vodafone ANWB, dat zijn mooie abbo's!
Ik heb nu een VF 350 abbo met 350 belminuten / 700 smsjes en onbeperkt internet voor 25,00 per maand.
Tevens kreeg ik daar 2 maanden geleden nog geheel gratis een HTC Legend bij die ik voor 300,00 verkocht.

En die 25,00 betaal ik dus de gehele looptijd, dus niet na xx aantal maanden opeens meer betalen!

Momenteel kun je al een HTC Desire gratis krijgen.. die je zelf kan houden of ook door kunt verkopen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 03:49:
Zoek hier op Tweakers is naar Vodafone TVGids of Vodafone ANWB, dat zijn mooie abbo's!
Ik heb nu een VF 350 abbo met 350 belminuten / 700 smsjes en onbeperkt internet voor 25,00 per maand.
Tevens kreeg ik daar 2 maanden geleden nog geheel gratis een HTC Legend bij die ik voor 300,00 verkocht.

En die 25,00 betaal ik dus de gehele looptijd, dus niet na xx aantal maanden opeens meer betalen!

Momenteel kun je al een HTC Desire gratis krijgen.. die je zelf kan houden of ook door kunt verkopen...
Dat had ik nog niet eens overwogen om een telefoon + abo te nemen en dan de telefoon weer te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 03:49:
Ik bedacht me later het moet een Orange ding zijn want het toestel is gesimlocked :P. Helaas is de Orange site in onderhoud dus kan even niet verder zoeken.
Nou, die SIM-lock is er zo af, hoor. £1,50 op Ebay bij seller imei_unlock, in de bestelling het IMEI nummer bijvoegen, en 5-10 minuten later heb je een unlockcode.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 03:55:
Dat had ik nog niet eens overwogen om een telefoon + abo te nemen en dan de telefoon weer te verkopen.
Heb je weer wat te rekenen =) Ik vind 't goed, ik ga slapen.
Ik meld me hier wel weer als ik deze SF binnenheb, tot dan: succes met de queste allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers heeft de mazzel: mijn vierde SF is net bezorgd. De koerier (met wie ik maandag gebeld had, en gisteren een praatje had gemaakt), die had ook zoiets van "alweer hier?". Hij kon er ook wel om lachen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:04:
Freekers heeft de mazzel: mijn vierde SF is net bezorgd. De koerier (met wie ik maandag gebeld had, en gisteren een praatje had gemaakt), die had ook zoiets van "alweer hier?". Hij kon er ook wel om lachen ;) .
Jeuj ! _/-\o_
Haha, kan het me voorstellen. Zo keek mijn postbode ook een tijdje terug toen hij elke dag pakjes van DealExtreme moest komen afleveren.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik ben mijzelf geloof ik inmiddels een beetje dol aan het maken, ik voel me inmiddels een beetje als een puppie met teveel speeltjes die niet kan kiezen :p

Ik ga maar eens even een stapje terug doen en even wachten tot ik in ieder geval de Z in mijn handen heb gehad. Veel hangt af van het gevoel dat ik daarbij krijg en het hangt ook erg af van hoe de camera in de praktijk uitpakt. Dan ga ik wel weer kijken en vergelijken.

Dat is ook een goede oefening geduld, ik merk dat ik me veel te veel verlies in het hebben, beetje een modern kwaaltje.
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 03:55:
Dat heb ik inderdaad ook nog overwogen :p Opties opties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:44:
Goed, ik ben mijzelf geloof ik inmiddels een beetje dol aan het maken, ik voel me inmiddels een beetje als een puppie met teveel speeltjes die niet kan kiezen :p

Ik ga maar eens even een stapje terug doen en even wachten tot ik in ieder geval de Z in mijn handen heb gehad. Veel hangt af van het gevoel dat ik daarbij krijg en het hangt ook erg af van hoe de camera in de praktijk uitpakt. Dan ga ik wel weer kijken en vergelijken.

Dat is ook een goede oefening geduld, ik merk dat ik me veel te veel verlies in het hebben, beetje een modern kwaaltje.

[...]

Dat heb ik inderdaad ook nog overwogen :p Opties opties!
Nieuws van het front ik heb de knoop doorgehakt en ben ingegaan op het aanbod van B0MBACI :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 23:09
als je de froyo installeerd, is de telefoon vanzelf simlockvrij, scheelt weer 1,50 ;-)
(maar als je 'm terugflasht naar eclair is het er weer op)

ik vind 'm niet echt alpha
alleen de calendar app crashte af en toe, maar met een truuk op modaco uitgelegd is dat niet meer gebeurd nu. hij voelt beter aan dan de 2.1.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

birdibird schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:40:
als je de froyo installeerd, is de telefoon vanzelf simlockvrij, scheelt weer 1,50 ;-)

alleen de calendar app crashte af en toe, maar met een truuk op modaco uitgelegd is dat niet meer gebeurd nu. hij voelt beter aan dan de 2.1.
Begrijp ik dat jij hem al binnen hebt :P? Goed om te weten van het niet hoeven verwijderen van de simlock. Dit lijkt me ook handig als je de garantie wilt behouden :).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:24:
[...]

Nieuws van het front ik heb de knoop doorgehakt en ben ingegaan op het aanbod van B0MBACI :*).
kan nog 1 halen :) gegadigden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:25:
Begrijp ik dat jij hem al binnen hebt :P? Goed om te weten van het niet hoeven verwijderen van de simlock. Dit lijkt me ook handig als je de garantie wilt behouden :).
offtopic:
Birdibird was de eerste gelukkige van mijn handel, vorige week :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:35:
[...]

offtopic:
Birdibird was de eerste gelukkige van mijn handel, vorige week :p
* Freekers de volgende, komende week ;)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:36:
* Freekers de volgende, komende week ;)
Nee, jij bent nr. 3. Er zit nog een heel goede vriend tussen die hem zaterdag krijgt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:38:
[...]

Nee, jij bent nr. 3. Er zit nog een heel goede vriend tussen die hem zaterdag krijgt :p
-O-

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom zeggen ze ook last but not least :+
birdibird schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:40:

Zodra ik niet om de week voor familieomstandigheden in NL ben ga ik het zeker proberen, mogelijk zitten we dan intussen bij een beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scherm komt erg mooi over in dit filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu op android.modaco.com dat ook in Frankrijk de Blade en een variant van de Orange SF wordt gelanceeerd. Respectievelijk door Bouygues Telecom de ZTE Blade en door Orange FR de Tactile Internet 2. Zou er dan toch in België/ Nederland een variant aan zitten te komen?

http://translate.google.c...e-zte-blade-E1001709.html

Heel klein staat er dan rechts ergens 'Mobile prices only: 209 €'. Ik neem aan dat dit de prijs van het toestel los is :).

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@BOMBACI

Ik heb wel belangstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malzwin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-05-2021
@BOMBACI

Ik heb wel belangstelling.
Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 03:56:
Heel klein staat er dan rechts ergens 'Mobile prices only: 209 €'. Ik neem aan dat dit de prijs van het toestel los is :).
Ja, klopt (in het Frans duidelijker: "Prix du mobile seul"). Vind ik overigens nog aardig veel als je kijkt wat het toestel in de UK kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cadezo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:25:
Ja, klopt (in het Frans duidelijker: "Prix du mobile seul"). Vind ik overigens nog aardig veel als je kijkt wat het toestel in de UK kost...
Dat zal de prijs van een SIM-lock vrije versie zijn. De prepay versie is nu eenmaal "gesubsidieerd" ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Als iemand nog aan de telefoon kan komen.

Ik heb zeer zeker belangstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niocera
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
http://www.xda-developers.com/android/zte-blade-call-home/

Ik volg dit onderwerp met veel belangstelling..Is belachelijk goedkoop voor een redelijk goed toestel..Kom alleen net op XDA bovenstaand bericht tegen..Heeft SF hier ook last van?

Gister zag ik op gsmarena dat de ZTE Blade dus de unbranded versie in het vierde kwartaal verwacht wordt..maar zoals ik hier boven al lees kost dat wel iets meer :s ik kijk het nog even aan, twijfel ook over de DZ maar wilde dit iig ff delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niocera schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:43:
http://www.xda-developers.com/android/zte-blade-call-home/

Ik volg dit onderwerp met veel belangstelling..Is belachelijk goedkoop voor een redelijk goed toestel..Kom alleen net op XDA bovenstaand bericht tegen..Heeft SF hier ook last van?

Gister zag ik op gsmarena dat de ZTE Blade dus de unbranded versie in het vierde kwartaal verwacht wordt..maar zoals ik hier boven al lees kost dat wel iets meer :s ik kijk het nog even aan, twijfel ook over de DZ maar wilde dit iig ff delen ;)
WTF! Ik hoop niet dat de Orange SF daar last van heeft want dan zijn de rapen gaar voor Orange :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 14:07
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 03:56:
Ik lees nu op android.modaco.com dat ook in Frankrijk de Blade en een variant van de Orange SF wordt gelanceeerd. Respectievelijk door Bouygues Telecom de ZTE Blade en door Orange FR de Tactile Internet 2. Zou er dan toch in België/ Nederland een variant aan zitten te komen?

http://translate.google.c...e-zte-blade-E1001709.html

Dat was ik, grappig om het dan hier weer terug te lezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:00:
[...]

Dat zal de prijs van een SIM-lock vrije versie zijn. De prepay versie is nu eenmaal "gesubsidieerd" ;) .
Klopt, maar aangezien je de SIM lock voor nog geen 5 euro er vanaf hebt gehaald, vind ik het erg veel verschil met de prijs voor het 'Orange' branded toetsel in het VK
Soldaaatthijs schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:25:
Als iemand nog aan de telefoon kan komen.

Ik heb zeer zeker belangstelling :)
Aangezien ik meer vraag zie dan aanbod, hier mijn tips:

- Stuur d123 op het Modaco forum een PM en vraag of hij eventueel aan nog een SF kan komen en of hij die aan je wilt verkopen. Ik was zelf al met hem in onderhandeling, maar aangezien gambieter hier op tweakers er ook eentje aanbood, heb ik mijn deal geannuleerd, wat hij overigens geen probleem vond aangezien hij de SF nog niet in z'n bezit had maar voor mij speciaal moest gaan halen.

OF

- Ga naar www.ebay.co.uk en zoek daar op ZTE Blade of Orange San Francisco. Je zult meer resultaten krijgen dan op ebay.nl, want de SF komt origineel uit de UK. Veel eBay verkopers vergeten echter aan te vinken dat ze ook naar europa versturen waardoor je deze veilingen niet op ebay.nl te zien krijgt.
Wel even van te voren een bericht naar de verkoper sturen of hij/zij ook echt wel naar NL verstuurd. Sommige verkopers doen dat uit principe niet. Reken op ongeveer 15 pond verzendkosten naar NL.

Je moet ongeveer op een totaal van 150 euro rekenen als je de SF wilt importeren via eBay.
De SF zelf kost namelijk 99 pond waarbij nog eens 10 pond komt voor de verplichte aankoop van het simkaartje.
Daarnaast heb je altijd al 15 pond verzendkosten wat een subtotaal van 99+10+15 = 124 pond maakt. Natuurlijk wilt de verkoper ook nog wat winst maken en dan zit je op zo'n 135 pond wat ruwweg 150-155 euro is.
Dat klinkt misschien 'veel' voor de SF, maar als je ziet hoe de prijs is opgebouwd is dat niet meer dan redelijk omdat er veel vaste kosten tussen zitten.

Mocht je de SF zo goedkoop mogelijk willen bemachtigen, zul je iemand moeten vragen die in het VK woont of daar regelmatig komt zodat hij/zij hem voor je mee kan nemen. Zo kun je de verzendkosten uitsparen en zit je aan ca 135-140 euro.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:30:
[...]

WTF! Ik hoop niet dat de Orange SF daar last van heeft want dan zijn de rapen gaar voor Orange :P.
Voor wat ik ervan begrijp, lijkt het alleen te gaan om froyo ROMs gebaseerd op de dev build froyo ROM welke is opgedoken op een ZTE Blade van een chinese gebruiker op Modaco. De SF draait origineel 2.1, dus ik verwacht niet dat de SF daar uitzichzelf last van heeft, anders zou ik het erg slecht vinden van Orange dat het hun niet is opgevallen tijdens het customizen van de ROM toen ze alle Orange zooi erop gooiden.
Wat ik wel raar vind is dat een fabrikant als ZTE zulke 'kwaadardige' code in hun (beta) ROMs verwerkt. Proberen ze zo stiekem bij te houden wie allemaal hun ROM draait zonder dat deze pas officieel is uitgegeven ofzo ? Zelf denk ik echter dat de chinees die de ROM dump heeft gemaakt zelf wat aanpassinkjes heeft gedaan... (http://android.modaco.com...ade-2-2-chinese-rom-dump/)
Voor de rest vind ik het nogal een nutteloze bedoeling. Wat heb je nou aan een lijst met telefoonnummers, uit een land aan de andere kant van de wereld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het lijstje van Freekers (welke verder goed compleet is) is er een optionele bezorgingsfee als de doorverkoper hem online koopt: ik betaalde £5 extra voor bezorging voor 12.00u, om te voorkomen dat ik de hele dag thuis moest zijn (handtekening benodigd).

En nee, ik ben uitge"handel"d ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:59

KingCrash

Angry Rabbit

Leuk toestel als vervanger van mijn Magic. Ik 'moet' nog een klein jaar met de Magic voor ik mijn abbo kan verlengen.
Toch eens kijken of ik dit toestel voor een leuk prijsje naar NL kan krijgen O+

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan voor 140 pond bij dealerstealer op het modaco forum een SF kopen. Te betalen via Western Union. Is dit betrouwbaar en een goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:14:
ik kan voor 140 pond bij dealerstealer op het modaco forum een SF kopen. Te betalen via Western Union. Is dit betrouwbaar en een goede deal?
Als dat 140 pond inclusief verzendkosten en daar ook al de kosten voor het gebruik van Western Union bij inzitten begrepen, is het niet verkeerd. Ik vrees echter dat daar de kosten van Western Union nog eens bovenop komen, en die zijn niet mals !

Overmakingsbedrag € 167,87 ( = 140 Pond volgens Western Union)
Geldtransactiekosten* € 14,90
Totaal geschat bedrag € 182,77 (Wow)
Bron: https://www.westernunion.nl/

Zelf betaal ik liever nooit met Western Union of Money Gram. Je hebt geen poot om op te staan als de verkoper uiteindelijk je product niet verstuurd en deze betaalmethoden worden dan ook ten strengste afgeraden op eBay en Marktplaats.

Toch lijkt dealerstealer een betrouwbare verkoper als ik kijk naar deze berichten:
http://android.modaco.com...uk/page/300/#entry1444797
http://android.modaco.com...uk/page/380/#entry1458085
http://android.modaco.com...uk/page/380/#entry1458444
http://android.modaco.com...uk/page/380/#entry1458780

Ik persoonlijk zou eens op eBay een kijkje nemen. Heb je wel iets meer geduld voor nodig (er zijn niet elke dag veiligingen voor de SF die aflopen), maar dan ben je waarschijnlijker goedkoper uit.
Mocht je hulp nodig hebben op eBay, just ask. Zit al sinds 2004 op eBay en haal er altijd leuke koopjes vandaag met m'n eBay sniping tool :D (www.gixen.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Freekers

Bedankt voor je reactie! Ga ik maar niet in zee met dealerstealer. Hij lijkt wel betrouwbaar maar te duur. Ik zou graag van je hulp gebruik maken dan :) Ik ben niet zo handig met Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:03:
@Freekers

Bedankt voor je reactie! Ga ik maar niet in zee met dealerstealer. Hij lijkt wel betrouwbaar maar te duur. Ik zou graag van je hulp gebruik maken dan :) Ik ben niet zo handig met Ebay.
Heb je een vriendin of een vriend waarmee je eens naar New Castle wilt? Voor 140 euro kun je een hut nemen voor een driedaagse trip naar New Castle. Je neemt dan gelijk wat telefoons mee voor andere Tweakers en je bent zo goed als uit de kosten ;). Maar eingelijk zou je nog moeten kijken naar een goedkopere reis, die zijn er ook wel eens te vinden.

http://www.dfdsseaways.nl...735aa99edfae435eaa7dd98c3

Edit: Je kunt ook met RyanAir naar London Stansted vliegen :).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:03:
@Freekers

Heb je al een eBay account ?
Zo nee, heb je wel een PayPal account ?

Beide zijn een vereiste. Wat je daarna doet is naar www.ebay.co.uk gaan (niet naar .NL, zie een paar posts terug waarom) en zoek op Orange San Francisco of ZTE Blade.
Je krijgt nu meer resultaten dan op eBay.nl en zult zien dat de prijzen ook lager liggen dan op eBay.nl. Zo vond ik deze veilingen, die allemaal vandaag aflopen:

http://cgi.ebay.co.uk/ORA...hones&hash=item2eb0e6a1aa
(Huidige prijs: 87 Pond, loopt af om 16:27)

http://cgi.ebay.co.uk/Ora...hones&hash=item2a0b717efa
(Huidige prijs: 82 Pond, loopt af om 16:37)

http://cgi.ebay.co.uk/Ora...hones&hash=item3cb1e90917
(Huidige prijs: 97 Pond, loopt af om 20:00)

Echter, omdat je nu op ebay.co.uk zit te surfen, moet je van te voren eerst even vragen of de verkoper daadwerkelijk ook naar NL verzend. Sommige verkopers doen dat uit principe niet, maar de meeste zullen het wel voor je willen doen als je het maar vriendelijk vraagt.
Stuur daarom voordat je gaat bieden een vraag naar de verkoper (onderaan de pagina) en schrijf iets in de trand van dat je graag deze telefoon wilt kopen en dat hij niet verkrijgbaar is in NL, alleen in de UK en dat je hem zodoende via eBay moet kopen, dat je bereid bent de verzendkosten te betalen (welke rond 15 pond zullen liggen) en dat je wilt betalen via PayPal. Als je al wat langer op eBay zit kun je er ook nog inzetten dat je veel goede feedback hebt, dat wekt wat meer vertrouwen.

Mocht de verkoper hiermee akkoord gaan, ga je naar www.gixen.com, log je in met je eBay account (een account aanmaken op gixen.com is niet nodig, gewoon je eBay inloggegevens) en vul je het objectnummer in en de prijs die je maximaal voor de SF wilt geven, exclusief verzendkosten.

Waarom via Gixen.com bieden en niet direct via eBay ?
Gixen.com is een zogehete 'eBay sniping tool'. Een eBay sniping tool bied een paar seconde voor het einde van de veiling nog snel even voor jou op het object wat je wilt kopen. Zo heb je meer kans het object te bemachtigen, omdat niemand meer in staat is over je heen te bieden binnen een paar seconden, mits je bod hoog genoeg is.
Stel namelijk dat de huidige prijs 100 euro is, en jij biedt met de snipingtool net voor het einde nog even 105 euro, kan het best zijn dat je het object toch niet hebt gewonnen, omdat diegene voor jou een hoger maximum bedrag heeft ingesteld dan dat jij met je snipingtool hebt ingesteld. Hoe hoog dat bedrag is, kun je van te voren niet weten, dat weet alleen diegene zelf. Mocht je hierover meer info willen hebben, zie dan ook: http://pages.ebay.nl/help/buy/automatic-bidding.html

Nog een tip als je gebruik maakt van de sniping tool: Vul geen mooie ronde bedragen in, maar iets in de trand van 120.69 of 120.87 oid. Dat heeft mij al heel vaak geholpen het object te bemachtigen... en zeg nou zelf, die paar centen maken het verschil niet, toch ?
Veel mensen vullen namelijk mooie ronde bedragen in als 115 euro. Als je dan 120 euro invult, is dat net te weinig om een nieuw bod te mogen doen, want elk bod moet minstens 2 pond hoger zijn dat het vorige bod (anders krijg je dat iedereen met centen zit te bieden). Die paar extra centen kunnen dan net de doorslag geven of je wel of niet wint. Want stel iemand bied dan 120 euro, dan heb jij nog 87 cent meer geboden en win jij alsnog het object.

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:24:
[...]

Helaas heeft B0MBACI geen exemplaar voor mij weten te bemachtigen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Helaas idd, hij was overal uitverkocht...(Althans bij 1 van de orange winkels vroeg ik of die op voorraad ze zei ja, ging naar achter kwam terug en zei ik mag het niet verkopen van mijn manager..De reden wist ze niet..na 15 min mn vriendin gestuurd en zei kreeg te horen out of stock..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 14:07
Nu te koop bij Bouygues Telecom voor 169 euro met prepaid kaart. Zie de OP voor link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Op ebay hoef je ook niet te verwachten dat je 'm onder de +/- 150 GBP inclusief shipping gaat krijgen. Zoek maar eens uitgebreid op ebay.co.uk naar al afgelopen veilingen.

Onder de 150gbp staan een paar entries, waarvan de meesten er heel dicht tegenaan, en een paar leuke uitzonderingen. Iemand die 'm voor 119 GBP niet kwijt kon (wtf?), en degene die ik graag gehad had:

http://cgi.ebay.co.uk/Ora...hones&hash=item2c5851319f

Dus ik heb maar een al unlocked buy-it-now gekocht voor 135 + 16 GBP van een gast die wel naar de EU shipt, maar dat inderdaad niet goed aangevinkt had. Handige tip dus om .co.uk te gebruiken :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
brama schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:54:
Op ebay hoef je ook niet te verwachten dat je 'm onder de +/- 150 GBP inclusief shipping gaat krijgen. Zoek maar eens uitgebreid op ebay.co.uk naar al afgelopen veilingen.
Ik vind er anders genoeg:
107 pond

97 pond

etc...
Dat is een kapotte SF. Staat duidelijk bij FAULTY ofwel Defect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JHdD schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:13:
Nu te koop bij Bouygues Telecom voor 169 euro met prepaid kaart. Zie de OP voor link.
En hoe kun je hem dan in Nederland laten bezorgen :P?

Misschien moet ik me ook maar eens gaan verdiepen in eBay. Maximaal wil ik er toch maar rond de 150 euro inclusief shipping voor betalen en eventueel 160 maar echt niet meer.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ah, zoeken op price lowest ipv price lowest + P&P. Dat levert iets meer op inderdaad.
Dat is een kapotte SF. Staat duidelijk bij FAULTY ofwel Defect...
Dat is een software-probleem, valt wel te fixen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:07:
[...]

Heb je al een eBay account ?
Zo nee, heb je wel een PayPal account ?

Beide zijn een vereiste. Wat je daarna doet is naar www.ebay.co.uk gaan (niet naar .NL, zie een paar posts terug waarom) en zoek op Orange San Francisco of ZTE Blade.
Je krijgt nu meer resultaten dan op eBay.nl en zult zien dat de prijzen ook lager liggen dan op eBay.nl. Zo vond ik deze veilingen, die allemaal vandaag aflopen:

http://cgi.ebay.co.uk/ORA...hones&hash=item2eb0e6a1aa
(Huidige prijs: 87 Pond, loopt af om 16:27)

(Huidige prijs: 82 Pond, loopt af om 16:37)

(Huidige prijs: 97 Pond, loopt af om 20:00)

Echter, omdat je nu op ebay.co.uk zit te surfen, moet je van te voren eerst even vragen of de verkoper daadwerkelijk ook naar NL verzend. Sommige verkopers doen dat uit principe niet, maar de meeste zullen het wel voor je willen doen als je het maar vriendelijk vraagt.
Stuur daarom voordat je gaat bieden een vraag naar de verkoper (onderaan de pagina) en schrijf iets in de trand van dat je graag deze telefoon wilt kopen en dat hij niet verkrijgbaar is in NL, alleen in de UK en dat je hem zodoende via eBay moet kopen, dat je bereid bent de verzendkosten te betalen (welke rond 15 pond zullen liggen) en dat je wilt betalen via PayPal. Als je al wat langer op eBay zit kun je er ook nog inzetten dat je veel goede feedback hebt, dat wekt wat meer vertrouwen.

Mocht de verkoper hiermee akkoord gaan, ga je naar www.gixen.com, log je in met je eBay account (een account aanmaken op gixen.com is niet nodig, gewoon je eBay inloggegevens) en vul je het objectnummer in en de prijs die je maximaal voor de SF wilt geven, exclusief verzendkosten.

Waarom via Gixen.com bieden en niet direct via eBay ?
Gixen.com is een zogehete 'eBay sniping tool'. Een eBay sniping tool bied een paar seconde voor het einde van de veiling nog snel even voor jou op het object wat je wilt kopen. Zo heb je meer kans het object te bemachtigen, omdat niemand meer in staat is over je heen te bieden binnen een paar seconden, mits je bod hoog genoeg is.
Stel namelijk dat de huidige prijs 100 euro is, en jij biedt met de snipingtool net voor het einde nog even 105 euro, kan het best zijn dat je het object toch niet hebt gewonnen, omdat diegene voor jou een hoger maximum bedrag heeft ingesteld dan dat jij met je snipingtool hebt ingesteld. Hoe hoog dat bedrag is, kun je van te voren niet weten, dat weet alleen diegene zelf. Mocht je hierover meer info willen hebben, zie dan ook: http://pages.ebay.nl/help/buy/automatic-bidding.html

Nog een tip als je gebruik maakt van de sniping tool: Vul geen mooie ronde bedragen in, maar iets in de trand van 120.69 of 120.87 oid. Dat heeft mij al heel vaak geholpen het object te bemachtigen... en zeg nou zelf, die paar centen maken het verschil niet, toch ?
Veel mensen vullen namelijk mooie ronde bedragen in als 115 euro. Als je dan 120 euro invult, is dat net te weinig om een nieuw bod te mogen doen, want elk bod moet minstens 2 pond hoger zijn dat het vorige bod (anders krijg je dat iedereen met centen zit te bieden). Die paar extra centen kunnen dan net de doorslag geven of je wel of niet wint. Want stel iemand bied dan 120 euro, dan heb jij nog 87 cent meer geboden en win jij alsnog het object.

Succes !
Bedankt voor de info! Ik ga hier even mee aan de slag. Wat mij niet helemaal duidelijk is... Moet je bij Gixen.com ingelogd blijven? Of kan je gewoon de browser na het invoeren van je gegevens afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
brama schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:47:
Dat is een software-probleem, valt wel te fixen.
Klopt, je hebt gelijk. Had ik overheen gelezen. Meestal als ik 'faulty' zie, is het voor mij al een no-go.
Ik heb altijd het gevoel dat je je kapotte telefoon niet voor niets op eBay zet. Want als je hem zelf nog kan maken, zet je hem natuurlijk niet op eBay of maak je hem eerst en zet je hem daarna op eBay zodat er meer voor kunt vangen, dus zal er waarschijnlijk wel wat meer aan de hand zijn..
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:47:
Bedankt voor de info! Ik ga hier even mee aan de slag. Wat mij niet helemaal duidelijk is... Moet je bij Gixen.com ingelogd blijven? Of kan je gewoon de browser na het invoeren van je gegevens afsluiten?
Je kunt de browser na het invoeren van je gegevens afsluiten.
Nog een tip:
Stel je hebt meerdere veilingen gevonden van de SF en je wilt slechts 1 SF kopen, maar wel je winstkansen verspreiden door op alle veilingen te bieden. Normaal loop je dan het risico om met meerdere SF's te eindigen, maar bij Gixen kun je je veilingen indelen in 'groups'.
Als je een objectnummer toevoegt, categoriseer hem dan bijvoorbeeld in groep 1 en doe dat voor alle andere SF eBay veilingen. Als je nu 1 van de veilingen in groep 1 wint, annuleert Gixen automatisch je biedingen voor de andere veilingen, zodat je uiteindelijk met maar 1 SF eindigt en niet met 2,3,4 etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:20:
Even een vraagje.
Heb je een mogelijkheid gevonden om de taal op NL te zetten?
Ik kan mijn moeder namelijk niet echt blij maken met een telefoon in het engels...
Ik kan deze vraag beantwoorden: ja, wel met Sebastian404's deOrangeated ROM. Ik heb net r5 erop gezet, en dan kan hij op Nederlands worden gezet. Brrr, ik heb hem snel naar UK gezet ;) .

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 01-11-2010 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:48:
Ik kan deze vraag beantwoorden: ja, wel met Sebastian404's deOrangeated ROM. Ik heb net r5 erop gezet, en dan kan hij op Nederlands worden gezet. Brrr, ik heb hem snel naar UK gezet ;) .
Wat is jouw mening over Sebastian404's deOrangeated R5 ROM tegenover de MoDaCo R4 ROM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op maandag 01 november 2010 @ 00:51:
Wat is jouw mening over Sebastian404's deOrangeated R5 ROM tegenover de MoDaCo R4 ROM ?
Hij staat er net 30 minuten op, dus nog niet veel mening ;) .

Ik meen ergens gelezen te hebben dat die minder last zou hebben van de WiFi drop, dat wil ik testen :) . En om eerlijk te zijn: tot nu toe is de WiFi stabiel, wat 'ie niet was op de Modaco ROM (waar ik WiFi Fixer en Wifi keep alive nodig had).

Je ziet wel dat er minder apps op staan. Geen Docs to Go Lite bijvoorbeeld, geen Filer, maar dat is allemaal te overleven ;)

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 01-11-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Vandaag is er nogal veel gebeurd op het gebied van de SF; De ontwikkeling van Froyo op de SF stond op het moment een beetje stil. Stephen Hyde heeft vorige week weliswaar een (verassend stabiele) Froyo alpha ROM uitgebracht, maar liet mij via Twitter weten er niet aan verder aan te werken, totdat ZTE de kernel vrijgaf... en dat is vandaag dan eindelijk gebeurd ! ZTE heeft de kernel voor de ZTE Blade vrijggeven.. Let the games begin !
Verschillende devs hebben de kernel al met succes kunnen compileren, dus het is in iig de juiste (dat was de vorige keer niet het geval) en Stephen Hyde heeft er Froyo mee kunnen booten. De grote issue op dit moment is, is dat het touchscreen niet werkt, iets wat Stephan Hyde ook wel verwachtte: De .29 kernel is niet compatible met Froyo waardoor sommige dingen nog niet lekker werken (usb drivers compileren niet en volgens de telefoon is de batterij kapot)... er is dus nog wat werk aan de winkel !

Overclocken is inmiddels wel al een feit ! Stephen Hyde heeft z'n SF met succes weten over te klokken naar 864Mhz waardoor deze nu erg soepel loopt met 2.1 Eclair. http://twitter.com/#!/DMonsterProd/status/29411091678
gambieter schreef op maandag 01 november 2010 @ 01:09:
tot nu toe is de WiFi stabiel, wat 'ie niet was op de Modaco ROM (waar ik WiFi Fixer en Wifi keep alive nodig had).
Klinkt goed !
gambieter schreef op maandag 01 november 2010 @ 01:09:
Je ziet wel dat er minder apps op staan. Geen Docs to Go Lite bijvoorbeeld, geen Filer, maar dat is allemaal te overleven ;)
Allemaal te downloaden uit de Market, niet waar ;) ?

[ Voor 3% gewijzigd door Freekers op 01-11-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ander nieuwtje: ebay seller imei_unlock is "no more", gone to meet his maker, ex-seller [insert parrot joke]. Jammer, was een zeer snelle en btrouwbare unlocker voor de Orange SF/ZTE Blade :) .
Freekers schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:53:
ZTE heeft de kernel voor de ZTE Blade vrijggeven.. Let the games begin !
Ik ben heel benieuwd.
Klinkt goed !
Uiteindelijk toch Wifi Fixer/Wifi Keep Alive geinstalleerd, al blijf ik het idee hebben dat het een stuk stabieler is dan met de R4 ROM. Maar dat is subjectief ;) .
Allemaal te downloaden uit de Market, niet waar ;) ?
Yep :) .

[ Voor 50% gewijzigd door gambieter op 01-11-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:55:
Ander nieuwtje: ebay seller imei_unlock is "no more", gone to meet his maker, ex-seller [insert parrot joke]. Jammer, was een zeer snelle en btrouwbare unlocker voor de Orange SF/ZTE Blade :) .
Hij kan zo weer opduiken. Heeft waarschijnlijk z'n eBay kosten niet betaald.. zie je vaker bij dat soort accounts. Duiken meestal op op een nieuw account ofzo betalen uiteindelijk toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Ik heb net de nieuwe froyo rom van gforums erop gezet.
Hij heeft vrijwel alle bugjes van stephen's froyo rom verholpen, inclusief de calender bug, joepie!

Ben zeer onder de indruk, ik heb het idee dat ie nog sneller loopt dan de 1e alpha van stephen.

Absoluut een aanrader en prima te gebruiken als dagelijkse rom.

Zover ik kan zien is er nog maar 1 bugje: het geluid van de fm radio gaat binnen 2 seconden uit.

en verder 2 oplosbare dingetjes:
even adobe reader deinstalleren en herinstalleren vd market om 'm te laten werken,
en youtube deinstalleren en deze van xda installeren

draadje op modaco hier

rom download hier en hier

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Ik had nog een beetje rondgelezen over launchers, en nu Launcher Pro geinstalleerd.
Die werkt nog sneller dan de launcher in de custom rom!
Ik denk dat ik daar bij blijf, hebben jullie die al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
birdibird schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:48:
Ik heb net de nieuwe froyo rom van gforums erop gezet.
Hij heeft vrijwel alle bugjes van stephen's froyo rom verholpen, inclusief de calender bug, joepie!

Ben zeer onder de indruk, ik heb het idee dat ie nog sneller loopt dan de 1e alpha van stephen.

Absoluut een aanrader en prima te gebruiken als dagelijkse rom.
Dank, die ga ik nu zeker proberen :)

Edit: op zich werkt hij goed, alleen krijg ik geen mobiele dataverbinding. Hij zegt 3G bij de ontvangst maar doet geen mobiele data, ondanks dat die aangeschakeld is. Jammer.

Helaas is de Sebastian de-Orangeated ROM niet de oplossing voor de WiFi disconnects, dat gebeurt daar ook regelmatig mee.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 04-11-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Dat klinkt goed ! Welke bugs zitten er dan nog in om deze ROM nog steeds als Alpha te bestempelen, als hij zo stabiel is ?

Werk de GPS module ook fatsoenlijk ? WiFi disconnects nu ook weg ?

Launcher Pro is idd sneller dan de standaard launcher. Ook op 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Laatst online: 10-10 23:54
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:14:
Ik heb bij deze dealerstealer mijn SF laten sturen. Hij reageert snel op mailtjes en ook het versturen is goed gegaan. Mijn prijs was 130 pond. Je moet alleen wel goede afspraken, daar ben ik beetje de mist in gegaan. Ik ging er vanuit dat bij die 130 pond alles inbegrepen zat, dwz telefoon, kaart en verzendkosten. Nu heeft hij de prepaidkaart dus niet meegestuurd onder het mom dat ik dat niet explicitiet heb gevraagd. (hij zegt zelf dat hij de kaart ook niet heeft gekocht en sowieso zou deze het buiten de UK niet doen) Dus misschien ligt het ook beetje aan mezelf.

Bij het flashen reageert de touchscreen soms een hele tijd niet meer, is dit normaal?

[ Voor 35% gewijzigd door iawees op 03-11-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:39:
Dat klinkt goed ! Welke bugs zitten er dan nog in om deze ROM nog steeds als Alpha te bestempelen, als hij zo stabiel is ?
De 3g is blijkbaar een issue dat je moet oplossen via talk inloggen van 3g. Nu even geen zin in/tijd voor, en teruggezet naar 2.1.
siwi schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:29:
Bij het flashen reageert de touchscreen soms een hele tijd niet meer, is dit normaal?
Bij het flashen gebruik je het touchscreen niet?

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 04-11-2010 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
Bij het flashen gebruik je het touchscreen niet?
hij reageerde niet meer nadat ik die r2 had geinstalleerd. maar na die r3 superboot deed ie het weer, te snel die vraag geplaatst dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
siwi schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:05:
hij reageerde niet meer nadat ik die r2 had geinstalleerd. maar na die r3 superboot deed ie het weer, te snel die vraag geplaatst dus
Het is compleet onduidelijk wat je aan het doen bent, volgens mij ben je een aantal dingen aan het mixen?

Ik heb gedaan:
1. fastboot installeren
2. clockwork recovery installeren
3. ROM installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
gambieter schreef op donderdag 04 november 2010 @ 01:07:
[...]

Het is compleet onduidelijk wat je aan het doen bent, volgens mij ben je een aantal dingen aan het mixen?

Ik heb gedaan:
1. fastboot installeren
2. clockwork recovery installeren
3. ROM installeren.
volgens mij ook, maar alles doet het inmiddels nu. dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mogelijk is er toch geen 3g probleem met de froyo ROM; ik krijg ook geen dataverbinding met de backup...

Hi netwerk misschien plat hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 18:25
Wat betreft unlocken:
ebay; fonecare_croydon
kost maar 99 pence (iets van eur 1.15)

En natuurlijk doe ik zoiets illegaals niet, dus ik kan niet zeggen dat het goed werkt ;-)
maar zijn feedback zegt natuurlijk ook iets.

edit: zag dat de prijs verhoogd is tot 1.99

[ Voor 9% gewijzigd door effem op 04-11-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, het 3g probleem bleek te liggen aan de Hi SIM, die was zijn instellingen blijkbaar kwijt. Handmatig instellen op de Modaco ROM werkte, dus nu nog maar eens Froyo gaan proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu reeds te bestellen vanuit Nederland, levering vanaf 12 november:
Play.com

Voor 99,99 pond, 139,99 euro, dat dan weer wel, beetje ongunstige wisselkoers....

edit: Sorry iets over het hoofd gezien....

Products eligible
DVD, music, games, books, and clothing are eligible. Unfortunately, we cannot delivery electronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de telefoon zelf unlocken? Of moet je daarvoor toch echt via Ebay o.i.d. in de weer?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:39:
Kan je de telefoon zelf unlocken? Of moet je daarvoor toch echt via Ebay o.i.d. in de weer?
Unlockcode op ebay kopen en klaar.
http://android.modaco.com...lock-hd-video-now-online/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvroeg is waarom die mensen dat wel kunnen regelen en wij dan zelf niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:43:
[...]

Wat ik me afvroeg is waarom die mensen dat wel kunnen regelen en wij dan zelf niet :)
Misschien werken ze bij Orange, of ze hebben softwre die ze voor zichzelf houden :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
  • Laatst online: 03-06 07:06
Las op ModaCo dat de 2.2 rom ook er voor zorgt dat de simlock verdwijnt. Een leuke bijkomstigheid....

http://android.modaco.com...features-and-workarounds/

Iemand al ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, die vriend van mij die vaak naar Engeland ging is gestopt met dat werk, maar toevalligerwijs gaat hij er binnenkort toch weer heen. Ik weet niet of ik het kan laten om hem te vragen een SF mee te nemen. Mocht het ding tegenvallen kan ik er altijd een medetweaker blij mee maken, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:11:
Nu reeds te bestellen vanuit Nederland, levering vanaf 12 november:
Play.com

Voor 99,99 pond, 139,99 euro, dat dan weer wel, beetje ongunstige wisselkoers....
Nuttig voor hen die niet meer bij Orange terecht kunnen omdat ze er al een paar hebben gekocht :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 21:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:43:
[...]

Zij hebben de tools en verkopen de codes om Modaco up te houden, zij kunnen ieder beetje sponsoring dat ze krijgen gebruiken (vooral omdat het salaris van Paul er ook nog uit moet :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorbo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:47:
Zij hebben de tools en verkopen de codes om Modaco up te houden, zij kunnen ieder beetje sponsoring dat ze krijgen gebruiken (vooral omdat het salaris van Paul er ook nog uit moet :O )
Dan nog doe ik het liever zelf en doneer ik een bedrag voor de goede support ;)

What are these tools you speak of, btw?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:49:
What are these tools you speak of, btw?
Ik heb zo'n vermoeden dat dit tooltje ook werkt op de ZTE Blade/SF... als we dat hier mogen sharen heet dat:
http://dogber1.blogspot.c...nerator-for-zte-cell.html
(Lijkt me wel aangezien links naar unlocking services ook toegestaan zijn (?))

[ Voor 16% gewijzigd door Freekers op 05-11-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 00:17:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit tooltje ook werkt op de ZTE Blade/SF... als we dat hier mogen sharen heet dat:
http://dogber1.blogspot.c...nerator-for-zte-cell.html
(Lijkt me wel aangezien links naar unlocking services ook toegestaan zijn (?))
Dit soort unlocken is voor zover ik kan ontdekken niet illegaal in Nederland, dus ik neem aan dat Tweakers er dan ook geen bezwaren tegen heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Mogelijk Fix voor het WiFi probleem (app speciaal geschreven voor de SF/Blade):
http://www.appbrain.com/app/blade-wifi-fix/com.bladewififix

Nog een review (voor in de startpost)
http://www.androidpolice....-for-one-third-the-price/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCasemod
  • Laatst online: 03-06 07:06
Freekers schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:14:
Mogelijk Fix voor het WiFi probleem (app speciaal geschreven voor de SF/Blade):

Nog een review (voor in de startpost)
http://www.androidpolice....-for-one-third-the-price/
fijne review om te lezen :)

Ik las gisteren het topic voor het eerst en d8 dit is precies wat ik nodig heb, budget en ik kan mijn orange lijn mooi voortzetten :+ Van de C500 naar de M700 en nu deze! Ja het was wel heeeel erg nodig dus.

Gelijk even bekenden in Engeland gecontact en wat bleek! De hij kwam toevallig deze kant op! De pakjesboot komt zo aan in hoek van holland wat een timing (gozer komt maar 2-3 x per jaar in nederland).

Nu nog even ophalen en froyo erop eens kijken of de simlock ook verdwijnt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat er ooit nog een officiele 2.2 update komt?
En werken dingen als Flash / Adobe Air op de 2.2 rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Nu een paar dagen meegespeeld te hebben doe ik de mijne weg hij is zo goed als nieuw met froyo erop :)
Dus als iemand interesse heeft voor 150 euro mag die weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op play.com staat ook de witte San Francisco :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht ik besluiten er eentje hierheen te halen, zou dat de tweede telefoon op rij (nou ja, min of meer) zijn die Orange branded is zonder dat ik Orange heb 8)
Oeh, dan ben je uniek!

/flauw

Hij is zeker niet lelijk trouwens, helaas heb ik niet zo'n groot vertrouwen in hoe lang dat allemaal netjes blijft.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, dochterlief van een van afnemers wil er nu ook een, en dan is het makkelijk ze uit elkaar te houden bij hen thuis ;) .
Hij is zeker niet lelijk trouwens, helaas heb ik niet zo'n groot vertrouwen in hoe lang dat allemaal netjes blijft.
Zal me worst wezen. Het is een gebruiksvoorwerp, alleen het scherm bescherm ik maar verder niet. Hij gaat een pouch in en daarmee basta :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een overclock geprobeerd? Ik ben erg benieuwd naar de praktijkwinst op 800 MHz, aangezien sommige reviews de SF toch wat sluggish noemen.
gambieter schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:22:
Zal me worst wezen. Het is een gebruiksvoorwerp, alleen het scherm bescherm ik maar verder niet. Hij gaat een pouch in en daarmee basta :p
Op zich geef ik je gelijk, maar als ik kijk naar hoe sommige witte 360 controllers er uitzien kan wit soms niet de beste keuze zijn. Dat je een smerig apparaat in je handen hebt is één ding, maar dat iedereen kan zien dat je een smeerpoets bent is wat anders :p

/sociale druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Na twee en een half uur reizen (duurt normaal anderhalf uur) *eindelijk* thuis. Kan ik eindelijk spelen met m'n SF.... reageert het touchscreen nergens op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 19:36:
Na twee en een half uur reizen (duurt normaal anderhalf uur) *eindelijk* thuis. Kan ik eindelijk spelen met m'n SF.... reageert het touchscreen nergens op :(
Da's kl*te, zie je email. Lukt de recovery wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:29:
Op zich geef ik je gelijk, maar als ik kijk naar hoe sommige witte 360 controllers er uitzien kan wit soms niet de beste keuze zijn. Dat je een smerig apparaat in je handen hebt is één ding, maar dat iedereen kan zien dat je een smeerpoets bent is wat anders :p

/sociale druk
Ik dacht dat je het over schade had. Je kan hem toch gewoon schoonmaken?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:20:
Ik dacht dat je het over schade had. Je kan hem toch gewoon schoonmaken?
Ja, dan blijf je bezig (zie de voorgenoemde 360 controllers). Ben ook benieuwd of het echt wit softtouch plastic is en geen verf ofzo vanwege potentiële schade inderdaad.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:18:
[...]

Da's kl*te, zie je email. Lukt de recovery wel?
It's alive ! Blijkbaar kan ik mijn SF niet gebruiken als hij aan de oplader ligt ? Touchscreen reageert dan totaal nergens op (knopjes wel, maar als hij gelockt is schiet je daar weinig meer op).
Oplader is hetzelfde als die van ZTE (ook 5.0V) alleen meer mA (ZTE: 700mA, mijne 890mA), maar dat zou geen verschil mogen uitmaken in theorie...
Ik ga er morgen verder meespelen, nu lekker naar bedje toe.

Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en support, Arnoud.
Eerste indruk is zeer positief van de SF. Vind hem erg snappy !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:38:
Oplader is hetzelfde als die van ZTE (ook 5.0V) alleen meer mA (ZTE: 700mA, mijne 890mA), maar dat zou geen verschil mogen uitmaken in theorie...
Blijkbaar toch wel :p
Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en support, Arnoud.
Eerste indruk is zeer positief van de SF. Vind hem erg snappy !
Mooi, weer iemand die kan bijdragen.

Ik heb Froyo er toch weer afgegooid, ik kreeg de Market niet aan de gang, ook niet na het clearen van de data/cache van de Market. Ook wilde de HTC_IME niet. Vond het wel mooi zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme vraag, maar hoe doen jullie dat met opladen? Apart USB-ladertje? Ik neem aan dat er een Engelse plug bij zit die hier niet te gebruiken is.

Ik vind die witte trouwens echt niet lelijk, misschien wel mooier dan de grijze/zwarte.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 05:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 05:34:
Domme vraag, maar hoe doen jullie dat met opladen? Apart USB-ladertje? Ik neem aan dat er een Engelse plug bij zit die hier niet te gebruiken is.

Ik vind die witte trouwens echt niet lelijk, misschien wel mooier dan de grijze/zwarte.
- kan via usb (pc) opladen
- usb kabel kan ook op engelse stekker worden aangesloten om via stopcontact te laden

[ Voor 23% gewijzigd door iawees op 06-11-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 05:34:
Ik heb eerst een lader voor een HTC HD2 op Ebay gekocht (link). Daar zit een los micro-USB kabeltje in, die je ook kunt vervangen door een mini-USB kabel als dat zo uitkomt (en eentje met een custom interface, zoals een Apple of Sony dingetje).

Omdat ik veel reis heb ik ook een reissetje gekocht, opnieuw waar een losse USB-kabel in gaat. Heel handig :) .

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 06-11-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:29:
Ik heb eerst een lader voor een HTC HD2 op Ebay gekocht (link). Daar zit een los micro-USB kabeltje in, die je ook kunt vervangen door een mini-USB kabel als dat zo uitkomt (en eentje met een custom interface, zoals een Apple of Sony dingetje).
Mijn zus heeft mijn vader volgens mij ooit eens zo'n ding cadeau gedaan voor zijn iPod, die zijn inderdaad wel te vinden. Dat is op zich wel een voordeel van dat hele USB-gebeuren, geen eindeloze variatie aan stekkertjes meer.

Het zijn van die stomme dingen die je je toch een af moet vragen, want als je ze over het hoofd ziet kunnen ze soms flink in de papieren lopen. Dan is zo'n leuk telefoontje opeens een stuk minder leuk.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
gambieter schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:45:
Ik heb Froyo er toch weer afgegooid, ik kreeg de Market niet aan de gang, ook niet na het clearen van de data/cache van de Market. Ook wilde de HTC_IME niet. Vond het wel mooi zo...
Je moet even contact maken via 3g met google talk, dan werkt market vanaf dan.
de htc_ime is een aangepaste versie voor gemaakt voor froyo zal 'm even voor je opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
birdibird schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:47:
Je moet even contact maken via 3g met google talk, dan werkt market vanaf dan.
de htc_ime is een aangepaste versie voor gemaakt voor froyo zal 'm even voor je opzoeken.
Dank, dat had ik gemist. Dan zal ik het nog eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Zo ! Ik heb de SF/Blade nu een 3-tal dagen in bezit (en eigenlijk pas 2 dagen in gebruik met al het tweaken) en vond het tijd worden mijn eerste indruk te geven van de SF/Blade. (Voor een echte review vind ik het nog te kort, die kunnen jullie eind deze week verwachten).

Algemeen:
De telefoon ziet er gelikt uit. Strak design, geen poespas en doet zeker niet onder aan de high-end devices.

De knopjes die onderaan het scherm zitten vind ik ietwat goedkoop aanvoelen en vrij stroef.

De 3.5mm headphone plug vind ik overigens een plus, jammer genoeg passen mijn oortjes er niet echt goed in…

Het scherm:

De grootte van het scherm viel mij in eerste instantie wat tegen. Ik had namelijk groter verwacht, maar dat kan komen omdat ik de dag ervoor met de Desire HD van een vriend heb morgen spelen.. (en dat scherm is echt huge).

Toch ziet het scherm er mooi uit. Heldere, natuurlijke, volle kleuren en reageert snel (geen ghosting).

Gaming:
De processor/GPU in de SF is niet echt ontworpen voor gaming, desondanks draait de SF de volgende games zonder al te veel problemen:
Tom Clancy’s H.A.W.X
Ganster: West Coast Hustle
0.01 Seconds (waar het draait om milliseconden…)
Reckless Racing (hapert hier en daar)

Probleemloos draait hij:
Air Control Lite
The Moron Test
Need for Speed Shift
Raging Thunder 2
Robo Defence
Pacific Wings

Spellen die niet of niet goed draaien zijn:
Asphalt 5 (laggy)
Modern Combat: Sandstorm (unplayable)

Wat mij wel opvalt, is dat een simpel reactievermogen spelletje zoals 0.01 Seconds, slechter draait dan een indrukwekkende 3D game zoals HAWX of NFS Shift.

Camera:

Tja, zoals al eerder gezegd, dat is geen pronkstuk ! Ik gebruik hem voornamelijk om QR Codes mee te scannen en dat doettie goed. Ook voor af en toe snel een kiekje buiten bij daglicht te maken, voldoet de camera ook, maar binnen of bij donkere omstandigheden is het niet om aan te zien…. Over de camcorder functie ga ik het niet hebben, die is gewoon bagger.

GPS:
Goed. Snelle Fix en accuraat. Niets over te klagen.
Ik gebruik overigens Sygic Mobile Maps 10 als offline navigatie. Co-Pilot vond ik niet fijn werken (belabberde interface !).

WiFi:
Das een probleem op de SF. WiFi heeft de neiging zich steeds uit te schakelen zodra het scherm uitgaat, wat uiterst irritant is.. je verliest dan namelijk je actieve WiFi verbinding en als je dan iets ben het downloaden, stopt ook je download….

Bluetooth:
Nog niet gebruikt.

Batterijduur:
Ietwat teleurstellend. Ik had de SF vannacht helemaal opgeladen en hem vanochtend om half acht van de lader afgehaald. Vanmiddag, rond half vijf, had ik nog maar 25% over en echt intensief heb ik hem vandaag niet gebruikt. WiFi heb ik bijvoorbeeld niet eens aan gehad. Ik heb een paar SMSjes verstuurd, wat gesurft op het web (15 min via 3G), wat apps gedownload in de market via 3G en een spelletje gespeeld voor een paar minuten….
Momenteel ben ik echter bezig met het kalibreren van de batterij. Het schijnt dat de SF moet leren wat de ‘limieten’ van de batterij zijn. Met deze stappen zou dan ook extra batterijduur te halen moeten zijn:
http://android.modaco.com...2&view=findpost&p=1466240

Prijs:
Daar valt niet over te discussiëren, die is gewoon extreem goed.. Best bang for the buck.

Custom ROMs:

Een custom ROM op de SF is een must. De standaard ROM zit vol met Orange troep die je er dus echt niet op wilt hebben. Bovendien is de MoDaCo ROM standaard ook nog eens rooted, dus dat komt goed uit.

De Froyo (alpha) ROM viel mij echter tegen. Ik las namelijk veel positieve geluiden in de trant dat de telefoon vele malen sneller zou zijn met Froyo i.t.t. Eclair (2.1), maar daar ben ik het niet meer eens: Het verschil is minimaal, ook in games waar Froyo zo zou in uitblinken merk ik nauwelijks verschil en ben zodoende weer terug geswitcht naar de MoDaCo R4 ROM.

Aanbevolen Tweaks:
Allereerst zoals de hierboven aangegeven battery calibration. Ik ga morgen deze aan een praktijktest onderwerpen om te kijken of het inderdaad geholpen heeft, I keep you up to date.

I.c.m. de MoDaCo R4 ROM, kan ik het gebruik van de app MoreLocal2 aanraden om de telefoon in te stellen op Nederlands. Dit is namelijk nodig als je de Voicesearch in het Nederlands wilt gebruiken, want je kunt de taal voor voicesearch niet apart instellen, dat gaat aan de hand van je ‘Locale’ instelling, die je bij deze ROM helaas alleen maar op Engels, Frans en Spaans kunt zetten.
http://www.appbrain.com/a...p.co.c_lis.ccl.morelocale

De WiFi is nogal koppig. Er zijn verschillende tweaks beschikbaar (zoals WiFi Fixer), maar deze lijkt het het beste voor mij te doen: ‘Blade Wifi Fix’:
Het is in feite inderdaad niets meer dan je Wifi snel aan en uit zetten, maar het gebeurd nu in ieder geval automatisch en sneller/beter dan met WiFi Fixer uit de market (naar mijn mening).
Een betere oplossing is er op dit moment helaas nog niet.

VM Heapsize naar 32MB verhogen. Hierdoor loopt je SF daadwerkelijk een stuk soepeler, vooral in menu en animaties.
http://www.appbrain.com/a...com.martino2k6.vmheaptool

LauncherPro installeren. Een stuk sneller en vloeiender dan de standaard launcher !
http://www.appbrain.com/app/launcherpro/com.fede.launcher

HTC IME Mod, voor een alternatief toetsenbord wat in mijn ogen prettiger typt dan het standaard toetsenbord.
http://android.modaco.com...l-repacked-for-the-blade/

PS:] Als iemand weet hoe je de knop die je in het settings menu brengt kan uitschakelen, hoor ik dat maar al te graag ! Ik type nog best vaak naast en raak vaak in het settings menu terecht.. uiterst irritant !! De knop ziet uit als een tandwieltje en zit naast de smileytoets links onder bij de spatie.

So, in short

Pluspunten:
Prijs
Feature set (WiFi, GPS, Bluetooth)
Scherm
Community Support (MoDaCo Forums)
Froyo (in de nabije toekomst.. Zodra de Blade uit is in China)

Minpunten:
Camera
Wifi
Batterijduur

Tot zo ver mijn eerste indruk ! Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben…
Ik houd jullie up to date over mijn bevindingen van de SF/Blade en komend weekend kunnen jullie een nog wat uitgebreidere review van mij verwachten over de SF.

Last but not least wil ik Gambieter nogmaals bedanken voor de goede verzending en verzorging van mijn SF ! Top :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:31

Dima_2005

T.net-verslaafde

Zijn er nog mensen met ervaringen icm batterij?

Ziet er een superphone uit voor die prijs, maar de batterij moet natuurlijk het ook volhouden voor een dag, anders ben ik er ook niet veel mee :(

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dima_2005 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:30:
Zijn er nog mensen met ervaringen icm batterij?

Ziet er een superphone uit voor die prijs, maar de batterij moet natuurlijk het ook volhouden voor een dag, anders ben ik er ook niet veel mee :(
Volgens de diverse reviews is het ongeveer wat je van een smartphone kan verwachten: niet veel soeps, maar niet anders dan andere smartphones :)
Pagina: 1 ... 3 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen om de telefoon zelf te bespreken, en dus geen dumplaats voor andere zaken. Replies die gaan over:
-Aankopen
-Verkopen
-Garantie
-Import
-Prijzen
-Winkels

..en dergelijke zaken, worden zonder enige melding verwijderd.