Erg fijne tutorials en ik ben er bijna... Alles is geinstalleerd en de update.zip is toegepast..TomAtTweakers schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 23:45:
Deze tutorial vond ik toen ik mijn Blade net had erg handig.
Alleen het gen 1/gen 2 verhaal is er in de loop van de tijd bijgekomen en er zijn verschillende manieren om te upgraden naar gen 2. Deze tutorial heb ik gebruikt en het werkte prima.
Ginger Stir Fry is gemaakt en de 'ginger is toegevoegd' blablabla, en wordt opnieuw opgestart.
Alleen ik zie het welbekende Androidpoppetje nu al meer dan de aangegeven 6 minuten in m'n beeld.
Heb de batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart met volume-down en aanknop, maar geen recovery menu..
Ik zie weer dat poppetje.. Start ik hem dan toch verkeerd op? Kwestie van volume- en powerbutton toch?
EDIT: Dit gevolgd, ben benieuwd, zie nu weer dat Android-mannetje;
If this doesn't work then it could be that the ROM you downloaded got damaged.
You need to download the ROM again and copy the File to the SDCard and install again.
•Remove the battery
•Put the battery back in
•Hold the Volume Down button turn the phone on
•Use Volume Up / Down to move between options
•Use Home key to select an option
•Use Back key to go back
•From the clockwork menu choose: mounts.
•From the clockwork menu choose: mount USB Drive.
•Plug the phone in, copy the ROM file, unmount on the PC
•Choose from the main menu install zip fom sdcard
•Choose the 2nd item choose zip from sdcard
•Choose the ROM zip file r12-update-modacocustomrom-blade-kitchen-unsigned.zip*
•From the main menu choose: Reboot
Dat was de Ginger Stir Fry, hernoemd naar update.zip...
Alleen nu is er dus geen mogelijkheid meer om die 'MD5 Sum' te checken?
Dat kan natuurlijk als ik 'm mount en de nieuw gedownloade update.zip erop zet
[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 03-08-2011 01:13 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit