Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Idd een mooi stuk en weer meer begrip waarom dat er bv nog geen safety car & mechanical faillures inzitten.Rivanov schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 07:36:
Mooi stuk van Steven Hood.
http://community.codemast...mblings-thanks-t4rg4.html
9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12
wtf is een seq bak, en als dat positief is, wrom zouden ze die niet op de G27 zetten?
Seq bak = Sequentiele versnellingsbak, wat wil zeggen dat je stapsgewijs door de versnellingen loopt en geen versnellingen kan overslaan *(dus 1-2-3-4-5-6 en 6-5-4-3-2-1)himlims_ schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:47:
[...]
wtf is een seq bak, en als dat positief is, wrom zouden ze die niet op de G27 zetten?
Waarom die niet op de G27 zou zitten, geen idee..... (lijkt me sterk namelijk)
@Raimon hierbeneden: De g27 heeft toch ook gewoon de flippers voor de sequentieele bak? Dat de shifter het misschien niet heeft, ok dat kan.
@phusebox hierbeneden: Idd supergaaf
[ Voor 27% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-09-2010 10:04 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7iZ3ISRqdRY]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En inmiddels meer dan 25 dergelijke reacties verwijderd...
[ Voor 42% gewijzigd door PromoX op 21-09-2010 21:15 ]
And I'm the only one and I walk alone.
dus met een G25 kun je enkel 'normaal' schakelen, en met de G27 kun je gears skippen?Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:49:
[...]
Seq bak = Sequentiele versnellingsbak, wat wil zeggen dat je stapsgewijs door de versnellingen loopt en geen versnellingen kan overslaan *(dus 1-2-3-4-5-6 en 6-5-4-3-2-1)
@Raimon hierbeneden: De g27 heeft toch ook gewoon de flippers voor de sequentieele bak? Dat de shifter het misschien niet heeft, ok dat kan.
@phusebox hierbeneden: Idd supergaaf
Dan moet ik een G27

G25 kan beiden, flippers en manueel. G27 alleen flippers of met pookje semi-automatisch (up/down).himlims_ schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:08:
[...]
dus met een G25 kun je enkel 'normaal' schakelen, en met de G27 kun je gears skippen?
Dan moet ik een G27
Anoniem: 260644
Dit ziet er inderdaad super uit.Phusebox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:00:
Slicks in de regen: dit ziet er geweldig uit. Leuk als je eens de verkeerde gok neemt.
[video]
Hup stukje over het gras, spinnen, geen houden meer aan en in de muur belanden.
Anoniem: 284868
Al mensen die wat potjes online hebben gespeelt? Rijd iedereen zoals bij forza 3 als een idioot (was vooral op de release, nu valt het mee).
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 284868 op 21-09-2010 10:31 ]
Ik vermoed sowieso dat F1 2010 niet de optie heeft om de H-shifter te gebruiken, aangezien een F1 auto alleen een sequentieele bak heeft.himlims_ schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:08:
[...]
dus met een G25 kun je enkel 'normaal' schakelen, en met de G27 kun je gears skippen?
Dan moet ik een G27
1e indruk : zwakke FFB met mijn Fanatec Turbo S, FFB settings op 100% , vanavond even verder kijken
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Dan heb je het spel en een rondje gereden en zeg je niks over de besturing of het spel zelf??Henkus schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:21:
Even heel snel een rondje gereden op de xbox360,
1e indruk : zwakke FFB met mijn Fanatec Turbo S, FFB settings op 100% , vanavond even verder kijken
Dat klinkt niet goed. Heb je zowel de Fanatec (die was toch zelf in te stellen) als het spel op 100% staan?Henkus schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:21:
Even heel snel een rondje gereden op de xbox360,
[ Voor 66% gewijzigd door PromoX op 21-09-2010 10:35 ]
Neen.Phusebox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:11:
[...]
G25 kan beiden, flippers en manueel. G27 alleen flippers of met pookje semi-automatisch (up/down).
G25: Flippers, sequentiele pook, H-pook, 3 mogelijkheden
G27: Flippers, H-pook. = 2 mogelijkheden.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
OT Ik was even een beetje aan het rondkijken op youtube om te weten hoe de online gameplay eruit ziet, en kwam dit filmpje tegen. Wat me meteen opviel was dat je soms ziet dat auto's door elkaar gaan zonder dat ze schade oplopen of eraf gaan. In t filmpje zie je dat op 6:10 ....
Ps: en volgens mij is de game in dat multiplayer filmpje hierboven niet F1 2010 maar rFactor.
[ Voor 16% gewijzigd door Robo1993 op 21-09-2010 10:45 . Reden: Ps toegevoegd ]
Dell U2412M, Intel Xeon W3680 @ 4,3GHz, AMD Radeon RX 5700XT, Scythe Mugen 2, Asus P6T, 12GB DDR3, Kingston A2000 NVMe 1TB, OCZ Vertex 4 120 GB, 2X 500GB WD Caviar Black RAID-0, Cooler Master Real Power M700W, Logitech G533, Logitech MX5500, @Odido 1 Gb/s
Waarom hij er niet op zit is omdat Logitech de H-bak beter wilde maken. Hiervoor moest de sequentiële mogelijkheid wijken.Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:49:
[...]
Seq bak = Sequentiele versnellingsbak, wat wil zeggen dat je stapsgewijs door de versnellingen loopt en geen versnellingen kan overslaan *(dus 1-2-3-4-5-6 en 6-5-4-3-2-1)
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik denk niet dat dit filmpje F1 2010 is. Lijkt me een mod van rFactor. De view in sommige delen van het filmpje komt ook niet overeen met de view in F1 2010 (t-cam bijv).dave_e schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:36:
De postbode is onderweg !!!
OT Ik was even een beetje aan het rondkijken op youtube om te weten hoe de online gameplay eruit ziet, en kwam dit filmpje tegen. Wat me meteen opviel was dat je soms ziet dat auto's door elkaar gaan zonder dat ze schade oplopen of eraf gaan. In t filmpje zie je dat op 6:10 ....
Dat is ook geen F1-2010...dave_e schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:36:
Creating my own hero.
Dit is dan ook niet F1 2010, maar een mod for rFactor.dave_e schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:36:
Lol, spuit 11!
Ook bericht gekregen dat mijn Fanatec stuur (RS V2 incl. CSP) onderweg is. Kan echt niet meer wachten.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat is geen F1 2010, maar rFactor.dave_e schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:36:

F1 2010 is de officiële game van het 2010 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP en omvat alle officiële teams, coureurs en circuits van dit raceseizoen. Met de lancering wordt F1 2010 de eerste officiële Formule 1 game die wordt uitgebracht voor de Xbox 360 en markeert bovendien de terugkeer van F1 voor PC, iets waar gameliefhebbers acht jaar op hebben moeten wachten. Met de komst van de HD-edities zorgt Codemasters voor een spannend vervolg op de zeer succesvolle lancering van F1 2009 voor Wii en PSP vorig jaar, een game die tijdens de decembermaand tot de top 5 behoorde van best verkopende spellen. De bekroonde technologie is verder verbeterd om de unieke aerodynamica en de ingewikkelde besturing van de auto's van de F1, die snelheden bereiken van meer dan 325 km per uur, goed te kunnen ondersteunen. Dit in combinatie met de unieke toegang die Codemasters heeft tot de verschillende coureurs en F1-teams, zorgt dat F1 2010 de meest authentieke race-ervaring in de Formule 1 tot nu toe is.
Werkt gewoon op 3.41himlims_ schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:33:
21 september 2010 - De firmware voor de PlayStation 3 wordt door de eerste games inmiddels al verlangd. F1 2010 is namelijk het eerste spel welke ten minste firmware versie 3.42 vereist op de machine.
Heeft het online systeem trouwens ook iets van een ranking zoals bij de papyrus racing games Nascar serie? Verder ben ik niet zo van de set-ups bouwen en hoop ik dat er ook een beetje fixed set-up servers zijn, al is dat natuurlijk niet erg 'pro'
De setups zijn al vooringesteld op het circuit (net als in het echt). En met het aanpassen (aan je rijstijl) zou je niet meer als een paar tienden kunnen winnen volgens berichten van een tijd geleden.Isniedood schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:28:
Heeft het online systeem trouwens ook iets van een ranking zoals bij de papyrus racing games Nascar serie? Verder ben ik niet zo van de set-ups bouwen en hoop ik dat er ook een beetje fixed set-up servers zijn, al is dat natuurlijk niet erg 'pro'
Je bedoelt iets van een Online level? Ja, dat zit er in.Isniedood schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:28:
meer dingen als versnellingsbak ratio, vleugel settings en dat soort basis instellingen die denk goed te doen zijn voor de gemiddelde gamer
Maargoed, ik kan het verkeerd gezien hebben...
I don't drive fast, I only fly low!
indruk had ik ook, volgensmij niet zo uitgebreid als bij rfactor bijv. 't geval is - hopelijk wordt 't niet te arcade hierdooryonexfreak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:40:
kan me vergissen maar meen gezien te hebben dat het setup deel niet helemaal voor de echte die-hard is...uitgebreide settings als: met in en outboundsettings, dampers, caster/camber settings etcetc..
Klopt ook, het is immers een racing game, en geen engineering game.yonexfreak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:40:
kan me vergissen maar meen gezien te hebben dat het setup deel niet helemaal voor de echte die-hard is...uitgebreide settings als: met in en outboundsettings, dampers, caster/camber settings etcetc..
meer dingen als versnellingsbak ratio, vleugel settings en dat soort basis instellingen die denk goed te doen zijn voor de gemiddelde gamer
Misschien leuk voor spinoffs zoals F1 Manager 2010, F1 Mechanic 2010 etc.
Ben er zelf wel blij mee...de tijd dat ik me echt bezig hield met dergelijke complexe settings heb ik wel gehad...vind het nu leuker om te beperken tot de basis dingen en lekker te racen!
Hmm, jammer. Hoort er toch wel een beetje bij.yonexfreak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:40:
Ik had graag gezien dat dat onder advanced options zat oid. Goed om de physics mee te testen en geeft de liefhebbers nog iets extra's om alles uit de game te halen.
Voor de duidelijkheid: ik vind het simpele systeem ook prima. Dat maakt het voor iedereen toegankelijk en levert in veel gevallen waarschijnlijk genoeg ruimte voor een setup die bij je rijstijl past.
[ Voor 12% gewijzigd door Zamorano op 21-09-2010 12:51 ]
YouTube: 50 smashes in F1 2010, Xbox 360 version
I intend to live forever. So far, so good.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En auto's die over de kop vliegen, verbaasde me dat de FOM dat heeft toegestaan.BM schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:26:
Ik vind de crashes er qua physics eigenlijk best prima uitzien. Oke, de autos zouden wat meer kapot kunnen, maar het ziet er allemaal prima uit
we weten allemaal; van redbull krijg je vleugelsPhusebox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:28:
[...]
En auto's die over de kop vliegen, verbaasde me dat de FOM dat heeft toegestaan.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Boost? Waar haal je dat uit? Heb dit filmpje vanmorgen gezien maar niks gelezen over boost?himlims_ schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:59:
[video]
^- kan men gebruik maken van een soort boost?
[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 21-09-2010 14:29 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En de handling in de regen? Lastig genoeg met veel hulpmethoden uit?Rivanov schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:15:
Hij is echt heftig! Zojuist Spa in Heavy Rain gedaan. Nou, je ziet echt he-le-maal niets! Je moet echt zorgen dat je uit de spray rijdt anders zie je totaal niets. En dan volgas Eau Rouge op. Damn. Kippenvel!
In het eggie hebben ze de basis ook al vooraf aan een race bepaald en worden er tijdens het weekend kleine tweaks tbh de rijstijl gedaan.
Ga hem nu ff met de controller spelen.... Stuur nog niet binnen..........
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
(heb zelf ook nog geen stuur)
Je moet echt voorzichtig rijden! Vooral in de regen rijdt ie erg tricky. Ook na een botsing waarbij vleugel verliest merk je direct dat je grip kwijt bent.Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:17:
[...]
En de handling in de regen? Lastig genoeg met veel hulpmethoden uit?
Dit soort dingen vind ik echt geweldig. Regen hoort ook echt tricky te zijn, net zoals een baan die natter of juist droger wordt. De grenzen opzoeken, maar een kleine fout en toedeloe raceRivanov schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:31:
[...]
Je moet echt voorzichtig rijden! Vooral in de regen rijdt ie erg tricky. Ook na een botsing waarbij vleugel verliest merk je direct dat je grip kwijt bent.
Nadeeltje, dit maakt het wachten weer net dat beetje ondraaglijker....
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Tweede indruk; "Jaaaaaa, gaaf. Slik."
Eindelijk de game waar ik als F1 gek al jaren op wacht, het ziet er niet alleen super uit, het speelt als een droom. Later meer details, ga nu even verder kwijlen.
* Handling - Niet echt simulator/realistisch.
* Schade - Je moet (zelfs op moeilijkste niveau) flink rammen om schade op te lopen.
* Pitstops - Geen controle over wagen in pitstraat
Alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen, zou je dit aan en uit moeten kunnen zetten...DutchFLC schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:47:
* Pitstops - Geen controle over wagen in pitstraat
Nergens mensen die al een PC versie hebben kunnen krijgen?
[ Voor 17% gewijzigd door Kuhr89 op 21-09-2010 14:51 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Nu wordt het minder aantrekkelijk. Ik speel namelijk alleen maar splitscreen met mijn broer en vrienden. Een avondje lekker racen tegen elkaar is er niet meer ofwat?
Dan maar terug een PS2 kopen en daar Formula 1 2006 op spelen!
Blij dat ik ernaast zat in dit geval dan :-)Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:49:
[...]
Alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen, zou je dit aan en uit moeten kunnen zetten...
maargoed ik heb nog wel het geduld om te wachten tot bol.com game vrijgeeft en op de deurmat ploft
Ik moet mezelf verbeteren, de Codemasters forums even doorgespit:DutchFLC schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:51:
[...]
Blij dat ik ernaast zat in dit geval dan :-)
Dus niet sturen, wel gas geven, remmen en pit limiter...I was also hoping they would let us steer in the pits. I voiced that early on but CM has decided against it. Steve (T4RG4) said possibly in the 2011 version but it has not been decided yet.
Of een Wii met F1 2009. Is ook goed te doen om tegen elkaar te racen.Mudi schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:51:
Waarom geen splitscreen?????
Nu wordt het minder aantrekkelijk. Ik speel namelijk alleen maar splitscreen met mijn broer en vrienden. Een avondje lekker racen tegen elkaar is er niet meer ofwat?
Dan maar terug een PS2 kopen en daar Formula 1 2006 op spelen!
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Je hebt idd maar beperkte controle over de auto in de pits om gebeuk van te pit crewe te voorkomen.Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:49:
[...]
Alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen, zou je dit aan en uit moeten kunnen zetten...
Nee, ik ook (voorlopig) met keyboard. Maar wil nu wel snel een G25Roydriguez schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:59:
Ben ik de enige die dit spel met keyboard gaat spelen?
Ligt het aan mij of is de F1 op de Wii gewoon prul? Net wat gezocht op youtube en het zag er nog slechter uit dan een PS2 versie.u_nix_we_all schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:56:
[...]
Of een Wii met F1 2009. Is ook goed te doen om tegen elkaar te racen.
Zodra Codemaster de licentie kocht, wist ik het al. Ik had al een idee dat ze richting Grid gingen slaan.
Geweldige graphics, maar ook meer niet.
Ik kan al boze mails richting codemaster sturen. Mss dat ze dan via patch of eender wat voor een paar Microsoft points toch nog een splitscreen optie toevoegen.
Sturen gaat echt niet zo vloeiend moet echt snel me stuur hebben
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Ik heb em op de Wii. Het realisme is natuurlijk niet zo hoog, en de graphics matig. Maar het racen is wel degelijk goed uitgewerkt. Ik vind de races toch wel spannend, je moet goed opletten dat je niet afkort / anderen raakt want dan krijg je penalties. Als je niet constant op je hoede bent is je race zo voorbij, wat dat betreft moet je geduld hebben met inhalen, zeker op de krappere circuits.Mudi schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:05:
Ligt het aan mij of is de F1 op de Wii gewoon prul? Net wat gezocht op youtube en het zag er nog slechter uit dan een PS2 versie.
Ik ben zelf wel op sommige banen nogal wat sneller dan de AI, maar er zijn ook banen waar het behoorlijk gelijkwaardig is.
Dat is met alles uit qua hulpmiddelen neem ik aan? (belooft veel goedsPhusebox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:06:
Pff ik vind het best pittig, ben echt supervoorzichtig nu, zelfs met droog weer want je spint en crasht voordat je het weet.
[ Voor 17% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-09-2010 15:11 ]
Kleine kans dat de PC versie nu al ergens rond gaat circuleren..
Bij mij precies hetzelfde:Phusebox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:46:
Eerste indruk na een korte speelsessie; "heb ik hie nu zo lang op gewacht?"
Tweede indruk; "Jaaaaaa, gaaf. Slik."
Eindelijk de game waar ik als F1 gek al jaren op wacht, het ziet er niet alleen super uit, het speelt als een droom. Later meer details, ga nu even verder kwijlen.
De 1e speelcessie werkte de FFB niet helemaal goed van mijn fanatec Turbo S.
Uiteindelijk de juist settings gekozen en vanavond gaat de 46" Samsung aan, de geluids isolatie voor de deur, de z5500 Digital lekker hard en gaan met die banaan.
Ik speel em op de xbox totdat de pc versie binnen is.
Anoniem: 33436
Merk je nou eigenlijk verschil in physics tussen deze versie en de Gamescom versie? Want na de Gamescom hebben ze die kennelijk erg belangrijke physics update nog in het spel verwerkt.Phusebox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:06:
Pff ik vind het best pittig, ben echt supervoorzichtig nu, zelfs met droog weer want je spint en crasht voordat je het weet.
Er is geen PS2 versie van F1 2009. Wel een PSP versie, en die zijn vrijwel identiek qua graphics. (zoals veel op de Wii. de gameplay, met name met z'n tweeën, is wel in orde)Mudi schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:05:
[...]
Ligt het aan mij of is de F1 op de Wii gewoon prul? Net wat gezocht op youtube en het zag er nog slechter uit dan een PS2 versie.
F1 2009 was ook al van Codemasters.Zodra Codemaster de licentie kocht, wist ik het al. Ik had al een idee dat ze richting Grid gingen slaan.
Geweldige graphics, maar ook meer niet.
Ik snap niet wat je hier bedoelt ? Wat heeft MicroSoft ermee te maken ?Ik kan al boze mails richting codemaster sturen. Mss dat ze dan via patch of eender wat voor een paar Microsoft points toch nog een splitscreen optie toevoegen.
Maar ben wel met je eens dat het ontbreken van splitscreen multiplayer een gemis is.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
[ Voor 73% gewijzigd door PromoX op 21-09-2010 17:04 ]
Laatste 4 rondes werd ik opgejaagd door Liuzzi, en mijn banden waren zo goed als op. Dan voel je echt druk en ben je blij als je die plek kan vasthouden.
Waar had je de AI op staan?Phusebox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:44:
Poeh eerste career race voltooid op 40%, professional in de Lotus. Gefinished als 12e, dus denk dat de AI een stapje omhoog moet.
Laatste 4 rondes werd ik opgejaagd door Liuzzi, en mijn banden waren zo goed als op. Dan voel je echt druk en ben je blij als je die plek kan vasthouden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Professional, een na hoogste.
Had net zo'n pion tussen mijn voorvleugel vastzitten, haha, grappig.
Wat betreft sim gevoel, het is er wel, maar je wordt minder snel afgestraft. Ik vind het een goede mix, denk 70% sim, 30% arcade als ik een slider moest zetten voor mijn gevoel.
[ Voor 32% gewijzigd door PromoX op 21-09-2010 17:05 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Ik weet dat er geen 2009 versie op de PS2 is, ik bedoelde daarmee terug naar Formula one 2006 van EA sports op de PS2 en niet de F1 2009 van Codemaster.u_nix_we_all schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:33:
[...]
Er is geen PS2 versie van F1 2009. Wel een PSP versie, en die zijn vrijwel identiek qua graphics. (zoals veel op de Wii. de gameplay, met name met z'n tweeën, is wel in orde)
[...]
F1 2009 was ook al van Codemasters.
Ik wou hem voor de xbox 360 kopen en mss dat Codemaster via Microsoft points (geld op de xbl) de multiplayer via splitscreen toch nog zou vrijgegeven.[...]
Ik snap niet wat je hier bedoelt ? Wat heeft MicroSoft ermee te maken ?
Maar ben wel met je eens dat het ontbreken van splitscreen multiplayer een gemis is.
Met de splitscreen multiplayer kon je eigenlijk nog een geweldige careermode maken met 2 rijders.
Jammer dat het er niet bijzit.
Nu maar wachten dat het goedkoper wordt
Mn eng. zegt steeds probeer setup van je teammeat maar hoe?
Anoniem: 271048
Hoe stel je de AI eigenlijk in?Phusebox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:00:
[...]
Wat betreft sim gevoel, het is er wel, maar je wordt minder snel afgestraft. Ik vind het een goede mix, denk 70% sim, 30% arcade als ik een slider moest zetten voor mijn gevoel.
Ik haal met een Virgin een Renault in zeg maar...
Dus mocht iemand interesse hebben in één van deze, DM even dan komt hij naar je toe.
BTW: Geweldig wat een game!
Las in een review dat het verschil tussen professional en expert erg groot was en dat ze liever hadden gehad dat daar nog een stap tussen zat. Ben benieuwd!Phusebox schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:00:
[...]
Ik wil hem best wel, maar neem aan dat dit niet gratis is?Raimon89 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:11:
Door een misverstand met mijn liefhebbende moeder zit ik nu ineens met 2 exemplaren voor de PS3..
Dus mocht iemand interesse hebben in één van deze, DM even dan komt hij naar je toe.
BTW: Geweldig wat een game!
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Ok... moeilijker dan bijvoorbeeld in Forza? Een stuurtje in de woonkamer bij de bank zie ik toch niet echt zitten, en forza 3 was nog wel te doen met de controller...marijnhak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:42:
Eerste practice aan het doen. Prachtig spel, maar met controller redelijk lastig goed te doseren qua gas, remmen en insturen. Pittig dusmaar zo gaaf!!
Anoniem: 376243
Madcatz Wireless Racing Wheel Xbox 360 is alleen vibration ondersteund volgens Xboxhome.nl toen ik daarnaar informeerde. Op hun website stond n.l het stuur al als pre-order te koop.Harrie schreef op maandag 20 september 2010 @ 22:24:
[...]
Hmm, intressant... Hij staat iig nog op de site van de fabrikant, dat is al iets. Voorheen had je ook nog de logitech drivefx, maar die is dus niet meer leverbaar...
Jammer dus geen betaalbaar FFB stuur voor de Xbox360.
Ik wilde wachten op dit stuur om op de Xbox te spelen maar nu koop ik morgen de DVD PC versie wel.
Had nog een PC FFB stuurtje.
Ga overstappen naar een playstation 3 zodat ik met een fatsoenlijk stuurtje op een console kan racen.
Zag trouwens vandaag de PC DVD uitgepakt worden op de toonbank van een winkel tezamen met de PS3 en Xbox360 versies.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 376243 op 21-09-2010 17:58 ]
Zelfs met aids aan heb ik inmiddels grindbakken gezien

Sta nu 16de in FP1 met de Lotus
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Ik weet niet wat je budget is maar van fanatec heb je goede stuurtjes voor de xboxAnoniem: 376243 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:56:
[...]
Madcatz Wireless Racing Wheel Xbox 360 is alleen vibration ondersteund volgens Xboxhome.nl toen ik daarnaar informeerde. Op hun website stond n.l het stuur al als pre-order te koop.
Jammer dus geen betaalbaar FFB stuur voor de Xbox360.
Ik wilde wachten op dit stuur om op de Xbox te spelen maar nu koop ik morgen de DVD PC versie wel.
Had nog een PC FFB stuurtje.
Ga overstappen naar een playstation 3 zodat ik met een fatsoenlijk stuurtje op een console kan racen.
Zag trouwens vandaag de PC DVD uitgepakt worden op de toonbank van een winkel tezamen met de PS3 en Xbox360 versies.
voor 229 euro ex verzenden
http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/index.php?cPath=21
NOT included but available optional:jajoh schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:14:
[...]
Ik weet niet wat je budget is maar van fanatec heb je goede stuurtjes voor de xbox
voor 229 euro ex verzenden
http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/index.php?cPath=21
* Pedals
* Shifter set
* RF dongle for PlayStation®3 and PC compatibility
Pedalen lijken me wel nuttig...
Oke volgende keer ff wat verder kijken :ApOE schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:17:
[...]
NOT included but available optional:
* Pedals
* Shifter set
* RF dongle for PlayStation®3 and PC compatibility
Pedalen lijken me wel nuttig...
Maar met de clubsport padels heb je wel een vet setje. Beter dan g27 en niet heel veel duurder.
Maar goeie game had high hopes en het is ook allemaal redelijk goed uitgekomen :-)
Nu aan de slag in de career mode
Dit topic is gesloten.
Loze reacties met betrekking tot de bestelling/aankoop van de game hebben hier niets te zoeken. Doe je dit toch kan je dit een ban opleveren.