Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Damn, weer eens naar vodafone gebeld en ze kunnen mijn order niet omdraaien naar een DHD zonder 360. Simpelweg omdat ze die optie er niet tussen zien staan.
Daarnaast wist deze verkoper me te vertellen dat ik de 360 troep er niet zomaar af kan gooien, dus dat wordt moeilijk doen met custom roms en dergelijken.
Ik zou het op prijs stellen als de mensen die ook via vodafone hebben besteld en een normale DHD krijgen daar even een screenshot van zouden kunnen maken. Ik wil namelijk toch nog even moeite doen om een normale te krijgen, maar dan moet ik die verkopers wel in hun hoofd kunnen krijgen dat het ook daadwerkelijk mogelijk is.

Mijn order:
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/3778/orderinformatie.png

Ik las dat er mensen waren die niet konden inloggen op hun orderstatus, maar daar heb ik geen problemen mee. Is het misschien mogelijk dat jullie op Vodafone Zakelijk proberen in te loggen? Probeer hier eens in te loggen, dat werkt bij mij gewoon: https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp

[ Voor 23% gewijzigd door vinnieminnie op 08-10-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Kan nog steeds niet inloggen om mijn status te bekijken, blijf deze melding houden:

Er is iets mis gegaan:
Sorry, er ging even iets mis. Probeer het later nog eens.

Update: Ook na het verwijderen van cookies, tijdelijke bestanden e.d.

[ Voor 17% gewijzigd door Magicjjk op 08-10-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Maar zo ziet mijn bevestigingsmail eruit:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wijzigingsdatum abonnementsvorm 07-10-2010

Artikelen Aantal Prijs

HTC Desire HD 1 € 0,00
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus bij mij gaat het echt om een Desire HD, zonder 360

Weet wel dat Vodafone bestelling niet kan wijzigen, je zal de huidige bestelling moeten annuleren en dan opnieuw je bestelling plaatsen. Blijkt niet mogelijk te zijn in het systeem waar Vodafone mee werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
En je hebt die gewoon via de telefoon rechtstreeks bij vodafone besteld? Erg vreemd... Mijn bevestigingsmail ziet er overigens zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/2909/orderbevestiging.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrijgDeMeuk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 18:11
Woensdag bij Dixons besteld. Dag later leverdatum aangepast naar 9 november. Heb er maar even een mailtje voor uitgestuurd, want ik verwacht dat de Desire HD elders wel eerder te leveren/verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

vinnieminnie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:55:
Daarnaast wist deze verkoper me te vertellen dat ik de 360 troep er niet zomaar af kan gooien, dus dat wordt moeilijk doen met custom roms en dergelijken.
Is het niet gewoon een kwestie van de officiële ROM van de HTC site af te halen en die te flashen? Dan hoef je niet te rooten ed. volgens mij.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
vinnieminnie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:27:
En je hebt die gewoon via de telefoon rechtstreeks bij vodafone besteld? Erg vreemd... Mijn bevestigingsmail ziet er overigens zo uit:
[afbeelding]
Ik heb het volgende beeld:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/mMLnA.jpg

Dus ik neem aan dat dit goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:44

martjah

Appel

Misschien niet het juiste topic maar ik vraag het toch hier omdat het mij niet duidelijk is.

Als jullie een abonnement verlengen gaat het nieuwe abonnement meteen in ?
Dus stel:
Abonnement 1: 1 jaar €20 p/m en 1 jaar €40 p/m
je verlengt het abonnement 4 maanden van te voren en zoals ik uit jullie verhalen begrijp, gaat dit meteen in.

Stel je kiest dan een cheap ass abonnement
Wordt het dan: 1 jaar €10 p/m en 1 jaar €15 p/m

Wordt het dan uiteindelijk in totaal (als je niet nog eens zou verlengen):
1 jaar €20 p/m
8 maanden €40 p/m
1 jaar €10 p/m
1 jaar + 4 maanden €15

Dit zou dan toch heel krom zijn omdat je dan indirect onder je oude (veel hogere maandprijs) uit komt?
Het lijkt me dan toch logischer als eerst je oude afloopt en dan pas je nieuwe abbo in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Kan het soms zijn dat jullie de normale DHD krijgen, omdat jullie je abonnement verlengen? Of zijn jullie ook nieuwe klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Ik krijg de normale DHD en heb inderdaad verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
vinnieminnie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:02:
Kan het soms zijn dat jullie de normale DHD krijgen, omdat jullie je abonnement verlengen? Of zijn jullie ook nieuwe klanten?
Ik verleng me abbonnement maar lijkt me sterk dat het daar aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
funk80 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:49:
[...]

Dat is niet goedkoper als je op verlengen klikt....
Dan www.castle-e.nl
Maar een goedkope shop zoeken ga ik niet voor jan-en-alleman doen...U understand...

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Net Typhone.nl gebeld. Ik heb daar een pre-order gedaan. En ik vroeg wanneer ze de Desire HD verwachten. De vriendelijke man wist met een behoorlijke zekerheid te zeggen dat ze hem a.s. maandag verwachten.

Ook is de prijs op Typhone.nl gedaald van 525 euro naar 515,48 euro. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lauw8 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:31:
Net Typhone.nl gebeld. Ik heb daar een pre-order gedaan. En ik vroeg wanneer ze de Desire HD verwachten. De vriendelijke man wist met een behoorlijke zekerheid te zeggen dat ze hem a.s. maandag verwachten.

Ook is de prijs op Typhone.nl gedaald van 525 euro naar 515,48 euro. :D
Ik had Typhone van de week een paar keer aan de lijn, maar echt geloofwaardig zijn ze niet.
Maandag zeiden ze aan de telefoon dat ze de telefoon al op voorraad hadden! En op de mail zeiden ze dat ze de telefoon 100% zeker op dinsdag binnen zouden krijgen. Beide dingen klopten niet.
Daarna zeiden ze dat ze het toestel donderdag (gisteren) zouden hebben, maar aan de telefoon zeiden ze gisteren dat het nog twee weken zou duren.

Ik heb dus weinig vertrouwen in de beloftes en uitspraken van Typhone. Volgens mij jagen ze op onze handtekening onder een contract en melden dan dat de levering vertraagd is. Typhone is daar niet de enige in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Laatst online: 14:07
@Magicjjk

Mail ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://files.danhof.org/VF_1.png

Foutmelding bij opvragen orderinfo op jouw link
Afbeeldingslocatie: http://files.danhof.org/VF_2.png

[ Voor 10% gewijzigd door Clock op 08-10-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Zou het misschien mogelijk zijn dat Vodafone alleen de 360 versie verkoopt, maar dat bij de mensen die verlengen niet vermeld? Dit is al eerder ongeveer het geval geweest met de normale Desire, daar stond ook 360 niet bij vermeld.
Het probleem is dat de Vodafone verkopers niet kunnen zien of het er nou wel of niet bij zit, dus zeker weten doen we het niet, totdat men hun mobieltjes ontvangt.

EDIT: Ik begrijp er niet veel meer van, maar mijn bestelling is spontaan verandert naar een normale DHD :') Ik bel nog wel even voor een bevestiging.
Ze hebben iig een aantal dingen verandert wat betreft de DHD, want de DHD360 staat ook niet meer in hun lijst van mobieltjes.

[ Voor 26% gewijzigd door vinnieminnie op 08-10-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Voor wat het waard is ik heb het dubbel gechecked met de persoon aan de telefoon en die zei dat ze niet eens een HD met 360 hadden.
Alleen de Desire, Desire 360 en Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

martjah schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:57:
Als jullie een abonnement verlengen gaat het nieuwe abonnement meteen in ?
Nee, je huidige abonnement loopt gewoon door tot de datum dat die verloopt. Daarna gaat het nieuwe abonnement automatisch in.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 13:18
ja ik weet dus niet wat het slimste is...

nu pre-orderen bij 1 van de winkels, of wachten tot hij daadwerkelijk leverbaar is. Zie mezelf er wel voor aan namelijk om net de verkeerde shop uit te zoeken; zo eentje waarbij de DHD pas 2 weken later leverbaar is als bij andere toko's. :P

Maar aan de andere kant ben ik bang dat als ik nu niet pre-order, ik moet wachten op een 2e batch omdat de eerste lading al gelijk gereserveerd is bij de release.

(gaat trouwens om een los toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Afbeeldingslocatie: http://i844.photobucket.com/albums/ab8/ToiletP/Schermafbeelding2010-10-08om193149.png

15-10 bij Salland verwacht :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Mijn bestelling van de DHD360 is opeens omgezet naar de normale DHD, zonder bevestiging of zoiets dergelijks.
Op de webshop van vodafone staat nu ook geen DHD360 meer, maar juist wel de normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
Clock schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:13:
Zoals ik een pagina terug vermelde heb ik na telefonisch contact met Vodafone mijn abonnement verlengd met een Bel+Sms+Web 275 bundel, waarbij ik het eerste jaar 27,50 en het tweede jaar 32,50 zou betalen (icm met een gratis DHD). Ik had echter met de verkoper ingestemd dat hij mij dit aanbod tevens per mail zou toezenden, echter stond er in dat mailtje niks over het lagere maandbedrag in het tweede jaar.

Conversatie met Vodafone:

[...]

[...]

[...]

Tips?
Vervolg:
Geachte heer Clock,

Ik heb u duidelijk verteld dat de abonnementsvorm van BSW275 het tweede jaar 39,50 bedraagt.

Mocht u hier van af willen zien of een ander abonnement uitzoeken dan kan dat vooralsnog gewijzigd worden naar uw eigen idee. Bijvoorbeeld een BSW200 abonnement is een stukje goedkoper, namelijk: Van 34,50 (2de jaar) voor 22,50 (1ste jaar).

Met vriendelijke groet,

Adviseur Vodafone Consumer
Geachte heer ***,

Dan suggereer ik dat u 2 minuten de tijd neemt om de opname van het gesprek op 05-10-2010 13:56 terug te luisteren. U heeft mij namelijk tot 3 maal toegezegd dat ik het tweede jaar 32,50 zou betalen.

Ik heb geen interesse in een lagere belbundel of een ander abonnement zoals u suggereert. Ik heb contact opgenomen met Vodafone om tegen een gunstig aanbod mijn abonnement te verlengen, u heeft mij een goed aanbod gedaan die ik heb geaccepteerd. Ik houd u/Vodafone aan de overeenkomst die ik telefonisch met u/Vodafone heb afgesloten. Overeengekomen is: Bel+Sms+Web 275 bundel, 1e jaar voor €27,50, 2e jaar voor €32,50 icm een gratis HTC Desire HD en geactiveerde SMS verdubbelaar.

Nogmaals, mocht u zich dit niet kunnen herinneren, suggereer ik dat u het gesprek terug luistert. Overigens is de BSW275 bundel icm de Desire HD voor nieuwe klanten €25,50/€39,50. Ik mag aannemen dat bestaande klanten op zijn minst dezelfde aanbieding als nieuwe klanten krijgen, alleen daarom al zou ik nooit ingestemd hebben met €27,50/€39,50.

In afwachting van uw reactie,
Clock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 13:13
Zojuist verlengd bij Telfort:
"Hartelijk dank voor uw reservering van de HTC Desire HD. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 23-10-2010."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Geef het gewoon op. Hij heeft een fout gemaakt. Denk je nou echt dat ze bij VF hogerop akkoord gaan met jouw eis omdat een werknemer telefonisch een foutieve prijs heeft doorgegeven?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:53:
[...]

Geef het gewoon op. Hij heeft een fout gemaakt. Denk je nou echt dat ze bij VF hogerop akkoord gaan met jouw eis omdat een werknemer telefonisch een foutieve prijs heeft doorgegeven?
Tsja, het is zijn woord tegen het mijne, lastige strijd. Echter zou ik graag hebben dat hij de fout toegeeft (ipv mij als idioot af te spiegelen) en mij op zijn minst hetzelfde aanbod doet als nieuwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Het lijkt me een gevalletje het onderste uit de kan willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
Totaalgeflipt schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:59:
Het lijkt me een gevalletje het onderste uit de kan willen halen.
Waarom vind je dat? Het voordeel is 2,50 per maand, totaal 60 euro. Is het zo gek om een dergelijk aanbod te geloven? Dit is geen kwestie van een compleet verkeerd geprijsd artikel zoals destijds met die LCD tv's voor de prijs van de steun ed.

Is het zo gek om hetgeen mondeling afgesproken is te zien als bindend? Energiecontracten worden tegenwoordig ook zo afgesloten, dan accepteer te toch ook niet dat ze na een jaar ineens andere prijzen gaan rekenen dan afgesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gek is het niet. Onrealistisch wel. Een bedrijf bepaalt gewoon een prijs en als je verkeerd bent voorgelicht door een verkoper, heb je het recht de koop te ontbinden. Niet om de koop voor die verkeerde voorwaarden af te dwingen. Als een verkoper in een t-for-telecom winkel zich vergist in een abonnementsprijs van Vodafone, kan jij ook niet die prijs bij de kassa afdwingen. Hooguit die koop ongedaan laten maken.

Het is wat anders als Vodafone die een prijs op de site zet, die prijs bevestigt (en daarmee de koop sluit) en er dan op terug komt. Dan heb je wel recht op die prijs. Want dan is de koop ook voor die prijs gesloten. Nu ben je gewoon verkeerd voorgelicht door een verkoper. Dat is een fout waarvoor je Vodafone niet aansprakelijk kan stellen.

Dat gaat je dus niet lukken. Ik kan me hooguit voorstellen dat je het vervelend vindt dat die verkoper de fout bij jou legt.

[ Voor 36% gewijzigd door JvS op 08-10-2010 20:21 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
vinnieminnie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:37:
Mijn bestelling van de DHD360 is opeens omgezet naar de normale DHD, zonder bevestiging of zoiets dergelijks.
Op de webshop van vodafone staat nu ook geen DHD360 meer, maar juist wel de normale.
Bij mij inderdaad ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Vodafone heeft wel een matige site. Als ik inlog, en op "Het is tijd om te verlegen" druk, zie ik vervolgens een overzichtscherm met beschikbare telefoons waaronder ook de D-HD. Als ik dan naar het volgende scherm ga, wil ik bij "Kies een telefoon" de D-HD selecteren, staat hij helemaal niet meer op het scherm 8)7

Moet ik het toch telefonisch doen, terwijl het abonnement nog op naam van mijn vader staat. Ik vraag me dus af of ik morgen gewoon kan bellen en doen alsof ik hem ben (ik weet tenslotte alles wat ze kunnen vragen), of dat ik moet wachten tot hij thuiskomt en pas maandag kan bellen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 23:01:
Vodafone heeft wel een matige site. Als ik inlog, en op "Het is tijd om te verlegen" druk, zie ik vervolgens een overzichtscherm met beschikbare telefoons waaronder ook de D-HD. Als ik dan naar het volgende scherm ga, wil ik bij "Kies een telefoon" de D-HD selecteren, staat hij helemaal niet meer op het scherm 8)7

Moet ik het toch telefonisch doen, terwijl het abonnement nog op naam van mijn vader staat. Ik vraag me dus af of ik morgen gewoon kan bellen en doen alsof ik hem ben (ik weet tenslotte alles wat ze kunnen vragen), of dat ik moet wachten tot hij thuiskomt en pas maandag kan bellen.
Mijn abonnement staat ook op naam van m'n moeder en die heeft nog nooit ook maar met een werknemer gesproken, en dan doe ik niet eens alsof. Zolang je alle gegevens maar hebt doen ze niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Update levertijd @ Smartphonestunts.nl : Verwachte levertijd : vanaf 3e week Oktober.

Stond tot voor kort Vanaf Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
We mogen met zijn allen nog even blijven wachten: nieuws: 'Google houdt release HTC Desire HD en Desire Z tegen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
^ Hierboven:

Heb 15 minuten geleden mijn D-HD telefonisch besteld via een verlenging van VF. De mevrouw aan de andere kant van de lijn wist mij te vertellen dat hij binnen 10 werkdagen geleverd kon worden (gisteren waren er weer 50 binnengekomen), dus interessant om te zien of dit doorgaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:01:
^ Hierboven:

Heb 15 minuten geleden mijn D-HD telefonisch besteld via een verlenging van VF. De mevrouw aan de andere kant van de lijn wist mij te vertellen dat hij binnen 10 werkdagen geleverd kon worden (gisteren waren er weer 50 binnengekomen), dus interessant om te zien of dit doorgaat :).
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat branded D-HD's wel op tijd geleverd kunnen worden, en unbranded D-HD's degene zijn met de vertraging. Bron kan ik zo een, twee, drie niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Maar de branded D-HD's worden niet meer verkocht, dus die vlieger gaat niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Sagaris schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 13:12:
[...]

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat branded D-HD's wel op tijd geleverd kunnen worden, en unbranded D-HD's degene zijn met de vertraging. Bron kan ik zo een, twee, drie niet terugvinden.
In de bevestigingsmail gaat het over een "HTC Desire HD", dus geen 360.

Maarja, denk dat speculeren op dit moment niet heel veel zin heeft. We wachten het gewoon af d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
flkrt schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:30:
Vandaag studentmobiel.nl gebeld voor de orderstatus van mijn Vodafone bel-sms-web 275 abbo dat ik samen met de Desire HD had afgesloten voor 30 euro per maand 2 jaar lang.
Kreeg dus te horen dat de abbo's worden aangevraagd als de telefoon leverbaar is.
Dit betekend dus 1e jaar 25 euro en 2e jaar 40 euro scheelt weinig maar toch een knaak per maand.
Vind ik toch wel vervelend en voelde de drang de kont tegen de krib te gooien.
Heb me beheerst maar vind toch dat ik "recht heb"op de 30 euro per maand prijs omdat ik daarvoor getekend heb.
Dus voor alle snelle bestellers die met smart wachten op de nieuwe lijn Desires hou er rekening mee dat je abbo's krijgt met de prijzen en acties die op moment van verschijnen van t toestel gelden, in ieder geval bij studentmobiel.nl.
Misschien was dit al in t forum vermeld maar ik had geen zin alles terug te lezen.
Bij voorbaat daar al excuses voor.
Hmm slechte zaak. Ik heb de mijne besteld bij GSMwijzer.nl en er staat duidelijk op het contract dat de korting geldt voor 24 maanden, evenals de 24 maanden gratis snel-internet, dus de gehele looptijd van het contract. Het contract valt onder de actie die liep tot 30 september. Ben blij dat ik het hier zwart op wit heb liggen

Net nog even ingelogd voor de status van m'n bestelling en er staat:
Bel+SMS+Web 350 2 jaar (€ 37,50 p.m.) ( ipv € 46,00 p.m.)

Vreemd gang van zaken bij Studentmobiel.nl, ik zou erg behoorlijk pissig over zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Demon_Eyez op 09-10-2010 14:29 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Inderdaad een raar verhaal van Studentmobiel.nl. Ik heb hier namelijk ook besteld op 26 september, B+S+W 200 voor 25 euro p.m. gedurende 24 maanden. In het contract waar mijn handtekening onder staat is dit ook duidelijk vermeld, evenals bij de orderstatus als ik inlog op de website.
Ik ga er dus vanuit dat ik betaal waarvoor ik getekend heb, anders is dit contractbreuk en dan wordt het wel heel simpel :-)

edit: eh ja oeps, september ipv oktober inderdaad :)

[ Voor 9% gewijzigd door Micr0mega op 09-10-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 02-09 09:17
Micr0mega schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:39:
Inderdaad een raar verhaal van Studentmobiel.nl. Ik heb hier namelijk ook besteld op 26 oktober, B+S+W 200 voor 25 euro p.m. gedurende 24 maanden. In het contract waar mijn handtekening onder staat is dit ook duidelijk vermeld, evenals bij de orderstatus als ik inlog op de website.
Ik ga er dus vanuit dat ik betaal waarvoor ik getekend heb, anders is dit contractbreuk en dan wordt het wel heel simpel :-)
oktober 2009 ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Meh, ik blijf het een raar verhaal vinden. Dat 360 gebeuren schijn je volgens de ene verkoper bij aankomst van je mobieltje te kunnen kiezen, maar volgens de andere verkoper staat het gewoon op je mobieltje en krijg je het er met geen mogelijkheid meer vanaf.
En de meeste verkopers kunnen je niet vertellen of het er nou wel of niet op zit.
Andere verkopers zeggen dat ze gisteren 30 DHD's op vooraad kregen, terwijl mijn verkoper daar niks vanaf weet.
Ik ben benieuwd wanneer en wat voor mobieltje ik nou uiteindelijk krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Inderdaad een raar verhaal van Studentmobiel.nl. Ik heb hier namelijk ook besteld op 26 september, B+S+W 200 voor 25 euro p.m. gedurende 24 maanden. In het contract waar mijn handtekening onder staat is dit ook duidelijk vermeld, evenals bij de orderstatus als ik inlog op de website.

Same here, ik was van plan om begin volgende week even te bellen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Zie babyxl in "HTC Desire HD"
babyxl schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:20:
Update 16:13: HTC Benelux-directeur Mark Moons ontkent via Twitter dat de release in Nederland is uitegesteld en verwacht de eerste leveringen van de Desire HD volgende week. Volgens een tweet eerder deze week komt de Desire Z in de tweede helft van oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat die zelfde Moons die eerder de Froyo update heeft aangekondigd die niet kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:53:
Is dat die zelfde Moons die eerder de Froyo update heeft aangekondigd die niet kwam?
The one and only.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Tja... Ik denk dat we gewoon af moeten gaan op de data van de telecom providers. In het beste geval krijgen we het toestel toch uitgeleverd op die datum :)

Die Mark Moons zegt het allemaal wel zo leuk, maar zijn voorspellingen zijn nou niet altijd even betrouwbaar.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Laatst online: 08-09 18:33
Vandaag telefonisch besteld bij Vodafone. Na de vraag of er vodafone 360 software opstond was het antwoord zonder twijfel nee. Staat geen vodafone 360 software op en is simlock vrij.

Levertijd die ze me gaf was 5 tot 10 werkdagen. Nu maar duimen met zijn allen dat het niet veel later word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:44
Ik heb hem vandaag ook telefonisch besteld bij Vodafone met een bel+sms+web 200 abonnement. Ideaal dat ik mijn huidige abonnement gewoon kan omzetten in het nieuwe met de DHD en het nummer behoud (was al bij vodafone).

Levering binnen 10 werkdagen! Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flkrt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2024

Ja eigenlijk krijg ik ook steeds meer zin om het maar eens er op aan te laten komen... |:(
Maar als ze me een 16GB microSD-tje geven voor het breken van beloften ben ik denk ik ook blij. :Y
Maar ik heb natuurlijk ook alle papieren waarop staat dat contract ontvangen is op 30-9 en dat de provider de nummerbehoud moet goedkeuren enz.
Maar ik heb het goed gedaan alles netjes ingevuld enz want ik voelde aan mijn water dat dit een goede aanbieding was en dat er na 1 oktober wel weer wat ingeleverd zou worden door ons bellers.
Dus snel alles geregeld dacht ik.
Nu kreeg ik dus 1 keer telefonisch te horen dat het niet door ging.
Denk dat het tijd wordt even wat netjes geschreven dringende en in latere mails wat dreigendere toon aan te slaan.
Heb zelf een tijdje dat soort mails mogen beantwoorden en geef het toe dat het ook wel leuk is om deze dan te mogen schrijven (just for the fun of it)
En studentmobiel neemt denk ik niet alle gesprekken op en of ze alles in klantenfiles opschrijven wat er gezegd wordt betwijfel ik ook.
Dit in tegenstelling tot de grote jongens als T-mobile Vodafone enz.
Zal dus morgen een mailtje gaan typen om toelichting van mijn orderstatus diie blijft hangen op contract ontvangen en hoe het nu zit....

Wordt vervolgd, jullie horen nog van mij!
Wordt zo bijna een shopreview ben ik bang (goed voor mijn Karma! *O* )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Hmm ik kreeg vanmiddag deze email...

Geachte mavaee,

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 07-10-2010 heeft ordernummer: xxxxxxxx.

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover.  Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? In de Help van de  Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
mavaee schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:42:

Geachte mavaee,

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover.  Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Vodafone
Standaard mailtje. Onvoorziene reden? dikke lul... toestel is gewoon nog niet uit! En ze zien waarschijnlijk dat ze al een tekort hebben om aan iedereen te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
mavaee schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:42:

Geachte mavaee,

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 07-10-2010 heeft ordernummer: xxxxxxxx.

Heeft u nog vragen? In de Help van de  Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone
Diezelfde e-mail kreeg ik op 6 oktober over mijn bestelling van 5 oktober. Vreemd dat ze je dat dus niet vertelden op 7 oktober toen je de bestelling deed, want ze wisten het de dag ervoor dus al.

@Funfair: Lijkt me stug, aangezien ze mij dat ook vertelden en ik heb hem de dag dat hij op de site kwam al besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door vinnieminnie op 09-10-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
  • Laatst online: 30-08-2024
Eerste leveringen van de Desire HD worden volgende week verwacht volgens Mark Moons.
Mark Moons is country manager voor HTC benelux en noemt dit op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Laatst online: 12-09 15:28
Ik heb HTC Nederland eens direct een bericht gestuurd via htc.com of hun misschien duidelijkheid kunnen geven wanneer het toestel geleverd gaat worden aan de winkels. ik kreeg dit terug

Beste Jamie Visser,

Ik kan u hier helaas geen antwoord op geven omdat wij het zelf ook nog niet weten.

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer 10NLC*.

Met vriendelijke groet,

toch raar dat ze dit zelf geneens weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Deze Tweakert schijnt 'm al te hebben: V&A aangeboden: HTC Desire HD Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Oeps verkeerde topic 8)7

[ Voor 94% gewijzigd door JeeVee op 10-10-2010 13:50 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeVee schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:38:
*O* Er is inderdaad een nieuwe HTC ROM 3.14 voor de HD2 *O*

Voor wie niet kan of wil wachten: Op de XDA-site (HD2 sectie) is de nieuwe HTC ROM met verschillende talen te dowloaden. Ook de NL-versie is beschikbaar. Installeren op eigen risico, lees de hele ‘draad’ goed door! :N

Het betreft ROM-versie 3.14 of voluit “RUU_Leo_S_HTC_3.14.412.1_Radio_15.42.50.09U_2.14.5 0.04″ ga naar http://208.100.42.21/showthread.php?t=793827 en selecteer NLD voor de Nederlandse versie. De release datum schijnt 23 oktober (2010) te zijn?! Daarom wellicht nog niet op de HTC-site.

Mijn advies is wacht tot na 23 oktober en download dan via de HTC-site :Y
Verkeerde topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hij zal hem wel besteld hebben en willen verkopen. Ik overweeg om dat ook te doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

JvS schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:50:
[...]

Hij zal hem wel besteld hebben en willen verkopen. Ik overweeg om dat ook te doen :).
Waarom zou je dat doen dan? Ik vraag mij altijd af of er serieus mensen op af komen. Ook op MP bijvoorbeeld, je wordt dood gegooid met toestellen die praktisch nieuwprijzen aangeboden worden.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de mensen die al hebben, of overwegen de HD te bestellen.

Vriend van mij heeft Vodafone, met als reden dat zij (3x zo snel) beter internet bieden dan andere aanbieders....maar op een aantal sites, consumentendienst, marketingfacts enzo hebben ze de snelheden van mobiel internet getest en kwam vodafone als TRAAGSTE naar voren in de results...

Vraag me nu dus af welke provider het beste bied qua prijs en internet snelheid....want de opgegeven snelheid kan dus tot 80% afwijken van de echte snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:28:

Vriend van mij heeft Vodafone, met als reden dat zij (3x zo snel) beter internet bieden dan andere aanbieders....maar op een aantal sites, consumentendienst, marketingfacts enzo hebben ze de snelheden van mobiel internet getest en kwam vodafone als TRAAGSTE naar voren in de results...

Vraag me nu dus af welke provider het beste bied qua prijs en internet snelheid....want de opgegeven snelheid kan dus tot 80% afwijken van de echte snelheid.
show me the test :>

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

babyxl schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:01:
[...]

Waarom zou je dat doen dan? Ik vraag mij altijd af of er serieus mensen op af komen. Ook op MP bijvoorbeeld, je wordt dood gegooid met toestellen die praktisch nieuwprijzen aangeboden worden.
Geen idee, je moet natuurlijk minstens 10% onder de nieuwste nieuwprijs zitten. Ik heb nu twee weken geen internet op m'n mobiel en vind het eigenlijk wel redelijk ok. Kan het geld goed voor dingen gebruiken die misschien harder nodig zijn en krijg de telefoon bijna gratis :).

In het begin kan je mogelijk nog profiteren van een matige leverbaarheid en early adaptors die hem perse willen hebben :).

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 10-10-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lcount schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:44:
[...]

een bron is van 2006 en de ander van mei 2009???

het is ondertussen al bijna 2011.. Dusja |:(
heb je wel gelijk in....maar denk niet dat ze nu 1.5 jaar later wel opeens alle maal geven wat ze zeggen...dus blijft relevant met draadloze verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Ik wil graag mijn huidige Supersim Only van Telfort die verloopt verlengen, echter kan ik dit pas vanaf 19 oktober...
De kosten van een eenjarig verlengen van een abbo is goedkoper dan een nieuw 1jarige abbo met de Desire HD (toch?).... Kan namelijk alleen bekijken hoeveel de Desire HD kost bij een nieuw 1 jarig abbonement en dit is dan tussen de 300 - 500 euro

Is de telefoon wel goedkoper als je verlengt voor 1 jaar... hoeveel duur is het toestel dan?

Ik kan momenteel niet gebruik maken van het verlengen van abbo functie dit kan ik pas vanaf de 19de.... mijn vraag is dus kan ik mijn abbonement met 1 jaar verlengen met een Desire HD en is deze dan gratis/goedkoper dan een nieuwe 1 jarig abbo bij telfort??

[ Voor 34% gewijzigd door P-Nut op 11-10-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:45
[message=34828925,noline]mijn vraag is dus kan ik mijn abbonement met 1 jaar verlengen met een Desire HD en is deze dan gratis/goedkoper dan een nieuwe 1 jarig abbo bij telfort??
Dat kan je beter aan Telfort vragen.
Ligt aan je belgedrag, bundelhoogte, minuten over je bundel, etc.
Maar bij een éénjarig abbo, denk het niet, of je moet dusdanig veel betalen per maand dat hij gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf, als ik één jaar abonnement + een jaar sim-only met hetzelfde aantal minuten e.d. neem dan ben ik in totaal veel minder kwijt dan als ik gewoon een tweejarig abonnement neem 8)7
babyxl schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:01:
Ik overweeg dat ook te doen omdat ik een Desire Z wil, maar die niet door Telfort geleverd wordt. Zo kan ik dus het voordeel dat je bij verlengen krijgt niet pakken. Dat neem ik liever een Desire HD die ik voor geld verkoop, om zo zelf de Z te kunnen kopen. Voordeel voor mij en toch een Desire Z.
Source90 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 01:13:
Maar bij een éénjarig abbo, denk het niet, of je moet dusdanig veel betalen per maand dat hij gratis is.
Bij verlengen kan je bij Telfort prijzen krijgen die richting de prijzen van een tweejarig abonnement gaan, maar dan dus met een abonnement van één jaar. Dat vertelde Telfort mij in ieder geval toen ik ze laatst belde. Geen dikke korting per se, maar dus een kortere duur als voordeel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 15:33
Source90 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 01:13:
[...]
Ik heb ook bij Telfort verlengd, gekozen voor de DHD met een abbo + internet van 2 jaar, eerste jaar 10 euro in de maand, 2e jaar 20 euro in de maand en aan de deur betaal ik 29 euro voor het toestel.
Op deze manier betaal ik 120+240+29=369 euro over 2 jaar voor het abbo terwijl het toestel alleen al +/- 500 euro kost, dat vindt ik wel een goede deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KilljoyNL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 07:05:
[...]

Ik heb ook bij Telfort verlengd, gekozen voor de DHD met een abbo + internet van 2 jaar, eerste jaar 10 euro in de maand, 2e jaar 20 euro in de maand en aan de deur betaal ik 29 euro voor het toestel.
Op deze manier betaal ik 120+240+29=369 euro over 2 jaar voor het abbo terwijl het toestel alleen al +/- 500 euro kost, dat vindt ik wel een goede deal :)
WoW dat is een mooie deal.
Hoeveel belminuten heb je dan?

Ik heb een nieuwe Vodafone Bel + Sms + Web 200 a 25 pm/2jr +39€ voor de HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:28:

Ik zou naar KPN/Hi kijken, die hebben naar mijn ervaring de beste dekking en het beste netwerk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:35:
[...]

Ik zou naar KPN/Hi kijken, die hebben naar mijn ervaring de beste dekking en het beste netwerk.
oke thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Raar dat een hoop shops nu 27/29 okt en een paar 7 november aangeven. Mark Moons ? (HTC NL ?) zegt deze week :P

[ Voor 6% gewijzigd door PCJR op 11-10-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
grr.. die levertijden are driving me nuts :+

Heb hem vrijdag besteld @ Salland. Los toestel. Nu maar wachten.. en wachten.. en refreshen, en wachten.. salland staat zelfs al als startpagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
wout1976 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 21:37:
Eerste leveringen van de Desire HD worden volgende week verwacht volgens Mark Moons.
Mark Moons is country manager voor HTC benelux en noemt dit op Twitter.
Maar als het er 5 of 10 per retailer zijn, zijn we snel klaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:39
RonaldM schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:08:
[...]
Maar als het er 5 of 10 per retailer zijn, zijn we snel klaar ;-)
Denk dat je er wel van uit mag gaan dat het dan om wat grotere aantallen gaat, schiet anders totaal niet op lijkt me.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 12-09 16:00
JeroenC87 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:40:
[...]

Denk dat je er wel van uit mag gaan dat het dan om wat grotere aantallen gaat, schiet anders totaal niet op lijkt me.. :/
Het lijkt me dat er of er gewoon geleverd gaat worden (in grote aantallen) of dat er helemaal niet geleverd gaat worden. Het uitstel van de HTC Desire HD heeft toch te maken met dat Google de telefoon nog niet goed gekeurd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 15:33
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:25:
[...]

WoW dat is een mooie deal.
Hoeveel belminuten heb je dan?

Ik heb een nieuwe Vodafone Bel + Sms + Web 200 a 25 pm/2jr +39€ voor de HD
Het abo is de helft voor bellen, de helft voor internet, dus 10 euro bellen, wat goed is want ik bel toch niet zo veel.
Of ze moeten bij Telfort opeens terugkrabbelen, maar ik ga er vanuit dat dit niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
ThijsWTF schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:51:
[...]

Het lijkt me dat er of er gewoon geleverd gaat worden (in grote aantallen) of dat er helemaal niet geleverd gaat worden. Het uitstel van de HTC Desire HD heeft toch te maken met dat Google de telefoon nog niet goed gekeurd heeft?
Volgens mij wel ja, maar volgens de HTC Topman die er al een keer goed naast zat, zouden ze wel geleverd gaan worden. Ik hoop stiekem dat ze week 43 binnen komen. Bij Hi staat nog altijd 22-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
Zojuist via de klantenservice van Vodafone mijn abbo verlengt. Bij een bel-sms-internetbundel 200 was de Desire HD gratis.

De Desire HD was zonder 360 software van Vodafone. De verkoopster liet zich ontvallen dat Vodafone op het moment nog 73 Desire HD's tot zijn beschikking had. De telefoon wordt binnen 5 werkdagen thuis afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:39
Dutchrevenge schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:04:
Zojuist via de klantenservice van Vodafone mijn abbo verlengt. Bij een bel-sms-internetbundel 200 was de Desire HD gratis.

De Desire HD was zonder 360 software van Vodafone. De verkoopster liet zich ontvallen dat Vodafone op het moment nog 73 Desire HD's tot zijn beschikking had. De telefoon wordt binnen 5 werkdagen thuis afgeleverd.
Kan het me haast niet voorstellen, maar zo mooi zijn als het klopt.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:58
Dutchrevenge schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:04:

Zodra je bestelt heb krijg je meteen een mail dat je bestelling vertraasgt is :-( Of je moet een DESIRE binnen gaan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Heb net zelf ook even vodafone gebeld die geven aan dat ze hem de 14e binnen krijgen gelijk versturen en dat die vrijdag of maandag dan word aangeboden.
Dus ik wacht nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Laatst online: 27-08 15:54
Lekken de netwerkacties van bijvoorbeeld Vodafone wel eens eerder uit dan dat de oude actie is afgelopen?

Ik heb zelf nog een abo tot februari bij T-Mobile. Ik wil overstappen naar Vodafone. De huidige actie is een stuk minder scherp als die van vorige maand. Nu zit ik te twijfelen of ik hem (de HTC Desire HD uiteraard) nu moet bestellen of pas in november. Het liefst zou ik natuurlijk de twee acties kunnen vergelijken, maar dan moet ik wel weten wat de actie in november wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ook ik heb zojuist contact gehad met Vodafone, mijn huidige X1 heeft namelijk voor de 6e! keer breuken in de behuizing. Afijn ondanks dat ik nog niet aan het einde van mijn contact zit kan ik ik al wel verlengen (contact einde mei 2011) dit ivm defect huidige toestel.

Ik heb krijg ook een Desire HD binnen, deze wordt binnen 5 werk dagen bij mij aan de voordeur geleverd. Hij is/was op voorraad.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
FurY_84 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:04:
[...]Volgens mij wel ja, maar volgens de HTC Topman die er al een keer goed naast zat
Offtopic: Ik kan het topic niet meer vinden maar volgens mij zat hij er toen een dag of twee naast (voor of na het weekend), maakt dat iemand onbetrouwbaar? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
RonaldM schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:34:
[...]
Offtopic: Ik kan het topic niet meer vinden maar volgens mij zat hij er toen een dag of twee naast (voor of na het weekend), maakt dat iemand onbetrouwbaar? :N
Zie Android 2.2-update voor HTC Desire en Android 2.2-update voor HTC Desire en Android 2.2-update voor HTC Desire adhv deze tweet http://twitter.com/#!/markmoons/status/19740279050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:58:
grr.. die levertijden are driving me nuts :+

Heb hem vrijdag besteld @ Salland. Los toestel. Nu maar wachten.. en wachten.. en refreshen, en wachten.. salland staat zelfs al als startpagina ;)
Vrijdag pas maar? Ik had hem in September al besteld. Ik wacht al weken via Belsimpel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Dat bedoel ik, 28 juli de melding dat ze vrijdag gaan starten en dan komt het zondag. Dan zit je er wel heel erg naast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
wou net zeggen, laat hem er alsjeblieft 2 dagen langs zitten, dat is altijd nog sneller als die "eind oktober" die overal op internet rondslingert...

wat duurt wachten toch lang.. iemand ondertussen een touch pro 2 kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 14:51
Wat een BS. Als ik bij VF mijn abo verleng met een 200 min. 1 jarig kost de Desire HD me €284,- Als ik een nieuw abonnement afsluit bij VF met dezelfde specs is is €266,56. Precies dezelfde voorwaarden (geen verstopte kosten als aansluitkosten ofzo).

Heb net gebeld met de klantenservice, ze willen mij niet dezelfde aanbieding doen als nieuwe klanten.. Als dat de nieuwe policy is bij VF stap ik graag over naar een andere provider.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:17

m-buurman

hmmm...coffee!!

Stokstaart schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:18:
Wat een BS. Als ik bij VF mijn abo verleng met een 200 min. 1 jarig kost de Desire HD me €284,- Als ik een nieuw abonnement afsluit bij VF met dezelfde specs is is €266,56. Precies dezelfde voorwaarden (geen verstopte kosten als aansluitkosten ofzo).

Heb net gebeld met de klantenservice, ze willen mij niet dezelfde aanbieding doen als nieuwe klanten.. Als dat de nieuwe policy is bij VF stap ik graag over naar een andere provider.
Vaak willen ze dit wel doen bij de Vodafone shops...ik weet niet of je er een in de buurt hebt, maar het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Laatst online: 22-05 13:59
Stokstaart schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:18:

Alle mobiele telefoonproviders flikken dit kunstje, behalve T-Mobile. Daar krijg je een ECHTE aanbieding als je je contract wil verlengen. Aangezien ik de dekking van T-Mobile niks vind, heb ik zelf geen abonnement van hun. Ik hop gewoon na elke 2 jaar van Hi naar Vodafone en weer terug.

Bijna alle telefoonproviders vinden het dus kennelijk belangrijker om nieuwe klanten te krijgen dan klanten te houden, terwijl het toch bewezen is dat klantenbinding meer opbrengt dan nieuwe klanten werven.

Maar kennelijk denken de meeste mensen niet zoveel na bij het verlengen van een abonnement en happen de meeste mensen gelijk als ze het woord AANBIEDING horen. Dus in de mobiele abonnementen markt is nieuwe klanten werven toch beter voor de business...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
m-buurman schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

Vaak willen ze dit wel doen bij de Vodafone shops...ik weet niet of je er een in de buurt hebt, maar het is het proberen waard.
Ik ben er op je advies even langs gelopen net, maar kreeg hetzelfde domme antwoord:

verkoper: "Ja inderdaad, de aanbiedingen op de site, in de winkel en via de telefoon kunnen verschillen.."
ik: "Dus jij kunt ook niks voor me betekenen?"
verkoper: "Nee, helaas.."
ik: "Dan ga ik er vanuit dat VF graag wíl dat ik overstap naar een andere provider?"
verkoper: "Ja inderdaad.."

Ligt het aan mij, of moet je in ieder geval de indruk wekken dat je zuiniger bent op bestaande klanten dan op nieuwe? Voor mijn part zegt VF: "Ok meneer, u hebt ons betrapt, sorry! Natuurlijk krijgt u dezelfde aanbieding.."

(Gaat mij overigens meer om het principe dan om die €18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
lauw8 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:42:
[...]

Alle mobiele telefoonproviders flikken dit kunstje, behalve T-Mobile. Daar krijg je een ECHTE aanbieding als je je contract wil verlengen. Aangezien ik de dekking van T-Mobile niks vind, heb ik zelf geen abonnement van hun. Ik hop gewoon na elke 2 jaar van Hi naar Vodafone en weer terug.

Bijna alle telefoonproviders vinden het dus kennelijk belangrijker om nieuwe klanten te krijgen dan klanten te houden, terwijl het toch bewezen is dat klantenbinding meer opbrengt dan nieuwe klanten werven.

Maar kennelijk denken de meeste mensen niet zoveel na bij het verlengen van een abonnement en happen de meeste mensen gelijk als ze het woord AANBIEDING horen. Dus in de mobiele abonnementen markt is nieuwe klanten werven toch beter voor de business...
Dat is een beetje kortzichtig antwoord. Lees het topic maar eens door. Jij krijgt misschien geen aanbieding omdat je steeds hopt. Je bent dus niets waard voor een provider. Loyaliteit, belgedrag etc, dat wordt beloond. Genoeg mensen die geen 'echte' aanbieding krijgen bij T-mobile en genoeg mensen die wel een echte aanbieding krijgen bij andere providers... Denk dat je er een beetje naast zit. O-)
Stokstaart schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:43:
[...]

Ik ben er op je advies even langs gelopen net, maar kreeg hetzelfde domme antwoord:

verkoper: "Ja inderdaad, de aanbiedingen op de site, in de winkel en via de telefoon kunnen verschillen.."
ik: "Dus jij kunt ook niks voor me betekenen?"
verkoper: "Nee, helaas.."
ik: "Dan ga ik er vanuit dat VF graag wíl dat ik overstap naar een andere provider?"
verkoper: "Ja inderdaad.."

Ligt het aan mij, of moet je in ieder geval de indruk wekken dat je zuiniger bent op bestaande klanten dan op nieuwe? Voor mijn part zegt VF: "Ok meneer, u hebt ons betrapt, sorry! Natuurlijk krijgt u dezelfde aanbieding.."

Steek hem eens anders in, ga langs (ja niet dezelfde winkel met dezelfde verkoper...) Vraag wat de kosten zijn en meldt in eerste instantie niet dat je weet dat het bij een nieuw abonnement goedkoper is. Als hij je een hogere aanbieding doet, dan zeg je dat dat ook gek is, want je krijgt m bij een andere provider (even uitzoeken welke) je de HTC Desire HD veel goedkoper krijgt voor hetzelfde abonnement. Wellicht doen ze je een beter voorstel.

Mocht dit niets uithalen probeer dit trucje dan ook even bij de klantenservice en krijg serieus met opstappen. Scheelt nog wel eens wat, als je een goede klant bent zullen ze proberen je te behouden!

[ Voor 36% gewijzigd door FurY_84 op 11-10-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
FurY_84 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:44:
[...]

Steek hem eens anders in, ga langs (ja niet dezelfde winkel met dezelfde verkoper...) Vraag wat de kosten zijn en meldt in eerste instantie niet dat je weet dat het bij een nieuw abonnement goedkoper is. Als hij je een hogere aanbieding doet, dan zeg je dat dat ook gek is, want je krijgt m bij een andere provider (even uitzoeken welke) je de HTC Desire HD veel goedkoper krijgt voor hetzelfde abonnement. Wellicht doen ze je een beter voorstel.

Mocht dit niets uithalen probeer dit trucje dan ook even bij de klantenservice en krijg serieus met opstappen. Scheelt nog wel eens wat, als je een goede klant bent zullen ze proberen je te behouden!
Ok ik ga het nog 1 keer proberen.. Maar vind het desondanks toch belachelijk dat ik als klant zo hard mijn best moet doen om een (naar mijn mening zo vanzelfsprekend) aanbod te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:17

m-buurman

hmmm...coffee!!

Stokstaart schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:43:
[...]
...
Ik heb er andere ervaringen mee, jammer dat Vodafone er niet voor kiest om hun bestaande klanten te koesteren (een issue waar veel bedrijven mee kampen).

Mijn geduld wordt ook nog even op de proef gesteld...Belsimpel.nl: schiet op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 14:11
Stokstaart schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

Ok ik ga het nog 1 keer proberen.. Maar vind het desondanks toch belachelijk dat ik als klant zo hard mijn best moet doen om een (naar mijn mening zo vanzelfsprekend) aanbod te krijgen..
m-buurman schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:10:
[...]

Ik heb er andere ervaringen mee, jammer dat Vodafone er niet voor kiest om hun bestaande klanten te koesteren (een issue waar veel bedrijven mee kampen).
Dat is een verhaal wat aan twee kanten snijdt.
Je moet als bedrijf gewoon de afweging maken wat je belangerijker vind. enerzijds; nieuwe klanten werven of anderzijds bestaande klanten houden?

Want zoals jij redeneert is logisch; je bent een klant bij vodafone dus zouden ze jou bij een verlenging een leuke aanbieding moeten doen. Zeker niet een waarbij je meer moet betalen als nieuwe klant.

Maar anderzijds wil het bedrijf ook zo veel mogelijk abonnees hebben; en hoe werf je meer nieuwe abonnees?
Juist met aantrekkelijke instaptarieven. Dus het is niet helemaal zo zwart/wit te zien. Het is een beleidskeuze die een bedrijf moet maken.

Wat niet wegneemt dat ik als consument tegen hetzelfde aanloop. Ik kan ook reeds mijn Hi abonnement verlengen, echter krijg ik bij "mijn persoonlijke aanbieding" de zelfde maandbedragen als een nieuwe klant, waarbij ik bij de desire HD toch nog even 200 € moet neerleggen. terwijl een nieuwe klant met 40€ de desire HD mee kan pakken.

Waar ik persoonlijk wel benieuwd naar ben is waarom mensen voor bijv. vodafone kiezen.
Ik heb bij verschillende websites/shops gekeken maar ik kan niet anders concluderen dan dat Hi het goedkoopst is. Nu weet ik uit ervaring dat het netwerk ook betrouwbaar is (ik zie afgezien van prijstechnische redenen dan ook geen reden om over te stappen).
Dus vertel; waarom kies jij bijvoorbeeld voor vodafone?

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 11-10-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 14:25
JapieTalent schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:17:
Waar ik persoonlijk wel benieuwd naar ben is waarom mensen voor bijv. vodafone kiezen.
Ik heb bij verschillende websites/shops gekeken maar ik kan niet anders concluderen dan dat Hi het goedkoopst is. Nu weet ik uit ervaring dat het netwerk ook betrouwbaar is (ik zie afgezien van prijstechnische redenen dan ook geen reden om over te stappen).
Dus vertel; waarom kies jij bijvoorbeeld voor vodafone?
Ik ben bang dat jij een van de weinige bent met positieve ervaringen betreffende het netwerk van Hi. Als ik mensen in mijn omgeving hoor over Hi is het niks dan negatieve verhalen (oa grote gebieden waar geen bereik is). Het is een feit dat KPN en Vodafone de beste dekking bieden dat is voor mij al een grote reden om voor een van deze te kiezen.

Mijn persoonlijke overwegingen om vervolgens voor Vodafone te kiezen waren de internationale mogelijkheden en lage(re) kosten in het buitenland.

edit: @JapieTalent onderstaande post, je hebt gelijk ik was even in de war met een andere provider.

[ Voor 5% gewijzigd door AllesIsVoorbij op 11-10-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 14:11
AllesIsVoorbij schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:29:
[...]

Ik ben bang dat jij een van de weinige bent met positieve ervaringen betreffende het netwerk van Hi. Als ik mensen in mijn omgeving hoor over Hi is het niks dan negatieve verhalen (oa grote gebieden waar geen bereik is). Het is een feit dat KPN en Vodafone de beste dekking bieden dat is voor mij al een grote reden om voor een van deze te kiezen.

Mijn persoonlijke overwegingen om vervolgens voor Vodafone te kiezen waren de internationale mogelijkheden en lage(re) kosten in het buitenland.
Ik betwijfel toch jou statement over het netwerk van Hi. Allereerst woon ik echt in een uithoek van Nederland, praktisch in Duitsland en ik heb praktisch altijd bereik. Daarnaast reis regelmatig door geheel Nederland waarbij ik nog nooit (noemenswaardige) problemen heb ondervonden.

Verder spreek je jezelf tegen aangezien je eerst aangeeft dat je negatieve reacties omtrent het netwerk van Hi hoort, maar verderop in je post geef je aan dat het een feit is dat KPN en Vodafone de beste dekking bieden. Aangezien Hi onderdeel van KPN is lijkt me dat deze gebruik maken van hetzelfde netwerk, maar dat terzijde.

Je laatste punt; comment taken.
Pagina: 1 ... 6 ... 58 Laatste