Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:34
JapieTalent schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:17:
[...]

[...]

Dus vertel; waarom kies jij bijvoorbeeld voor vodafone?
De hoofdreden is bereik. In mindere mate het feit dat mijn rekeningen bij andere providers regelmatig niet klopten.

Ik zit nu een aantal jaar bij vodafone (altijd een 1-jarig abo met nieuw high-end toestel, dus ja ik denk dat ik een goede klant ben =P). De periode daarvoor heb ik verschillende providers gehad maar bij allemaal ofwel slecht bereik of veel te hoge rekeningen. Ik heb het idee dat dat bij vodafone meestal wel aardig klopt..

[ Voor 51% gewijzigd door Stokstaart op 11-10-2010 15:38 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
JapieTalent schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:17:
[...]

[...]

Dat is een verhaal wat aan twee kanten snijdt.
Je moet als bedrijf gewoon de afweging maken wat je belangerijker vind. enerzijds; nieuwe klanten werven of anderzijds bestaande klanten houden?

Want zoals jij redeneert is logisch; je bent een klant bij vodafone dus zouden ze jou bij een verlenging een leuke aanbieding moeten doen. Zeker niet een waarbij je meer moet betalen als nieuwe klant.

Maar anderzijds wil het bedrijf ook zo veel mogelijk abonnees hebben; en hoe werf je meer nieuwe abonnees?
Juist met aantrekkelijke instaptarieven. Dus het is niet helemaal zo zwart/wit te zien. Het is een beleidskeuze die een bedrijf moet maken.

Wat niet wegneemt dat ik als consument tegen hetzelfde aanloop. Ik kan ook reeds mijn Hi abonnement verlengen, echter krijg ik bij "mijn persoonlijke aanbieding" de zelfde maandbedragen als een nieuwe klant, waarbij ik bij de desire HD toch nog even 200 € moet neerleggen. terwijl een nieuwe klant met 40€ de desire HD mee kan pakken.

Waar ik persoonlijk wel benieuwd naar ben is waarom mensen voor bijv. vodafone kiezen.
Ik heb bij verschillende websites/shops gekeken maar ik kan niet anders concluderen dan dat Hi het goedkoopst is. Nu weet ik uit ervaring dat het netwerk ook betrouwbaar is (ik zie afgezien van prijstechnische redenen dan ook geen reden om over te stappen).
Dus vertel; waarom kies jij bijvoorbeeld voor vodafone?
Ik kies voor Vodafone, omdat ze een goeie service hebben, goeie dekking en een goeie website. De website van Hi is slecht. Je kan niet eens je actuele verbruik opvragen. De dekking is daarintegen wel weer gewoon goed. T-Mobile hoor ik vaak slechte verhalen over, maar is wel goedkoop. Telfort heeft volgens mij niet zo'n goeie dekking, dus dat zijn mijn redenen.

[ Voor 19% gewijzigd door lauw8 op 11-10-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:27
@lauw8
Ik kan op de website wel een balkje zien met mijn resterende verbruik. Echter heel gedetailleerd is dit niet, dat ben ik met je eens. Verder kan je smsen naar 1244 en verkrijg je je resterende tegoed per sms.

In het algemeen:

Ik ben vergeten te vermelden dat ik nog studeer, waardoor ik bij Hi die (20%?) extra studentkorting meepak, waardoor de maandprijs dikwijls onder die van andere aanbieders schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
JapieTalent schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:40:
@lauw8
Ik kan op de website wel een balkje zien met mijn resterende verbruik. Echter heel gedetailleerd is dit niet, dat ben ik met je eens. Verder kan je smsen naar 1244 en verkrijg je je resterende tegoed per sms.

In het algemeen:

Ik ben vergeten te vermelden dat ik nog studeer, waardoor ik bij Hi die (20%?) extra studentkorting meepak, waardoor de maandprijs dikwijls onder die van andere aanbieders schiet.
Oke, dan heeft Hi wel iets verbeterd. Echter kon dit een half jaar geleden nog niet. Bij Vodafone is het behoorlijk gedetailleerd en erg overzichtelijk.

Maja, ieder z'n smaak. Elke provider heeft wel iets wat aanspreekt.

Het begint een beetje offtopic te worden allemaal.

Iemand al wat van Typhone.nl gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Excuus, het wordt inderdaad een beetje offtopic..

Wat betreft de Desire HD;
Ik heb vanmiddag de eerste unboxing video gezien, deze zal ik indien ik hem zo snel terug vindt even hier posten.

edit:

Ik heb 'm gevonden;
YouTube: HTC Desire HD unboxing & first boot - [HD - First unboxing ever]

[ Voor 30% gewijzigd door Jaap. op 11-10-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 27 september mijn abonnement verlengd bij Hi: Hi 30 2 jaar + xtrasnel met studenten en online korting en moest 90 euro bijbetalen voor de DesireHD. Ik kijk nu net echter weer op de hi site en bij hetzelfde abonnement moet ik nu 60 euro bijbetalen :/ . Scheelt weer 30 euro. Heeft het zin om te bellen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Niet zeuren en bellen, hoe moeten wij dat nou voor je kunnen inschatten? Nee heb je, ja kan je krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Niet geschoten is altijd rukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbrs8
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-07 21:45
lauw8 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:52:

Jep, verwachte leverdatum blijkt vandaag te zijn verplaatst naar 5 november :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Laatst online: 13-09 15:33
Ik zat jaren geleden bij T-Mobile, zij vergaten (ook al had ik ze gemachtigd) 6 maanden lang geld af te schrijven, dit kwamen ze in 1 keer halen, hier heb ik veel ruzie over gehad met ze, een erg slechte ervaring.
Toen ging ik naar Orange met veel plezier, een aantal maanden later kocht T-Mobile Orange op, dus ik ging direct weg nadat mijn contract afgelopen was.
In de tussentijd begon Vodafone bij mij geld af te schrijven, in een winkel hadden ze dus niet goed de gegevens gecontroleerd sinds ik nog nooit klant ben geweest bij hun, toen kwam ik bij Telfort.
Goedkoop, geen gezeur en via het KPN Netwerk, dus ik heb overal bereik behalve op mijn werk in de lift (maar dat is logisch).
Nu heb ik een mooie deal gevonden bij verlenging bij hun (zie een paar posts terug), ik heb zo voor bijna geen geld een Desire HD en ik zit er met smart op te wachten.
:)

En Socks, bellen kan altijd, niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
JapieTalent schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:57:

Ik heb vanmiddag de eerste unboxing video gezien, deze zal ik indien ik hem zo snel terug vindt even hier posten.

edit:

Ik heb 'm gevonden;
Hij is in ieder geval niet de eerste die het doosje openmaakt...hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

edit:

Ik heb 'm gevonden;
Hmm.. Volgens mij is dit een sample, gezien de teksten in het scherm. Maar het idee is leuk!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
babyxl schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:57:
[...]

Hmm.. Volgens mij is dit een sample, gezien de teksten in het scherm. Maar het idee is leuk!
Zou goed kunnen, ik vond 'm in de Desire HD topic, denk zet hem hier ook ff neer voor wie niet beide volgt.
Ik las net trouwens het artikel over de WP7 toestellen. Er was er 1 die ik wel zag zitten, de HTC 7 Pro, nu blijkt dat die niet hier uitgebracht wordt is de keus helemaal simpel --> Desire HD dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
maakt het nog uit waar ik mijn hdh bestel op de vodafone site of via studentmobiel? gaat om een bsw 200 abbo van Vodafone. Liefst heb ik hem zo snel mogelijk wanneer hij gereleased word, zit nu namelijk zonder telefoon wel met simkaart waarvan in het nummer graag wil behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixzle
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-08 11:26
Ik had net vodafone gebeld om te verlengen.

Ik kreeg twee opties met of zonder 360.

Twee jaar verlengen bel sms web 200 plus de actie eerste jaar 22,50 dan was het toestel zonder 360 gratis

Een jaar verlengen plus het bovenstaande was het toestel € 285 en als ik de 360 software erbij nam was deze € 185.

Heeft iemand ervaring met 360 software op android, kun je deze na een update van htc nog wegkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 07-09 13:18
Geachte heer/mevrouw,

Helaas is er nog geen exacte leverdatum bekend mbt de HTC Desire HD.
Wel hebben wij vernomen van onze leveranciers dat het door uw bestelde product eind oktober/begin november geleverd word.
Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
[naam medewerker]
Salland
kut :(

[ Voor 4% gewijzigd door brentnl op 11-10-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:31

edit:

Ik heb 'm gevonden;
Denk niet dat dit de echte verpakking zal zijn, normaal doet HTC toch wel wat meer moeite om het er een beetje aantrekkelijk uit te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:53
JeroenC87 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:25:
[...]

Denk niet dat dit de echte verpakking zal zijn, normaal doet HTC toch wel wat meer moeite om het er een beetje aantrekkelijk uit te laten zien.
Off topic: "It's not the final packaging, as you can see, but some of the accessories that we discover will be in the retail box."

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Largamelion schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:28:
[...]
Off topic: "It's not the final packaging, as you can see, but some of the accessories that we discover will be in the retail box."
Niet dat er iets interessants in die doos zit... :P oordopjes, whoohoo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Mensen die verlengen bij Vodafone krijgen hun mobieltje eerder dan nieuwe klanten. Voor de verlengers zijn de mobieltjes al op voorraad, maar voor de nieuwe klanten komen ze donderdag pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:11:
[...]

Niet dat er iets interessants in die doos zit... :P oordopjes, whoohoo :P
Ik hoop dat er ook nog een hoesje bij zit net zoals bij de HD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:42:
[...]

Ik hoop dat er ook nog een hoesje bij zit net zoals bij de HD2
dat hoop ik ook ja, hoe ga ik dat prachtige scherm anders heel houden :o

Btw, net een mailtje van salland, levertijd gewijzigd naar 26 okt, was voorheen daar nog niet bekend.

Zou hoerig zijn als vodafone de toestellen eerder heeft, had ik net zo goed daar een los toestel kunnen bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
vinnieminnie schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:40:
Mensen die verlengen bij Vodafone krijgen hun mobieltje eerder dan nieuwe klanten. Voor de verlengers zijn de mobieltjes al op voorraad, maar voor de nieuwe klanten komen ze donderdag pas.
Heb ook verlengd en tegen mij zeiden ze dat ze pas donderdag binnen kwamen dus denk niet dat wat jij zegt ook niet helemaal correct is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deding schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:48:
[...]

Btw, net een mailtje van salland, levertijd gewijzigd naar 26 okt, was voorheen daar nog niet bekend.

Zou hoerig zijn als vodafone de toestellen eerder heeft, had ik net zo goed daar een los toestel kunnen bestellen...
Ik heb de DHD bestelt bij de Pda shop en daar is nu de Verwachte leverdatum: 27-10-2010
Ik hoop dat ze hem op die datum wel gaan leveren want ze hebben het al twee keer uitgesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:31
deding schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:48:
[...]

Iets van een sokje zou wel handig zijn. Ben geen fan van die leren hoesjes.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flkrt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
michi schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:14:
maakt het nog uit waar ik mijn hdh bestel op de vodafone site of via studentmobiel? gaat om een bsw 200 abbo van Vodafone. Liefst heb ik hem zo snel mogelijk wanneer hij gereleased word, zit nu namelijk zonder telefoon wel met simkaart waarvan in het nummer graag wil behouden.
als ik de keus had en het kost even veel zou ik het bij Vodafone zelf doen, studentmobiel is toch gewoon een dozenschuiver met een mindere service denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
lauw8 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:52:
[...]

Ik vond net via google een site waarop tevens een aantal release data staan;
http://www.htcdesire-hd.n...m-htc-desire-hd/#more-465

Typhone staat daar op 19-10-2010, morgen over een week dus.
Vodafone zou de snelste zijn; zij zouden volgens de site as. donderdag beginnen met leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
flkrt schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:06:
[...]

als ik de keus had en het kost even veel zou ik het bij Vodafone zelf doen, studentmobiel is toch gewoon een dozenschuiver met een mindere service denk ik. ;)
Bovendien...
daar heeft mijn vriendin een negatieve ervaring mee.

Als je bij studentmobiel zit heb je weer met 2 partijen te maken...

Moet je nou met je problemen met je toestel naar studentmobiel of naar vodafone?
Is je abbo niet goed ga je aan de bel bij vodafone en die zeggen dan bijv. ja nee het contract is bij studentmobiel afgesloten en die hebben het niet goed doorgegeven.

Ik zou dan direct bij vodafone verlengen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34
De man die mij vanmiddag bij vodafone klanten service wist mij te vertellen dat het toestel uitgeleverd wordt, binnne 5 werk dagen.... kan dus zijn dat ze hem vrijdag versturen en a.s. maandag dus geleverd wordt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Slash500 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:49:
[...]

Heb ook verlengd en tegen mij zeiden ze dat ze pas donderdag binnen kwamen dus denk niet dat wat jij zegt ook niet helemaal correct is :P
Misschien is de voorraad voor verlengers ondertussen ook alweer op en moeten die mensen ook wachten tot de nieuwe levering op donderdag.

Ik ben iig benieuwd wanneer ik word opgebeld voor een afspraak en wanneer dan vervolgens mijn abonnement ingaat. En dan heb ik het nog niet eens over nummerbehoud gehad...

[ Voor 17% gewijzigd door vinnieminnie op 11-10-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik heb net de Hi maar eens gebeld of zij nog extra informatie hadden omtrent de levering van de Desire HD.

De meid die mij te woord stond wist me te vertellen dat de levering "in de min" stond.
Wat betekende dat waarschijnlijk Hi niet genoeg toestellen krijgt tov de huidige bestellingen.
Conclusie die zij eruit trok is dat het wel 1 tot 2 weken vertraging op zou kunnen gaan lopen voor mensen die nog niet of pas geleden hebben verlengd. De release date stond nog voor 22-10-2010 en die leek te worden gehaald. Mocht dat niet zo zijn kregen zij daar pas op de dag zelf bericht van.

Bovendien werd me, na het informeren over de veel hogere verlengprijzen tov nieuwprijzen, wederom aangeraden om mijn abonnement op te zeggen en een nieuwe te nemen aangezien mijn "belgedrag niet afdoende" was om ook maar in de buurt van de prijzen van nieuwe abonnees te komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 11-10-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:50
JapieTalent schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:30:
Ik heb net de Hi maar eens gebeld of zij nog extra informatie hadden omtrent de levering van de Desire HD.

De meid die mij te woord stond wist me te vertellen dat de levering "in de min" stond.
Wat betekende dat waarschijnlijk Hi niet genoeg toestellen krijgt tov de huidige bestellingen.
Conclusie die zij eruit trok is dat het wel 1 tot 2 weken vertraging op zou kunnen gaan lopen voor mensen die nog niet of pas geleden hebben verlengd. De release date stond nog voor 22-10-2010 en die leek te worden gehaald. Mocht dat niet zo zijn kregen zij daar pas op de dag zelf bericht van.

Bovendien werd me, na het informeren over de veel hogere verlengprijzen tov nieuwprijzen, wederom aangeraden om mijn abonnement op te zeggen en een nieuwe te nemen aangezien mijn "belgedrag niet afdoende" was om ook maar in de buurt van de prijzen van nieuwe abonnees te komen.
Bedankt, bespaart mij al weer bellen ;) Ik heb hem de 25e al besteld en zal hem dus waarschijnlijk wel op die datum krijgen, hoewel mij toen de 18e beloofd werd.. We zullen zien.

Bedenk je wel dat wanneer je een nieuw abbo afsluit dat je weer opieuw aansluitkosten e.d. moet betalen, is ook weer 30 euro..

[ Voor 5% gewijzigd door Maarten00 op 11-10-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Maarten00 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:49:
[...]

Bedankt, bespaart mij al weer bellen ;) Ik heb hem de 25e al besteld en zal hem dus waarschijnlijk wel op die datum krijgen, hoewel mij toen de 18e beloofd werd.. We zullen zien.

Bedenk je wel dat wanneer je een nieuw abbo afsluit dat je weer opieuw aansluitkosten e.d. moet betalen, is ook weer 30 euro..
Geen probleem, ik wil hem zelf ook graag hebben. ;-)

Wat betreft die aanbieding; daar ga ik nog niet mee akkoord.
Ik heb mij bij de Hi winkel in Enschede laten inschrijven (ik was de 2e, al kan evt worden afgevraagd hoe nauwkeurig dat is) voor een telefoontje wanneer zij een toestel binnen hebben. Ik ga dus een deze dagen nogmaals daar naartoe en onderhandelen. Ik ben zeker niet van plan om te betalen wat me is aangeboden.

Als laatste middel kan ik ook nog bellen en de boel opzeggen; het schijnt dat dat ook wel eens het gewenste effect heeft en dat er dan ineens heel veel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Laatst online: 13-09 15:33
;( net gecontroleerd
De mijne is de Dark Chocolate versie ;(
kwil de zwarte ;(

[ Voor 4% gewijzigd door KilljoyNL op 11-10-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe lang de internet-voordeelactie bij Hi nog loopt?

Extra snel internet van 14,75 voor 3,75
Eindeloos online van 10 voor 2,50

Ik hoorde dat deze actie tot eind oktober loopt. Kan iemand mij daar meer over vertellen?
En weet iemand of er nog acties komen bij T-mobile met gratis internet? (daar moet je vaak gewoon het volle pond voor internet betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Tsjah, dat zal t-mobile wel niet van tevoren aangeven, want dan gaat natuurlijk iedereen wachten totdat die actie begint.

Voor de actie van Hi kan je het beste gewoon even bellen of mailen. 0800-0346, kost je niks en je hebt vrij snel antwoord als je op een gunstig tijdstip belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

KilljoyNL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:07:
;( net gecontroleerd
De mijne is de Dark Chocolate versie ;(
kwil de zwarte ;(
Zover ik weet komt er geen zwarte. Dark Chocolade is tegen het zwart aan.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:13:
Weet iemand hoe lang de internet-voordeelactie bij Hi nog loopt?

Extra snel internet van 14,75 voor 3,75
Eindeloos online van 10 voor 2,50

Ik hoorde dat deze actie tot eind oktober loopt. Kan iemand mij daar meer over vertellen?
En weet iemand of er nog acties komen bij T-mobile met gratis internet? (daar moet je vaak gewoon het volle pond voor internet betalen)
Deze actie is van kracht tot en met 31 oktober.

Per 1 november gaan deze tarieven terug naar de oude situatie, dus 14,75 en 10 euro.
Tevens wordt per 1 november de "verlengtermijn" terug gebracht van 4 maand van te voren naar 2 maand van te voren. Hier zou je een mailtje over moeten hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Zijn er mensen waarbij de orderstatus op de Vodafone website al werkt? Bij mij werkt hij nog steeds niet na 3 dagen. Jammer.

"Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw."

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

JapieTalent schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:47:
[...]

Deze actie is van kracht tot en met 31 oktober.

Per 1 november gaan deze tarieven terug naar de oude situatie, dus 14,75 en 10 euro.
Die eerste zin, zal best kunnen kloppen. Maar hoe kom je erbij dat er vanaf november niet gewoon weer een nieuwe actie komt?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

JvS schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:53:
[...]

Die eerste zin, zal best kunnen kloppen. Maar hoe kom je erbij dat er vanaf november niet gewoon weer een nieuwe actie komt?
Inderdaad. Het lijkt mij heel onlogisch gezien er Sinterklaas en Kerst tijden komen. Zou mij niets verbazen dat er nog wel nieuwe acties komen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus eigenlijk is het gewoon het beste om eind oktober bij Hi een contractje af te sluiten. hopelijk is de dhd dan al uit.

300 min/600 sms + xtra snel internet = 31,70 pmaand (incl studentkorting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Laatst online: 08-09 18:33
StormingSoul schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:25:
[...]

Zodra je bestelt heb krijg je meteen een mail dat je bestelling vertraasgt is :-( Of je moet een DESIRE binnen gaan krijgen?
Ik heb hem een paar dagen geleden via de telefoon besteld bij vodafone en heb geen mail gehad met evt vertraging van het toesten. Ik heb een nieuw abbo, dus geen verlenging. Kwam van Tmobile vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
FH_Freak schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:08:
[...]

Ik heb hem een paar dagen geleden via de telefoon besteld bij vodafone en heb geen mail gehad met evt vertraging van het toesten. Ik heb een nieuw abbo, dus geen verlenging. Kwam van Tmobile vandaan
En jij hebt ook te horen gekregen van Vodafone dat je m binnen 5 dagen geleverd zou krijgen?
Laat iig hier even weten als je hem binnen hebt dan! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

Maarten00 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:49:
[...]

nou dan hoor ik ook bij de goede groep.....heb hem de 23ste besteld! ach het blijft gewoon afwachten.....hoewel dat nu juist het moeilijke is...... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
JvS schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:53:
[...]

Ik vertel gewoon wat mij verteld is, toen ik hiernaar informeerde.

Dat er nieuwe acties kunnen komen lijkt mij zonder twijfel waar (en ook logisch), zeker met het oog op Sinterklaas en Kerst zoals hierboven ook aangegeven wordt. Alleen hebben ze mij hier niets van verteld (waarom zouden ze ook), dus ga ik er vanuit dat het (eerst een periode) terug gaat naar de oude situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Toch net maar weer eens gebeld naar vodafone, de medewerker daar wist mij te vertellen dat de Desire HD echt van de week geleverd gaat worden. Ze hebben hem op dit moment gewoon op voorraad volgens hem.

Geen insiders hier????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Amazon.co.uk levert vanaf 15 november... mmm hopen dat Nederland dus echt eerst is!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MorgothG schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:57:
Amazon.co.uk levert vanaf 15 november... mmm hopen dat Nederland dus echt eerst is!
Kan overigens wel verklaren dat een toestel eerst bij een provider te vinden is, het is in het verleden wel eerder gebeurd dan een provider (tijdelijk) het alleen recht had betreffende een toestel.....

Dat Amazon of de reguliere handel hem nog niet heeft vindt ik dus niet zo vreemd, wat ik wel vreemd vindt is dat twee medewerkers van vodafone mij nu hebben verklaart dat hij leverbaar is, terwijl ik dit op papier of internet nergens terug kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

JapieTalent schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:00:
[...]

Ik vertel gewoon wat mij verteld is, toen ik hiernaar informeerde.
owja, verkopers zullen altijd zeggen dat je nu moet kopen, want de aanbieding is maar beperkt geldig. Dat het werkt, merk je aan de mensen die hier in de stress komen vragen of er na deze actie nog wel een aanbieding zal zijn.

Volgens mij is die 'tijdelijke aangeboden, maar permanente verlaging' gewoon een permanente verlaging bij KPN en Hi verpakt in telkens een tijdelijke aanbieding :). Anders zou het ook niet een permanente korting zijn voor de abonnees.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

JvS schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:15:
[...]
Volgens mij is die 'tijdelijke aangeboden, maar permanente verlaging' gewoon een permanente verlaging bij KPN en Hi verpakt in telkens een tijdelijke aanbieding :). Anders zou het ook niet een permanente korting zijn voor de abonnees.
LOL! Ja inderdaad. Nu ben ik niet heel actief in het volgen van 'aanbiedingen'. Maar het is wel zoals je het schrijft. Lood om oud ijzer dus. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:00
JvS schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:15:
[...]

Hier zou je wel eens gelijk in kunnen hebben maar waarom zou je het risico lopen? Ik ga het in ieder geval niet doen en bestel de Desire HD eind van deze maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
ThijsWTF schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:37:
[...]

Hier zou je wel eens gelijk in kunnen hebben maar waarom zou je het risico lopen? Ik ga het in ieder geval niet doen en bestel de Desire HD eind van deze maand ;)
Die insteek had ik ook inderdaad.
Ongetwijfeld zullen ze ooit met een nieuwe aanbieding komen, maar wie zegt dat dat per november al is.
Wie weet is dat pas december of nog later. T-mobile houdt het ook al weer een tijdje vol om het volle pond te vragen voor internet.

Daarom neem ik ook geen risico en verleng mooi eind oktober, pak de huidige voorwaarden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Bij Belsimpel.nl staat de levertijd al meer dan een maand op 3 weken...

http://www.belsimpel.nl/HTC/HTC-Desire-HD

Toch mooi hoe ze hun site up to date houden |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:43:
[...]

Wie weet is dat pas december of nog later. T-mobile houdt het ook al weer een tijdje vol om het volle pond te vragen voor internet.

Daarom neem ik ook geen risico en verleng mooi eind oktober, pak de huidige voorwaarden mee.
Zo denk ik dus ook. Bij Hi hebben ze gewoon goede aanbiedingen waar geen andere provider aan kan tippen. vodafone misschien, maar dan houdt het ook echt op.

Aangezien ik niet tevreden ben over het bereik van vodafone wil ik daar zsm weg.
T-mobile heeft bij mij thuis als enige provider vol bereik, maar is in de rest van Nederland weer crap.
Daarnaast wordt het netwerk van T-mobile steeds intensiever gebruikt door de snel groeiende groep Iphone gebruikers. Dit zal de snelheid zeker niet ten goede komen.
Hi heeft gewoon een goede deal. Voordelen van Hi tov z'n concurrenten zijn:
- KPN netwerk
- Studentenkorting
- Internet voor 3,75
- Geen branded shit zoals bij VF 360
- Enige deal waarbij ik rond de 30 euro kan blijven met 300min/600sms+snel internet. (toestel kost 9,95)

Een paar nadelen zijn
- Geen blox meer (dat was toch wel fijn bij vodafone)
- Matig bereik bij mij thuis
- Beltegoed 1 maand houdbaar
- Matige klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
Bijna besteld bij vodafone, belde voor de zekerheid even met de klantenservice.
Die wist mij te vertellen, dat de telefoon pas eind van de maand werd geleverd.

Nog gevraagd of ik te laat was en ze misschien door hun eerste levering waren, hij vertelde me dat dit niet het geval was.

Maarja je weet het nooit met zulke callcenters, ik hoop dat diegene die het is beloofd hun telefoon nog deze week geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 12:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
rcarter schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:04:
Bijna besteld bij vodafone, belde voor de zekerheid even met de klantenservice.
Die wist mij te vertellen, dat de telefoon pas eind van de maand werd geleverd.

Nog gevraagd of ik te laat was en ze misschien door hun eerste levering waren, hij vertelde me dat dit niet het geval was.

Maarja je weet het nooit met zulke callcenters, ik hoop dat diegene die het is beloofd hun telefoon nog deze week geleverd krijgen.
Vodafone geeft bij mij aan dat ze het toestel a.s. woendag 13 oktober binnen krijgen. vanaf a.s. donderdag kunnen ze dan uitgeleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Volgens mij weten de medewerkers van vodafone ook niet alles. Ik ga / moet m bij redcoon bestellen omdat ik nog een cadeaubon voor die shop. Is wel weer 70 euri duurder...

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

net klantenservice van Hi gebeld en die gaven aan dat ze de 18e binnenkomen....en dat ik diezelfde week hem in huis zou moeten hebben......ben zeer benieuwd....helemaal gezien de site van Hi die zegt 22 oktober.......houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de DHD besteld bij Vodafone.
TSW 200 1e jaar €20, 2e jaar €34,50.
Aangezien t-mobile mij geen korting kan/wil geven na jaren lang lid te zijn geweest ben ik nu dus overgestapt. Moet wel mij bel minuten en met name mijn t-mobile extra punten opmaken voordat het contract verloopt. (Zullen m'n kinderen blij mee zijn 4 gratis kaartjes voor hellendoorn of duinrel).
dit alles natuurlijk way off topic.

On topic.
De medewerker van Vodafone gaf mij niet een datum waarop hij verwacht dat er geleverd werd.
Maar gaf wel aan dat voor November ik hem in huis zou moeten hebben.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrijgDeMeuk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 18:11
Volgens de twitter van Typhone zal de DHD ook daar in week 43 arriveren. En die kerel van HTC maar roepen dat alles op tijd komt.

[ Voor 1% gewijzigd door KrijgDeMeuk op 12-10-2010 12:19 . Reden: spelfoutje omg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Leviathan23 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:00:
net klantenservice van Hi gebeld en die gaven aan dat ze de 18e binnenkomen....en dat ik diezelfde week hem in huis zou moeten hebben......ben zeer benieuwd....helemaal gezien de site van Hi die zegt 22 oktober.......houd jullie op de hoogte!
Als hij bij Hi de 18e binnen zou moeten komen. moeten zij natuurlijk eerst alles inboeken, uitpakken, en weer opnieuw inpakken. Stel dat hij de 18e laat binnenkomt, dus ze alles dinsdag pas bekijken woensdag de 20e pas alles inpakken, en dan donderdag pas versturen. Dan lijkt me dat de 22e aardig in de richting komt.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Jixzle schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:22:
Ik had net vodafone gebeld om te verlengen.

Ik kreeg twee opties met of zonder 360.

Twee jaar verlengen bel sms web 200 plus de actie eerste jaar 22,50 dan was het toestel zonder 360 gratis

Een jaar verlengen plus het bovenstaande was het toestel € 285 en als ik de 360 software erbij nam was deze € 185.

Heeft iemand ervaring met 360 software op android, kun je deze na een update van htc nog wegkrijgen?
Dit vind ik ook een interessante vraag. Als het echt 100 euro scheelt is het het overwegen waard.. Heeft iemand ervaring met VF 360 en hoe 'hardnekkig' het is?

@Jixle: Ik denk persoonlijk dat VF360 alleen te verwijderen is via wegen die hier niet besproken mogen worden. Het nadeel daarvan is dat als je het toestel daarmee ter reparatie aanbiedt hij niet wordt gerepareerd. Het antwoord op de vraag of die €100 verschil de VF-bloatware waard is moet ik je schuldig blijven.. Iemand?

[ Voor 19% gewijzigd door Stokstaart op 12-10-2010 12:44 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Stokstaart schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:37:
[...]

Dit vind ik ook een interessante vraag. Als het echt 100 euro scheelt is het het overwegen waard.. Heeft iemand ervaring met VF 360 en hoe 'hardnekkig' het is?
Ik heb ervaring met een Legend met 360, daar valt het helemaal niet op. Alleen tijdens het opstarten is heel kort het vodafone logo te zien, daarnaast is er wat 360 software geinstalleerd. Opzich ook niet storend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Stokstaart schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:37:
[...]

Volgens mij is het een kwestie van rooten en nieuwe ROM er op zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
ThijsWTF schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:42:
[...]

Volgens mij is het een kwestie van rooten en nieuwe ROM er op zetten...
Oh het mag dus wel worden besproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Bullet NL schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:41:
[...]

Ik heb ervaring met een Legend met 360, daar valt het helemaal niet op. Alleen tijdens het opstarten is heel kort het vodafone logo te zien, daarnaast is er wat 360 software geinstalleerd. Opzich ook niet storend....
Er zijn echter ook doemverhalen over updates die veel later komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Stokstaart schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:45:
[...]

Oh het mag dus wel worden besproken ;)
Lijkt me wel: [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:46
http://www.t-mobile.co.uk/shop/pay-monthly/htc-desire-hd/

What's in the box
* Battery
* Charger
* USB Cable
* Standard Headset
* 8GB Memory Card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
vinnieminnie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:49:
[...]

Er zijn echter ook doemverhalen over updates die veel later komen.
Ik heb nu een Vodafone branded Sony Ericsson Experia X1, moet zeggen dat het daar wel mee heeft gevallen. (regelmatig nieuw roms)

Bij de Legend weet ik het niet, daar hangt het vooral af van als en wanneer Android 2.2 voor de Legend beschikbaar wordt.

Ik heb het idee dat het met een Desire HD 360 dan ook wel mee zal vallen.
Overigens de normale Desire is ook als 360 aangekondigt, deze heb ik trouwens nog nooit gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
BartOtten schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:53:

What's in the box
* Battery
* Charger
* USB Cable
* Standard Headset
* 8GB Memory Card
Ik vraag me af is dit dan standaard voor alle DHD 's of is dit iets extra van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Dat is de spannende vraag.....maar ik wacht dus nog even met het kopen van een geheugenkaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

M3rcury schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:36:
[...]

Als hij bij Hi de 18e binnen zou moeten komen. moeten zij natuurlijk eerst alles inboeken, uitpakken, en weer opnieuw inpakken. Stel dat hij de 18e laat binnenkomt, dus ze alles dinsdag pas bekijken woensdag de 20e pas alles inpakken, en dan donderdag pas versturen. Dan lijkt me dat de 22e aardig in de richting komt.
maar volgende week heb ik hem dan.....dat lijkt me al geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
BartOtten schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:53:

What's in the box
* Battery
* Charger
* USB Cable
* Standard Headset
* 8GB Memory Card
Alles leuk en aardig, maar er staat ook bij dat het interne geheugen 4gb is en dat klopt volgens mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Laatst online: 01-09 13:39
Ik zie ook elders een 8gb micro sd kaartje vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

dhhdante schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:45:
Ik zie ook elders een 8gb micro sd kaartje vermeld.
dat is de vertraging....niet google die moet testen maar de discussie over welk kaartje erbij stoppen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Maarten00 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:38:
[...]

Alles leuk en aardig, maar er staat ook bij dat het interne geheugen 4gb is en dat klopt volgens mij ook niet.
Dat is zeer goed mogelijk alleen houdt HTC dan 2,5gb voor zichzelf.
You know what, i think the Desire HD is the same as the G2 in that there's 4 GB internal hardware, but HTC is only allowing 1.5GB for the user. I havent been following the G2 progress, but i think this could be accessible with some hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polmannetje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-12-2021
wortel1 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:03:
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de DHD besteld bij Vodafone.
TSW 200 1e jaar €20, 2e jaar €34,50.
Aangezien t-mobile mij geen korting kan/wil geven na jaren lang lid te zijn geweest ben ik nu dus overgestapt.

On topic.
De medewerker van Vodafone gaf mij niet een datum waarop hij verwacht dat er geleverd werd.
Maar gaf wel aan dat voor November ik hem in huis zou moeten hebben.
Ik heb zojuist ook met T-Mobile gebeld, ik snap er echt helemaal niks van maar ze deden mij ook een ontzettend slecht aanbod. En dat na al 5 jaar klant zijn (gemiddelde rekening gok ik zo'n 50euro per maand)..
Aanbod: Relax Online 25 (190 belminuten/smsjes) + 1000 smsjes bundel + Web 'n Walk standaard, alles tegen reguliere prijzen = 40 euro/maand, 2 jarig. En dan moest ik nog 59 euro bijbetalen ook...

Toen ik aan gaf dat ik bij Vodafone exact hetzelfde met sneller internet kon krijgen voor 35 euro per maand (en gratis DHD) gaf de madame van T-Mobile aan dat ik toch maar moest blijven omdat ik bij TM wist hoe mijn facturen er uit zagen, hoe de klantenservice werkte en dat het internet van Vodafone een FuP kent. Voel me redelijk geschoffeerd als loyale klant zijnde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
BartOtten schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:54:
[...]

Dat is zeer goed mogelijk alleen houdt HTC dan 2,5gb voor zichzelf.

[...]
Waarom zou HTC dat voor zichzelf houden? Ik neem toch niet aan dat ze dat ook daadwerkelijk allemaal gebruiken?!

[ Voor 48% gewijzigd door FurY_84 op 12-10-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

m-buurman

hmmm...coffee!!

FurY_84 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:00:
[...]

Waarom zou HTC dat voor zichzelf houden? Ik neem toch niet aan dat ze dat ook daadwerkelijk allemaal gebruiken?!
Ik meen me te herinneren dat de HD2 in Europa minder werkgeheugen had dan in de US, maar met een alternatieve firmware was dit wel te fixen.

Het waarom is vaag, maar het kán zeker wel.

[ Voor 5% gewijzigd door m-buurman op 12-10-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uckers
  • Laatst online: 02-05 07:42
Gisteren Vodafone klantenservice gesproken en ik heb hem besteld :) De vriendelijke verkoper hield overigens wel vol dat hij morgen bij Vodafone binnen komt, en daarna gelijk geleverd kan worden. Ook aangegeven dat hij uitgesteld is, echter was die nog niet bij Vodafone bekent (wel intern callcenter).

Offtopic:
2 maanden terug bij vodafone een SIM only besteld, en toen heb ik aan het eind van het gesprek ook een opname samen met de verkoper moeten maken. Echter was bij de verkoper die ik gisteren heb gesproken niet bekend dat ik ooit een SIM only besteld had, en was mijn abbo gewoon stilzwijgend verlengd. Daarop vroeg ik aan de verkoper waarom ik bij hem geen opname moest maken, omdat ik ook een bestelling deed. Hierop gaf hij aan dat dat alleen bij externe callcenters nodig is, omdat die niet de benodigde systemen hebben.
Dus, als je een telefonische bestelling doet bij Vodafone, en je hebt een opname moeten maken kan het geen kwaad om de dag erna opnieuw even te bellen en te vragen of de bestelling goed is gegaan.

Dit heeft bij mij wel als voordeel gehad dat ik mijn abbo nu kon verlengen en gelijk de desire HD kon kopen.

Verder gaf de verkoper aan dat de beperking op de downloadsnelheid van de baan was, en dat ik nog steeds mijn huidige snelheid behoud, maar dat er wel een FUP van 1gb per maand is. (nu haal ik vaak ruim 3mbit op mijn telefoon :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Damn, krijg nu voor de 2de keer een mailtje van vodafone dat de DHD is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 18:19
Ik heb even kort gemailed over de levertijd met telefoonleader (Desire HD zonder abbo gepreorderd) en kreeg het volgende terug:
De release van de HTC DESIRE HD is voor Nederland uitgesteld naar 10 november. Helaas hebben wij hierop geen invloed.
:( Ben benieuwd wanneer de desire hd nou uiteindelijk geleverd wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou er maar gewoon rekening mee dat de HD pas rond de 27e of later geleverd word en niet eerder, wat sommige telco's je wijs proberen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
vinnieminnie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:45:
Damn, krijg nu voor de 2de keer een mailtje van vodafone dat de DHD is uitgesteld.
Heb ook bij vodafone besteld nu (order bij salland geannuleerd, ja ik was ongeduldig }:O ) maar mijn order staat nog steeds op 'in behandeling' en heb nog geen melding gehad over eventuele vertraging.

De call-muts die ik net aan de lijn had vertelde me dat ze nog niet op voorraad waren en een levertijd wist ze ook niet, want ze kregen geen verwachte levertijden door.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Ik hoop toch echt dat dat niet het geval is. Dan zit ik bijna een maand zonder telefoon, erg lastig.

Kan natuurlijk altijd aan hi vragen of ze me vast de simkaart opsturen, maar dan zit ik weer aan een abbo met snel internet terwijl mijn telefoon niet eens 3g ondersteund |:(

Ik wacht het gewoon af en verwacht mijn telefoon dan ook ergens volgende week, dat een winkel waarbij je alleen het losse toestel kan kopen de toestellen later geleverd krijgen kan ik me best voorstellen.

[ Voor 27% gewijzigd door Maarten00 op 12-10-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:59:
Hou er maar gewoon rekening mee dat de HD pas rond de 27e of later geleverd word en niet eerder, wat sommige telco's je wijs proberen te maken.
Ik denk eerder dat het te maken heeft met wanneer de 1e batch verzonden gaat worden. Mijn verwachte leverdatum staat nog steeds op de 23e.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

babyxl schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:06:
[...]

Ik denk eerder dat het te maken heeft met wanneer de 1e batch verzonden gaat worden. Mijn verwachte leverdatum staat nog steeds op de 23e.
dat denk ik ook, er komen meerdere zendingen naar verschillende verkopers.....die zullen de reserveringen afgaan totdat die op zijn, daarna komt er meer...

hopelijk zit ik bij de eerste zending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Gister bij Vodafone (telefonisch) besteld. Geen verlenging, overstap van Tmobile naar Vodafone. Dus vodafone weet het ook gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Telfort: Verwachte leverdatum is*: 11/11/2010
Hi: Levering vanaf 22-10-2010

ik vermoed dat Hi binnenkort ook wel zal wijzigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MethodP schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:22:
[...]

Gister bij Vodafone (telefonisch) besteld. Geen verlenging, overstap van Tmobile naar Vodafone. Dus vodafone weet het ook gewoon niet.
Toch vreemd, ik heb een orderbevestiging gekregen, maar geen mail dat het toestel verlaat zou zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens HTC schijnen er 2 kleuren te komen.. een bruine en zwarte. Ik heb bij dixons besteld en die levert alleen de zwarte. Misschien heeft de kleur ook nog invloed op de levertijden of zullen deze samen verscheept worden?
Ook bij dixons konden ze nog niets met zekerheid zeggen over de levertijd. Hopelijk is aan het einde van de week meer duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:15
Ik heb ook bij Telfort besteld, maar nog geen wijziging in levering als ik deze controleer.
Wel Telfort een mail gestuurd.
Als leverdatum staat in de week van 23-10-2010, maar is dit dan de volgende week (dus week 42) of bedoelen ze week 43 hiermee.
Wil toch graag wat meer duidelijkheid hierover.
Denk ook wel dat de levertijden opschuiven, omdat misschien de eerste batch van levering er al doorheen zijn gedraaid en dat de 11de van de 11de (ALAAAAAF) de nieuwe levering betreft.
Tenminste dat hoop ik, anders moet ik nog een maand wachten op mijn DHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Interessant...volgens dit (kwam via Twitter) is hij al wel leverbaar..?? http://www.htcsource.com/...on-sale-from-t-mobile-uk/ hmhm...wat een gedoe allemaal rond een uitlevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja eigenlijk best slecht dat niemand officieel uitsluitsel kan geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:43:
Volgens HTC schijnen er 2 kleuren te komen.. een bruine en zwarte. Ik heb bij dixons besteld en die levert alleen de zwarte. Misschien heeft de kleur ook nog invloed op de levertijden of zullen deze samen verscheept worden?
Ook bij dixons konden ze nog niets met zekerheid zeggen over de levertijd. Hopelijk is aan het einde van de week meer duidelijk.
Het zou zeer zeker kunnen dat de kleur invloed heeft op de leverbaarheid....

Kleur is persoonlijk voor mij van minder belang.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:05:
Ja eigenlijk best slecht dat niemand officieel uitsluitsel kan geven!
Waarom reageert Mark Moon niet ff ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 12-10-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:15
Tja, als hij in de UK wel is te bestellen, al is het dan via T-mobile, dan moet het toch wel door Google approved zijn.
Mijns inziens kan het dan niet meer al te lang duren dat hij hier ook verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Junkyxl schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:12:
Tja, als hij in de UK wel is te bestellen, al is het dan via T-mobile, dan moet het toch wel door Google approved zijn.
Mijns inziens kan het dan niet meer al te lang duren dat hij hier ook verkrijgbaar is.
Volgens mij is dat Google verhaal onzin...het gaat weer hetzelfde als de vorige keer.
Vraag blijft wel door wie die onduidelijkheid nou telkens veroorzaakt wordt...
Mark Moons zegt op twitter dat er helemaal geen vertraging is...en dat de uitlevering deze week is.
Ondertussen heeft niemand hem (behalve dan blijkbaar in Engeland) en weet niemand wanneer hij komt.

Blijft vaag... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
JudgeTreve schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:18:
[...]

Volgens mij is dat Google verhaal onzin...het gaat weer hetzelfde als de vorige keer.
Vraag blijft wel door wie die onduidelijkheid nou telkens veroorzaakt wordt...
Mark Moons zegt op twitter dat er helemaal geen vertraging is...en dat de uitlevering deze week is.
Ondertussen heeft niemand hem (behalve dan blijkbaar in Engeland) en weet niemand wanneer hij komt.

Blijft vaag... ;)
Een aantal medewerkers van Vodafone hebben volgens mij al gezegd dat het toestel gewoon op voorraad is. Maar dan moet je je natuurlijk wel afvragen hoe betrouwbaar zij zijn, aangezien er ook een paar zijn geweest die zeiden dat ze hem niet hadden. Ik denk dat hij gewoon deze week geleverd zal worden aan de providers, en dat degenen die hem als eersten gereserveerd hebben hem nog volgende week zullen ontvangen.
Pagina: 1 ... 7 ... 58 Laatste