"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Maar het blijft natuurlijk gokken.
Verwijderd
Had ook 23-10-2010 als verwachte leverdatum door Telfort, deze is helaas sinds vandaag verzet naar 11-11-2010.Junkyxl schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:01:
Ik heb ook bij Telfort besteld, maar nog geen wijziging in levering als ik deze controleer.
Wel Telfort een mail gestuurd.
Als leverdatum staat in de week van 23-10-2010, maar is dit dan de volgende week (dus week 42) of bedoelen ze week 43 hiermee.
Wil toch graag wat meer duidelijkheid hierover.
Denk ook wel dat de levertijden opschuiven, omdat misschien de eerste batch van levering er al doorheen zijn gedraaid en dat de 11de van de 11de (ALAAAAAF) de nieuwe levering betreft.
Tenminste dat hoop ik, anders moet ik nog een maand wachten op mijn DHD.
Mijn bestelling had ik op 04-10-2010 gedaan.
Ben dus wel toe aan mijn Desire HD
Cogitationis poenam nemo patitur
Die 11 is over precies een maand, is dat niet puur omdat ze niet exact weten wanneer hij komt?Junkyxl schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:46:
F.uck.
Nu is het bij mij ook aangepast naar 11-11-2010.
Dit is wel behoorlijk balen zeg.
Ik geloof er namelijk geen drol van dat het toestel gewoon een maand later komt....
[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 12-10-2010 18:52 ]
Verwijderd
Keek er behoorlijk naar uit om in mijn vakantie met m'n nieuwe phone te spelen.
Helaas gaat dit niet meer op.
Hopelijk heeft Bullet NL gelijk en nemen ze gewoon een ruime datum en als hij dan toch nog eerder komt dan ook eerder wordt uitgeleverd.
Ik denk gewoon dat ons geduld op de proef wordt gesteld bij HTC.
HTC wil waarschijnlijk nog een flinke boost op de Q4 cijfers van dit jaar.
Op papier ziet het er dan toch geweldig voor ze uit.
Verwijderd

Ben zelf ook dringend toe aan een nieuw toestel, 'k kan met m'n huidig nog amper een oproep beantwoorden en dit uitstel begint net zoals bij de meesten hier, serieus op mijn systeem te werken. Ik zie echter geen alternatief, de DHD is wat ik wil
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Denk dat jullie dit allemaal wel gelezen hebben.. ik hoop het echt!
Tja halvewege oktober of eind oktober?......jamiev90 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:22:
http://www.techweet.com/s...-hd-or-desire-z-shipments
Denk dat jullie dit allemaal wel gelezen hebben.. ik hoop het echt!
Tja, medewerkers van Belcompany wisten mij te vertellen dat het toestel niet eerder dan halve wege december geleverd zou kunnen worden.Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:56:
Na wat vragen aan de KPN over hun abonnementen kon een medewerker mij vertellen dat de levering wel 5 weken kon gaan duren.
Ze hadden we een aantal HD2's liggen, Wel Windows Mobile, maar de zelfde specificaties, op de camera na...... m'n mond viel van schik open, heb één flinke teug lucht genomen en ben snel de winkel uit gehold...
Zeg dat je het dan gewoon niet weet....... en probeer me geen "oud" toestel aan te smeren....
Het moraal, veel medewerkers weten het gewoon niet, ze doen hun ding, staan meestal gewoon achter de toonbank te wachten tot dat het 6 uur is, om vervolgens snel naar huis te mogen.....
Maar je een beetje te verdiepen in de handel doen ze niet.....
[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 12-10-2010 19:31 ]
Verwijderd

Als ik gewoon zonder in te loggen bekijk wat dit toestel me zou kosten, zou het gratis zijn. Zodra ik op 'Ik heb al een Hi abonnement' klik, kost het me opeens €200 extra. Huh? €200 extra voor nummerbehoud?

Dit is echter niet onoverkomelijk, bel maar eens naar Hi en zeg dat je iig dezelfde aanbieding als een nieuwe klant wilt. Met een beetje geluk en overtuigingskracht betaal je dan dus alsnog die eerste prijs die je noemde.
We still stick by the assumption that customers will begin to see their devices ship at the very end of October.
En dan end october voor de Desire Z..... Heb nog steeds hoop dat de HD eind deze week of uiterlijk volgende week leverbaar is.MikeVL schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:56:
http://thenextweb.com/mob...hd-or-desire-z-shipments/
We still stick by the assumption that customers will begin to see their devices ship at the very end of October.
Kans zal wel klein zijn
Verwijderd
Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 11-11-2010. Levering zal plaatsvinden, op het moment, dat het toestel leverbaar is en uw gegevens zijn gecontroleerd. Uw wordt dan door ons gebeld met het telefoonnummer +31137501229 voor het maken van een bezorgafspraak. (0 RV)
haha laten we het hopenClock schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:36:
Heb nog geen mailtje mogen ontvangen over een vertraging bij Vodafone. Wel heb ik vanmorgen mijn order geannuleerd (verlenging), dus wellicht dat er nu voor 1 van jullie een mooi plekje vrijkomt in de eerste batch
maar ook ik heb de hoop al opgegeven, en mezelf ingesteld op eind oktober.
Bekijk het positief en stel je in op eind oktober; het scheelt je enorm veel tijd; niet steeds weer die DHD gerelateerde topcis bekijken/refreshen
[ Voor 4% gewijzigd door brentnl op 12-10-2010 20:49 ]
Verwijderd
YouTube: Kanaal van bloghtc
Ik begin het ook somber in te ziendeding schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:48:
[...]
haha laten we het hopen![]()
maar ook ik heb de hoop al opgegeven, en mezelf ingesteld op eind oktober.
Bekijk het positief en stel je in op eind oktober; het scheelt je enorm veel tijd; niet steeds weer die DHD gerelateerde topcis bekijken/refreshen
Ik ben naar verschillende telecom winkels geweest, de 1 verwacht de levering binnen maximaal 2 weken en de ander maximaal 6
Maarja we zien het vanzelf wel.

Verwijderd
Verwijderd
Later... vaak is het zo dat de eerste batch uit wordt geleverd, dan kan het wel een aantal weken duren voordat de dummy's er zijn...Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:44:
Vanaf wanneer hebben winkels over het algemeen demomodellen staan? Is dat op hetzelfde moment als wanneer consumenten de telefoon krijgen of eerder al?
Verwijderd
Ik wil geen dummy, ik wil gewoon functionerende modellen.Bullet NL schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:18:
Later... vaak is het zo dat de eerste batch uit wordt geleverd, dan kan het wel een aantal weken duren voordat de dummy's er zijn...
Het is een trend van die nepgevallen te gebruiken, maar dan kan ik net zo goed op internet kijken.
Verwijderd
Dit is echt de meest grote onzin. Ligt er net aan hoeveel korting je krijgt. Ik krijg meer korting dan een nieuwe klant.Henkske schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:31:
[...]
Idd bij KPN ben je met verlenging zeker meer kwijt dan als nieuwe klant
Je kan weinig anders haha..DiscoSuperFly schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:18:
Ik heb er vertrouwen in dat ik hem Donderdag middag op de mat heb liggen ... tja ... wat moet je anders?
Verder vind ik het wel vreemd dat er zoveel onduidelijkheid is.
HTC weet toch wel precies hoe het zit met betrekking tot levering? Ik bedoel stel dat het uitloopt; zeg dat dan.
Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Nu is het ook zo'n dom wachten terwijl niemand precies weet hoe of wat.
Als er zoveel onduidelijkheid is, wijst dit meestal op het feit dat de toestellen nog nergens geleverd zijn. Anders hadden we heus wel al wat unboxing filmpjes of foto 's van de verpakking zien opduiken. Er zijn altijd wel ergens freaks (zeker niet slecht bedoelt) die zoiets op het internet zetten zodra ze kunnen. Daarom twijfel ik er sterk aan dat het toestel al ergens in Nederland/België in een magazijn ligt. Als winkels daarop een vroegere releasedatum op hun website zetten, krijgen ze ook meer pre-orders (ik vermoed dat er winkels zijn die dit echt bewust doen).JapieTalent schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 08:02:
[...]
Je kan weinig anders haha..
Verder vind ik het wel vreemd dat er zoveel onduidelijkheid is.
HTC weet toch wel precies hoe het zit met betrekking tot levering? Ik bedoel stel dat het uitloopt; zeg dat dan.
Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Nu is het ook zo'n dom wachten terwijl niemand precies weet hoe of wat.
Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb en dat de eerste exemplaren nog deze week of volgende week opduiken.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Mogelijke redenen van de onduidelijkheid:HTC weet toch wel precies hoe het zit met betrekking tot levering?
[1] Google is wat traag met het testen van het toestel.Dan is HTC afhankelijk van het tijdstip waarop Google het toestel vrijgeeft.
[2] Er zat een bug in het toestel die opgelost moest worden waarna de testprocedure bij Google overnieuw doorlopen moest worden.
[3] HTC zei dat ze in oktober zouden leveren en tot nu toe liggen ze gewoon op schema. De webshops willen klanten trekken en zetten het toestel dus als 'snel leverbaar'. Argument hiervoor is dat de site van Hi GEEN leverdatum meldde en dat het vervolgens direct op 22-10-10 stond. Medewerkers aan de telefoon zeiden de 18e maar dat zal dan het moment zijn waarop Hi de toestellen binnenkrijgt.
Het enige dat ik kan zeggen is dat Hi dus constant is en er wat dat betreft geen onduidelijkheid is tot nu toe.
edit: lees net het artikel van het linkje hierboven en het is dus nummer 3:
"HTC has decided to officially comment on the matter, insisting that as it never gave a release date, both handsets would still ship 'on schedule' meaning customers can still expect to receive their devices 'in October'."
Kortom: De webshops hebben ons dolgedraaid.
[ Voor 17% gewijzigd door BartOtten op 13-10-2010 10:04 ]
Microsoft heeft HTC een zak met geld gegeven om te zorgen dat het Windows Mobile (7) toestel in de winkels ligt voordat de HTC Desire HD er is. Zodat het (top) android toestel niet hard gaat lopen voordat er een Windows Mobile alternatief ligt......
De HTC 7 Trophy zou rond 21-10-2010 in de winkel moeten liggen. Toeval????
nieuws: KPN en Vodafone gaan iPhone 4 verkopen - update
Toen ik hem daar bestelde was de leverdatum nog 18-10-10 hoor. Dus helemaal constant zijn ze ook bij Hi niet. Toch heb ik er vertrouwen in dat we het toestel nog wel gaan krijgen deze maand. Vaak zijn klantenservice/winkel/logistiek niet echt op elkaar afgestemd. De een roept dit de ander dat. Overigens je punt over de webshops is wel waar. Maar goed, je zou gek zijn als je het niet doet. Kijk maar hoeveel mensen hem al besteld hebben...BartOtten schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:02:
[...]
\[3] HTC zei dat ze in oktober zouden leveren en tot nu toe liggen ze gewoon op schema. De webshops willen klanten trekken en zetten het toestel dus als 'snel leverbaar'. Argument hiervoor is dat de site van Hi GEEN leverdatum meldde en dat het vervolgens direct op 22-10-10 stond. Medewerkers aan de telefoon zeiden de 18e maar dat zal dan het moment zijn waarop Hi de toestellen binnenkrijgt.
Het enige dat ik kan zeggen is dat Hi dus constant is en er wat dat betreft geen onduidelijkheid is tot nu toe.

dit staat er bij mij, sinds vanochtend @ vodafone orderstatus:
1
2
3
| Orderstatus: Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen. |
PSN: McMillan0984
Eerst op papier zien en dan geloven er wordt nu zo veel bewwerd dat ik nu nniets meer geloof.Clavat schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:27:
hi kan bevestigen aan mij dat ze de 22ste gegarandeerd bij hun allemaal binnen komen en dan direct de deur uitgaan

Volgens mij valt dat best wel mee, het aantal mensen dat in de 'voorverkoop' besteld zal beperkt zijn tot een kleine (ok, relatief grote in dit geval) groep enthousiastelingen. Overigens is dit natuurlijk allemaal relatief ten opzichte van de hoeveelheid DHD's die aan 'Nederland' geleverd wordt in de eerste batch. Stel dat dat er 1000 zijn, dan kun je er vanuit gaan dat ze binnen zeer korte tijd niet meer tot de volgende batch verkrijgbaar zijn.FurY_84 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:24:
[...]
Overigens je punt over de webshops is wel waar. Maar goed, je zou gek zijn als je het niet doet. Kijk maar hoeveel mensen hem al besteld hebben...
Ik verwacht overigens dat de DHD gewoon in de winkels te vinden zal zijn zodra ie daadwerkelijk geleverd is. Misschien niet in grote getale, maar desalniettemin
Vreemd, bij mij zeiden ze op de 25e dat het hij 18 oktober geleverd zou worden. Ik denk dat ik even afwacht tot het einde van de week en dan zelf naar Hi ga bellen.huisje89 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:47:
Ik heb de Desire HD voor 2 weken geleden bij Hi besteld, telefonisch. En toen zei deze beste Mevrouw meteen al dat het de 1e week van november zou gaan worden.
Of je wacht de 22e even af?Maarten00 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:13:
[...]
Vreemd, bij mij zeiden ze op de 25e dat het hij 18 oktober geleverd zou worden. Ik denk dat ik even afwacht tot het einde van de week en dan zelf naar Hi ga bellen.
off topic; ik hoop doordat kpn en vodafone ook iphone's gaan leveren dat er een en ander met de prijs gebeurd. Dat zou evt wel een motivatie zijn om voor de iphone te gaan en niet voor de Desire HD.
Even afwachten dus maar tot ze met prijzen komen.
Ja idd, je kan natuurlijk wachten tot de nieuwe ferrari er is of gewoon voor een goedkoop barrel gaan (zal geen merken noemenJapieTalent schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:15:
[...]
Of je wacht de 22e even af?
off topic; ik hoop doordat kpn en vodafone ook iphone's gaan leveren dat er een en ander met de prijs gebeurd. Dat zou evt wel een motivatie zijn om voor de iphone te gaan en niet voor de Desire HD.
Back OnTopic now!
Ik zou zeggen, morgen weten we het zeker
Ik moet voor 1 november een telefoon hebben uitgekozen voor m'n werk ivm flexdeclaratie. Ik kan de iPhone 4 kiezen en hem dan aan jou doorverkopen. SIMlock vrij en gesealde box dan. 16gb en 32gb voor respectievelijk 640,- en 740,-JapieTalent schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:15:
Dat zou evt wel een motivatie zijn om voor de iphone te gaan en niet voor de Desire HD.
Van het geld kan ik dan weer rustig zonder tijdnood een DHD kopen
Allereerst is dit niet helemaal het juiste topic hiervoor.dhhdante schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:58:
[...]
Ik moet voor 1 november een telefoon hebben uitgekozen voor m'n werk ivm flexdeclaratie. Ik kan de iPhone 4 kiezen en hem dan aan jou doorverkopen. SIMlock vrij en gesealde box dan. 16gb en 32gb voor respectievelijk 640,- en 740,-
Van het geld kan ik dan weer rustig zonder tijdnood een DHD kopen
Wat betreft je aanbod, thanks but no thanks. Ik wil zelf ook voor november wat anders, maar wil me niet nu al vastpinnen, omdat ik ook de DHD nog wil afwachten.
Ontopic; ik ben benieuwd naar vodafone, morgen zouden ew het idd moeten weten.
Ik heb op 7-10 de DHD gereserveerd bij Telfort (verlenging) en in mijn bevestigingsmail stond de verwachte leverdatum 23-10. Naderhand heb ik geen mail meer ontvangen... dus was ik op tijd of ga ik toch nog teleurgesteld worden?! We shall see!babyxl schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:29:
Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 11-11-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)
td1964 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:02:
Nou heb net met Vodafoon gebeld maar hebben nu in het systeem geen leverdatum staan en kunnen dus niets zeggen GRRRRRR
Spreekt elkaar lekker tegenBullet NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:53:
Volgens mensen bij Vodafone moet de Desire HD toch echt vandaag bij hun binnen komen.
Ik zou zeggen, morgen weten we het zeker
Ik heb nog steeds niks van ze gehoord dus ik blijf dromen
Mijn situatie laat dat niet toe. Mijn huidige abbo loopt over 2 dagen af, dus als ik langer dan een week zonder telefoon zit wil ik dat graag op tijd weten, zodat ik vervanging kan regelen.JapieTalent schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:15:
[...]
Of je wacht de 22e even af?
Verwijderd
Daar hebben ze bij the Phone House een poster opgezet met de DHD erop.
de verkoper zei: Ik hoop volgende of de week daarna.
Boys/girls het gaat gewoon gebeuren voor novemeber ben ik zeker van
toch gaat deze toestel leverproblemen krijgen net als bij de blackberry
neeeee dat wilde ik nu niet horen!!!FunFair schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:49:
Datum van Hi is veranderd naar: 1-11-2010
ik heb nog steeds goede hoop dat ik bij een eerste batch hoor....dus gewoon volgende week!
gelijk maar even een mail gestuurd (heb te vaak gebeld!) om te kijken wat ze zeggen!
[ Voor 12% gewijzigd door Leviathan23 op 13-10-2010 14:29 ]
edit: Ben HTC aant bellen
[ Voor 17% gewijzigd door BartOtten op 13-10-2010 14:39 ]
Lijkt me sterk, Mark Moons twittert hetvolgende: "We zijn er (bijna) klaar voor."joblamie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:58:
Typhone: De HTC Desire HD wordt 5 november verwacht. Dit is echter een verwachting, wij kunnen niets garanderen. De reden van de vertraging van levering van de HTC Desire HD is dat men nog steeds wacht op een goedkeuring vanuit Google voor dit toestel.
Kan me slecht voorstellen dat ze dat een maand van te voren al ophangen.
Bron: http://twitter.com/markmoons
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 13-10-2010 14:33 ]
Wel raar dat ze deze week al een folder er uit hebben gestuurd met de DHD en dat ie dan pas in november zou komen.
LolBartOtten schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:42:
Okey, bel NOOIT HTC Nederland op want dan krijg je een minder slimme jongen aan de lijn die zelf niets weet.
- Heeft u het ter reparatie aangeboden? (Wat denk je zelf?)
- Die is toch al uit in Nederland? (Callcenter zit in Great Brittain volgens hem. Ik bel 020-nummer though)
- Nog meer onzin waarvan ik het niet waard vond om het te onthouden
HTC Live is vanavond in de Beurs van Berlage in Amsterdam (zie foto een paar posts hierboven)Bullet NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:33:
Op twitter kom ik steed meer berichten tegen over HTClive... Wat ik er uit op maak is dat er vanavond of morgen iets staat te gebeuren...
http://twitpic.com/2x0d1q
[ Voor 8% gewijzigd door Nielsepiels op 13-10-2010 15:40 ]
Misschien moet je eens opnieuw inloggen bij je bestelling.Dynamix schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:17:
[...]
Ik heb op 7-10 de DHD gereserveerd bij Telfort (verlenging) en in mijn bevestigingsmail stond de verwachte leverdatum 23-10. Naderhand heb ik geen mail meer ontvangen... dus was ik op tijd of ga ik toch nog teleurgesteld worden?! We shall see!
Beslist dat je ook een andere leverdatum krijgt te zien.
Niet om je te ontmoedigen, maar bij mij was dit ook het geval (helaas)
En ik heb notabene op 30-09 reserveerd, dus wie weet mag ik hem eerder ontvangen
en dat houdt in?

EDIT // Nevermind..
bron: http://www.connexie.mobi/...omagenda/19/htc-live.htmlOp woensdagavond 13 oktober aanstaande vindt in de Beurs van Berlage in Amsterdam de eerste HTC LIVE plaats. HTC LIVE is het event voor (retail)partners om de ultieme HTC-ervaring te beleven. Op HTC LIVE worden de nieuwste toestellen en trends getoond en wordt bekend gemaakt wie er HTC Legend van het jaar wordt. De avond wordt afgesloten met een optreden van bekende dj’s.
[ Voor 61% gewijzigd door brentnl op 13-10-2010 15:45 ]
exact....deding schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:43:
[...]
en dat houdt in?
EDIT // Nevermind..
[...]
bron: http://www.connexie.mobi/...omagenda/19/htc-live.html
Nu denk ik dat Moons z'n twitter hier ook op sloeg... zou wel fijn zijn als het toestel ook echt geintroduceert wordt op de nederlandse markt vandaag. Dat morgen de levering start alsware....
Nu staat er al 12-11-2010 op de site... was die 1-11 van jou voor een reeds geplaatste bestelling (die je online kan volgen o.i.d.) of doelde je op die groene tekst bij de infopagina van het toestel?FunFair schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:49:
Datum van Hi is veranderd naar: 1-11-2010
En Htc maar zeggen, dat er geen vertragingen zijn ... weer maand wachten
oh wel...nog maar maandje langer bellen met de normale desire...
Wel sneu voor broertje die proefde me telefoon al.. ken die ook wachten haha
Ziet er dus niet goed uit tot nu toe, ik denk dat we vandaag en morgen wel kunnen vergeten dan zou iemand het wel weten lijkt mij.
Wel raar dat iedere medewerker die ik voor mijn verlening belde zij dat ie toch echt woensdag of donderdag binnen zou komen.
Ik krijg ook steeds te horen dat hij deze week binnen moet komen en dan tussen de 5 en 10 werk dagen nodig kan hebben om uitgeleverd te worden bij klanten.2fastTG schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:20:
Net even gebeld met vodafone.... Volgens mevrouw stond er geen enkele informatie in hun voorraadlijst m.b.t. de desire hd, een collega van haar dacht dat de telefoon eind deze maand wel geleverd zou worden.:0
Ziet er dus niet goed uit tot nu toe, ik denk dat we vandaag en morgen wel kunnen vergeten dan zou iemand het wel weten lijkt mij.
Wel raar dat iedere medewerker die ik voor mijn verlening belde zij dat ie toch echt woensdag of donderdag binnen zou komen.
Ik ben benieuwd wie jij gesproken hebt, het is namelijk een totaal ander verhaal dan haar collega's vertellen.
Van zoiets word ik dus gek,, ik ga nu nog eens bellen en schrijf me de naam eens op. Volgens mevrouw, wist niemand op de hele afdeling iets over lever datums. Ik moest naar online bellen die hadden een beter systeem met dezelfde leverancier maar het nummer wat ze me gaf klopte niet...Bullet NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:24:
[...]
Ik krijg ook steeds te horen dat hij deze week binnen moet komen en dan tussen de 5 en 10 werk dagen nodig kan hebben om uitgeleverd te worden bij klanten.
Ik ben benieuwd wie jij gesproken hebt, het is namelijk een totaal ander verhaal dan haar collega's vertellen.
Hopelijk is dit wel een goed kloppend antwoord nu.
Gek he, al die mensen die gaan lopen bellen om te vragen wanneer ie nou komtBartOtten schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:33:
Hi neemt de telefoon niet meer op.
Zou zelf dan ook niet meer opnemen haha
"Find what you love and let it kill you"
Verwijderd
vandaag gebeld, kreeg via telefoon mijn order nummer alsnog...
heb via ordernummer EN email adres kunnen inloggen (dus email was wel correct doorgegeven)
Orderstatus:
Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen.
Bullet NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:24:
[...]
Ik krijg ook steeds te horen dat hij deze week binnen moet komen en dan tussen de 5 en 10 werk dagen nodig kan hebben om uitgeleverd te worden bij klanten.
2 weken is 10 werkdagen... dus wanneer hij morgen of vrijdag binnenkomt kan het dus inderdaad zijn dat hij 2 weken maximaal onder weg is.2fastTG schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:39:
Medewerker van een andere afdeling dan de sales afdeling heeft mij net verteld, dat hij op de voorraadlijst van de leverancier staat. En dat dit inhoud dat het ongeveer 2 weken duurt voordat de telefoon via de sales afdeling de klanten bereikt.
Hopelijk is dit wel een goed kloppend antwoord nu.
Echter dat is dus maximaal, hij kan ook eerder geleverd worden.... de Vodafone mederwerkers die ik spreek zeggen maximaal twee weken, maar kan ook vrij wel direct naar binnenkomst zijn.
Haha, dat wordt dus NIET opnieuw inloggenJunkyxl schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:39:
[...]
Misschien moet je eens opnieuw inloggen bij je bestelling.
Beslist dat je ook een andere leverdatum krijgt te zien.
Niet om je te ontmoedigen, maar bij mij was dit ook het geval (helaas)![]()
En ik heb notabene op 30-09 reserveerd, dus wie weet mag ik hem eerder ontvangen
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Hij vermelde mij er juist duidelijk bij dat die 2 weken dus echt niet zeker waren en dat dit maar een schatting was. Ik heb trouwens geen mail ontvangen van vodafone...Bullet NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:06:
[...]
2 weken is 10 werkdagen... dus wanneer hij morgen of vrijdag binnenkomt kan het dus inderdaad zijn dat hij 2 weken maximaal onder weg is.
Echter dat is dus maximaal, hij kan ook eerder geleverd worden.... de Vodafone mederwerkers die ik spreek zeggen maximaal twee weken, maar kan ook vrij wel direct naar binnenkomst zijn.
Hoe heb jij je telefoon besteld dan?td1964 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:21:
Kreeg net 1 minuut geleden deze mail van Vodafoon:
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Niet via 1200 optie 2 3 2?
Heb namelijk het idee dat Vodafone verschillende verkoop afdelingen heeft.
Dat is mij al eens bevestigd inderdaad, binnen vodafone zijn een aantal verschillende verkoop afdelingen.Bullet NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:44:
[...]
Niet via 1200 optie 2 3 2?
Heb namelijk het idee dat Vodafone verschillende verkoop afdelingen heeft.
jep, kreeg ik ook nettd1964 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:21:
Kreeg net 1 minuut geleden deze mail van Vodafoon:
Zou dus zo maar kunnen dat er een verschillende voorraad is.....2fastTG schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:51:
[...]
Dat is mij al eens bevestigd inderdaad, binnen vodafone zijn een aantal verschillende verkoop afdelingen.
Helaas hebben wij momenteel de HTC Desire HD niet op voorraad. Wij verwachten dit toetsel in week 43/44 binnen te krijgen. Wij kunnen u alleen de zwarte HTC Desire HD leveren.
Hopelijk gaan ze dan ook direct uitleveren.
Had ook naar studentmobiel gemaild en kreeg idd het zelfde antwoord, echter dat van die kleur wist ik nog niet. Bij het bestellen zie je wel alleen black staan, maar ja er is wel meer verwarring rondom de kleur. Ik had liever de bruine gehad eigenlijk...masvma schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:21:
Ik heb eind van de middag een mail gestuurd naar studentmobiel.nl waar ik eind september mijn bestelling geplaatst heb. Het antwoord op mijn mail is als volgt (zoals ook op de site vermeld staat);
Helaas hebben wij momenteel de HTC Desire HD niet op voorraad. Wij verwachten dit toetsel in week 43/44 binnen te krijgen. Wij kunnen u alleen de zwarte HTC Desire HD leveren.
Hopelijk gaan ze dan ook direct uitleveren.
![]()
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Bij Vodafone hebben ze sowieso verschillende voorraden aangelegd voor nieuwe en verlengende klanten. De klanten die proberen te verlengen krijgen voorrang.
Of er ook verschillende voorraden voor verschillende verkoopafdelingen zijn weet ik niet.
Zojuist even bij mijn bestelling gekeken van 5 oktober bij Vodafone als nieuwe klant.
De orderstatus is veranderd van "in behandeling" naar "Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen."
[ Voor 28% gewijzigd door vinnieminnie op 13-10-2010 18:44 ]
dat heb ik dus ook, alleen heb ik op 11 oktober besteld via de website, een los toestel. Ben al wel klant van vodafone, al 6 jaar.vinnieminnie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:42:
Zojuist even bij mijn bestelling gekeken van 5 oktober bij Vodafone als nieuwe klant.
De orderstatus is veranderd van "in behandeling" naar "Tijdelijk niet op voorraad. Zodra op voorraad wordt de order in behandeling genomen."
zie hierboven
Nog een uurtje wachten, toevallig een tweaker aanwezig?joblamie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:24:
Zojuist is nogmaals door HTC benadrukt dat het toestel in Nederland NIET vertraagd is. Op het HTC Live event te Amsterdam wordt om 20.30 uur de exacte leverdatum bekend gemaakt
Kan iemand me vertellen hoe dat wordt geregeld met nummerbehoud? Ik kom van een prepaid simyo mobieltje, dus dat moet geen probleem zijn om om te zetten. Krijg ik nou eerst het mobieltje en wordt dan pas mijn nummer omgezet, of krijg ik mijn mobieltje pas nadat het nummer is omgezet? Ik heb Vodafone hier wel over gebeld, maar toen ik eenmaal ophing besefte ik pas dat ik totaal geen bevredigend antwoord had gekregen
Hangt er een beetje vanaf wat afgesproken is. Normaal mobiel + simcard vooruit, je ouder sim zou je dan in de je DHD kunnen stoppen, naar eind opzeg gaat je nummer over van oude sim naar nieuwe....vinnieminnie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:01:
Zeer benieuwd, hopelijk heb ik hem dan toch nog volgende week binnen.
Kan iemand me vertellen hoe dat wordt geregeld met nummerbehoud? Ik kom van een prepaid simyo mobieltje, dus dat moet geen probleem zijn om om te zetten. Krijg ik nou eerst het mobieltje en wordt dan pas mijn nummer omgezet, of krijg ik mijn mobieltje pas nadat het nummer is omgezet? Ik heb Vodafone hier wel over gebeld, maar toen ik eenmaal ophing besefte ik pas dat ik totaal geen bevredigend antwoord had gekregen
Dit is gebruikelijk, maar anders wordt ook wel gedaan..... eerst alles afwachten en dan goederen toesturen...
Verwijderd
Tenzij het toestel een simlock van Vodafone heeft, zoals tegen mij werd gezegd toen ik verlengde. Ik heb toen expliciet gevraagd naar 360-software, branding en simlock. De dame heeft het tijdens het telefoongesprek nagevraagd en meldde mij dat er geen 360 en branding op zit, maar wel een simlock.Bullet NL schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:15:
[...]
Hangt er een beetje vanaf wat afgesproken is. Normaal mobiel + simcard vooruit, je ouder sim zou je dan in de je DHD kunnen stoppen, naar eind opzeg gaat je nummer over van oude sim naar nieuwe....
Dit is gebruikelijk, maar anders wordt ook wel gedaan..... eerst alles afwachten en dan goederen toesturen...