Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Nog niemand die een tweet of zoiets dergelijks over HTC live en de datum heeft gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:09
Ja zou volgende week moeten zijn.. volgens die mark moons weer op htc live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Moons: HTC Desire HD ligt vanaf volgende week in de winkel in Nederland. #htclive

http://twitter.com/#!/Androidworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
jamiev90 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:44:
Ja zou volgende week moeten zijn.. volgens die mark moons weer op htc live
http://twitter.com/#!/search/htclive Alle tweets met #htclive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Juist, volgende week in de winkel en bij u thuis dus......

Mooi.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Nou dat begrijp ik niet hoor overal wordt de datum dik in november geschoven en nu zou hij in de winkel liggen volgende week? Nou ik hoop het, maar dan wel eerst even netjes de eerste bestellers afwerken.. Misschien is het wel de leverdatum die nu (dus die m nu pre-orderen en dat nog niet gedaan hebben) geldt? Maar kan dat eigenlijk niet voorstellen.. |:(

[ Voor 8% gewijzigd door FurY_84 op 13-10-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

dit is ook marketing he....mensen in spanning laten en dan gewoon een major shipment doen en gelijk heel NL voorzien van HD's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan23 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:18:
[...]

dit is ook marketing he....mensen in spanning laten en dan gewoon een major shipment doen en gelijk heel NL voorzien van HD's!
Haha, inderdaad. Iedereen heeft het erover. Ook goed voor de telco's, al die mensen die de klantenservice bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
FurY_84 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:12:
Nou dat begrijp ik niet hoor overal wordt de datum dik in november geschoven en nu zou hij in de winkel liggen volgende week? Nou ik hoop het, maar dan wel eerst even netjes de eerste bestellers afwerken.. Misschien is het wel de leverdatum die nu (dus die m nu pre-orderen en dat nog niet gedaan hebben) geldt? Maar kan dat eigenlijk niet voorstellen.. |:(
Ik ga er nog steeds vanuit dat de webshops een verwachte leverdatum aangeven voor nieuwe bestellingen. Het heeft geen zin om 18 oktober te laten staan als je 300 back orders hebt staan en er 100 krijgt bij de eerste levering.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 15:11
Nee, de telcomproviders doen het ook voor de lol de leveringsdata wijzigingen.
Is alleen maar om de klanten te treiteren.
Als ik bij mijn bestelling kijk van Telfort staat daar nog steeds als leverdatum 11-11-2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldM schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:24:
[...]

Ik ga er nog steeds vanuit dat de webshops een verwachte leverdatum aangeven voor nieuwe bestellingen. Het heeft geen zin om 18 oktober te laten staan als je 300 back orders hebt staan en er 100 krijgt bij de eerste levering.

O-)
Hm, flauw vermoeden van niet. Toen ik em bestelde bij belnu.nl stond ie op 8 oktober :P Kan wel 19 oktober zijn, daar heeft leverdatum ook tijdje op gestaan. Let's hope.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
vinnieminnie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:39:
Nog niemand die een tweet of zoiets dergelijks over HTC live en de datum heeft gehoord?
Waar denk je dat dit topic over gaat? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:54:
[...]

Was denk ik een vraag n.a.v. de post om 19.24 uur waarin werd aangegeven dat om 20.30 uur op HTCLive de leverdatum van de DHD bekend zou worden gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:14:
[...]

Was denk ik een vraag n.a.v. de post om 19.24 uur waarin werd aangegeven dat om 20.30 uur op HTCLive de leverdatum van de DHD bekend zou worden gemaakt ;)
Dan nog: het is hier geen slow-chat-topic. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:54:
[...]

Ik denk dat hij zich gewoon afvroeg, of er al iets was bekendgemaakt op HTC Live omtrent de leveringsdatum (wat in vorige comments stond dat om half 9 stond de gebeuren) ;)

EDIT : te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

Hm, flauw vermoeden van niet. Toen ik em bestelde bij belnu.nl stond ie op 8 oktober :P Kan wel 19 oktober zijn, daar heeft leverdatum ook tijdje op gestaan. Let's hope.
Nou dat vraag ik me dus af.. Aan de ene kant als je er 100 krijgt en je hebt 101 bestellingen dan heeft er 1 pech en die krijgt m dan weer een tijdje later, dus dan schuift de leverdatum op. Echter ik begreep ook van mensen dat de datum daadwerkelijk IN hun bestelling staat. Dat is bij mij overigens niet het geval (Hi.nl), daar staat alleen voorinschrijving.

Grr waarom kunnen de telefoonmakers en de abonnementenbedieners niet gewoon lief zijn voor hun klant en 1x 1 datum geven... Ze maken ons te vaak lekker met een dode mus. Vraag me echt af of dat bij alle toestellen zo gaat. Weet dat mijn SE X1 dat zelfde probleem had.. Heeeel irritant... En je berichten how maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, zoals eerder ook al gezegd: marketing. Hoe meer berichten eromheen hoe meer bekendheid het toestel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:20
Op het T-mobile forum schrijft iemand dat hij contact heeft gehad met de verkoopafdeling van T-mobile en die konden hem vertellen dat het nog 6 weken gaat duren voor T-mobile hem gaat leveren. Dat zou mooi %$^#@#$ zijn.. Dat word dus 3 weken langer wachten als gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Lekkere contradictie weer hier. HTC blijft erbij dat de mensen die hem als eerste gereserveerd hebben hem volgende week in huis hebben, terwijl de providers totaal tegenstrijdige berichten geven.

Ik vraag me af hoe Vodafone dat regelt met de 2 voorraden voor verlengers en nieuwe klanten. Het lijkt me stug dat ze elke verlenger voorlaten gaan, wanneer hij ook besteld. Dat zou betekenen dat een verlenger die hem morgen pas besteld, hem toch eerder in huis heeft dan ik, terwijl ik hem 5 oktober al bestelde. Als ze het echter niet zo doen, hoe doen ze het dan wel?

Nog steeds zeer benieuwd wanneer we de eerste gelukkige tweaker hier in het topic zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:48
Heb nog niks gehoord van Vodafone kan ook echter niet bij de status inzien bij vodafone.nl
Toen ik laatst nog belde zou die morgen verstuurd worden dus ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Ik vind het sowieso een beetje gek dat ze op die manier onderscheid maken tussen verlengers en mensen met een nieuw abbonement. Er is hier al zo vaak voorbij gekomen dat verlengers meer moeten betalen dan mensen met een nieuw abbo, dus waarom zouden ze bij het uitleveren van de toestellen de verlengers opeens wel beter behandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Dat vraag ik me ook af, maar het schijnt wel het geval te zijn wisten 2 verkopers mij te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Eerlijk gezegd denk ik dat we morgen de eerste gelukkige tweaker gaan zien. En dat ben i :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

vinnieminnie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:02:
Dat vraag ik me ook af, maar het schijnt wel het geval te zijn wisten 2 verkopers mij te vertellen.
En jij bent zeker een verlenger? :P

Anyway, Telfort staat nog op 11 november :'(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
JvS schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:08:
[...]
En jij bent zeker een verlenger? :P

Anyway, Telfort staat nog op 11 november :'(
Nee, helaas ben ik een nieuwe klant. Wel des te meer reden om ze te geloven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik geloof nooit zo wat de winkel danwel cc verkopers roepen. Die krijgen ook maar matige informatie en verzinnen er zelf bij wat het laatste gerucht is op de werkvloer.

De best geinformeerden, halen hun info van sites die we zelf ook lezen. Dus winkel en CC is geen informatiebron voor ons :). Leveringstactieken kunnen we hier natuurlijk ook niet lezen, maar ik ga er maar vanuit dat dit ook gewoon een random verhaal danwel callcenter gerucht is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
vinnieminnie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:52:
Lekkere contradictie weer hier. HTC blijft erbij dat de mensen die hem als eerste gereserveerd hebben hem volgende week in huis hebben, terwijl de providers totaal tegenstrijdige berichten geven.

Ik vraag me af hoe Vodafone dat regelt met de 2 voorraden voor verlengers en nieuwe klanten. Het lijkt me stug dat ze elke verlenger voorlaten gaan, wanneer hij ook besteld. Dat zou betekenen dat een verlenger die hem morgen pas besteld, hem toch eerder in huis heeft dan ik, terwijl ik hem 5 oktober al bestelde. Als ze het echter niet zo doen, hoe doen ze het dan wel?

Nog steeds zeer benieuwd wanneer we de eerste gelukkige tweaker hier in het topic zullen zien.
Ik vindt dit eigenlijk niet meer als normaal dat je de trouwe klanten eerder bediend.
Uiteraard zijn nieuwe klanten belangrijk voor een provider, maar ik vindt toch wel dat de bestaande voor de nieuwe klanten bediend mogen worden.
Dan heb ik mijn DHD tenminste eerder in huis. >:)

En leuk hoe iedereen de status van hun bestelling nu is aan het controleren.
Verwacht nu maar niet dat er administratie miepen nog ergens op kantoor zitten om de status van de bestellingen aan te passen, omdat dhr. Moons heeft geroepen dat de DHD volgende week wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Na twee keer gebeld te hebben staat mijn VF orderstatus nog steeds op "Foutje, er is iets misgegaan". Reden om mij zorgen te maken?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wel joh! Gelijk checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Junkyxl schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:24:
[...]

Ik vindt dit eigenlijk niet meer als normaal dat je de trouwe klanten eerder bediend.
Uiteraard zijn nieuwe klanten belangrijk voor een provider, maar ik vindt toch wel dat de bestaande voor de nieuwe klanten bediend mogen worden.
Dan heb ik mijn DHD tenminste eerder in huis. >:)
Ik vind dat je gelijk hebt dat verlengers dat ene voordeeltje moeten hebben. Echter moet het niet zo lopen dat verlengers de voorraad van de nieuwe klanten op maken, zodat de nieuwe klanten pas hun DHD krijgen nadat alle verlengers zijn bediend. Dat kan nog vrij lang gaan duren, aangezien het een gewilde telefoon is en HTC vast niet in 1x genoeg telefoons kan leveren.
Ik zou het zo doen dat iedereen die hem de eerste week heeft besteld van dezelfde voorraad gebruik maakt, maar de verlengers dan bovenaan de lijst staan. Voor de volgende week geldt precies hetzelfde. Dit betekent dat verlengers wel voordeel krijgen, maar niet zoveel dat het belachelijk wordt.
Ik wil gewoon niet dat zo'n luie verlenger die gisteren pas gehoord heeft van de DHD hem eerder in huis heeft dan ik, terwijl ik er meteen bij was :')
Anyhow, het is een beetje nutteloos om me er aan te gaan irriteren, terwijl ik niet eens zeker weet hoe hun selectieproces werkt, dus ik laat het wel rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Jedi_Pimp schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:30:
Na twee keer gebeld te hebben staat mijn VF orderstatus nog steeds op "Foutje, er is iets misgegaan". Reden om mij zorgen te maken?
Heb ik ook, volgens vodafone maakt het niet uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een losse HTC Desire HD al op 27-09 besteld en betaald. Simlock vrij via Belsimpel.nl
Ik vraag me af of ik in de eerste batch zou zitten. Zo niet dan komen er of heel weinig HD's binnen of hebben super veel mensen besteld al voor mij. Ik vrees dan direct voor alle andere mensen die in pas in oktober hebben besteld. Dat wordt dat wachten op de tweede batch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:03:
Ik heb een losse HTC Desire HD al op 27-09 besteld en betaald. Simlock vrij via Belsimpel.nl
Ik vraag me af of ik in de eerste batch zou zitten. Zo niet dan komen er of heel weinig HD's binnen of hebben super veel mensen besteld al voor mij. Ik vrees dan direct voor alle andere mensen die in pas in oktober hebben besteld. Dat wordt dat wachten op de tweede batch...
Er is tot op heden nog helemaal niets los gelaten over aantallen toestellen.
Kan maar zo dat HTC voldoende heeft voor de gehele nederlandse markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Junkyxl schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:24:
[...]

Niks daarvan. Het is gewoon nog steeds wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik geloof er niets van dat Telecom providers vaste klanten voortrekken. Pre-Orders kan ik mij iets bij voorstellen, maar dat is toch een heel ander verhaal.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Tja, en waar hebben we het hier dan over?
Pre-orders toch, of heb ik het nu mis.
Je hebt gelijk voor wat betreft wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Echter dan nog vindt ik dat er een onderscheidt gemaakt mag worden tussen 'vaste' klanten of nieuwe.
We moeten gewoon geduld hebben, maar stiekem hoop ik toch wel bij een van de eerste users te horen. })
Dus dan toch maar de vaste klanten/pre-orders eerst >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, heb namelijk een vraag.
Ik twijfel steeds tussen het los kopen van DHD met een los abbo of het nemen van een abbo met een DHD.
Wat is uiteindelijk goedkoper volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 21:14
Dat ligt nogal aan wat voor soort abonnement je wilt hebben.

Volgens mij (en voor mij) is het nemen van een abonnement in elk geval goedkoper dan beiden los te kopen.
Ik heb hi student 35, dus wel die extra studentenkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Leveranciers van ons verwacht de eerste levering op 29/10/2010. Met de melding 'onder voorbehoud'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
e.looijenga schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:21:
Leveranciers van ons verwacht de eerste levering op 29/10/2010. Met de melding 'onder voorbehoud'.
Wie is "ons" als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
En dan te denken dat 2 verkopers mij bij Belcompany en Vodafone probeerden wijs te maken dat er weinig interesse is in de HTC en dat iedereen voor de Iphone en Samsung Galaxy gaat.
Ik zie het zo gebeuren dat slechts de mensen die hem de eerste week hebben besteld hem ook daadwerkelijk gaan krijgen. De rest zal moeten wachten tot een nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
Ik werk bij een zakelijke telecomleverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
vinnieminnie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:37:
En dan te denken dat 2 verkopers mij bij Belcompany en Vodafone probeerden wijs te maken dat er weinig interesse is in de HTC en dat iedereen voor de Iphone en Samsung Galaxy gaat.
Ik zie het zo gebeuren dat slechts de mensen die hem de eerste week hebben besteld hem ook daadwerkelijk gaan krijgen. De rest zal moeten wachten tot een nieuwe levering.
Tuurlijk wilden ze dat, dan konden ze je direct wat verkopen ipv op het moment dat de dhd uitkomt ;)
e.looijenga schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:40:
Ik werk bij een zakelijke telecomleverancier.
Nou ja goed, het zijn goede berichten, maar onderhand zijn we al een paar keer blij gemaakt met een dode mus, dus ik wacht gewoon nog eventjes af. Ondanks dat hoop ik van harte dat je gelijk krijgt!

[ Voor 24% gewijzigd door Jaap. op 14-10-2010 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
ik ook, check het dagelijks. zeer benieuwd. hoop niet dat we een desire situatie krijgen. wekenlang wachten op leveringen door het grote succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
JapieTalent schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:15:
Dat ligt nogal aan wat voor soort abonnement je wilt hebben.

Volgens mij (en voor mij) is het nemen van een abonnement in elk geval goedkoper dan beiden los te kopen.
Ik heb hi student 35, dus wel die extra studentenkorting.
Ik ben ook een student, maar mijn t-mobile abbo loopt nog tot in mei (2 jarig abbo). :(
Is het mogelijk om je abbo op te zeggen in het tweede jaar van je abbo?
Nog steeds mijn twijfels :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
JapieTalent schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:48:
[...]

Tuurlijk wilden ze dat, dan konden ze je direct wat verkopen ipv op het moment dat de dhd uitkomt ;)

[...]

Nou ja goed, het zijn goede berichten, maar onderhand zijn we al een paar keer blij gemaakt met een dode mus, dus ik wacht gewoon nog eventjes af. Ondanks dat hoop ik van harte dat je gelijk krijgt!
Pff, hoop dat je gelijk krijgt? 29 oktober is mij te laat, ik hoop hem nog steeds voor het eind van oktober in huis te hebben. Als we HTC mogen geloven gaat dat nog lukken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Sniperc schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:54:
[...]

Ik ben ook een student, maar mijn t-mobile abbo loopt nog tot in mei (2 jarig abbo). :(
Is het mogelijk om je abbo op te zeggen in het tweede jaar van je abbo?
Nog steeds mijn twijfels :S
Opzeggen is volgens mij altijd mogelijk, zolang je maar betaald. Met andere woorden als je nu op wilt zeggen zul je waarschijnlijk een som geld moeten betalen welke ongeveer de waarde van de nog openstaande termijnen vertegenwoordigd. Althans dat zou ik zelf het meest logisch vinden.

Verder ben ik hier niet helemaal specialist in dus pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
het is in sommige gevallen mogelijk je contract af te kopen. betaal je de resterende contractmaanden in 1 keer. je zou dit even moeten checken bij T mobile of dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:08
Sipmeister82 @Hi_Webcare Desire HD: werd eerst vanaf 1810, toen 2210 en nu 111 geleverd. Wordt op 0111 de eerste lichting geleverd of de derde?

Hi_Webcare @Sipmeister82: Nee de release datum is verschoven! We zijn afhankelijk van de fabrikant, en de 1e levering is vertraagd!

Hi_Webcare @BartOtten Hi Bart, we zijn afhankelijk van de leverancier. We hebben de HTC Desire HD nog niet binnen gekregen helaas. (1/2) gister stond de levering op 01-11 gepland. Helaas is dat nu weer verschoven. Excuses voor het ongemak.(2/2)
Volgens mij snapt nu niemand meer hoe het in elkaar steekt. Is Mark Moons onzin aan het praten of.....?

[ Voor 24% gewijzigd door BartOtten op 14-10-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04-2021
Hi heeft zijn datum nu aangepast naar 12-11-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
BartOtten schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Volgens mij snapt nu niemand meer hoe het in elkaar steekt. Is Mark Moons onzin aan het praten of.....?
Ik denk o.a. dat de verschillende mobieleproviders een beetje overweldigt zijn door de aandacht. Het is eigenlijk redelijk bekend dat de KPN en haar dochters nooit veel toestelen inkopen. Dit omdat wanneer je er toch mee blijft zitten men een behoorlijke post op de ballans heeft staan.

Daarbij denk ik dat men de komst van Windows Phone ook aan heeft zien komen en verwachten dat daar ook een grote groep voor zal kiezen.

Stel een provider heeft 100 toestelen ingekocht, op basis van hun intake kunnen ze die nu allemaal al kwijt zijn, dan kan het inderdaad langer c.q. onbekend zijn wanneer de toetsellen weer leverbaar zijn.

Het kan dus maar zo zijn dat de 11-11 die Hi noemd de levering is van de 2 de batch toestellen.

En tja, de webshops en winkels, die zijn afhankelijk wat tegen hun verteld wordt, veelal is dat zeker niet meer dan wat wij ook reeds weten.

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 14-10-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

kolff010 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:49:
Hi heeft zijn datum nu aangepast naar 12-11-10
Zit te twijfelen om eind van de maand toch maar mijn abonnement online af te sluiten en de Desire HD te bestellen. Want de 31e oktober zou dus de actie van "onbeperkt online xtrasnel" verlopen voor €3,75 per maand.

Verkoper van Hi meldde mij overigens dat de Desire HD wellicht pas in december zou komen. Maar dat was meer omdat de ervaring leert dat veel telefoons in die tijd uitkomen, want de verkoper wist zelf niet eens van het bestaan van een Desire HD af.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
FeaR1986 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:09:
[...]

Zit te twijfelen om eind van de maand toch maar mijn abonnement online af te sluiten en de Desire HD te bestellen. Want de 31e oktober zou dus de actie van "onbeperkt online xtrasnel" verlopen voor €3,75 per maand.

Verkoper van Hi meldde mij overigens dat de Desire HD wellicht pas in december zou komen. Maar dat was meer omdat de ervaring leert dat veel telefoons in die tijd uitkomen, want de verkoper wist zelf niet eens van het bestaan van een Desire HD af.
Dit onderstreept mijn punt weer..... De gemiddelde verkoper is met andere dingen bezig dan hun kansen met nieuwe producten te onderzoeken, c.q. goed uit te buiten....

Maar goed, er doen ook velen mee met het instandhouden van de geruchten, we zwerven allemaal als jongen wolven om een groep met schaapen (Desire HD's)

[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 14-10-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Uit het Desire HD topic
Master FX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:31:
Gisteren naar de HTC live party geweest in Amsterdam. Daar even lekker kunnen spelen met de Desire HD. Wat een fijn toestel zeg. Ligt lekker in de hand, beter dan bijvorbeeld de HD2 omdat die wat wat minder rond is aan de randen. En wat gaaf al die leuke zinnige features die ze er aan hebben weten te koppelen via htcsense.com. Dit wordt zeker mijn volgende toestel.

Toevoeging naar aanleiding van een DM-vraag:

Mark Moons (directeur Benelux) vertelde dat de Desire HD in sommige winkels al dit weekend te koop is, en dat in de meeste andere winkels hij volgende week verkrijgbaar zal zijn. Dit helaas zonder specifieke plaatsen of ketens te noemen...
Dacht dat hoort hier ook wel thuis... Ik heb hem 21 september besteld bij studentmobiel, nu hopen dat die hem ook vlot binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
[b][message=34848948,noline]we zwerven allemaal als jongen wolven om een groep met schaapen (Desire HD's)
Het leven op het scherps van de snede is zwaar ;-) Dit topic maakt het niet minder zwaar, Maarja, het is toch wel erg verslavend om de geruchten te volgen, te hopen en de F5-knop te verslijten.

Ik hoop niet in de T.net statistieken te komen met een "BartOtten was erg geïnteresseerd in de levertijd van de Desire HD. In 2 weken tijd bekeek hij het opic 342.389 keer" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
BartOtten schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:25:
[...]

Het leven op het scherps van de snede is zwaar ;-) Dit topic maakt het niet minder zwaar, Maarja, het is toch wel erg verslavend om de geruchten te volgen, te hopen en de F5-knop te verslijten.

Ik hoop niet in de T.net statistieken te komen met een "BartOtten was erg geïnteresseerd in de levertijd van de Desire HD. In 2 weken tijd bekeek hij het opic 342.389 keer" :P
Offtopic maargoed; ik zit je op die hielen wat dat betreft ;)
Topic staat hier op 't werk ook open en wordt (zeer) regelmatig refreshed haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Bart Otten @ Hi_Webcare Directeur HTC Nederland zegt dat die volgende week in de winkels ligt. Word de pre-orders dan gewoon een oor aangenaaid?

Hi Webcare @ BartOtten We doen ons best iedere bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Winkels en internet is een apart kanaal!
Vooral het wanhopige uitroepteken vind ik mooi :P Leave Team Webcare ALONE! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BartOtten op 14-10-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

gister dus een mail gestuurd naar Hi klantenservice:

antwoord
Bedankt voor je e-mail.

Naar aanleiding van je e-mail heb ik de gegevens nagekeken. Hieruit blijkt dat de levering van de HTC Desire HD helaas is uitgesteld tot 12-11-2010. Dit heeft tot gevolg dat Hi je dit toestel niet eerder kan verstrekken. Ik begrijp dat dit vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

dit wil ik echt niet meemaken! toch nog goede hoop gezien de berichten op het HTCEvent van gister....

maar hieruit blijkt nogmaals dat de telefonische en de schriftelijke klantenservice elkaar tegenspreken....wie o wie heeft er nu gelijk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
haha, nou we zijn al weer heel wat berichten verder.... maar we worden er nog steeds niet wijzer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Toen ik enkele dagen geleden contact had met de business desk van de pdashop, werd mij verteld dat ze de datum wat verder naar achteen gezet hadden om constant gewissel te voorkomen. Zij gingen er echter wel van uit dat de Desire HD voor de 27e beschikbaar is...

Je hebt er nix aan, maar ik denk ik gooi eens een positief bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
JudgeTreve schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:09:
Toen ik enkele dagen geleden contact had met de business desk van de pdashop, werd mij verteld dat ze de datum wat verder naar achteen gezet hadden om constant gewissel te voorkomen. Zij gingen er echter wel van uit dat de Desire HD voor de 27e beschikbaar is...

We blijven natuurlijk wel de hoop op Oktober houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
We hebben het hier niet over een iPhone hoor. De vraag naar de HTC Desire HD is echt niet groot. Hoewel ik hem zelf ook direct ga halen, zijn er echt niet veel mensen die dit toestel überhaupt kennen. Zelfs medewerkers van telefoonzaken weten soms niet eens waar je het over hebt als je de naam van het toestel noemt. Ze kennen alleen de originele Desire.

Het laatste waar ik me dus over zorgen zou maken als ik jullie was, is of je wel bij de eerste lichting zit.

Ik heb overigens Coolblue gemaild met de vraag of ze na de bekendmaking op HTC Live gisteren de toestellen ook aankomend weekend/week al gaan uitleveren. Als ik antwoord heb post ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
joblamie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:20:
Ik heb overigens Coolblue gemaild met de vraag of ze na de bekendmaking op HTC Live gisteren de toestellen ook aankomend weekend/week al gaan uitleveren. Als ik antwoord heb post ik het hier.
Same here, heb ze vanmorgen gemaild. Ik moet de factuur hebben voor november om 'm op werk te declareren... de 27e is al krap, enig uitstel word dus onhaalbaar :(

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
JudgeTreve schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:09:

Hier nog een Twitterbericht van Coolblue_NL:

@TwixellNL De exacte datum hebben we nog niet officieel bevestigd gekregen, wel dat we bij de eerste levering zitten.

http://twitter.com/#!/Coolblue_NL/status/27319503551

[ Voor 3% gewijzigd door Nielsepiels op 14-10-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Laatst online: 17-09 14:03

Ch3cker

Testlab Teamlead
Zojuist van smartphonestunts.nl het volgende gehoord toen ik ze confronteerde met de aankondiging van Mark Moons @ HTC Live gisteravond :

"Ja, hij zou dan best in de winkels kunnen liggen, maar het gaat erom hoe snel de leveranciers het doorsturen. De winkels kunnen best een andere leverancier hebben dan die wij hebben. Wij hebben van onze leverancier gehoord dat we hem eind oktober binnen krijgen. Overigens betekend dat niet dat we hem niet toch opeens volgende week binnen kunnen krijgen, dat is al eens eerder gebeurd. Het zou echter wel een grote verrassing zijn."

Denk ik deel het maar even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Vodafone sale aan de lijn. (wil namelijk nieuw abo + gsm)
De HTC Desire HD komt vandaag bij vodafone binnen. Ze krijgen er 185 en zijn allemaal al gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist met BelSimpel gebeld. Heb daar een bestelling lopen sinds 27-09 voor de Desire HD.
Kreeg een meneer aan de lijn "Wij weten nog niets nieuws over een exacte leverdatum. Zodra wij wat weten dan horen onze klanten dat ook" Toen ik hem dus ook confronteerde over wat Mark Moons zei gisteren was zijn antwoord "Dat zou kunnen maar dat weet ik op dit moment verder niets van."
Met andere woorden...ze weten nog niks over een eventueele leverdatum. Niks mee opgeschoten dus... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:36:
Zojuist Vodafone sale aan de lijn. (wil namelijk nieuw abo + gsm)
De HTC Desire HD komt vandaag bij vodafone binnen. Ze krijgen er 185 en zijn allemaal al gereserveerd.
Dat zou betekenen dat de medewerker die mijn abbo heeft verlegt toch gelijk heeft.
Deze wist mij te vertellen dat ik 5 tot 10 werkdagen na afgelopen maandag moest wachten op mijn nieuwe telefoon.

Er vanuitgaande dat ik bij de eerste 185 exemplaren zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:39:
Zojuist met BelSimpel gebeld. Heb daar een bestelling lopen sinds 27-09 voor de Desire HD.
Kreeg een meneer aan de lijn "Wij weten nog niets nieuws over een exacte leverdatum. Zodra wij wat weten dan horen onze klanten dat ook" Toen ik hem dus ook confronteerde over wat Mark Moons zei gisteren was zijn antwoord "Dat zou kunnen maar dat weet ik op dit moment verder niets van."
Met andere woorden...ze weten nog niks over een eventueele leverdatum. Niks mee opgeschoten dus... :O
Telefoon worden gedistribueerd via verschillende leveranciers, ik vermoed dat HTC zelfs geen eigen Nederlandse voorraad heeft (iets wat ik de computerbranche heel gewoon is) Het lijkt mij dan ook dat de grote telco's gewoon hun eigen toestellen rechtstreeks inkopen. "als distributeur zijnde" ook omdat Vodafone en T-Mobiel telefoons met hun eigen software verkopen.

Ik zou me kunnen voorstellen dat retailers en webshops de toestellen niet inkopen bij een telco...

Iets wat in dit bericht http://www.itreseller.be/...teur-voor-htc-in-benelux/ wordt bevestigd. Weliswaar een oud bericht, denk ook wel dat er nu voor de NL-markt meer dan 2 distributie kanalen zijn....
Ga er dus maar vanuit dat webshops hun onduidelijk halen uit het feit dat de disitri’s het ook nog niet exact weten. Denk daarom ook echt dat een provider het meest juiste verhaal weet te vertellen…..Iets met dichter bij het vuur zitten…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDraakje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05-2022
Ok ik heb niet echt veel ervaring met telefoon abo's(hiervoor altijd prepaid)
Maar ik wou deze telefoon bestellen welke provider is het beste met mobiel internet(datalimiet etc)(ik zit nu bij vodafone, zover ik kan zien is dat allemaal 1 gig per maand limiet wat niet echt veel is)
Zelf beetje rondgekeken en dan vind ik alleen hi met extra snel.
Ik bel niet zoveel maar het internet gebruik ik des te meer wat op prepaid een beetje duur is.
Dus moet ik hem gewoon via hi bestellen of is er een andere provider die een betere service heeft?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Bullet NL schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:40:
[...]

Dat zou betekenen dat de medewerker die mijn abbo heeft verlegt toch gelijk heeft.
Deze wist mij te vertellen dat ik 5 tot 10 werkdagen na afgelopen maandag moest wachten op mijn nieuwe telefoon.

Same here, 10 dagen geleden besteld en hij zij 5 tot 10 werkdagen. Dus ik verwacht hem deze of voglende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:13
Even mailtje naar 4Launch gestuurd en dit was het antwoord:
Beste,

Helaas hebben onze leverancier geen exactere levertijd ontvangen vanuit de fabrikant. Om deze reden is het helaas niet mogelijk een exactere levertijdindicatie te verschaffen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Verkoop / RMA
4Launch BV
Daar zijn we dus ook niet mee geholpen.

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 01-11-2011 14:47 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Bullet NL schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:40:
[...]

Wanneer heb jij em dan besteld bij Vodafone? Afgelopen maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MethodP schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:47:
[...]

Wanneer heb jij em dan besteld bij Vodafone? Afgelopen maandag?
Yup, smorgens vroeg, toen waren er nog 75 over voor verkoop.....
Nu is de voorraad uitverkocht heb ik begrepen.

Let wel, ik heb hem telefonisch besteld icm contract verlenging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

krijg net een mail van Hi over mijn status....mensen help even vertalen en vertel mij wat er nu gebeurt.....

1e mail op 24 september: Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, ontvang je een sms.

2e mail +sms vandaag (14 oktober): Bedankt voor je bestelling bij Hi! Je Hi voorinschrijving met ordernummer.......

op de site zie ik dat de order is gewijzigd van Niet op voorraad naar voorinschrijving.......

euhmmmmm :?

iemand? is dit positief of negatief????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan23 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:10:
krijg net een mail van Hi over mijn status....mensen help even vertalen en vertel mij wat er nu gebeurt.....

1e mail op 24 september: Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, ontvang je een sms.

2e mail +sms vandaag (14 oktober): Bedankt voor je bestelling bij Hi! Je Hi voorinschrijving met ordernummer.......

de order is gewijzigd van Niet op voorraad naar voorinschrijving.......

Ik heb ook net een email van Hi gekregen:

Bedankt voor je bestelling bij Hi!

Het ordernummer van je bestelling is *********.

Op Hi.nl kan je onder "mijn bestelgegevens" de status van je bestelling opvragen. Je hebt hiervoor je ordernummer en postcode nodig.

Groeten van Hi

Als ik probeer status te bekijken dan krijg ik een melding dat er geen informatie beschikbaar is :F

Ik heb mijn bestelling bij Hi nog in september gedaan en krijg nu pas een email.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

er gebeurt wel wat....zou dit betekenen dat de eerste orders er toch uit gaan volgende week???

of beginnen we weer vooraan de wachtrij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan23 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:10:

de order is gewijzigd van Niet op voorraad naar voorinschrijving.......

Ik hou het op "niet positief, niet negatief". De boodschap is inhoudelijk gelijk: je moet nog even geduld hebben.

DHD was/is niet op voorraad en dat is hij nog steeds niet, alleen sta je blijkbaar op een soort reserveringslijst (voorinschrijving) voor als het toestel binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:15:
[...]

Ik hou het op "niet positief, niet negatief". De boodschap is inhoudelijk gelijk: je moet nog even geduld hebben.

DHD was/is niet op voorraad en dat is hij nog steeds niet, alleen sta je blijkbaar op een soort reserveringslijst (voorinschrijving) voor als het toestel binnen is.
dan wel te hopen ergens vooraan!!!! grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
De spanning is hier om te snijden. Ik heb nog niets in mijn box liggen. Zijn jullie verlengers of nieuwe klanten van Hi?

Edit: Wat ik alvast wel even wil zeggen is dat ik jullie zal missen zodra de telefoon geleverd is. We hebben ons er toch samen doorheen getrokken. Dagenlang samen op de uitkijk gestaan, gezocht naar de laatste updates en vreugde en verdriet gedeeld. Hoe blij ik ook zal zijn met mijn DHD, ik zal een klein traantje laten. Het einde is nabij broeders....het einde is nabij. Maar ook dit einde is de start van een prachtig nieuw begin.

[ Voor 68% gewijzigd door BartOtten op 14-10-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BartOtten schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:19:
De spanning is hier om te snijden. Ik heb nog niets in mijn box liggen. Zijn jullie verlengers of nieuwe klanten van Hi?
Verlengen :)

Edit Zodra ik meer hoor van Hi laat ik jullie gelijk weten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

stap van KPN naar Hi dus ik denk bestaande klant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Bullet NL schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:00:
[...]

Yup, smorgens vroeg, toen waren er nog 75 over voor verkoop.....
Nu is de voorraad uitverkocht heb ik begrepen.

Let wel, ik heb hem telefonisch besteld icm contract verlenging....
Serieus? ik heb hem ook telefonisch besteld (11 oktober). Maar niet verlengd, ik ben overgestapt van t-mobile. Dus verlengers kunnen voorrang krijgen als ik het zo begrijp uit dit topic.

Maar het zou nice zijn als ik er bij zit ! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Nou, ik heb de mail van de voorinschrijving al gekregen een halfuur nadat ik besteld had, op 25 september. Net gebeld met Hi en de klantenservice vertelde me dat ik er op moest rekenen dat hij pas in november geleverd zou worden, prettig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Maarten00 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:28:
Nou, ik heb de mail van de voorinschrijving al gekregen een halfuur nadat ik besteld had, op 25 september. Net gebeld met Hi en de klantenservice vertelde me dat ik er op moest rekenen dat hij pas in november geleverd zou worden, prettig!
Ik ben zonet nogmaals bij de Hi Winkel geweest, daar vertelden ze me ondanks dat op internet 12 november als leverdatum stond, dat bij hen nog niets anders bekend was als levering op 18 oktober, en dat dit volgens hem gewoon doorging.

Wat betreft de internet actie. Deze beste man zei dat deze niet ophield per 31 oktober maar nog even doorgaat.Wederom weer veel tegenstrijdige berichten tot wat al bekend is hier en of op andere sites.

Iemand van de vodafone mensen al bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19

Edit: Wat ik alvast wel even wil zeggen is dat ik jullie zal missen zodra de telefoon geleverd is. We hebben ons er toch samen doorheen getrokken. Dagenlang samen op de uitkijk gestaan, gezocht naar de laatste updates en vreugde en verdriet gedeeld. Hoe blij ik ook zal zijn met mijn DHD, ik zal een klein traantje laten. Het einde is nabij broeders....het einde is nabij. Maar ook dit einde is de start van een prachtig nieuw begin.
Zie het maar zo Bart, over een jaar zien we elkaar weer in een ander topic.. Andere telefoons, andere providers, andere specs (:9~ ), maar dezelfde sfeer ;)
;w

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Laatst online: 27-08 15:54

We kunnen een HTC-Desire-HD-levertijden-en-abonnementen-topic-meeting houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
JapieTalent schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:37:
[...]

Ik ben zonet nogmaals bij de Hi Winkel geweest, daar vertelden ze me ondanks dat op internet 12 november als leverdatum stond, dat bij hen nog niets anders bekend was als levering op 18 oktober, en dat dit volgens hem gewoon doorging.

Wat betreft de internet actie. Deze beste man zei dat deze niet ophield per 31 oktober maar nog even doorgaat.Wederom weer veel tegenstrijdige berichten tot wat al bekend is hier en of op andere sites.

Iemand van de vodafone mensen al bericht?
Geweldig, al die berichten die elkaar tegenspreken. I guess time will tell :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net contact opgenomen met Hi. Een medewerker heeft me verteld da ze vandaag de eerste batch hebben gekregen en ze gaan morgen de deur uit :9 Ze hebben bepaalde lijst met mensen die de eerste batch krijgen, maar hij kon daar niet in kijken :-(

Nu hopen dat ik er tussen sta _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk gewoon even terug aan het moment dat je zat te wachten op je huidige telefoon... juist die telefoon die je nu wil vervangen door de DHD.

Over een jaar of wat zit je weer te wachten op de vervanger van jouw DHD. Eigenlijk zitten we met z'n allen te wachten op iets waarop we weer heel snel zijn uitgekeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foaly
  • Laatst online: 16-08 16:20
Heb ook net mail+sms gehad van Hi.
Ben een nieuwe klant, dus daar lijken ze niet echt onderscheid in te maken.
Hoop toch stiekem dat ik niet tot halverwege november nog moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolff010
kort samengevat, iedereen (elke retailer/provider) roept wat anders. Mark Moons heeft op twitter, en blijkbaar ook op het HTC event aangegeven dat de HD er volgende week moet zijn.

Dus of hij komt volgende week, of we zijn de pineut tot aan November! Wanneer we berichten over HI moeten geloven dan weten we maandag hoe het zit (bij hi dan in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook berichten op XDA forum dat morgen in sommige landen de eerste levering begint :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Laatst online: 26-11-2015
Je moet gewoon elk half jaar een nieuwe HTC kopen, dat doe ik ook. En elk half jaar zit ik hier weer te F5-en, te bellen en te mailen. Als de phone dan binnen is, val je ff in een zwart gat, maar dat duurt dan nooit heel lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Nielsepiels schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:54:
[...]

Je moet gewoon elk half jaar een nieuwe HTC kopen, dat doe ik ook. En elk half jaar zit ik hier weer te F5-en, te bellen en te mailen. Als de phone dan binnen is, val je ff in een zwart gat, maar dat duurt dan nooit heel lang...
Ik herken dit precies...inderdaad elk half jaar..haha!
Join the Club...

en dan daarna maar hopen dat er niet heel snel een nog mooiere uitkomt...want dan is 6 maanden lang...

[ Voor 10% gewijzigd door JudgeTreve op 14-10-2010 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Maarten00 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:28:Nou, ik heb de mail van de voorinschrijving al gekregen een halfuur nadat ik besteld had, op 25 september.
Ik kreeg ook een bevestigingse-mail op de dag van bestelling (26/09/2010) en een dag later een SMS als bevestiging van de voorinschrijving.

Ik denk dat we eerst nog een bestelbevestiging krijgen (als vervolg op de voorinschrijving) en dan: "wachten op een telefoontje van de koerier om een tijdstip af te spreken om het toestel te leveren".
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Coolblue/smartphoneshop: De leveringsdatum van 27-10-2010 is nog steeds de verwachte leveringsdatum.
Tot mijn spijt kunnen we dit niet bespoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:31
Coolblue/pdashop: De levertijd die wij op de website hebben staan is bewust opgeschoven. Waarschijnlijk komt het toestel wel eerder binnen. Het probleem is dat uit onze ervaring blijkt dat deze opgegeven releases weleens op het laatste moment uitgesteld kunnen worden, zoals eerder deze maand het geval was. Vandaar deze preventieve maatregel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Laatst online: 22-05 13:59
Hier staat dat vodafone ze op voorraad heeft en morgen gaat uitleveren:
http://www.htcdesire-hd.n...e-htc-desire-hd-dichtbij/

[ Voor 45% gewijzigd door lauw8 op 14-10-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Laatst online: 16-09 14:48
lauw8 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:12:
Hier staat dat vodafone ze op voorraad heeft en morgen gaat uitleveren:
http://www.htcdesire-hd.n...e-htc-desire-hd-dichtbij/
Had vandaag vodafone nog aan de lijn konden mij niks vertellen of ze iets binnen krijgen en wanneer het weer binnen zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Ik lees echt al tijden mee maar wacht ook met smart totdat de eerste hem uitgeleverd krijgt. Eerder naar huis jongens? :9~

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Pagina: 1 ... 9 ... 58 Laatste