Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Slash500 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:21:
[...]

Had vandaag vodafone nog aan de lijn konden mij niks vertellen of ze iets binnen krijgen en wanneer het weer binnen zou moeten komen.
Ik had net even naar vodafone gebeld om te vragen wanneer de Desire HD beschikbaar was.
Ik wilde eigenlijk naar vodafone winkel in de buurt bellen, maar dat kan dus niet meer.
Nougoed, de man aan de telefoon zei dat ze hem vandaag binnen zouden krijgen.
Ik had gevraagd of die al allemaal gereserveerd waren. Hij zei dat er 200 waren/zouden binnenkomen,
En dus nog niet allemaal zouden zijn gereserveerd. Hij zei wel dat het een beperkte voorraad was.

Maar is het ook nog mogelijk om naar een winkel te bellen, of moet ik daar nou echt aangaan om te vragen of ze de telefoon op voorraad hebben?

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-11 19:54
Iemand al een wijziging betreft de levering van de DHD bij Telfort?
Staat bij mij nog steeds op 11-11-2010.
Als dit zo is dan zou ik wel heeeeel erg gaan balen.
Om de klantenservice hiervoor te gaan bellen wordt een duur grapje vrees ik.
€0,30/min. met een max van €15 stel we bellen allemaal om te vragen wanneer de DHD geleverd wordt dan halen we die €15 wel.
En de ervaring met contact via de mail leert ook dat hier niet altijd op wordt gereageerd (binnen 10 werkdagen!!!).

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-11 23:30

MethodP

baanaan

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:35:
[...]

Ik had net even naar vodafone gebeld om te vragen wanneer de Desire HD beschikbaar was.
Ik wilde eigenlijk naar vodafone winkel in de buurt bellen, maar dat kan dus niet meer.
Nougoed, de man aan de telefoon zei dat ze hem vandaag binnen zouden krijgen.
Ik had gevraagd of die al allemaal gereserveerd waren. Hij zei dat er 200 waren/zouden binnenkomen,
En dus nog niet allemaal zouden zijn gereserveerd. Hij zei wel dat het een beperkte voorraad was.

Maar is het ook nog mogelijk om naar een winkel te bellen, of moet ik daar nou echt langsgaan om te vragen of ze de telefoon op voorraad hebben?
Ik denk het wel dan, waarom zou je perse bij de winkel willen bestellen en niet online?

die 200 komen redelijk overeen met de eerder genoemde 185. Maar deze zijn dus nog niet allemaal gereserveerd... zijn er in Nederland dan minder dan 185 mensen die bij Vodafone een HDH bestellen? is dat reëel? Lijkt me stug...

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

RonaldM schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:53:
[...]

Ik kreeg ook een bevestigingse-mail op de dag van bestelling (26/09/2010) en een dag later een SMS als bevestiging van de voorinschrijving.

Ik denk dat we eerst nog een bestelbevestiging krijgen (als vervolg op de voorinschrijving) en dan: "wachten op een telefoontje van de koerier om een tijdstip af te spreken om het toestel te leveren".
:9~
Ik kreeg vanmiddag een sms dat mijn bestelling is omgezet van niet op voorraad, naar voorinschrijving (eind september besteld)

No signature required.

Verwijderd

MethodP schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:50:
[...]

Ik denk het wel dan, waarom zou je perse bij de winkel willen bestellen en niet online?

die 200 komen redelijk overeen met de eerder genoemde 185. Maar deze zijn dus nog niet allemaal gereserveerd... zijn er in Nederland dan minder dan 185 mensen die bij Vodafone een HDH bestellen? is dat reëel? Lijkt me stug...
Ik vond het ook al een beetje raar, maarja we zien wel.
Het lijkt me fijner om in een winkel te kopen omdat je dan de telefoon meteen naar huis kunt nemen.
Maar stel je voor, ik bestel de telefoon op internet via vodafone. Kan ik dan wel gewoon naar de winkel voor reparatie's e.d.?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zeg: Callcentergerucht. Dat soort aantallen weten telefonische verkopers volgens mij helemaal niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 01:53

Cybergamer

Wanna Play a Game?

BartOtten schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:19:
Edit: Wat ik alvast wel even wil zeggen is dat ik jullie zal missen zodra de telefoon geleverd is. We hebben ons er toch samen doorheen getrokken. Dagenlang samen op de uitkijk gestaan, gezocht naar de laatste updates en vreugde en verdriet gedeeld. Hoe blij ik ook zal zijn met mijn DHD, ik zal een klein traantje laten. Het einde is nabij broeders....het einde is nabij. Maar ook dit einde is de start van een prachtig nieuw begin.
Bij dat prachtige nieuwe begin komen ook nieuwe topics op GoT, misschien treffen we elkaar daar dan weer om tips ed. te geven. Ik ben iig van de partij! ;)
Junkyxl schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:48:
Iemand al een wijziging betreft de levering van de DHD bij Telfort?
Staat bij mij nog steeds op 11-11-2010.
Als dit zo is dan zou ik wel heeeeel erg gaan balen.
Om de klantenservice hiervoor te gaan bellen wordt een duur grapje vrees ik.
€0,30/min. met een max van €15 stel we bellen allemaal om te vragen wanneer de DHD geleverd wordt dan halen we die €15 wel.
En de ervaring met contact via de mail leert ook dat hier niet altijd op wordt gereageerd (binnen 10 werkdagen!!!).
Net even gebeld (0800-1707 is gratis en werkt ook prima ;)). De aardige meneer kon mij vertellen dat het een uiterste leverdatum is, maar waarschijnlijk wel eerder geleverd gaat worden. Misschien dat ze de 23e niet konden halen? Dat wist hij nl. niet met zekerheid te zeggen, en van hetgeen wat ik begrepen heb is de 1e batch zowiezo al vertraagt.

Persoonlijk hoop ik onze DHD eind deze maand wel vast te mogen houden. Houd de boel wel spannend zo, niet? :)

[ Voor 25% gewijzigd door Cybergamer op 14-10-2010 17:01 ]

cybergamers.nl

• Dr. Thodt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-02-2018
Ik heb hem 6 oktober in de vodafone winkel gekocht, zit ik dan ook bij die 1e batch?

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Dr. Thodt schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:14:
Ik heb hem 6 oktober in de vodafone winkel gekocht, zit ik dan ook bij die 1e batch?
Ligt eraan hoeveel mensen je voor zijn geweest.
Er zijn een boel mensen geweest die op het moment van uitkomen gelijk hebben besteld namelijk.

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-11 13:08
Na een nieuw telefoontje naar Hi (Ik moest het nummer dat ik heb gegeven waarop de koerier gaat bellen veranderen), is mij verteld dat de telefoon gewoon op de 18e geleverd zal worden. Dus ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! (Ik heb hem dus op 25 september al besteld)

[ Voor 8% gewijzigd door Maarten00 op 14-10-2010 17:20 ]

• Junkyxl
babyxl schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:59:
[...]

Bij dat prachtige nieuwe begin komen ook nieuwe topics op GoT, misschien treffen we elkaar daar dan weer om tips ed. te geven. Ik ben iig van de partij! ;)

[...]

Net even gebeld (0800-1707 is gratis en werkt ook prima ;)). De aardige meneer kon mij vertellen dat het een uiterste leverdatum is, maar waarschijnlijk wel eerder geleverd gaat worden. Misschien dat ze de 23e niet konden halen? Dat wist hij nl. niet met zekerheid te zeggen, en van hetgeen wat ik begrepen heb is de 1e batch zowiezo al vertraagt.

Persoonlijk hoop ik onze DHD eind deze maand wel vast te mogen houden. Houd de boel wel spannend zo, niet? :)
Bedankt, van dit telefoonnummer was ik nog niet op de hoogte :P
Ik hoop zo dat hij eind volgende week bij mij aan de deur komt, voel ik me weer net een klein kind dat op pakjesavond van De Sint een kado krijgt, maar dan van een vriendelijke meneer in een TNT-pak.
Nu maar hopen dat ik bij die eerste levering zit.
Als ik toch zo her en der op het internet lees moet dit toestel toch als warme broodjes over de toonbank gaan.
Ben bewust overgestapt van WinMo naar Android, omdat ik het gevoel heb dat Phone 7 een flop gaat worden.
Android biedt in mijn ogen toch wel weer meer mogelijkheden.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Maarten00 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:20:
Na een nieuw telefoontje naar Hi (Ik moest het nummer dat ik heb gegeven waarop de koerier gaat bellen veranderen), is mij verteld dat de telefoon gewoon op de 18e geleverd zal worden. Dus ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! (Ik heb hem dus op 25 september al besteld)
klinkt hoopvol :) Ik heb de 20ste besteld, dus zal m'n telefoon maandag in de gaten houden :)

• Dr. Thodt
  • Laatst online: 06-02-2018
FunFair schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:18:
[...]

Ligt eraan hoeveel mensen je voor zijn geweest.
Er zijn een boel mensen geweest die op het moment van uitkomen gelijk hebben besteld namelijk.
ja, maar eerder werd er gezegd dat er maandag nog 75 over waren, maar ik vroeg me dus af of de in de winkel verkochte toestellen ook bij die andere 110 zitten

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Ik heb hem besteld bij gsmwijzer ICM voda 275. Daar staat nog steeds week 43/44 dus ben benieuwd

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:58
Ik krijg net een mail van 2call:

Voor uw order is momenteel de HTC Desire HD niet direct leverbaar.
De verwachte levertijd/datum is : ca. 2 tot 4 weken.

Uw order zal na binnenkomst van het product direct afgehandeld worden.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Het zal dus voor mij helaas nog wel even duren..

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10 17:00
FunFair schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:25:
[...]

klinkt hoopvol :) Ik heb de 20ste besteld, dus zal m'n telefoon maandag in de gaten houden :)
Ik de 21ste... Maar dan moeten toch allang wat gehoord hebben? Ik bedoel de 18de? Dat is maandag en ik neem aan dat ze van te voren bellen wanneer ze langskomen. Dan moeten we echt wel uiterlijk morgen een belletje krijgen. Overigens heb ik ook dat standaardmailtje van Hi gehad na mijn klacht dat ze echt pas de 12de gaan leveren en dat ze er niets aan kunnen doen... Grrr |:(

Verwijderd

Net met Hi gebeld over de levering. De mevrouw aan de lijn ging ervan uit dat Hi de 18e gewoon gaat uitleveren en dat ze een latere datum op internet hebben gezet om mensen die nu bestellen niet teleur te stellen. Zij had op haar computer iig nog gewoon de 18e als eerste leveringsdatum staan.. Dat klinkt dan wel weer goed :)

• Maarten00
Dat klinkt toch ook veel logischer dan dat iedereen hem pas op 12 november krijgt, dat zou wel erg gek zijn.
FurY_84 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:57:
[...]

Ik de 21ste... Maar dan moeten toch allang wat gehoord hebben? Ik bedoel de 18de? Dat is maandag en ik neem aan dat ze van te voren bellen wanneer ze langskomen. Dan moeten we echt wel uiterlijk morgen een belletje krijgen. Overigens heb ik ook dat standaardmailtje van Hi gehad na mijn klacht dat ze echt pas de 12de gaan leveren en dat ze er niets aan kunnen doen... Grrr |:(
Ik denk dat ze hem de 18e pas gaan opsturen, dus je zou ook maandag pas een telefoontje kunnen krijgen.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:15
Volgens hi site kon ik vandaag verlengen maar dat lukte niet op de site, toen maar telefonisch geprobeerd. De dame aan de overkant van de lijn vertelde mij dat het eigenlijk vanaf morgen kan, maar dat ik morgen een persoonlijk aanbod kan verwachten. Wel vertelde ze ook dat ik hem in november kon verwachten. Zou jammer zijn als ie dan pas in de bus ligt, maar heb dan iig de voorwaarden van goedkoop internet.

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 21:56

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:05:
Net met Hi gebeld over de levering. De mevrouw aan de lijn ging ervan uit dat Hi de 18e gewoon gaat uitleveren en dat ze een latere datum op internet hebben gezet om mensen die nu bestellen niet teleur te stellen. Zij had op haar computer iig nog gewoon de 18e als eerste leveringsdatum staan.. Dat klinkt dan wel weer goed :)
klinkt fantastisch, ook gezien de wijziging in mijn levering.........

Verwijderd

De 20e september bij HI al besteld, volgens lieve mevrouw aan de lijn zat ik bij de eerste batch die ze gingen uitleveren, dit gold volgens haar ook voor mensen die de 21 tm de 23e september besteld hadden. Alles hierna zou zijn opgeschoven bij HI.

Dit betekent dus dat de toestellen maandag verzonden gaan worden!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 19:39 ]

• 2fastTG
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11 17:34
Vodafone verlening via 1200:

Gebeld met vodafone toestellen zijn bij hun binnen, vanaf morgen wordt gebeld om afspraak te maken met koerier. Maximaal 10 werkdagen voordat het toestel bij mij is. Ik heb hem trouwens pas vorige week besteld dus. Je ontvangt trouwens pas een e-mailtje als de telefoons zijn ingepakt etc. en uiteindelijk ingescand op de pakket afdeling.
lijkt er dus op dat moons gelijk gaat krijgen.

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:38:
De 20e september bij HI al besteld, volgens lieve mevrouw aan de lijn zat ik bij de eerste batch die ze gingen uitleveren, dit gold volgens haar ook voor mensen die de 21 tm de 23e september besteld hadden. Alles hierna zou zijn opgeschoven bij HI.

en dan val ik zeker buiten de boot met de 24ste.........crap!

hoeveel mensen die op of na de 24ste besteld hebben, hebbem ook 'n sms of email gehad???

[ Voor 8% gewijzigd door Leviathan23 op 14-10-2010 19:50 ]

Verwijderd

Leviathan23 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:49:
[...]

hoeveel mensen die op of na de 24ste besteld hebben, hebbem ook 'n sms of email gehad???
Ik heb de 30e pas besteld.. Mij werd verteld dat er heel veel telefoons zouden binnenkomen waarmee de 'wachtlijst' voor het grootste deel weg zou zijn..

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 20:29
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:53:
[...]

Ik heb de 30e pas besteld.. Mij werd verteld dat er heel veel telefoons zouden binnenkomen waarmee de 'wachtlijst' voor het grootste deel weg zou zijn..
Ik heb de 30ste ook besteld, hoop dat ik er ook nog bij zit dan:) Heb geen zin om nog zo lang te wachten met mijn huidige winmo toestel 8)7

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

JackPoint schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:54:
[...]

Ik heb de 30ste ook besteld, hoop dat ik er ook nog bij zit dan:) Heb geen zin om nog zo lang te wachten met mijn huidige winmo toestel 8)7
als het nog veel langer duurt en er komen tweakers hier die het toestel al hebben wordt ik gek! dan stop ik met kijken hier....... 8) :o

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Een portfolio manager van Vodafone meldt dat ie vanaf morgen bij hen verkrijgbaar is https://twitter.com/jeroenerens/status/27362883574

Verwijderd

Net besteld via vodafone (gebeld), alleen door nummerbehoud duurt het 2 weken 8)7
maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn zei wel dat ze op voorraad waren,
dus ben benieuwd

• foaly
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-11 23:03
Leviathan23 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:49:
[...]

Heb 7 oktober online besteld en ook vandaag een sms en mail gehad met "bedankt voor je voorinschrijving..."

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

foaly schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:05:
[...]

Heb 7 oktober online besteld en ook vandaag een sms en mail gehad met "bedankt voor je voorinschrijving..."
Zelfde hier, alleen dan de 20e van september besteld ;)

No signature required.

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

foaly schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:05:
[...]

hmmm zegt dan niet veel....tenzij Hi niet zoveel bestellingen heeft gekregen maar wel veeeel DHD's!! :9~ :9~

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Meneer van Vodafone wist me te vertellen dat de huidige voorraad uitverkocht was.

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik heb 'm afgelopen maandag besteld bij Vodafone (los toestel). Ik ga er maar van uit dat ik niet bij de 1ste batch zal zitten. Maar dan rest de vraag: Wanneer komt de volgende batch binnen?!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

AmonTobin schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:13:
Ik heb 'm afgelopen maandag besteld bij Vodafone (los toestel). Ik ga er maar van uit dat ik niet bij de 1ste batch zal zitten. Maar dan rest de vraag: Wanneer komt de volgende batch binnen?!
en hoe groot is een batch......met 20 toestelletjes schiet je niks op he?!!

Verwijderd

JackPoint schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:54:
[...]

Kan natuurlijk zijn dat Batch 1 en 2 vrij dicht na elkaar liggen, en dat dit maar enkele dagen scheelt, zover ik weet komt batch 2 bij Hi namelijk 22 oktober, en Batch 3 tegen begin november.

• joblamie
  • Niet online
Ik ga er morgen gewoon zonder reservering 1 in de winkel halen, volgens mij moet dat geen enkel probleem zijn met dit nog relatief onbekende toestel.

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 01:53

Cybergamer

Wanna Play a Game?

joblamie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:31:
Ik ga er morgen gewoon zonder reservering 1 in de winkel halen, volgens mij moet dat geen enkel probleem zijn met dit nog relatief onbekende toestel.
Ik wens je veel succes!

Ben bang dat "even in de winkel halen" er voorlopig nog niet in zit.

cybergamers.nl

• joblamie
  • Niet online
Ik zou niet weten waarom niet. Ik laat nog wel weten of het wat geworden is!

• Maarten00
Omdat, zoals je in dit topic kan lezen, heel veel mensen al een pre-order geplaatst hebben. De toestellen die winkels wellicht krijgen zullen waarschijnlijk al gereserveerd zijn.

• KilljoyNL
  • Laatst online: 12-11 14:35
Bleh, vandaag mail van Telfort :(
11-11-2010 :(

• Junkyxl
KilljoyNL schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:07:
Bleh, vandaag mail van Telfort :(
11-11-2010 :(
Ik heb nog geen mail ontvangen van Telfort.
Wanneer heb jij hem besteld en hoe nieuw of verlengen?
Net nog gekeken onder de status van mijn bestelling en daar staat wel nog steeds als leverdatum 11/11/2010
Hoop zo dat dit niet zo is.
Ik heb hem op 30/09/2010 besteld met een verlenging van mijn abonnement

• daniel14
  • Laatst online: 08:13
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:38:

laten we het hopen, ik heb hem de 22ste besteld bij HI, en kreeg vrij direct het bericht van voorinschrijving

• flkrt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11 01:56
Ga morgen mcc wel ff bellen

Tel: +31 (0)35 69 54 755

Is een distri van HTC, als de DHD ergens zou moeten binnen kommen is het daar wel of bij

Copaco, Contact HTC team 040 2 306 430 of 040 2 306 360 wat ook een distri is.

Zal ze uitleggen in wat voor nijpende situatie wij Tweakers zitten en dat we graag een duidelijk (en eerlijk) antwoord met informatie omtrent de (verwachte) levertijden wensen.

Misschien kunnen we een lijstje met handtekeningen samenstellen en mailen... lol ;-)

Maar als ik wat info weet los te peuteren wordt het natuurlijk gelijk gepost, keep fingerrrrs crossed!

Welterusten

Verwijderd

volgens htc loopt de levering via expansys.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
flkrt schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:53:
Ga morgen mcc wel ff bellen

Tel: +31 (0)35 69 54 755

Is een distri van HTC, als de DHD ergens zou moeten binnen kommen is het daar wel of bij

Copaco, Contact HTC team 040 2 306 430 of 040 2 306 360 wat ook een distri is.

Zal ze uitleggen in wat voor nijpende situatie wij Tweakers zitten en dat we graag een duidelijk (en eerlijk) antwoord met informatie omtrent de (verwachte) levertijden wensen.

Misschien kunnen we een lijstje met handtekeningen samenstellen en mailen... lol ;-)

Maar als ik wat info weet los te peuteren wordt het natuurlijk gelijk gepost, keep fingerrrrs crossed!

Welterusten
Copaco levert geen htc, Brightpoint wel. Die hebben de verwachting op 27-10 staan. Uit mijn hoofd ja, ben niet op werk :p

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 10:59

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:09:
volgens htc loopt de levering via expansys.
Ah. Well. Op de site van Expansys staat als leverdatum : Beschikbaarheid: Verwachte uitkomst datum 18 okt 10

• vinnieminnie
Morgen Vodafone nog maar eens bellen, kijken of iemand me daar kan vertellen hoe de vork ondertussen in de steel zit. Ik kreeg vandaag een man aan de lijn die wel verstand van zaken had, maar helaas was de lijn zo overbezet dat hij snel weer ophing.

• KilljoyNL
  • Laatst online: 12-11 14:35
Junkyxl schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:18:
[...]

Ik heb nog geen mail ontvangen van Telfort.
Wanneer heb jij hem besteld en hoe nieuw of verlengen?
Net nog gekeken onder de status van mijn bestelling en daar staat wel nog steeds als leverdatum 11/11/2010
Hoop zo dat dit niet zo is.
Ik heb hem op 30/09/2010 besteld met een verlenging van mijn abonnement
Poe, ik weet niet meer wanneer, maar het was een week of 3 geleden dat ik hem besteld had.
Ik had hun via de website gemaild om te informeren over de leverdatum, ik kreeg het volgende als reactie:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij hebben geen order kunnen vinden met het door u opgegeven ordernummer. Echter hebben wij met uw naam en postcode de volgende order kunnen vinden, ordernummer 10091xxxxx. Hierbij is aangevraagd een HTC Desire HD Telfort 100 + Surf & mail onbeperkt eerste 12 mnd van €10,- voor €5,- per maand.

De status hiervan is:

Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 11-11-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door KilljoyNL op 14-10-2010 23:49 . Reden: typos ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:16
Uitleverings wijze Vodafone.......

Bestaande Vodafone abonnees krijgen het toestel via TNT toe gestuurd... De toestellen worden zo snel mogelijk door Vodafone verzonden.
Nieuwe klanten krijgen een koerier op bezoek... -> dit kan tot 10 dagen na binnenkomst toestelen duren.

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:17:
Uitleverings wijze Vodafone.......

Bestaande Vodafone abonnees krijgen het toestel via TNT toe gestuurd... De toestellen worden zo snel mogelijk door Vodafone verzonden.
Nieuwe klanten krijgen een koerier op bezoek... -> dit kan tot 10 dagen na binnenkomst toestelen duren.
Als Vodafone-verlenger ben ik natuurlijk benieuwd hoe je aan die info komt :)

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:28:
[...]

Als Vodafone-verlenger ben ik natuurlijk benieuwd hoe je aan die info komt :)
De info is me bevestigt door iemand van Vodafone, achteraf ook heel simpel te verklaren.

De koerier controleert bij nieuwe abonnementen als of de bankrekening echt bestaat, door een pin transactie van 1 euro cent.... Dit is bij bestaande contacten niet nodig, hierbij wordt het toestel gewoon per "post" verstuurd.

Overigens, dit was 2 jaar gelden voor mij ook het geval toen in mijn X1 met alle geweld op dag 1 wou hebben...

• vinnieminnie
Die methode is mij ook verteld, ik besef me nu pas dat het natuurlijk niet nodig is voor verlengers. Ze vertelden me ook dat als ze eenmaal binnen zijn, je hem 2 dagen later al kan laten brengen.

Verwijderd

Nieuwe dag, nieuwe kansen :P

Hier is TNT nog niet geweest...en als TNT vandaag niet komt.. damn dit weekend ben ik weg :(

• DAN-MAN
  • Laatst online: 12-11 19:52
Vandaag op de site van Hi gekeken, eergisteren stond leverdatum op 22 oktober, nu op 12 november. very frustrating.. :(

• joblamie
  • Niet online
Vandaag moet ie in de winkels liggen, veel succes allemaal.

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-11 12:20
Heb toch nog nooit meegemaakt dat er zo'n grote verschillen in leverdata zitten en er zo veel geschoven wordt ermee.. :?

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:25:
Nieuwe dag, nieuwe kansen :P

Hier is TNT nog niet geweest...en als TNT vandaag niet komt.. damn dit weekend ben ik weg :(
TNT leverd niet in het weekend.........

Het wordt dus vandaag of maandag....

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 07:42
Geloof dat TNT pakketdienst wel op zaterdag levert.

Edit: http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/pakket-versturen/
Zaterdagbezorging
We bezorgen ook op zaterdag. Pakketten die u op zaterdag aanbiedt, bezorgt TNT Post op dinsdag.

[ Voor 66% gewijzigd door Slash500 op 15-10-2010 09:39 ]

Verwijderd

Vodafone verstuurd met GLS (dus ook op zaterdag)

TNT doet de pakketjes ook gewoon op zaterdag trouwens alleen geen rembours zendingen (edit) Deze zin was al overbodig zie ik

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 09:36 ]

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:18:
[...]

TNT leverd niet in het weekend.........

Het wordt dus vandaag of maandag....
TNT levert wel op zaterdag! Ik krijg regelmatig pakketjes op zaterdag.

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:49
Zijn er hier mensen die de zwarte DHD verwachten van Vodaphone of leveren die enkel de bruine? Op hun site bij 'los toestel' zie ik namelijk enkel de bruine staan.

Ik hoop alvast voor de vroege bestellers dat ze hun toestel één dezer dagen binnenkrijgen :).

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Verwijderd

Largamelion schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:49:
Zijn er hier mensen die de zwarte DHD verwachten van Vodaphone of leveren die enkel de bruine? Op hun site bij 'los toestel' zie ik namelijk enkel de bruine staan.

Ik hoop alvast voor de vroege bestellers dat ze hun toestel één dezer dagen binnenkrijgen :).
Het maakt mij niet uit welke kleur (roze is nog niet gemaakt) :)

Verwijderd

Ja ik vind ze ook beide mooi! Ik kies gewoon wat er op mn pad komt.

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-11 07:01
de toestellen komen met de volgende levering in de winkels aan!
ga maar uit van begin volgende week!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11 08:21
MartijnAbel schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:54:
de toestellen komen met de volgende levering in de winkels aan!
ga maar uit van begin volgende week!
Dat is goed nieuws! Is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Vodafone winkel in Groningen? Of kan ik alleen bellen naar de Vodafone infolijn (0900-0140)?

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 15:26
WTF! Mooie deal gemaakt met iemand bij Hi, blijkt die order wel ingevoerd maar niet 'ingelegd'. Ik stond dus niet op de verzendlijst.

Dus nu 30 minuten aan de lijn gehangen en 4x doorverbonden om dat alsnog te regelen. Zakt mijn broek toch wel erg ver van af :S Leuk dat ik nou korting heb maar mijn telefoonkosten om het te regelen heffen dat weer op 8)7

De man boven in de belrang bleef wel vasthouden aan 12 november overigens........Maar zodra Hi ze binnen krijgt worden ze doorgestuurd dus het is afhankelijk van de partij die aan Hi levert.

[ Voor 49% gewijzigd door BartOtten op 15-10-2010 10:19 ]

• joblamie
  • Niet online
Zojuist telefonisch contact gehad met Vodafone Alphen aan den Rijn, die krijgt ze vandaag binnen.

Verwijderd

joblamie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:31:
Zojuist telefonisch contact gehad met Vodafone Alphen aan den Rijn, die krijgt ze vandaag binnen.
Ik kan nergens telefoonummers van winkels vinden helaas. Zelfs bij vodafone weten ze het niet zeggen ze... de telefoonnummers die ik gevonden heb zijn niet meer in gebruik.

• joblamie
  • Niet online
Van welke Vodafone winkel zoek je het nummer?

Verwijderd

Ik ben gisteren naar de Telfor winkel geweest, de verkoper wist zelf niks van het uitstel. Hij keek even in zijn sm's'jes en zei dat volgens de directeur van HTC NL de toestellen gewoon volgende week worden geleverd.

Ben benieuwd. Heb het zelf via verlenging van Telfort besteld.

gr, Arash

• echthard
  • Laatst online: 24-10 20:54
Ik ga straks na het werk even langs de Vodafone winkel in Eindhoven om te checken.

• arjankol
joblamie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:42:
Ik van de Vodafone winkel in Groningen.

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-11 21:11
Krijg je in de Vodafone winkel eigenlijk dezelfde aanbieding als wanneer je via hun site besteld?

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Verwijderd

joblamie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:42:
Die uit Gouda.

• joblamie
  • Niet online

• arjankol
joblamie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:56:
[...]

0182-580442 begin_of_the_skype_highlighting              0182-580442      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              0182-580442      end_of_the_skype_highlighting
Mag ik vragen hoe je aan die nummers komt?

Verwijderd

Die had ik gevonden en kreeg een bandje dat deze niet meer in gebruik is en dat ik het 0900 nummer van vodafone moet bellen.

• arjankol
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:01:
[...]

Die had ik gevonden en kreeg een bandje dat deze niet meer in gebruik is en dat ik het 0900 nummer van vodafone moet bellen.
Ja dat krijg ik dus ook als ik naar de Vodafone winkel in Groningen bel.

Verwijderd

Ik denk dat ze al die bellende mensen zat zijn :)

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-11 17:50
Haha en terecht :D

• joblamie
  • Niet online
arjankol schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:00:
[...]
Mag ik vragen hoe je aan die nummers komt?
Kamer van Koophandel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:02:
Ik denk dat ze al die bellende mensen zat zijn :)
Misschien moeten ze een keer wat duidelijkheid scheppen bij de telco's
hun systemen zijn meestal niet automatisch ingesteld om je de juiste info te geven dus het is logies dat mensen gaan bellen als die telco's hun zaakjes op orde hebben belt er ook niemand want dan weten ze al wanneer hun telefoon komt.

Verwijderd

Misschien moeten mensen meer geduld hebben.

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 13:03

Dav0s

Hr?

Ik heb de mijne besteld bij belsimpel.nl. Iemand enig idee hoe het zit met de levertijd van dit soort online winkels t.o.v. vodafone winkels of 'echte' winkels?

• Twiekerdetwiek
  • Laatst online: 02-07-2024
Iemand al meer van PDASHOP vernomen. Dat ik bestelde was de datum van levering 15-10, later mail gehad dat deze was uitgesteld naar 27-10. Zijn er al mensen die via PDASHOP hebben besteld en hun tel al binnen hebben(of een andere leverancier). Of misschien meer weten dan het zal de 27e worden of misschien eerder? Misschien nutteloze vraag aangezien ik aanneem dat als iemand de telefoon binnenheeft na wat speeltijd hier toch wel zal melden dat hij/zij de telefoon in bezit heeft, toch?

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 20:29
Twiekerdetwiek schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:25:
Iemand al meer van PDASHOP vernomen. Dat ik bestelde was de datum van levering 15-10, later mail gehad dat deze was uitgesteld naar 27-10. Zijn er al mensen die via PDASHOP hebben besteld en hun tel al binnen hebben(of een andere leverancier). Of misschien meer weten dan het zal de 27e worden of misschien eerder? Misschien nutteloze vraag aangezien ik aanneem dat als iemand de telefoon binnenheeft na wat speeltijd hier toch wel zal melden dat hij/zij de telefoon in bezit heeft, toch?
Als je de laatste paar pagina's hier door leest kan je weten dat nog niemand hem binnen heeft. Ik denk dat je 10 seconden na dat de eerste postbode langs is geweest, je het hier leest ;)

• joblamie
  • Niet online
Twiekerdetwiek schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:25:
Gister nog met ze gemaild, toen gaven ze aan dat ze de leverdatum van 27-10-2010 niet konden bespoedigen.

Verwijderd

Vodafone Groningen heeft ze net binnengekregen

Ik heb de mijne gereserveerd dus kan 'm maandag ophalen aangezien ik (kakkakkakkak) nu net niet voldoende tijd meer heb..

/me blij en uitkijkend naar maandag..

Vodafone heeft er 1500 (heb samen met medewerker e-mail van het hoofdkantoor doorgelezen) in de eerste batch, levertijden voor de 2e batch sluiten na verwacht aan op het uitverkopen van de eerste..

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:36:
Vodafone Groningen heeft ze net binnengekregen

Ik heb de mijne gereserveerd dus kan 'm maandag ophalen aangezien ik (kakkakkakkak) nu net niet voldoende tijd meer heb..

* Bullet NL blij en uitkijkend naar maandag..

Vodafone heeft er 1500 (heb samen met medewerker e-mail van het hoofdkantoor doorgelezen) in de eerste batch, levertijden voor de 2e batch sluiten na verwacht aan op het uitverkopen van de eerste..
Onderweg!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
OKEE!! Gas erop!! ;)

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 15:26
Er schijnt nu schot in de zaak te zitten. Daar ben ik erg blij mee. Zelf loop ik nu al 5 weken met een backup-telefoon (Samsung uit 1998 :P) en die werkt slecht als browser, agenda, todo-list. Ik hoop heel erg hard dat de beste man van Hi we netjes bovenaan de lijst geplaatst heeft aangezien hij kon inzien dat ik de deal al een tijd geleden gemaakt had.

Vanavond zou ik een mailtje moeten hebben met ordernummer en dan kan ik de status via Hi.nl volgen (maar dat werd me 3 weken geleden ook al gezegd).

Verwijderd

Een of ander verkoop knulletje bij de Belcompany wist mij te verzekeren dan het toestel van Hi 'branded' zou zijn.
Is dit echt zo en wat zou dit dan inhouden. Ik heb hier nog nooit van gehoord bij Hi?

Verwijderd

vandaag ook maar eens in 1 of 2 vodafonewinkels kijken of ze al binnen zijn :)

Verwijderd

Ik ga hem zodadelijk halen bij de Vodafone winkel in Heerlen :)

Verwijderd

Haha mooi, voor de duidelijkheid
From: Vodafone SMS, VF-NL Subj: Klantenservice Msg: Uw bestelde htc desire hd is binnen. (en dan nog wat personal code gezeik ;) )

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-11 16:35
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:52:
Ik ga hem zodadelijk halen bij de Vodafone winkel in Heerlen :)
Zullen we meeten? 8)

Edit: wie maastricht?

[ Voor 5% gewijzigd door PCJR op 15-10-2010 11:54 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

• hastie
  • Laatst online: 17-03-2022
Dav0s schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:24:
Ik heb de mijne besteld bij belsimpel.nl. Iemand enig idee hoe het zit met de levertijd van dit soort online winkels t.o.v. vodafone winkels of 'echte' winkels?
Ik heb belsimpel.nl net gebeld en daar hebben ze mij verteld dat ik de telefoon volgende week kon verwachten. Een exacte datum hebben ze mij niet kunnen geven. Mijn telefoon heb ik 25 september besteld weet niet of ze daar nog rekening mee hebben gehouden.

Verwijderd

Vodafone heeft toch de bruine versie?
Ik wil hem als los toestel halen dus simlockvrij en unbranded.

Verwijderd

philipperosier schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:54:
[...]

Zullen we meeten? 8)

Edit: wie maastricht?
ik ben om 16u klaar vanmiddag dan gelijk erheen

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:56:
Vodafone heeft toch de bruine versie?
Ik wil hem als los toestel halen dus simlockvrij en unbranded.
ik heb vodafone nog even gebeld en de telefoon wordt geleverd zonder simlock en zonder branding....

hoe zit het nu met de datalimiet, stel je gaat over de 1GB heen dan kun je per MB bijbetalen(10€/GB)?
Pagina: 1 ... 10 ... 58 Laatste