Zoals ik een pagina terug vermelde heb ik na telefonisch contact met Vodafone mijn abonnement verlengd met een Bel+Sms+Web 275 bundel, waarbij ik het eerste jaar 27,50 en het tweede jaar 32,50 zou betalen (icm met een gratis DHD). Ik had echter met de verkoper ingestemd dat hij mij dit aanbod tevens per mail zou toezenden, echter stond er in dat mailtje niks over het lagere maandbedrag in het tweede jaar.
Conversatie met Vodafone:
Geachte heer ***,
Naar aanleiding van ons telefonisch contact gisteren (op 05-10-2010) heb ik zoals afgesproken 2 mailtjes ter bevestiging van mijn verlenging gekregen. Mooi dat dat zo snel geregeld is.
In deze mailjes staat dat het een verlenging van het abonnement met het Bel+Sms+Web 275 bundel betreft, waarbij ik het eerste jaar 27,50 zou betalen. Telefonisch is besproken dat het bedrag in het tweede jaar 32,50 zou zijn, dit is echter niet terug te vinden in de mails. Graag zou ik deze afspraak schriftelijk bevestigd willen hebben, dat ivm slechte ervaringen in het verleden bij een andere provider.
Ten slotte zag ik gister op diverse telecomsites dat de levering van de HTC Desire HD uitgesteld is naar het einde van de maand. Kunt u wellicht voor mij nazien of dit ook het geval is bij Vodafone?
Met vriendelijke groet,
Clock
Geachte heer Clock,
Dank voor de lof, bij deze krijgt u die terug.
Ik heb de leveringsdata nagekeken en heb geconstateerd dat het bij Vodafone ook het geval is. Op 08/10 komt er een nieuwe levering binnen van de HTC Desire HD, wat betekent dat uw toestel vanaf die dag verstuurd wordt. Het toestel heeft u dan binnen 5 werkdagen in huis.
De bundel Bel+SMS+Web 275 kost het eerste jaar inderdaad 27,50. Het tweede jaar kost het 39,50. Hier heb ik u op 05-10 ook van op de hoogte gebracht.
Met vriendelijke groet,
Adviseur Vodafone Consumer
Geachte heer ***,
Allereerst bedankt voor uw reactie. De langere levertijd van de Desire HD is geen probleem, dit is het geval bij alle telecomwinkels (komt door een uitgelopen testperiode bij Google las ik ergens).
Wat voor mij echter wel een probleem oplevert is het tweede deel van uw mail aangaande de Bel+Sms+Web 275 bundel. In het telefonisch contact dat ik op 05-10-2010 13:56 met u heb gehad is iets anders afgesproken. Namelijk: Bel+Sms+Web 275 bundel, 1e jaar voor €27,50, 2e jaar voor €32,50 icm een gratis HTC Desire HD en geactiveerde SMS verdubbelaar. Ik heb in dat gesprek tot 3 maal toe de bedragen met u nagelopen, en bij de totale opsomming met afspraken waar ik mee heb ingestemd is ook het bedrag van 32,50 in het tweede jaar genoemd. Tevens zou u mij deze afspraak per mail toesturen, wat ook niet gebeurd is (alleen een geautomatiseerd Vodafone mailtje zonder bedragen).
Ik ga dus niet akkoord met de verlenging zoals u deze in uw vorige e-mail hebt geschreven (1e jaar €27,50, 2e jaar €39,50). Dit is niet in overeenstemming met hetgeen telefonisch besproken is (1e jaar €27,50, 2e jaar €32,50). Graag zou ik de afspraak waar ik telefonisch mee heb ingestemd schriftelijk ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Clock
Tips?