Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Clock schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:49:
Heb even gebeld met Vodafone net, en kreeg het volgende aanbod
code:
1
2
3
4
5
Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar verlenging              
Abbokosten jaar 1   € 27.50     Gem kosten p/m      € 30.00
Abbokosten jaar 2   € 32.50     Totale kosten 2 jr  € 720.00
Toestelkosten       € 0.00       Prijs/belminuut       € 0.11
Aansluitkosten       € 0.00

Als nieuwe klant krijg je:
code:
1
2
3
4
5
Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar nieuwe klant                
Abbokosten jaar 1   € 25.50     Gem kosten p/m      € 32.50
Abbokosten jaar 2   € 39.50     Totale kosten 2 jr  € 804.50
Toestelkosten       € 0.00      Prijs/belminuut     € 0.12
Aansluitkosten     € 24.50

Een voordeel van 85 euro dus, leuk meegenomen! Zit er nu hard aan te denken dit vanmiddag gelijk maar definitief te maken..
Grappig. Wat jij bij optie 1 omschrijft heb ik 29 september ook besteld , alleen dan als nieuwe klant bij Vodafone en gewoon 24 maanden lang 30 euro. Contract is al ondertekend en was 30 september binnen bij Smartphonestunts.nl waardoor ik nog net gebruik kon maken van de oude aanbieding.
Enige verschil is dat jij geen aansluitkosten hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
http://phandroid.com/2010...free-expected-october-14/
In somewhat related news, online retailer Clove is stating that the sale of the unlocked version of the Desire HD has been delayed until the end of the month due to hang-ups in Google testing.
Ik neem aan dat dit niet alleen voor de UK geldt, maar ook voor de rest van Europa. Einde van de maand dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Sagaris schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:38:
http://phandroid.com/2010...free-expected-october-14/

[...]

Ik neem aan dat dit niet alleen voor de UK geldt, maar ook voor de rest van Europa. Einde van de maand dus.
Krijg net een mail van pdashop.nl: Vertraagd naar 27 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer vertraagd dus, heb je boven de €500,- betaald voor een losse simlock vrij Desire HD kun je nog veel langer dan een maand wachten op je product! Daar ben je pas blij mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Koop dan ook geen product terwijl hij nog niet uit is en er nog geen exacte datum bekend is. Doe je dat wel moet je niet zeiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Op Expansys ook uitgesteld... Stond gisteren nog op levering binnen 8 dagen, dat zijn er nu 15 geworden. Beter iets langer wachten en een "af" product in je bezit hebben als dat de eerste mensen voor beta-tester spelen. Heb dat al mee gemaakt met de N97 ;) Voor mij persoonlijk maakt het niet zo veel uit, aangezien Vodafone per vandaag even besloten heeft de verlengtermijn van 6 naar 4 maanden te verkorten. Dus ik moet sowieso nog een maandje wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
Zojuist besteld bij pdashop. Verwachte levering inderdaad 27 oktober.

Jammer genoeg de aanbieding misgelopen van Vodafone bel+sms+web 200 25 euro per maand 2 jaar.
Toch maar de nieuwe genomen. Kan niet wachten. Scheelt eigenlijk niet eens zoveel. Bij de oude aanbieding moest er nog 39 euro bijbetaald worden. De nieuwe aanbieding is gratis.

Oud

24 x 25 = 600 + 39 = 639

Nieuw

12 x 20 = 240
12 x 34,50 = 414
654

= 654

maran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Heb jij iets gehoord van VF over een vertraging? Ik sta op het punt om hem telefonisch te bestellen maar zou nog wel even willen weten of jij nog iets hebt gehoord over de levering :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:54
Heb geïnformeerd bij 2call. Ze zeggen dat HTC de levering heeft uitgesteld en dat ze het toestel eind van de maand verwachten.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Dat is fijn.. ik wil voor 1 november een nieuwe foon aanschaffen, ik moet voor die tijd namelijk alles geregeld hebben qua flexdeclaraties. Dan zou dit wel eens de doorslag kunnen geven dat ik geen Desire HD neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:46
Wat Jackpoint hierboven wil zeggen: De DHD is vertraagd omdat het nog niet door de testprocedure van Google heen is. Dat geldt ook voor de Desire Z.

Hi geeft een fysieke levering (bij hen) aan op 22 oktober.

[ Voor 16% gewijzigd door BartOtten op 05-10-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen ze precies bij die testprocedure vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is misschien nog wel een interessante site voor prijsvergelijk:

http://www.gsmacties.nl/m...TC/Desire-HD-aanbiedingen

Je kunt simpel selecteren wat je wilt en vervolgens op- of aflopend sorteren.
Hopen dat de DHD snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:28:
Dit komt nog niet eens in de buurt van mijn prijs waarvoor ik hem besteld heb... Ik blijf er bij dat het nog altijd goedkoper is om bij je eigen provider te verlengen. Snap niet dat jullie bij die 'vergelijking sites' lopen te vergelijken? Ontgaat er mij iets ofzo?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:08
quote:
FreakyFriday schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:28:

Dit komt nog niet eens in de buurt van mijn prijs waarvoor ik hem besteld heb... Ik blijf er bij dat het nog altijd goedkoper is om bij je eigen provider te verlengen. Snap niet dat jullie bij die 'vergelijking sites' lopen te vergelijken? Ontgaat er mij iets ofzo?
Heel simpel, omdat Hi mij 200 euro voor het toestel zou laten betalen, wat ik toch wel erg belachelijk vindt....

[ Voor 66% gewijzigd door -unknown op 05-10-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
babyxl schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:38:
[...]

Ik kijk als -laatste- bij mijn eigen provider of in de tuin van een andere providers. Ik ga als eerste naar sites als belnu, gsmweb, bestelmaar, algebeld, castle en pdashop :w

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info, week geleden de DHD besteld bij Belnu. Volgens mij een redelijk goede deal (twee jaar lang 25 euro per maand + eenmalig 25 euro aansluitkosten en 39 euro voor het toestel, totale kosten 664 euro) voor 275 min / 550 SMS + web.

Helaas nog geen bericht over leverdatum toestel (ook niet op de site *edit* verwachte levertijd is daar nu 19 oktober http://www.belnu.nl/pvt12...-bel-+-sms-+-web-200.html). Rustig afwachten.

Vodafone UK begint overigens 14 oktober met uitleveren, zo meldt het bedrijf zojuist: http://www.itproportal.co...le-vodafone-14th-october/

Het lijkt ook te kloppen op de webshop van Vodafone UK: http://shop.vodafone.co.u...&cid=aff-aw-default-78888

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rusteloos schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:58:
Vandaag telefonisch besteld.

Verlenging Telfort
Contractduur: 1 jaar
Kosten:
300 belminuten: €269,40,-
100 sms: €83,40
Surf & mail: 90
Totaal: €442,80

+ Gratis Desire HD
-- Beminuten afgerond naar boven

leverdatum, week 43

Het loont de moeite om te bellen, via het internet zou het toestel anders €59,- gekost hebben.
Foutje zeker 1 jaar ??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Email van Castle:

Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD

Wij verwachten het artikel bij ons binnen op 29-10-2010 De HTC desire hd is uitgesteld door HTC, dus op deze datum komt het toestel echt pas uit.
Mijn excuses voor de vertraging.

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
babyxl schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:38:
[...]

Ja er ontgaat jou iets. Bij je eigen provider verlengen is enkel leuk als je een 'gewaardeerde' klant bent. Hi heeft een systeem met een rating voor klanten van A tot F. A is de laagste rating en heb je die als klant dan betaal je zelfs meer dan nieuwe klanten. Je rating is afhankelijk van hoeveel je betaald, dus heb je een goedkoop abonnement of ga je amper over je bundel heen dan ben je geen interessante klant, krijg je een lage rating en amper verlengkorting.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
Tsurany schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:13:
[...]

Ja er ontgaat jou iets. Bij je eigen provider verlengen is enkel leuk als je een 'gewaardeerde' klant bent. Hi heeft een systeem met een rating voor klanten van A tot F. A is de laagste rating en heb je die als klant dan betaal je zelfs meer dan nieuwe klanten. Je rating is afhankelijk van hoeveel je betaald, dus heb je een goedkoop abonnement of ga je amper over je bundel heen dan ben je geen interessante klant, krijg je een lage rating en amper verlengkorting.
Lol, hoe vaak moet dat nou nog gezegd worden in dit topic... Als mensen nou eens even zouden zoeken... of gewoon het topic doorlezen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Maar volgens mij klopt dat helemaal niet. Ik ga amper over mijn tegoeden heen. Sterker nog, ik hou meestal nog behoorlijk wat over!

Een vriend van mij is nu sinds 2 jaar klant van Telfort, heeft een unlimited abbonement met 100 sms's per maand. En hij schiet ook niet uit in zijn verbruik (hou ook veel over). Hij heeft dezelfde aanbieding gehad die ik heb.

Dus hoe rijm je dat dan?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
philipperosier schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:07:
Email van Castle:

Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD

Wij verwachten het artikel bij ons binnen op 29-10-2010 De HTC desire hd is uitgesteld door HTC, dus op deze datum komt het toestel echt pas uit.
Mijn excuses voor de vertraging.
Op de site van Hi is de datum bijgesteld van 18 oktober naar 22 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:11
FunFair schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:58:
[...]

Op de site van Hi is de datum bijgesteld van 18 oktober naar 22 oktober.
Dit staat er al enkele dagen.
Ik zit ook bij Hi momenteel. Ik zou graag de desire HD kiezen bij verlenging, maar zo langzamerhand begin ik een hard hoofd te krijgen in het verschijnen van deze telefoon deze maand. En ik moet deze maand verlengen wil ik nog gebruik maken van de internetactie van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
JapieTalent schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:28:
[...]

Dit staat er al enkele dagen.
Ik zit ook bij Hi momenteel. Ik zou graag de desire HD kiezen bij verlenging, maar zo langzamerhand begin ik een hard hoofd te krijgen in het verschijnen van deze telefoon deze maand. En ik moet deze maand verlengen wil ik nog gebruik maken van de internetactie van Hi.
Je kunt de verlenging nu toch alvast aangaan? Dan heb je de voorwaarden van nu, maar gaat het abonnement pas in als je huidige echt afloopt. Of is dat het geval? Dan zou je dus tijdelijk zonder telefoon zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
@ Funfair;

Wat dat betreft heb je uiteraard gelijk, en dat zal ik ook zeker doen eind oktober.
Ik zou alleen graag bij het verlengen direct het toestel mee nemen ;-)

Anderzijds moet ik ook nog maar zien wat mijn mogelijkheden met verlengen zijn.
Zoals enkele pagina's terug ook aangegeven wed me vorige week verteld dat zelfs bij Hi 110 ik nog bij moest betalen. Ik moest maar een nieuw abonnement aanschaffen, wat ik niet van plan ben omdat ik een makkelijk nummer heb wat ik wil behouden :)

Achja, maar eens rondkijken over 2 off 3 weken.

Edit:
Vodafone heeft ook een leuke aanbieding met Vodafone 350.

[ Voor 33% gewijzigd door Jaap. op 06-10-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

JapieTalent schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:09:

Edit:
Vodafone heeft ook een leuke aanbieding met Vodafone 350.
Ooooh de 350? Dat is de goedkope variant van de 360 :*)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Laatst online: 27-08 15:54
Ik baal eigenlijk wel een beetje. Vorige week beetje zitten rekenen en welk abo er het beste bij me zou passen. Vond de VF aanbieding goed, had ik even niet op de einddatum gelet. Nu het toch nog even duurt voordat de DHD geleverd kan worden, zit ik te denken om de actie van november af te wachten, maar je kan er eind oktober natuurlijk niet achter komen wat de nieuwe aanbieding wordt zodat je de actie van oktober en november kunt vergelijken, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

babyxl schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:37:
Maar volgens mij klopt dat helemaal niet. Ik ga amper over mijn tegoeden heen. Sterker nog, ik hou meestal nog behoorlijk wat over!

Een vriend van mij is nu sinds 2 jaar klant van Telfort, heeft een unlimited abbonement met 100 sms's per maand. En hij schiet ook niet uit in zijn verbruik (hou ook veel over). Hij heeft dezelfde aanbieding gehad die ik heb.

Dus hoe rijm je dat dan?
Dat is eerder Telfort die afwijkt. Want niet iedere Telfort klant krijgt deze aanbieding. Ik heb hem gelukkig ook (en ook besteld), maar in dit topic melden meerdere mensen hem niet te krijgen.

Enjoy zou ik zeggen. Lang niet iedereen krijgt een superaanbieding.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
MorgothG schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

Ooooh de 350? Dat is de goedkope variant van de 360 :*)
Juist die ja ;)
Snap alleen niet of het actietarief voor Vodafone 350 nu voor de gehele periode geldt of voor 12 maand?
Er staat op de site niets wat betreft een periode, bij studentmobiel echter wel. Hoe zit dit?
350 minuten of 700 smsjes moet genoeg zijn, toch net ietsje meer als Hi 35 geeft; en dat voor 29,50. per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:44

martjah

Appel

ook op de website van Vodafone staat er met dikke letters bij dat het actietarief maar voor 12 maanden is.
klik maar eens op de details van het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

JvS schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:22:
[...]
Enjoy zou ik zeggen. Lang niet iedereen krijgt een superaanbieding.
Klaarblijkelijk, toch blijf ik het vreemd vinden. Ik zou toch wel willen weten waarom wij dan in dit geval wél die aanbieding krijgen en anderen niet.

Ik ben al klant sinds het begin. Toen Telfort O2 overnam (ik heb zelfs nog de O2 kaart in gebruik!). Een vriend van mij is van Vodaphone naar Telfort gegaan 2 jaar geleden. Die krijgt dezelfde aanbieding, wat mij opzich wel logisch lijkt. Maar als ik dan van anderen lees dat ze die aanbieding niet krijgen, met notabene een hoge abonnement, vraag ik mij toch af wat dan het verschil moet maken tussen een 'gewone' en 'gewaardeerde' klant.

Ik bel vrij veel, maar kom nooit over mijn minuten heen. Met SMS precies hetzelfde, ik hou altijd wel 25 tot 30% over gemiddeld. Dus over je bundel heen gaan lijkt mij geen argument.

Misschien moet iemand gewoon eens bellen en vragen waar de klantwaarde op gebaseerd is?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
babyxl schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:34:
[...]
Ik bel vrij veel, maar kom nooit over mijn minuten heen. Met SMS precies hetzelfde, ik hou altijd wel 25 tot 30% over gemiddeld. Dus over je bundel heen gaan lijkt mij geen argument.
[...]
Lijkt mij juist als je er veel over heen gaat, je extra betaald en je hun dus flink geld op levert. Of denk ik nu heel krom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Je bent een "gewaardeerde" klant als je of veel over je abonnement heen gaat, of als je juist je belminuten vaak niet opmaakt. Als je vaak precies je belminuten opmaakt, dan betaal je dus precies voor wat ze je leveren en dan maken ze relatief minder winst op je. Dan krijg je dus een minder voordelige aanbieding.

Anyhow... bagger D: Ik krijg zojuist ook een mailtje van Vodafone dat mijn bestelling is vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah, shit. Ik heb ook net dat mailtje gekregen dat mijn bestelling is vertraagd, staat echter geen datum bij.

Is wel vervelend, want mijn HTC Touch HD is net kapot gegaan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:07
Zoals ik een pagina terug vermelde heb ik na telefonisch contact met Vodafone mijn abonnement verlengd met een Bel+Sms+Web 275 bundel, waarbij ik het eerste jaar 27,50 en het tweede jaar 32,50 zou betalen (icm met een gratis DHD). Ik had echter met de verkoper ingestemd dat hij mij dit aanbod tevens per mail zou toezenden, echter stond er in dat mailtje niks over het lagere maandbedrag in het tweede jaar.

Conversatie met Vodafone:
Geachte heer ***,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact gisteren (op 05-10-2010) heb ik zoals afgesproken 2 mailtjes ter bevestiging van mijn verlenging gekregen. Mooi dat dat zo snel geregeld is.

In deze mailjes staat dat het een verlenging van het abonnement met het Bel+Sms+Web 275 bundel betreft, waarbij ik het eerste jaar 27,50 zou betalen. Telefonisch is besproken dat het bedrag in het tweede jaar 32,50 zou zijn, dit is echter niet terug te vinden in de mails. Graag zou ik deze afspraak schriftelijk bevestigd willen hebben, dat ivm slechte ervaringen in het verleden bij een andere provider.

Ten slotte zag ik gister op diverse telecomsites dat de levering van de HTC Desire HD uitgesteld is naar het einde van de maand. Kunt u wellicht voor mij nazien of dit ook het geval is bij Vodafone?

Met vriendelijke groet,
Clock
Geachte heer Clock,

Dank voor de lof, bij deze krijgt u die terug.

Ik heb de leveringsdata nagekeken en heb geconstateerd dat het bij Vodafone ook het geval is. Op 08/10 komt er een nieuwe levering binnen van de HTC Desire HD, wat betekent dat uw toestel vanaf die dag verstuurd wordt. Het toestel heeft u dan binnen 5 werkdagen in huis.

De bundel Bel+SMS+Web 275 kost het eerste jaar inderdaad 27,50. Het tweede jaar kost het 39,50. Hier heb ik u op 05-10 ook van op de hoogte gebracht.

Met vriendelijke groet,

Adviseur Vodafone Consumer
Geachte heer ***,

Allereerst bedankt voor uw reactie. De langere levertijd van de Desire HD is geen probleem, dit is het geval bij alle telecomwinkels (komt door een uitgelopen testperiode bij Google las ik ergens).

Wat voor mij echter wel een probleem oplevert is het tweede deel van uw mail aangaande de Bel+Sms+Web 275 bundel. In het telefonisch contact dat ik op 05-10-2010 13:56 met u heb gehad is iets anders afgesproken. Namelijk: Bel+Sms+Web 275 bundel, 1e jaar voor €27,50, 2e jaar voor €32,50 icm een gratis HTC Desire HD en geactiveerde SMS verdubbelaar. Ik heb in dat gesprek tot 3 maal toe de bedragen met u nagelopen, en bij de totale opsomming met afspraken waar ik mee heb ingestemd is ook het bedrag van 32,50 in het tweede jaar genoemd. Tevens zou u mij deze afspraak per mail toesturen, wat ook niet gebeurd is (alleen een geautomatiseerd Vodafone mailtje zonder bedragen).

Ik ga dus niet akkoord met de verlenging zoals u deze in uw vorige e-mail hebt geschreven (1e jaar €27,50, 2e jaar €39,50). Dit is niet in overeenstemming met hetgeen telefonisch besproken is (1e jaar €27,50, 2e jaar €32,50). Graag zou ik de afspraak waar ik telefonisch mee heb ingestemd schriftelijk ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Clock
Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik ben natuurlijk niet bij het telefoongesprek geweest. In het vervolg het telefoongesprek opnemen. Meeste telefoons hebben tegenwoordig een mogelijkheid om gesprekken op te nemen.

Ik zit zelf nu bij Vodafone en ik vind het een prima provider. Volgens mij krijg je de DHD nergens goedkoper. Weeg voor je zelf af of die 7 euro per maand (wellicht los van het principe) de moeite waard is.

En uiteraard nog even rustig afwachten. Wellicht gaat VF gewoon mee in het eerder gedane aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat een gezeik bij vodafone zeg....

Ik ken nu 3 mensen die naar vodafone zijn gegaan en alle 3 hebben gezeik gehad.

- Een kon het nummer niet overgezet worden omdat vodafone bij een verkeerde provider aan de haal ging
- Een had problemen met de ontvangen sim kaart
- Nog een heeft problemen met het abbo. eerste jaar zou er korting zijn en nu blijkt dit niet goed verrekend te worden

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:15

Acradavos

Poetsfanaat

Na bovenstaande reacties overweeg ik toch om bij Hi te blijven, vooral om het gezeur over de korting van het tweede jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Acradavos schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:50:
Na bovenstaande reacties overweeg ik toch om bij Hi te blijven, vooral om het gezeur over de korting van het tweede jaar. :)
Weet je wat het is, ongetwijfeld kent Hi ook gevallen van die aard.

Je moet gewoon voor jezelf een afweging maken tussen kwaliteit en kosten.
Als jij nu tevreden bent met je netwerk en prijs is er toch geen enkele motivatie om te switchen.

Voor mij persoonlijk is het in principe geen optie om te switchen. Ik zit zelf ook bij Hi, ben tevreden over de prijs en bereikbaarheid. Maar als Hi mij aanbiedingen gaan doen, zoals in voorgaande posts aangegeven, van een dusdanig onzinnige aard, ja dan word ik ook getriggerd om eens rond te kijken.

Achja, even ontopic; iemand, met een DHD in bestelling, nog (email/telefonisch)nieuws omtrent de leverdata?

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 07-10-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegeto79
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 19:56
Ik was aan het twijfelen tussen de Iphone 4 en de Desire HD. Dit leek in het voordeel van de Iphone 4 te zijn beslecht. Zodoende ook mijn abo bij Telfort opgezegd.

Gisteren alleen de volgende aanbieding van Telfort gehad voor jaar abonnement (300 belminuten, 25 sms en web) en de Desire HD:

Abo 1e 6 mnd € 137,40
Abo 2e 6 mnd € 257,40
Toestel prijs € 69,00
Totaal € 463,80

Na een jaar neem ik een sim only en dan wordt het alleen maar goedkoper.

Deze aanbieding vind ik wel zo netjes dat ik toch met heb besloten om bij Telfort te blijven en de Desire HD te nemen.

Volgens de bevestiging van Telfort is de Desire HD van 23/10 beschikbaar. Nu maar hopen dat het niet later wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vegeto79 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:59:
Ik was aan het twijfelen tussen de Iphone 4 en de Desire HD. Dit leek in het voordeel van de Iphone 4 te zijn beslecht. Zodoende ook mijn abo bij Telfort opgezegd.

Gisteren alleen de volgende aanbieding van Telfort gehad voor jaar abonnement (300 belminuten, 25 sms en web) en de Desire HD:

Abo 1e 6 mnd € 137,40
Abo 2e 6 mnd € 257,40
Toestel prijs € 69,00
Totaal € 463,80

Na een jaar neem ik een sim only en dan wordt het alleen maar goedkoper.

Deze aanbieding vind ik wel zo netjes dat ik toch met heb besloten om bij Telfort te blijven en de Desire HD te nemen.

Volgens de bevestiging van Telfort is de Desire HD van 23/10 beschikbaar. Nu maar hopen dat het niet later wordt.
Kijk dit snap ik nou niet aan telfort. Dan heb je 300 minuten en 25 smsjes? of staan die minuten ook gelijk aan 300 of 600 (met een soort van verdubbelaar?) smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegeto79
JapieTalent schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:02:
[...]

Kijk dit snap ik nou niet aan telfort. Dan heb je 300 minuten en 25 smsjes? of staan die minuten ook gelijk aan 300 of 600 (met een soort van verdubbelaar?) smsjes?
Zover ik weet gaat het om 300 minuten en zijn dit geen smsjes. Even gecheckt op de site van Telfort maar die is niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vegeto79 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:05:
[...]

Zover ik weet gaat het om 300 minuten en zijn dit geen smsjes. Even gecheckt op de site van Telfort maar die is niet echt duidelijk.
Inderdaad, dat haal ik er dus ook niet uit.
Verder vind ik het verschil in prijs, 2 euro, en aantal, 300-1000, nogal vreemd. Als je 300 smsjes neemt; die ik echt wel nodig ben, betaal je 9,95. Neem je er 1000, 3x zoveel dus, betaal je 11.95. Dit staat mijns inziens niet in verhouding.
Zodoende is Telfort voor mij ook niet echt interessant, ik wil namelijk rond de 150-250 min en 500-700 smsjes..

Ik heb trouwens jou aanbieding op de site eens ingevuld; je hebt een nette korting gekregen op je telefoon. Ik zou zeggen proficiat; dat heeft niet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegeto79
JapieTalent schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:08:
[...]

Ik heb trouwens jou aanbieding op de site eens ingevuld; je hebt een nette korting gekregen op je telefoon. Ik zou zeggen proficiat; dat heeft niet iedereen.
Dank je, daarom heb ik ook besloten bij Telfort te blijven :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Vegeto79 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:05:
[...]

Duidelijk kan volgens mij niet. :) Belminuten zijn gewoon belminuten. SMSjes gewoon SMsjes.

Het zijn gewoon losse pakketten die je neemt. Belminuten, SMS en Internet. Voor elk betaal je de kosten losstaand van elkaar. Voor mij is dit eigenlijk ook wel de reden waarom ik bij Telfort blijf. Duidelijk, simpel en niet duur :)

En, als het goed is, kun je in de contract periode je SMS en internet aanpassen zonder problemen (weet niet zeker of dat ook op gaat icm. toestel+abbonement - maar ik zie niet in waarom niet).

[ Voor 24% gewijzigd door Cybergamer op 07-10-2010 13:02 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Acradavos schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:50:
Dr zijn altijd positieve en negatieve reacties op een provider, waar de negatieve het meest blijven hangen. Als je de afspraken gewoon goed maakt, en je even wacht tot ze de bevestiging gestuurd hebben, komt het meestal wel goed. :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
En de website is UP: https://www.htcsense.com

Dat betekend waarschijnlijk dat de toestellen vanaf de opslag verscheept worden. Hi houdt stevig vast aan 22 oktober though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegeto79
babyxl schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:59:
[...]

Duidelijk kan volgens mij niet. :) Belminuten zijn gewoon belminuten. SMSjes gewoon SMsjes.
Off topic: Er bestaan volgens mij ook abonnementen (iig sim only) waar bijvoorbeeld 300 staat voor of het aantal belminuten of het aantal smsjes. Je kan dan 300 minuten bellen of 300 smsjes versturen of natuurlijk ergens er tussenin.

Het klopt dat dit bij Telfort idd niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Vegeto79 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:02:
[...]

Off topic: Er bestaan volgens mij ook abonnementen (iig sim only) waar bijvoorbeeld 300 staat voor of het aantal belminuten of het aantal smsjes. Je kan dan 300 minuten bellen of 300 smsjes versturen of natuurlijk ergens er tussenin.

Het klopt dat dit bij Telfort idd niet het geval is.
Dit is bij vodafone het geval. Alleen word het nog iets mooier. Je krijgt er eigenlijk standaard een sms verdubbelaar bij, wat dus betekent dat ... je 300 minuten mag bellen OF 600 smsjes mag sturen. OF een combinatie daarvan, bijvoorbeeld 100 minuten bellen en 400 smsjes sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
DiscoSuperFly schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:34:
[...]

Dit is bij vodafone het geval. Alleen word het nog iets mooier. Je krijgt er eigenlijk standaard een sms verdubbelaar bij, wat dus betekent dat ... je 300 minuten mag bellen OF 600 smsjes mag sturen. OF een combinatie daarvan, bijvoorbeeld 100 minuten bellen en 400 smsjes sturen.
Inderdaad, zo gaat het bij Vodafone, en ook bij Hi. Dat is wat ik zelf "gewend" ben.
Gebaseerd op dat vind ik Telfort ook alles behalve goedkoop.

Als ik kijk: Hi 35 met internet, 300minuten/600smsjes voor 37.50€. waarbij ik persoonlijk nog studentenkorting en internetkorting kan krijgen maar dat terzijde.
Als ik bij Telfort hetzelfde aantal minuten en smsjes wil krijg ik minuten 300 à gemiddeld 22.50€ daarbij komt dan van het minste uitgaand SMS 300 à 8.95. Daarnaast nog internet à gemiddeld 7.50€ Dat geeft een totaal van 38.95 per maand.

Zoals gezegd is telfort alles behalve goedkoop als ik het zo bereken. Je krijgt minder dan bij Hi, en betaald vervolgens meer. (ok ik ben student dus die korting pak ik mee, maar afgezien van dat ben je bij Hi nog steeds goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
HTC Twittert: Hi, levering ongewijzigd. Half Oktober voor de eerste Desire HD en tweede helft Oktober voor Desire Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
BartOtten schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:12:
HTC Twittert: Hi, levering ongewijzigd. Half Oktober voor de eerste Desire HD en tweede helft Oktober voor Desire Z.
Klinkt als; goed nieuws! :)
Heb je ook een bron?

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 07-10-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 02-09 09:17
kleine bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:57

Jodi

No Matches Found

Ik hoop zo dat dat waar is... Van de week veranderde bij belsimpel.nl de leverdatum naar week 43 :(

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
rusteloos schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:00:
[...]

Hoewel ik al jaren bij telfort een abo had lopen was ik vorig jaar gestart met een nieuw abo (ik wou een ander telnr) ik ben er zelf ook pas een jaar. ik heb gewoon uit me nek zitten lullen over een deal bij een ander provider. Dat zou me zgn. nog minder kosten alleen zou ik het eventueel bij telfort houden om administratief rompslomp te vermijden. En bij deze andere 'provider' werd nog met secondes afgerekend en niet afgerond naar boven hele minuten.
uiteindelijk hebben ik aardig lang met haar zitten 'lullen' dus zo gratis is het ook weer niet.
Haha, je hebt er dus een hoop energie in moeten steken ;) Ik heb inmiddels de knoop doorgehakt en mijn huidige abbo (300 min / 100 sms / internet) met 1 jaar verlengd bij Telfort en hoef slechts 69 euro te betalen voor de DHD. Prima deal, zeker omdat mijn huidige HD2 nog zeker wel een leuk bedrag kan opleveren (is zo goed als onbeschadigd namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ik hoop dat dat waar is :) dan zou het nu nog ruim een week duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Hebben jullie allemaal al grote toestellen dat niemand bang is dat de DHD te groot is?

Ik zit ook nog te twijfelen tussen de IPhone 4 wat me netto 370,- zal kosten en de DHD wat me 290,- netto zal gaan kosten.

De IPhone 4 is echt een mooi toestel en niet zo groot, maar ik heb echt veel liever Android als OS. Alleen bij de DHD ben ik bang dat deze te groot is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
dhhdante schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:13:
Hebben jullie allemaal al grote toestellen dat niemand bang is dat de DHD te groot is?

Ik zit ook nog te twijfelen tussen de IPhone 4 wat me netto 370,- zal kosten en de DHD wat me 290,- netto zal gaan kosten.

De IPhone 4 is echt een mooi toestel en niet zo groot, maar ik heb echt veel liever Android als OS. Alleen bij de DHD ben ik bang dat deze te groot is :/
Het is al vaker gezegd, maar loop naar een telefoonwinkel en houd een HD2 vast. Ongeveer dezelfde grootte.

Als je het echt te groot vindt, al gedacht aan de "gewone" Desire? :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

dhhdante schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:13:
Nee, helemaal niet. Mijn huidige Diamond2 vind ik eerder te klein :)

Maar het is net wat Jedi_Pimp al schreef: check de HD2 uit, en anders de gewone Desire. En als je een beetje het unibody gevoel wil hebben pak je er een Legend bij.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-08-2024
Als ik nu een Htc desire HD 360 bij vodafone bestel. Wat houd die 360 dan precies in? Volgens mij was dat branded maar wat zijn de voordelen/nadelen daarvan en dit lijkt mij softwarematig dus met een restore naar de officiële htc firmware is dit zo weg te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
De verkoper die mij de DHD verkocht vertelde me dat ik de 360 software niet hoefde te accepteren als ik hem in gebruik nam. Dus het 360 gebeuren is een optie, je zit er niet aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
BartOtten schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:29:
En de website is UP: https://www.htcsense.com

Dat betekend waarschijnlijk dat de toestellen vanaf de opslag verscheept worden. Hi houdt stevig vast aan 22 oktober though.
Sun Java test pagina?
Sun GlassFish Enterprise Server v2.1 (9.1.1) (build b60e-fcs)
Your GlassFish Enterprise Server is now running

To replace this page, overwrite the file index.html in the document root folder of this domain's default virtual server. The document root folder of the domain GlassFishDomain is located at install-dir /domains/GlassFishDomain/docroot, where install-dir is the Application Server installation directory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

Als iemand hier via de Vodafone klantenservice net als ik een abbo wil verlengen (= nieuwe aangaan) met een Desire HD, dan is het klaarblijkelijk niet genoeg om expliciet te vermelden dat je de HD wil hebben, en niet gewoon de Desire. Ik heb in mijn gesprek expliciet ter sprake gebracht dat 't verwarrend is dat er zowel een Desire HD als een Desire zijn (en dat ik de HD wil), en nu ik vandaag per brief (ugh...) bevestiging kreeg van het gesprek bleek dat er toch gewoon een Desire mijn kant op komt.

En nog stommer: het is niet slechts een kwestie van deze telefoon terugsturen (ze konden de levering niet meer stoppen) en een nieuwe krijgen. Nee: het HELE proces van de aanvraag van mijn nieuwe abbonement (ook al is dat nu al ingegaan) moet geannuleerd en teruggedraaid worden, en dan kan er een nieuwe aanvraag gestart worden. Bij Darwin, wat een waanzin. Ik hoop dat ik daardoor niet de eerste batch HD´s misloop en lang moet gaan wachten.

Dus wijze les voor jullie: wees SUPER expliciet tegen meisjes die niet snappen dat een Desire HD iets anders is dan een Desire.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
.Frank schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:27:
Als iemand hier via de Vodafone klantenservice net als ik een abbo wil verlengen (= nieuwe aangaan) met een Desire HD, dan is het klaarblijkelijk niet genoeg om expliciet te vermelden dat je de HD wil hebben, en niet gewoon de Desire. Ik heb in mijn gesprek expliciet ter sprake gebracht dat 't verwarrend is dat er zowel een Desire HD als een Desire zijn (en dat ik de HD wil), en nu ik vandaag per brief (ugh...) bevestiging kreeg van het gesprek bleek dat er toch gewoon een Desire mijn kant op komt.

En nog stommer: het is niet slechts een kwestie van deze telefoon terugsturen (ze konden de levering niet meer stoppen) en een nieuwe krijgen. Nee: het HELE proces van de aanvraag van mijn nieuwe abbonement (ook al is dat nu al ingegaan) moet geannuleerd en teruggedraaid worden, en dan kan er een nieuwe aanvraag gestart worden. Bij Darwin, wat een waanzin. Ik hoop dat ik daardoor niet de eerste batch HD´s misloop en lang moet gaan wachten.

Dus wijze les voor jullie: wees SUPER expliciet tegen meisjes die niet snappen dat een Desire HD iets anders is dan een Desire.
Geen last van gehad. Vanmiddag contact met Vodafone opgenomen om abo te verlengen.. Eerste instantie niet mogelijk omdat ze sinds afgelopen maandag de regels veranderd hebben, zaterdag in de winkel mocht ik verlengen en nu ineens niet meer. Nogmaals contact opgenomen met Vodafone om dit x mijn abo te beeindigen op deze belachelijke regeling en ineens kon ik wel mijn abo verlengen ;), haha.
Ma super vriendelijke dame aan de lijn gehad en nam mijn bestelling perfect op. Bevestiging gekregen en klopt helemaal :D. Balen dat het bij jou fout gelopen is, duurt zeker weer even om te herstellen :-(

Ma voor de mensen die vragen wat de 360 betekend op de vodafone website. De Desire HD 360 is volgestopt met Vodafone meuk, ook de rom is van Vodafone dus nieuwe updates laat langer op zich wachten. Als je telefonisch contact met Vodafone opneemt kunnen ze ook de gewone voor je bestellen :D

Wel geweldig dat Vodafone het toestel al levert :D, Phone House heeft de datum moeten verleggen naar 1 november 2010 ipv 25 oktober 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magicjjk schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:03:
[...]

Wel geweldig dat Vodafone het toestel al levert :D, Phone House heeft de datum moeten verleggen naar 1 november 2010 ipv 25 oktober 2010
Waar haal je de info vandaan dat Vodafone de HD al levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Ook besteld bij vodafone bevestiging binnen gehad dat het om de HD gaat.
Ook specifiek gevraagd of er geen 360 software op zit en volgens de klantenservice hadden ze geen eens een hd 360 :s
Iig staat er bij mij bestelling HTC Desire HD dus neem aan dat het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:15:
[...]

Waar haal je de info vandaan dat Vodafone de HD al levert?
Deze informatie haal je van de website van vodafone:
Link: http://www.vodafone.nl/sh...esire-hd-360/sku51630024/

En als je contact met Vodafone opneemt kan je de gewone Desire HD bestellen en daar vertelde ze mij dat Vodafone als eerste dit toestel mocht gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja oke, bestellen.
Ik denk dat een bedrijf als coolblue ze net zoals de Desire (was dacht ik een week sneller) eerder in huis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Slash500 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:18:
Ook besteld bij vodafone bevestiging binnen gehad dat het om de HD gaat.
Ook specifiek gevraagd of er geen 360 software op zit en volgens de klantenservice hadden ze geen eens een hd 360 :s
Iig staat er bij mij bestelling HTC Desire HD dus neem aan dat het goed is
Bij mij staat inderdaad ook in de bevestiging dat het om de Desire HD gaat ipv Desire HD 360

Wat ik me alleen afvraag...na de order bevestiging kreeg ik ook een wijzigingsmail van Vodafone dat mijn abonnement aangepast wordt. Als ik dit mailtje lees krijg ik het idee dat het nieuwe abonnement per direct ingaat. Zou dat betekenen dat de overige maanden van mijn huidige abo stopgezet zijn ?? Moet eigenlijk nog een paar maanden uitzitten van het huidige abonnement...
Heb jij dit ook gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:26:
Ja oke, bestellen.
Ik denk dat een bedrijf als coolblue ze net zoals de Desire (was dacht ik een week sneller) eerder in huis heeft.
Stom dat ik niet eerder aan deze winkel gedacht heb, heb bijna alle online shops bekeken maar zag hem er niet bestelbaar tussen staan... Had hem dus al een week eerder kunnen hebben :p, haha.

Nouja... het ergste blijft bestaan: Afwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Magicjjk schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:27:
[...]

Bij mij staat inderdaad ook in de bevestiging dat het om de Desire HD gaat ipv Desire HD 360

Wat ik me alleen afvraag...na de order bevestiging kreeg ik ook een wijzigingsmail van Vodafone dat mijn abonnement aangepast wordt. Als ik dit mailtje lees krijg ik het idee dat het nieuwe abonnement per direct ingaat. Zou dat betekenen dat de overige maanden van mijn huidige abo stopgezet zijn ?? Moet eigenlijk nog een paar maanden uitzitten van het huidige abonnement...
Ja die heb ik ook gekregen, het abonnement is ook al ingegaan als het goed is zou morgen het toestel verstuurd worden ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Magicjjk schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:27:
[...]

Meh, in mijn bevestiging staat dat het wel om een Htc Desire HD 360 gaat. Even kijken of ik dat nog kan laten wijzigen, al zei de verkoper dat je de keuze hebt om dit uit te zetten.
Zo niet, is het dan mogelijk om hem te resetten naar de originele firmware inclusief de htc sense skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dan moet je er een custom rom overheen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
vinnieminnie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:29:
[...]

Meh, in mijn bevestiging staat dat het wel om een Htc Desire HD 360 gaat. Even kijken of ik dat nog kan laten wijzigen, al zei de verkoper dat je de keuze hebt om dit uit te zetten.
Zo niet, is het dan mogelijk om hem te resetten naar de originele firmware inclusief de htc sense skin?
Nou als ik het verhaal van Frank. moet geloven ben ik bang dat dat niet zo makkelijk wordt. Blijkt dat het erg moeilijk is om iets aan te passen aan een bestelling bij Vodafone :(

Denk dat het wel mogelijk zou zijn om een andere firmware erop te zetten maar als dat net als met Windows Mobile is vervalt daardoor je garantie. Kan je natuurlijk wel weer je originele rom terugzetten voordat je toestel ter repartie aangebode wordt (tenzij je toestel echt niet meer wel opstarten) of een verzekering nemen om geen gebruik van garantie te hoeven maken.
Weet alleen niet hoe het zit met simlock?? Zou even contact met Vodafone opnemen en dit gewoon navragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Slash500 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:44:
[...]

Ja die heb ik ook gekregen, het abonnement is ook al ingegaan als het goed is zou morgen het toestel verstuurd worden ben benieuwd.
Als dat zo is wens ik je veel plezier met je gewone Desire :>
Vandaag met heel veel webshops contact gehad, en ook nog even in de stad wat winkels naar binnen gelopen. Overal wordt hij aan het einde van deze maand verwacht :)

Maar ik hoop echt heel erg dat je morgen toch een Desire HD hebt, dat zou heel goed nieuws zijn :+

[ Voor 9% gewijzigd door Razer op 07-10-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Slash500 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:44:
[...]

Ik hoop het, zou betekenen dat hij zaterdag al geleverd kan worden :D
Ma houdt dat dan in dat je de laatste maanden van je huidige abonnement niet hoeft uit te zitten, moest toch nog ongeveer 5 maanden van m'n oude contract. Net ingelogd op vodafone maar daar krijg ik nog weinig info, zie als einddatum februari 2011 staan... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Je zit eerst 5 maanden uit onder je nieuwe abonnementsvoorwaarden en dan nog twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:43:
Je zit eerst 5 maanden uit onder je nieuwe abonnementsvoorwaarden en dan nog twee jaar.
Ja dat zou ik ook denken, toch staat er in de orderbevestiging:
Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder vindt u nadere gegevens met betrekking tot uw contractverlenging. Zodra we uw abonnement wijzigen, sturen we u een e-mail. Op deze manier weet u wanneer de wijziging is doorgevoerd.

Nou een uur later kreeg ik dus al dat mailtje en daar stond in:
Naar aanleiding van de contractverlenging van 07-10-2010 is de volgende abonnementswijziging doorgevoerd op 07-10-2010.

Dus als ik dit zo bij elkaar optel zou ik zeggen: het gaat nu direct in...
Heb ook geen zin om contact met Vodafone op te nemen want dadelijk is dit een fout en heb geen zin om slapende honden wakker te maken... Wacht wel af wat Mijn Vodafone te vertellen heeft als ik het toestel ontvangen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strikey
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 11:13
hmmm , mijn order staat uit bij de belcompany.. eens zien hoe het zit morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Je wijziging gaat altijd direct in, echter die maanden worden wel gewoon opgeteld bij het totaal van het contract. Einde van je contract is alsnog twee jaar en vijf maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Kan iemand zijn order bestelling aanvragen? Ik probeer dat nu te doen met mijn ordernummer die ik op 5 oktober gekregen heb, maar er komt een melding dat er iets fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:56:
Je wijziging gaat altijd direct in, echter die maanden worden wel gewoon opgeteld bij het totaal van het contract. Einde van je contract is alsnog twee jaar en vijf maanden.
Serieus? Dat is echt vaag, dan heb je in het geval je eerst een goedkoper abonnement had namelijk nadeel.

Je betaalt dan normaal 10,- per maand en ineens moet je 2 jaar en 5 maanden 40,- per maand betalen ipv eerst 5 maanden 10,- en daarna 40,-

Je kan ook winst halen door een enorm duur abonnement te nemen met een dure telefoon. dan 5 maanden voor het eind verlengen maar dan een goedkope variant. Dus andersom doen ze dan ook 2 jaar en 5 maanden 10,- per maand als je voorheen 40,- per maand betaalde?

Lijkt mij sterk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:28
http://twitter.com/#!/markmoons/status/26623183911

deze persoon van htc zegt dat de levering niet vertraagd is.. ik hoop het! belsimpel heeft de release van week 42 naar 43 uitgesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
DiscoSuperFly schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:04:
Kan iemand zijn order bestelling aanvragen? Ik probeer dat nu te doen met mijn ordernummer die ik op 5 oktober gekregen heb, maar er komt een melding dat er iets fout is gegaan.
Idem hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
DiscoSuperFly schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:04:
Nee, kan mijn bestelling ook niet raadplegen op de Vodafone site. Kan ook de einddatum van mijn contract niet meer zien. Denk/hoop dat ze nu alles aan het verwerken zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Razer schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:41:
[...]

Als dat zo is wens ik je veel plezier met je gewone Desire :>
Vandaag met heel veel webshops contact gehad, en ook nog even in de stad wat winkels naar binnen gelopen. Overal wordt hij aan het einde van deze maand verwacht :)

Maar ik hoop echt heel erg dat je morgen toch een Desire HD hebt, dat zou heel goed nieuws zijn :+
Artikelen Aantal Prijs

HTC Desire HD 1 € 0,00

Zal wel goedlopen :P
Ach ik zie hem wel verschijnen zal idd leuk zijn als ik morgen een mail krijg dat die verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik kan wel gewoon inloggen op vodafone, hij geeft aan dat mijn bestelling in behandeling is. Er is wel aangegeven dat er vertraging is en een uiterlijke datum wordt niet gegeven.
Morgen nog maar even bellen hoe dat nou echt zit met 360.
Ik kan het echt niet uitstaan dat alleen mijn verkoper weer de 360 heeft verkocht, terwijl ik jullie allemaal over de normale hoor praten.

[ Voor 22% gewijzigd door vinnieminnie op 08-10-2010 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flkrt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Vandaag studentmobiel.nl gebeld voor de orderstatus van mijn Vodafone bel-sms-web 275 abbo dat ik samen met de Desire HD had afgesloten voor 30 euro per maand 2 jaar lang.
Kreeg dus te horen dat de abbo's worden aangevraagd als de telefoon leverbaar is.
Dit betekend dus 1e jaar 25 euro en 2e jaar 40 euro scheelt weinig maar toch een knaak per maand.
Vind ik toch wel vervelend en voelde de drang de kont tegen de krib te gooien.
Heb me beheerst maar vind toch dat ik "recht heb"op de 30 euro per maand prijs omdat ik daarvoor getekend heb.
Dus voor alle snelle bestellers die met smart wachten op de nieuwe lijn Desires hou er rekening mee dat je abbo's krijgt met de prijzen en acties die op moment van verschijnen van t toestel gelden, in ieder geval bij studentmobiel.nl.
Misschien was dit al in t forum vermeld maar ik had geen zin alles terug te lezen.
Bij voorbaat daar al excuses voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Ik dan: Ik heb hem telefonisch besteld via de vodafone klantenservice. De normale DHD uiteraard, zonder 360. We zijn tot overeenstemming gekomen dat ik aardig vaak over mijn bundel heen ben gegaan (Dat wist ik al) En dat we het abo beter een of twee stapjes omhoog konden gooien. Zo gezegd zo gedaan. Maar nu kwam ik er een tijdje geleden achter dat de 32.50 die ik en die verkoper ( die overigens wist waar hij het over had ) voor twee jaar hebben afgesproken, maar voor een jaar geld. En dat het tweede jaar 46 euro kost. Ik heb herhaaldelijk gevraagd of het klopt dat ik een abo voor 2 jaar heb afgesloten waarbij ik 32.50 per maand betaal. Toen heb ik gebeld naar de klantenservice en hebben zij mij gezegd dat ik een handgeschreven brief naar de klachten dienst van vodafone moet schrijven.

Al met al, ik heb nog steeds zin om die DHD te ontvangen. Maar met die 46 euro in het achterhoofd voel ik mezelf goed ***&%$ ( geef het is een naam ... :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
flkrt schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:30:
Vandaag studentmobiel.nl gebeld voor de orderstatus van mijn Vodafone bel-sms-web 275 abbo dat ik samen met de Desire HD had afgesloten voor 30 euro per maand 2 jaar lang.
Kreeg dus te horen dat de abbo's worden aangevraagd als de telefoon leverbaar is.
Dit betekend dus 1e jaar 25 euro en 2e jaar 40 euro scheelt weinig maar toch een knaak per maand.
Vind ik toch wel vervelend en voelde de drang de kont tegen de krib te gooien.
Heb me beheerst maar vind toch dat ik "recht heb"op de 30 euro per maand prijs omdat ik daarvoor getekend heb.
Dus voor alle snelle bestellers die met smart wachten op de nieuwe lijn Desires hou er rekening mee dat je abbo's krijgt met de prijzen en acties die op moment van verschijnen van t toestel gelden, in ieder geval bij studentmobiel.nl.
Misschien was dit al in t forum vermeld maar ik had geen zin alles terug te lezen.
Bij voorbaat daar al excuses voor.
Interesting... ik heb een 200 abonnement aangevraagd voor €25 per maand. Gaan we maar eens achteraan! Dank voor de berichtgeving!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
Jodi schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:52:
Ik hoop zo dat dat waar is... Van de week veranderde bij belsimpel.nl de leverdatum naar week 43 :(
Ik kan mij ook voorstellen dat de shops de levertijd aanpassen als het aantal pre-orders over het aantal van de levering heen gaat. Dan zou de nieuwe datum aangeven wanneer er weer een bestelling wordt verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Laatst online: 27-08 15:54
DiscoSuperFly schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 01:08:
Ik dan: Ik heb hem telefonisch besteld via de vodafone klantenservice. De normale DHD uiteraard, zonder 360. We zijn tot overeenstemming gekomen dat ik aardig vaak over mijn bundel heen ben gegaan (Dat wist ik al) En dat we het abo beter een of twee stapjes omhoog konden gooien. Zo gezegd zo gedaan. Maar nu kwam ik er een tijdje geleden achter dat de 32.50 die ik en die verkoper ( die overigens wist waar hij het over had ) voor twee jaar hebben afgesproken, maar voor een jaar geld. En dat het tweede jaar 46 euro kost. Ik heb herhaaldelijk gevraagd of het klopt dat ik een abo voor 2 jaar heb afgesloten waarbij ik 32.50 per maand betaal. Toen heb ik gebeld naar de klantenservice en hebben zij mij gezegd dat ik een handgeschreven brief naar de klachten dienst van vodafone moet schrijven.

Al met al, ik heb nog steeds zin om die DHD te ontvangen. Maar met die 46 euro in het achterhoofd voel ik mezelf goed ***&%$ ( geef het is een naam ... :) )
Als ik die verhalen zo hoor, weet ik al wat ik ga doen. Gewoon naar een winkel gaan en voor ik mijn handtekening zet eerst checken of alle bedragen kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment een abonnement bij Vodafone. Vanaf 16 september jl. mag ik verlengen. Wanneer ik inlog op My Vodafone, dan wordt een aantal "interessante" aanbiedingen gedaan met "iets extra's" en "de nieuwste telefoons" voor vaste klanten. In dit overzicht wordt de Desire HD echter niet vermeld, terwijl op de normale site van VF de DHD 360 staat vermeld.

Ik heb hierop een e-mail naar de klantenservice van Vodafone gestuurd met de vraag of de DHD ook in het overzicht met "extra's voor vaste klanten" komt en wat de toevoeging "360" nu exact inhoudt.

Bevestiging ontvangen van VF en de toezegging dat ik binnen 2 werkdagen antwoord zou ontvangen. Tot op heden (inmiddels twee werkdagen verstreken) nog geen reactie van VF. Waarschijnlijke lastige vraag.

Krijg een beetje het idee dat de "extra's voor vaste klanten" helemaal niet zo extra zijn. Toch maar eens rondkijken bij andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:46:
Op dit moment een abonnement bij Vodafone. Vanaf 16 september jl. mag ik verlengen. Wanneer ik inlog op My Vodafone, dan wordt een aantal "interessante" aanbiedingen gedaan met "iets extra's" en "de nieuwste telefoons" voor vaste klanten. In dit overzicht wordt de Desire HD echter niet vermeld, terwijl op de normale site van VF de DHD 360 staat vermeld.

Ik heb hierop een e-mail naar de klantenservice van Vodafone gestuurd met de vraag of de DHD ook in het overzicht met "extra's voor vaste klanten" komt en wat de toevoeging "360" nu exact inhoudt.

Bevestiging ontvangen van VF en de toezegging dat ik binnen 2 werkdagen antwoord zou ontvangen. Tot op heden (inmiddels twee werkdagen verstreken) nog geen reactie van VF. Waarschijnlijke lastige vraag.

Krijg een beetje het idee dat de "extra's voor vaste klanten" helemaal niet zo extra zijn. Toch maar eens rondkijken bij andere providers.
Of je wilt bij VF blijven, en besteld m gwn sneller en goedkoper hier bijvoorbeeld:
http://www.belnu.nl/pvt12...-bel-+-sms-+-web-200.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
philipperosier schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:21:
[...]

Of je wilt bij VF blijven, en besteld m gwn sneller en goedkoper hier bijvoorbeeld:
Sneller? Lverdatum staat op 8-11. Overigens kreeg ik in een mailtje van Vodafone te horen dat zij hem binnenkrijgen op 8-10. Volgens mij staat het bij VF gewoon fout in het systeem, en bedoelen ze ook 8-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bedankt voor de link, maar volgens mij is belnu.nl niet goedkoper dan VF of andere winkels. Bij VF krijg je 24 maanden gratis internet, via belnu.nl 12 maanden. En bij belnu.nl zou ik bij een 275 min.-abonnement nog 69 euro voor het toestel moeten betalen. Bij andere winkels kan het al goedkoper (gratis toestel etc.) en ik verwacht dat het uiteindelijk bij VF ook wel goedkoper zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
[...]

Dat is niet goedkoper als je op verlengen klikt....
Pagina: 1 ... 5 ... 58 Laatste