Ik kom net uit Den Bosch, want wilde KPN Hi aboonement afsluiten.
Kom ik bij de KPN Hi-shop waar ik alvorens eerst aan de dame en de heer achter de balie uit moet leggen dat er een Desire HD en Desire Z aankomen als nieuwe toestellen van HTC. Want daar hadden ze nog nooit van gehoord. Dus ik vertellen wat ik wil (Hi 25, onbeperkt sms en onbeperkt online). Maar kan het nog niet afsluiten, want het toetstel is nog niet binnen. Dat krijg je meteen mee. Nog even navraag gedaan bij The Phone House en het verhaal klopt.
Enige wat ik wel wijzer geworden ben is dat omdat ik van Hi naar Hi ga mijn abonnement meteen omgezet wordt. Dus SIM-only meteen opgezegd en gewone abonnement aangezet. Alleen als dat midden in de maand gebeurt duurt je abonnement een maand langer. Maar dat is niet zo erg, want met een Desire HD wil ik wel meteen vol internetten.
Andere wat ik opgestoken ben is dat de KPN Hi-actie van onbeperkt internet voor 2,50 per maand dan wel 3,75 euro per maand tot en met 31 oktober duurt. Dus op zich zou ik de 18e oktober (release Desire HD) nog gewoon alles af kunnen sluiten. Alleen vertelde de medewerker van Hi wel dat de meeste toestellen pas 2 maanden later binnen komen. Dus dat zou december zijn en dan ben ik wel de sjaak met het internet.
Edit:
En twijfel toch nog steeds licht aan de Desire Z. Vandaag met een oude HTC gespeeld met volledig fysiek toetsenbord en dat is wel fijn. Maar denk dat de specs van de HD me toch wel overhalen. En typen op de huidige schermen is een stuk fijner dan vroeger met de pennetjes.
[
Voor 9% gewijzigd door
FeaR op 30-09-2010 20:10
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.