• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Studentmobiel heeft hun levertijd ook geüpdate, naar week 43/44: 25 okt. - 7 nov. :X -O-
Damnit, waarom heb ik nou weer daar besteld. |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Sagaris op 30-09-2010 18:27 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:07

FeaR

In GoT we trust

Ik kom net uit Den Bosch, want wilde KPN Hi aboonement afsluiten.

Kom ik bij de KPN Hi-shop waar ik alvorens eerst aan de dame en de heer achter de balie uit moet leggen dat er een Desire HD en Desire Z aankomen als nieuwe toestellen van HTC. Want daar hadden ze nog nooit van gehoord. Dus ik vertellen wat ik wil (Hi 25, onbeperkt sms en onbeperkt online). Maar kan het nog niet afsluiten, want het toetstel is nog niet binnen. Dat krijg je meteen mee. Nog even navraag gedaan bij The Phone House en het verhaal klopt.

Enige wat ik wel wijzer geworden ben is dat omdat ik van Hi naar Hi ga mijn abonnement meteen omgezet wordt. Dus SIM-only meteen opgezegd en gewone abonnement aangezet. Alleen als dat midden in de maand gebeurt duurt je abonnement een maand langer. Maar dat is niet zo erg, want met een Desire HD wil ik wel meteen vol internetten.

Andere wat ik opgestoken ben is dat de KPN Hi-actie van onbeperkt internet voor 2,50 per maand dan wel 3,75 euro per maand tot en met 31 oktober duurt. Dus op zich zou ik de 18e oktober (release Desire HD) nog gewoon alles af kunnen sluiten. Alleen vertelde de medewerker van Hi wel dat de meeste toestellen pas 2 maanden later binnen komen. Dus dat zou december zijn en dan ben ik wel de sjaak met het internet.

Edit:
En twijfel toch nog steeds licht aan de Desire Z. Vandaag met een oude HTC gespeeld met volledig fysiek toetsenbord en dat is wel fijn. Maar denk dat de specs van de HD me toch wel overhalen. En typen op de huidige schermen is een stuk fijner dan vroeger met de pennetjes.

[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 30-09-2010 20:10 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:54
Mijn orderstatus bij 2call is "Order in magazijn" (gisteren was het nog "wachten op goedkeuring nummerbehoud Vodafone"). Nu ben ik toch wel echt benieuwd wanneer wordt uitgeleverd.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 22:22
h40d schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:40:
Mijn orderstatus bij 2call is "Order in magazijn" (gisteren was het nog "wachten op goedkeuring nummerbehoud Vodafone"). Nu ben ik toch wel echt benieuwd wanneer wordt uitgeleverd.
Voor mij geldt precies hetzelfde! Nummerbehoud is vandaag goedgekeurd door vodafone, en bij 2call is ook mijn orderstatus veranderd naar: Order in magzijn.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
StanPC schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:50:
[...]

Voor mij geldt precies hetzelfde! Nummerbehoud is vandaag goedgekeurd door vodafone, en bij 2call is ook mijn orderstatus veranderd naar: Order in magzijn.
Mijn Hi bestelling is nog niets aan gewijzigd. Laatste update was 20 september en dat het ding in bestelling is oid.

• Tsurany
  • Niet online
Wat een gelul dat je nog niet kan bestellen, m'n vriendin heeft hem (Z) keurig via studentmobiel.nl besteld (kan ook als niet student, enkel dan niet Hi 2 jaar student kiezen). En volgens mij is via de Hi site bestellen ook mogelijk voor de HD maar niet voor de Z aangezien de Z er gewoon niet op staat. Enige wat ik kan bedenken is dat de Z niet in hun systeem staat.
Ach ik hoop dat ik 10 oktober alvast de HD kan preorderen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:07

FeaR

In GoT we trust

Tsurany schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:58:
[...]

Wat een gelul dat je nog niet kan bestellen, m'n vriendin heeft hem (Z) keurig via studentmobiel.nl besteld (kan ook als niet student, enkel dan niet Hi 2 jaar student kiezen). En volgens mij is via de Hi site bestellen ook mogelijk voor de HD maar niet voor de Z aangezien de Z er gewoon niet op staat. Enige wat ik kan bedenken is dat de Z niet in hun systeem staat.
Ach ik hoop dat ik 10 oktober alvast de HD kan preorderen.
Het is eigenlijk ook bullshit. Maar als de telefoon er gewoon voor de 31e oktober is dan is er niets aan de hand. Pas al de Desire HD vertraagt en pas na die datum komt heb ik een probleem. Want dan is de actie met internet voor die 3,75 euro dus over.

Net op de site gekeken en dan kan ik inderdaad meteen bestellen. Alleen gaat het abonnement dan meteen in. Niet handig mocht de telefoon inderdaad vertragen. Dus het heeft voor- en nadelen dat ik nog niets op papier heb staan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Vodafone laat wel op zich wachten met de Desire HD. Ik wil hem echt bij hun in de winkel bestellen, ipv third party, zodat ik niet van het ene bedrijf naar het andere word verstuurd als er iets mis is.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
vinnieminnie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:36:
Vodafone laat wel op zich wachten met de Desire HD. Ik wil hem echt bij hun in de winkel bestellen, ipv third party, zodat ik niet van het ene bedrijf naar het andere word verstuurd als er iets mis is.
Lees mijn post eens, klein beetje naar boven scrollen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Moizy
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02 14:02
Levertijden lopen nog al uiteen, iemand een bestelling gedaan bij Typhone?

[ Voor 82% gewijzigd door Moizy op 30-09-2010 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enige info mbt T-mobile?

Wil mijn abbo verlengen maar in de winkel weten ze niets over de HD en online wordt ik ook al niet wijzer...

Ben aan het wachten als een kind op sinterklaas...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Vodafone Bel+SMS+Web is deze maand nog goedkoper. Zo betaal je voor B+S+W 200 nu €20 24 maanden lang. Dat was afgelopen maand €25. Das toch weer een mooie korting :9~

12 maanden 20euro... :(
Sorry!

thx@Andre21

[ Voor 14% gewijzigd door Gurneyhck op 01-10-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Gurneyhck schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:14:
Vodafone Bel+SMS+Web is deze maand nog goedkoper. Zo betaal je voor B+S+W 200 nu €20 24 maanden lang. Dat was afgelopen maand €25. Das toch weer een mooie korting :9~
Klopt niet helemaal.. het is alleen de eerste 12 maanden € 20,-..
Dus nu totaal € 654,- (12x20 en 12x34,50)
Dit was € 600,-
Dus het is duurder geworden..

Of jij moet andere info hebben?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
De leverdatum van Belnu is verschoven van 07-10 naar 08-11 :'(

*Vodafone 200 bel+sms+web is duurder geworden in totaal

[ Voor 3% gewijzigd door Moizy op 01-10-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:50
BartOtten schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:18:
Ik ben rond. Hi35 (300/600) + Extra Snel Internet voor gemiddeld 31 euro per maand. Het toestel komt op de 18e aan bij Hi en zal dus rond de 21e bij de klanten geleverd worden.
Mij is aan de telefoon met Hi verteld dat de telefoon geleverd wordt op de 18e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:00

Totaalgeflipt

De enige echte

Maarten00 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:03:
[...]

Mij is aan de telefoon met Hi verteld dat de telefoon geleverd wordt op de 18e ;)
Ook gezegd welke maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:17

m-buurman

hmmm...coffee!!

Krijg ik net de verzendbevestiging van Belsimpel.nl van mijn Desire HD + Vodafone BSW 200...zou het alleen de simkaart zijn of ook de telefoon...we zien het morgen...

Ik kom er morgen op terug...en ik hou het spannend en ga ze niet bellen om het te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:45
Denk dat ik gewoon nog even wacht,... hopen dat er nog een leuke aanbieding aankomt met wat extra's. Moet in november ivm baan wisseling me mobiel inleveren. Denk niet dat ik dat vol ga houden :)
Verwacht wel dat het vodafone gaat worden voor mij ivm snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Over de Vodafone Bel&Sms&Web 200 :

Vodafone Bel&Sms&Web 200 + GRATIS Desire HD voor 25€/maand 24 maanden lang bij Smartphonestunts.nl

Heb eergisteren het 275 abo van Vodafone aangeschaft via de smartphonestunts website. Toen was de Desire HD nog niet gratis bij een 200 abo.. Nu dus wel. DAAR is t dus WEL goedkoper geworden.. Alhoewel de maandkosten dus niet, dat is t zelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Ch3cker schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:15:
Over de Vodafone Bel&Sms&Web 200 :

Vodafone Bel&Sms&Web 200 + GRATIS Desire HD voor 25€/maand 24 maanden lang bij Smartphonestunts.nl

Heb eergisteren het 275 abo van Vodafone aangeschaft via de smartphonestunts website. Toen was de Desire HD nog niet gratis bij een 200 abo.. Nu dus wel. DAAR is t dus WEL goedkoper geworden.. Alhoewel de maandkosten dus niet, dat is t zelfde gebleven.
Maandkosten zijn niet hetzelfde gebleven maar juist duurder (totaal).. Zie mijn post stukje naar boven..

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Andre21 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:17:
[...]

Maandkosten zijn niet hetzelfde gebleven maar juist duurder (totaal).. Zie mijn post stukje naar boven..
Daar reageer ik juist op. Bij hen (klik maar op het abo) staat gewoon het volgende : Als je in het eerste scherm op abo informatie klikt :

Belbundel Prijs per maand Actieprijs per maand
Vodafone Bel, SMS & Web 200 € 34,50 € 25,-*

En daaronder :

Acties 2-jarig nieuw abonnement:

24 Maanden korting op uw abonnemenstkosten.
BlackBerry Plus voor slechts € 7,50 per maand, 24 maanden lang
Aansluitkosten slechts € 24,50

Echter zie ik nu, als je doorklikt en het abo daadwerkelijk wilt bestellen staat er opeens WEL rechts in het scherm "Eerste 12 maanden 20€ daarna €34,50".

Zal wel een foutje van Smartphonestunts.nl zijn.. Misschien kan je ervan profiteren.. 8)7

Zie hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar reageer ik juist op. Bij hen (klik maar op het abo) staat gewoon het volgende : Als je in het eerste scherm op abo informatie klikt :

Belbundel Prijs per maand Actieprijs per maand
Vodafone Bel, SMS & Web 200 € 34,50 € 25,-*

En daaronder :

Acties 2-jarig nieuw abonnement:

24 Maanden korting op uw abonnemenstkosten.
BlackBerry Plus voor slechts € 7,50 per maand, 24 maanden lang
Aansluitkosten slechts € 24,50

Echter zie ik nu, als je doorklikt en het abo daadwerkelijk wilt bestellen staat er opeens WEL rechts in het scherm "Eerste 12 maanden 20€ daarna €34,50".

Zal wel een foutje van Smartphonestunts.nl zijn.. Misschien kan je ervan profiteren.. 8)7
Thanks voor het ch3cken! Was inderdaad een foutje, wat nog niet aangepast was. Inmiddels is dit wel gedaan. Excuses voor het ongemak in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ah, OK.

Zojuist Smartphonestunts gebeld trouwens, en gevraagd wanneer mijn Desire HD geleverd werd. Ze zeiden dat de telefoon gewoon op voorraad was, en dat ze, zodra mijn nummerbehoud was goedgekeurd de telefoon verstuurden! Dus misschien dat m-buurman de Desire HD dan toch morgen al binnen heeft?

[ Voor 62% gewijzigd door Ch3cker op 01-10-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Laatst online: 10-09 15:29
JAAAAAHH net de deurbel... postbode... met mijn DHD! Echt te vet :9~
Hele weekend vrij genomen om te spelen oinkoink :9

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:39
Nm...

[ Voor 97% gewijzigd door Largamelion op 01-10-2010 14:17 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch3cker schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:33:
Ah, OK.

Zojuist Smartphonestunts gebeld trouwens, en gevraagd wanneer mijn Desire HD geleverd werd. Ze zeiden dat de telefoon gewoon op voorraad was, en dat ze, zodra mijn nummerbehoud was goedgekeurd de telefoon verstuurden! Dus misschien dat m-buurman de Desire HD dan toch morgen al binnen heeft?
Hm.. dat is raar, want wij hebben nog niets binnen gekregen. Ik denk dat de medewerker die u sprak het gedeelte 'HD' niet had verstaan, aangezien de normale Desire inderdaad gewoon op voorraad is. Onze excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Geintje... :+ Was een ander pakketje... maar had wel het formaat van een DHD doosje :> Zou wel erg vroeg zijn. Maar op dit soort berichten zitten we natuurlijk allemaal te wachten :*) Tis echt sinterklaas...

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:45:
[...]

Hm.. dat is raar, want wij hebben nog niets binnen gekregen. Ik denk dat de medewerker die u sprak het gedeelte 'HD' niet had verstaan, aangezien de normale Desire inderdaad gewoon op voorraad is. Onze excuses!
Ik heb toch echt gewoon mijn order nummer doorgegeven.. Nouja. We merken het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
philipperosier schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:45:
Geintje... :+ Was een ander pakketje... maar had wel het formaat van een DHD doosje :> Zou wel erg vroeg zijn. Maar op dit soort berichten zitten we natuurlijk allemaal te wachten :*) Tis echt sinterklaas...
offtopic:
ban :(

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

slechte grap idd.. :-(

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Ja ik kon de postbode ook iets aandoen :9 Maja de goede man kon echter alleen zeggen dat ie misschien volgende week dan met een telefoon aan de deur kwam :+

ps: dit weekend zou er een screenprotector van brando beschikbaar komen. die besteld ik wel ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
De leverdatum van de beschermhoes van HTC (besteld via expansys) staat ook op 8 november dat het hier om dezelfde datum gaat als de de nieuwe leverdatum van belnu zal vast geen toeval zijn. Een ruime maand wachten dus nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

damn zeg kan eigenlijk niet meer wachten... Ik wil hem en nog voor dat ik de 13de naar zurich moet voor mijn werk voor een week. Denk alleen niet dat het er in zit als ik de berichten zo lees.?

Is overgens wel weer enorm irritant dat het nergens echt duidelijk is en er niets over word verteld via htc....

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Ik denk dat ik vele mensen spreek als ik zeg ..

NOG ÉÉN MAAND?!?!?!

Verder is mij veelal verteld dat hij zo rond half oktober geleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van expansys staat nu:

Beschikbaarheid:
Op voorraad bij onze leverancier - 10 Dagen

Dus dat zou maandag 11 oktober zijn. Dan nog naar hun 1 a 2 dagen? dus hoop dat de meeste op 15 oktober uitgeleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:35
Zit nu met een abbo van Vofone icm de HTC Touch HD. Het abbo loopt af (mag al verlengen) en moet ff uitzoeken welke nieuwe abbogrootte ik moet hebben (denk B+S+W 275). ZIt er nu vaak erg overheen, had maanden dat 90 euro van eigenaar wisselden.

Waarom is op alle externe aanbieders het verlengen zoveel duurder dan een nieuw abbo afsluiten? Is het mogelijk gewoon een nieuwe abbo af te sluiten met nummerbehoud, of is alleen verlengen een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Clock schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:04:
Zit nu met een abbo van Vofone icm de HTC Touch HD. Het abbo loopt af (mag al verlengen) en moet ff uitzoeken welke nieuwe abbogrootte ik moet hebben (denk B+S+W 275). ZIt er nu vaak erg overheen, had maanden dat 90 euro van eigenaar wisselden.

Waarom is op alle externe aanbieders het verlengen zoveel duurder dan een nieuw abbo afsluiten? Is het mogelijk gewoon een nieuwe abbo af te sluiten met nummerbehoud, of is alleen verlengen een optie?
Duurder?
Ik kreeg hem juist veel goedkoper (hd2 dan) omdat ik een gewaardeerde klant ben bij bv vodafone,misschien kan je zoiets ook voor elkaar krijgen bij je huidige provider.
Zeggen dat je naar de concurrent anders gaat doet wonderen lol. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
fragcompany schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:09:
[...]

Duurder?
Ik kreeg hem juist veel goedkoper (hd2 dan) omdat ik een gewaardeerde klant ben bij bv vodafone,misschien kan je zoiets ook voor elkaar krijgen bij je huidige provider.
Zeggen dat je naar de concurrent anders gaat doet wonderen lol. ;)
Hmja, ik kan Vodafone nog niet bellen omdat zij de D-HD nog niet in hun assortiment hebben zitten. Blijkbaar kan alleen Vodafone zelf die 'gewaardeerde klant' korting geven, en dus niet een externe aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Vandaag telefonisch besteld.

Verlenging Telfort
Contractduur: 1 jaar
Kosten:
300 belminuten: €269,40,-
100 sms: €83,40
Surf & mail: 90
Totaal: €442,80

+ Gratis Desire HD
-- Beminuten afgerond naar boven

leverdatum, week 43

Het loont de moeite om te bellen, via het internet zou het toestel anders €59,- gekost hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door rusteloos op 04-10-2010 21:53 . Reden: # belminuten vergeten... ]

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rusteloos schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:58:

Verlenging Telfort
Kosten:
belminuten: €269,40,-

+ Gratis Desire HD

leverdatum, week 43

Het loont de moeite om te bellen, via het internet zou het toestel anders €59,- gekost hebben.
Hoeveel belminuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Op het moment kan ik de Telfort site niet op ivm. werkzaamheden aan het klant beheer systeem. Maar als ik even zo snel uitreken denk ik 300 belminuten per maand?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Hi is het weer duurder geworden, als een nieuwe klant betaal je 57,45 € per maand 8)7 8)7 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Had t-mobile gebeld... voor contract verlenging maar die hadden nog niets in het systeem staan... #word je toch moe van

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:58:
Bij Hi is het weer duurder geworden, als een nieuwe klant betaal je 57,45 € per maand 8)7 8)7 8)7
Of 31,20 + xtra snel en dan eenmalig 60 euro. En met xtra snel is hij van €43,70 per maand gratis en voor €35,20 betaal je 10 euro voor het toestel. Dus overdrijven is ook echt een kunst zeg.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
Belnu heeft de leverdatum aangepast van 08-11 naar 19-10!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Het lijkt er trouwens op dat T-mobile snijdt in het telefoon aanbod. Ik zie maar weinig telefoons in hun eigen winkel. Misschien komt de DHD wel helemaal nooit direct naar T-mobile. Ik ga hier in ieder geval weg. Vodafone voor 660 euro of 610 euro bij Telfort (2 jaar bel/sms/web 200 voda vs. Telfort 200 met 2,95 sms en surf en mail oid)

Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Vodafone heeft meer snelheid... dus zal wel die worden.. nog heel even wachten..(mag 21 oktober naar andere provider)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Leverdata:

belsimpel: 3 weken
salland: onbekend
studentmobiel: week 43/44
telefoonleader: 15 oktober
dixons: 15 oktober
smartphoneshop: 15 oktober
pdashop: 15 oktober
bol: 4-6 weken
belnu: 19 oktober
informatique: onbekend
castle: verwacht 7 oktober
gsmwijzer: week 43/44
hi: 18 oktober

Overigens is VF 200 bel/sms/web abo 2 jarig nu 186 euro duurder dan vorige week. Ik heb gelukkig vorige week besteld :>

[ Voor 20% gewijzigd door PCJR op 04-10-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

philipperosier schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:28:

Overigens is VF 200 bel/sms/web abo 2 jarig nu 186 euro duurder dan vorige week. Ik heb gelukkig vorige week besteld :>
mmm bedankt, ik denk dat ik dan heel oktober even blijf wachten om te zien wat november aan acties doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanzio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-05 09:32
Ik heb hem besteld via Telfort krijg deze top telefoon pas binnen op 23 oktober gtrmrmrmrbklssLs$^$^$^$#$@$@ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
Henkske schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:31:
[...]

Idd bij KPN ben je met verlenging zeker meer kwijt dan als nieuwe klant
Dat is natuurlijk onzin. Tegenwoordig is er een omslag in telefonie-land en wordt er meer en meer aan gedaan om een klant behouden. Dus je krijgt tegenwoordig een veel betere aanbieding dan een nieuwe klant.

TENZIJ, je weinig waard bent voor de provider. Dan kan het zijn dat je als nieuwe klant een betere aanbieding krijgt. Overigens heeft dat niet echt iets met Marketing te maken. Als jij geld kost als klant dan is het prima om je te laten gaan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb Telfort gebeld voor verlenging. Uiteindelijke resultaat: 39,- korting op het toestel die normaal gesproken 69,- zou kosten bij mijn verlenging! (Ik vond namelijk dat ik recht had op korting).

Het is misschien niet gratis, maar 30,- bijbetalen voor zo'n top toestel kan ik goed mee leven :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Uw bestelling
Bedrag  € 30,00
Betaalwijze     -
Ordernummer     xxxxx
Orderdatum  04-10-2010
Omschrijving    HTC Desire HD i.c.m. Telfort 300 (12 mnd)
    Actie: Na 6 maanden wordt de belbundel € 29,95 p/m
    - - GSM: 06xxx

Accessoires     Korting 39
Bundels     + 100 SMS-berichten voor €6,95 p/mnd
+ Surf & mail onbeperkt eerste 6 mnd van €10,- voor €5,- per maand

Status per 04-10-2010
Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 23-10-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)

Al met al loont het inderdaad de moeite om even te bellen naar 0800-1707.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 02-09 09:17
babyxl schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:18:
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb Telfort gebeld voor verlenging. Uiteindelijke resultaat: 39,- korting op het toestel die normaal gesproken 69,- zou kosten bij mijn verlenging! (Ik vond namelijk dat ik recht had op korting).

Het is misschien niet gratis, maar 30,- bijbetalen voor zo'n top toestel kan ik goed mee leven :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Uw bestelling
Bedrag  € 30,00
Betaalwijze     -
Ordernummer     xxxxx
Orderdatum  04-10-2010
Omschrijving    HTC Desire HD i.c.m. Telfort 300 (12 mnd)
    Actie: Na 6 maanden wordt de belbundel € 29,95 p/m
    - - GSM: 06xxx

Accessoires     Korting 39
Bundels     + 100 SMS-berichten voor €6,95 p/mnd
+ Surf & mail onbeperkt eerste 6 mnd van €10,- voor €5,- per maand

Status per 04-10-2010
Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 23-10-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)

Al met al loont het inderdaad de moeite om even te bellen naar 0800-1707.
Vind het toch vreemd dat jullie dit voor elkaar krijgen.
ik heb 2 keer gebeld met dit nummer en ik moest 249 euro bij betalen. (ging om een 500/1000/internet abbo)

was 4 jaar klant bij telfort.
had al 2x 1 jaar een 500bel/1000sms/internet abonnement, voor 55 euro per maand.

bij dreigen van opzeggen etc, werd er niet op gereageerd.
heb dan toch uiteindelijk maar opgezegd vond het toch al tijd voor een nieuwe provider.

4 jaar klant en geen korting mogelijkheid vond ik maar vreemd.
ik vind het bijzonder knap dat je met een lager abonnement het toestel voor een veel lagere prijs krijgt!

[ Voor 4% gewijzigd door Vendrom op 04-10-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

philipperosier schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:28:
Leverdata:

belsimpel: 3 weken
salland: onbekend
studentmobiel: week 43/44
telefoonleader: 15 oktober
dixons: 15 oktober
smartphoneshop: 15 oktober
pdashop: 15 oktober
bol: 4-6 weken
belnu: 19 oktober
informatique: onbekend
castle: verwacht 7 oktober
gsmwijzer: week 43/44
hi: 18 oktober

Hoe kom je aan de verwachte leverdatum van 7/10 bij Castle? Aangezien ik dat op hun site nergens terug kan vinden.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
(Tip voor de mensen bij vodafone: je kan gratis 1200 bellen om de klanten service te bereiken) Oke, na 6 weken wikken en wegen gewoon de knoop doorgehakt en besteld bij vodafone. Ik heb de vodafone klantenservice gebeld en kreeg gelukkig iemand aan de lijn die er echt goed verstand van had. Veel vragen op het afgevuurd over lever-data, de limiet van 1 gb, simlock vrij en of de pauper app vodafone 360 standaard werd meegeleverd. Na de antwoorden: Binnen 10 werkdagen, en we hebben het er onderling al veel over gehad, kan ik U verzekeren dat we dat wel gaan halen. De limiet is moeilijk haalbaar, mits je hem niet aan je pc koppelt (damn ..), de telefoon is simlock vrij en de add word niet standaard mee geleverd, mocht dat wel zo zijn, dan kan je ook de betreffende update van de htc site downloaden, zonder vodafone 360. Ik betaal nu 32.50 per maand voor 2 jaar, met gratis internet. Ik zou eigenlijk nog 190 euro moeten bijbetalen, maar dat heeft die man ook geschrapt.

Mooie beloftes en prijzen, en nu maar kijken wat er van terecht komt ( Ik heb het dan vooral over de lever datum :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

DiscoSuperFly schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:10:
... Ik betaal nu 32.50 per maand voor 2 jaar, met gratis internet. Ik zou eigenlijk nog 190 euro moeten bijbetalen, maar dat heeft die man ook geschrapt.

...
Welk Vodafone abbo heb je dan precies gekozen als ik vragen mag?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Andre21 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:46:
[...]

Hoe kom je aan de verwachte leverdatum van 7/10 bij Castle? Aangezien ik dat op hun site nergens terug kan vinden.
Vele keren gebeld omdat ik daar VF 200 verlenging + DHD heb besteld vorige week... Ze kennen onderhand mijn telnummer volgens mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Vodafone biedt hem nu ook aan, de Desire HD 360. Gratis bij twee jaar Bel+Web+SMS 275, voor de eerste 12 maanden 25,50 per maand, daarna 39,50. Dan heb je dus wel de 360 zooi erbij..

[ Voor 10% gewijzigd door Manu_ op 04-10-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Manu_ schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:48:
Vodafone biedt hem nu ook aan, de Desire HD 360. Gratis bij twee jaar Bel+Web+SMS 275, voor 25,50 per maand. Dan heb je dus wel de 360 zooi erbij..
Kijk aan.. ik wil dus precies die combi ook bestellen..
En dan is 7/10 een mooie leverdatum!

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Andre21 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:52:
[...]

Kijk aan.. ik wil dus precies die combi ook bestellen..
En dan is 7/10 een mooie leverdatum!
Ja dat is een erg mooie deal, maar ik maak me een beetje zorgen over dat 360 gedeelte. Ik hoop dat de Desire HD nog een update naar Gingerbread krijgt, en je zult zien dat vodafone die (als die er al komt) een stuk later uitrolt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Manu_ schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:57:
[...]

Ja dat is een erg mooie deal, maar ik maak me een beetje zorgen over dat 360 gedeelte. Ik hoop dat de Desire HD nog een update naar Gingerbread krijgt, en je zult zien dat vodafone die (als die er al komt) een stuk later uitrolt..
Daarom wil ik em ook bij castle bestellen en niet bij Vodafone zelf. Dan heb je dat 360 gedeelte niet..
En de updates komen dan ook eerder.. :)

Ik zie nu ineens dat ik net op een verkeerd bericht gequote heb.. Ik bedoel natuurlijk dat ik em graag bij Castle wil bestellen.. Zonder 360 shit, en met een vroege levertijd!

[ Voor 15% gewijzigd door Andre21 op 04-10-2010 16:00 ]

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
rusteloos schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:58:

Verlenging Telfort
Kosten:
belminuten: €269,40,-

+ Gratis Desire HD

leverdatum, week 43

Wat is uiteindelijk de reden geweest, waarom je korting op het toestel hebt gekregen? Aantal jaren Telfort gebruiker of je gemiddelde belverbruik of...? Ikzelf zit pas een jaartje bij Telfort, maar ik pleeg graag een telefoontje voor korting op de Desire HD ;) (Alhoewel ik 69 euro ook een prima prijs vind...)

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 04-10-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Vergeet niet dat de korting bij Vodafone nu maar 1 jaar geldt , dus de B.S.W. 275 is het eerste jaar 25.50 ,
daarna 39.50,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
Ik heb net bij de webshop gekeken waar ik ook mijn Touch HD weg had. Daar kan ik m'n Vodafone verlengen naar een bel+sms+web 200 met de actie "eerste jaar € 22,50".. De Desire HD krijg ik dan gratis.

Afbeeldingslocatie: http://img826.imageshack.us/img826/1244/simshopdesirehd.jpg

De shop is www.simshop.nl. Leverbaar in week 41 geven ze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
Over die aanbieding van 25.50 op de vodafone site. LET WEL dat het na 12 maanden 39.50 word. Ik schrok al toen ik het las. Ik ben nog steeds goedkoper met mijn bel + sms + web 350 abo voor 32.50 p maand en een gratis desire hd =D

Edit: Funk80 was eerder.

[ Voor 6% gewijzigd door DiscoSuperFly op 04-10-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

MaartenPol schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:28:
Ik heb net bij de webshop gekeken waar ik ook mijn Touch HD weg had. Daar kan ik m'n Vodafone verlengen naar een bel+sms+web 200 met de actie "eerste jaar € 22,50".. De Desire HD krijg ik dan gratis.

[afbeelding]

De shop is www.simshop.nl. Leverbaar in week 41 geven ze aan.
Ik dank u hartelijk voor deze mededeling!

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Net t-Mobile aan de telefoon gehad. En zij gaan hem helemaal niet leveren. De Desire ook niet meer. Ze nemen alleen de iphone want dat levert het het meeste geld op zij de dame aan de telefoon.

Dus als je bij t-mobile wil verlengen etc... dan moet je echt bij een webshop zijn ipv bij hun zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb de indruk dat veel gebruikers hier zich dood lopen te staren op het 2 jaars/24 maanden abonnement, en niet zien dat alleen in het eerste jaar/12 maanden de maandlasten zo laag zijn.

Ik loop te rekenen en te rekenen, maar mijn prijs voor 12 maanden kan volgens mij geen andere provider tegenop.

En waarom bestellen/verlengen bij een webshop? Toen ik rondkeek koste het mij alleen maar meer geld dan bij Telfort zelf.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blerf schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:44:
Net t-Mobile aan de telefoon gehad. En zij gaan hem helemaal niet leveren. De Desire ook niet meer. Ze nemen alleen de iphone want dat levert het het meeste geld op zij de dame aan de telefoon.

Dus als je bij t-mobile wil verlengen etc... dan moet je echt bij een webshop zijn ipv bij hun zelf.
Dat schept hoop voor mij als Telfort de Z niet gaat leveren. Dan is er tenminste nog een groep mensen aan wie ik de HD kan verkopen en zelf een Z kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:46
Ik heb vrijdag telefonisch verlengt bij Hi en zou volgens de verkoper na 3 dagen een e-mail ontvangen met bevestiging. Ik heb nu nog niets binnen en vraag me af: Is dat normaal bij Hi en moet ik langer wachten of loopt er iets spaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Blerf schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:44:

Dat is vreemd ik heb vandaag contact gehad met T-Mobile costumer service.
I.v.m. met het evt. verlengen van mijn huidige contract.
De heer aan de telefoon wist mij te vertellen dat hij nog geen aanbieding op maat voor mij kon maken omdat "pas" over twee weken de telefoon door t-mobile wordt geleverd en nu nog niet de prijsstelling bekend was.

Ik heb hem specifiek naar de Desire HD gevraagd en hij vertelde me dat hij al meerdere vragen over dit toestel had gekregen maar dat ze over twee weken pas kunnen beginnen met leveren.

Dus een van de twee medewerkers heeft het niet goed nagekeken (cq is geinformeerd)
Ik hoop dat jou informatie niet correct is omdat ik tot op heden al bijna 10 jaar een tevreden klant van t-mobile ben. (waarbij BEN een leuke woordspeling is in deze :) )

Maar als t-mobile alleen bij de i-phone blijft dan ga ik elders kijken.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
BartOtten schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:10:
Ik heb vrijdag telefonisch verlengt bij Hi en zou volgens de verkoper na 3 dagen een e-mail ontvangen met bevestiging. Ik heb nu nog niets binnen en vraag me af: Is dat normaal bij Hi en moet ik langer wachten of loopt er iets spaak?
Dat is vaak 3 werkdagen ;) dus het is waarschijnlijker dat hij dinsdag of woensdag in je inbox staat.
Dus een van de twee medewerkers heeft het niet goed nagekeken (cq is geinformeerd)
Ik hoop dat jou informatie niet correct is omdat ik tot op heden al bijna 10 jaar een tevreden klant van t-mobile ben. (waarbij BEN een leuke woordspeling is in deze )
Je moet het idee opsturen voor een slogan, misschien krijg je je abo dan wel gratis ;). De lever data die jij verteld kreeg, komen overeen met de lever data van mijn bestelde DHD, 10 werkdagen. Maar als een medewerker dingen gaat zeggen als "Die gaan wij niet meer leveren" dan is dat wel iets om serieus te nemen, wel een slechte zet van t-mobile (Of hopende voor jou van die medewerker) IMO.

[ Voor 42% gewijzigd door DiscoSuperFly op 04-10-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:46
Ik ben vanmiddag bij de Hi winkel binnengelopen, omdat ik daar klant ben en ik kan verlegen. Mijn doel was om enige informatie in te winnen over de veranderingen van het internet, de verleng termijn en natuurlijk het toestel; de Desire HD.

De beste man die daar als verkoper in de winkel staat probeerde mij wijs te maken dat zelfs als ik Hi 110 nam ik alsnog een bedrag moest bij betalen en raadde mij ten zeerste af voor dit toestel te gaan.
Vervolgens heb ik hem verteld wat op de site staat; dat vanaf een Hi 45 het toestel al gratis is (bij een nieuw abonnement), tevens is het goedkoper om een los toestel te kopen icm. een sim-only. Hij was toch echt overtuigd dat dit toestel niet wat voor mij was. Vervolgens probeerde hij te vertellen dat het scherm voorzien was van een Amoled scherm, net als de Galaxy S. Tenzij hier een wijziging in is geweest was dit volgens mij toch echt een slcd scherm??

Bovenstaande samen met het feit dat hij me min of meer aanraadde de boel maar op te zeggen, gaf mij de indruk dat deze vent niet heel veel verstand van zaken had.

Wel wist hij te vertellen dat het toestel week 42 of 43 zou worden geleverd. Ik zou gebeld worden indien ze de telefoons binnen hadden.

En nu maar afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Het is heel simpel, klantenservice van Hi is telefonisch prima maar hun medewerkers zijn over het algemeen smerige ratten. Ze willen verkopen door te liegen en te bedriegen. Ik heb nog nooit een goede verkoper meegemaakt in de Hi winkel, daarvoor kan je het beste de klantenservice bellen of toevallig een goede Hi verkoper kennen, maar de gemiddelde winkel is echt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:50
Lekker dan, Hi heeft zomaar de leverdatum 5 dagen opgeschoven. Zou normaal gesproken niet zo´n probleem zijn, ik heb nog wel even geduld.. Maar mijn huidige abbo loopt op de 15e af, en dan zit ik dus een week zonder telefoon, da's toch wat anders dan 2 dagen in het weekend geen telefoon..

De prijs is ook met 20 euro omhoog geschroefd, straks toch maar eens even contact opnemen met de klantenservice hoe het nou precies zit.

[ Voor 19% gewijzigd door Maarten00 op 04-10-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnybongo
  • Laatst online: 05-05 13:34
Ook ik heb zojuist de Desire HD via de klantenservice (1200) van Vodafone besteld. De man aan de telefoon moest wel veel dingen navragen maar was verder erg duidelijk en klantvriendelijk.

Ik heb mijn huidige vodafone abonnement verlengd met een bel+sms+web 200 abonnement voor 2 jaar, waarbij ik de 1e 12 maanden €22,50 betaal en daarna €34,50. Het gaat om een verlenging dus er waren geen aansluitkosten. Verder vroeg ik ook om de gratis sms-verdubbelaar, deze zat er standaard niet bij maar hij kon hem voor mij gratis erop zetten. Volgens mij las ik op de vodafone website dat de sms-verdubbeler bij BSW abonnementen er echter wel standaard opzitten, maar dat terzijde. Verder kon hij mij vertellen dat de telefoon gewoon op voorraad was en geleverd kon worden binnen 5 werkdagen! _/-\o_ Ik heb ook nog even gevraagd of de telefoon branded is. De beste man vertelde mij dat de telefoon die hij aangevinkt had zonder de 360 software zal worden geleverd.

Ik ben nu aan het wachten op een e-mail bevestiging. Mocht ik van gedachten veranderen dan kan ik de telefoon gelukkig nog binnen 14 dagen retourneren.

Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSW
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

DSW

johnnybongo schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:09:
Ook ik heb zojuist de Desire HD via de klantenservice (1200) van Vodafone besteld.
heb je het toestel er dan gratis bij? Want wanneer je via de site van VF een nieuwe abbonement zou afsluiten zou je namelijk nog 22.61 bij moeten betalen, ofwel dan zou jij als huidige klant die wil verlengen, wel goedkoper uit zijn (was volgens mij in het verleden vaak andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ook ik heb zojuist de Desire HD via de klantenservice (1200) van Vodafone besteld. De man aan de telefoon moest wel veel dingen navragen maar was verder erg duidelijk en klantvriendelijk.

Ik heb mijn huidige vodafone abonnement verlengd met een bel+sms+web 200 abonnement voor 2 jaar, waarbij ik de 1e 12 maanden €22,50 betaal en daarna €34,50. Het gaat om een verlenging dus er waren geen aansluitkosten. Verder vroeg ik ook om de gratis sms-verdubbelaar, deze zat er standaard niet bij maar hij kon hem voor mij gratis erop zetten. Volgens mij las ik op de vodafone website dat de sms-verdubbeler bij BSW abonnementen er echter wel standaard opzitten, maar dat terzijde. Verder kon hij mij vertellen dat de telefoon gewoon op voorraad was en geleverd kon worden binnen 5 werkdagen! _/-\o_ Ik heb ook nog even gevraagd of de telefoon branded is. De beste man vertelde mij dat de telefoon die hij aangevinkt had zonder de 360 software zal worden geleverd.

Ik ben nu aan het wachten op een e-mail bevestiging. Mocht ik van gedachten veranderen dan kan ik de telefoon gelukkig nog binnen 14 dagen retourneren.

Weet je zeker dat de beste man dan niet de Desire voor je besteld heeft in plaats van de Desire HD?
Dat overkwam mij namelijk bij Smartphonestunts.nl toen ik ze belde over een levertijd. :+ . Werd overigens wel zeer snel weer recht gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnybongo
  • Laatst online: 05-05 13:34
DSW schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:18:
[...]

heb je het toestel er dan gratis bij? Want wanneer je via de site van VF een nieuwe abbonement zou afsluiten zou je namelijk nog 22.61 bij moeten betalen, ofwel dan zou jij als huidige klant die wil verlengen, wel goedkoper uit zijn (was volgens mij in het verleden vaak andersom).
Ik krijg het toestel inderdaad er gratis bij.
Ch3cker schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 18:27:
[...]

Weet je zeker dat de beste man dan niet de Desire voor je besteld heeft in plaats van de Desire HD?
Dat overkwam mij namelijk bij Smartphonestunts.nl toen ik ze belde over een levertijd. :+ . Werd overigens wel zeer snel weer recht gezet.
Ja, het ging om een Desire HD. Ik heb het zelf een paar keer duidelijk vermeld dat het om een Desire HD ging. Bovendien vermelde hij bij de opsomming dat het een Desire HD was :)

[ Voor 37% gewijzigd door johnnybongo op 04-10-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly

Mij vertelde de vriendelijke man dat hij over 10 werkdagen geleverd zou worden, en volgens mij zijn alleen de desire hd telefoons via de vodafone shop gebrand. De telefoons via de klantenservice zijn unbranded (Athans, die man vertelde mij dat dat zo was en niet dat hij iets moest aanvinken). Anyway, ik ben erg tevreden over vodafone. Nu hopen dat hij over 5 of 10 dagen, unbranded, aankomt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020

Ik heb mijn huidige vodafone abonnement verlengd met een bel+sms+web 200 abonnement voor 2 jaar, waarbij ik de 1e 12 maanden €22,50 betaal en daarna €34,50. Het gaat om een verlenging dus er waren geen aansluitkosten.
Hoe komt het dat je 22,50,- pm betaalt terwijl er op de site 20,- staat (1e jr), Is dit een verschil met verlengen en nieuw , of is hiermee de 22,61,- voor het toestel verrekend ?

[ Voor 3% gewijzigd door funk80 op 04-10-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

FurY_84 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:55:
[...]

Dat is natuurlijk onzin. Tegenwoordig is er een omslag in telefonie-land en wordt er meer en meer aan gedaan om een klant behouden. Dus je krijgt tegenwoordig een veel betere aanbieding dan een nieuwe klant.
Dit is zeker geen onzin. Telfort is tot nu toe de enige waarbij ik zie dat verlengen (veel) meer korting oplevert (mogelijk) dan nieuw aanschaffen. Bij 1 jaar tot wel 200 euro voordeel voor bestaande abonnee's. Dat is bij alle andere providers net andersom.
Dynamix schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:11:
[...]

Wat is uiteindelijk de reden geweest, waarom je korting op het toestel hebt gekregen? Aantal jaren Telfort gebruiker of je gemiddelde belverbruik of...? Ikzelf zit pas een jaartje bij Telfort, maar ik pleeg graag een telefoontje voor korting op de Desire HD ;) (Alhoewel ik 69 euro ook een prima prijs vind...)
Zal wel een combi zijn. Kijk eens op 'mijn telfort' bij verlengen, dan kan je zelf zien wat jouw aanbieding is. Als jij hem voor 69 euro kan krijgen, zou ik het direct doen. Bellen kan natuurlijk ook. Ik vond het op de site van Telfort al wel opvallend dat er geen extra korting kwam als je bv een SMSof internetbundel neemt, dus misschien dat dat nog wat extra marge voor de telefonische verkopers oplevert?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Zojuist de DHD bij Vodafone besteld. De verkoper was verbaasd dat op de site een 360 werd verkoopt, maar wist me te vertellen dat ik daar niet aan vast zat als het er toch op zit.
Ik heb een bel+sms+web 350 abonnement genomen, dus ik betaal het eerste jaar 30 euro en het tweede jaar 46 euro. Daarbij hoefde ik niks voor de DHD te betalen.
Over een weekje moet ik hem hebben, want ik heb ook gekozen voor nummerbehoud. Als ik dat niet zou doen, dan had ik hem voor het eind van deze week zelfs al kunnen hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door vinnieminnie op 04-10-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al bekend of er een microSD kaartje wordt meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
JvS schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:04:
[...]

Dit is zeker geen onzin. Telfort is tot nu toe de enige waarbij ik zie dat verlengen (veel) meer korting oplevert (mogelijk) dan nieuw aanschaffen. Bij 1 jaar tot wel 200 euro voordeel voor bestaande abonnee's. Dat is bij alle andere providers net andersom.
Ik heb het toestel gratis (verlenging Hi45) en ik kreeg m al gratis bij Hi 15. Dus het is wel onzin :) Nieuw krijg ik m niet gratis hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Vorige week nog net op tijd gebruik kunnen maken van de actie bij www.studentmobiel.nl
HTC Desire HD voor 39,- 2-jarig abonnement Vodafon incl. gratis internet gehele contractduur 25,- p/mnd.
Vandaag nagevraagd en gaven aan dat ze de toestellen week 42/43 uit kunnen leveren.
Kan ook eerder maar helaas ook later worden ;(
Afwachten dus !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
masvma schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:51:
Vorige week nog net op tijd gebruik kunnen maken van de actie bij www.studentmobiel.nl
HTC Desire HD voor 39,- 2-jarig abonnement Vodafon incl. gratis internet gehele contractduur 25,- p/mnd.
Vandaag nagevraagd en gaven aan dat ze de toestellen week 42/43 uit kunnen leveren.
Kan ook eerder maar helaas ook later worden ;(
Afwachten dus !!!
Is in ieder geval eerder dan de week 43/44 die op de website staat. Fingers crossed, mijn DHD moet ook bij Studentmobiel vandaan komen.

*edit: In de Pricewatch staat dat Studentmobiel de levering binnen 5 dagen verwacht, weet alleen niet hoe betrouwbaar dat is.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagaris op 04-10-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Ik heb ze vanmorgen gebeld, toen hebben ze het direct nagekeken en konden niet meer dan een indicatie afgeven en dat was echt niet binnen 5 dagen helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Dynamix schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:11:
[...]

Hoewel ik al jaren bij telfort een abo had lopen was ik vorig jaar gestart met een nieuw abo (ik wou een ander telnr) ik ben er zelf ook pas een jaar. ik heb gewoon uit me nek zitten lullen over een deal bij een ander provider. Dat zou me zgn. nog minder kosten alleen zou ik het eventueel bij telfort houden om administratief rompslomp te vermijden. En bij deze andere 'provider' werd nog met secondes afgerekend en niet afgerond naar boven hele minuten.
uiteindelijk hebben ik aardig lang met haar zitten 'lullen' dus zo gratis is het ook weer niet.

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 02-09 09:17
masvma schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:22:
Ik heb ze vanmorgen gebeld, toen hebben ze het direct nagekeken en konden niet meer dan een indicatie afgeven en dat was echt niet binnen 5 dagen helaas ;(
dit komt denk ik omdat de eerste verwachte leverdatum 8 oktober zou zijn. het is toch eigenlijk wel vreemd dat niemand weet wanneer hij nou precies verwacht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Vendrom schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:43:
[...]

dit komt denk ik omdat de eerste verwachte leverdatum 8 oktober zou zijn. het is toch eigenlijk wel vreemd dat niemand weet wanneer hij nou precies verwacht wordt?
Ik ga uit van de datum die PDAshop.nl geeft, bij de gewonde Desire waren ze ook de aller eerste =) Dus grote kans dat ze nu met hun datum er ook weer goed bij zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
Ik krijg bij Vodafone en Algebeld al tijden SMS'jes en mailtjes dat het tijd is om te verlengen, wil ik eens in de shop kijken wat ze met die DHD kunnen doen, krijg ik een melding dat ik nog niet verlengen mag.
Mijn contract heeft een einddatum van 24-02-2011. Ik niet snap, als ik nu inlog krijg ik een mooie melding dat het tijd is om te verlengen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:44

martjah

Appel

Clock schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 00:12:
Ik krijg bij Vodafone en Algebeld al tijden SMS'jes en mailtjes dat het tijd is om te verlengen, wil ik eens in de shop kijken wat ze met die DHD kunnen doen, krijg ik een melding dat ik nog niet verlengen mag.
Mijn contract heeft een einddatum van 24-02-2011. Ik niet snap, als ik nu inlog krijg ik een mooie melding dat het tijd is om te verlengen :\
dat is iets van Vodafone. Ik heb dat ook een tijdje gehad en uiteindelijk kon ik gewoon verlengen via de site. Mjah dat gaat niet gebeuren omdat er allemaal ***telefoons staan bij het verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
martjah schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 00:32:
[...]

dat is iets van Vodafone. Ik heb dat ook een tijdje gehad en uiteindelijk kon ik gewoon verlengen via de site. Mjah dat gaat niet gebeuren omdat er allemaal ***telefoons staan bij het verlengen.
Ok, ik zal ze morgen wederom bellen. Overigens staat de DHD nu wel op de Vodafone site! :)
(voor nieuwe klanten iig, dan zal ie bij het verlengen ook wel bestelbaar zijn toch?)

[ Voor 9% gewijzigd door Clock op 05-10-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:06:
Is er al bekend of er een microSD kaartje wordt meegeleverd?
Volgens mij een SanDisk 4GB Class 2 kaart.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

wortel1 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:19:
[...]

Dat is vreemd ik heb vandaag contact gehad met T-Mobile costumer service.
I.v.m. met het evt. verlengen van mijn huidige contract.
De heer aan de telefoon wist mij te vertellen dat hij nog geen aanbieding op maat voor mij kon maken omdat "pas" over twee weken de telefoon door t-mobile wordt geleverd en nu nog niet de prijsstelling bekend was.

Ik heb hem specifiek naar de Desire HD gevraagd en hij vertelde me dat hij al meerdere vragen over dit toestel had gekregen maar dat ze over twee weken pas kunnen beginnen met leveren.

Ik hoop dat jou informatie niet correct is omdat ik tot op heden al bijna 10 jaar een tevreden klant van t-mobile ben. (waarbij BEN een leuke woordspeling is in deze :) )

Maar als t-mobile alleen bij de i-phone blijft dan ga ik elders kijken.
Ik hoop ook dat die dame die ik aan de lijn had verkeerd geinformeert was/is. Ik ben ook al ruim 10jaar klant en wil ook niet zomaar over stappen. Maar inderdaad als ze iphone only worden soort van... dan ben ik ook weg. Ik moet volgende week naar het buitenland voor werk dan kom ik een week later terug. Dan ga ik ze nog een keer bellen om te kijken hoe en wat. Dan moet er wel meer info zijn, en mischien wel mensen die hem al binnen hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 16:57

Noper

That's a noper...

Gisteren DHD besteld bij Salland als los toestel, verwachte leverdatum half oktober. Vanmorgen een mailtje dat het bijgesteld is naar....

08-11 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

En toch betaal je nu bij Vodafone +/- 680 euro BSW 200 + 22,61
Dat kan naar 615 euro bij simshop

Ik zeg doen!

Doe maar niet. ze geven de totale korting weer en niet de prijs van het toestel. Door 22,50 te rekenen ipv de 20 per maand de 1e 12 maanden schrappen ze de toestelprijs van 22,61.

Gevalletje lood om oud ijzer.

Prijs bij Vodafone = +/- 680 euro

[ Voor 53% gewijzigd door MorgothG op 05-10-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

philipperosier schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:48:
[...]

Vele keren gebeld omdat ik daar VF 200 verlenging + DHD heb besteld vorige week... Ze kennen onderhand mijn telnummer volgens mij :+
Ik had ook een mailtje naar Castle-e gestuurd en kreeg net antwoord: Ze verwachten hem eind oktober pas!.. Dus de 7/10 waar jij het over hebt klopt dus niet, of ze hebben het daar zelf niet helemaal duidelijk..

Overigens heb ik em inmiddels bij simshop.nl besteld.. Verwachte week 41 (volgende week dus) .. Ruim begrip,,

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
Heb even gebeld met Vodafone net, en kreeg het volgende aanbod
code:
1
2
3
4
5
Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar verlenging              
Abbokosten jaar 1   € 27.50     Gem kosten p/m      € 30.00
Abbokosten jaar 2   € 32.50     Totale kosten 2 jr  € 720.00
Toestelkosten       € 0.00       Prijs/belminuut       € 0.11
Aansluitkosten       € 0.00

Als nieuwe klant krijg je:
code:
1
2
3
4
5
Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar nieuwe klant                
Abbokosten jaar 1   € 25.50     Gem kosten p/m      € 32.50
Abbokosten jaar 2   € 39.50     Totale kosten 2 jr  € 804.50
Toestelkosten       € 0.00      Prijs/belminuut     € 0.12
Aansluitkosten     € 24.50

Een voordeel van 85 euro dus, leuk meegenomen! Zit er nu hard aan te denken dit vanmiddag gelijk maar definitief te maken..

[ Voor 39% gewijzigd door Clock op 05-10-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Iemand enig idee wat de telefoon bij KPN zelf gaat kosten?
Op verschillende sites krijg ik heel erg uiteenlopende prijzen...

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 4 ... 58 Laatste