Doe nu al 2,5 jaar met een Samsung U900 met een KPN Hi Sim-only 10 Student.
Heb nu dus:
- 120 minuten (?) voor €8, per maand, is normaal €10,00 per maand maar 20% studentenkorting.
- 1000 sms-jes voor €9,95.
Totaal dus €17,95 per maand.
SMS heb ik echt nodig, minuten krijg ik niet op, maar 75 minuten is net te weinig. En helaas zit er niets tussen de 75 en de 175 minuten...
Maar goed mijn "eisen" staan vast:
- HTC Desire HD
- 1 jarig abonnement
- Onbeperkt SMS
- Onbeperkt Online
Liefst blijf ik bij KPN Hi aangezien ik het overzetten van een nummer niet je van het vind. Is namelijk al meerdere malen fout gegaan bij me.
Dan heb ik volgens mij twee opties:
Optie 1:- 12 maanden Hi 25 (170 minuten)
- Onbeperkt sms
- Onbeperkt online xtrasnel
Zou in totaal €36,15 per maand zijn en voor de Desire HD zou ik dan 350 euro moeten betalen.
Optie 2:s
[list]• 12 maanden is Hi Sim-Only (175 minuten) +
• Onbeperkt sms
• Onbeperkt online xtrasnel
Komt op totaal €28,40 per mand en moet ik de HD los kopen (maar dat kan dan bij de goedkoopste winkel).
Dus totaal scheelt het maar een paar tientjes. Al heeft optie 2 mijn voorkeur aangezien ik dan minder per maand betaal. In één keer een hoog bedrag uitgeven gaat makkelijker op één of andere manier. En los toestel heeft ten minste geen rare (in dit geval) KPN Hi-logo's en dergelijke. Al wet ik niet of die trend nog steeds in is.
Overige opties zouden kunnen zijn:
[list]• Mijn huidige abonnement verlengen en hopen dat ze er voor €3,75 onbeperkt online Xtrasnel op kunnen zetten. Dan hoef ik maar €21,70 per maand te betalen. Maar denk dat het niet kan aangezien het al een ouder abonnement is.
• Toch overstappen naar Vodafone. Ben ik voor Sim-only met dezelfde minuten, sms en online wel iets meer kwijt, namelijk €31,90. Maar dan heb ik wel 1 GB datalimiet en geen 750 MB van KPN Hi. Maar denk dat ik de 750 MB al niet redt. En dan speelt toch het hele punt van overstappen weer mee...
Lastig
Of zie ik een mooie optie over het hoofd?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.