Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:15

Acradavos

Poetsfanaat

Megupe schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:13:
[...]

Volgens mij is het continue 18/10/2010 geweest.
Stond eerst op 22-10 vastgesteld.

Anyway, ik ben bestaande klant bij Hi. BIj een 2-jarig abonnement t/m Hi 30 betaal ik sowieso 24,95 voor het toestel. Dit is dan met Xtra Snel Internet. Is deze aanbieding echt zo persoonlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Acradavos schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:49:
[...]

Stond eerst op 22-10 vastgesteld.

Anyway, ik ben bestaande klant bij Hi. BIj een 2-jarig abonnement t/m Hi 30 betaal ik sowieso 24,95 voor het toestel. Dit is dan met Xtra Snel Internet. Is deze aanbieding echt zo persoonlijk?
Jup, want ik zou met een Hi 45 nog 89,95 moeten bij betalen met extra snel internet :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

@Acradavos

heb hem zelf besteld via de afdeling verlengingen van KPN bij Hi met een Hi30 en toen was ie gratis! dus bijbetalen......hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 01:33

martjah

Appel

StormingSoul schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:32:
[...]

Ja inderdaad, Na het verhaal Martjah is het misschien ook wel wat om naar Vodafone te kijken. Ik was nogal huiverig voor het internet limiet namelijk, want elke GB erbij is meteen +10Euro, terwijl je dat bij HI dan weer niet hebt!
je betaalt in eerste instantie 30 cent per 10 MB dat je eroverheen zit. je kan een extra blox aanzetten dat je 10 euro per GB betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 09:16
Net een mail terug gekregen van Studentmobiel.nl, hun toestellen zijn allemaal(dus ook van vodafone en T-Mobile) unbranded. Als ik dat zo hoor zal dat ook bij meerdere bedrijven goed zitten maar om het zeker te weten zou je het toch na moeten vragen! maar er zijn dus non branded versies!(en allemaal simlockvrij)

Edit:
2Call heeft mij kunnen vertellen dat zij pas weten of de toestellen branded zijn op het moment dat ze deze binnen kregen, helaas wisten ze nog niet wanneer dat zou zijn.(wel snel)

[ Voor 23% gewijzigd door Twixell op 27-09-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
Leviathan23 schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:53:
@Acradavos

heb hem zelf besteld via de afdeling verlengingen van KPN bij Hi met een Hi30 en toen was ie gratis! dus bijbetalen......hmm
Dit ligt volledig aan de toegekende klantwaarde. Klanten met een hoge klantwaarde krijgen meer korting, want die klanten leveren meer geld op. Als jij een 'laag' abonnement hebt en daar nooit overheen gaat en geen internet op je mobiel hebt en dat ook nooit gebruikt, dan heb je een lage klantwaarde en krijg je dus een lagere aanbieding. Wat zeker nog wel eens wil helpen is bellen met de klantenservice. Kijk gewoon eens na wat je bij andere providers voor gelijkwaardig abonnement zou moeten betalen.

In mijn voorbeeld was het zo dat ik bij elk 2 jarig Hi abonnement (op de laagste twee na) een gratis Desire HD kreeg. Dit verschilt dus echt per persoon. Ook voor 1 jarige abonnementen kreeg ik nooit bij andere providers een scherpere aanbieding dan via Hi.

Ik heb dan ook via Hi.nl de Desire HD besteld voor noppes, 2 jaar + extra snel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de telefoons van telfort.nl gesimlockt zijn? Ik wil de telefoon in eerste instantie met een abbonement van KPN gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
ik heb ook zojuist de Desire-HD besteld bij telfort ICM een 1 jaar 300 abbo ben benieuwd :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Even een korte vraag.
Als ik overstap naar een andere provider, zorgt die provider er dan voor dat mijn huidige abonnement opgezegd word of moet ik dat doen?

Edit: ik bedoel dan i.v.m. een nummerbehoud

[ Voor 12% gewijzigd door Twixell op 27-09-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 15:56
Net ff gebeld naar KPN over verlenging icm met desire hd. Via kpn kon ze niks voor me doen maar via HI kon ik mijn abbo wel gaan verlengen ( heb nu kpn flexibel 100 ). Echter moest ik bij alle abbo's 109euro betalen voor de phone. Vind dit persoonlijk heel raar maargoed dat zei ze. Ik wou naar een abbo voor 40euro in de maand maar ga dit dus zeker niet bij kpn/hi doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Bij de meeste abonnementen krijg je vanaf 30 euro/maand het mobieltje gratis, heb ik zo het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Henkske schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:29:
Net ff gebeld naar KPN over verlenging icm met desire hd. Via kpn kon ze niks voor me doen maar via HI kon ik mijn abbo wel gaan verlengen ( heb nu kpn flexibel 100 ). Echter moest ik bij alle abbo's 109euro betalen voor de phone. Vind dit persoonlijk heel raar maargoed dat zei ze. Ik wou naar een abbo voor 40euro in de maand maar ga dit dus zeker niet bij kpn/hi doen.
Via studentmobiel.nl (je hoeft geen student te zijn) kan je met 200 bel minuten OF 400 sms(dus 2 smsjes is 1 belminuut minder) + internet voor 25 per maand via vodafone. dan betaal je 50 euro bij.. mocht je meer minuten willen dan is het toestel gratis maar betaal je meer per maand.

http://www.studentmobiel....re-hd/796#bestelformulier

Hier is het toestel niet gebrand met software van de provider en hij is simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even Hi gebeld voor meer informatie over de desire HD. Ik wilde kijken of ik korting kon krijgen aangezien een abonnement verlengen voor mij 110 euro duurder is dan een nieuw abonnement aanvragen:

met studentenkorting + onlinekorting
nieuw abonnement:
27.7 x 24 maand ( Hi30+xtra snel internet ) +39.95 voor telefoon + 24.95 aanmeldingskosten = 730

Verlengen
31.2 x24 maand + 90 telefoon = 839

telefonist kon me vertellen dat de korting afhankelijk is van het belgedrag, maar dat het systeem er momenteel uitlag en hij dus niet kon controleren hoe dat bij mij zat. Nou vraag ik me af waar ze dan op letten. Geven ze hogere korting als je over je beltegoed heengaat of juist als je minder belt dan je beltegoed toestaat. Iemand enig idee?

*edit verdomme lees ik net hierboven hoe het ongeveer zit :F *

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was van plan om de desire hd samen met een vodafone bel+sms+web 200 te nemen. Alleen nu had ik nog een vraag over de belminuten en de smsen. Er staat namelijk dat het 200 belminuten of 400 smsjes zijn. Moet ik nou kiezen tussen belminuten en smsjes of gaat dat anders?

Alvast bedankt
edit: antwoord al gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:58:
Weet iemand of de telefoons van telfort.nl gesimlockt zijn? Ik wil de telefoon in eerste instantie met een abbonement van KPN gebruiken.
Ik heb inmiddels drie telefoons van Telfort gekregen en ik heb nog nooit een gelockt toestel gehad.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 18:51
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:45:
Net even Hi gebeld voor meer informatie over de desire HD. Ik wilde kijken of ik korting kon krijgen aangezien een abonnement verlengen voor mij 110 euro duurder is dan een nieuw abonnement aanvragen:

met studentenkorting + onlinekorting
nieuw abonnement:
27.7 x 24 maand ( Hi30+xtra snel internet ) +39.95 voor telefoon + 24.95 aanmeldingskosten = 730

Verlengen
31.2 x24 maand + 90 telefoon = 839

telefonist kon me vertellen dat de korting afhankelijk is van het belgedrag, maar dat het systeem er momenteel uitlag en hij dus niet kon controleren hoe dat bij mij zat. Nou vraag ik me af waar ze dan op letten. Geven ze hogere korting als je over je beltegoed heengaat of juist als je minder belt dan je beltegoed toestaat. Iemand enig idee?

*edit verdomme lees ik net hierboven hoe het ongeveer zit :F *
Zelfde verhaaltje hier (Neem aan dat je mijn berichten gelezen hebt net).
Volgens mij is het ''systeem'' om je bel gedrag te controleren wat er uit lag, een HELE grote smoes van de telefoniste om onder je vraag uit te komen! Anders kunnen ze helemaal geen gegevens van je ophalen en is de hele klanteservice bijna nutteloos geworden? :/
Aangezien ik overal lees dat wanneer je ze er op aan spreekt over het prijsverschil de telefoon wel ineens gratis is etc. is dat te proberen?

Ik ga het ook proberen, anders stap ik over naar vodafone denk ik.
Ik heb alleen een Maand opzegtermijn (heb een simonly gehad van 1 jaar, ben nu anderhalf jaar verder), dus zit even uit te vogelen hoe dat zit.. Zit er zeker dik in als ik nu abbotje bij vodafone koop dat ik nog een maand moet betalen bij hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Gaat dat niet per eerste dag van de maand? Dus als je nu je hi abbo opzegt, dat hij dan op 1 oktober stopt? Ikzelf zit bij vodafone en ben al anderhalve maand contract vrij, maar zolang ik niet verleng word het contract automatisch verlengd met 1 dag. Zodra de desire hd uitkomt, ff aankijken hoeveel het me kost en dan gelijk een abbo afsluiten bij vodafone. Ik zit zoiezo op 275 belminuten-550 sms dus dat toestel is wel gratis. Nu maar hopen dat de nieuwe acties het wachten waard zijn, of zal ik voor de nu lopende actie gaan, dat is nog ff de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik gebeld had ben ik nog even naar de hi site gegaan en toen kon ik opeens inloggen als ik mijn abonnement wilde verlengen. Ik had het idee dat dat eerder niet kon -> misschien hebben ze de site geupdate/heb ik eerder iets over het hoofd gezien. Dat heb ik iig gedaan en ik kreeg opeens een hele andere aanbieding voor verlengen:

2 jarig Hi30 +xtrasnel internet (oid) voor student
27,7e per maand (x24) + 90 euro voor het toestel = 754 euro in 2 jaar i.t.t. de eerder berekende 839 euro

754 / 24= 31.45 en dat is precies wat ik nu betaal :). Volgende maand dus voor hetzelfde bedrag een nieuw toestel en sneller internet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
Snapt iemand hoe het werkt op belnu.nl met de optie "Verlenging"? Gaat belnu.nl het dan regelen met mijn oude Vodafone abonnement ofzo? Vraag me af of ik dan niet alsnog 2 of 3 maanden dubbel betaal, en of ik mijn huidige nummer kan blijven behouden...

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:19:
Snapt iemand hoe het werkt op belnu.nl met de optie "Verlenging"? Gaat belnu.nl het dan regelen met mijn oude Vodafone abonnement ofzo? Vraag me af of ik dan niet alsnog 2 of 3 maanden dubbel betaal, en of ik mijn huidige nummer kan blijven behouden...
Snap ik helemaal ;) Zoals elke andere (web)shop, kun je overal verlengen. De shop stuurt de order door naar VF. De foon krijg je van de shop. Je betaald geen dag dubbel. Alles geregeld :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
StormingSoul schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:23:
[...]

Zelfde verhaaltje hier (Neem aan dat je mijn berichten gelezen hebt net).
Volgens mij is het ''systeem'' om je bel gedrag te controleren wat er uit lag, een HELE grote smoes van de telefoniste om onder je vraag uit te komen! Anders kunnen ze helemaal geen gegevens van je ophalen en is de hele klanteservice bijna nutteloos geworden? :/
Aangezien ik overal lees dat wanneer je ze er op aan spreekt over het prijsverschil de telefoon wel ineens gratis is etc. is dat te proberen?

Ik ga het ook proberen, anders stap ik over naar vodafone denk ik.
Ik heb alleen een Maand opzegtermijn (heb een simonly gehad van 1 jaar, ben nu anderhalf jaar verder), dus zit even uit te vogelen hoe dat zit.. Zit er zeker dik in als ik nu abbotje bij vodafone koop dat ik nog een maand moet betalen bij hi?
Systeem is wel echt nodig. Je krijgt echt persoonlijk een klantwaarde. Aan de hand van je klantwaarde wordt een 'ultieme' aanbieding gedaan. Dus als het prijsverschil idd zo is en je hebt een hoge klantwaarde kan het zeker zijn dat je het toestel gratis krijgt. ECHTER het moet dan wel reëel zijn, oftewel je moet ergens anders wel echt een betere aanbieding krijgen voor hetzelfde geld. Anders is het natuurlijk kansloos om te bellen, die mensen daar zijn echt niet achterlijk ;)

Om een antwoord te geven op je tweede vraag, volgens mij wel. Maar aan de andere kant, de Desire HD is er nog niet.. Nu opzeggen en dan hopen dat de Desire HD verkrijgbaar is bij VF is natuurlijk wel riskant. (zit je opeens zonder telefoon...) Maar denk dat je even moet vragen aan de klantenservice of in de algemene voorwaarden kijken wat precies de regel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PDAshop:

Beste heer XXXXXXX,

Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling bij PDAshop.nl.

Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 15-10-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:03:
PDAshop:

Beste heer XXXXXXX,

Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling bij PDAshop.nl.

Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 15-10-2010
zie nou wel....gelukkig mijn oude foon nog niet verkocht.......dan komt Hi toch redelijk in de buurt denk ik met 18-10-2010!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:50
Van Hi is ook nog niet zeker natuurlijk, de status staat bij mij nog steeds op voorinschrijving dus we zijn er nog niet van verzekerd dat hij ook echt op de 18e komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Als je het abonnement nu besteld, en de telefoon word pas de 18de geleverd neem ik aan dat je abbo pas geleverd word en ingaat als je telefoon binnen is, en je dan thuis het contract moet tekenen?

Kun je tot die tijd nog je abbonement annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
StormingSoul schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:23:
Als je het abonnement nu besteld, en de telefoon word pas de 18de geleverd neem ik aan dat je abbo pas geleverd word en ingaat als je telefoon binnen is, en je dan thuis het contract moet tekenen?

Kun je tot die tijd nog je abbonement annuleren?
Dat vraag ik mij ook af. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je abo gaat in 9 van de 10 gevallen direct/zo snel mogelijk in. Ik heb vanmorgen besteld en de documenten per mail gestuurd. Ik verwacht dat mijn verlenging/nieuwe abo vrijdag of maandag in zal gaan. Mijn foon zal pas tussen 10-18 okt komen denk ik. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:27:
Je abo gaat in 9 van de 10 gevallen direct/zo snel mogelijk in. Ik heb vanmorgen besteld en de documenten per mail gestuurd. Ik verwacht dat mijn verlenging/nieuwe abo vrijdag of maandag in zal gaan. Mijn foon zal pas tussen 10-18 okt komen denk ik. :>
Kortom je hebt 18 dagen niks aan je abbonement als je geen telefoon zou hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij met zekerheid vertellen of Telfort.nl branding toestellen leveren (dus update van fw gaat via telfort.nl) Ik hoop van niet

Ik weet dat ik deze vraag al eerder heb gesteld. Ik kan ze helaas niet telefonisch bereiken en via mail heb ik ook al geprobeerd.

Tnx

Net via chat aan een medewerker van telfort gevraagd hierover. Diegene zegt dat het gewoon normale tel is geen branded.

Het wordt geleverd tussen 23ste en 25 (diegene was er zkr van)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
dit is al eerder gevraagd, en toen werd aangegeven dat die persoon bij 3 toestellen geen 1 branded toestel had.
ook ik persoonlijk bij 2 toestellen nooit een branded toestel gehad. dus het blijft gokken, maar de kans is klein dat het dit keer wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:35
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:27:
Ik heb net de Desire HD bij belnu.nl besteld en heb meteen het contract uitgeprint. Ik wil graag dat het abonnement ingaat op het moment dat ik de telefoon krijg. Is het dan beter dat ik het contract pas teken als ik de telefoon krijg of moet ik het contract meteen opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
meestal kan je bij het contract een datum van ingang invullen, dan zou ik hem gewoon gelijk opsturen met de juiste datum van ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Informatie bezorgafspraak
Er is op dit moment nog geen informatie over de afspraak beschikbaar.

Net besteld via telfort.nl :D

Telfort 200 1 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ik heb ook een vraag. Ik zit nu bijna 4 maanden voor het einde van mn Vodafone contract. Ik wil wellicht overstappen naar Hi. Kan ik nu 3 of 4 maanden van tevoren al bestellen met nummerbehoud?
Het is mij onduidelijk. Bijvoorbeeld bij belsimpel.nl staat dat het 4 maanden van te voren kan, maar op dezelfde pagina staat verderop weer dat het maximaal 3 maanden van tevoren aangevraagd kan worden..

Ik snap het niet meer..
Mn Voda contract loop 22/1/2010 af. 3 maanden ervoor is dus 22/10. 4 maanden ervoor is 22/9. Dan zou ik de boel dus nu al kunnen regelen..

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:35
Vendrom schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:23:
meestal kan je bij het contract een datum van ingang invullen, dan zou ik hem gewoon gelijk opsturen met de juiste datum van ingang.
Ik kan op mijn contract geen datum van ingang invullen. Voor een snelle aflevering moet ik het contract zo snel mogelijk opsturen, maar ik wil niet dat hij te vroeg ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

ik vind Telfort en T-mobile duur. voor mij komt een toestel op belnu.nl bij vodafone op 640 euro uit met 200 minuten bellen. bij T-mobile en Telfort ronde de 740 euro.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MorgothG schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:37:
ik vind Telfort en T-mobile duur. voor mij komt een toestel op belnu.nl bij vodafone op 640 euro uit met 200 minuten bellen. bij T-mobile en Telfort ronde de 740 euro.
Telfort 1 jaar 200 min is goedkoopst :)

kijk maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Werd net gebeld door vodafone, hun hadden geen aanbieding op dit moment met een Desire HD werd me verteld.
Tevens moest k al een heel hoog abbo nemen om een gewone desire of galaxy s gratis te krijgen.

En er werd meteen vermeld dat het ONBEPERKT internet maar tot maximaal 1gb is. Lijkt me nou niet echt een goed plan om bij deze provider te verlengen.... erg veel bij betalen en slechte voorwaren

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:46
Wat denken jullie van het volgende:

Hi 45 2 jaar incl. Xtra snel Internet (400min/800sms)
Kosten per maand: Gemiddeld 41,-
Toestel: Gratis

Totale kosten 2 jaar 400/800 + Xsnel internet + toestel,: 990,-

Iemand die een scherpere deal weet? (of eentje van Vodafone die bijna gelijk is..VF heeft ook sneller internet) Ik kreeg dit aanbod van de Hi-opzegservice maar wil weten of er nog onderhandelingsruimte is

[ Voor 9% gewijzigd door BartOtten op 28-09-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
arjankol schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:30:
[...]

Ik kan op mijn contract geen datum van ingang invullen. Voor een snelle aflevering moet ik het contract zo snel mogelijk opsturen, maar ik wil niet dat hij te vroeg ingaat.
Even bellen naar waar je het contract wil afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
LyP0 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:08:
En er werd meteen vermeld dat het ONBEPERKT internet maar tot maximaal 1gb is. Lijkt me nou niet echt een goed plan om bij deze provider te verlengen.... erg veel bij betalen en slechte voorwaren
Waarom slechte voorwaarden? Je moet wel héél erg veel verbruiken om aan de 1GB per maand te komen.

*shit.. ik had mijn eerste post ook gewoon kunnen editen.. :'( Mijn korte termijngeheugen werkt blijkbaar niet meer naar behoren. :X

[ Voor 14% gewijzigd door Sagaris op 28-09-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Kijk eens op de Hi site, met een Hi 35 abbo is hij ook gratis en een Hi 30 met 40 euro bijbetalen is nog voordeliger.
Sagaris schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:00:
[...]

Waarom slechte voorwaarden? Je moet wel héél erg veel verbruiken om aan de 1GB per maand te komen.
Maar als je er voorbij gaat mag je meteen lappen terwijl het limiet bij Hi Xtra Snel hoger ligt en je tot 1Mbit aan snelheid hebt, wat meer dan genoeg is voor praktisch alles, en als je er al overheen gaat dan gaat enkel je snelheid omlaag.

[ Voor 66% gewijzigd door Tsurany op 28-09-2010 18:06 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:00

Totaalgeflipt

De enige echte

Leviathan23 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:16:
[...]

zie nou wel....gelukkig mijn oude foon nog niet verkocht.......dan komt Hi toch redelijk in de buurt denk ik met 18-10-2010!
Ik krijg van mijn telefoonwinkel te horen dat hij op 05-11-2010 verwacht wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op expansys.nl (de leverancier van htc heb ik begrepen) staat de datum op 11 oktober. Ik denk dat dit wel aardig kan kloppen. Hierna zullen denk ik de winkels bevoorraad worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:00:
[...]

Telfort 1 jaar 200 min is goedkoopst :)

kijk maar
Inderdaad het kost 790 euro in totaal :+. (nieuw abonnement afsluiten is stuk duurder dan verlengen).

Waarom bestellen jullie de toestellen eigenlijk nu al? Je kan toch gewoon kijken welk bedrijf het toestel als eerst heeft en daar gewoon bestellen? Of denken jullie dat hij dan al direct uitverkocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op Youtube gezien :

YouTube: HTC Desire HD BestAndroidDeal SCHAAP 20.avi

Dus bij vodafone gratis Desire HD bij abbo van 22.50 ( normaal 34.50 )
Dit filmpje is geupload door een reclame bedrijf wat wel vaker reclames voor vodafone heeft gemaakt
dus zou wel mooie aanbieding zijn :*)

Als het tenminste een Bel + Sms + Web 200 abonnement zou zijn. ( Die is namelijk ook 34.50)
Dus als dit echt zou zijn.
Heb je dus voor 2 jaar een abonnement, ben je dan in die 2 jaar 540 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:23:
Net op Youtube gezien :

Dit filmpje is geupload door een reclame bedrijf wat wel vaker reclames voor vodafone heeft gemaakt

Als het tenminste een Bel + Sms + Web 200 abonnement zou zijn. ( Die is namelijk ook 34.50)
Klinkt erg interessant..... Hopelijk ook bij verlengen gratis.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:55
Ik ben van plan te verlengen bij hi, maar ik heb nooit verzekering gekocht bij mijn nieuwe telefoons. Aangezien ik student ben ga ik een student abonnement nemen wat inhoud dat ik er 2 jaar aan vast zit. Maar is het verstandig om een verzekering erbij aan te schaffen, ik ga redelijk secuur met mijn spullen om, maar je weet het maar nooit met zulke technische apparaten. Zeker nu bij die internetaanbiedingen is er nog iets speelruimte financieel gezien voor een verzekering, maar als zoiets overbodig is is dat ook weer zonde geld.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

esak schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:14:
[...]

Inderdaad het kost 790 euro in totaal :+. (nieuw abonnement afsluiten is stuk duurder dan verlengen).

Waarom bestellen jullie de toestellen eigenlijk nu al? Je kan toch gewoon kijken welk bedrijf het toestel als eerst heeft en daar gewoon bestellen? Of denken jullie dat hij dan al direct uitverkocht is?
Je kijkt weer bij twee jaar denk ik. Telfort 200 voor 1 jaar met internet kost 6 maanden 15 en 6 maanden 30 euro. Dat is 270 euro voor een jaar en voor het toestel betaal je 250. In totaal is dat dus 520 euro. Voor nieuwe klanten.

Dat is de goedkoopste manier om aan een Desire HD te komen voor nieuwe klanten tot nu toe. Kan je er alleen niet zoveel mee bellen en SMS moet je ook los betalen (of een bundel nemen).

• Tsurany
  • Niet online
Megupe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:52:
Ik ben van plan te verlengen bij hi, maar ik heb nooit verzekering gekocht bij mijn nieuwe telefoons. Aangezien ik student ben ga ik een student abonnement nemen wat inhoud dat ik er 2 jaar aan vast zit. Maar is het verstandig om een verzekering erbij aan te schaffen, ik ga redelijk secuur met mijn spullen om, maar je weet het maar nooit met zulke technische apparaten. Zeker nu bij die internetaanbiedingen is er nog iets speelruimte financieel gezien voor een verzekering, maar als zoiets overbodig is is dat ook weer zonde geld.
Dat moet je zelf beslissen he. Is een verzekering overbodig? Zolang er niks met je telefoon gebeurt wel, zodra hij gestolen wordt of je hem laat vallen in een plas met water en hij defect is niet. Lees de voorwaarden door en kijk bij de gevallen wanneer ze uitbetalen en bedenk hoe groot jij de kans acht dat zoiets jou overkomt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:23:
Net op Youtube gezien :

Hmm dan zal hij deze week wel aangekondigd worden denk ik

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12
JvS schreef op woensdag 29 september 2010 @ 07:13:
[...]

Je kijkt weer bij twee jaar denk ik. Telfort 200 voor 1 jaar met internet kost 6 maanden 15 en 6 maanden 30 euro. Dat is 270 euro voor een jaar en voor het toestel betaal je 250. In totaal is dat dus 520 euro. Voor nieuwe klanten.

Dat is de goedkoopste manier om aan een Desire HD te komen voor nieuwe klanten tot nu toe. Kan je er alleen niet zoveel mee bellen en SMS moet je ook los betalen (of een bundel nemen).
Als je geen internet hoeft (bv omdat je al een ander abbo hebt, ik stop er bv de sim van mijn werk in) dan is hij nog wat goedkoper. Alleen telfort 200 voor 12 maanden zonder internet kost 6 maanden 9,95 en 6 maanden 19,95, wat zo'n krappe 180 euro is, en dan nog 299 voor het toestel. Scheelt dus nog 40 euro.
Ik wacht alleen zelf nog heel even af wat er gebeurt als hij echt op de markt is. Dat VF abbo zou nog interessanter kunnen zijn (voor die 60 euro wil ik wel een bel+sms+web er bij voor twee jaar), maar ik betwijfel of die 22,50 voor de volledige looptijd geldt. Als het alleen het eerste jaar is dan is het een ander verhaal.

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Mijn nieuwe vf 2 jaar 200 bel/sms/web is dit uur al ingegaan. Binnen 3 uur na toesturen van de documenten per mail. Gisterochtend met de hd besteld bij Castle. Just for your info ;)

Edit, velenging dus

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 18:29 ]

• Jedi_Pimp
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:09:
Mijn nieuwe vf 2 jaar 200 bel/sms/web is dit uur al ingegaan. Binnen 3 uur na toesturen van de documenten per mail. Gisterochtend met de hd besteld bij Castle. Just for your info ;)
Verlengd of nieuw abo? Zet je DM eens aan ;)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:01
Totaalgeflipt schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:40:
[...]

Ik krijg van mijn telefoonwinkel te horen dat hij op 05-11-2010 verwacht wordt....
Balen man! Welke telefoonwinkel is dat als ik vragen mag?

• DiscoSuperFly
Levering HTC Desire HD vanaf 1 oktober 2010!

De leverdatum van de nieuwe HTC Desire HD nadert. Bij Typhone.nl is de HTC Desire HD nu te bestellen en de levering begint al op 1 oktober 2010!* Je bent er dan van verzekerd dat je als één van de eerste in Nederland de nieuwe Desire HD geleverd zal krijgen. De HTC Desire HD is nu gratis met een Telfort abonnement verkrijgbaar voor 14,95 euro per maand!
Liever een andere provider of aanbieder?
De HTC Desire HD is ook te bestellen in combinatie met een Vodafone, T-mobile, Hi en KPN abonnement. Bekijk hieronder de aanbieders en leverdata:
Belsimpel.nl (Vodafone, Hi, KPN) - levering: 18 oktober
Belnu.nl (Vodafone, T-mobile, Telfort) - levering 18 oktober
Hi.nl - levering 18 oktober
GSMwijzer.nl (Alle providers) - levering in oktober
De HTC Desire HD zal worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wees er dus snel bij!
>> Houd voor het meeste actuele HTC Desire HD nieuws onze website in de gaten

Edit: *Aan bovenstaande data zijn geen rechten te ontlenen.

Euhm, kent iemand Typhone en hun voorwaarden en betrouwbaarheid? Ik niet namelijk.

E

[ Voor 3% gewijzigd door DiscoSuperFly op 29-09-2010 13:27 ]

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:50
[b][message=34767904,noline]Euhm, kent iemand Typhone en hun voorwaarden en betrouwbaarheid? Ik niet namelijk.

E
http://www.kieskeurig.be/...DF119EE8C1257134002DC6EA/

En 1 oktober... dat wil ik nog wel eens zien :/ . Ik vind die datum trouwens nergens terug op de site van Typhone zelf, waar hij overigens t.e.m. morgen in aanbieding staat met abo.

Jammer dat wij Belgen niet mee kunnen genieten van deze mooie aanbiedingen. Wij kunnen 'm nog eens de volle pot betalen boven op ons abonnement :'(.

Hopelijk zien we dit weekend dan de eerste echte reviews verschijnen.

[ Voor 54% gewijzigd door Largamelion op 29-09-2010 14:59 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
@DiscoSuperFly,

Het is 14,95 + 5,- het eerste jaar daarna het dubbele,plus aansluitkosten kom je uit op een totaal van 743,-
Het is niet een van de voordeligste aanbiedingen maar voor als je hem snel wilt hebben...

About Typhone , lees de reviews zou ik zeggen .

[ Voor 6% gewijzigd door funk80 op 29-09-2010 13:46 ]

• PizzaMan79
  • Laatst online: 12-09 07:54
Nieuwtje: ik heb bij Salland besteld en die hebben inmiddels aangegeven hem 19-10 te verwachten. Spannend...
Afbeeldingslocatie: http://img843.imageshack.us/img843/7498/sallandlevertijd.png

Verwijderd

Ik heb hem zojuist bij dixons besteld. Even met de klantenservice gebeld en die verwachten hem echt op 15 oktober 2010.

Afwachten maar.

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:20:
[...]

Verlengd of nieuw abo? Zet je DM eens aan ;)
Verlenging dus. Op My Vodafone is al veel veranderd. Einddatum contract staat echter nog op 21dec2010. Blox zijn er wel al (ik heb gratis dubbel sms aan, vodafone extra internet blox gratis ?!, en 90% data verbruik melding gratis). VF belsmsweb 200 2 jaar zie ik ook. 34,50 ofzo per maand, maar dat zal natuurlijk 25 euro per maand worden mag ik aannemen. Deze maand (nog 1 dag) heb ik 2 euro te verbellen en smssen en nog een MB of 70 voor de data...

Edit, de plaatjes (sry als t teveel of te groot is :P):

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1236875/vfverbruik.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1236875/vfblox.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1236875/vfeinddatum.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1236875/vftarieven.png

Overigens vertelde Castle mij dat ze rond 7 oktober de DHD konden verwachten :)
Edit2: uit de gratis 1GB-10euro blox maak ik uit dat als je deze uitlaat, je 30 cent per MB betaald, en zet je de blox aan je direct 10 euro neerlegd als je over de eerste 1GB heen gaat. Toch?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 18:56 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Doe nu al 2,5 jaar met een Samsung U900 met een KPN Hi Sim-only 10 Student.

Heb nu dus:
  • 120 minuten (?) voor €8, per maand, is normaal €10,00 per maand maar 20% studentenkorting.
  • 1000 sms-jes voor €9,95.
Totaal dus €17,95 per maand.
SMS heb ik echt nodig, minuten krijg ik niet op, maar 75 minuten is net te weinig. En helaas zit er niets tussen de 75 en de 175 minuten...

Maar goed mijn "eisen" staan vast:
  • HTC Desire HD
  • 1 jarig abonnement
  • Onbeperkt SMS
  • Onbeperkt Online
Liefst blijf ik bij KPN Hi aangezien ik het overzetten van een nummer niet je van het vind. Is namelijk al meerdere malen fout gegaan bij me.

Dan heb ik volgens mij twee opties:
Optie 1:
  • 12 maanden Hi 25 (170 minuten)
  • Onbeperkt sms
  • Onbeperkt online xtrasnel
Zou in totaal €36,15 per maand zijn en voor de Desire HD zou ik dan 350 euro moeten betalen.

Optie 2:s
[list]• 12 maanden is Hi Sim-Only (175 minuten) +
• Onbeperkt sms
• Onbeperkt online xtrasnel

Komt op totaal €28,40 per mand en moet ik de HD los kopen (maar dat kan dan bij de goedkoopste winkel).

Dus totaal scheelt het maar een paar tientjes. Al heeft optie 2 mijn voorkeur aangezien ik dan minder per maand betaal. In één keer een hoog bedrag uitgeven gaat makkelijker op één of andere manier. En los toestel heeft ten minste geen rare (in dit geval) KPN Hi-logo's en dergelijke. Al wet ik niet of die trend nog steeds in is.

Overige opties zouden kunnen zijn:
[list]• Mijn huidige abonnement verlengen en hopen dat ze er voor €3,75 onbeperkt online Xtrasnel op kunnen zetten. Dan hoef ik maar €21,70 per maand te betalen. Maar denk dat het niet kan aangezien het al een ouder abonnement is.
• Toch overstappen naar Vodafone. Ben ik voor Sim-only met dezelfde minuten, sms en online wel iets meer kwijt, namelijk €31,90. Maar dan heb ik wel 1 GB datalimiet en geen 750 MB van KPN Hi. Maar denk dat ik de 750 MB al niet redt. En dan speelt toch het hele punt van overstappen weer mee...

Lastig -O-

Of zie ik een mooie optie over het hoofd?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• FurY_84
[quote]FeaR1986 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:34:
...

• Toch overstappen naar Vodafone. Ben ik voor Sim-only met dezelfde minuten, sms en online wel iets meer kwijt, namelijk €31,90. Maar dan heb ik wel 1 GB datalimiet en geen 750 MB van KPN Hi. Maar denk dat ik de 750 MB al niet redt. En dan speelt toch het hele punt van overstappen weer mee...

Volgens mij is het bij Hi ook zo dat je 1GB datalimiet hebt, iig met extra snel online.. Of vergis ik me daar nu in? :?

• Tsurany
  • Niet online
1250MB en een FUP en geen datalimiet, kom je er overheen gaat je snelheid omlaag. De trage variant heeft 450MB FUP.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

FurY_84 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:52:
[...]
Volgens mij is het bij Hi ook zo dat je 1GB datalimiet hebt, iig met extra snel online.. Of vergis ik me daar nu in? :?
Dacht dat het bij KPN Hi 750 MB was en dat het internet ook in het algemeen een stuk langzamer is.
Kan het niet nakijken, want de site van KPN geeft een foutmelding als ik de informatie over "xtrasnel" opvraag.
Tsurany schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:55:
1250MB en een FUP en geen datalimiet, kom je er overheen gaat je snelheid omlaag. De trage variant heeft 450MB FUP.
Als dat zo is dan valt Vodafone sowieso af. Want dan is KPN dus dik 200 MB ruimer in hun datalimiet dan Vodafone. Maar het is toch wel waar dat Vodafone sneller internet heeft?

[ Voor 31% gewijzigd door FeaR op 29-09-2010 20:56 ]

• Tsurany
  • Niet online
Ja mwah... wat is sneller he? Vodafone gaat tot, dacht ik, 3.6Mbit, maar dat kan ook 7.2Mbit zijn. Maar dat is leuk theoretisch, heb je altijd genoeg bereik daarvoor? Heb je capaciteit op de mast voor zulke snelheden? Xtra snel is 1Mbit en dan is de vraag heb je met Vodafone vaak een hogere snelheid of is dat uitzonderlijk?

En een andere vraag, heb je meer dan 1Mbit nodig? Op een telefoon ben ik geneigd nee te zetten. 3 uur lang non-stop op die snelheid dan zit je al over je limiet heen. En wat doe je vaak op je telefoon? Internet? Dan is het meer dan genoeg! Applicaties downloaden? Dan haal je een megabyte in 8 seconden binnen, dan zijn 8MB applicaties ook in een minuutje binnen.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Daar heb je inderdaad een punt. Denk dat op den duur het datalimiet belangrijker gaat zijn dan de snelheid. En aangezien KPN toch al de voorkeur had dan is jouw post weer een extra punt voor de KPN.

Maar andere - hele theoretische - vraag: er is altijd de kans dat KPN de snelheden gaat verhogen of is dat niet mogelijk?

Zit nu dus alleen nog met wat te doen:
Sim-only en toestel los via welke winkel dan ook of iets duurder abonnement en toestel via de KPN nemen. Komt beiden op hetzelfde neer. Maar wat zou nou het voordeel zijn van een toestel bij de KPN nemen of via bijvoorbeeld Typhone.
Al kan ik ook via een The Phone House een abonnement afsluiten, dan kan ik nog twee weken ruilen mocht ik toch de Desire Z willen :P

• Tsurany
  • Niet online
Verhogen is inderdaad altijd mogelijk maar onwaarschijnlijk. Ik zit al een tijdje bij KPN en in november 2008 met internet op m'n Touch Pro, dat was 128Kbit en is voor mij nog steeds 128Kbit. Het is wel afgelopen lente verhoogt naar 384Kbit maar enkel voor nieuwe klanten, wil je dat als huidige klant moet je ze lastig vallen via de telefoon. En bovendien, Hi en KPN hebben geen problemen met klanten, staan bekend als vrij betrouwbaar netwerk, die hoeven het (helaas) niet van snelheid te hebben.

En Sim-only of toestel los kopen... ik ben nog nooit een combinatie tegen gekomen waar los kopen voordeliger was. Ik zou kijken waar je het abonnement dat je wilt kan krijgen voor de laagste prijs. Bij veel online boeren is het inderdaad iets goedkoper dan bij KPN of Hi en je contract ligt gewoon bij Hi/KPN, ze 'bemiddelen' enkel. Dat bemiddelen is niks anders dan groot inkopen waardoor ze kortingen kunnen krijgen. Ga ze gewoon allemaal af en kijk wie het goedkoopst is.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Tsurany schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:15:
Verhogen is inderdaad altijd mogelijk maar onwaarschijnlijk. Ik zit al een tijdje bij KPN en in november 2008 met internet op m'n Touch Pro, dat was 128Kbit en is voor mij nog steeds 128Kbit. Het is wel afgelopen lente verhoogt naar 384Kbit maar enkel voor nieuwe klanten, wil je dat als huidige klant moet je ze lastig vallen via de telefoon. En bovendien, Hi en KPN hebben geen problemen met klanten, staan bekend als vrij betrouwbaar netwerk, die hoeven het (helaas) niet van snelheid te hebben.
Laat je laatste punt van het goede netwerk nu één van de punten zijn waarom ik graag bij KPN/Hi wil blijven. Op het werk heeft iedereen Vodafone en dat ligt me er toch net iets te vaak uit naar mijn zin.
Plus dat Vodafone dus duurder is, minder datalimiet heeft en ik dan over moet stappen doen me toch voor 99% neigen naar KPN. Die ene procent is puur voor de snelheid, maar dat is niet zaligmakend zoals je dus al aangeeft. En thuis en op het werk zit ik toch op de WLAN en heb ik niets met KPN te doen.
En Sim-only of toestel los kopen... ik ben nog nooit een combinatie tegen gekomen waar los kopen voordeliger was. Ik zou kijken waar je het abonnement dat je wilt kan krijgen voor de laagste prijs. Bij veel online boeren is het inderdaad iets goedkoper dan bij KPN of Hi en je contract ligt gewoon bij Hi/KPN, ze 'bemiddelen' enkel. Dat bemiddelen is niks anders dan groot inkopen waardoor ze kortingen kunnen krijgen. Ga ze gewoon allemaal af en kijk wie het goedkoopst is.
Heb de beide opties even onder elkaar gezet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S9CIM3JNAsUM1an3idn9CNEn/full.jpg

De onderste scheelt toch een procent of 10 op het geheel, dus best wel een bedrag. Online afsluiten zit er niet meer in, want de acties met 3,75 euro voor Xtrasnel lopen maar tot en met morgen. Dus moet morgen de stad in om alles te regelen.

Alleen ga ik langs de KPN Hi of The Phone House. Denk toch de eerste aangezien die meteen in het systeem alles aan kunnen passen. Al heeft The Phone House dus wel de twee weken omruiltijd.

• Tsurany
  • Niet online
Tenzij de Phone House voordeliger is zou ik er niet langs gaan, Hi shop en dan heb je het zo geregeld.

Verwijderd

wat is het beste 1 jaar abonnement dat je kan nemen hier voor..?

• Tsurany
  • Niet online
Nou over de verschillen tussen de providers kan je meer dan genoeg vinden, dan ga je daarna prijzen vergelijken.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Tsurany schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:44:
Tenzij de Phone House voordeliger is zou ik er niet langs gaan, Hi shop en dan heb je het zo geregeld.
Er is nog één optie:
Ik kan voor €9,95 onbeperkt online op mijn huidige abonnement krijgen. Dan zit ik op €27,90 per maand. Maar dan zit ik maar 50 cent onder de eerste optie. Wat me dus totaal 6 euro zou schelen. En dan zou ik minder minuten hebben en volgens mij is het internet wat ik er op kan zetten geen Xtrasnel. Dus dan valt dat af.

Dan maar 36 euro per maand betalen en bij KPN Hi regelen, die 5 minuten minder per maand wegen niet op tegen de zeker 70 euro op het einde van het jaar. Ben ik binnen 10 minuten klaar als het goed is :)
En heb me genoeg verdiept om de Desire HD te willen, dus dat ruilen hoop ik toch niet nodig te hebben. Al heb ik wel 1,5 jaar op een Android met fysiek toetsenbord lopen wachten. Helaas dat de Desire Z dan toch minder is dan de HD en ik wel het topmodel wil hebben. En sms-en met touchscreen leer ik wel, moet geen probleem zijn op een 4.3" scherm :)

Tsurany, mag ik je heel hartelijk bedanken voor alle advies en feedback :>

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 29-09-2010 21:53 ]

• Soullancer
FeaR1986 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:42:

De onderste scheelt toch een procent of 10 op het geheel, dus best wel een bedrag. Online afsluiten zit er niet meer in, want de acties met 3,75 euro voor Xtrasnel lopen maar tot en met morgen. Dus moet morgen de stad in om alles te regelen.
Andere topic stond dat de actie verlengt werd in oktober? (bij verlengingstijd 4-2 maanden topic), was iemand die bij HI werkte,

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
zojuist een interessante aanbieding gevonden. HTC Desire 2 jaar T-Mobile Relax online 20 incl. gratis onbeperkt internet (extra snel) voor 16,95 p/mnd voor de gehele contractduur.
Ze adverteren met GRATIS INTERNET, 24 maanden korting !!!
HTC Desire aanbieding Ritel

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

StormingSoul schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:00:
[...]
Andere topic stond dat de actie verlengt werd in oktober? (bij verlengingstijd 4-2 maanden topic), was iemand die bij HI werkte,
In elk geval ben ik als ik morgenavond ga dan nog altijd op tijd :)
masvma schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:07:
zojuist een interessante aanbieding gevonden. HTC Desire 2 jaar T-Mobile Relax online 20 incl. gratis onbeperkt internet (extra snel) voor 16,95 p/mnd voor de gehele contractduur.
Dat is de "gewone" Desire, dit topic gaat over de nieuwe Desire HD ;)

• Tsurany
  • Niet online
FeaR1986 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:52:
[...]
Er is nog één optie:
Ik kan voor €9,95 onbeperkt online op mijn huidige abonnement krijgen. Dan zit ik op €27,90 per maand. Maar dan zit ik maar 50 cent onder de eerste optie. Wat me dus totaal 6 euro zou schelen. En dan zou ik minder minuten hebben en volgens mij is het internet wat ik er op kan zetten geen Xtrasnel. Dus dan valt dat af.
Je kan er wel Xtrasnel opzetten, maar dan voor 14,95 per maand. Dat is dus een vrij dure optie en zou dan veel duurder zijn uiteindelijk.
Dan maar 36 euro per maand betalen en bij KPN Hi regelen, die 5 minuten minder per maand wegen niet op tegen de zeker 70 euro op het einde van het jaar. Ben ik binnen 10 minuten klaar als het goed is :)
En heb me genoeg verdiept om de Desire HD te willen, dus dat ruilen hoop ik toch niet nodig te hebben. Al heb ik wel 1,5 jaar op een Android met fysiek toetsenbord lopen wachten. Helaas dat de Desire Z dan toch minder is dan de HD en ik wel het topmodel wil hebben. En sms-en met touchscreen leer ik wel, moet geen probleem zijn op een 4.3" scherm :)
Geloof me, dat is geen enkel probleem. Ik heb een oude Touch Pro met fysiek toetsenbord en (dacht ik) 2,6" scherm, daar kan ik zelfs op het virtuele toetsenbord op acceptabel tempo typen, dan moet dat op 4,3" zeker gaan. Toetsen zijn dan groter dan op mijn fysieke toetsenbord :P
Tsurany, mag ik je heel hartelijk bedanken voor alle advies en feedback :>
No problemo.
StormingSoul schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:00:
[...]
Als je zeker weet wat je wilt zou ik t risico niet nemen, het is namelijk niet 100% zeker en Hi verandert wel vaker van mening. Ik zou op safe spelen. If only I could zelf verlengen nu, maar 9 november pas :(

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 29-09-2010 22:11 ]

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:50
masvma schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:07:
Dat is de Desire, niet de Desire HD. ;)

Edit: te laat.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Tsurany schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:09:
[...]
Je kan er wel Xtrasnel opzetten, maar dan voor 14,95 per maand. Dat is dus een vrij dure optie en zou dan veel duurder zijn uiteindelijk.
Dat gaat hem niet worden inderdaad. Gewoon nieuw abonnement, heb ik nog meer belminuten ook :)
Geloof me, dat is geen enkel probleem. Ik heb een oude Touch Pro met fysiek toetsenbord en (dacht ik) 2,6" scherm, daar kan ik zelfs op het virtuele toetsenbord op acceptabel tempo typen, dan moet dat op 4,3" zeker gaan. Toetsen zijn dan groter dan op mijn fysieke toetsenbord :P
Voordeel van fysiek is natuurlijk wel dat je altijd heel je scherm hebt voor het beeld zelf. Dus nooit iets van een softwarematig toetsenbord of wat dan ook wat in de weg zit. Maar aan de andere kant heb je dan het voordeel van de 4.3" weer. Als de Z gewoon dezelfde hardware had gehad als de HD dan was ik wellicht voor de Z gegaan, maar de HD heeft me te veel voordelen ten opzichte van de Z.
Als je zeker weet wat je wilt zou ik t risico niet nemen, het is namelijk niet 100% zeker en Hi verandert wel vaker van mening. Ik zou op safe spelen. If only I could zelf verlengen nu, maar 9 november pas :(
Morgenavond sta ik bij de KPN Hi.
Kan mijn huidige abonnement per maand opzeggen aangezien ik al over het jaar van de originele duur heen ben. Aangezien het morgen de 30e is zal het wel net te laat zijn. Maar goed, dan betaal ik maar één maandje wat meer. Voordeel van een SIM-only is dat je dan niet extreem veel betaald.

• Soullancer
Tsurany schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:09:
[...]

Ik had meer de hoop zoals de winkel medewerker zei, als de telefoon uit is wil de prijs nogal eens verschillen met advies waarde waardoor je toestel gratis kan krijgen.

Nu moet ik 80 euro bijbetalen, terwijl bij vodafone of als nieuwe klant bij hi toestel gratis is :F
Dus dan moet ik morgen gaan bellen en proberen op een of andere manier te vragen of het toestel gratis word als ik verleng ;w
FeaR1986 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:26:

Morgenavond sta ik bij de KPN Hi.
Kan mijn huidige abonnement per maand opzeggen aangezien ik al over het jaar van de originele duur heen ben. Aangezien het morgen de 30e is zal het wel net te laat zijn. Maar goed, dan betaal ik maar één maandje wat meer. Voordeel van een SIM-only is dat je dan niet extreem veel betaald.
..Hier snap ik even iets niet :o
Ik heb ook sim only bij HI? Jij zegt morgen je sim only op? En meld je als nieuwe klant aan met toestel voor 0 euro voordeel bij HI met xtra snel etc?? Aangezien je moet bijbetalen als je abbo verlengt voor de HD? :o
(Sim only duurt 30 dagen voordat het opgezegt is of de volgende kalendermaanddag?)

[ Voor 34% gewijzigd door Soullancer op 29-09-2010 22:30 ]

• Tsurany
  • Niet online
StormingSoul schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:27:
..Hier snap ik even iets niet :o
Ik heb ook sim only bij HI? Jij zegt morgen je sim only op? En meld je als nieuwe klant aan met toestel voor 0 euro voordeel bij HI met xtra snel etc?? Aangezien je moet bijbetalen als je abbo verlengt voor de HD? :o
(Sim only duurt 30 dagen voordat het opgezegt is of de volgende kalendermaanddag?)
Dat bijbetalen is zwaar gelul, beetje flink kletsen en je krijgt zo dezelfde aanbieding als een nieuwe klant. En anders telefonisch regelen, die zijn vaak stuk begripvoller.
FeaR1986 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:26:
Voordeel van fysiek is natuurlijk wel dat je altijd heel je scherm hebt voor het beeld zelf. Dus nooit iets van een softwarematig toetsenbord of wat dan ook wat in de weg zit. Maar aan de andere kant heb je dan het voordeel van de 4.3" weer. Als de Z gewoon dezelfde hardware had gehad als de HD dan was ik wellicht voor de Z gegaan, maar de HD heeft me te veel voordelen ten opzichte van de Z.
Dat en hoe vaak moet je iets terug lezen als je aan het typen bent?

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:19
Net de DHD via Telfort webshop besteld, icm Telfort 200 + Surf en Mail Unlimited en 25 sms per maand.
Heb wel 129 euries voor het toestel moeten bijlappen.
Ook via Typhone een aanbod gekregen: zelfde abo moest ik slechts 280 euries bijleggen!!!!!
Kan je hem beter los kopen, ben je goedkoper uit.

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Zo, net even op de valreep de Desire HD icm 2-jarig Vodafone 350 voor 37,50 p/m besteld bij gsmwijzer.nl
Toch mooi E 8,50 korting, en dat 2 jaar :)

offtopic:
Inmiddels ook een 16GB microSDHC kaartje besteld voor de extra opslag.
Tip, bij Informatique hebben ze een aanbieding : Dane-Elec 16GB microSDHC voor 27 euro.
Kaartje is Class2 , maar komt meer in de buurt van Class4

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Junkyxl schreef op donderdag 30 september 2010 @ 02:20:
Net de DHD via Telfort webshop besteld, icm Telfort 200 + Surf en Mail Unlimited en 25 sms per maand.
Heb wel 129 euries voor het toestel moeten bijlappen.
Ook via Typhone een aanbod gekregen: zelfde abo moest ik slechts 280 euries bijleggen!!!!!
Kan je hem beter los kopen, ben je goedkoper uit.
Telfort is als enige via hun eigen site vaak goedkoper dan via 3e aanbieders. Ik heb mijn telefoons ook altijd via hun site gekocht.

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:19
Dat blijkt wel.
Ook als nieuwe klant scheelt het behoorlijk wat centjes.
Dan moet je 149 Euro voor het toestel bijbetalen en niet de aansluitkosten vergeten (24,95).
Maar dan nog scheelt het een hoop.

Verwijderd

Hee allemaal! Ik heb me net geregistreerd. Ik ben namelijk na een lange zoektocht uitgekomen bij de HTC Desire HD. Wat een toptoestel. Maar dat even terzijde, waar het mij om gaat is het volgende.

Ik zit momenteel bij Vodafone (21.50 per maand, 225 minuten en 1000 smsjes). Echter heb ik de pech dat ik in een soort "slecht-bereik-omgeving" zit. Heel frustrerend. Dus ik wil graag van provider veranderen.

Nu zag ik dat T-mobile verreweg de beste 3G dekking van Nederland heeft.
http://www.t-mobile.nl/za...rmatie/dekkingskaart.aspx

Hi heeft sowieso ook slecht bereik, want mijn huisgenoten hebben ook dramatisch tot geen bereik.

Dus Vodafone, Hi en KPN vallen af vanwege hun slechte bereik (in Delft tanthof).

Blijft over T-mobile. Echter blijkt dit veruit de duurste provider te zijn. Bijna overal moet je bijbetalen. Zo zag ik op hi.nl een aanbieding met studentenkorting voor 31 euro p.m. incl exxtra snel internet, 300 minuten en 600 smsjes.

Hoe kan het nou dat T-mobile nergens bijna gratis internet aanbiedt? Ik kan nergens een goede T-mobile aanbieding vinden.

Mijn eisen zijn:

Desire HD
(liefst snel) "onbeperkt" internet
200 minuten
EN 400 smsjes
T-mobile

Dit moet toch voor 30-35 euro per maand te doen zijn bij T-mobile? Of ben ik nou gek?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:16:
Laat je niet door die site voor de gek houden, probeer eerst eens met een prepaid of T-mobile daadwerkelijk goede dekking heeft. Volgens die kaart heb ik ook goede dekking, maar begin dit jaar heb ik toch echt vervroegd op mogen zeggen ivm dekkingsklachten. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Tsurany
  • Niet online
Met KPN altijd verbinding terwijl sommige T-Mobile users soms gewoon niet kunnen bellen of gebeld worden, dus zou het niet heel erg vertrouwen.

• FurY_84
Volgens mij geldt die dekkingskaart alleen als je boven op het dak van je huis staat en 8-jes draait met je telefoon in de lucht. Ik heb met Hi (KPN) nog nooit problemen gehad... Maar goed, nu weet ik niet in wat voor dekkingloos gebied je bivakkeert ;)

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

StormingSoul schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:27:
[...]..Hier snap ik even iets niet :o
Ik volg je even niet?
Moet ik meer korting kunnen krijgen omdat ik al klant ben of doel je ergens anders op?
FurY_84 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:48:
Volgens mij geldt die dekkingskaart alleen als je boven op het dak van je huis staat en 8-jes draait met je telefoon in de lucht. Ik heb met Hi (KPN) nog nooit problemen gehad... Maar goed, nu weet ik niet in wat voor dekkingloos gebied je bivakkeert ;)
Idem hier met Hi. Woon in Zaltbommel, een stad die nog in de top 10 heeft gestaan van plaatsen met slecht bereik. Maar met Hi geen problemen gehad :)

[ Voor 35% gewijzigd door FeaR op 30-09-2010 11:55 ]

• BartOtten
Heb zojuist een persoonlijke excelsheet gemaakt voor mijn onderhandelingen met Hi later vandaag. Spannennnnnddd welke deal ik eruit kan slepen :) Vodafone blijft namelijk ook nog steeds erg interessant dus een overstap is nog niet uitgesloten.

Verwijderd

Ik staar mij echt niet blind op die dekkingskaarten. Het gaat mij meer om de ervaring die ik heb opgedaan.

1 huisgenoot heeft T-mobile => altijd maximaal bereik
2 huisgenoten hebben Hi ==> zelden tot nooit bereik
Ikzelf heb Vodafone ==> Zelden tot nooit bereik.

Dan moet je toch wel voor T-mobile gaan? Of kan het ook nog aan de toestellen liggen?

Degene met Hi hebben ook allebei een samsung. Toen een van de twee laatst even een leentoestel kreeg, een nokia, had hij opeens wel gewoon bereik.

Ik bivakkeer trouwens in een woonwijk in Delft. Helaas is er net in mijn straat een soort gebied waar de dekking slecht is. Op de kaart van Vodafone is mijn hele wijk groen (binnenhuis goed bereik) Net waar ik woon is het oranje (goed bereik buitenshuis). Dus dat is gewoon NET jammer...

ik moet wel naar T-mobile. hopen dat ze snel met een goede aanbieding komen, want ik ga echt niet 10 euro of meer betalen voor internet!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:16:
Het is echt de alleerste keer dat ik iemand zie zeggen dat T-Mobile de beste dekking heeft. Mijn ervaring van mensen die T-Mobile hebben is dat ze vaak klagen over het slechte bereik. Volgens mij hebben juist Vodafone en KPN het beste 3G bereik, en Vodafone dan weer de snelste dataverbinding. Volgens mij kun je wel ergens een onafhankelijk onderzoek vinden hierover.

Ik zou als ik jou was de sim kaartjes eens verwisselen in elkaars telefoon en dan kijken of T-Mobile nog steeds het beste is.

• Kameelig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 12:51
Net maar weer eens een Vodafone winkel ingelopen. Daar wist een medewerker mij te vertellen dat de telefoon 2 weken was uitgesteld. Hij zou tussen de 4 en 8 oktober binnen moeten komen. Dus wordt gewoon 18 oktober ongeveer reken ik dan uit.

Het andere nieuws dat hij me vertelde was dat er tussen 4 en 8 oktober een campagne wordt gestart om de D-HD aan te prijzen. Wellicht dat dat filmpje dat hier ook ergens staat dan toch klopt........?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:30:
Ik staar mij echt niet blind op die dekkingskaarten. Het gaat mij meer om de ervaring die ik heb opgedaan.

1 huisgenoot heeft T-mobile => altijd maximaal bereik
2 huisgenoten hebben Hi ==> zelden tot nooit bereik
Ikzelf heb Vodafone ==> Zelden tot nooit bereik.

Dan moet je toch wel voor T-mobile gaan?
Ja, als dat op jouw specifieke plek zo is, dan lijkt dat daar wel op. Maar dan snap ik niet waarom je aan ons gaat vragen of T-mobile de beste is, omdat hun dekkingsgraad in het algemeen zo goed is...
Of kan het ook nog aan de toestellen liggen?

Degene met Hi hebben ook allebei een samsung. Toen een van de twee laatst even een leentoestel kreeg, een nokia, had hij opeens wel gewoon bereik.
Natuurlijk kan dat aan het toestel liggen. Het lijkt er wel op. Misschien moet je dat eens testen. Dan weet je het zeker.

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 16:52

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

JvS schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:41:
[...]
Natuurlijk kan dat aan het toestel liggen. Het lijkt er wel op. Misschien moet je dat eens testen. Dan weet je het zeker.
Ligt zeker aan het toestel. Zit hier met een collega. Beiden met Hi abo. Hij met een samsung en weinig tot geen bereik. Ik met een Nokia en bijna volle ontvangst.

Nu maar hopen dat de DHD wat betreft ontvangst vergelijkbaar is met Nokia.

[ Voor 8% gewijzigd door L_Jinx op 30-09-2010 13:48 ]

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Heeft iemand ooit gehoord dat het mogelijk is om korting te krijgen op je abo als je gewoon volle pond betaalt voor een toestel? (is namelijk handig voor mn flexpakket > met de fiscus verrekenen)

Dat is zeker alleen mogelijk als sim-only?

Misschien is er een constructie dat je je abonnement zeg maar van te voren in 1x al betaalt, maar dat het op rekening komt van de telefoon zeg maar. Wat je over je abo heen gaat moet je dan natuurlijk wel bijbetalen per maand.

Het zal wel niet, maar onder het mom van "niet geschoten is altijd rukken.."

• Moizy
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02 14:02
Belnu heeft de leverdatum aangepast van 18-10 naar 07-10 dat zou betekenen dat de Desire HD volgende week donderdag al op de deurmat zou moeten kunnen liggen!

Eerst maar eens afwachten of typhone zijn leverdatum van morgen kan waarmaken.

• BartOtten
Ik ben rond. Hi35 (300/600) + Extra Snel Internet voor gemiddeld 31 euro per maand. Het toestel komt op de 18e aan bij Hi en zal dus rond de 21e bij de klanten geleverd worden.

• Jedi_Pimp
Een vriend van mij liep vanmiddag een lokale Vodafone shop (Bussum) binnen. De verkoper wist hem te vertellen dat ze de factsheet vandaag binnen hadden gekregen en dat ze de telefoon "een dezer dagen" binnen kan komen (~ruim een week dus).

Over abonnementen was bij hem nog niet veel bekend.

Pagina: 1 ... 3 ... 58 Laatste