Tsja het is wel een hele rit naar een nieuw gsmmetje he? Soms is de zoektocht een groter plezier als het bezit maar dat is nu niet het geval hoop ik.
Ben zelf al lang bij T-mobile en wou ook verlengen maar toen ik mijn Iphone 4 wilde bestellen met relax online 35 en web en walk plus voor ca 34 euro en de Iphone 4 gratis had ik dus een week te lang gewacht.
Het potje met korting was op werd mij gezegd.... ik zei toen dat ze een oude klant toch wel konden matsen... niet dus. Nu moet je dus 15 euro voor het internet betalen.... not!
Dus dan maar verder kijken eerst de Galaxy 16 GB bij Vodafone en nu dus de Desire HD.
Heb mijn vader al aan een gewone Desire geholpen en die moet je als gadget liefhebber dus ff overtreffen dus de Desire HD wordt t de Z heeft t net niet en ik weet dat een toetsenbord op t scherm ook goed gaat.
Weet iemand trouwens of je ook DivX erop kunt afspelen?
Maar ik neig ook naar het voda 275 web abo voor 30 pm of Hi met 35online met snel internet maar toch wat langzamer.
Telfort valt af voor mij en T-mobile kan de boot in ondanks enkele voordelen.
En ik denk dat Vodafone de winnaar word, is toch de beste combi en de FUP mag je wel een keer overschrijden maar niet elke keer. En 1 GB is best veel lijkt me, gewoon niet downloaden en op school of je werk niet teveel youtuben dan komt het wel goed.
En wat de rest waarde is ... kijk maar wat een HD2 nu doet na 2 jaar lijkt me 200 ofzo in goede staat, daarom maar een Zagg shield kopen lijkt me voor de eventuele verkoop ...
[
Voor 6% gewijzigd door
flkrt op 23-09-2010 21:57
]