• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Heeft er iemand contact gehad met T-mobile over Desire HD? Ik heb ze zojuist gebeld, maar die telefonist wist mij weinig te vertellen. Moest eerst heel lang zoeken in het systeem en kwam daarna met het antwoord dat ie het niet wist. Toen ik vertelde dat 2call.nl al abbo's verkocht van T-mobile met die telefoon zei de beste man: "oh dan zullen we hem vast wel hebben!"

Iemand een concreter antwoord?

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

heb gister met KPN gebeld voor verlenging met natuurlijk de HTC Desire HD...zij hadden hem nog niet maar vond het zeker raar dat Hi hem wel al kon aangeven

Hij zei dat hij er dan zeker voor kan zorgen dat KPN ze ook tegelijkertijd krijgt! dat is mooi!

vrijdag belt ie mij terug met een mooie aanbieding volgens hem! _/-\o_

ben erg benieuwd!

...tot nader bericht...

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:46
Leviathan23 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:55:
Hij zei dat hij er dan zeker voor kan zorgen dat KPN ze ook tegelijkertijd krijgt!
Dan zal ik als andere telefonist er even voor zorgen dat de zon morgen op komt :+

[ Voor 5% gewijzigd door BartOtten op 22-09-2010 17:08 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Wat ik zelf begrepen hebt komt de Desire HD op 8 oktober en de Desire Z op 18/22 oktober..

Cogitationis poenam nemo patitur

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Op Belnu.nl is hij ook te koop bij onder andere Vodafone. Ik koop hem echter liever rechtstreeks bij Vodafone. Jammergenoeg is hij daar nog steeds op de site niet te vinden.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Bullet NL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:29:
Wat ik zelf begrepen hebt komt de Desire HD op 8 oktober en de Desire Z op 18/22 oktober..
Hi zal hem vanaf de 18e leveren, Telfort vanaf de 19e geloof ik.

Verwijderd

Ik koop m graag via een externe site, geen simlocks/branded taferelen. Nu loopt 21 december 2010 mijn huidige 2 jarige 22,50 + 9.50 Vodafone abo af. Ik heb nu een dik 1,5 jaar een HTC HD. Ik wil graag de Desire HD. Ik heb net gebeld met VF en ze vertelde mij dat een verlenging via een externe site per direct in zou gaan, dus dan zou mijn originele contractduur 2 jaar + een grove 3 maanden worden. Opzich geen probleem, want ik betaal nu een kleine 40 euro toaal, en met het nieuwe abo 25 euro. Ik geef de voorkeur aan een VF bel/sms/web 200 abo aangezien ik vaak minuten en smsjes over heb. Ik kom het volgende tegen:

belnu: 24 x 25 euro = 600 en toestelprijs 119 = 719 euro
2call: 24 x 25 = 600 euro en toestelprijs 94 = 694 euro
gsmwijzer: 24 x 25 = 600 en toestelprijs 114 = 714 euro
caste-e: 24 x 25 = 600 en toestelprijs = 67 = 667 euro

Vanwaar deze verschillen? En heeft misschien iemand een betere aanbieding voor ik op akkoord klik ergens? :P

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Ik heb inmiddels de knoop doorgehakt.
Ik twijfelde al heel lang tussen de desire en iphone 4, vervolgens werd het de desire hd vs iphone 4.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de desire hd met als simpele reden het is goedkoper.
Ik heb een aanbieding gekregen om mijn sim-only abbo te verlengen.

Telfort 12mnd
300 Belminuten
100 sms
surf & mail

de 1ste half jr voor €161,40
de 2de half jr voor €281,40
totale kosten 1jr €442,80

Er komt nog 29 euro telefoon kosten bij maar die ga ik er natuurlijk vanaf lullen met een beetje bluffen.

Het zijn de nieuwe voorwaarden waar ik niet zo zot op ben.
Bij Telfort is er geen starttarief, alles wordt in hele minuten naar boven afgerond.
Zo kan je wel heel snel door 300 belminuten heengaan. Straks ben ik zoveel extra geld kwijt dat ik netzo goed voor een duurdere iphone abo kon gaan.

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 09:16
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:46:
Ik koop m graag via een externe site, geen simlocks/branded taferelen. Nu loopt 21 december 2010 mijn huidige 2 jarige 22,50 + 9.50 Vodafone abo af. Ik heb nu een dik 1,5 jaar een HTC HD. Ik wil graag de Desire HD. Ik heb net gebeld met VF en ze vertelde mij dat een verlenging via een externe site per direct in zou gaan, dus dan zou mijn originele contractduur 2 jaar + een grove 3 maanden worden. Opzich geen probleem, want ik betaal nu een kleine 40 euro toaal, en met het nieuwe abo 25 euro. Ik geef de voorkeur aan een VF bel/sms/web 200 abo aangezien ik vaak minuten en smsjes over heb. Ik kom het volgende tegen:

belnu: 24 x 25 euro = 600 en toestelprijs 119 = 719 euro
2call: 24 x 25 = 600 euro en toestelprijs 94 = 694 euro
gsmwijzer: 24 x 25 = 600 en toestelprijs 114 = 714 euro
caste-e: 24 x 25 = 600 en toestelprijs = 67 = 667 euro

Vanwaar deze verschillen? En heeft misschien iemand een betere aanbieding voor ik op akkoord klik ergens? :P
Is dit wat?
Winkel/site:
Studentenmobiel.nl
Bijbetalen:
49,- + 24,95 aansluit kosten = 73,95
Maandelijkse kosten:
25,- * 24 = 600
Type Abo:
Vodafone Bel sms web 200
Totale kosten:
600 + 73.95 = 673,95
http://www.studentmobiel....re-hd/796#bestelformulier
Als je een verlening doet bij vodafone is dat vaak duurder..

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Vendrom schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:30:
even gebeld met de Telfort desk, ze zegt dat het eraan ligt dat is 'pas' 4 jaar bij telfort zit.
@BabyXL of JVS hoelang zijn jullie klant bij telfort? dat prijsverschil is toch aanzienlijk.
In een vaag verleden Hi gehad.. Daarna over gegaan naar O2 (net zoals JVS al zei, een foon gekocht in een melkpak :P).

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over telfort, ze doen er niet minder om dan andere telcoms. Except the price :P

cybergamers.nl

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

JvS schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:31:

12 maanden Telfort 200 + internet = 6 x €15 + 6 x €30 + € 60 (voor het toestel) = € 330,-
Zo! Die is besteld :) :)

330 euro in totaal, ik vind het echt zó belachelijk goedkoop dat ik ging twijfelen :P. Eigenlijk wilde ik een abonnement waarbij je zo weinig mogelijk betaalt voor internet en belminuten zijn meegenomen (Sim Only desnoods), maar in totaal was dit verreweg het goedkoopst!

Ben benieuwd. Op de Telfort website staat dat leverbaar wordt in de week van 19-10 geleverd wordt. Komt goed uit, want mijn E71 is helaas komen te overlijden (wat erg kut is, want die wilde ik zakelijk gaan gebruiken ;().

[ Voor 4% gewijzigd door JvS op 23-09-2010 07:59 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• ZeroGi
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 19:54
babyxl schreef op donderdag 23 september 2010 @ 06:13:
[...]

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over telfort, ze doen er niet minder om dan andere telcoms. Except the price :P
Ik heb nu ook Telfort, en het is wel heel erg antiek dat je je resterende belminuten niet kunt checken.
Waarschijnlijk kunnen ze daarom de prijs ook zo laag houden.

En het internet op mijn Omnia is ook zoooo traag ...
Kortom na 6 jaar Telfort ben ik blij dat ik kan overstappen op Vodafone.

Pacta sunt servanda

Verwijderd

Twixell schreef op donderdag 23 september 2010 @ 01:00:
[...]

Is dit wat?
Winkel/site:
Studentenmobiel.nl
Bijbetalen:
49,- + 24,95 aansluit kosten = 73,95
Maandelijkse kosten:
25,- * 24 = 600
Type Abo:
Vodafone Bel sms web 200
Totale kosten:
600 + 73.95 = 673,95
http://www.studentmobiel....re-hd/796#bestelformulier
Als je een verlening doet bij vodafone is dat vaak duurder..
Mijn -enige- optie is om te verlengen, en dan kom je hier ook uit op 600+114=714 :/

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

JvS schreef op donderdag 23 september 2010 @ 07:54:
[...]
Zo! Die is besteld :) :)

330 euro in totaal, ik vind het echt zó belachelijk goedkoop dat ik ging twijfelen :P. Eigenlijk wilde ik een abonnement waarbij je zo weinig mogelijk betaalt voor internet en belminuten zijn meegenomen (Sim Only desnoods), maar in totaal was dit verreweg het goedkoopst!

Ben benieuwd. Op de Telfort website staat dat leverbaar wordt in de week van 19-10 geleverd wordt. Komt goed uit, want mijn E71 is helaas komen te overlijden (wat erg kut is, want die wilde ik zakelijk gaan gebruiken ;().
Weet je zeker dat dit goed gaat. Bij Telfort gaat het bedrag niet mee nadat je van 24 naar 12 maanden gaat. schuif even met het balkje en het bedrag gaat weer naar 250 euro bij betalen. Maar als hij de cijfers uit het menuutje mee neemt. Sja dan heb je een bug bij Telfort gevonden waarmee je een dikke deal kan doen. Zeg maar een soort fout op de site van Whekamp is 42" plasma voor 299 :)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, het is door meerdere mensen gezien en in dit topic lees je ook dat dit blijkbaar voor mensen met een 'hoge klantwaarde' geldt bij verlenging. Ik ben echt al heel lang klant en door wat onhandig minutenbeleid zijn mijn telefoonrekeningen het laatste half jaar gemiddeld 55 euro. Ik denk dat ik daar klantwaarde mee opgebouwd heb.

• MorgothG

MorgothG

deftones

JvS schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:40:
Nee, het is door meerdere mensen gezien en in dit topic lees je ook dat dit blijkbaar voor mensen met een 'hoge klantwaarde' geldt bij verlenging. Ik ben echt al heel lang klant en door wat onhandig minutenbeleid zijn mijn telefoonrekeningen het laatste half jaar gemiddeld 55 euro. Ik denk dat ik daar klantwaarde mee opgebouwd heb.
Oke, ik overweeg nu serieus ook Telfort. T-mobile zet je juist in de kou bij verlenging. Nou ja ik weet het nog niet helemaal. Ik kijk nog even rond ik mag over een maand naar een andere provider (of nu binnen T-mobile blijven). Laat de HD nu net eind oktober komen. dus ik heb tijd.

• BartOtten
Telfort heeft wel heel heel heel erg traag internet :S

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Misschien handige info. Ik werk bij een grote telecom provider en ik heb deze week te horen gekregen dat dit toestel in week 41 zal gelaunched worden. Dus in de week van 11 oktober.

Wou dit jullie even melden ;)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

BartOtten schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:43:
Telfort heeft wel heel heel heel erg traag internet :S
Het is niet de allersnelste aanbieder. Maar ik vind 768kbps snel genoeg om te surfen, te mailen, te google mappen en om radio te luisteren. Ik zou dat niet heel heel heel traag willen noemen.

Kan me voorstellen dat je, wanneer je een high end telefoon neemt, je ook high-end internet wil. Ik ben dit gewoon eens pragmatisch gaan bekijken en op een telefoon vond ik max 360-380KB/sec niet heel veel meerwaarde bovn 75KB/sec hebben. Alleen voor youtuben en dergelijke maakt het echt verschil.

[ Voor 28% gewijzigd door JvS op 23-09-2010 12:05 ]

• BartOtten
Mijn voornaamste vraag: Merk je vertraging in de Sense interface bij een langzamere internetverbinding? Het toestel moet wel Facebook-profile pics etc ophalen.

• MorgothG

MorgothG

deftones

Sja ik heb nu T-mobile en in het gat Lisse maar af en toe 3G. en vaak alleen GPRS. Dus voor mij is bijna alles een stap vooruit :)

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
JackPoint schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:18:
[...]

Hi vertelde bij mij ook 18 oktober, maar op http://www.smartphoneshop...107574/htc-desire-hd.html staat 8 oktober :(
Ik hoop dat Hi het mis heeft :)
Kan je bijna zeker zeggen dat dat niet zo is. (nu komt er natuurlijk iets over een bron etc.. Iemand bij KPN heeft dat bevestigd en nee geen telefoniste...) Zeker op 'externe' sites willen ze mensen nog al eens lokken met 'snellere' levertijden, maar vaak scheelt dat uiteindelijk niets (of heel weinig). Hi wordt gewoon 18 oktober! :)

• BartOtten
Heeft iemand enig idee voor hoeveel je een Desire HD na 1 jaar (normaal gebruik, netjes in een sleeve) zou kunnen verkopen?

• Bullet NL
BartOtten schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:32:
Heeft iemand enig idee voor hoeveel je een Desire HD na 1 jaar (normaal gebruik, netjes in een sleeve) zou kunnen verkopen?
Ik denk dat iemand je er vast wel 50 euro voor wil bieden.....

Heb net even in mijn glazenbol gekeken.....

• BartOtten
@Bullet: Constructief bezig kerel.

Ik denk dat er vast wel mensen hier lezen die meer ervaring hebben met de waardebepaling van tweedehands mobieltjes.

• Bullet NL
BartOtten schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:37:

Ik denk dat er vast wel mensen hier lezen die meer ervaring hebben met de waardebepaling van tweedehands mobieltjes.
Denk je nu echt dat iemand al een prijs kan geven? De markt prijs van het toestel is nog niet eens bekend, natuurlijk zijn er hier en daar wat prijsjes te vinden, echter staat dit er helemaal los van

Kijk bijvoorbeeld naar een 2e hands Desire, reken dit om naar een jaar en doe er wat exta's bij van wege de hogere advies prijs.

Een dergelijke vraag zou bij auto's heel reeel zijn, elke lease maatschapije neemd een dergelijke component (restwaarde bepaling) mee in de hoogt van de leaseprijs. Maar bij telefoons voordat ze überhaupt op de markt zijn?? straks blijkt er een bug in te zitten, waardoor niemand een dergelijk toestel nog wil hebben....

Maar goed, gezien je toch een bedrag wil horen jaar 1 jaar.... denk aan iets tussen de 200 en 350 euro. Waarbij de prijs helemaal afhankelijk is van de staat van het toestel.... een slecht onderhouden toestel kan dus ook 75 euro opbrengen...

Of te wel.. de 2e hands prijs wordt grotendeels bepaald door de vraag en het aanbod.... Daar is vooraf heel moeilijk iets over te zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 23-09-2010 13:09 ]

• Twixell
BartOtten schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:37:

Ik heb een HTC Touch Diamond na een jaar net gebruik voor ongeveer 150 verkocht.. maar dat toestel was geen 500 euro bij aankoop, dus wie weet krijg je er meer voor. vaak ligt het er aan wat de gebruiker je bied en voor hoeveel hij nieuw te krijgen is maar ik denk dat je 200 wel moet lukken

• BartOtten
Dat dacht/denk ik echt ja. En volgens mij post je vervolgens een vrij constructief verhaal over welke factoren er meespelen. En vooral het gedeelte over een 'bug' is interessant. Als het imago van de DHD een deuk oploopt dan zou de waarde nihil kunnen worden :( Ik neem dit meer in mijn afweging tussen een 1 en een 2-jarig abonnement

• Bullet NL
Twixell schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:08:
[...]

Ik heb een HTC Touch Diamond na een jaar net gebruik voor ongeveer 150 verkocht.. maar dat toestel was geen 500 euro bij aankoop, dus wie weet krijg je er meer voor. vaak ligt het er aan wat de gebruiker je bied en voor hoeveel hij nieuw te krijgen is maar ik denk dat je 200 wel moet lukken
Dat jij nu 150 hebt kunnen vrangen wil niet zeggen dat dit met een Desire HD ook het geval is.... misschien is de vraag wel veel groter dan het aanbod..... of juist anders om, waardoor je bijna geld toe moet geven om er vanaf te komen.
Er zijn gewoon vooraf geen prijsgaranties wat een toestel 2e hands op zou kunnen brengen.

• Bullet NL
BartOtten schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:11:
Dat dacht/denk ik echt ja. En volgens mij post je vervolgens een vrij constructief verhaal over welke factoren er meespelen. En vooral het gedeelte over een 'bug' is interessant. Als het imago van de DHD een deuk oploopt dan zou de waarde nihil kunnen worden :( Ik neem dit meer in mijn afweging tussen een 1 en een 2-jarig abonnement
Euhh., een soort gelijke imagodeuk hebben we o.a. kunnen zien met de Experia X1 van Sony-Ericsson.
Terwijl dit ten tijde de van introductie een hi-end toestel was...

Vanwaar deze vraag eigenlijk? je koopt een duurder toestel dan dat je eigenlijk zou willen om het vervolgens met een jaar weer voor een redelijke prijs te verkopen??

Dan zou je net zo goed aandelen op de beurs in Amsterdam kunnen kopen, die bieden net zoveel zekerheid, ondanks een histories rendement...

• BartOtten
@Bullet: Die Xperia X1 heb ik nu dus. Na 1,5 jaar begon die steeds verder uit elkaar te vallen dus ben ik wat huiverig geworden van 2-jaars abbo's.

En over dat tweede heb je gelijk. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk info te verzamelen om mijn kansen te kunnen schatten. Dat dit alles een wassen neus is, is mij bekend.

• Bullet NL
BartOtten schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:23:
@Bullet: Die Xperia X1 heb ik nu dus. Na 1,5 jaar begon die steeds verder uit elkaar te vallen dus ben ik wat huiverig geworden van 2-jaars abbo's.

En over dat tweede heb je gelijk. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk info te verzamelen om mijn kansen te kunnen schatten. Dat dit alles een wassen neus is, is mij bekend.
Tja, voor een 1 jaar abbo betaal je meer aan je toestel, je hebt alleen gewoon standaard fabrieksgarantie. Bij twee jaar wordt dit een ander verhaal.

Alle merken en modelen hebben hun problemen, de Desire HD zal daar niet anders in zijn. De kans dat jij een pech model treft is daarom ook gewoon aanwezig. Betreffende de X1, welke ook door HTC voor S-E is geproduceert geld dat S-E op de kwaliteit heeft bezuindigt door bepaalde weekmakers niet in de kunstof toe te voegen, dit resulteert is breuken in de behuizing door het warm worden van de 3G antenne.

Ik geloof dat HTC en SE hier beide van hebben geleerd, maar dit alles staat los van het feit dat er met een nieuw toestel nieuwe problemen kunnen ontstaan.

Reëel gesproken mag je dus zeggen dat je tussen de 200 en 250 euro kan ontvangen voor een 1 jaar ouder 2e hand D HD. Echter kan het natuurlijk zijn dat de D HD tegen die tijd ook in een pre-pay pakket wordt geleverd nieuw voor 100 euro incl bel te goed.... Wellis waar met simlock, maar dit hoeft geen probleem te zijn.

Feit is.... Dat er over 2e hand prijzen die nog zover in de toekomst liggen niets is te zeggen.....

Verwijderd

Placid_K schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:40:
Heeft er iemand contact gehad met T-mobile over Desire HD? Ik heb ze zojuist gebeld, maar die telefonist wist mij weinig te vertellen. Moest eerst heel lang zoeken in het systeem en kwam daarna met het antwoord dat ie het niet wist. Toen ik vertelde dat 2call.nl al abbo's verkocht van T-mobile met die telefoon zei de beste man: "oh dan zullen we hem vast wel hebben!"

Iemand een concreter antwoord?
Ik heb een vodafone abonnement via 2call.nl afgesloten met desire HD voor 55 euro en toen t-mobile gebeld. Die zeiden meteen dat ze de desire HD nog niet in het systeem hadden staan. Ook vodafone heeft hem zover mij bekend nog niet. Hoe het precies werkt met de relatie tussen 2call en vodafone is mij niet geheel duidelijk maar het komt er op neer dan 2call mij een simlockvrij en unbranded HD verkoopt en dat vodafone het abo levert ondanks dat vodafone hem zelf niet aanbied.

• BartOtten
Bullet NL schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:36:
Feit is.... Dat er over 2e hand prijzen die nog zover in de toekomst liggen niets is te zeggen.....
Blijkbaar wel want je hebt behoorlijk doorgetikt. Waarvoor dank.

Ik geef toe, het blijft een enorme gok en ik zal pas na het doorlichten van mijn financiele studentensituatie bepalen of ik het risico dragen kan.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

BartOtten schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:10:
Mijn voornaamste vraag: Merk je vertraging in de Sense interface bij een langzamere internetverbinding? Het toestel moet wel Facebook-profile pics etc ophalen.
Misschien wel een leuke voor een losse discussie. Android haalt natuurlijk constant data op (wel kleine hoeveelheidjes, die plaatjes zijn natuurlijk maar 10-30KB per stuk ofzo), maar misschien wel relevant. Ik ga eens een topic openen.

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:33

Hoite

Goed verhaal

Ik heb T-mobile ook even gebeld over hoe de overstap van een iPhone abonnement naar een reguliere moet, en welke ik dan moet hebben:

Je hebt de keuze uit 2 soorten als ik het goed heb:

• Relax
• Relax online

Relax Online betekend dat die online is afgesloten.
Volgens de meneer aan de andere kant van de lijn is een Relax Online abonnement iets goedkoper, maar wordt er wel per minuut afgerekend in plaats van per seconde.
Overigens wordt de eerste minuut van een Relax abonnement ook meteen weggetikt.

Ik kon het niet laten om ook even te vragen naar de Desire HD, maar daar hadden ze nog geen informatie van.
Wel heb ik een 0800- nummer gekregen van de commercieele afdeling, zodat ik als hij uit is, hem sneller kon bestellen.

Lekker kort.

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 22:22
BartOtten schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:32:
Ik denk dat je er nog zeker zo'n 250 à 300 euro voor moet kunnen krijgen. Het is natuurlijk wel afhankelijk van heel veel factoren:
- Wat is de nieuwprijs van de Desire HD tegen die tijd? (als die nog leverbaar is)
- Hoeveel opvolgers of nieuwe high-end telefoons van HTC of andere merken zijn er tegen die tijd?
- Natuurlijk de staat van de telefoon, maar aangezien je aangeeft er netjes mee om te gaan, zal dat wel goed zitten.

Wat misschien ook niet onbelangrijk is: zal Windows Phone 7 aanslaan bij het grote publiek? Android heeft o.a. zo groot kunnen worden omdat microsoft enorm gefaald heeft met windows mobile. Als microsoft nu wel iets goeds weet neer te zetten, kan dat ook gevolgen hebben voor de waarde van android telefoon.

• Twixell
Bullet NL schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:11:
[...]

Dat jij nu 150 hebt kunnen vrangen wil niet zeggen dat dit met een Desire HD ook het geval is.... misschien is de vraag wel veel groter dan het aanbod..... of juist anders om, waardoor je bijna geld toe moet geven om er vanaf te komen.
Er zijn gewoon vooraf geen prijsgaranties wat een toestel 2e hands op zou kunnen brengen.
Dat zeg ik ook zeker niet maar een 2e hands toestel met lichte gebruikers sporen kun je wel inschatten hoe veel je er voor kan vragen.. het ligt er maar net aan hoe de vraag en aanbod is inderdaad maar ik gaf slechts een indicatie van wat ik heb gekregen aangezien er om een indicatie gevraagd werd.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Trek de vergelijk anders met de HTC Hero. Die kostte bij introductie zo'n 425 euro. Nu verkoop je die denk ik voor 150-200 euro.

Je gaat over een jaar echt geen 300 euro krijgen voor een 2e hands Desire HD naar mijn schatting.

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:53
JvS schreef op donderdag 23 september 2010 @ 20:02:
Trek de vergelijk anders met de HTC Hero. Die kostte bij introductie zo'n 425 euro. Nu verkoop je die denk ik voor 150-200 euro.

Je gaat over een jaar echt geen 300 euro krijgen voor een 2e hands Desire HD naar mijn schatting.
Ik zou er in ieder geval geen 300 Euro voor over hebben nee...

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
JvS schreef op donderdag 23 september 2010 @ 20:02:

De Desire is nu toch een jaar oud? Als ik kijk op Marktplaats of de V&A krijg je die nu voor €300 tweedehands, lijkt mij vrij vergelijkbaar met de Desire HD over een jaar (bepaalde variabelen buiten beschouwing gelaten), of mis ik iets?

• Bullet NL
Sagaris schreef op donderdag 23 september 2010 @ 20:48:
[...]

De Desire is nu toch een jaar oud? Als ik kijk op Marktplaats of de V&A krijg je die nu voor €300 tweedehands, lijkt mij vrij vergelijkbaar met de Desire HD over een jaar (bepaalde variabelen buiten beschouwing gelaten), of mis ik iets?
De Desire is nog geen jaar oud..... Als ik me niet vergis van jan/feb dit jaar...

• flkrt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Tsja het is wel een hele rit naar een nieuw gsmmetje he? Soms is de zoektocht een groter plezier als het bezit maar dat is nu niet het geval hoop ik.
Ben zelf al lang bij T-mobile en wou ook verlengen maar toen ik mijn Iphone 4 wilde bestellen met relax online 35 en web en walk plus voor ca 34 euro en de Iphone 4 gratis had ik dus een week te lang gewacht.
Het potje met korting was op werd mij gezegd.... ik zei toen dat ze een oude klant toch wel konden matsen... niet dus. Nu moet je dus 15 euro voor het internet betalen.... not!
Dus dan maar verder kijken eerst de Galaxy 16 GB bij Vodafone en nu dus de Desire HD.
Heb mijn vader al aan een gewone Desire geholpen en die moet je als gadget liefhebber dus ff overtreffen dus de Desire HD wordt t de Z heeft t net niet en ik weet dat een toetsenbord op t scherm ook goed gaat.
Weet iemand trouwens of je ook DivX erop kunt afspelen?
Maar ik neig ook naar het voda 275 web abo voor 30 pm of Hi met 35online met snel internet maar toch wat langzamer.
Telfort valt af voor mij en T-mobile kan de boot in ondanks enkele voordelen.
En ik denk dat Vodafone de winnaar word, is toch de beste combi en de FUP mag je wel een keer overschrijden maar niet elke keer. En 1 GB is best veel lijkt me, gewoon niet downloaden en op school of je werk niet teveel youtuben dan komt het wel goed.
En wat de rest waarde is ... kijk maar wat een HD2 nu doet na 2 jaar lijkt me 200 ofzo in goede staat, daarom maar een Zagg shield kopen lijkt me voor de eventuele verkoop ... O-)

[ Voor 6% gewijzigd door flkrt op 23-09-2010 21:57 ]

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Tja, ik hoop idd dat vodafone nog iets van een regeling gaat treffen over die 1gb, dat je standaard meer kan gebruiken voor een paar euro meer in de maand. Ik zit bij vodafone en hoop dat ik ook behandeld word als een betrouwbare klant. Niet dat ze mij gaan afzetten omdat ik niet nieuw ben. We gaat t zien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 12:51
Ik had gisteren Vodafone aan de lijn omdat ik bijna mag verlengen.
De mevrouw aan de andere kant van de lijn vertelde dat ze de HTC Desire in het magazijn hadden omdat ik aangaf die te willen. Toen ik vervolgens mevrouw verbeterde dat het toch echt de D-HD moest zijn werd het stil.
Ze gaan me bellen als de telefoon binnen is.

Toen ik vervolgens aan het nadenken was over het abo bedacht ik me ineens dat de aanbieding die ze nu hebben loopt t/m 30 september.
Bijvoorbeeld 200 minuten voor 25 euro ipv 34,50 per maand. Ik heb Vodafone dus even teruggebeld en de persoon bevestigde inderdaad dat de aanbieding verloopt op bovenstaande datum. Daarnaast riep hij ook iets over de feestdagen aanbiedingen die per oktober beginnen. Helaas kon/wilde hij daar verder niets over vertellen. Kortom keuzes keuzes keuzes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er komt vanzelf weer een andere goede aanbieding. Die providers houden elkaar wel scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Toch zal er een jaarlijkse cyclus zijn qua aanbiedingen. Ben wel benieuwd eigenlijk hoe die cyclus verloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Het net begint zich te sluiten :D Na lang zoeken en bekijken wat mijn belgedrag nou veroorzaakt (aan kosten) heb ik nog 2 opties over:

Verlengen bij Hi (special offer weet je wel)
Hi Student 45 + Hi Eindeloos Online XtraSnel
400 min/800 sms
per 2 jaar: € 43,75 * 21= 918 + (3 * 23,75 = 71,25) = 989,-
toestel: gratis

Via StudentMobiel
Vodafone Bel+SMS+Web 350
350 min / 700 sms
per 2 jaar: € 37,50 x 24 = 900
toestel: gratis

Ik denk dat ik kies voor Vodafone ivm hun snellere internet en de lagere prijs :D

[ Voor 52% gewijzigd door BartOtten op 24-09-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

het is allemaal geregeld!! Die mannen van KPN hebben me terug gebeld en ze kunnen het regelen!

KPN Personal SIM 210 + Internet + SMS verdubbelaar 2jaar en toestel gratis!

Zelfde levertermijn als Hi dus rond 17/18 oktober vertellen hun!

bellen loont dus......

wel 2jaar maar komt wel goed! kan niet wachten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castle-e.nl, DHD besteld:

VF 200 bel/sms/web voor 25 euro per maand, 2 jaar, verlenging, toestel voor 67 euro.

Lets wait now :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Iedereen gaat natuurlijk wel een revieuw schrijven...... of nie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leverdatum is van telfort.nl verandert :(

Verwachte leverdatum is*: 23/10/2010
(*Onder voorbehoud van wijzigingen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:19
Als je bij Telfort een Telfort 200 incl. Surf en Mail verlengd krijg je het toestel voor €129 erbij.
Lijkt me geen verkeerde prijs.
Als ik bij onafhankelijke aanbieders kijk ben ik toch wel meer kwijt bij hetzelfde abonnement.
Alleen bagger dat de levertijd al is opgeschoven naar 23-10.

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Inderdaad balen ja.

Nouja, ik heb nog geen haast. Wel ongeduldig, maar geen haast :)

Ik zat eerst een tijdje naar de Galaxy S te staren, maar die Desire HD kwam voor mij als donderslag uit een heldere hemel. En ik denk niet dat er voor het einde van het jaar een beter toestel komt dan deze.

Ik zit nu op WinMo 6.5.3 (HTC diamond2). Windows Phone 7 gaat het niet worden, en van het geen wat ik gezien heb op youtube (Google I/O Keynote, Day 2 - Android), sta ik te popelen om Android eens lekker te mogen checken.

cybergamers.nl

• MorgothG

MorgothG

deftones

babyxl schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 09:57:
Inderdaad balen ja.

Nouja, ik heb nog geen haast. Wel ongeduldig, maar geen haast :)

Ik zat eerst een tijdje naar de Galaxy S te staren, maar die Desire HD kwam voor mij als donderslag uit een heldere hemel. En ik denk niet dat er voor het einde van het jaar een beter toestel komt dan deze.

Ik zit nu op WinMo 6.5.3 (HTC diamond2). Windows Phone 7 gaat het niet worden, en van het geen wat ik gezien heb op youtube (Google I/O Keynote, Day 2 - Android), sta ik te popelen om Android eens lekker te mogen checken.
Ja ik zit in exact hetzelfde schuitje. Het supersterke glas van het scherm van de SGS spreekt me na een Desire HD ontnuchteringsperiode nog steeds heel erg aan. De plastic achterkan vs. de unibody van de DHD.. sja..

Toen had ik gister voor het eerst de iPhone4 vast.. sja ook echt strak qua ontwerp zo helemaal vlak..Maargoed geen appeltjes voor mij (lang verhaal vendor lock in etc.)

Verwijderd

Is er al wat meer bekend over wanneer htc de toestellen aan de winkels gaat uitleveren?
Ik wil gewoon een los toestel (Desire HD) en zie her en der 8 oktober voorbij schieten.

Maar nog niet echt officiele berichten... Niemand die in een winkel werkt die weet wanneer ze komen?

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

MorgothG schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:29:
[...]

Ja ik zit in exact hetzelfde schuitje. Het supersterke glas van het scherm van de SGS spreekt me na een Desire HD ontnuchteringsperiode nog steeds heel erg aan. De plastic achterkan vs. de unibody van de DHD.. sja..
Dat glas is niet zo sterk als men beweerd. Ik heb al verschillende berichten gelezen waar het mensen toch lukt om er redelijk diepe krassen in te krijgen.

Maar dat is eigen verantwoordelijkheid denk ik maar zo, ik knal er toch een screen protector op. En koop voor mijn toestel toch weer een zachte pouch op ebay (op deze manier blijven mijn toestellen na een jaar zelfs als nieuw. Wat goed is voor 2e hands verkoop :)).

cybergamers.nl

• indeblauwezon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik baal er een beetje van dat je bij T-Mobile nu 10 euro moet betalen voor internet. Een maand geleden was dat nog gratis (bij een 2jarig abo). Iemand enig idee of T-Mobile vaker dit soort acties heeft en er dus logischerwijs wel weer zo'n actie in de toekomst zal komen?

Dank.

Ik hoop eigenlijk op een abo van niet meer dan 20e per maand waarbij de Desire HD niet meer dan 100e kost. Maar dat is waarschijnlijk wishful thinking..

[ Voor 21% gewijzigd door indeblauwezon op 25-09-2010 14:00 ]

Verwijderd

Ik zie hier mensen twijfelen tussen providers. Ik zelf heb hem gisteren gereserveerd bij Hi, omdat Hi nog steeds een Fair Use Policy heeft en Vodafone sinds 1 september een datalimiet van 1 Gb. Ik wil gewoon flink internetten en met een beetje Youtube en al dat ge-update moet je straks nog 'zuinig' gaan internetten ook. Daar heb ik geen zin in.

Schiet wel op, want ik vermoed dat straks elke provider overstapt op datalimieten!

Correct me if I'm wrong...

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:59
Ik heb dit prachtige toestel enkele dagen geleden besteld op belnu.nl i.c.m. en 2-jarige verlenging van mijn Vodafone abo. Geen datalimiet aangezien ik al klant was voor de wijziging :).
Toestel is gratis i.c.m. met Vodafone bel+sms+web 275 abo. Ook nog eens een korting over de gehele contractsperiode, betaal nu €30 per maand.

Inmiddels is alles geaccoordeerd door Vodafone, ik heb vanmiddag een mail naar belnu.nl gestuurd om te vragen wat de verwachtte leverdatum zal zijn van het toestel.
Zodra ik antwoord heb zal ik dat hier melden.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is wat offtopic hier, maar jij hebt ook gewoon de nieuwe voorwaarden als je na 6 sept een abo verlengt. Lees het Vodafone topic anders ff door. Daar zie je er veel meer over.

Oone: Hi hanteert een 'fup' maar dat houdt volgens mij in dat ze maandelijk 10x450 of 10x125MB als max hanteren (en dat wel aanpassen). De enige die echt ongelimiteerd is, is T-mobile en bij klanten van Telfort hoor je ook niemand roepen dat ze een waarschuwing krijgen.

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Een keer 2.5 GB aan data verbruikt in een maand, nooit wat gehoord van Telfort. Over het algemeen zit ik zo'n beetje aan de 1 GB.

Natuurlijk is het wat langzamer dan andere providers, maar ik ondervind er helemaal geen problemen mee. HD (Youtube) video doet het prima.

Natuurlijk weet ik niet hoe dat werkt met een Android telefoon, want ik heb eigenlijk alleen ervaring met mijn WinMo 6.5.3 mobiel die ik op het moment gebruik (HTC Touch diamond2).

Maar volgens mij zit er kwa mediagebruik op internet geen verschil tussen. Je bent en blijft afhankelijk van een goed signaal.

cybergamers.nl

Verwijderd

babyxl schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:40:
Natuurlijk is het wat langzamer dan andere providers, maar ik ondervind er helemaal geen problemen mee. HD (Youtube) video doet het prima.
Is Telfort langzamer dan andere providers? Ik kan nu gaan verlengen, dus dat is op zich interessant om te horen.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:59:
[...]

Is Telfort langzamer dan andere providers? Ik kan nu gaan verlengen, dus dat is op zich interessant om te horen.
De maximale snelheid van Telfort is 768KBPS, T-mobile 1MBPS en Vodafone 3,6MBPS. Maar als je lang klant bent bij Telfort, is daar verlengen wat mij betreft een no brainer. Die aanbiedingen met 1 jaar Telfort 200 of 300 zijn zo absurd goedkoop.

Je moet je bedenken dat die maximale snelheden ook echt alleen maximale snelheden zijn als en het signaal goed is en er geen 'files' staan. Alle verbindingen zullen fluctueren, maar Telfort zal nooit sneller dan 80KB.sec halen. Vodafone wel. Het is maar net wat je belangrijk vindt. Kijk de 256kbps van Hi zijn natuurlijk vrij traag, maar ook dat is eigenlijk wel doable...

Verwijderd

Zo lang het werkbaar is is het voor mij niet zo'n issue. Ik heb alleen geen zin om steeds te moeten wachten tot een filmpje op YouTube geladen is, of dat soort onzin. Ook de latency (of hoe noem je dat) in een netwerk is belangrijk, want bij browsen e.d. is het veel irritanter om steeds op een reactie van de server te moeten wachten dan dat de verbinding is minder vlot is als hij eenmaal gemaakt is. Ik was niet van plan om enorme hoeveelheden data naar binnen te trekken.

Ik ben nu 5 jaar klant bij Telfort, geloof ik. T-mobile is na het recente fiasco sowieso geen optie voor mij, maar Telfort heeft het qua klantenservice ook niet briljant gedaan de afgelopen jaren. Dus ze mogen dan inderdaad met een mooie aanbieding komen en ik kijk ook gewoon even goed rond.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2010 23:26 ]

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Geen problemen hier met telfort klantenservice. hoewel ik ze eigenlijk alleen maar mail en nooit bel. krijg altijd een nette mail terug (of bericht dat er iemand met vakkennis mij terug gaat mailen over de kwestie).

Maar dat was meer met Telfort Internet die ik nu niet meer heb. Maar ik geloof dat elk bedrijf met een telefonsiche helpdesk een ramp is. Ik mail liever, duurt wat langer, maar je bereikt meer.

cybergamers.nl

Verwijderd

Ik heb mail en telefoon geprobeerd, in beide gevallen is het een ramp. Dat gaat dan over verschillende zaken, niet één ding dat toevallig verkeerd is gegaan (kwijtgeraakte bestelde telefoon, verhogen van bundel, inzien van mijn gegevens en nog wat grut). Iedere keer kreeg ik mensen die daar niet over mochten beslissen, die de betreffende gegevens niet konden inzien en meer van dat soort onzin.

Nee, de keer dat ik het beste te woord werd gestaan was toen ze erachter kwamen dat ik binnenkort mag verlengen. Ik zeg niet dat ze hun best niet doen, maar opvallend is het wel.

Ik ben er echter inderdaad niet van overtuigd dat het bij andere bedrijven veel beter is, daarom kunnen ze me met een goede aanbieding nog wel overtuigen te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kijk maar even bij 'mijn telfort'. Ik mocht verlengen en heb nu voor de totaalprijs van 330 euro een jaar Telfort 200 + internet en een HTC Desire HD die alleen al 500 waard is.

Ik heb met de klantenservice bellen ook slechte ervaring. Mail juist weer heel goed, met een vraag over mijn simkaartnummer omdat ik wilde overstappen. Had binnen 30min antwoord en helemaal een goed antwoord ook! Ben alleen toch niet overgestapt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, de laatste keer dat ik probeer bij Mijn Telfort te kijken was er dus weer gezeik met die pagina en het paswoord dat niet goed zou zijn. Het zijn vaak kleine dingetjes, maar het is wel vaak wat.

Maargoed, ik wacht denk ik sowieso even tot de HD en Desire Z uit zijn. Dikke kans dat het één van die twee gaat worden. Ze zeiden inderdaad dat ze geen dikke kortingen geven, maar in plaats van twee jaar één jaar doen (dus effectief wel minder betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind 500 euro wel een vrij dikke korting. En dat ook nog eens bij een 1 jarig abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op zondag 26 september 2010 @ 00:40:
Ik vind 500 euro wel een vrij dikke korting. En dat ook nog eens bij een 1 jarig abonnement.
Ja, als je het zo zegt wel, maar het is in Nederland nou eenmaal vrij gebruikelijk dat je een toestel gratis krijgt. Het gaat mij om de korting die ik krijg ten opzichte van een nieuwe klant. Maargoed, ik wilde nu even gaan kijken wat dat verschil zou zijn bij de HD, maar wegens onderhoud kan je nu weer eens niet inloggen bij 'Mijn Telfort' :') Bovendien is mijn account wél geblokkeerd, omdat ik meer dan drie pogingen heb gewaagd om in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Je loopt gewoon te zeuren om te zeuren. De site doet het prima, en als je niet meer kan inloggen ivm 3x verkeerde wachtwoord ingevuld te hebben dan is er nog altijd de optie om via je 06 nummer een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Dit heb ik laats ook gedaan voor me vader, nog geen 2 minuten werk en hij kon daarna weer inloggen!

Ik moet toegeven dat de site soms niet werkt naar behoren, maar dat is naar mijn idee zo'n klein detail. Iedere site is wel eens plat, zelfs die van Tweakers! Probeer je het gewoon later nog eens.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik iedere tweede keer of vaker dát ik een keertje iets wil regelen gezeur heb, door grote dingen als ondeskundige helpdeskmedewerkers of kleine dingen als interne serverfouten, dan is dat geen zeuren om het zeuren. Ik ervaar gewoon vaak gedoe met zaken die geregeld zouden moeten zijn. Ik heb op Tweakers ook wel problemen en bugs ondervonden, maar nooit met de regelmaat en van het kaliber zoals bij Telfort. Ook zaken als het kwijtraken van een bestelde telefoon en eindeloos heen en weer gebel over het verhogen van je bundel beschouw ik niet als zaken die normaal geacht mogen worden.

Hoe kom je er trouwens bij dat de website het prima doet?
Mijn Telfort mobiel en Zakelijk beheer zijn tijdens de werkzaamheden niet beschikbaar.
Het deel om te kunnen zien wat ik bij verlengen zou moeten betalen is dus niet beschikbaar. Nu vanwege onderhoud, maar dat is me nu al meerdere malen overkomen in een vrij korte tijdsspanne om diverse redenen.

Een nieuw wachtwoord aanvragen (wat relatief vaak gebeurt, omdat ze daar blijkbaar ongebruikelijke eisen aan stellen) gaat inderdaad makkelijk, maar ook daar gaat het nog wel eens mis. Zo had ik laatst een tijdelijk wachtwoord gekregen, mijn eigen wachtwoord ingevuld en kreeg toen de melding dat die niet mocht overeenkomen met het tijdelijke wachtwoord. Het zijn kleine (en grote) dingen, maar het is iedere keer wat.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, kan me voorstellen dat je slechte ervaring hebt. Heb ik ook met bellen naar Telfort. Daar schiet je soms echt geen moer mee op. Maar de problemen die jij beschrijft, ken ik niet zo. Mijn Telfort kan wel wat handiger (moet soms ineens weer opnieuw inloggen), maar met mijn telefoonnummer en wachtwoord kom ik er altijd in en je kunt er alles regelen :).

In elk geval kan ik je garanderen dat de aanbieding voor verlengen voor langdurige klanten bij Telfort echt met kop en schouders boven alle andere aanbiedingen uitsteken. Ik heb nu één jaar Telfort 200 met internet verlengd en betaal voor het toestel 60 euro en voor het abonnement 270 euro voor het hele jaar. Daar komt geen enkele aanbieding bij in de buurt. Voor nieuwe klanten, kost het toestel dan 249 euro. Verlengen levert in mijn geval (ben ook lang klant) dus 190 euro extra korting op. Ik was hoogstverbaasd :).

Je moet je keuze uiteraard zelf maken, maar ik vind deze optie zo bizar goedkoop. Financieel gezien komt geen enkele aanbieding in de buurt.

[ Voor 17% gewijzigd door JvS op 26-09-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me goed voorstellen dat ander mensen inderdaad betere ervaringen hebben, want zoals ik al zei, het is iedere keer iets anders. Blijkbaar heb ik weinig geluk met Telfort (al zijn het geen catastofale dingen, ik kan wel gewoon bellen), maar dat telt uiteraard bij de vraag of ik wil verlengen of niet wel mee. Ik verwacht niet dat andere mensen conclusies trekken op basis van mijn ervaringen (ik ben immers ook maar één klant), ik wil alleen maar aangeven dat ze wel een beetje hun best moeten doen om mij als klant te behouden, gezien mijn ervaringen daar op zich niet echt aanleiding toe geven.

Een goede prijs zou mij inderdaad misschien kunnen overtuigen deze ongemakken voor lief te nemen (gezien mijn geluk tot nu toe ga ik er maar vanuit dat het niet verbetert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Misschien is het allemaal gewoon pech inderdaad. Maar ik hoor meer irritatie over de sites van Vodephone en T-Mobile dan van Telfort over het algemeen.

Tuurlijk, de website kan wel eens vreemd functioneren, maar daar lig ik niet zo wakker van. Dan probeer ik het net zo makkelijk wat later op de dag.

Wat betreft de aanbieding, voor mij geld dezelfde korting als JvS. en dat is reden genoeg om bij Telfort te blijven voor mij. Natuurlijk heb ik ook nog gekeken naar andere providers, maar ik loop of stuk tegen de prijs, of er zit een datalimiet op van 1GB. Met name dat laatste punt ben ik niet blij mee.

Het kan zijn dat ik die 1GB niet zal halen over het algemeen. Maar toch, de gedachte om daar rekening mee te moeten houden spreek mij absoluut niet aan. Dan liever wat langzamer zonder limiet, gaat snel zat hoor.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ik ben al jaaren, sinds Ben eigenlijk uitkwam altijd bij T-Mobile geweest. Eigenlijk naar volle tevredenheid.

Gezien de aanbiedingen bij andere providers neig ik er echter wel eens naar om over te stappen naar bv Vodafone.

Er zijn echter 2 zaken die mij weerhouden, en eigenlijk wil ik weten of andere providers hier een antwoord op hebben.

- Echt onbeperkt internet bij T-Mobile. Ook roamen is qua kosten best wel te doen. Max €5/10 per dag in het buitenland.
- Het Family pakketje.. voor €10 euro bel ik met vrouw, zus en ouders onderling gratis. Ik weet dat Vodafone zoiets heeft in Duitsland, maar in NL heb ik hiervoor nog geen alternatief kunnen vinden. En dit Family gedoe is echt een uitkomst en bespaard mijn familie behoorlijk wat op de belkosten.

Ik hoop maar dat T-Mobile binnen 2 en 4 maanden een hele mooie aanbieding voor mij heeft van een DHD icm met een 1-jarig abo'te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe het nou zit met die actieperiode van vodafone?
De actieperiode loopt af op 30 september. Maar gaat er dan na die datum meteen weer een nieuwe
actie in of duurt dat dan misschien nog een paar maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:13:
weet iemand hoe het nou zit met die actieperiode van vodafone?
De actieperiode loopt af op 30 september. Maar gaat er dan na die datum meteen weer een nieuwe
actie in of duurt dat dan misschien nog een paar maanden?
Ik denk dat er wel snel een nieuwe actie zal komen hoor. Ik verwacht eind oktober dat de Sinterklaas/Kerst aanbieding van start gaan.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook graag deze desire hd maar ik heb een vraagje.
Ik zag dat 1 jarig abo van telfort erg goedkoop is, ik kan het hale via telfort.nl.
Ik dacht dat ik hoorde van iemand dat als je een branded toestel koopt er mischien problemen kunnen voorkomen met bijvoorbeeld updates enz.
Is dit bij telfort ook of alleen bij vodafone of raden jullie mij toch aan om het ergens anders te halen ipv telfort shop ?? (betaal wel meer ervoor)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:15

Acradavos

Poetsfanaat

Op Hi.nl is de leverdatum bijgeschroeft naar 18-10-2010. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 13:01:
ik wil ook graag deze desire hd maar ik heb een vraagje.
Ik zag dat 1 jarig abo van telfort erg goedkoop is, ik kan het hale via telfort.nl.
Ik dacht dat ik hoorde van iemand dat als je een branded toestel koopt er mischien problemen kunnen voorkomen met bijvoorbeeld updates enz.
Is dit bij telfort ook of alleen bij vodafone of raden jullie mij toch aan om het ergens anders te halen ipv telfort shop ?? (betaal wel meer ervoor)
Je kan Telfort opbellen en vragen of zij branded toestellen leveren is dat niet zo, dan heb je geen probleem met updates.
Ik weet dat T-Mobile en Vodafone wel eens hun toestellen branden maar van telfort weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Twixell schreef op zondag 26 september 2010 @ 17:15:
[...]
Ik weet dat T-Mobile en Vodafone wel eens hun toestellen branden maar van telfort weet ik het niet.
Telfort levert geen branded toestellen zo ver ik weet. Ik moet de eerste nog tegenkomen in ieder geval.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
babyxl schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:36:
[...]

Telfort levert geen branded toestellen zo ver ik weet. Ik moet de eerste nog tegenkomen in ieder geval.
Ja ik heb ze ook nog niet gezien inderdaad, maar je weet t nooit zeker tot je het nagevraagd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoSuperFly
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 13:00
Het kan zijn dat ik die 1GB niet zal halen over het algemeen. Maar toch, de gedachte om daar rekening mee te moeten houden spreek mij absoluut niet aan. Dan liever wat langzamer zonder limiet, gaat snel zat hoor.
Hier zit ik ook mee idd, zijn er misschien mensen die hier hun ervaringen kunnen posten qua verbruik? En dan het liefst van vodafone :) Ik moet nu ook een provider kiezen en momenteel zit ik bij vodafone, maar ik zit te twijfelen tussen vodafone en Hi. Ik wil zoiezo geen branded toestel, betekent dit dan dat ik niet bij vodafone moet bestellen maar b.v.b bij de phonehouse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Maar we weten toch niet zeker dat Vodafone deze als branded model uit gaat geven? Dat doen ze niet bij elk mobieltje, of wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
DiscoSuperFly schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:06:
[...]

Hier zit ik ook mee idd, zijn er misschien mensen die hier hun ervaringen kunnen posten qua verbruik? En dan het liefst van vodafone :) Ik moet nu ook een provider kiezen en momenteel zit ik bij vodafone, maar ik zit te twijfelen tussen vodafone en Hi. Ik wil zoiezo geen branded toestel, betekent dit dan dat ik niet bij vodafone moet bestellen maar b.v.b bij de phonehouse?
Je kunt het navragen over de branding, ik weet dat vodafone daar in het verleden wel wat mee deed, maar de Samsung Galaxy S is bijvoorbeeld via een abonnement van hun ook niet branded. Je moet bij de winkel waar je het toestel wilt gaan bestellen vragen naar branding.
vinnieminnie schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:16:
Maar we weten toch niet zeker dat Vodafone deze als branded model uit gaat geven? Dat doen ze niet bij elk mobieltje, of wel dan?
Van de HTC toestellen is het niet altijd, maar vaak wel dus voor het geval dat wil ik het zeker weten(en ik denk meer mensen met mij)

Ik heb naar verschillende sites en winkels gemaild over branding. Mocht ik van een winkel horen dat zij geen branded toestellen leveren horen jullie dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik heb een HTC (Touch) HD met een Vodafone abonnement en ik heb helemaal niks qua branding, ik ga stiekem ook van uit dat het bij de D-HD ook het geval is :P.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 22:22
Als je bij 2call.nl bestelt, staat er dat de telefoon simlock vrij is, dus dan mag je er toch ook wel vanuit gaan dat de telefoon unbranded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 18:51
Allebei voor de Desire HD

Verlengen bij HI; student 35 : 31,70 + €89,95 voor toestel met Xtra snel internet.

Nieuw abbo aanvragen HI student 35 : 31,70 + 0 voor toestel met Xtra snel internet, en 24 euro entree kosten.
Allebei 2 jaar.

8)7 8)7 8)7 8)7

Wat klopt er hier niet of snap ik niet, op het feit na dat het gewoon dik 60 euro scheelt.

[ Voor 4% gewijzigd door Soullancer op 27-09-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klopt gewoon ;)

Edit: tegenwoordig is het doel van telco's om klanten weg te jagen. Vandaar dat verlengen duurder is dan overstappen naar een andere tent _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 01:33

martjah

Appel

StormingSoul schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:08:
Allebei voor de Desire HD

Verlengen bij HI; student 35 : 31,70 + €89,95 voor toestel met Xtra snel internet.

Nieuw abbo aanvragen HI student 35 : 31,70 + 0 voor toestel met Xtra snel internet, en 24 euro entree kosten.
Allebei 2 jaar.

8)7 8)7 8)7 8)7

Wat klopt er hier niet of snap ik niet, op het feit na dat het gewoon dik 60 euro scheelt.
dat zie je vaker bij Hi. Dat was voor mij ook de reden om weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
martjah schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:13:
[...]

dat zie je vaker bij Hi. Dat was voor mij ook de reden om weg te gaan.
Mag ik vragen naar welke provider je over gestapt bent?
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:12:
Het klopt gewoon ;)

Edit: tegenwoordig is het doel van telco's om klanten weg te jagen. Vandaar dat verlengen duurder is dan overstappen naar een andere tent _/-\o_
:/ Dit is echt alle gekheid op een stokje zeg.. Ik ga zeker geen 60 euro meer betalen, dan sluit ik nog liever een NIEUW abbo af met nieuw nummer bij ze, wat gewoon mag neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet opzeggen, naar prepaid overstappen en na één dag weer een abonnement nemen? Of telt dat niet als nieuwe klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Nee dat telt helaas niet als nieuwe klant. Opzeggen = 1 Maand op zeg termijn, echt alles uit systeem, en opnieuw abbo aansluiten blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 01:33

martjah

Appel

StormingSoul schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:37:
[...]
Mag ik vragen naar welke provider je over gestapt bent?
Ik ben overgestapt naar Vodafone. Ik zit er nu bijna 2 jaar bij en ben nog steeds zeer tevreden. Ik ga ook de Desire HD halen direct via Vodafone (hopelijk met een personeelsaanbieding).

Hi is in mijn ogen een "low budget" provider waarvan de support minder is. Ook van die kleine dingetjes zoals de sms tijdstippen. Stel je hebt geen bereik met Hi en na 3 uur heb je weer bereik (of een smsje zit vast in het netwerk) en deze ontvang je bijv. na 4,5uur. Smsje verstuurd om 0:00uur en ontvangen om 4:30uur. Dan staat er bij verzonden tijd 4:30uur. Bij Vodafone staat er gewoon verzonden om 0:00uur (zoals het dus hoort)

Ook het Vodafone limiet wat er nu op zit stoort mij totaal niet. Ik tether iedere schooldag maar ik ga dan geen youtube/dumpert/flickr afstruinen naar leuke filmpjes. Gewoon nieuws lezen + msnen en fora bijhouden. Daarbij zit ik rond de 500 MB per maand. 1GB limiet is dus geen probleem en er is overal wel een wifi netwerk in de buurt om een hoop (grotere) apps binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:07
Acradavos schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:22:
Op Hi.nl is de leverdatum bijgeschroeft naar 18-10-2010. :)
Volgens mij is het continue 18/10/2010 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

martjah schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:58:
Ook het Vodafone limiet wat er nu op zit stoort mij totaal niet. Ik tether iedere schooldag maar ik ga dan geen youtube/dumpert/flickr afstruinen naar leuke filmpjes. Gewoon nieuws lezen + msnen en fora bijhouden. Daarbij zit ik rond de 500 MB per maand. 1GB limiet is dus geen probleem en er is overal wel een wifi netwerk in de buurt om een hoop (grotere) apps binnen te halen.
Dat is dus ook wat ik zo nu en dan doe met Telfort. Vandaar dat mij die snelheid niet zo stoort. Ik heb wel zo nu en dan youtube open staan op 3G en dat gaat prima. Behalve bij een vriendin van mij, maar dan schakel ik gewoon over op Wi-Fi.

Gemiddeld genomen zit ik zo tussen de 500MB en 800MB de maand, maar ik heb toch nog steeds geen behoefte aan een limiet. Nu kan mijn telefoon nog geen flash aan, de Desire HD wel, dus ik denk wel met enige regelmaat over de 1GB uit te komen dan.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StormingSoul schreef op maandag 27 september 2010 @ 00:53:
Nee dat telt helaas niet als nieuwe klant. Opzeggen = 1 Maand op zeg termijn, echt alles uit systeem, en opnieuw abbo aansluiten blijkbaar
Ugh. Ik zou er gewoon een belletje tegenaan gooien, onder het motto dat ze wel even hun best moeten doen om je als klant te behouden. Willen ze niet, dan zoek je toch een andere provider uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 01:29:
[...]

Ugh. Ik zou er gewoon een belletje tegenaan gooien, onder het motto dat ze wel even hun best moeten doen om je als klant te behouden. Willen ze niet, dan zoek je toch een andere provider uit?
Ja inderdaad, Na het verhaal Martjah is het misschien ook wel wat om naar Vodafone te kijken. Ik was nogal huiverig voor het internet limiet namelijk, want elke GB erbij is meteen +10Euro, terwijl je dat bij HI dan weer niet hebt!
Pagina: 1 2 ... 58 Laatste