Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
miles schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:34:
Bij Vodafone online zouden vandaag 397 toestellen moeten binnenkomen......
Daar zit er één voor mij bij, maar dan moet nummerbehoud nog aangevraagd worden. !
En wanneer heb jij precies besteld? Ik heb namelijk nog steeds niks gehoord van Vodafone ( 3 November besteld ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:12
Ik heb 12 november besteld. Van Vodafone heb ik ook niets gehoord, ik heb zelf gebeld....

[ Voor 2% gewijzigd door miles op 24-11-2010 16:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
Even een berichtje voor alle telfort mensen, ik heb op 7 november online verlengd. Afgelopen maandag versprong mijn 'statusupdate' van 22 novemer naar 05-01-2011...
Mazzel!

Dus ik ben afgelopen maandag direct (met uitdraai van gegeven met de 'statusupdate'), naar de telfort shop in Amsterdam (heiligeweg) gegaan.
Daar kreeg ik te horen dat ze vandaag een paar zouden binnenkrijgen, en ik kon dan ter plekke de verlenging afhandelen, en een DHD direct meekrijgen.
Vanmiddag dus weer langsgegaan, ze hadden er 3 die ochtend gekregen, ik blij, verlengd, en nu zit ik met een DHD in m'n handen.

Dus, voor iedereen in, om en nabij Amsterdam, met telfort, en laat telfort online je nog een maand wachten, drop dan bij deze shop even binnen. Ze hebben er nog 3-1=2 DHD's liggen.

Mogelijke dat voor andere telfort shops op prime locaties hetzelfde kunstje mogelijk is. suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voskuh_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:14
voskuh_ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:48:
Afgelopen donderdag (18-11) telefonisch besteld bij Hi in combinatie met een hi bel en sms 35 + xtra snel internet. In eerste instantie zou ik 60 euro moeten bijbetalen, maar nadat ik doorverbonden was bleek de telefoon (volgens een handmatig rekenprogramma) toch gratis. (? lolwut ?)
Enfin, levertijd zou 10 tot 15 werkdagen zijn. Uiteraard kijk ik toch meerdere malen per dag naar de status. Tot mijn grote verbazing begin van de avond bevestiging dat bestelling verzonden is, inc track en trace. Pakket is nu in sorteerproces, dus het lijkt er toch op dat ik morgen iets in ontvangst mag nemen.
Uiteraard moet ik nog even afwachten of de DHD er ook bij zit. Maar anders kan ik niets anders dan hi heel erg bedanken.

Morgen een update.
Vijf minuten geleden pakket bezorgd. Het was de DHD!! :D Blijkbaar kan hi dus toch snel uitleveren.
Uiteraard een beetje gek waarom ik hem zo snel gekregen heb. Is het omdat ik al 8 jaar lid ben van de Hi Society? Omdat mijn abo al was afgelopen? Geen idee. Wat me overigens wel is opgevallen dat alle communicatie (mails, status update, begeleidende brief bij pakket) allemaal van KPN zijn. Misschien ben ik in een andere groep beland ofzo :?
Ik wens alle wachtenden veel succes. Hij is het wachten waard iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
  • Laatst online: 08-09 19:37
In mijn pauze de Desire HD wezen bestellen bij de tmobile shop in Roosendaal. Was gratis bij de verlenging van mijn huidige abbonement. Geschatte levertijd is 3weken.....

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:37
Mail van Castle:
Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD

Wij verwachten het artikel bij ons binnen op 30-11-2010
Dit is momenteel de indicatie vanuit de leverancier. Als het beloofde aantal wordt geleverd hoort uw product bij deze beperkte levering
.... het is bijna zo ver.... :/

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Laatst online: 14-09 18:08
Ben net gebeld door Vodafone :) ! De op 6 november bestelde DHD word morgen bij me thuis bezorgd :) .

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furiousz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:21:
Ben net gebeld door Vodafone!
De op 6 november bestelde DHD word morgen bij me thuis bezorgd :) .
Chill

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Ik heb hem binnen! Op de twintigste besteld en nu al binnen. Ben er zeer tevreden over.

Ik ga er mee aan de slag. Succes nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Zekers!! Verbaasde me eigenlijks dat ze hem al leveren, terwijl ik hier lees dat er aardig wat mensen zijn die veeeel eerder besteld hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Furiousz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:42:
[...]

Zekers!! Verbaasde me eigenlijks dat ze hem al leveren, terwijl ik hier lees dat er aardig wat mensen zijn die veeeel eerder besteld hebben ;(
Yep, hier word ik dus niet zo heel erg blij van. Is fifo een onbekend concept voor Vodafone ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
Wat is dit allemaal, ik heb hem ook bij typhone besteld (2 November) maar ik kreeg alleen als reactie 17-12!

Kun je wat meer details geven? :) dan ga ik even bellen
jve1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:56:
[...]

Ik wil geen valse hoop geven, maar tegen mij zeiden ze ook 17-12.

Kreeg gisteravond een berichtje dat telefoon is verzonden, wordt morgen afgeleverd. Heb ergens begin nov besteld.

Wellicht geeft typhone zo'n late leverdatum op om van het 'gezeur' af te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 11:33
voskuh_ schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:56:
[...]

Vijf minuten geleden pakket bezorgd. Het was de DHD!! :D Blijkbaar kan hi dus toch snel uitleveren.
Uiteraard een beetje gek waarom ik hem zo snel gekregen heb. Is het omdat ik al 8 jaar lid ben van de Hi Society? Omdat mijn abo al was afgelopen? Geen idee. Wat me overigens wel is opgevallen dat alle communicatie (mails, status update, begeleidende brief bij pakket) allemaal van KPN zijn. Misschien ben ik in een andere groep beland ofzo :?
Lol, ik ga morgen maar weer is een belletje doen naar hi, beetje apart dat jij hem eerder krijgt. ben zelf ook al jaren lid van de hi society, abbo is ook afgelopen. ben benieuwd wat voor reden ze deze keer opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dAVEc. schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:09:
[...]

Lol, ik ga morgen maar weer is een belletje doen naar hi, beetje apart dat jij hem eerder krijgt. ben zelf ook al jaren lid van de hi society, abbo is ook afgelopen. ben benieuwd wat voor reden ze deze keer opgeven.
Please share their reaction :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Zojuist de Desire HD ontvangen!! (Telfort, besteld op 4 oktober 2010)
Wat een mooi ding! Het is echt het wachten waard!

Succes allemaal, en hopelijk zien we elkaar in het Desire HD topic terug!

Edit: klepjes ed. zijn prima in orde op mijn toestel. De rest nog niet kunnen checken omdat die nu van prik voorzien moet worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Cybergamer op 24-11-2010 19:43 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
streelder schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:06:
Wat is dit allemaal, ik heb hem ook bij typhone besteld (2 November) maar ik kreeg alleen als reactie 17-12!

Kun je wat meer details geven? :) dan ga ik even bellen

[...]
ook bij typhone besteld. bij mij hebben ze al 2x gezegd dat ze geen leveringsdatum op kunnen geven.

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne is binnen van telfort 6 oktober besteld! echt geweldig weet iemand de link voor het dhd forum?
alleen dat klepje van batterij gaat wat raar maarja dat zal wel horen!
gr, alain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:40:
mijne is binnen van telfort 6 oktober besteld! echt geweldig weet iemand de link voor het dhd forum?
alleen dat klepje van batterij gaat wat raar maarja dat zal wel horen!
gr, alain
HTC Desire HD - Deel 2

Niet zo moeilijk toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

ik ben nog aan het twijfelen Telfort of Vodafone

waar kan ik het beste bestellen met vodafone abo?
iemand ervaring met algebeld.nl?
iemand ervaring met telfort internet?
of gewoon een VF shop zoeken en hopen dat ze het op voorraad hebben?

alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sporedd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:39:
[...]

ook bij typhone besteld. bij mij hebben ze al 2x gezegd dat ze geen leveringsdatum op kunnen geven.
Bij mij konden ze niet 100% garanderen dat er een levering 17-12 zou komen, maar wel 100% verzekeren dat ik in de eerst best volgende levering zou zitten(of er zou maar 1 telefoon moeten worden geleverd 8)7, ben nummer 2 op de lijst)

Ik ga in het weekend nog een keer mailtje/bellen en kijken of de leveringsdatum veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of al gepost is, maar ik vindt het wel beetje grappig.

KPN bied nu op haar eigen site ook de Desire HD aan die ik al met een KPN abbonement afgesloten heb via PDAshop voor 32,30 met surf en mail totaal en personal sim 260( Eerste 3 maanden, daarna verlaag ik mijn bundel ). En nu bied KPN deze aan alleen betaal je via KPN nog 59,95€ voor toetsel met de zelfde combinatie en is hij pas gratis bij personal sim 430 met surf en mail extra snel voor 48,30€

Leuke hieraan is dat ik heb al ruim een maand heb en ook nog goedkoper dan via KPN site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:15
Jaja, ook ik ben van de partij om dit forumdeel te verlaten.
Heb sinds vanmiddag 13.40u mijn DHD.
Ben wel toch nog even hierna gaan pitten, wat me dan uiteindelijk niet is gelukt.
Draadloze bel heeft prima dienst gedaan :)
Ben wel aardig gaar en moet nog gaan werken.
Met een beetje geluk onder de baas zijn tijd wat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jve1984
  • Laatst online: 12-04 19:49
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:30:
[...]

Heb jij ook bij typhone besteld? Zo ja, dan word ik helemaal gek. Heb 29 oktober besteld.
Ik heb 2 november bij Typhone besteld zie ik in mijn mail, direct betaald via Ideal om 20:22

Volgens Track&Trace issie onderweg, zal morgen wel bezorgd worden...

Snap ook niet hoe dat dan komt als jij eerder hebt besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn DHD op 24 Sept. besteld bij StudentMobiel. Een keer een mailtje gekregen (9/11 - what's in a date?) dat er leverproblemen waren. Daarna op 17/11 nogmaals een mail dat mijn nummerbehoud bij VF in aanvraag is gegaan. Ik ga van Prepaid naar abo.
Heb ernstig het idee dat Studentmobiel de preorders van voor oktober sterk wil ontmoedigen om onder het goedkope abonnement uit te komen. Ze leveren gewoon niet uit in de hoop dat men het goedkope abonnement annuleert. En naar mijn mening slagen ze daar aardig in. Mijn neefje had via VF telefonisch verlengt ergens half oktober en hij had hem binnen een week in huis. Heb van meerdere mensen begrepen dat telefonisch via VF dus geen problemen geeft.
Nu hoop ik maar dat mijn nieuwe abo pas in januari ingaat, zodat ik van de nieuwe VF abo's, waar afgerekend wordt in seconden i.p.v. afronding op minuut, kan genieten. Dus wacht nog maar even met uitleveren Studentmobiel zou ik zeggen ;(
Overigens moeten die studentjes bij Studentmobiel nog wel even beter opletten tijdens de colleges communicatie. Daar valt nog wel het <sarcasme>een en ander aan te verbeteren</sarcasme>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jve1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:54:
[...]

Ik heb 2 november bij Typhone besteld zie ik in mijn mail, direct betaald via Ideal om 20:22

Volgens Track&Trace issie onderweg, zal morgen wel bezorgd worden...

Snap ook niet hoe dat dan komt als jij eerder hebt besteld!
Kan ook de SIM-kaart zijn, had ik ook... Ik dacht echt ''YESSSS'' en toen NEEEE!>!@!@# haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 22:38
laatste bericht voor mij hier, want ik heb gecancelled bij studentmobiel en een Iphone bij vodafone besteld. het wachten duurt me gewoon te lang en die Iphone glimt zo mooi :p

verder maakte ik me eerlijk gezegd een beetje zorgen over de accuduur, en ja ik weet dat je daar van alles aan kan doen. Maar dat zou niet moeten bij een nieuwe telefoon. Srry ik ben een HTC verrader :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:11
De klantenservice kon mij verzekeren dat hij bij de levering van december zit, maar de website geeft nog steeds dit aan:

Afbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll128/Source90/Naamloos-43.png

'Voorinschrijving' .. Sinds 8 november.

Betekend dit dat de mensen bij Hi nog steeds 'good-will' verkopen of wordt dit pas een dag of wat voor verzending geupdate?

En van KPN, welke ik al sinds september besteld heb (en betaal), heb ik niet eens een ordernummer van |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Source90 op 24-11-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
Gister heb ik via telfort klantenservice telefonisch verlengd.

300 minuten
300 smsjes
Surf en mail

eerste 6 maanden 30euro per maand
andere 6 maanden 50 euro per maand
480 euro totaal

Oorspronkelijk zou mij het toestel 70 euro kosten (ook als ik het online zou verlengen) maar kreeg van de medewerker 40 euro korting (dus telefoon 30euro totaal)

Allemaal leuk en aardig echter aan het eind van het gesprek schoot mij te binnen om even te vragen wanneer ik het toestel kan ontvangen....

5-01-2011 :--------------------------------(

echt shit.... iig ik ga morgen langs telfortwinkel.... is het eventueel mogelijk dat ik mn bestelling annuleer en probeer bij een telfortwinkel de desire eerder te krijgen?

• Maniacnl
  • Laatst online: 12-09 03:57
BabyXL schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:42:
Zojuist de Desire HD ontvangen!! (Telfort, besteld op 4 oktober 2010)
Wat een mooi ding! Het is echt het wachten waard!

Succes allemaal, en hopelijk zien we elkaar in het Desire HD topic terug!

Edit: klepjes ed. zijn prima in orde op mijn toestel. De rest nog niet kunnen checken omdat die nu van prik voorzien moet worden.
Telfort: 4 Oktober besteld/verlengd.
Vandaag geleverd door TNT.
Zit thuis met griep, dus uit bed gevlogen toen de bel klonk en op me sokken en verlopen kop de bezorger begroet. Gris.. aan de lader en gaan.
Ik sluit me helemaal aan bij Baby XL.
Wat een geweldig toestel! Ook gelukkigerwijs geen schoonheidsfoutjes. (2e productiebatch?)
Angry birds ftw.

Voor degenen die nog wachten op een levering: NIET annuleren. (of je mocht em ergens op voorraad gelijk kunnen bemachtigen)

CU in het Desire HD Topic.

• robertzijm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:44
Heeft iemand die bij Hi besteld heeft dit ding al eens ontvangen?? Ik wacht al bijna 2 maanden nu, en uit zichzelf je een update geven zullen ze daar ook niet doen, wat een kutservice

• Source90
Als je een pagina of 2 terug leest zie je dat meerdere mensen nu mondjesmaat geleverd krijgen door Hi.

Verwijderd

Ik wacht al sinds 23 september en mijn status staat alsnog op voor inschrijving...

Mensen hebben hem zeker al ontvangen alleen is het onduidelijk op welke basis zij voorrang krijgen vergelijken met de rest van de klanten, ik wil zeggen dat ik pissig begin te worden alleen is dat al een maand geleden gebeurd na de tweede uitstel. Op een gegeven moment bereik je de vierde uistel en hoop je dat je er niet meer over na gaat denken maar actief lezen van een forum maakt duidelijk dat ik dat niet heb gedaan. Anyhow, hoop dat hij 29ste binnen komt :(.

Wel super leuk dat TNT donderdag en vrijdag gaan staken... hoop dat het daarbij blijft...

Verwijderd

Het is toch geweldig, wacht ook al 2 maanden op DHD. Bij Belnu besteld op 24 september. Gisteren voor het eerst maar eens gebeld.. en tuurlijk, ja hoor! Ze verwachten echt een snel levering van de 'leverancier'! Waarschijnlijk zijn zij als laatste aan de beurt bij de 'leverancier'. Mag toch hopen dat er nu eens geleverd gaat worden. Belnu geeft bij de voorraadstatus 'Wekelijkse leveringen' aan. Wat dat ook mag betekenen..
En natuurlijk waar hebben we het over. Over 1 jaar lach je waarschijnlijk alweer om deze telefoon..

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 03:56:
Ik wacht al sinds 23 september en mijn status staat alsnog op voor inschrijving...

Mensen hebben hem zeker al ontvangen alleen is het onduidelijk op welke basis zij voorrang krijgen vergelijken met de rest van de klanten, ik wil zeggen dat ik pissig begin te worden alleen is dat al een maand geleden gebeurd na de tweede uitstel. Op een gegeven moment bereik je de vierde uistel en hoop je dat je er niet meer over na gaat denken maar actief lezen van een forum maakt duidelijk dat ik dat niet heb gedaan. Anyhow, hoop dat hij 29ste binnen komt :(.

Wel super leuk dat TNT donderdag en vrijdag gaan staken... hoop dat het daarbij blijft...
dat is als het goed is weer alleen de post en niet de pakketdienst..

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 15:10
NVT schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:19:
ik ben nog aan het twijfelen Telfort of Vodafone

waar kan ik het beste bestellen met vodafone abo?
iemand ervaring met algebeld.nl?
iemand ervaring met telfort internet?
of gewoon een VF shop zoeken en hopen dat ze het op voorraad hebben?

alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Als ik jouw was zou ik gewoon een fysieke winkel binnen lopen. Als die hem niet heeft kan je gewoon nog een andere zoeken. Ik zit ook al een maand te wachten op mijn DHD, terwijl hij hier gewoon in de winkels ligt :S.

Verwijderd

Gisteren netjes door Belsimpel.nl op de hoogte gebracht (als antwoord op mijn e-mail) dat ze volgende week weer een levering verwachten. Bestellers van september krijgen dan waarschijnlijk hun order geleverd, hoewel ze afhankelijk blijven van het aantal toestellen van de leverancier (komt er zoveel binnen als beloofd?). Ze willen niet kwijt hoe lang de wachtrij is en wat je positie in deze wachtrij is. Omdat Belsimpel.nl in september als één van de eerste webshops dacht te kunnen leveren is het aantal bestelllingen groot.

Deze informatie is beter dan geen informatie of om de brei heen draaien waarom Belsimpel zo laat kan leveren.
Nu maar hopen dat alle schoonheidsfoutjes uit de toestellen zijn, ik moet niet denken aan het feit om de telefoon direct te moeten terugsturen...

Verwijderd

darkpluisje schreef op donderdag 25 november 2010 @ 08:07:
[...]

dat is als het goed is weer alleen de post en niet de pakketdienst..
Jup, ik kreeg gewoon mijn (geweldige!) nieuwe router thuisbezorgd tijdens de vorige staking, mijn vaste pakketbezorger daarop maar een kop koffie aangeboden omdat hij alsnog moest doorploeteren.

Verwijderd

Ik heb gistere mijn dhd gekregen. Echt een mooi toestel heb gelijk whatsapp geinstaleerd ik zie jullie wel in andere android topics

Su6 allemaal die nog geen dhd hebben

Karish

Verwijderd

voskuh_ schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:56:
[...]

Ik heb Hi hiermee geconfronteert en ze ontkennen het gewoonweg... De eerste keer dat ik echt boos ben geworden aan de telefoon. De dame van Hi beschuldigde jou van liegen op het forum, say what? Dat is echt te grof voor woorden. Bovendien heb jij helemaal geen enkel motief om hierover te liegen, maar bij gebrek aan hersencapaciteit ging dat er niet in. WTF.

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ik heb 4 oktober besteld.. Ik wacht dus nu bijna 2 maanden!! ;(
Deze week zouden ze dan binnenkomen.. Helaas nog steeds niks gehoord..

Je zal zien.. dan komt ie vrijdag.. Maarja dan ga ik een weekend weg met mn schoonfamillie.. En die zullen het me niet in dank afnemen als ik het hele weekend met mn HD zit te spelen hahaha..
>:)

Blender....

• jve1984
  • Laatst online: 12-04 19:49
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:33:
[...]

Kan ook de SIM-kaart zijn, had ik ook... Ik dacht echt ''YESSSS'' en toen NEEEE!>!@!@# haha
Nee, heb de telefoon los besteld :)

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

robertzijm schreef op donderdag 25 november 2010 @ 01:01:
Heeft iemand die bij Hi besteld heeft dit ding al eens ontvangen?? Ik wacht al bijna 2 maanden nu, en uit zichzelf je een update geven zullen ze daar ook niet doen, wat een kutservice
Ik heb hem gisteren ontvangen van hi. Eigenlijk 1 dag later dan had gekunt want ik was dinsdag niet thuis. Ik had mijn abo telefonisch verlengd op 20 september, maar hij is pas op 27 september in het systeem gezet.

No signature required.

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:15:
[...]

Ik heb Hi hiermee geconfronteert en ze ontkennen het gewoonweg... De eerste keer dat ik echt boos ben geworden aan de telefoon. De dame van Hi beschuldigde jou van liegen op het forum, say what? Dat is echt te grof voor woorden. Bovendien heb jij helemaal geen enkel motief om hierover te liegen, maar bij gebrek aan hersencapaciteit ging dat er niet in. WTF.
Een ding het is bijna weekend gelukkig en dat is geen verwachtte leverings datum van Hi :P

• dekker007
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-01 16:34
Ik hoop ook dat het waar is wat ze me verteld hebben bij hi.

29ste November levering 900 toestellen.

Ze beginnen dan 2 december met leveren zoals ze dat zeiden tegen mij ... dan alles uit moesten pakken enz. Ik kreeg mijn toestel dan ook. Heb zelf 17 november besteld, dus ik hoop dat iedereen dan blij wordt gemaakt wordt met een nieuw toestel. Hoef dan zelf gelukkig niet zolang te wachten.
Hebben meer hier verhaal van 29 november gehoord dus misschien wel een goed teken dan.

• the boiler
dekker007 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:12:
Ik hoop ook dat het waar is wat ze me verteld hebben bij hi.

29ste November levering 900 toestellen.

Ze beginnen dan 2 december met leveren zoals ze dat zeiden tegen mij ... dan alles uit moesten pakken enz. Ik kreeg mijn toestel dan ook. Heb zelf 17 november besteld, dus ik hoop dat iedereen dan blij wordt gemaakt wordt met een nieuw toestel. Hoef dan zelf gelukkig niet zolang te wachten.
Hebben meer hier verhaal van 29 november gehoord dus misschien wel een goed teken dan.
Ja dat is al meerder malen verteld door verschillende Hi medewerkers aan de telefoon per mail en zelfs 1 op dit forum.
Alleen is mij verteld dat als ze een batch binnen krijgen dan duurt het 10/15 dagen voordat hij in je bezit kon zijn dat vondt ik tot nou toe de mooiste

• dekker007
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-01 16:34
Bij mij verteld als ze 29ste binnen komen dat ze week erop weggaan :p , Hopelijk klopt het wat ze mij zeiden haha. Maar jammer dat iedereen wat anders zegt bij hi. Ze moeten toch gewoon bericht krijgen dan komt er weer wat klaar, zodat niet iedereen wat verzint.
the boiler schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:30:
[...]

Ja dat is al meerder malen verteld door verschillende Hi medewerkers aan de telefoon per mail en zelfs 1 op dit forum.
Alleen is mij verteld dat als ze een batch binnen krijgen dan duurt het 10/15 dagen voordat hij in je bezit kon zijn dat vondt ik tot nou toe de mooiste

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
24-nov: 1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt
oei, en vandaag staken ze.
Achja die 2 dagen kunnen er makkelijk bij..

[ Voor 3% gewijzigd door rusteloos op 25-11-2010 12:00 ]

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

• the boiler
rusteloos schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:59:
Pakketdienst staakt niet als het goed is.
Meestal zijn dat zzp'ers

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:49
rusteloos schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:59:
Staking is volgens mij alleen de POST en niet de pakketdienst, maar zeker weten doe ik dit niet. Het was bij de vorige staking wel het geval namelijk.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:33
pakketdienst hier vandaag zien rijden van de TNT dus de pakketjes komen wel aan!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
ik heb de ultraplatte desire xxs die wordt per post opgestuurd. ;-)

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

• JcK_85
Mededeling voor mensen die hem bij Tmobile hebben besteld of nu bestellen: 1ste week van december worden ze uitgeleverd aan de klanten. (Operator op het forum van het helpdesk forum van tmobile). Als dit waar is dan heb ik mijn toestel binnen 2 weken na de bestelling :D

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:43
jeej \o/

SMS + Mail gehad van HI. Het toestel is op voorraad en ik kon zelf bellen voor een bezorgafspraak.
Morgen tussen 12 en 4 word hij bezorgd. :D

Voor de geintereseerden,. Ik stap over van T-Mobile naar Hi. Dus voor Hi nieuwe klant
28 oktober besteld in de lokale HI Winkel. ordernummer 33608***

• Goldin
JcK_85 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:12:
Mededeling voor mensen die hem bij Tmobile hebben besteld of nu bestellen: 1ste week van december worden ze uitgeleverd aan de klanten. (Operator op het forum van het helpdesk forum van tmobile). Als dit waar is dan heb ik mijn toestel binnen 2 weken na de bestelling :D
Als ik jouw was zou ik er niet zo zeker van zijn. Hij is nu al 2 week uit gesteld bij T-mobile, dus nog een paar weekjes extra is mogelijk.

Ik word hier langzaam maar zeker wel een beetje zat van. Het word echt telkens uitgesteld :/

• Gillonde
  • Laatst online: 15-09 15:58
Ik heb de SMS+mail ook gehad. Maandag komt de koerier aan de deur. Nieuwe klant via de site van Hi, bestelling van 4 november.

• JcK_85
Ralf91 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:35:
[...]

Als ik jouw was zou ik er niet zo zeker van zijn. Hij is nu al 2 week uit gesteld bij T-mobile, dus nog een paar weekjes extra is mogelijk.

Ik word hier langzaam maar zeker wel een beetje zat van. Het word echt telkens uitgesteld :/
Lol, jij bent ook op beide forums bezig dus :) Ik ga ervan uit dat het wel klopt, zoals ik bij andere providers lees komt ie overal deze week of volgende week binnen. Was overigens in de shop 1 dag te laat, hadden net de laatste uit voorraad verkocht :(

• the boiler
Giordino schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:23:
jeej \o/

SMS + Mail gehad van HI. Het toestel is op voorraad en ik kon zelf bellen voor een bezorgafspraak.
Morgen tussen 12 en 4 word hij bezorgd. :D

Voor de geintereseerden,. Ik stap over van T-Mobile naar Hi. Dus voor Hi nieuwe klant
28 oktober besteld in de lokale HI Winkel. ordernummer 33608***
ik heb 336118** dus ben bijna aan de beurt als ze hem eerlijk uitdelen wat nog de vraag is
ik ook 4-nov besteld dus o0o0o0o zou het zou het dan zo ver zijn!!

[ Voor 6% gewijzigd door the boiler op 25-11-2010 13:57 ]

• Gillonde
the boiler schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:56:
[...]

ik heb 336118** dus ben bijna aan de beurt als ze hem eerlijk uitdelen wat nog de vraag is
ik ook 4-nov besteld dus o0o0o0o zou het zou het dan zo ver zijn!!
Die van mij is 336117** dus ik neem aan dat je ook bijna aan de beurt bent.

• the boiler
sweet telefoon staat nu dus op r u nuts ringtone stand

• Furiousz
Ben net gebeld door de chauffeur, hij is er over 10 minuten :) :9

Verwijderd

Lekker dan, mijn ordernummer is 336078**.
Verlengd via de site op 27 okt.

Die FIFO van Hi slaat nergens op

• the boiler
o0 dat gaat lekker ja
En @furiousz

Wat wordt er bezorgd sim kaart of komt er een chaufeur op de koffie ?
Nu heeft de rest zo mooi gepost even met order nr data provider/webwinkel en dergelijke.

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:51
Nou bij mij is het ook zover denk ik:
quote: Algebeld
Geachte heer BlaBla,

Uw bestelling bij Algebeld.nl met ordernummer xxxxxxxxxxxxxx wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:

Particulier
tav BlaBla

Blablabla

Uw pakket is met TNT Post verstuurd. De barcode van het pakket is : xxxxxxxxxxxxxx.

U kunt het pakket via internet volgen door op onderstaande link te klikken.

Klik hier om uw pakket te traceren

De eerste gegevens hiervan zijn vanavond na 21:00 uur op werkdagen pas zichtbaar. De zending moet namelijk eerst op het sorteercentrum gescand worden.

Indien u ook een TV heeft besteld dan zal deze rechtstreeks van onze leverancier verstuurd worden. Deze kunt u binnen 3 werkdagen na ontvangst van deze email verwachten.

Indien er niemand aanwezig is op het moment van aflevering wordt er een bericht achter gelaten waarmee u de volgende werkdag de zending op het postkantoor kunt afhalen.

U ontvangt van ons vandaag een tweede email met daarin de factuur. Neemt u AUB contact met ons op als u de factuur niet heeft ontvangen. Indien u de betaling al heeft gedaan, hoeft u niets meer naar ons over te maken.

Mocht u binnen 1 week nog geen pakket ontvangen hebben dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. We laten dan direct een onderzoek starten.

Bent u tevreden over de dienstverlening van Algebeld.nl? Laat het hier weten op de website van Telecomervaring.nl

Wij wensen u alvast veel plezier met de door u bestelde producten , mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Algebeld.nl
Postbus 212
7000 AE, Doetinchem
Tel: 0314 - 66 80 66
Besteld op 11/11, betaling ontvangen op 16/11 (betaald vanuit België via Europese overschrijving), toestel normaal verwacht op 30/11, maar zal dus hopelijk vroeger in mijn bezit zijn :).

Spannend.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Verwijderd

Na enige tijd dit topic zeer actief te volgen heb ik besloten om mijzelf ook maar even geregistreed.
Ikzelf ben ook 1 van de personen die al 6 weken wacht op zijn Desire HD.

Ik heb op 18-10 besteld (verlenging bij HI)

Omdat meerdere mensen vandaag een mail of een telefoontje hebben ontvangen omtrent de levering van hun DHD door een koerier, heb ik maar weer eens gebeld met HI.

Ik kreeg nu een verhaal te horen: "nou eeh ja meneer, HTC heeft een leveringsprobleem omdat Samsung eerst de schermen produceerden en daar ineens mee gestopt zijn (hoe dan? :? ) . HTC moet nu zijn eigen schermen gaan ontwikkelen
De personen die besteld hebben voor 1 november krijgen hun toestel "ergens" in December.
Alle personen die later besteld hebben, krijgen het toestel pas eind januari"

Toen ik zei dat mensen al gebeld waren of hun toestel al hadden en later besteld hebben bleef het even stil en kreeg ik als antwoord "Meneer dat kan niet"

Echt die mensen bij HI zeggen allemaal maar wat. :X

Het ziet er dus naar uit dat we nog langer moeten wachten. |:(

Verwijderd

ordernummer zegt blijkbaar niet veel, want mijn ordernummer begint met 335. Ik heb overigens 27 september besteld via de site.

Edit: Net even gebeld met de vraag of ze een idee hadden wanneer ik me telefoon krijg. ordernummer doorgegeven aan mevrouw.

Mevrouw: "Hij is vanaf 22 november beschikbaar gesteld en je zou al gebeld moeten zijn. Ik ga even navragen bij de afdeling."

Mevrouw: "Meneer, ik heb even nagevraagd en we weten het niet. Het is nou eenmaal een voorbestelling 8)7 . Het kan morgen zijn, maar ook over 2 week." :F

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 16:08 ]

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:06

Wok

Dakloos...

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 07:15:
Het is toch geweldig, wacht ook al 2 maanden op DHD. Bij Belnu besteld op 24 september. Gisteren voor het eerst maar eens gebeld.. en tuurlijk, ja hoor! Ze verwachten echt een snel levering van de 'leverancier'! Waarschijnlijk zijn zij als laatste aan de beurt bij de 'leverancier'. Mag toch hopen dat er nu eens geleverd gaat worden. Belnu geeft bij de voorraadstatus 'Wekelijkse leveringen' aan. Wat dat ook mag betekenen..
En natuurlijk waar hebben we het over. Over 1 jaar lach je waarschijnlijk alweer om deze telefoon..
Net maar eens gebeld met belnu, want zo langzamerhand begint mijn geduld ook wel op te raken (besteld op 28 september, met toen een ETA van 18 oktober). Mevrouw gaf aan dat de bestellingen tot 24 september zijn uitgeleverd en dat er 'in principe' nu wekelijks 'druppelgewijs' geleverd wordt. Uitlevering vind plaats op volgorde van binnenkomst, dus wellicht dat jouw toestel nu verzonden is :)

Heb mevrouw tot slot nog een als feedback gegeven dat het van meer professionaliteit zou getuigen als belnu wat proactiever richting klant zou communiceren over levertijden e.d. in plaats van dat de klant er zelf achteraan moet bellen.

We wachten nog maar een weekje af :P

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:43:
Toen ik zei dat mensen al gebeld waren of hun toestel al hadden en later besteld hebben bleef het even stil en kreeg ik als antwoord "Meneer dat kan niet"

Echt die mensen bij HI zeggen allemaal maar wat. :X
Mja, toen ik probeerde om daar opheldering over te krijgen werden jullie, mijn medeforumgenoten uitgemaakt voor leugenaars. Want natuurlijk is het logischer dat een heel forum liegt om Hi een slechte naam te geven dan dat zij er een onnavolgbare leveringsstrategie op nahouden 8)7 . Het hele wachten maakt me niet uit, maar als ze mensen leugenaars gaan noemen om de incompetentie van het bedrijf Hi te verdoezelen krijg je me laaiend.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 16:02 ]

• marc181982
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 09:20
Meld zich nog een voor het drama dat Hi heet

13 okt , telefoon besteld
18 okt , bestelling geannuleerd wegens ontbreken betaling. Gebeld met klantenservice , foutje in het systeem bestelling gaat gewoon door
22 okt ,status nog steeds niet veranderd opnieuw gebeld. Bestelling gaat nog steeds door
24 okt , opnieuw gebeld vanwege de status. Bestelling gaat nog steeds door
25 okt , laten doorverbinden met de order afdeling , blijkt dat ze een verkeerde abbonement hebben afgesloten ondanks deze goed stond in de bevestiging. Bestelling geannuleerd
26 okt , opnieuw gebeld met de orderafdeling. Nee meneer , moet nog een terugkoppeling komen van een andere afdeling.
27 okt , gebeld met de orderafdeling . Meneer morgen komt de telefoon binnen anders bellen
28 okt , geen telefoon . Opnieuw gebeld , nee meneer leveringsproblemen. Status nog steeds op annulering
1 nov , weer gebeld . Meneer we hebben geen order van u , wtf? Bel morgen even terug
2 nov , weer gebeld . Order opnieuw geactiveerd aan de hand van het ordernr. Blijkbaar stond deze nog wel actief
4 nov , status bestelling geannuleerd
5 nov , opnieuw gebeld. Geen order te vinden , wtf? Bestelling geannuleerd , nieuwe aangemaakt. Met de belofte 2 dagen telefoon in huis
8 nov , geen telefoon te bekennen opnieuw gebeld . Geen bestellingen te vinden. Nieuwe order aangemaakt , alweer...
9 nov , gebeld over status , meneer telefoon word met 2 dagen geleverd
11 nov , uiteraard geen telefoon . Opnieuw gebeld , meneer wij zetten u vooraan
20 nov , weer gebeld , meneer u staat op de wachtlijst word waarschijnlijk januari.

Wat een ongelooflijk stel incompetente prutsers bij HI. Snap dat er leverings problemen zijn , maar om een paar keer een simpele order te verkloten :(

Maargoed we wachten weer , nu even rustig de telefoonwinkels afstruinen in de hoop een verdwaalde htc te vinden.

Verwijderd

Ze moeten echt wat gaan veranderen daar bij Hi |:(

Verwijderd

Ik was inderdaad nog zo hoopvol na het bericht dat er eerder deze dag werd gepost over de eerste levering van 900 toestellen.

Ik weet inderdaad niet wat er bij HI aan de hand is.
Ik weet wel dat het niet opschiet.

Ik zou wel eens willen weten hoe de medewerkers van HI aan elke keer een ander verhaal komen.
Misschien hebben ze een glazen bol met alle namen van de medewerkers op een papiertje en mag er elke dag een andere medewerker een papiertje trekken en dat verhaal wordt gedurende die dag gebruikt 8)7

Hi Manager: "Zo jij mag vandaag zeggen wat we tegen onze klanten zeggen"
HI Medewerker:"Nou we hebben alles wel gehad, misschien moeten we zeggen dat HTC failliet is"
HI Manager: "Zo das echt orgineel, dat doen we"

8)7

Echt ongelovelijk hoeveel verschillende verhalen er kunnen zijn bij een telecombedrijf.

Youp van T'Hek zit eerdaags op kantoor bij HI omdat z'n zoon een DHD heeft besteld en nog niet heeft Wedden dat ie em gelijk meekrijgt. hhahahahahhaaha :P

• Gillonde
Ik vraag me ook af wat Hi aan het doen is. Ik ben echt niet aan het liegen over de sms/statusverandering op de site/mail/telefoontje naar koerier/bevestiging daarvan, waarom zou ik ook. Misschien heeft iemand tijd/zin/wraakneigingen om een samenvatting te maken van wat er allemaal gebeurt en dat naar meneer van 't Hek te sturen... Bedrijven zijn er duidelijk niet aan gewend dat er door klanten verhelen van helpdeskmedewerkers worden gedeeld en dat het daarom opvalt dat aan het prutsen zijn...

Verwijderd

Gillonde schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:58:
Ik vraag me ook af wat Hi aan het doen is. Ik ben echt niet aan het liegen over de sms/statusverandering op de site/mail/telefoontje naar koerier/bevestiging daarvan, waarom zou ik ook. Misschien heeft iemand tijd/zin/wraakneigingen om een samenvatting te maken van wat er allemaal gebeurt en dat naar meneer van 't Hek te sturen... Bedrijven zijn er duidelijk niet aan gewend dat er door klanten verhelen van helpdeskmedewerkers worden gedeeld en dat het daarom opvalt dat aan het prutsen zijn...
Aangezien ik toch al van plan ben een grande klachtenbrief te sturen nadat ik het toestel eenmaal heb ga ik dat misschien wel doen... Is een goede onderbouwing :).

Verwijderd

Ik heb hem ;-)

Hij was op voorraad bij een telfort shop in vlaardingen,
HI had hem daar ook nog, en de telfort shop in zoetermeer heeft hem waarschijnlijk
Ook nog.

• Denzo
Zojuist bericht gekregen van Vodafone, krijg hem morgen eindelijk!!

• Pauperesk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-08 11:08
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn verlenging via studentmobiel.

Ze zeggen dat ze elke week een (klein) aantal toestellen krijgen, ze willen alleen niets zeggen over de wachtlijst (besteldatum 2 november). Het is dus totaal niet duidelijk wanneer ik de telefoon kan verwachten.

Krijg via HI een verschrikkelijk slechte aanbieding (E 179,95 betalen bij HI30 abbo...), blijf waarschijnlijk te netjes binnen mijn abbo. Ga liever niet naar Vodafone wegens de harde datalimiet daar.

Even geduld dus nog maar...

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas hebben wij geen wachtlijst waarbij er een nummer voor uw naam
staat. Wij kunnen u dus niet meer informatie geven dan wij reeds gedaan
hebben. Onze excuses hiervoor.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog
vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Mensen die hem nog niet hebben besteld of hun bestelling gaan annuleren wegens te lang wachten.

Ritel.nl

Ik heb hem daar op 20-11 besteld en op 24-11 had ik de telefoon al in m'n handen. In combinatie met een Vodafone 200 b+s+w abonnement.

Ik hoop dat jullie hem snel krijgen.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:12
Denzo schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:06:
wanneer heb je besteld?

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 21:24

wootah

They see me trollin'

Denzo schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:06:
Ik ook :D
Vodafone belde me op en ze komen hem morge afleveren :)

Natuurlijk ook even de vraag of ze mijn nummer al hebben overgezet... want daar heb ik nog niks van gemerkt :?
iemand enig idee?

• Denzo
3 November, per telefoon :)
Natuurlijk ook even de vraag of ze mijn nummer al hebben overgezet... want daar heb ik nog niks van gemerkt :?
iemand enig idee?
Ik denk dat ze dat in gang zetten zodra je je telefoon ontvangen hebt :)

[ Voor 38% gewijzigd door Denzo op 25-11-2010 21:04 ]

Verwijderd

nou mijn email kon mij vertellen dat belsimpel.nl nu mijn telefoon gaat leveren.
17 okt contract binnen. Morgen met de pieter post mee. Zal wel maandag of dinsdag worden.

• Source90
De klantenservice van Hi kon mij vertellen dat mensen met een 'voorinschrijving' het toestel helaas in januari kunnen verwachten.

Is dit het zoveelste verhaal wat ze ophangen of weet iemand iets meer hierover?
Besteld op 8november.
Ordernummer beginnend met: 336140xx

Zou apart zijn, sinds mensen die hem na 8 november bestelde hem al hebben of al meer informatie betreft leveringsdatum hebben.. :|

[ Voor 19% gewijzigd door Source90 op 25-11-2010 21:44 ]

Verwijderd

Wok schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:55:
[...]

Net maar eens gebeld met belnu, want zo langzamerhand begint mijn geduld ook wel op te raken (besteld op 28 september, met toen een ETA van 18 oktober). Mevrouw gaf aan dat de bestellingen tot 24 september zijn uitgeleverd en dat er 'in principe' nu wekelijks 'druppelgewijs' geleverd wordt. Uitlevering vind plaats op volgorde van binnenkomst, dus wellicht dat jouw toestel nu verzonden is :)

Heb mevrouw tot slot nog een als feedback gegeven dat het van meer professionaliteit zou getuigen als belnu wat proactiever richting klant zou communiceren over levertijden e.d. in plaats van dat de klant er zelf achteraan moet bellen.

We wachten nog maar een weekje af :P
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier :) maar volg dit forum al enige weken, en jullie weten dan ook meteen waarom.. ;) ...Ik kan het echter niet nalaten nu even te reageren, gisteren was de reactie van belnu dat alle leveringen van vóór 29 september de deur uit waren.......1x raden wat mijn besteldatum is. Maar hier wordt blijkbaar een omgekeerde teletijdmachine gebruikt (daags erna wordt de 29ste --> de 24ste :? ). Waarom reageert men als leverancier nou niet eens helder maar vooral eerlijk O-), consequent en proactief?

Verwijderd

Hm, begrijp ik het goed dat als ik de DHD nu bestel, dat ik 'm begin volgend jaar waarschijnlijk pas heb...? Ik heb me uitgebreid zitten orienteren op de welke phone ik nou zou nemen, en dan ga ik uitgerekend voor een phone die slecht leverbaar is... Handig. ;) Maar ja, om daarom nu toch maar een Galaxy S te nemen... nee. Op Ritel staat niets over levertijden van de DHD.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:36:
nou mijn email kon mij vertellen dat belsimpel.nl nu mijn telefoon gaat leveren.
17 okt contract binnen. Morgen met de pieter post mee. Zal wel maandag of dinsdag worden.
17 oktober besteld en nu een e-mail van Belsimpel dat ze de telefoon gaan leveren?
Daar gaat de geloofwaardigheid van Belsimpel: ik heb eind september mijn order geplaatst en nog niets gehoord.... :(

Verwijderd

ik was er klaar mee, heb bij belcompany nijmegen een DHD gehaald (verlenging Hi, met 15 minuten een DHD in mijn zak), bestelling via website Hi geannuleerd en nogmaals over de communicatie geklaagd. was wel wat duurder uit, maar was dat wachten gewoon zat, en totaal geen uitzicht op beter...

sterkte iedereen, I'm off.

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
Pauperesk schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:08:
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn verlenging via studentmobiel.

Ze zeggen dat ze elke week een (klein) aantal toestellen krijgen, ze willen alleen niets zeggen over de wachtlijst (besteldatum 2 november). Het is dus totaal niet duidelijk wanneer ik de telefoon kan verwachten.

Krijg via HI een verschrikkelijk slechte aanbieding (E 179,95 betalen bij HI30 abbo...), blijf waarschijnlijk te netjes binnen mijn abbo. Ga liever niet naar Vodafone wegens de harde datalimiet daar.

Even geduld dus nog maar...

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas hebben wij geen wachtlijst waarbij er een nummer voor uw naam
staat. Wij kunnen u dus niet meer informatie geven dan wij reeds gedaan
hebben. Onze excuses hiervoor.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog
vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Zo'n antwoord kreeg ik ook maar is natuurlijk bullsh*t... Natuurlijk hebben ze een lijst met wie er besteld heeft en natuurlijk staat die opvolgorde van datum en tijdstip, anders dan zouden ze nillywilly bestellingen opsturen..
Een groot bedrijf kan niet werken zonder dat soort structuur in hun systeem.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:28:
ik was er klaar mee, heb bij belcompany nijmegen een DHD gehaald (verlenging Hi, met 15 minuten een DHD in mijn zak), bestelling via website Hi geannuleerd en nogmaals over de communicatie geklaagd. was wel wat duurder uit, maar was dat wachten gewoon zat, en totaal geen uitzicht op beter...

sterkte iedereen, I'm off.
Hoeveel duurder is het via een winkel? Ik zat zelf te denken aan Vodafone (20 euro voor een jaar, daarna 34,50 per maand). Ben benieuwd hoeveel duurder het is als ik naar een winkel stap (die toevallig een DHD op voorraad heeft). Heeft het kopen in een winkel verder nog voordeel eigenlijk...?
Pauperesk schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:08:
Ga liever niet naar Vodafone wegens de harde datalimiet daar.
Interessant... Moet je bij Vodafone gaan betalen zodra je de limiet hebt bereikt dan? Bij Hi ga je naar een hele lage snelheid: ook niet alles, maar beter dan (dik) bijbetalen.

Vraag me wel af hoeveel je kan doen met 1 Gb aan data... (ik heb nog nooit een smartphone gehad dus weet er niet veel van. ;) )

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 22:35 ]

• Gillonde
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:15:
Hm, begrijp ik het goed dat als ik de DHD nu bestel, dat ik 'm begin volgend jaar waarschijnlijk pas heb...? Ik heb me uitgebreid zitten orienteren op de welke phone ik nou zou nemen, en dan ga ik uitgerekend voor een phone die slecht leverbaar is... Handig. ;) Maar ja, om daarom nu toch maar een Galaxy S te nemen... nee. Op Ritel staat niets over levertijden van de DHD.
Je maakt bij fysieke winkels op het moment het meeste kans. Sommige mensen lopen daar naar binnen en komen met een DHD op zak weer buiten. De levertijden van alles op internet zijn tragisch.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:33:
Interessant... Moet je bij Vodafone gaan betalen zodra je de limiet hebt bereikt dan? Bij Hi ga je naar een hele lage snelheid: ook niet alles, maar beter dan (dik) bijbetalen.
Hele lage snelheid? 384kb/s, dat is meer dan genoeg voor webbrowsing.
Vraag me wel af hoeveel je kan doen met 1 Gb aan data... (ik heb nog nooit een smartphone gehad dus weet er niet veel van. ;) )
Aardig veel afhankelijk van welke diensten je wilt gebruiken. Muziek streamen wordt wat veel, Google streetview navigatie elke dag ook maar gewoon websites openen en wat apps downloaden moet wel lukken daarmee.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:24:
[...]

17 oktober besteld en nu een e-mail van Belsimpel dat ze de telefoon gaan leveren?
Daar gaat de geloofwaardigheid van Belsimpel: ik heb eind september mijn order geplaatst en nog niets gehoord.... :(
Dat kan de Desire HD niet zijn want anders is de geloofwaardigheid er idd echt af bij Belsimpel.....
Het zal je SIM-Kaart zijn.... Was bij mij ook het geval.

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
Goed, vandaag voor de vierde keer bij de HI winkel in Arnhem geweest en deze keer hadden ze eindelijk de Desire HD. Ik helemaal blij... Die verkoper (een prima kerel!!!) kijken wat het mij ging kosten... €250,- bij een HI Student 25 + extra snel internet. Terwijl een nieuwe klant maar €130 betaald voor de telefoon incl. het zelfde abonnement.

Ik zei gelijk dat meen je niet, dat is het zelfde als ik hem online bestel bij HI. Terwijl er op de site van HI staat 'kom naar de winkel voor een speciale aanbieding'. Wat dus helemaal nergens op slaat.

De verkoper kon er niks aan doen en die stelde voor om de klantenservice te bellen. Dus ik vanuit de winkel (met hun telefoon, zeer netjes!) de klantenservice gebeld en alles uitgelegd. Eerst kreeg ik vragen als 'Waarom wil je de HD? en Wat wil je er mee gaan doen?' en toen kwam ze uiteindelijk met dezelfde prijs. Nog een beetje gepraat en toen kwam ze met een aanbieding van €180. Ik dacht dat is nog te doen...

Helaas kon ik dan niet het toestel wat voor mij lag op de toonbank meenemen maar moest ik wachten op de levering van januari, omdat ik hem dan via de telefoon moest bestellen... Dus dit aanbod heb ik afgeslagen, aangezien ik zelf ook wel kan wachten tot de prijs iets zakt van het toestel of tot januari waar ik dezelfde telefoon incl. hetzelfde abonnement kan krijgen voor minder.

Toen zei ik van dat ik liever overstap naar een andere provider aangezien HI bestaande klanten absoluut minder heeft te bieden dan nieuwe klanten. Na dit verteld te hebben kreeg ik nog eens een preek over dat de winkel andere aanbiedingen heeft dan de website (dikke onzin!) en dat als ik klant bleef alleen maar voordeel zou hebben van mijn klantwaarde.

Ik netjes uitgelegd dat ik na vier jaar nog steeds klantwaarde A (de laagste) heb en dat dat niet zal veranderden dus dat dit geen rede is om bij HI te blijven, aangezien de jaren niet mee tellen maar alleen de belkosten buiten de bundel. Zei nogmaals uitleggen wat om te lachen is... Ja klanten die vaker buiten hun bundel hebben een hogere klantwaarde.. oftewel dat verdiend beter....

Ik als nette beller heb een 25 euro bundel die ik nog niet eens half op bel (ik weet eigen fout), dus dan verdienen ze toch ook aan mij. Ik betaal voor een dienst die ik maar half gebruik, maar dat wilde ze niet accepteren. Daarnaast wonen mijn ouders in Duitsland, dus ik bel regelmatig ff naar het buitenland wat buiten de bundel valt. Maar dit buiten de bundel bellen telt niet mee. Ook al moet ik regelmatig ruim 30 euro betalen in de maand, vanwege de buitenland kosten, terwijl ik mijn bundel maar half gebruikt heb telt dit niet mee voor de klantwaarde 8)7.

Kortom, ik vindt het belachelijk dat HI hun huidige klanten absoluut niet te gemoed komt. Daarbij komt kijken dat als ik hem bij studentmobiel.nl verleng €100 goedkoper uit ben dan bij HI zelf, wat voor een krom beleid voer je dan... wil je nu je huidige klanten behouden of weghebben... 90% van de abonnementdiensten in Nederland (tijdschriften, online diensten , etc.) bieden bestaande klanten vaak extraatjes..., HI niet.

Bottom line, zit ik nu te zeuren of moeten we dit allemaal maar accepteren... en direct de vraag zijn er goede alternatieven voor mij als student?

Ter info om hun monopoliepositie even te benadrukken. mijn truc om mij huidige abonnement af te laten lopen, om vervolgens een nieuwe abonnement af te sluiten bij HI incl. nummer behoud accepteren ze niet meer. Want nummberbehoud van HI naar HI kan niet meer. Mijn tweede trucje was om bij de Belcompany mijn HI 25 abonnement af te sluiten, waar mijn mobiel €140 kost en vervolgens mijn nieuwe verlengde abonnement om te zetten naar een HI student, maar ook dit is niet mogelijk. Want HI abonnementen die bij concurrenten zijn afgesloten kunnen niet worden omgezet naar een HI student abonnement.

[ Voor 8% gewijzigd door bas_vdl op 25-11-2010 23:31 ]

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Oh bij mij dumpte hij mij na wat gelul direct in klantwaarde C, ik liet blijken te weten hoe het systeem werkt, hoe het werkt met dreigen met opzeggingen en ik ging zonder probleem in de Winkel van B naar C, erg aardige verkoper. Wist ook dat ik al eerder was langs geweest. Hi Almere is wat dat betreft erg netjes.
Kreeg dus gewoon de zelfde aanbieding als nieuwe klanten. En ja, ik ga ook nooit buiten mijn bundel. Hiervoor wel de allerhoogste klantwaarde gehad, toen had ik ruim 100 euro in China verbeld (hoe? geen idee) en dat hielp wel mee.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
JcK_85 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:53:
[...]

Lol, jij bent ook op beide forums bezig dus :) Ik ga ervan uit dat het wel klopt, zoals ik bij andere providers lees komt ie overal deze week of volgende week binnen. Was overigens in de shop 1 dag te laat, hadden net de laatste uit voorraad verkocht :(
Tuurlijk, een echte tweaker heh :P

Dat is wel vervelend, wil je persee T-mobile dan?

[ Voor 5% gewijzigd door Goldin op 26-11-2010 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAN-MAN
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-08 11:24
Gisteravond eindelijk het verlossende belletje van Hi gehad, mijn toestel wordt vanmiddag geleverd door een koerier. :)

Pre-order op: 4 oktober
Overgestapt van T-mobile naar Hi.
Ordernummer: 335938xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@J van E
het kostte mij ipv 15 euro, 90 euro voor het toestel, daarnaast had ik m besteld via website met Hi 20 abo, nu verlengd met Hi 25 (die kosten maken me niet zo veel uit). dus het totale sommetje komt wel wat hoger uit maar dat had ik er op dat moment graag voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
DAN-MAN schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 07:59:
Gisteravond eindelijk het verlossende belletje van Hi gehad, mijn toestel wordt vanmiddag geleverd door een koerier. :)

Pre-order op: 4 oktober
Overgestapt van T-mobile naar Hi.
Ordernummer: 335938xx
Many Thx voor de info veel plezier met je toestel.

Ik heb een vermoeden als Hi zeg maar een batch van 100 krijgt dat ze dan de 1e 100 orders pakken die aan de beurt zijn en dan verkeerd om de ordernummers afwerken.
Zoals nu dus eerst werd nr 336117XX uitgeleverd naar nu dan-man 335938XX met ander woorden ik ben dus net niet aan de beurt geweest.
Dat is volgens mij een redelijke beredenering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
darkpluisje schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:30:
[...]

Zo'n antwoord kreeg ik ook maar is natuurlijk bullsh*t... Natuurlijk hebben ze een lijst met wie er besteld heeft en natuurlijk staat die opvolgorde van datum en tijdstip, anders dan zouden ze nillywilly bestellingen opsturen..
Een groot bedrijf kan niet werken zonder dat soort structuur in hun systeem.
Tsja, ik geloof er ook er weinig van. Een logische verklaring lijkt mij dat ze zo weinig telefoons binnenkrijgen dat het nog wel even gaat duren en dat ze daarom weigeren meer info te geven zodat er minder geannuleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:33:

Ja daar ga je bijbetalen. Als je bij HI over de fup gaat dan kan je in principe nog best internetten, youtube etc. zal wel erg traag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 08:34
Heeft iemand recentelijk nog iets gehoord van de helpdesk van Hi? Ze hebben al 1,5 week niets meer van zich laten horen. Ook niet na een herinnering 3 dagen geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuceboss schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:47:
Heeft iemand recentelijk nog iets gehoord van de helpdesk van Hi? Ze hebben al 1,5 week niets meer van zich laten horen. Ook niet na een herinnering 3 dagen geleden...
De huidige concurerende verhalen zijn dat:
1) Er op de 29ste 700/900 telefoons binnenkomen, deze zullen de week erna/direct/binnen 10 tot 15 dagen worden verzonden.
2) Er zouden nu geen toestellen op voorraad zijn, er kan verder niets over gezegd worden (maar ze leveren wel uit, dus bullshit)
3) Mensen die nu nog op voorinschrijving staan krijgen hun toestel helaas pas eind december.
4) Mensen die nu nog op voorinschrijving staan krijgen hun toestel helaas pas in januari.

Maak daar maar eens iets zinnigs uit op :P.
Pagina: 1 ... 47 ... 58 Laatste