Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Plus op de email klacht functie van de website wordt gewoon niet op gereageerd deze week.
Zal dan ook maar dit schriftelijk doen want ze negeren gewoon iedereen op het moment en gaan gewoon hun gangetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 15:10
Dit komt vanaf het T-mobile forum:
quote: ordermanagement;751482
Allen,

Ik heb helaas slecht nieuws mbt de levertijd van de HTC Desire HD.
De zending is vertraagd en de nieuwe verwachting is dat we vanaf week 49 kunnen uitleveren.
Wat een klere service zeg!! Ik word hier echt helemaal gek van. dit is nu de zoveelste week op een rij dat ze hem gewoon uit stellen.

Even een klein voorbeeld van hoe vaak je genaaid kan worden binnen een kleine tijd.

- Vorige week: "Meneer, u kunt hem einde deze week verwachten."
- Vorige week vrijdag: Meneer u kunt hem begin volgende week verwachten".
- Maandag: "Ja meneer u kunt hem einde deze week in huis verwachten."
- 5 minuten later op het forum maandag: "Sorry, je kan hem eind volgende week verwachten"
- Vandaag op het forum: "Je kan hem week 49 verwachten"

Op deze manier gaat het al een paar weken op een rij. Het word telkens uitgesteld. Let op... vanaf week 49 zijn ze nog steeds niet te krijgen. (Dan word het waarschijnlijk wel uit gesteld tot volgend jaar)

[ Voor 3% gewijzigd door Goldin op 26-11-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Ik ga hem morgen krijgen :) Hi 30 + xtra snel, 12-10 besteld.

(Als je de afgelopen dagen bericht kreeg dat hij niet op voorraad was terwijl er toch uitgeleverd wordt :?, dan komt dat omdat de nieuwe voorraad meteen verdeeld wordt op lopende orders en die nieuwe voorraad is dan natuurlijk meteen op! )

[ Voor 66% gewijzigd door Stefke op 26-11-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
bas_vdl schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:16:
Ter info om hun monopoliepositie even te benadrukken. mijn truc om mij huidige abonnement af te laten lopen, om vervolgens een nieuwe abonnement af te sluiten bij HI incl. nummer behoud accepteren ze niet meer. Want nummberbehoud van HI naar HI kan niet meer. Mijn tweede trucje was om bij de Belcompany mijn HI 25 abonnement af te sluiten, waar mijn mobiel €140 kost en vervolgens mijn nieuwe verlengde abonnement om te zetten naar een HI student, maar ook dit is niet mogelijk. Want HI abonnementen die bij concurrenten zijn afgesloten kunnen niet worden omgezet naar een HI student abonnement.
Vroeger werkte de optie om aan het eind van je abonnement terug te gaan naar Hi prepay, en vervolgens vanuit je prepay weer een abonnement aan te vragen (beide met behoud van eigen nummer), waarbij je gezien wordt als nieuwe klant (weet niet zeker of dat nu nog steeds is). Je kunt natuurlijk ook aan het einde van je Hi abo naar bv. Telfort/T-mobile/Vodafone prepay gaan en dan van daaruit weer naar Hi abo, neem aan dat je dan weer als nieuwe klant gezien wordt. Wel omslachtig, maar het kan rendabel zijn!

Edit: makkelijker is natuurlijk om bij studentmobiel te bestellen en 150 bij te betalen, scheelt maar 2 tientjes.

[ Voor 4% gewijzigd door Teuling op 26-11-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:36:
Ik ga hem morgen krijgen :) Hi 30 + xtra snel, 12-10 besteld.

(Als je de afgelopen dagen bericht kreeg dat hij niet op voorraad was terwijl er toch uitgeleverd wordt :?, dan komt dat omdat de nieuwe voorraad meteen verdeeld wordt op lopende orders en die nieuwe voorraad is dan natuurlijk meteen op! )
Relaxt!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 09:01
Gillonde schreef op donderdag 25 november 2010 @ 22:52:
[...]

Je maakt bij fysieke winkels op het moment het meeste kans. Sommige mensen lopen daar naar binnen en komen met een DHD op zak weer buiten. De levertijden van alles op internet zijn tragisch.
Second that, maat van me heeft hem vorige week besteld en (na wat administratieve rompslomp ivm een verkeerd geleverd toestel) begin deze week op mogen halen in een Hi winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 10:18
the boiler schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:21:
Plus op de email klacht functie van de website wordt gewoon niet op gereageerd deze week.
Zal dan ook maar dit schriftelijk doen want ze negeren gewoon iedereen op het moment en gaan gewoon hun gangetje.
Hier had ik het over inderdaad. Had ze een klacht toegestuurd waar "binnen korte termijn" op gereageerd zou worden door een bekwamere collega... Na 1,5 week nog helemaal niets. Weet dat "korte termijn" een vaag begrip is, maar 8-9 werkdagen vind ik toch geen korte termijn in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
ffs of ze het expres doen eerst bellen van de week hoi met Hi ikke hoi hoi sec later neeeeee!!
Nu net een email van Hi ikke jippieee > nee @#$%^& klantenonderzoek
30 later sms Hi ikke Jippie weer > nee ffs #$%^&*(^T$$# datzelfde klantenonderzoek
Arrrggg niet leuk grapje Hi

Voor Darkpluisje
Hi stuurde net sms en een email.
Doordat ik Hi zag staan kwam er gelijk in mij boven dat zal waarschijnlijk mijn telefoon zijn en ze zullen waarschijnlijk uitleveren maar de teleurstelling was groot en ik werd dus diep bedroefd.
Het bleek namelijk een klantenonderzoek te zijn ze willen graag weten hoe ik kpn en haar dochters waardeer.
Dit is natuurlijk een hele slechte timing van dit bedrijf aangezien ik zit te wachten op respons van Hi.
Want ik heb namelijk ook een telefoon besteld en die wordt maar niet uitgeleverd tja kun je je voorstellen wat dat dan met je doet.
Ook werd ik al eerder benaderd door Hi telefonisch dit was dan ook een dezelfde grote teleurstelling.

[ Voor 55% gewijzigd door the boiler op 26-11-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
Zou je je berichten in enigszins normaal nederlands willen typen... Het is hier geen FOK ofzo..moest echt even nadenken waar je nou precies blij of boos om was en of dit nu in 30 seconden of 30 jaar is is me nogsteeds een raadsel

[ Voor 41% gewijzigd door darkpluisje op 26-11-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, voor hen die geïnteresseerd zijn, ik heb het op me genomen een soort samenvatting te schrijven van de perikelen bij Hi, zoals eerder werd gesuggereerd door Gillonde. Ik vul deze verder aan tot ik daadwerkelijk het toestel heb, en stuur hem dan door als klachtenbrief.
Utrecht, datum

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij dien ik een klacht in over de slechte communicatie en organisatie rondom the HTC Desire HD. Zelf heb ik mijn bestelling op 9 november 2010 gedaan, met ordernummer 33614***. Deze brief schrijf ik echter niet alleen voor mijzelf, maar ook namens vele anderen die dezelfde problemen hebben en waarmee ik heb gecommuniceerd via internet fora.

Vanaf de eerste bestelling is de levering steeds uitgesteld. Nu snap ik dat het toestel slecht leverbaar was door productieproblemen bij HTC, en dat is dus ook niet waar mijn klacht over gaat, dit reken ik Hi niet aan. Wat ik Hi wel aanreken zal ik hieronder aangeven, geordend op datum en verwachte leverdatum op dat moment.

7 november;
Ik kan verlengen op jullie site. Bij de bestelling krijg ik vele foutmeldingen. Daarom laat ik de order hierna annuleren omdat de gegevens onjuist in het systeem staan, terwijl ik deze wel juist heb ingevoerd (helaas geen screenshot gemaakt om dit te bewijzen, volgende keer dus maar wel). 9 november een nieuwe bestelling gedaan per telefoon. De jongen die dit deed was overigens erg netjes. Hij gaf aan dat de telefoon die dag bij u binnen zou moeten komen, en over een week bij mij zou moeten zijn. Geen telefoon. Daarnaast krijgen nieuwe klanten van u de telefoon bij mijn abonnementsvorm voor 39,95. Toch moet ik bij mijn bestelling 59,95 voor het toestel betalen. Uw medewerker gaf aan dat hij geen flauw idee had waarom dit was. Inmiddels heb ik zelf gevonden dat u kennelijk werkt met een klantwaarde systeem, lopend van A tot en met D, gebaseerd op hoeveel iemand buiten de bundel belt (oftewel hoeveel u aan een klant verdient). Dit vind ik zeer kwalijk. Vaste klanten die daadwerkelijk weten hoeveel ze bellen en er dus niet vaak over hun bundel heen bellen en smsen krijgen dus slechtere aanbiedingen dan nieuwe klanten, waarvan u nog niets weet. Dit doet denken aan de “vaste klanten boete” die laatst in de context van hypotheken werd besproken bij Radar. Het zou uw organisatie geen kwaad doen uw vaste klanten juist mooiere aanbiedingen te doen, te meer omdat sommige forumgenoten die lang doorzeurden alsnog de aanbiedingen van nieuwe klanten kregen. Blijkbaar kunt u het dus wel bieden, maar laat u beleefde klanten gewoon graag te veel betalen. Zeer onbeleefde bedrijfsvoering.

Hierna vond ik zelf op internet dat de nieuwe uitleverdatum van de telefoon 19 november zou moeten zijn (op uw site). Omdat veel van mijn forumgenoten extreem tegenstrijdige informatie hebben gekregen heb ik daarop op 17e november een experiment uitgevoerd: ik heb uw servicedesk, afdeling verlengingen/orders 4 maal gebeld. Bij elk gesprek heb ik gevraagd of ze er een aantekening van wilden maken in het systeem, maar dat konden zij niet (?!). Dat lijkt me de duidelijkheid voor uw eigen medewerkers ook niet ten goede komen. Ik kreeg vier compleet verschillende verhalen; 1) Het is onduidelijk wanneer nieuwe toestellen zullen aankomen, ik kan u er niets over zeggen. 2) De toestellen zijn vandaag bij ons binnen gekomen, wij zullen er morgen één naar u verzenden. (Bij deze uitspraak vroeg ik mij erg af of uw medewerkers nadenken over wat ze zeggen, aangezien er op dat moment volgens één van de forumgenoten die ook bij u werkt 1000+ backorders waren, en er maar druppelsgewijs aan Hi geleverd werd. Als u nagaat dat de oudste orders op dat moment uit midden september kwamen, en mijn order van 9 november is, dan lijkt me zeker dat ik niet bij de volgende levering zal zitten). 3)De toestellen zijn niet bij ons binnen gekomen, wij verwachten ze de komende dagen. 4) Er is een klein aantal toestellen op voorraad, het is echter nog niet duidelijk wanneer deze verzonden zullen worden. De medewerkers die mij deze informatie gaven scholden elkaar uit om verkeerde informatie, en gaven af op de hogere lagen van Hi vanwege slechte of vertraagde informatievoorziening.

Op 18 november ben ik vervolgens door weer een andere afdeling gebeld, die me kon vertellen dat de levering eind november zou worden, maar dat precieze gegevens nog niet beschikbaar waren. Forumgenoten hebben Hi gebeld en kregen afwisselend te horen dat de toestellen bij u de 19e, 20ste, 21ste en 22ste binnen zouden komen en dan dezelfde dag, binnen een aantal dagen of binnen een week verzonden zouden worden.

Op 22 november heb ik toen zelf weer gebeld om een opmerking in uw systeem te laten opnemen dat ik zeer ontevreden ben over de gang van zaken. De jongen die dit opnam was ook beleefd. Ook kreeg ik op 22 november ineens een e-mail en sms dat mijn voorinschrijving verwerkt was, terwijl ik ook op de 9e november al gewoon bevestiging heb ontvangen, en mijn order volgens uw statuspagina voor het laatst bijgewerkt is op de 9e november. De medewerker die ik sprak gaf aan geen idee te hebben hoe dit kon, en dat ik deze berichtgeving maar moest negeren. Slordig.

Op het forum zitten verschillende mensen die al sinds september of begin oktober aan het wachten waren, maar op dit moment in het proces kreeg een jongen die op 18 november had besteld WEL uitgeleverd, en zij niet. Er zijn meerdere van deze voorbeelden te vinden, en ook in de volgorde van de bestelnummers lijkt weinig structuur te zitten, het lijkt nog het meest of u alle binnenkomende telefoons verdeelt per batch, en ze dan verkeerd om verwerkt (laatste eerst), maar dit verklaart bovenstaande voorval niet. Toen ik uw medewerker met dit verhaal confronteerde op 25 november gaf zij aan dat de mensen op het forum wel moesten liegen omdat dit niet mogelijk was. Hi zou altijd in volgorde van bestelling uitleveren. Ik vond dit zo grof dat zelfs ik tegen haar ben uitgevallen, terwijl ik normaal mijn verhaal erg rustig en beleefd uiteen zet, ook al ben ik zeer boos of gefrustreerd. Naast het feit dat het een groffe belediging is aan het adres van mijn mede forumgenoten is er geen logische motivatie voor hen om screenshots te bewerken. Tenzij zij een complot zouden voeren om Hi in slecht daglicht te zetten (en geloof me, na bovenstaande perikelen is dat niet nodig meer, Hi doet dat zelf al prima). Dat is natuurlijk niet bepaald logisch. Ik heb haar gevraagd ook hiervan een aantekening in het systeem te zetten. Dit weigerde zij in eerste instantie, en ik heb flink moeten doorpraten om te zorgen dat zij dit toch voor mij wilde doen, zodat ik er in deze brief naar terug kon verwijzen.

Leverdatum 29 november 2010;
Ik heb de reacties die ik mijn forumgenoten momenteel krijgen ook naast elkaar gezet. Zelf heb ik besloten geen informatie meer te vragen, omdat deze informatie toch niet correct is. 1) Er op de 29ste 700/900 telefoons binnenkomen, deze zullen de week erna/direct/binnen 10 tot 15 dagen worden verzonden. 2) Er zouden nu geen toestellen op voorraad zijn, er kan verder niets over gezegd worden (maar er wordt nu uitgeleverd, dus deze kan niet kloppen). 3) Mensen die nu nog op voorinschrijving staan krijgen hun toestel helaas pas eind december. 4) Mensen die nu nog op voorinschrijving staan krijgen hun toestel helaas pas in januari.

Tot slot is het vanaf ik meen de 21ste november, maar van deze datum ben ik niet meer zeker, enige dagen onmogelijk geweest de orderstatus via uw website op te vragen. Bij klachten hierover krijgen mijn medeforumgenoten geen reactie per e-mail, en per telefoon wordt er alleen gezegd dat men ook niet weet hoe dit komt of wanneer het opgelost is. Slechte zaak.

Kortom, het is onmogelijk om enige kloppende informatie van uw servicedesk te krijgen. Daarnaast zijn uw medewerkers informeel, onprofessioneel, onbeleefd en grof tegen de klant en eigen collega’s. Zeker als meerdere mensen hun kennis bundelen, bijvoorbeeld via fora, komt duidelijk aan het licht hoe slecht alles gedaan wordt. Ik vind dit een extreem kwalijke zaak. Mijn vertrouwen in Hi is ernstig geschaad, ik zou graag zien dat u substantiële stappen onderneemt om dit te herstellen.

Vriendelijke groet,
L.S.J. Boessenkool
Als ik nog dingen mis, kom maar door. Het verhaal in de Hi winkel van een paar pagina's terug heb ik bewust niet meegenomen omdat het echt compleet los staat van mijn verhaal, daar kan de persoon in kwestie wellicht zelf een klacht over indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Netjes verwoord !
Mijn verhaal is ook nog dat mij verzekerd is dat de telefoon op de 9e in bezit zou zijn.
Niet een verwachte levering nee de verkoper beloofde mij dus met zekerheid.
Ik heb dit 2 keer gevraagd tijdens dat verkoop gesprek en dus uitgelegd dat ik een kapotte telefoon had en niet een maand kon wachten op een toestel aangezien dit toestel de dhd slecht te leveren was heb ik dat dus 2 keer zo gevraagd.
Hier trekt Hi gewoon hun handen vanaf van zulke beloftes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:58:
Netjes verwoord !
Mijn verhaal is ook nog dat mij verzekerd is dat de telefoon op de 9e in bezit zou zijn.
Niet een verwachte levering nee de verkoper beloofde mij dus met zekerheid.
Ik heb dit 2 keer gevraagd tijdens dat verkoop gesprek en dus uitgelegd dat ik een kapotte telefoon had en niet een maand kon wachten op een toestel aangezien dit toestel de dhd slecht te leveren was heb ik dat dus 2 keer zo gevraagd.
Hier trekt Hi gewoon hun handen vanaf van zulke beloftes
OK, ga even kijken of dat er ergens netjes bijkan, maar misschien is het een idee als meerdere mensen zo'n brief sturen, want ook dit is denk ik net iets te ver van mijn eigen verhaal om de serieusheid en netheid van de brief ten goede te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Kleine spellings tip:

Groffe belediging -> grove belediging.

Verder mooi verhaal, ben benieuwd wat ze zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:33:
Kleine spellings tip:

Groffe belediging -> grove belediging.

Verder mooi verhaal, ben benieuwd wat ze zeggen..
Heh thanks, you're right. Damn, sinds ik alles in het Engels doe gaan mijn nederlands achteruit, het kostte me serieus moeite om fatsoenlijk in het nederlands te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, ik had m'n HTC Desire HD allang binnen moeten hebben. Twee weken geleden nieuw contract afgesloten in de Vodafonewinkel waar ze 'm nog op voorraad hadden (overigens nog steeds). Ik zou moeten wachten op m'n nummerportering en aangezien ik een paar dagen te vroeg was met het aanvragen zou ik 1,5 tot 2 weken moeten wachten voor m'n telefoon nog.

Anyway, twee weken later nog niks gehoord en terug gegaan naar de winkel, waar bleek dat m'n nummerportering om de een of andere reden niet in het systeem zat. De vriendelijke meneer heeft een uur gebeld om het opnieuw aan te kunnen vragen, waarna er bleek dat er een storing was, anders had ik 'm vandaag mee kunnen krijgen. Jammer maar helaas, nu zei hij dat ik het toestel woensdag op kan halen. Toch wel jammer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Pauperesk schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:54:
[...]

Tsja, ik geloof er ook er weinig van. Een logische verklaring lijkt mij dat ze zo weinig telefoons binnenkrijgen dat het nog wel even gaat duren en dat ze daarom weigeren meer info te geven zodat er minder geannuleerd wordt.
Heb vandaag ook weer contact gehad met Studentmobiel, en krijg voor de 3de keer hun standaardverhaal. Heb nu een mail terug gestuurd waarin ik iets dringender en constructiever vraag naar de status. Misschien dat ze nog wat loslaten.

Ze zijn nogal gesloten en terughoudend, wat ik persoonlijk een beetje een jammere houding vind ten opzichte van je klanten. Je zou zeggen dat de klantenservice er is om de klanten te helpen met hun vragen in plaats van ze alleen maar 'gebakken lucht' te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Bartmeteenb schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:53:
[...]

Heb vandaag ook weer contact gehad met Studentmobiel, en krijg voor de 3de keer hun standaardverhaal. Heb nu een mail terug gestuurd waarin ik iets dringender en constructiever vraag naar de status. Misschien dat ze nog wat loslaten.

Ze zijn nogal gesloten en terughoudend, wat ik persoonlijk een beetje een jammere houding vind ten opzichte van je klanten. Je zou zeggen dat de klantenservice er is om de klanten te helpen met hun vragen in plaats van ze alleen maar 'gebakken lucht' te voeren.
heb je enige week of datum gekregen in het vooruitzicht?

Niet dat het helpt, mij werd eerst ook verzekerd dat ik hem begin deze week zou hebben..heb nog altijd niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:50:
Goed, voor hen die geïnteresseerd zijn, ik heb het op me genomen een soort samenvatting te schrijven van de perikelen bij Hi, zoals eerder werd gesuggereerd door Gillonde. Ik vul deze verder aan tot ik daadwerkelijk het toestel heb, en stuur hem dan door als klachtenbrief.

[...]

Als ik nog dingen mis, kom maar door. Het verhaal in de Hi winkel van een paar pagina's terug heb ik bewust niet meegenomen omdat het echt compleet los staat van mijn verhaal, daar kan de persoon in kwestie wellicht zelf een klacht over indienen.
Goed geschreven. Heb je ook nog een link naar dit forum geplaatst?
Ik zit ook al vanaf 27 september te wachten :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
darkpluisje schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:04:
[...]

heb je enige week of datum gekregen in het vooruitzicht?

Niet dat het helpt, mij werd eerst ook verzekerd dat ik hem begin deze week zou hebben..heb nog altijd niets gehoord.
Niet in die mail die ik vanochtend kreeg dus, maar hopelijk in de volgende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:45
Hmmmmm, zit nu te wachten tot T-mobile aan vodafone gaat vertellen dat m'n nummerportering is goedgekeurd. Eerder wordt m'n toestel niet uitgeleverd. Zal dus wel na het weekend worden.... :-((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-08 11:08
Bartmeteenb schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:06:
[...]

Niet in die mail die ik vanochtend kreeg dus, maar hopelijk in de volgende...
Een datum of een plaats op de wachtlijst probeer ik ook al twee weken los te krijgen, heb tot nu toe erg weinig succes dus ben benieuwd of het jou beter afgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Pauperesk schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:39:
[...]

Een datum of een plaats op de wachtlijst probeer ik ook al twee weken los te krijgen, heb tot nu toe erg weinig succes dus ben benieuwd of het jou beter afgaat...
ja het lijkt ook alsof studentmobiel weinig uit geeft maar ook weinig uit gegeven heeft... volgens mij zijn er maar erg weinig mensen op dit forum die er besteld hebben en nu hun telefoon al hebben..
Tis de grote studentenkorting maar anders dan was ik ook allang bij ze weggegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:06:
[...]

Goed geschreven. Heb je ook nog een link naar dit forum geplaatst?
Ik zit ook al vanaf 27 september te wachten :(
Hmm, misschien moet ik indd maar ff aan bronvermelding doen. Komt in de uiteindelijke versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 17:11
DHD Avatar Pack Black besteld op 11/11, betaling ontvangen op 16/11, toestel verstuurd op 25/11 met track & trace code van TNT, vandaag 26/11 mooi afgeleverd. :)

Zeer goede en duidelijke communicatie van Algebeld.nl, hopelijk kom ik straks thuis en is het toestel ook volledig in orde.

Tot in het andere topic ;).

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:00:
[...]

Hmm, misschien moet ik indd maar ff aan bronvermelding doen. Komt in de uiteindelijke versie!
hoop dat je meer succes hebt als mij.. Had het naar Hi getwitterd en die reageerde steeds niet. Na aandringen reageerde ze nu wel ''te weinig HDs geleverd en data zijn verschoven'' en toen ik doorvroeg hoe het dan kan dat sommige horen dat er wel telefoons binnen zijn gekomen en sommige niet terwijl ze op dezelfde dag bellen krijg ik geen antwoord meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Nou breekt mijn klomp.
Ik heb al verteld dat mijn meerdere klacht mails niet worden behandeld of daar wordt gewoon niet opgeantwoord.
Nou ik heb meer als 24 uur afgewacht zoals er beloofd wordt dat je binnen 24 uur reactie kunt verwachten dus Dus heb maar weer eens de telefoon opgepakt en gebeld richting de klantenservice.
Dus geprobeerd rustig uit te leggen dat mijn mails niet beantwoord worden.
De 1e kon niks voor mij beteken de 2e ook niet en zou mij doorverbinden met de klacht afdeling.
Ik weer mijn verhaal rustig gedaan en ze zou mij dus weer een ander verhaal aanknopen dat de telefoons op de 3e nu binnen komen en niet de 29e waar ik dus op in ging en haar vertelde dat mij dat nu al van 7 verschillende data's beloofd is en dat ik dat niet echt geloof omdat hij gewoon 100% niks dan behalve de waarheid verteld heeft.
Pleurt ze de telefoon erop waarop ik me echt moest inhouden om weer de telefoon op te pakken en iemand daar de huid vol te schelden echt wat een onbeschofte service daar.
Ik zal het laten bezinken en morgen beslis ik wel of ik nog wel wat met hi te maken wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
darkpluisje schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:13:
[...]

hoop dat je meer succes hebt als mij.. Had het naar Hi getwitterd en die reageerde steeds niet. Na aandringen reageerde ze nu wel ''te weinig HDs geleverd en data zijn verschoven'' en toen ik doorvroeg hoe het dan kan dat sommige horen dat er wel telefoons binnen zijn gekomen en sommige niet terwijl ze op dezelfde dag bellen krijg ik geen antwoord meer...
ahh antwoord:

''Ben ik met je eens, de leveringen wisselden van datum en dat was niet overal tegelijk bekend, dus erg onhandig richting klant..''

Ja dat zou over toekomstige datums gaan, niet over of iets daadwerkelijk binnen is of niet... Ze moeten tqoch gewoon op de computer kunnen zien hoeveel er in het magazijn liggen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arks
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 14:51
JvS schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:08:
[...]

Ik heb 23-09 besteld door mijn abonnement te verlengen. Het is echt een fantastische aanbieding. Mijn prijs is ook aangepast, maar het is 20 euro goedkoper geworden! Nu 39 ipv 59 euro. Dit is echt mijn beste verlengactie ooit.

Betaal nu 309 euro in totaal voor dit toestel inclusief 1 jaar 200min en Mobiel Internet (waarvan ik gemerkt heb dat je rustig 2GB kunt gebruiken zonder opmerking :P). Wat een relaxte deal is dit toch zeg. Kan over een jaar alweer verlengen :).
Mijn prijs was ook aangepast van 0 naar € 29 . Heb vervolgens hierover geklaagd bij Telfort en kreeg gister een telefooontje dat ik die €29 terugkrijg. Klagen helpt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Hij is weer op voorraad bij de PDAshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T homass schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:46:
Thnx ga gelijk PDAshop bellen, want ik had er vorige week 1 gehaald, maar die bleek een dode pixel te hebben. Ik verwacht nu dus snel een nieuwe in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:22:
Nou breekt mijn klomp.
Ik heb al verteld dat mijn meerdere klacht mails niet worden behandeld of daar wordt gewoon niet opgeantwoord.
Nou ik heb meer als 24 uur afgewacht zoals er beloofd wordt dat je binnen 24 uur reactie kunt verwachten dus Dus heb maar weer eens de telefoon opgepakt en gebeld richting de klantenservice.
Dus geprobeerd rustig uit te leggen dat mijn mails niet beantwoord worden.
De 1e kon niks voor mij beteken de 2e ook niet en zou mij doorverbinden met de klacht afdeling.
Ik weer mijn verhaal rustig gedaan en ze zou mij dus weer een ander verhaal aanknopen dat de telefoons op de 3e nu binnen komen en niet de 29e waar ik dus op in ging en haar vertelde dat mij dat nu al van 7 verschillende data's beloofd is en dat ik dat niet echt geloof omdat hij gewoon 100% niks dan behalve de waarheid verteld heeft.
Pleurt ze de telefoon erop waarop ik me echt moest inhouden om weer de telefoon op te pakken en iemand daar de huid vol te schelden echt wat een onbeschofte service daar.
Ik zal het laten bezinken en morgen beslis ik wel of ik nog wel wat met hi te maken wil hebben.
Belachelijk! Schrijf ook een brief! Ik roep hierbij alle mensen die bij Hi zitten op een beleefde brief te sturen met alle feiten, zodat we samen een offensief vormen, maar ons niet verlagen tot hun niveau.
Edit: verhaal van de 3e bijgevoegd in mijn brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova
  • Laatst online: 03-08-2023

dragunova

Samozaridnyia Vintovka D.

Vorige week zaterdag besteld bij verlenging vodafone.
De afgelopen week dagelijks gebeld, maar hij was niet leverbaar.

HTC zou te kampen hebben met leveringsproblemen, onderdelentekorten, de productie was net weer opnieuw opgestart, er waren kinderziektes bij de eerste modellen, maandag verwachtten ze nog een nieuwe batch en dinsdag werd dat weer keihard ontkend en of ik wel wilde vertellen wie van de collega's dat had medegedeeld want dat mocht niet naar de klanten gecommuniceerd worden.

Vandaag naar de winkel gegaan en een exemplaar meegekregen bij een nieuw abonnement.
Toen ik zei dat het een gewild toestelletje was, werd daar bevestigend op geantwoord. Toen merkte ik op dat ie hier gewoon lag. Zei de medewerker van de winkel: "Ja, de winkels krijgen voorrang boven de onlineshop".
Hierna heb ik de onlineverlenging maar geannuleerd, daar gaan nog drie tot vijf werkdagen overheen.

does the pope shit in the woods? is a bear catholic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
heb ook mijn abbo verlengt telefonisch van hi naar kpn. Kan ik ook naar een shop toegaan om mijn telefoon op te halen. en als dat niet kan is er dan al bekend wanneer dat hij binnen zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Iemand die iets weet over de leveringstijd van de htc desire hd bij vodafone?
Ik heb dinsdag me abbo verlengt, de dame aan de telefoon zei dat ze gewoon op voorraad waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Laatst online: 15-09 23:22
Salland had de leverdatum aangepast naar vandaag, maar de uren verstrijken en de status veranderd niet op hun website. Zal morgen wel weer (voor de 5e keer!) op "wacht op update" staan... Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 11:33
Kunnen we voor Hi niet een brief maken die iedereen verstuurd met zijn eigen naam/gegevens eronder? misschien als ze een groot aantal brieven krijgen dat het is tot ze doordringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al die negatieve Hi berichten gelezen te hebben ben ik blij dat ik wat positief tegenwicht kan bieden.

1/11 besteld via hi.nl
25/11 gebeld voor afspraak van aflevering
29/11 wordt mijn DHD afgeleverd.

keurige service, status van bestelling netjes via sms.

Mijn abbo loopt 12/12 af, dus dat komt mooi uit:) Succes met wachten allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socrus
  • Laatst online: 03-04-2024
Ik heb mijn DHD al binnen via PDAshop. Voorgaand had ik het dus bij de Vodafone webwinkel (online) besteld ivm een verlenging. Bij Vodafone is het zo dat je nieuwe abonnement per direct ingaat, ook al heb je de telefoon niet ontvangen. Dat duurde echt een eeuwigheid, dus had het maar geannuleerd (vorige week), wat mogelijk is omdat je de telefoon nog niet hebt ontvangen.

Abonnement was teruggedraaid, moest 2 dagen wachten. Daarna naar PDAshop gegaan, telefoon besteld en de volgende dag kreeg ik de telefoon mee. Heb hem nu al 3 dagen. Maar gisteren kreeg ik een mailtje van Vodafone dat mijn verzending is verzonden? Vandaag keek ik in de brievenbus en idd vond ik dat formuliertje van TNT pakket service. Ze komen morgen weer langs, en ik weet zeker dat dat de DHD is.. Dan heb ik er twee? lol. Ik weet niet of ik hem moet aannemen of weigeren, want ze hebben een fout gemaakt bij Vodafone (ze werken blijkbaar met verschillende afdelingen).

mijn goede gevoel zegt gewoon weigeren =P maar nog steeds onvoorstelbaar dat Vodafone zo'n fout kan maken. lol

[ Voor 5% gewijzigd door Socrus op 26-11-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het eens anders aangepakt! Ik heb de bestelling bij belsimpel laten staan en een tweede bestelling gedaan bij algebeld.nl. Een verdubbeling van kansen (als ik zie dat algebeld redelijk snel levert).... had liever pdashop gedaan, maar helaas in bruin :O

fingers crossed :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:06:
Na al die negatieve Hi berichten gelezen te hebben ben ik blij dat ik wat positief tegenwicht kan bieden.

1/11 besteld via hi.nl

Ik gun het je van harte, maar dit spreekt niet voor Hi, er zijn namelijk mensen die eind september en begin oktober hebben besteld en nog niets hebben, dus het is bijzonder slordig dat zij hen langer laten wachten en aan jou uitleveren. Als hij al komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Laatst online: 15-09 23:22
PizzaMan79 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:41:
Salland had de leverdatum aangepast naar vandaag, maar de uren verstrijken en de status veranderd niet op hun website. Zal morgen wel weer (voor de 5e keer!) op "wacht op update" staan... Zucht.
For the win >:) verwachte levertijd salland nu naar 10-12!
  • Zevende keer gewijzigd.
  • 74 dagen vanaf mijn bestelling op 27-9 (dat is meet dan 1700 uur)
  • 59 dagen vanaf de eerste verwachte levertijd van 12-10
  • De verwachte levertijd is "omgedraaid" van 12-10 in 10-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt toch maar 1 kleur......
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:54:
Ik heb het eens anders aangepakt! Ik heb de bestelling bij belsimpel laten staan en een tweede bestelling gedaan bij algebeld.nl. Een verdubbeling van kansen (als ik zie dat algebeld redelijk snel levert).... had liever pdashop gedaan, maar helaas in bruin :O

fingers crossed :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:43:
je hebt toch maar 1 kleur......

[...]
bruin en zwart, misschien komen er nog meer (maar niet binnenkort, ik verwacht ook wit zoals desire)... offcieel bevestigd door HTC -->

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmZw82Qj_U5XEOGBqMu1cuKHLO8jX4KFDbMZ9o5VqirTdH7upqiDM8YWa2cQ
&
http://t2.gstatic.com/ima...2-sXAN88LqsugomRk7e1ReBsH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 17:04
Nog maar eens proberen, een uur geleden besteld.
Hoop dat het beter gaat dan bij Typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 21:24

wootah

They see me trollin'

[quote]
Ik denk dat ze dat in gang zetten zodra je je telefoon ontvangen hebt :)
Tja... mijn simkaart werkt nog niet dus ik denk het

Ik moet er wel ontzettend aan wennen sinds mijn oude htc TyTN II met windows 6.5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:54:
[...]

bruin en zwart, misschien komen er nog meer (maar niet binnenkort, ik verwacht ook wit zoals desire)... offcieel bevestigd door HTC -->

[afbeelding]
&
http://t2.gstatic.com/ima...2-sXAN88LqsugomRk7e1ReBsH
Bron?

Door Mark Moons is gemeld dat er één kleur is, die op verschillende foto's anders kan lijken door de lichtinval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
Je bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer xxxxxxx is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt je bestelling verzonden en ontvang je een verzendbevestiging.

ziet er goed uit

[ Voor 9% gewijzigd door VinnyAMS op 26-11-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
darkpluisje schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:46:
[...]

ja het lijkt ook alsof studentmobiel weinig uit geeft maar ook weinig uit gegeven heeft... volgens mij zijn er maar erg weinig mensen op dit forum die er besteld hebben en nu hun telefoon al hebben..
Tis de grote studentenkorting maar anders dan was ik ook allang bij ze weggegaan
Helemaal mee eens.

Als we met z'n allen ze lastig blijven vallen krijgen ze er uiteindelijk (hopelijk) wel genoeg van en komt er misschien wat concreets uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source90 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 21:38:
[...]

Bron?

Door Mark Moons is gemeld dat er één kleur is, die op verschillende foto's anders kan lijken door de lichtinval.
Helemaal gelijk, ik heb op dit commentaar nog eens goed gezocht naar enig eerste bron informatie maar verder dan, 'HTC zegt' kom ik niet. Moons zal het dan toch beter weten... of te wel --> PDAshop besteld!

thanx source90..

ps
an sich wel jammer, had zwart wel mooier gevonden, maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Bartmeteenb schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 22:38:
[...]

Helemaal mee eens.

Als we met z'n allen ze lastig blijven vallen krijgen ze er uiteindelijk (hopelijk) wel genoeg van en komt er misschien wat concreets uit...
het stomste is dat ze geen wachtlijst hebben dus ze blijven gewoon iedere keer 2 weken bijliegen... maar gezien ik al een maand wacht wil ik ook niet zomaar opzeggen omdat het veel geld scheelt en ik nu toch wel eens geleverd zou moeten krijgen...

Nja laatste datum die ik kreeg was maandag...dus ga ze dinsdag maar weer eens lastig vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
en verzonden waarschijnlijk morgen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:46
En alweer uitverkocht!

Heb even lopen twijfelen, maar kost mij 45 euro extra en dat heb ik er niet voor over, dus wacht nog wel even.... Mijn HD2 doet het nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
Vraag ik mijn eigen toch af hoeveel van die Desire HD er nu al in totaal zijn verkocht niet aan te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
Bartmeteenb schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 22:38:
[...]

Helemaal mee eens.

Ik heb het opgegeven, heb gisteren bij pdashop besteld en ga de telefoon zodirect krijgen (ben niet voor niks zo vroeg op ;))

Iedereen die na 2 november bij studentmobiel heeft besteld schuift weer een plaatsje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbino
  • Laatst online: 12-09 21:15
Stelletje !@#$% dat het zijn. 24 oktober besteld. Zou hem ook op 29 november krijgen maar heb er nog niks over gehoord verder. Als Hi nu voor de derde keer haar opleverdatum niet nakomt die ze mij beloofd hebben ga ik naar een andere provider.

Neem aan dat je verlengt? Hoop niet dat je alleen een simkaart ontvangt zoals een paar anderen in deze thread
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:06:

1/11 besteld via hi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbino
  • Laatst online: 12-09 21:15
Ik pas hem voor mezelf aan, print hem uit en ga hem posten.

Bedankt!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:50:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie 'm NU willen hebben: de Phonehouse in Soest had er gisteren nog twee (gratis met Vodafone B-S-W 200 abo). Ik had 'm zelf willen halen, maar heb besloten toch nog eventjes te wachten, om diverse redenen. (O.a. omdat ik eigenlijk wel een DHD van de nieuwe batch wil: wie weet wat ze er onderhand nog lichtelijk aan verbeterd hebben... ;) Is niet de enige reden, hoor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
Zo, de mijne is via pdashop vanochtend binnengekomen!

Razendsnel, gisterenmiddag besteld vanochtend binnen. Na het lange wachten bij studentmobiel (en nog geen idee wanneer ik kans zou maken) daar lekker geannuleerd.

Iedereen veel succes met wachten, ik ga naar het gelukvogels topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany is die zo te zien ook weer op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
Pauperesk schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:10:
Zo, de mijne is via pdashop vanochtend binnengekomen!

Razendsnel, gisterenmiddag besteld vanochtend binnen. Na het lange wachten bij studentmobiel (en nog geen idee wanneer ik kans zou maken) daar lekker geannuleerd.

Iedereen veel succes met wachten, ik ga naar het gelukvogels topic ;)
Gefeliciteerd! Zo blijven er steeds minder bestellingen over bij Studentmobiel :P.

Ik ga vandaag ook maar eens bij de Hi winkel kijken of ze nog wat hebben liggen. Dan maar beetje bijbetalen, want dit schiet toch ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
Bartmeteenb schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:54:
[...]

Gefeliciteerd! Zo blijven er steeds minder bestellingen over bij Studentmobiel :P.

Ik ga vandaag ook maar eens bij de Hi winkel kijken of ze nog wat hebben liggen. Dan maar beetje bijbetalen, want dit schiet toch ook niet echt op.
Volgens mij had jij nog eerder besteld dan ik, iedereen van na 2 november schuift in ieder geval weer een plaatsje op.

Ik ben toch van HI naar vodafone gegaan, dan maar een harde datalimiet en een nieuw nummer. Mijn TyTn II was het echt aan het opgeven dus moest ook wel echt een nieuwe mobiel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hik een beetje tegen die harde datalimiet aan van Vodafone, maar ja, Vodafone scheelt (over de gehele periode) toch 100 euro... da's ook leuk. En 1 Gb schijnt voor normaal gebruik meer dan genoeg te zijn. (Al heb ik geen idee wat normaal gebruik is.) Ik zit dan ook wel met de overstap van prepaid T-Mobile naar Vodafone: dan heb ik de DHD maar moet ik alsnog een maand of zo wachten voordat ik 'm echt kan gebruiken (want m'n T-Mobile prepaid sim zal niet in de Vodafone DHD werken, neem ik aan?) Ik kan natuurlijk ook gewoon een abo regelen met nieuw nummer, maar da's toch wel lastig want m'n huidige nummer is al jaren oud en 'overal' bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:08:
Ik hik een beetje tegen die harde datalimiet aan van Vodafone, maar ja, Vodafone scheelt (over de gehele periode) toch 100 euro... da's ook leuk. En 1 Gb schijnt voor normaal gebruik meer dan genoeg te zijn. (Al heb ik geen idee wat normaal gebruik is.) Ik zit dan ook wel met de overstap van prepaid T-Mobile naar Vodafone: dan heb ik de DHD maar moet ik alsnog een maand of zo wachten voordat ik 'm echt kan gebruiken (want m'n T-Mobile prepaid sim zal niet in de Vodafone DHD werken, neem ik aan?) Ik kan natuurlijk ook gewoon een abo regelen met nieuw nummer, maar da's toch wel lastig want m'n huidige nummer is al jaren oud en 'overal' bekend...
je zou in het hd topic moeten vragen of er een simlock op zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:08:
(want m'n T-Mobile prepaid sim zal niet in de Vodafone DHD werken, neem ik aan?)
Op de site online van Vodafone staat dat de toestellen simlockvrij zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
Kijk ik net op Track n Trace 1e afleverpoging niet geslaagd?.2e afleverpoging volgd(vandaag)?
Was toch echt thuis.
Wordt maandag lees ik net op de site van de track en trace :'(

[ Voor 21% gewijzigd door VinnyAMS op 27-11-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende poging zal helaas voor jou maandag pas zijn Vinny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:10:
Volgende poging zal helaas voor jou maandag pas zijn Vinny
Drama was toch echt thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zei gisteren dat er in Soest nog 2 DHD's zijn bij de Phonehouse. Nu is er nog maar eentje... :P Wel grappig, eigenlijk: zoveel lui die de grootste moeite hebben om de DHD te pakken te krijgen: ik loop naar de plaatselijke shop in dit dorp en een kwartier later zit ik al online op m'n DHD! :) En dat terwijl ik nog maar NET in het 'DHD'wereldje' ben: anderen zitten (zo begrijp ik) al zowat twee maanden te wachten...? Dus mijn tip is: probeer de plaatselijke phone-boer even... ;) Zoals gezegd schijnt er in Soest nog eentje te zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:31:
Ik zei gisteren dat er in Soest nog 2 DHD's zijn bij de Phonehouse. Nu is er nog maar eentje... :P Wel grappig, eigenlijk: zoveel lui die de grootste moeite hebben om de DHD te pakken te krijgen: ik loop naar de plaatselijke shop in dit dorp en een kwartier later zit ik al online op m'n DHD! :) En dat terwijl ik nog maar NET in het 'DHD'wereldje' ben: anderen zitten (zo begrijp ik) al zowat twee maanden te wachten...? Dus mijn tip is: probeer de plaatselijke phone-boer even... ;) Zoals gezegd schijnt er in Soest nog eentje te zijn!
dat advies is al vaker langsgekomen en neem dus van mij aan dat de mensen die online besteld hebben dat om een goeie reden hebben gedaan, niet omdat ze van lang wachten houden... het is al langer bekent dat het via shops een stuk sneller gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
darkpluisje schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:44:
[...]

dat advies is al vaker langsgekomen en neem dus van mij aan dat de mensen die online besteld hebben dat om een goeie reden hebben gedaan, niet omdat ze van lang wachten houden... het is al langer bekent dat het via shops een stuk sneller gaat..
True, ben heus al naar de winkel geweest, moet echter €129,- bijbetalen tegenover het telefonische aanbod.
Nu gratis bij 2jaar KPN20 (120min), €16/maand voor bundel, €3,75/maand voor internet.

[ Voor 7% gewijzigd door Source90 op 27-11-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, okay, sorry. Bij mij kostte het via de winkel maar 30 meer (eerste jaar 22,50 i.p.v. 20,- via internet): vond ik wel meevallen. 130 is inderdaad een beetje veel... De DHD was gratis. Toch wel een aardige aanbieding van Vodafone/Phonehouse als ik het vergelijk met andere providers, waar je al snel dik moet bijbetalen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Vanmorgen maar even langs de plaatselijke (Apeldoorn) KPN winkel geweest. En ze hadden toevallig er nog één op voorraad. Meteen mee genomen, wat een heerlijk ding is het zeg.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:44
Had uiteindelijk maar schoon genoeg van het wachten (4/10 besteld).
Vanmiddag naar de Hi winkel op het Buikslotermeerplein geweest (adam) en daar ging net de laatste de deur uit toen ik binnen kwam lopen.

Rond lopen bellen naar verschillende winkels en de BC had er toevallig nog 1 liggen op het bos en lommerplein.
kuch *pre order* geannuleerd en meteen naar de winkel gegaan en 30 minuten later stond ik buiten met een telefoon in me handen.

Voor mensen die nog steeds op zoek zijn, dinsdag krijgt de HI winkel buikslotermeerplein nieuwe desires binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
Nou het volgende heb ik gedaan:

9-11-2010: Besteld bij Typhone
Verwachte leverdatum ineens naar 17-12-2010

Vandaag alle telefoonwinkels in de buurt afgebeld en Bel Company in Almere had er nog 1 op voorraad. Alleen de prijs was wel 590,- en bij typhone 520 incl verzendkosten. Maar toch gevraagd om hem vast te houden voor mij

Mail gestuurd naar Typhone om de bestelling te annuleren.

Gelijk naar Almere gereden en daar de telefoon opgehaald, alleen de verkoper had nog een leuke verassing. Er was een nieuwe Bel Company winkel geopend in Almere en daardoor hadden ze een actie lopen van 20 procent korting op alles, wat de man aan de telefoon vergeten was te zeggen.

Telefoon nu meegekregen voor 472,- en ik ben zo blij als een hond :)

Hij ligt nu op de oplader en zal hem straks voor het eerst aanzetten. Iedereen die nog wacht Succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wordt toch overal gepakt. Zij zijn er niet voor jou. Elke provider (tussenstations) zijn op winst uit. En dat alleen voor bellen!

Groet en respect

Tokkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elbino schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:03:
Ik pas hem voor mezelf aan, print hem uit en ga hem posten.

Bedankt!

[...]
NP, hoe meer mensen hoe beter. HOWEVER! Ik heb zelf korte tijd op de klantenservice van KPN gezeten, en als je deze klacht stuurt VOOR je je toestel hebt krijg je waarschijnlijk bericht terug dat het probleem nog niet is opgelost, en dat de klacht daarom niet in behandeling wordt genomen. Ik zou dus wachten tot alles klaar is, en dan je volledige verhaal posten. Daarnaast is het handig om van alle problemen zo veel als het kan aantekeningen te laten maken in het systeem. CSD medewerkers worden geïnstrueerd daarnaar te kijken en je wordt meer serieus genomen als er al opmerkingen over staan. Één van de vele redenen waarom ik daar niet meer werk, en nooit meer in de buurt wil komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 19:36
Morgen de dag dat er 100 of 700 of 900 telefoons bij HI binnenkomen..

Ben benieuwd of ik er bij zit en of er daadwerkelijk ook telefoons binnenkomen. Ik heb op 10 november besteld, morgen maar weer is aan de telefoon met HI hangen. Als je verlengd moet je dan ook zelf thuis zijn voor de bezorging voor z'on foto en tekenen of hoeft dat alleen bij nieuw contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
hopelijk morgen ook nieuwe telefoon voor studentmobiel... ga dinsdag maar weer eens bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoelang het via de Mediamarkt duurt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zaterdagmiddag gebeld met hi
levertijd van dhd bij hi verschoven naar 3 december
heb zelf via hi shop besteld op 28-10-2010 en regelmatig contact gehad met hi
ieder keer ander verhaal, misschien nog voor de kerst??
daaan_1992 schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:29:
Morgen de dag dat er 100 of 700 of 900 telefoons bij HI binnenkomen..

Ben benieuwd of ik er bij zit en of er daadwerkelijk ook telefoons binnenkomen. Ik heb op 10 november besteld, morgen maar weer is aan de telefoon met HI hangen. Als je verlengd moet je dan ook zelf thuis zijn voor de bezorging voor z'on foto en tekenen of hoeft dat alleen bij nieuw contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne 23/11 binnen gekregen. Nieuwste software versie en geen gaten/krassen/scheuren/kieren of scheve onderdelen gezien;)
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:09:
Voor wie 'm NU willen hebben: de Phonehouse in Soest had er gisteren nog twee (gratis met Vodafone B-S-W 200 abo). Ik had 'm zelf willen halen, maar heb besloten toch nog eventjes te wachten, om diverse redenen. (O.a. omdat ik eigenlijk wel een DHD van de nieuwe batch wil: wie weet wat ze er onderhand nog lichtelijk aan verbeterd hebben... ;) Is niet de enige reden, hoor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Ben voor iemand die bij kpn wil blijven op zoek naar een mooie aanbieding met desire hd. Mag niet meer dan 27,95 per maand gaan kosten.
Dat valt nog niet mee bij beperkte bundel, altijd nog ruim 100 euro bijbetalen...
Iemand goede tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
miles schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:42:
Ben voor iemand die bij kpn wil blijven op zoek naar een mooie aanbieding met desire hd. Mag niet meer dan 27,95 per maand gaan kosten.
Dat valt nog niet mee bij beperkte bundel, altijd nog ruim 100 euro bijbetalen...
Iemand goede tips?
als je niet de juiste dingen krijgt met je eigen klantwaarde kan je hem bestellen op iet als studentmobiel... vaak heb je daar meer korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
miles schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:42:
Iemand goede tips?
Als je belt met verlengen, van de klantenservice (1200, keuze 1-5-1), vraag gelijk naar de afdeling opzeggingen.
Zij kunnen een veel leuker aanbod doen, bevalt het niet maar wil je niet opzeggen, kan je aangeven erover na te denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:46
Iemand nog iets gehoord van Belsimpel?

Ik krijg geen reactie meer op mijn gestuurde email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Laatst online: 16-09 11:33
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:14:
heb zaterdagmiddag gebeld met hi
levertijd van dhd bij hi verschoven naar 3 december
heb zelf via hi shop besteld op 28-10-2010 en regelmatig contact gehad met hi
ieder keer ander verhaal, misschien nog voor de kerst??

[...]
pff :( hoop dat ze alsnog de 29e binnen komen :P anders hopen dat ze eind deze week leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Muah 29ste of 03/dec maakt dan ook niet meer uit, op die 2 maanden.
Als ze maar wel gaan leveren en niet elke keer een weekje verzetten waardoor mensen wel blijven 'het is volgende week, dat kan ik nog wel wachten'.. En zodoende tot januari komen. ~_~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Laatst online: 22-06 16:43
vorige week verlengt via kpn, en hellaas gister de TNT gemist, Zou vandaag voor de deur moeten staan alleen nu de vraag of het de simkaart is of de telefoon 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
And welcome to another week of the desire HD Raffle!!!

Who is gonna get their phones this week? Stay tuned...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belnu is nu ook helemaal de weg kwijt, denk ik. Eerst stond er bij de voorraadstatus nog 'Wekelijkse leveringen'. Nu is dit weer aangepast naar 'onbekend'. Dat is dan ook waarschijnlijk de beste omschrijving/verwachting. Ik zal nog eens 'vroeg bestellen'.... Zou het dit jaar nog lukken? Wat is er aan de hand met deze telefoon? Te gewild? Of wordt er druk ge-bugfixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:09:
Belnu is nu ook helemaal de weg kwijt, denk ik. Eerst stond er bij de voorraadstatus nog 'Wekelijkse leveringen'. Nu is dit weer aangepast naar 'onbekend'. Dat is dan ook waarschijnlijk de beste omschrijving/verwachting. Ik zal nog eens 'vroeg bestellen'.... Zou het dit jaar nog lukken? Wat is er aan de hand met deze telefoon? Te gewild? Of wordt er druk ge-bugfixed?
Te gewild is niet de juiste benaming > populariteit onderschat door HTC vindt ik een betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Laatst online: 22:05
Ik hoop dat ik de mijne van Hi snel kan krijgen. Net even geprobeerd te bellen, maar na 10 min wachten naar: "Al onze medewerkers zijn in gesprek" heb ik het maar opgegeven.

Ik hoop echt dat ze vandaag toestellen binnenkrijgen, mijn samsung omnia valt bijna uit elkaar, en het touchscreen werkt nauwelijks meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
yniezink schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:33:
Ik hoop dat ik de mijne van Hi snel kan krijgen. Net even geprobeerd te bellen, maar na 10 min wachten naar: "Al onze medewerkers zijn in gesprek" heb ik het maar opgegeven.

Ik hoop echt dat ze vandaag toestellen binnenkrijgen, mijn samsung omnia valt bijna uit elkaar, en het touchscreen werkt nauwelijks meer..
Ik zit in dezelfde positie ik heb een gebroken HTC HD2 en snij mijn vingers als ik over het scherm heen ga,
mijn NRG rom kan wel weer een update gebruiken want hij loopt niet zo lekker meer doordat mijn sd kaart de geest heeft gegeven en dus een andere sd kaart gebruik lopen veel programma's niet meer.
En ik heb juist gevraagd of het toestel wel vlot werd uitgeleverd ja hoor meneer de 9e is het in u bezit.

Maar de 29e is gezegd en nu hoop ik wel dat ze gelogen hebben zoals ze de hele tijd doen.
(dus dat de 3e van december gelogen is om de druk er af te halen ipv de 29e)
Maar ik ben zomaar bang dat we de pech hebben dat ze nu ineens wel de waarheid spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeloofelijk hoelang we moeten wachten voor toestel waar we zo naar uit kijken.. en maar reclame's op tv waarom niet eerst een dikke lading produceren voor een release datum echt onzin.. je kan toch bij leveranciers zien hoeveel toestellen er gepre-orderd..

Dachten ze bij HTC soms ow we maken er een paar zoveel zal er toch niet verkocht worden :S

[ Voor 239% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Laatst online: 22:05
the boiler schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:41:
[...]

Ik zit in dezelfde positie ik heb een gebroken HTC HD2 en snij mijn vingers als ik over het scherm heen ga,
mijn NRG rom kan wel weer een update gebruiken want hij loopt niet zo lekker meer doordat mijn sd kaart de geest heeft gegeven en dus een andere sd kaart gebruik lopen veel programma's niet meer.
En ik heb juist gevraagd of het toestel wel vlot werd uitgeleverd ja hoor meneer de 9e is het in u bezit.

Maar de 29e is gezegd en nu hoop ik wel dat ze gelogen hebben zoals ze de hele tijd doen.
(dus dat de 3e van december gelogen is om de druk er af te halen ipv de 29e)
Maar ik ben zomaar bang dat we de pech hebben dat ze nu ineens wel de waarheid spreken.
Ik hoop het van niet, dat zou erg deprimerend zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Voor de T-mobile bestellers:

Vrijdag sms gekregen: Max. 2 weken levertijd. Vandaag aan de telefoon met de klantenservice. Er is een kans dat deze week AMP-Logistics gaat bellen. Maar ik denk dat we uit kunnen gaan van week 49. Dit is onder andere gebaseerd op de informatie die wordt verstrekt op het T-Mobile forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Woot! *O*
Beste Micr0mega,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 4326xx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

<rembours en reclame blaat...>

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Ik had vrijdag nog gebeld, ze hadden de verwachtte levering toen niet binnengekregen, vandaag blijkbaar wel. Dame aan de telefoon had ook een verklaring voor het aanvragen van mijn abonnement met nummerbehoud terwijl het toestel er nog niet was: de regelingen met Vodafone gaan veranderen, dus ze moesten het aanvragen, anders kon ik niet onder dezelfde voorwaarden aangesloten worden. Ik ben dus uiteindelijk blij dat ze dit gedaan hebben, anders had ik meer moeten gaan betalen, of was het contract ongeldig... Maar jammer van de (non)communicatie dus.
Ohja, 26 september besteld icm nummerbehoud dus, wordt morgen even "thuis werken" denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft één van mijn mede Hi-klanten toevallig al een statuswijziging naar aanleiding van de zogenaamde batch die vandaag bij Hi zou binnenkomen? Ik heb taal nog teken ontvangen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
vanmorgen de DHD binnen gekregen via PDA shop.
Op naar het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
  • Laatst online: 08-09 19:37
Alper15 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:09:
Voor de T-mobile bestellers:

Vrijdag sms gekregen: Max. 2 weken levertijd. Vandaag aan de telefoon met de klantenservice. Er is een kans dat deze week AMP-Logistics gaat bellen. Maar ik denk dat we uit kunnen gaan van week 49. Dit is onder andere gebaseerd op de informatie die wordt verstrekt op het T-Mobile forum.
Komt overeen met de informatie van de tmobile shop. Die geven aan dat hij vanaf volgende week beperkt leverbaar is en dat ze per filliaal 2 tot 4 toestellen toegstuurd krijgen volgende week. Gelukkig ben ik de nr 2 op de lijst dus met een beetje mazzel...... :9~

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Pagina: 1 ... 48 ... 58 Laatste