Niet hier, ik wacht met smart op mijn "sinterklaas" cadeautje.. Ik vind de communicatie aan de kant van Hi echt onder de maat.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:19:
Heeft één van mijn mede Hi-klanten toevallig al een statuswijziging naar aanleiding van de zogenaamde batch die vandaag bij Hi zou binnenkomen? Ik heb taal nog teken ontvangen tot nu toe.
Nope nog geen enkel teken hier.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:19:
Heeft één van mijn mede Hi-klanten toevallig al een statuswijziging naar aanleiding van de zogenaamde batch die vandaag bij Hi zou binnenkomen? Ik heb taal nog teken ontvangen tot nu toe.
Misschien kan iemand met een twitter account een berichtje plaatsen op de twitter van hi webcare ofzo en hierdoor wat informatie krijgen over de zogenaamde "batch"
Helaas het was alleen de simkaart.harmz schreef op maandag 29 november 2010 @ 08:54:
vorige week verlengt via kpn, en hellaas gister de TNT gemist, Zou vandaag voor de deur moeten staan alleen nu de vraag of het de simkaart is of de telefoon.
@harmz, Dat voelde vast knap lullig ofniet?
http://www.htcdesire-hd.n...-pas-in-januari/#more-791
ik hoop niet dat dit waar is... Net gevonden na een beetje googlen
http://twitter.com/AanbiedingvanHi <- hier zouden ze meer weten van de desire HD heb ik gelezen.. Maar, ik heb geen zin om een twitter account aan te maken. Dus misschien dat iemand daar de vraag kan stellen
http://twitter.com/AanbiedingvanHi <- hier zouden ze meer weten van de desire HD heb ik gelezen.. Maar, ik heb geen zin om een twitter account aan te maken. Dus misschien dat iemand daar de vraag kan stellen
[ Voor 43% gewijzigd door yniezink op 29-11-2010 13:41 ]
Ja had stiekem wel gehoopt, denk er nu over na om mijn "verlenging" te annuleren en dan los een te kopen bij een winkel. iemand die weet of ze ergens op voorraad zijn regio Nijmegen Arnhem.yniezink schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:35:
@harmz, Dat voelde vast knap lullig ofniet?
Vragen of iemand een tweet wil maken richting @aanbiedingvanhi of @hi_webcare of @Hi heeft geen zin meer.
Hi is er door dit verhaal wel achter gekomen dat des te meer info bronnen ook meer ergernis betekend en @aanbiedingvanhi verteld dan ook maar bitter weinig de laatste tijd.
Ik heb het opgegeven om daar tegen te praten.
En ik zal dan ook niet raar opkijken dat deze diensten er niet een paar zullen verdwijnen.
En dingen beloven doet ze al helemaal niet meer laat staan reageren over dit onderwerp.
Hi is er door dit verhaal wel achter gekomen dat des te meer info bronnen ook meer ergernis betekend en @aanbiedingvanhi verteld dan ook maar bitter weinig de laatste tijd.
En ik zal dan ook niet raar opkijken dat deze diensten er niet een paar zullen verdwijnen.
En dingen beloven doet ze al helemaal niet meer laat staan reageren over dit onderwerp.
Ik heb net wel nog een tweet richting HI gedaan(speciaal twitter voor aangemaakt)
@aanbiedingvanhi Is er al wat bekend over de voorinschrijvers en de batch van vandaag? Nog steeds geen goede communicatie bij HI
Verwijderd
Hmm, ik vraag me af of in dit licht het goed of slecht is dat Hi nog niet gebeld heeft. Vorige keer werd ik op 18 nov, de dag voor de toen staande leverdatum 9 nov gebeld dat het eind november zou worden. De nu staande leverdatum zijn 4 mogelijke termijnen na vandaag, omdat ze vandaag daar binnen zouden moeten komen. Als dat niet het geval was, hadden we dan niet weer een "het-gaat-niet-door-telefoontje" hebben moeten krijgen? Of zijn ze vanwege de slechte info gewoon helemaal gestopt met informerenthe boiler schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:17:
Vragen of iemand een tweet wil maken richting @aanbiedingvanhi of @hi_webcare of @Hi heeft geen zin meer.

Hallo iedereen,
Ik heb net met Hi gebeld ze vertelden me dat de partij wat vandaag binnen zou komen nu op 3 december komt en dat ze dan iedereen een htc desir hd konden leveren die besteld had....
Hopelijk is dat zo.
Ik heb net met Hi gebeld ze vertelden me dat de partij wat vandaag binnen zou komen nu op 3 december komt en dat ze dan iedereen een htc desir hd konden leveren die besteld had....
Hopelijk is dat zo.
Ik voorspel bij deze haar antwoord:daaan_1992 schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:22:
Ik heb net wel nog een tweet richting HI gedaan(speciaal twitter voor aangemaakt)
[...]
losse vragen kan ik nu niet beantwoorden, iedereen wordt vanzelf gebeld door de koerier voor een afspraak/wachten/alternatief of annuleren
en @Narameh ik gok ook bij deze dat ze zijn gestopt met informeren het is voor hun de makkelijkste weg
[ Voor 11% gewijzigd door the boiler op 29-11-2010 14:25 ]
Ik vind het erg vreemd dat ze een week of meer geleden op twitter nog hebben gezegd dat ze de voorinschrijvers een bericht zouden sturen omdat de levering van nieuwe bestellingen pas in januari zou zijn.the boiler schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:24:
[...]
Ik voorspel bij deze haar antwoord:
losse vragen kan ik nu niet beantwoorden, iedereen wordt vanzelf gebeld door de koerier voor een afspraak/wachten/alternatief of annuleren
en @Narameh ik gok ook bij deze dat ze zijn gestopt met informeren het is voor hun de makkelijkste weg
Er is nergens officieel bevestigd dat de oude bestellingen wel voor januari geleverd zouden worden..
Zo bedoel ik het niet ik heb alleen het gevoel dat ze niet meer communiceren via twitter over de DHD laat staan via de mail sms of hoe dan ookdaaan_1992 schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:28:
[...]
Ik vind het erg vreemd dat ze een week of meer geleden op twitter nog hebben gezegd dat ze de voorinschrijvers een bericht zouden sturen omdat de levering van nieuwe bestellingen pas in januari zou zijn.
Er is nergens officieel bevestigd dat de oude bestellingen wel voor januari geleverd zouden worden..
de laatste week is het niets anders dat ze vanzelf wel gebeld worden door de koerier en als het je niet zint kies je maar een andere telefoon of rot je toch op who cares een ieder geval Hi_webcare helemaal niet.
Ach laat ik ook maar eens weer twitteren
Verwijderd
Belcompany heeft ze weer op voorraad 
En order is as we speak verstuurd
En order is as we speak verstuurd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 15:10 ]
Verwijderd
Raar... Kreeg 1 week geleden de informatie van Typhone zelf dat de HD 17 december wordt verwacht, kreeg net een mailtje binnen dat de telefoon vandaag verzonden wordt? Maar ja als de waarheid spreken YEEEY:D
Verwijderd
alle mensen die besteld hebben in oktober en begin november (1e week?) krijgen de DHD nog in december
later besteld levering in januari
3 december komt er een zending binnen bij Hi
krijg ik hem dan toch nog dit jaar ??
besteld 28-10-2010
Ik heb besteld op 14-10-2010! Ik hou het in de gaten ;-)Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:01:
zojuist naar hi gebeld,
alle mensen die besteld hebben in oktober en begin november (1e week?) krijgen de DHD nog in december
besteld 28-10-2010
Ik kreeg wel ineens op 22-11 een mailtje met "bedankt voor je bestelling bij Hi"....
dat dat mailtje zo laat kwam lag aan een storing volgens Hi helpdesk maar uw bestelling was wel opgenomen hoor.seer schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:18:
[...]
Ik heb besteld op 14-10-2010! Ik hou het in de gaten ;-)
Ik kreeg wel ineens op 22-11 een mailtje met "bedankt voor je bestelling bij Hi"....
edit (denk nog altijd dat de storing juist ervoor zorgde dat dat mailtje eruit ging ipv dat de storing die tegen hield
[ Voor 14% gewijzigd door the boiler op 29-11-2010 16:27 ]
Verwijderd
Die van mij krijg ik pas volgend jaarVerwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:01:
zojuist naar hi gebeld,
besteld 28-10-2010
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 19:42 ]
Mijn DHD (Hi, nieuw, 04-11-'10) zou vandaag komen maar de koerier is onwel geworden, morgen een nieuwe poging.
Hi doet er wel veel aan om de telefoon uit handen te houdenGillonde schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:30:
Mijn DHD (Hi, nieuw, 04-11-'10) zou vandaag komen maar de koerier is onwel geworden, morgen een nieuwe poging.
Ik heb ook 4-11 besteld alleen zat ik een 1000 orders boven de jouwe arrrgggGillonde schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:30:
dekker007 schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:24:
Hallo iedereen,
Hopelijk is dat zo.
Ik heb zojuist ook naar Hi gebeld en kreeg zowaar het zelfde antwoord als hierboven als twee keer vermeld. Zou het nou zo zijn dat ze een gelijke verklaring afleggen naar iedereen die belt? Dat is al een grote stap, nou nog hopen dat ze m ook waar kunnen maken en kunnen leveren op 3 december!Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:01:
zojuist naar hi gebeld,
besteld 28-10-2010
Besteld op 18/10 en nu (de vierde keer) beloofd bij de batcj van 3 december te zitten.
Verwijderd
Zowaar! Zul je zien dat ze nu concequent hetzelfde vertellen en dat dat ook niet kloptBiggyB schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:39:
[...]
[...]
Ik heb zojuist ook naar Hi gebeld en kreeg zowaar het zelfde antwoord als hierboven als twee keer vermeld. Zou het nou zo zijn dat ze een gelijke verklaring afleggen naar iedereen die belt? Dat is al een grote stap, nou nog hopen dat ze m ook waar kunnen maken en kunnen leveren op 3 december!
Besteld op 18/10 en nu (de vierde keer) beloofd bij de batcj van 3 december te zitten.

Dan zijn we toch al verder dan meerdere verhalen die allemaal niet blijken te kloppen.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:48:
[...]
Zowaar! Zul je zien dat ze nu concequent hetzelfde vertellen en dat dat ook niet klopt.
Ik zie het graag positief in

Verwijderd
Je bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer 3369298 is vandaag verzonden naar het volgende adres
WAUW
ik kan het nog niet geloven, ik was vrijdag net te laat om hem vandaag te krijgen, maar kreeg het wel even benauwd dat een half uur na mijn bestelling de status was gewijzigd naar niet vooradig.. maar WAUW!
WAUW
ik kan het nog niet geloven, ik was vrijdag net te laat om hem vandaag te krijgen, maar kreeg het wel even benauwd dat een half uur na mijn bestelling de status was gewijzigd naar niet vooradig.. maar WAUW!
leuk, 17 nov besteld. wil dus zeggn dat ik het toestel volgnd jaar pas ontvang. zolan houdt deze het niet meer vol... ik heb juist besteld omdat er op de site 10 tot 15 werkdagen levertijd stond...
ik zou de batch van aanstaande ff afwachten, heb zelf 10-11 besteld.yniezink schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:27:
leuk, 17 nov besteld. wil dus zeggn dat ik het toestel volgnd jaar pas ontvang. zolan houdt deze het niet meer vol... ik heb juist besteld omdat er op de site 10 tot 15 werkdagen levertijd stond...
Verwijderd
Is het trouwens niet vreemd dat bijvooorbeeld KPN wel 7.2mbps bij iPhone 4 abonnementen levert en deze niet bij toestelen zoals Desire HD levert, die wat mij betreft niet onder doen aan iPhone en juist beter zijn dan die gehypte iPhone 4 met zijn facetime waar je niks aan hebt of je moet vrienden met iPhone 4 hebben.
Zojuist ook nog even met Hi gebeld.BiggyB schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:39:
[...]
[...]
Ik heb zojuist ook naar Hi gebeld en kreeg zowaar het zelfde antwoord als hierboven als twee keer vermeld. Zou het nou zo zijn dat ze een gelijke verklaring afleggen naar iedereen die belt? Dat is al een grote stap, nou nog hopen dat ze m ook waar kunnen maken en kunnen leveren op 3 december!
Ook tegen mij zeiden ze dat ze 3 december een levering krijgen.
Daarbij vroeg ik of ze op kon zoeken of mijn bestelling gedekt werd door die levering. Daar kon ze me helaas geen zekerheid over geven. Ze wist niet hoeveel toestellen er kwamen.
Zulke zaken vind ik toch frappant, ik mag toch aannemen dat ze wel weten hoeveel toestellen ze bestellen...
Hij ligt nog in m'n brievenvak, ik zal er nog even mee wachten na de ontvangst van de DHD, als hij dan ooit nog gaat komen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 20:14:
[...]
NP, hoe meer mensen hoe beter. HOWEVER! Ik heb zelf korte tijd op de klantenservice van KPN gezeten, en als je deze klacht stuurt VOOR je je toestel hebt krijg je waarschijnlijk bericht terug dat het probleem nog niet is opgelost, en dat de klacht daarom niet in behandeling wordt genomen. Ik zou dus wachten tot alles klaar is, en dan je volledige verhaal posten. Daarnaast is het handig om van alle problemen zo veel als het kan aantekeningen te laten maken in het systeem. CSD medewerkers worden geïnstrueerd daarnaar te kijken en je wordt meer serieus genomen als er al opmerkingen over staan. Één van de vele redenen waarom ik daar niet meer werk, en nooit meer in de buurt wil komen.
Vandaag weer niet gekomen. Na belofte van een Hi medewerker...
Goed, hopen dat ik bij de levering van 3 december zit.
Als ze niet weten hoeveel ze er bestellen mogen ze mij met hun onwetendheid er ook wel 2 sturen
Verwijderd
Wow hebben jullie hem nog niet???seer schreef op maandag 29 november 2010 @ 16:18:
[...]
Ik heb besteld op 14-10-2010! Ik hou het in de gaten ;-)
Ik heb 1-11 besteld en hij ligt inmiddels aan de lading! YEAH
de klepjes verwijderen ging ff moeilijk, maar nu kan ik niet wachten om er mee te gaan spelen...
PS Hi heeft keurig 2 bioscoopkaartjes bijgevoegd, ondanks dat ik 'maar' een maandje heb gewacht
Mijn laatste status update is voorinschrijving op 15-10 bij Hi. Langzaam maar zeker begin ik toch wel erg boos te worden. Misschien wordt het tijd voor weer een boos telefoontje naar de klantenservice.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:57:
[...]
Wow hebben jullie hem nog niet???
Ik heb 1-11 besteld en hij ligt inmiddels aan de lading! YEAH![]()
de klepjes verwijderen ging ff moeilijk, maar nu kan ik niet wachten om er mee te gaan spelen...
PS Hi heeft keurig 2 bioscoopkaartjes bijgevoegd, ondanks dat ik 'maar' een maandje heb gewacht
dat bellen wordt ik een beetje zat, kan ik HI ook lastig vallen per e-mail?Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:57:
[...]
Verwijderd
aangetekende brief werkt ook wel goed...
't beste werkt nog gewoon wachten en laat 't maar over je heen komen. Het wordt toch niet beter... En het bespaart je een hoop stresss.... Ik weet dat 't moeilijk is, maar ja...
't beste werkt nog gewoon wachten en laat 't maar over je heen komen. Het wordt toch niet beter... En het bespaart je een hoop stresss.... Ik weet dat 't moeilijk is, maar ja...
ook hier maar eens gebeld naar klantenservice van hi ...
maar ook hier waren ze zooooo vaag over wat wel en niet, denk dat ze behoorlijk wat telefoontjes hebben gekregen omtrent deze kwestie.
had al paar keer wat gedropt in Hi_webcare en @hi, maar weinig concreets wat ze uitlaten , anders dat je geduld moet hebben.
ook ik wacht al vanaf eind september,,,word hiet niet vrolijk van... en geduld raakt op...
Zeker van dat kastje naar de muur gedrag...om maar even wat tijd te kopen..zeg dan gewoon helemaal niks...
wou net annuleren, maar na een blik in pricewatch zag ik ook meteen dat niemand de DHD op voorraad heeft.
denk dat we niets anders kunnen doen dan (on)geduldig wachten.....
Met de normale desire was het ook al dramatisch..je zou denken dat ze van leren...maar nooooo
maar ook hier waren ze zooooo vaag over wat wel en niet, denk dat ze behoorlijk wat telefoontjes hebben gekregen omtrent deze kwestie.
had al paar keer wat gedropt in Hi_webcare en @hi, maar weinig concreets wat ze uitlaten , anders dat je geduld moet hebben.
ook ik wacht al vanaf eind september,,,word hiet niet vrolijk van... en geduld raakt op...
Zeker van dat kastje naar de muur gedrag...om maar even wat tijd te kopen..zeg dan gewoon helemaal niks...
wou net annuleren, maar na een blik in pricewatch zag ik ook meteen dat niemand de DHD op voorraad heeft.
denk dat we niets anders kunnen doen dan (on)geduldig wachten.....
Met de normale desire was het ook al dramatisch..je zou denken dat ze van leren...maar nooooo
ik moet nog bestellen maar ik wil een andere klacht deponeren. Het gaat mij erom dat bestaande klanten in mijn geval 250 bij moeten betalen en nieuwe maar 130 wat ik een absurd groot verschil vind...Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:03:
aangetekende brief werkt ook wel goed...
Hopen dat ze met wat andere prijzen komen, anders ben ik weg bij HI.
Dat is al vaker besproken hier, komt vanwege je klantwaarde. Als je via andere bedrijven bestelt (als pdashop, studentmobiel etc.) dan krijg je hem vaak voor de klant prijs of soms minder...bas_vdl schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:21:
[...]
ik moet nog bestellen maar ik wil een andere klacht deponeren. Het gaat mij erom dat bestaande klanten in mijn geval 250 bij moeten betalen en nieuwe maar 130 wat ik een absurd groot verschil vind...
Hopen dat ze met wat andere prijzen komen, anders ben ik weg bij HI.
Maar als je 250 moet betalen dan heb je ook wel een klein abbo, of wil je hem maar voor 1 jaar oid
ik wil dan een mijn student 25 verlengen met 2 jaar + xtra snel internet. Ik ga idd bijna nooit over mijn bundel en dat wordt niet echt beloond bij HI. Idd is studentmobiel nog een optie, heb ik het 2 jaar geleden ook gedaan. maar ik snap niet goed waarom HI niet een beetje in de buurt kan komen van die prijzen, is toch dom is dit te simpel gedachtdarkpluisje schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:38:
[...]
Dat is al vaker besproken hier, komt vanwege je klantwaarde. Als je via andere bedrijven bestelt (als pdashop, studentmobiel etc.) dan krijg je hem vaak voor de klant prijs of soms minder...
Maar als je 250 moet betalen dan heb je ook wel een klein abbo, of wil je hem maar voor 1 jaar oid
Tja die willen gewoon zoveel mogelijk zelf vangen..bas_vdl schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:54:
[...]
ik wil dan een mijn student 25 verlengen met 2 jaar + xtra snel internet. Ik ga idd bijna nooit over mijn bundel en dat wordt niet echt beloond bij HI. Idd is studentmobiel nog een optie, heb ik het 2 jaar geleden ook gedaan. maar ik snap niet goed waarom HI niet een beetje in de buurt kan komen van die prijzen, is toch dom is dit te simpel gedacht.
Heb toenvallig hetzelfde abbo als jou en bij studentmobiel betaal ik met verlenging maar 20 euro voor de telefoon... alleen toen ik een paar dagen terug keek was dat oppeens 80 en krijg je die 20 alleen maar als je ene nieuw studenten abbo neemt bij hun..
Verwijderd
Ik moet nog steeds wachten...Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:57:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 21:29 ]
Mocht je Studentmobiel gaan overwegen, houd er dan wel rekening mee dat je waarschijnlijk nog langer op je telefoon moet wachten dan bij Hi zelf. De levering daar is tot op heden niet echt voorspoedig te noemen. Het is een overweging die je even moet makenbas_vdl schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:54:
[...]
ik wil dan een mijn student 25 verlengen met 2 jaar + xtra snel internet. Ik ga idd bijna nooit over mijn bundel en dat wordt niet echt beloond bij HI. Idd is studentmobiel nog een optie, heb ik het 2 jaar geleden ook gedaan. maar ik snap niet goed waarom HI niet een beetje in de buurt kan komen van die prijzen, is toch dom is dit te simpel gedacht.
(ze reageren ook niet meer op mijn mail naar de klantenservice...)
Ik ga ze morgen bellen.. zou begin afgelopen week mijn telefoon hebben, uiterlijk eind van de week...Bartmeteenb schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:11:
[...]
Mocht je Studentmobiel gaan overwegen, houd er dan wel rekening mee dat je waarschijnlijk nog langer op je telefoon moet wachten dan bij Hi zelf. De levering daar is tot op heden niet echt voorspoedig te noemen. Het is een overweging die je even moet maken.
Ben benieuwd welke fake data ze me nu aanbieden... Helaas is de korting gewoon te groot voor mij om nu nog te wisselen naar een ander, maar wie weet helpt een beetje zeuren

Verwijderd
Vandaag mailtje van StudentMobiel gekregen dat de DHD onderweg is. Balen dat ik dan niet thuis ben morgen, overmorgen en de dag na overmorgen
. Dat wordt dan op zijn vroegst vrijdag afhalen bij het postkantoor. Kan ik al die tijd niet bellen, want mijn prepaid bij VF is omgezet naar VF-abo. Blijkbaar is met het verzenden van de SIM-kaart direct het prepaid afgesloten. Maar aan de andere kant heb ik het wel even rustig de komende 3 dagen.
Overigens 24 september besteld, dus iets meer dan 2 maanden wacht+levertijd.
Bij HI is het ook al januari. Heb voor het weekend zeer snel reactie gehad van studentmobiel, ze zeiden enkele weken dus dat zal dan ook wel januari worden.Bartmeteenb schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:11:
[...]
Mocht je Studentmobiel gaan overwegen, houd er dan wel rekening mee dat je waarschijnlijk nog langer op je telefoon moet wachten dan bij Hi zelf. De levering daar is tot op heden niet echt voorspoedig te noemen. Het is een overweging die je even moet maken.
Ik zit alleen nog met de vraag als ik rond 5jan. (10 jan verloopt mijn huidige abbo) bestel en de telefoon is voor 10jan. nog niet leverbaar verlengd studentmobiel dan mijn abbo en de mobiel wordt dan nageleverd?
of loop ik het risico zonder abbo te zitten zolang de mobiel niet leverbaar is...
[ Voor 4% gewijzigd door bas_vdl op 29-11-2010 22:24 ]
damnn als ze nu pas september uitleveren en ik heb niets gehad dan zit ik er deze week dus ook niet bij... Pas 1 november besteld, dus nu een maand aant wachtenVerwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:18:
Vandaag mailtje van StudentMobiel gekregen dat de DHD onderweg is. Balen dat ik dan niet thuis ben morgen, overmorgen en de dag na overmorgen. Dat wordt dan op zijn vroegst vrijdag afhalen bij het postkantoor. Kan ik al die tijd niet bellen, want mijn prepaid bij VF is omgezet naar VF-abo. Blijkbaar is met het verzenden van de SIM-kaart direct het prepaid afgesloten. Maar aan de andere kant heb ik het wel even rustig de komende 3 dagen.
Nee studentmobiel verlengt ipc pas zodra ze jou telefoon hebbenbas_vdl schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:22:
[...]
Bij HI is het ook al januari. Heb voor het weekend zeer snel reactie gehad van studentmobiel, ze zeiden enkele weken dus dat zal dan ook wel januari worden.
Ik zit alleen nog met de vraag als ik rond 5jan. (10 jan verloopt mijn huidige abbo) bestel en de telefoon is voor 10jan. nog niet leverbaar verlengd studentmobiel dan mijn abbo en de mobiel wordt dan nageleverd?
of loop ik het risico zonder abbo te zitten zolang de mobiel niet leverbaar is...
Klopt, is ook wat ze mij vertelden. Maar misschien als je de situatie uitlegt zijn ze wat flexibeler. Je weet het nooitdarkpluisje schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:04:
[...]
Nee studentmobiel verlengt ipc pas zodra ze jou telefoon hebben
@ Wafeleiser en Darkpluisje: Inderdaad, als ze nu pas eind september aan het uitleveren zijn, dan ben ik voorlopig ook niet aan de beurt. Heb half oktober besteld... Heeft er 2 weken geleden niet iemand gepost dat hij zijn telefoon binnen kreeg, ook half oktober besteld? Daar gaat hun verhaal over de bestelvolgorde... *begint steeds grotere vraagtekens te zetten bij de capaciteiten van de Studentmobiel medewerkers...*
Ik vroeg om hetzelfde odmat dit abbo bij mij veel beter paste ed. maar toch wilde ze het niet doen.. Als ze je namelijk al het abbo geven moeten ze binnen 30 dagen ook de telefoon leveren anders kan je alsnog weer opzeggen en zou je dus 4 maanden vantevoren compleet van je abbo af kunnen zijn.Bartmeteenb schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:36:
[...]
Klopt, is ook wat ze mij vertelden. Maar misschien als je de situatie uitlegt zijn ze wat flexibeler. Je weet het nooit.
@ Wafeleiser en Darkpluisje: Inderdaad, als ze nu pas eind september aan het uitleveren zijn, dan ben ik voorlopig ook niet aan de beurt. Heb half oktober besteld... Heeft er 2 weken geleden niet iemand gepost dat hij zijn telefoon binnen kreeg, ook half oktober besteld? Daar gaat hun verhaal over de bestelvolgorde... *begint steeds grotere vraagtekens te zetten bij de capaciteiten van de Studentmobiel medewerkers...*
Ja ik bestel ook nooit meer zoiets bij studentmobiel... echt vervelend dit, en aan de telefoon alleen maar lange wachtrijen en je kan alleen maar op werktijden bellen. Ben benieuwd welk smoesje ze morgen mee aankomen..
Ah, dus dat zit zodarkpluisje schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:40:
[...]
Ik vroeg om hetzelfde odmat dit abbo bij mij veel beter paste ed. maar toch wilde ze het niet doen.. Als ze je namelijk al het abbo geven moeten ze binnen 30 dagen ook de telefoon leveren anders kan je alsnog weer opzeggen en zou je dus 4 maanden vantevoren compleet van je abbo af kunnen zijn.
Ja ik bestel ook nooit meer zoiets bij studentmobiel... echt vervelend dit, en aan de telefoon alleen maar lange wachtrijen en je kan alleen maar op werktijden bellen. Ben benieuwd welk smoesje ze morgen mee aankomen..
Ben ook benieuwd, ga morgen zelf ook maar weer mailen. We zullen het zien...
..Order staat nog steeds op 'Voorinschrijving'.
Staat hij bij nog meer mensen op 'Voorinschrijving', van degene die voor 8Nov. besteld hebben?
Heb trouwens ook een nummer van de 'officiële' klachtenservice, maar van KPN, mocht iemand die zoeken.
Weet niet of Hi hetzelfde nummer heeft..
Alleen geen idee of je ook een klacht kan indienen, wanneer ik bel vragen ze altijd om een klacht-nummer.
Tot heden me lopende klacht-nummer gebruikt, echter weet ik niet of je zonder nummer ook verder dan de receptie komt
Staat hij bij nog meer mensen op 'Voorinschrijving', van degene die voor 8Nov. besteld hebben?
Heb trouwens ook een nummer van de 'officiële' klachtenservice, maar van KPN, mocht iemand die zoeken.
Alleen geen idee of je ook een klacht kan indienen, wanneer ik bel vragen ze altijd om een klacht-nummer.
Tot heden me lopende klacht-nummer gebruikt, echter weet ik niet of je zonder nummer ook verder dan de receptie komt
[ Voor 9% gewijzigd door Source90 op 30-11-2010 01:05 ]
Verwijderd
9 nov is niet voor 8 nov, maar mijn order is geplaatst op 8, en hij staat op 9. Ook voorinschrijving.Source90 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 00:43:
..Order staat nog steeds op 'Voorinschrijving'.
ik heb mijn order op 17 november geplaatst. Toen stond er dat de levertijd 10-15 werkdagen was.
Nu staat er dit: "Dit toestel is helaas slecht leverbaar. Nieuwe bestellingen worden hierdoor pas in januari 2011 geleverd." op de website.
Heb ik kans om bij de mensen te zitten die straks dan toch nog dit jaar een toestel krijgen? Het zou wel fijn zijn als Hi hier wat meer duidelijkheid over zou geven.
Nu staat er dit: "Dit toestel is helaas slecht leverbaar. Nieuwe bestellingen worden hierdoor pas in januari 2011 geleverd." op de website.
Heb ik kans om bij de mensen te zitten die straks dan toch nog dit jaar een toestel krijgen? Het zou wel fijn zijn als Hi hier wat meer duidelijkheid over zou geven.
Even wat feiten/verhaaltjes over de status van Hi wat er dus nu allemaal speelt omdat het al een boel pagina's terug staat.
1> 3 dec komt er een batch van 700/900 toestellen. Dit aantal hopen ze en weten ze niet zeker.
2> er zijn +- 1000 voorinschrijvingen en weten niet waar je zit
3> de verwachte levering: zijn orders van tot en met week 44 (5/6 november) verwacht Hi uit te leveren met die batch de rest pas Januari.
4> Hi is per twitter, telefoon en email lastig te vallen maar reageert bijna niet of helemaal niet meer over de DHD.
5> ik heb 4-11 besteld en sta ook nog op voorinschrijving.
6> Mijn order nr. is 336118XX en er is een geleverde order voorbijgekomen van 336117XX
7> levertijd op de website bedoeld Hi heel iets anders mee als wij denken namelijk als hij op voorraad komt/is dan duurt het nog 10/15 werkdagen om hem uit te leveren
dit is mij dus een keer verteld
lol
1> 3 dec komt er een batch van 700/900 toestellen. Dit aantal hopen ze en weten ze niet zeker.
2> er zijn +- 1000 voorinschrijvingen en weten niet waar je zit
3> de verwachte levering: zijn orders van tot en met week 44 (5/6 november) verwacht Hi uit te leveren met die batch de rest pas Januari.
4> Hi is per twitter, telefoon en email lastig te vallen maar reageert bijna niet of helemaal niet meer over de DHD.
5> ik heb 4-11 besteld en sta ook nog op voorinschrijving.
6> Mijn order nr. is 336118XX en er is een geleverde order voorbijgekomen van 336117XX
7> levertijd op de website bedoeld Hi heel iets anders mee als wij denken namelijk als hij op voorraad komt/is dan duurt het nog 10/15 werkdagen om hem uit te leveren
Bestelling: verlenging Hi met HTC Desire HD
Mijn bestelling is 6/10 geplaatst en sta nog steeds op voorinschrijving.
Meerdere malen aan de telefoon gehangen en de laatste keer is maandag 30/11 geweest.
De medewerker vertelde me toen half december, maar ik geloof de opgegeven data al heel lang niet meer.
Ordernummer is in de 335954XX reeks.
Mijn bestelling is 6/10 geplaatst en sta nog steeds op voorinschrijving.
Meerdere malen aan de telefoon gehangen en de laatste keer is maandag 30/11 geweest.
De medewerker vertelde me toen half december, maar ik geloof de opgegeven data al heel lang niet meer.
Ordernummer is in de 335954XX reeks.
"In the kingdom of the blind, One-eyed is king."
Is er eigenlijk ooit door HTC officieel een berichtgeving (incl. excuses) de deur uit gedaan??? (En dan heb ik het niet over Twitter... dat telt voor mij niet mee als officieel)
Verwijderd
Aww, damn, mijne is 336142xx, dus een rotend na jou. Blijkbaar hebben heel veel mensen begin november besteld. Meh, 't wordt vast maart ofzo... Gedonder.the boiler schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 07:59:
Mijn order nr. is 336118XX en er is een geleverde order voorbijgekomen van 336117XX
Status:
Laatste update: 17/11/2010
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar) .
HTC Desire HD
Hi Online Student 25 2 jaar
1000 extra sms-jes/mnd
Eindeloos online XtraSnel
ik betaal niks voor het toestel bij.
Maar wat houdt mijn status in? Dat ik de gsm nog wel krijg dit jaar of...
alvast bedankt
Laatste update: 17/11/2010
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar) .
HTC Desire HD
Hi Online Student 25 2 jaar
1000 extra sms-jes/mnd
Eindeloos online XtraSnel
ik betaal niks voor het toestel bij.
Maar wat houdt mijn status in? Dat ik de gsm nog wel krijg dit jaar of...
alvast bedankt
@ Dekker: als je ook zegt war je besteld hebt... en zoals je ziet is hij nog niet op voorraad, dus je kan in dit topic gaan zoeken naar welke mensen met welke ordernummers al wel geleverd hebben gehad... wij kunnen niet voorspellen en zijn geen persoonlijke helpdesk die voor jou door dit topic heen gaan..
Nou net studentmobiel gebeld, eindelijk een beetje een vast antwoord gekregen (maar hoop dat het klopt). Ze zijn nu met uitleveren bij half oktober, dus kon mijn bestellen (1 nov) of deze of volgende week verwachten. De man wilde iig duidelijk maken dat het zeker niet januari zou zijn.
Hij klonk overtuigender als vorige keren dat ik belde, dus wie weet.
Nou net studentmobiel gebeld, eindelijk een beetje een vast antwoord gekregen (maar hoop dat het klopt). Ze zijn nu met uitleveren bij half oktober, dus kon mijn bestellen (1 nov) of deze of volgende week verwachten. De man wilde iig duidelijk maken dat het zeker niet januari zou zijn.
Ligt eraan ik denk wel dat jij in een periode besteld hebt waar mensen naar een alternatieve winkel hebben gezocht de data werd daar voor het eerst weer verschoven naar december later dus januariVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:14:
[...]
Aww, damn, mijne is 336142xx, dus een rotend na jou. Blijkbaar hebben heel veel mensen begin november besteld. Meh, 't wordt vast maart ofzo... Gedonder.
[ Voor 4% gewijzigd door the boiler op 30-11-2010 09:34 ]
Verwijderd
Good point. Ik probeer mezelf hoop te ontzeggen though, zodat als het toch niet zo blijkt te zijn niet zo tegenvaltthe boiler schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:33:
[...]
Ligt eraan ik denk wel dat jij in een periode besteld hebt waar mensen naar een alternatieve winkel hebben gezocht de data werd daar voor het eerst weer verschoven naar december later dus januari
Verwijderd
Nou ook maar ff een account aangemaakt na een maand mee te hebben gelezen. Heb bij HI verlengt op 31-10 en sta nog steeds op voorinschrijving. Ben benieuwd naar vrijdag 3 december, sinds deze week heb ik het idee dat het helemaal goed gaat komen.. maar dat gevoel heb ik eerder gehad.
Begrijp alleen niet waarom iedereen zijn woede richt op hi / telfort / studentmobiel e.d. Die gasten weten echt niet wanneer ze voorraad binnen krijgen oid, grote probleem ligt duidelijk bij HTC. Daar zouden de brieven naar toe moeten. HTC houdt de providers duidelijk aan het lijntje. Denk je dat HI / t-mobile e.d. ons expres zitten te stangen, die willen ook duidelijke info geven maar die hebben ze gewoon niet!
Maar goed, ik wacht ff af, hoop dat vrijdag idd wat binnenkomt en dat ik m begin volgende week aan de lader kan gaan leggen. Na al die goede reacties van mensen die m hebben ben ik wel vort echt benieuwd!
Trouwens, ik heb ordernr 336097XX, maar tussen al die orders zitten natuurlijk ook de andere (niet DHD) orders, dus dat nr zegt niet zo heel veel, behalve volgorde.
Begrijp alleen niet waarom iedereen zijn woede richt op hi / telfort / studentmobiel e.d. Die gasten weten echt niet wanneer ze voorraad binnen krijgen oid, grote probleem ligt duidelijk bij HTC. Daar zouden de brieven naar toe moeten. HTC houdt de providers duidelijk aan het lijntje. Denk je dat HI / t-mobile e.d. ons expres zitten te stangen, die willen ook duidelijke info geven maar die hebben ze gewoon niet!
Maar goed, ik wacht ff af, hoop dat vrijdag idd wat binnenkomt en dat ik m begin volgende week aan de lader kan gaan leggen. Na al die goede reacties van mensen die m hebben ben ik wel vort echt benieuwd!
Trouwens, ik heb ordernr 336097XX, maar tussen al die orders zitten natuurlijk ook de andere (niet DHD) orders, dus dat nr zegt niet zo heel veel, behalve volgorde.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 10:05 . Reden: Toevoeging ]
Heb via Hi besteld. Via de telefoon besteld.
Verwijderd
Ligt eraan waar het om gaat. Enige pagina's terug staat de eerste versie van mijn klachtenbrief, waarin ik juist expliciet vermeld dat ik het Hi niet kwalijk neem dat de telefoon slecht leverbaar is, en dat dat inderdaad HTCs fout is. In die brief kun je ook de belachelijke communicatieperikelen lezen. In plaats van dat ze de problemen toegeven krijg je een berg bullshit over je heen, en vertelde iedere medewerker iets anders, tot en met het uitschelden van forumgenoten als leugenaars. DAT is waar mijn woede vandaan komt. Het wachten is unfortunate, maar dat kan Hi ook niet helpen. Het is echt de onfatsoenlijke en onduidelijke communicatie waar ik mee zit.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:04:
Verwijderd
wat een gezeik voor een telefoon
ik heb eind juli een htc desire besteld, deze was niet leverbaar doordat er problemen waren met nieuwe productie van lcd schermpjes oid. een paar dagen nadat de desire hd werd aangekondigd werd ik gebeld dat er een desire voor me was, maar ik heb maar doorgegeven dat ik liever wacht op de desire hd.
had ik dit maar niet gedaan. heb nog steeds geen nieuwe telefoon, en gebruik momenteel een gare nokia welke ik als leentoestel heb gekregen. ondertussen wel lekker betalen voor internet e.d.
al zo'n 6 (of zitten we inmiddels al op de 10, ik houd het niet meer bij ) keer te horen gekregen dat ze het toestel verwachten, en dan weer te horen krijgen dat het weer is uitgesteld. laatste bericht was dat htc 27 november weer toestellen verwachtten maar niks meer van gehoord..
gisteren mailtje gestuurd geen reactie, vandaag nog maar een mailtje gestuurd..
edit: vodafone abbo bij simshop.nl
ik heb eind juli een htc desire besteld, deze was niet leverbaar doordat er problemen waren met nieuwe productie van lcd schermpjes oid. een paar dagen nadat de desire hd werd aangekondigd werd ik gebeld dat er een desire voor me was, maar ik heb maar doorgegeven dat ik liever wacht op de desire hd.
had ik dit maar niet gedaan. heb nog steeds geen nieuwe telefoon, en gebruik momenteel een gare nokia welke ik als leentoestel heb gekregen. ondertussen wel lekker betalen voor internet e.d.
al zo'n 6 (of zitten we inmiddels al op de 10, ik houd het niet meer bij ) keer te horen gekregen dat ze het toestel verwachten, en dan weer te horen krijgen dat het weer is uitgesteld. laatste bericht was dat htc 27 november weer toestellen verwachtten maar niks meer van gehoord..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 10:46 ]
Als je goed hebt meegelezen had je dus ook gelezen dat wij wel begrijpen dat zei afhankelijk zijn van derden maar dat Hi tenminste in mijn situatie nadrukkelijk valse informatie geeft om mij te misleiden.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:04:
Nou ook maar ff een account aangemaakt na een maand mee te hebben gelezen. Heb bij HI verlengt op 31-10 en sta nog steeds op voorinschrijving. Ben benieuwd naar vrijdag 3 december, sinds deze week heb ik het idee dat het helemaal goed gaat komen.. maar dat gevoel heb ik eerder gehad.
Voorbeeld 1: Ik bel op 4-11 en vraag verkoper over de DHD ik leg hem mijn situatie uit dat ik een kapotte HTC HD2 heb en echt aan een nieuwe telefoon toe ben.
Verkoper belooft mij het toestel op de 9e in mijn handen niet dus terwijl ik het echt 2 keer gevraagd heb weet je het zeker ook met de lever problemen van het toestel ja echt meneer u krijgt hem de 9e.
Voorbeeld 2: order bevestigingsmail belooft dat je op de hoogte gehouden wordt via sms en mail dit is voor de 22e nooit gebeurd maar door een storing kan het ineens wel op die datum de 22e?
Terwijl de helpdesk/klantenservice gewoon zei ja meneer u order is opgenomen dat was dus echt niet voor de 22e.
Voorbeeld 3: allerlei verschillende verhalen van telefonistes/n zoals meneer ja de 10/15 werkdagen levertijd gaat pas in als wij hem op voorraad hebben dus als het toestel binnenkomt hebben wij die rijd nodig om hem bij u te krijgen.
Of alle datums die verspreid zijn ik noem er maar een paar 9/12/15/19/23/25/29 november en dus nu de 3e van december.
Of door twitter @aanbiedingvanhi beloofde dingen de een een skullcandy de ander niks omdat ze geen twitter hebben.
Voorbeeld 4 geen first in first out en dat ontkennen ze ook echt.
etc. etc.
Nee als je gelezen had had je dit er wel uit kunnen halen het gaat niet om de te late levering maar gewoon het laten barsten van de koper/ beller en het enigste wat ze je bieden is
Wachten en je mond dicht houden en hopen dat je van het jaar nog een telefoon hebt
andere telefoon
en anders rot je maar op
Ik heb 4/10 bij simshop besteld. Verschillende mails besteld. Ze kunnen er op zich niks aan doen, want ze krijgen gewoon niks van HTC. Ik heb vrijdag nog met ze gemaild. Toen werd verteld dat het nog wel even kan duren. HTC levert gewoon niet, en zegt ook niet wanneer ze wel leveren.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:39:
wat een gezeik voor een telefoon
Ik heb wel al 3x gevraagd of ik dan niet kan annuleren, want dan wil ik em wel ergens anders bestellen waar hij wel op voorraad is. Maar daarop wordt geen antwoord gegeven.
Blender....
Verwijderd
hmmm, blijkt dat T-Mobile de voortijdige verlengperiode van 4 maanden terug heeft gerekt naar 3 maanden.
Mijn abbonement kon op het moment van aanvragen (5 nov) nog niet verlengd worden, terwijl het binnen de 4 maanden zat (huidige abbo loopt tot eind feb 2011). Abbo verlenging werd dus geweigerd en dus moest het opnieuw aangevraagd worden voordat ik mijn DHD kon krijgen.
GSMeasy.nl komt binnen een half uurtje bij me langs om de foon af te leveren!
OMG SPANNEND! bijna een maand gewacht...
Mijn abbonement kon op het moment van aanvragen (5 nov) nog niet verlengd worden, terwijl het binnen de 4 maanden zat (huidige abbo loopt tot eind feb 2011). Abbo verlenging werd dus geweigerd en dus moest het opnieuw aangevraagd worden voordat ik mijn DHD kon krijgen.
GSMeasy.nl komt binnen een half uurtje bij me langs om de foon af te leveren!
OMG SPANNEND! bijna een maand gewacht...
Dat klinkt inderdaad positief! Ik heb zelf nog niets van ze gehoord, maar misschien binnenkort dus.darkpluisje schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:24:
@ Dekker: als je ook zegt war je besteld hebt... en zoals je ziet is hij nog niet op voorraad, dus je kan in dit topic gaan zoeken naar welke mensen met welke ordernummers al wel geleverd hebben gehad... wij kunnen niet voorspellen en zijn geen persoonlijke helpdesk die voor jou door dit topic heen gaan..
Verwijderd
ja ik was de eerste, ik heb op 20 september ofzo besteld (of ja bestelling omgezet naar desire hd)
vorige week werden er (weer) een paar telefoons verwacht, op 1 hand te tellen hadden ze aangegeven maar hier zat ik bij aangezien ik de eerste was.
heb net een mailtje gekregen dat men de desire hd deze week verwacht, waarop gezegd werd dat ze dat elke week te horen gekregen maar het antwoord daarop was dat er echt deze week toestellen worden geleverd. tsja, zijn ze de vorige keren niet serieus geweest dan??
ik wacht het deze week nog af, en heb gevraagd hoe dat ik zeker kan weten dat hij ook echt daadwerkelijk deze week komt, en dat als ik nu weer te horen krijg dat hij niet geleverd is dat ik voor een alternatief ga zoeken
vorige week werden er (weer) een paar telefoons verwacht, op 1 hand te tellen hadden ze aangegeven maar hier zat ik bij aangezien ik de eerste was.
heb net een mailtje gekregen dat men de desire hd deze week verwacht, waarop gezegd werd dat ze dat elke week te horen gekregen maar het antwoord daarop was dat er echt deze week toestellen worden geleverd. tsja, zijn ze de vorige keren niet serieus geweest dan??
ik wacht het deze week nog af, en heb gevraagd hoe dat ik zeker kan weten dat hij ook echt daadwerkelijk deze week komt, en dat als ik nu weer te horen krijg dat hij niet geleverd is dat ik voor een alternatief ga zoeken
Nog steeds geen update van onze vrienden bij Belsimpel?
Beste Jorn Wij verwachten uw order deze of volgende week te kunnen verwerken. Dit is wel afhankelijk van de leveringen vanuit onze leverancier. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Studentmobiel.nl
ps 24okt besteld ordnr. 4429XX Hi verlening
ps 24okt besteld ordnr. 4429XX Hi verlening
Mijn pakketje van Studentmobiel is gister opgestuurd, heeft alleen in het sorteercentrum van TNT een dag vertraging opgelopen, dus wordt morgen. Ach kan er nog wel bij na 2 maanden wachten :-)
Als ik dit zo lees allemaal zakt me de moed in de schoenen! Ik heb op 19-11 bij studentmobiel.nl besteld, dus na het doorlezen van dit topic ziet het er na uit dat ik nog wel een dikke maand (misschien wel 2) moet wachten.
Weet iemand overigens welke order statussen ze hanteren bij studentmobiel? Mijne staat nu al sinds dag 1 op "Contract ontvangen" en niet op 'verwerkt' oid.
Weet iemand overigens welke order statussen ze hanteren bij studentmobiel? Mijne staat nu al sinds dag 1 op "Contract ontvangen" en niet op 'verwerkt' oid.
Verwijderd
Hi status van bestelling zojuist veranderd naar "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
besteld via hi shop op 28-10-2010
Eindelijk een nuttige reactie van onze vrienden van Studentmobiel:
----------------------------------
Beste Bart van der Ploeg ,
Naar aanleiding van uw email kunnen wij u meedelen dat wij u helemaal begrijpen.
Vorige leveringen waren ongeveer 15 toestellen. Deze week krijgen we 80 toestellen binnen. Wij hebben nu de orders uitgeleverd die tot 13 oktober hebben besteld. U heeft op 19 oktober besteld.
Het hangt er dus om of u bij deze levering zit. De reden hiervan is, dat
wij pas het abonnement gaan aansluiten als het toestel hier binnen is.
Sommige orders worden goedgekeurd en sommige worden afgewezen. Dit is de reden dan wij dus niet kunnen inschatten of u bij deze levering zit.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
------------------------
De situatie blijft nog steeds afwachten natuurlijk, maar het geeft wel wat meer duidelijkheid in de huidige voortgang.
----------------------------------
Beste Bart van der Ploeg ,
Naar aanleiding van uw email kunnen wij u meedelen dat wij u helemaal begrijpen.
Vorige leveringen waren ongeveer 15 toestellen. Deze week krijgen we 80 toestellen binnen. Wij hebben nu de orders uitgeleverd die tot 13 oktober hebben besteld. U heeft op 19 oktober besteld.
Het hangt er dus om of u bij deze levering zit. De reden hiervan is, dat
wij pas het abonnement gaan aansluiten als het toestel hier binnen is.
Sommige orders worden goedgekeurd en sommige worden afgewezen. Dit is de reden dan wij dus niet kunnen inschatten of u bij deze levering zit.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
------------------------
De situatie blijft nog steeds afwachten natuurlijk, maar het geeft wel wat meer duidelijkheid in de huidige voortgang.
Dat is goed nieuws dan hebben ze weer hopelijk een batch ontvangen misschien niet de grote maar de wachtrij krimpt wel tenminsteVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:13:
Hi status van bestelling zojuist veranderd naar "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Correct is bij mij nu ook het geval:Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:13:
Status:
Laatste update: 30/11/2010
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Ik had nog geen mail of sms van deze orderwijziging, enkel als ik op Hi.nl de bestelstatus controleer.
Het gaat hier om mijn bestelling bij Hi van 6/10. Het lijkt er dus op dat een gat tussen 6-10 (en hopelijk daarvoor ook) t/m 28-10 gedicht is.
Gaat het dan nu echt gebreuren?
Ordernr: 335954XX
"In the kingdom of the blind, One-eyed is king."
Verwijderd
Bizar, ik heb toch echt een maand eerder besteld bij Hi (27-09)Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:13:

Veel plezier ermee though

Bij mij ging het als volgt:Panatella schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:07:
Contract ontvangen > Nummerbehoud in behandeling > Pakket verzonden
Had telefonisch gevraagd of er geen tussen-status was voor bijvoorbeeld een goedgekeurd nummerbehoud, maar dit hadden ze niet, ging meteen naar pakket verzonden vertelde de dame mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Micr0mega op 30-11-2010 12:31 ]
Pffff zat net te denken om te annuleren nu ik ook die melding zie staan. Nog mensen die niet volgens FIFO behandeld worden?Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:13:
Ordernummer 335917XX dd 29-09
Hier is de status ook eindelijk veranderd in "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling".
Telefonische verlenging (20 okt)
Telefonische verlenging (20 okt)
Iemand nog wat gehoord van BELSIMPEL.NL?
Ik heb op 23-10-2010 besteld, maar tot op heden alleen de sim-kaart mogen ontvangen.
Ik heb op 23-10-2010 besteld, maar tot op heden alleen de sim-kaart mogen ontvangen.
Finally!
Eindelijk na 1 maand en 24 dagen is er leven bij Hi.nl:
Zou hij eindelijk deze week eens komen?Status:
Laatste update: 06/10/2010
Verwijderd
Vorige week dinsdag (23-11) via Belcompany m'n contract bij T-Mobile laten verlengen. Daarna kreeg ik dit topic onder ogen en had er een heel hard hoofd in, maar vanmorgen (30-11 9:00) een mail in het postvak dat de aanvraag in behandeling is genomen, en vlak voor 12:00 nog één met de bevestiging dat de aanvraag is goedgekeurd en dat de DHD binnen 1-3 werkdagen bij de Belcompany winkel voor me klaar ligt. De status van de DHD bij Belcompany staat sinds gisteren ook weer 'op voorraad'.
Lucky me!?
Lucky me!?
06-10-2010 Is toch al even geleden als dat je laatste update is...xaho schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:55:
Finally!
quote:
Status:
Laatste update: 06/10/2010
Zou hij eindelijk deze week eens komen?
Ik heb net even bij mij gekeken en mijn bestelling is inmiddels ook in behandeling (laatste update: 30-11-2010, vandaag dus)
Verwijderd
Yup bij mij ook zelfde melding bij HI! 30-10 besteld, 30-11 in behandeling. Wacht nu precies 1 maand.. Het zou toch wat zijn als ik m deze week nog krijg..
Verwijderd
Wanneer heb jij besteld?seer schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:25:
[...]
06-10-2010 Is toch al even geleden als dat je laatste update is...
Ik heb net even bij mij gekeken en mijn bestelling is inmiddels ook in behandeling (laatste update: 30-11-2010, vandaag dus)
Die kan je terug laten boeken als je de situatie kunt uitleggen en kan aantonen dat je de service niet gebruikt hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:39:
Verwijderd
Net even gebeld met Hi en ze hebben het weer fantastisch voor elkaar. Er is een fout gemaakt met het uitleveren, waardoor er niet FIFO is afgehandeld. "excuses hiervoor'
Ik zou op 3 december meer krijgen te horen.

Ik zou op 3 december meer krijgen te horen.
iemand ervaring met 2call? ik had gebeld, maar ze zeggen dat daar de levertijd echt 2 weken is.. en dat t korter of langer kan duren..
Zo, heb er nu een in handen niet via kpn maar gewoon bij de MediaMarkt gehaald. Wilt er iemand mijn HTC desire HD overkopen als tie binnenkomt via kpn.
Vandaag maar weer eens gebeld met HI, volgens de meneer zou mijn telefoon maandag geleverd worden, dit zou kunnen kloppen als ze vrijdag binnenkomen. Ik hoop dat het zo is, ik heb wel pas 10 november besteld(vlak voor het bericht dat ze pas in januari zouden komen voor nieuwe bestellingen).
Mijn screenprotector is binnen, ik hoop dat mijn telefoon maandag volgt!
Mijn screenprotector is binnen, ik hoop dat mijn telefoon maandag volgt!
Je kan toch gewoon je KPN order annuleren?harmz schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:09:
Zo, heb er nu een in handen niet via kpn maar gewoon bij de MediaMarkt gehaald. Wilt er iemand mijn HTC desire HD overkopen als tie binnenkomt via kpn.
Doe je andere, die nu wachten, ook een plezier mee

En een SIM-only erbij is mucho cheapos.
Ik krijg een sms net van HI terwijl ik ook net gebeld had:
aan de telefoon beloofd dat ik bij de volgende levering zit (lees 3dec)
sms het toestel is nog niet op voorraad u krijgt bericht zodra uw toestel binnen komt..
ik ben benieuwd
aan de telefoon beloofd dat ik bij de volgende levering zit (lees 3dec)
sms het toestel is nog niet op voorraad u krijgt bericht zodra uw toestel binnen komt..
ik ben benieuwd
PSN: McMillan0984
Vanochtend eindelijk een mailtje gehad van Castle dat m'n telefoon klaar is voor verzenden! w00t!!!
Ik zou 'm dan denk ik morgen binnen moeten hebben, verzonden via GLS
't lijkt wel alsof ik nog de enige Castle besteller ben die nog aan het wachten is? Storm-Fox en Garf75 zouden ook nog aan het wachten moeten zijn?
't lijkt wel alsof ik nog de enige Castle besteller ben die nog aan het wachten is? Storm-Fox en Garf75 zouden ook nog aan het wachten moeten zijn?
Dat kan niet omdat die sukkels van de kpn de simkaart wel los gestuurd hebben.Source90 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:26:
[...]
Je kan toch gewoon je KPN order annuleren?
Doe je andere, die nu wachten, ook een plezier mee![]()
En een SIM-only erbij is mucho cheapos.
Hellaas