Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Clavat schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:28:
Ik krijg een sms net van HI terwijl ik ook net gebeld had:

aan de telefoon beloofd dat ik bij de volgende levering zit (lees 3dec)

sms het toestel is nog niet op voorraad u krijgt bericht zodra uw toestel binnen komt..

ik ben benieuwd
Wanneer besteld of wat is je order nr. hoeft niet helemaal de mijne is 336118XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
the boiler schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:47:
[...]

Wanneer besteld of wat is je order nr. hoeft niet helemaal de mijne is 336118XX
ordernr: 233867xx besteld okt.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xaho
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 22:03
seer schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:25:
[...]

06-10-2010 Is toch al even geleden als dat je laatste update is...
Ik heb net even bij mij gekeken en mijn bestelling is inmiddels ook in behandeling (laatste update: 30-11-2010, vandaag dus)
Die update van 06/10/2010 was toen hij aangemaakt was, toen besteld, vind ik idd even geleden ja xD

P.S.: Order Nr Hi: 335957XX

[ Voor 3% gewijzigd door xaho op 30-11-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Clavat schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:02:
[...]

ordernr: 233867xx besteld okt.
thx :D damn dat is echt een gevalletje fail Hi FIFO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:33
harmz schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:40:
[...]

Dat kan niet omdat die sukkels van de kpn de simkaart wel los gestuurd hebben.

Hellaas
Zolang je geen toestel hebt ontvangen (of was dat binnen 30dagen.. Anyway) kan je annuleren, sinds zij maar een deel van de overeenkomst (aankoop) hebben gestuurd.
(1200 / 0612001200 -> Klantenservice -> Abonnement-vragen -> abonnement opzeggen)

Paar pagina's terug werd dat uitgebreider uitgelegd.

[ Voor 7% gewijzigd door Source90 op 30-11-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:53
Geloof dat rond 14 november mijn contract bij studentmobiel binnen was.. dacht na 2 weken toch maar even een mailtje sturen, ondanks dat ik wist dat het niks uitmaakte.. maar wie weet:
Beste Walliewop,

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat het helaas nog
wel een paar weken kan duren voordat het toestel op voorraad is. U bent
natuurlijk vrij om te annuleren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Volgens mij wil studentmobiel van de DHD abbo's af ofzo.. ik denk dat ik hem maar ga annuleren en maar es langs de winkel ga.. anus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ik heb mn bestelling geannuleerd bij simshop en telefonisch besteld bij phonehouse.
Morgen belt de koerier. Donderdag wordt hij geleverd.
Gewoon uit voorraad.

Eindelijk.. na bijna 2 maanden heb ik em dan.. (op 1 dag na) :P

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

officieel geannuleerd bij belsimpel.nl.. tnt koerier trosteerde de sneeuw om mijn HD te leveren.. WAUW wat een beest is dat toetstel... daar gaat mijn studieconcentratie :P
Belsimpelers, veel succes.. ik hoop dat over 2 weken alles voor de verandering kunnen leveren ;)

good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Panatella schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:07:
Als ik dit zo lees allemaal zakt me de moed in de schoenen! Ik heb op 19-11 bij studentmobiel.nl besteld, dus na het doorlezen van dit topic ziet het er na uit dat ik nog wel een dikke maand (misschien wel 2) moet wachten.

Weet iemand overigens welke order statussen ze hanteren bij studentmobiel? Mijne staat nu al sinds dag 1 op "Contract ontvangen" en niet op 'verwerkt' oid.
Nounou niet zo depressief en wanhopig zeg.... Ze gaan steeds sneller leveren... dus waarschijnlijk moet een maand wachten ja, je bent dan ook pas 11 dagen bezig, 2 maanden is gewoon overdrijven..

En als je dit topic had gevolgd had je geweten dan studentmobiel erg traag leverd..

[ Voor 8% gewijzigd door darkpluisje op 30-11-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, ik gister blij dat de phone verzonden was. Krijg net mailtje met de tekst: Dat het verzenden is uitgesteld vanwege de grote sneeuwval van gisteravond. Gelukkig is hij vandaag verzonden en kan ik hem morgen verwachten, maar dan is niemand thuis 8)7 en overmorgen ook niet... Vrijdag ophalen dus... WHY!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutekes
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-03-2022
Beste Jorn

Wij verwachten uw order deze of volgende week te kunnen verwerken. Dit is wel afhankelijk van de leveringen vanuit onze leverancier. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Studentmobiel.nl

ps 24okt besteld ordnr. 4429XX Hi verlening

Dus hopen / Duimen maar ik heb weer klein beetje hoop na het lezen van de verschillende berichten. Nu hopen dat verlening in 1x word goed gekeurd omdat HI maand geleden zomaar mijn abbo had stopgezet /afgesloten :S Fingers Crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 11:53
Mijn DHD is vanmiddag afgeleverd door de koerier van Hi. Inclusief twee Pathe-bioscoopkaartjes (geen idee wat ik daar mee moet, geen Pathe hier in de buurt...). Mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Op 23 November heb ik mijn contract bij KPN voor 1 jaar verlengd en daar dus een Desire HD bij gekozen. Na het lezen van dit topic dacht ik dat ik, zoals velen anderen hier, ook enkele weken (tot misschien maanden) zou moeten wachten. Krijg ik net een uurtje geleden een mailtje van KPN dat mijn "mobiele apparatuur is verstuurd". Ben dus erg blij dat dit schijnbaar binnen een week voor mij geregeld is; maar vindt het dan des te raarder (sp?) dat sommige hier zo lang op moeten wachten.

Anyway, my prayers go out to the remaining 'victims'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer XXXXX,

Van de HTC leveranciers hebben wij vernomen dat de levertijd van de HTC Desire HD is opgeschort. Tot dusver hebben we mondjesmaat leveringen ontvangen, helaas veel te weinig om alle backorders uit te kunnen leveren. Wij verwachten eind deze week alle orders waarvan de aanvragen voor 1 oktober zijn goedgekeurd te kunnen uitleveren. Voor recentere orders zal de levertijd voor onbepaalde tijd verder oplopen. Excuses voor deze onvoorziene vertraging.

Indien u uw order wilt wijzigen, bijvoorbeeld naar de Nokia N8, dan vernemen wij het graag van u en zullen uw bestelling dan direct versturen. Als wij niets van u vernemen dan krijgt u opnieuw bericht zodra er meer nieuws bekend is over de levertijd van de HTC Desire HD.

Wij willen u ter compensatie voor de lange wachttijd een Bluetooth headset aanbieden.

Mvg,
Belnu.nl

Bereik ik nu eindelijk het licht in de tunnel? (30 september besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 11:33
Ben zeer ontevreden over hi hoe ze dit hebben aangepakt, ik weet dat het probleem, zoals Hi verteld, bij HTC ligt. maar ik dien achteraf zeker wel een klacht in over hoe de klanten behandeld worden; fifo systeem wordt totaal genegeerd, berichtgeving is zwaar ondermaats etc etc. zal daarvoor ook stukken gebruiken uit die brief die een mede tweaker een paar pagina's gepost heeft.
Zelf heb ik op 10-11 besteld, zou erg jammer zijn als ik hoor bij de levering in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ja hoor krijg net emailtje u kunt het mobiele apparatuur verwachten op aangegeven adres :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGurd
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 20:08
Na veeeel gezeik komt mijn telefoon er eindelijk aan!!! Ik heb een mooie truc gevonden luister en huiver:
Je moet, als je bij hi wilt bestellen, via KPN bestellen. Op de Hi orderlijst staan namelijk 1000 bestellingen. Op die van KPN niet. Je kan gewoon via KPN bestellen met een Hi abbo. Op deze manier ga je in het bestel systeem van KPN en NIET in die van Hi. Ik heb hem (de laatste keer) op 24-11-2010 besteld en hij is vandaag verzonden. Veel sneller dus. Mag ook wel want ik heb al sinds eind september gezeik gehad over deze telefoon. uiteindelijk alles goed gemaakt met kortingen ed. Maar werd toch wel moe van het wachten

Suc6 iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heel slim om zo'n post neer te zetten.. als dat werkt gaan er morgen door jou 200 mensen bellen en zal door deze actie die afdeling nieuwe regels opgelegd waardoor dit niet meer mogelijk is ;) slim..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:01:
ja heel slim om zo'n post neer te zetten.. als dat werkt gaan er morgen door jou 200 mensen bellen en zal door deze actie die afdeling nieuwe regels opgelegd waardoor dit niet meer mogelijk is ;) slim..
hoezo is dit niet slim denk je nou echt dat ze mee lezen !!
denk je nou echt of ze het wat scheelt echt niet Hi geeft geen ruk om zijn klanten alleen als ze maar verlengen dan kun je in je eigen sop gaar koken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee valt ook niet op als er morgen >100 mensen gaan bellen hierover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:46
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:25:
officieel geannuleerd bij belsimpel.nl.. tnt koerier trosteerde de sneeuw om mijn HD te leveren.. WAUW wat een beest is dat toetstel... daar gaat mijn studieconcentratie :P
Belsimpelers, veel succes.. ik hoop dat over 2 weken alles voor de verandering kunnen leveren ;)

good luck
Is het toestel nu door Belsimpel geleverd of heb je hem ergens anders weg? Zo ja, wanneer had je besteld bij Belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibies
  • Laatst online: 24-02 17:46
Ik volg dit topic nu al enkele weken. Begin november ben ik langs de HI shop in Groningen geweest, daar ben ik op de voorinschrijving terechtgekomen. Gisteren toch maar even langs geweest en gevraagd naar de verwachte leverdatum. Zij heeft mij gezegd, dat als ik hem nu via internet bestel, dat ik de DHD binnen een week thuis zou krijgen.

Raar maar waar, vanochtend gebeld door de koeriersdienst, ze hebben de DHD klaar liggen, en hij zal morgen tussen 16.15 en 18.15 worden bezorgd.

PS: Ordernummer is:336250XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
ignatius schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:30:
Vanochtend eindelijk een mailtje gehad van Castle dat m'n telefoon klaar is voor verzenden! w00t!!! :D Ik zou 'm dan denk ik morgen binnen moeten hebben, verzonden via GLS :9~

't lijkt wel alsof ik nog de enige Castle besteller ben die nog aan het wachten is? Storm-Fox en Garf75 zouden ook nog aan het wachten moeten zijn?
Wanneer heb je em daar besteld? Ik denk dat ik daar ook maar es ga bestellen dan .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 16:00

Wok

Dakloos...

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:54:
Geachte heer XXXXX,

Van de HTC leveranciers hebben wij vernomen dat de levertijd van de HTC Desire HD is opgeschort. Tot dusver hebben we mondjesmaat leveringen ontvangen, helaas veel te weinig om alle backorders uit te kunnen leveren. Wij verwachten eind deze week alle orders waarvan de aanvragen voor 1 oktober zijn goedgekeurd te kunnen uitleveren. Voor recentere orders zal de levertijd voor onbepaalde tijd verder oplopen. Excuses voor deze onvoorziene vertraging.

Indien u uw order wilt wijzigen, bijvoorbeeld naar de Nokia N8, dan vernemen wij het graag van u en zullen uw bestelling dan direct versturen. Als wij niets van u vernemen dan krijgt u opnieuw bericht zodra er meer nieuws bekend is over de levertijd van de HTC Desire HD.

Wij willen u ter compensatie voor de lange wachttijd een Bluetooth headset aanbieden.

Mvg,
Belnu.nl

Bereik ik nu eindelijk het licht in de tunnel? (30 september besteld)
Wanneer is je aanvraag goedgekeurd? Ik heb 28-09 besteld, maar mijn aanvraag is pas op vijf oktober goedgekeurd. Zo te lezen ben ik dus de lul (en waarom krijg jij wel mail en ik niet?) :(

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
Elke vodafone winkel heeft hem gewoon binnen !!

Den Haag stad twee winkels van vodafone hebben hem gewoon binnen
Rijswijk Heeft hem ook gewoon binnen
Zoetermeer heeft hem ook gewoon binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 20:27
(jarig!)
Iemand enig idee of morgen (december) de aanbiedingstarieven veranderen bij de providers? Met name Vodafone (nu eerste 12 maanden voor gereduceerd tarief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat me pakketje met DHD morgen word bezorgd inverband met het weer!

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
ik heb pre order gedaan via Hi op 29-09-2010 en heb order nr : 33591XXX en ook ik sta nog steeds doodleuk op status "Voorinschrijving"

Volgens mij weten ze zelf niet meer wie nou eerst heeft aangevraagd als ik t zo lees hier...
die heeft maand gewacht, anders zoals ik maanden... pffff
Word hier niet vrolijk van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:14:
[...]

Is het toestel nu door Belsimpel geleverd of heb je hem ergens anders weg? Zo ja, wanneer had je besteld bij Belsimpel?
Ik had besteld bij PDA-shop.. dus geen levering van Belsimpel... MAAR NU KOMT HET.. ik mailen dat ik mijn geld terugwil van belsimpel omdat ik hem al via andere kanalen heb gekregen... krijg ik een mail terug:

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Wij hebben het toestel reeds aan u verzonden. Mocht u nog steeds willen annuleren, kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Nou dikke vinger dat zij mij dat toestel hebben toegestuurd... ze vergissen zich met het verzendbewijs van de SImkaart.

lekker dan.. succes vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
MrGurd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:54:
Na veeeel gezeik komt mijn telefoon er eindelijk aan!!! Ik heb een mooie truc gevonden luister en huiver:
Je moet, als je bij hi wilt bestellen, via KPN bestellen. Op de Hi orderlijst staan namelijk 1000 bestellingen. Op die van KPN niet. Je kan gewoon via KPN bestellen met een Hi abbo. Op deze manier ga je in het bestel systeem van KPN en NIET in die van Hi. Ik heb hem (de laatste keer) op 24-11-2010 besteld en hij is vandaag verzonden. Veel sneller dus. Mag ook wel want ik heb al sinds eind september gezeik gehad over deze telefoon. uiteindelijk alles goed gemaakt met kortingen ed. Maar werd toch wel moe van het wachten

Suc6 iedereen!
Volgens mij krijg je een KPN abbo als je via KPN verlengt.
Tenminste, abbo van me zus (KPN) bij Hi verlengt en deze is omgezet naar een Hi abbo.

Kan het mis hebben, maar lijkt me logisch dat, als je bij KPN besteld, je dan ook KPN krijgt.
En laat je bij KPN nou net €15,- per maand betalen voor internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Bij Hi besteld op 22-10-2010, vandaag staat de bestelstatus op in behandeling (geen mail van gekregen maar zelf opgezocht bij klantenservice op de site).
bestelnummer 336008XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wok schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:32:
[...]

Wanneer is je aanvraag goedgekeurd? Ik heb 28-09 besteld, maar mijn aanvraag is pas op vijf oktober goedgekeurd. Zo te lezen ben ik dus de lul (en waarom krijg jij wel mail en ik niet?) :(
Ja ik had 21-09 eigenlijk besteld, maar hij was dus pas op 30-09 goedgekeurd. En ik heb 3/4 eerdere mails gestuurd waarvan er 1 beantwoord is.. het is waarschijnlijk door blijven mailen met een agressieve/slachtoffers houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:03
walliewop schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:31:
[...]

Wanneer heb je em daar besteld? Ik denk dat ik daar ook maar es ga bestellen dan .......
13 oktober besteld.... dus als je je telefoon snel wilt hebben, kun je beter gokken op smartphoneshop.nl of expansys.nl 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat Telfort ook niet zo snel was als VF en TM.
Maar wat ik lees van HI, mensen die in september besteld hebben en nog wachtten, waar anderen die begin november bestelden, de dhd al hebben. Echt zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:53:
nee valt ook niet op als er morgen >100 mensen gaan bellen hierover..
Dit toestel is erg populair ik denk dat ze wel meer telefoontjes krijgen per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
bij kpn hadden er 151 mensen de DHD besteld zij die mevrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 21:41
JvS schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:08:
[...]

Ik heb 23-09 besteld door mijn abonnement te verlengen. Het is echt een fantastische aanbieding. Mijn prijs is ook aangepast, maar het is 20 euro goedkoper geworden! Nu 39 ipv 59 euro. Dit is echt mijn beste verlengactie ooit.

Betaal nu 309 euro in totaal voor dit toestel inclusief 1 jaar 200min en Mobiel Internet (waarvan ik gemerkt heb dat je rustig 2GB kunt gebruiken zonder opmerking :P). Wat een relaxte deal is dit toch zeg. Kan over een jaar alweer verlengen :).
Nou, mooi is dat. M'n Telfort contract is ook verlengbaar vanaf vandaag, maar geen aanbieding voor mij! Gewoon de normale shopprijzen die ook gelden voor niet-ingelogde klanten.... beetje jammer.
Net even gebeld met Telfort, blijkt dat "sommige" klanten geen aanbieding krijgen bij verlengen.
Dat wordt dus sowieso opzeggen. #klantaf.
Jammer, ben al 5 jaar klant.

Ah, ik blijk 10 euro korting te krijgen op het toestel, t.o.v. normale shop.

12 maanden Telfort 200 + internet = 6 x €15 + 6 x €30 + € 249 (voor het toestel) = € 519 :/

[ Voor 11% gewijzigd door Arnout op 01-12-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
  • Laatst online: 08-09 19:37
Lees net op een andere site dat vanaf 6 december tmobile nieuwe abbo's gaat aanbieden met onbeperkt internet. Daarnaast wordt het vanaf dan ook mogelijk om iphone abonnementen af te sluiten bij andere toestellen. Dit gaat voor mij heel gunstig uitvallen in combi met de desire hd. Met mijn belgedrag is een iphone500 abbo van 65euro met een gratis DHD slechts 2,50 duurder dan mijn bestelde abbo (relax 45, web&walk + , sms verdubbelaar). Ik ga er dan 50min + 500smsjes op vooruit + 2mbit internet op mijn DHD, zonder datalimiet :D

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Laatst online: 22:05
Helaas staat mijn bestelling nog steeds op geen voorraad. Laatste update was 18 november. Ik denk niet dat ik m'n telefoon nog krijg dit jaar =[

Edit:

Mijn ordernummer bij hi is: 336191xx

[ Voor 14% gewijzigd door yniezink op 01-12-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Gister smsje gehad dat mijn DHD vandaag bezorgd zal worden!
Status is bijgewerkt, T&T is ook actief...

besteld op 19/10...
ordernummer: 33603xxx

[ Voor 0% gewijzigd door BiggyB op 01-12-2010 11:01 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
gelukkig heeft HI de aanbieding van internet voor 2,50 niet meer lopen en is de HTC Desire HD ook weer in prijs gestegen...

oftewel meer abb.geld kwijt over twee jaar en de telefoon duurder, HI wil geld geld geld geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
bas_vdl schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:03:
gelukkig heeft HI de aanbieding van internet voor 2,50 niet meer lopen en is de HTC Desire HD ook weer in prijs gestegen...

oftewel meer abb.geld kwijt over twee jaar en de telefoon duurder, HI wil geld geld geld geld
Als ik nu naar hi.nl ga staat er gewoon internet voor 2,50 bij de desire HD :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
yniezink schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:15:
[...]

Als ik nu naar hi.nl ga staat er gewoon internet voor 2,50 bij de desire HD :/
Hij bedoeld de aanbieding van extra snel voor 3.75 die is nu 7.50 volgens de website
alleen als je op het vraag tekentje klikt dan krijg je nog deze melding/popup

Bij aanschaf van een 2-jarig Hi Abonnement: Hi Eindeloos Online-bundel zolang je abonnement loopt voor 3,75 /mnd

Dus mensen let op tarief wijziging bij hi met fouten op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
the boiler schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:21:
[...]

Hij bedoeld de aanbieding van extra snel voor 3.75 die is nu 7.50 volgens de website
alleen als je op het vraag tekentje klikt dan krijg je nog deze melding/popup

Bij aanschaf van een 2-jarig Hi Abonnement: Hi Eindeloos Online-bundel zolang je abonnement loopt voor 3,75 /mnd

Dus mensen let op tarief wijziging bij hi met fouten op de website
de site spreekt zich een beetje tegen ja.

bij nieuw is xtra snel 2,50. volgens de * alleen de eerste 12 maanden, volgende de ? gehele abb.

bij bij verlenging is xtra snel 7,50. volgens de * alleen de eerste 12 maanden, volgende de ? gehele abb.

weer zo;n mooi voordeel voor bestaande klanten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist nog maar eens navraag gedaan bij de klanten"service" van Telfort (het is voor mij onbegrijpelijk dat het woord "service" wordt gebruikt terwijl er geld wordt gerekend voor het bellen met de servicedesk).

Mijn bestelling heb ik op 6 november bij Telfort geplaatst. Op dat moment werd op geen enkele manier op de site aangegeven dat de site niet voorradig zou zijn. Serker nog: ik heb tot twee keer toe een mailtje van Telfort ontvangen dat het toestel geleverd zou gaan worden.

De eerste keer in de week na het plaatsen van mijn bestelling: ik ontving een melding dat het toestel die week geleverd zou worden.

De tweede keer twee weken na het plaatsen van mijn bestelling: ik ontving een melding dat het toestel die week geleverd zou worden.

Na dat alles te hebben afgewacht, werd ineens bij de orderstatus op de Telfort-website ineens aangegeven dat het toestel tijdelijk niet voorradig is.

Iets verkopen terwijl je het niet in huis hebt. Ik begrijp er helemaal niets van en voel me blijgemaakt met een dooie mus. Omdat ik dat specifieke toestel graag wil hebben (net als de rest van jullie), kies ik niet voor een ander toestel, puur omdat ik dat niet wil. Ondertussen misleidt Telfort ons allen door ons nog steeds lekker te maken.

Ik heb inmiddels telefonisch mijn grieven geuit bij de Telfort-klantenservice. Ik heb verzocht door te geven aan de verantwoordelijke voor deze aanbieding dat ik het geen stijl vind om op deze manier door Telfort aan het lijntje te worden gehouden.

Wat mij betreft start Youp van 't Hek naast zijn T-Mobile bash een tweede bash op voor Telfort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Ik denk dat het wel steeds duidelijker wordt dat Telfort niet heel erg zijn best doet om het toestel op voorrraad te krijgen. Blijkbaar is dit hun tactiek; veel nieuwe klanten binnenhalen, en vervolgens een alternatief voorstellen. Niet netjes, maar je doet er vrij weinig tegen.

Het lijkt er ook op dat de tijd van mooie aanbiedingen voorbij is. Zie geen scherpe Desire HD aanbiedingen meer, ook niet bij andere telco's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:37

ErA

Zo, dat prijsverschil bij Hi is echt gigantisch.

Ik heb 19/11 een HTC Desire HD besteld.

Een Hi Online 20 van € 20,- voor € 18,45 per maand (2 jaar)
en
Eindeloos online Xtrasnel van € 15,- voor € 3,75.
Totaal:
€ 22,20 / maand
Voor het toestel moet ik € 14,95 betalen.
TCO na 24 maanden:
€ 547,75

Als ik NU dezelfde setup zou hanteren kost het me:
€ 18,45 / maand
€ 7,50 / maand
€ 189,95 voor het toestel!

TCO na 24 maanden:
812,75

Dat is een verschil van maar liefst: € 265...

En dat in 1 week :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Zo lang gewacht, dan is dit toch wel erg treurig om te zien:

01.12.2010:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt

(oké, maar niet klagen omdat mijn DHD er eindelijk aankomt maar toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
HAHA, geweldig, net hi aan de telefoon gehad.
Ze kunnen niet zeggen hoeveel toestellen ze binnenkrijgen, dat hang van hun fabrikant/leverancier af, dat is opzich best te begrijpen. de huidige klanten die een bestelling hebben lopen voor een DHD proberen ze allemaal zo snel mogelijk af te handelen en nieuwe bestellingen in januari.
Daarnaast wordt door de telefonist keihard bevestigd dat het FiFo systeem keihard genegeerd wordt en dat nieuwe klanten voorrang krijgen op bestaande klanten, dus iemand die in september heeft verlengt moet bijna twee maanden wachten, en een nieuwe klant twee weken. echter zei hij er snel achteraan 'Dat hij daar eigenlijk geen uitspraak over mag/mocht doen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dAVEc. schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:07:
HAHA, geweldig, net hi aan de telefoon gehad.
Ze kunnen niet zeggen hoeveel toestellen ze binnenkrijgen, dat hang van hun fabrikant/leverancier af, dat is opzich best te begrijpen. de huidige klanten die een bestelling hebben lopen voor een DHD proberen ze allemaal zo snel mogelijk af te handelen en nieuwe bestellingen in januari.
Daarnaast wordt door de telefonist keihard bevestigd dat het FiFo systeem keihard genegeerd wordt en dat nieuwe klanten voorrang krijgen op bestaande klanten, dus iemand die in september heeft verlengt moet bijna twee maanden wachten, en een nieuwe klant twee weken. echter zei hij er snel achteraan 'Dat hij daar eigenlijk geen uitspraak over mag/mocht doen'.
Scheelt dat ze het nu in ieder geval toegeven. Heb je zijn naam toevallig? Dan voeg ik dat nog toe in mijn klachtenbrief :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
harmz schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:09:
Zo, heb er nu een in handen niet via kpn maar gewoon bij de MediaMarkt gehaald. Wilt er iemand mijn HTC desire HD overkopen als tie binnenkomt via kpn.
Okee ik heb vandaag mn htc desire HD ontvangen via kpn :( . Is dus een duur grapje geweest. ga even kijken of ik de andere telefoon kan terug brengen bij de mediamarkt. of iemand moet hem willen kopen voor 480 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:03
Mijn DHD is binnen. Besteld bij Castle op 13 oktober, 1 jarige verlenging Vodafone bel+sms+web 200.

Wheeee! :D

Alle wachtenden, tot in het DHD topic!

[ Voor 15% gewijzigd door ignatius op 01-12-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister nog gebeld naar Hi en toen gaven ze toe dat er fout was gemaakt met het leveren waardoor het niet FIFO afgehandeld werd. Ik zou 3 december meer krijgen te horen.

Nu zie ik vandaag dat mijn status eindelijk veranderd is van
'27/09 'Voorbestelling' naar
'01/12 'Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling'

Denk dat het wachten eindelijk voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 11-09 23:44
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:08:
Zojuist nog maar eens navraag gedaan bij de klanten"service" van Telfort (het is voor mij onbegrijpelijk dat het woord "service" wordt gebruikt terwijl er geld wordt gerekend voor het bellen met de servicedesk).

Mijn bestelling heb ik op 6 november bij Telfort geplaatst. Op dat moment werd op geen enkele manier op de site aangegeven dat de site niet voorradig zou zijn. Serker nog: ik heb tot twee keer toe een mailtje van Telfort ontvangen dat het toestel geleverd zou gaan worden.

De eerste keer in de week na het plaatsen van mijn bestelling: ik ontving een melding dat het toestel die week geleverd zou worden.

De tweede keer twee weken na het plaatsen van mijn bestelling: ik ontving een melding dat het toestel die week geleverd zou worden.

Na dat alles te hebben afgewacht, werd ineens bij de orderstatus op de Telfort-website ineens aangegeven dat het toestel tijdelijk niet voorradig is.

Iets verkopen terwijl je het niet in huis hebt. Ik begrijp er helemaal niets van en voel me blijgemaakt met een dooie mus. Omdat ik dat specifieke toestel graag wil hebben (net als de rest van jullie), kies ik niet voor een ander toestel, puur omdat ik dat niet wil. Ondertussen misleidt Telfort ons allen door ons nog steeds lekker te maken.

Ik heb inmiddels telefonisch mijn grieven geuit bij de Telfort-klantenservice. Ik heb verzocht door te geven aan de verantwoordelijke voor deze aanbieding dat ik het geen stijl vind om op deze manier door Telfort aan het lijntje te worden gehouden.

Wat mij betreft start Youp van 't Hek naast zijn T-Mobile bash een tweede bash op voor Telfort...
Laat Youp dan beginnen bij HTC zelf, aub... daar ligt toch echt de oorzaak! Zij beginnen met "virtuele" verkopen met als gevolg dat de providers/telefoonshops hetzelfde moeten doen...

Ik heb hier eerder al gevraagd of HTC ooit wel eens een officiële berichtgeving (incl. excuses) heeft gepubliceerd. Helaas geen reactie op gekregen, dus ga ik er vanuit dat het niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:14:
[...]

Scheelt dat ze het nu in ieder geval toegeven. Heb je zijn naam toevallig? Dan voeg ik dat nog toe in mijn klachtenbrief :P.
Nee de naam staat me niet meer bij :P vergeet dat altijd bij een telefoon gesprek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
Oké ik kon niet meer wachten.. Net naar de vodafone winkel gegaan (Eindhoven) ze hadden er 12 in vooraad!

Daar een vodafone 275 contractje genomen.. dus ben WEG hier.. succes allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walliewop schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:56:
Oké ik kon niet meer wachten.. Net naar de vodafone winkel gegaan (Eindhoven) ze hadden er 12 in vooraad!

Daar een vodafone 275 contractje genomen.. dus ben WEG hier.. succes allemaal :)
Zijn het in de winkel dezelfde prijzen als in de VF webshop? (20 euro p/m eerste 12 maanden, daarna 34,50 p/m voor 200/200)

Volgens mij schiet het niet op met bestellingen van de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
the boiler schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:22:
Nou breekt mijn klomp.
Ik heb al verteld dat mijn meerdere klacht mails niet worden behandeld of daar wordt gewoon niet opgeantwoord.
Nou ik heb meer als 24 uur afgewacht zoals er beloofd wordt dat je binnen 24 uur reactie kunt verwachten dus Dus heb maar weer eens de telefoon opgepakt en gebeld richting de klantenservice.
Dus geprobeerd rustig uit te leggen dat mijn mails niet beantwoord worden.
De 1e kon niks voor mij beteken de 2e ook niet en zou mij doorverbinden met de klacht afdeling.
Ik weer mijn verhaal rustig gedaan en ze zou mij dus weer een ander verhaal aanknopen dat de telefoons op de 3e nu binnen komen en niet de 29e waar ik dus op in ging en haar vertelde dat mij dat nu al van 7 verschillende data's beloofd is en dat ik dat niet echt geloof omdat hij gewoon 100% niks dan behalve de waarheid verteld heeft.
Pleurt ze de telefoon erop waarop ik me echt moest inhouden om weer de telefoon op te pakken en iemand daar de huid vol te schelden echt wat een onbeschofte service daar.
Ik zal het laten bezinken en morgen beslis ik wel of ik nog wel wat met hi te maken wil hebben.
Ik moet dit toch nog even rectificeren want de dame in kwestie heeft een notitie bij mij laten order laten plaatsen dat er een excuus gemaakt moest worden ivm het plotseling verbreken van de verbinding.
Het is dus nog niet zo heel slecht als ik dacht en ze maken ook wel degelijk notities van alles.
Alle belletjes worden dus geregistreerd maar daarvoor moeten ze je wel even opzoeken en even navragen of je wel degene bent (postcode check en geb, datum.).
Dat had ik dus niet gedacht maar ik krijg nu dus net wel te horen dat in december krijg ik mijn toestel.
Dus nu is 3 december ook weer alvast in bescherming genomen.

Proberen een beetje zielig te doen en dat je opzoek gaat naar een andere provider stimuleren ze zelfs en helpt dus niet om het proces te bespoedigen.
Klote Hi echt ik weet het niet meer zelfs een ander toestel nemen is geen optie meer ivm de aanbieding xtra snel voor 3.75 ipv 7.50 scheelt weer 90 euro. en moet je 3 weken wachten.

ps het is ook maar goed ook dat ik even gewacht heb met terugbellen want ik was een beetje in alle staten na het verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Ik was het iig zat wachten bij Hi, inmiddels geannuleerd na maanden wachten..
maar nieuwe bestelling gedaan bij Belcompany...daar was ie wel op voorraad... :)

Nu afwachten op uitlevering daarvan jeaaaaaahh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
Net bij de lokale tmobile shop geweest waar ik de DHD heb besteld. De jongedame die mij te woord stond wist mij te melden dat ze met aan zekerheid grenzendewaarschijnlijk a.s. dinsdag 5x de DHD binnen zou krijgen, waarvan er inmiddels 4 van gereserveerd waren, waaronder die van mij uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Voor diegenen die er geen vertrouwen meer in hadden: ik heb vanmiddag mijn toestel van Studentmobiel mogen ontvangen! Op 26 september besteld, dus mocht ook wel eens. Ik ben weg hier, sterkte aan iedereen die nog wacht!

Micr0mega out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg maar nee, dan krijg je der twee..

dinsdag pdashop geleverd, ik geannuleerd bij belsimpel...

vandaag gebeld wegens annuleringsproblemen.. krijg ik vandaag nog een toestel geleverd :S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 09:45
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:02:
Zeg maar nee, dan krijg je der twee..

dinsdag pdashop geleverd, ik geannuleerd bij belsimpel...

vandaag gebeld wegens annuleringsproblemen.. krijg ik vandaag nog een toestel geleverd :S...
Tweede DHD geleverd door Belsimpel? Of door PDAShop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
Oké, ik heb nog wat updates denk ik. (anders heb ik er over heen gelezen, ik weet dat 3 dec al gemeld was)

Na 19 november = "nieuwe" bestelling. Deze bestellingen worden pas volgend jaar uitgeleverd. Ook heb ik te horen gekregen dat een aantal mensen onterecht een status wijziging hebben gekregen en dat deze dus niet klopt.

Alle mensen voor 19 november proberen ze in de loop van volgende week te krijgen. Er werd mij bevestigd dat er vrijdag morgen (dus 3dec) een aantal toestellen binnen komen.

Dus alles na 19nov is januari 2011

Zelf ben ik een twijfel geval, aangezien ik de mijne 18 november heb besteld xD Ik val dus onder oude bestellingen. Maar nu is het de vraag of ze er vrijdag genoeg binnen krijgen...

Edit: Het gaat dus over Hi

[ Voor 8% gewijzigd door yniezink op 01-12-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
yniezink schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:13:
Oké, ik heb nog wat updates denk ik. (anders heb ik er over heen gelezen, ik weet dat 3 dec al gemeld was)

Na 19 november = "nieuwe" bestelling. Deze bestellingen worden pas volgend jaar uitgeleverd. Ook heb ik te horen gekregen dat een aantal mensen onterecht een status wijziging hebben gekregen en dat deze dus niet klopt.

Alle mensen voor 19 november proberen ze in de loop van volgende week te krijgen. Er werd mij bevestigd dat er vrijdag morgen (dus 3dec) een aantal toestellen binnen komen.

Dus alles na 19nov is januari 2011

Zelf ben ik een twijfel geval, aangezien ik de mijne 18 november heb besteld xD Ik val dus onder oude bestellingen. Maar nu is het de vraag of ze er vrijdag genoeg binnen krijgen...
Mischien handig om te vermelden over welke site / provider / winkel het gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
JcK_85 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:25:
[...]

Mischien handig om te vermelden over welke site / provider / winkel het gaat :?
uit 3 dec weet ik zeker dat het om Hi gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
Klopt helemaal. Was ook nog naar een Hi winkel geweest in Almelo, maar daar konden ze helemaal niet zien wanneer ze de DHD zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:21:
[...]

Zijn het in de winkel dezelfde prijzen als in de VF webshop? (20 euro p/m eerste 12 maanden, daarna 34,50 p/m voor 200/200)

Volgens mij schiet het niet op met bestellingen van de webshop.
jup die prijzen.. alleen heb ik 275 min dus eerste 12mnd 25 euro ong, dan 12 mnd 40 euro ong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:11:

Tweede DHD geleverd door Belsimpel? Of door PDAShop?
1 door pdashop en bij aanvraag annuleringsoptie werd mij verteld dat er (in tegenstelling tot de eerdere mededeling dat pas over drie weken geleverd zou worden) ook 1 door belsimpel werd geleverd..

net de tweede ontvangen... die van PDAshop gaat terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 09:45
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:39:
[...]

1 door pdashop en bij aanvraag annuleringsoptie werd mij verteld dat er (in tegenstelling tot de eerdere mededeling dat pas over drie weken geleverd zou worden) ook 1 door belsimpel werd geleverd..

net de tweede ontvangen... die van PDAshop gaat terug
Wanneer heb je besteld bij Belsimpel? Zou wel frappant zijn als 'annuleerders' namelijk prioriteit krijgen op de toestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Micr0mega schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:41:
Voor diegenen die er geen vertrouwen meer in hadden: ik heb vanmiddag mijn toestel van Studentmobiel mogen ontvangen! Op 26 september besteld, dus mocht ook wel eens. Ik ben weg hier, sterkte aan iedereen die nog wacht!

Micr0mega out.
ze vertelde mij dat ze eergisteren alles tot half oktober hadden uitgeleverd.. klopt dus niet helemaal want jou moesten ze nog... weet dus ook niet of studnetmobiel wel netjes fifo uitgeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:46:
[...]

Wanneer heb je besteld bij Belsimpel? Zou wel frappant zijn als 'annuleerders' namelijk prioriteit krijgen op de toestellen!
3 oktober.. het gaat via ordernummervolgorde zeggen ze. Overigens zit de bluetoothset en geheugenkaart van belsimpel er nog niet bij.. dus weer bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koerier heeft vandaag geprobeerd leveren, maar ik was op school. Lees ik leuk en aardig tussen 08:00 - 13:00 wordt het opnieuw geprobeerd, maar als je logisch nadenkt TNT, weet je dat niemand tussen die tijd thuis is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:05:
Koerier heeft vandaag geprobeerd leveren, maar ik was op school. Lees ik leuk en aardig tussen 08:00 - 13:00 wordt het opnieuw geprobeerd, maar als je logisch nadenkt TNT, weet je dat niemand tussen die tijd thuis is...
niet iedereen zit de hele dag op school/werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
harmz schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:18:
[...]

Okee ik heb vandaag mn htc desire HD ontvangen via kpn :( . Is dus een duur grapje geweest. ga even kijken of ik de andere telefoon kan terug brengen bij de mediamarkt. of iemand moet hem willen kopen voor 480 euro.
Ik heb wel belangstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister besteld via belcompany, vandaag een telefoontje gehad dat de koerier zaterdag komt.
Had ook al morgen kunnen zijn, maja moet de hele dag werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
weet iemand of vodafone dezelfde prijzen hanteert in hun winkel als op hun website?

ik ga weg bij HI (student 25) en zit te twijfelen tussen een bel+sms+web 150 of 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Arnout schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:20:
[...]

Ah, ik blijk 10 euro korting te krijgen op het toestel, t.o.v. normale shop.

12 maanden Telfort 200 + internet = 6 x €15 + 6 x €30 + € 249 (voor het toestel) = € 519 :/
Ik kijk vanavond weer en m'n "aanbieding" is weer ff flink duurder geworden.
Zover ik nu kan zien is de actie "de halve looptijd 50%" veranderd in "de eerste 6 maanden 50%" en dat alleen nog voor 2-jaars abonnementen.

12 maanden Telfort 200 + internet = 12 x €30 + € 279 (voor het toestel) = € 638,40 !
24 maanden Telfort 200 + internet = 6 x €15 + 18 x €30 + € 169 (voor het toestel) = € 799 !!!

Doordat ik wel een relatief goede sim only aanbieding heb (internet 24 maanden voor € 5) is een los toestel (€500) + Sim Only 200 Surf en Mail (verlengen) (€240) gewoon goedkoper.

Vreemde actie dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 08:57
Andre21 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:18:
Ik heb mn bestelling geannuleerd bij simshop en telefonisch besteld bij phonehouse.
Morgen belt de koerier. Donderdag wordt hij geleverd.
Gewoon uit voorraad.

Eindelijk.. na bijna 2 maanden heb ik em dan.. (op 1 dag na) :P
Ik heb simshop geadviseerd haar klanten duidelijker te informeren over de ontwikkelingen m.b.t. (verwachte) levering, aangezien uit dit topic blijkt dat klanten het irritanter vinden dat er niet wordt gecommuniceerd dan dat ze nog even moeten wachten op hun DHD. Blijkbaar hebben ze mijn advies ter harte genomen:
Geachte heer, mevrouw,

Reeds lange tijd hebben wij uw bestelling voor een HTC Desire HD open staan. De oorzaak hiervan is de zeer beperkte beschikbaarheid van dit toestel. Reeds enkele maanden geleden hebben wij voldoende voorraad bij HTC besteld, tot op heden heeft nog geen enkele uitlevering aan ons plaats gevonden. Wij betreuren het lange wachten zeer en hebben bij HTC aangedrongen om tot spoedige levering over te gaan. Ook dit is tot op heden zonder resultaat gebleven.

HTC geeft aan dat de problemen de komende weken nog zullen blijven voortbestaan en dat slechts een gedeelte van de reeds geplaatste orders kan worden uitgeleverd. Wij verwachten daarom de komende weken mondjesmaat voorraad te ontvangen. De uitlevering door Simshop.nl zal plaatsvinden op volgorde van binnenkomst van de bestelling. Hetgeen voor u inhoudt dat de bestelling nog even op zich laat wachten. Het spijt ons u geen definitieve datum te kunnen melden, de oorzaak ligt bij HTC. HTC heeft de afgelopen weken meerdere malen de verwachte leverdata aangepast en wij verwachten de komende tijd nog meer aanpassingen. Ondertussen zullen wij u proberen 1 maal per week op de hoogte te houden van de verwachtingen.

Wij begrijpen dat het bovenstaande u teleurstellend kan overkomen maar willen u om begrip vragen.

Met vriendelijke groet,

Adri Mulders
Simshop.nl
Niet dat je hier veel wijzer van wordt, maar je krijgt (misschien naïef) in ieder geval het idee dat er naar je omgekeken wordt.

Overigens bevestigden ze dus dat ze FIFO leveren. Ik heb 10/10 besteld en kreeg te horen dat ik waarschijnlijk niet bij de gelukkigen van de deze week binnengekomen batch behoor (voor zover deze überhaupt bij simshop is binnengekomen). Aangezien ik bovenstaand bericht afgelopen vrijdag ontving, verwacht ik a.s. vrijdag weer een update. Hopelijk dit keer met goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:05:
Gister besteld via belcompany, vandaag een telefoontje gehad dat de koerier zaterdag komt.
Had ook al morgen kunnen zijn, maja moet de hele dag werken
Heerlijk!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt erg gister mail gehad van KPN dat hij is verzonden

Hele dag thuis gewacht tot half 10 savond's en helemaal niks gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
harmz schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:18:
[...]

Zo juist de HTC Desire HD van Harmz overgenomen.

Hoef ik niet meer te wachten op Belsimpel, dus mensen die na 23-10-2010 hebben besteld schuiven een plaatsje op......

Harmz bedankt voor deze mogelijheid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 16:00

Wok

Dakloos...

Wok schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:32:
[...]

Vandaag ook de mail ontvangen van belnu. Valt me mee dat ze dit keer zelf het initiatief tot communicatie hebben genomen. Aangezien mijn aanvraag (verlenging) pas op 5-10 is goedgekeurd, zal ik dus nog wel even moeten wachten ben ik bang...

Anders maar eens proberen de toestelprijs gewoon uit te laten keren en dat ik dan maar ergens een los toestel vandaan haal....

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem eindelijk binnen, koerier was toch nog een keer langs gekomen vanavond. Mooi toestel!

Succes iedereen die hem nog niet heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Overmorgen al 3 december, sta nog steeds op 'voorinschrijving'
Ook al werd mij werd nogmaals (vandaag weer klantenservice KPN aan de lijn gehad) verteld dat alles voor 12 Okt. verzonden zou worden... -_-

We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p001
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Verlenging Telfort 300 (1,5 jaar) abonnement i.c.m. een HTC Desire HD dark chocolate + Google navigatie voor € 48,00 + onbeperkt data via GSMWeb

Dit is Post #1
Bekijk Post #2
Bekijk Post #3
Bekijk Post #4

Zondag 21 November 22.00 uur
Aanvraag bij GSMWeb online ingediend

Maandag 22 November 12.01 uur :)
Contract ontvangen per e-mail

Maandag 22 November 18.02 uur :)
Contract ingevuld retour gestuurd, per e-mail

Dinsdag 23 November 08.22 uur :)
Ontvangsbevestiging van contract per e-mail, met de volgende tekst.

We hebben uw contract mobiele-telefonie vandaag retour ontvangen, waarvoor onze dank. GSMWEB.NL streeft ernaar alle aanvragen binnen 1 dag te verwerken en te verzenden. Als uw abonnement geaktiveerd is sturen wij u een email met daarin de verzendgegevens en een barcode waarmee u de zending kunt tracen bij TNT Post. Bewaar deze mail goed! Indien u geen mail ontvangt dan is uw aanvraag nog niet geaktiveerd op het netwerk en is uw pakket nog niet onderweg.

Indien uw aanvraag een verlenging zonder toestel betreft ontvangt u geen barcode. U ontvangt dan een brief met gegevens over uw verlenging.

LET OP: dit is een ontvangstbevestiging van uw contract. Indien er vanuit onze kant nog vragen of onduidelijkheden zijn dan ontvangt u daar bericht over.

Woensdag 24 November :/
Gebeld naar klantenservice GSMWeb

Het abonnement was al wel geaccepteerd en geactiveerd bij Telfort (gaat om een verlenging). De telefoon kon echter nog niet geleverd worden, er was vandaag wel een levering DHD's gekomen maar die ging naar eerdere bestellers.

Er zou maandag 29 november een nieuwe lading komen waaruit mijne dan gelijk verstuurd zou worden, ik zou maandag 29 november 's avonds een Track & Trace code krijgen en dinsdag het pakketje kunnen aannemen.

Maandag 29 november :|
Geen e-mail ontvangen

Dinsdag 30 november :(
Geen e-mail/pakket ontvangen en dus gebeld met klantenservice GSMWeb

De lading die vandaag zou moeten komen komt pas woensdag weer. Dus woensdag word deze gelijk verstuurd en krijgt u een Track & Trace code en u kunt hem dan donderdag aannemen. Ik vertelde dat dat me al eerder gezegd is, klopt het nu wel? Jazeker meneer!

Woensdag 01 december :)
Even checken of alles volgens schema verloopt

Ja meneer, er is vandaag inderdaad een lading binnen gekomen, ze zijn uw toestel nu aan het verpakken. U krijgt later een e-mail, de e-mail server word pas laat gestart.

Woensdag 01 december (inmiddels 0:20 uur) :( :F
Geen e-mail ontvangen. Ik ben weer voor de gek gehouden. Morgen ga ik nogmaals bellen en vragen wanneer ze een nieuwe lading krijgen, hoeveel dat er zijn, of ik daarbij zit, en hoeveel mensen er voor mij zijn.

Word vervolgd..

Dit is Post #1
Bekijk Post #2
Bekijk Post #3
Bekijk Post #4

[ Voor 9% gewijzigd door p001 op 07-12-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wok schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:06:

Anders maar eens proberen de toestelprijs gewoon uit te laten keren en dat ik dan maar ergens een los toestel vandaan haal....
Ik wil ook liever de toestelprijs laten uitkeren door belnu.nl.
Ben benieuwd wat ze jou vertellen.
Toen ik mijn order wilde annuleren werd mij verteld dat dit niet kon maar dat ik wel een ander toestel kon kiezen.
Na 2 maanden wachten ben ik het nu wel zat.... :(

30-09 besteld
02-10 goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

01.12.2010:Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd

hij komt!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 06:32:
[...]

Ik wil ook liever de toestelprijs laten uitkeren door belnu.nl.
Ben benieuwd wat ze jou vertellen.
Toen ik mijn order wilde annuleren werd mij verteld dat dit niet kon maar dat ik wel een ander toestel kon kiezen.
Na 2 maanden wachten ben ik het nu wel zat.... :(

30-09 besteld
02-10 goedgekeurd
koop op afstand kan je altijd annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
darkpluisje schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:52:
[...]

koop op afstand kan je altijd annuleren...
Houdt er wel rekening mee dat als je nu annuleerd je pas weer na 3 weken bij dezelfde provider pas kan verlengen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

JazzMatazz schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:51:
[...]

Ik heb simshop geadviseerd haar klanten duidelijker te informeren over de ontwikkelingen m.b.t. (verwachte) levering, aangezien uit dit topic blijkt dat klanten het irritanter vinden dat er niet wordt gecommuniceerd dan dat ze nog even moeten wachten op hun DHD. Blijkbaar hebben ze mijn advies ter harte genomen:

[...]

Niet dat je hier veel wijzer van wordt, maar je krijgt (misschien naïef) in ieder geval het idee dat er naar je omgekeken wordt.

Overigens bevestigden ze dus dat ze FIFO leveren. Ik heb 10/10 besteld en kreeg te horen dat ik waarschijnlijk niet bij de gelukkigen van de deze week binnengekomen batch behoor (voor zover deze überhaupt bij simshop is binnengekomen). Aangezien ik bovenstaand bericht afgelopen vrijdag ontving, verwacht ik a.s. vrijdag weer een update. Hopelijk dit keer met goed nieuws.
Ik heb hetzelfde mailtje als jou gehad. Waarna ik gereageerd heb dat ik wel weet dat zij er ook niets aan kunnen doen, maar dat ik graag wilde annuleren omdat hij ergens anders wel snel te halen is.

Dinsdag kreeg ik een mailtje dat mn bestelling geannuleerd was door hun.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag/avond telefonisch besteld bij Vodafone (verlenging, via afd. Loyalty omdat contract eigenlijk nog 6 maanden doorloopt).
Volgens medewerken "zijn ze inmiddels weer op voorraad i.t.t. de afgelopen weken en anders kan het wel een paar weken gaan duren"
Ik zou 'm met een dag of 2-3 in huis moeten hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2010 09:29 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p001
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Verlenging Telfort 300 (1,5 jaar) abonnement i.c.m. een HTC Desire HD dark chocolate + Google navigatie voor € 48,00 + onbeperkt data via GSMWeb

Dit is Post #2
Bekijk Post #1
Bekijk Post #3
Bekijk Post #4

Donderdag 02 december 9:05 :(
Gebeld met de Klantenservice

Ik vertel dat ik geen e-mail ontvangen heb. Dat klopt, zegt ze. Ze verteld me dat de levering erg lastig is en dat ze gisteren een levering dachten te krijgen die alle klanten zou voorzien maar dat bleek uiteindelijk een hele kleine hoeveelheid telefoons te zijn. Ze vertelde me dat alles First In First Out en dat het dus wachten is. Hoelang? Dat kon ze me niet vertellen. Ze kan niet zien hoeveel bestellingen boven mij staan, dat is in ieder geval wat ze me vertelde.

De volgende levering is morgen, op donderdag 03 december, dat is een weer kleine partij dacht ze. En daarna is de volgende levering pas weer op woensdag 8 december.

er, dat is een weer kleine partij dacht ze. En daarna is de volgende levering pas weer op woensdag 8 december.[/i]

Word vervolgd..

Dit is Post #2
Bekijk Post #1
Bekijk Post #3
Bekijk Post #4

[ Voor 24% gewijzigd door p001 op 07-12-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
darkpluisje schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:47:
[...]

ze vertelde mij dat ze eergisteren alles tot half oktober hadden uitgeleverd.. klopt dus niet helemaal want jou moesten ze nog... weet dus ook niet of studnetmobiel wel netjes fifo uitgeeft
Hmm technisch gezien zou dat kunnen kloppen, want die dag hebben ze mijn toestel opgestuurd. Inderdaad wel een beetje verdacht, ik had wel nummerbehoud, dus dat duurt vaak wat langer.

Kreeg trouwens de simkaart van Vodafone met een plakbandje vastgeplakt op de doos van het toestel. Verder helemaal geen info of welkom, ook niet los via de post. Had eerlijk gezegd wel wat (meer) verwacht van Vodafone, ik dacht dat nieuwe klanten zo belangrijk waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
p001 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:23:

Dit is Post #2
Bekijk Post #1

Donderdag 02 december 9:05 :(
Gebeld met de Klantenservice

Ik vertel dat ik geen e-mail ontvangen heb. Dat klopt, zegt ze. Ze verteld me dat de levering erg lastig is en dat ze gisteren een levering dachten te krijgen die alle klanten zou voorzien maar dat bleek uiteindelijk een hele kleine hoeveelheid telefoons te zijn. Ze vertelde me dat alles First In First Out en dat het dus wachten is. Hoelang? Dat kon ze me niet vertellen. Ze kan niet zien hoeveel bestellingen boven mij staan, dat is in ieder geval wat ze me vertelde.

De volgende levering is morgen, op donderdag 03 december, dat is een weer kleine partij dacht ze. En daarna is de volgende levering pas weer op woensdag 8 december.
Weetje wat ik nou niet snap he. Ze kunnen niet vertellen hoeveel mensen nog boven je staan. Hoe kunnen ze dan fifo leveren.. Als ze niet eens weten wie er eerst aan de beurt zijn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Vjenne-ICT schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:58:
[...]

Zo juist de HTC Desire HD van Harmz overgenomen.

Hoef ik niet meer te wachten op Belsimpel, dus mensen die na 23-10-2010 hebben besteld schuiven een plaatsje op......

Harmz bedankt voor deze mogelijheid _/-\o_
Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yniezink schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:23:
[...]

Weetje wat ik nou niet snap he. Ze kunnen niet vertellen hoeveel mensen nog boven je staan. Hoe kunnen ze dan fifo leveren.. Als ze niet eens weten wie er eerst aan de beurt zijn :F
De mensen die je aan de telefoon/e-mail treft zijn klantenservice, dat is niet de afdeling die de dingen verstuurd. De mensen die de telefoons versturen zouden in principe wel toegang moeten hebben tot die informatie, maar de klantenservice kan dat systeem niet in. Bij wat grotere organisaties zijn de afdelingen zo gescheiden dat de informatie die bij elke afdeling nodig is daar ook blijft hangen, waardoor een klantenservice afdeling eigenlijk waardeloos wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Krijg net een smsje van de koerier: "Vanwege het slechte weer wordt uw bestelling mogelijk niet in het aangegeven tijdvak bezorgd"

En dat tijdvak is tussen 14 en 16 uur op mn werk.. Hopelijk komt ie wel voor ik naar huis ga :/

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

p001 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:23:

Dit is Post #2

Een heel verhaal
Wat ik niet begrijp is het volgende:

In dit topic staan tientallen mensen die al sinds september op hun toestel wachten.

En dan jij, en jij begint met miepen nadat je je toestel pas op 21 november heb besteld?

Dude, wij (ik heb op 21 november besteld) horen nog lang niet aan de beurt te zijn. Heb geduld man, of had een nokia 3310 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Andre21 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:38:
Krijg net een smsje van de koerier: "Vanwege het slechte weer wordt uw bestelling mogelijk niet in het aangegeven tijdvak bezorgd"

En dat tijdvak is tussen 14 en 16 uur op mn werk.. Hopelijk komt ie wel voor ik naar huis ga :/
Nou, alleen voor vandaag dan gooi je die 9 tot 5 ambtenaars mentaliteit overboord en wacht je netjes tot 18:00?

Problem solved?
Pagina: 1 ... 50 ... 58 Laatste