@ErA, ik denk dat hij klaagt omdat hem beloofd werd dat het toestel deze week verzonden werd. Maar blijkt dus dat ze hem wat wijs hebben gemaakt
Ik werk al van 8:00 tot 17:30.. En daarna moet ik direct weg.. Maar het zal wel goed komen.. En anders wacht ik gewoon nog een dagje.. Dan heb ik wel precies 2 maanden gewacht!ErA schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:41:
[...]
Nou, alleen voor vandaag dan gooi je die 9 tot 5 ambtenaars mentaliteit overboord en wacht je netjes tot 18:00?
Problem solved?
Blender....
Als dit topic ons één ding leert is het toch wel dat je geen waarde moet hechten aan enige belofte als het om leverdata van de DHD gaat. Mag toch geen verrassing zijn lijkt me.yniezink schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:42:
@ErA, ik denk dat hij klaagt omdat hem beloofd werd dat het toestel deze week verzonden werd. Maar blijkt dus dat ze hem wat wijs hebben gemaakt
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
sommige mensen hebben ook nog andere verantwoordingen zoals kinderen van school halen of wat dan ook??ErA schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:41:
[...]
Nou, alleen voor vandaag dan gooi je die 9 tot 5 ambtenaars mentaliteit overboord en wacht je netjes tot 18:00?
Problem solved?
weet niet wat je bedoeling is maar 2 posts zijn gelijk een beetje ....
Het gaat allang al niet meer om het wachten maar om de dingen die er gezegd worden waar gewoon helemaal niets van waar is
Laten we elkaar hier maar in waarde houden en onze frustratie richting de leveranciers sturen
Verwijderd
Het feit dat alle bedrijven ^%$^$# informatie uitgeven betekent niet dat dit ineens normaal is, of dat je daar als klant niet verbolgen over kan zijn. Als alle politici smeergeld gaan aannemen is dit ook niet opeens acceptabel. Voor velen, mij incluus, is dit inmiddels een principekwestie. Het wachten vind ik prima, dat ligt bij HTC en daar kan mijn telco niets aan doen. De ziekelijk slechte en ontbrekende informatievoorziening is echter WEL hun verantwoordelijkheid, en ik heb als klant alle recht op regelmatige, correcte en beleefde informatievoorziening.Jodi schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:53:
[...]
Als dit topic ons één ding leert is het toch wel dat je geen waarde moet hechten aan enige belofte als het om leverdata van de DHD gaat. Mag toch geen verrassing zijn lijkt me.
Verwijderd
Dat ze maar wat roepen bij GSMWEB is dus wel weer duidelijk. Even alleen de laatste week samengevat:harmz schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:34:
[...]
De volgende levering is morgen, op donderdag 03 december, dat is een weer kleine partij dacht ze. En daarna is de volgende levering pas weer op woensdag 8 december.
Graag gedaan.
Ik zou hem eerst vorige week donderdag ontvangen. Dit ging niet door vanwege de TNT stakingen. Maar hij zou maandag binnenkomen. Maandag vertelden ze dat het woensdag zou worden. Woensdag (gisteren gaven ze aan dat ze op vrijdag weer toestellen verwachten en dat ik ervan uit kan gaan dat ik hem begin volgende week heb.
En jou vertellen ze dus dat er vandaag en volgende week woensdag weer mogelijk een partij komt. Lekker eenduidig.
Ja idd zeg.. Ik heb er helemaal geen problemen mee als de koeriersdienst netjes meldt dat het later kan worden ivm het weer.. Daar kan niemand wat aan doen.. Bovendien ben ik uitermate tevreden over de behandeling en snelheid van mijn bestelling bij the Phonehouse.. Je wordt daar tenminste op de hoogte gehouden..the boiler schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:57:
[...]
sommige mensen hebben ook nog andere verantwoordingen zoals kinderen van school halen of wat dan ook??
weet niet wat je bedoeling is maar 2 posts zijn gelijk een beetje ....
Het gaat allang al niet meer om het wachten maar om de dingen die er gezegd worden waar gewoon helemaal niets van waar is
Laten we elkaar hier maar in waarde houden en onze frustratie richting de leveranciers sturen
Blender....
Krijg net email dat de Desire HD bij PDAshop/Smartphoneshop op voorraad is.
http://www.pdashop.nl/product/107574/htc-desire-hd.html
http://www.smartphoneshop...107574/htc-desire-hd.html
[ Voor 24% gewijzigd door Metian op 02-12-2010 11:09 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik ben dan gelijk een 100 euro extra kwijt vindt ik een boel geld om hem morgen in huis te hebben terwijl ik een kleine kans heb op zaterdagMetian schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:08:
Thanks! Ben er bovenop gesprongen, even vragen of mijn vervangend exemplaar daar ook tussen zit. En ja hoor, was al gereserveerd; morgen heb ik hem in huis. Kudos voor PDA ShopMetian schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:08:

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Verwijderd
ja ik krijg net ook sms van CoolBlue
Maar heb hem nu al(BIJNA) van KPN:
02.12.2010: Chauffeur is onderweg
Maar heb hem nu al(BIJNA) van KPN:
02.12.2010: Chauffeur is onderweg
Je had sowieso kunnen inzien dat ze je rotzooi vertellen gezien de TNT staking over de post gaat, niet over de pakket dienst... Dus tenzij het om je losse simkaart ging, vertelde ze daar al onzinVerwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:03:
[...]
Dat ze maar wat roepen bij GSMWEB is dus wel weer duidelijk. Even alleen de laatste week samengevat:
Ik zou hem eerst vorige week donderdag ontvangen. Dit ging niet door vanwege de TNT stakingen. Maar hij zou maandag binnenkomen. Maandag vertelden ze dat het woensdag zou worden. Woensdag (gisteren gaven ze aan dat ze op vrijdag weer toestellen verwachten en dat ik ervan uit kan gaan dat ik hem begin volgende week heb.
En jou vertellen ze dus dat er vandaag en volgende week woensdag weer mogelijk een partij komt. Lekker eenduidig.
Klopt, ik ben misschien wat ongeduldig, maar het gaat toch in dit topic toch ook vooral over het doorspelen van informatie of niet? Ik zet namelijk in dat "hele verhaal" wel dat ik vernomen heb wanneer de eerst volgende leveringen gedaan worden bij GSMWeb. En nog belangrijker, dat GSMWeb eigenlijk verwachtte gisteren een levering te krijgen die alle wachtende klanten van de DHD zou voorzien.ErA schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:41:
[...]
Wat ik niet begrijp is het volgende:
In dit topic staan tientallen mensen die al sinds september op hun toestel wachten.
En dan jij, en jij begint met miepen nadat je je toestel pas op 21 november heb besteld?
Dude, wij (ik heb op 21 november besteld) horen nog lang niet aan de beurt te zijn. Heb geduld man, of had een nokia 3310 besteld.
Daarnaast hebben diegenen die al sinds september wachten over het algemeen niet bij GMSWeb besteld, want in de meeste posts die ik hier terug vind van GSMWeb klanten zijn hun telefoons binnen 1,5 a 3 weken geleverd.
Ik heb wel het idee dat grotere organisaties doormiddel van een bestelstatus-systeem iets meer transparantie bieden dan een callcenter over het algemeen doet. Zoals toen ik mijn MacBook bestelde, die moest uit China komen maar Apple kon me via hun systeem heel goed op de hoogte houden van de levering. Daarentegen zie ik in dit topic ook dat levertijden in de systemen van Telfort, Vodafone & KPN ook niet vermeld worden. Dus dan schiet je er nog niets mee op.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:36:
[...]
De mensen die je aan de telefoon/e-mail treft zijn klantenservice, dat is niet de afdeling die de dingen verstuurd. De mensen die de telefoons versturen zouden in principe wel toegang moeten hebben tot die informatie, maar de klantenservice kan dat systeem niet in. Bij wat grotere organisaties zijn de afdelingen zo gescheiden dat de informatie die bij elke afdeling nodig is daar ook blijft hangen, waardoor een klantenservice afdeling eigenlijk waardeloos wordt.
Verwijderd
Mwah. Het kooporder check systeem staat sinds het plaatsen van de order op "voorinschrijving". Nog geen enkele informatie gekregen via dit systeem, dus daar kom je indd niet verder mee.p001 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:00:
[...]
Ik heb wel het idee dat grotere organisaties doormiddel van een bestelstatus-systeem iets meer transparantie bieden dan een callcenter over het algemeen doet. Zoals toen ik mijn MacBook bestelde, die moest uit China komen maar Apple kon me via hun systeem heel goed op de hoogte houden van de levering. Daarentegen zie ik in dit topic ook dat levertijden in de systemen van Telfort, Vodafone & KPN ook niet vermeld worden. Dus dan schiet je er nog niets mee op.
Kreeg net deze tweet van Hi_webcare
@theboiler Helaas is het op dit moment onduidelijk wanneer opnieuw toestellen geleverd gaan worden.Zodra we meer weten laten we het horen*MR
laten ze dan gewoon blijven negeren nu heb ik weer twijfels over 3 dec door Hi
@theboiler Helaas is het op dit moment onduidelijk wanneer opnieuw toestellen geleverd gaan worden.Zodra we meer weten laten we het horen*MR
Verwijderd
Ingevoegd in de brief.the boiler schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:08:
Kreeg net deze tweet van Hi_webcare
Typisch gevalletje tmobile communicatie:
Had een gemiste oproep van de tmobile klantenservice, dus ik bel terug. Krijg een jongedame aan de telefoon die niet weet waarom ik gebeld ben. 30seconden het gesprek in krijg ik ineens de vraag of ik een desire HD heb besteld? Dus ik beantwoord de vraag met het feit dat ik de DHD bij de lokale tmobile shop heb besteld.
Hierop belt ze naar de shop (met mij nog aan de lijn), nee uw telefoon is nog niet binnen dus dan weet ik het ook niet, misschien belt mijn collega u later op de dag nog wel een keer. (Jah lekker handig, ben gewoon @work
)
Dus ik net ff in mijn pauze naar de shop gelopen, nee hij is er echt nog niet, maar hij is al wel binnen op het distributiecentrum!
Als die muts aan de telefoon dat nou gewoon gezegd had................., maargoed misschien morgen al mijn DHD of anders begin volgende week
Had een gemiste oproep van de tmobile klantenservice, dus ik bel terug. Krijg een jongedame aan de telefoon die niet weet waarom ik gebeld ben. 30seconden het gesprek in krijg ik ineens de vraag of ik een desire HD heb besteld? Dus ik beantwoord de vraag met het feit dat ik de DHD bij de lokale tmobile shop heb besteld.
Hierop belt ze naar de shop (met mij nog aan de lijn), nee uw telefoon is nog niet binnen dus dan weet ik het ook niet, misschien belt mijn collega u later op de dag nog wel een keer. (Jah lekker handig, ben gewoon @work
Dus ik net ff in mijn pauze naar de shop gelopen, nee hij is er echt nog niet, maar hij is al wel binnen op het distributiecentrum!
Als die muts aan de telefoon dat nou gewoon gezegd had................., maargoed misschien morgen al mijn DHD of anders begin volgende week
Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)
Nogmaals mijn beklag gedaan over de communicatie en ik kreeg dus dit antwoord
Hi_Webcare
@theboiler Mijn collega heeft dat signaal ook doorgegeven, het gehele proces is erg problematisch. Vooralsnog mijn oprechte excuses. *MvR
Hi_Webcare
@theboiler Mijn collega heeft dat signaal ook doorgegeven, het gehele proces is erg problematisch. Vooralsnog mijn oprechte excuses. *MvR
Leuke prijs, dus mensen doe er u voordeel mee... Ik ben al voorzien.
welkom op GOT... Wij verwachten hier van iedereen dat ze zelf wat moeite doen gezien wij geen helpdesk zijn maar een forum. Gebruik dus de zoekfunctie (rechts boven in de hoek te vinden) of lees eens wat posts van andere mensen, dan weet je wat de verwachtte datums zijn.sjaa schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:30:
weet iemand hoe het met de levertijd zit bij vodafone?
heb daar de telefoon gisteren besteld
Niet te lui
hehe, sorry
Ik had de helpdesk van vodafone al geraadpleegd, maar deze wisten weinig nuttigs te melden.
ook al even op internet rondgezocht maar kwam hier in dit topic uit, en daar valt ook weinig uit op te maken.
Behalve natuurlijk dat de informatievoorziening erg slecht is, en de voorraad erg klein.
maar ik hoopte erop dat iemand wel een bevestiging had gehad van een leverdatum.
Ik had de helpdesk van vodafone al geraadpleegd, maar deze wisten weinig nuttigs te melden.
ook al even op internet rondgezocht maar kwam hier in dit topic uit, en daar valt ook weinig uit op te maken.
Behalve natuurlijk dat de informatievoorziening erg slecht is, en de voorraad erg klein.
maar ik hoopte erop dat iemand wel een bevestiging had gehad van een leverdatum.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaa op 02-12-2010 15:00 ]
Hoe lang zou het bij Hi duren om een order uit het magazijn te picken?
Sinds gisteren:
Sinds gisteren:
Status:
* Laatste update: 01/12/2010
* Order wordt gepickt in magazijn
De volgende status is waarschijnlijk "Order is verzonden" en daar kan mischien wel 2 of 3 dagen tussen zitten. Zodoende staat hij zo lang op deze status.....................seer schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:08:
Hoe lang zou het bij Hi duren om een order uit het magazijn te picken?
Sinds gisteren:
[...]
Verwijderd
Als ik de emailheaders mag geloven voert Belsimpel de levering van de Desire's uit voor vodafone. Levering op de site daar is 3 weken.sjaa schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:30:
weet iemand hoe het met de levertijd zit bij vodafone?
heb daar de telefoon gisteren besteld
Verwijderd
Voor wat betreft de levertijd via Vodafone: ik had 't vanmorgen hier al gemeld, maar zojuist had ik de Helpdesk aan de telefoon voor wat vraagjes mbt contractswijziging en ik heb nogmaals bevestigd gekregen dat de Desire HD op voorraad is en binnen een paar dagen geleverd kan worden.
en als je dan nog even meld waar je hem besteld hebt en waneer... dan hebben wij er ookw at aanmiles schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:26:
Heb hem binnen, ik schuif door.
Verwijderd
ik heb hem ook door, dus ik schuif ook door.miles schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:26:
Heb hem binnen, ik schuif door.
Probeer GSMeasy.nl (bel eventjes om te kijken of je een DHD direct uit voorraad kan krijgen). Ze zijn in staat het apparaat af te leveren bij je thuis of op werk o.i.d. Het papierwerk wordt allemaal getekend op locatie.
dinsdag 30 november bij VF online verlengd, en vanochtend binnen !!!
Ikke blij !
Succes mensen
Ikke blij !
Succes mensen
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Het is niet eerlijkWierdo_NL schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:41:
Ikke blij !
Succes mensen
Kreeg je na het bestellen ook een mailtje van belsimpel dat er nog geen levertijd was?
En heb je een verzendbestiging/track&trace gekregen bij verzending?
Verwijderd
Geachte heer xxxx,
De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 02-12-2010 16:41:15 gewijzigd naar:
Uw bestelling is verzonden.
Mocht u de status van uw bestelling willen bekijken surf dan naar:
http://www.belnu.nl/index.php?do=OrderStatusView
Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht, verblijven wij,
Hoogachtend,
Het Belnu-team
Yippee...ik ben zo blij!
De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 02-12-2010 16:41:15 gewijzigd naar:
Uw bestelling is verzonden.
Mocht u de status van uw bestelling willen bekijken surf dan naar:
http://www.belnu.nl/index.php?do=OrderStatusView
Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht, verblijven wij,
Hoogachtend,
Het Belnu-team
Yippee...ik ben zo blij!
Voor mij geld precies hetzelfde!!! Eindelijk! En wat is ie moooi!Wierdo_NL schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:41:
Ikke blij !
Succes mensen
Blender....
Ik heb hem begin november besteld, zo juist een mailtje van AMP gekregen om een afspraak te maken. Die heb ik natuurlijk voor morgen neer gezet, ik ben benieuwd!
Begin november verlengt bij T-mobile, Waarschijnlijk morgen in huis!
Begin november verlengt bij T-mobile, Waarschijnlijk morgen in huis!
Verwijderd
Status:
Op: 02-12-2010 16:41:32
Status: Uw bestelling is verzonden.
EEEEEEEEEEEINDELIJK!
Na 2 maanden te hebben gewacht, krijg ik mn toestel eindelijk binnen van belnu! =D
Btw, bestel nooit bij hun of soortgelijke webshops = mijn ervaring.
Op: 02-12-2010 16:41:32
Status: Uw bestelling is verzonden.
EEEEEEEEEEEINDELIJK!
Na 2 maanden te hebben gewacht, krijg ik mn toestel eindelijk binnen van belnu! =D
Btw, bestel nooit bij hun of soortgelijke webshops = mijn ervaring.
krijg zojuist een reactie van vodafone:
vind het wel jammer dat ze zo onduidelijk zijn met deze dingen.
Ook zie ik nu pas dat er een 1gb datalimiet is. dit was niet duidelijk te zien tijdens het bestellen...
maar ach gezien de mensen die al maanden wachten moet ik niet zo zeuren
jammer, zit nu zonder telefoonGeachte XXXXXXXXXXXXX,
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 01-12-2010 heeft ordernummer: -------------------.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Voor vragen of informatie over onze producten en diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.vodafone.nl
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Ook zie ik nu pas dat er een 1gb datalimiet is. dit was niet duidelijk te zien tijdens het bestellen...
maar ach gezien de mensen die al maanden wachten moet ik niet zo zeuren
[ Voor 17% gewijzigd door sjaa op 02-12-2010 18:02 ]
Verwijderd
Dat was vrij duidelijk te zien op de laatste bestelpagina, samen met het naar boven afronden van belminuten.sjaa schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:54:
[...]
jammer, zit nu zonder telefoon
Precies dezelfde mail gehad twee dagen geleden. Als je in de headers kijkt zie je dat het afkomstig is van Belsimpel
Verwijderd
Als je nagaat dat er mensen zijn die wachten sinds september (hoewel voor zover ik weet niet bij VF) is dit weinig verbazend. Overigens lijkt het (maar ik heb niet geturfd) alsof VF één van de snelste leveranciers is. Waarschijnlijk heb jij straks, met je besteldatum op 1 december, een snellere levering dan ik bij Hi met besteldatum 9 november.sjaa schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:54:
[...]
jammer, zit nu zonder telefoon
@jelle.k
blijft misleidend, zelfde geld voor de €20,- aanbieding voor de eerste 12 maanden.
Ik had veel liever gezien dat het 27,25 per maand was, zodat er geen verwarring ontstaat / makkelijker te vergelijken met andere aanbieders.
@narameh
Had mijn post al ge-edit
blijft misleidend, zelfde geld voor de €20,- aanbieding voor de eerste 12 maanden.
Ik had veel liever gezien dat het 27,25 per maand was, zodat er geen verwarring ontstaat / makkelijker te vergelijken met andere aanbieders.
@narameh
Had mijn post al ge-edit
[ Voor 8% gewijzigd door sjaa op 02-12-2010 18:22 ]
Waarom dan niet op je werk laten bezorgen... heb ik nu ook gedaan...Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:05:
Gister besteld via belcompany, vandaag een telefoontje gehad dat de koerier zaterdag komt.
Had ook al morgen kunnen zijn, maja moet de hele dag werken
toevallig ook bij belcompany, Hi kon me kont kussen met uitstel uitstel...
gister besteld, vandaag al gebeld voor morgen bezorging.....
Verwijderd
ja had gekund, niet aan gedacht eigenlijkRoberto538 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:47:
[...]
Waarom dan niet op je werk laten bezorgen... heb ik nu ook gedaan...
toevallig ook bij belcompany, Hi kon me kont kussen met uitstel uitstel...
gister besteld, vandaag al gebeld voor morgen bezorging.....
paar dagen extra wachten op die anderhalve maand is dan ook niet zo erg meer
hi kan ook mijn kont kussen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2010 20:05 ]
Ja schoot me ook ineens te binnen vanmiddag, gelukkig maar.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:04:
[...]
ja had gekund, niet aan gedacht eigenlijk
paar dagen extra wachten op die anderhalve maand is dan ook niet zo erg meer
hi kan ook mijn kont kussen
anders had ik weer week kenne wachten,...wacht pas sinds eind september bij Hi...
Dus viel best mee pff.,,,nog een voordeel nu.. Nu wel Unbranded
mis alleen me 2 bioscoop kaartjes....dan maar downloaden
Mooie was, toen ik em annuleerde bij Hi klantenservice... zei die vrouw ook nog..
Je bent niet de eerste vandaag die hem annuleert..
Niet eens moeite doen van hoe en wat...was ok meneer bij deze afgemeld.
niet dat ik op in was gegaan, maar ja ben dan weer wel bij kpn gebleven dat weer wel... hehe
Krijg net zelfs per sms nog eens bevestigd hoelaat ze komen... damn wat een service @belcompany
Is het nog meer mensen opgevallen dat prijzen van (abbo's met) DHD omhoog zijn gegaan? Iets met vraag/aanbod
?
Verwijderd
Ik weet niet of de prijzen omhoog gegaan zijn, maar bij Vodafone was de Samsung Galaxy €40,- duurder.Bartmeteenb schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:39:
Is het nog meer mensen opgevallen dat prijzen van (abbo's met) DHD omhoog zijn gegaan? Iets met vraag/aanbod?
Vond ik toch wel opvallend.
Waar heb je hem toen besteld als ik vragen mag? En ik las ook ergens dat je na een annulering eerst een hele tijd moet wachten voordat je weer een verlenging mag doen bij Vodafone. Had jij dat ook (ik ging er van uit dat jij ook een verlenging bij Vodafone had)?Andre21 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:59:
[...]
Ik heb hetzelfde mailtje als jou gehad. Waarna ik gereageerd heb dat ik wel weet dat zij er ook niets aan kunnen doen, maar dat ik graag wilde annuleren omdat hij ergens anders wel snel te halen is.
Dinsdag kreeg ik een mailtje dat mn bestelling geannuleerd was door hun.
Hi "beloofde", wat tegenwoordig niets meer waard is, uiterlijk voor vrijdag een update op de statuspagina...
Sta nog steeds op voorinschrijving.
Besteld op 08/11.
Ordernummer: 336140XX
Iemand die later besteld heeft en al wel een statusupdate heeft ontvangen?
Morgen maar weer bellen, mocht het niet gewijzigd zijn in de middag..
Besteld op 08/11.
dat komt blijkbaar omdat nieuwe klanten voorrang krijgen tov bestaande klanten, ofzo, maar dat mogen ze officieel niet zeggen.Source90 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:29:
Hi "beloofde", wat tegenwoordig niets meer waard is, uiterlijk voor vrijdag een update op de statuspagina...
Besteld op 08/11.
denk dat je status pas word veranderd zodra ze de levering binnen hebben, ze weten niet hoeveel toestellen ze binnenkrijgen en dus ook niet of je wel bij de aanstaande levering zit
Verwijderd
Nou het zal mij vandaag benieuwen of mijn status van de bestelling bij HI na 68 jaar van voorinschrijving naar iets anders gaat.
Daar heeft Hi specifiek voor gekozen ik heb ook lopen proberen een beetje zielig te doen en dreigen met opzeggen en het interesseerde ze niks ook niet toen ik erop nadrukte dat ik al een 8 jaar klant was bij Hi en toch echt wel bedroefd was qua instelling van hi richting trouwe klanten.Roberto538 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:18:
[...]
Mooie was, toen ik em annuleerde bij Hi klantenservice... zei die vrouw ook nog..
Je bent niet de eerste vandaag die hem annuleert..
Niet eens moeite doen van hoe en wat...was ok meneer bij deze afgemeld.
O ik hoop dat er nog meer mensen via een andere weg het toestel binnen gekregen hebben zodat ik morgen of maandag mijn toestel eindelijk binnen krijg.
Ik weet niet of mijn vraag in deze topic thuishoort, maar hier komt ie:
Ik heb sinds enkele dagen de HTC Desire HD (zakelijk), fantastisch toestel.
Nu hebben we er een Vodafone data abonnement bij genomen.
Ik woon vlak aan de Duitse grens, regelmatig springt het netwerk over naar Vodafone Duitsland (zelfs bij mij thuis).
Is het mogelijk dat ik het toestel automatisch het internet data abonnement AAN zet als de provider Vodafone NL is, en automatisch uitschakeld indien dit een andere provider (ws Vodafone Dld) is?
Dat zou mooi zijn....
Ik heb sinds enkele dagen de HTC Desire HD (zakelijk), fantastisch toestel.
Nu hebben we er een Vodafone data abonnement bij genomen.
Ik woon vlak aan de Duitse grens, regelmatig springt het netwerk over naar Vodafone Duitsland (zelfs bij mij thuis).
Is het mogelijk dat ik het toestel automatisch het internet data abonnement AAN zet als de provider Vodafone NL is, en automatisch uitschakeld indien dit een andere provider (ws Vodafone Dld) is?
Dat zou mooi zijn....
Verwijderd
@paultje72: even in het HTC HD topic zoeken op "roaming", dan kom je vanzelf wel de instructie tegen hoe je dataverkeer uit kunt zetten bij roaming.
Verwijderd
Krijg je bij VF nog een melding dat 'ie verstuurd wordt of maken ze er gewoon een verrassing van?Wierdo_NL schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:41:
Ikke blij !
Succes mensen
Iemand anders gisteren gebeld door een 050 nummer dat bijna overeen komt met het Belsimpel nummer? Ik kon het echter niet terugbellen aangezien dat géén toon opleverde.
Verwijderd
Heb jij dan toevallig al zo'n felbegeerde statuswijzigingthe boiler schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:17:
[...]
O ik hoop dat er nog meer mensen via een andere weg het toestel binnen gekregen hebben zodat ik morgen of maandag mijn toestel eindelijk binnen krijg.
Nee nog niet jammer genoeg heb ik alleen maar hoop en klein beetje hoorVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:00:
[...]
Heb jij dan toevallig al zo'n felbegeerde statuswijziging?
Verwijderd
Ik ben je bondgenoot in het hebben van een minisliver hoop....the boiler schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:04:
[...]
Nee nog niet jammer genoeg heb ik alleen maar hoop en klein beetje hoor
Ik had me DHD bij de vodafone webwinkel besteld, en aangegeven dat ik hem wilde annuleren. Bestelling annuleren voordat je abonnement weer is teruggedraaid, zodat je weer kan verlengen duurt 48 uur (zeggen ze). Bij mij duurde dat 3 dagen.JazzMatazz schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:46:
[...]
Waar heb je hem toen besteld als ik vragen mag? En ik las ook ergens dat je na een annulering eerst een hele tijd moet wachten voordat je weer een verlenging mag doen bij Vodafone. Had jij dat ook (ik ging er van uit dat jij ook een verlenging bij Vodafone had)?
Even gebeld met HI, er zijn "enkele" toestellen binnen gekomen en hij kon niet vertellen of ik er bij zat. Ik krijg vanzelf bericht. Toen de vraag voor de volgende levering en dat was januari

"Laatste update: 03/12/2010
Order verzonden"
Hi lijkt goed bezig
(335917XX dd 29-09 telefonisch bij Hi besteld)
Order verzonden"
Hi lijkt goed bezig
Ik vraag me af wat zij "enkele" toestellen vinden...
Status:
Laatste update: 18/11/2010
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)
Dit staat er bij mij xD, Zou het best wel prettig vinden als ze erbij zouden zetten wanneer er werd verwacht dat het toestel geleverd kan worden.
Status:
Laatste update: 18/11/2010
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)
Dit staat er bij mij xD, Zou het best wel prettig vinden als ze erbij zouden zetten wanneer er werd verwacht dat het toestel geleverd kan worden.
[ Voor 72% gewijzigd door yniezink op 03-12-2010 11:30 ]
Als de toestellen uit september nog verstuurd moeten worden en het er maar enkele waren dan vrees ik het ergste..deuceboss schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:25:
"Laatste update: 03/12/2010
Order verzonden"
Hi lijkt goed bezig
Onthoudt wel dat Hi een standpunt heeft ingenomen en dat is beter de klant op het ergste voorbereiden dan valt het altijd mee enkelen kunnen wel een een aantal 100 zijn ik hoop het een ieder geval.
Hmm, dat is nu dus zo'n beetje. Hij staat nog steets op "order picken uit magazijn" Maar er is wel een barcode ingevuld bij de track & trace link! Die kan nu natuurlijk nog niet gevonden worden... Mss na 20h vanavond dan?!ErA schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:12:
[...]
De volgende status is waarschijnlijk "Order is verzonden" en daar kan mischien wel 2 of 3 dagen tussen zitten. Zodoende staat hij zo lang op deze status.....................
Dat zou betekenen dat hij morgen geleverd wordt :-D
T&T wordt om 24:00 pas bijgewerktseer schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:13:
[...]
Hmm, dat is nu dus zo'n beetje. Hij staat nog steets op "order picken uit magazijn" Maar er is wel een barcode ingevuld bij de track & trace link! Die kan nu natuurlijk nog niet gevonden worden... Mss na 20h vanavond dan?!
Dat zou betekenen dat hij morgen geleverd wordt :-D
Verwijderd
hmm als jullie bij HI al een verandering van status hebben zal het bij mij wel niet gebeuren. 29/10 verlengd via internet.
ik baal wel heb echt een nieuwe telefoon nodig mijn huidige valt van ellende uit elkaar en heeft geen geluid kan er alleen mee smsen
ik baal wel heb echt een nieuwe telefoon nodig mijn huidige valt van ellende uit elkaar en heeft geen geluid kan er alleen mee smsen
Ok ik wordt nu echt heel moe van tmobile! Alle medewerkers spreken elkaar tegen 
Klantenservice = leverdatum onbekend.
Moderator levertijden forum tmobile.nl = Internet en telefonische bestellingen gaan vandaag en maandag de deur uit. shops leveringen begin volgende week.
Tmobileshop = Nee hoor meneer, hij staat nogsteeds op niet beschikbaar dus de levering zal volgende week echt nog niet plaats vinden.
AAAAARGH!
Klantenservice = leverdatum onbekend.
Moderator levertijden forum tmobile.nl = Internet en telefonische bestellingen gaan vandaag en maandag de deur uit. shops leveringen begin volgende week.
Tmobileshop = Nee hoor meneer, hij staat nogsteeds op niet beschikbaar dus de levering zal volgende week echt nog niet plaats vinden.
AAAAARGH!
Net weer gebeld met de klantenservice van HI
De meneer aan de telefoon vertelde mij dat ik bij de mensen zat die in december de telefoon zullen ontvangen. Dat ik dus in de loop van volgende week de telefoon zou krijgen. Maar ik heb nog helemaal geen wijziging van mijn bestelling gehad.
Zouden ze momenteel heel erg druk zijn alle orders 1 voor 1 af te handelen? Dat ze dus voldoende toestellen binnen hebben gekregen voor alle klanten van voor 19 november?
Deze meneer verzekerde mij dat ik hem binnenkort zou ontvangen. Vraag me af of dit werkelijk zo is. Wel kan ik zeggen dat ik de telefoon hard nodig ben. Mijn touchscreen werkt niet meer in het midden van het scherm.. Lekker handig als je iemand wilt bellen xD
De meneer aan de telefoon vertelde mij dat ik bij de mensen zat die in december de telefoon zullen ontvangen. Dat ik dus in de loop van volgende week de telefoon zou krijgen. Maar ik heb nog helemaal geen wijziging van mijn bestelling gehad.
Zouden ze momenteel heel erg druk zijn alle orders 1 voor 1 af te handelen? Dat ze dus voldoende toestellen binnen hebben gekregen voor alle klanten van voor 19 november?
Deze meneer verzekerde mij dat ik hem binnenkort zou ontvangen. Vraag me af of dit werkelijk zo is. Wel kan ik zeggen dat ik de telefoon hard nodig ben. Mijn touchscreen werkt niet meer in het midden van het scherm.. Lekker handig als je iemand wilt bellen xD
Verwijderd
Ik heb hem!!
10 november 2010 besteld bij GSMWEB met een nieuw 1jarig abonnement bij Vodafone BSW 200
27 november 2010 mail gestuurd met de vraag waar mn toestel bleef
29 november 2010 mail terug van GSMWEB dat ik bij de levering van 29-11 of 3-12 zat
2 december 2010 bericht: order verzonden
3 december 2010 order ontvangen
Nu nog deze werkdag afmaken en dan snel naar huis!!
10 november 2010 besteld bij GSMWEB met een nieuw 1jarig abonnement bij Vodafone BSW 200
27 november 2010 mail gestuurd met de vraag waar mn toestel bleef
29 november 2010 mail terug van GSMWEB dat ik bij de levering van 29-11 of 3-12 zat
2 december 2010 bericht: order verzonden
3 december 2010 order ontvangen
Nu nog deze werkdag afmaken en dan snel naar huis!!
Verwijderd
@ yniezink
En om welke provider ging het hier??
HI??
En om welke provider ging het hier??
HI??
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 14:00 ]
Ben achter het mysterie van de tmobile shops.
"Het klopt dat de shops ze zelf niet kunnen bestellen op dit moment. Alleen bij nieuwe toestellen, of moeilijk leverbare toestellen kunnen wij ook toestellen naar de shops toe sturen zonder dat ze dat hebben besteld."
Ziet er dan toch ineens weer goed uit voor maandag of dinsdag
"Het klopt dat de shops ze zelf niet kunnen bestellen op dit moment. Alleen bij nieuwe toestellen, of moeilijk leverbare toestellen kunnen wij ook toestellen naar de shops toe sturen zonder dat ze dat hebben besteld."
Ziet er dan toch ineens weer goed uit voor maandag of dinsdag
Verwijderd
OK, net weer 7 minuten aan de telefoon gezeten zonder enig resultaat. Eerst was de jongen die ik sprak 4 minuten bezig mijn order op te zoeken, waarna hij het hele verhaal van de problemen bij HTC weer afratelde. Daarna stelde ik nogmaals mijn vraag: hoeveel telefoons zijn er dan binnen gekomen? Na nog 2 minuten in de wacht werd de verbinding verbroken. Ik geef het op voor vandaag.
Edit: klantenservice van Hi dus, voor iedereen daar weer naar vraagt. Klachtenbrief met dit voorval uitgebreid. Als ze niet oppassen wordt het straks een brief van 5 pagina's ofzo...
Edit: klantenservice van Hi dus, voor iedereen daar weer naar vraagt. Klachtenbrief met dit voorval uitgebreid. Als ze niet oppassen wordt het straks een brief van 5 pagina's ofzo...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 14:47 ]
Verlenging Telfort 300 (1,5 jaar) abonnement i.c.m. een HTC Desire HD dark chocolate + Google navigatie voor € 48,00 + onbeperkt data via GSMWeb
Dit is Post #3
Bekijk Post #1
Bekijk Post #2
Bekijk Post #4
Vrijdag 03 december 14:37
Gebeld met de Klantenservice
Ik vroeg gelijk op de man af of er nog DHD's binnen gekomen waren vandaag, en zo ja, of de mijne er bij zat. De jongen vertelde mij dat dat eerste, en dus ook dat tweede, niet het geval was. 08 December zal de eerst volgende lading binnenkomen. Of ik daar bij zit kon hij me niet vertellen.
Word vervolgd..
Dit is Post #3
Bekijk Post #1
Bekijk Post #2
Bekijk Post #4
Dit is Post #3
Bekijk Post #1
Bekijk Post #2
Bekijk Post #4
Vrijdag 03 december 14:37
Gebeld met de Klantenservice
Ik vroeg gelijk op de man af of er nog DHD's binnen gekomen waren vandaag, en zo ja, of de mijne er bij zat. De jongen vertelde mij dat dat eerste, en dus ook dat tweede, niet het geval was. 08 December zal de eerst volgende lading binnenkomen. Of ik daar bij zit kon hij me niet vertellen.
Word vervolgd..
Dit is Post #3
Bekijk Post #1
Bekijk Post #2
Bekijk Post #4
[ Voor 21% gewijzigd door p001 op 07-12-2010 21:02 ]
Is het dan eindelijk zo ver?! Volgens track and trace is de zending voorgemeld!
(ondanks dat de bestelstatus "order picken uit magazijn" is).
Dan zal hij morgen wel bezorgd worden zeker?
WOOT WOOT!!!
(ondanks dat de bestelstatus "order picken uit magazijn" is).
Dan zal hij morgen wel bezorgd worden zeker?
WOOT WOOT!!!
Krijg zojuist een telefoontje van vodafone dat ze maandag komen bezorgen.
Dit is echt een meevaller na andere wachtende hier te hebben gehoord
Ik had de telefoon pas 2 dagen geleden besteld, dus ben zeer tevreden
Veel succes iedereen met hun bestellingen.
[ Voor 15% gewijzigd door sjaa op 03-12-2010 17:12 ]
Telefoon begin november besteld, vandaag in huis gekregen!
Dit gaat om een verlening bij T-mobile.
Veel succes voor de wachtende hier, ik zie jullie in het HTC desire HD topic!
Dit gaat om een verlening bij T-mobile.
Veel succes voor de wachtende hier, ik zie jullie in het HTC desire HD topic!
Komop jongens hoe vaak moet het nog gezegd worden...
Als je je postcount wil verhogen met posts als ''hij is binnen'' maak ze dan iig nuttig door erbij te melden waneer en waar je hem besteld hebt...
Als je je postcount wil verhogen met posts als ''hij is binnen'' maak ze dan iig nuttig door erbij te melden waneer en waar je hem besteld hebt...
Als je even terug zoek in de thread dan kun je van de meeste van deze mensen makkelijk terugvinden wanneer ze wat, waar en wanneer besteld hebben ;-)darkpluisje schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:07:
Ja maar gezien lang niet iedereen daar tijd voor heeft, en het veel makkelijker is om het even te posten als dat je voor iedereen los terug moet zoeken...seer schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:53:
[...]
Als je even terug zoek in de thread dan kun je van de meeste van deze mensen makkelijk terugvinden wanneer ze wat, waar en wanneer besteld hebben ;-)
Dat zijn een beetje de regels hier...
[ Voor 4% gewijzigd door darkpluisje op 03-12-2010 19:00 ]
Ook hier vandaan is weer naar Hi gebeld.
Eerste vrouw kon mij niets vertellen en wou al bijna ophangen, waarna ik met een beetje doordrammen door verbonden werd naar een ander iemand, hoger denk ik want ze beschikte over meer informatie (als deze klopt):
- Nu nog een backorder van 650 toestellen.
- De levering van 3 december wordt in de loop van volgende week uitgeleverd. (komt overeen met 8 december, wat hierboven werd gemeld.)
- Status update op Hi site kan een dag voor levering nog veranderen.
In hoeverre het waar is, geen idee.
Eerste vrouw kon mij niets vertellen en wou al bijna ophangen, waarna ik met een beetje doordrammen door verbonden werd naar een ander iemand, hoger denk ik want ze beschikte over meer informatie (als deze klopt):
- Nu nog een backorder van 650 toestellen.
- De levering van 3 december wordt in de loop van volgende week uitgeleverd. (komt overeen met 8 december, wat hierboven werd gemeld.)
- Status update op Hi site kan een dag voor levering nog veranderen.
In hoeverre het waar is, geen idee.
komop... als je in de laatste pagina niet et vinden bent meld het dan ff... @acerrace: kan jou in de laatste 2 pagina's niet eens vinden...darkpluisje schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:07:
Kan een modje iets van deze strekking boven het reply vakje laten zetten ofzo? Dat dit strikt om levertijden gaat en dat als je geleverd hebt dat je er wat bij meld, want we krijgen erg veel nutteloze posts zo..
verlenging of nieuw? internet of telefonisch?sjaa schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:11:
Krijg zojuist een telefoontje van vodafone dat ze maandag komen bezorgen.
Ook ik ben al jaar of 8/9 klant, maar boeide dr geen reet..the boiler schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:17:
[...]
Daar heeft Hi specifiek voor gekozen ik heb ook lopen proberen een beetje zielig te doen en dreigen met opzeggen en het interesseerde ze niks ook niet toen ik erop nadrukte dat ik al een 8 jaar klant was bij Hi en toch echt wel bedroefd was qua instelling van hi richting trouwe klanten.
tis dat ik altijd goed ontvangst heb... toch maar weer hi heb genomen.
maar nu via de weg van belcompany...en binne 3 DAGEN !! al me tel binnen...
Snap niet dat ik zooo stom ben geweest daar maanden op Hi heb zitten wachten
het kan dus wel.... alleen hun hebben verdomd slechte leveranciers.
Thank god for backuppro..ken alles zo overpompen, van me desire naar me HDtje toe hehe.
Verwijderd
Hallo, ben pas nieuw hier dus neem het mij niet kwalijk, maar ik weet wel al dat een click op de naam je status laat zien, en dus ook het aantal berichten, dus na nog een click zie je mijn overige berichten, en weet je meteen alles wat je wilde weten . Dat is gemakkelijker zoeken i.p.v. door de pagina's te gaan rennen.darkpluisje schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:07:
[...]
komop... als je in de laatste pagina niet et vinden bent meld het dan ff... @acerrace: kan jou in de laatste 2 pagina's niet eens vinden...
Kan een modje iets van deze strekking boven het reply vakje laten zetten ofzo? Dat dit strikt om levertijden gaat en dat als je geleverd hebt dat je er wat bij meld, want we krijgen erg veel nutteloze posts zo..
Verder zeer bereid tot leren...
Nou, ik meld me ook maar even in dit topic.
Mijn abbonement bij vodafone verloopt per 26 april 2010. Bij vodafone kun je 4 maanden van tevoren verlengen. Dat betekent, verlengen vanaf 26 december (2e kerstdag).
Ik heb al gebeld naar de servicedesk van vodafone om te vrgaen hoe het zit met overzetten van abbonement van mijn moeder haar naam, naar mijn naam, en hoe het zat met levertijden van de Desire HD. Hij vertelde me dat er problemen waren met het moederbord van de Desire HD. Daardoor moesten alle eerdere toestellen terug geroepen worden en opnieuw naar de klanten gestuurd worden. Hierdoor had HTC een productie-achterstand. Ze krijgen nu mondjesmaat kleine leveringen binnen maar ze verwachten in december weer een grote levering van meer toestellen te krijgen.
Ik twijfel nog tussen 1 ding. Verlengen ga ik sowieso, ik laat m'n moeder de 22e of 23e december even bellen om het abbonement naar mijn naam om te zetten. De 27e december ga ik verlengen. Ik twijfel alleen tussen verlengen aan de telefoon, of langs gaan bij de vodafone winkel. Stiekem hoop ik dat ze bij de winkel een toestel op voorraad hebben, zodat ik hem meteen kan meenemen.
wat zouden jullie doen ?
Mijn abbonement bij vodafone verloopt per 26 april 2010. Bij vodafone kun je 4 maanden van tevoren verlengen. Dat betekent, verlengen vanaf 26 december (2e kerstdag).
Ik heb al gebeld naar de servicedesk van vodafone om te vrgaen hoe het zit met overzetten van abbonement van mijn moeder haar naam, naar mijn naam, en hoe het zat met levertijden van de Desire HD. Hij vertelde me dat er problemen waren met het moederbord van de Desire HD. Daardoor moesten alle eerdere toestellen terug geroepen worden en opnieuw naar de klanten gestuurd worden. Hierdoor had HTC een productie-achterstand. Ze krijgen nu mondjesmaat kleine leveringen binnen maar ze verwachten in december weer een grote levering van meer toestellen te krijgen.
Ik twijfel nog tussen 1 ding. Verlengen ga ik sowieso, ik laat m'n moeder de 22e of 23e december even bellen om het abbonement naar mijn naam om te zetten. De 27e december ga ik verlengen. Ik twijfel alleen tussen verlengen aan de telefoon, of langs gaan bij de vodafone winkel. Stiekem hoop ik dat ze bij de winkel een toestel op voorraad hebben, zodat ik hem meteen kan meenemen.
wat zouden jullie doen ?
All-Round nerd | iRacing Profiel
Verwijderd
Ik zou zowel bij de winkel langs gaan en bellen, kijken bij welk van de twee je de beste deal krijgt. Tegen die tijd dat jij gaat verlengen, zullen de lever problemen een stuk minder danwel helemaal opgelost zijn.
Verwijderd
@w4rguy: bellen. (dikke punt)
Ik heb nu al meerdere malen (de afgelopen jaren) verlengd en telkens weer was 't via de klantenservice aantrekkelijker. Een medewerker vertelde mij dat zij gewoon wat extra kunnen doen t.o.v. de winkel (korting), dit werd overigens beaamd door de winkelmedewerker.
Ze hebben allemaal te maken met targets en snoepen elkaar rustig de orders af.
Mijn bundel was sowieso gratis toestel (zakelijk), daarnaast kreeg ik 6 maanden 50% ipv 25% korting en gratis "vervangend toestel service". Had in de winkel niet gekund. Scheelde mij ruim € 150,-.
Voordeel v/d winkel is natuurlijk dat je 'm direct mee kunt nemen, maar een paar dagen wachten lijkt me niet zo'n probleem als daar een leuke korting tegenover staat.
Tip: als je echt zó graag eerder wil verlengen, zou je het kunnen proberen via de afdeling Loyalty. Bel naar klantenservice en vraag naar die afdeling en hang een verhaal op dat je toestel defect is en je a.s.a.p. een toestel MOET hebben.
Ik kon eigenlijk nog niet verlengen, maar via die afdeling wel. Tijdens een belletje met klantenservice met wat vragen mijnerzijds, deden ze mij een aanbieding zonder dat ik er om gevraagd had. Eerst afgeslagen maar een dag later gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik nog niet kon verlengen. Toen ze hoorden dat ik al een aanbieding had gehad, konden ze daar niets van terugvinden in het systeem en was de conclusie: "dan zal dat via Loyalty zijn geweest, want nergens anders kun je nu verlengen".
Ik heb die dag een paar keer gebeld met die afdeling en telkens was de gedane aanbieding niet terug te vinden, maar was het geen probleem om te verlengen.
Ik heb nu al meerdere malen (de afgelopen jaren) verlengd en telkens weer was 't via de klantenservice aantrekkelijker. Een medewerker vertelde mij dat zij gewoon wat extra kunnen doen t.o.v. de winkel (korting), dit werd overigens beaamd door de winkelmedewerker.
Ze hebben allemaal te maken met targets en snoepen elkaar rustig de orders af.
Mijn bundel was sowieso gratis toestel (zakelijk), daarnaast kreeg ik 6 maanden 50% ipv 25% korting en gratis "vervangend toestel service". Had in de winkel niet gekund. Scheelde mij ruim € 150,-.
Voordeel v/d winkel is natuurlijk dat je 'm direct mee kunt nemen, maar een paar dagen wachten lijkt me niet zo'n probleem als daar een leuke korting tegenover staat.
Tip: als je echt zó graag eerder wil verlengen, zou je het kunnen proberen via de afdeling Loyalty. Bel naar klantenservice en vraag naar die afdeling en hang een verhaal op dat je toestel defect is en je a.s.a.p. een toestel MOET hebben.
Ik kon eigenlijk nog niet verlengen, maar via die afdeling wel. Tijdens een belletje met klantenservice met wat vragen mijnerzijds, deden ze mij een aanbieding zonder dat ik er om gevraagd had. Eerst afgeslagen maar een dag later gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik nog niet kon verlengen. Toen ze hoorden dat ik al een aanbieding had gehad, konden ze daar niets van terugvinden in het systeem en was de conclusie: "dan zal dat via Loyalty zijn geweest, want nergens anders kun je nu verlengen".
Ik heb die dag een paar keer gebeld met die afdeling en telkens was de gedane aanbieding niet terug te vinden, maar was het geen probleem om te verlengen.
Nog heel even wachten en ik krijg mijn HTC Desire HD (overgenomen van HarmZ) en dan kan ik ook lekker genieten van dit mooie toestel naar 6 weken wachten.
Belsimpel geloof ik niet meer in en heb het idee dat men de klanten aan een lijntje houd..... Hoe kan het dat iedere willekeurige webshop wel al redelijke kan uitleveren en van Belsimpel elke keer ene smoes krijgt of een valse belofte.... Ik ben klaar met Belsimpel!
Iedereen die bij Belsimpel heeft bestel heel veel sterkte!
O ja, ik heb mijn order gewoon kunnen annuleren en de 506 euro terug gekregen (nou ja, moeten ze nog terugstorten).
Ik heb/had 23-10-2010 besteld en mijn abonnement is wel aangesloten (start op 15-12-2010), maar dat ging ook heel moeilijk want ik heb er zeker 6 mailtjes aan moeten wijden en was dik 3 weken verder voordat mijn abonnement was aangesloten.
Al met al men ik zeer teleurgesteld in Belsimpel.nl, dus voor mij nooit weer.....
Zijn er uberhaupt al mensen die bij Belsimpel hebben besteld en al wel uitgeleverd hebben gekregen? Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik niet veel mensen hier er over hoor.....
Belsimpel geloof ik niet meer in en heb het idee dat men de klanten aan een lijntje houd..... Hoe kan het dat iedere willekeurige webshop wel al redelijke kan uitleveren en van Belsimpel elke keer ene smoes krijgt of een valse belofte.... Ik ben klaar met Belsimpel!
Iedereen die bij Belsimpel heeft bestel heel veel sterkte!
O ja, ik heb mijn order gewoon kunnen annuleren en de 506 euro terug gekregen (nou ja, moeten ze nog terugstorten).
Ik heb/had 23-10-2010 besteld en mijn abonnement is wel aangesloten (start op 15-12-2010), maar dat ging ook heel moeilijk want ik heb er zeker 6 mailtjes aan moeten wijden en was dik 3 weken verder voordat mijn abonnement was aangesloten.
Al met al men ik zeer teleurgesteld in Belsimpel.nl, dus voor mij nooit weer.....
Zijn er uberhaupt al mensen die bij Belsimpel hebben besteld en al wel uitgeleverd hebben gekregen? Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik niet veel mensen hier er over hoor.....
Zo weer binnen.
29-10 besteld op de vodafone webshop als nieuwe klant met nummerportering.
06-11 DHD binnengekregen
16-11 DHD retour gestuurd ivm diverse issues
03-12 DHD binnengekregen, ditmaal een model van(waarschijnlijk, want nwe firmware) de nwe lichting, ook heb ik mazzel want deze DHD is echt probleemloos(screen zit echt superstrak in de omhuizing, klepjes kan ik eindeloos eraf halen en terugdoen zonder dat ik speling krijg).
* hdpaddy is dus happy en wenst de resterende wachters veel succes en jullie geduld zal beloond worden en de frustratie van het wachten neem je op de koop toe.
29-10 besteld op de vodafone webshop als nieuwe klant met nummerportering.
06-11 DHD binnengekregen
16-11 DHD retour gestuurd ivm diverse issues
03-12 DHD binnengekregen, ditmaal een model van(waarschijnlijk, want nwe firmware) de nwe lichting, ook heb ik mazzel want deze DHD is echt probleemloos(screen zit echt superstrak in de omhuizing, klepjes kan ik eindeloos eraf halen en terugdoen zonder dat ik speling krijg).
* hdpaddy is dus happy en wenst de resterende wachters veel succes en jullie geduld zal beloond worden en de frustratie van het wachten neem je op de koop toe.
Just frame, wheels and engine
Voor de geïnteresseerde mensen: zag gisteravond om 18 uur twee DHD's liggen bij The Phone House in de Kinkerstraat in Amsterdam
Verwijderd
Ik heb hem ook via de website van Vodafone besteld, op 28 november.
Heb alleen nog helemaal niks mogen vernemen verder, behalve de standaardmail dat er problemen zijn met levering en dat het nog onbekend is wanneer toestel geleverd zal worden.
Hoe kan het dat jij hem eerder krijgt dan ik, terwijl je later besteld hebt?