Besteld 03 Nov met een verlenging bij Hi (telefonisch).
Eveneens, net als jullie van het kastje naar de muur gestuurd en de meest misselmakende, zwakke excuses van Hi gehad!
Inmiddels vandaag 17 smsjes ontvangen dat het toestel nog niet op voorraad is. Vandaag ook gebeld met de mededeling dat ik erg gefrustreerd begon te raken over de tegenstrijdige berichtgeving. Excuses werd aangeboden maar nog steeds was het koffiedik kijken!
Ik meldde dat ik ook erg geirriteerd begon te raken over het feit dat nieuwe klanten hun DHD eerder kregen dan de (notabene!) voorinschrijvingen, hierover kon de medewerkster geen uitspraak doen!
Elk fatsoenlijke marketeer weet dat klantretentie veel meer oplevert dan het aantrekken van nieuwe klanten! Bestaande (tevreden) klanten functioneren als het ware als ambassadeur en besteden doorgaans meer aan een serviceverlenend bedrijf dan nieuwe klanten, die overigens eerder geneigd zijn van provider te switchen!
Over een volgende levering kon mij overigens niks verteld worden dus volgens mij is dit ook weer een uit de duim gezogen verhaal... Bah, het is dat ik het toestel voor niks krijg bij een 1-jarige verlenging anders en dat de prijzen van de DHD sterk zijn gestegen (door de hoge vraag natuurlijk en het slecht aan te leveren toestel)..
Ik moet wel zeggen dat ik voor het eerst in een 5 tal jaar echt zwaar teleurgesteld ben in de dienstverlening van Hi!
PM@Narameh
@ Narameh Thanks voor het inventariseren van het gehele lulverhaal van Hi!!
[
Voor 11% gewijzigd door
JDL15 op 06-12-2010 16:12
]