Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Ik was nog geen klant van vodafone, misschien dat dat meespeelt?
Althans in dit topic staat wel een aantal keren aangegeven dat nieuwe klanten (volkomen onterecht) voorrang krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaa schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:52:
Ik was nog geen klant van vodafone, misschien dat dat meespeelt?
Althans in dit topic staat wel een aantal keren aangegeven dat nieuwe klanten (volkomen onterecht) voorrang krijgen.
Oh sorry, was dat er vergeten bij te melden.
Ben ook nieuwe klant van Vodafone, stap over van Ben.
Volg alles mbt de VF webshop leveringen met grote interesse, want heb net zoals velen hier waarschijnlijk absoluut geen weet van hoe het nu zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen binnen gekomen

Succes voor diegene die nog aan het wachten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Kreeg vandaag een mailtje met een enquete over de behulpzaamheid en duidelijkheid van de Hi klantenservice... (6)

[ Voor 8% gewijzigd door darkpluisje op 04-12-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:08:
Vanmorgen binnen gekomen

Succes voor diegene die nog aan het wachten zijn...

WAAR EN WANNEER HEB JE HEM BESTELD ?

mijn god ze leren het nooit hier :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaa
@bigmac90
misschien dat er verschillende distrubutie bedrijven zijn, dat bijvoorbeeld een lokaal distrubitiekantoor de orders op zich neemt van zijn regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:08:
Kreeg vandaag een mailtje met een enquete over de behulpzaamheid en duidelijkheid van de Hi klantenservice... (6)
Ik wou dat ik die kreeg 8)7. Goede manier om ff af te reageren lijkt me :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:43
Toestel binnen gekregen, 1 v/d 2.

Telt niet helemaal voor de statestieken hehe.
Verlengd op 29 november via de klachtenservice van KPN.

Sjonnies werken ook langs elkaar heen daar, klantenservice gevraagd of mijn abonnement ook was ingegaan, maar in het systeem staat niets over een verzonden mobiel en hij wordt volgende week verwacht, Uuuh? |:(
Free mobiles 4 Everyone!

Hi order van 8 november wacht ik nog op.

[ Voor 8% gewijzigd door Source90 op 04-12-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:55:
[...]

Ja ik heb hem zeer snel ingevuld maar je kan eigenlijk maar 1 kant op reageren tis echt zo'n vooringevulde waar bijna niet wat anders uit kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:55:
[...]

nja ben wel eerlijk geweest maar bij dingen als klantenservice ed. duidelijk ingevuld dat ik hem erg slecht vind en bij het los in te vullen deel even duidelijk gemaakt dat ik erg onbeleefd behandelt ben en de klantenservice echt slecht is ed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een apart verhaal, ik zal het kort houden.
Op 24 september de DHD besteld bij Belnu. Omdat ik hier in dit topic zag dat toch geleverd werd heb ik een aantal keren gebeld waar de bestelling bleef. Uiteindelijk heb ik een medewerkster gesproken die toch iets opvallends merkte aan mijn bestelling. De telefoon is al verzonden en telefonisch is een afwijkend afleveradres doorgegeven. Dit heb ik alleen nooit gedaan. Of het een vergissing is geweest of een bewuste frauduleuze actie van een idioot, dat schijnt nu te worden uitgezocht. Mocht het het laatste zijn dan wens ik die persoon niet al te veel goeds toe voor het nieuwe jaar.
Maar goed, de volgende les dus: Belnu heeft zijn zaakjes niet op orde. De bestelstatus van mijn bestelling staat nog steeds niet op verzonden, ondanks dus dat de telefoon al verzonden schijnt te zijn. Blijkbaar liggen bestelgegevens open en bloot op tafel en kun je gewoon bellen en een bestelling 'afpikken' zonder dat je daar een schriftelijke bevestiging van krijgt of wat dan ook. Het wordt nog onderzocht en ik ben benieuwd naar de uitkomst. En ik kan nog weer even wachten op de telefoon (hoe lang zal dat nou weer zijn) en op de uitkomst van het onderzoek.
Nog een tip: Mocht je ze willen bellen. Op de website staat een 0900 nummer dit kost 15 c/min. Als je nu dit nummer belt met 0800 ervoor dan kun je ze gratis bereiken. Want ik zal ze nog vaak gaan bellen de komende tijd.

Dus Belnu bestellers.. wees gewaarschuwd. Ik hoop dat dit echt een uitzonderlijke situatie is want ik neem aan dat ik gewoon enorm pech heb. Maar er kloppen een hoop punten niet bij Belnu. :( Het is blijkbaar BelNooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:24:
Even een apart verhaal, ik zal het kort houden.
Op 24 september de DHD besteld bij Belnu. Omdat ik hier in dit topic zag dat toch geleverd werd heb ik een aantal keren gebeld waar de bestelling bleef. Uiteindelijk heb ik een medewerkster gesproken die toch iets opvallends merkte aan mijn bestelling. De telefoon is al verzonden en telefonisch is een afwijkend afleveradres doorgegeven. Dit heb ik alleen nooit gedaan. Of het een vergissing is geweest of een bewuste frauduleuze actie van een idioot, dat schijnt nu te worden uitgezocht. Mocht het het laatste zijn dan wens ik die persoon niet al te veel goeds toe voor het nieuwe jaar.
Maar goed, de volgende les dus: Belnu heeft zijn zaakjes niet op orde. De bestelstatus van mijn bestelling staat nog steeds niet op verzonden, ondanks dus dat de telefoon al verzonden schijnt te zijn. Blijkbaar liggen bestelgegevens open en bloot op tafel en kun je gewoon bellen en een bestelling 'afpikken' zonder dat je daar een schriftelijke bevestiging van krijgt of wat dan ook. Het wordt nog onderzocht en ik ben benieuwd naar de uitkomst. En ik kan nog weer even wachten op de telefoon (hoe lang zal dat nou weer zijn) en op de uitkomst van het onderzoek.
Nog een tip: Mocht je ze willen bellen. Op de website staat een 0900 nummer dit kost 15 c/min. Als je nu dit nummer belt met 0800 ervoor dan kun je ze gratis bereiken. Want ik zal ze nog vaak gaan bellen de komende tijd.

Dus Belnu bestellers.. wees gewaarschuwd. Ik hoop dat dit echt een uitzonderlijke situatie is want ik neem aan dat ik gewoon enorm pech heb. Maar er kloppen een hoop punten niet bij Belnu. :( Het is blijkbaar BelNooit.
Kijk eens op de site van belnu.nl --> er staat geen 0900 nummer meer maar 0543 551 221 én er is een mogelijkheid om een live chat (tijdens werkuren) te volgen. Dus momenteel een meer klantvriendelijke contact mogeljkheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

zo, deeltje 2 van mijn verhaal.

mijn abbonement verloopt 26 april 2011. vanaf 26 december 2010 kan ik dan verlengen. Het abbonement staat op naam van mijn moeder.

Ik had gelezen van de vodafone loyalty afdeling. Ik belde naar 1200 (klantenservice) voor verlenging. Zij vertelden mij dat ik inderdaad vanaf 26 december pas kon verlengen. Ik heb gevraagd of het echt niet eerder kon, omdat mijn telefoon kapot is die ik bij mijn abbonement kreeg. Zij vertelde dat ik dan naar loyalty moest bellen, dan moest ik naar 1200 bellen en dan 2 keer optie nummer 2 intoetsen.

De eerste keer dat ik belde viel mijn telefoon uit na 10 minuten wachttijd (zucht...)
de tweede keer ging mijn huistelefoon af na 10 minuten wachttijd (zucht again..). Ik hing mijn mobiel op en nam de huistelefoon op en er was niemand aan de telefoon (another zucht...)
de derde keer kreeg ik wel iemand aan de lijn (ik ging aan de lijn en was tegelijk maar tv aan het kijken want het duurde lang)

Vodafone heeft toen aangeboden, na het uitleggen van mijn verhaal, om wel mijn abbonement eerder te verlengen. Nadat we een toestel en abbonement hadden uitgekozen liepen we alleen vast. Omdat het abbonement op mijn moeder haar naam staat moest mijn moeder aan de telefoon komen, die was alleen niet thuis, en erna had zij geen tijd.

conclusie:
Vodafone wil mijn abbonement eerder verlengen omdat mijn telefoon die ik nu heb (samsung sgh-g600) kapot is, en aanstaande maandag bel ik met mijn moeder weer naar vodafone en dan mijn HTC Desire HD bestellen, yes! Hoop alleen niet dat ik inderdaad ook 2 maanden moet wachten, ik hou jullie op de hoogte!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus woensdag mijn telefoon binnen gekregen. 29-10 besteld bij Typhone, 03-11 contract goedgekeurd. Bij een vodafone Bel+SMS+Web 200. Nieuw nummer en nog nooit klant geweest van Vodafone.

Mooi toestel, 1 nadeel: accuduur. Accu gaat maar rond de 8 uur mee, als je af en toe een keertje youtube(deze was bij mij niet ge-update) kijkt en spelletje etc. Gebruik die tip om je accuduur te verbeteren.
http://www.htcdesirez.net...-htc-desire-z-verbeteren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Kijk aan, DHD vandaag geleverd en er zitten nog 2 bioscoopbonnen ter compensatie voor het wachten bij ook!
Thanks Hi!

(geduld is een schone zaak ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:32:
Heb dus woensdag mijn telefoon binnen gekregen. 29-10 besteld bij Typhone, 03-11 contract goedgekeurd. Bij een vodafone Bel+SMS+Web 200. Nieuw nummer en nog nooit klant geweest van Vodafone.

Mooi toestel, 1 nadeel: accuduur. Accu gaat maar rond de 8 uur mee, als je af en toe een keertje youtube(deze was bij mij niet ge-update) kijkt en spelletje etc. Gebruik die tip om je accuduur te verbeteren.
http://www.htcdesirez.net...-htc-desire-z-verbeteren/
De batterij wordt beter naar verloop van tijd. Verder zijn er ook wat apps die kunnen helpen, Battery Booster is zoiets, verder goed in de gaten houden welke apps je op de achtergrond hebt draaien.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 21:40:
[...]

De batterij wordt beter naar verloop van tijd. Verder zijn er ook wat apps die kunnen helpen, Battery Booster is zoiets, verder goed in de gaten houden welke apps je op de achtergrond hebt draaien.
Heb al een app om apps af te sluiten die op de achtergrond draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:35
hdpaddy schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:36:
Zo weer binnen.
29-10 besteld op de vodafone webshop als nieuwe klant met nummerportering.
06-11 DHD binnengekregen
16-11 DHD retour gestuurd ivm diverse issues
03-12 DHD binnengekregen, ditmaal een model van(waarschijnlijk, want nwe firmware) de nwe lichting, ook heb ik mazzel want deze DHD is echt probleemloos(screen zit echt superstrak in de omhuizing, klepjes kan ik eindeloos eraf halen en terugdoen zonder dat ik speling krijg).

* hdpaddy is dus happy en wenst de resterende wachters veel succes en jullie geduld zal beloond worden en de frustratie van het wachten neem je op de koop toe.
Kijk dat stemt mij weer redelijk positief,
Had 30-10 besteld bij de webshop als niewe klant met nummerporting,
Heb m 24-11 gekregen, dus wel wat later
28-11 teruggestuurd, hij bleef zichzelf steeds rebooten.
Dus ik verwacht de nieuwe de komende week... Maandag maar weer eens met de klantenservice bellen ;) .
Kwam de nieuwe DHD trouwens met de post of ook met de vodafone pakket dienst?

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Door een koerier volgens mijn vrouw en ze hoefde nergens voor te tekenen(busje zonder logo, volgens mij GLS), vreemd.
Het DHD-doosje zat gelukkig wel netjes in een blanco kartonnendoos.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seer schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 21:24:
Kijk aan, DHD vandaag geleverd en er zitten nog 2 bioscoopbonnen ter compensatie voor het wachten bij ook!
Thanks Hi!

(geduld is een schone zaak ;-))
Hmm en jij had toch 22-10 besteld? ik heb 29-10 besteld dus het komt al bij mij in de buurt!

Veel plezier ermee in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:49:
[...]

Ik heb hem ook via de website van Vodafone besteld, op 28 november.
Heb alleen nog helemaal niks mogen vernemen verder, behalve de standaardmail dat er problemen zijn met levering en dat het nog onbekend is wanneer toestel geleverd zal worden.

Hoe kan het dat jij hem eerder krijgt dan ik, terwijl je later besteld hebt? :?
Precies hetzelfde verhaal hier, ook de 28 nov en nog niks gehad anders dan een (dubbele) mail over de leverbaarheid. Je zou bijna denken dat ze voor verlengende klanten niet zo hard rennen omdat het contract toch al loopt en de buit daarmee binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Laatst online: 09:35
hdpaddy schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:20:
Door een koerier volgens mijn vrouw en ze hoefde nergens voor te tekenen(busje zonder logo, volgens mij GLS), vreemd.
Het DHD-doosje zat gelukkig wel netjes in een blanco kartonnendoos.
Dank je, dan zie ik m wel verschijnen denk ik zo ;)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:50:
[...]

Precies hetzelfde verhaal hier, ook de 28 nov en nog niks gehad anders dan een (dubbele) mail over de leverbaarheid. Je zou bijna denken dat ze voor verlengende klanten niet zo hard rennen omdat het contract toch al loopt en de buit daarmee binnen is.
Heb zelfs 3 keer achter elkaar diezelfde standaard mail gehad.
Overigens ben ik wel geheel nieuwe klant van Vodafone ;)

Er zit niks anders op dan er maar achter aan blijven gaan, denk ik. En veel wachten... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:14:

conclusie:
Vodafone wil mijn abbonement eerder verlengen omdat mijn telefoon die ik nu heb (samsung sgh-g600) kapot is, en aanstaande maandag bel ik met mijn moeder weer naar vodafone en dan mijn HTC Desire HD bestellen, yes! Hoop alleen niet dat ik inderdaad ook 2 maanden moet wachten, ik hou jullie op de hoogte!
Zou ook wel raar zijn hé? Eerder verlengen omdat je toestel defect zou zijn en dan een toestel kiezen dat niet direct leverbaar is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 08:56:
[...]

Zou ook wel raar zijn hé? Eerder verlengen omdat je toestel defect zou zijn en dan een toestel kiezen dat niet direct leverbaar is O-)
Ze heeft mij niet vertelt dat de telefoon niet leverbaar was. Ze ging wel netjes voor mij kijken of de ANWB geen kortingen had, die hadden ze op de HD2 en de wildfire, maar de wildfire was niet leverbaar zei ze. En als ik echt perse een DHD wilde, moest ik bij vodafone zelf bestellen. Over levertijd heb ik toen nog niks gevraagd.

Mijn telefoon is overigens wel serieus dood. Ik heb nu een samsung SGH-G600 (slider phone). Als ik mijn scherm omhoog slide valt mijn scherm uit, die flat-cable heeft dus een breuk. Daarom heb ik nu tijdelijk een nokia n73 van mijn ma geleend, maar die is ook al een paar jaar oud, en dus, met de nodige kuurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Dit is wel heel goedkoop:
240 euro met 32Gb SD-Kaart.

http://link.marktplaats.nl/402323259

Niet echt betrouwbaar ofwel?

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
een telefoon die net uit is... waar er nog enorm veel leveringsproblemen zijn dus er zijn er nog niet veel...

En hij word verkocht voor 240 met een SD kaart die zelf 40+ waard is...

Right.. jij gelooft ook dat vanavond sinterklaas langskomt right ? en over een week of 3 ook een dikzak die pakjes onder de kerstboom legt..

[ Voor 12% gewijzigd door darkpluisje op 05-12-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sloeber schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:27:
Dit is wel heel goedkoop:
240 euro met 32Gb SD-Kaart.

http://link.marktplaats.nl/402323259

Niet echt betrouwbaar ofwel?
Beetje vreemde naam heeft de verkoper trouwens.......die pas 1 week actief is op Marktplaats en alleen wil verzenden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 07:55

ErA

darkpluisje schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:35:
een telefoon die net uit is... waar er nog enorm veel leveringsproblemen zijn dus er zijn er nog niet veel...

En hij word verkocht voor 240 met een SD kaart die zelf 40+ waard is...

Right.. jij gelooft ook dat vanavond sinterklaas langskomt right ? en over een week of 3 ook een dikzak die pakjes onder de kerstboom legt..
Dit....

Alleen de naieve tokkies van de samenleving trappen in doorzichtige scams als die marktplaats advertentie.

Ik google 1 tel op "postbedrijf dpd" en kijk eens wat ik vind:

http://www.tweedehands.nl...-torch-9800-82388052.html

Echt, computers moeten worden uitgerust met grote bokshandschoenen. Wanneer een gebruiker op het punt staat in een dergelijke scam te vallen krijgt ie 4 enorme stompen waar die 2 weken knock van ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
hij probeert je ook op slechte manier tevreden te stellen ''dit is genoeg voor de politie'' ''ik ben geen oplichter'' blablabla... klopt niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 22:14
ErA schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:20:
[...]

Dit....

Alleen de naieve tokkies van de samenleving trappen in doorzichtige scams als die marktplaats advertentie.

Ik google 1 tel op "postbedrijf dpd" en kijk eens wat ik vind:

http://www.tweedehands.nl...-torch-9800-82388052.html

Echt, computers moeten worden uitgerust met grote bokshandschoenen. Wanneer een gebruiker op het punt staat in een dergelijke scam te vallen krijgt ie 4 enorme stompen waar die 2 weken knock van ligt.
OPPAKKEN DIE GASTEN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Ik vroeg het me af. Ik had z'n 06 nummer ook al gegoogled en kwam ook al op die Torch uit ja. Het was alleen maar een vraagje, zonder er veel over na te denken.

DHD voor 200 euro in duitsland, nou dan ga ik er ook heen hoor, 15km van de grens hier :')

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
hij kost daar ook gewoon 500+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
weet iemand waar ik het snelst een los toestel kan bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

kanem0chi schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:57:
een maatje van mij hoefde maar een week te wachten en die had via bol.com besteld.
er zitten ook spellingsfouten in die typisch "oosters" zijn te omschrijven (ik zal niet discrimineren). Hij vertelt ook niet welke gegevens hij geeft, en de politie kan met die gegevens alsnog niet zomaar vervolgen omdat er geen harde bewijzen zijn, hij verteld dat ze die dan wel hebben. 100% Scam als je het mij vraagt.

[ Voor 47% gewijzigd door w4rguy op 05-12-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
kanem0chi schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:57:
winkel binnen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:45
Nieuwe week, nieuwe kansen; Wie gaat deze week aan de haal met de DHD?! Stay tuned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Dutchy007 schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:38:
Nieuwe week, nieuwe kansen; Wie gaat deze week aan de haal met de DHD?! Stay tuned...
you stole my line :9 :o

ik zou hem begin deze week krijgen van studentmobiel... aan de andere kant eerst beloofte ze me ook dat ik hem voor sinterklaas zou hebben, en die kerel zit ook al weer in spanje

[ Voor 28% gewijzigd door darkpluisje op 06-12-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:45
Ja inderdaad :< Wist niet meer zeker of jij je DHD al binnenhad of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:38:
Heh, misschien is dit een leuk concept voor een casinospel; maak een weddenshap over wie wanneer zijn DHD krijgt, of hij zal annuleren etc :P. Het is er precies goed voor: de kennis die er is lijkt zinning om de voorspelling op te baseren, maar of er ook echt op die kennis te vertrouwen is is zo onzeker dat het casino zeker winst zal maken ;). Oh dear, als ik geen formele brief naar hi zou sturen zou ik de hele brief omgooien en dit als metafoor gebruiken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Besteld 21-11-2010 op www.hi.nl.

SMS Ontvangen vanmorgen om 10:24:

"Beste Hi klant. Helaas is het toestel nog niet op voorraad. Zodra het toestel binnen is ontvang je meer informatie over je bestelling. Groeten van Hi"

ofwel: here we come, januari :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
ErA schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:26:

"Beste Hi klant. Helaas is het toestel nog niet op voorraad. Zodra het toestel binnen is ontvang je meer informatie over je bestelling. Groeten van Hi"

inderdaad ik heb hem ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:26:

Ik heb er 2 8)7. Één om 10:23, de 2e om 10:40... WTF, Hi heeft bedacht dat ze hun klanten beter heel vaak non-info kunnen geven dan één keer iets duidelijks :P?

Edit: en nummer 3 om 10:52... WTF?
Edit 2: sms no. 4 om 11:05...
Edit 3: sms no. 5 @ 11:13

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 22:21
Ik heb ook 2 van die smsjes gehad, ik dacht YESS maar nee hoor..

Ik heb overigens op 10 november besteld

[ Voor 25% gewijzigd door daaan_1992 op 06-12-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zelfs 3 gehad in 5 minuten tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:53:
Ik heb er zelfs 3 gehad in 5 minuten tijd
Ja ik heb ook mijn 3e binnen gehad, nu maar even HI bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaa
krijg de mijne als het goed is over een uurtje :D
via vodafone en op 1 december besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb weer 1 gekregen XD, effe kijken hoeveel op 1 dag krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
Inmiddels het 4e smsje gehad met hetzelfde bericht erin. Klantenservice vertelde mij dat het toestel sinds 3 december leverbaar is en op voorraad is en dat ik echt deze week een telefoontje kon krijgen voor mijn levering.. Ik ben benieuwd..

Ze zei dat ik nu die smsjes kreeg omdat het systeem achterliep.. Het zou een positief teken kunnen zijn als ik de afgelopen 3 weken die smsjes had moeten krijgen en dan straks een smsje dat die er wel is.. Ik ben benieuwd of het opnieuw valse beloftes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daaan_1992 schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:10:
Inmiddels het 4e smsje gehad met hetzelfde bericht erin. Klantenservice vertelde mij dat het toestel sinds 3 december leverbaar is en op voorraad is en dat ik echt deze week een telefoontje kon krijgen voor mijn levering.. Ik ben benieuwd..

Ze zei dat ik nu die smsjes kreeg omdat het systeem achterliep.. Het zou een positief teken kunnen zijn als ik de afgelopen 3 weken die smsjes had moeten krijgen en dan straks een smsje dat die er wel is.. Ik ben benieuwd of het opnieuw valse beloftes zijn
Hahahaha, hilarisch... I'ts a phonesoapopera :P. Ik hoop dat de klantenservice het voor deze ene keer goed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 13:27
Ik heb er inmiddels 5 gekregen.. Terwijl mijn status op hi.nl helemaal niet is bijgewerkt met wanneer die voor het laatst is geupdate. daar staat nog steeds als laatste update 18november.

Vorige week werd mij nog verzekerd dat ik de telefoon in december zou ontvangen...

Edit: Nr 6 met hetzelfde bericht. xD

Edit2: Nr 7 xD

[ Voor 26% gewijzigd door yniezink op 06-12-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Laatst online: 16-09 11:33
ook 5 smsjes gekregen hier. hoop dat de 6e ook komt met daarin: je toestel is op voorraad :D
edit;
8

[ Voor 16% gewijzigd door dAVEc. op 06-12-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar was no. 6, zelfde verhaal @ 11:24
no. 7 @ 11:32

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Hi maakt het wel spannend zo. Ik hoop dat er inderdaad een stevige (lees: 1000+) vooraad aan toestellen is binnen gekomen.

Hoe dan ook, had ik mijzelf al voorbereid op een levering in januari, en heb ik dat nog steeds in mijn hoofd staan om niet al te veel teleurgesteld te worden.

SMS nummer 7 is inmiddels de revu gepaseerd.

STEL dat het om 1 sms per dag zou gaan, moet ik er nog minstens 7 binnen krijgen alvorens de goede te ontvangen...

Mgoed: Laten we afspreken dat we pas weer berichten wanneer iemand iets ontvangt ANDERS dan het "niet op voorraad" verhaal.
Anders wordt het wel een hele simpele discussie hier...

[ Voor 79% gewijzigd door ErA op 06-12-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al 8 gekregen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
Nog een vraagje, iedereen ontvangt hier wel al die smsjes van dat het toestel niet voorradig is. Maar is er bij iemand de laatste update datum van de bestelling verandert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
yniezink schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:44:
Nog een vraagje, iedereen ontvangt hier wel al die smsjes van dat het toestel niet voorradig is. Maar is er bij iemand de laatste update datum van de bestelling verandert ?
nee, bij mij staat de laatste update nog steeds op 10 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaa schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:05:
krijg de mijne als het goed is over een uurtje :D
via vodafone en op 1 december besteld.
Zoals al vaker geschreven in het topic: altijd er bij melden hoe je 'm besteld hebt.
In de winkel, online of telefonisch?

Krijg je dan bericht van Vodafone of koerier wanneer de levering gaat zijn?
Ik heb 02-12 besteld en zou 'm dan evt morgen mogen verwachten............hopen dat ik 'm nog krijg voor de staking van TNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
ik heb er ook al 8 gehad van HI je bestelling is nog bla bla
ze willen ons gewoon benadrukken van niet bellen we stellen je op de hoogte iedere 15 min haha

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh, OK, besteld op 9 november bij hi, geen statusupdate. Ik zit inmiddels op 10 smsjes :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
Straks even bellen denk ik, kijken hoe het zit met al die smsjes en wanneer ze dan nu verwachten de mensen van voor 19 november hun toestel te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yniezink schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:18:
Straks even bellen denk ik, kijken hoe het zit met al die smsjes en wanneer ze dan nu verwachten de mensen van voor 19 november hun toestel te leveren.
daaan_1992 heeft dat gedaan, zie de vorige pagina. Het is altijd interessant om te zien of jij hetzelfde antwoord krijgt though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:22:
[...]

daaan_1992 heeft dat gedaan, zie de vorige pagina. Het is altijd interessant om te zien of jij hetzelfde antwoord krijgt though.
Ah oke, heb hier overeen gekeken. Even een samenvatting. Hoeft iedereen niet terug te kijken.
  1. Klantenservice vertelde dat het toestel sinds 3 december leverbaar is en op voorraad is.
  2. De smsjes worden verstuurd omdat het systeem achterloopt.
De enige vraag die ik momenteel dus nog hoef te vragen aan de klantenservice is of de mensen die voor 19 november besteld hebben dus allemaal nog deze week hun toestel gaan ontvangen.

[ Voor 15% gewijzigd door yniezink op 06-12-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

yniezink schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:36:
[...]

Ah oke, heb hier overeen gekeken. Even een samenvatting. Hoeft iedereen niet terug te kijken.
  1. Klantenservice vertelde dat het toestel sinds 3 december leverbaar is en op voorraad is.
  2. De smsjes worden verstuurd omdat het systeem achterloopt.
De enige vraag die ik momenteel dus nog hoef te vragen aan de klantenservice is of de mensen die voor 19 november besteld hebben dus allemaal nog deze week hun toestel gaan ontvangen.
Wat is er zo bijzonder aan 19 november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt belachelijk, mijn vriendin wacht ook op de dhd en die heeft nu ondertussen al welgeteld 33 smsjes van HI met hetzelfde verhaal. no joke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexceveN
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-04 17:13
Bestelling: online verlenging HI abbo op hi.nl
Geplaatst: 6-10-2010

Heb vandaag geen sms ontvangen over onvoldoende voorraad. Wel in het verleden 1x gehad.
Vreemd dat jullie nu wel ineens zoveel sms'jes krijgen.

Status op hi.nl staat nog steeds op "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling."

Ordernummer: 335954XX

"In the kingdom of the blind, One-eyed is king."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:49:
Dit is echt belachelijk, mijn vriendin wacht ook op de dhd en die heeft nu ondertussen al welgeteld 33 smsjes van HI met hetzelfde verhaal. no joke...
Ik zit inmiddels ook op 15. Niets aan te doen vrees ik, maar het is niet echt bevorderlijk voor mijn concentratie. Hoe laat kreeg je vriendin de eerste, weet je dat toevallig? En wanneer heeft ze besteld? Misschien kunnen we iets van een patroon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze heeft 29-10 besteld en ze kreeg vanochtend rond 7 uur de eerste al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:03:
Ze heeft 29-10 besteld en ze kreeg vanochtend rond 7 uur de eerste al binnen.
Dan is mijn hypothese dat alle smsjes worden afgewerkt per datum dat ze origineel verzonden hadden moeten worden, en dat de mensen die als eerste hebben besteld dus het vroegste smsjes begonnen te krijgen, en er het meeste krijgen. Wat we er verder mee moeten weet ik ook niet. Maar het lijkt alsof een machine gewoon alsnog alles in rondes per datum aan het verzenden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
dat kan zomaar kloppen dat was toch ook zo met de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Beetje rare opvolging van gebeurtenissen, vanochtend aan de telefoon (Hi)..

Belde met klantenservice en kreeg één of ander chagrijnig mens aan de telefoon, afijn.
Ik leg uit dat er vorige week beloofd was dat ik bij de levering van 3 dec. zou zitten, niet dat ze dat kunnen zien, maar het was beloofd en ging om principe.

Vertel er ook bij dat ik al 10 SMS'jes heb ontvangen, zij verteld me eerst poeslief dat Hi altijd maar 1 SMS stuurd en dat ik niet zo moet overdrijven, pardon?
Nja, ik vraag of Hi de lange levertijd en het niet nakomen van beloftes niet kan compenseren door het verschuldigde bedrag (ookal is het maar €19.95) voor de telefoon kwijt te schelden..
Nee dat doet Hi niet, ik vertel dat een nieuwe klant én voorrang krijgt op de lijst én niet hoeft bij te betalen, blabla, komen uit bij dat ik doorverbonden wil worden met verlengen en anders naar een andere provider ga die hem wel gratis direct kan leveren.

2 minuten in de wacht en komt de medewerker van verlenging gelijk met de zin 'U heeft de order geannuleerd, U moet een nieuwe verlenging afsluiten', nogmaals pardon? Ik zei en anders.

Meneer hield vol dat ik opgezegd had.. Kon het niet meer terug draaien, iemand die dat wel kon? Die bestond niet. Etc. hij me weer, na aandringen, doorsturen naar klantenservice, welke me doorverbonden heeft naar een hoger iemand ofzo.

Deze verteld mij doodleuk dat de 1ste graad medewerkers geen bevoegdheid hebben tot annuleren en zet een aantekening bij mijn verlenging dat hij niet geannuleerd moet worden.

Vertelde me ook erbij dat mensen die hem deze week nog niet hebben mogen ontvangen, hem in januari ontvangen. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
lol, net nogmaals gebeld met hi.
mij werd verteld dat die smsjes gewoon een fout in het systeem zijn, dat wanneer er 1 smsje wordt verstuurd dat er dan tientallen achteraan komen.
Ook zei ze dat de levering van 3 december bij hun niet was binnen gekomen en dat ze onbekend zijn met de datum waarop ze wel een levering krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brief bijgewerkt. Bij mij lijkt de boel gestaakt op 16 smsjes, met de laatste om 13:04...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
ErA schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:41:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan 19 november?
Er werd mij verteld dat iedereen die voor 19 november had besteld de telefoon dit jaar nog zouden krijgen. Mensen die na 19 november hebben besteld zouden deze pas volgend jaar ontvangen.

Werd mij verteld door de klantenservice van hi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:37:
Brief bijgewerkt. Bij mij lijkt de boel gestaakt op 16 smsjes, met de laatste om 13:04...
Ja bij mij precies hetzelfde..

De klantenservice vertelt dus weer andere dingen, waarom kunnen ze bij de communicatie niet gewoon 1 lijn trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net met Hi gebeld, ze ontvangen vanaf 3 december 100 toestellen per week
ze hebben nu nog een backorder van 140 stuks dus deze week of uiterlijk volgende week levering.
Hoop ik.
28 10 2010 besteld via hi shop, verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:52:
net met Hi gebeld, ze ontvangen vanaf 3 december 100 toestellen per week
ze hebben nu nog een backorder van 140 stuks dus deze week of uiterlijk volgende week levering.
Hoop ik.
28 10 2010 besteld via hi shop, verlenging
Mij werd anders verteld dat er nog een backorder was van minimaal 650+ toestellen.
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:37:
Zet je de definitieve brief, wanneer de toestellen eindelijk geleverd zijn, ook in zijn geheel online?
Voor massa gebruik :o

[ Voor 39% gewijzigd door Source90 op 06-12-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source90 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:52:
[...]

Mij werd anders verteld dat er nog een backorder was van minimaal 650+ toestellen.

[...]

Zet je de definitieve brief, wanneer de toestellen eindelijk geleverd zijn, ook in zijn geheel online?
dit is voor bestellingen voor 19 november, na deze datum wordt in januari pas geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source90 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:52:
[...]

[...]

Sure :). Zodra mijn toestel geleverd is maak ik de laatste edit en stuur ik hem op. Ik kan hem weer op het forum posten, maar dat is wellicht een beetje spammy omdat hij momenteel al 4 pagina's lang is. Wellicht is het een goed idee als iedereen die mijn brief als template wil mij ff een PM stuurt, dan reply ik hem aan jullie allen als de tijd daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:58:
[...]

dit is voor bestellingen voor 19 november, na deze datum wordt in januari pas geleverd
Mijn bestelling loopt anders ook al vanaf 8 november :+
Bij Hi weten ze zelf volgens mij niet eens welke hoeveelheid in backorder staat.

PM@Narameh

[ Voor 14% gewijzigd door Source90 op 06-12-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Bij online retailer Belsimpel.nl is de status van de HTC Desire HD levertijd vandaag gewijzigd naar 2 tot 4 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source90 schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:05:
[...]

Mijn bestelling loopt anders ook al vanaf 8 november :+
Bij Hi weten ze zelf volgens mij niet eens welke hoeveelheid in backorder staat.

PM@Narameh
Jup, ik zet je op mijn lijstje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:25
Bestelling op 10-11 gedaan bij stundentmobiel, er was me beloofd dat ik het toestel de eerste week van december zou krijgen... niet dus. vorige week zeiden ze dat ik hem deze week zou ontvangen dus weer gebeld.. de medewerker wist mij te vertellen dat de levering van HTC langzaam aan het goed worden is, en dat ze denken donderdag of vrijdag weer toetellen te hebben en te kunnen uitleveren!! hij ging er vanuit dat ik ook daar ook bij zat als dat niet zo was zou die me terug bellen. nou ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Runx schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:32:
Bestelling op 10-11 gedaan bij stundentmobiel, er was me beloofd dat ik het toestel de eerste week van december zou krijgen... niet dus. vorige week zeiden ze dat ik hem deze week zou ontvangen dus weer gebeld.. de medewerker wist mij te vertellen dat de levering van HTC langzaam aan het goed worden is, en dat ze denken donderdag of vrijdag weer toetellen te hebben en te kunnen uitleveren!! hij ging er vanuit dat ik ook daar ook bij zat als dat niet zo was zou die me terug belle. nou ik ben benieuwd.
Dan ben ik helemaal benieuwd wanneer ik die van mij binnen krijg, ik heb mijn bestelling namelijk meer dan 3 weken eerder geplaatst.
Ik neem het niet zo nauw meer met de beloftes van de medewerkers van Studentmobiel...

Net nog even mijn status bekeken op de Studentmobiel website (was al weer een tijdje geleden) en zie dat het aangepast was. Is nu:
" Gereserveerd. De (in bestelling staande) producten worden voor u apart gehouden. ". Wat het verschil met een gewone bestelling precies is, vraag ik me dan wel een beetje af.

[ Voor 15% gewijzigd door Bartmeteenb op 06-12-2010 14:42 . Reden: aangevuld met nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Runx schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:32:
Bestelling op 10-11 gedaan bij stundentmobiel, er was me beloofd dat ik het toestel de eerste week van december zou krijgen... niet dus. vorige week zeiden ze dat ik hem deze week zou ontvangen dus weer gebeld.. de medewerker wist mij te vertellen dat de levering van HTC langzaam aan het goed worden is, en dat ze denken donderdag of vrijdag weer toetellen te hebben en te kunnen uitleveren!! hij ging er vanuit dat ik ook daar ook bij zat als dat niet zo was zou die me terug bellen. nou ik ben benieuwd.
ik heb de mijne 1 november besteld en bij mij beloven ze ook iedere keer een week erbij... dus zou er nog niet teveel vanuit gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexceveN
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-04 17:13
Melde ik eerder deze ochtend dat er nog weinig veranderd is bij mij, is nu de status veranderd van mijn order op de hi website.

Status:
Laatste update: 06/12/2010

Order wordt gepickt in magazijn

Ik moest wel een paar keer refreshen voordat ik het geloof.

Order van 6 okt 2010 bij Hi, verlenging via hi.nl
Ik hoop dat meer mensen dit nu krijgen.

EDIT: en de sms is nu ook binnen. Order is opgestuurd

[ Voor 16% gewijzigd door NexceveN op 06-12-2010 14:43 ]

"In the kingdom of the blind, One-eyed is king."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die iets meer weet of heeft gehoord over de leveringen en/of het aantal gereserveerde DHD's van de Vodafone webshop? Daar lijkt namelijk helemaal geen informatie vanaf te komen. Heb geen flauw idee hoeveel mensen er nu in de wacht staan daar en hoe het met levertijden zit.

@sjaa: heb je hem al binnen gekregen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
Bartmeteenb schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:37:
[...]

Dan ben ik helemaal benieuwd wanneer ik die van mij binnen krijg, ik heb mijn bestelling namelijk meer dan 3 weken eerder geplaatst.
Ik neem het niet zo nauw meer met de beloftes van de medewerkers van Studentmobiel...

Net nog even mijn status bekeken op de Studentmobiel website (was al weer een tijdje geleden) en zie dat het aangepast was. Is nu:
" Gereserveerd. De (in bestelling staande) producten worden voor u apart gehouden. ". Wat het verschil met een gewone bestelling precies is, vraag ik me dan wel een beetje af.
Goed dat je het zegt bij mij staat het indd ook *Gereserveerd

De (in bestelling staande) producten worden voor u apart gehouden.

Fijn dat je ook netjes een mail krijgt als je orderstatus is veranderd :') NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
NexceveN schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:40:
Melde ik eerder deze ochtend dat er nog weinig veranderd is bij mij, is nu de status veranderd van mijn order op de hi website.

Status:
Laatste update: 06/12/2010

Order wordt gepickt in magazijn

Ik moest wel een paar keer refreshen voordat ik het geloof.

Order van 6 okt 2010 bij Hi, verlenging via hi.nl
Ik hoop dat meer mensen dit nu krijgen.

EDIT: en de sms is nu ook binnen. Order is opgestuurd
Tjesus, nu pas orders van begin oktober, die uitgeleverd worden.
Dan wordt het waarschijnlijk toch pas januari voor de begin-november en later mensen =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
Runx schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:47:
[...]

Goed dat je het zegt bij mij staat het indd ook *Gereserveerd

De (in bestelling staande) producten worden voor u apart gehouden.

Fijn dat je ook netjes een mail krijgt als je orderstatus is veranderd :') NOT
Ja, ze hebben ooit (lang lang geleden :P) tegen mij gezegd dat ik altijd via de mail op de hoogte zou worden gehouden als m'n status zou veranderen. Maar dat blijkt dus ook niet in alle gevallen op te gaan |:(

[ Voor 0% gewijzigd door Bartmeteenb op 06-12-2010 14:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
Bartmeteenb schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:54:
[...]

Ja, ze hebben ooit (lang lang geleden :P) tegen mij gezegd dat ik altijd via de mail op de hoogte zou worden gehouden als m'n status zou veranderen. Maar dat blijkt dus ook niet in alle gevallen op te gaan |:(
ja indd dat hebben ze mij ook beloofd, en dan ben ik benieuwd wat de statuswijziging nou echt betekend? want het is bij jou en bij mij veranderd en jij hebt 3 weken voor mij besteld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenjan
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 22:28
8 oktober besteld (verlening abbo), vanochtend 16 smsjes gekregen dat het toestel nog niet op voorraad is. belachelijk dat hi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
Runx schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:01:
[...]

ja indd dat hebben ze mij ook beloofd, en dan ben ik benieuwd wat de statutenwijziging nou echt betekend? want het is bij jou en bij mij veranderd en jij hebt 3 weken voor mij besteld!!
Statutenwijziging? Bij mij hebben ze alleen de status gewijzigd hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
Bartmeteenb schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:10:
[...]

Statutenwijziging? Bij mij hebben ze alleen de status gewijzigd hoor ;).
hahah ik bedoel status natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenjan
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 22:28
siemenjan schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:06:
8 oktober besteld (verlening abbo), vanochtend 16 smsjes gekregen dat het toestel nog niet op voorraad is. belachelijk dat hi..
bij mij staat als status nog steeds voorinschrijving.. bij jullie anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjii
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-12-2012
Ik zal me dan ook maar gaan mengen in dit topic.

Ik heb mijn Hi abbo op 31 oktober verlengd. Ook netjes een orderbevestiging over de e-mail gekregen.
Daarna heb ik een wijziging in mijn bestelling aangebracht, maar dat kon alleen door die bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te doen. (Natuurlijk beloofde de beste man aan de andere kant van de lijn mij dat ik dan niet verder in de wachtrij terecht zal komen). Hier heb ik nooit een orderbevestiging van gehad.
Ik heb wel een week later gebeld hierover en mij werd verzekerd dat mijn bestelling wel in het systeem stond.

Vandaag maar weer gebeld. Meteen gevraagd naar mijn order nummer, zodat ik de status kan bekijken. Hier staat nu:

Status:

Laatste update: 15/11/2010

Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

Ik ga er dus vanuit dat ik bij de groep 'voor 19 november' hoor.

Ik laat weten als ik meer weet....
Gaat allemaal lekker smooth bij HTC en Hi.... ( |:( )

Edit:
En natuurlijk heb ik ook, even tellen, 17 smsjes gekregen tussen 10:23 en 13:11

[ Voor 4% gewijzigd door Sanjii op 06-12-2010 15:26 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er niet beter een Hi-topic geopend worden? De users die bij Hi besteld hebben zijn ruim in de meerderheid en andere berichten raken compleet ondergesneeuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Weet iemand hoe lang de levering ongeveer duurt bij Vodafone? Hij is op voorraad, 2 december besteld...13 december ga ik naar China dus het zou mooi zijn als ik m voor die tijd heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:45
Besteld 03 Nov met een verlenging bij Hi (telefonisch).

Eveneens, net als jullie van het kastje naar de muur gestuurd en de meest misselmakende, zwakke excuses van Hi gehad!

Inmiddels vandaag 17 smsjes ontvangen dat het toestel nog niet op voorraad is. Vandaag ook gebeld met de mededeling dat ik erg gefrustreerd begon te raken over de tegenstrijdige berichtgeving. Excuses werd aangeboden maar nog steeds was het koffiedik kijken!

Ik meldde dat ik ook erg geirriteerd begon te raken over het feit dat nieuwe klanten hun DHD eerder kregen dan de (notabene!) voorinschrijvingen, hierover kon de medewerkster geen uitspraak doen!

Elk fatsoenlijke marketeer weet dat klantretentie veel meer oplevert dan het aantrekken van nieuwe klanten! Bestaande (tevreden) klanten functioneren als het ware als ambassadeur en besteden doorgaans meer aan een serviceverlenend bedrijf dan nieuwe klanten, die overigens eerder geneigd zijn van provider te switchen!

Over een volgende levering kon mij overigens niks verteld worden dus volgens mij is dit ook weer een uit de duim gezogen verhaal... Bah, het is dat ik het toestel voor niks krijg bij een 1-jarige verlenging anders en dat de prijzen van de DHD sterk zijn gestegen (door de hoge vraag natuurlijk en het slecht aan te leveren toestel)..

Ik moet wel zeggen dat ik voor het eerst in een 5 tal jaar echt zwaar teleurgesteld ben in de dienstverlening van Hi!

PM@Narameh

@ Narameh Thanks voor het inventariseren van het gehele lulverhaal van Hi!!

[ Voor 11% gewijzigd door JDL15 op 06-12-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coendeurloo schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:54:
Weet iemand hoe lang de levering ongeveer duurt bij Vodafone? Hij is op voorraad, 2 december besteld...13 december ga ik naar China dus het zou mooi zijn als ik m voor die tijd heb!
Tussen alle berichten van Hi-klanten door staat er een bericthje van iemand die 'm op 01-12 besteld heeft en vandaag zou krijgen. Ik heb 'm ook 02-12 besteld (telefonisch) en wacht ook af.........
Pagina: 1 ... 52 ... 58 Laatste