Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:29:
Kan er niet beter een Hi-topic geopend worden? De users die bij Hi besteld hebben zijn ruim in de meerderheid en andere berichten raken compleet ondergesneeuwd.
Dat is eerder geprobeerd, de mods vonden dat een slecht plan en hebben het topic gesloten en alle hi klanten teruggebonjoured naar het algemene topic. Wordt hem niet mate...
JDL15 schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:10:
PM@Narameh

@ Narameh Thanks voor het inventariseren van het gehele lulverhaal van Hi!!
Hey, np, ik heb je PM niet gekregen. Ik zet je op mijn lijstje, maar het zou fijn zijn als je ook nog ff de PM stuurt zodat ik je niet terug hoef te zoeken in het topic maar t.z.t. gewoon iedereen kan replyen. Aangezien het ws een flinke groep wordt scheelt me dat veel tijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:19:
[...]

Tussen alle berichten van Hi-klanten door staat er een bericthje van iemand die 'm op 01-12 besteld heeft en vandaag zou krijgen. Ik heb 'm ook 02-12 besteld (telefonisch) en wacht ook af.........
Okee, wordt interessant om te vergelijken dan. Heb jij hem via de telefoon of online besteld? Ik heb het via de telefoon besteld, ik krijg dan wel een order nr. via mail, maar ik kan dan via my.vodafone.nl bij de status van de online bestelling niks zien, als ik mijn order nr en email invul "is er iets fout gegaan" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coendeurloo schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:26:
[...]
Okee, wordt interessant om te vergelijken dan. Heb jij hem via de telefoon of online besteld? Ik heb het via de telefoon besteld, ik krijg dan wel een order nr. via mail, maar ik kan dan via my.vodafone.nl bij de status van de online bestelling niks zien, als ik mijn order nr en email invul "is er iets fout gegaan" ;)
In mijn vorige bericht stond al dat ik 'm telefonisch besteld heb.
Orderstatus kun je inderdaad alleen telefonisch checken, maar Vodafone houdt aan "tussen 5 en 10 dagen" en daar moet je het mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
22/9/2010 de DHD besteld (incl. nummerbehoud, overstap van BEN naar Vodafone) en 2/12/2010 het pakketje op kunnen halen!! Leuk speelgoed 8)

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft toch vaag hoor met Vodafone. Heb hem op 28-11 besteld via de webshop als nieuwe klant van Vodafone en heb nog niks gehoord behalve de standaard mail.
Ben daarom ook benieuwd of sjaa hem al binnen heeft gekregen. Die had hem later besteld dan ik.

@sjaa: welk abbo had je gekozen?
@coendeurloo: hoe weet je dat hij op voorraad is bij Vodafone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:45:

Omdat ze dat gewoon vertellen aan de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
Belsimpel heeft vandaag de DHD levertijd op hun website veranderd in 2-4 dagen. Gaat het dan daadwerkelijk binnenkort gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:45:
Het blijft toch vaag hoor met Vodafone. Heb hem op 28-11 besteld via de webshop als nieuwe klant van Vodafone en heb nog niks gehoord behalve de standaard mail.
Ben daarom ook benieuwd of sjaa hem al binnen heeft gekregen. Die had hem later besteld dan ik.

@sjaa: welk abbo had je gekozen?
sorry dat ik niet even wat had gemeld,
ben een beetje druk met m'n dhd op orde te krijgen :)

Ik had op de website van vodafone op 1 december de dhd besteld met het 200minuten abbonoment.
de volgende dag (donderdag) kreeg ik een mailtje, dat de dhd jammergenoeg niet op voorraad was.
toen vrijdag 3 december kreeg ik savond's een telefoontje dat de bezorger vandaag (6december) kwam en had de dhd rond een uur of 1 afgeleverd

trouwens super tevreden met de telefoon, ook nog geen krasjes, en alle klepjes sluiten goed aan.

wel is het datalimiet van vodafone aan de lage kant, gellukig ontvang ik hier gewoon wifi, want heb nu al 50mb in een paar uur gedownload/gestreamed...

nog heel veel succes voor andere wachtende , vooral de hi klanten :)

[ Voor 3% gewijzigd door sjaa op 06-12-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjii
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-12-2012
Sanjii schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:24:
Ik zal me dan ook maar gaan mengen in dit topic.

Ik heb mijn Hi abbo op 31 oktober verlengd. Ook netjes een orderbevestiging over de e-mail gekregen.
Daarna heb ik een wijziging in mijn bestelling aangebracht, maar dat kon alleen door die bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te doen. (Natuurlijk beloofde de beste man aan de andere kant van de lijn mij dat ik dan niet verder in de wachtrij terecht zal komen). Hier heb ik nooit een orderbevestiging van gehad.
Ik heb wel een week later gebeld hierover en mij werd verzekerd dat mijn bestelling wel in het systeem stond.

Vandaag maar weer gebeld. Meteen gevraagd naar mijn order nummer, zodat ik de status kan bekijken. Hier staat nu:

Status:

Laatste update: 15/11/2010

Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

Ik ga er dus vanuit dat ik bij de groep 'voor 19 november' hoor.

Ik laat weten als ik meer weet....
Gaat allemaal lekker smooth bij HTC en Hi.... ( |:( )

Edit:
En natuurlijk heb ik ook, even tellen, 17 smsjes gekregen tussen 10:23 en 13:11
Krijg nou wat:

Ik refresh hopeloos mijn order status maar weer eens, staat er dit:

Status:

Laatste update: 06/12/2010

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Spannend hoor!

[ Voor 74% gewijzigd door Sanjii op 06-12-2010 17:30 . Reden: oude post toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:14
31 oktober, dat komt in de buurt van 10 november.. Ik ben benieuwd, mijn laatste update is van 12/10/2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hier echt niet tegen...
Vanochtend kreeg ik toch hoop dat er een beetje schot in de zaak zat, kreeg namelijk 16 smsjes.
Maar als ik nou zo lees krijgen mensen die later tot veel later besteld hebben nou allemaal statuswijzigingen.
En bij mij blijft hij gewoon op dit staan:

Status:

Laatste update: 30/10/2010

Voor inschrijving

Maargoed, ik blijf maar hopen dat hij er voor het einde van deze week er is.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:01:
Ik kan hier echt niet tegen...
Vanochtend kreeg ik toch hoop dat er een beetje schot in de zaak zat, kreeg namelijk 16 smsjes.
Maar als ik nou zo lees krijgen mensen die later tot veel later besteld hebben nou allemaal statuswijzigingen.
En bij mij blijft hij gewoon op dit staan:

Status:

Voor inschrijving

Maargoed, ik blijf maar hopen dat hij er voor het einde van deze week er is.
.
Meh; hier ook:

Status:

Laatste update: 09/11/2010

Voor inschrijving

Geen beweging in te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm bij mijn vriendin is het nu ook veranderd, 29-10 besteld bij HI. Vandaag ergens in de middag de status van de bestelling van voorinschrijving naar "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling."

Misschien toch deze week dan?

( telefoon is voor mij trouwens zij krijgt mijn oude legend, goeie deal toch haha :D )

Update,

Net gebeld met HI de mens verteld dat er 10 december weer telefoons binnen komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjii
Nog wat extra info over mijn verlenging:

HTC Desire HD (GRATIS)
Hi Bel & sms student euro 35 2 jaar (voor € 27,95 p/m)
Hi Eindeloos online XtraSnel voor € 14,95 p/m (voor € 3,75 p/m LIFELONG)

Ik zie nu ook in de webshop van Hi dat als ik NU hetzelfde bestel het dit zou zijn:

HTC Desire HD (€ 9,95)
Hi Bel & sms student euro 35 2 jaar (voor € 27,95 p/m)
Hi Eindeloos online XtraSnel voor € 14,95 p/m (voor € 7,50 p/m EERSTE 12 MND)

Zie je het verschil??

Ik zou als je nu een abbo zou afsluiten/verlengen bij Hi toch even blijven zeuren totdat je ook lifelong korting krijgt.. Of was dat een tijdelijke actie van Hi?

Edit:
Eigenlijk is dit bovenstaande een beetje offtopic.
Ik ben hier namelijk achtergekomen toen ik met de klantenservice aan het bellen was over de status van mijn bestelling.

[ Voor 12% gewijzigd door Sanjii op 06-12-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 20:45
3 november besteld (telefonisch met verlenging) en nu eindelijk:

Ben benieuwd wat dit nu daadwerkelijk gaat inhouden... Mijn hart maakte iig wel een sprongetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjii
Tja met al die status updates is dit een beetje mijn probleem:

(net als die smsjes) is het een systeemfout, of zit er daadwerkelijk schot in bij Hi?

Ik blijf vooralsnog een beetje argwanend, maar de tijd zal het leren.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 11:33
JDL15 schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:27:
3 november besteld (telefonisch met verlenging) en nu eindelijk:

Ben benieuwd wat dit nu daadwerkelijk gaat inhouden... Mijn hart maakte iig wel een sprongetje!
Hoop dat je m binnen krijgt snel, ik zit een weekje later :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:11
Sanjii schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:26:
[...]

Krijg nou wat:

Ik refresh hopeloos mijn order status maar weer eens, staat er dit:

Status:

Spannend hoor!
Wohoe, hier ook:

Status:

* Laatste update: 06/12/2010
*
* Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Besteld op 08/11 @ Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:37

ErA

Dit zijn nogal andere data dan eerder zijn langsgekomen. hopen dat er 10 december een grote lichting binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runx schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:47:
[...]

Goed dat je het zegt bij mij staat het indd ook *Gereserveerd

De (in bestelling staande) producten worden voor u apart gehouden.
Dat is chill! Speciaal voor de mensen die lang wachten bij Studentmobiel komt er een orderstatus bij! "Uw telefoon is gereserveerd; de 752'ste die binnenkomt is van jou"

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
Source90 schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:54:
[...]
Wohoe, hier ook:

Status:

*

Besteld op 08/11 @ Hi.
Wow daar zit ik 2 dagen na maar ik heb nog geen update, ik hoop dat ik morgen aan de beurt ben :9~
Had jij vanmorgen ook zoveel smsjes gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoei! Ik één dag later, maar heb nog niets :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Laatst online: 16-09 11:33
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:06:
[...]

Whoei! Ik één dag later, maar heb nog niets :(.
Ik wou je net al lastig gaan vallen over de PM of je jij al statuswijziging had :P
Ik uiteraard ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:24
Er staat al een hele tijd op de site van hi:
"Dit toestel is helaas slecht leverbaar. Nieuwe bestellingen worden hierdoor pas in januari geleverd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Vanavond vodafone aan de telefoon gehad. Heb mijn bestelling geplaatst.

ben nu 2 jarig klant, 27,50 standaard abonnement
naar:
desire HD, 34.50 per maand, eerste jaar 20,- met internet (1gb datalimiet).
geen verzekering afgesloten (of raden jullie het wel aan? volgensmij vergoeden ze amper, ik wil vergoed worden als ik hem laat vallen bijvoorbeeld).

Vandaag dus besteld. De vrouw aan de telefoon vertelde mij :"U weet dat het toestel mogelijk meer dan 10 dagen levertijd heeft?". Ik denk dus dat het nog eventjes duurt.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
daaan_1992 schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:02:
[...]

Wow daar zit ik 2 dagen na maar ik heb nog geen update, ik hoop dat ik morgen aan de beurt ben :9~
Had jij vanmorgen ook zoveel smsjes gehad?
Ik heb in totaal 15 SMS'jes gehad :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Iedereen,

Dit is mijn eerste post op dit forum dus hallo iedereen!

Op deze site terecht gekomen door mijn zeer negatieve ervaring met Hi en de bestelling van mijn
HTC desire HD.
Die ik 21-09-2010 heb besteld... en je raad het al, nog steeds niet ontvangen, bijna 3,5 maand!!!
Na vele telefoontjes (en mail) met slechte en minder slechte "service medewerkers" ga ik woensdag voor de laatste keer bellen en dan wil ik een definnitief antwoordt, anders zijn ze een goede klant kwijt!
Ze kwamen er vandaag TOCH achter dat er TOCH wat fout ging met mijn bestelling. Mijn voorverkoop bestelling zou pas ingaan op 9 december volgens Hi, ipv 9september volgens abbo gegevens. Al meerdere malen gevraagd of alle gegevens wel kloppen...
Mijn abbo verlengt via de telefoon op 21-09-2010 Hi 45 voor € 39,95 met extra snel internet voor € 3,75, toestel gratis en dat voor twee jaar.

Status: voorverkoop

Besteld op : 21-09-2010

Gwijzigd op : 13-11-2010

Order nummer: 33586425

Als wij zo met onze klanten omgaan gaan wij failiet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZUCHT! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
HI is ook zo klantvriendelijk. ze bellen mij ongeveer drie keer per dag, voor 5 dagen achter elkaar. (heb pas de vijfde dag opgenomen). Komen ze met zo'n geweldige aanbieding van verlengen met 20% ofzo. Dit aanbod sla ik af en zeg da ik de Desire HD wil incl twee jaar verlengen. Maar dat kon hij niet, dus daarvoor moest ik de klantenservice zelf maar bellen...

Ik was toch al niet van plan om bij HI te blijven, maar nog even geklaagd bij de helpdesk via de mail en gezegd dat ze mij wel mochten bellen als ze met een iets beter aanbod konden doen dan HI Student 25 2jr + xtra snel internet voor ruim €250.

Krijg ik na een week antwoord, HI belt geen klanten, u moet zelf bellen met de klanten service... oftewel HI valt je alleen lastig als het hun uitkomt...

al met al, heb ik afgelopen vrijdag mijn Desire HD besteld incl een Vodafone web 150 en mevrouw aan de lijn verzekerde mij dat een koerier binnen 5 werkdagen (wegens nummerbehoud niet eerder) zou bellen voor een afspraak. ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-03 11:49
Ik zie morgen of ik nu eindelijk mijn telefoon krijg 15-10 was de laatste status update en nu staat er dit:

Status:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Helghast. schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:50:
Ik zie morgen of ik nu eindelijk mijn telefoon krijg 15-10 was de laatste status update en nu staat er dit:

Status:

Bij Hi ga ik vanuit ??
Source90 schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:54:
[...]
Wohoe, hier ook:

Status:

*

Besteld op 08/11 @ Hi.
Alleen al om dit zou ik eigenlijk weg moeten gaan bij Hi
Ik vindt dit zo verschrikkelijk krom ik heb dus 4-11 besteld en mijn status is dus nog steeds voorinschrijving.
Dat gaat er echt gewoon bij mij niet in hoe ze dit kunnen rechtvaardigen.
Door die extra korting aan het begin van november heb ik niet veel keus Hi heeft geen data limiet en ze waren echt de goedkoopste bij mij tenminste zal ik het maar moeten accepteren en afwachten.
Na dit verhaal stuur ik wel de brief van narameh.

edit: O ja ook gister gebeld over de smsjes lag aan mijn toestel zeiden ze en na lang aandringen nam ze toch maar even contact op met een collega.
U had toch gelijk meneer maar u had een nokia even de sim vewijderen arrggg.
Dus gesprek ging verder en toen ze hoorde dat ik een DHD in bestelling had werd ze nog korter van stof en riep meneer er zijn nog 605 toestellen in backorder verder nog iets.
Ik kreeg dus geen eens de kans om mijn verhaal af te maken dat ik al 27 smsjes gehad had en dat dat echt niet aan mijn toestel lag.

[ Voor 72% gewijzigd door the boiler op 07-12-2010 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 07:59:
[...]

Na dit verhaal stuur ik wel de brief van narameh.
Stuur me nog ff een PM dan, dan stuur ik je ook de uiteindelijke versie t.z.t., aangezien ik een gedeelte van het werk sowiso al doe scheelt dat jou weer tijd :).

Edit; en ohja, bestelling 09/11 bij Hi, nog altijd voorinschrijving helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutekes
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-03-2022
Ik heb studentmobiel maar weer keertje gemaild. Ik zou jullie op de hoogte houden!

Beste Studentmobiel, U gaf mij vorige week de indicatie dat ik deze week eventueel mijn mobiel zou kunnen ontvangen. Is deze indicatie nog juist of is het zoals gewoonlijk weer uitgesteld? Met vriendelijke groet, ............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:50:
[...]

Stuur me nog ff een PM dan, dan stuur ik je ook de uiteindelijke versie t.z.t., aangezien ik een gedeelte van het werk sowiso al doe scheelt dat jou weer tijd :).

Edit; en ohja, bestelling 09/11 bij Hi, nog altijd voorinschrijving helaas.
done was er nog niet aan toe gekomen.
Het wordt tijd dat ze gaan uitleveren de frustratie van alle miscommunicatie loopt een beetje hoog op.
Ik ben bang dat ik annuleer als er nu nog wat fout gaat en dat kost me wel extra centjes.
Hi heeft op het moment meer dan 80% debet aan de frustratie als de late/trage levering van HTC.
En als trouw betalende klant hoor ik/wij niet zo behandeld te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ben benieuwd wat er vandaag fout gaat bij HI,
en wat voor communicatie ze nu naar buiten gaan zetten,
Ik heb nog altijd gehoord dat ze niets kunnen zeggen over de levering en dat ik rekening moet houden met het ergste..

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-01 16:34
Heb net gebeld met hi.

Ze zeggen nu dat ze bericht hebben gehad dat er pas in januari geleverd wordt! Hopelijk is dit een fabeltje en ontvang ik het toestel snel.

Heb trouwens 17 November besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja en zoals verwacht spreekt GSMWEB zichzelf weer eens tegen.
Kreeg eerst van 2 verschillende medewerkers te horen dat ik hem echt binnen 2 dagen zou hebben, want ze kregen dan de levering weer binnen en er was geen wachtrij. Nu inmiddels alweer een paar weken verder en 5 toezeggingen verder lees ik dat mensen hem vorige week toch al hebben ontvangen en ik dus niet. Bij navraag bleek er toch een wachtrij te zijn en was de levering toch iets kleiner dan verwacht. Krijg ook gelijk te horen dat ze morgen weer een levering krijgen. Ook deze keer hebben ze er het vertrouwen erin dat ze deze keer echt binnenkomen. Ik kon ook niet meer anuleren want ze hadden al wel gelijk de verlenging doorgevoerd.

Kijk een levertijd en wachtrij snap ik, maar lieg daar dan niet over. Dat staat bij mij gelijk aan onbetrouwbaar en dus niet geschikt om in de toekomst nog bij te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat iedereen die bij studentmobiel heeft besteld nu een status verandering heeft van "contract ontvangen" naar "gereserveerd". Als dat waar is dan schieten we er nog niets mee op natuurlijk.

Zijn er nog studentmobiel klanten bij wie de status nog niet op "gereserveerd" staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
dekker007 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:33:
Heb net gebeld met hi.

Ze zeggen nu dat ze bericht hebben gehad dat er pas in januari geleverd wordt! Hopelijk is dit een fabeltje en ontvang ik het toestel snel.

Heb trouwens 17 November besteld.
Kan miss ook zijn om van die vervelende telefoontjes verlost te zijn tot januari..
We weten maar nooit ze blijven een raadsel voor ons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keess
  • Laatst online: 14-09 14:54
Ik volg dit topic al een tijdje en ik kan nu mededelen dat ik zojuist van Studentmobiel een "Pakket verzonden" email heb ontvangen :) .

Besteld op 21-10, ordernummer 4415xx, verlenging bij Hi.

[ Voor 6% gewijzigd door Keess op 07-12-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Eindelijk! Net als Keess heb ik ook de volgende mail gekregen:

Beste B.J. van der Ploeg,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 441017) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel:........

De statuswijziging heeft dus daadwerkelijk iets betekend ;). Ik meld het nog even als ik 'm ook daadwerkelijk binnen krijg.

Toestel heb ik op 19 oktober besteld, op 21 oktober heeft Studentmobiel mijn contract ontvangen. Het gaat om een verlenging bij Hi.

"They made my day :)"

[ Voor 2% gewijzigd door Bartmeteenb op 07-12-2010 10:59 . Reden: aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Keess en Bartmeteenb:

Hebben jullie ook nummerbehoud aangevraagd? en is de status daarvan ook gepasseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-01 16:34
Haha zou inderdaad heel goed kunnen want de helpdesk wordt denk idd plat gespamt door klanten en terecht! Ze zijn zelf erg onduidelijk elke keer.
Normaal had me niet super veel uitgemaakt maar mijn toestel is nu half defect dus dat is erg vervelend.
Clavat schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:44:
[...]

Kan miss ook zijn om van die vervelende telefoontjes verlost te zijn tot januari..
We weten maar nooit ze blijven een raadsel voor ons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:56:
@ Keess en Bartmeteenb:

Hebben jullie ook nummerbehoud aangevraagd? en is de status daarvan ook gepasseerd?
Nope, die van mij was verlenging. Srry, ik zet het ook nog even in m'n vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keess
  • Laatst online: 14-09 14:54
Ging bij mij ook om een verlening bij Hi.

De Desire HD staat ook op voorraad nu bij Studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil geen hopen de grond in boren,

Ik heb 17 smsjes van Hi ontvangen. Verlengd op 7 Oktober jl.

Status nog steeds ongewijzigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vodafone spreken ze elkaar ook tegen.......op 02-12 besteld met de info dat 'ie op voorraad is, dag later nog eens gebeld en hij was zeker op voorraad.
Bel ik vandaag, krijg ik te horen dat 'ie vorige week zeker niet op voorraad was. Inmiddels wel weer en als ik geluk heb, heb ik 'm eind van de week want ze maakt er een "spoedje" van.

Gelukkig hebben we het maar over een telefoon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutekes
  • Laatst online: 29-03-2022
Beste J.D.

Uw order (Ordernummer: 44) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

Paar regels reclame en voorwaarden :).

Bestelt op 25-10-10 verlening. Wel van Hi 25 na Hi 30 Studentenabbo.

Ik hoop voor de rest dat ze ook zo snelmogelijk kunnen genieten van zo mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste B.W.,

Uw order (Ordernummer: 442203) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

Jippie! :+

Echter heb ik nog niets gehoord van het nummerbehoud.. Ik wacht even totdat de telefoon echt binnen is en dan ga ik daar eens achteraan.. M'n vodafone abo loopt toch pas in januari af, en ik kan die sim wss al in de DHD stoppen omdat hij simlockvrij is..

22-10 besteld bij Studentmobiel
Hi studentenabo met nummerbehoud van vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:13:
Bij Vodafone spreken ze elkaar ook tegen.......op 02-12 besteld met de info dat 'ie op voorraad is, dag later nog eens gebeld en hij was zeker op voorraad.
Bel ik vandaag, krijg ik te horen dat 'ie vorige week zeker niet op voorraad was. Inmiddels wel weer en als ik geluk heb, heb ik 'm eind van de week want ze maakt er een "spoedje" van.

Misschien moet ik ook maar eens gaan bellen dan. Ik heb als nieuwe klant op 28-11 besteld via de webshop en nog steeds niks gehoord en ondertussen zijn er talloze mensen die na mij besteld hadden en wel bericht krijgen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Hey Lutekes en Barbarimi,

Kunnen jullie misschien vermelden hoe lang jullie ongeveer hebben gestaan op de status:

Vóórdat jullie uiteindelijk de langverwachte orderwijziging hebben mogen ontvangen van:

Dit zou wellicht iets van onzekerheid kunnen wegnemen bij vele forumgenoten!

Ik heb namelijk al 4x met Hi aan de lijn gehangen en ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze me hier verder geen mededelingen over kunnen/ mogen doen!

Besteld via Hi telefonisch met verlenging op 3 november!

Groet!

[ Voor 5% gewijzigd door JDL15 op 07-12-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Ow yeah! Eindelijk! Het wachten is bijna voorbij!

Status:

Laatste update: 07/12/2010

Order wordt gepickt in magazijn

Besteld 15/10 bij Hi als verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Helghast. schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:07:
Ow yeah! Eindelijk! Het wachten is bijna voorbij!

Status:

Besteld 15/10 bij Hi als verlenging.
Het is toch ongelofelijk hoe Hi zijn bestellingen afloopt degene die die pick order heeft opgesteld zouden ze moeten royeren echt wat een aanfluiting.
Er zijn dus al orders verstuurd van november terwijl er nog steeds mensen van oktober zitten te wachten en misschien zelfs nog eerder.
Zucht ik moet hier niet teveel over nadenken en maar gewoon afwachten en mezelf dit verhaaltje maar wat vaker voorhouden.
Voorlopig veranderen wij hier niets aan maar het is wel triest.

Al heb ik pas op 4/11 verlengd ik verwacht wel 1 dezer dagen verlossing te krijgen van dit drama.

Heeft iemand anders ook de online klacht functie van de Hi website vorige week trouwens geprobeerd en heb je ook respons gehad. (ik dus 5 pogingen gewaagd en gewoon helemaal geen respons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDL15 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:58:
Hey Lutekes en Barbarimi,

Kunnen jullie misschien vermelden hoe lang jullie ongeveer hebben gestaan op de status:

Vóórdat jullie uiteindelijk de langverwachte orderwijziging hebben mogen ontvangen van:

Dit zou wellicht iets van onzekerheid kunnen wegnemen bij vele forumgenoten!

Ik heb namelijk al 4x met Hi aan de lijn gehangen en ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze me hier verder geen mededelingen over kunnen/ mogen doen!

Besteld via Hi telefonisch met verlenging op 3 november!
Ik had er niet bijgezet dat ik heb besteld bij Studentmobiel... de status is dus van Studentmobiel en niet van Hi zelf.

Ik heb me post even aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Hey Helghast,

Hoe lang heb jij op de status: Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling, gestaan?

waren dat meerdere weken?

@ the boiler, wel inmiddels naar deze status gegaan:Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling?

Ik wel, heb 3 november besteld (telefonisch bij verlenging)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi verlenging 28-10-2010 besteld via Hi site
orderstatus net gewijzigd in "order wordt gepickt in magazijn"
Nu maar hopen dat ze de order niet echt pikken (geintje)
gaat dus echt gebeuren deze week (denk ik, of ben ik te optimistisch over Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
JDL15 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:32:
Hoe lang heb jij op de status: Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling, gestaan?
Ik heb één dag op bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling gestaan.

Heb net een sms gekregen en de status is naar verzonden gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:37:
Hi verlenging 28-10-2010 besteld via Hi site
orderstatus net gewijzigd in "order wordt gepickt in magazijn"
Nu maar hopen dat ze de order niet echt pikken (geintje)
gaat dus echt gebeuren deze week (denk ik, of ben ik te optimistisch over Hi)
Nou normaal gesproken heb je hem morgen of overmorgen binnen dan. Maar het is wel een rare volgorde die Hi aanhoudt dan, je neemt normaal gesproken toch eerst de eerste order en die werk je zo af naar de laatste.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Even een update over de TNT post en de stakingen, zojuist het volgende van hun site geplukt:

De bezorging van pakketten en expreszendingen ondervindt geen invloed van
de stakingsactie. De bezorging van pakketten die door de brievenbus passen,
ondervindt mogelijk wel hinder van de staking.

http://www.tntpost.nl/voo...=hpcm-p5-stakingen-031210

Neem aan dat ze hem niet door de brievenbus gaan proppen, dus wie weet ontvangen de lucky birds hem gewoon deze week!

@ Helghast, wow dat is wel erg snel! Daarna nog op order pikken gestaan, alvorens het pakket werd verzonden?

Veel plezier alvast!

[ Voor 11% gewijzigd door JDL15 op 07-12-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Krijg ik een sms van Hi denk jaaa
maar nee een of andere sms om deel te nemen aan een onderzoek..
en als ik daar nu kon invullen zorg maar dat die telefoon nu komt....

arrggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is mijn status aangepast na 10 x verversen vandaag:

Besteld bij HI, via de website, verlenging abonnement HI 20 + 1000 sms en xtra snel internet met gratis DHD
Besteld op 31-10. Lijkt erop dat ze dus de orders t/m oktober aan het uitleveren zijn!

Iemand ervaring met die statusverandering, en hoelang het duurt voordat de DHD na "order wordt gepickt in magazijn" ook daadwerkelijk aan de deur werd aangeboden?

Ter info, mijn status heeft 7 dagen op "bestelling is ontvangen en is in behandeling" of zoiets gestaan.

Edit: Heb bestelnr 336097xx, misschien interessant voor iemand?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 14:39 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen status wijziging...
en ik heb 29 oktober besteld bij hi via internet...

Voor inschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 27-10 verlengd bij Hi en zojuist het smsje gekregen dat mijn order verzonden is!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:55:
Ik heb op 27-10 verlengd bij Hi en zojuist het smsje gekregen dat mijn order verzonden is!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Je klanten meer dan een maand laten wachten met extreem slechte informatie does not constitute a miracle als de telefoon dan eindelijk aankomt.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjii
Joepie! :D

Status:

(besteld op 31 oktober via webshop van Hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjii
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:58:
[...]

Je klanten meer dan een maand laten wachten met extreem slechte informatie does not constitute a miracle als de telefoon dan eindelijk aankomt.... 8)7
Ik wil Hi niet verdedigen ofzo, want ze hebben regelmatig verkeerde info gegeven, maar ik denk dat HTC de grootste problemen had met de productie en distributie van de DHD.

Als de leveranciers van Hi melden dat ze er 100 krijgen op 22 oktober, maar dat wordt uitgesteld, is het niet de fout van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STATUS: order verzonden
sms bericht Hi: pakket wordt morgen door TNT aangeboden
EINDELIJK DAN TOCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer 2 tot 3 uur bij mij voordat de status order verzonden kwam en sms bericht van Hi dat toestel morgen door TNT bezorgt wordt
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:38:
Zojuist is mijn status aangepast na 10 x verversen vandaag:

Besteld bij HI, via de website, verlenging abonnement HI 20 + 1000 sms en xtra snel internet met gratis DHD
Besteld op 31-10. Lijkt erop dat ze dus de orders t/m oktober aan het uitleveren zijn!

Iemand ervaring met die statusverandering, en hoelang het duurt voordat de DHD na "order wordt gepickt in magazijn" ook daadwerkelijk aan de deur werd aangeboden?

Ter info, mijn status heeft 7 dagen op "bestelling is ontvangen en is in behandeling" of zoiets gestaan.

Edit: Heb bestelnr 336097xx, misschien interessant voor iemand?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Oh, order hier nu ook verzonden zie ik net. Ging snel, uurtje geleden status nog gecontroleerd en stond toen nog op "Bestelling ontvangen..."

Telefonisch verlengd ~25 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanjii schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:02:
[...]

Ik wil Hi niet verdedigen ofzo, want ze hebben regelmatig verkeerde info gegeven, maar ik denk dat HTC de grootste problemen had met de productie en distributie van de DHD.

Als de leveranciers van Hi melden dat ze er 100 krijgen op 22 oktober, maar dat wordt uitgesteld, is het niet de fout van Hi.
Hoe weten we dat zeker? Alles wat ik zeker weet is dat er problemen zijn met het leveren bij HTC. Het kan zijn dat Hi van hen verkeerde info krijgt, maar het lijkt mij waarschijnlijker dat binnen het bedrijf de info fucked up raakt omdat je daar compleet tegenstrijdige info te horen krijgt. Dat is meer wat ik bedoel. Dat ze laat leveren kunnen ze niet helpen. Wat ze erover zeggen wel. een aantal medewerkers heeft mij aan de telefoon ook aangegeven dat ze geen of slechte info krijgen van bovenaf.

Anyways, het was ook meer als grappige opmerking bedoeld :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net ook bericht gekregen van studentenmobiel:

Uw order (Ordernummer: 4429**) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

besteld rond begin november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook de sms gekregen order is verzonden en vanaf morgen wordt aangeboden door TNT -> status heeft slechts 1 uur op "order wordt gepickt" gestaan, deze staat nu op order is verzonden. Denk dat ik morgen maar een dagje vrij neem :D

Heel me dag weer goed, wat is Hi toch een topbedrijf! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Sanjii schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:02:
[...]

Ik weet niet of je het topic gevolgd heb maar de klachten over Hi gaan grotendeels niet over de levertijd.
Deze klachten zijn allemaal over de informatie verstrekking.
1 Vooral de klantenservice als je in een kwartier 3 verschillende medewerkers spreekt dan krijg je 3 antwoorden de 1 zen verhaal nog zotter als de andere.
2 Valse beloftes om het toestel maar te verkopen

Maar dit is al meerdere keren opgesomd en ik raad je dan ook aan even terug te lezen om verder hierover in discussie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 08:43
Moet toch nog even kudo's aan Smartphoneshop.nl geven via dit topic.
Op 23 november besteld, en 26 november lag de Desire HD hier op de mat.
Hartstikke knap natuurlijk, dat dat ze lukt.

Applaus! haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Nou net toch maar weer gebeld en mede tweakers ik moest doorgeven:

"Jullie telefoon van Hi komt morgen niet aan want ze hebben geen bestelling gekregen het is een fout van het systeem volgens Hi, ja het komt wel eens voor dat het systeem ongevraagd sms verstuurd of alles in 1 keer"

dat zegt Hi nou weer een leuke Quote om in de brief te zetten..

Maar ze verwachten deze of volgende week een levering.... is de status volgens 3 personen die mij bovenstaande verhaal ophingen...

Daar word je toch gewoon boos van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat je de boel hier neit op zit te naaien, ik kan me neit voorstellen dat een dergelijke sms onterecht verstuurd wordt en dat de status onterecht op "order gepickt" wordt gezet en vervolgens ook nog eens nioterecht op "order is verzonden". We zullen zien, wacht morgen even af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:43:
Hoop dat je de boel hier neit op zit te naaien, ik kan me neit voorstellen dat een dergelijke sms onterecht verstuurd wordt en dat de status onterecht op "order gepickt" wordt gezet en vervolgens ook nog eens nioterecht op "order is verzonden". We zullen zien, wacht morgen even af..
Nee ik ben de boel niet aan het opnaaien dat is wat Hi tegen mij weer aan de telefoon verteld dat het niet kan dat er mensen zijn die dat smsje gekregen hebben..

Zo vertellen ze het mij.. en ik geef die info gewoon door om ook in die brief te vermelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Clavat schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:46:
[...]

Nee ik ben de boel niet aan het opnaaien dat is wat Hi tegen mij weer aan de telefoon verteld dat het niet kan dat er mensen zijn die dat smsje gekregen hebben..

Zo vertellen ze het mij.. en ik geef die info gewoon door om ook in die brief te vermelden..
Als het waar is wat je hier zegt dat zou onvoorstelbaar stom zijn van Hi.
Maar als je na gaat wat er allemaal wel niet fout is gegaan met dit toestel zou ik er toch niet raar van op kijken.

Ik zit trouwens met Hi_webcare te twitteren over de klacht mails die niet aankomen en ze zal het voor mij uitzoeken en ik mag haar de brief ook toe mailen zodat zei zorgt dat hij op de juiste plek aan komt
Heb eigenlijk geen vertrouwen in het systeem van Hi en ik denk dat ik hem toch maar in een hard copy die kant op stuur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Voor jullie hoop ik natuurlijk dat het niet waar is maar ik snap niet dat ze dan zoiets durven te zeggen.

met andere woorden ze verklaren me voor gek of miss willen ze wel van me af zijn dat ik steeds vraag om zekerheid, wat is er mis met een bevestiging vragen vraag ik me af als je een belofte doet maak je die waar..

Maar ga zo dan niet met klanten om want dat slaat nergens op en wees gewoon voorzichtig met wat je zegt Hi...

Maar is het mogelijk dat ik op het einde ook die brief van je mag ontvangen? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:13:

Ik heb net Vodafone gebeld, en ze hebben hem niet meer op voorraad. de 10e komt er weer een levering verwachten ze, misschien eerder... Als jij nog geen bevestiging van verzenden hebt, ben je dus ook f****d, net als ik, en wij hebben m op dezelfde datum besteld.

Toen ik vroeg over de voorraadstatus en waarom me verzekerd werd dat hij eerst wel op voorraad was, vertelde ze me dat de voorraad niet per uur o.i.d. geupdate wordt...dus dat mijn bestelling gedaan was terwijl de voorraad eigenlijk al vergeven was aan eerdere bestellers...erg makkelijk antwoord als je het mij vraagt. Ze heeft haar excuses aangeboden namens haar collega dat mij verzekerd was dat hij gewoon op voorraad was en dus snel verstuurd zou worden.

Na dit weekend dus waarschijnlijk zonder DHD naar China :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:06

Wok

Dakloos...

w000000t!!!!!111eins!
Geachte heer xxxx,

De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 07-12-2010 16:09:31 gewijzigd naar:

Uw bestelling is verzonden.

Mocht u de status van uw bestelling willen bekijken surf dan naar:

http://www.belnu.nl/index...mer=xxxxx&Password=xxxxxx

Mocht dit niet werken dan kunt u ook naar de volgende link surfen:

http://www.belnu.nl/index.php?do=OrderStatusView

en de volgende gegevens invoeren:

Bestelnummer: xxxxx
Password: xxxxx

Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht, verblijven wij,

Hoogachtend,
Het Belnu-team
EIN-DE-LIJK! :D :*)

Betreft verlenging Vodafone abo
Besteld: 28-09-2010 (ETA: 18-10-2010)
Aanvraag goedgekeurd: 05-10-2010

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clavat schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:41:
dat zegt Hi nou weer een leuke Quote om in de brief te zetten..
Done, maar dan zonder spelfouten en met interpunctie.
Clavat schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:08:
Maar is het mogelijk dat ik op het einde ook die brief van je mag ontvangen? thnx
OK, nog één maal dan; Diegenen die de brief willen moeten mij even een PM sturen. Ik ben namelijk niet bereid om het hele forum af te speuren naar iedereen die de brief wilde hebben en dat ergens gepost heeft. Iedereen die het verzoek in mijn PM inbox weet te krijgen, krijgt als hij af is een reply met de brief erin. Dit is de laatste keer dat ik dit post. Andere mensen die wel willen, posten en niet PMen krijgen hem dus NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor iedereen die snel is: op de site van belcompany geven ze de status: 'op voorraad' dus ik meteen bellen, de vriendelijke vrouw aan de telefoon gaf aan dat er een zestal DHD's op voorraad ligt.

ze gaf aan dat er na deze kleine voorraad wel weer 'mondjesmaat' nieuwe voorraden binnen komen... 'het blijft lastig' vertelde ze me.

succes iedereen

over een weekje ga ik me aan 'de bestelling' wagen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Laatst online: 23:46
10dec nieuwe levering bij hi... hopen dat ik dan geluk heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
yniezink schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:08:
Waar heb je die info van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:19:
heb net ook bericht gekregen van studentenmobiel:

Uw order (Ordernummer: 4429**) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

besteld rond begin november
oké nais krijg weer hoop dat me mobiel deze of begin volgende week komt :) ik heb op 10 nov besteld bij studentmobiel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ook graag weten hoe je aan de info komt, dan kan ik het bijvoegen in de brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
En weet je toevallig ook hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Helghast. schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:46:
[...]

Ik heb één dag op bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling gestaan.

Heb net een sms gekregen en de status is naar verzonden gegaan.
Mijne staat nog op dezelfde status =(

# Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Achja, mag dan ook niet klagen, order van KPN had ik binnen 3 dagen in huis en bij de Hi order zijn er nog mensen voor me.

Hoop alleen niet dat ze spontaan mensen op 'bestelling in behandeling' gaan zetten tot januari, om van het gebel af te zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Laatst online: 23:46
werd mij verteld door een vrouwelijke medewerker van de klantenservice. weet niet hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgerry300
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-02 22:51
mmm.. Ik heb besteld bij 4launch.nl aangezien het daar goedkoop is en het een van de weinige webshops is die naar België verstuurd.

Toen ik bestelde (ondertussen weeral 2 a 3 weken geleden) stond de status op 6-10 werkdagen waar ik mee kon leven. Een dag na de bestelling een mail dat ik in backorder stond =(

Weet iemand misschien wanneer zij een levering binnen krijgen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

besteld bij belcompany 01-12-2010
vandaag afspraak gemaakt morgen wordt mijn HTC Desire HD afgeleverd.

suc6 nog aan allen die nog wachten.

gr,

[ Voor 3% gewijzigd door NVT op 07-12-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Hi gebeld voor een verlenging van mijn Hi-abonnement... kreeg ik vanochtend een orderbevestiging van KPN. Dat lijkt me gunstig. Normaliter ontvang je de bevestiging van Hi zelf. Mevrouw gaf aan dat er slechts 16 backorders in het systeem stonden. Levertijd max. 2 weken. Hebben ze het bij KPN i.t.t. Hi wel voor elkaar?

Het betreft overigens: contractverlenging 1 jaar, Hi 2010 Online 30 voor €27,45, Eindeloos online Xtrasnel voor 3,75 (lifetime), €49 voor de HTC Desire HD (soft brown).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Hmm mijn status is vandaag veranderd naar order wordt gepickt!

Heb dus net als Helghast 1 dag van order is ontvangen naar order wordt gepickt gestaan.. Zal morgen hopelijk de sms ontvangen met: bestelling is verzonden!

@ Helghast, zou je ons op de hoogte willen houden betreffende je ontvangst?

@Clavat, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze dit tegen jou zeiden omdat ze het gezeur omtrent de DHD helemaal beu zijn. Ze vertelden mij ook telkens andere dingen om mijn pijn maar zogezegd te verzachten..
Het lijkt me heel erg sterk als ze dit soort order updates doorgeven en zelfs smsen sturen dat je order verzonden is terwijl er geen order voor je klaar ligt. Dan zou bij mij echt de bom barsten!

Kijk dus ook met smacht uit deze week naar mijn DHD, gelukkig heb ik vrij deze week en worden pakketjes gewoon bezorgd door TNT!

Edit: en net een sms ontvangen dat mijn pakket morgen wordt aangeboden door TNT!

[ Voor 4% gewijzigd door JDL15 op 07-12-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap GSMWEB nu helemaal niet meer. Geven ze eerst aan dat ze pas morgen een nieuwe zending ontvangen, krijg ik aan het einde van de middag ineens een verzendbevestiging incl een (werkende) track&trace code. Dus nu maar hopen dat de TNT morgen wel gewoon netjes de pakketjes gaat bezorgen...

Nu is het wachten op de Gingerbread OTA. Succes aan iedereen die nog even moet wachten op het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

hmmm het lijkt wel of er vandaag rete veel DHD's zijn verzonden :o

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:11:
Gisteren Hi gebeld voor een verlenging van mijn Hi-abonnement... kreeg ik vanochtend een orderbevestiging van KPN. Dat lijkt me gunstig. Normaliter ontvang je de bevestiging van Hi zelf. Mevrouw gaf aan dat er slechts 16 backorders in het systeem stonden. Levertijd max. 2 weken. Hebben ze het bij KPN i.t.t. Hi wel voor elkaar?

Het betreft overigens: contractverlenging 1 jaar, Hi 2010 Online 30 voor €27,45, Eindeloos online Xtrasnel voor 3,75 (lifetime), €49 voor de HTC Desire HD (soft brown).
Kan ook liggen aan het feit dat de Desire HD pas sinds pak en beet november op de site stond.
Hi heeft al backorders sinds September.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29-10 besteld bij HI,

Sinds vandaag staat de order status Verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm het kan ook zijn dat ik alleen de simkaart krijg... dit is ook bij een vriend van mij gebeurt (hij had bij belnu besteld volgens mij)
Runx schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:26:
[...]

oké nais krijg weer hoop dat me mobiel deze of begin volgende week komt :) ik heb op 10 nov besteld bij studentmobiel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21 SEPTEMBER BESTELD bij Hi en nog steeds status: voor inschrijving...

Ik word gek als ik al deze berichten lees!!!

Hang inmiddels al weer een kwartier in de wacht bij Hi "klanten service"

grrrrrrrr :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgerry300
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-02 22:51
w4rguy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:37:
hmmm het lijkt wel of er vandaag rete veel DHD's zijn verzonden :o
=( was dat maar zo bij de rest die al langer wachten...

Maar gasten :D Khoop dat hij het het wachten waard is !! (retorisch bedoeld) :D
Pagina: 1 ... 53 ... 58 Laatste