Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Hi gesproken en vertelde mij dat mensen die in oktober besteld hebben vandaag uitgeleverd zijn.

Ja, wat raar dat u er dan niet tussen zit... GVD wat een ... bedrijf!!!! Ik kan morgen terug bellen want dan is de juiste afdelingen aanwezig. van af 8.30. RARA wie ze als eerste aan de telefoon hebben!?

Succes mede gedupeerde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p001
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Verlenging Telfort 300 (1,5 jaar) abonnement i.c.m. een HTC Desire HD dark chocolate + Google navigatie voor € 48,00 + onbeperkt data via GSMWeb

Dit is Post #4
Bekijk Post #1
Bekijk Post #2
Bekijk Post #3

Dinsdag 07 december 17:35 :*)
Email van GSMWEB.NL Verzendafdeling

GSMWEB.NL update: Uw aanvraag is verwerkt en verstuurd!
[…]

AANSLUITGEGEVENS:
ID nummer: 18799xx
Produkt: HTC Desire HD dark chocolate + Google navigatie
Abonnement: Verlenging Telfort 300 (1,5 jaar) SMSbundel: SMS 25 Databundel: VSMU18
Netwerk: Telfort
Aansluitdatum: 23-11-2010
[…]

VERZENDGEGEVENS:
Verzenddatum: 7-12-2010

Dinsdag 07 december 20:46 :*)
TNT Trackingstatus

Zending gesorteerd in sorteercentrum

Dat betekend dus dat ik de DHD morgen in ontvangst kan nemen.

Hieronder staan de links naar alle vorige posts voor alle status updates en dergelijke. Maar ik zal het even samenvatten. Ik heb besteld op 21-11-10 via GSMWeb - Telfort Verlenging - op 23-11-10 is het contract goedgekeurd.

Word niet meer vervolgd, veel succes nog iedereen. Ik denk dat de bottleneck binnenkort sowieso wel opgelost is. Ik ga mijn log nog wel even opsturen naar GSMWeb, ik kan best begrijpen dat de levering van de DHD niet makkelijk is, dat probleem ligt bij HTC. Maar ik vind dat communiceren dan wel je prioriteit zijn, en daar slaagt geen van alle in dit topic besproken bemiddelaars in.

Dit is Post #4
Bekijk Post #1
Bekijk Post #2
Bekijk Post #3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:43:
Net Hi gesproken en vertelde mij dat mensen die in oktober besteld hebben vandaag uitgeleverd zijn.

Ja, wat raar dat u er dan niet tussen zit... GVD wat een ... bedrijf!!!! Ik kan morgen terug bellen want dan is de juiste afdelingen aanwezig. van af 8.30. RARA wie ze als eerste aan de telefoon hebben!?

Succes mede gedupeerde!
Kan zijn dat er een fout in je bestelling staat waardoor deze niet automatisch doorgaat naar het bestel-proces.
Schijnt vaker voor te komen bij Hi en komt alleen aan het licht als je er zelf achteraan gaat.

Stukje terug stond iets over een bestelling bij Hi (ook ergens September) die nog niets had ontvangen, wat bleek, verlenging ging pas in op 3 december, plaatsvan 3 september.
Of zoiets.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg zojuist de verzendbevestiging van Belsimpel^H^H^H^H^H^H^H^H^HVodafone. :)

op 28 November verlengt via de vodafone webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 21:10
Hier ook eindelijk ! GSMWeb: 14-11-2010 besteld vandaag email met track-n-trace code! _/-\o_ _/-\o_

In God I trust, everyone else pay cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 16-09 19:10
Heb ook de status: verzonden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
van wat je vibra tor of van de batterijen die hij vreet komop zeg mensen wees eens duidelijk met posten.
Echt zulke postings brengen of voegen niks toe of maken het topic interresanter duidelijker of wat dan ook.
Het enigste wat je hiermee doet is mensen frustreren.
Is het zo moeilijk om zoals 20 keer al gevraagd is om even wat info erbij te zetten.

Als je post even je provider/webwinkel/databestellen/verlengen nieuwe klant misschien zelfs gedeelte order nummer.
Dan heeft de rest er ook wat aan echt dit is toch niet moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, hier nog altijd voorinschrijving :'(...

Uiteraard bij Hi, besteld op 9 november.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:58
Lekker dan. Ik wilde vandaag even bellen met de klantenservice van de vodafone shop, aangezien mijn kapotte dhd 30-11 daar aangekomen is wil ik wel eens weten wanneer ik een nieuwe kan verwachten...
Ik belde dus om kwart voor 7, klantenservice was volgens de site open van 8 tot 8. Niet dus, kreeg mooi een bandje dat ze tussen 9 en 6 bereikbaar zijn. Dus dat wordt morgen op t werk ervoor bellen, en klagen dat de info die ze op de site geven niet klopt :-/

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:24
Vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij Hi (eindelijk van dat prutsnetwerk van T-Mobile verlost) via de telefoon en de uiterst vriendelijke mevrouw wist te vertellen dat de meeste bestellingen (waaronder ook de mijne hoopte ze) in de eerste week van Januari uitgeleverd zouden worden :D
Tot dan wachten wij helaas en zit ik nog even zonder smartphone :( Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjii
  • Laatst online: 28-12-2012
Het ziet ernaar uit dat het voor mij de goede kant opgaat :)

Gisterochtend werd het bestelling in behandeling;
Gister eind van de middag werd het order wordt gepicked;
Gister in de loop van de avond was die verzonden :)

Nu bij tnt pakketinfo staat dattie in het sorteercentrum ligt :) zou die vandaag nog kunnen komen, of wordt het morgen?

(verlenging hi via webshop op 31 okt) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het nu dat Hi gestopt is met de internet bundel aanbiedingen? Ik heb hem in november afgesloten voor € 3,75/mnd lifetime voor 2 jaar abonnement. Nu zit een collega net te kijken op internet en zie ik prijzen staan van € 7,50/mnd voor de eerste 12 maanden en daarna ga je € 14,95/mnd !!! betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ja zo te zien wel, nu zijn het weer de prijzen die het vroeger ook waren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Ja die prijzen zijn gewijzigd vandaar dat iedereen ook een beetje blijft hangen in voorinschrijving de aanbieding is te goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier al een lange tijd mee en nu toch ook maar weer een account aangemaakt.
Het is voor veel mensen wel erg lang wachten zeg op de DHD. :(

Voor mij nog niet zo lang, maar de informatie die KPN zelf geeft is ook minimaal en blijkt uiteindelijk niet te kloppen. Zal voor een deel vast wel aan de levering van HTC liggen, maar fijn is anders.

Ik heb op 18nov via de webshop een nieuw KPN abonnement besteld met nummerbehoud (ik zat niet bij KPN).
Dat was de dag dat KPN de DHD op de webshop zette, dus ik zou aardig voor aan in de rij staan lijkt me.
Net zoiets als met Hi hebben ze intussen beweerd dat ze DHD's op 19nov en daarna 3dec binnen zouden krijgen. Maar nog geen telefoon. De levertijd zou uiterlijk 2 weken zijn. Nu wordt gezegd dat ze 10dec de telefoons krijgen...
Ik kan dit best begrijpen met de slechte levering van HTC, maar waarom zijn er mensen die via KPN na mij besteld hebben (wel een verlenging) die wel al hun telefoon binnen hebben? :S Dat zou dan toch echt betekenen dat ze wel telefoons hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me alleen af. Volgens mij toen ik het abonnement afsloot, zei degene in de winkel dat het € 3,75 per maand was liftime. Dus als ik na 2 jaar mijn abbo zou verlengen dan zou ik gewoon € 3,75/mnd voor het internet blijven betalen. Zou dit echt zo werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
Aangaande het Hi internet Lifelong: dat was helaas een actie die tot 30 November duurde :'( Het is helaas nu weer op het oude niveau. De Hi-mevrouw wist wel te vertellen dat een soortgelijke actie binnenkort helaas niet binnen het verschiet lag omdat de vorige actie betrekkelijk lang had geduurd.
Lekker zuur als je nu een abbo afsluit en een bekende dat voor 1 December had gedaan. :P En ja, helaas val ik hier ook onder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee denk niet dat het zo werkt. maar als je je abbo niet verlengt blijft hij gewoon doorlopen.. wordt bij hi telkens met 1 dag verlengt. Alleen als je opnieuw gaat verlengen krijg je een nieuwe aanbieding die dan geldt, dan vervalt de oude natuurlijk..

Heeft er iemand die bij HI status "order verzonden" heeft ook een T&T code ontvangen? Ik heb niets gehad verder, maar DHD zou vandaag afgeleverd moeten worden.. Tot 13 uur is er niemand thuis dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe laat TNT komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Sorry,

Vibra tor is allang binnen! Nu de DHD nog..

Besteld 3 november telefonisch bij Hi icm een 1-jarige verlenging Hi 45 met eindeloos Xtra snel online en 1000 smsen. De DHD was daarmee gratis.

Heb nu hetzelfde als Sanji, gisteren is het in een keer in een stroomversnelling gegaan. Van bestelling is ontvangen naar order wordt gepickt, naar status: verzonden. Zie bij TNT dat hij al is gesorteerd en alleen de volgende stap "in distributie" ontbreekt nog!

Lijkt me sterk dat hij er vandaag of morgen NIET zal zijn!

Eindelijk, dit houdt niet in dat ik de verzameling aan klachten NIET op zal gaan sturen!

Verder denk ik dat de rest van Hi bestellingen nu ook eindelijk zullen moeten uitgeleverd worden (van voor 19 november)..

[ Voor 0% gewijzigd door JDL15 op 08-12-2010 10:41 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zie jij dat hij in het sorteringsproces zit? Heb je een T&T code oid?
JDL15 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:41:
Sorry,

Vibra tor is allang binnen! Nu de DHD nog..

Besteld 3 november telefonisch bij Hi icm een 1-jarige verlenging Hi 45 met eindeloos Xtra snel online en 1000 smsen. De DHD was daarmee gratis.

Heb nu hetzelfde als Sanji, gisteren is het in een keer in een stroomversnelling gegaan. Van bestelling is ontvangen naar order wordt gepickt, naar status: verzonden. Zie bij TNT dat hij al is gesorteerd en alleen de volgende stap "in distributie" ontbreekt nog!

Lijkt me sterk dat hij er vandaag of morgen NIET zal zijn!

Eindelijk, dit houdt niet in dat ik de verzameling aan klachten NIET op zal gaan sturen!

Verder denk ik dat de rest van Hi bestellingen nu ook eindelijk zullen moeten uitgeleverd worden (van voor 19 november)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjii
Verdomme :/

Ik word wakker, check de status bij TNT, staat er dat de eerste poging van verzending is mislukt ;(
Blijkbaar gaat de status naar distributie (bij TNT) als de chauffeur onderweg gaat.. Tja, toen lag ik nog te tukken en nu heb ik mn pakketje gemist :'(
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:09:
Nee denk niet dat het zo werkt. maar als je je abbo niet verlengt blijft hij gewoon doorlopen.. wordt bij hi telkens met 1 dag verlengt. Alleen als je opnieuw gaat verlengen krijg je een nieuwe aanbieding die dan geldt, dan vervalt de oude natuurlijk..

Heeft er iemand die bij HI status "order verzonden" heeft ook een T&T code ontvangen? Ik heb niets gehad verder, maar DHD zou vandaag afgeleverd moeten worden.. Tot 13 uur is er niemand thuis dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe laat TNT komt..
Als je de status bij Hi bekijkt en er staat "order verzonden", staat er direct een linkje onder "Voor TNT pakket informatie klik hier" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja had ik gezien, maar als ik daar op klik, krijg ik melding "geen geldige barcode". Heb ook geen barcode oid gekregen, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:11:
Ja had ik gezien, maar als ik daar op klik, krijg ik melding "geen geldige barcode". Heb ook geen barcode oid gekregen, jullie wel?
Let op de T&T code wordt pas na 24:00 bijgewerkt !!! zoals met elk pakket via TNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ok, dan wacht ik nog ff, status is gister eind vd middag pas op "order verzonden" gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
Nog niets van Belsimpel? Het staat nu alweer een aantal dagen op 2-4 werkdagen levertijd... en het heeft zelfs een tijdje op "24h" gestaan.
Waar wachten ze op? Kerstmis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:19:
heb net ook bericht gekregen van studentenmobiel:

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 4429**) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01 begin_of_the_skype_highlighting              070 301 03 01      end_of_the_skype_highlighting.

besteld rond begin november
raar.. heb 1 november bestelt en nogsteeds geen verzonden mailtje gehad... Kreeg ook geen mailtje van mijn eerste statuswijziging trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 21:10
the boiler schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:12:
[...]

Let op de T&T code wordt pas na 24:00 bijgewerkt !!! zoals met elk pakket via TNT
Was bij mij binnen paar uur. Maar ervaring leert dat het idd soms pas na 24 uur is.

In God I trust, everyone else pay cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met hi gebeld over mijn bestelling van 30-10 (verlenging). Krijg ik heel leuk te horen dat er wel een heleboel binnen zijn gekomen maar dat hij niet met zekerheid kan vertellen of ik er bijzit. Dus ik verteld dat een vriend van mij wel zijn status is veranderd naar verzonden op de Hi Status en heeft ook al zo'n TNT link (verlenging op 5-11). Zegt hij dood leuk dat ik gewoon geduld moet hebben en nog een week of 2 moet wachten. Als hij er dan nog niet is moet ik maar terug bellen...

Word hier een beetje moedeloos van. Maar ik kan nu ook niet meer naar een andere provider toe want dan ben ik mijn mooie abbo kwijt met maar 3,50 voor internet en 15 euro per maand...

Ik denk dat ze gewoon denken van die heeft een lage abbo afgesloten dus die kunnen we dus ook later leveren want daar maken we straks het miste winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Ook hier een update:

Status:

* Laatste update: 08/12/2010
* Order verzonden

08/11 telefonisch verlengd bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:37
Snik snotter Snik, was nummer 2 bij de tmobile shop, hebben ze er gisteren maar 1 binnen gekregen :( , indicatie van nieuwe levering = next week........................again.................

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 11:33
Source90 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:06:
Ook hier een update:

Status:

* Laatste update: 08/12/2010
* Order verzonden

08/11 telefonisch verlengd bij Hi.
ik zit met spanning te refreshen :P ik 2 dagen later besteld, maar dan via de site, ben benieuwd of dat uit heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
dAVEc. schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:45:
[...]

ik zit met spanning te refreshen :P ik 2 dagen later besteld, maar dan via de site, ben benieuwd of dat uit heeft gemaakt.
Ik heb een paar dagen eerder telefonisch verlengd 04/11 bij Hi en heb nog steeds voorinschrijving dus nee daar geven ze niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:55:
[...]

Ik heb een paar dagen eerder telefonisch verlengd 04/11 bij Hi en heb nog steeds voorinschrijving dus nee daar geven ze niet om.
Uit nieuwsgierigheid toch maar weer eens gebeld. Hi's meest recente claim: Er zijn nog 467 backorders. 10 december komen er nieuwe toestellen binnen.

(Waarom toch altijd op een vrijdag? Dan moet de consument alsnog het hele weekend wachten :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Laatst online: 16-09 11:33
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:32:
[...]

Uit nieuwsgierigheid toch maar weer eens gebeld. Hi's meest recente claim: Er zijn nog 467 backorders. 10 december komen er nieuwe toestellen binnen.

(Waarom toch altijd op een vrijdag? Dan moet de consument alsnog het hele weekend wachten :P).
als we na gaan wat de backorders de week hiervoor en twee weken geleden, kunnen we misschien wel een lichte schatting doen wanneer de backorders zijn weggewerkt :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:32:
[...]

Ik heb nu dan ook eindelijk mijn eigen vermoeden dat ik en ook jij maandag de telefoon hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Hmm ik heb via mail contact met de klantenservice en wat mailen ze me:

Beste Clavat,

Er is bij ons niets bekend dat wij het toestel vrijdag gaan ontvangen.

Natuurlijk erop teruggestuurd waarom andere medewerkers aan de telefoon zeggen van wel..

Dus weer van kastje naar de muur

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:47:
[...]

Ik heb nu dan ook eindelijk mijn eigen vermoeden dat ik en ook jij maandag de telefoon hebben
Mja, wees niet al te hoopvol, het kan natuurlijk nog alle kanten op: HTC kan de levering niet leveren, Hi kan ons overslaan ten gunste van nieuwe klanten etc.

Als hij wel komt is dat natuurlijk fijn, maar ook erg ironisch: dan zou Hi eindelijk leveren op precies DAT moment dat ik absoluut niet thuis kan zijn; van zaterdag tot en met dinsdag ben ik in Londen. WTF :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een alternatief afleveradres doorgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:15:
[...]

Mja, wees niet al te hoopvol, het kan natuurlijk nog alle kanten op: HTC kan de levering niet leveren, Hi kan ons overslaan ten gunste van nieuwe klanten etc.

Als hij wel komt is dat natuurlijk fijn, maar ook erg ironisch: dan zou Hi eindelijk leveren op precies DAT moment dat ik absoluut niet thuis kan zijn; van zaterdag tot en met dinsdag ben ik in Londen. WTF :P.
Ach als je verlengd heb je het voordeel dat er niet getekend hoeft te worden en kun je hem in ontvangst nemen op het postkantoor.
Wordt je wel gebeld door de koerier dan kun je een andere data afspreken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Nu online
YES!! me mobiel is verzonden
:Uw order (Ordernummer: xxxxxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

ik heb op 10-11 besteld bij studentmobiel !! alleen vraag ik me af of me nummerbehoud en alles is goedgekeurd door t-mobile om naar Hi te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Heeft iemand, die gister een ontvangstbevestiging gekregen heeft (evt. met Track&Trace code) zijn pakje al ontvangen? Ik vraag me namelijk af wat de invloed van de staking is op de bezorging.

Track en Trace geeft al de hele dag aan dat mijn pakket gesorteerd is, maar verder gebeurt er niet zoveel mee :P. Nu weet ik dat Track en Trace ook niet altijd volledig up-to-date en accuraat is, maar misschien ligt het pakketje ook daadwerkelijk stof te happen in het sorteercentrum i.v.m. stakingen.

Ben benieuwd hoe dat bij andere leveringen is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Nu online
Bartmeteenb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:47:
Heeft iemand, die gister een ontvangstbevestiging gekregen heeft (evt. met Track&Trace code) zijn pakje al ontvangen? Ik vraag me namelijk af wat de invloed van de staking is op de bezorging.

Track en Trace geeft al de hele dag aan dat mijn pakket gesorteerd is, maar verder gebeurt er niet zoveel mee :P. Nu weet ik dat Track en Trace ook niet altijd volledig up-to-date en accuraat is, maar misschien ligt het pakketje ook daadwerkelijk stof te happen in het sorteercentrum i.v.m. stakingen.

Ben benieuwd hoe dat bij andere leveringen is gegaan.
Oeei dat zou wel zuur zijn, ik hoop wel dat ik hem voor het weekend heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Nogmaals de pakketdienst staakt niet !!!
DIt zijn meestal zzp'ers die werken voor hunzelf maar ook degene die bij de pakketdienst werken staken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
the boiler schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:02:
Nogmaals de pakketdienst staakt niet !!!
DIt zijn meestal zzp'ers die werken voor hunzelf maar ook degene die bij de pakketdienst werken staken niet
Klopt, maar dat de pakketdienst niet staakt betekent niet dat je pakketje geen vertraging op kan lopen. Het schijnt dat 'de gewone postbezorgers' een deel van de pakketjes van en naar het sorteercentrum vervoeren. Dit moet nu dus overgenomen worden door de pakketbezorgers en kan je pakketje vertraging oplopen. Hoe dit precies zit, kan ik ook niet vertellen. Vandaar dat ik even wil informeren bij anderen die vandaag op hun pakket wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-03 11:49
Hij is afgeleverd, veel succes nog met wachten ik ga naar het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runx schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:39:
YES!! me mobiel is verzonden
:Uw order (Ordernummer: xxxxxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

ik heb op 10-11 besteld bij studentmobiel !! alleen vraag ik me af of me nummerbehoud en alles is goedgekeurd door t-mobile om naar Hi te gaan?
Mijn status was gisteren veranderd in verzonden en ik had ook nog niets gehoord van het nummerbehoud (vodafone naar Hi). Er staat nog steeds niets vermeld op de site van studentmobiel, maar ik kreeg vandaag wel een brief van kpn/hi dat het de 31ste omgezet wordt.

dus maak je vooralsnog niet teveel zorgen ;)

Volgens de tnt site bezorgen ze tot 21:30: http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/bezorging/
dus dat wordt nog even duimen vanavond, je wilt niet weten hoe vaak ik de Track en Trace site al gerefreshed heb vandaag... Ondertussen is mijn status "In sorteercentrum" sinds 12 uur.. Ik hoop dat ze nog een extra rondje doen vanavond...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:24:
[...]

Mijn status was gisteren veranderd in verzonden en ik had ook nog niets gehoord van het nummerbehoud (vodafone naar Hi). Er staat nog steeds niets vermeld op de site van studentmobiel, maar ik kreeg vandaag wel een brief van kpn/hi dat het de 31ste omgezet wordt.

dus maak je vooralsnog niet teveel zorgen ;)

Volgens de tnt site bezorgen ze tot 21:30: http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/bezorging/
dus dat wordt nog even duimen vanavond, je wilt niet weten hoe vaak ik de Track en Trace site al gerefreshed heb vandaag... Ondertussen is mijn status "In sorteercentrum" sinds 12 uur.. Ik hoop dat ze nog een extra rondje doen vanavond...
oké zou wel normale gang van zaken zijn van studentmobiel!! naja ik zie het allemaal wel :) hahaha ik kan me voorstellen dat je hele tijd zit te f5 :P ik hoop dat ik hem morgen heb zou fijn zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:24:
[...]

................

Ik zie het ja! Blijf ik toch nog hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ook hier zijn ze laat (alhoewel het om een Desire Z gaat). Normaalgesproken rond 4 uur nu nog steeds niks ondanks dat de chauffeur al sinds vanmorgen onderweg is.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46

Wok

Dakloos...

Vanmiddag om 16:00 was het dan zover: de TNT stond voor de deur met mijn HD :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/525ayuPaFk7C7G83wlpG97kX/full.jpg
(links mijn HTC Touch Pro, die nu dus buiten gebruik is gesteld :P )

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
darkpluisje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:55:
[...]

raar.. heb 1 november bestelt en nogsteeds geen verzonden mailtje gehad... Kreeg ook geen mailtje van mijn eerste statuswijziging trouwens..
Ahh nu toch 2x een mailtje gehad dat mijn telefoon verstuurd is... jeej, hopelijk morgen binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Heb hem vanmiddag binnen gekregen,

3 november Hi via tel besteld voor 1 jaar! Wow, wat een keuzes!!

Ehm, de status is gewoon te volgen op de link die in die orderstatus van Hi zit via TNT post!

Let wel goed op dat je de taal in het Nederlands zet!

Groeten en succes met jullie ontvangst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Laatst online: 17:26
Ik hoop dat ik binnenkort aan de beurt ben. Ik kan echt niet wachten. Mij werd ook verteld dat er vrijdag weer toestellen binnen zouden komen bij hi door de klantenservice.

Zelf besteld op 18 nov, dus net voor 19 november. Misschien is het handig om hier bij te gaan houden wie van welke periode het toestel al ontvangen heeft bij Hi. Dus kijken vanaf wanneer er besteld is en of er al geleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgerry300
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-02 22:51
yniezink heeft misschien wel een punt,

Ikzelf heb em bij 4launch.nl besteld op de 18e november zonder abbo.

Ben eens benieuwd wanneer ik mijn HD zal krijgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Dat is geen punt er wordt de hele tijd al gevraagd of iedereen zijn
1 datum bestelling/ verlenging (ordernummer of gedeelte)
2 welke provider/webwinkel
3 nieuwe klant of verlenging
4 wanneer binnen of status verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Update:
08.12.2010:
Parcel sorted at sorting centre

Hoop hem morgen dan te hebben.
Bij Hi besteld, 08/11.

Komen ze gewoon ergens op de dag langs, (wanneer besteld bij Hi) of belt de koerier voor een afspraak?
Moet ook OV laten zien voor studenten korting bij Hi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source90 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:01:
[...]

Kan zijn dat er een fout in je bestelling staat waardoor deze niet automatisch doorgaat naar het bestel-proces.
Schijnt vaker voor te komen bij Hi en komt alleen aan het licht als je er zelf achteraan gaat.

Stukje terug stond iets over een bestelling bij Hi (ook ergens September) die nog niets had ontvangen, wat bleek, verlenging ging pas in op 3 december, plaatsvan 3 september.
Of zoiets.

|:(
Dat was dus bij mij ook het geval... weet jij nog waar die post staat?

Ben vandaag na dik een half uur aan de telefoon gehangen te hebben en naar mijn aandringen doorverbonden naar een wat verantwoordelijker persoon van de sales eindelijk achter het probleem gekomen. Een probleem met mijn order die niet juist verwerkt was of iets dergelijks, ook daar zijn ze gewoon niet open en eelijk in.
Al met al oude order kwam te vervallen en is een nieuwe aangemaakt met de oude voorwaaden zoals die 21 september besproken zijn. Hi 45 voor €39,95 life long onbeperkt internet extra snel voor €3,75 en als schrale troost voor het ongemak 9 maanden lang 50% korting op gehele Abonnent.... Scheelt toch €225,-!!! maar dan inmiddels wel 4 MAANDEN wachten op je toestel! Ik juich nog zeker niet te hard want ik heb eigenlijk nog niets.... Alleen duidelijk gemaakt dat ik niets meer accepteer tot ik een duidelijk en serieus antwoord kreeg.
Mensen houdt je poot stijf en wat ze ook zeggen zeg dat je het NIET accepteerd tot je duidelijkheid hebt.

Hiep hoi voor Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik ondertussen met zekerheid kan zeggen dat hij niet meer komt vandaag, dan had track en trace het toch wel bij het rechte eind (nog steeds in het sorteercentrum). Hopelijk zijn het in het sorteercentrum waar mijn pakje ligt niet de stakende postbodes die het sorteren moeten doen...

Ik weet het, de pakketdienst staakt niet, maar op het nieuws hoorde ik eerder al dat waarschijnlijk de sorteercentra wel hinder zouden ondervinden van de staking en dat een vertraging zeker mogelijk was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld 5 november (verlenging VF zakelijk sim only naar 2 jarig abo)
Toestel zou op voorraad zijn, niet dus
Na 3 weken van beloftes ("er komen aankomende x veel toestellen binnen, dan wordt ie echt uitgeleverd") komen ze er vorige week achter dat mijn order om onduidelijk reden blijft hangen/niet afgewikkeld wordt
Case aangemaakt voor 2e lijn... na 5 dagen maar weer eens gebeld en voor het eerst (na een maand wachten) flink boos geworden (op een nette manier, dat dan weer wel) en gezegd dat ik nu toch echt toestel of andere oplossing verwachtte. Leverde in ieder geval een maand restitutie op >:)
Vandaag weer gebeld, case nog steeds open... Krijg ik 2 uur later een mailtje dat ie verzonden is ???!!!???
Ook best, hij komt eindelijk, ik verplaats mezelf naar het "normale" DHD topic...

Conclusie: de volgende keer loop ik lekker een winkel binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Ik weet niet of het veel zegt maar Mark Moons van HTC twitterde dat het wel zou moeten lukken in 2010
Dat ik een DHD in bezit zou krijgen.

Hi_Webcare heeft nog geprobeerd mijn mails te achterhalen dat is hun niet gelukt en het enigste wat ze aan het eind kon bieden of eigenlijk vroeg ze mij.
Wat wilt u dat wij dan zeggen wij hebben al meerdere keren excuus naar u gemaakt u kunt altijd nog annuleren.
Ik heb haar dus gezegd dat ik hier maar niet op in ga want dan ga ik ook annuleren en dat ik het een trieste zaak vindt dat Hi zich zo opstelt naar klanten die al meerdere jaren bij Hi zitten en dat ik het wel na het debacle een compleet klachten rapport stuur :P.
Dus we wachten maar weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vandaag krijg ik mijn HD binnen. Ik heb het gisteren rond zeven uur bij dixons besteld. Toen was het voor 2 uur lang op voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyeZ
  • Laatst online: 07-09 03:50
Ik heb dus gister eindelijk mijn Desire HD ontvangen van Hi. Ik helemaal blij natuurlijk, maar bij het opladen van het toestel gaat de telefoon om de 10sec vibreren. Ik bellen met HTC en die zeiden dat het toestel defect is :( Ga het zo weer terug sturen en moet ik weer ~maand wachten tot ik een nieuwe krijg :'(

Edit: toestel blijft gewoon vibreren om de ~10sec. Ook als het uit staat. Alleen met batterij uit stopt het

[ Voor 15% gewijzigd door NyeZ op 09-12-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb goed nieuws voor diegene wie voor 25 november besteld hebben! (Ik weet dat Hi niet altijd betrouwbaar is en durf dit ook niet met 100% te zeggen maar ik ga er van uit dat deze informatie klopt)

Volgens de man komt er vrijdag een levering binnen en worden alle bestellingen voor 25 november uitgeleverd. Dus dat betekende volgens de man dat ik me toestel woensdag krijg. Ik zelf heb 19 november besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Hoop dat ik mijne vandaag binnen krijg... Hij staat al sinds gisteren avond op Zending gesorteerd in sorteercentrum... Of dat nou gewoon komt omdat ze hem alleen maar snachts updaten dat er nog niets verandert is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
NyeZ schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:39:
Ik heb dus gister eindelijk mijn Desire HD ontvangen van Hi. Ik helemaal blij natuurlijk, maar bij het opladen van het toestel gaat de telefoon om de 10sec vibreren. Ik bellen met HTC en die zeiden dat het toestel defect is :( Ga het zo weer terug sturen en moet ik weer ~maand wachten tot ik een nieuwe krijg :'(

Edit: toestel blijft gewoon vibreren om de ~10sec. Ook als het uit staat. Alleen met batterij uit stopt het
Succes ermee ik ben dus ook aan het wachten op mijn nieuwe al meer dan een maand..
ook bij Hi

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm bij mij werkt T&T nog steeds neit (inmiddels ruim 40 uur geleden dat status op "order verzonden" kwam te staan. Als ik op de link van TNT post klik, krijg ik melding "zending niet gevonden". De barcode is ook niet gevuld, heb nergens een T&T code ontvangen, niet per email of mobiel iig. Iemand meer ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-01 16:34
Ze hebben ook wel is verteld dat de levering van 3 december iedereen een telefoon zou hebben die voor de 17 of 18de november besteld had. Altijd een verassing bij hi. Erg jammer dat iedereen bij de helpdesk wat anders verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Nu online
darkpluisje schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:21:
Hoop dat ik mijne vandaag binnen krijg... Hij staat al sinds gisteren avond op Zending gesorteerd in sorteercentrum... Of dat nou gewoon komt omdat ze hem alleen maar snachts updaten dat er nog niets verandert is...
yep die van mij ook, had gisteren rond 16.00 track and trace gekregen en gisteren in de loop van de dag is het aantal keer geupdate en nu staat die op Zending gesorteerd !! hopelijk komt die vandaag binnen :) zou fijn zijn!!

[ Voor 4% gewijzigd door Runx op 09-12-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Runx schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:25:
[...]

yep die van mij ook, had gisteren rond 16.00 track and trace gekregen en gisteren in de loop van de dag is het aantal keer geupdate en nu staat die op Zending gesorteerd !! hopelijk komt die vandaag binnen :) zou fijn zijn!!
Hij is bij mij helaas neit meer aangepast na vannacht.. alle dingen die gedaan zijn staan ook op 8-12, dus hoop dat het gewoon komt omdat ze vandaag nog niets met het pakketje gedaan hebben of het niet hebben geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:54:
Ik heb goed nieuws voor diegene wie voor 25 november besteld hebben! (Ik weet dat Hi niet altijd betrouwbaar is en durf dit ook niet met 100% te zeggen maar ik ga er van uit dat deze informatie klopt)

Volgens de man komt er vrijdag een levering binnen en worden alle bestellingen voor 25 november uitgeleverd. Dus dat betekende volgens de man dat ik me toestel woensdag krijg. Ik zelf heb 19 november besteld.
Ik hoop dat dit waar is. Er is nu al zo vaak verkeerde info gegeven door de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Nu online
darkpluisje schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:36:
[...]

Hij is bij mij helaas neit meer aangepast na vannacht.. alle dingen die gedaan zijn staan ook op 8-12, dus hoop dat het gewoon komt omdat ze vandaag nog niets met het pakketje gedaan hebben of het niet hebben geupdate
bij mij wel maar wat het betekend weet ik niet kijk :
08.12.2010:
Zending is voorgemeld

08.12.2010:
09.12.2010:

is die 2x gesorteerd? 8)7 of is dit normaal?

naja laten we hopen dat we vandaag onze desire HD's binnen krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de mijne morgenmiddag binnen :) Wohoo!

Besteld op 28-11 bij de Vodafone webshop als nieuwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NyeZ schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:39:

Dat is echt zuur. Wat is de regeling van Hi hierover? Moet je zelf de verzendkosten terug betalen? Komen ze het toestel ophalen? Is er enige klantvriendelijkheid te bespeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Runx schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:39:
[...]

bij mij wel maar wat het betekend weet ik niet kijk :
08.12.2010:
Zending is voorgemeld

08.12.2010:
09.12.2010:

is die 2x gesorteerd? 8)7 of is dit normaal?

naja laten we hopen dat we vandaag onze desire HD's binnen krijgen :D
Ja dat staat er bij mij ook inderdaad.. snapte dat 2x sorteren ook niet helemaal... Hoop niet dat het betekend dat hij vandaag alsnog bij het juiste sorteringsvak is geplaatst en ze pas morgen weer wat doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kerel aan de telefoon bij Hi zei ook zo mooi dat je niet op de website moest vertrouwen omdat die wel vaker rare dingen aangeeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoei, het één maandig anniversary van mijn bestelling; feest! Uiteraard nog steeds op voorinschrijving op de site van Hi.

Over het 2x sorteercentrum; dat heb ik met mijn pakjes regelmatig als ze van ver weg moeten komen, bijv. uit de buurt van Enschede of Groningen; ik heb daarvan altijd gedacht, maar dat weet ik niet zeker, dat ze het dan eerst een stuk richting randstad vervoeren en daarna opnieuw sorteren per plaats/stad/stuk randsstad ofzo. Bijvoorbeeld wel eens gehad dat een pakketje uit leeuwarden eerst naar Zwolle ging, daarna naar Amsterdam, en vanuit daar naar Den Haag, waar ik destijds woonde. Kun je niet zien op de website in welke plaats het pakketje is? Dat kon ik destijds wel. Misschien wordt die service alleen verleend door bepaalde bedrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:16:
Whoei, het één maandig anniversary van mijn bestelling; feest! Uiteraard nog steeds op voorinschrijving op de site van Hi.

Over het 2x sorteercentrum; dat heb ik met mijn pakjes regelmatig als ze van ver weg moeten komen, bijv. uit de buurt van Enschede of Groningen; ik heb daarvan altijd gedacht, maar dat weet ik niet zeker, dat ze het dan eerst een stuk richting randstad vervoeren en daarna opnieuw sorteren per plaats/stad/stuk randsstad ofzo. Bijvoorbeeld wel eens gehad dat een pakketje uit leeuwarden eerst naar Zwolle ging, daarna naar Amsterdam, en vanuit daar naar Den Haag, waar ik destijds woonde. Kun je niet zien op de website in welke plaats het pakketje is? Dat kon ik destijds wel. Misschien wordt die service alleen verleend door bepaalde bedrijven?
Bij de oude track and trace kon je dat inderdaad wel zien, tegenwoordig kan dat niet meer... Erg vervelend, want kon het vroeger wel altijd met pakketjes en dan wist ej veel meer... Daar gaven ze ook altijd al een ETA op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:16:

Haha ik ben in Enschede en daar is ook de afleveradres :P, maar indd het kan best zijn dat die naar verschillende sorteercentra's gaat :) en vroeger kon je zien welke plaats je pakje was, alleen is de track and trace vernieuwd ofzo en is dat niet meer mogelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Laatst online: 16-09 22:27
Nou de belofte dat ik hem deze week heb zie ik ook al weer niet gebeuren.. Ik heb zelf op 10 november telefonisch verlengd. Ondertussen al 4 keer een andere datum verteld.

Morgen maar weer gezellig aan de telefoon hangen met HI,, Ik ga echter echt niet anuleren vanwege de goede aanbieding waarmee ik verlengd heb en ik denk dat dit voor meer mensen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
Runx schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:26:
[...]

Haha ik ben in Enschede en daar is ook de afleveradres :P, maar indd het kan best zijn dat die naar verschillende sorteercentra's gaat :) en vroeger kon je zien welke plaats je pakje was, alleen is de track and trace vernieuwd ofzo en is dat niet meer mogelijk!!
Ik wacht hier ook in Enschede inderdaad. Sinds gisterochtend niet meer van status veranderd (order gesorteerd in sorteercentrum). Misschien toch gevolgen van de staking? :P Meestal gaan de pakketjes redelijk vlot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:40:
Ik krijg de mijne morgenmiddag binnen :) Wohoo!

Besteld op 28-11 bij de Vodafone webshop als nieuwe klant.
Ik heb afgelopen vrijdag (3 dec.) via de vodafone helpdesk besteld. Incl nummerbehoud (van HI naar Vodafone) zou het 4-5 werkdagen gaan duren. Helaas tot dusver nog geen telefoontje gehad van de koerier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Nu online
Bartmeteenb schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:46:
[...]

Ik wacht hier ook in Enschede inderdaad. Sinds gisterochtend niet meer van status veranderd (order gesorteerd in sorteercentrum). Misschien toch gevolgen van de staking? :P Meestal gaan de pakketjes redelijk vlot!
ik zit beetje op de site van de TNT te kijken, er staat vragen over de staking en antwoorden en dit haal ik er uit: Pakketten die worden afgeleverd aan de deur (niet door de brievenbus passen) en Express zendingen worden gewoon bezorgd.

dus ze moeten gewoon bezorgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyeZ
  • Laatst online: 07-09 03:50
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:43:
[...]

Dat is echt zuur. Wat is de regeling van Hi hierover? Moet je zelf de verzendkosten terug betalen? Komen ze het toestel ophalen? Is er enige klantvriendelijkheid te bespeuren?
De vrouw aan die ik aan de telefoon had was erg vriendelijk. Veel vriendelijker dan de rest van de klatenservice afgelopen weken. Ze zei dat het terug sturen gratis was en ik voorrang kreeg op nieuwe bestellingen. Ook ging ze regelen dat ik 2 maand geen kosten hoef te betalen voor mijn abonnement. Ik ga zo naar het postkantoor om het terug te sturen :'[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gechat met een verkoopmedewerker van Telfort, hij/zij geeft aan dat Telfort deze week (gisteren of vandaag) 750 nieuwe HTC Desire HD's ontvangt of al heeft ontvangen. Daarnaast wordt aangegeven dat er in week 50 (volgende week) nóg 560 stuks worden verwacht. Kort daarna zal eenieder die zijn/haar Desire HD via Telfort heeft besteld en er nog steeds op wacht (waaronder ikzelf) dus waarschijnlijk het toestel kunnen verwachten... :-) Ik houd http://orderstatus.telfort.nl strak in de gaten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Laatst online: 16-09 22:27
Ik even bellen omdat ik een rekening van -9 euro krijg, maar dit had te maken met contractovername.

Kon het niet laten om weer even te vragen naar mijn telefoon, hij bevestigde dat er morgen inderdaad weer een levering binnen komt, hij kon echter niet bevestigen of ik daarbij zat. Eindelijk weer is iemand die eerlijk is...
Hij kon wel bevestigen dat ik hem echt in december heb.. Gelukkig heeft december nog maar 3 weken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bas_vdl schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:51:
[...]

Ik heb afgelopen vrijdag (3 dec.) via de vodafone helpdesk besteld. Incl nummerbehoud (van HI naar Vodafone) zou het 4-5 werkdagen gaan duren. Helaas tot dusver nog geen telefoontje gehad van de koerier :(
Daar kun je niet van op aan wat ze je aan de telefoon vertellen, we hebben in dit topic al meerdere malen bevestigd gekregen dat die info niet klopt.
Bij de ene medewerker krijg je te horen dat het toestel "gewoon op voorraad" is terwijl een andere medewerker even later verteld dat 'ie niet op voorraad is en ook niet is geweest en het "een paar dagen" gaat duren voordat er weer nieuwe exemplaren binnenkomen.

Op tweakers zit een user die bij Vodafone werkt en ook "Vodafone advisor" als alias heeft staan.
Vreemd genoeg komt hij nooit in dit soort topics om duidelijkheid te verschaffen, alleen in de positieve topics wil 'ie nog wel eens een keer wat melden...... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanjii
EINDELIJK heb ik hem dan ook ontvangen.

besteld via webshop van Hi op 31 oktober
verlenging

Er zaten twee bioscoopbonnen bij voor het wachten.

Ik verplaats me nu ook naar het andere topic.

Mochten er vragen zijn, kun je beter een PM sturen, want dit topic zal ik niet vaak meer checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belsimpel.nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:00

Belsimpel.nl

Bedrijfsaccount Belsimpel.nl
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 09-12-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
Damnit... Kunnen jullie ook studenten abbo's afsluiten voor Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Maak aub voortaan een topicreport.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 09-12-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 09-12-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
*weg*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 09-12-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Vrees dat mijn TNT niet meer komt vandaag, bummer want het was mijn enige dag dat ik thuis was om het pakketje aan te nemen..

Iemand al wel hun pakketje gehad dat op 8 december bij TNT is aangemeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook nog te wachten, 7 december bij TNT aangemeld. Maar pakketdienst komt bij ons meestal tussen 3 en 4 dus nu is t ff extra spannend!! Verwacht m toch zeker vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 22:54

Dezz

Dezz's Insomnia

Let niet op de track and trace van TNT, want ik heb de mijne net gekregen terwijl deze nog steeds staat op 'Zending gesorteerd in sorteercentrum'

Ik heb 'm besteld bij studentmobiel.nl en kreeg gisteren het bericht dat hij verzonden zou worden. :9

Beam Me Up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
Eindelijk, ik heb 'm binnen! Track en Trace meld nog steeds dat ie in het sorteercentrum ligt, maar dat klopt niet helemaal :P. Ik heb er ook gelijk (ter compensatie?) een Avatar DVD en een Jabra headset bij kado gekregen! :). Telefoon is verder op en top, ik heb weer wat te doen vanmiddag.

Ik wil nog even iedereen bedanken voor z'n inzet, en de wachtenden nog heel veel succes wensen!

P.S. 19 oktober besteld op studentmobiel, 21 oktober hebben ze m'n contract ontvangen. Hi verlenging. Pakketje is als het goed is op 7 december verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Nu online
YEs me DHD is binnen :D 10-11 studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:20:
[...]

Daar kun je niet van op aan wat ze je aan de telefoon vertellen, we hebben in dit topic al meerdere malen bevestigd gekregen dat die info niet klopt.
Bij de ene medewerker krijg je te horen dat het toestel "gewoon op voorraad" is terwijl een andere medewerker even later verteld dat 'ie niet op voorraad is en ook niet is geweest en het "een paar dagen" gaat duren voordat er weer nieuwe exemplaren binnenkomen.

Op tweakers zit een user die bij Vodafone werkt en ook "Vodafone advisor" als alias heeft staan.
Vreemd genoeg komt hij nooit in dit soort topics om duidelijkheid te verschaffen, alleen in de positieve topics wil 'ie nog wel eens een keer wat melden...... :X
Ik heb hem maandag bij vodaphone besteld, toen zeiden ze dat er 79 op voorraad waren en ik krijg hem zaterdag ochtend geleverd.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem :D besteld bij studentenmobiel begin november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met het ontvangen van een pakketje van TNT. Ik heb verlengd via Hi. Mag me vader het pakketje aannemen of moet ik dat zelf doen? Nog id laten zien of een cent pinnen?
Pagina: 1 ... 54 ... 58 Laatste