Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Runx schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:27:
YEs me DHD is binnen :D 10-11 studentmobiel
damnn mijne 10 dagen eerder besteld en hij si nogsteeds niet binnen... Staat nogsteeds op in het sorteer centrum...En ben vandaag de hele dag thuis geweest en er ligt ook geen briefje.. :'(

edit: Whaha net toen ik op verstuur bericht drukte ging de bel, en was het de TNT :P

1 November besteld Bij studentmobiel met verlenging van Hi

[ Voor 28% gewijzigd door darkpluisje op 09-12-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

4of9 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:29:
[...]

Ik heb hem maandag bij vodaphone besteld, toen zeiden ze dat er 79 op voorraad waren en ik krijg hem zaterdag ochtend geleverd.
Ik had toevallig de afdeling van vodafone loyalty aan de telefoon maandagavond. Die medewerkster vertelde mij dat de levertijd van het toestel op dit moment meer dan 10 dagen kon zijn, ze vroeg me of ik dit wist. Ik bevestigde, meer zei ze er niet over. Dan ga ik er van uit (als ze mij vertelt dat er meer dan 10 dagen levertijd is) dat er niet 79 op voorraad zijn :P

**edit**

bovendien, ik heb de bevestiging dat mijn abbonement verlengd is al wel binnen, dus de bestelling is wel door gekomen.

**ed-edit**
hoe stelt vodafone je trouwens op de hoogte van de status ? doen ze het via een mailtje, of krijg je een sms als het is overgedragen aan de TNT?

[ Voor 18% gewijzigd door w4rguy op 09-12-2010 18:50 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:07
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:02:
Hoe zit het met het ontvangen van een pakketje van TNT. Ik heb verlengd via Hi. Mag me vader het pakketje aannemen of moet ik dat zelf doen? Nog id laten zien of een cent pinnen?
Ligt eraan.

Nieuw abbo?: ID laten zien en 0,01 eurocent pinnen. (verificatie bankrekening).
+ Studentenkorting?: OV laten zien

Als het een verlenging is zonder student mag je pa er ook voor tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten666
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-08 14:04
Ondanks alle berichten dat het lang gaat duren toch maar mijn abo bij HI verlengt met een DHD...
Op de site staat al dat de toestellen pas in januari uitgeleverd gaan worden.. meer mensen die recent eentje besteld hebben bij HI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten666 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:47:
Ondanks alle berichten dat het lang gaat duren toch maar mijn abo bij HI verlengt met een DHD...
Op de site staat al dat de toestellen pas in januari uitgeleverd gaan worden.. meer mensen die recent eentje besteld hebben bij HI ?
Niet recent ik heb op 31 okt besteld. Status is nog steeds "voor inschrijving".

ik ben wel half nov. gebeld dat ik het toestel eind nov. zou krijgen.
En maandag heb ik ook 16 smsjes gehad dat het toestel niet op voorraad is.
Word nu toch wel tijd om hem te krijgen!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 dagen geleden besteld bij Hi (verlenging, zie vorig schrijven) maar kreeg m'n orderbevestiging van KPN... zojuist een mailtje met verzendbevestiging en track&trace ontvangen... lekker snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten666 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:47:
Ondanks alle berichten dat het lang gaat duren toch maar mijn abo bij HI verlengt met een DHD...Afbeeldingslocatie: http://www.vind-domein.nl/blue.gif
Op de site staat al dat de toestellen pas in januari uitgeleverd gaan worden.. meer mensen die recent eentje besteld hebben bij HI ? Afbeeldingslocatie: http://www.vind-domein.nl/red.gif
Jup ik ook.. dus nog even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:31:
3 dagen geleden besteld bij Hi (verlenging, zie vorig schrijven) maar kreeg m'n orderbevestiging van KPN... zojuist een mailtje met verzendbevestiging en track&trace ontvangen... lekker snel!
No fair.... Enjoy it though :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:20
Nog een aantal uurtjes en dan weten we of Hi genoeg toestellen heeft gekregen. Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

wat raar dat iedereen het over Hi en KPN heeft terwijl vodafone ook een grote aanbieder is, en niemand praat over de levertijden van vodafone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:28:
wat raar dat iedereen het over Hi en KPN heeft terwijl vodafone ook een grote aanbieder is, en niemand praat over de levertijden van vodafone ?
Voor zover ik kan overzien doet Vodafone het veel beter dan de andere aanbieders. Het wordt ook wel gemeld, mensen die hun foon krijgen van Vodafoon, maar ik geloof dat er stukken minder klachten over zijn en dat het daarom niet de overhand krijgt in het topic. Howeverr, als je klachten over Vodafoon wilt zijn die ook wel te vinden. Ergens vandaag of vannacht is er nog een korte discussie geweest (dus iets van tussen hier en 3 pagina's terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens. Ik ben nu denk ik wel specifiek klant van KPN i.p.v. Hi. Ik heb geen idee hoe dat intern gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-01 16:34
Zou de bestelling van 10 december van Hi eral zijn... Ben erg benieuwd. Ik heb 17 november besteld en hoop aan de beurt te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 17:44
Na een dikke twee maanden kwam Belsimpel erachter dat ze mijn abonnement niet konden verlengen aangezien dat specifieke abonnement niet meer beschikbaar was (ten tijde van bestelling wel). Groot minpunt voor Belsimpel dus, maar ze boden mij wel een gratis headset aan bij de volgende bestelling (whooptyfkndo).
Daarna heb ik gisteren T-Mobile zelf gebeld, en alsnog tot een oplossing gekomen.
Grootste voordeel is dat morgen m'n DHD wordt geleverd.

Bij deze mijn laatste post hier dus, voor de mensen die nog steeds wachten; Suc6 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
dekker007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:09:
Zou de bestelling van 10 december van Hi eral zijn... Ben erg benieuwd. Ik heb 17 november besteld en hoop aan de beurt te zijn :)
Ik heb 4-11 verlengd bij Hi en er is nog niks veranderd meestal begon er rond een uur of 11:00 enkele status veranderingen te verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone gesproken mbt de status van mijn bestelling (verlenging dd 02-12).
Het toestel zou nu écht op voorraad zijn, zou er een tijdje niet geweest zijn maar nu toch echt. De medewerker sprak over een voorraadupdate van heden ochtend.
Mij werd ditmaal een bezorging "begin volgende week" gegarandeerd.

Dit is de 4e keer dat ik een bevestiging krijg dat het toestel op voorraad is en met een paar dagen in huis moet hebben. We wachten maar weer af............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
the boiler schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:17:
[...]

Heb nog nooit een verandering gehad.. alleen 17-11 toen ik besteld heb.. toestel op het moment niet leverbaar ofzo iets. Afwachten dan maar weer. Is het zeker dat er toestellen binnen komen vandaag.. Hoorde van de week ook van iemand via hi helpdesk dat er niks meer binnenkwam dit jaar:( weet niet meer wat ik moet geloven..

Ik heb 4-11 verlengd bij Hi en er is nog niks veranderd meestal begon er rond een uur of 11:00 enkele status veranderingen te verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
Heb nog nooit een verandering gehad.. alleen 17-11 toen ik besteld heb.. toestel op het moment niet leverbaar ofzo iets. Afwachten dan maar weer. Is het zeker dat er toestellen binnen komen vandaag.. Hoorde van de week ook van iemand via hi helpdesk dat er niks meer binnenkwam dit jaar:( weet niet meer wat ik moet geloven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
dekker007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:22:
Helpdesk helpt niet echt nee met hun tegenstrijdige verhalen wacht maar rustig af HTC levert wel uit.
Mark Moons zelf zei dat ze gewoon blijven uitleveren en dat het toestel in 2010 nog van alle wachtrijen af zou moeten kunnen komen.
3 dec zou er ook niks binnen gekomen zijn volgens de helpdesk maar toch werden er toestellen uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:33:
[...]

Helpdesk helpt niet echt nee met hun tegenstrijdige verhalen wacht maar rustig af HTC levert wel uit.
We kunnen hier toch wel concluderen dat het eigenlijk op elke helpdesk slecht gesteld is met de informatievoorziening. Overal tegenstrijdige verhalen en overal het standaard antwoord: "ik weet niet of dat zo toegezegd is, ik ben niet bij dat gesprek geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:57:
[...]

We kunnen hier toch wel concluderen dat het eigenlijk op elke helpdesk slecht gesteld is met de informatievoorziening. Overal tegenstrijdige verhalen en overal het standaard antwoord: "ik weet niet of dat zo toegezegd is, ik ben niet bij dat gesprek geweest"
Ik denk dat het merendeel van de zogenaamde klantenservices deze titel absoluut niet waard zijn... Hoofdtaak is veelal het geruststellen cq. gezeik aanhoren van de klant, oftewel het aan het lijntje houden van de klant. En hieraan verdienen ze ook nog eens! Maar uiteindelijk helpen... ;w

(heb ook ooit een twee maanden aan de andere kant gezeten... langer hield ik het niet vol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
Heb weer gebeld met hi. Medewerker vertelde me dat er 137 toestellen binnenkwamen vandaag, Ze wist niet of ik er bij zat:( 17nov besteld. Wat krijgen jullie te horen?? Ben benieuwd want het zijn elke x toch andere verhalen.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dekker007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:39:
Heb weer gebeld met hi. Medewerker vertelde me dat er 137 toestellen binnenkwamen vandaag, Ze wist niet of ik er bij zat:( 17nov besteld. Wat krijgen jullie te horen?? Ben benieuwd want het zijn elke x toch andere verhalen.

groeten
Als ik uitga van de 467 backorders die aan mij zijn verklaard, en het feit dat mensen van begin november nog niets hebben denk ik dat ik zelfs met mijn 9 november weinig kans maak erbij te zitten, laat staan de 17e. Maarja, Hi levert niet FIFO, dus wellicht heb je geluk en ga je om welke reden dan ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:43:
[...]

Als ik uitga van de 467 backorders die aan mij zijn verklaard, en het feit dat mensen van begin november nog niets hebben denk ik dat ik zelfs met mijn 9 november weinig kans maak erbij te zitten, laat staan de 17e. Maarja, Hi levert niet FIFO, dus wellicht heb je geluk en ga je om welke reden dan ook voor.
467 backorders van de 1000 toen ik dacht dat ik bijna aan de beurt was en eigenlijk denk ik nog dat het wel eens kan zijn dat ik hier niet bij zit. :( al zegt iets in mij van wel.
Een ieder geval nog geen melding en bij mij ook nog geen verandering :+
Ik heb dan ook 4 schermen open staan met tweakers, Hi status pagina, twitter, en mijn webmail in de hoop dat ik er eens goed bericht op krijg maar dat zal wel niet.

[ Voor 10% gewijzigd door the boiler op 10-12-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source90 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:02:
[...]

Ligt eraan.

Nieuw abbo?: ID laten zien en 0,01 eurocent pinnen. (verificatie bankrekening).
+ Studentenkorting?: OV laten zien

Als het een verlenging is zonder student mag je pa er ook voor tekenen.
Heb verlengt met student. Mag me pa mijn Ov kaart laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:53:
[...]

Heb verlengt met student. Mag me pa mijn Ov kaart laten zien?
neem even contact op met de klantenservice dan weet je het direct en dan weet je het ook 110% zeker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Net even contact gehad met de klantenservice om te vragen of ik zoals beloofd er bij zou zitten met de bestelling.

Hi: "Meneer er is vandaag nog totaal geen bestelling binnengekomen"
ik: "Jawel 137 st. om precies te zijn"
Hi: "Dat kunt u niet weten meneer waar heeft u die informatie vandaan"
ik: "dat is mij door Hi zelf toe getwitterd" (natuurlijk even een leugentje om bestwil)
Hi "Nee meneer dat kan niet Hi twitert niet"
ik: " zal ik het naar u toe mailen wat is het adres?"
Hi: "Dat kan ik niet geven ik vraag het even na"

5min

Hi: "De bestellingen moeten nog binnenkomen meneer en het zijn er waarschijnlijk 137st"
ik: "ooh en ik zit erbij zoals beloofd?"
Hi: "Daar doe ik geen uitspraak over meneer goedemiddag"

En weg verbinding.... aardige mensen zijn het toch ook goed gemanierd..

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:57:
[...]

neem even contact op met de klantenservice dan weet je het direct en dan weet je het ook 110% zeker !
Welnee, bij de Hi klantenservice weet je nooit iets zeker :F .
the boiler schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:46:
[...]

467 backorders van de 1000 toen ik dacht dat ik bijna aan de beurt was en eigenlijk denk ik nog dat het wel eens kan zijn dat ik hier niet bij zit. :( al zegt iets in mij van wel.
Een ieder geval nog geen melding en bij mij ook nog geen verandering :+
Ik heb dan ook 4 schermen open staan met tweakers, Hi status pagina, twitter, en mijn webmail in de hoop dat ik er eens goed bericht op krijg maar dat zal wel niet.
Meh, ik heb weinig hoop. Ik zie het helemaal gebeuren dat ik één van die mensen ben die overgeslagen wordt terwijl de rest hem wel krijgt, en dat ik dan halverwege januari een defect toestel krijg ofzo. Da's typisch iets voor mij. Ik heb mijn huisgenoot deze telefoon aangepraat 3 maanden nadat ik besloten had dat ik hem wilde (toen hij aangekondigd werd ongeveer). Hij had hem eind oktober en gebruikt 1/3 van de functies. No fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets aan verhalen voorbij zien komen over mensen die bij kpn zelf verlengd hebben en de DHD al binnen hebben.
Zijn er mensen die een nieuw abonnement (dus niet verlengen) bij kpn hebben afgesloten na 18nov en de DHD al binnen hebben? En anders mensen die hem op 18nov besteld hebben?

Volgens kpn zou er op 19nov, 3dec en 10dec telefoons binnen komen. Maar wij hebben nog geen telefoon gezien en ook geen status wijziging. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld op 29-10 bij Hi met verlenging..
Nounet een update:

Laatste update: 10/12/2010

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007

hier ook haha ... zou het dan nu toch !

17 november besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:27:
Besteld op 29-10 bij Hi met verlenging..
Nounet een update:

Congrats!

& losing the little hope I had => als er zelfs nog mensen van eind oktober bijzitten in die 467 backorders, dan zit ik echt nooit bij de 137 toestellen :(. 9 november en 29 october scheelt denk ik echt te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Woot!!!

Status:

* Laatste update: 10/12/2010
*
* Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.

Verlengd 4-11 bij Hi order nr. 336118** via de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
Wat houd de status in...??? Dat ze nu echt gaan leveren of is het zo dat het lijkt dat je hem krijgt en weer een tijd moet wachten.. en wachten tot de voglende update. Want dit was namelijk mijn 1e update na de bestelling op 17 November

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
dekker007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:39:
Wat houd de status in...??? Dat ze nu echt gaan leveren of is het zo dat het lijkt dat je hem krijgt en weer een tijd moet wachten.. en wachten tot de voglende update. Want dit was namelijk mijn 1e update na de bestelling op 17 November
Volgens mij pakken ze dus het aantal toestellen wat binnengekomen zijn daar nemen ze een gelijk aantal orders van die zetten ze in behandeling en dan worden ze dus uitgeleverd.
Dus als je een nieuwe klant bent neemt de koerier contact met je op.
En anders vannacht dus de nieuwe TNT T&T hopelijk :P binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jawel, het wordt gekker en gekker... Ik belde Hi en kreeg na keuzeopties 2-3-2 ineens MTV aan de telefoon? Die zouden me weer doorverbinden met Hi, en jawel, de politie 8)7 . Mafknakkers. Toen ik daarna eindelijk de goede afdeling aan de telefoon had heb ik maar een keer gevraagd of ze wilden nakijken of ik niet hetzelfde probleem met mijn order heb wat een aantal mensen hier eerder hebben gemeld waardoor hij niet doorloopt, ook omdat elke keer dat ze mijn order opzoeken ze het systeem uit gegooit worden. En jawel, schijnbaar stond mijn order niet goed in het systeem. De jongen die ik sprak zegt het doorgegeven te hebben aan een andere afdeling voor handmatige verwerking, en claimde dat ik volgende week mijn toestel zou hebben. Toen ik hier garanties over vroeg ging hij uiteraard kontje draaien, dus ik geloof er geen flierefluit van :P. Oh well, weer wat geld verspeeld aan niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 22:48
dekker007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:32:

hier ook haha ... zou het dan nu toch !

17 november besteld
Zeker een nieuwe klant?

Als 29 oktoberf en 17 november allebei nu in behandeling zijn zou je verwachten als je op 10 november heb besteld dat je er ook bij zit. Maar hij staat bij mij nog steeds op voorinschrijvingen.. Als jij dus een nieuwe klant ben zou dit bevestigen dat nieuwe klanten eerder hun telefoon krijgen. Ik word hier zo moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenjan
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06 20:43
ik heb nu als status order wordt gepickt in magazijn. Wat het betekent geen idee :P heb 8 oktober al besteld en 32902 mailtjes geschreven en paar keer gebeld. Laatste keer dat ik bij hi verlengt heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:21:
Vodafone gesproken mbt de status van mijn bestelling (verlenging dd 02-12).
Het toestel zou nu écht op voorraad zijn, zou er een tijdje niet geweest zijn maar nu toch echt. De medewerker sprak over een voorraadupdate van heden ochtend.
Mij werd ditmaal een bezorging "begin volgende week" gegarandeerd.

Dit is de 4e keer dat ik een bevestiging krijg dat het toestel op voorraad is en met een paar dagen in huis moet hebben. We wachten maar weer af............
Heb zojuist een "bevestiging van levering" gekregen!
Terwijl ik gefrustreerd dit topic alweer zat te lezen, stond er al een tijdje die mail in mijn Inbox 8)7

Hoe kan ik nou weten wanneer het toestel daadwerkekijk geleverd wordt (Vodafone)? Heb nu een mail waarin "slecht" bevestigd wordt dat 'ie geleverd gaat worden. Morgen de hele dag thuis zitten terwijl de levering voor maandag is ingepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
Ben geen nieuwe klant!
daaan_1992 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:21:
[...]

Zeker een nieuwe klant?

Als 29 oktoberf en 17 november allebei nu in behandeling zijn zou je verwachten als je op 10 november heb besteld dat je er ook bij zit. Maar hij staat bij mij nog steeds op voorinschrijvingen.. Als jij dus een nieuwe klant ben zou dit bevestigen dat nieuwe klanten eerder hun telefoon krijgen. Ik word hier zo moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
18 Nov besteld bij hi. Mijn status is ook nog niet veranderd. Het gaat hierbij om een verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
Dan heb ik misschien net geluk gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Ed31, mijn bestelling bij Vodafone van 2 december is zojuist verstuurd, hier kreeg ik een mailtje van, hoe zit het bij jou?

Ben benieuwd of er zaterdagochtend in Zeeland geleverd wordt...

Edit: lees net je mail Ed, nice! BIj mij staat er dat ie verstuurd is ("Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd."), dus dan neem ik aan dat dat ook daadwerkelijk is gebeurd.

[ Voor 36% gewijzigd door coendeurloo op 10-12-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coendeurloo schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:39:
Ed31, mijn bestelling bij Vodafone van 2 december is zojuist verstuurd, hier kreeg ik een mailtje van, hoe zit het bij jou?

Ben benieuwd of er zaterdagochtend in Zeeland geleverd wordt...

Edit: lees net je mail Ed, nice! BIj mij staat er dat ie verstuurd is ("Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd."), dus dan neem ik aan dat dat ook daadwerkelijk is gebeurd.
Ik heb diezelfde standaardmail gehad, ik zou maar niet te veel hopen op zaterdagochtend leveren.........
Ik heb in dit topic teruggevonden dat er op zaterdag niet geleverd wordt omdat het een aangetekende zending is. Daarnaast heb ik een zakelijk account, dus zal die van mij wel via de "zakelijke route" verstuurd worden wat dus maandag zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:55:
En jawel, het wordt gekker en gekker... Ik belde Hi en kreeg na keuzeopties 2-3-2 ineens MTV aan de telefoon? Die zouden me weer doorverbinden met Hi, en jawel, de politie 8)7 . Mafknakkers. Toen ik daarna eindelijk de goede afdeling aan de telefoon had heb ik maar een keer gevraagd of ze wilden nakijken of ik niet hetzelfde probleem met mijn order heb wat een aantal mensen hier eerder hebben gemeld waardoor hij niet doorloopt, ook omdat elke keer dat ze mijn order opzoeken ze het systeem uit gegooit worden. En jawel, schijnbaar stond mijn order niet goed in het systeem. De jongen die ik sprak zegt het doorgegeven te hebben aan een andere afdeling voor handmatige verwerking, en claimde dat ik volgende week mijn toestel zou hebben. Toen ik hier garanties over vroeg ging hij uiteraard kontje draaien, dus ik geloof er geen flierefluit van :P. Oh well, weer wat geld verspeeld aan niets...
Kon ook niet anders dat het nog eens extra fout moest gaan balen voor je.
Hi kennende wordt je gewoon weer achteraan gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wh00t! Schijnbaar heeft het bellen geholpen want:

Status:

9 nov besteld bij Hi, verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:06:

Status:

AAAAH daar zit ik 1 dag naast 8)7 Ik hoop dat als ik vanmiddag thuiskom dat die dan echt veranderd is.. Bij de klantenservice konden ze me vertellen dat er idd toestellen waren binnen gekomen maar niet of ik erbij zat :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:06:

Status:

Gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
lucky you. Ik heb ook een aantal keren gebeld. Ik hoop dat het helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Ik heb net weer gebeld,

De mijne word vandaag aangeboden aan TNT.

Eerste medewerker die ik aan de lijn kreeg smeet gewoon weer de hoor erop alleen omdat ik erop stond of die kon vragen of het nog dit jaar werd of volgend jaar,

2de medewerker 30min mee aan de lijn gehangen maar hij heeft ook alles voor me nagebeld en nagekeken en kon mij vertellen dat deze eigenlijk al vandaag aangeboden is aan TNT maar hij moet zeggen dat die vandaag aangeboden word.
Dus zo vriendelijk als die was "als goed is meneer kunt u er morgen mee spelen maar word niet boos op me als TNT morgen niet levert maar maandag"

Toch wel een opluchting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc181982
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 09:20
En ja hoor , HTC eindelijk in behandeling.

Status:

17 nov besteld bij Hi, verlenging (telefonisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:16

ErA

Besteld via www.hi.nl op 21 november: (Verlenging)

Status is nu
============================
Orderinfo:
Ordernummer: 33621159
HTC Desire HD
Hi Online 20 2 jaar
Eindeloos online XtraSnel
Status:

Order wordt gepickt in magazijn
Voor TNT pakket informatie klik hier

[ Voor 9% gewijzigd door ErA op 10-12-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne net ontvangen :)

Besteld op 28-11 bij Vodafone webshop (nieuwe klant)

Echter heb 1 vraagje:
Duurt het werkelijk zo verschrikkelijk lang om je nummer over te zetten van Ben (T-mobile) naar Vodafone? Heb als porteringsdatum 28-02-11 staan. Is dit normaal? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
Weer even met hi gebeld.

Ze weten nog niet wanneer ik hem krijg :S Is alleen in behandeling genomen zeggen ze. Nog niet eens zeker of ik de telefoon krijg in December :S
Vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:53:
Heb de mijne net ontvangen :)

Besteld op 28-11 bij Vodafone webshop (nieuwe klant)

Echter heb 1 vraagje:
Duurt het werkelijk zo verschrikkelijk lang om je nummer over te zetten van Ben (T-mobile) naar Vodafone? Heb als porteringsdatum 28-02-11 staan. Is dit normaal? :S
Je hebt bij je huidige provider een opzegtermijn van 3 maanden. Dit is volgens mij bij nieuwe contracten al veranderd naar 1 maand (of ook bij bestaande :S?). Is de telefoon die je nu hebt ontvangen simlock vrij?

En let op: Als je nu met je vodafone kaartje gaat bellen, kost dat veel knaken.

[ Voor 6% gewijzigd door ErA op 10-12-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

dekker007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:57:
Weer even met hi gebeld.

Ze weten nog niet wanneer ik hem krijg :S Is alleen in behandeling genomen zeggen ze. Nog niet eens zeker of ik de telefoon krijg in December :S
Vaag
Als je nu vermeld wanneer en hoe je hem besteld heb kunnen wij tenminste zeggen "Ja doh, je hebt hem net besteld" of "jeetje, dat is raar als je al in oktober hebt besteld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
17 november besteld... via telefoon hi verlenging. Maar afwachten dan maar. Kan dus zo 4 weken op deze status blijven hangen
ErA schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:59:
[...]

Als je nu vermeld wanneer en hoe je hem besteld heb kunnen wij tenminste zeggen "Ja doh, je hebt hem net besteld" of "jeetje, dat is raar als je al in oktober hebt besteld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
ErA schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:51:
Besteld via www.hi.nl op 21 november: (Verlenging)

Status is nu
Orderinfo:
Ordernummer: 33621159
HTC Desire HD
Hi Online 20 2 jaar
Eindeloos online XtraSnel
Status:

Net weer gebeld. (18 nov besteld). Kon mij geen informatie geven over wanneer ik het toestel zou krijgen. Heb net lopen klagen over dat mijn order status nog steeds niet is veranderd en dat mij beloofd is dat ik deze week een update zou krijgen van de status. Maar hier kon de persoon van de klantenservice mij geen informatie over geven omdat dat een andere afdeling was.....

Denk dat het hier wel duidelijk is dat het over hi gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yniezink schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:06:
[...]
Denk dat het hier wel duidelijk is dat het over hi gaat.....
Mwoa......zou iedere helpdesk van iedere provider kunnen zijn :X

Overal hetzelfde liedje.......collega's die elkaar tegenspreken, beloftes die niet nagekomen worden, verschuilen achter andere collega's etc etc

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007

Wordt steeds beter 2de aanpassing :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom belt iedereen nog altijd met de helpdesk als je vooraf het antwoord al weet? Heb zelf wel wat beters te doen. Geloof niet dat ze daar harder voor je gaan lopen als je ze vaak lastig valt. Je wordt er alleen maar gefrustreerd van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:33:
Waarom belt iedereen nog altijd met de helpdesk als je vooraf het antwoord al weet? Heb zelf wel wat beters te doen. Geloof niet dat ze daar harder voor je gaan lopen als je ze vaak lastig valt. Je wordt er alleen maar gefrustreerd van.
In mijn geval was het zeker zinnig. Van een vastgelopen order naar een statuswijziging. Blij dat ik ff doorgezaagd heb dat ze echt even moesten nagaan of alles goed in het systeem stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Laatst online: 11:33
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:35:
[...]

In mijn geval was het zeker zinnig. Van een vastgelopen order naar een statuswijziging. Blij dat ik ff doorgezaagd heb dat ze echt even moesten nagaan of alles goed in het systeem stond.
wat heb jij precies gezegd :P? of je order wel goed geplaatst was? dan bel ik ook direct even, ik heb namelijk nog geen statuswijziging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dAVEc. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:39:
[...]

wat heb jij precies gezegd :P? of je order wel goed geplaatst was? dan bel ik ook direct even, ik heb namelijk nog geen statuswijziging :(
Aangegeven dat ik een aantal mensen ken waarbij de order vastgelopen was, en dat ik dacht dat dat wellicht bij mij ook zo was omdat 1) Mensen in mijn omgeving die na mij hadden besteld statuswijzigingen kregen en ik niet 2) Het systeem van Hi elke keer vastloopt als ze mijn order opzoeken, medewerkers moeten ten minste één keer herstarten voor hij gevonden kan worden, soms zelfs 2 of 3 keer. De jongen die ik aan de telefoon heeft het nagebeld bij een andere afdeling, bleek inderdaad een probleem te zijn met mijn order, hij zei dat hij "vastgelopen" was, maar dat zegt natuurlijk weinig. Daarom doen zijn collega's mijn order nu schijnbaar handmatig.

Edit: Wh00t :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:44:
[...]

Aangegeven dat ik een aantal mensen ken waarbij de order vastgelopen was, en dat ik dacht dat dat wellicht bij mij ook zo was omdat 1) Mensen in mijn omgeving die na mij hadden besteld statuswijzigingen kregen en ik niet 2) Het systeem van Hi elke keer vastloopt als ze mijn order opzoeken, medewerkers moeten ten minste één keer herstarten voor hij gevonden kan worden, soms zelfs 2 of 3 keer. De jongen die ik aan de telefoon heeft het nagebeld bij een andere afdeling, bleek inderdaad een probleem te zijn met mijn order, hij zei dat hij "vastgelopen" was, maar dat zegt natuurlijk weinig. Daarom doen zijn collega's mijn order nu schijnbaar handmatig.

Edit: Wh00t :D

Hetzelfde hier ook morgen dus waarschijnlijk men fone woot!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:13:
[...]

Hetzelfde hier ook morgen dus waarschijnlijk men fone woot!! :D
High five matey :). Ik BID dat ze voor 16:45 komen, anders ben ik naar Londen en pas woensdag middag terug... Wordt een zeer internationale telefoon als hij optijd komt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:17:
[...]

High five matey :). Ik BID dat ze voor 16:45 komen, anders ben ik naar Londen en pas woensdag middag terug... Wordt een zeer internationale telefoon als hij optijd komt :P.
Moet toch zeggen dat Hi zorgt wel voor een 'Hi society' lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:24:
[...]

Moet toch zeggen dat Hi zorgt wel voor een 'Hi society' lol :P
Heh, ben The Big Bang Theory aan het kijken, en door de match in flauwe humor werd het een lachkick 8) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
Ik kijk net op m'n huidige telefoon, zie een mail van Hi. denk YES. Maar helaas... het is verrassingen van hi... T__T. daar zit ik helemaal niet op te wachten. Waarop ik wacht is een desire HD....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
dAVEc. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:39:
[...]

Ik heb ook op 10 november verlengd en nog steeds voorinschrijving. Heb jij al nog is gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:26:
[...]

Heh, ben The Big Bang Theory aan het kijken, en door de match in flauwe humor werd het een lachkick 8) Thanks!
TBBT heeft zoveel raakvlakken met mijn leven :D lol.
Komop met de volgende update of liever gewoon de tnt aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:13:
[...]

TBBT heeft zoveel raakvlakken met mijn leven :D lol.
Komop met de volgende update of liever gewoon de tnt aan de deur.
Same here, heerlijke serie voor any kind of nerd :D. Ik heb ff teruggezocht, maar er lijkt niet echt een vaste periode te zijn tussen de "order wordt gepicked" status en de daadwerkelijke bezorging. Afwachten dus en hopen dat de postbode lief is en komt tussen spinning (addicted, no way to skip it) en vertrek naar Londen... Aww, pleeeeees? I can has phonez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
YESSS mijn HTC is verzonden 17 november besteld telefonisch! verlenging gaat het om.

iedereen verder succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dekker007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:49:
YESSS mijn HTC is verzonden 17 november besteld telefonisch! verlenging gaat het om.

iedereen verder succes
Hi toch? Hoe weet je dat? Heb je T&T code gekregen? Zo ja? Per mail? Per sms? Per statuswijziging? Dan weet ik waar ik op moet wachten :P. Krijg ze steeds tussen één en anderhalf uur na jou :P.

Oh wh00t goede shizzle, T & T zegt dat mijn pakket voorgemeld is :D.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
Heb even gebeld met de vraag als ik niet thuis was.. ivb ik studenten abbonoment hebt. was volgens de hi helpdesk geen probleem. Ik heb telefonisch een track en trace gekregen.. kreeg hem nog via de email. Maar werd wel na het weekend dat ik hem binnen kreeg zei hij..
Brr hoop heb snel te ontvangen :D gaat nu ineens lekker snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
als je op in Voor TNT pakket informatie klik hier

klikt kom je er ook automatisch zie ik nu..

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

hopppaaa bam!

afgelopen maandag 6 december telefonisch verlengd bij vodafone (afdeling loyalty)
heb vanmiddag om 13:09 mailtje ontvangen

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Desire HD

hoppa bam!
geen Track and Trace code bij vodafone, maar goed, morgen dus hopelijk ontvangen :D

ik meld mij weer als hij morgen geleverd is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

31-10 verlengt bij hi.

status: order verzonden

status bij tnt: in distributie

Gaat nu toch eindelijk komen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:57:
hopppaaa bam!

afgelopen maandag 6 december telefonisch verlengd bij vodafone (afdeling loyalty)
heb vanmiddag om 13:09 mailtje ontvangen

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Desire HD

hoppa bam!
geen Track and Trace code bij vodafone, maar goed, morgen dus hopelijk ontvangen :D

ik meld mij weer als hij morgen geleverd is :D
Je wordt eerst gebeld door de koeriersdienst om af te spreken wanneer ze kunnen komen leveren, dus als je de melding krijgt dat het product verzonden is, wil dat niet automatisch zeggen dat 'ie een dag later geleverd wordt....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:31:
31-10 verlengt bij hi.

status: order verzonden

status bij tnt: in distributie

Gaat nu toch eindelijk komen. 8)
Hier exact dezelfde statussen. 9 november telefonisch verlengd bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Uit ervaring weet ik dat de koerier bij ons nooit belt en gewoon de dag erna komt.
Ik heb van Hi net ook een sms gehad dat de mijne vanaf morgen word aangeboden..
Dus afwachten...

08-10 verlengt

13 -11 ontvangen

15 - dhd retour gestuurd defect.

10 -12 nieuwe verzonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:42:
[...]

Je wordt eerst gebeld door de koeriersdienst om af te spreken wanneer ze kunnen komen leveren, dus als je de melding krijgt dat het product verzonden is, wil dat niet automatisch zeggen dat 'ie een dag later geleverd wordt....................
eehm .. het is toch abonnement verlenging ? alles heb ik al behalve het toestel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:18:
[...]

eehm .. het is toch abonnement verlenging ? alles heb ik al behalve het toestel ..
.
Ik weet het ook niet, het is de info die de Klantenservice mij gaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:32:
[...]

.
en je zit ook bij vodafone ?
*edit*
heb je posts gelezen, je hebt exact hetzelfde proces als ik doorlopen, we zullen het zien...

[ Voor 20% gewijzigd door w4rguy op 10-12-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:32:
[...]

.
bij een verlenging hoef je geen afspraak te maken, want ik heb 2 jaar geleden ook een verlenging gedaan en ik hoefde zelf niet te bellen naar de koerier, het word gewoon afgeleverd en bij je thuis moet je tekenen.

Bij mij is vandaag een sms gekregen met de melding:

" Beste Hi klant, je bestelling wordt vanaf morgen door TNT post aangeboden. Groeten Hi"

Dus TNT komt aan me deur en daar moet ik tekenen voor de contract. en dan heb ik direct mijn telefoon :*)

Ik had mijn abbonement verlengt op 26 november.

het is wel raar dat nog steeds mensen moeten wachten op hun telefoon, terwijl hun al eerder hebben verlengt. Wat de probleem is denk ik, dat ze bestelling van de mensen kwijt zijn en niet terug kunnen halen. Want hoe kan je mensen die later hebben besteld eerder krijgen dan mensen die eerder hebben besteld? Want de telefoon is gewoon leverbaar, anders hoe verklaar je dan dit situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 21:10:
[...]

bij een verlenging hoef je geen afspraak te maken, want ik heb 2 jaar geleden ook een verlenging gedaan en ik hoefde zelf niet te bellen naar de koerier, het word gewoon afgeleverd en bij je thuis moet je tekenen.
[...]
mijn abonnement is al verlengd, alles is al doorgevoerd in het systeem zelfs (ik zie het verbruikte datalimiet al op "my vodafone" en mijn tegoeden. Mijn nieuwe abonnement en alles is dus al toegepast, dan hoef ik toch niet nog een keer te tekenen ? aangezien alles al is overgezet van het vorige abonnement naar het nieuwe abonnement (verlenging met wijziging van abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w4rguy schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 21:54:
[...]

mijn abonnement is al verlengd, alles is al doorgevoerd in het systeem zelfs (ik zie het verbruikte datalimiet al op "my vodafone" en mijn tegoeden. Mijn nieuwe abonnement en alles is dus al toegepast, dan hoef ik toch niet nog een keer te tekenen ? aangezien alles al is overgezet van het vorige abonnement naar het nieuwe abonnement (verlenging met wijziging van abonnement)
is verlengt, maar je moet nog contract tekenen, want dat is je garantie bewijs ;). en je moet misschien wel betalen als je dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:15:
[...]

is verlengt, maar je moet nog contract tekenen, want dat is je garantie bewijs ;). en je moet misschien wel betalen als je dat moet.
hmm okee...ik zie het morgen wel

en het is verlengD
IS = persoonsvorm. Je moet vervoegen als voltooid deelwoord
vervoegen: verleng d/t ? (de verlengDE brug (bijvoeglijk naamwoord van maken), dus een D)
het abonnement is verlengD
Trucje werkt beter als 't kofschip want daar zijn uitzonderingen op.
[/grammar nazi]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@w4rgay: ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc181982
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 09:20
Hi status : geannuleerd volgens de website.

Eerst krijg je netjes een smsje bestelling is behandeling , 30 min later bestelling is geannuleerd.

Blijkt dat een medewerker van HI me ingeschreven heeft voor een half jaar verlenging zonder toestemming te vragen. Waarschijnlijk een tikfout aldus de medewerker.

Dit kwam nu pas aan het licht , 15 telefoontjes verder!! En alsnog vertellen : Ja meneer wacht u maar een half jaar. Abbonement kan niet geannuleerd worden.

Klachtenbrief gestuurd dat ze onmiddelijk het contract ontbinden , ben helemaal klaar met HI. Ongelooflijk stel prutsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:07
Heb hem ook binnen!
Donderdag al eigenlijk :)

Besteld op 08/11 bij Hi, telefonische verlenging @ Hi Student 25, 2 jaar. incl extra snel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
marc181982 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 02:51:
Hi status : geannuleerd volgens de website.

Eerst krijg je netjes een smsje bestelling is behandeling , 30 min later bestelling is geannuleerd.

Blijkt dat een medewerker van HI me ingeschreven heeft voor een half jaar verlenging zonder toestemming te vragen. Waarschijnlijk een tikfout aldus de medewerker.

Dit kwam nu pas aan het licht , 15 telefoontjes verder!! En alsnog vertellen : Ja meneer wacht u maar een half jaar. Abbonement kan niet geannuleerd worden.

Klachtenbrief gestuurd dat ze onmiddelijk het contract ontbinden , ben helemaal klaar met HI. Ongelooflijk stel prutsers
Natuurlijk kan het geannuleerd worden. Maar de prutser die je hielp weet niet hoe en is te dom om te vragen.

Wanneer begrijpen providers eindelijk dat een slechte help desk hun klanten kost.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 11-12-2010 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 04:18:
[...]

Natuurlijk kan het geannuleerd worden. Maar de prutser die je hielp weet niet hoe en is te dom om te vragen.

Wanneer begrijpen providers eindelijk dat een slechte help desk hun klanten kost.
Begrijpen ze prima, maar het kan ze niet interesseren. Zodra ze genoeg nieuwe klanten bijkomen om toch nog winst te maken is alles best en investeren ze niet in kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Hij is netjes bezorgd. Er waren er blijkbaar wel genoeg beschikbaar. Goede snelle service van vodaphone!

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem eind november besteld bij hi, ik heb hem net afgeleverd gekregen. Terwijl mij verteld werd dat ik tot januari kon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:41:
Ik heb hem eind november besteld bij hi, ik heb hem net afgeleverd gekregen. Terwijl mij verteld werd dat ik tot januari kon wachten.
Ik heb 18 november besteld bij Hi en mij werd verzekerd dat ik de telefoon in december zou ontvangen. Helaas tot nu toe nog steeds geen order wijziging. Het gaat hier om een verlenging via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, vanmorgen stond de zending op "in distributie" maar nu is hij ineens terug naar "in sorteercentrum". Er is geen briefje achter gelaten, en er is de hele ochtend iemand thuis geweest: geen postbode langsgekomen, raar! Ik vrees dat het dan toch na londen pas wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
soms gaan ze 2 keer door een sorteercentrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Laatst online: 11:33
10/11 besteld met verlenging, nog niks aan statuswijzigingen gehad, vanmiddag toch maar ff bellen. gister geen tijd voor gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppaaa. Vanmorgen stond er opeens een dame met mijn telefoon aan de deur! 19nov verlengt bij hi. Via de site met studenten korting.
Pagina: 1 ... 55 ... 58 Laatste