All-Round nerd | iRacing Profiel
Verwijderd
Ik heb ook geen bericht gekregen dat hij geleverd werd o.i.d. er stond gewoon opeens een bus van de TNT post voor de deur en die kwam een doosje afleveren, waarvan ik eerst niet snapte wat ik besteld had, maar uiteindelijk zag ik HI op het doosje staan en moest het dus wel de telefoon zijn.yniezink schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:51:
[...]
Ik heb 18 november besteld bij Hi en mij werd verzekerd dat ik de telefoon in december zou ontvangen. Helaas tot nu toe nog steeds geen order wijziging. Het gaat hier om een verlenging via de website.
Ik kreeg er trouwens ook twee bioscoopkaartjes voor de Pathé bij. met het voglogende bericht:
Ik heb mijn telefoon op 22-11-2010 besteld via de Hi webshop als verlenging.Hoi,
Omdat er onduidelijkheid is geweest over wanneer we jouw nieuwe telefoon nou eindelijk zouden komen bezorgen, hebben we er als compensatie voor alle spanning 2 bioscoopkaartjes bijgedaan.
Nogmaals excuses voor de vertraging en veel plezier ermee (wel je telefoon uitzetten in de bioscoop)!
Groeten van Hi
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 14:10 ]
Ik heb zelfs nog geen status wijziging gehad. Heb jij die wel gehad dan ?Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 14:09:
[...]
Ik heb ook geen bericht gekregen dat hij geleverd werd o.i.d. er stond gewoon opeens een bus van de TNT post voor de deur en die kwam een doosje afleveren, waarvan ik eerst niet snapte wat ik besteld had, maar uiteindelijk zag ik HI op het doosje staan en moest het dus wel de telefoon zijn.
Ik kreeg er trouwens ook twee bioscoopkaartjes voor de Pathé bij. met het voglogende bericht:
[...]
Ik heb mijn telefoon op 22-11-2010 besteld via de Hi webshop als verlenging.
HTC Desire HD
Hi Online 20 2 jaar
Eindeloos online XtraSnel
Ik ga iets van 22,50 betalen m'n hele contract. Heel weinig dus en het toestel was gratis hierbij. Maarja, het is net of ze me aan m'n huidige abbo vast willen laten zitten waar ik nu ongeveer 40 euro p/m voor betaal...
Status:
Laatste update: 18/11/2010
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)...
[ Voor 23% gewijzigd door yniezink op 11-12-2010 14:50 ]
Ik heb 4/11 mijn contract (DHD met t-mobile nieuw abo) opgestuurd naar studentmobiel. Status staat op contract ontvangen.Diverse keren gebeld met studentmobiel.
Vorige week weer gebeld en te horen gekregen dat ik waarschijnlijk dezelfde week mijn telefoon kon verwachten.Tot op heden geen bericht ontvangen. Ik heb een contract voordat er een prijsverhoging door t-mobile is doorgevoerd.
Ik heb ordernummer 4442xx.
Vraag: Heeft iemand na 5/11 een Desire Hd van studentmobiel ontvangen?
Verwijderd
En het word donker haha, afwachten maar
PSN: McMillan0984
baal er wel van zit dus de hele dag thuis te wachten
ik vind het maar schandalig dat ze niet fifo leverenJippo00 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:08:
Donderdagavond telefonisch verlengd via Hi, vanmiddag bezorgd
Verwijderd
zelfde verhaal...the boiler schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:13:
tja nog 3 kwartier en hij was al de hele dag in het distibutiecentrum.
baal er wel van zit dus de hele dag thuis te wachten
vodafone loyalty gebeld, die controleerde met het nummer wat zij hadden voor GLS tracking. Toestel zou om 16:30 geleverd worden ongeveer, zat in de rit.
tot op heden zijn ze niet langs geweest, het nummer wat de telefonist mij had gegeven is 10 cijfers lang. Het moet voor GLS 14 cijfers lang zijn .. dankjewel *kuch*
eerste minpuntje dus voor vodafone EN GLS!
Hij zei toch echt 'donderdagavond verlengd en al geleverd.Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:11:
Ik kan ergens wel begrijpen dat ze nieuwe bestellingen niet lang laten wachten en de mensen die toch al wachten ietsje langer laten wachten.
Terwijl sommige uit oktober hem zelfs nog niet hebben.

Verwijderd
Dat is toch precies wat ik bedoel?Source90 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:36:
[...]
Hij zei toch echt 'donderdagavond verlengd en al geleverd.
Terwijl sommige uit oktober hem zelfs nog niet hebben.
Ligt nu aan de sap
En tevens 2 bioscoop kaarten voor het ongemak...
Ik schuif ook door naar het ander topic,
Ik hoop dat jullie snel ook jullie mogen ontvangen
PSN: McMillan0984
Verwijderd
Mensen pas op. Vandaag 1 gekocht en deze was dus wel brandend met 360 rotzooi erop! De verkoper zei nog dat ze niet branded waren. Overigens geen VF logo erop. Er is nog iemand met dit probleem zie HTC Desire HD - Deel 2 vanaf pagina 70Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:48:
Bij Vodafone winkels komt vrijdag ook weer een nieuwe lading binnen zeiden ze gister.
Wel moest ik hem overtuigen dat de DHD non-branded was. Hij bleef maar volhouden dat het wel een branded toestel was.
Verwijderd
Ik maak(te) uit je post op dat je 'nieuwe bestellingen' als in "nieuwe klanten" bedoelde.
[ Voor 4% gewijzigd door Source90 op 12-12-2010 00:18 ]
het ergste is, vodafone én GLS kun je niet bellen op zondag voor opheldering
GLS levert niet op zaterdag zoals bekend...dus krijg je hem maandag...en dat is morgen al!w4rguy schreef op zondag 12 december 2010 @ 08:59:
god ik haat zondagen! Ik baal hard dat mijn DHD gister niet bezorgd is door GLS, terwijl ik in de planning stond. Hebben meer mensen hier ook ervaring mee? heeft immers te maken met levertijden.
het ergste is, vodafone én GLS kun je niet bellen op zondag voor opheldering
edit: en zo gaat GLS met je pakketje om: http://blackaveli046.hyve...L/video/435502967/0/TU3w/
[ Voor 11% gewijzigd door Michel242186 op 12-12-2010 09:22 ]
hoe kan de telefonist van vodafone dan het track and trace nummer invullen en zeggen dat ie vandaag om 16:30 geleverd wordt? Hij heeft mij de T&T code ook gegeven van 10 getallen lang... die moet dus 14 lang zijn (bedankt)Michel242186 schreef op zondag 12 december 2010 @ 09:01:
[...]
GLS levert niet op zaterdag zoals bekend...dus krijg je hem maandag...en dat is morgen al!
ik wacht ook nog steeds. zelfs nog geen enkele update ontvangen. verrlengt op 18 nov bij hidAVEc. schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:54:
Rond half twee een sms gekregen van HI: toestel is niet op voorraaddenk dat ik nog een weekje moet wachten.
wanneer besteld?w4rguy schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 13:20:
Zojuist medewerker van Vodafone aan de telefoon gehad. Ik heb de track & trace code nooit ontvangen. Hij heeft de code netjes voor mij opgezocht en even gecontroleerd.
verwachting: 16:30 levering
kan niet wachten!
maandag 6 december telefonisch via afdeling loyalty
hmmz ik heb ik bel + sms + web 150 nieuw abb (incl nummerbehoud, huidige provider HI) op 3 dec. besteld nog niks gehoord...w4rguy schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:34:
[...]
maandag 6 december telefonisch via afdeling loyalty
is hij branded, zo ja wat houdt dat in?
in verdere posts zie je dus dat ik de verzendbevestiging heb. Zaterdag gebeld naar vodafone, en die man vertelde me dat de telefoon "vandaag"(dat was dus zaterdag) om 16:30 geleverd zou worden. Hij heeft mij de Track code gegevens voor GLS van 10 cijfers. toen ik hem in probeerde te voeren bleek dat ik er 14 moest hebben, dus ik kan mijn pakket niet traceren en weet totaal niet waar ie is en wat er mee aan de hand is dat ie niet op zaterdag geleverd kon worden (misschien foutje van de telefonist, dat ze niet op zaterdag bezorgen, maar goed)...bas_vdl schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:37:
[...]
hmmz ik heb ik bel + sms + web 150 nieuw abb (incl nummerbehoud, huidige provider HI) op 3 dec. besteld nog niks gehoord...
is hij branded, zo ja wat houdt dat in?
heb het toestel nog niet binnen dus.
Nu al veel mensen die op het forum na 10 november telefonisch verlengd hebben net als mij en al wel hun telefoon hebben
Ik moest lachenMichel242186 schreef op zondag 12 december 2010 @ 09:01:
edit: en zo gaat GLS met je pakketje om: http://blackaveli046.hyve...L/video/435502967/0/TU3w/
Maar dat zijn toch wel eikels ook he

Just frame, wheels and engine
/Signs off from this topic
Verwijderd
Provider: Vodafone
Besteldatum/wijze: telefonische verlenging dd 02-12-2010
Verwijderd
ik heb mijne 8 dec telefonisch besteld bij Vodafone ook vrijdag verzendbevestiging ontvangen. Ben benieuwd!w4rguy schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:23:
[...]
in verdere posts zie je dus dat ik de verzendbevestiging heb. Zaterdag gebeld naar vodafone, en die man vertelde me dat de telefoon "vandaag"(dat was dus zaterdag) om 16:30 geleverd zou worden. Hij heeft mij de Track code gegevens voor GLS van 10 cijfers. toen ik hem in probeerde te voeren bleek dat ik er 14 moest hebben, dus ik kan mijn pakket niet traceren en weet totaal niet waar ie is en wat er mee aan de hand is dat ie niet op zaterdag geleverd kon worden (misschien foutje van de telefonist, dat ze niet op zaterdag bezorgen, maar goed)...
heb het toestel nog niet binnen dus.
dan kan dat van mij toch niet veel langer duren, nieuw abbo, telefonisch besteld op 3 dec.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:36:
GLS heeft 'm zojuist bezorgd, zonder vooraf te bellen voor een leveringsafspraak.
Provider: Vodafone
Besteldatum/wijze: telefonische verlenging dd 02-12-2010
17 November telefonisch via hi mijn contract verlengt.
Laatste update: 13/12/2010
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
10 november telefonisch verlengd bij HI.
Hoe lang duurt het na deze status voordat je de telefoon hebt?
Waarschijnlijk morgen in je bezit als TNT meewerkt ik zit nu nog te wachten na vrijdag met diezelfde wijziging.daaan_1992 schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:05:
Jaaaa eindelijk:
Laatste update: 13/12/2010
10 november telefonisch verlengd bij HI.
Hoe lang duurt het na deze status voordat je de telefoon hebt?
En dat terwijl tnt zaterdag gewoon hoort uit te leveren en ik dus voor niks bijna de hele dag thuis heb gezeten met de melding in distributie centrum dus in het postkantoor waar hij wordt verdeeld aan de pakketdienst.
[ Voor 19% gewijzigd door the boiler op 13-12-2010 12:14 ]
In september al besteld, in november na 3x gebeld te hebben is mijn bestelling geannuleerd, het zou namelijk wel eens voor kunnen komen dat een bestelling die er te lang in staat, kon vervagen..
15 november nieuwe bestelling geplaatst, bestel tijd was namelijk veranderd in die tussentijd van 4 naar 2 maanden en tot op heden nog helemaal niets veranderd. Wordt bovendien zeer slecht op de hoogte gehouden en die klantenservice lijkt ook nergens op!
Iemand nog meer tips om eventueel het een en ander voor elkaar te krijgen?
Ik zou ook graag die tips ontvangen xDtwann schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:14:
Ik sluit me hier ook maar eens aan, ik ben ten einde raad..
In september al besteld, in november na 3x gebeld te hebben is mijn bestelling geannuleerd, het zou namelijk wel eens voor kunnen komen dat een bestelling die er te lang in staat, kon vervagen..
15 november nieuwe bestelling geplaatst, bestel tijd was namelijk veranderd in die tussentijd van 4 naar 2 maanden en tot op heden nog helemaal niets veranderd. Wordt bovendien zeer slecht op de hoogte gehouden en die klantenservice lijkt ook nergens op!
Iemand nog meer tips om eventueel het een en ander voor elkaar te krijgen?
Het enigste wat ik je kan aanraden is dus per brief een klacht indienen en die aangetekend versturen.
Dat dus afwachten want dat is een afdeling van KPN zelf die dat behandeld voor hun hele organisatie.
Dit houdt wel in dat je pas over 2 maanden geholpen wordt waarschijnlijk met een compensatie voor het ongemak.
Je telefoon wordt steeds beter leverbaar en ik denk ook wel dat je hem met 2 weken wel in je bezit hebt.
Dus nog even geduld en dus wel een klacht indienen.
eindelijk :DD ookal kreeg ik van t weekend nog een smsje dat mn toestel niet op voorraad was
edit:
inmiddels al order verzonden!
[ Voor 11% gewijzigd door dAVEc. op 13-12-2010 14:26 ]
Hi xtra snel voor 3.75 en heb hem dus nu binnen gekregen.
Ik moest dus nu 59.95 bijbetalen cash aan de postbode !! lekker geregeld dit was mij dus ook nooit verteld.
Meneer zegt dat er dus niks anders bij staat dus dat wordt de volgende 2 klachten die er weer bij komen.
Hi is geweldig bezig
Wanneer heb je besteld dan ? Neem aan dat het bij hi was ?dAVEc. schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:45:
YES YES
eindelijk :DD ookal kreeg ik van t weekend nog een smsje dat mn toestel niet op voorraad was
edit:
inmiddels al order verzonden!
Verwijderd
op 19 okt. telefonisch betseld voor een verlening bij Hi.
Helaas tot op heden nog niks mogen ontvangen.
Gebeld met hun en natuurlijk krijg je niet echt een fatsoenlijk antwoord.
Wel is gezegd dat er een nieuwe levering komt op 17 dec. en dat ze tot nu toe nog als ik het goed hoorde 137 toestellen moeten leveren, dus voor de Hi klanten....... We zullen dus nog even moeten wachten.
Zo gaat het al de hele tijdVerwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:48:
nou hier ook even een bericht.
op 19 okt. telefonisch betseld voor een verlening bij Hi.
Helaas tot op heden nog niks mogen ontvangen.
Gebeld met hun en natuurlijk krijg je niet echt een fatsoenlijk antwoord.
Wel is gezegd dat er een nieuwe levering komt op 17 dec. en dat ze tot nu toe nog als ik het goed hoorde 137 toestellen moeten leveren, dus voor de Hi klanten....... We zullen dus nog even moeten wachten.

[EDIT] Net voor de grap even gebeld met de klantenservice. Ze konden mij vertellen dat er problemen zijn bij HTC met de leveringen (standaard verhaal) en dat ze echt pas weer rond 10 Januari echt kunnen gaan uitleveren.
[ Voor 46% gewijzigd door chaoscontrol op 13-12-2010 16:22 . Reden: extra info ]
bij Hi ja. via website op 10/11 verlengd.yniezink schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:20:
[...]
Wanneer heb je besteld dan ? Neem aan dat het bij hi was ?
net ook een sms ontvangen van Hi dat vanaf morgen de TNT mn toestel gaat leveren.
Verwijderd
Heb idd tegen Hi gezegd dat ik het wel vreemd vond dat andere mensen de telefoon al wel binnen hebben terwijl ze veel later een bestelling hadden geplaats, maar ja daar kunnen ze dan weer eens geen antwoord op geven. Heb inmiddels een klacht ingediend, want na 8 jaar trouwe klant te mogen zijn mogen ze me dan toch wel beter behandelen.
Dat zou grappig zijn... Mij werd 2 weken geleden nog verzekerd dat ik in december het toestel zou ontvangen...chaoscontrol schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:13:
Een vriend van mij heeft hem bij Hi telefonisch verlengt op 16 Nov en had hem 6 Dec binnen. Misschien nuttige info voor iemand..
[EDIT] Net voor de grap even gebeld met de klantenservice. Ze konden mij vertellen dat er problemen zijn bij HTC met de leveringen (standaard verhaal) en dat ze echt pas weer rond 10 Januari echt kunnen gaan uitleveren.

heeft waarschijnlijk mee te maken dat hij een nieuwe klant is, nieuwe bestellingen worden namelijk pas vanaf januari uitgeleverd..yniezink schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:01:
[...]
Dat zou grappig zijn... Mij werd 2 weken geleden nog verzekerd dat ik in december het toestel zou ontvangen...
Ik heb trouwens ook de ervaring dat mensen in mijn omgeving het toestel al hebben terwijl ze later als mij besteld hebben.. ben toch wel zwaar teleurgesteld in HI..
Nou hopen dat hi de "juiste" klanten uitkiest om een toestel te leveren......Skann schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:42:
De leverancier heeft de eerstvolgende batch bijgesteld van 3-1-2011 naar 17-12-2010! Dus goed nieuws voor de wachtenden.
Ik ben benieuwd
De leverancier as in HTC / lokale importeur?Skann schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:42:
De leverancier heeft de eerstvolgende batch bijgesteld van 3-1-2011 naar 17-12-2010! Dus goed nieuws voor de wachtenden.
Zit door de plotselinge contractontbinding bij T-mobile al een week zonder smartphone en het zou mij toch erg goed uitkomen als de DHD eerder als 15 Januari uitgeleverd zou worden.
Verwijderd
Dat vertelden ze mij ook toen ik mijn zakelijk abbo verlengde op 02-12 en enkele malen daarna werd dat wederom verkondigd. Vandaag geleverd...............Mister I schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:53:
Ik heb vanmorgen bij Vodafone Zakelijk mijn abonnement verlengd. De medewerker gaf aan dat hij op voorraad is en de telefoon vandaag of morgen verzonden wordt.
Ik ben benieuwd
ik heb rond 1800 gebeld. en de mevrouw vertelde ook mij dat er voorraad was. maar door de drukte was mijn order nog niet in behandeling genomen en ze zei dat nummerbehoud ook nig niet verwerkt wasVerwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:03:
[...]
Dat vertelden ze mij ook toen ik mijn zakelijk abbo verlengde op 02-12 en enkele malen daarna werd dat wederom verkondigd. Vandaag geleverd...............
3dec telefonisch besteld.
Succes met wachten voor jullie allen.
Ik heb vorige week via vodafone verlengd, telefonisch bij de afdeling loyalty
Just 2 let you know.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik volg dit forum al een tijdje aangezien ik ook een HTC Desire HD heb besteld.
Deze heb ik besteld op 22 nov. bij studentmobiel met een Hi verlenging
zonet een mailtje gekregen dat de telefoon verstuurd is.
(14 -12)
Succes iedereen
Verwijderd
Nog ff volhouden Chaos *panisch ademen*
Verwijderd
- Dinsdag7 december bevestiging "order is verzonden" gekregen. Geen T&T code.
- Eind vd week nog steeds geen pakketje ontvangen, gebeld voor T&T code: "Die had u moeten ontvangen meneer". T&T code gekregen. Code werkt niet op site van TNT (Pakket niet gevonden)
- Vanmiddag terug gebeld: T&T code werkt niet, wat is er met mn pakketje gebeurd? "Niets hoor, ik zou TNT even bellen", nr gekregen.
- TNT gebeld, T&T code doorgegeven. "Meneer, dit pakket is op 9 december bij u aangeboden in Den Bosch" Maar beste meneer van TNT, ik woon niet in Den Bosch, en ook niet bijna. "O, dan moet u weer even contact opnemen met HI, want het adres wat we van HI hebben doorgekregen bij die T&T code is in Den Bosch.
- Opieuw HI gebeld, uitgelegd. "Nee meneer, is toch echt een fout van TNT. Maar ik zal eens even kijken wat ik terug kan vinden"... 5 minuten wachten... "Hallo meneer, bedankt voor het wachten". Graag gedaan mevrouw. "Het pakketje is idd naar een verkeerd adres verstuurd, maar het is neit onze schuld (natuurlijk) maar van TNT. Het pakketje is niet aangenomen bij het afleveradres, waarna het pakketje retour is gekomen." Ok, mooi, dan stuur hem nog maar een keer naar het goede adres. "Dat gaat niet meneer, we hebben de order al geannuleerd" O fijn, mevrouw. Had u dat niet even kunnen overleggen / melden met of aan de klant? "Nee meneer, dat is standaard procedure. Maar u kunt de order wel opnieuw plaatsen" Ok, nou ben ik niet blij mee, maar vooruit dan maar, als dat de procedure is dan meot het maar zo. Ik neem aan dat ik nog gewoon onder dezelfde voorwaarden kan bestellen? "Nee meneer, u kunt alleen uit de huidige aanbiedingen kiezen, ik verbind u door met de afdeling verkoop" Maar mevrouw, ik... tuut tuut tuut .. 2 minuten wachten "Hallo Meneer, met ... van afdeling verkoop. Heb het verhaal zojuist aangehoord, u wilt verlengen onder dezelfde condities omdat we het pakket naar het verkeerde adres hebben gestuurd" (Denk: hij zegt, we hebben naar het verkeerde adres verstuurd, dus toch) Ja dat klopt, dat wil ik. "Dat gaat helaas niet meer, die aanbiedingen staan niet meer open en kan ik niet meer voor u aanmaken" Hmm, wat kan dan wel? "Ik zie dat u 2-jarig HI 20 (voor 18,45 p/mnd) + 1000 sms + Xtra snel internet voor 3,75 en 0,00 EUR bijbetalen had besteld. Ik ga toch proberen om dit voor u te regelen maar ik weet neit zeker of het gaat lukken. Ik ga dit u laten weten, en als het lukt ziet u de orderbevestiging tegemoet komen." OK, prima, indien dat niet kan wil ik dus ook niet verlengen, want ben niet echt tevreden over de andere aanbieding die ik dan krijg. "Prima meneer, dat begrijp ik. Ik kan u nog wel 3 maanden 50% korting aanbieden ter compensatie". Ok doe maar, maar alleen als de oude aanbieding nog kan. "Prima meneer" Wanneer kan ik het toestel verwachten, heb nl eind oktober al besteld? "O, u komt helaas wel achteran op de lijst. Hier kan ik helaas niets aan doen, u zult geduld moeten hebben". Hmm vooruit dan maar, ben ik ook niet echt blij mee maar goed, jullie leveren toch niet FIFO dus misschien valt het mee. "Wat bedoelt u daarmee meneer?" Laat maar zitten, ik weet voldoende. "Ok meneer, ik zie in het systeem dat er over 3 werkdagen (17e) een levering binnenkomt, waarschijnlijk zit u daar al bij, maar dat weet ik neit zeker" Ok, ik wacht wel af, zorg eerst maar dat ik mijn bestelde abbo nog kan krijgen. "Maar natuurlijk meneer, ik ga mijn best doen". Fijn. Fijne dag nog! "U ook meneer, daag!"
Lang leve de klantenservice..
Misschien is de prijs verhoogd om net voor kerst te kunnen vermelden dat het goedkoper is gewordenKecin schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 00:31:
Bij studentmobiel (en overal eigenlijk) is de telefoon duurder geworden en Hi heeft de internetabbo prijs omhoog gegooit. Ik baal dat ik vorige maand niet gewoon een nieuw abo heb afgesloten om de tijd van mijn huidige abo te overbruggen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zo, dat is wel heel erg zuur.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:06:
Nou ook ik heb het meegemaakt hoor (HI).
- Dinsdag7 december bevestiging "order is verzonden" gekregen. Geen T&T code.
- Eind vd week nog steeds geen pakketje ontvangen, gebeld voor T&T code: "Die had u moeten ontvangen meneer". T&T code gekregen. Code werkt niet op site van TNT (Pakket niet gevonden)
- Vanmiddag terug gebeld: T&T code werkt niet, wat is er met mn pakketje gebeurd? "Niets hoor, ik zou TNT even bellen", nr gekregen.
- TNT gebeld, T&T code doorgegeven. "Meneer, dit pakket is op 9 december bij u aangeboden in Den Bosch" Maar beste meneer van TNT, ik woon niet in Den Bosch, en ook niet bijna. "O, dan moet u weer even contact opnemen met HI, want het adres wat we van HI hebben doorgekregen bij die T&T code is in Den Bosch.
- Opieuw HI gebeld, uitgelegd. "Nee meneer, is toch echt een fout van TNT. Maar ik zal eens even kijken wat ik terug kan vinden"... 5 minuten wachten... "Hallo meneer, bedankt voor het wachten". Graag gedaan mevrouw. "Het pakketje is idd naar een verkeerd adres verstuurd, maar het is neit onze schuld (natuurlijk) maar van TNT. Het pakketje is niet aangenomen bij het afleveradres, waarna het pakketje retour is gekomen." Ok, mooi, dan stuur hem nog maar een keer naar het goede adres. "Dat gaat niet meneer, we hebben de order al geannuleerd" O fijn, mevrouw. Had u dat niet even kunnen overleggen / melden met of aan de klant? "Nee meneer, dat is standaard procedure. Maar u kunt de order wel opnieuw plaatsen" Ok, nou ben ik niet blij mee, maar vooruit dan maar, als dat de procedure is dan meot het maar zo. Ik neem aan dat ik nog gewoon onder dezelfde voorwaarden kan bestellen? "Nee meneer, u kunt alleen uit de huidige aanbiedingen kiezen, ik verbind u door met de afdeling verkoop" Maar mevrouw, ik... tuut tuut tuut .. 2 minuten wachten "Hallo Meneer, met ... van afdeling verkoop. Heb het verhaal zojuist aangehoord, u wilt verlengen onder dezelfde condities omdat we het pakket naar het verkeerde adres hebben gestuurd" (Denk: hij zegt, we hebben naar het verkeerde adres verstuurd, dus toch) Ja dat klopt, dat wil ik. "Dat gaat helaas niet meer, die aanbiedingen staan niet meer open en kan ik niet meer voor u aanmaken" Hmm, wat kan dan wel? "Ik zie dat u 2-jarig HI 20 (voor 18,45 p/mnd) + 1000 sms + Xtra snel internet voor 3,75 en 0,00 EUR bijbetalen had besteld. Ik ga toch proberen om dit voor u te regelen maar ik weet neit zeker of het gaat lukken. Ik ga dit u laten weten, en als het lukt ziet u de orderbevestiging tegemoet komen." OK, prima, indien dat niet kan wil ik dus ook niet verlengen, want ben niet echt tevreden over de andere aanbieding die ik dan krijg. "Prima meneer, dat begrijp ik. Ik kan u nog wel 3 maanden 50% korting aanbieden ter compensatie". Ok doe maar, maar alleen als de oude aanbieding nog kan. "Prima meneer" Wanneer kan ik het toestel verwachten, heb nl eind oktober al besteld? "O, u komt helaas wel achteran op de lijst. Hier kan ik helaas niets aan doen, u zult geduld moeten hebben". Hmm vooruit dan maar, ben ik ook niet echt blij mee maar goed, jullie leveren toch niet FIFO dus misschien valt het mee. "Wat bedoelt u daarmee meneer?" Laat maar zitten, ik weet voldoende. "Ok meneer, ik zie in het systeem dat er over 3 werkdagen (17e) een levering binnenkomt, waarschijnlijk zit u daar al bij, maar dat weet ik neit zeker" Ok, ik wacht wel af, zorg eerst maar dat ik mijn bestelde abbo nog kan krijgen. "Maar natuurlijk meneer, ik ga mijn best doen". Fijn. Fijne dag nog! "U ook meneer, daag!"

Maar goed nieuws dus voor de wachtenden, als jij aansluit als achterste (wat ik overigens schandalig vindt) en ze geven je een kans voor de 17e, dan is dat dus goed nieuws voor ons!
Ongelooflijk dat je daarmee akkoord bent gegaan.. Echt, je had moeten lopen schuimbekken door de telefoon tot je doorverbonden werd met iemand die er echt iets aan kon doen (escalatie). Deze afdeling mag namelijk meer dan een verkoper, die kan eigenlijk alleen maar hetzelfde als jij via de website kan. Maarja.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:06:
Nou ook ik heb het meegemaakt hoor (HI).
[...]
Ja, ben ik stiekem ook wel blij meeDustSpinner schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:32:
[...]
Zo, dat is wel heel erg zuur.En de reactie van Hi is ook niet echt bepaald klantvriendelijk te noemen.
Maar goed nieuws dus voor de wachtenden, als jij aansluit als achterste (wat ik overigens schandalig vindt) en ze geven je een kans voor de 17e, dan is dat dus goed nieuws voor ons!(Hoe crue het ook klinkt)
[ Voor 32% gewijzigd door chaoscontrol op 14-12-2010 14:34 ]
Verwijderd
Je hebt gelijk, maar daar heb ik gewoon geen in in. Hoop dat ze gewoon de ouwe aanbieding nog kunnen doen, dan wacht ik evt. maar een paar weekjes langer.. de aanbieding is te goed om te laten lopen. Bovendien snap ik wel dat zon typemuts daar ook niks aan kan/mag doen.. Wacht ff af waar ze mee gaan komen, als alleen de wachttijd langer wordt maar onder dezelfde voorwaarden, dan is t nog niet best, maar doe ik het er maar mee. Zou binnen 24 uur reactie krijgen.
Edit: Krijg net bevestiging per mail dat ik toch onder oude voorwaarden + 1e 3 mnd 50% bundel korting (18,45 / 2 = 3x 9 euro) korting krijg, en gratis levering van de DHD. Enig nadeel: langere levertijd. Voordeel 27 eur korting. Zou m liever sneller krijgen nu, maar goed, al met al als ie in december nog komt dan bedek ik het allemaal maar met de mantel der liefde.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2010 14:51 ]
Verwijderd
hij staat nu sinds 10-12-2010 op Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat ze hem opsturen??
Studentmobiel heeft 19 oktober het getekend contract voor een T-Mobile verlenging ontvangen en nog steeds is niets geleverd. Iedere week een mail gestuurd en iedere week krijg ik het antwoord dat ie de week daarop écht écht écht verstuurd wordt...
Moedeloos wordt je ervan helaas
Verwijderd
Weekje ongeveer dan heb je m binnen volgens mij, als alles goed gaat tenminste?Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:08:
ik heb 25 november mijn hi abbo verlengd met HTC desire HD,
hij staat nu sinds 10-12-2010 op Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat ze hem opsturen??
Verwijderd
nou hopen maar dan, hoop bij elk sms'je weer dat ie van hi is:PVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:15:
[...]
Weekje ongeveer dan heb je m binnen volgens mij, als alles goed gaat tenminste?
Verwijderd
Heb een klacht ingediend en ineens krijg ik hem dus zoals te lezen is onderaan dat ik hem krijg..
Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen in mijn berichten dat ik hem op 18 okt. besteld heb.
Je hebt recentelijk een verzoek ingediend voor persoonlijke ondersteuning van onze klantenservice. Hieronder staat een samenvatting van jouw vraag en ons antwoord.
Bedankt dat je van onze service gebruikt hebt gemaakt.
Onderwerp
verlenging abonnement desire hd
Samenvatting discussie
Reactie (Kelly) 12/14/2010 03:42 NM
Beste Hi klant,
We gaan je bestelling meteen verwerken en je zal het pakket morgen of overmorgen gaan ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kelly
Hi Sales Team
Reactie (Stephanie) 12/14/2010 08:27 VM
Beste Lesley,
Bedankt voor je e-mail.
Uit je e-mail begrijp ik dat je wilt weten wanneer je bestelling wordt geleverd. Om je vraag te kunnen beantwoorden moet ik navraag doen bij een collega. Je krijgt op korte termijn een antwoord.
Met vriendelijke groet,
Stephanie
Klantenservice Hi
Klant 12/13/2010 09:30 VM
op 19 okt. heb ik mij laten inschrijven voor een verlening met een telefoon.
Tot op heden heb ik nog niks in ontvangst mogen nemen. Blijkens te lezen via tweakers.net hebben klanten van u die op een veel later tijdstip een verlenging hebben cq. nieuw abo. hebben afgesloten de telefoon al wel in huis. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. En dan bel ik en krijg nou niet echt bepaald een antwoord op wat er de bedoeling van is en wanneer ik hem nu dus wel kan verwachten. Na 8 jaar klant bij jullie te zijn zou ik niet verwachten dat dit op zo een manier wordt afgehandeld
Naar aanleiding van je berichtje heb ik ook maar even een klacht ingediend. Kijken wat het antwoord morgen is.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:02:
Heel verhaal hier
in verband met rembours dit weekend niet bezorgd.
Eerste afleverpoging 13 decemer 2010 mislukt
tweede afleverpoging 14 december gelukt
FYI:
€ 14,95 bij een 2 jarig Hi online 20 ( € 18,45) + ExtraSnel voor € 3,75 = € 22,20 per maand

TCO komt hiermee op € 532,80. Goeie koop dus.
C u in het Desire HD topic
Verwijderd
nou ik ben benieuwdyniezink schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:27:
[...]
Naar aanleiding van je berichtje heb ik ook maar even een klacht ingediend. Kijken wat het antwoord morgen is.
Verwijderd
Vanmiddag bezorgd, 10 november telefonisch verlengd bij HI.
Er zaten 2 pathebioscoopkaartjes bij als excuses. Hij is mooi
Reactie (Stephanie) 12/15/2010 09:57 VM |
Beste Hi-klant, |
Bedankt voor je e-mail. |
Naar aanleiding van je e-mail heb ik de gegevens nagekeken. Hieruit blijkt dat de status van je order op 'voor inschrijving' staat. Helaas is het niet mogelijk om na te gaan wanneer je je bestelling zal ontvangen. Ik begrijp dat dit vervelend is. Dit komt omdat het toestel in volgorde van inleg wordt geleverd. Wanneer de status van je bestelling op 'verzonden' staat neemt de koerier zo spoedig mogelijk contact met je op om een afleverafspraak te maken. Mijn excuses voor het ongemak. |
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. |
Met vriendelijke groet, |
Stephanie |
Klantenservice Hi |
Klant 12/14/2010 06:11 NM |
op 18 Nov. heb ik mij laten inschrijven voor een verlenging met een telefoon. |
Tot op heden heb ik nog niks in ontvangst mogen nemen. Blijkens te lezen via tweakers.net hebben klanten van u die op een veel later tijdstip een verlenging hebben cq. nieuw abo. hebben afgesloten de telefoon al wel in huis. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. En dan bel ik en krijg nou niet echt bepaald een antwoord op wat er de bedoeling van is en wanneer ik hem nu dus wel kan verwachten. Er is mij twee weken geleden zelfs verzekerd dat ik die week de telefoon in ontvangst kon nemen. Tot op heden heb ik dus helaas nog steeds niets ontvangen. |
M.v.g. Yorick Niezink |
Wat gaat het weer leuk. Sta ik blijkbaar nog op voorinschrijving............
Verwijderd

Nou die bezorger terug, ik bel net pakketservice online blijkt dat die hele order geannuleerd is en dat ik m maar opnieuw moet bestellen.. Ouch
Ben er klaar mee, ik ga naar vodaphone waar ze hem in de winkel gewoon op voorraad hebben!
dat is niet duur, wordt het wel interessant om ergens sim only te verlengen en hem daar te gaan halen...Skann schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:10:
Voor de loskopers; bij de Makro in de aanbieding voor 419,- excl btw. Dit is lager dan bij de leverancier ;-) Zullen wel groot hebben ingekocht. Voorraden weet ik niks van.
Burp
Verwijderd
Nu heb ik net een sms gehad dat ik morgen mijn pakket krijg aangeboden
Ze weten kennelijk zelf niet eens wat ze doen.
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 13:41 ]
GefeliciteerdVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:39:
het is toch onzin want ik stond ook op voor ingeschreven en na mijn klacht kon mijn bestelling wel ineens in behandeling genomen worden.
Nu heb ik net een sms gehad dat ik morgen mijn pakket krijg aangeboden.
Ze weten kennelijk zelf niet eens wat ze doen.
goed om te weten, dan zorg ik dat ik mijn paspoort vanaf nu voor de zekerheid maar ff op mijn studentenkamer legVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:01:
Gaat ook wel weer lekker bij mij.. 18-11 besteld bij Vodafone, afgelopen maandag belletje dat ze 's avonds langs zouden komen om te bezorgen. Ik denk yes, eindelijk mn nieuwe phone.. Komt die bezorger bij mij langs, blijkt het dus dat ik mijn paspoort nodig heb, waar mij verder niks van verteld was.. Ik dacht dat rijbewijs genoeg identificatie was, niet dus
Nou die bezorger terug, ik bel net pakketservice online blijkt dat die hele order geannuleerd is en dat ik m maar opnieuw moet bestellen.. Ouch
maar is het niet zo dat als je bij de bestelling je paspoort gegevens opgeeft de koerier je paspoort wil zien en als je je rijbewijsgegevens opgeeft bij het bestellen de koerier om je rijbewijs vraagt?
ik heb namelijk mijn rijbewijsgegevens door gegeven bij het telefonisch bestellen... als ik het weet zal ik het laten weten
[ Voor 4% gewijzigd door bas_vdl op 15-12-2010 14:41 ]
Verwijderd
Ik heb op 26 november besteld. Ik heb verlengt bij Hi. In de winkel.
Ik heb ook 2 bioscoopkaartjes bijgekregen
Hi bestelling geannuleerd en in de winkel bij vodafone het toestel gehaald!
Waar is het andere topic? dan ga ik ook die kant op:)
Gisteren nog even met Hi gebeld of ze mijn bestelling niet op het postkantoor konden droppen zodat ik hem zelf op een gelegen tijdstip kon ophalen (wat ze ook aanbieden op hun site) wordt ik toch potjandorie helemaal afgeblaft door die mevrouw.
Wat ik wel niet dacht door dat nu nog te gaan vragen. Dat mijn bestelling nogsteeds op "niet leverbaar" stond en dat er fysiek dus nog 0,0 mee gebeurt was deed daar geen breuk aan af. Kreeg een heel relaas hoe ik het toch in mijn hoofd belde om daar nog mee aan te komen terwijl mijn bestelling al geplaatst was.
Toen ik droog opmerkte dat er fysiek nog niets met mijn bestelling gebeurt was omdat de DHD nog helemaal niet leverbaar is, werd mevrouw helemaal boos.
Toen ik nog voorzichtig vroeg naar een mogelijke richtdatum van levering omdat ik hier op T.net ook had gelezen dat enkele uitleveringen vervroegd waren van Januari naar 17 December, kreeg ik te horen dat ik die van mij dus iniedergeval niet voor eind Januari hoefde te verwachten.
Ik heb op 3 december telefonisch besteld bij Hi en ben nieuwe abonnee.
Leuk stukje klantenservice. Gevalletje ongesteld?
Verwijderd
Brief komt de kant van de wensers op! Succes allen die nog wachten!
gevalletje typisch HI, kut klantenservice!DustSpinner schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:19:
Leuk stukje klantenservice. Gevalletje ongesteld?
Ben/ga weg bij HI. Als het goed is heeft vodafone het nummerbehoud aangevraagd, nu wachten tot vodafone mijn bestelling in behandeling neemt. 3 dec besteld, nog geen status verandering...
maandag even gebeld, korte wachttijd en netjes te woord gestaan! Ik moet nog wel even bellen dat als hij niet voor maandag geleverd wordt dat ze even mijn afleveradres moeten veranderen vanwege de kerstvakantie.
kijken hoe zij daar over denken

Hopelijk heb ik hem morgen.
Afgelopen maandag besteld
Nog iets je moet bij studentmobiel niet ene Bastiaan of Sebastiaan hebben. Die is alleen bezig begrip te tonen en je aan het lijntje te houden.
Het ziet er eindelijk naar uit dat ik mijn DHD eindelijk krijg. ik zal nog melden als ik het werkelijk in mijn handen heb.
Maandag besteld via Vodafone Zakelijk en vandaag ontvangen.
Mooi apparaat zeg!
Ik ga naar het goede topic toe. Maar goed om te weten voor de Vodafone bestellers, is dat hij goed op voorraad is.