Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 15:10
Iemand al wat van T-mobile (verlenging) Gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
darkpluisje schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:02:
Iemand nog iets gehoord van studentmobiel?? Volgens mij ben ik nog de enige op dit forum die een bestelling bij hun heeft en hebben de rest geannulleerd? :P
Heb er ook geannuleerd, bij Hi bijna dezelfde korting afgedongen en hij was op voorraad in de winkel gister.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik bel vanmiddag studentmobiel of ik mijn contract nog zomaar kan opzeggen, dan ga ik naar Phonehouse, zien of ik daar een goed abbo/prijsje kan krijgen en dan ben ik er hopelijk wel klaar mee. Ik kreeg gister bericht dat ze (studentmobiel) de telefoon zeker voor de eerste week van januari konden leveren. Yea! Da's nog maar 5 weken, ik had een typo gemaakt en wilde weten of ik hem voor of in de eerste week van de december kon krijgen. Oh well...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Zolang ze niks leveren kan je zonder problemen opzeggen ja.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe..

DHD binnen, besteld op 22-09-2010 bij Belnu
wat een reteslechte service was dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:30
stefan11 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:32:
Telfort:

Status per 23-11-2010
Telfort heeft uw verlengingsaanvraag ontvangen, hartelijk dank hiervoor. De bestelling zal met TNT Post verstuurd worden. U krijgt bericht wanneer uw bestelling wordt verzonden. TNT post zal de bestelling volgens standaard TNT-levertijden bezorgen.

(1 OR)

Zou het dan echt gaan gebeuren?
Heb ik nu ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Congrats.. & I know, ik heb mijne besteld op 21-09 maar hij is pas 'in behandeling genomen' op 30-09.. which sucks bigtime. Maar laatst was er nog iemand die op 25-09 had besteld bij belnu, zn toestel heeft ontvangen. Doen ze dat kris kras door elkaar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status per 23-11-2010
Voorraad gealloceerd, order is ontvangen. Er zal zsm contact met de klant worden gezocht voor het maken van een afspraak voor aflevering van de bestelling (mits toestel voorradig). Klant wordt hiervoor gebeld met het telefoonnummer +31137501229. (1 SA)

komt het toch goed ?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Bartmeteenb schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:09:
Ik heb ook nog een bestelling staan bij studentmobiel, geplaatst op 19 oktober. Aantal mailtjes gestuurd en krijg eigenlijk elke keer het standaard verhaal terug.

Ik ben net gebeld door de Hi winkel in Enschede, ze hebben een toestel liggen die ik twee maanden geleden gereserveerd had :P. Ik zei dat ik 'm alleen wilde komen ophalen als ik het toestel gratis bij m'n abbo zou krijgen (hij zou me nu nog 60euro kosten) en ik word er z.s.m. over teruggebeld. Als dat lukt, laat ik mijn bestelling bij Studentmobiel ook varen, want dit duurt me echt te lang.
Net reply gehad van Hi winkel, kennelijk willen ze niets aan de toestelprijs veranderen. Dan zal ik het wachten op Studentmobiel gewoon geduldig moeten voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefan11 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:32:
Telfort:

Status per 23-11-2010
Telfort heeft uw verlengingsaanvraag ontvangen, hartelijk dank hiervoor. De bestelling zal met TNT Post verstuurd worden. U krijgt bericht wanneer uw bestelling wordt verzonden. TNT post zal de bestelling volgens standaard TNT-levertijden bezorgen.

(1 OR)

Zou het dan echt gaan gebeuren?
Heb dezelfde orderstatus, ik hou mijn hart vast.
Maar ik geloof het pas echt als ik de Desire HD daadwerkelijk in mijn handen heb. Op het Telfort forum is er ook iemand die al bericht heeft gekregen dat de telefoon onderweg was, wat uiteindelijk ook niet zo bleek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Bartmeteenb schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:10:
[...]

Net reply gehad van Hi winkel, kennelijk willen ze niets aan de toestelprijs veranderen. Dan zal ik het wachten op Studentmobiel gewoon geduldig moeten voortzetten.
Ik zou toch die 60 euro uitgeven, je hebt geen idee wanneer studentmobiel eindelijk eens kan gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
Op het Telfort forum hebben een aantal de bevestiging gekregen dat hij deze week verzonden zal worden. Ik had ook mijn ordernummer doorgegeven aan iemand van Telfort. Ik begin er vertrouwen in te krijgen. Je voelt gewoon een teleurstelling aankomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogoul
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:22:
[...]

Heb dezelfde orderstatus, ik hou mijn hart vast.
Maar ik geloof het pas echt als ik de Desire HD daadwerkelijk in mijn handen heb. Op het Telfort forum is er ook iemand die al bericht heeft gekregen dat de telefoon onderweg was, wat uiteindelijk ook niet zo bleek te zijn.
Kijk even in het telfort forum. Iedereen die voor 25-10 besteld heeft, krijgt deze week nog z'n DHD!
Bericht van Telfort op forum

do not underestimate the power of a sharp mz-700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drogoul schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:27:
[...]

Kijk even in het telfort forum. Iedereen die voor 25-10 besteld heeft, krijgt deze week nog z'n DHD!
Whoohoo ik zit er bij! 8)

Het hele bericht:

@ hele rits met namen,

Jullie krijgen de Desire HD deze week. Op voorwaarde uiteraard dat er geen betalingsachterstanden zijn en u door creditcheck heen komt maar dit is een standaardprocedure.
Oftewel; de orders tot aan de besteldatum van 25-10-10 worden allemaal deze week verwerkt en uitgeleverd. Dat de extra mail van vannacht voor verwarring heeft gezorgd is begrijpelijk en deze hadden we af willen vangen. Dit is uiteindelijk niet gelukt en we willen daarom onze welgemeende excuses aanbieden voor deze verwarring.

De orderstatuspagina is als het goed is nu voor de bovenstaande users aangepast en daar zal geen 05-01-11 meer staan. Een aantal van jullie zal ondertussen zelfs al gebeld zijn door onze logistieke partner om een bezorgafspraak te maken.

@ iemand anders

Van de reserveringen die niet met de leveringen van deze week kunnen worden vervuld staat u nu op positie 20 op de wachtlijst. De kans is klein dat we na deze week een levering krijgen van minder dan 20 toestellen dus is de kans groot dat uw order bij de eerst volgende levering kan worden verwerkt.
U kunt er dus voorzichtig vanuit gaan dat het geen 5 januari wordt maar wel wat eerder. Alles uiteraard onder voorbehoud maar het eind lijkt in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
Nog niets van Belsimpel? Zou wel graag willen hoeveel telefoons die "20%" inhoud.
(Ja, ik kan wel bellen of mailen maar wellicht weet iemand hier meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 15:05
drogoul schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:27:
[...]

Ja, dan werken ze wel meteen een hele rits oude bestellingen weg. Ik ben ook blij dat we nu een duidelijk(er) antwoord hebben ipv het bellen naar de klantenservice of de chat met Telfort.

Die Hugo van Telfort Webcare mag van mij medewerker van de maand worden daar :P

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogoul
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zit er ook bij... sterker nog: ik krijg net de verzendbevestiging 8)

Hierbij informeren wij u dat Telfort uw HTC Desire HD i.c.m. Telfort 200 (12 mnd) heeft verstuurd. De bestelling kunt u binnen twee tot drie werkdagen verwachten.

Jeu!

do not underestimate the power of a sharp mz-700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 15:05
drogoul schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:49:
[...]

Ik zit er ook bij... sterker nog: ik krijg net de verzendbevestiging 8)

Hierbij informeren wij u dat Telfort uw HTC Desire HD i.c.m. Telfort 200 (12 mnd) heeft verstuurd. De bestelling kunt u binnen twee tot drie werkdagen verwachten.

Jeu!
Ik krijg hem ook net binnen per mail en per sms :)

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:42:
Nog niets van Belsimpel? Zou wel graag willen hoeveel telefoons die "20%" inhoud.
(Ja, ik kan wel bellen of mailen maar wellicht weet iemand hier meer).
Nee. Heb nu 2x met Belsimpel telefonisch contact gehad (vorige week voor het laatst) en toen wisten ze niks.
Mijn bestelling heb ik op 29-09 geplaatst, hopelijk zit ik bij die 20%.

Ook slechte communicatie van hun kant; stuur gewoon een mail naar alle wachtende klanten met enige info over levertijd. Ook al weten ze niks (ze zijn tenslotte van HTC afhankelijk...), dan hoeven ze tenminste geen telefoontjes of mailtjes met vragen hierover te beantwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:27:
Morgen levering door GSMeasy. Afspraak met koerier gemaakt.
Resumerend : GSMeasy is via chat en mail toch consequent in haar informatieverstrekking geweest.
Wat ik dan wel vaag vind is dat ze me vannochtend het volgende mailtje sturen als ik om een leverdatum vraag:

Tot mijn spijt moet ik u melden dat de leverdatum van de HTC Desire HD op
dit moment nog onbekend is. HTC heeft leveringsproblemen met dit toestel.
Zodra wij het toestel op voorraad hebben zullen wij u daar direct van op de
hoogte stellen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Junkyxl schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 06:10:
Schijnt dat er meer mensen vlak na 00.00u het mailtje hebben ontvangen.
Wil ook wel graag weten wat die compensatie nou precies inhoud.
Dat is een fout! Ik heb met Hugo van het Telfort forums gecommuniceerd hierover. en hij kon mij verzekeren dat ik mijn Desire HD deze week nog zou ontvangen.

Anders zelf even contact hierover nemen dmv. een PB naar Hugo op het Telfort forum.

Registreren op het Telfort forum is nog geen minuut werk :)

Edit: krijg net een paar seconden geleden een Track&Trace nummer van Telfort per email binnen... :P

[ Voor 7% gewijzigd door Cybergamer op 23-11-2010 14:36 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:44

FutureCow

(C) FutureCow

Gister tot aan huilen toe met de klantenservice van Telfort gebeld. Maar ik kon de telefoon niet voor 05-01-2011 verwachten. Ik kon wel annuleren (ook omdat mijn bedrag met 29 was verhoogt...)

Vandaag 5 mailtjes en smsjes gekregen met track and trace en imei nummers. Wordt de telefoon wel verstuurt!

Erg jammer die klantenservice, voor niets 10 euro verspilt... ze weten daar gewoon te weinig en kunnen niets voor je regelen.
Gelukkig is er een Hugo op het telfort forum die wel verstand van zaken heeft, weet je dat ook voor de volgende keer.

Telefoon 12-10-2010 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Oke ik volg dit forum sinds 10-11 dat is ook de datum waarop ik me Desire HD heb besteld bij studentmobiel!! dus dacht registreer ik me ook ma even om mijn ervaringen met jullie te delen!!

ik begrijp dat er mensen zijn die vanaf sep al wachten dus mag ik niks te klagen hebben!! ik heb uit nieuwsgierigheid toch vorige week even gebeld met studentmobiel om te vragen wanneer ze ongeveer verwachten dat ik mijn bestelling zou binnen krijgen. De meneer aan de telefoon zei tegen mij dat ze bij de orders waren tot 20 okt en dat die verwacht dat ik mijn telefoon de eerste week van december moet binnen krijgen.
Blijkbaar zoals ik hier lees klopt het niet helemaal dat ze bij de orders zijn tot 20 okt maar ok.

Ik heb net weer gebeld, omdat ik bang was dat het januari ging worden, want dan zou ik hem annuleren en via de winkel proberen of wachten op de nieuwe generatie mobiele telefoons van begin volgend jaar. de meneer die ik nu aan de lijn had zei eigenlijk het zelfde als vorige week, alleen dit keer zei die niet waar tot welke datum ze waren met uitleveren. dus als het goed is kan ik hem volgende week ontvangen als natuurlijk alles klopt.

Ik begrijp ook dat het een probleem is van HTC, maar dan nog vind ik de communicatie naar de klant best slecht. ik ben zelf dan wel zo handig om op fora's te gaan zoeken en informatie te vinden maar niet iedereen is zo. Ik vind dat ze op z'n minst een mail konden verzenden met de problemen, dan zouden klanten er meer begrip voor hebben.

maar ja gewoon even wachten!!

p.s ik heb nu een nokia E71 en werkt nog prima alleen de navigatie knop is er uitgevallen!! dus heb een nieuwe keyboard op ebay besteld hopelijk komt die snel!! want het is nu echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
@Runx wel grappig, want Studentmobiel heeft wel degelijk een mail gestuurd naar klanten over de slechte beschikbaarheid van de DHD. Maar dit was op 9-11, dus de dag voordat jij bestelde ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Nu online
Micr0mega schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:00:
@Runx wel grappig, want Studentmobiel heeft wel degelijk een mail gestuurd naar klanten over de slechte beschikbaarheid van de DHD. Maar dit was op 9-11, dus de dag voordat jij bestelde ;-)
Ok dat zou kunnen, maar Htc heeft nog steeds problemen en studentmobiel kan nog steeds niet optimaal leveren. iedere klant die zich aanmeld moet na mijn mening zo'n mail ontvangen!! tot dat natuurlijk de levering problemen zijn opgelost. of zet de informatie van de mail op je site, zodat nieuwe klanten(zoals ik bijv die net een dag na de mail hebben besteld) ook op de hoogte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de HD binnen gekregen, besteld op 25-10-10 bij gsmWEB. slechte berichtgeving maar toch relatiefsnelle levering. Wel een mooi speeltje die HD :-D Veel succes voor degenen die hem nog niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:26
18 november bestelling geplaatst bij HI.

Desire HD + online 20 2jaar en extra snel internet.

Heb alleen de informatie gekregen dat deze niet voorradig is. Op de website staat een levertijd van 10-15 dagen.

Is er een manier om meer gedetailleerde informatie te krijgen? Zoals wanneer zij de toestellen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 22:38
ik heb op 7-11 bij studentmobiel besteld en idd wel dat mailtje gehad. maar ik ga nu maar even uit van die eerste week van december. zo niet dan annuleer ik en haal ik wel iets anders of de dhd in de winkel.

ik kan me nog herinneren dat Tweakers goed schreven over HTC omdat ze zo snel na de aankondeging van een telefoon konden leveren maar als het dan vervolgens zo gaat vind ik het wel erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yniezink schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:21:
18 november bestelling geplaatst bij HI.

Desire HD + online 20 2jaar en extra snel internet.

Heb alleen de informatie gekregen dat deze niet voorradig is. Op de website staat een levertijd van 10-15 dagen.

Is er een manier om meer gedetailleerde informatie te krijgen? Zoals wanneer zij de toestellen verwachten?
Technisch gezien zou hen bellen moeten helpen, maar zoek maar eens in het topic: niemand daar heeft enig idee waarover ze praten. Als je ze 3 keer achtereen belt krijg je 3 keer een ander verhaal van dezelfde afdeling. Het laatste nieuws wat ik heb vernomen is dat ze niets meer hebben en pas de 29ste weer een levering krijgen, maar tegelijkertijd wordt er nu uitgeleverd aan mensen die in september hebben besteld, wat door dezelfde afdeling ontkent wordt. Conclusie: er is geen manier om kloppende informatie in te winnen. Zelf op 8 november besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
tieske1988 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:45:
ik heb op 7-11 bij studentmobiel besteld en idd wel dat mailtje gehad. maar ik ga nu maar even uit van die eerste week van december. zo niet dan annuleer ik en haal ik wel iets anders of de dhd in de winkel.

ik kan me nog herinneren dat Tweakers goed schreven over HTC omdat ze zo snel na de aankondeging van een telefoon konden leveren maar als het dan vervolgens zo gaat vind ik het wel erg slecht.
Niemand is dit dan ook gewend van HTC heb er al heel wat versleten maar dit heb ik nog niet meegemaakt

en @yniezink bidden is 1 van de betere opties bellen voor al meerdere keren bellen brengt elke keer steeds meer vragen boven.
Elke telefoniste geeft weer een ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Nou ben ik een man van geduld (Ja dat mag ik wel zeggen, want ik volg dit topic al 2 maanden en de laatste post dateert nog van 2 oktober, de dag dat ik mijn DHD heb besteld) maar ik moet zeggen dat het toch verdomd weinig geschilt heeft of ik had mijn verlenning geannuleerd. Ik vind het niet erg om te wachten tenslotte heb ik nog werkend toestel maar die onduidelijkheid en steeds de datum verschuiven...is erg vervelend. MIjn abbo was al verlopen betaalde de volle pond voor een sim only abbo. VAnavond zou ik ze bellen en het lekker annuleren, een abbo van ben aanschaffen en het nog even uitzingen... totdat ik net een sms en mail kreeg met een track-n-trace nr. Maar ik geloof het pas als ik zie dat het pakketje in de distributie zit.

Zo ik heb het nu van me afgeschreven, maar toch nog even een timeline!

28 september t/m 01 oktober... twijfelen, DHD?, IPhone? Android? Windows 7 phone, grr
01 oktober midden in de nacht: knoop doorgehakt
02 oktober: gebelt en bestelt
23 oktober: 1ste leverdata uitgesteld, ok kan gebeuren
06 nov: leverdata uitgesteld, ok kan gebeuren
13 nov: idem, ok kan gebeuren
19 nov: idem, ok dit is niet leuk.
22 nov 10.33 bevestiging DHD op voorraad, verlenging zal worden bijgewerkt
23 nov 00:03 tijdelijk niet op voorraad
23 nov 00:30 g*dver*omm#$@#$@#$#444........kidding ;-)
23 nov 14:21 SMS bericht: bestelling verstuurd
23 nov 14:22 E-mail: track & trace code ontvangen
23 nov 15:46 opstellen post @ tweakers
25 nov 10:00 DHD te koop voor 450 euro, nieuw in doos... ;-)

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Lees net dit bericht op het Telfort forum:
.....Oftewel; de orders tot aan de besteldatum van 25-10-10 worden allemaal deze week verwerkt en uitgeleverd. Dat de extra mail van vannacht voor verwarring heeft gezorgd is begrijpelijk en deze hadden we af willen vangen. Dit is uiteindelijk niet gelukt en we willen daarom onze welgemeende excuses aanbieden voor deze verwarring.
Duidelijk genoeg?

(bron)

[ Voor 22% gewijzigd door Cybergamer op 23-11-2010 15:59 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Laatst online: 16-09 22:38
haha 25nov te koop :-p

trouwens opmerkelijk dat ook jij getwijfeld hebt met een Iphone, ik heb onlangs nog iemand (weet niet meer wie) zien schrijven dat de mensen die een DHD bestellen andere mensen zijn en niet eens aan een Iphone zouden denken. Mijn reden is voornamelijk dat ik de Iphone gewoon te duur vind, gaat nergens over en aangezien ik mijn interface wil customizen met zelf gemaakte buttons e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Ralf91 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:35:
Heeft iemand hier ook bij T-mobile besteld?
De DHD zou deze week worden uitgeleverd door hun transport klant (AMP logistics).
Ik heb nog niets gehoord, dus ik ben benieuwd.
Ik had maandag de klantenservice aan de lijn. Deze zeiden tegen mij ook deze week. Ze konden geen exacte dag aangeven. Het kan dus ook einde van de week worden!

We zullen het zien.

[ Voor 0% gewijzigd door Alper15 op 23-11-2010 16:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vanmiddag Belcompany in Spijkenisse aan de lijn dat ze er een aantal hadden. Ik ben reeds voorzien, dus voor degenen die er nog 1 zoeken, doe je voordeel ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
Een ietswat persoonlijke mail van Belsimpel voor de liefhebbers:
Goedemiddag meneer Dutchy007,

Bedankt voor uw e-mail.

Wij hebben inderdaad ook al een klein aantal toestellen geleverd gekregen, maar leveren uit op datum van binnenkomst van contract & betailng, dus daar zult u nog niet bij hebben gezeten. Van onze leverancier hebben wij te horen gekregen dat de levering schaars blijft en het is nog niet duidelijk hoeveel toestellen wij ontvangen en welke klanten dan wel of niet een toestel geleverd kunnen krijgen. Wij verzoeken u om nog geduld te hebben, u kunt er vanuit gaan dat wij u de telefoon z.s.m. doorsturen zodra wij hem hier ontvangen.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
tieske1988 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:08:
haha 25nov te koop :-p

trouwens opmerkelijk dat ook jij getwijfeld hebt met een Iphone, ik heb onlangs nog iemand (weet niet meer wie) zien schrijven dat de mensen die een DHD bestellen andere mensen zijn en niet eens aan een Iphone zouden denken. Mijn reden is voornamelijk dat ik de Iphone gewoon te duur vind, gaat nergens over en aangezien ik mijn interface wil customizen met zelf gemaakte buttons e.d.
Het prijsverschil (ondanks het afronden naar hele minuten van telfort) gaf mij ook de doorslag.

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
BabyXL schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:57:
Lees net dit bericht op het Telfort forum:

[...]

Duidelijk genoeg?

(bron)
" Alles uiteraard onder voorbehoud maar het eind lijkt in zicht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Eerst volgende levering bij Typhone is 17 december, ik mag pas 3 december de bestelling annuleren. Zal ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:51:
Hmm... Eerst volgende levering bij Typhone is 17 december, ik mag pas 3 december de bestelling annuleren. Zal ik dit doen?
De vraag blijf of Typhone er genoeg heeft om uit te leveren. Natuurlijk wel iets om rekening mee te houden.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:23
DHD komt net over de mat hier door de TNT pakketservice van HI (al bezig vanaf 20sept)

Ligt aan de oplader!

Mooi toestel :o Geen last van klepjes gedoe, camera afwijkingen, alleen klein beetje merkbaar dat randje rechts van scherm iets meer uitsteekt dan links.. maar alleen met erover heen gaan van je vingers merk je dat!
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:07:
[...]

De vraag blijf of Typhone er genoeg heeft om uit te leveren. Natuurlijk wel iets om rekening mee te houden.
Klopt, maar had natuurlijk weer een mailtje gestuurd met de vraag of ze 100% zeker weten dat ik in deze levering zit. Ze antwoorden hierop:
Ik kan u hierbij melden dat u 2de op de wachtlijst bent wat betekend dat u bij de eerst volgende levering vrijwel zeker kunt zijn dat u de HTC Desire HD zult ontvangen.
Dus nu zit ik weer te denken, grote kans dat er 3 december(als ik mijn bestelling PAS mag annuleren) nergens een telefoon te vinden is... Pfff even denken :+

Eigenlijk best wel sh*t, als ze 2 meer telefoons hadden gehad zat ik nu met mijn Desire HD te spelen en hoefde ik geen maand te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"Ladys and gentlemen... I got him."

Net bij de Phonehouse weg met de telefoon, gratis. Een Vodafone 200 abbo (web/sms/bellen) ~34,50 per maand en eerste 12 maanden ~25 euro. Moet een beetje om mijn bel/sms gedrag denken, dat ik er niet overheen ga maar opzich is het prima :). Over een maand gaat de abbo in. Morgen ook maar mailen met Studentmobiel dat ze mij "kwijt" zijn.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:58
joepie, zojuist gebeld met de koerier, ze komen m morgenavond brengen!!!

30-10 besteld bij vodafone on-line :-)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:05:
[...]

Nee. Heb nu 2x met Belsimpel telefonisch contact gehad (vorige week voor het laatst) en toen wisten ze niks.
Mijn bestelling heb ik op 29-09 geplaatst, hopelijk zit ik bij die 20%.

Ook slechte communicatie van hun kant; stuur gewoon een mail naar alle wachtende klanten met enige info over levertijd. Ook al weten ze niks (ze zijn tenslotte van HTC afhankelijk...), dan hoeven ze tenminste geen telefoontjes of mailtjes met vragen hierover te beantwoorden...
Als jij 29-09-2010 al besteld hebt en nog niks hebt ontvangen, dan heb ik sterk het vermoeden dat men ons aan het lijntje houden met onderstaande antwoord! Waarom kunnen andere webshops wel uitleveren.......???

Ik heb op 23-10-2010 besteld en reeds 260 euro betaald!

Ik begin er steeds meer van te balen...... :(

Onderstaande antwoord vanmiddag 23-11-2010 ontvangen:

Geachte

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. De levering is al gedaan door onze leverancier en alle toestellen zijn momenteel al verzonden. U zat helaas dus niet bij de eerste 20% van alle wachtende klanten. Helaas kunnen wij geen voorkeursbehandeling geven. Wij verwachten de eerst volgende levering over 3 weken. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

XXXX XXXXX

-- www.Belsimpel.nl - Voor telefoons met abonnement, sim-only abonnementen, verlengingen en de beste aanbiedingen van Nederland

T. +31 (0)50 210 34 04
F. +31 (0)50 210 34 05
E. info@belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:04:
[...]
Dus nu zit ik weer te denken, grote kans dat er 3 december(als ik mijn bestelling PAS mag annuleren) nergens een telefoon te vinden is... Pfff even denken :+

Eigenlijk best wel sh*t, als ze 2 meer telefoons hadden gehad zat ik nu met mijn Desire HD te spelen en hoefde ik geen maand te wachten...
Kan me daar wel iets bij voorstellen ja... Idd moeilijk, maar van hetgeen wat ik begrepen heb (uit de Telfort forum iig. - weet jouw situatie niet), beginnen de orders nu eindelijk een beetje op gang te komen met redelijke aantallen per week. En ik heb begrepen dat de grote telecom providers ook eind nov/begin dec weer meer kunnen gaan uitleveren.

Maar het blijft idd een lastige situatie, voor een hoop in dit forum. Ik heb niets te klagen gelukkig, mijn toestel is onderweg.

MAar als ik jou was zou ik gewoon je huidige bestelling afwachten, veel tijdverschil zal daar niet meer in zitten tegenwoordig.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belsimpel wordt er simpel van. Die telefoniste weten niks of doen alsof ze niks weten. Vorige week gebeld: "Nee, deze week of volgende week zit u er wel bij"

krijg nu dus gewoon weer een mailtje met opties die nergens over gaan.

Geachte heer/mevrouw,

Tot onze spijt moeten wij u berichten dat de HTC Desire HD in tegenstelling tot eerdere berichten momenteel nog erg lastig leverbaar is. Dit is helaas een landelijk probleem, en dit heeft tot gevolg dat wij de door u bestelde HTC Desire HD nog niet kunnen uitleveren. Wij krijgen momenteel wekelijkse kleine aantallen binnen en leveren deze uit aan onze klanten op basis van binnenkomst van betaling en contract. Aangezien het aantal geleverde toestellen slechts een fractie van onze bestelling betreft kunnen wij op dit moment simpelweg niet iedereen uitleveren.
Op basis van bovenstaande informatie resten er 4 opties voor u:

1. Belsimpel.nl zet uw order gewoon door en u ontvangt zoals eerder aangeboden een gratis bluetooth headset ter compensatie van het lange wachten.
2. Belsimpel.nl sluit uw abonnement gewoon aan tegen de voorwaarden waar u voor getekend heeft en u ontvangt eenmalig de losse verkoopprijs van de HTC Desire HD (€ 506,- ) op uw rekening gestort. Deze optie geldt NIET voor klanten die het toestel in combinatie met een T-Mobile abonnement wensen.
3. U kijkt naar een alternatief toestel zoals de HTC Desire Z welke momenteel ruim op voorraad is.
4. Belsimpel.nl annuleert uw order en u krijgt het door u betaalde bedrag binnen enkele werkdagen op uw rekening teruggestort. Wij proberen uiteraard uw bestelling zo spoedig mogelijk af te ronden, maar vragen op basis van bovenstaande informatie nog enig geduld. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

In het vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Bas Wesselink

Het zou fijn zijn als ze is wat persoonlijker gaan worden. Ik weet nu nog steeds niets.. hoeveel mensen zijn er nog voor me en wat krijgen jullie per week binnen. Dan kan ik tenminste een keuze maken op verstand ipv emotioneel.

ik heb contract getekend op 17-10 (ongeveer de 4-10 betaald, maar dat telt niet mee gok ik)

haha de woord keuze in het mailtje bel-simpelweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb hem zojuist per TNT mogen ontvangen

Aanbieder: Hi
Bestelwijze: Online
Besteldatum: 20-09-2010
Order ingevoerd dankzij slechte communicatie betreft verlengtermijn: 20-11-2010
Gezeik met profider?: Ja, zowel per mail als per telefoon klachten ingedient mbt de slechte levertijden.
Compensatie: Paarse skullcandy koptelefoon.

Staat van het toestel:
- Doosje zat nog vast met stikker waarop een waarschuwing stond betreft ongeopende verpakking openen.
- HTC Void stikker zat los in de doos.
- Klepjes zitten vrij goed, hele kleine randjes.
- Rand om het scherm voelt scherp omdat deze iets omhoog staat
- Powerknop steekt niet uit, maar is makkelijk in te drukken.

Toestel ligt nu aan de lader. Tot het lampje groen wordt doe ik er nog even niets mee.

Ps... wat een klein doosje zit er omheen zeg 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door FunFair op 23-11-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gebeld door GSMEASY. Foon wordt maandag de 29e bezorgd, afhankelijk van acceptatie nummerportering. 26 oktober besteld.
GSMEASY is naar mij steeds duidelijk geweest over levertijd.

Datum: Status:
22-11-2010 Pakket is klaargemaakt
22-11-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
22-11-2010 Abonnement wordt aangesloten
22-11-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
22-11-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
26-10-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
26-10-2010 Voorraad controle
26-10-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 29-11-10
(Indien de aflevertijd hierboven niet vermeld is, dan is deze per e-mail en/of sms naar u verstuurd of zal deze naar u worden verstuurd de dag voor de aflevering).

EDIT:...29-11-10... zal toch niet 29 oktober 2011 zijn... :z

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

FunFair schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:02:
Ps... wat een klein doosje zit er omheen zeg 8)7
Klein doosje voor een grote telefoon :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:13:
Gisteren gebeld door GSMAEASY. Foon wordt maandag de 29e bezorgd, afhankelijk van acceptatie nummerportering. 26 oktober besteld.
GSMEASY is naar mij steeds duidelijk geweest over levertijd.
Woow! Kijk, dat is nou nog eens duidelijkheid! Er zijn dus shops die het wel kunnen. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 doosjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:01:
[...]

Als jij 29-09-2010 al besteld hebt en nog niks hebt ontvangen, dan heb ik sterk het vermoeden dat men ons aan het lijntje houden met onderstaande antwoord! Waarom kunnen andere webshops wel uitleveren.......???

Ik heb op 23-10-2010 besteld en reeds 260 euro betaald!

Ik begin er steeds meer van te balen...... :(

Onderstaande antwoord vanmiddag 23-11-2010 ontvangen:

Geachte

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. De levering is al gedaan door onze leverancier en alle toestellen zijn momenteel al verzonden. U zat helaas dus niet bij de eerste 20% van alle wachtende klanten. Helaas kunnen wij geen voorkeursbehandeling geven. Wij verwachten de eerst volgende levering over 3 weken. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

XXXX XXXXX

-- www.Belsimpel.nl - Voor telefoons met abonnement, sim-only abonnementen, verlengingen en de beste aanbiedingen van Nederland

T. +31 (0)50 210 34 04
F. +31 (0)50 210 34 05
E. info@belsimpel.nl

Ik heb op deze mail van mijzelf:

Beste heer Wesselink,

Dank u wel voor het bericht.
Ik zet mijn order gewoon door, kies voor optie 1 dus.

Ik zou graag van u nadere details willen horen over welk nummer van binnenkomst ik heb (bestelling 29-09) zodat ik mijn optie voor mezelf nog kan verantwoorden (ik vermoed dat het nog lang wachten is als ik vrij ver op de wachtlijst sta...).

U noemt dat de slechte leverbaarheid van de Desire HD een landelijk probleem betreft; ik maak van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat er diverse webshops reeds geleverd hebben waarvan de klanten hun telefoon later dan ik besteld hebben. Geen beste beurt voor Belsimpel.nl dus. Ik zal dit op het internet vermelden indien ik geen bericht met nadere details van u terug krijg.

Ik hoor dan ook graag van u.

Mvg,

XXXXXXX XXXXXXX

Dit antwoord gekregen:

Geachte heer XXXXXXXXX,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Wij hebben ook reeds geleverd aan de eerste 20% van de wachtende klanten, helaas hebben wij afspraken gemaakt met onze leverancier en zijn zij deze niet nagekomen, waardoor wij onze afspraken dus ook niet kunnen nakomen. Alleen wij kunnen u helaas geen exacte details geven over in welke positie u staat in onze chronologische volgorde. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

XXXXX XXXXX

Op deze e-mail heb ik dit gestuurd:

Goedenavond XXXXXX XXXXXX,

Dank je wel voor je bericht.
Ik begrijp dat er overal problemen zijn met de beschikbaarheid van de Desire HD en dat Belsimpel.nl daar ook de dupe van is.
Dat andere webshops echter wel klanten kunnen bedienen die veel later dan ik besteld hebben blijft natuurlijk vreemd. Hebben jullie zoveel orders in vergelijking met de andere webshops? U kunt wellicht mijn frustratie een klein beetje voorstellen wanneer ik op internet (vnl Tweakers) lees dat mensen deze telefoon nu bestellen en soms direct geleverd krijgen terwijl ik al sinds eind september aan het wachten ben?
Ook is de telefoon vaak gewoon bij een klassieke winkel beschikbaar en staan webshops (waaronder jullie) dus achteraan in de rij wanneer het de beschikbaarheid betreft.

Graag verneem ik waarom ik geen gedetailleerde informatie mbt mijn nummer op de wachtlijst kan krijgen. Zo kan ik toch eigenlijk geen onderbouwde keuze maken uit de door Belsimpel gegeven opties?
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik heb met jullie een overeenkomst waarbij jullie jullie beloftes niet kunnen nakomen. De informatie die jullie hebben verstrekken aan de wachtende klant is dan het minste wat jullie kunnen doen...

En hebben jullie enig zicht op de volgende levering van de leverancier?

Ik hoor graag van je.

Mvg,

XXXXXX XXXXXX

Het begint me nu een beetje te irriteren dat Belsimpel.nl onderaan de voedselketen lijkt te staan... :(
Het wachten is genoeg geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer vreemd dit. Na een paar dagen wachten krijg ik toch een antwoord van Hi:

Hi DennzHD,

Dank je wel voor je e-mail.

Je geeft in je e-mail aan dat je de HTC Desire HD nog niet hebt ontvangen. Ik begrijp dat dit zeer vervelend is. Er zijn helaas leveringsproblemen met de HTC Desire HD. De fabrikant heeft te laat en te weinig toestellen geleverd. Bepaalde afspraken zijn niet nagekomen helaas. Hierdoor moeten wij veel van onze klanten teleurstellen tot nu toe. Ik verzoek je vriendelijk even geduld te hebben. We kunnen de levering helaas niet versnellen. We doen er alles aan om de mobiele telefoon zo spoedig mogelijk te leveren.

Groeten van Hi,

Lotte
Hi Webcare

Deze mail is vandaag verstuurd.
Ik kom thuis, ligt er tot mijn verbazing een pakketje van KPN op tafel met mijn naam erop..
ZOU HET DAN???

En ja hoooor:D:D:D Ik heb em:)

De rest nog veel succes met wachten, ik ben er gelukkig vanaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisR
  • Laatst online: 10-09-2020
Vanochtend mailtjes gehad van Telfort.

1e: Nieuwe voorraad binnen.
2e: Toestel was niet meer leverbaar voor mij. :F

Uurtje later een smsje gekregen dat toestel opgestuurd was, dus weer helemaal blij.
Kan niet werken dat de werkdag morgen weer om is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow op de site van mijn telfort kan ik nu verlengen en de Desire HD reserveren....
Verwachte leverdatum is*: 5/1/2011
(*Onder voorbehoud van wijzigingen.)

Ben ik blij dat ik het anders gedaan heb.
Ik heb een aantal weken geleden besteld bij The Phonehouse.
Uiteraard gelijk duidelijk dat het toestel niet op voorraad is en het even gaat duren.
Ik kon mn abonnement echter ook nog helemaal niet verlengen/opzeggen maar aangezien ze toch pas nummer behoud gaan aanvragen vanaf het moment dat het toestel beschikbaar is stond mn bestelling mooi vast klaar.

Nu werd ik maandag gebeld door de phonehouse dat ze mijn toestel binnen hebben en of ik ze terug wilde bellen (voicemail bericht).
Nu heb ik bewust vandaag pas terug gebeld omdat ik pas vanaf vandaag kan opzeggen/verlengen.
Ze gingen nu dus even mn gegevens controleren en hebben mn nummerbehoud vandaag aangevraagd. Zodra nummerbehoud is goedgekeurd wordt mn toestel geleverd...

Toch beter dan verlengen via mijn Telfort, had ik nu pas kunnen bestellen en nog moeten wacht tot minimaal 5 januari! (er vanuit gaande dat dit allemaal goed gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:45
Yesssssss,

Ook ik heb mijn DHD in de levering zitten van Telfort.
Balen dat ik vannacht moet werken en overdag in mijn nest lig.
Denk dat ik slecht zal slapen, omdat ik bang ben de deurbel te missen.
Mooier verjaardagskado kan ik me niet wensen ( buiten dat wat de kids voor me hebben gedaan :) )
Ik denk dat we elkaar wel in het DHD forum zullen terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Junkyxl schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:57:
Denk dat ik slecht zal slapen, omdat ik bang ben de deurbel te missen.
Stroomdraadje doorlussen van de bel naar je teen? Geheid dat je wakker wordt! Je bent niet voor niets een tweaker, toch? :P

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:12:
Gister de HD binnen gekregen, besteld op 25-10-10 bij gsmWEB. slechte berichtgeving maar toch relatiefsnelle levering. Wel een mooi speeltje die HD :-D Veel succes voor degenen die hem nog niet hebben.
met welke abonnement heb je het besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die van BELNU.NL een toestel hebben ontvangen, of nog leuke boeiende mails hebben gekregen van belnu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46

Wok

Dakloos...

Tot op heden zwijgen ze naar mij nog in alle toonaarden....

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Telfort Statuspagina:
Status per 23-11-2010
Telfort heeft uw verlengingsaanvraag verwerkt.
1. Als u heeft gekozen voor een toestel of cadeau is uw bestelling tevens verzonden. Binnen 2 à 3 werkdagen wordt uw bestelling afgeleverd door TNT Post. Eventuele betaling kunt u bij de postbode doen. Mocht u het pakket niet persoonlijk kunnen aannemen, dan wordt het pakket bij het postkantoor afgeleverd. U kunt dit pakket dan binnen 3 weken afhalen en eventueel afrekenen.
2. Als u heeft gekozen voor sim only, is de verlenging vandaag verwerkt.

(8 SH)

klik hier voor de koerierstatus
De onderste link is rechtstreeks de link naar de TNT Track en Trace pagina met de status "Zending gesorteerd in sorteercentrum"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand de link geven van het dhd forum in een pb? aangezien ik geen flauw idee hebben waar mensen het over hebben? ben nogal nieuw hier en had deze link gevonden via google.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:44:
[...]

Ik heb op deze mail van mijzelf:

Beste heer Wesselink,

Dank u wel voor het bericht.
Ik zet mijn order gewoon door, kies voor optie 1 dus.

Ik zou graag van u nadere details willen horen over welk nummer van binnenkomst ik heb (bestelling 29-09) zodat ik mijn optie voor mezelf nog kan verantwoorden (ik vermoed dat het nog lang wachten is als ik vrij ver op de wachtlijst sta...).

U noemt dat de slechte leverbaarheid van de Desire HD een landelijk probleem betreft; ik maak van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat er diverse webshops reeds geleverd hebben waarvan de klanten hun telefoon later dan ik besteld hebben. Geen beste beurt voor Belsimpel.nl dus. Ik zal dit op het internet vermelden indien ik geen bericht met nadere details van u terug krijg.

Ik hoor dan ook graag van u.

Mvg,

XXXXXXX XXXXXXX

Dit antwoord gekregen:

Geachte heer XXXXXXXXX,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Wij hebben ook reeds geleverd aan de eerste 20% van de wachtende klanten, helaas hebben wij afspraken gemaakt met onze leverancier en zijn zij deze niet nagekomen, waardoor wij onze afspraken dus ook niet kunnen nakomen. Alleen wij kunnen u helaas geen exacte details geven over in welke positie u staat in onze chronologische volgorde. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

XXXXX XXXXX

Op deze e-mail heb ik dit gestuurd:

Goedenavond XXXXXX XXXXXX,

Dank je wel voor je bericht.
Ik begrijp dat er overal problemen zijn met de beschikbaarheid van de Desire HD en dat Belsimpel.nl daar ook de dupe van is.
Dat andere webshops echter wel klanten kunnen bedienen die veel later dan ik besteld hebben blijft natuurlijk vreemd. Hebben jullie zoveel orders in vergelijking met de andere webshops? U kunt wellicht mijn frustratie een klein beetje voorstellen wanneer ik op internet (vnl Tweakers) lees dat mensen deze telefoon nu bestellen en soms direct geleverd krijgen terwijl ik al sinds eind september aan het wachten ben?
Ook is de telefoon vaak gewoon bij een klassieke winkel beschikbaar en staan webshops (waaronder jullie) dus achteraan in de rij wanneer het de beschikbaarheid betreft.

Graag verneem ik waarom ik geen gedetailleerde informatie mbt mijn nummer op de wachtlijst kan krijgen. Zo kan ik toch eigenlijk geen onderbouwde keuze maken uit de door Belsimpel gegeven opties?
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik heb met jullie een overeenkomst waarbij jullie jullie beloftes niet kunnen nakomen. De informatie die jullie hebben verstrekken aan de wachtende klant is dan het minste wat jullie kunnen doen...

En hebben jullie enig zicht op de volgende levering van de leverancier?

Ik hoor graag van je.

Mvg,

XXXXXX XXXXXX

Het begint me nu een beetje te irriteren dat Belsimpel.nl onderaan de voedselketen lijkt te staan... :(
Het wachten is genoeg geweest...
Het is toch erg triest allemaal... De kans is zoo groot dat wij over 3 weken weer horen dat er opnieuw leveringsproblemen zijn en er weer uitstel van aantal weken is. Aan de andere kant vertik ik het om 80 euro uit eigen zak bij te betalen om een los toestel te kopen ( met de minimale vergoeding van E 508 van belsimpel)..

De teleurstellingen stapelen zich op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:32:
[...]

Het is toch erg triest allemaal... De kans is zoo groot dat wij over 3 weken weer horen dat er opnieuw leveringsproblemen zijn en er weer uitstel van aantal weken is. Aan de andere kant vertik ik het om 80 euro uit eigen zak bij te betalen om een los toestel te kopen ( met de minimale vergoeding van E 508 van belsimpel)..

De teleurstellingen stapelen zich op..
Ja, die aantallen gaan ze niet geven omdat die belachelijk laag zijn of er is helemaal niks uitgeleverd en lullen ze maar wat..... Ik ben het in ieder geval ook meer dan zat!!!

Belsimpel wil de goedkoopste zijn en kan nu de telefoon niet voor de beloofde prijs inkomen en dus behalen ze hun inkomsten niet....???

Belsimpel moet snel wat regelen anders gaan ze heel veel klanten verliezen vrees ik.....

Het ergste is nog dat je met de rug tegen de muur staat! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Ook ik mag mezelf uit dit topic ontslaan. Hi besteld en opgezegd, nieuw aanbod blabla, zie vorige posts. Maar ik heb hem.. Wat een lekker toestel is dit! Succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit als antwoord van Belsimpel terug gehad:

Geachte heer XXXXXX,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Wij leveren uit op chronologische volgorde van bestelling en betaling. Dat wil zeggen dat er geen enkele mogelijkheid bestaat dat er via ons mensen zijn die later besteld hebben en die eerder het toestel uitgeleverd krijgen dan u. Wij begrijpen dat u hieruit een beter onderbouwde keuze kunt maken, alleen hier mag ik geen informatie over vrij geven. Onze excuses voor het ongemak, nogmaals. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

XXXXX XXXXX

Ze doen dus helemaal niks om klachten over Belsimpel te voorkomen.
Want als één van de eerste webshops je Desire HD in je assortiment hebben en dan zo lang niet kunnen leveren...? Schande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:46:
[...]

Ja, die aantallen gaan ze niet geven omdat die belachelijk laag zijn of er is helemaal niks uitgeleverd en lullen ze maar wat..... Ik ben het in ieder geval ook meer dan zat!!!

Belsimpel wil de goedkoopste zijn en kan nu de telefoon niet voor de beloofde prijs inkomen en dus behalen ze hun inkomsten niet....???

Belsimpel moet snel wat regelen anders gaan ze heel veel klanten verliezen vrees ik.....

Het ergste is nog dat je met de rug tegen de muur staat! :( :( :(
Precies wat je zegt, ik heb 3-10 besteld en ik las mensen die nog voor mij hebben besteld en niets hebben, wie zegt mij dat ze iets geleverd hebben.

Ik kan ook geen kant meer op, heb mijn abbonnement al laten starten met de verwachting van uiterlijk deze week levering.. ik kan de 508 wel pakken, maar ik ga echt niet bij betalen. Iedereen krijgt HD's geleverd behalve de sites met de grootste mond...

NOG NIET TE SPREKEN over die bagger compensatie van die headset, DIE iedereen die nu ook besteld(met de vertragingswetenschap) ook gewoon krijgt..

je kan nu (in mijn geval) de vodafone binnenstappen en met HD de zaak uitlopen, maar wij staan hier wortel te schieten..

tegen de tijd dat wij geleverd krijgen, is de Desire HD 2012 net uit :S ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:13:

Datum: Status:
22-11-2010 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
22-11-2010 Abonnement wordt aangesloten
22-11-2010 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
22-11-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
26-10-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
26-10-2010 Voorraad controle
26-10-2010 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 29-11-10
(Indien de aflevertijd hierboven niet vermeld is, dan is deze per e-mail en/of sms naar u verstuurd of zal deze naar u worden verstuurd de dag voor de aflevering).
05-11-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
05-11-2010 Voorraad controle
05-11-2010 Bestelling geplaatst

:( ik moet blijkbaar nog even wachten. Ik bel ze morgen op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 17:04
nog steeds aan het wachten op Typhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:45
BabyXL schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:12:
[...]

Stroomdraadje doorlussen van de bel naar je teen? Geheid dat je wakker wordt! Je bent niet voor niets een tweaker, toch? :P
Wat zal ik dan kiezen: zwakstroom, 220V of 380V :+

Nee, ga toch een beetje mee met de tijd.
Leg gewoon de draadloze deurbel op mijn nachtkastje.
Zal wel een fraaie aanschouwing worden voor de bezorger, maar dat kan me niks verrekken.
2 maanden wachten mag beloond worden met een bescheten aanblik van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Junkyxl schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:26:
[...]

Wat zal ik dan kiezen: zwakstroom, 220V of 380V :+

Nee, ga toch een beetje mee met de tijd.
Leg gewoon de draadloze deurbel op mijn nachtkastje.
Zal wel een fraaie aanschouwing worden voor de bezorger, maar dat kan me niks verrekken.
2 maanden wachten mag beloond worden met een bescheten aanblik van mij :P
Ik ben bezorger geweest en neem van mij aan, die hebben ergere dingen gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:58:
[...]

Precies wat je zegt, ik heb 3-10 besteld en ik las mensen die nog voor mij hebben besteld en niets hebben, wie zegt mij dat ze iets geleverd hebben.

Ik kan ook geen kant meer op, heb mijn abbonnement al laten starten met de verwachting van uiterlijk deze week levering.. ik kan de 508 wel pakken, maar ik ga echt niet bij betalen. Iedereen krijgt HD's geleverd behalve de sites met de grootste mond...

NOG NIET TE SPREKEN over die bagger compensatie van die headset, DIE iedereen die nu ook besteld(met de vertragingswetenschap) ook gewoon krijgt..

je kan nu (in mijn geval) de vodafone binnenstappen en met HD de zaak uitlopen, maar wij staan hier wortel te schieten..

tegen de tijd dat wij geleverd krijgen, is de Desire HD 2012 net uit :S ;w
Bij studentmobiel krijg je nog niet eens compensatie, en daar zijn we ook nog aan het wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voskuh_
  • Laatst online: 10:31
Afgelopen donderdag (18-11) telefonisch besteld bij Hi in combinatie met een hi bel en sms 35 + xtra snel internet. In eerste instantie zou ik 60 euro moeten bijbetalen, maar nadat ik doorverbonden was bleek de telefoon (volgens een handmatig rekenprogramma) toch gratis. (? lolwut ?)
Enfin, levertijd zou 10 tot 15 werkdagen zijn. Uiteraard kijk ik toch meerdere malen per dag naar de status. Tot mijn grote verbazing begin van de avond bevestiging dat bestelling verzonden is, inc track en trace. Pakket is nu in sorteerproces, dus het lijkt er toch op dat ik morgen iets in ontvangst mag nemen.
Uiteraard moet ik nog even afwachten of de DHD er ook bij zit. Maar anders kan ik niets anders dan hi heel erg bedanken.

Morgen een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voskuh_ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:48:
Afgelopen donderdag (18-11) telefonisch besteld bij Hi in combinatie met een hi bel en sms 35 + xtra snel internet. In eerste instantie zou ik 60 euro moeten bijbetalen, maar nadat ik doorverbonden was bleek de telefoon (volgens een handmatig rekenprogramma) toch gratis. (? lolwut ?)
Enfin, levertijd zou 10 tot 15 werkdagen zijn. Uiteraard kijk ik toch meerdere malen per dag naar de status. Tot mijn grote verbazing begin van de avond bevestiging dat bestelling verzonden is, inc track en trace. Pakket is nu in sorteerproces, dus het lijkt er toch op dat ik morgen iets in ontvangst mag nemen.
Uiteraard moet ik nog even afwachten of de DHD er ook bij zit. Maar anders kan ik niets anders dan hi heel erg bedanken.

Morgen een update.
Ik hop het van harte voor jou, maar als jij hem nu zomaar zou krijgen zou het wel heel onrechtvaardig zijn voor die mensen die eind september, in oktober en/of begin november hebben besteld en nog niets hebben gekregen. Ik zie Hi ervoor aan though. Ik zal helpen duimen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voskuh_
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:59:
[...]

Ik hop het van harte voor jou, maar als jij hem nu zomaar zou krijgen zou het wel heel onrechtvaardig zijn voor die mensen die eind september, in oktober en/of begin november hebben besteld en nog niets hebben gekregen. Ik zie Hi ervoor aan though. Ik zal helpen duimen :).
Dank daarvoor :) Over die onrechtvaardigheid heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Nu ik er langer over nadenk, vrees ik dat het een nieuwe simkaart oid is. Het is gewoon te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voskuh_ schreef op woensdag 24 november 2010 @ 00:15:
[...]

Dank daarvoor :) Over die onrechtvaardigheid heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Nu ik er langer over nadenk, vrees ik dat het een nieuwe simkaart oid is. Het is gewoon te mooi om waar te zijn.
Ik vrees het ook inderdaad. Maar toch, ik gun het iedereen :).

Ik snap de gedachtegang van die lui bij Hi ook niet;

1000+ backorders + huidige uitlevering van bestellingen uit september =/= uitlevering volgende batch voor mijn order van begin november.

Echt wtf, hoe kunnen ze dit in godesnaam logisch vinden? Denken ze dan helemaal niet na? Tenzij de batch van de 29ste (if existent) 700+ telefoons bevat, quod non, is het toch onmogelijk dat iemand van begin november erbij zit?

Misschien moeten ze de CSDers een lesje logica geven. Of simpelweg hoofdrekenen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walliewop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 18:29
damn.. als ik dit had geweten had ik hem veel eerder besteld... afgelopen vrijdag besteld.. pfft.. ik dacht ik wacht tot mn abbonement bijna afgelopen is met bestellen.. (waarom weet ik ook niet)...

pfffffttt.. maar.. dat wordt dus misschien wel een leuk kerstkadotje.. of nieuwjaars... pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:27
walliewop schreef op woensdag 24 november 2010 @ 01:25:
damn.. als ik dit had geweten had ik hem veel eerder besteld... afgelopen vrijdag besteld.. pfft.. ik dacht ik wacht tot mn abbonement bijna afgelopen is met bestellen.. (waarom weet ik ook niet)...

pfffffttt.. maar.. dat wordt dus misschien wel een leuk kerstkadotje.. of nieuwjaars... pfff
Pfff, of paas-cadeau? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnyAMS schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:13:
nog steeds aan het wachten op Typhone
Kan je lang blijven wachten, verwachten pas 17-12 weer telefoons binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 13:33
Haha, loopt niet helemaal lekker bij TNT (alles in het Duits!!!!)
Maar de koerier is dus onderweg....Jawohl !

23.11.2010:
Sendung im Sortierzentrum sortiert
24.11.2010:
24.11.2010:
Fahrer ist unterwegs

Verlengd bij Telfort op 8 oktober en gister de hier uitgebreid besproken twee mailtjes ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

vanderghost schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:14:
Haha, loopt niet helemaal lekker bij TNT (alles in het Duits!!!!)
Maar de koerier is dus onderweg....Jawohl !

23.11.2010:
24.11.2010:
24.11.2010:
Fahrer ist unterwegs

Verlengd bij Telfort op 8 oktober en gister de hier uitgebreid besproken twee mailtjes ontvangen.
Tnt verwisseld af en toe van taal, als je een paar keer op f5 drukt komt het waarschijnlijk ook nog wel een keer in het frans voorbij ;)

Ik verwacht hem ook vanmiddag, was gister niet thuis, dus heeft TNT het pakket weer meegenomen, en moet ik dus wachten op en GT5 en de DHD. Mag ik zo nog gaan kiezen ook :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gegroet mensen,

ik volg deze topic nu ook al een tijdje, ik kwam hem tegen na wat zoeken over de leveringstijden van de desire hd. Deze had ik dan ook besteld bij Vodafone, nou blijkt dat ze na 2 en een halve week mijn abbonements verlengen nog niet eens hebben aangevraagt en heb ik mijn abonnement dus ook geanulleerd, :O

Mijn tip voor mensen die ellendig lang of al ellendig lang aan het wachten zijn, ga langs bij een telecom winkel, deze hebben onafhankelijke leveranciers. gister langs geweest bij de NOVOCOM in Horst, en ja hoor kregen er morgen eentje binnen (vandaag dus). _/-\o_

voor jullie mensen die al vanaf september aan wachten zijn, ik mag hopen dat ook jullie hem binnenkort binnenkrijgen, het vertrouwen in online telecomaanbieders daalt bij mij iig wel gestaag. ;w

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ AliXoft...
GSMEASY heeft mij, vanaf het begin, duidelijk gemaakt dat de 4e week van november pas geleverd kon worden. En dat is ook zo gebeurd.
Dus ik verwacht dat als je van hen een levertijd krijgt (hopelijk snel!) je daar ook op kunt vertrouwen.

Succes.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 17:04
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:00:
[...]

Kan je lang blijven wachten, verwachten pas 17-12 weer telefoons binnen te krijgen.
idd net weer gebeld eerste week december of begin tweede week, zit er zwaar aan te denken om de order maar te annuleren en eens in de winkels te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
BabyXL schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:23:
[...]

Klein doosje voor een grote telefoon :)
zelfde doosje als mijn HD2 tenminste als ik de fotos moet geloven want ik heb ze allebei nog niet
Had het doosje zelfs een week als dockings station gemod.
Daar heb ik nog wel een pic thuis van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchsaint
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:01
telfort 17/10 :) mijne ligt nu thuis op me wachten :) in de pauze extra snel naar huis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekker007
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-01 16:34
Hi heeft mij vertelt dat er 29 november 900 htc desire's hd binnen komen. Hopelijk zit mijne daar ook bij. afwachten maar weer.

groeten Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:12
Bij Vodafone online zouden vandaag 397 toestellen moeten binnenkomen......
Daar zit er één voor mij bij, maar dan moet nummerbehoud nog aangevraagd worden. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowan073
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 13:29
ik heb gisteren Belcompany gebeld. de enige belcompay in de buurt die hem nog had was Belcompany arendshof (oosterhout).
gisteren vanuit vlijmen naar oosterhout gereden. netjes de telefoon :D:D
en er zat nog een Prepaid USBstick internetding bij;)(gratis).

ik heb de Desire al.. en hij bevalt goed.
vanacht geroot en hij draait nu stabiel op 1.5ghz:D echt snel.

gr Jowan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33

ErA

Van de week vertelde ik in dit topic dat ik bij het HTC Desire HD toestel vrij voordelig had besteld bij Hi

Het blijkt dus inderdaad te goedkoop geweest te zijn.

Ik krijg het toestel nu thuis gestuurd voor € 14,95 Maar eingelijk had het toestel mij € 169,95 moeten kosten.

:-)

Ik maak mijzelf geen illusies, dit toestel krijg ik pas in januari, maar ik kreeg wel te horen dat 29 november er weer nieuwe toestellen verstuurd worden. Voor diegene die het willen weten.

[ Voor 25% gewijzigd door ErA op 24-11-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Laatst online: 16-09 11:33
voskuh_ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:48:

Morgen een update.
Laat graag even weten of je hem daadwerkelijk binnen krijgt :P ik heb een weekje eerder dan jij besteld en heb nog niks vernomen, plus dat hier mensen zitten met Hi die nog veel eerder hebben besteld :P
Ik ga gelijk ff kijken naar de statuspagina!

edit; helaas bij mij nog niks veranderd op de statuspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jve1984
  • Laatst online: 12-04 19:49
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:00:
[...]

Ik wil geen valse hoop geven, maar tegen mij zeiden ze ook 17-12.

Kreeg gisteravond een berichtje dat telefoon is verzonden, wordt morgen afgeleverd. Heb ergens begin nov besteld.

Wellicht geeft typhone zo'n late leverdatum op om van het 'gezeur' af te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mijn track en trace van tnt staat chaffeur onderweg, dus ik ben benieuwd ben tot 3 uur thuis..

gr, alain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
De backorders van Hi staan per 23-11 op 725, dus er zijn er ongeveer 300 uitgeleverd (maar misschien zakt dat aantal backorders nog vandaag of morgen). Volgende levering aan KPN staat nog steeds op 29-11

[ Voor 42% gewijzigd door Stefke op 24-11-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
stefijn schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:13:
De backorders van Hi staan per 23-11 op 725, dus er zijn er ongeveer 300 uitgeleverd.
Many thx voor deze info.
Ik beschouw dit dan ook echt als enigste info van Hi als betrouwbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Laatst online: 16-09 11:33
stefijn schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:13:
De backorders van Hi staan per 23-11 op 725, dus er zijn er ongeveer 300 uitgeleverd (maar misschien zakt dat aantal backorders nog vandaag of morgen). Volgende levering aan KPN staat nog steeds op 29-11
Hmm thx voor de info idd, als de informatie die ik eergister heb weten te bemachtigen ook betrouwbaar is, dan zou hi in de afgelopen 1-2 dagen ongv 300 toestellen hebben uitgeleverd. Hoop dat ze nog ff doorgaan met leveren en dat iedereen volgende week zn toestel heeft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Laatst online: 14-09 21:39
En onder die Backorders van Hi vallen ook de reparaties heb ik vernomen, Want de mijne is direct terug gegaan vanwege flinke beschadigingen en deuken aan het toestel..

en ze hebben verteld al die mensen die binnen die 8 dagen het toestel terug gestuurd hebben en op een nieuwe wachten zijn ook Backorder of ze moeten me voorliegen..

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Clavat schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:59:
En onder die Backorders van Hi vallen ook de reparaties heb ik vernomen, Want de mijne is direct terug gegaan vanwege flinke beschadigingen en deuken aan het toestel..

en ze hebben verteld al die mensen die binnen die 8 dagen het toestel terug gestuurd hebben en op een nieuwe wachten zijn ook Backorder of ze moeten me voorliegen..
Dat zal ook wel kloppen want binnen 8 dagen heb je recht op een nieuw toestel en dan hoef je geen reparatie te accepteren. Als ik met 6 dagen een toestel heb ben ik blij eerder dan verbaas ik me maar ik ben bang dat het toch later wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jve1984 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:56:
[...]

Ik wil geen valse hoop geven, maar tegen mij zeiden ze ook 17-12.

Kreeg gisteravond een berichtje dat telefoon is verzonden, wordt morgen afgeleverd. Heb ergens begin nov besteld.

Wellicht geeft typhone zo'n late leverdatum op om van het 'gezeur' af te zijn...
Heb jij ook bij typhone besteld? Zo ja, dan word ik helemaal gek. Heb 29 oktober besteld.
Pagina: 1 ... 46 ... 58 Laatste