Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Is hij nog steeds zo schaars? Ik heb hem besteld op ritel.nl i.c.m. een Vodafona bel+sms+web abonnement (200/400), waarbij ik gemiddeld over de twee jaar € 27,50/maand kwijt ben. En ik werd net gebeld (drie dagen na de bestelling) dat ze hem woensdag komen afleveren. Is dat dan zo speciaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:55:
[...]

Hoe kom je aan deze info? Ik heb ze al een paar keer gemailed en geen precieze leverdata's van ze ontvangen...
Via een chat-sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Hoe lang kan het duren voordat een verzending bij Track & Trace is af te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
FunFair schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:46:
Hoe lang kan het duren voordat een verzending bij Track & Trace is af te lezen?
Rond middernacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Vodafone zojuist even gebeld, ze zeiden dat hij eind van de week zou komen, maar heb er niet zo heel veel vertrouwen in moet ik eerlijk zeggen ( 3 November besteld via telefoon ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mensen,

Ik volg dit forum vanaf het begin. Eind september bij Belsimpel besteld en heb de hoop vandaag opgegeven. Langs gegaan bij Vodafone winkel in mijn woonplaats en ze hadden er 2 op voorraad. Morgen ophalen. Mensen die nog wachten> Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:16

ErA

Ik weet niet of dit altijd zo is:

Ik heb zojuist de Desire Hd besteld bij hi.

Online 20 + Eindloos online extra snel.

€ 22,45 per maand voor 24 maanden. Toestel was 15 ekkies :S

Saillant detail:

Vorige week was dit toestel, en de nokia N8 allebei ver over de 100 euro bij een hoger abbonement.

Bij HI is er wel een hele lange levertijd, maar ik doe nu al zo lang met mijn W880i sony ericson (3 jaar :x) dat 2 maanden extra ook geen kwaad kan.

Maar ik blijf erbij, ik heb het toestel nu wel HEEL goedkoop.

€ 500 is goedkoopste in price watch. En dan nu voor totaal: € 540 :S

Normaliter word "slechts" 60~75% van het abonnementsgeld gebruikt als korting....

Ik heb het gevoel dat het een en ander niet klopt bij HI momenteel:
Op onderstaand plaatje zie je dat de toestel korting afneemt wanneer het abonnement lager wordt, alleen dat de toestel prijs direct op 0 ligt....
Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/9486/87949737.png

Doe er je voordeel mee:

[ Voor 18% gewijzigd door ErA op 22-11-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik heb op 28-9 via telfort.nl mijn bestelling gedaan.

En zoals op site staat oude reservering worden verzonden naar de klanten.

ik heb net een chat sessie gehad met klantenservice en mij werd leuk verteld dat ik niet bij de 1300 klanten zit terwijl ik volgens snel genoeg besteld heb.

Ik ga ervan uit dat ik het in januari krijg maar ja ik ga het anulere en zal dan gewoon op pdashop bestelle ben wel 100 euro duurder uit maar ja heb geen zin in dit

Karish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Dynamix schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:20:
[...]

Dat had ik dus ook begrepen... Maar waarom zegt die drol op de online klantenservice chat dan dat ik van te voren gebeld ga worden :( Echt, hier zakt je broek toch van af, he!
Tja, online chat héh? :) Ik heb het idee dat ze daar mensen achten een computer zetten met 0,0% verstand van zaken.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:18:

ik heb net een chat sessie gehad met klantenservice en mij werd leuk verteld dat ik niet bij de 1300 klanten zit terwijl ik volgens snel genoeg besteld heb.

Ik ga ervan uit dat ik het in januari krijg maar ja ik ga het anulere en zal dan gewoon op pdashop bestelle ben wel 100 euro duurder uit maar ja heb geen zin in dit

Karish
Dat gaat lekker zo te horen. Als het klopt wat je zegt, en het zou tot januari duren dan mogen ze mijn abonnement ook annuleren. Echt heel raar dit. Heb er net ook maar weer een aan mail gewaagd. Binnen 10 dagen een antwoord haha. Klant is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand eigenlijk waar ik hem sneller kan krijgen in de winkel of online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:56
ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:14:

Saillant detail:

Vorige week was dit toestel, en de nokia N8 allebei ver over de 100 euro bij een hoger abbonement.

Bij HI is er wel een hele lange levertijd, maar ik doe nu al zo lang met mijn W880i sony ericson (3 jaar :x) dat 2 maanden extra ook geen kwaad kan.

Normaliter word "slechts" 60~75% van het abonnementsgeld gebruikt als korting....

Op onderstaand plaatje zie je dat de toestel korting afneemt wanneer het abonnement lager wordt, alleen dat de toestel prijs direct op 0 ligt....
[afbeelding]

Doe er je voordeel mee:
Ben je student?
Want dan krijg je nog eens 20% erover :)
http://www.hi.nl/Klantens...et-korting.htm?faqid=3473
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:45:
Meestal winkel, sommige hebben er hier en daar één op voorraad.

[ Voor 12% gewijzigd door Source90 op 22-11-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:33
Net Hi aan de telefoon gehad, 29e krijgen ze weer een levering binnen, ze hebben nu weer 1000 backorders.
Ik vroeg hoeveel toestellen ze binnen zouden krijgen, maar dat kon hij niet vertellen omdat HTC dat bepaald. Vorige levering kregen ze naar schatting 100-150 toestellen! beetje weinig naar mijn mening als je 1000 backorders hebt staan :P ik denk dat ik maar langs wat hi winkels ga en daar informeren, want als ik ergens op plaatsje 600-700 sta dan kan dat nog wel ff duren denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Zojuist een mailtje van belsimpel gekregen

Geachte heer,

Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via www.DPD.nl.

Let op: dit systeem zal pas vanaf morgenochtend 08.00 voor uw bestelling actief zijn.

De gegevens voor het tracktrace systeem van DPD zijn:

Barcode: *****************

Via onderstaande link kunt u vanaf morgenochtend 08:00 direct de verzendstatus van uw order bekijken:

Controleer hier de status van uw pakket:
• Klik hier voor uw bestelstatus bij DPD DELIStrack.
Voor de volledigheid vermelden wij hieronder de details van uw order:
Aantal Product
1 Online 30 2 jaar
1 HTC Desire HD
1 Hi Eindeloos Online Extra Snel 2 jaar
1 Verzekerd Versturen

Had mijn DHD al geannuleerd, maar ze zouden nog wel mijn abbo regelen.
Het zou wel geinig zijn als ik en €506,- krijg en de DHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 05-07 18:36
Mijn laaste chat met Telfort, zal ik dan toch maar kosten maken en met klantenservice bellen?

16:31 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
16:31 Majoor: levering toestel
16:34 Telfort: en welke toestel bedoelt u dan?
16:34 Majoor: Nou het gaat om een desire hd
16:35 Majoor: Ik heb een statuswijziging gekregen en waarschijnlijk mail (zit nu op het werk)
16:35 Telfort: ja dat klopt!
16:35 Majoor: in de wijziging staat dit:
16:35 Majoor: Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire HD, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden.
16:36 Majoor: Hoe kom ik nu te weten of ik mijn toestel kan verwachteneen dezer dagen of dat ik nog moet wachten tot 2011
16:37 Telfort: ja dat klopt het toestel is op het moment niet op voorraad
16:37 Majoor: Bij de huidige voorrad staat nu dit:Dit toestel is helaas slecht leverbaar. Wij zijn al wel met uitleveren van de oudste reserveringen begonnen. Nieuwe reserveringen worden naar verwachting pas in januari 2011 geleverd.
16:37 Telfort: Ja dat klopt!
16:38 Majoor: IK heb verlengt op 29-09, zit ik dan bij de oudste reserveringen, het mij mij volldig onduidelijk?
16:39 Telfort: dat begrijp ik!
16:41 Telfort: Want u kunt doen is dat u even contact op te nemen met de klantenservice van Telfort. U kunt ze bereiken op 0900-9596.
16:41 Majoor: Maar hoe zit het nu precies, is het toestel nu op voorraad zoals in mijn statuswijziging staat of niet.
16:42 Majoor: Wat moet ik vragen dan bij klantenservice? of ze kunnen zien aan de hand van mijn ordernummer of ik een levering op korte termijn kan verwachten????
16:45 Majoor: ?
16:48 Telfort: of ze eventueel kunnen kijken naar u bestelling en het even voor u in orde maken met spoed
16:49 Majoor: Ok, ik waag er wel een telefoontje aan. Bedankt voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:18:

Karish
Een beetje vreemd ik werk toevallig bij Telfort en vandaag heel even achter de chat gezeten.
Voorzover ik weet hebben wij geen inzicht in de wachtlijst dus vindt het vreemd dat dit verteld is. Excuses daarvoor. Het zou dus goed kunnen dat u toestel eerder zult ontvangen.

Heb een flink aantal mensen moeten uitleggen dat het toestel idd pas op 5 januari weer komt.. en dat de mensen die op tijd besteld hebben het toestel eerder dan 5 januari in huis zullen hebben.
En dat Telfort er weinig aan kan doen, omdat Htc zelf met leveringsproblemen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

T homass schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:52:
Dat zou zeker geinig zijn.

Wat ook geinig is , is wanneer je dit geld spendeerd en zij aankloppen om het terug te vragen. Omdat dit ongetwijfeld gevonden wordt bij controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:53
stefan11 schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:27:
[...]

Dat gaat lekker zo te horen. Als het klopt wat je zegt, en het zou tot januari duren dan mogen ze mijn abonnement ook annuleren. Echt heel raar dit. Heb er net ook maar weer een aan mail gewaagd. Binnen 10 dagen een antwoord haha. Klant is...
Nou als ook maar 1 iemand het lukt om de bestelling te annuleren, dan had ik dat graag geweten.
Mij is verteld dat het 7 dagen na het plaatsen van de bestelling niet meer mogelijk is om te annuleren (nieuwe voorwaarden).
Ik heb besteld op 30-09-10 en zit ook vol smacht te wachten.
In het contract wat ik per mail heb ontvangen staat echter wel vermeld dat binnen een paar dagen na ontvangst van het contract het toestel geleverd wordt.
Indien ze dit niet doen plegen ze natuurlijk contractbreuk en zou je evt. hierop de koop moeten kunnen ontbinden.
Maar ja, ik hoop nog steeds morgen op een mooi verjaardagscadeau (net als BabyXL afgelopen vrijdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
dunn0w schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:57:
[...]

Een beetje vreemd ik werk toevallig bij Telfort en vandaag heel even achter de chat gezeten.
Voorzover ik weet hebben wij geen inzicht in de wachtlijst dus vindt het vreemd dat dit verteld is. Excuses daarvoor. Het zou dus goed kunnen dat u toestel eerder zult ontvangen.

Heb een flink aantal mensen moeten uitleggen dat het toestel idd pas op 5 januari weer komt.. en dat de mensen die op tijd besteld hebben het toestel eerder dan 5 januari in huis zullen hebben.
En dat Telfort er weinig aan kan doen, omdat Htc zelf met leveringsproblemen zit.
Het is ook wel erg vaag hoor, misschien een idee voor Telfort om ook aan de klanteservicekant een chat te hebben, bereik je meer mensen mee dan via twitter.

Ik ga vanavond klantenservice maar eens bellen om te vragen of ik een dezer dagen een toestel kan verwachten. Upc heeft ook wel medewerkers die meekijken en reageren op fora, dit wordt door klanten (potentiele klanten) zeer op prijs gesteld. Misschien iets voor Telfort.

Ben trouwens wel blij dat je een en ander toch even recht probeert te zetten, wie weet weerhoudt dat deze persoon van cancelen van zijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:45:
Bij Hi? Ik kwam langs de winkel en die had er gewoon twee stuks liggen, dus in de winkel sowieso kans. En was in Almere, dus grote stad ook nog.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunn0w schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:57:
[...]

hmmm ik heb ook naar klantenservice gebeld en die zeide weer tege mij dat het december pas binnenkomt dus er klopt helemaal niks van :(

Kort gezegd: op chat wordt gezegd dat het al verstuurd is en telefonisch zegt pas in december ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

ErA schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:14:

Saillant detail:

[afbeelding]

Doe er je voordeel mee:
Volgens mij een foutje bij Hi, ik krijg dit namelijk niet. (Ook niet wanneer ik inlog ofzo).
Heb je verlengd?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:36
Vandaag dhd gekregen via GLS. Van Castle. 30-9-2010 besteld. Mensen, ik ben weg hier, succes allemaal! Cya in het DHD forum ;)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
philipperosier schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:12:
Vandaag dhd gekregen via GLS. Van Castle. 30-9-2010 besteld. Mensen, ik ben weg hier, succes allemaal! Cya in het DHD forum ;)
ik heb hem ook vandaag gehad, zat er bij jou ook een Jabra Chill bij? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:08:
[...]

Bij Hi? Ik kwam langs de winkel en die had er gewoon twee stuks liggen, dus in de winkel sowieso kans. En was in Almere, dus grote stad ook nog.
Bij Hi ja, ik was net net in de winkel en daar hadden ze hem niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Laatst online: 16:36
Donny87 schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:15:
[...]

ik heb hem ook vandaag gehad, zat er bij jou ook een Jabra Chill bij? :-)
Jip, maar ik vind die silicone dopjes niks, k wil zoon stof ding, en gaan volume regeling. Dus ding gaat de kast in. Anyone? :+

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Kecin schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:12:
[...]

Volgens mij een foutje bij Hi, ik krijg dit namelijk niet. (Ook niet wanneer ik inlog ofzo).
Heb je verlengd?
Ja, dit komt van een verlenging. Ik ga straks mijn vriendin haar abonnement ook verlengen met een toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Takkiedroid1970 schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:04

Ik ga vanavond klantenservice maar eens bellen om te vragen of ik een dezer dagen een toestel kan verwachten. Upc heeft ook wel medewerkers die meekijken en reageren op fora, dit wordt door klanten (potentiele klanten) zeer op prijs gesteld. Misschien iets voor Telfort.

Dat wordt door Telfort geloof ik ook wel gedaan hoor maar weet niet of dat vaak gecontroleerd wordt, Telfort heeft namelijk zelf een forum :)
Hoop dat het je lukt :)

Ben trouwens wel blij dat je een en ander toch even recht probeert te zetten, wie weet weerhoudt dat deze persoon van cancelen van zijn bestelling.

Ja dat vond ik op zijn minst wel op zijn plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 15:05
Heb even in het forum van Telfort gekeken en daar staat een bericht van Webcare Telfort (ene Hugo) dat er 74 uitgeleverd zijn en vandaag 230 zijn binnengekomen en die gaan uitgeleverd worden.

Lijkt er dus op dat je via het forum van Telfort betere informatie krijgt.

[ Voor 16% gewijzigd door Robvef op 22-11-2010 17:42 . Reden: extra info ]

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 21:28
T homass schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:52:
Zojuist een mailtje van belsimpel gekregen

Geachte heer,

Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via www.DPD.nl.

Let op: dit systeem zal pas vanaf morgenochtend 08.00 voor uw bestelling actief zijn.

De gegevens voor het tracktrace systeem van DPD zijn:

Barcode: *****************

Via onderstaande link kunt u vanaf morgenochtend 08:00 direct de verzendstatus van uw order bekijken:

Controleer hier de status van uw pakket:
• Klik hier voor uw bestelstatus bij DPD DELIStrack.
Voor de volledigheid vermelden wij hieronder de details van uw order:
Aantal Product
1 Online 30 2 jaar
1 HTC Desire HD
1 Hi Eindeloos Online Extra Snel 2 jaar
1 Verzekerd Versturen

Helaas moet ik je teleurstellen want Belsimpel heeft de communicatie niet op order. Het zal alleen je abonnement zijn zonder telefoon. Ik had het zelfde namelijk.

Wanneer heb je besteld trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 15:26
Ik heb hem vandaag gewoon in de vodafone winkel besteld :D Lag op voorraad kan hem over 3-4 dagen ophalen als mijn nummerbehoud is goedgekeurd :D Ideaal en niet duurder als online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Vjenne-ICT schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:06:
[...]

Helaas moet ik je teleurstellen want Belsimpel heeft de communicatie niet op order. Het zal alleen je abonnement zijn zonder telefoon. Ik had het zelfde namelijk.

Wanneer heb je besteld trouwens?
Ik had 29 september besteld. Heb al wel mijn dhd ontvangen van PDAshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 17:04
Vandaag weer even met Typhone gebeld.
Lastig te leveren wachten op de leverancier etc etc.
Maar ben wel als eerste aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 08:09

Smurf

Detri

Gezien de ellende met levertijden in dit topic, en daarnaast berichten over winkels die wel gewoon voorraad hebben heb ik vandaag ook maar even een rondje in de stad gedaan (Woerden). Belcompay en Phone House hadden ze inderdaad gewoon op voorraad, en allemaal kwamen ze met met een Vodaphone bel/sms/web 200 aanbieding. (2 jarig, 1e jaar 22.50 en 2e jaar 34.50) Toestel was gratis.

Bij Belcompany hadden ze nog een extra actie: prepaid USB dongle met 1gb data ook voor gratis dus dat is uiteinlijk mijn keuze geworden.

Nu nog wachten op nummerbehoud (T-Mobile, dus volgens de verkoper zal dat wel de volledige 5 dagen gaan duren :/ ) en dan eindelijk weer een nieuw speeltje O+

Iedereen in dit topic bedankt voor de vele informatie, success en tot in het DHD topic :w

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Krijg net een smsje van hi: Je bestelling wordt vanaf morgen door tnt aangeboden. Zal het dan toch :9

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
dunn0w schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:24:
Takkiedroid1970 schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:04

Dat wordt door Telfort geloof ik ook wel gedaan hoor maar weet niet of dat vaak gecontroleerd wordt, Telfort heeft namelijk zelf een forum :)
Hoop dat het je lukt :)

Ja dat vond ik op zijn minst wel op zijn plaats :)
MIsschien iets voor de TS, dat qua Telfort er misschien duidelijkere info te verkrijgen is op het forum van Telfort. Krijg uit dit forum sterk het idee dat ik wel eens bij de 230 gelukkigen zou kunnen zitten die van Telfort de komende dagen post kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here mailtje gehad van telfort. 6 oktober besteld.
gebeld naar klantenservice, man zei mij dat als je het mailtje heb gehad je hem zowiezo krijgt. en dat mensen die het mailtje ook hebben gehad en niet bij de levering zaten daarna een mailtje kregen dat hij niet op vooraad was. het klopt dat je tel niet op voorraad is in je orderstatus omdat de levering er nu uit is en inderdaad geen tel´s meer zijn. ik heb hem nog een keer duidelijk gevraagt of ik erbij zat hij zei ja. heb zijn naam en alles. dus anders word het een mooie klachtenbrief haha.

zo deze week komt hij binnen! goodluck guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
Nu maar hopen dat de koerier die woensdag langskomt niet alleen komt om een contract te laten ondertekenen. Dat lijkt me sowieso sterk, als er iemand langs zou komen voor iets wat ook via de post kan.

Dus ik heb er nog goede hoop in dat ik m'n Desire HD binnen een week na bestelling in handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyman20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-03-2022
YES.. binnen GSMWEB 3nov besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:22:
same here mailtje gehad van telfort. 6 oktober besteld.
gebeld naar klantenservice, man zei mij dat als je het mailtje heb gehad je hem zowiezo krijgt. en dat mensen die het mailtje ook hebben gehad en niet bij de levering zaten daarna een mailtje kregen dat hij niet op vooraad was. het klopt dat je tel niet op voorraad is in je orderstatus omdat de levering er nu uit is en inderdaad geen tel´s meer zijn. ik heb hem nog een keer duidelijk gevraagt of ik erbij zat hij zei ja. heb zijn naam en alles. dus anders word het een mooie klachtenbrief haha.

zo deze week komt hij binnen! goodluck guys!
Geen mail over geen voorraad ontvangen en besteld op 30-09.
Ik zal er dan ook wel bij zitten.
Het grootste meevallertje is toch wel dat ik van 129 euro naar 0 euro bijbetaling ben gegaan.
Nou, daarvoor was ik ook wel bereid om tot begin december te wachten.
Is toch wel een groot verschil!!
We zullen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junkyxl schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:47:
[...]
Het grootste meevallertje is toch wel dat ik van 129 euro naar 0 euro bijbetaling ben gegaan.
Bij welk abbo ? Zelf ben ik van 0 euro naar 29 gegaan bij een 2jarig T150 met internet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

[...]

Same here... Wel een mooi voordeeltje wat je eruit gesleept hebt zeg! Nu moet ik niet klagen, mijn voordeel ben ikzelf ook erg tevreden over (€ 0,- bijbetalen op 1 jaar abonnement :D).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
[...]

Nou, daarvoor was ik ook wel bereid om tot begin december te wachten.
Is toch wel een groot verschil!!
We zullen wel zien.
Ik hoop voor je dat ie morgen er is, toch een leuk verjaardagskadootje. Ben nog lang niet jarig maar 129 euro minder, da's nog eens een leuke bonus (heb je de chips en frisdrank er in ieder geval uit)
Ikzelf ga van 59 naar 39 euro (maar ik ben ook al jarig geweest) hihi. Zie je misschien wel in het andere forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:57

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Hier geen sms van Hi!, maar wel een nieuw track & trace nummer. Het lijkt er dan toch op dat het gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniacnl
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 03:57
Zelfde hier als Alaint.

Telfort: 4 Oktober besteld.
N.a.v. onduidelijke message op de Orderstatuspagina: Status per 22-11-2010
Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS) Wtf?
Kies ander toestel -> Ehh neeeeee!

Toch maar even gebeld met Telfort. (Heb tot nu toe braaf afgewacht en de rants van de Tweakerts hier gevolgd)
Beste knul kon mij mededelen dat er 2 verschillende mailtjes de deur zijn uitgegaan:
1: Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire HD, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden. -> De DHD zal dan in principe deze week nog geleverd worden. :)
2: Leverproblemen bla, bla etc. Januari 2011!! :X

Hoop dat jullie allemaal de 1e versie hebben mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maniacnl schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:01:
Zelfde hier als Alaint.

Telfort: 4 Oktober besteld.
N.a.v. onduidelijke message op de Orderstatuspagina: Status per 22-11-2010
Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS) Wtf?
Kies ander toestel -> Ehh neeeeee!

Toch maar even gebeld met Telfort. (Heb tot nu toe braaf afgewacht en de rants van de Tweakerts hier gevolgd)
Beste knul kon mij mededelen dat er 2 verschillende mailtjes de deur zijn uitgegaan:
1: Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire HD, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden. -> De DHD zal dan in principe deze week nog geleverd worden. :)

3de variant:

Eerste mail gehad maar daarnaast ook 2de mail gehad dat het niet op vooraad is :F terwijl ik op 28-9-2010 besteld hebt ftw pre-ordere heeft blijkbaar geen zin :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maniacnl schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:01:

Meer info hier:
http://forum.telfort.nl/topic7374-45.html#p176609
Om deze omzetting te kunnen doen moet het toestel even kort op leverbaar gezet worden en elke reservering die op dat moment binnenkomt wordt ook direct uitgeleverd. Om te voorkomen dat we in die korte periode orders ontvangen is het toestel even van de site gehaald.
Dit deden we de vorige keer niet bij de Desire reserveringen, het toestel stond een paar minuten op "leverbaar" en dit heeft ervoor gezorgd dat er toen een aantal mensen direct een toestel hebben ontvangen terwijl er al veel oudere reserveringen liepen. Dit is niet fair voor diegene die al lang wachten, we hebben geleerd van onze fout en doen het daarom nu anders.
Iedereen met een reservering heeft de 1e mail gehad. Als je niet bij de 230 bestellers zat die hem (over)morgen geleverd krijgt, kreeg je ook nog de 2e mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:05:
[...]

3de variant:

Eerste mail gehad maar daarnaast ook 2de mail gehad dat het niet op vooraad is :F terwijl ik op 28-9-2010 besteld hebt ftw pre-ordere heeft blijkbaar geen zin :o
Heb jij verlengt of een nieuw abonnement genomen?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

iemand ervaring met gsmweb? hoe snel leveren ze?

nu hebben ze een leuke aanbieding
Telfort 200
Abonnementskosten inclusief aktiekorting per maand voor: € 14,96 + 7.50 internet= € 22.5 x 24= € 540 + € 71 = 611 /24 = € 25.45 maandelijks

volgens mij is dit de goedkoopste voor geen studenten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:22
TRACK AND TRACE!

*Product: Handtekening voor Ontvangst Zending
Status: Shipment pre-alerted

*22.11.2010
*Sorteren*

distrubutie in afwachting

HI is aan het leveren! :o :o :o :o

[ Voor 6% gewijzigd door Soullancer op 22-11-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:52:
[...]

Bij welk abbo ? Zelf ben ik van 0 euro naar 29 gegaan bij een 2jarig T150 met internet.
Een verlenging van Telfort 200 + Surf & Mail + 25-sms en dat voor 2 jaar.
Ben erg happy met de 0 euro die bij moet betalen.
Vindt dit wel een zeer gewaardeerde compensatie voor het lange wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StormingSoul schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:57:
TRACK AND TRACE!

*22.11.2010
*IN COLLECTIE*

Sortering, distrubutie in afwachting

Nice, Gefeliciteerd! helaas is mijn status nog onveranderd. Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
NVT schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:46:

nu hebben ze een leuke aanbieding
Telfort 200
Abonnementskosten inclusief aktiekorting per maand voor: € 14,96 + 7.50 internet= € 22.5 x 24= € 540 + € 71 = 611 /24 = € 25.45 maandelijks

volgens mij is dit de goedkoopste voor geen studenten :-)
Hmm, volgens mij klopt het niet helemaal. De actiekorting is maar voor 12 maanden, dus de totale kosten liggen op
12*(15+7,5)+12*(20+7,5)+71=671
En de gemiddelde maandelijkse kosten zijn dan 27,96

Het is beter om op ritel.nl een abonnement van Vodafone af te sluiten Bel+Sms+Web 200/400, kost de eerste 12 maanden 20/maand en de volgende 12 maanden 35/maand en het toestel krijg je gratis. Dus een gemiddelde maandlast van 27,5/maand. Daarbij heb je veel sneller internet (als je de providers moet geloven) met daarentegen wel een datalimiet (echter van 1 GB, wat wel voldoende is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
StormingSoul schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:57:
TRACK AND TRACE!

*22.11.2010
*Sorteren*

distrubutie in afwachting

graag even wanneer jullie besteld hebebn dan kunne wij dat vergelijken hier heeft de rest niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
the boiler schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:48:
[...]

graag even wanneer jullie besteld hebebn dan kunne wij dat vergelijken hier heeft de rest niks aan
Dacht dat jullie dat wel wisten na me gespam :+
20 sept gebelt -> 23 Sept ''terug gebelt'' door de sales voor verlenging

[ Voor 9% gewijzigd door Soullancer op 22-11-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
StormingSoul schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:49:
[...]

Nou om eerlijk te zijn heb nu zoveel datas gezien tis niet te onthouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Ik heb niet eens een ordernummer voor de Hi-bestelling van me zus :F
Toch blijven ze volhouden dat de telefoon eind november geleverd wordt en dat haar verlenging in de batch van deze maand zit.

Nog meer mensen zonder ordernummer of ben ik (althans, zuslief) de enige zonder? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
Even een vraagje.
Heb nu een Black Berry i.s.m t-mobile neem gewoon aan dat ik niet zo heel veel hoef aan te passen.?
i.v.m de B.I.S etc.
Hoop toch wel dat ik die HD kan gebruiken, abbo is niet verlengd, wou gewoon graag de DHD hebben..
Moet ik dan wat aan laten passen bij T-Mobile?.

[ Voor 5% gewijzigd door VinnyAMS op 22-11-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Source90 schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:02:
Ik heb niet eens een ordernummer voor de Hi-bestelling van me zus :F
Toch blijven ze volhouden dat de telefoon eind november geleverd wordt en dat haar verlenging in de batch van deze maand zit.

Nog meer mensen zonder ordernummer of ben ik (althans, zuslief) de enige zonder? :D
Ga achter dat ordernummer aan.. heb ik ook 2 maanden lang moeten doen.
Zodra je die hebt gaat het redelijk snel allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:39
VinnyAMS schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:35:
Even een vraagje.
Heb nu een Black Berry i.s.m t-mobile neem gewoon aan dat ik niet zo heel veel hoef aan te passen.?
i.v.m de B.I.S etc.
Hoop toch wel dat ik die HD kan gebruiken, abbo is niet verlengd, wou gewoon graag de DHD hebben..
Moet ik dan wat aan laten passen bij T-Mobile?.
Heb je BIS of instant e-mail icm relax?
Idd verkeerde topic.....

[ Voor 5% gewijzigd door miles op 22-11-2010 22:43 . Reden: foutje........... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit je in het verkeerde topic.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
web n walk maar moest ook die BIS laten activeren voor e-mail volgens t-mobile werd mij toen verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
StormingSoul schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:39:
[...]

Ga achter dat ordernummer aan.. heb ik ook 2 maanden lang moeten doen.
Zodra je die hebt gaat het redelijk snel allemaal!
Ze heeft al wel 2 voicemail berichten gehad en een SMSje.
Hmm, morgen weer bellen dan en het ordernummer eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:41:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.....
HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

wil mijn t-mobile abonnement gebruiken voor de DHD dat gaat toch over abbo i.s.m DHD.
Anders verplaats ik topic even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:33
[...]

20 sept heeft hij telefonisch verlengt (post terug kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
dAVEc. schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:35:
[...]

20 sept heeft hij telefonisch verlengt (post terug kijken)
ja dat doe ik maar ik kan geen toekomst bekijken ben namelijk geen waarzegger want die post terug kijken is dus een reply op mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die nieuws/een toestel hebben ontvangen van belnu.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ARGH drama! Als de mensen van eind september nu pas uitgeleverd krijgen reken ik nu maar preventief op maart... Snif :'( !

Ik geloof dat ik dit bij mijn volgende mogelijkheid anders ga regelen. Sowiso NIET meer via een provider zelf maar via PDA shop, en ik denk als de wiedeweer weg bij Hi, ben dan toch geen student meer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:30
Weer iets nieuws...

Kreeg gister om 11.14 het bericht:

Geachte heer x,

Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire HD, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden.

Wij zijn blij dat u opnieuw voor Telfort heeft gekozen. Hierdoor bent u verzekerd van voordelige tarieven en een betrouwbaar netwerk. In de bijlage van deze e-mail vindt u de bevestiging van de verlenging zoals u die zojuist heeft aangevraagd. Controleer deze bevestiging goed. Verder vindt u in de bijlagen de algemene voorwaarden die op deze overeenkomst van toepassing zijn.

Ingangsdatum verlenging:

De verlenging van het abonnement zal 10 dagen na verzending van uw toestel uitgevoerd worden. Als het contracteinde van uw huidige abonnement verder in de toekomst ligt gaat uw verlenging in op dezelfde dag dat uw huidige abonnement eindigt.

Let op: Indien u bij uw nieuwe abonnement een databundel heeft afgesloten, gaat deze in op het moment dat uw verlenging ingaat. Let dus op per wanneer u gebruik gaat maken van data.

Bezorging telefoon:

Binnen enkele dagen na ontvangst van deze bevestiging wordt uw bestelling (mits voorradig) door TNT Post thuisbezorgd. Indien er kosten zijn verbonden aan uw bestelling, kunt u deze voldoen aan de postbode. Wanneer u de bestelling niet kunt aannemen, laat de postbode een bericht achter en kunt u het pakket ophalen op het postkantoor.

Status van uw bestelling:

Met het ordernummer dat bovenaan deze e-mail vermeld staat, kunt u op www.telfort.nl/status de status van uw bestelling volgen.

Let op: de belminuten en /of smsjes uit uw huidige bundel(s) kunt u niet meenemen naar het nieuwe abonnement. Wij adviseren u dan ook deze op te maken voordat uw huidige bundel verloopt.

Het is niet mogelijk om te reageren op deze e-mail. Heeft u nog vragen, dan kunt u de klantenservice van Telfort bereiken op 0900-9596. U betaalt voor een gesprek � 0,30 per minuut (met een maximum van � 15,- per gesprek). Daarnaast worden er kosten gerekend voor het gebruik van uw mobiele telefoon.

De klantenservice van Telfort is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

U kunt natuurlijk ook altijd terecht op www.telfort.nl/klantenservice.

Bedankt voor uw bestelling en wij wensen u veel voordelig bel- en sms-plezier toe!

Met vriendelijke groet,

Telfort Internetshop

Nu net het bericht:

Geachte heer x,

Uw bestelde HTC Desire HD i.c.m. Telfort 200 (12 mnd) is tijdelijk niet op voorraad.
Wij streven ernaar om uw huidig gekozen toestel op korte termijn te leveren.

Om u toch direct van dienst te kunnen zijn, geven wij u de mogelijkheid een ander, gelijkwaardig, toestel te kiezen. Als u van deze mogelijkheid gebruik wilt maken,
kunt u op onderstaande link klikken:

http://orderstatus.telfor...hp?ordernr=xx&zipcode=xxx

Wilt u geen ander toestel, dan kunnen we u ook een korting
op uw abonnementskosten aanbieden. U kunt hiervoor deze verlengingsaanvraag
annuleren en meteen een nieuwe aanvraag plaatsen via www.telfort.nl/verlengen.

Indien u niets doet, zal uw huidige toestel bezorgd worden zodra deze weer voorradig is.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld.

Met vriendelijke groet,

Telfort Internetshop

Ben blij gemaakt met een dode mus, denk ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Nou, vandaag aan het einde van de middag maar weer even Studentmobiel gebeld, had nog niks gehoord van mij nummerbehoud naar Vodafone (terwijl die op de 17e al goedgekeurd bij mijn oude provider T-mobile stond).
Jongen aan de telefoon kon mij vertellen dat het inderdaad goedgekeurd was en ook bij Vodafone geaccepteerd. Heb ik helaas verder geen status update via de email van gekregen, maar volgens hem zou ik een email van Vodafone moeten krijgen.
Nougoed, ik dus vragen wanneer ze het toestel opsturen, want ze deden geen abonnement aanvragen als het toestel er niet was, toch? Nou, mooi in de maling genomen dus, ze hebben helemaal geen toestel voor me apart gelegd! Ik zeg dus dat ik het wel een erg vreemd vind dat het zo gaat, aangezien ze eerder juist het tegenovergestelde beweerde... Ja dat kon hij bevestigen dat dit niet de normale gang van zaken was, maar hij zag wel dat ik één van de langst wachtenden was (26 september, hoeft ie mij niet te vertellen), dus ik zou bij de levering van deze week zitten. Wanneer deze precies zou komen, kon hij ook niet zeggen, maar toen ik zei dat ik dacht dat ze halverwege vorige week een levering hadden gehad (ivm aanvraag van mijn nummerbehoud), dacht hij dat de levering wel weer rond die tijd zou komen...

Al met al lijkt het er op dat je nergens van op aan kunt en dat ze zelfs ongevraagd hun interne policy niet aanhouden. Ik ben blij dat ik zo vroeg besteld heb, anders was ik nog verder van huis geweest |:(

Micr0mega uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

[...]

volgens mij klopt het wel

Unlimited.
Akties (2 jaar): 12 maanden 50% korting op abonnementskosten & 12 maanden 50% korting op Surf&Mail Unlimited.

Telfort 200
zonder korting € 19,95
met korting € 9,95
gemiddeld € 14,96
Surf&Mail
zonder korting € 10
met korting € 5,00

12 x € 9,95 = € 119.5
12 x € 5,00 = € 60
================
€ 179,5

12 x € 19,95 = € 239,50
12 x € 10,00 = € 120
====================
€ 359,5
====================

€ 179,5
€ 359,5
€ 71,00
====================
€ 610/ 24 = € 25.41

welliswaar trage internet dan vodafone maar geen datalimiet oftewel FUP. |:(

nu ben ik toch aan het twijfelen of vodafone toch beter is.... 8)7
en als ze bij ritel.nl snel kunnen leveren dan zou ik denk toch maar voor vodafone gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Ik heb hetzelfde teleurstellende mailtje gehad van Telfort.
Snap er geen snars meer van.
Had gehoopt op een mooi verjaardagskado vandaag, maar dit valt toch wel heeeeel erg tegen.
Heb op het forum van Telfort een bericht geplaatst met het verzoek beter naar mijn order te kijken.
Ben eens benieuwd naar het antwoord.
Volgens de moderator zou de levering niet doorgaan als je de beruchte 2e mail direct na de bevestiging hebt ontvangen.
Schijnt dat er meer mensen vlak na 00.00u het mailtje hebben ontvangen.
Wil ook wel graag weten wat die compensatie nou precies inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Ik heb verlengd bij Hi. Vervolgens de order bijna geannuleerd, maar wegens het goede aanbod toch gehouden.

Nu heb ik een nieuw order nummer gehad, echter daarvan kan ik de status niet zien om een een of andere reden. Het lijkt meer op een 'apart' ordernummer. Maar kreeg gisteren dit:
Geachte heer,

De door u bestelde mobiele apparatuur (inclusief eventuele SIM-kaarten en accessoires) is verzonden. U kunt deze als postpakket verwachten op het opgegeven adres.

De door u aangevraagde abonnementverlenging is gerealiseerd.
Spraak xxxxxxxx
IMEI-nummer xxxxxxxxxxxxxxx

Als u een nieuwe SIM-kaart ontvangen heeft, verzoek ik u om contact op te nemen met onze klantenservice om de sim-kaart in dienst te stellen. Om er zeker van te zijn dat de juiste kaart wordt geactiveerd, verzoek ik u vriendelijk om alvorens de kaart in uw toestel te plaatsen, het kaartnummer te noteren. Hoewel het kaartnummer is veranderd blijft uw telefoonnummer hetzelfde. De puk-code die bij de nieuwe kaart hoort, wordt apart per post toegezonden. Uw oude sim-kaart kunt u vernietigen.

Heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met de Klantenservice. Het telefoonnummer van de Klantenservice is 1200 of 06-12001200 als u niet belt met uw mobiele toestel van KPN. De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot 18.00 uur. Om u goed van dienst te kunnen zijn vraag ik u uw ordernummer bij de hand te houden.

Dit is een automatisch verzonden bericht. U kunt hier niet via e-mail op antwoorden.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Marco Visser
Directeur Mobiel
Ben benieuwd of er vandaag een pakje komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh kreeg net de rekening van KPN, als je abbonement niet op hele maand beeindigd wordt dan betaal je nog teveel ook door dat je bundel tegoed plots maar 7€ is inplaats 20€ want ik ging er gewoon vanuit dat ik volle bundel moest gaan betalen.

Is ja lekker misleidend als op mijn KPN staat dat je 40€ tegoed heb en dat wanneer je de factuur krijgt dat je dan plots maar 15€ tegoed zou hebben terwijl 2 weken lang op mijn KPN stond 40€ dus ik dacht zoveel moeilijk op te maken, is mij gelukkig niet gelukt want dan hadden ze me echt volle prijs kunnen rekeningen.

Overigens brengen ze meer dan een maand in rekening, ook van 22 oktober tot 31 oktober en dan van 1 november tot 30 november, een ding weet ik, ik ga stoppen met onnodig voip bellen via een lokaal in bel nummer want anders krijg ik volgende maand weer een rekening waar het blijkt dat ik geen 61€ tegoed had maar bijvoorbeeld maar 40€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Oke maar denk niet dat dit met de desire HD te maken heeft.
Verkeerde topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

[...]

Ik ook, alleen dan pas 27 september terug gebeld door de sales. Bij mij staat dat hij gesorteerd is, dus ik neem aan dat hij vanmiddag afgeleverd wordt (als de buurvrouw thuis is ) :X

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
NVT schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:32:
volgens mij klopt het wel

...
====================
€ 610/ 24 = € 25.41

welliswaar trage internet dan vodafone maar geen datalimiet oftewel FUP. |:(

nu ben ik toch aan het twijfelen of vodafone toch beter is.... 8)7
en als ze bij ritel.nl snel kunnen leveren dan zou ik denk toch maar voor vodafone gaan :?
Je hebt helemaal gelijk, ik keek verkeerd. Mijn excuses. De gemiddelde maandelijkse kosten (inclusief toestelkosten) liggen iets boven de 25 euro.

En ik zal morgen laten weten of ik hem al binnen heb...als ik alle berichten hier lees wordt ik bang dat ik morgen ook teleurgesteld ga worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Mythx op 23-11-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NVT schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:46:
niet snel. 9 nov besteld, nog niets gehoord. Maar ik lees net hier dat iemand op 3nov besteld heeft en binnen heeft, dus ik ben snel aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:10
Heeft iemand hier ook bij T-mobile besteld?
De DHD zou deze week worden uitgeleverd door hun transport klant (AMP logistics).
Ik heb nog niets gehoord, dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
Junkyxl schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 06:10:

Schijnt dat er meer mensen vlak na 00.00u het mailtje hebben ontvangen.
Ik heb dat mailtje dus ook gehad net na 0:00 uur. Wil echt weten wat er aan de hand is.

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:33
Robvef schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:54:
[...]

Ik heb dat mailtje dus ook gehad net na 0:00 uur. Wil echt weten wat er aan de hand is.
-
Heb vanmorgen de klantenservice gebeld van Telfort (0800-1707) n.a.v. het tweede mailtje van vannacht, maar ben daar niks wijzer geworden. Ook nog doorverbonden met afdeling verlengingen, maar ze weten niet beter dan dat er wel toestellen zijn uitgeleverd, maar dat die van mij pas januari wordt. (verlengd op 8 oktober).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Ondertussen heb ik DHD ontvangen!

Op 4 november besteld via GSMweb. Voor mensen die het niet hebben gevolgd, het is en blijf een kut bedrijf!

Ze kreeg hem telkens niet binnen, maar na dat ik een half uur met hun aan de lijn heb gezeten, omdat ze mij ongevraagd een auto-lader hadden opgestuurd, hadden ze opeens één nog liggen. die hebben ze nu naar mij toe gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
vanderghost schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:05:
[...]

-
Heb vanmorgen de klantenservice gebeld van Telfort (0800-1707) n.a.v. het tweede mailtje van vannacht, maar ben daar niks wijzer geworden. Ook nog doorverbonden met afdeling verlengingen, maar ze weten niet beter dan dat er wel toestellen zijn uitgeleverd, maar dat die van mij pas januari wordt. (verlengd op 8 oktober).
Nou daar word jij dus ook niet veel vrolijker van. Ik vannacht ook niet, was de hele dag blij dat eindelijk mijn telefoon geleverd zou worden, krijg ik dat mailtje binnen. Heb wel op het forum van telfort (http://forum.telfort.nl) mijn ordernr. in een pb aan Telfort Webcare doorgegeven zodat ze konden gaan uitzoeken of je er wel of niet bijzit.

Ik heb nog goede hoop want iemand anders die ook op 30-09 heeft besteld heeft te horen gekregen dat hij de DHD zeker deze week zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Nou maar eens gebeld over dat mailtje ik wilde weten waarom ze nu wel kunnen een sms en een email kunnen sturen dat de voorinschrijving van mij is opgenomen dus ik kreeg het volgende antwoord.
Ik moet dat even navragen.
ff w8ten
Meneer bedankt voor het wachten maar dat is een storing geweest en ja u bestelling staat al vanaf 4-11 opgenomen.
ff doorgevraagd en een beetje geklaagd dat dit veel eerder had gemoeten maar ik vraag mij af of zij dat uberhaubt wel bijhouden en er wat mee doen.
Dus hij wilde wel wat meer vrij geven als anderen en ja er komt van de week ook geen batch meneer de eerstvolgende batch wordt pas de 29e
Dus als dit waar is komen ze weer hun woord niet na en wordt hij weer uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:34:
[...]

niet snel. 9 nov besteld, nog niets gehoord. Maar ik lees net hier dat iemand op 3nov besteld heeft en binnen heeft, dus ik ben snel aan de beurt.
ik duim voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:59:
knip

Dus als dit waar is komen ze weer hun woord niet na en wordt hij weer uitgesteld.
Mja, dat zou je momenteel toch moeten weten lijkt me? Ze roepen maar wat, maar niemand weet het echt. Ik raad je aan gewoon niet meer te vragen bij Hi, wat ze je vertellen klopt toch niet. Ik ga in ieder geval een klacht indienen als de hele affaire afgehandeld is.

Toen ik mijn opmerking liet plaatsen waarin ik in mijn klacht ga terugverwijzen zei de jongen van Hi die ik aan de telefoon had ook dat zij geen goede informatie krijgen over voorraad van bovenaf; of dat ze de informatie te laat krijgen waardoor die al niet meer geldig is. Compleet zinloos om info te vragen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

Mythx schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:20:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, ik keek verkeerd. Mijn excuses. De gemiddelde maandelijkse kosten (inclusief toestelkosten) liggen iets boven de 25 euro.

En ik zal morgen laten weten of ik hem al binnen heb...als ik alle berichten hier lees wordt ik bang dat ik morgen ook teleurgesteld ga worden.
ik duim voor je ;)
ik zal nog rondkijken bij ritel en bellen of ze het toestel op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
Het lijkt er echt op dat je op het forum van Telfort meer informatie krijgt dan bij de klantenservice. Schijnbaar heeft Telfort vandaag weer 50 DHD's binnen gekregen en morgen krijgen ze weer een levering (stond niet bij hoeveel dat er waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Hij is binnen! Op 5 november besteld bij Telfort via GSMWEB! Prachtig ding en _/-\o_ HTC Sense _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Iemand nog iets gehoord van studentmobiel?? Volgens mij ben ik nog de enige op dit forum die een bestelling bij hun heeft en hebben de rest geannulleerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:30
Robvef schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:23:
Het lijkt er echt op dat je op het forum van Telfort meer informatie krijgt dan bij de klantenservice. Schijnbaar heeft Telfort vandaag weer 50 DHD's binnen gekregen en morgen krijgen ze weer een levering (stond niet bij hoeveel dat er waren)
Kan kloppen, bij mij staat er nu plots bij de status van mijn bestelling: Voorraad gealloceerd, order is verwerkt. (1 SA) 8)

Maar ik wordt nog maar niet te blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmeteenb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb ook nog een bestelling staan bij studentmobiel, geplaatst op 19 oktober. Aantal mailtjes gestuurd en krijg eigenlijk elke keer het standaard verhaal terug.

Ik ben net gebeld door de Hi winkel in Enschede, ze hebben een toestel liggen die ik twee maanden geleden gereserveerd had :P. Ik zei dat ik 'm alleen wilde komen ophalen als ik het toestel gratis bij m'n abbo zou krijgen (hij zou me nu nog 60euro kosten) en ik word er z.s.m. over teruggebeld. Als dat lukt, laat ik mijn bestelling bij Studentmobiel ook varen, want dit duurt me echt te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauperesk
  • Laatst online: 14-08 11:08
Studentmobiel zegt elke week een (zeer) kleine levering te gaan ontvangen. Mijn vraag over waar ik op de lijst sta hebben ze nog niet beantwoord.

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas is de HTC Desire HD zeer moeilijk leverbaar. Wij verwachten dit
type HTC wekelijks geleverd te krijgen, echter in zeer kleine
hoeveelheden. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben zullen wij uw
aanvraag verder in behandeling nemen. Helaas kunnen wij u geen exacte
leverdatum meedelen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog
vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
rolfi schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:08:
[...]

Kan kloppen, bij mij staat er nu plots bij de status van mijn bestelling: Voorraad gealloceerd, order is verwerkt. (1 SA) 8)

Staat er bij mij nu ook, ik denk dat ik pas echt blij ga worden als ik een bevestiging krijg dat deze verzonden is via TNT (en dat ik dus een Track & Trace code heb) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand info van belnuuuuuuu.nl? =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen levering door GSMeasy. Afspraak met koerier gemaakt.
Resumerend : GSMeasy is via chat en mail toch consequent in haar informatieverstrekking geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolfi schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:08:
[...]

Bij mij hetzelfde...

Mijn huidige toestel is 2 weken geleden kapot gegaan (touchscreen gebarsten) dus ik kan echt niet wachten tot januari.

Ook even afwachten wat de Telfort Webcare te zeggen heeft... Whaaaaa ik wordt helemaal gek. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Laatst online: 25-08 08:32
Telfort:

Status per 23-11-2010
Telfort heeft uw verlengingsaanvraag ontvangen, hartelijk dank hiervoor. De bestelling zal met TNT Post verstuurd worden. U krijgt bericht wanneer uw bestelling wordt verzonden. TNT post zal de bestelling volgens standaard TNT-levertijden bezorgen.

(1 OR)

Zou het dan echt gaan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik werd net gebeld door een kerel van het Phonehouse in Groningen dat ze 1 HTC Desire HD hebben liggen, ik ga er vanmiddag heen en zien of we er uit kunnen komen. Op de site kan je wel een Hi30 abbo pakken + 3,95 voor Xtra snel internet maar dan moet ik 140 euro bijleggen, dat ga ik dus niet doen. Er gaat niets van die prijs af of je nou wel of niet internet erbij neemt. Dus hopelijk kunnen ze dat in de shop veranderen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
darkpluisje schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:02:
Iemand nog iets gehoord van studentmobiel?? Volgens mij ben ik nog de enige op dit forum die een bestelling bij hun heeft en hebben de rest geannulleerd? :P
Zie pagina 179 voor een mooi verhaal over Studentmobiel van mij :X
Pagina: 1 ... 45 ... 58 Laatste