Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
Niet zeuren (dat bedoel ik niet lelijk), ze zijn bezig met jou telefoon. Deze komt dus morgen of begin volgende week. Verwacht niet dat het "picken"binnen 30 minuten gedaan is.
Hij komt er tenminste aan. Anderen wachten nog. Ik denk dat je hem morgen hebt, ze sturen hem waarschijnlijk met de laatste zending mee. Ze "picken"namelijk niet voor de volgende dag. En sinds TNT snachts lekker door werkt heb je hem naar alle waarschijnlijkheid morgen.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:59:
Maar als ze dan nog twee weken bezig zijn met het picken van mijn order ,heb ik er natuurlijk ook niets aan:)
pas als ik hem in mijn handen heb geloof ik dat hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik heb al 5x gebeld, ik heb 2 klachtenmails gestuurd, ik heb gereageerd via twitter.... nog niks hoor! en 26 sept. besteld! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:09
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:49:
Net een mail gekregen van mijn klacht die ik naar hi gestuurd had zie hier onder:

..

Heb hier natuurlijk weer op gereageerd dat er ook via Hi al toestellen verstuurd zijn even kijken hoe ze hier op reageren.Zo zie je maar weer ze praten allemaal langs elkaar heen daar bij Hi.
Nee, want ze zeggen niet dat er niet geleverd wordt. Bijna alle leveringen van hi zijn van vroege bestellers. Ze geven aan dat de bestellingen die nú verwerkt worden, de latere bestellingen dus, later geleverd gaan worden. Het kan natuurlijk best zo zijn dat zo iemand niet op de hoogte is van welke batch binnenkomt en naar welke bestellingen die gaan. Dit gaat over jouw bestelling die, net zoals de mijne, weer extra vertraging oplevert.

Zojuist nog op twitter een reactie op iemand die informeert naar zijn bestelling:
Hi Webcare
Hi_Webcare Hi Webcare
@
@xxx Je order is behandeling.De 1e levering van de HTC gaat omstreeks nu de deur uit maar dit zijn de bestellingen die geplaatst (1/2)

Hi_Webcare Hi Webcare
@
@xxx (2/2) zijn in sept..Jouw order is pas eind okt. geplaatst. 2e levering vindt plaats op 18-11 maar weet niet of jouwe daar bij zit
2 hours ago Favorite Retweet Reply
»
Het lijkt er op dat het beleid in ieder geval FIFO is :)

[ Voor 23% gewijzigd door Stefke op 12-11-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floor ,volgens mij zit er bij hi geen logica in de volgorde hopen op het beste dat is het enige wat je kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
net mijn mailtje gehad van studentmobiel... ze krijgen een erg kleine levering in week 46... dus zal wel week 48 worden voor ik hem heb -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Snackey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 07:16
stefijn schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:17:
[...]

Nee, want ze zeggen niet dat er niet geleverd wordt. Bijna alle leveringen van hi zijn van vroege bestellers. Ze geven aan dat de bestellingen die nú verwerkt worden, de latere bestellingen dus, later geleverd gaan worden. Het kan natuurlijk best zo zijn dat zo iemand niet op de hoogte is van welke batch binnenkomt en naar welke bestellingen die gaan. Dit gaat over jouw bestelling die, net zoals de mijne, weer extra vertraging oplevert.

Zojuist nog op twitter een reactie op iemand die informeert naar zijn bestelling:

[...]

Het lijkt er op dat het beleid in ieder geval FIFO is :)
Echter, de ervaring zegt dat mensen die half oktober hebben bestaald, hun telefoon al hebben. Dit terwijl mensen die in september hebben besteld nog moeten wachten. Dus geen FIFO..

EDIT:
Reactie op mijn klachtenmail:
quote: Hi klantenservice
Beste Mark,

Bedankt voor je e-mail.

Uit je e-mail begrijp ik dat je de status van je order wilt opvragen. Om je vraag te kunnen beantwoorden moet ik navraag doen bij een collega. Je krijgt op korte termijn een antwoord.

Met vriendelijke groet,

xxxx
Klantenservice Hi
Afwachten dus maar.. Ben niet erg hoopvol.

EDIT2:
Beste Mark,

Helaas hebben wij te horen gekregen van onze leverancier dat de levering van de HTC Desire HD wegens productieproblemen nogmaals is uitgesteld.
Wij verwachten het toestel eind November binnen. Zodra wij het toestel in ons assortiment ontvangen zullen wij jouw bestelling zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

xxxx
Hi Sales Team
Wat de hell heb ik hier aan echt?! Maar weer een boze mail teruggestuurd... En weer wachten.

[ Voor 36% gewijzigd door M_Snackey op 12-11-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status veranderd in verzonden en net ook een sms gehad van Hi dat ik hem morgen kan verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:27
Ik vond een mooie niet-thuis-brief in mijn brievenbus. Dat wordt dus helaas maandag pas ophalen. Maar hij is er in elk geval! :D

Vodafone, telefonische verlenging 22-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjikker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 20:51
Waarom doen ze er bij mij nou 2 dagen over om het mobieltje te verzenden? Kreeg gistermorgen al een bericht dat hij binnen was hij hi. En nog staat er dat hij in behandeling is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjikker schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:40:
Waarom doen ze er bij mij nou 2 dagen over om het mobieltje te verzenden? Kreeg gistermorgen al een bericht dat hij binnen was hij hi. En nog staat er dat hij in behandeling is..
Nummerbehoud gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-08 21:16
MaikyM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:51:
Inderdaad vreemd,

en nog maar dat ik er dan maar van uit moet gaan dat ik het zelf 2 maanden lang verkeerd heb gezien.
Verder kon ze ook niks voor mij betekenen natuurlijk...

Mijn orderstatus.
Bedrag € 39,00
Betaalwijze -
Ordernummer
Orderdatum 17-09-2010
Omschrijving HTC Desire HD i.c.m. Telfort 300 (12 mnd)
Bundels + 100 SMS-berichten voor €6,95 p/mnd
+ Surf & mail onbeperkt eerste 6 mnd van €10,- voor €5,- per maand
Actie: Na 6 maanden wordt de belbundel € 29,95 p/m
- - GSM: 06....
Heb zelf een identieke bestelling gedaan zo te zien en bij mij staat ie nog op 29 euro. Nog niets van ze gehoord, maar goed als ze er maar 1 geleverd hebben gekregen, dan is ie nu al vergeven denk ik.

Die 10 euro kan ook servicekosten zijn, omdat ze dan de stof bij telfort alvast uit je sensor hebben geblazen :/

Uw bestelling
Bedrag € 29,00
Betaalwijze -
Ordernummer -
Orderdatum 20-09-2010
Omschrijving HTC Desire HD i.c.m. Telfort 300 (12 mnd)
Bundels + 100 SMS-berichten voor €6,95 p/mnd
+ Surf & mail onbeperkt eerste 6 mnd van €10,- voor €5,- per maand
Actie: Na 6 maanden wordt de belbundel € 29,95 p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:50:
status net veranderd in :

Order wordt gepickt in magazijn

Misschien krijg ik hem dan toch nog ????
Een week of 2-3 geleden had iemand dit ook al, heeft uiteindelijk ook niks gekregen voor zover ik weet. Was gewoon een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dus een klacht ingediend en heb daar nu antw. opgekregen niet normaal meer wat ze sturen lees zelf maar:

Beste Maik,

We hebben vandaag een zeer kleine levering ontvangen waar jij eigenlijk nog niet voor in aanmerking zou komen.
Met hoge uitzondering hebben wij jouw bestelling voorrang gegeven en het pakket zal vandaag verstuurd worden naar Tnt.

Met vriendelijke groet,

Tamara
Hi Sales Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:53:
Had dus een klacht ingediend en heb daar nu antw. opgekregen niet normaal meer wat ze sturen lees zelf maar:

Beste Maik,

We hebben vandaag een zeer kleine levering ontvangen waar jij eigenlijk nog niet voor in aanmerking zou komen.
Met hoge uitzondering hebben wij jouw bestelling voorrang gegeven en het pakket zal vandaag verstuurd worden naar Tnt.

Met vriendelijke groet,

Tamara
Hi Sales Team
Iedereen die bij Hi besteld heeft: TAMARA MAILEN!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjikker
Zou het niet weten eigenlijk, heb gewoon verlengt, zat al bij hi. Dan gaat dat toch automatisch hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Snackey
Kan je overigens gewoon replyen naar het emailadres waar zij vandaan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjikker schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:59:
[...]

Zou het niet weten eigenlijk, heb gewoon verlengt, zat al bij hi. Dan gaat dat toch automatisch hoop ik?
Ja dan heb je geen nummerbehoud nodig.. Dan blijft je nummer gewoon bij Hi.. Kweenie waarom het dan zo lang moet duren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Heb ook het klachtenformulier maar even ingevuld, lijkt dat ze daar wel op reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozhan99 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:44:
[...]

Vanmorgen weer met GSMweb gebeld, ze hadden hem nog niet binnen, maar ze verwachten hem vandaag nog. Om eerlijk te zijn, ik verwacht hem niet. But we will see.
Vandaag weer niks binnengekregen, nu misschien maandag en anders volgende week vrijdag.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 10:26
Net de SMS gekregen dat ik mijn DHD met 1-2 werkdagen mag verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen: een geweldige telefoon! Het wachten, hoe irritant het ook was, zeker waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:59:
[...]

Mooi dan begint er toch eindelijk schot in de zaak te komen!
Ik heb ook bij studentmobiel besteld (11 Okt) en nog niks vernomen.. Heb je met nummerbehoud besteld?
raar, ik heb toch mail gehad dat hij te laat was..

@Dennis: zaten die er zomaar bij of heb je specifiek gevraagd om compensatie voor het wachten? Zit daar zelf namelijk ook over te denken, of ik er een bluetooth setje uit kan halen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Reactie van Hi
Reactie (Desiree)11/12/2010 02:56 NM
Beste Laurens,

Bedankt voor je e-mail.

Uit je e-mail begrijp ik dat je vragen hebt omtrent je order. Om je vraag te kunnen beantwoorden moet ik navraag doen bij een collega. Je krijgt op korte termijn een antwoord.

Met vriendelijke groet,

Desiree
Klantenservice Hi
Met erop:
Beste Laurens,

Het klopt inderdaad dat jouw bestelling op 20 September binnen is gekomen als voorinschrijving voor de HTC Desire HD.
Wij hebben jouw bestelling met ordernummer 33585602 nog niet on behandeling kunnen nemen omdat jouw huidige contract loopt tot 20-01-2011.
Dit wil dus zeggen dat jouw contract verlengbaar is vanaf 20-11-2010. Zodra jouw contract verlengbaar is zullen wij de bestelling direct in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Tamara
Hi Sales Team
VETTE ONZIN! Ik heb op 20 september verlengt op "Mijn Hi" toen de nieuwe verleng regeling nog niet in is gegaan.. en ik via twitter heb te horen gekregen dat ik bij de eerste lichting zou zitten.

IK BAAL VAN HI! :(

Mijn reactie:
Beste Tamara,

Ik vrees dat mijn vorige email niet goed verzonden is, vandaar dat ik nogmaals mijn verhaal doe.

Sorry, maar de onderstaande informatie die u geeft is onzin en onjuist. Op het moment dat ik aangeboden kreeg om te verlengen vanaf "Mijn Hi" (waarin duidelijk werd aangegeven vanaf 19 september) was de nieuwe verleng regeling niet van toepassing. Gezien Hi mij niet heeft ingeligt dat deze verandering effect zou hebben op mijn bestellen en deze regeling na mijn verlening in is gegaan is deze daarom niet geldig voor mijn bestelling.

Daarnaast is mij medegedeeld dat ik in de eerste lichting van het toestel zou zitten via de "AanbiedingvanHi" twitter.

Ik verwacht dat u mijn bestelling daarom per direct zal uitvoeren.

Wachtend op antwoord,
xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

FunFair schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:28:
Reactie van Hi

[...]

Met erop:

[...]

VETTE ONZIN! Ik heb op 20 september verlengt op "Mijn Hi" toen de nieuwe verleng regeling nog niet in is gegaan.. en ik via twitter heb te horen gekregen dat ik bij de eerste lichting zou zitten.

IK BAAL VAN HI! :(

Mijn reactie:

[...]
Als dat waar is, heb ik waarschijnlijk hetzelfde probleem :(

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
M3rcury schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:30:
[...]

Als dat waar is, heb ik waarschijnlijk hetzelfde probleem :(
Ik heb nu echt de neiging om te annuleren en per direct bij Hi op te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Snackey
EDIT:
Beste Mark,

Wij vinden het zeer vervelend dat het toestel zoveel vertraging heeft opgelopen dat de verwachting nu is uitgesteld naar eind November.
Helaas heb ik geen inzage in bestellingen die zoals jij zegt geplaatst zijn in Oktober en nu al in huis zijn bij klanten van www.hi.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

xxxx
Hi Sales Team
Argh!!! :(

Moet ik nu die mensen van de klantenservice gaan overtuigen dat hún bedrijf leveringen heeft gedaan, terwijl zij )(&!^@#& daar werken!? Dit is toch te belachelijk voor woorden...

Iemand die dit ook tegengekomen is als reactie op hun mail?

[ Voor 100% gewijzigd door M_Snackey op 12-11-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjikker
Als ik nu op verlengen druk bij hi dan krijg ik ook te zien dat ik pas in december kan verlengen. Heb je al een bericht gekregen dat je bestelling binnen is funfair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dan zal dat voor mij ook gelden. Wat een hufters zijn het toch. Als dat zo is moeten ze het eerder melden, dan waren we allang bij hi opgestapt en hadden we wel via belcompany oid besteld... grrrr hi is met stip het meest slechte telecombedrijf waar ik oooooit heb gezeten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
sjikker schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:36:
Als ik nu op verlengen druk bij hi dan krijg ik ook te zien dat ik pas in december kan verlengen. Heb je al een bericht gekregen dat je bestelling binnen is funfair?
Het is op dit moment nog niet mogelijk om je contract te verlengen, omdat je huidige contract nog loopt.
Na 20 november 2010 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
Laatste update: 11/11/2010

Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
dusss.... ik ben nog nooit zo vaak teleurgesteld geweest in zo'n korte tijd...

[ Voor 6% gewijzigd door FunFair op 12-11-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjikker
Ahhh wat lelijk.. Zou dus waarschijnlijk betekenen dat ze die van mij pas in december gaan versturen, dat bericht heb ik er namelijk ook staan. Heb gisteren een sms van hi gekregen dat hij ontvangen was en dat ik op mijnhi de status kon opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGurd
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 20:08
Dat is Hi, heb net gehoord dat ze op eigen intiatief de contractverlenging van 4 maanden ingetrokken hebben naar 2 maanden voor eind van je abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
MrGurd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:46:
Dat is Hi, heb net gehoord dat ze op eigen intiatief de contractverlenging van 4 maanden ingetrokken hebben naar 2 maanden voor eind van je abbonement.
Beste Laurens,

Jouw bestelling staat inderdaad al gereserveerd om verwerkt te worden.
Echter zitten wij nog steeds met het verlengingstermijn.
Wij kunnen dit voor een aantal klanten aan laten passen zodat de contractsverlenging nog in de oude regeling valt,
echter gaat hier dezelfde tijd of nog iets langer overheen voordat de datum is teruggezet dan dat jouw contract verlengbaar is.
Wij zullen dus op 20-11-2010 jouw bestelling direct verwerken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Tamara
Hi Sales Team
GVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, bij mij doet de verlengen knop het nog wel, hebben jullie wel protest aangetekend toen dat op de site stond? Dat heb ik namelijk wel gedaan toen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:58:
Oh, bij mij doet de verlengen knop het nog wel, hebben jullie wel protest aangetekend toen dat op de site stond? Dat heb ik namelijk wel gedaan toen...
Ik ben niet geinformeerd over protest of whatever...
Beste Tamara,

Zoals ik heb aangegeven is de verlengtermijn onzin en niet van toepassing. Ik heb verlengd met de toen geldende voorwaarden, niet die van nu.
Vanaf het moment van verlengen heeft niemand van Hi mij ingelicht over de zaken. Het is dat ik toevallig op de website van Tweakers heb vernomen dat de verlengtermijn ging veranderen.
Hierop heb ik geen enkel bericht gehad, zelfs niet bij de status van bestelling welke ik in de tussentijd heb geraadpleegd.

Als het, het beleid van Hi is om klanten niet te informeren over dit soort essentiele zaken is Hi hierin gebreke gebleven betreft communicatie.

Gezien ik (en ik niet alleen) sinds de datum van bestelling meerdere keren teleurgesteld ben in de communicatie van Hi ben ik van mening dat ik het recht heb op compensatie betreft de onstane situatie. Mocht de organisatie van Hi hier anders over denken, ben ik ook van mening dat mijn opgebouwde klantenwaarde bij Hi niet hoog in het vaandel staat.

Excuseert u mij voor de ondertoon in onze email conversaties, maar dit is de zoveelste keer dat ik teleurgesteld ben. Ik begrijp dat u ook gebonden bent aan regels, maar hoop toch dat u meer voor mij kan betekenen dan alleen aan te geven dat ik moet wachten tot 20 november, want onderhand ben ik het wachten wel zat.

Wachtend op antwoord,
xxx
Ik ben benieuwd tot hoe laat Tamara nog aan het werk is.. ik zal d'r wel een kutavond bezorgen :+ Ondertussen probeer ik mezelf maar weer te kalmeren, zodat niet m'n hele avond verkloot is.

[ Voor 5% gewijzigd door FunFair op 12-11-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam er inderdaad per toeval achter en heb meteen een sms gestuurd met protest hiertegen. Maar lijkt mij dat ze dit eigenlijk hadden moeten communiceren, lijkt me niet rechtsgeldig dit. Je tekent toch zeker een contract waar in staat dat de opzegtermijn/verlengtermijn bepaald staat, en dat was toen 4 maanden voor verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrieveer
  • Laatst online: 02-09 16:40
Krijg net binnen:

--------------------------------------
Geachte heer XXXXXXX,

De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 12-11-2010 17:13:14 gewijzigd naar:

Uw bestelling is verzonden.

Mocht u de status van uw bestelling willen bekijken surf dan naar:
xxxxxx

Mocht dit niet werken dan kunt u ook naar de volgende link surfen:

xxxxx

Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht, verblijven wij,

Hoogachtend,
Het Belnu-team
----------------------------------------

Best gek zins ik 15min geleden een mail stuurde over waar mijn telefoon blijft . Meer mensen deze mail gehad die bij belnu.nl besteld hebben? Ben verder nog niet opgebeld voor een afspraak of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Ik ga er nog even van uit dat de DHD bij Castle op 17-11 binnekomst, en ik de 18e of 19e de foon in de post heb. Iedereen van Castle de update in de mail gehad btw?

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:17:
ik kwam er inderdaad per toeval achter en heb meteen een sms gestuurd met protest hiertegen. Maar lijkt mij dat ze dit eigenlijk hadden moeten communiceren, lijkt me niet rechtsgeldig dit. Je tekent toch zeker een contract waar in staat dat de opzegtermijn/verlengtermijn bepaald staat, en dat was toen 4 maanden voor verlengen.
is al vaker besproken, had hetzelfde probleem... sommige zijn ervan overtuigt dat opzegtermijn niet in je contract slaat. Echter als je het hebt afgesloten voor hij was verkort en ze willen hem nu niet uitgeven kan je het gooien op wet terugwerkende kracht.. kijken of je ze daaarmee pakt, ben ik ook van plan.

[ Voor 3% gewijzigd door darkpluisje op 12-11-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04:51
gerrieveer schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:21:
Krijg net binnen:

Geachte heer XXXXXXX,

De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 12-11-2010 17:13:14 gewijzigd naar:

xxxxxx

xxxxx

Hoogachtend,
Het Belnu-team

Best gek zins ik 15min geleden een mail stuurde over waar mijn telefoon blijft . Meer mensen deze mail gehad die bij belnu.nl besteld hebben? Ben verder nog niet opgebeld voor een afspraak of iets dergelijks.
Jaaaaaa, eindelijk!!

Geachte heer ....,

De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 12-11-2010 17:07:01 gewijzigd naar:

Na 52 dagen wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob-nwk schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:12:
[...]

Jaaaaaa, eindelijk!!

Geachte heer ....,

De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 12-11-2010 17:07:01 gewijzigd naar:

Na 52 dagen wachten!!
Mijn bestelling was rond op 25 september en ik heb net hetzelfde bericht ontvangen. :*) En dat terwijl ik gisteren nog een mail kreeg dat er niets over de leverdatum te zeggen was..

Maar geen tracking info.. heeft iemand een telefoontje of mail gehad over de bezorging? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
darkpluisje schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:54:
[...]

is al vaker besproken, had hetzelfde probleem... sommige zijn ervan overtuigt dat opzegtermijn niet in je contract slaat. Echter als je het hebt afgesloten voor hij was verkort en ze willen hem nu niet uitgeven kan je het gooien op wet terugwerkende kracht.. kijken of je ze daaarmee pakt, ben ik ook van plan.
Ik ben er niet alleen van overtuigd, hij staat er ook werkelijk niet in. Ik heb de algemene voorwaarden doorgezocht en daar staat niks in over de verlengtermijn.
Zie ook: \[KPN/Hi]Verlengtermijn 4 maanden naar 2 maanden

Echter hoe ze met jullie omgegaan zijn is gewoon schofterig aangezien jullie onder de indruk waren dat jullie gewoon conform de toen geldende regels verlengd hebben en nooit iets anders is gecommuniceerd. Of je in je recht staat betwijfel ik wel, maar in ieder geval zouden ze direct het abonnement in moeten laten gaan en niet nog langer wachten op die termijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrieveer
Mooi!!! Hopelijk kunnen we dan morgen of maandag een telefoontje verwachten. Ter info ik heb bestelt op 22-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik helemaal blij dat aanstaande woensdag mijn telefoon verzonden word(90% kans, zeiden ze in mailtje), hoor ik van een aantal vrienden dat er volgende week vrijdag gestaakt gaat worden door TNT. Natuurlijk ga ik daar weer last van krijgen, damn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Voor zover ik weet staakt de post, niet de pakketdienst. Of die moeten inmiddels mee doen maar dat zijn volgens mij altijd bezorgers die ingehuurd worden en betaald krijgen per pakket, dus dat lijkt me sterk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Tsurany schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:31:
[...]

Ik ben er niet alleen van overtuigd, hij staat er ook werkelijk niet in. Ik heb de algemene voorwaarden doorgezocht en daar staat niks in over de verlengtermijn.
Zie ook: \[KPN/Hi]Verlengtermijn 4 maanden naar 2 maanden

Echter hoe ze met jullie omgegaan zijn is gewoon schofterig aangezien jullie onder de indruk waren dat jullie gewoon conform de toen geldende regels verlengd hebben en nooit iets anders is gecommuniceerd. Of je in je recht staat betwijfel ik wel, maar in ieder geval zouden ze direct het abonnement in moeten laten gaan en niet nog langer wachten op die termijn.
Als jij je contract verlengt hebt voordat ze de regeling in lieten gaan en ze weigeren je verlenging op basis van het feit dat het nu niet meer zou mogen (omdat de procedure zo lang is zit je nu wel in het punt dat je niet meer zou mogen verlengen) dan sta je wel in je recht. Dit is een soort legale versie van de wet op terugwerkende kracht, het legaliteitsbeginsel.
Hoewel het geen strafrecht is en in handselrecht weinig uitspraken of veroordelingen op basis van het legaliteitsbeginsel zijn, zou je weldegelijk een punt kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGurd
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 20:08
Ik ben dus goed genaaid.

Heb op 25 sept. Hi gebeld om een abbo verlenging te doen. De vrouw daar vertelde mij dat ik geen studentabbo kon nemen(mijn telefoon staat op naam van mijn vader). Dus heb gekozen voor een verlenging met dat toetstel incl. een Hi 35 abbo. Helaas had mevrouw mij verkeerd begrepen en had ze een hi 45 ingevuld. Ik de dag erna weer gebeld en gewijzigd. Toen zag ik een week later dat mijn telefoon al in prijs was gedaald zonder dat ik hem had. Dus ik weer geannuleerd en een nieuw abbonement aangevraagd. Ik kreeg alleen ineens geen order bevestiging meer. Ik 3 werkdagen gewacht toen wederom gebeld. Nee meneer alles is in orde kreeg ik te horen. Ik weer geduldig wachten. maar naar 3 dagen niets. Dus ik WEER gebeld, Nee meneer staat klaar komt goed. Maar tussen neus en lippen door kwam ter spraken dat ik wel degelijk een studentenabbo kon krijgen. Dus ik weer geannuleerd weer een nieuw abbonement. 3 dagen later, WEER geen orderbevestiging. Ik bellen, is alles wel goed? Ja meneer alles komt goed staat erin, wordt nog doorgevoerd. 3 dagen later WEER niets... Ik weer bellen, is het echt wel goed??? Ja meneer alles is goed. Vandaag nog steeds niets ontvangen, dus ik bellen.... zegt ie meneer, er staat helemaal niets in het systeem..... Ik zeg hoe kan dat? die meneer: Je bent helemaal niet verlengbaar.... we hebben dat omgezet.... Nou toen heb ik hem door de telefoon getrokken.... Ik kan nu dus niets... ik kan niet naar een andere provider, ik kan niets bij hi bestellen. Ze naaien me gewoon zo hard, ik word er echt GEK van!!! Terwijl ik bij mijn eerste bestelling gewoon op tijd was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al die verhalen te hebben gelezen, huiverde ik toch wel toen ik vanmiddag naar de Vodafone ging om een contract af te sluiten.

Eerder vanochtend naar Hi gebeld voor contractverlenging, maar als ik de HTC Desire HD zou willen moest ik maar 200 euro bij betalen en ze zag geen mogelijkheid om daar vanaf te wijken. Zodoende in Den Haag naar de Vodafone gegaan om te zien wat ze me aan konden bieden. Leuk abonnementje, 20 euro eerste jaar, alleen was ik iets te vroeg voor de nummerbehoud periode dus moet ik 1,5 weekje wachten op de aanvraag.

Wat echter wel erg tof was, was dat ze er nog minimaal 8 op voorraad hadden in de winkel en er dus nu eentje voor me hebben gereserveerd. :) Dus voor de mensen die een DHD willen en in Den Haag wonen: Vodafone Leyweg heeft er nog een paar liggen op voorraad.

Kan niet wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:32:
Ik helemaal blij dat aanstaande woensdag mijn telefoon verzonden word(90% kans, zeiden ze in mailtje), hoor ik van een aantal vrienden dat er volgende week vrijdag gestaakt gaat worden door TNT. Natuurlijk ga ik daar weer last van krijgen, damn....
TNT post staakt op dinsdag 16 november, en geldt idd alleen voor POST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:25:
[...]

Mijn bestelling was rond op 25 september en ik heb net hetzelfde bericht ontvangen. :*) En dat terwijl ik gisteren nog een mail kreeg dat er niets over de leverdatum te zeggen was..

Maar geen tracking info.. heeft iemand een telefoontje of mail gehad over de bezorging? :?
Nee idd, hier ook geen tracking info.
Kan dus ook weer eens voor de zoveelste keer gelul zijn...:s

En dit weekend niet bereikbaar dus ben benieuwd..
emailadres: service@belnu.nl (voor al je vragen)
orders@belnu.nl (voor het mailen van je bestelling, contract, legitimatie etc.)

helpdesk: 0900 55 11 222 (ma t/m vrij van 9.00 tot 17.30 uur) - (€ 0,15 cpm)

[ Voor 22% gewijzigd door bob-nwk op 12-11-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerrieveer schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:21:
Krijg net binnen:

Geachte heer XXXXXXX,

xxxxxx

xxxxx

Hoogachtend,
Het Belnu-team

Wanneer heb je besteld? Ik heb (zoals ik inmiddels gewend ben van Belnu) geen bericht ontvangen (besteld op 22-09-2010)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
lol het kan ook anders... even bellen met de bestellijn van Vodafone vanochtend..Ja meneer de Desire HD is op voorraad.. ik zeg ok doe me er maar eentje.

Vanavond ligt ie al bij de koerier.. Koerier gaat morgen bellen voor een bezorgafspraak op maandag...

Geen grap dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic nu al sinds mijn bestelling van de desire hd op 23 september bij studentmobiel. Heb nu maar een account aangemaakt om te reageren.

Zoals bekent is de desire hd op studenmobiel al een aantal keer vertraagd. Heb daarom het heft in eigen handen genomen en ben al sinds een klein weekje geleden wat telefoonwinkels in omliggende steden afgegaan. Tot vandaag zonder succes. Uitgerekend bij de t-mobile shop (in Roosendaal) hadden ze er nog 1 liggen. Hij was apart gelegd voor iemand, maar zonder naam. Mog m dus zo meenemen. Heb gekozen voor verlenging met een relax 30 abbo met extra snel internet erbij. Moest 49 euro bijbetalen.

Nu zsm de bestelling bij studentmobiel annuleren. Dit alles is wel een les voor me geweest. Voortaan ga ik gewoon lekker weer meteen in de fysieke winkel mijn mobiel halen. Dat wachten is echt niets voor mij!
Mijn eerste indruk is zeer positief, wat een mooi strak ding! Alleen de klepjes zijn idd een drama om eraf te halen en terug op te zetten. Nu wachten tot het ledje groen wordt! :D
Allen die nog zitten te wachten, succes! En als je net zoals ik niet van wachten houdt, ga eens wat winkels langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:59:
[...]

Wanneer heb je besteld? Ik heb (zoals ik inmiddels gewend ben van Belnu) geen bericht ontvangen (besteld op 22-09-2010)
Ik heb op 21-09 besteld bij belnu.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
GVD!!! Bel ik vanmiddag GLS en die gaf bij mij aan dat ze voor 18:00 uur het toestel zouden brengen. nu zijn ze nog steeds niet geweest en natuurlijk is de klantenservice niet meer te bereiken.

GVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
demo31051987 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:31:
GVD!!! Bel ik vanmiddag GLS en die gaf bij mij aan dat ze voor 18:00 uur het toestel zouden brengen. nu zijn ze nog steeds niet geweest en natuurlijk is de klantenservice niet meer te bereiken.

GVD!
Dat wordt morgen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor geintresseerden, ik zelf ben werkzaam bij Staples ook wel bij sommige bekend als office centre. Hier hebben ze landelijk 50+ voorraad van de Desire HD!!! Ter Info!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 11:53
Ik heb inmiddels ook telefoon gehad van Hi dat HTC problemen heeft en de levering " eind november" gaat worden, op mijn vragen of dat dan de laatste week van november is of rond de 18e kon ze geen antwoord geven. Misschien morgen maar eens in de stad kijken of ze ergens in de winkel op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Wanneer is T-mobile van plan om de DHD op hun site te zetten? Hoezo doen ze er zo lang over, terwijl alle anderen al aan het adverteren zijn?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrieveer
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:59:
[...]

Heb besteld op 22-9-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Leveren ze ook op zaterdag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:21:
Nu zsm de bestelling bij studentmobiel annuleren. Dit alles is wel een les voor me geweest. Voortaan ga ik gewoon lekker weer meteen in de fysieke winkel mijn mobiel halen. Dat wachten is echt niets voor mij!
Mijn eerste indruk is zeer positief, wat een mooi strak ding! Alleen de klepjes zijn idd een drama om eraf te halen en terug op te zetten. Nu wachten tot het ledje groen wordt! :D
Allen die nog zitten te wachten, succes! En als je net zoals ik niet van wachten houdt, ga eens wat winkels langs!
d:)b d:)b d:)b

Zo stijg ik weer in de lijst bij studentmobiel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
whahaha, dat is echt heel grappig. Mensen zullen vast gefrustreerd zijn dat te lezen, maar het is ironisch en droog als wat. Ik vindt het super :'D.

Volgens mij heeft Vodaphone het goed geregeld. Ik heb het idee dat zij behoorlijk wat in stock hebe
Ceejay schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:12:
lol het kan ook anders... even bellen met de bestellijn van Vodafone vanochtend..Ja meneer de Desire HD is op voorraad.. ik zeg ok doe me er maar eentje.

Vanavond ligt ie al bij de koerier.. Koerier gaat morgen bellen voor een bezorgafspraak op maandag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_Snackey schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:33:
[...]

Echter, de ervaring zegt dat mensen die half oktober hebben bestaald, hun telefoon al hebben. Dit terwijl mensen die in september hebben besteld nog moeten wachten. Dus geen FIFO..

EDIT:
Reactie op mijn klachtenmail:

[...]

Afwachten dus maar.. Ben niet erg hoopvol.

EDIT2:

[...]

Wat de hell heb ik hier aan echt?! Maar weer een boze mail teruggestuurd... En weer wachten.
Die emails heb ik in de exacte opmaak ook ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntingduck schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:05:
[...]

nice, heb je trouwens een mail of belletje van te voren gekregen? En heb je gekeken of je oprderstatus was verandert?
ik heb namelijk op 2-11 nieuw abbo met nr.behoud besteld en nog niets gehoord. orderstatus staat nog steeds op order in behandeling. en ik denk dat hier wel meer mensen zijn die dit willen weten ;)
Echt jammer dat vodafone zo crap is, anders had ik mijn hi bestelling(21-10) geannulleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:49:
Net een mail gekregen van mijn klacht die ik naar hi gestuurd had zie hier onder:

Beste Maik,

Wij vinden het zeer vervelend dat je dit moet ondervinden.

Helaas hebben wij van onze leverancier te horen gekregen dat de levering wegens productieproblemen weer is uitgesteld.
De verwachting is dat wij de toestellen eind November geleverd gaan krijgen.

Het kan zijn dat een andere operator/ winkel de toestellen al wel in voorraad hebben.
De leveringen staan van alle operators/ en of winkels los van elkaar. Vandaar dat het mogelijk is dat iemand die elders besteld heeft het toestel al wel in zijn/ haar bezit heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Tamara
Hi Sales Team

Heb hier natuurlijk weer op gereageerd dat er ook via Hi al toestellen verstuurd zijn even kijken hoe ze hier op reageren.Zo zie je maar weer ze praten allemaal langs elkaar heen daar bij Hi.
Welk email adress gebruik je? Kan op Hi.nl niks vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Laatst online: 23:48
Jawel ook ik heb 'm binnen gekregen vandaag. Verlenging op 11 oktober bij Hi.nl. Wat een super apparaat (you've heard it all before). Moet wel even kwijt dat ik het bijzonder kansloos vind van Hi dat mensen die voor mij besteld hadden nog geen bericht hebben gehad. Echt geen stijl van ze, iets dat zeker gecompenseerd mag worden. Succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Klantenservice [hi_support@custhelp.com]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 23:28:
Hi Klantenservice [hi_support@custhelp.com]
thnx! Tijd om stoom af te blazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 1-11 besteld en werd vanmiddag door Hi gebeld! Dus ik helemaal enthousiast de telefoon beantwoorden.... komen ze met het bericht dat ik hem eind november kan verwachten.. haha ach ja ik heb 'm ook te laat besteld. Ik wist al vanaf dag 1 dat ik 'm wilde maar was er nog niet uit of 't hi of t-mobile werd. Maar 10 december loopt mijn huidige contract af dus geen problemen hoor... Ik ga niet moeilijk doen over deze vertraging. Het is zoals 't is en het is maar een telefoon.. Maar wat een mooi ding is 't en ik kan niet wachten!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag maar even langs de Vodafone winkel in zwolle geweest, en kreeg meteen de allerlaatste in mijn handen gedrukt.
Ben er onwil blij mee, en dat na een oude Sony ericsson w395 is dat een hele omzet.
Succes voor de gene die nog even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantastisch voor de mensen die em hebben ontvangen van Hi! Ik wacht nog steeds(21-10 besteld)
Heb net een geweldig lange (boze) mail gestuurd. Hoop dat het nut heeft en ook deze niet in 2-voud word beantwoord. 1. ik moet het een collega vragen. 2. Ik weet net zoveel als u.. (in die stijl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
  • Laatst online: 21-02 14:02
Op: 12-11-2010 17:14:25
Status: Uw bestelling is verzonden.
Bijzonderheden: Geen

LANG LEVE BELNU.NL :D!!!

Nog wel even afwachten morgen maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moizy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:51:
Op: 12-11-2010 17:14:25
Status: Uw bestelling is verzonden.
Bijzonderheden: Geen

LANG LEVE BELNU.NL :D!!!

Nog wel even afwachten morgen maar toch ;)
Wanneer besteld?:)
Beter is, na al die leveringsproblemen, het toestel gat / kier / storings en bug vrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:53:
[...]

Wanneer besteld?:)
Beter is, na al die leveringsproblemen, het toestel gat / kier / storings en bug vrij..
Besteld op 24-09...ik was heel de dag weg vandaag en dan lees je opeens zo'n bevestigingsmailtje als je thuiskomt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:34
Ik lees hier allerlei verhalen over hi.nl. Sommige klachten kloppen, sommige ook niet; lijkt er idd wel op dat Hi qua uitleveren niet "FIFO" te werk is gegaan. Sinds introductie DHD op i'net volg ik de telefoon al. Kon volgens hi.nl per half oktober verlengen. Gelijk telefonisch contact opgenomen aangezien 2 jaar geleden via internet halverwege mijn abo mijn "student-status" verdween bij hi, wegens onbekende redenen. Na diverse brieven en telefoontjes is dit enigzins gecompenseerd. Tijdens dit telefonisch contact halverwege oktober werd mij verteld dat ik pas vanaf een dag later kon verlengen. Hierbij heb ik aangegeven dat ik dit geen probleem vond, maar dat dat dus wel verkeerd op mijnHi stond. Tevens vroeg ik om compensatie aangezien mijn vorige studentabo de mist in is gegaan. De telefoniste beloofde mij de volgende dag terug te bellen met een mooie aanbieding. Dat is dus helaas niet gebeurd. Wel heb ik aan het einde van die dag(15/10) gebeld om wederom te verlengen. Aardige telefoniste aan de lijn gehad, die op het verlengen op het juiste abonnement na, niks qua compensatie voor mij kon betekenen. Ik akkoord. Paar weken later dus het twitter verhaal, ik werd zomaar toegevoegd op twitter door de aanbieding en met mazzel kon ik een koptelefoon krijgen. Ik bestel de zwart/goud kleur en werd teruggebericht dat ik bij de 1e lichting zou zitten. Kreeg dus ook gister een telefoontje en kreeg vandaag TNT aan de deur. Bleek ineens dat ik de rembourskosten contant moest voldoen terwijl dit bij eerdere verlengingen, voor zover ik nog weet, per pin is gegaan. Dus ik snel naar ATM en is toch nog goed gekomen. Op niet perfect sluitende klepjes na, moet wel zeggen dat de mobiel daardoor wel lekkerder in de hand ligt, werkt hij prima. Moest wel 2 uur wachten, valt me nog mee ivm n96, tot het led-lampje groen was. Ps. de koptelefoon roze is echt lelijk, maar een gegeven paard kijk ik niet in de mond.

Heb dus uiteindelijk ipv 1 week, 4 weken moeten wachten, en ben niet naar tevredenheid gecompenseerd naar het financiele nadeel dat ik heb gehad door een fout van hen. Toch realiseer ik mij dat ik me tov andere pre-orders van de DHD bij Hi mezelf gelukkig mag prijzen. Ik ga het topic nu verlaten. Succes met wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelofelijk!
Ik stuurde een mail naar :hi_support@custhelp.com
Krijg ik dit terug:

Dit is een automatisch gegenereerd antwoord.
Voor vragen over mobiele telefonie kun je terecht op klantenservice Hi.nl Vind je op deze pagina geen antwoord, stel dan je vraag via 'Stel je vraag per e-mail'.
Let op: deze e-mail wordt niet in behandeling genomen.

Die link die erin staat doet het niet eens:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Ceejay schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:12:

Morgen ook maar eens doen dan. 02-11 besteld, vanmiddag even aan de chat gehangen of de Desire HD al op voorraad was. Volgens de meneer van de Vodafone chat was er niks op voorraad maar zou er vandaag weer binnenkomen, maar men kon dan niet zeggen of de mijne daar dan ook tussenzat :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekertje
  • Laatst online: 30-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:16:
Voor geintresseerden, ik zelf ben werkzaam bij Staples ook wel bij sommige bekend als office centre. Hier hebben ze landelijk 50+ voorraad van de Desire HD!!! Ter Info!!
Van de website:
Helaas is het door u geselecteerde artikel momenteel niet voorradig. U kunt indien u dit specifieke artikel nodig heeft, een e-mail sturen aan klanten@service.staples.nl. Het webteam zal u dan informeren over de verwachte beschikbaarheid.
Jammerrr...ben nog steeds op zoek naar een winkel die de HTC Desire HD wél uit voorraad kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff ik wacht nu alweer 7 weken op die telefoon (Hi). Ik zit er over te denken om naar andere providers te bellen. kijken of zij mij een leuk aanbod kunnen doen. Dit duurt echt te lang..

Edit: Net gebeld dat ze productieproblemen hebben en dat hij waarschijnlijk eind november pas geleverd wordt

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Niemand heeft een T&T code oid ontvangen van belnu.nl he?

Ik had een aantal weken geleden een wijging van afleveradres opgegeven (nieuw adres: mn werk) zodat ik er zeker van was dat de zending in ontvangst kon worden genomen indien deze doordeweeks wordt geleverd.
Dai was de enige mail waar ik nou WEL een bevestiging van heb ontvangen, maar gezien de ervaringen met belnu.nl tot nu toe heb ik er niet eht vertrouwen in.

Het zou in dit geval natuurlijk heel goed uitkomen als de wijzging niet is doorgevoerd aangezien ik niet werk op zaterdag en de koerier nu op mn werk voor een dichte deur komt te staan.
Maar ik wil het zeker weten, moet zo boodschapjes doen en het zou lullig zijn als ik vanmiddag terugkwam en er een briefje in mn bus ligt "u was niet thuis, we proberen het maandag nog een keer". Maandag komen ze dan weer voor een dichte deur te staan..:s

Belnu is op zaterdag niet bereikbaar..:@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 08:57:
Pff ik wacht nu alweer 7 weken op die telefoon (Hi). Ik zit er over te denken om naar andere providers te bellen. kijken of zij mij een leuk aanbod kunnen doen. Dit duurt echt te lang..

Edit: Net gebeld dat ze productieproblemen hebben en dat hij waarschijnlijk eind november pas geleverd wordt
Same here. Heb ze gelijk aangegeven dat er al een proces loopt via de klachtenafdeling. Die werkte helaas niet in het weekend.

Dit is de eerste keer dat Hi in ieder geval initiatief neemt om contact op te nemen met DHD bestellers.
Toch blijft het hele afhandelen van Hi zwaar kansloos... het jammere is dat de deal die ik tot nu toe heb gesloten beter is dan ik ws nu kan vinden op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:14
T homass schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:31:
Voor de die hard belsimpel.nl wachters onder ons.

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Wij verwachten de levering van de HTC Desire HD volgende week binnen te krijgen. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

een medewerker van belsimpel.nl
Kan iemand ook bevestigingen die bij belsimpel.nl heeft besteld of bovenstaande nog actueel is? Mij is week 48 gecommuniceerd....pff

Wel is mijn abonnement naar 4 ker aandringen dan eindelijk naar 3 weken geactiveerd...pff

Maar we kunnen zeggen wat we willen van belsimpel.nl, maar ik heb wel een GRATIS Bluetooth Headset (Jabro 2035) ter compensatie gekregen.

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 02-12-2010 15:28 . Reden: naam verwijderd op verzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 08:34
Net ook gebeld door Hi.nl ivm melding productieproblemen DHD.
Zelfs dit doen ze niet FIFO of wel? Leren ze hier nou helemaal niets van?

(29-9 besteld/telefonisch/verlening/45 2 jaar (student) /Xtra snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Snackey
Ben net gebeld door "Onbekend", maar stond onder de douche dus heb hem niet kunnen beantwoorden.
Maar zelf wel hetzelfde bericht zijn als jullie, dat de DHD pas eind november wordt geleverd.

Wat een onzin... Misschien moeten we een collectieve klacht indienen o.i.d.? Het is toch belachelijk dat Hi de bestellingen niet op volgorde van binnenkomst afhandelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
bob-nwk schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:16:
Niemand heeft een T&T code oid ontvangen van belnu.nl he?

Ik had een aantal weken geleden een wijging van afleveradres opgegeven (nieuw adres: mn werk) zodat ik er zeker van was dat de zending in ontvangst kon worden genomen indien deze doordeweeks wordt geleverd.
Dai was de enige mail waar ik nou WEL een bevestiging van heb ontvangen, maar gezien de ervaringen met belnu.nl tot nu toe heb ik er niet eht vertrouwen in.

Het zou in dit geval natuurlijk heel goed uitkomen als de wijzging niet is doorgevoerd aangezien ik niet werk op zaterdag en de koerier nu op mn werk voor een dichte deur komt te staan.
Maar ik wil het zeker weten, moet zo boodschapjes doen en het zou lullig zijn als ik vanmiddag terugkwam en er een briefje in mn bus ligt "u was niet thuis, we proberen het maandag nog een keer". Maandag komen ze dan weer voor een dichte deur te staan..:s

Belnu is op zaterdag niet bereikbaar..:@
Ik heb inderdaad geen TNT code gekregen van Belnu maar ik vertrouw erop dat hij toch verzonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Pff hier nog een mooi Hi verhaal.

Ik was het zo zat dat ze me steeds maar aan het lijntje hielden, dat ik heb opgezegd. Althans dat wilde ik doen. Ik kreeg vervolgens een mooi aanbod (1 jr verlengen, toestel gratis en 50% korting eerste 3 maanden) dat ik ben gebleven. Ik zou overigens het toestel vrijdag krijgen. Ik heb vrijdag niets gekregen..

Ik weer gebeld, stond mn order er niet meer in.. Maar hij gaf me nu wel de zekerheid dat ik m aankomende week heb.. (jaja...) En heb ook nog bioscoopbon gehad.. Nou is dat even fijn :)

Er werd mij ook verteld dat er idd niet FIFO geleverd werd. Er wordt gekeken naar je inschrijfdatum EN de datum dat je abo verlengbaar is.. geen idee wat dat voor systeem is en of dit waar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 10:26
hahaha de mijne is verstuurd, ik hou hem in de gaten via track & trace, staat er vandaag de melding
13.11.2010:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:14
KilljoyNL schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 11:17:
hahaha de mijne is verstuurd, ik hou hem in de gaten via track & trace, staat er vandaag de melding
13.11.2010:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
Dan is ook knap lullig.... Eindelijk komt die en dan moet je het weekend weer uitzingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik haak af. Heb mijn HD 15 oktober besteld bij Hi-online, met een nieuw abonnement. Gister gebeld met Hi en de man aan de telefoon vertelde dat het allemaal niet zo lekker liep met HTC en hoopte dat ze eind november konden gaan uitleveren. Ik heb op dat moment de bestelling geannuleerd, no hard feelings. Ben vervolgens naar de Belcompani in Malden geweest. Daar hadden ze er nog 1. Op het moment dat ik in de winkel was kwam de Desire Z binnen. Heb ze naast elkaar gelegd en voor de Z gekozen. Voelt allemaal wat degelijker aan, specs nagenoeg hetzelfde. Jullie succes allemaal met wachten....... er is er weer 1 weg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, zelfde hier. Belletje van hi met dat ze pas eind november komen. Was eigenlijk wel blij dat er eindelijk iets vanaf hun kant kwam, maakt het iets minder frustrerend vind ik. Denk dat het verhaal klopt over besteldatum icm verlengdatum, ik heb 26/9 besteld en contract verloopt pas 22/1. Wel bezwaar ingediend tegen hun nieuwe voorwaarden (verlengen mag nu pas 2 maanden van tevoren), en daar een goedkeuring van gekregen over sms en email. Dus eigenlijk dan toch onzin dat je hem daarom later zou moeten krijgen... Denk dat ze bang zijn dat mensen waarvan het abonnement nu al verloopt zonder toestel komen te zitten ofzo.

Ik heb klantenservice weer gebeld, dit keer eens heel geduldig en netjes gebleven. Kreeg eindelijk eens iemand die meer deed dan alleen maar in de verdediging schieten. Ze keek naar mn order en zei ineens dat hij al verstuurd had moeten zijn... iets mis gegaan dus. Maandag moet ik terugbellen en ze heeft iets bij mijn order genoteerd dat ik met iemand doorverbonden ga worden ofzo. Ik ben benieuwd, maar ga geen hoop hebben. Want op is op denk ik. Maar zou leuk zijn als er een mooie aanbieding van kan komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moizy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:49:
[...]

Ik heb inderdaad geen TNT code gekregen van Belnu maar ik vertrouw erop dat hij toch verzonden is
Ik heb hem net (zaterdag 12.00 uur) ontvangen!! De TNT postbode kwam hem brengen inclusief headset en Avatar DVD. Belnu heeft dus woord gehouden _/-\o_ Doos ziet er netjes uit. Nu snel kijken of alles werkt. Sterkte aan allen die nog wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste teleurstelling: het is niet de zwarte uitvoering (is die al wel ergens gesignaleerd??).. maar de kleur valt me mee (meer grafiet dan bruin) dus als alles werkt maak ik er geen punt van.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Snackey
FurY_84 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:57:
...
Er werd mij ook verteld dat er idd niet FIFO geleverd werd. Er wordt gekeken naar je inschrijfdatum EN de datum dat je abo verlengbaar is.. geen idee wat dat voor systeem is en of dit waar is...
Mijn abonnement is 4 november afgelopen, dus zou al vanaf 4 juli kunnen verlengen? Maar ik heb m'n telefoon nog steeds niet, dus het lijkt me niet dat ze naar de datum van verlengen kijken..

Mocht dit wel zo zijn dan vind ik het nog steeds een belachelijk systeem.. Wie het eerst besteld, krijgt de telefoon als eerst, dat is toch een logische manier van werken? Iets anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 12:08:
[...]

Ik heb hem net (zaterdag 12.00 uur) ontvangen!! De TNT postbode kwam hem brengen inclusief headset en Avatar DVD. Belnu heeft dus woord gehouden _/-\o_ Doos ziet er netjes uit. Nu snel kijken of alles werkt. Sterkte aan allen die nog wachten!
Ik zit nog rustig af te wachten...maar dan weet ik dat ik er op moet rekenen dat de postbode vandaag langs moet komen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrieveer
Moizy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:02:
[...]

Ik zit nog rustig af te wachten...maar dan weet ik dat ik er op moet rekenen dat de postbode vandaag langs moet komen..!
Ik zou maar rekenen op dinsdag meestal leveren ze op zaterdag en maandag geen pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik verwacht hem vandaag niet meer mijn status bij tnt staat op Zending gesorteerd in sorteercentrum
heb bij Hi besteld 1-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@M_Snackey: T zou natuurlijk zo weer een onzin verhaal van hi kunnen zijn om zo hun slechte service wat te verbloemen. Ben ook bang dat we hem pas eind november krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
gerrieveer schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:23:
[...]

Ik zou maar rekenen op dinsdag meestal leveren ze op zaterdag en maandag geen pakketjes.
In principe leveren ze wel gewoon op zaterdag zelfs met rembourszendingen

1e bezorging 2e bezorging
dinsdag woensdag tussen 9.00 en 21.30 uur
woensdag donderdag tussen 9.00 en 21.30 uur
donderdag vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur
vrijdag zaterdag overdag (*)
zaterdag maandag overdag

[ Voor 30% gewijzigd door Moizy op 13-11-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Snackey
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:24:
@M_Snackey: T zou natuurlijk zo weer een onzin verhaal van hi kunnen zijn om zo hun slechte service wat te verbloemen. Ben ook bang dat we hem pas eind november krijgen!
Maar dat kan toch niet... Hoe kunnen ze dat naar ons verantwoorden? Ik kan er met m'n kop niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moizy schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:02:
[...]

Waarschijnlijk doet belnu.nl ook niet aan FIFO aangezien ik ook op 21-09 heb besteld, nog geen reactie gehad. Dat word even mailen! Jullie alvast veel plezier en succes met je toestel ;)
Pagina: 1 ... 36 ... 58 Laatste