Verwijderd
En wanneer heb jij besteld? En was het een verlenging of nieuw abo? Met of zonder nummerbehoud?
Veel plezier ermee iig!
Kzag het al op vorige pagina.. Hafe fun though
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2010 11:39 ]
"Geen idee wanneer de telefoon komt, ik kan uw order niet inzien (nummer niet eens gevraagd), wij hebben geen idee, kunnen u niet helpen."
Compensatie was ook niet mogelijk, op geen enkele manier.
Dit komt mijn humeur niet ten goede!
ik houd op de hoogte heb een meerdere aan de lijn,
3de hogere aan de lijn gaat uitzoeken.
Hi heeft toegegeven en een fout gemaakt met de leveringen en niet goed gekeken naar de datum,
Ik word nog terug gebeld en ter compensatie een half jaar gratis abbo..
[ Voor 53% gewijzigd door Clavat op 12-11-2010 11:55 ]
PSN: McMillan0984
Ben érg benieuwd!Clavat schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:45:
Hi nu aan de lijn zelf aan het bellen en boos doen:
Provider: Hi
Besteld: 29 sept
Type: Verlenging
eigenlijk verbaast het mij niets. Ik heb zelf ook ooit bij een callcenter gewerkt. ik weet wat voor types er rond kunnen lopen... Maar dit is gewoon schandalig.Jodi schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:10:
[...]
Voor de grap nog een keer gebeld. Ja losse verkoop deden ze wel aan, maar de DHD was niet op voorraad. Hij had ook geen idee wanneer ze weer kwamen.
Schiet mij maar lek
Laatste update: 11/11/2010
Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling.
Hier blijft die van mij op staan. Wordt denk ik maandag..
Idem hier! Alleen 29ste bestel.tieskeman schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:59:
Zonder aankondiging belde GLS net aan om een prachtig mooi toestel af te leveren!25-10 telefonisch verlengd bij Vodafone.
wtf?Clavat schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:45:
Hi nu aan de lijn zelf aan het bellen en boos doen:
Hi heeft toegegeven en een fout gemaakt met de leveringen en niet goed gekeken naar de datum,
Ik word nog terug gebeld en ter compensatie een half jaar gratis abbo..
Verwijderd
Zo dan, dat is niet verkeerd!! Ik denk dat ik nog maar eens een keer ga bellen..
Wanneer heb jij m besteld?
Gefeliciteerd trouwens met dat half jaar gratis abbo. Dat is toch een financiele meevaller. Ik heb helaas niets om boos over te worden. Het is overigens wel een enorme compensatie.
FunFair schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:15:
[...]
Volgens mij hebben ze vrij vandaag bij Hi... het is zo stil... zijn wij nog de enige 2 tweakers die nog benaderd moeten worden?
Verwijderd
Ze hebben me beloofd begin volgende week heb gezegd als ik woensdag morgen om 9u nog geen DHD heb ik weer aan de lijn hang,
Ze hebben een aantekening gemaakt en beloofd dat ze me als het zo was zelf terug bellen en met een andere oplossing gaan komen.
Ik heb er direct op gezegd goedkope oplossertjes hoef ik niet. Ze begrepen het maar de afdeling bleef volhouden dat ik begin volgende week het toestel in handen heb..
Ik zal zeggen bel boos op en als je om een meerdere vraagt en ze willen je niet doorverbinden gewoon je recht hebben en zeggen dat het mogelijk is kan ik als tip meegeven..
er staat nu ook op de site bij Hi: Order wordt gepicked in het Magazijn..
[ Voor 5% gewijzigd door Clavat op 12-11-2010 12:18 ]
Ze wouden even melden dat de desire hd door productie problemen pas eind november geleverd kan worden.
Het is zeer triest gesteld bij Hi! Ik ben het zo langzamerhand spuugzat.
Provider: Hi
Besteld op: 4 oktober
Abonnement: Nieuw
Verwijderd
leverancier krijgt te horen dat ze waarschijnlijk uitgeleverd krijgen die en die datum. levernacier gaat uit van de info van hun leverancier en meld dit keurig door richting consument.
andere kant.
consument krijgt leverings informatie van hun leverancier en gaat hier van uit. omdat dit uiterst succesvolle toestel mede door een bug of andere reden vertraging oploopt. ik zou me kunnen indenken dat ze meer verkopen dan ze verwacht hadden (htc) ze niet aan de vraag kunnen voldoen. reactie van de consument ziet dan als oplossing omdat ze even moeten wachten. "boos doen" ` eisen` `janken om een schade vergoeding` . persoonlijk zou ik begrip hebben voor de situatie en als het me echt te lang duurt mijn order annuleren. ander gedrag richting een hardwerkende retailer is niet aan de orde, ze zijn er niet om je te laten wachten of teleur te stellen, is alleen maar slecht voor hun omzet en naam.
wil wel opmerken dat dit consumenten gedrag steeds vaker voorkomt en tegenwoordig als normaal gezien wordt. trouwens retailers die geen eigen voorraad aanhouden ook, vind ik ook niet normaal. een winkeltje runnen op internet zonder eigen voorraad.
ik heb mijn htc en werkt perfect zonder bugs,. lekker puh lekker puh, uneh uneh. -grapje-
Verwijderd
Verwijderd
het is net zo min normaal dat je kwaad moet worden voor ze wat doen als dat je kwaad wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:27:
Hey is toch niet normaal meer dat je eerst kwaad moet worden en er zelf achter aan moet bellen voordat er iets veranderd.Heb net even gekeken op hi.nl en mijn order staat nog steeds op voor inschrijving. heb besteld op 1-10-10 (iemand Youp al in gelicht::)
gewoon annuleren en ergens anders kijken,. deed ik ook, had hem binnen 1 dag in huis via pda shop. iets duurder dan de goedkoopste maar geen wachttijden, perfecte service.
Verwijderd
maar je hebt wel je recht..
bekijk het eens van de andere kant.. er word je iets beloofd en je krijgt het niet..
of jij belooft een klant of werkgever van jou iets om bijv een streef datum iets te hebben maar het lukt ook niet.. dan is het begrijpelijk dat er boos word gereageerd,
Het gaat tenslotte ook om beloftes die gemaakt worden en de communicatie, dan moet je toch een keer de personen met de neus op de feiten drukken,
Kreeg er Jabra oordopjes en een bluray van Avatar bij
There is no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Welke afdeling had je gebeld? Ik heb naar status bestelling gebeld, maar kom er echt niet doorheen. De dame aan de telefoon kon niets voor mij betekenen en had het zelfs over de volgende lichting van 18 november.... Doorverbinden wilde ze echt niet (mocht niet volgens de regels), terwijl ik meerdere malen heb aangegeven dat het mijn recht was.Clavat schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:17:
Ik heb hem 29sept. besteld.
Ze hebben me beloofd begin volgende week heb gezegd als ik woensdag morgen om 9u nog geen DHD heb ik weer aan de lijn hang,
Ze hebben een aantekening gemaakt en beloofd dat ze me als het zo was zelf terug bellen en met een andere oplossing gaan komen.
Ik heb er direct op gezegd goedkope oplossertjes hoef ik niet. Ze begrepen het maar de afdeling bleef volhouden dat ik begin volgende week het toestel in handen heb..
Ik zal zeggen bel boos op en als je om een meerdere vraagt en ze willen je niet doorverbinden gewoon je recht hebben en zeggen dat het mogelijk is kan ik als tip meegeven..
er staat nu ook op de site bij Hi: Order wordt gepicked in het Magazijn..
Verwijderd
@Hi_Webcare Kunt u me uitleggen waarom DesireHD bestellingen uit oktober vandaag al gebeld worden en preorders uit september nog niet?
@hoezovoorrang:We leveren de bestelling op volgorde af.. *LN
@AanbiedingvanHi: Jullie leveren toch wel FI-FO? Mensen die later dan mij besteld hebben zijn al gebeld + skullcandy
@hoezovoorrang: Voor de eerste 400 Desire HD bestellers (zonder skullcandy) doen we er 2 bioscoopkaartjes bij, komt vanzelf mee, meer kan ik nu niet doen...
Toch raar dat ik dan in dit topic lees dat iemand die hem op 29 september verlengt heeft hem al binnen heeft en ik nog niet (27 september)
Zullen ze eerst de desire's versturen waarvan ze het geld nog niet binnen hebben? oftewel onder rembours enzo?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee, want ik moet ook rembours betalen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:59:
twitter:
@Hi_Webcare Kunt u me uitleggen waarom DesireHD bestellingen uit oktober vandaag al gebeld worden en preorders uit september nog niet?
@hoezovoorrang:We leveren de bestelling op volgorde af.. *LN
@AanbiedingvanHi: Jullie leveren toch wel FI-FO? Mensen die later dan mij besteld hebben zijn al gebeld + skullcandyOrdrnr:
@hoezovoorrang: Voor de eerste 400 Desire HD bestellers (zonder skullcandy) doen we er 2 bioscoopkaartjes bij, komt vanzelf mee, meer kan ik nu niet doen...
Toch raar dat ik dan in dit topic lees dat iemand die hem op 29 september verlengt heeft hem al binnen heeft en ik nog niet (27 september)
Zullen ze eerst de desire's versturen waarvan ze het geld nog niet binnen hebben? oftewel onder rembours enzo?
Heb zojuist een klacht ingediend op de website.
Beste,
Ik baal er enorm van dat de levering van de Desire HD op zo'n slechte manier wordt gecommuniceerd. Elke keer veranderd 1 dag van te voren de leverdatum op de website. Ik word niet ingelicht betreft wijzigingen en ik ben niet de enige die hiervan baalt. Deze week zijn verscheidene mensen opgebeld betreft de eerste levering en langzaam komt het op gang. ECHTER; ik heb 20 september een bestelling gedaan (ordernr. xxx) terwijl er nu mensen zijn die achterin okotober hebben besteld en het toestel NU thuis hebben. Dit is echt te belachelijk voor woorden. Via 1200 word ik niets wijzer en het lijkt erop dat ik nu weer kan wachten (terwijl ik een pre-order doe om het toestel als eerste te hebben). Wat is jullie waarde van pre-order dan in hemelsnaam???
Met dit hele gedoe heeft Hi flink wat imagoschade opgelopen bij mij.
Dat er leveringsproblemen zijn vanuit HTC oke, maar dat mensen die LATER bestellen het EERDER in huis hebben kan ik met mijn pet niet bij!
Gezien ik tot nu toe geen enkel redelijk antwoord heb gekregen van Hi benadruk ik u erop contact met mij opnemen betreft deze klacht op het ingevulde telefoonnummer.
Groeten,
xxx
[ Voor 40% gewijzigd door FunFair op 12-11-2010 13:08 ]
en dat het wel moet als je ervoor vraagt,
ze bleef eerst stug volhouden en ik ook, als ze dreigen op te leggen kun jij gaan zeggen dat ze dan zeer klantonvriendelijk zijn en je de naam van de persoon wilt weten waar je mee spreekt zodat je die noteert en kunt zeggen ik zal je meenemen in de klacht naar jullie toe,
en toen kon ineens wel alles gedaan worden met doorverbinden enzo.
[ Voor 14% gewijzigd door remotehost op 12-11-2010 13:11 ]
Wtf?, 28-10 besteld? Ik heb hem de 21-09 besteld bij studentmobiel, nog niks vernomen....denniskrol schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:44:
Nou hier is die binnen hoor 28-10 besteld bij studentmobiel.nl(Met een Hi studenten abbo, mocht dat boeien)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ehm... hoort er al een indicatie van de verwachte afleverdatum te staan o.i.d.?
Verwijderd
Weet niet of het zo is en het zou echt lame zijn, maar tzou wel kunnen..
Verwijderd
Bij mij hetzelfde, al is de datum natuurlijk anders..stijnos1991 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:17:
Hoe ziet bij jullie de bestel pagina van Vodafone eruit? Bij mij is de orderstatus: 'Order in behandeling' en dat is ongewijzigd sinds het moment van bestellen (Laatst gewijzigd: 08-11-2010 16:14:50) Meer info niet beschikbaar.
Ehm... hoort er al een indicatie van de verwachte afleverdatum te staan o.i.d.?
Ik kreeg per direct iemand aan de telefoon, dus druk hebben ze het niet.Tsurany schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:16:
Je moet ook niet tussen de middag bellen, dan is het vaak een stuk drukker doordat iedereen dan tijd heeft te bellen.
Telefonische bestelling op 01-11 via Vodafone en wordt vandaag afgeleverd!
Verwijderd
Verlenging?demo31051987 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:23:
mijn telefoon is onderweg en wordt vandaag afgeleverd!!!!
17/09 verlengd. Nu zie ik alleen tot mijn verbazing dat ze het bij te betalen
bedrag ook maar meteen hebben verhoogd.
Even zoeken bij klantenservice op klacht. Kom je er vanzelf.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:28:
naar welk e-mailadres kan ik een klacht/vraag voor Hi sturen?
1 november besteld, verlengd.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Zo het lijkt er EINDELIJK van te komen. Wel goed dat die waarschuwing er in staat over de databundel en dat het pas onder dat abonnement valt na die verlengingsdatum.Geachte heer Killjoy,
Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire HD, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden.
Wij zijn blij dat u opnieuw voor Telfort heeft gekozen. Hierdoor bent u verzekerd van voordelige tarieven en een betrouwbaar netwerk. In de bijlage van deze e-mail vindt u de bevestiging van de verlenging zoals u die zojuist heeft aangevraagd. Controleer deze bevestiging goed. Verder vindt u in de bijlagen de algemene voorwaarden die op deze overeenkomst van toepassing zijn.
Ingangsdatum verlenging:
De verlenging van het abonnement zal 10 dagen na verzending van uw toestel uitgevoerd worden. In het geval van een sim only abonnement, zal deze ingaan 10 dagen nadat uw de schriftelijke bevestiging van ons hebt ontvangen. Als het contracteinde van uw huidige abonnement verder in de toekomst ligt gaat uw verlenging in op dezelfde dag dat uw huidige abonnement eindigt.
Let op: Indien u bij uw nieuwe abonnement een databundel heeft afgesloten, gaat deze in op het moment dat uw verlenging ingaat. Let dus op per wanneer u gebruik gaat maken van data.
Bezorging telefoon:
Binnen enkele dagen na ontvangst van deze bevestiging wordt uw bestelling (mits voorradig) door TNT Post thuisbezorgd. Indien er kosten zijn verbonden aan uw bestelling, kunt u deze voldoen aan de postbode. Wanneer u de bestelling niet kunt aannemen, laat de postbode een bericht achter en kunt u het pakket ophalen op het postkantoor.
Status van uw bestelling:
Met het ordernummer dat bovenaan deze e-mail vermeld staat, kunt u op www.telfort.nl/status de status van uw bestelling volgen.
Let op: de belminuten en /of smsjes uit uw huidige bundel(s) kunt u niet meenemen naar het nieuwe abonnement. Wij adviseren u dan ook deze op te maken voordat uw huidige bundel verloopt.
Het is niet mogelijk om te reageren op deze e-mail. Heeft u nog vragen, dan kunt u de klantenservice van Telfort bereiken op 0900-9596. U betaalt voor een gesprek 0,30 per minuut (met een maximum van 15,- per gesprek). Daarnaast worden er kosten gerekend voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
De klantenservice van Telfort is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
U kunt natuurlijk ook altijd terecht op www.telfort.nl/klantenservice.
Bedankt voor uw bestelling en wij wensen u veel voordelig bel- en sms-plezier toe!
Met vriendelijke groet,
Telfort Internetshop
@MaikyM: Wat moet jij bijbetalen dan? Ik 29 euro aan de deur.
We maken ze gek!
om 18:00 pas thuis helaas
sms HI:
Beste Hi klant, je bestelling word vanaf morgen door TNT post aangeboden..
Nou dan komt er dus toch schot in de zaak om even op te bellen..
M'n vriendin heeft een Desire Z besteld en die schijnt nu verzonden te zijn. In het Desire Z topics zijn meerdere berichten.
We hebben allebei bij Castle besteld, over mijn DHD nog steeds niets gehoord
Copy en Paste van mijn order pagina:
(wel even identificeerbare info verwijderd)Uw bestelling
Bedrag € 29,00
Betaalwijze -
Ordernummer 1009xxxxxx
Orderdatum 17-09-2010
Omschrijving HTC Desire HD i.c.m. Telfort 100 (24 mnd)
Bundels + Surf & mail onbeperkt eerste 12 mnd van €10,- voor €5,- per maand
Actie: Na 12 maanden wordt de belbundel € 9,95 p/m
- - GSM: 06xxxxxxxx
[ Voor 65% gewijzigd door KilljoyNL op 12-11-2010 13:48 ]
Ja als je er doorheen komt. Als ze nog een toestel voor jou hebben, waarom dan niet voor ons??? Of hebben ze nu iemand anders moeten teleurstellen voor jou?Clavat schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:45:
Alsof de duivel ermee speelt:
sms HI:
Beste Hi klant, je bestelling word vanaf morgen door TNT post aangeboden..
Nou dan komt er dus toch schot in de zaak om even op te bellen..
Met hem boven mijFunFair schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:48:
[...]
Ja als je er doorheen komt. Als ze nog een toestel voor jou hebben, waarom dan niet voor ons??? Of hebben ze nu iemand anders moeten teleurstellen voor jou?
No signature required.
en nog maar dat ik er dan maar van uit moet gaan dat ik het zelf 2 maanden lang verkeerd heb gezien.
Verder kon ze ook niks voor mij betekenen natuurlijk...
Mijn orderstatus.
Bedrag € 39,00
Betaalwijze -
Ordernummer
Orderdatum 17-09-2010
Omschrijving HTC Desire HD i.c.m. Telfort 300 (12 mnd)
Bundels + 100 SMS-berichten voor €6,95 p/mnd
+ Surf & mail onbeperkt eerste 6 mnd van €10,- voor €5,- per maand
Actie: Na 6 maanden wordt de belbundel € 29,95 p/m
- - GSM: 06....
[ Voor 48% gewijzigd door MaikyM op 12-11-2010 13:52 . Reden: Toevoeging ]
Ik hoop niet dat het zo is dat ik nu iemand achter geduwd heb dat was niet de bedoeling,
Maar weet wel dat ze er mee bezig zijn om iedereen in die tijd nu spoedig te helpen..
dus het kan zijn dat die vandaag ook een bericht krijgen.
Via dit formulier...Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:28:
naar welk e-mailadres kan ik een klacht/vraag voor Hi sturen?
Verwijderd
Had speciaal het hele weekend niets gepland...
Als er iemand naar achter geschoven is het niet aan jou om je excuus aan te biedenClavat schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:51:
Ik heb laatst sept. besteld even precies nagekeken de 28ste,
Ik hoop niet dat het zo is dat ik nu iemand achter geduwd heb dat was niet de bedoeling,
Maar weet wel dat ze er mee bezig zijn om iedereen in die tijd nu spoedig te helpen..
dus het kan zijn dat die vandaag ook een bericht krijgen.
No signature required.
dit is niet gebeurd dus vandaag gewoon aan de telefoon gehangen een dik half uur
Verwijderd
WTF 25 - 10 hier... met verlenging... heb nog steeds niks gehoort.. W.T.F!demo31051987 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:23:
mijn telefoon is onderweg en wordt vandaag afgeleverd!!!!
Ah ik zie het, je hebt een andere abo dan ik, ik doe 24 maanden en jij 12 maanden, dan zou er inderdaad een verschil in kunnen zitten, iets anders kan ik niet zo snel bedenken.MaikyM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:51:
Inderdaad vreemd,
en nog maar dat ik er dan maar van uit moet gaan dat ik het zelf 2 maanden lang verkeerd heb gezien.
Verder kon ze ook niks voor mij betekenen natuurlijk...
Mijn orderstatus.
Bedrag € 39,00
Betaalwijze -
Ordernummer
Orderdatum 17-09-2010
Omschrijving HTC Desire HD i.c.m. Telfort 300 (12 mnd)
Verwijderd
Mooi dan begint er toch eindelijk schot in de zaak te komen!denniskrol schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:44:
Nou hier is die binnen hoor 28-10 besteld bij studentmobiel.nl(Met een Hi studenten abbo, mocht dat boeien)
Ik heb ook bij studentmobiel besteld (11 Okt) en nog niks vernomen.. Heb je met nummerbehoud besteld?
Jep verlenging. Geen mail gehad maar gewoon gebeld naar 0800-0200043Baksteen89 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:55:
[...]
WTF 25 - 10 hier... met verlenging... heb nog steeds niks gehoort.. W.T.F!
[ Voor 33% gewijzigd door Extigo op 12-11-2010 14:02 ]
22-09-10 besteld bij HI, nieuw abbo.
idd met 8gb geheugenkaartje, klasse 4, san disk.
En 2 bioscoopkaartjes erbij
zo van de ene op de andere dag aan kunne passen zonder mij op de hoogte te stellen.
nice, heb je trouwens een mail of belletje van te voren gekregen? En heb je gekeken of je oprderstatus was verandert?Razer schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:55:
Yess!!! 06-11 bij Vodafone mijn abonnement verlengd, net stond GLS aan de deur. Welcome Desire HD!!!!
ik heb namelijk op 2-11 nieuw abbo met nr.behoud besteld en nog niets gehoord. orderstatus staat nog steeds op order in behandeling. en ik denk dat hier wel meer mensen zijn die dit willen weten
Ik heb telefonisch verlengt, heb een ordernummer gekregen, echter werkte dit ordernummer nooit om de bestelling te traceren. Verder niks meer gehoord, en ook geen aandacht aan besteed, had me neergelegd bij eind deze maand. Tot plots vandaag GLS voor de deur stond =)Huntingduck schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:05:
[...]
nice, heb je trouwens een mail of belletje van te voren gekregen? En heb je gekeken of je oprderstatus was verandert?
ik heb namelijk op 2-11 nieuw abbo met nr.behoud besteld en nog niets gehoord. orderstatus staat nog steeds op order in behandeling. en ik denk dat hier wel meer mensen zijn die dit willen weten
Verwijderd
Heb je niet nog ergens een orderbevestiging ofzo waar 29 euro genoemd wordt? Dan heb je tenminste een poot om op te staan..MaikyM schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:03:
Zijn inderdaad andere abbo's. Maar vind het nog steeds vreemd dat ze dit bedrag
zo van de ene op de andere dag aan kunne passen zonder mij op de hoogte te stellen.
Ik wens iedereen die nog moet wachten heel veel sterkte!
DNi-Cow in "[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abon..."
Gebeld met AMP-Logistics en deze konden mijn bestelling ook niet vinden, maar hadden wel DHD's op voorraad. Ik heb gevraagd dat als T-mobile mijn order doorstuurt naar jullie is hij dan leverbaar. En deze vraag werd bevestigend beantwoord.
Hierna weer contact opgenomen met T-mobile, nu kreeg ik een "ervaren" medewerker aan de lijn. Die zij dat T-Mobile klanten nooit doorverwijst naar AMP-Logistics, dus dat was een fout van hun. Deze heeft mijn order wel kunnen vinden, maar kon niks voor mij betekenen. Het stond in het systeem met een levertijd van 3 weken en ik maar moest wachten. Terwijl er wel werd gezegd dat AMP-Logistics de logistiek van T-Mobile regelt.
Conclusie: Nog steeds wachtende
Verwijderd
Maar genoeg gezeurd, toestel is eindelijk onderweg!!!
Ik heb zojuist met ze gebeld. Ze krijgen wekelijks een kleine levering en iedere week zijn er dus een paar gelukkigen. De telefonist gaf aan dat het in principe zo is dat de contracten die zij het eerst hebben gekregen, zij eerst een telefoon toe zenden. Dus dat is vreemd in jou geval. Ik zou even bellen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:59:
[...]
Mooi dan begint er toch eindelijk schot in de zaak te komen!
Ik heb ook bij studentmobiel besteld (11 Okt) en nog niks vernomen.. Heb je met nummerbehoud besteld?
Topservice!
Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.
Maar het telefoontje vertelde me dat pas eind november de telefoon verwacht kan worden, dus ik maak hieruit op dat "telefonisch contact opgenomen worden" pas over een week of 2-3 is. (12-10 besteld)
Krijg net te horen dat hij thuis afgeleverd is
Iedereen succes met wachten en tot de volgende ronde maar weer
2call - nieuwe verbinding. geen beschadigingen / fouten aan het toestel.
Smartphoneshop (coolblue); ook geen fouten aan het toestel, klepjes sluiten perfect.
Nu wachten tot het lampje groen word
29-10 telefonisch verlengd (5 tot 10 dagen levertijd) De online orderstatus werkt nietHuntingduck schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:05:
[...]
nice, heb je trouwens een mail of belletje van te voren gekregen? En heb je gekeken of je oprderstatus was verandert?
Ik heb sinds vrijdag elke werkdag gebeld om de status etc.
Vodafone heeft 0% moeite gedaan om contact met mij op te nemen.
Echter, elke keer dat ik belde heb ik de informatie gekregen waar ik om vroeg, of ik er nou blij mee was of niet.
Ik heb GEEN Track&Trace code gekregen
Ik heb GEEN belletje gekregen van een koerier
Ik heb GEEN belletje gekregen van Vodafone
Ik heb dus elke dag (meestal in de ochtend) gebeld met 0800 020 0043 (Gratis en direct een medewerker aan de telefoon)
Verwijderd
op 11-nov:
Beste Bart,
Bedankt voor je e-mail.
Uit je e-mail begrijp ik dat je wilt weten wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Helaas is het niet mogelijk om na te gaan wanneer je je bestelling zal ontvangen. Ik begrijp dat dit vervelend is. Dit komt omdat het toestel in volgorde van inleg wordt geleverd. Wanneer de status van je bestelling op 'verzonden' staat neemt de koerier zo spoedig mogelijk contact met je op om een afleverafspraak te maken. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Stephanie
Klantenservice Hi
dus weet nog net zo veel als voor die tijd als het nog een week duurt ga ik er achteraan bellen.
Verwijderd
Beste Maik,
Wij vinden het zeer vervelend dat je dit moet ondervinden.
Helaas hebben wij van onze leverancier te horen gekregen dat de levering wegens productieproblemen weer is uitgesteld.
De verwachting is dat wij de toestellen eind November geleverd gaan krijgen.
Het kan zijn dat een andere operator/ winkel de toestellen al wel in voorraad hebben.
De leveringen staan van alle operators/ en of winkels los van elkaar. Vandaar dat het mogelijk is dat iemand die elders besteld heeft het toestel al wel in zijn/ haar bezit heeft.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tamara
Hi Sales Team
Heb hier natuurlijk weer op gereageerd dat er ook via Hi al toestellen verstuurd zijn even kijken hoe ze hier op reageren.Zo zie je maar weer ze praten allemaal langs elkaar heen daar bij Hi.
Verwijderd
Zou fijn zijn voor je, maar wel totaal belachelijk.. Eerst zeggen dattie er niet is, en 10 minuten later ineens order picken.. Toch hoop ik voor je dattie eraan komtVerwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:50:
status net veranderd in :
Order wordt gepickt in magazijn
Misschien krijg ik hem dan toch nog ????
Kan zijn natuurlijk dat die orderstatus veranderen gewoon een manier is om ons te laten denken dat ze ermee bezig zijn, zodat we ze met rust laten, en dat het nu nog steeds weken gaat duren voordat je hem binnenkrijgt..
Ik weet het ook niet, maar word zo langzamerhand gek van het feit dat mensen die later bestellen de telefoon eerder binnenkrijgen. Echt ronduit belachelijk!
Verwijderd
pas als ik hem in mijn handen heb geloof ik dat hij er is.