• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:45
DarkChylde schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:58:
mijn vrouw heeft net haar hct desire HD in bij de belcompany opgehaald.
Was gisteren langsgelopen en ze zouden er 1 binnen krijgen.
gevraagd of ze deze wilden vasthouden. Was geen probleem.

Dus als je er zeker 1 wil, zou ik winkels proberen..
helaas zijn goedkope abo's alleen via web te bestellen. In de winkel kost een abo al gauw 2,50 p/m extra. (ik weet, is niet megaveel, maar over 24 mnd gezien toch mooi meegenomen als je het niet hoeft te betalen...)

Verwijderd

Ja, hi klantenservice is niet erg op de hoogte van zaken. Ik heb de DHD 26-9 besteld via hi, en ben nog niet gebeld. Ja, ik werd net gebeld door hi, dat ik 20% korting krijg op mijn abonnement als ik nog een half jaar langer klant zou blijven. Ik zei: ik heb net verlengd, dus doe mij die 20% maar! Maar dat kon niet, ik moest dan de samsung galaxy s nemen :s. Hoe raar en hoe vaag. En vooral hoe kut, want ik was zoooo blij dat ik hi aan de telefoon kreeg, ik dacht dit is em! We wachten weer braaf af. Zo zat van. Ik wil hem nu!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 11:53
M_Snackey schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:30:
[...]

You lie!!... That's not true.

Ik vind het wel grappig dat ze dat beweren, want, waarom zou iemand daarover gaan liegen? En ook niet 1 persoon, inmiddels al een stuk of 5-6 hier op tweakers (van Hi dan)? Gekke klantenservices ook altijd..
De webcare is beter op de hoogte:
Deze week komt de eerste levering, deze is echter niet genoeg voor iedereen, 2e ronde rond de 18e.. :-) *LN
Aan een ander gaven ze aan dat TNT morgen aan de deur kwam met de DHD.

Mijn bestelling is van begin november, nog geen bericht gehad, zou ook niet eerlijk zijn.

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
miles schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:37:
[...]

helaas zijn goedkope abo's alleen via web te bestellen. In de winkel kost een abo al gauw 2,50 p/m extra. (ik weet, is niet megaveel, maar over 24 mnd gezien toch mooi meegenomen als je het niet hoeft te betalen...)
klopt, ze heeft nu een hi 30 + xtra snel online 24 maanden met toestel gratis.
En dat was online 2 a 3 euro goedkoper geweest.
Maar ja, dan heb je weer verzendkosten en het eindeloze wachten ;-)

Verwijderd

Nog steeds geen bericht gehad van HI terwijl mij wel beloofd was dat ik bij de eerste levering zou zitten toch raar dat je dan leest dat mensen die net een week wachten al gebeld zijn???

• daniel14
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:02
Zo opeens gaat alles wel heel snel,

kreeg zonet 2 smsjes, van je nummer migratie van prepay naar abbo is succesvol uitgevoerd.

:s dus weg is me beltegoed, me abbo is dus nu al meteen ingegaan.

Verwijderd

ja heel raar. same here...

• M_Snackey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 07:16
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:42:
Nog steeds geen bericht gehad van HI terwijl mij wel beloofd was dat ik bij de eerste levering zou zitten toch raar dat je dan leest dat mensen die net een week wachten al gebeld zijn???
Ik vind het ook wel erg vervelend dat mensen die korter wachten de telefoon eerder binnenkrijgen.
Niet dat ik het die mensen niet gun, maar ik bespeur een gevoel van onrechtvaardigheid in mij :P Hoe langer je wacht, hoe meer recht je hebt op een levering toch?

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ik vind het ook vervelend voor ons die al langer wachten,
En al helemaal beloftes die Hi maakt naar sommige van bij de eerste batch zit je erbij..

En ik zou graag willen weten welke volgorde Hi hanteert:
-Op naam
- Bestel datum
- Soort verlenging cq, nieuw
- klant waardering
- ga zo maar door

PSN: McMillan0984

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 10:29

Jodi

No Matches Found

Ch3cker schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:33:
[...]
Wat hij dus bedoelt is dat er na uitlevering van alle wachtende orders ze er nog 300 overhebben. Dus tenzij er vandaag 300 nieuwe orders binnen komen, is ie op voorraad.
Ik dacht, kom, eens bellen dan met Vodafone. Zelden zo'n raar gesprek gevoerd. Ja er was wel voorraad, maar:
VF: "Een los toestel bestellen bij Vodafone, dat kan helemaal niet!"
Ik: "Maar... Hij staat echt los op de website, voor 519 euro?!?"
VF: "Klopt, maar je moet er echt een abonnement bij afsluiten."
Ik: "Dus dat hij er los op staat is onzin?"
VF: "Ja, Vodafone verkoopt alleen toestellen in combinatie met abonnement."
Ik: "..."
VF: "Als u een los toestel wilt kopen kunt u het best bij bol.com gaan kijken."

Dit kan toch niet :F Klopt dit echt? Ik dacht dat ik hier wel mensen had gezien die hem los hadden besteld bij Vodafone :?

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Demon_Eyez schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:49:
Hmm zie net dat GSMwijzer.nl de HTC HD niet meer als 'verwacht week 46' heeft staan maar op 'beperkte voorraad' :) Zou het dan eindelijk zo ver zijn??? :P :D
Er is me verteld dat ze wekelijks gaan leveren ( ong 30 stuks ) en dat ik voorlopig nog niet aan de beurt was ( 30sept besteld )

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Clavat schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:52:
Ik vind het ook vervelend voor ons die al langer wachten,
En al helemaal beloftes die Hi maakt naar sommige van bij de eerste batch zit je erbij..

En ik zou graag willen weten welke volgorde Hi hanteert:
-Op naam
- Bestel datum
- Soort verlenging cq, nieuw
- klant waardering
- ga zo maar door
Kansloze tering hi... ik ben gewoon enorm teleurgesteld... facking 20 september al pre-orderd en gasten die achter in oktober hebben besteld zijn wel benaderd... :(

• Clavat
FunFair schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:02:
[...]

Kansloze tering hi... ik ben gewoon enorm teleurgesteld... facking 20 september al pre-orderd en gasten die achter in oktober hebben besteld zijn wel benaderd... :(
Ja ik ben ook zo gefrustreerd bestel je op tijd moet je wachten.

Volgens mij is hun volgorde niet FIFO maar FILO..

Ik ga morgen maar weer bellen met Hi en een enorme klacht erin leggen

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Clavat schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:05:
[...]

Ja ik ben ook zo gefrustreerd bestel je op tijd moet je wachten.

Volgens mij is hun volgorde niet FIFO maar FILO..

Ik ga morgen maar weer bellen met Hi en een enorme klacht erin leggen
Je bedoeld LIFO? FIFO en LIFO. Hoewel deze termen over het algemeen wijzen naar het voorraadbeheer, ik zou in dit geval het eerder First Come First Served of Last Come First Served noemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Lagonas
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 16:37
het zou HEEL goed kunnen dat hi levert op soort verlenging,

want toen ik belde om te vragen of ze een DHD op voorraad hadden was de eerste vraag: bent u een bestaande klant of is het verlenging?

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 14:47
lagonas schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:07:
het zou HEEL goed kunnen dat hi levert op soort verlenging,

want toen ik belde om te vragen of ze een DHD op voorraad hadden was de eerste vraag: bent u een bestaande klant of is het verlenging?
Dat is natuurlijk nog steeds niet netjes. Iemand die een maand eerder verlengd heeft zou in mijn ogen nog steeds voorrang moeten krijgen op iemand die een maand later een nieuwe abonnement heeft afgesloten.

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
http://twitter.com/#!/Aan...i/status/2753391646216192
@AanbiedingvanHi Voor de eerste 400 Desire HD bestellers (zonder skullcandy) doen we er 2 bioscoopkaartjes bij, komt vanzelf mee, meer kan ik nu niet doen...
Je kan zeggen wat je wil, maar dit is volgens mij de enige aanbieder die via twitter iets probeert te regelen voor ons...

[ Voor 24% gewijzigd door RonaldM op 11-11-2010 17:14 ]

• Clavat

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 23:38

MM99

That is the way I am!

Jodi schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:01:
[...]

Ik dacht, kom, eens bellen dan met Vodafone. Zelden zo'n raar gesprek gevoerd. Ja er was wel voorraad, maar:
VF: "Een los toestel bestellen bij Vodafone, dat kan helemaal niet!"
Ik: "Maar... Hij staat echt los op de website, voor 519 euro?!?"
VF: "Klopt, maar je moet er echt een abonnement bij afsluiten."
Ik: "Dus dat hij er los op staat is onzin?"
VF: "Ja, Vodafone verkoopt alleen toestellen in combinatie met abonnement."
Ik: "..."
VF: "Als u een los toestel wilt kopen kunt u het best bij bol.com gaan kijken."

Dit kan toch niet :F Klopt dit echt? Ik dacht dat ik hier wel mensen had gezien die hem los hadden besteld bij Vodafone :?
OMG. dat zegt genoeg over de kwaliteit van de persoon achter de telefoon. Heb je toevallig de naam van de persoon genoteerd? Als ik jou was geweer terugbellen. je krijgt wrs iemand anders aan de lijn en vertellen wat ze je net verteld hebben. Ik geloof niets van dat VF onzin op hun website gaat zetten.

• RonaldM
Clavat schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:13:
[...]Liever dat ze dat houden en mijn DHD sneller leveren
Maar als dat niet lukt door een 'onwillige' leverancier / fabrikant doen ze in ieder geval iets...

• Clavat
RonaldM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:15:
[...]

Maar als dat niet lukt door een 'onwillige' leverancier / fabrikant doen ze in ieder geval iets...
Dan moet ook naar de klant gekeken worden en naar de manier van omgang en uitlevering,
er worden frustraties opgewekt die totaal niet nodig zijn vandaar ook die reactie...

bij Hi staat nu: levertijd 10-15 dagen

[ Voor 5% gewijzigd door Clavat op 11-11-2010 17:19 ]

• Tsurany
  • Niet online
RonaldM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:11:
Je kan zeggen wat je wil, maar dit is volgens mij de enige aanbieder die via twitter iets probeert te regelen voor ons...
Damage control natuurlijk, maar wel een mooi gebaar.

Hoop dat studentmobiel snel gaat leveren, mijn telefoon vertoont gewoon teveel kuren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Heb me aangemeld bij twitter en bij zowel aanbiedingvanHi en Hi_webcare gevraagd, waarom bestellingen uit oktober eerder gebeld worden dan preorders uit september.

Snap overigens niks van dat twitter, ik reply op replies van anderen :F
Waarschijnlijk krijg ik geen reactie. Ik heb bij eerdere berichten o.a. over de skullcandy ook geen reactie gehad, maar dat kan ook aan bovenstaande liggen.

Ik ga in ieder geval ook een klacht indienen als ik hier lees dat mensen uit oktober hem eerder krijgen dan preorders uit september (leuk voor jullie though)

Verwijderd

denniskrol schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:55:
[...]

Ik geloof er niks van, zal wel de SIM zijn ;)
Had ik ook met Typhone, 10 minuten later kreeg ik mailtje dat alleen de SIM werd verzonden... :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:30:
Ja anders ik wel.. nooit meer afhankelijke webshops.. bleh.
Ben ik het niet mee eens :+ Typhone doet het goed na mijn mening. Duurt dan wel lang, maar ik stuur een mailtje en krijg gewoon aardig een antwoord. Klantenservice _/-\o_

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:03
ejo, ik ben gebeld door hi dat mijn telefoon er is, ook gebeld door pakket service. morgen wordt hij geleverd aan mijn deur, wou ik even melden. (voorinschrijving van 23 sept)

Verwijderd

lagonas schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:46:
blijf hoop houden;)

Vodafone heeft toestellen binnen gekregen,
Volgens mij 2call ook.
hi heeft ze ook binnen

dus wie weet zijn er meerdere.
zet Typhone ook op dit lijste:) Maar ik moet wachten op volgende batch... 29-10 besteld :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:44:
[...]

Ben ik het niet mee eens :+ Typhone doet het goed na mijn mening. Duurt dan wel lang, maar ik stuur een mailtje en krijg gewoon aardig een antwoord. Klantenservice _/-\o_
Ja tuurlijk kunnen ze aardig zijn en een duidelijk antwoord geven op je vraag. Aan de andere kant moeten ze gewoon jouw aanvraag kunnen leveren. Maar aangezien de grote vissen er met de buit vandoor gaan, blijft er niks over voor de 'kleine vissen' zoals belnu.nl, typhone, etc..

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Even iets tussendoor voor mensen van Hi: als je vóór 23 oktober besteld hebt kom je volgens mij in aanmerking "in beroep te gaan" tegen de nieuwe policy van KPN om op hele minuten naar boven af te ronden. Je kunt dan een aanbieding krijgen voor een abo zonder die afronding, maar met andere nadelen

Ik moet t zelf nog doen, dus ik weet niet wat de nadelen kunnen zijn, of in dat geval bijv. de aanbieding van goedkoop internet bij je Hi Online komt te vervallen, wat volgens mij onterecht zou zijn overigens

http://minutebilling1.actiesite-kpn.nl/

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:55:
[...]

Ja tuurlijk kunnen ze aardig zijn en een duidelijk antwoord geven op je vraag. Aan de andere kant moeten ze gewoon jouw aanvraag kunnen leveren. Maar aangezien de grote vissen er met de buit vandoor gaan, blijft er niks over voor de 'kleine vissen' zoals belnu.nl, typhone, etc..
Maar ik bedoel met duidelijk antwoord: geen slechte communicatie tussen de personen van de klantenservice, klinkt raar :9 Heb 3 verschillende personen gesproken en zeggen allemaal het zelfde en dat gebeurt niet bij elke klantenservice lees ik in de eerdere berichten.

Maar ja volgende week nieuwe batch en daar moet die van mij tussen liggen, beloofde ze alle 3 trouwens :)

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:25
RonaldM schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:11:

[...]

Leuk..... Ik krijg geen ordernummer van de beste helpdeskmedeweker tot die DHD leverbaar is bij HI (Nu wel leverbaar maar toch niet leverbaar, hij is er wel maar hij is er niet! :-( ), dus die compensaties van aanbiedingenvanhi kan ik wel weer naar fluiten.

Wat een K*T systeem zo ;(

Verwijderd

Heb net een tweet gestuurd naar Hi met de vraag waarom ik nog niet gebeld ben en anderen die later besteld hadden wel ,hoop gauw op antw terug.

Verwijderd

Pfff de leverdatum van Coolblue is ook al gewijzigd van 12/11 naar 26/11.

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
Maandag bij de HI Arnhem geweest... "Meneer de HD komt zeker deze week binnen. Komt u gerust later deze week nog even langs".

Zojuist weer de stad in geweest... "Nee, deze zijn niet binnen gekomen. We verwachten ze volgende week dinsdag of vrijdag. Maar word niet boos als hij er nog niet is"

Toen vroeg ik denk ik iets heel raars. "Als hij binnen is kan u mij dan even bellen. Dan kom ik niet voor niets elke keer richting de winkel..." Maar dat kon natuurlijk niet. Je moet ook niet verwachten dat je iets aan service krijgt voor het geld dat je verbeld!

Lekker duidelijk allemaal. Lange leve de HI (service).

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Voor de die hard belsimpel.nl wachters onder ons.

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Wij verwachten de levering van de HTC Desire HD volgende week binnen te krijgen. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

een medewerker van Belsimpel.nl

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 02-12-2010 15:28 . Reden: naam verwijderd op verzoek ]

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:08
Tsurany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:20:
[...]

Damage control natuurlijk, maar wel een mooi gebaar.

Hoop dat studentmobiel snel gaat leveren, mijn telefoon vertoont gewoon teveel kuren.
Mijne lijkt vandaag verzonden te zijn.
Hopen dat het niet alleen de simkaart, maar dat lijkt me niet.

There is no place like 127.0.0.1

• Tsurany
  • Niet online
Ik hoop voor je van niet en hoop dat ik de mijne snel krijg. Sta enkel achteraan in de rij omdat ik pas 9 november verlengde. Kon helaas niet eerder en studentmobiel is de enige niet-Hi die nog Hi studenten abonnementen levert.

• streelder
  • Laatst online: 22-06 01:20
Ben ook erg benieuwd wanneer Typhone gaat leveren, heb wel vernomen dat er morgen en volgende week een levering aankomt.

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:25
Tsurany schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:48:
Ik hoop voor je van niet en hoop dat ik de mijne snel krijg. Sta enkel achteraan in de rij omdat ik pas 9 november verlengde. Kon helaas niet eerder en studentmobiel is de enige niet-Hi die nog Hi studenten abonnementen levert.
Heb jij enig idee wanneer studentmobiel DHD uitlevert voor HI studenten ab?
Anders ga ik wel bij hun ipv hi :-(

• RonaldM
StormingSoul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:07:
[...]Leuk..... Ik krijg geen ordernummer van de beste helpdeskmedeweker tot die DHD leverbaar is bij HI (Nu wel leverbaar maar toch niet leverbaar, hij is er wel maar hij is er niet! :-( ), dus die compensaties van aanbiedingenvanhi kan ik wel weer naar fluiten.Wat een K*T systeem zo ;(
Als je bij de eerste 400 zit komt het wel goed.
Voor de eerste 400 Desire HD bestellers (zonder skullcandy) doen we er 2 bioscoopkaartjes bij.

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:08
StormingSoul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:00:
[...]

Track and Trace werkt nu, en bij rembours kosten staat 85.95, dus dat is wel de telefoon
28-10 besteld met een Hi Studenten abbo.

There is no place like 127.0.0.1

• Tsurany
  • Niet online
StormingSoul schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:00:
[...]

Nee, geen flauw idee. Laatste wat ik hoorde was nog 3 weken.

• FunFair
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:14:
Heb net een tweet gestuurd naar Hi met de vraag waarom ik nog niet gebeld ben en anderen die later besteld hadden wel ,hoop gauw op antw terug.
Heb ook een tweet gestuurd hierover. Maar gezien ik van de 5 keer nog geen enkele keer bericht terug heb gehad... fuck it.. kut Hi....

Verwijderd

pffff.. volgens de status op website Hi nog steeds 'voor inschrijving'. Dus maar eens bellen met de klantenservice, order is nu 'in behandeling' (wat dat ook moge inhouden), we zijn dus een stap verder..? 06-10 besteld, verlenging abo.

Al paar keer getwitterd naar aanbiedingvanhi maar steeds geen reactie, slechte zaak.

We wachten nog steeds in spanning af.. :z Nog nooit zoveel moeite gedaan en geduld moeten hebben voor een telefoon 8)7

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Leuk te lezen dat Hi allemaal cadeautjes, biosbonnen, weekendjes weg, stedentrips, 3-daagse-cruises en hoofdtelefoons meegeeft als goedmakertje. Echter Castle is op geen enkel pad te krijgen om ook iets voor hun klanten te doen, verschrikkelijk. Het laatste dat ik op de mail kreeg was dat ie volgende week 17 nov er is en dan zal ie de 18e ofzo bij mij zijn. Nou laten we dat hopen. Dan nog vind ik het onacceptabel dat het voor de Hi klanten al sinterklaas is en andere bestellers op hun pen mogen knauwelen. Eens Castle en hierna dus nooit meer... Mits ze ook iets regelen ter compensatie.

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Verwijderd

Net even gebeld met de klantenservice van Hi en gevraagd waar mijn telefoon blijft order nr door gegeven en volgens de medewerker is mijn order in behandeling en dat betekend levering deze week of begin volgende week.
Nu maar hopen dat het klopt wat mij verteld word.

• RobbieDG
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-03 16:41
Ik heb ook nog gebeld, helaas kunnen de medewerkers niet meer zien dat de status van een bestelling. Als ze meer zicht zouden hebben in de bestelvolgorde en het aantal telefoons wat binnen is gekomen kunnen ze meer info geven. Ik ben blij dat ik niet in dat callcenter werk...

Ik ben gelukkig de komende dagen weg, voor je het weet is het maandag...de week waarin hij zeker geleverd moet worden:-)

Verwijderd

streelder schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:52:
Ben ook erg benieuwd wanneer Typhone gaat leveren, heb wel vernomen dat er morgen en volgende week een levering aankomt.
Klopt, als je netjes vraagt via een mailtje zullen ze zeggen in welke levering jou HD zit

Verwijderd

Zijn er al die een HTC Desire HD via Smartphonestunts.nl hebben mogen ontvangen?

Pre order 19 september. Leveringstermijn steeds opgeschort. Smartphonestunt heeft de verlenging gewoon al doorgevoerd. Voordat het toestel binnen was. Wacht dus al andere halve maand. Twee opties een ander toestel of dat ze mijn abonnement overnamen met mijn telefoonnummer die ik al meer dan 10 jaar heb.

• HammerNL
  • Niet online
denniskrol schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:13:
[...]

Track and Trace werkt nu, en bij rembours kosten staat 85.95, dus dat is wel de telefoon
28-10 besteld met een Hi Studenten abbo.
Lucky you, wanneer besteld?

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik heb mijn DHD 19-10 telefonisch verlengd bij VF, en ja hoor, sinds vanmorgen heb ik hem eindelijk :D
Prachtig toestel met 1 grote maar.

Toen ik de doos open maakte, waar overigens een losse sticker (zegel) aanhing, bekeek ik de telefoon en zag dat het sim klepje in 2e lag :(
Dus dat wordt weer bellen :(
Ik merkte ook op, dat de HTC void sticker los in de doos lag :? Hebben mensen dit meer mee gemaakt? (het gaat om een aardig grote doorzichtige sticker waar HTC en void op staat. b.v.d.)

Verwijderd

FunFair schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:02:
[...]

Heb 21 oktober besteld en ook og niks gehoord.. maar mn huidige telefoon was ook gesneueveld vandaag dus wie weet:P

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:26

Totaalgeflipt

De enige echte

The Mole schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:45:
Ik heb mijn DHD 19-10 telefonisch verlengd bij VF, en ja hoor, sinds vanmorgen heb ik hem eindelijk :D
Prachtig toestel met 1 grote maar.

Toen ik de doos open maakte, waar overigens een losse sticker (zegel) aanhing, bekeek ik de telefoon en zag dat het sim klepje in 2e lag :(
Dus dat wordt weer bellen :(
Ik merkte ook op, dat de HTC void sticker los in de doos lag :? Hebben mensen dit meer mee gemaakt? (het gaat om een aardig grote doorzichtige sticker waar HTC en void op staat. b.v.d.)
Die losse void sticker had ik ook. Geen idee wat je ermee moet.

• the boiler
  • Laatst online: 24-07 18:36
die void is voor als je hem terug stuur geloof ik
staat in de handleiding

Verwijderd

ik heb hem via pdashop en mijn doosje zat dicht met void stickertje, lag geen los stickertje in de doos. mijn hd was goed zonder problemen, bugs of ook maar iets. gewoon nieuw en werkend conform eis (gelukkig) moet wel zeggen dat de verbinding soms niet perfect is. mijn nokia doet het overal goed en mijn htc minder. ook de radio is minder inbuiten gebied.

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

quote: Mail van PDAShop
----------------------------------------------------------------
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr 123456789
Beste heer X,

Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling bij PDAshop.nl.

Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 26-11-2010
HTC Desire HD

Komt de nieuwe leverdatum je niet uit? Dan kun je je order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vind je onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:

http://www.pdashop.nl/klantenservice/email

Onze excuses voor het ongemak.
:'(

GC.Collect();

Verwijderd

Net Hi aan de telefoon gehad en die dame kon mij niks vertellen over de leveringen, Ze hebben nog niks gehoord?! En toen ik vertelde dat een selectief groepje gebeld was wist ze even niks te zeggen. Ze werken wel met het FIFO systeem.. En we moesten de website indicatie maar aanhouden..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:09:
ik heb hem via pdashop en mijn doosje zat dicht met void stickertje, lag geen los stickertje in de doos. mijn hd was goed zonder problemen, bugs of ook maar iets. gewoon nieuw en werkend conform eis (gelukkig) moet wel zeggen dat de verbinding soms niet perfect is. mijn nokia doet het overal goed en mijn htc minder. ook de radio is minder inbuiten gebied.
Wanneer heb jij daar hem besteld en gekregen?

• Richard P
  • Laatst online: 18-09 23:48
Iemand anders al gemerkt dat zijn of haar Hi abonnement in is gegaan vandaag? Ik heb mijn abo verlengd op 11 oktober via de Hi webstore, maar tot nu toe was er nog niets mee gebeurd. Kort nadat ik het smsje kreeg dat de DHD morgen bezorgd wordt, kreeg ik een rare error tijdens internetten op m'n mobiel, iets met een GPRS error. Ik vermoedde al dat ze dus net m'n abo omgezet hadden (van online naar xtrasnel online), en nu ik het check blijkt dat dus inderdaad gebeurd te zijn. Netjes dat ze het abonnement pas nu in laten gaan.

• daaan_1992
  • Laatst online: 19-09 19:36
daaan_1992 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:28:
Ik werd gebeld door een onbekend nummer maar ik kon niet opnemen omdat ik in de les zat. Lijkt me sterk als ze mij al gaan bellen heb gister pas besteld en bestelstatus staat nog op voorinschrijving. Werd er bij de HI-mensen met een onbekend nummer gebeld?
Ze belde nog een keer vandaag, het was helaas niet voor wanneer mijn telefoon wordt bezorgd, maar voor een aanbieding voor een verlenging. De meneer maar even netjes verteld dat ik de dag ervoor al had verlengd. Ik denk dat ik hem dus gewoon de 20e zul ontvangen.

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:03
Richard P schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:54:
Iemand anders al gemerkt dat zijn of haar Hi abonnement in is gegaan vandaag? Ik heb mijn abo verlengd op 11 oktober via de Hi webstore, maar tot nu toe was er nog niets mee gebeurd. Kort nadat ik het smsje kreeg dat de DHD morgen bezorgd wordt, kreeg ik een rare error tijdens internetten op m'n mobiel, iets met een GPRS error. Ik vermoedde al dat ze dus net m'n abo omgezet hadden (van online naar xtrasnel online), en nu ik het check blijkt dat dus inderdaad gebeurd te zijn. Netjes dat ze het abonnement pas nu in laten gaan.
Zelfde hier. Werd vanmorgen gebeld door medewerker en kreeg ook 2 smsjes. En uurtje later merkte ik dat mn abo ook omgezet was op MijnHi.

• FunFair
daaan_1992 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:01:
[...]

Ze belde nog een keer vandaag, het was helaas niet voor wanneer mijn telefoon wordt bezorgd, maar voor een aanbieding voor een verlenging. De meneer maar even netjes verteld dat ik de dag ervoor al had verlengd. Ik denk dat ik hem dus gewoon de 20e zul ontvangen.
Fijn dat ze de zaken op orde hebben he.... lekkere database hebben ze daar, dat ze niet kunnen zien dat je al hebt verlengd..

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:25
Ik moet zogenaamd nog 130 euro bijbetalen aan de deur terwijl ik die 130 euro al heb betaald dmv iDeal. Meer mensen die dit hebben?
De vrouw aan de telefoon van de koeriersdienst zei dat de koerier op de hoogte zou moeten zijn. Maarja, wat als hij dat niet is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:39:
[...]

Wanneer heb jij daar hem besteld en gekregen?
22-10-2010 besteld om 21.43

afgeleverd op
23-10-2010 in vroege middag.

ik heb hem gekocht voor 549 maar liever dit en dan snel hebben dan voor 509 + kosten hopen tot je hem een keer krijgt.
ik geef het apparaat een 9.5, de halve punt laten ze liggen ivb de verbindingen die af en toe minder zijn. verder snel, fijn en alles kan hij. grote scherm is een verademing

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 23:00:
[...]

22-10-2010 besteld om 21.43

afgeleverd op
23-10-2010 in vroege middag.

ik heb hem gekocht voor 549 maar liever dit en dan snel hebben dan voor 509 + kosten hopen tot je hem een keer krijgt.
ik geef het apparaat een 9.5, de halve punt laten ze liggen ivb de verbindingen die af en toe minder zijn. verder snel, fijn en alles kan hij. grote scherm is een verademing
Ah ok ma toen zal hij wellicht nog in voorraad geweest zijn zeker, of was het ook nog te pre-orderen?
Man ik kan echt nie wachten op mijn DHD :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 23:08:
[...]

Ah ok ma toen zal hij wellicht nog in voorraad geweest zijn zeker, of was het ook nog te pre-orderen?
Man ik kan echt nie wachten op mijn DHD :)
hij was in voorraad begin van de week, toen net uitverkocht, vrijdag weer op voorraad, dus snel gepakt.
ik dacht hebben is hebben.
mijn dochter is zo blij als een kind. 1 1/2 uur met papa in de auto en vooral vertellen als papa te hard rijd en waar hij links en rechts af moet en hoelang het nog duurt en hoe ver het nog is. ze laat hem 1 1/2 uur lang niet los. contact lijst is knudde, verder wennen maar met alles, er zijn min en plus punten. wel als je hem krijgt even de boel aanzetten zodat hij zuinig omgaat met de batterij. dan kun je net 2 dagne doen met de accu. ik luister wel veel radio als ik werk.

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Richard P schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:54:
Bij mij het zelfde vanmiddag, ineens een rare gprs error ja. Daarna werd ik ook gebeld dat ze hem morgen komen brengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Megupe schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:12:ben net gebeld, kan hem morgen verwachten met TNT. Telefonisch verlengd via Hi. Kan niet wachten :)
11.11.2010: Zending gesorteerd in sorteercentrum :9~

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipperosier schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:32:
Leuk te lezen dat Hi allemaal cadeautjes, biosbonnen, weekendjes weg, stedentrips, 3-daagse-cruises en hoofdtelefoons meegeeft als goedmakertje. Echter Castle is op geen enkel pad te krijgen om ook iets voor hun klanten te doen, verschrikkelijk. Het laatste dat ik op de mail kreeg was dat ie volgende week 17 nov er is en dan zal ie de 18e ofzo bij mij zijn. Nou laten we dat hopen. Dan nog vind ik het onacceptabel dat het voor de Hi klanten al sinterklaas is en andere bestellers op hun pen mogen knauwelen. Eens Castle en hierna dus nooit meer... Mits ze ook iets regelen ter compensatie.
Ik denk dus precies hetzelfde.. maar dan m.b.t. benu.nl. De klantenservice heeft mij ook verteld dat ze niet aan compensatie doen, terwijl ik ook mijn DHD op 21 september heb gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Waarom zouden ze jullie compensatie moeten bieden? Omdat zij er ook niks aan kunnen doen en afhankelijk zijn van een ander?

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Tsurany schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:28:
Waarom zouden ze jullie compensatie moeten bieden? Omdat zij er ook niks aan kunnen doen en afhankelijk zijn van een ander?
Stelletje zeikerds....
Ten eerste kun je ze beter niet zeikerds noemen al vindt je dat wel de terechte benaming.
Edit: ps tsurany je maakt echt geen vrienden zo hoor mensen zijn nu eenmaal enthousiast voor nieuwe gadgets en zijn ook gauw teleurgesteld.
Als we elkaar zeikerds en jankerds etc. gaan noemen op dit forum dan ben ben ik hier zo weg want zo'n sfeer hoef ik niet

Ten tweede dat het later geleverd is als beloofd daar kan de de winkel/provider ook niets aan doen.
Maar als jou abonnement al ingegaan is en jou kosten al gestart zijn en je kan dus niet goed gebruik maken van je internet en dergelijke dan heb je daar recht op.

Kijk ga je van een smartphone naar smartphone dan moet je niet vragen om een compensatie.
Je kunt dan gewoon gebruik maken van de diensten die je geleverd krijgt.
Ik ging toentertijd van een niet smartphone naar de SE X1 en die is 7 maanden in reparatie geweest de 1e 8 maanden dus heb ik niet kunnen internetten e.d. want ik had geen toestel dat er geschikt voor was en heb dus 3 maanden gratis gekregen als compensatie en dat was ook terecht.

Maar een voor inschrijving die uitloopt geeft niet echt recht op een vergoeding ik denk dat dat ook wel in de algemene voorwaarden staat.
Dat ze het doen is wel netjes ook omdat ze falen in communicatie.

[ Voor 9% gewijzigd door the boiler op 12-11-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:55
Tsurany schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:28:
Stelletje zeikerds....
In mijn geval heb ik recht op een vergoeding omdat ik verkeerd voorgelicht ben en VF aangaf dat ik het toestel binnen 4 dagen in huis zou hebben. Dit was niet het geval dus krijg ik nu een maand gratis abonnementskosten.

En ik vind me dan geen zeikerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 12-11-2010 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
the boiler schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 07:41:
[...]
Ten eerste kun je ze beter niet zeikerds noemen al vindt je dat wel de terechte benaming.
Edit: ps tsurany je maakt echt geen vrienden zo hoor mensen zijn nu eenmaal enthousiast voor nieuwe gadgets en zijn ook gauw teleurgesteld.
Als we elkaar zeikerds en jankerds etc. gaan noemen op dit forum dan ben ben ik hier zo weg want zo'n sfeer hoef ik niet
Dan moeten ze eens een paar laten groeien, ik vind het echt zo sneu om te lezen dat iedereen compensatie eist.
Ten tweede dat het later geleverd is als beloofd daar kan de de winkel/provider ook niets aan doen.
Maar als jou abonnement al ingegaan is en jou kosten al gestart zijn en je kan dus niet goed gebruik maken van je internet en dergelijke dan heb je daar recht op.
Bestel dan geen abonnement voordat je telefoon beschikbaar is. Dat is het risico dat je loopt met een pre order. Maar daar denkt niemand over na voordat het te laat is en je met de kosten zit.
Bovendien, zo'n winkel kan er ook niks aan doen, die heeft ook enkel informatie die ze van de leverancier krijgen. Dan moet zo'n winkel verlies gaan leiden omdat jij perse compensatie eist omdat je zelf een telefoon besteld die nog niet op voorraad is?
Kijk ga je van een smartphone naar smartphone dan moet je niet vragen om een compensatie.
Je kunt dan gewoon gebruik maken van de diensten die je geleverd krijgt.
Ik ging toentertijd van een niet smartphone naar de SE X1 en die is 7 maanden in reparatie geweest de 1e 8 maanden dus heb ik niet kunnen internetten e.d. want ik had geen toestel dat er geschikt voor was en heb dus 3 maanden gratis gekregen als compensatie en dat was ook terecht.
Totaal andere situatie, ik ga niet eens op die vergelijking in.
Maar een voor inschrijving die uitloopt geeft niet echt recht op een vergoeding ik denk dat dat ook wel in de algemene voorwaarden staat.
Dat ze het doen is wel netjes ook omdat ze falen in communicatie.
Je weet dat je een product besteld met een verwachte leverdatum, als het dan niet op dat moment geleverd wordt had je dat enigszins kunnen verwachten.

Het is gewoon triest om te zien dat niemand meer logisch kan nadenken en z'n emoties onder controle kan houden als ze wachten op een nieuwe gadget.

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 09:45
Jij hebt blijkbaar je emoties ook niet onder controle, anders zou je hier geen post aan wijden ;).

Het wordt echt tijd dat we onze DHD's krijgen, op een paar dagen na is de DHD nu al een maand gereleased!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:50
Dutchy007 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:48:
[...]

Jij hebt blijkbaar je emoties ook niet onder controle, anders zou je hier geen post aan wijden ;).

Het wordt echt tijd dat we onze DHD's krijgen, op een paar dagen na is de DHD nu al een maand gereleased!
helemaal gelijk.. ik ga vodafone maar weer een spammen :P

Edit:
YESSS!!! Net Vodafone gebeld.
Vodafone had mij, net als gister verteld dat mijn telefoon bij GLS ligt.
Na wat doorvraag kon mevrouw mij vertellen dat mijn toestel vandaag word afgeleverd! :D

Mensen die bij vodafone hebben besteld: bel dan even met 0800 020 0043.
Als ze zeggen: ligt bij GLS, vraag dan hoever die bij GLS is.

Laat het allemaal maar even weten wat voor antwoord jullie krijgen ;)

(btw.. besteld op 29-10-2010)

[ Voor 35% gewijzigd door TECHcrime op 12-11-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Ik hoop dat Hi vandaag ook nog belt voor leveringen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Clavat schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:55:
Ik hoop het ook, maar ik ben in een pessimistische bui vandaag.... :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TECHcrime schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:09:
[...]

Edit:
Na wat doorvraag kon mevrouw mij vertellen dat mijn toestel vandaag word afgeleverd! :D

Nice one! :) Heb je een nieuw abo of verlenging? En in geval van nieuw abo, met nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:50
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:04:
[...]

Nice one! :) Heb je een nieuw abo of verlenging? En in geval van nieuw abo, met nummerbehoud?
Telefonische verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
[...]

Edit:

zijn ze alsnog hun 10 werkdagen nagekomen ;) :+

ik wacht nog steeds op Castle, in de mail van afgelopen woensdag stond dat ze een beperkte levering verwachten op 17-11. Nu zie ik net op de site dat er staat verwacht 29-11 :(

[ Voor 11% gewijzigd door Donny op 12-11-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:27
[...]

Edit:

Super relaxt zeg! Ik wacht al sinds de 22e, ook telefonische verlenging. Nog niets gehoord :( Nou dat wordt weer bellen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Laatst online: 31-07 10:48

.Frank

Frank.

[...]

Edit:

Huzzah! Ook maar even contact opgenomen, en 't zit bij GLS in de distributieroute - ze komen vandaag langs! Natuurlijk ben ik er dan niet en wordt 't pas maandag, wanneer ik er ook niet ben, en dan dus dinsdag ophalen in Wijchen, maar daar kan ik nu ook nog wel op wachten :)

Deze telefoon is overigens op 24 oktober voor mij besteld als los toestel, nadat de verlenging die ik op 4 oktober had gedaan gruwelijk mis was gelopen (verkeerd toestel verzonden, leveringsproblemen en bij terugzending is TNT 't pakket kwijt geraakt).

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Studentmobiel verwacht zeer binnenkort een kleine levering, wanneer ze een grote levering krijgen is nog niet bekend. Derhalve moet ik rekening houden met een wachttijd van twee weken aangezien ik niet een van de eersten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem het terug. Hij komt net binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Tsurany schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:33:
Studentmobiel verwacht zeer binnenkort een kleine levering, wanneer ze een grote levering krijgen is nog niet bekend. Derhalve moet ik rekening houden met een wachttijd van twee weken aangezien ik niet een van de eersten ben.
Jij had toch al mid september besteld?

EDIT: ohh november zie ik nu:)

Gister is me verteld dat gsmwijzer 30stuks per week gaat binnenkrijgen. Nu vraag ik me af of dat 30 stuks zijn voor gsmwijzer of 15 stuks voor gsmwijzer en 15 stuks voor studentmobiel

[ Voor 22% gewijzigd door Henkske op 12-11-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Nee afgelopen dinsdag. Kon dan pas mijn vorige abonnement verlengen.

[ Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 12-11-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackerstamfer
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 16:32
Hi belde gister, en 5 minuten geleden stond de bezorger op de stoep ^_^ wieeeeee

-EDIT- Hi levert de hd met een 8gb class 4 kaartje erin :)

[ Voor 27% gewijzigd door Wackerstamfer op 12-11-2010 11:06 ]

Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 19-09 13:25
Ik heb hem binnen, nu snel me contacten syncen naar gmail, en dan sim uit me touch diamond, en opladen die handel :D
Heb 26-10 besteld via telefoon bij vodafone, gistere rond 22:45 maitlje dat hij was verzonden, via DPS(Dacht ik) geen track en trace of iets dergelijks, en net 10 min geleden stond die aan de deur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mijn DHD is ook onderweg met TNT.
Lekker vaak op F5 drukken op de track and trace pagina :9

Maar helaas krijg ik nu sinds een uur de volgende melding :'( :
Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.
Ik had natuurlijk gelijk TNT opgebeld hoe dat kan gebeuren, maar volgens de vrouw hoef ik me nergens druk om te maken. laten we dat maar hopen. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Psycho_Mantis op 12-11-2010 10:46 . Reden: quote tag verkeerd, fail :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Tsurany schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:42:
Bestel dan geen abonnement voordat je telefoon beschikbaar is. Dat is het risico dat je loopt met een pre order. Maar daar denkt niemand over na voordat het te laat is en je met de kosten zit.
Bovendien, zo'n winkel kan er ook niks aan doen, die heeft ook enkel informatie die ze van de leverancier krijgen. Dan moet zo'n winkel verlies gaan leiden omdat jij perse compensatie eist omdat je zelf een telefoon besteld die nog niet op voorraad is?
Bestel dan geen abbonement? als die verkoper tijdens het verleng belletje op de 4e mij niet beloofde dat hij de 9e werd uitgeleverd dan had ik dus niet verlengd en dan had ik waarschijnlijk verder gekeken.
Niks geen verwachte levering nee het was duidelijk een ze komen dan binnen.
Ik wist ook wel beter hoor maar met zulke beloftes mogen ze dat van mij wel waar maken.
Als ik een klant beloof op vrijdag plaatsen wij de deur dan zorg ik ook dat ik hem vrijdags laat plaatsen dan had ik het maar niet moeten beloven desnoods rijd er een werknemer naar de fabriek om de deur zelf op te halen.
Gewoonweg omdat ik het dan beloofd heb en ja dit heeft al een paar keer een ritje van 175 km gekost.
Zeg ik nou als de deur binnen is dan plaats ik hem vrijdag krijgen ze een belletje dat de deur niet binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Zijn er mensen die bij Typhone hebben besteld en de DHD ook al hebben gekregen? :?

Ik heb besteld op 7 oktober.......... :(

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 10:29

Jodi

No Matches Found

Ozhan99 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:14:
[...]

OMG. dat zegt genoeg over de kwaliteit van de persoon achter de telefoon. Heb je toevallig de naam van de persoon genoteerd? Als ik jou was geweer terugbellen. je krijgt wrs iemand anders aan de lijn en vertellen wat ze je net verteld hebben. Ik geloof niets van dat VF onzin op hun website gaat zetten.
Voor de grap nog een keer gebeld. Ja losse verkoop deden ze wel aan, maar de DHD was niet op voorraad. Hij had ook geen idee wanneer ze weer kwamen.

Schiet mij maar lek 8)7

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend of Vodafone de HD op voorraad heeft in de winkels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Clavat schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:55:
Volgens mij hebben ze vrij vandaag bij Hi... het is zo stil... zijn wij nog de enige 2 tweakers die nog benaderd moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Zullen we gewoon eens bellen met de personen van Hi en vragen wat de bedoeling is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Clavat schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:17:
Zullen we gewoon eens bellen met de personen van Hi en vragen wat de bedoeling is..
Dan kom je weer bij zo'n verkopertje terecht die je gaat vertellen dat ze pas de 18e komen, gezien niemand geinformeerd is binnen dat baggerbedrijf.

Zie ook deze reactie van RobbieDG
RobbieDG schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:01:
Ik heb ook nog gebeld, helaas kunnen de medewerkers niet meer zien dat de status van een bestelling. Als ze meer zicht zouden hebben in de bestelvolgorde en het aantal telefoons wat binnen is gekomen kunnen ze meer info geven. Ik ben blij dat ik niet in dat callcenter werk...

Ik ben gelukkig de komende dagen weg, voor je het weet is het maandag...de week waarin hij zeker geleverd moet worden:-)
Die mevrouw op twitter heeft er overigens ook geen zin meer in geloof ik. Die laat niets meer van zich horen betreft de DHD.

[ Voor 50% gewijzigd door FunFair op 12-11-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:08
Ik ben niet gebeld voor de levertijd maar zie nu wel dat de chauffeur onderweg is (al zal dat niet specifiek naar mij zijn). Wel vervelend want ik moet om 12:45 weg en heb geen idee of ik nu de buurvrouw moet inschakelen om het pakket in ontvangst te nemen....... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeVee schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:03:
Zijn er mensen die bij Typhone hebben besteld en de DHD ook al hebben gekregen? :?

Ik heb besteld op 7 oktober.......... :(
Typhone kreeg vandaag of gister een levering en die waren voor de mensen die rond eind september of begin oktober hadden besteld, ook verwachte ze volgende week een lading en die waren dan voor rond eind oktober(voor mij dus... Want heb hem op 29-10 besteld...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Ik heb ook nog niets gehoord van Hi... Mijn status blijft staan op:

Laatste update: 20/10/2010

Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

Dit vind ik een beetje zorgwekkend want heb nog niet veel mensen gehoord hier met deze status. Besteld op 19/10/2010 via hi.nl. Ook al een paar keer een tweet naar HI_webcare en AanbiedingvanHi gestuurd, niets op gehoord... (ze zijn volgens mij een beetje selectief in het antwoorden op tweets...quick wins enzo ;) )

Ik ga zo toch nog maar even bellen denk ik... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen bericht gehad van Hi ook niet op de tweet die ik gisteren verstuurd had al met al wel heel raar dat sommige mensen de Desire hd al thuis hebben en ik maar wachten wel jammer zo van Hi.
Pagina: 1 ... 34 ... 58 Laatste